Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Verwijderd
Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 8dennis112 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:38:
Ik wil ook een w800i aanschaffen, maar kan iemand mij misschien het verschil uitleggen tussen de k750 en de w800i. Dit omdat ik de k750 eigenlijk een mooier vind kwa uiterlijk. Ik weet dat je bij de w800i een 512mb geheugen kaartje krijgt. Maar is er buiten dat nog meer verschil?
Alvast bedankt

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Verwijderd
Sommige mensen zijn wel erg lui, het staat letterlijk in de startpost...dennis112 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:06:
ja ik weet dat het hier ergens in staat, maar het staat niet in de topic start en ik heb geen zin om 33 pagina's door te lezen. Misschien kan iemand mij in het kort gewoon even vertellen wat de verschillen zijn uitgezonderd van de memorystick en de nieuwe layout.
Maar voor de luie mensen onder ons: de W800i heeft betere oordopjes, én een andere mediaspeler. Ook zit er een andere verpakking omheen.
Master Reset proberen, eventueel nog een keer updaten. Én je MS/telefoongeheugen leegmaken voordat je gaat updaten!philippevk schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:20:
Laatst heb ik voor een vriend van mij zijn k750i geupdate, alles ging goed en leek te werken. Tot het laatste balkje kwam en er werd verteld dat de update mislukt was en dat ik het later nog is moet proberen. Uiteraard nog een keer geprobeerd maar mocht niet baten. Het probleem nu is alleen dat de telefoon alleen nog maar in het Engels kan. En dat de camera niet meer werkt (telefoon verteld dat er geen driver is geinstalleerd voor de camera). Iemand hier een oplossing voor, behalve naar een sesp (service punt)? Misschien proberen op een andere pc?
[ Voor 29% gewijzigd door dennis112 op 06-03-2006 13:16 ]
bla?
Verwijderd
Die kerel van de winkel zei dat dat kwam door stof in de speaker, maar ik ben daar niet 100% van overtuigd; lijkt me eerder hardware defect.
Nuja, hij is binnen, naar het bedrijf ProAssist. Iemand ervaring hiermee? Vertelden me dat reparatie zo'n kleine week zou duren.
hopelijk krijg ik een nieuwe
Je hoort wel het resultaat van me
Met een beetje geluk maakt ie geen flitsgeluid bij foto's, unbranded foons doen dat vaak welQ-bone schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:20:
btw is er iets anders aan de kpn versie van de w800i behalve dan dat ie kpn gelocked is?

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Verwijderd
hij is nog niet geupdate qua firmware en heb nooit probs gehad tot nu een week terug fzo.
men batterij was bijna zo goed als leeg en opeens ging mijn gsm gewoon vasthangen. ik haal men batterij eruit en steek ze terug in en er gebeurt echt nix... dan laat ik bv men batterij er een half uur uit steek ze er dan terug in en dan gaat hij ineens weer wel maar blijft hij weer vasthangen als ik bv het menu in wil.
nu was het probleem opgelost tot vandaag. ik kijk ff mp4 filmpje, hij blijft hangen nujah haal men battterij eruit steek ze terug en hij gaat weer.
dan kopieer ik men foonboek ff naar men SIM voor de zekerheid een backupje. hij zegt dat men sim volzit (heb maar 100 plaatsen) en ik druk op ok en dan blijft hij WEER vastlopen. haal weer de batterij er maar uit en nu doet hij dus nix meer buiten als ik hem opzet een wit scherm voor 2 sec en dan valt ie uit.
heb hem al aan de lader gehangen enz... maar krijg er echt ni veel uit.
heb nog garantie enz dus ja... kan hem ff goed ook binne brengen maar wil eerst nog proberen hem zo terug aan de praat te krijgen omdat ik denk dat hij niet echt stuk is maar er gewoon iets scheelt met men batterij fzo. mss slechte contacten fzo ok al is men gsm nog maar 5 maande oud fzo
Kijk eens wat ie doet zonder de memstick erin ....
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Verwijderd
ook al eens geprobeerd. toch nog steeds hetzelfdeSpeedy-Andre schreef op maandag 06 maart 2006 @ 22:17:
Ik wist niet dat hier ook Afrikanen posten![]()
Kijk eens wat ie doet zonder de memstick erin ....
Niemand?--haste-- schreef op zondag 05 maart 2006 @ 19:07:
Ik heb een vraag over de disk2phone software, het programma zet alle muziek op de memorystick in de map music, maar op mn memstick staat al mn muziek in de standaard map MP3, mn telefoon leest dan ook niet vanaf de map music, hebben anderen dit ook?
Ik kon in het programma niet vinden hoe en of ik dit kon veranderen dat hij de muziek in de map MP3 opslaat
Ga eens wat vaker op kraamvisite!
Ik kan in disc2phone gewoon bladeren naar de map op de foon (met m'n K750i).
Eerst ga ik naar de root en dan kan je naar elke dir die je wilt
Zie cirkel rechtsboven.

Verander je trouwens ook de Target Bit Rate?
Als je die wat omlaag gooit kan je best veel extra op je memstick kwijt.
Zo ja, tot welke bit rate maximaal omlaag gooien zonder al te veel kwaliteitsverlies?
Ga eens wat vaker op kraamvisite!
de bitrate moet je gewoon op 128 zetten.--haste-- schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 12:39:
Oke, die knop werkte bij mij niet, straks weer even proberen dan.
Verander je trouwens ook de Target Bit Rate?
Als je die wat omlaag gooit kan je best veel extra op je memstick kwijt.
Zo ja, tot welke bit rate maximaal omlaag gooien zonder al te veel kwaliteitsverlies?
voor je telefoon is 128 kbps voldoende dat is gewoon cd-kwaliteit als je daaronder gaat dan word de kwaliteit slechter.
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Verwijderd
Voor mijn gevoel is 128kbps erg laag. Ik heb het zelf ook geprobeerd en bij lage volumes bevatten de mp3's veel noise (ruis). Misschien ligt dat aan de manier waarop disc2phone de mp3 downsampled.rohit schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:49:
[...]
de bitrate moet je gewoon op 128 zetten.
voor je telefoon is 128 kbps voldoende dat is gewoon cd-kwaliteit als je daaronder gaat dan word de kwaliteit slechter.
Verwijderd
mensen ik heb de laatste tijd fel probs met men gsm...
hij is nog niet geupdate qua firmware en heb nooit probs gehad tot nu een week terug fzo.
men batterij was bijna zo goed als leeg en opeens ging mijn gsm gewoon vasthangen. ik haal men batterij eruit en steek ze terug in en er gebeurt echt nix... dan laat ik bv men batterij er een half uur uit steek ze er dan terug in en dan gaat hij ineens weer wel maar blijft hij weer vasthangen als ik bv het menu in wil.
nu was het probleem opgelost tot vandaag. ik kijk ff mp4 filmpje, hij blijft hangen nujah haal men battterij eruit steek ze terug en hij gaat weer.
dan kopieer ik men foonboek ff naar men SIM voor de zekerheid een backupje. hij zegt dat men sim volzit (heb maar 100 plaatsen) en ik druk op ok en dan blijft hij WEER vastlopen. haal weer de batterij er maar uit en nu doet hij dus nix meer buiten als ik hem opzet een wit scherm voor 2 sec en dan valt ie uit.
heb hem al aan de lader gehangen enz... maar krijg er echt ni veel uit.
heb nog garantie enz dus ja... kan hem ff goed ook binne brengen maar wil eerst nog proberen hem zo terug aan de praat te krijgen omdat ik denk dat hij niet echt stuk is maar er gewoon iets scheelt met men batterij fzo. mss slechte contacten fzo ok al is men gsm nog maar 5 maande oud fzo
Ik heb de software geinstalleerd(Bleusoleil) maar hij is heel traag bij HID
Verder wil ik iedereen nog eenmaal wijzen op de FM Transmitters IAAansluiten op je pc of stereo, en stream al je favo muziek draadloos naar je K750/W800 via FM radio signaal
Dat word dus heerlijk in de zomer in de tuin naar xxGb aan muziek(DVD, CD en een zut aan mp3, wma, ogg) luisterenDe transmitter heeft de volgende specificaties:
Werkt op 7 frequenties: 88.0, 88.2, 88.4, 88.6, 88.8, 89.0 en 89.2 MHz
PLL synthesizer - Voor een zuiver signaal
Voeding: Werkt op 3 AA batterijen (niet meegeleverd).
Stereo audio kwaliteit met volledig 30Hz - 15Khz bereik.
Het signaal reikt maximaal 45 meter. (In tegenstelling tot de 6 meter van de meeste andere FM Transmitters).
Afmetingen: 60mm x 85mm x 18mm.
Ik heb hem iig al besteld. voor het geld kan ik het niet laten.
Dat apperaat kan je dus aansluiten op je W800i (op die ene headset HPM-70) en dan lekker de douche radio aan zetten! Hakkkuuuuuhh
Ik denk dat hij ook wel met Widcomm drivers zal werken, al is dat een crime om te installeren (licentie e.d.)

het grote verschil (behalve w800 makkelijker software, kun je *****) is aan achterkantdennis112 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:38:
Ik wil ook een w800i aanschaffen, maar kan iemand mij misschien het verschil uitleggen tussen de k750 en de w800i. Dit omdat ik de k750 eigenlijk een mooier vind kwa uiterlijk. Ik weet dat je bij de w800i een 512mb geheugen kaartje krijgt. Maar is er buiten dat nog meer verschil?
Alvast bedankt
k750 - grote - schuif, die wel eens makkelijk open staat / mooi?
w800 (/en ook mijn ge*** D750) draai - mini - klepje /lelijk? , da's mooi plat
[ Voor 8% gewijzigd door mtjoeng op 07-03-2006 22:04 ]
Niet mogelijk dus?Billie schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 00:06:
Is er ook een snellere manier om smsjes te lezen als je een sms open hebt? Ik kan niks anders vinden dan gewoon back met de back knop, joystick omhoog/omlaag, en die dan selecteren. Is er geen shortcut hiervoor?

Nee, Bluesoleil werkt waarschijnlijk niet en Widcomm zou wel kunnen, dan heb je wat andere menu's e.d. maar vrijwel dezelfde functionaliteit als Toshiba.mtjoeng schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 22:19:
ik heb een sitecom class 1 BT 2 (100meter) met blijkbaar Toshiba drivers/chipset
maakt dan die Widcomm / Bluesoleil drivers dan nog uit?
THX
Voor Widcomm moet je trucjes uithalen om de licentie te omzeilen, tenzij de drivers al bij de Sitecom zitten natuurlijk
nou volgens mij is 128 kbps gewoon cd kwaliteit en 320 studio kwaliteitlucash schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 16:04:
320kbps is echte cd-kwaliteit, "normale" mensen kunnen vanaf 128 kbps geen vercshil meer onderscheiden.. lager dan 128 begin je verschil te horen.. ikzelf zet altijd op 192 kbps dat is voor mij goed en op mijn kaartje kan toch genoeg..
Ik ga mijn W800i openen en schoonmaken, moet ik nog ergens opletten?
Dat je niks kapot maakt en het erg voorzichtig doet!nlboy schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 10:37:
Ik had een klein vraagje.
Ik ga mijn W800i openen en schoonmaken, moet ik nog ergens opletten?
adr opleidingen en meer adr opleidingen
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
1. Natuurlijk!sjolmers schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 10:50:
[...]
1. Dat je niks kapot maakt
2. en het erg voorzichtig doet!
2. Ik doe altijd voorzichtig met de W800i.
Maar ik bedoel eerder met de camera, etc. of die bijvoorbeeld vast zit.
Uiterraad maak ik niks los, het is gewoon even het stofdeeltjes weghalen tussen het schermpje en display.GGS_106 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 10:51:
Ja idd, iets wat vastgeplakt zit kan je beter niet loshalen. Heb er zelf geen ervaring mee maar kzou wel goed oppassen
[ Voor 35% gewijzigd door nlboy op 08-03-2006 10:54 ]
Heeft iemand al een oplossing voor dit probleem? Ik ben namelijk ook aan het overwegen om een autoradio aan te schaffen welke bluetooth ondersteuning heeft zowel om als carkit te kunnen gebruiken maar ook om mp3's af te kunnen spelen.teigetjuh schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 09:58:
Ik ben sinds kort niet alleen de bezitter van een W800i, maar ook van een medion autoradio met ingebouwde BT-carkit. Met een Nokia 6310i werkt alles zoals je zou verwachten. Met de W800i helaas niet helemaal. Je kan met de radio opnemen, maar de telefoon lijkt de BT-verbinding te verliezen en schakelt dan dus met een 5 seconden over naar de handsfree-mode op het toestel. Deze is dan ook niet meer terug te zetten. Iemand ervaring hiermee? Lijkt dus in de telefoon te liggen omdat de 6310i wel goed werkt.
Of heeft iemand slimme suggesties om dit op te lossen?
Lijkt me echt ideaal om thuis even snel wat m3's erop te gooien en dan op de autoradio afspelen. Ik heb dan wel een K750i en geen W800i maar ik denk dat de mediaspeler hier op zich los van staat.
Iemand ervaringen met een dergelijke combinatie?
Verwijderd
Ik zat er ook aan te denken, dat joystikje begint bij mij door het stof stroef te bewegen. Lamme vingers krijg ik er van, bewegingen gaan verkeerd en ik glij eroverheen met me vinger.nlboy schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 10:53:
[...]
1. Natuurlijk!![]()
2. Ik doe altijd voorzichtig met de W800i.
Maar ik bedoel eerder met de camera, etc. of die bijvoorbeeld vast zit.
[...]
Uiterraad maak ik niks los, het is gewoon even het stofdeeltjes weghalen tussen het schermpje en display.
http://www.nav4all.com/site/IE/
tot 15 augustus gratis uit te proberen
gaat ook op de k750i nadeel is je moet een gps-module hebbe
Ja, ik heb ook een k750i gewoon los gekocht etc alleen praat die van mij EngelsVerwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 12:19:
[...]
Heb jij ook een K750i? bij mij staat er onder bluetooth -> mijn apparaten -> meer alleen maar "services" (welke je kan bekijken en alleen maar OK kunt kiezen) "naam wijzigen" en "verwijderen". Dus niks over toestaan van een verbinding...
...
Bedoel je hiermee de functie "Stroom sparen" in het bluetooth menu of ergens anders?
Het tweede is inderdaad de "stroom sparen" optie, wat betekent dat ie bepaalde bluetooth 2.0 features uitschakelt (waar sommige carkits niet tegen kunnen). Ook zorgt het ervoor dat je telefoon geen inkomende connecties toestaat als ie zelf al een verbinding heeft gemaakt. Voor mij houdt dat bijvoorbeeld in dat ik eerst moet zorgen dat m'n carkit is geconnect voordat ik mijn home made prog opstart wat de bluetooth gps gebruik. Doe ik het andersom dan kan de carkit niet meer connecten.
En hier is al een apart topic voor zie Gratis navigatie op je Telefoonrohit schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 13:23:
gratis navigatie
http://www.nav4all.com/site/IE/
tot 15 augustus gratis uit te proberen
gaat ook op de k750i nadeel is je moet een gps-module hebbemaarja voor mense die interesse hebben
Als ik op mijn K750i een filmpje in fullscreen kijk, dan kan ik niet meer terug naar het menu zonder het filmpje helemaal af te kappen. Dat is eigenlijk lastig soms!
En hoe komt het dat sommige plaatjes niet weergegeven worden in de browser? Dan zijn ze gewoon helemaal zwart..
Verwijderd
wie kan mij helpen?
mvg Poortman
Wat dat eerste betreft daar struikel ik ook wel eens over! Zou ook wel graag horen hoe anderen dat oplossen...Syntagma schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 22:43:
Weet iemand dit?
Als ik op mijn K750i een filmpje in fullscreen kijk, dan kan ik niet meer terug naar het menu zonder het filmpje helemaal af te kappen. Dat is eigenlijk lastig soms!
En hoe komt het dat sommige plaatjes niet weergegeven worden in de browser? Dan zijn ze gewoon helemaal zwart..
Maar voor filmpjes gebruik ik hem haast niet meer en als ik kijk dan is het in het gewone scherm omdat ik het anders teveel uit ze verband getrokken vind... Maar toch zou het moeten kunnen.
Zo'n zwarte foto heb ik nog niet gezien op mijn K750i (tussen mijn 1000 foto's
------------
Ik heb zojuist een W800 " GSM ontvangen. Op zich een fijne telefoon. Ik heb deze genomen vanwege de 512MB memorycard (ik heb een sony F717 camera en het prijsverschil was klein), anders was het de 750 geworden.
Ik had het MP3 afspelen niet nodig, maar nu ik het heb test ik het wel ff.
Ik heb het MP3 gebeuren uitgeprobeerd met de orginele headset, een goede kwaliteit in ear (ook Sony) headset en een Beyerdynamic high end koptelefoon.
(ik heb ook een high end stereoset)
Persoonlijk vind ik de:
1. Headset echt de slechtste die ik ooit gehad heb qua geluidskwaliteit, superbagger.
2. De geluidskwaliteit van de MP3 speler/GSM valt ook tegen (dof, slechte bas enz).
Hoe ervaren anderen de MP3 geluidskwaliteit?
(en de rest?)
Edit: Na (heel) wat wijzigingen aan de equalizer stand klinkt het geluid al stukken beter. Gelukkig kan het handmatig ingesteld worden want die voorgeprogrammeerde zijn echt waardeloos.
Het geluid klinkt nu al een stuk beter (door de high end set uiteraard, waarom cheapo aansluiten als je het hebt
Geprobeerd was 192 kb/s (uiteraard, bestaat lager?)
----
Ik ben het artikel nu wel aan het doorlezen.
[ Voor 3% gewijzigd door Sparks.nl op 08-03-2006 23:53 ]
Kan het nog slechter dan?dog4life schreef op maandag 06 maart 2006 @ 13:11:
Maar voor de luie mensen onder ons: de W800i heeft betere oordopjes, én een andere mediaspeler. Ook zit er een andere verpakking omheen.
Ach man, je zal niet de eerste zijn die gewoon niet met die dopjes kan omgaan. Je moet ze wel geheel in je gehoorgang duwen, en geloof mij, beter geluid vind je niet onder de 30 euro...Ze doen namelijk niet onder(zijn hetzelfde als) voor de EX-71 van Sony. Toch 1 van de beste headsetjes <50 euro, van de afgelopen jaren.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Beide linken naar http://www.myk750.net/ terwijl http://www.myw800.net/ ook bestaatVerwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 17:16:
• SonyEricsson stuff:
[afbeelding] My K750.net
[afbeelding] My W800.net

Naast de vrij goede geluidskwaliteit zijn deze dopjes ook nog te gebruiken als gehoorbeschermerShailesh schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 00:33:
Ach man, je zal niet de eerste zijn die gewoon niet met die dopjes kan omgaan. Je moet ze wel geheel in je gehoorgang duwen, en geloof mij, beter geluid vind je niet onder de 30 euro...Ze doen namelijk niet onder(zijn hetzelfde als) voor de EX-71 van Sony. Toch 1 van de beste headsetjes <50 euro, van de afgelopen jaren.
Overigens is het blijkbaar stoer om te roepen dat geluid kut is. Hoe beter de headphones, hoe stoerder het is om te roepen dat 'ie kut is. * Sparks.nl is blijkbaar heel stoer.
[ Voor 12% gewijzigd door Gerco op 09-03-2006 08:31 ]
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Goed opgemerktbrehloi schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 01:26:
Foutje in de topic-start:
[...]
Beide linken naar http://www.myk750.net/ terwijl http://www.myw800.net/ ook bestaat
Zal wel veranderd worden straks
‹(◕‿◕)›
Via de PC Suite krijg ik de melding dat het synchroniseren gelukt is, echter komen er geen afspraken in mijn telefoon te staan.
Een beetje zoeken leert dat de telefoon synchroniseert met mijn Outlook Express en dus NIET met de gewenste Outlook (die van Office XP).
Op mijn pc wordt de Outlook van Office als standaard e-mailclient gebruikt.
Heeft iemand een tip hoe ik via de pc suite (of een andere manier) mijn telefoon kan synchroniseren met outlook?
Verwijderd
Ik heb dus een bug die al meerdere keren is op gemerkt in verschillende K750i en W800i.
nl de bug die er voor zorgt dat je Zwarte kaders krijgt rond de icoontjes in je menu
zie foto

deze bug zorgt er ook voor dat je gsm soms bij een reboot als je een oproep krijgt of iets verstuurt via bluetooth. En je mp3 zijn dan onluisterbaar:s. Oplossing dan is rebooten van toestel.
Het toestel is al 4maal binnen gebracht geweest bij Servicom hier in belgie en is gestuurd geweest naar Dynafix in nederland. 4maal tevergeefs uiteindelijk kreeg ik er een brief bij met het bericht dat er nog geen oplossing is en dat ik zal moeten wachten totdat er ooit een oplossing zal komen:s
Wrm geven ze me geen nieuwe?
ZeRoCooL
heb je heel toevallig een vodafone branded toestel? dat heb k namelijk ook en volgens mij ligt het dan gewoon aan vodafone..Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 22:57:
hallo ik wou mijn telefoon (k750i) updaten naar de nieuwste firmware. ik had R1N035 er op staan. als ik het programma start en hem wil updaten gaat alles goed alleen als hij de telefoon aan het detecteren is geeft hij een tijdje later aan dat er geen nieuwe firmware is voor mij telefoon. hier op de site staat dat R1AA008 de nieuwste is.
wie kan mij helpen?
mvg Poortman
Verwijderd
Lijkt me vreemd want ik heb de eerste firmware erop staan
Jongen, heb je nu een telefoon gekocht welke mp3's af kan spelen of verwacht je dat je een stereo toren in je handen hebt met een studio koptelefoon?
Ik heb sinds gisteren een setje HPM-70's op mijn K750i en ik sta echt versteld van de geluidskwaliteit ten opzichte van de HPM-60 welke standaard bij de K750i hoort.
Maar ja, hang maar gewoon je high-end setje oordopjes aan je telefoon maar vergeet vooral niet dat het een telefoon is met mp3 functionaliteit!
sowieso, als je 192 kbps mp3's draait dan lijkt het me al moeilijk om een betere geluidskwaliteit uit andere oordopjes te toveren.
Overigens klinkt het geluid een stuk minder als je te kleine rubbertjes om de oordopjes doet. Bij mij waren de middelste precies goed, de kleinste zaten enigzins los en de geluidskwaliteit was daar minder mee en de grootste zaten veel te krap.
jonge kom hier niet met bullshit aan man geluidskwaliteit is gewoon goed
je hebt een telefoon die is bedoeld om te bellen, mp3 is gewoon een extra'tje dus wees er blij mee. en post voortaan zinnige dinge
Verwijderd
nee toevallig niet. heb een hi abbo met simlock vrije gsm. heb met de oude update software nooit problemen gehad. heb hem sinds begin december niet meer geupdate en wou het nou weer proberen maar met die nieuwe update software lukt het me niet.lucash schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 11:32:
[...]
heb je heel toevallig een vodafone branded toestel? dat heb k namelijk ook en volgens mij ligt het dan gewoon aan vodafone..
ik zat mss zelf te denken dat de nieuwste software alleen in het engels is (?) en dat het daarom niet wil. maar dat is maar een wilde gok. iemand die er ervaring of meer verstand van heeft?
mvg Poortman
Verwijderd
zit ook met dat probleemVerwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 18:48:
Ik heb de K750i, nu al een aantal maanden in vol gebruik. Alleen de joystick wordt steeds slechter... Hebben jullie dit ook op gemerkt? Valt dit onder de garantie? Vind het namelijk bijzonder irritant tijdens het sms of bladeren door het menu, dat je een bepaalde kant niet op kan, je kan dan wel een beetje heen en weer met de joystick en daarna doet hij het weer ff, maar goed werken is anders.... Wie heeft er een oplossing voor?
Verwijderd
Heb dit probleem ookVerwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 10:44:
Hey
Ik heb dus een bug die al meerdere keren is op gemerkt in verschillende K750i en W800i.
nl de bug die er voor zorgt dat je Zwarte kaders krijgt rond de icoontjes in je menu
zie foto
[afbeelding]
...
Wrm geven ze me geen nieuwe?![]()
ZeRoCooL
Heb ik ook wel eens ja.. kan dan ook geen apps / games starten volgens mij zit je geheugen dan wat vol.Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 10:44:
Hey
zie foto
[afbeelding]
deze bug zorgt er ook voor dat je gsm soms bij een reboot als je een oproep krijgt of iets verstuurt via bluetooth. En je mp3 zijn dan onluisterbaar:s. Oplossing dan is rebooten van toestel.
Het toestel is al 4maal binnen gebracht geweest bij Servicom hier in belgie en is gestuurd geweest naar Dynafix in nederland. 4maal tevergeefs uiteindelijk kreeg ik er een brief bij met het bericht dat er nog geen oplossing is en dat ik zal moeten wachten totdat er ooit een oplossing zal komen:s
Wrm geven ze me geen nieuwe?![]()
ZeRoCooL
Verwijderd
Weet iemand wat hier fout is gegaan?
Verwijderd
Voor mijn oude nokia 7650 had ik daar een tooltje voor (symbian), maar voor de K750i heb ik zoiets nog niet kunnen vinden. Ook niet in die paar miljoen postings in GoT

(woensdag bestelt en vooruitbetaalt, donderdag niet thuis> vandaag van postkantoor opgehaald)
Heerlijk veel ruimte, bevalt mij erg goed met mijn HPM-70 headset.
Mijn K750i is af.
[ Voor 7% gewijzigd door willy1986 op 10-03-2006 14:05 ]
Dat is inderdaad ook het laatste wat nog mist aan mijn k750iwilly1986 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 14:05:
[afbeelding] Vandaag ontvangen.
(woensdag bestelt en vooruitbetaalt, donderdag niet thuis> vandaag van postkantoor opgehaald)
Mijn K750i is af.
Ik heb ook de HPM-70 maar nog altijd het standaard 64 MB kaartje
Doe om de zoveel tijd eens creatief met een hogedrukreiniger en een stofzuiger, werkt prima. Wel even het joystickje misbruiken terwijl je dat doet om het stof los te krijgenrohit schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 18:50:
[...]
zit ook met dat probleemhoop dat het nog onder de garantie valt
Volgens mij ontbreekt de mxe-60 nog, maar ik wil me natuurlijk nergens me bemoeienwilly1986 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 14:05:
[afbeelding] Vandaag ontvangen.
Mijn K750i is af.
Ik heb nergens een aantrekkelijk prijs gezien bij webshops in Nederland, jullie wel?Rrob schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 17:05:
[...]
Volgens mij ontbreekt de mxe-60 nog, maar ik wil me natuurlijk nergens me bemoeien
Daarnaast twijfel ik over het nut. Mocht ik met die flitser wel goed belichte (en dus scherpe foto's) kunnen maken dan hoor ik dat graag. Iemand die de MXE-60 bezit enkele foto's in kroeg/discotheek van mensen?
Áls je hem echt wilt, kan ik je ebay aanraden, daar vind je echt scherpe prijzen. Maar echt nuttig vind ik het niet. Dan neem ik liever mn camera mee. Die is al niet zoveel groter, want die flitser stop ik ook niet zomaar ff in mn zak. En de kwaliteit, tsjah, niet echt super. Nog altijd beetje ruis, wel beter uiteraard, maar verwacht geen wereldwonder.willy1986 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 17:18:
[...]
Ik heb nergens een aantrekkelijk prijs gezien bij webshops in Nederland, jullie wel?
Daarnaast twijfel ik over het nut. Mocht ik met die flitser wel goed belichte (en dus scherpe foto's) kunnen maken dan hoor ik dat graag. Iemand die de MXE-60 bezit enkele foto's in kroeg/discotheek van mensen?
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Verwijderd
Kijk maar eens bij Ebay, daar heb je ze al voor €18,- incl verzendkosten!willy1986 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 17:18:
[...]
Ik heb nergens een aantrekkelijk prijs gezien bij webshops in Nederland, jullie wel?
En de kwaliteit is super! Echt een heel verschil met de ingebouwdw "flits" Het is een mooi klein ding die je zo in je broekzak kan stoppen. En je krijgt er veel betere foto's van. Minder ruis en een veel beter kleurweergave. Echt een aanrader! Maar zoek maar eens in dit topic, daar is al veel (ook door mij) over geschreven.
Verwijderd
Vreemd.... bij mij staat deze optie echt nergens! Ook niet als ik hem in het Engels heb staan.grhmpf schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 13:41:
[...]
Ja, ik heb ook een k750i gewoon los gekocht etc alleen praat die van mij EngelsDe linker button is bij mij Services, de rechter is "More". Als ik op de rechter druk met daarbij het bluetooth apparaat geselecteerd, dan staat er als eerste item "Allow Connection".
Het tweede is inderdaad de "stroom sparen" optie, wat betekent dat ie bepaalde bluetooth 2.0 features uitschakelt (waar sommige carkits niet tegen kunnen). Ook zorgt het ervoor dat je telefoon geen inkomende connecties toestaat als ie zelf al een verbinding heeft gemaakt. Voor mij houdt dat bijvoorbeeld in dat ik eerst moet zorgen dat m'n carkit is geconnect voordat ik mijn home made prog opstart wat de bluetooth gps gebruik. Doe ik het andersom dan kan de carkit niet meer connecten.
Dacht eerst dat het misschien lag aan het feit dat ie niet geconnect was, maar dit maakt geen verschil. Heb trouwens de laatst firmware van i'net (SE site), wellicht ligt het hier aan?
Hij loop nu ongeveer 1 op de 3 keer vast als ik wil bellen via m'n carkit, dus ga morgen terug naar de winkel. Heb afgelopen maanden 8 toestellen met abo's gekocht dus ze mogen wat mij betreft ook wel een btje service bieden!
i.i.g. bedankt voor je hulp
bla?
inclusief niet-witte toetsen misschien..?Q-bone schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 21:43:
heeft er al iemand een goede behuizing voor de w800i via e-bay gekregen... 1, die mooi is, en goed aansluit...?
Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PSX PS2 PS3 PS4 PS5 - RetroPie RG35XX R36S - Ikea Trådfri - GMKTec K8 plus
Verwijderd
Each firmware revision listed below contains the fixes listed against that revision plus the fixes of all the firmwares below that entry.
R1BC002
- Released on SEUS for the K750 on 9/3/06.
- Free memory is now listed in MB instead of KB.
- Slight increase in speaker and headphone volume.
- Slight increase in phone responsiveness.
- JBenchmark 3D LQ: 202
- JBenchmark 3D HQ: 126
- JBenchmark 2: 340
- JBenchmark 1: 3889
- Software versions:
LCD 0
Camera 4.5
ITP CXC 125 932 R1B
Er schijnt een nieuwe update te zijn voor de K750
Iemand hem al?Of is hij er nog niet voor nederland

( http://www.esato.com/news/article.php/id=820 )
[ Voor 9% gewijzigd door SYQ op 11-03-2006 02:46 ]
Ikke!!Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 22:40:
K750 / W800 Firmware Overview
Each firmware revision listed below contains the fixes listed against that revision plus the fixes of all the firmwares below that entry.
R1BC002
- Released on SEUS for the K750 on 9/3/06.
- Free memory is now listed in MB instead of KB.
- Slight increase in speaker and headphone volume.
- Slight increase in phone responsiveness.
- JBenchmark 3D LQ: 202
- JBenchmark 3D HQ: 126
- JBenchmark 2: 340
- JBenchmark 1: 3889
- Software versions:
LCD 0
Camera 4.5
ITP CXC 125 932 R1B
Er schijnt een nieuwe update te zijn voor de K750
Iemand hem al?Of is hij er nog niet voor nederland
Mijn K750i draait nu dus op R1BC002
Welliswaar heb ik nog steeds "last" van het camera geluid. Verder ben ik nog steeds zeer tevreden. Nu ik sinds gister een 1Gb kaartje heb gebruik ik hem nóg meer
Whooolie sjit!

@sonsan: mail gecheckt?
[ Voor 18% gewijzigd door willy1986 op 11-03-2006 04:21 ]
Verwijderd
Verwijderd
De update is gelukt, de vorige wilde er maar niet op, maar nu heb ik R1BC002 !!!!!
Verwijderd
gefeliciteerd, maar:Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 09:52:
Wel verd*mme
De update is gelukt, de vorige wilde er maar niet op, maar nu heb ik R1BC002 !!!!!
Waar heb je die software vandaan? ik heb de laatse sony update net gedownload. Telefoon proberen te updaten maar dan zegt het update programma dat updaten niet nodig is. Ik heb R1AA008! ??? (ik heb een W800i, wat is daar nu de laatste versioe van en waar haal ik die vandaan???)
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2006 10:00 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb een eerder vervelend agenda-probleem met m'n k750i.
Ik vermoed dat het softwarematig is, maar of het daadwerkelijk een bug is durf ik niet te zeggen.
Wanneer ik een nieuwe afspraak in mijn agenda vastleg dan gebeurt het regelmatig dat ik, wanneer ik op een ander tijdstip bvb mijn agenda check, zie dat er bij een willekeurige dag (die ik voorheen niet ingesteld heb) dit staat:
->Hele dag->
[activiteit]
Met op de plaats van de [activiteit] de naam van een activiteit die ik eerder had vastgelegd. Als ik dan druk op "bekijken" dan verschijnt er het uur, datum en naam van de activiteit die ik voorheen had vastgelegd maar dan op een andere dag.
BVB. ik leg op 11 mei een afspraak vast en op 10 april staat die afspraak dan onder "->Hele dag->"
Het gekke is dat op 11 mei ook wel de afspraak vermeld staat en als ik die "->Hele dag->" van 10 april wis, dat ie dan gelijk ook de afspraak van 11 mei wist
Heeft iemand hier een verklaring voor, of doe ik gewoon iets mis?
Ik vind het vrij vervelend, aangezien ik de agenda het meest gebruik na het bellen en smsen.
Thx!
Is het contrast nu wat donkerder ?vind alles zo licht! (heb R1AA008)
En de vrije MB's waren altijd toch al apart weergegeven,tenminste bij mij wel.
Verwijderd
Leuke telefoon!SYQ schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 02:45:
omdat dit het meest actieve SE topic is plaats ik hem maar hier
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
( http://www.esato.com/news/article.php/id=820 )
je 2de foto is hier een maan of satteliet foto ofzo, denk een foutje:? haha Nu niet meer
‹(◕‿◕)›
jaa dat kan.. en kdenk zoveel als je geheugen isVerwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 11:05:
Hallo lui, heb een klein vraagje. Kan je telefoongesprekken opnemen met de K750i en hoeveel ruimte is daarvoor?
ik heb UpdateService_Inst_2.2.13.7d.exe gedownload en geopend. Dan krijg ik een schermpje te zien waarin hij zelf extracting is, maar die sluit zichzelf af en dan gebeurt er niks meer!
Waar waar??willy1986 schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 04:09:
[...]
Ikke!!Ik heb hem net geupdate (snachts slaapt bijna iedereen = rustig = geen zeik-servers
)
Mijn K750i draait nu dus op R1BC002Nog geen fouten gevonden. Dat het vrij geheugen en Memorystick nu in aantal vrije MB's staat vind ik fijner en netter.
Welliswaar heb ik nog steeds "last" van het camera geluid. Verder ben ik nog steeds zeer tevreden. Nu ik sinds gister een 1Gb kaartje heb gebruik ik hem nóg meerTof ding!
Whooolie sjit!Die bass is harder! Werelds! (ook merk ik nu dat ik geen geknetter meer hoor bij het starten/stoppen van de mediaspeler of radio) Weer een prima update van SE! Allemaal updaten!
![]()
@sonsan: mail gecheckt?
Op de site van SE maybe

En nee mensen, hij is nog niet uit voor de w800i, ze hebben het altijd los van elkaar uitgebracht, dus dat zal nu ook niet anders zijn. Verwacht hem over een week.
Die nieuwe versie krijg ik nog niet via de update service hoor.
Misschien paar daagjes wachten ofzo.
[ Voor 9% gewijzigd door SanVan op 11-03-2006 17:06 ]
Merk dezelfde verbeteringen als willy1986. Stomme camera geluidje blijft nog wel steeds.
[ Voor 35% gewijzigd door arjan bregman2 op 11-03-2006 17:14 ]
En hoe had je dan gedacht dat anderen hem krijgen? Kom op zeg, de update service is de enige legale !!!) manier om je telefoon te updaten. Je kan heus niet ergens een .exe downloaden, en dat hij dan je telefoon update.Syntagma schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 16:38:
Heb je slaap?
Die nieuwe versie krijg ik nog niet via de update service hoor.
Misschien paar daagjes wachten ofzo.
Misschien moet je de SEUS software updaten? Want anderen lukt het blijkbaar wel (na herhaalde poging)
EDIT
Werkt dus niet, nog even een paar dagen wachten.
[ Voor 18% gewijzigd door Polycom op 11-03-2006 18:34 ]
Herstel:stonden altijd al in MB's weergegeven.rooie60 schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 10:34:
Willy1986?
Is het contrast nu wat donkerder ?vind alles zo licht! (heb R1AA008)
En de vrije MB's waren altijd toch al apart weergegeven,tenminste bij mij wel.
Volume mocht idd wel wat omhoog (was W550 gewend)jammer dat de display verlichting niet donkerder is,dat stoort me echt.
Dat kan je in het menu veranderen hoorrooie60 schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 18:32:
[...]
Herstel:stonden altijd al in MB's weergegeven.
Volume mocht idd wel wat omhoog (was W550 gewend)jammer dat de display verlichting niet donkerder is,dat stoort me echt.
Instellingen > Display > Helderheid
rooie60 schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 18:32:
[...]
Herstel:stonden altijd al in MB's weergegeven.

Batterij is verbeterd... Hij loopt niet in een keer leeg.. aantal % klop dit keer wel. Dus geen 20% geouwehoer nadat je ff de tel. via speaker een mp3tje hebt af laten spelen.
Dit topic is gesloten.