Het is vreemd dat niet elke telefoon die shuttersound heeft, maar dat is wel met meer dingen zo. Ik kan bijvoorbeeld geen foto's maken in de 'alleen muziek' modus. Iemand die ik ken kan dat weer wel, echt vreemd toestel
Wel dezelfde firmware? Want bij mijn oude fw kon het wel, met de nieuwe niet: Wel als ik hem net aanzet in de flightmode zonder muziek te luisteren, als ik eenmaal een muziekje heb geluisterd werkt die truuc zodat je foto's kan maken plotseling niet meer...Nevie schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:41:
Het is vreemd dat niet elke telefoon die shuttersound heeft, maar dat is wel met meer dingen zo. Ik kan bijvoorbeeld geen foto's maken in de 'alleen muziek' modus. Iemand die ik ken kan dat weer wel, echt vreemd toestel

Verwijderd
Ik heb geprobeerd met SEUS II (UpdateService_Inst_2.2.13.7d) mijn firmware up te daten. Na de stappen hebben gevolgd, krijg ik als laatste message 'er is geen update beschikbaar'
Maar als ik de firmware versie check, zie ik nog gewoon R1N035 in plaats van R1AA008.
Heeft iemand dit ervaren? Het is geen vodafone branded toestel overigens.
Maar als ik de firmware versie check, zie ik nog gewoon R1N035 in plaats van R1AA008.
Heeft iemand dit ervaren? Het is geen vodafone branded toestel overigens.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2006 18:04 ]
Verwijderd
Zou dit misschien aan SEUS kunnen liggen? Ik kan niet updaten van R1AA008 naar de nieuwste versie. Ook ik krijg de medling dat de nieuwste firmware er al op staat!Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 17:09:
Ik heb geprobeerd met SEUS II mijn firmware up te daten. Na de stappen hebben gevolgd, krijg ik als laatste message 'er is geen update beschikbaar'
Heeft iemand dit ervaren?
Verwijderd
hoi ik heb nu dus een w800i ,
maar dan met een probleem waardoor
er iets mis is met de microfoon in de w800i
wanneer ik praat hoort de ander mij niet
weet iemand wat ik eraan kan doen,
ik heb geen garantie erop dus ik zou em wel kunnen handmatig aanpassen
Kishan
Kishan
Nou dit helpt bij mij niet. Ik heb al een nieuwe simkaart van KPN ontvangen, maar dat helpt ook niet. KPN weer gebeld en kort gezegd: we (de technische dienst en ik) denken dat het een samenspel is van mijn toestel en het KPN netwerk. Op school heb ik er namelijk geen last van dat ie constant signaal uitzendt. Dus maar naar de Sony Ericsson service center met de telefoon.DeWarmer schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 10:23:
[...]
Ik heb dit probleem ook vanaf afgelopen week opgemerkt bij mijn telefoon. Ook KPN Mobile en ook vaak zoeken naar een signaal. Batterij opgeladen en 10 uur later was die tot aan 20% leeg. Ik heb toen afgelopen weekend een instelling veranderd aan de netwerkopties, de telefoon weer opgeladen tot aan de 100% en tot nu (3 dagen) staat het batterijniveau op 60%. Met iedere dag wel 30 minuten bellen en wat MP3tjes luisteren.
Ik heb het volgende gedaan:
Instellingen, Verbindingen (laatste tabblad), Mobiele netwerken, Zoeken, en dan handmatig instellen i.p.v. automatisch.
Probeer het eens, het heeft bij mij zeer zeker gewerkt.
Weten jullie hoe lang het duurt voordat je je toestel terug hebt als het wordt opgestuurd?
Master_A
Heb je orange?Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 17:50:
[...]
Zou dit misschien aan SEUS kunnen liggen? Ik kan niet updaten van R1AA008 naar de nieuwste versie. Ook ik krijg de medling dat de nieuwste firmware er al op staat!
Ik namelijk wel en die zijn altijd wat later met het uitbrengen van de nieuwste firmware.
Verwijderd
Nee KPN. Normaal kan ik gelijk de nieuwste firmware downloaden. Nu niet dus.Ajax power schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 09:24:
[...]
Heb je orange?
Ik namelijk wel en die zijn altijd wat later met het uitbrengen van de nieuwste firmware.
Staat je microfoon toevallig niet op "mute" of dergelijke? En heb je software update gedaan?Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 20:18:
Kishan
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Hoe kan je nou geen garantie hebben op iets waar 1 jaar fabrieksgarantie op zit en wat minder dan een jaar in de winkels ligt??Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 20:18:
Kishan
En je moet ff de microfoontest doen in het servicemenu!
er zijn mense die em niet legaal hebben gekocht misschiendog4life schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 14:16:
[...]
Hoe kan je nou geen garantie hebben op iets waar 1 jaar fabrieksgarantie op zit en wat minder dan een jaar in de winkels ligt??
En je moet ff de microfoontest doen in het servicemenu!
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Of hij heeft hem in het buitenland gekocht of bijvoorbeeld tweedehands (eventueel bonnetje kwijt). Hoe dan ook, dit is niet relevant voor het topic.rohit schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:14:
[...]
er zijn mense die em niet legaal hebben gekocht misschien
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Verwijderd
Hey tweakers,
Ik heb een probleem met m'n bluetooth verbinding icm k750i.
Het verzenden van bestanden (JPG, MP3) van m'n computer naar m'n phone gaat gewoon goed, maar zogauw ik iets van m'n telefoon naar m'n computer probeer te sturen (foto's die ik gemaakt heb bijvoorbeeld, gewoon via Bestandbeheer->Verzenden->Via bluetooth, en dan m'n computernaam selecteren), werkt het gewoon niet. Hij zegt dat verbinden onmogelijk is, terwijl m'n bluetooth gewoon aanstaat, en al reeds gepaired is met m'n telefoon.
Ik gebruik de driver die bij m'n dongle zat ( zie dit plaatje ). Ik heb geprobeerd bluesoleil erop te zetten, maar die krijg ik niet aan de praat.
Ook kan ik de HID profiles niet gebruiken, ik denk om dezelfde reden (verbinden onmogelijk).
Kan iemand mij alstublieft helpen, want ik zou echt niet weten wat ik fout doe ?
Bvd,
Syn.
Ik heb een probleem met m'n bluetooth verbinding icm k750i.
Het verzenden van bestanden (JPG, MP3) van m'n computer naar m'n phone gaat gewoon goed, maar zogauw ik iets van m'n telefoon naar m'n computer probeer te sturen (foto's die ik gemaakt heb bijvoorbeeld, gewoon via Bestandbeheer->Verzenden->Via bluetooth, en dan m'n computernaam selecteren), werkt het gewoon niet. Hij zegt dat verbinden onmogelijk is, terwijl m'n bluetooth gewoon aanstaat, en al reeds gepaired is met m'n telefoon.
Ik gebruik de driver die bij m'n dongle zat ( zie dit plaatje ). Ik heb geprobeerd bluesoleil erop te zetten, maar die krijg ik niet aan de praat.
Ook kan ik de HID profiles niet gebruiken, ik denk om dezelfde reden (verbinden onmogelijk).
Kan iemand mij alstublieft helpen, want ik zou echt niet weten wat ik fout doe ?
Bvd,
Syn.
Verwijderd
PS.
Er is al een tijdje een nieuwe firmware uit, misschien dat iemand deze in de startpost kan toevoegen ?
Heb het alvast vertaald in het nederlands
R1BC002
- Release door SEUS voor k750 op 9/3/06.
- Vrij geheugen wordt nu in MB aangeduid ipv Kb.
- Foto's worden nu gemaakt op het moment dat je het shutter-geluid hoort.
- Speaker en koptelefoon volume ietwat toegenomen
- Reactiesnelheid van de telefoon ietswat toegenomen
- FIX: Achtergrond ruis tijdens bellen met laag volume ('hissing bug') nu gemaakt.
- FIX: Inzoomen op foto bug gemaakt. Op foto's groter dan 1632 pixels breed en/of 1224 pixels hoog kan weer ingezoomed worden. (Oftewel: Inzoomen kan weer op panorama foto's)
- FIX: Alle USB overdracht bugs nu gemaakt.
- FIX: Hogere stabiliteit van de PhotoDJ en VideoDJ programma's.
- JBenchmark 3D LQ: 202
- JBenchmark 3D HQ: 126
- JBenchmark 2: 340
- JBenchmark 1: 3889
- Software versions:
LCD 0
Camera 4.5
ITP CXC 125 932 R1B
Er is al een tijdje een nieuwe firmware uit, misschien dat iemand deze in de startpost kan toevoegen ?
R1BC002
- FIX: Achtergrond ruis tijdens bellen met laag volume ('hissing bug') nu gemaakt.
- FIX: Inzoomen op foto bug gemaakt. Op foto's groter dan 1632 pixels breed en/of 1224 pixels hoog kan weer ingezoomed worden. (Oftewel: Inzoomen kan weer op panorama foto's)
- Software versions:
LCD 0
Camera 4.5
ITP CXC 125 932 R1B
Je hebt zo te zien Toshiba drivers, met add connection vanaf het file menu kan je alle soorten verbindingen toevoegen, hij moet ze wel eerst ff ontdekken 
Als je 'express' kiest dan vindt ie alles als het goed is.
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Verwijderd
Ik heb via die manier ook al mijn telefoon toegevoegd (die op het plaatje ziet). Ook ben ik al verbonden met mijn telefoon, en kan ik er dingen naar toe sturen. Alleen communicatie van mijn telefoon náár m'n PC werkt niet.Speedy-Andre schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 19:48:
Je hebt zo te zien Toshiba drivers, met add connection vanaf het file menu kan je alle soorten verbindingen toevoegen, hij moet ze wel eerst ff ontdekken
Als het goed is vindt ie alle verbindingen die de K750 kent, dus headset, HID, serieel enz.
Maar als je K750i op 'stroom sparen' staat bij BT, dan staat de K750i maar 1 verbinding tegelijk toe en dan werkt de rest idd niet
Zet dat dus even uit op de foon en dan vindt ie de andere dingen ook denk ik.
Maar als je K750i op 'stroom sparen' staat bij BT, dan staat de K750i maar 1 verbinding tegelijk toe en dan werkt de rest idd niet
Zet dat dus even uit op de foon en dan vindt ie de andere dingen ook denk ik.
[ Voor 6% gewijzigd door Speedy-Andre op 16-03-2006 20:05 ]
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Heb al sinds de zomer mijn k750i... ben er nog steeds erg content mee
Vind alleen de bijgeleverde 64 mb nogal weinig... en de oordopjes zitten niet lekker. Ook is radio luisteren op de fiets niet echt fijn, hij valt steeds een fractie van een seconde weg om de 2 seconden... Maar dit zijn kleine dingetjes die de pret niet mogen drukken
Toegevoegd!Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 19:39:
PS.
R1BC002
- Software versions:
LCD 0
Camera 4.5
ITP CXC 125 932 R1B
Plus, een nieuw deeltje:
Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 9
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-