hij start op, zegt dat het een self extracting file is, maar als hij eenmaal klaar is met extracten gebeurd er niks...
Of natuurlijk SonyEricsson K790/K800 topicHacku schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 19:20:
SE heeft de K800i voorgesteld op het Cebit. Er is oa een 3.2 megapixel camera aan boord. Meer info kan je hier vinden.
Signature
#Bleutooth verbeterd!
HID verloopt heerlijk soepel nu met mijn dongle.
Binnekort verwacht ik mijn FM transmitter te ontvangen. Dan is mijn tel. helemaal af
HID Mediaplayer + FM transmitter....
[ Voor 16% gewijzigd door willy1986 op 11-03-2006 21:10 ]
Ik heb hem al eens terug gestuurd ( ze hadden er toen de nieuwe firmware op gezet) en toen ging het een poosje goed, maar nu valt hij telkens weer uit.
Iemand suggesties wat het kan zijn behalve het toestel weer terug sturen?
http://gamercard.xbox.com/BraveBigman%20NL.card
Ik ben er zo een die de handleiding leest en de foon eerst helemaal doorneemt,dus ik weet hoe ik de helderheid moet instellen.PuDy schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 18:34:
[...]
Dat kan je in het menu veranderen hoor.
Instellingen > Display > Helderheid
ik heb versie 2.6.3.3?willy1986 schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 20:16:
[...]
Was hier al gemeld dat de SE Update Service II is vernieuwd?
UpdateService_Inst_2.2.13.7d.exe
die update hij zelf toen ik eens die update ser. opstarte.. maar op de SE site sta dat versie 2.2.13.7d de nieuwste is...
meer mensen mer versie 2.6.3.3?
Als BT idd verbeterd is, blijft de verbinding met Opera mini dan in stand als HID nog actief iswilly1986 schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 21:08:
Voeg maar toe:
#Bleutooth verbeterd!
HID verloopt heerlijk soepel nu met mijn dongle.Bij voorgaande firmware liep de muis niet soepel(traag en schokkerig)
Binnekort verwacht ik mijn FM transmitter te ontvangen. Dan is mijn tel. helemaal af
HID Mediaplayer + FM transmitter....
Bij mij raakte Opera mini z'n verbinding dan af en toe kwijt (K750i met oudste firmware)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Anoniem: 170709
ik ben al een tijdje op zoek naar een soort wijziging in de w800i waardoor ik de mp3 geluid harder kan zetten, want ik vind dat de fm radio veel harder gaat.
ik ben al vaker op deze forum beland door google, maar het was te veel om te lezen, en searchoptie levert te veel onnutigs op,
hierbij mijn vraag weet iemand hoe ik het geluid harder kan zetten??
kishan
alle dingen in je equalizer manual omhoog zetten.Anoniem: 170709 schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 23:26:
hoi allemaal,
ik ben al een tijdje op zoek naar een soort wijziging in de w800i waardoor ik de mp3 geluid harder kan zetten, want ik vind dat de fm radio veel harder gaat.
ik ben al vaker op deze forum beland door google, maar het was te veel om te lezen, en searchoptie levert te veel onnutigs op,
hierbij mijn vraag weet iemand hoe ik het geluid harder kan zetten??
kishan
Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC
Anoniem: 170709
maar is er geen andere mogelijkheid om hem harder te krijgen?
hiermee vraag ik ook gelijk of dit echt de max van het geluid is
kishan
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 170709 op 11-03-2006 23:41 ]
Je bedoeld in windows? Want ik dacht dat dat een persoonlijk computer gerelateerd probleem wasNevie schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 23:59:
Is dat probleem nu ook opgelost dat je per keer opstarten maar één keer je telefoon eraan kan hangen?
Anoniem: 111188
Join the club, dat is net het zelfde probleem als mijn toestel. Tot nu toe nog geen oplossing voor dit probleem. Ik heb gisteren avond een update gedaan van mijn toestel naar de laatste firmware RCB...DBM_NL schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 21:16:
Heeft er iemand toevallig ook last van het probleem dat zijn K750i telkens uitvalt als je gebeld wordt of een sms'je binnen krijgt. Of dat als je zelf wil bellen dat hij dan ook uitvalt?
Ik heb hem al eens terug gestuurd ( ze hadden er toen de nieuwe firmware op gezet) en toen ging het een poosje goed, maar nu valt hij telkens weer uit.
Iemand suggesties wat het kan zijn behalve het toestel weer terug sturen?
tot nu toe merk ik niets op. ps: Het heeft geen zin om je toestel binnen te brengen. Ze gaan een software update doen en een master reset dat is alles. Maar het probleem zal steeds blijven komen!
ZeRoCOoL
# MegaBass™ harder
# Vrij geheugen staat aangegeven in Mb's (ipv Kb's)
# Volume iets opgeschroefd
# Inzoomen op panorama foto's is weer mogelijk!
Echter op een gegeven moment moet de sim kaart eruit, en de batterij vervangen worden. Wat wordt bedoelt met het vervangen van de batterij?! In ieder geval gaat dat programma niet verder...
[ Voor 8% gewijzigd door marteltor op 12-03-2006 12:25 ]
R1BC002: (9 maart 2006): Is dit voor de W800i of de K750i?
Ga eens wat vaker op kraamvisite!

Ik heb nu ook R1BC002!
Anoniem: 151033

maak je mp3's wat harder voordat je ze op de telefoon zet helpt ookAnoniem: 170709 schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 23:40:
hmm helpt al heel wat bedanktgeluid veel harder
maar is er geen andere mogelijkheid om hem harder te krijgen?
hiermee vraag ik ook gelijk of dit echt de max van het geluid is
kishan
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Ga eens wat vaker op kraamvisite!
Maar goed het probleem is als volgt:
Van de ene op de andere dag raakte mijn batterij ineens heel snel leeg. Ik vroeg me natuurlijk af hoe dat komt, want als ik een normale dag mp3 heb geluisterd gaat de indicator van 100% naar 87% ofzo. Maar dit keer ging hij van 100% naar 17%. Dus ik denken dat het misschien aan de indicator ligt aangezien ie verrot is (dit scheelde echter wel heel erg veel). Na een herstart geeft ie echter nog steeds 17% aan. Vandaag ben ik erachter gekomen dat mijn telefoon continu radio-signalen uitzendt en dus gaat mijn batterij hoogstwaarschijnlijk daardoor snel leeg. Ik heb de radio-signalen gecheckt door de telefoon voor een speaker te houden. Normaal doet ie 1 keer in de 10-20 seconden, maar nu doet ie het constant.
Is dit probleem voorgekomen bij meerdere mensen? Hoe hebben jullie dit opgelost?
Ik heb al geprobeerd om de software opnieuw te updaten (hoewel ik de nieuwste heb), ik heb master reset gedaan met inst. herstellen (nog geen volledige die ga ik zo proberen).
Is dit gewoon een hardwarefout? Ik heb hier nog nooit last van gehad en het gaat opeens van de ene op de andere dag.
Master_A
Ik hoorde van het weekend ook de hele tijd wat tikken op de speaker, bleek dus ook mn telefoon te zijn. BT enz. stond uit, dus ik dacht wat ik heb ik nu aan mn fiets hangen. Mijn oplossing was: ff de eerste beste uit je telefoonboek bellen. Ik heb um 1 keer ofzo over laten gaan en toen weer opgehangen. En het was weer heerlijk stil op mn kamer...Amiet01 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 15:28:
Ik ben al een tijdje niet meer langsgeweest in dit topic, maar ik heb nu een erg grote probleem met mijn w800i. Ik wil hem alleen niet laten opsturen, omdat ik dan mijn mp3-speler niet meer heb.
Maar goed het probleem is als volgt:
Van de ene op de andere dag raakte mijn batterij ineens heel snel leeg. Ik vroeg me natuurlijk af hoe dat komt, want als ik een normale dag mp3 heb geluisterd gaat de indicator van 100% naar 87% ofzo. Maar dit keer ging hij van 100% naar 17%. Dus ik denken dat het misschien aan de indicator ligt aangezien ie verrot is (dit scheelde echter wel heel erg veel). Na een herstart geeft ie echter nog steeds 17% aan. Vandaag ben ik erachter gekomen dat mijn telefoon continu radio-signalen uitzendt en dus gaat mijn batterij hoogstwaarschijnlijk daardoor snel leeg. Ik heb de radio-signalen gecheckt door de telefoon voor een speaker te houden. Normaal doet ie 1 keer in de 10-20 seconden, maar nu doet ie het constant.
Is dit probleem voorgekomen bij meerdere mensen? Hoe hebben jullie dit opgelost?
Ik heb al geprobeerd om de software opnieuw te updaten (hoewel ik de nieuwste heb), ik heb master reset gedaan met inst. herstellen (nog geen volledige die ga ik zo proberen).
Is dit gewoon een hardwarefout? Ik heb hier nog nooit last van gehad en het gaat opeens van de ene op de andere dag.
Ik heb het nog nooit gehad maar het was dus vrij simpel opgelost
Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier
Ik vraag me echt af wat er mis is.
Ik heb nu trouwens ook een totale reset gedaan, maar helpt niets.
[ Voor 9% gewijzigd door Amiet01 op 12-03-2006 16:24 ]
Master_A
Via de pc suite kan ik namelijk niet kiezen dat ik met Outlook wil synchroniseren ipv met Outlook Express.
Graag tips....

Dat heb ik geprobeert maar helpt niet.Hacku schreef op zondag 12 maart 2006 @ 16:36:
Even de batterij eruit halen en opnieuw erin stoppen.
Ik heb maar even SE een e-mail gestuurd.
Zijn er mischien nog anderen die mischien een oplossing weten?
Edit:Net opnieuw proberen up te daten en hij zegt no avaible update..mischien even wachten tot de nieuwe update er is?
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 151033 op 12-03-2006 17:04 ]
Anoniem: 149249
Mijn bluetooth sprong soms gewoon aan terwijl ik er niet om had gevraagd, of hij werkte niet en ik moest hem twee keer uitzetten (je kiest uitzetten, vervolgens laad hij hetzelfde menu en moet je hem nog eens uitzetten en dan zie je pas aanzetten?)
Hopelijk blijft mijn Bluetooth nu gewoon werken als ik hem aanzet.
Updaten maar!
[ Voor 83% gewijzigd door Eggy op 12-03-2006 17:37 ]
Heb je nou een k750 of een w800? Er is namelijk GEEN update voor de w800.Anoniem: 151033 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 16:58:
Heb ik ook geprobeert,niks helpt.
Ik heb maar even SE een e-mail gestuurd.
Zijn er mischien nog anderen die mischien een oplossing weten?
Edit:Net opnieuw proberen up te daten en hij zegt no avaible update..mischien even wachten tot de nieuwe update er is?
Lezen is een kunst.
Lees de oudere topics door zou ik zeggen...de ervaring leert dat het nog wel een weekje op zich kan laten wachten. Het komt er wel aan, binnenkort...Anoniem: 151033 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 17:56:
[...]
Ik heb een W800..en ik wacht maar af tot ik antwoord krijg van SE of tot er een nieuwe update is en ik wel kan updaten..m'n telefoon doet nog steeds helemaal niks
[ Voor 32% gewijzigd door B-Bandit op 12-03-2006 18:37 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Ik heb een W800..en ik wacht maar af tot ik antwoord krijg van SE of tot er een nieuwe update is en ik wel kan updaten..m'n telefoon doet nog steeds helemaal niksShailesh schreef op zondag 12 maart 2006 @ 17:33:
[...]
Heb je nou een k750 of een w800? Er is namelijk GEEN update voor de w800.
Lezen is een kunst.
Kan dit een software probleem zijn? Ik heb nog de 002 firmware.
Je kan je firmware toch ook gewoon laten updaten bij een service punt?
Nah dat had ik laatst ook! Ik dacht dat het lag aan het feit dat het knopje misschien wat minder werd maar wat bij mij leek te werken was drukken en enigzins naar je toe drukken... Dus niet recht naar beneden maar iets meer naar je toe, dat leek toen te werken. Maar heb nu al tijdje geen last meer.gelukkie schreef op zondag 12 maart 2006 @ 18:21:
Ik heb nu soms het probleem dat ik met mijn k750i geen foto kan maken! De ene keer lukt het helemaal niet en de andere keer kan ik alleen scherp stellen en de andere keer werkt het gewoon normaal!
Maar het is wel vervelend want je focused en je drukt maar dan gebeurd er niks en dan heb je zo iets van ja ik moet verder drukken... maar er gebeurd maar niks...
Als ik een nummer bel en neerleg dan stopt het voor een tijdje, totdat ie weer contact zoekt met een antenne ofzo dan begint ie weer te tikken. Dit slurpt mijn batterij echt enorm en het is soms dat als ik de hele dag niets doe dat ie van 100% naar 50 is gegaan terwijl ie de hele tijd op standby stond.
Kan iemand mij helpen?
Master_A
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Klik in je PC suite op sync manger en daar op instellingen. Klap vervolgens de categoriën uit en maak je keuze.Aghanim schreef op zondag 12 maart 2006 @ 16:29:
Zijn er mensen die de w800i synchroniseren met Outlook ipv Outlook Express?
Via de pc suite kan ik namelijk niet kiezen dat ik met Outlook wil synchroniseren ipv met Outlook Express.
Graag tips....
Je telefoon dient wel in verbinding te staan. Hopelijk is je probleem hiermee opgelost.
Anoniem: 46009
schopAnoniem: 46009 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 13:31:
Is het ook mogelijk een screendump te maken van het scherm van een K750i?
Voor mijn oude nokia 7650 had ik daar een tooltje voor (symbian), maar voor de K750i heb ik zoiets nog niet kunnen vinden. Ook niet in die paar miljoen postings in GoT
Ik had dit ook bij mijn nieuwe K750i, kon alleen maar scherpstellen, en moest hem daarvoor al heel hard indrukken, heb hem ingeruild en een nieuwe gekregen.gelukkie schreef op zondag 12 maart 2006 @ 18:21:
Ik heb nu soms het probleem dat ik met mijn k750i geen foto kan maken! De ene keer lukt het helemaal niet en de andere keer kan ik alleen scherp stellen en de andere keer werkt het gewoon normaal!
Mijn K750i was van de week compleet vastgelopen in de stand-by stand, de tijd stond ook stil. Heb ook vaak last van een telefoon die niet meer aanwilt, moet dan de accu eruit halen, aanknop tijdje indrukken, accu er weer in en dan doet hij het weer. Ik kan hier wel mee leven, aangezien ik hem zo goed als nooit uitzet, maar zijn toch wel wat irritante dingen die niet zouden mogen imo.
Ook vind ik de bluetooth nogal buggy werken, vaak wilt externe besturing pas na een paar keer proberen werken.
Niet de moeite waard om te vermelden ^__^
Ik zou zeggen zoek of maak een java programma dat screendumps kan maken. Google weet raad.
Maar ik verwacht niet dat er zoiets bestaat en/of mogelijk is. Symbian is net iets geavanceerder dan het OS op je K750.
Misschien zelf een Print Screen knop implementeren op je telefoon

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier
Master_A
Anoniem: 8514
En dat is ook niet zo. Het geluid dat uit de sony doppen komt is veel helderder en de bass is veel voller. Dit allemaal op dezelfde instellingen. Ohja en de bas vervormen een stuk sneller van de std doppen.
Anoniem: 19503
Probleem heb ik ook gehad nadat ik wou updaten naar R1AAnoniem: 151033 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 17:56:
[...]
Ik heb een W800..en ik wacht maar af tot ik antwoord krijg van SE of tot er een nieuwe update is en ik wel kan updaten..m'n telefoon doet nog steeds helemaal niks
Deed ook niks

Teruggestuurd naar de shop waar ik hem vandaan had,en binnen 1 week kreeg ik hem weer levend terug
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 19503 op 13-03-2006 00:10 ]
Anoniem: 170774
Als je zo'n telefoon neemt heb je inderdaad een vodafone branded telefoon. Met Logo's, beltonen en vervelende vodafone afsluit schermen. Misschien krijg je zelfs zo'n sticker die er bijna niet af te krijgen is op je telefoonAnoniem: 170774 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 00:48:
Ik was aan het rondkijken voor een nieuwe telefoon en vond de K750i wel een mooie telefoon. W800 is opzich ook wel grappig maar ik hoef niet zo nodig 100 mp3's op mn telefoon te hebben. Afijn, ik keek op de vodafone site [actie met 50 euro webkorting] en daar stond bij de omschrijving dat de K750i een vodafone live toestel was... betekent dit dan dat er logo's van vodafone op de telefoon staan? En dat de menu's vodafone'ish zijn? Of betekent het gewoon dat je gebruik kan maken van vodafone live en dat het toestel niet verragt is met vodafone logo's/branding? Alvast bedankt voor het antwoord

Bij de Sync manager kan ik enkel Outlook Express selecteren; Outlook wordt niet herkend...co0lman schreef op zondag 12 maart 2006 @ 19:17:
[...]
Klik in je PC suite op sync manger en daar op instellingen. Klap vervolgens de categoriën uit en maak je keuze.
Je telefoon dient wel in verbinding te staan. Hopelijk is je probleem hiermee opgelost.
Reden hiervoor is denk ik dat Outlook via de server geinstalleerd is (Inloggen via een eigen profiel in windows xp) en dus niet direct hier op de harddisk staat.
Iemand een tip?
[ Voor 19% gewijzigd door Aghanim op 13-03-2006 11:04 ]
maar zijn er al mensen die een fatsoenlijke cover voor de w800i hebben? bijvoorbeeld een zwarte?
bla?
Ben deze fout nog niet tegen gekomen bij andere mensen op het internet (of ik moet er over heen hebben gelezen) Iemand een idee?
Doe maar een onsje meer...
Anoniem: 106965
Schopje!Anoniem: 106965 schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 10:28:
Hoi iedereen,
Ik heb een eerder vervelend agenda-probleem met m'n k750i.
Ik vermoed dat het softwarematig is, maar of het daadwerkelijk een bug is durf ik niet te zeggen.
Wanneer ik een nieuwe afspraak in mijn agenda vastleg dan gebeurt het regelmatig dat ik, wanneer ik op een ander tijdstip bvb mijn agenda check, zie dat er bij een willekeurige dag (die ik voorheen niet ingesteld heb) dit staat:
->Hele dag->
[activiteit]
Met op de plaats van de [activiteit] de naam van een activiteit die ik eerder had vastgelegd. Als ik dan druk op "bekijken" dan verschijnt er het uur, datum en naam van de activiteit die ik voorheen had vastgelegd maar dan op een andere dag.
BVB. ik leg op 11 mei een afspraak vast en op 10 april staat die afspraak dan onder "->Hele dag->"
Het gekke is dat op 11 mei ook wel de afspraak vermeld staat en als ik die "->Hele dag->" van 10 april wis, dat ie dan gelijk ook de afspraak van 11 mei wist
Heeft iemand hier een verklaring voor, of doe ik gewoon iets mis?
Ik vind het vrij vervelend, aangezien ik de agenda het meest gebruik na het bellen en smsen.
Thx!
- tijdens het luisteren van muziek, en je wordt gebeld, wordt de ringtone ook over de speakers afgespeelt ipv alleen over oordopjes.
- in de kalender kun je maar 1 ding opgeven: een afspraak. Ik zou graag zien dat je ook een verjaardag kan invoeren, die dan automatisch ook voor de volgende jaren staat ingeplanned.
- camera geluidje...
Moet je even je headset profiel aanpassen.marteltor schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:39:
ik kom van een 6230 van nokia en wat ik tot nu toe nadelen van de telefoon vind:
- tijdens het luisteren van muziek, en je wordt gebeld, wordt de ringtone ook over de speakers afgespeelt ipv alleen over oordopjes.
Helemaal niemand??Wyckse_witte schreef op zondag 12 maart 2006 @ 14:26:
Kent er hier iemand eigenlijk daadwerkelijk voorbeelden van een shuttersound-loze K750 of W800 die na een firmware opdate opeens WEL geluid maakt?
Ik wist niet dat hij al bestond, maar volgens Sandisk wel....
Verjaardagen koppel je aan de contactpersonen.marteltor schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:39:
ik kom van een 6230 van nokia en wat ik tot nu toe nadelen van de telefoon vind:
...
- in de kalender kun je maar 1 ding opgeven: een afspraak. Ik zou graag zien dat je ook een verjaardag kan invoeren, die dan automatisch ook voor de volgende jaren staat ingeplanned.
En is het een grote verbetering vanaf de 002 naar de nieuwste? (sneller en dat soort dingen?)
ik heb een vodafone branded k750i en het knopje boven de joystick is nu een vodafone live knopje geworden en beneden op de telefoon waar normaal quickshare staat staat nu vodafone mja khe het er al afgehaald ging vrij gemakkelijk... het menu is een beetje anders mja kheb er geen probleem mee.. kbetaal 17,50 per maand en de eerste maanden zelfs maar 12,50 dus.. en de updates komen wat later dan bij de restPuDy schreef op maandag 13 maart 2006 @ 09:05:
[...]
Als je zo'n telefoon neemt heb je inderdaad een vodafone branded telefoon. Met Logo's, beltonen en vervelende vodafone afsluit schermen. Misschien krijg je zelfs zo'n sticker die er bijna niet af te krijgen is op je telefoon.
Hi heeft zijn GPRS dienst veranderd, het is nu 1 euro per 100 kb
Ik wil graag weten: Bestaat er een GRATIS site voor telefoonbeheer, sychronisatie? (tiscali.plus biedt het wel aan, maar kost geld)
en een leuke GRATIS website voor email op je telefoon (POP3)
Zoals @mobile, @gsm @jeweet wel
Groetjes
vanpeltje
Wat heb je er voor nodig en werkt het een beetje goed?
MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2
kijk eerst ff goed rond http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1115438 hier staat het en je hebt er een gps muis voor nodigBiker-mouse schreef op maandag 13 maart 2006 @ 17:25:
Heeft er iemand ervaring met navigatie op de W800i?
Wat heb je er voor nodig en werkt het een beetje goed?
kan de HPM-70 ook gewoon als handsfree headset gebruikt worden?
Heeft ook een computer!
Anoniem: 26375
JaBertus schreef op maandag 13 maart 2006 @ 19:47:
Kort vraagje:
kan de HPM-70 ook gewoon als handsfree headset gebruikt worden?
Vreemd. Heb ik sinds een week ook af en toe. En ik heb mijn K750i al sinds eind mei. Nooit problemen gehad. Wel een oudere firmware (R1J002), maarja als ie tot nu toe gewoon goed gewerkt heeft lijkt me dat niet het probleem.gelukkie schreef op zondag 12 maart 2006 @ 18:21:
Ik wilde nu de lens even schoonmaken, maar dan wel eerst even fotootje maken om te kijken of het verschil maakt naderhand, maar nu werkt ie uiteraard gewoon..
Hmmm. Toch de lens maar even schoonmaken.
Ik heb nu al een tijdje de telefoon en heb niets te klagen, maar heb echter wel een probleem.
De rubberen dingetjes voor de koptelefoon raken nogal snel los, en nu ben ik al 2 dopjes kwijt (middelste en grootste groottes). Dit is erg vervelend, en ik kan ze nergens los krijgen. Op de site van SE kan ik zo snel ook niets vinden.
Iemand een idee?
~Sph
Dat klopt. Het is een hel om die rubberen doppen te zoeken!!!SaphuA schreef op maandag 13 maart 2006 @ 22:55:
Beste mensen,
Ik heb nu al een tijdje de telefoon en heb niets te klagen, maar heb echter wel een probleem.
De rubberen dingetjes voor de koptelefoon raken nogal snel los, en nu ben ik al 2 dopjes kwijt (middelste en grootste groottes). Dit is erg vervelend, en ik kan ze nergens los krijgen. Op de site van SE kan ik zo snel ook niets vinden.
Iemand een idee?
~Sph

Daarom stel ik ook het volgende voor: wil elke tweaker die een ruil wil maken en hun niet passende dopjes beschikbaar willen stellen hun bied/vraag/email -gegevens posten?
BV: jij hebt 2 grote doppen en je zoekt 2 kleine. TweakerXX heeft 2 kleine dopjes beschikbaar en zoekt 2 kleine. Afhandeling per post.(een envelop + postzegel van 39 cent of via je werk/stage laten posten
Vermeld aub graag je email graag in je post. Niet-leden kunnen dan eventueel ook reageren en dat vergroot de ruilkans.
Puntsgewijs om het overzichtelijk te houden:
• Welke maat doppen bied je aan? (Large/Medium/Small)
• Wat zoek je ? (L/M/S)
• [Emailadresvoorbeeld] -apenstaart- [heetmail] -punt- [com]
Ik heb al een prima ruil gemaakt met Giox en ben inmiddels voorzien van 5 M-doppen. (naast 4 grote en 4 kleine dopjes
Mocht het te rommelig worden in dit topic door dit soort ruilposts dan wil ik vragen of een modje een speciaal W800i headsetruiltopic (HPM-70) wil aanmaken.
Anoniem: 117406
Heb mijn k750i nu vanaf juli 2005 en heb nog geen enkel krasje op het schermpje zitten

Anoniem: 115623
Ja, ik. Ik had eerst een shuttersound-loze w800. Maar die had in het begin veel last van vastlopers en/of uitvallen. Ik heb mn w800 toen terug naar de winkel gebracht. Daar lieten ze de firmware updaten. Sindsdien doet de shuttersound hetWyckse_witte schreef op zondag 12 maart 2006 @ 14:26:
Kent er hier iemand eigenlijk daadwerkelijk voorbeelden van een shuttersound-loze K750 of W800 die na een firmware opdate opeens WEL geluid maakt? Ik lees hier eigenlijk alleen maar reacties van mensen die zeggen dat ze maar liever niet updaten omdat ze bang zijn hun silent-mode te verliezen..
O ja, het ging om een w800 van Orange.
Er goed idee
Ik zal ook even SE contacteren dan, ik vind het toch een vrij slechte zaak dat deze dingen zo snel loslaten maar toch nergens te verkrijgen zijn.
Ik heb nog 2 small, 1 medium en 1 large over.
Ik zou graag ofwel medium ofwel large ontvangen, welke maakt niet uit.
* saphua_th -apenstaart- [heetmail] -punt- [com]
~Sph
[ Voor 7% gewijzigd door SaphuA op 14-03-2006 07:21 ]
Goede service van SE!
Ik heb trouwens nog 2 setjes Small en Large over en zou die wel willen ruilen voor Medium dopjes,als iemand interesse heeft even Mailen naar dv_duin@quicknet.nl
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 151033 op 14-03-2006 12:42 ]
Heel fatsoenlijk kickje... want gisteravond weer geprobeerd en hij chrashed na 35 nummer gewoon keihard en schiet hij in de reboot...gewoon zonde...Intheweb schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:04:
Ik zelf bezit de w800i nu ongeveer een dikke week en hij bevalt me uitstekend op 1 ding na, en dat is als ik meer dan 35 mp3'tjes op mijn MM dump hij sponstaan gaat herstarten zodra ik lijst wil aanspreken.
Ben deze fout nog niet tegen gekomen bij andere mensen op het internet (of ik moet er over heen hebben gelezen) Iemand een idee?
Doe maar een onsje meer...
Ik heb ook een Vodafone branded K750i, dat er Vodafone opstaat en dat hij andere menu's heeft maakt mij niet uit maar dat de firmware update's achterlopen vind ik minder leuk. Natuurlijk wel begrijpelijk omdat ze de menutjes en alles weer toe moeten voegen maar toch een beetje een misser. Als ze het nu gewoon mogelijk hadden gemaakt om de "normale" K750i firmware erop te gooien was het probleem opgelost, 9 van de 10 gebruikers zullen de telefoon nooit updaten, de overige zijn vaak de enthousiastelingen en daar wordt hoe dan ook toch al geld aan verdiend, met of zonder snelkoppelingen naar vodafone live!lucash schreef op maandag 13 maart 2006 @ 16:08:
[...]
ik heb een vodafone branded k750i en het knopje boven de joystick is nu een vodafone live knopje geworden en beneden op de telefoon waar normaal quickshare staat staat nu vodafone mja khe het er al afgehaald ging vrij gemakkelijk... het menu is een beetje anders mja kheb er geen probleem mee.. kbetaal 17,50 per maand en de eerste maanden zelfs maar 12,50 dus.. en de updates komen wat later dan bij de rest
Edit:
Mijn K750i is in de stil stand ook shuttersoundloos
[ Voor 4% gewijzigd door GH45T op 14-03-2006 13:33 ]
ツ
jip de mijne is ook shuttersoundloosGH45T schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 13:33:
[...]
Edit:
Anoniem: 64707
RTFMstruik schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:40:
Misschien een rare vraag maar vroeger kon ik als ik de 2 toest ingedrukt hielt een telnr laten kiezen. Nu kom ik alleen nog maar in het telefoonboek. Waar kan ik dat instellen... soort sneltoets

Je kan snelkeuze toewijzen als volgt : telefoonboek --> opties --> snelkeuze.
Bellen van je snelkeuze contact toets bv. 2 en dan "bellen"
Er zijn er die het wel hebben, is een beveiliging tegen het knippen van foto's zonder dat iemand het in de gaten heeft maar niet alle toestellen hebben dat.marteltor schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:35:
volgens mij heeft niemand toch een geluidje zolang de camera op stil staat?! ik in ieder geval ook niet (gaat om een kpn locked versie)
De K700i van een vriend van me heeft wel een shuttersound
Anoniem: 170774
Hmm ik had die gasten van de online shop gemaild metGH45T schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 13:33:
[...]
Ik heb ook een Vodafone branded K750i, dat er Vodafone opstaat en dat hij andere menu's heeft maakt mij niet uit maar dat de firmware update's achterlopen vind ik minder leuk. Natuurlijk wel begrijpelijk omdat ze de menutjes en alles weer toe moeten voegen maar toch een beetje een misser. Als ze het nu gewoon mogelijk hadden gemaakt om de "normale" K750i firmware erop te gooien was het probleem opgelost, 9 van de 10 gebruikers zullen de telefoon nooit updaten, de overige zijn vaak de enthousiastelingen en daar wordt hoe dan ook toch al geld aan verdiend, met of zonder snelkoppelingen naar vodafone live!
Edit:
en dit kreeg ik teruggemaild vandaag:Ik was geinteresseerd in de Sony Ericsson K750i [met abonnement]. Bij de
omschrijving/specificatie van het toestel staat dat het toestel 'Vodafone
Live' is. Wat betekent dit precies in vergelijking met de andere toestellen
[bv Sony Ericsson W800i]. Is de telefoon nu voorzien van Vodafone logo's en
zijn de menu's van de telefoon nu bv van vodafone ipv van s.ericsson zelf?
Bedankt voor je e-mail. Dat het een Vodafone Live toestel is houdt in dat je met
dit toestel gebruik kunt maken van de Vodafone Live diensten. Hiervoor is
speciale software toegevoegd aan dit toestel, maar dat heeft verder geen
gevolgen voor de gebruikers mogelijkheden. Het menu in het toestel etc is gewoon
een Sony Ericsson menu.
We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Anoniem: 108645
Anoniem: 157214
Dit heb ik ook de laatste tijd, ofwel wil hij focusen, en als ik dan doordruk wil hij geen foto trekken, ofwel doetie gewoon niks.Tycoontje schreef op maandag 13 maart 2006 @ 21:49:
[...]
Vreemd. Heb ik sinds een week ook af en toe. En ik heb mijn K750i al sinds eind mei. Nooit problemen gehad. Wel een oudere firmware (R1J002), maarja als ie tot nu toe gewoon goed gewerkt heeft lijkt me dat niet het probleem.
Ik wilde nu de lens even schoonmaken, maar dan wel eerst even fotootje maken om te kijken of het verschil maakt naderhand, maar nu werkt ie uiteraard gewoon..
Hmmm. Toch de lens maar even schoonmaken.
Ik neem aan dat het vuil is, zoals bij het joystickje, dat bij mij de laatste tijd ook aan het doodgaan is. Vandaag eens redelijk straf uitgezogen en tging al meteen stukken beter, enkel die knop, gaat nu slechter
Ook een K700 van een maat opengedaan om naar de joystick te kijken, maar als ik hem nu wil aansteken flikkert die led in de power knopp 1x lang en 7 of 8x keer kort. Ik hoop dat het enkel de batterij is die een beetje dood is, anders krijg ik toch wel schrik. Iemand die de betekenis van die flikkercodes weet?
zelf heb ik wel een paar cases besteld, een silicone en een hard plastic... moet ze binnen nu en 2 weken hebben... maak natuurlijk direct pics voor jullie.
bla?
Ik heb dit probleem ook vanaf afgelopen week opgemerkt bij mijn telefoon. Ook KPN Mobile en ook vaak zoeken naar een signaal. Batterij opgeladen en 10 uur later was die tot aan 20% leeg. Ik heb toen afgelopen weekend een instelling veranderd aan de netwerkopties, de telefoon weer opgeladen tot aan de 100% en tot nu (3 dagen) staat het batterijniveau op 60%. Met iedere dag wel 30 minuten bellen en wat MP3tjes luisteren.Amiet01 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 18:36:
Had er iemand nog een oplossing voor mijn probleem (zie boven). De totale reset werkt ook niet. Ik heb echt alles geprobeerd. Als ik een andere simkaart erin doe heb ik geen enkele probleem, behalve als ik mijn eigen KPN simkaart erin doe (de simkaart zelf is eigenlijk van Hi, maar ik zit bij KPN; de simkaarten van KPN zelf waren nl. op ofzo).
Als ik een nummer bel en neerleg dan stopt het voor een tijdje, totdat ie weer contact zoekt met een antenne ofzo dan begint ie weer te tikken. Dit slurpt mijn batterij echt enorm en het is soms dat als ik de hele dag niets doe dat ie van 100% naar 50 is gegaan terwijl ie de hele tijd op standby stond.
Kan iemand mij helpen?
Ik heb het volgende gedaan:
Instellingen, Verbindingen (laatste tabblad), Mobiele netwerken, Zoeken, en dan handmatig instellen i.p.v. automatisch.
Probeer het eens, het heeft bij mij zeer zeker gewerkt.
[ Voor 4% gewijzigd door DeWarmer op 15-03-2006 10:24 . Reden: Nog iets toegevoegd.... ]
Zie ik een instelling over het hoofd?
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Dat kan inderdaad niet, zeker niet vanuit Java (dat is sowieso een beveiligde omgeving). Symbian draait ook niet op de k750i dus pak een digicamArie-Kanarie schreef op zondag 12 maart 2006 @ 21:08:
[...]
Ik zou zeggen zoek of maak een java programma dat screendumps kan maken. Google weet raad.
Maar ik verwacht niet dat er zoiets bestaat en/of mogelijk is. Symbian is net iets geavanceerder dan het OS op je K750.
Misschien zelf een Print Screen knop implementeren op je telefoonOf gewoon een digicam/andere K750 oid gebruiken
Nou, dit is een hele grote FAQ, maaar oke: die shutter sound kan niet uit standaard. Op sommige firmwares is ie uitgeschakeld, dat kan per operator verschillen. Zo'n shuttersound zit er natuurlijk op zodat je niet ongezien foto's van mensen of dingen kan maken, opzich wel te snappensjolmers schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 12:32:
Hoe krijg ik in Godsnaam de shuttersound uit, wordt er gek van. Heb net dit en het vorige topic doorgeworsteld en op google gezocht en het enige wat ik vind is: flashen met een bep. firmware (niet nader te noemen) en ook las ik van 'in silend mode' is the shuttersound off, maar dit laatse werkt bij mij dus niet....
[ Voor 2% gewijzigd door grhmpf op 15-03-2006 13:52 . Reden: typo ]
Ook de FAQ las ik, maar daar mesnen toch schijnen om eea voorelkaar te krijgen, dacht ik dat ik toch maar eens moest vragen. T is wel jammer, want bij (de meeste) andere merken kan het wel.grhmpf schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 13:09:
[...]
Nou, dit is een hele grote FAQ, maaar oke: die shutter sound kan niet uit standaard. Op sommige firmwares is ie uitgeschakeld, dat kan per operator verschillen. Zo'n shuttersound zit er natuurlijk op zodat je niet ongezien foto's van mensen of dingen kan maken, opzich wel te snappen
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Als je het shuttergeluid zo erg vindt dan moet je je vinger maar op het speakertje onder de lens houden. Dit is ook pas honderd keer voorbij gekomen.sjolmers schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 12:32:
Hoe krijg ik in Godsnaam de shuttersound uit, wordt er gek van. Heb net dit en het vorige topic doorgeworsteld en op google gezocht en het enige wat ik vind is: flashen met een bep. firmware (niet nader te noemen) en ook las ik van 'in silend mode' is the shuttersound off, maar dit laatse werkt bij mij dus niet....
Waar, wat, wie, hoe het komt dat de één wel een shuttergeluid heeft en de ander niet is geen pijl op trekken.
Dit topic is gesloten.