Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.416 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadEgg
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

MadEgg

Tux is lievvv

Ik heb sinds kort ook een K750i telefoon, en heb nu een paar puntjes. Weet niet of ze eerder voorbij gekomen zijn, kan niet zo goed omgaan met zulke grote topics... Kon in ieder geval niets vinden in de startpost!

- Foto-kwaliteit: leuk hoor, zo'n 2 megapixel camera, maar hoeveel compressie zit er in de jpeg bestandjes? Mijn oude nokia 6230i met 1.3 megapixel camera maakte bestandjes van rond de 800 KiB, de K750i maakt bestandjes van rond de 400 KiB. Vind ik op zijn zachtst gezegd erg vreemd, kan ik de kwaliteit niet verder opschroeven dan de kwaliteit op 'Fijn' te zetten? De resolutie heb ik natuurlijk wel op 1632x1224(of iets in die richting) staan. Mijn geheugenkaartje is er groot zat voor in ieder geval.

- Foto-kwaliteit met LED-lampje: is ronduit belabberd. Ik heb het vergeleken met de W800i van mijn vriendin, en die maakt in het donker op hetzelfde moment met het lampje aan duizend keer betere foto's, die van mij zijn veel te wit, het ziet er ontzettend mistig uit, terwijl ze bij haar gewoon goed worden. Ligt dit aan de software of de hardware?

- Ik weet niet of dit onder firmware hacking valt, als dat zo is, geef dan maar geen antwoord ;), maar ik vind de menu'tjes bij de W800i handiger dan bij de K750i, kan je ook de software van de W800i op de K750i flashen aangezien het toch dezelfde hardware is?

[edit]Ik heb nog even het versie-nummer van de firmware opgezocht in het service-menu, dit is R1AA008, de laatste versie die ik kon vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door MadEgg op 18-02-2006 15:43 ]

Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:42
mijn sandisk memorystick pro duo 512 MB is in het echt maar 468 mb :S klopt dit? zoveel verschil kan tog nooit ofwel :S
groetjes

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

MadEgg schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 15:42:
Ik heb sinds kort ook een K750i telefoon, en heb nu een paar puntjes. Weet niet of ze eerder voorbij gekomen zijn, kan niet zo goed omgaan met zulke grote topics... Kon in ieder geval niets vinden in de startpost!
3x raden waarom je hier kan zoeken.
MadEgg schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 15:42:
- Foto-kwaliteit: leuk hoor, zo'n 2 megapixel camera, maar hoeveel compressie zit er in de jpeg bestandjes? Mijn oude nokia 6230i met 1.3 megapixel camera maakte bestandjes van rond de 800 KiB, de K750i maakt bestandjes van rond de 400 KiB. Vind ik op zijn zachtst gezegd erg vreemd, kan ik de kwaliteit niet verder opschroeven dan de kwaliteit op 'Fijn' te zetten? De resolutie heb ik natuurlijk wel op 1632x1224(of iets in die richting) staan. Mijn geheugenkaartje is er groot zat voor in ieder geval.
Hier weet ik niet zoveel van, ik vermoed dat SE een betere compressiemethode heeft dan Nokia of zoiets.
MadEgg schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 15:42:- Foto-kwaliteit met LED-lampje: is ronduit belabberd. Ik heb het vergeleken met de W800i van mijn vriendin, en die maakt in het donker op hetzelfde moment met het lampje aan duizend keer betere foto's, die van mij zijn veel te wit, het ziet er ontzettend mistig uit, terwijl ze bij haar gewoon goed worden. Ligt dit aan de software of de hardware?
Software, de K750i en W800i zijn van binnen hetzelfde, ik denk dat de firmware updaten de oplossing is.
MadEgg schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 15:42:- Ik weet niet of dit onder firmware hacking valt, als dat zo is, geef dan maar geen antwoord ;), maar ik vind de menu'tjes bij de W800i handiger dan bij de K750i, kan je ook de software van de W800i op de K750i flashen aangezien het toch dezelfde hardware is?
Het kan, maar het hoe&wat is hier niet toegestaan...

[edit]Ik heb nog even het versie-nummer van de firmware opgezocht in het service-menu, dit is R1AA008, de laatste versie die ik kon vinden.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Als ik met mijn Bluetooth V2.0 Dongle verbinding heb met mijn K750i dan zie ik via Bluesoleil dat de data overdracht maximaal 15kb/s is |:(
Kan dit niet sneller?? of is dit de maximale snelheid van de telefoon?
En voor een volledige backup van mijn telefoon kan ik dan beter voor USB kiezen qua snelheid??

Edit:
Hoe krijg je een zo hoog mogelijke snelheid met bluetooth? Met welke software? Ik kom niet aan de 2.1 Mbps. zoals ik hierboven al schreef, max 15kb/s, moet toch sneller kunnen?

[ Voor 25% gewijzigd door visie op 19-02-2006 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
rohit schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 17:54:
mijn sandisk memorystick pro duo 512 MB is in het echt maar 468 mb :S klopt dit? zoveel verschil kan tog nooit ofwel :S
groetjes
OM FAQ / Beleid :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

visie schreef op zondag 19 februari 2006 @ 12:17:
Als ik met mijn Bluetooth V2.0 Dongle verbinding heb met mijn K750i dan zie ik via Bluesoleil dat de data overdracht maximaal 15kb/s is |:(
Kan dit niet sneller?? of is dit de maximale snelheid van de telefoon?
En voor een volledige backup van mijn telefoon kan ik dan beter voor USB kiezen qua snelheid??

Edit:
Hoe krijg je een zo hoog mogelijke snelheid met bluetooth? Met welke software? Ik kom niet aan de 2.1 Mbps. zoals ik hierboven al schreef, max 15kb/s, moet toch sneller kunnen?
Ik haal meer dan 50kB/s met een BT2.0 dongle (en ook met BT1.2) dus het kan zeker sneller.
Via de usbkabel kom je ook op deze snelheid, meer kan de foon niet aan.
Als bluesoleil niet goed functioneert, dan kan je native drivers van winXP SP2 proberen, maar aangezien je een BT2.0 dongle hebt, vermoed ik dat Toshiba software ook zal werken, met mijn Cellink BTA6030 haal ik iig ruim 50KB/s (K750i).
Die 2Mb/s gaat niet lukken met deze foon, maar wel tussen 2 van deze BT2.0 dongles.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Niet online
Ik kan voor mijn BT2.0 dongle geen native driver gebruiken. Het is een dongle uit een inkoopactie (geen merk). Heb geprobeerd via widcomm maar kom ook met die drivers niet verder. Zodra ik de stick erin stop geeft XP niet gelijk aan dat het een BT dongle is... Misschien tips hoe ik wel de native drivers kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

visie schreef op zondag 19 februari 2006 @ 14:19:
Ik kan voor mijn BT2.0 dongle geen native driver gebruiken. Het is een dongle uit een inkoopactie (geen merk). Heb geprobeerd via widcomm maar kom ook met die drivers niet verder. Zodra ik de stick erin stop geeft XP niet gelijk aan dat het een BT dongle is... Misschien tips hoe ik wel de native drivers kan gebruiken?
De native drivers werken alleen als de stick herkend wordt, dus het lijkt erop dat MS hem niet kent.
Welke Widcomm drivers heb je gebruikt en hoe identificeert de dongle zich in apparaatbeheer :?

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Niet online
In apparaat beheer staat: Bluetooth USB --> ISSC Bluetooth device
Het stuurprogramma nu is van IVT Corporation (Bluesoleil) 8-7-2004 2.0.10.0.
De gebruikte widcom drivers zijn versie 4.0.1.2101. Maar dan moet je een patch voor hebben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

visie schreef op zondag 19 februari 2006 @ 14:31:
In apparaat beheer staat: Bluetooth USB --> ISSC Bluetooth device
Het stuurprogramma nu is van IVT Corporation (Bluesoleil) 8-7-2004 2.0.10.0.
De gebruikte widcom drivers zijn versie 4.0.1.2101. Maar dan moet je een patch voor hebben??
Jep, bij Widcomm drivers heb je een patch nodig, normaal gesproken zit er een licentie op en krijg je ze bij je BT dongle.
Met een beetje zoeken vind je ergens de gepatchte 4.0.1.700 drivers.
Een vorige versie moet wel helemaal van je pc verwijderd zijn anders werkt de patch niet.
Er zwerven diverse handleidingen rond over patchen, het gaat erom dat de fabrikant in een bestandje voor komt, zodat de licentie werkt.

FF snel gegoogled:

Hello,
We support ISSC dongle. But ISSC dongle must run with our especial version. Please ask ISSC to solve it for you. You need the version BlueSoleil 1.4.9.5 for ISSC.
Regards,
BlueSoleil Support

[ Voor 14% gewijzigd door Speedy-Andre op 19-02-2006 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeerde vanmiddag mijn k750i te update met dat programmatje.. maar elke keer krijg ik de melding c-toets loslaten, dat doe ik ... en dan doet ie niks .. en na een tijdje gaat ie terug naar het beginscherm.. doe ik iets geks????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Niet online
Ik gebruik op het moment versie 1.6.1.4 En daarmee werkt de dongle wel. Alleen zou ik dus graag willen dat ik de XP software kan gebruiken zodat de snelheid sneller is...

Wat me opeens opviel: Bij hardware eigenschappen staat:
Fabrikant: Integrated System Solution Corp.
HCI versie: 1.2
HCI revisie: 1FE
LMP versie: 1.2
LMP revisie: 1FE
Toch heb ik versie 2.0 want ik kan met 2 telefoons tegelijkertijd werken.

Met de Widcomm drivers lukt het me nog steeds niet. Heb ze gedownload en geïnstalleerd, maar nu krijg ik geen verbinding met m'n dongle :/ :?

[ Voor 15% gewijzigd door visie op 19-02-2006 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Mijn 1.2 dongle kan ook met 2 foons tegelijk werken en aan de gegevens te zien is het gewoon een 1.2 ding en ik betwijfel of hij wel 2Mb/s zal halen.
Je hebt nu 2 drivers die goed horen te werken met deze dongle.
Met nieuwe drivers moet je opnieuw pairen, als het BT icoontje blauw/wit is dan herkent de driver de dongle, is ie blauw/rood dan zit er iets fout.

[ Voor 26% gewijzigd door Speedy-Andre op 19-02-2006 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Niet online
Het blijft blauw-rood.
Kan je nog op een andere manier zien of het BT 2.0 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

visie schreef op zondag 19 februari 2006 @ 15:46:
Het blijft blauw-rood.
Kan je nog op een andere manier zien of het BT 2.0 is?
Alleen met bestandsoverdracht tussen deze en een andere BT2.0 dongle.
Je kan nog ff hier kijken hoe je het beste de driver kan installeren zodat de patch goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Niet online
Ik heb inmiddels Bluesoleil versie 2.0.0.0 EDR geprobeerd. Deze werkte prima en de snelheid: 30 kb/s!! >:) Maar had niet de goede licentie dus max 5mb data transfer...
Toen widcomm v5.0.1.802. hiermee kreeg ik geen telefoons gevonden. Nu probeer ik jou link met Widcomm v4.0.1.700 eens afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amennis
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-09-2017
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 00:29:
Ik las laatst over het probleem met focus en foto's maken na het installeren van de laatste firmware voor de k750.
Had hier zelf ook last van al een paar weken :/ maar sinds vandaag werkt hij opeens weer perfect 8)7 :)
Waar zou dat nou aan gelegen hebben?
Ik heb het probleem ook, weet iemand er een oplossing voor, want ik kan op dit moment helemaal geen foto's meer maken. Dus gaat hij voor de 2e keer maar terug. Maar baal er zwaar van. Dus als iemand een oplossing heeft... of weet iemand wanneer er weer een nieuwe firmware komt?>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Niet online
Heb nu maar weer gekozen voor de bluesoleil 1.6.1.4 met de 2.0 driver voor mijn Dongle. Widcomm bleef maar vragen om een authorizatie... :?
Dus nu maar afwachten totdat de 2.0 versie freeware wordt...en tot dan maar met max 15kb/s

ps over welke toshiba software had jij het?

EDIT: Ik heb USB 1.0 kan dat er nog iets mee te maken hebben?

[ Voor 27% gewijzigd door visie op 19-02-2006 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_Oostdam
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Mark_Oostdam

WHATEVAH!

Ik heb een probleem met Update Service II. wat een waardeloos stuk software is dit moet ik zeggen, het meld totaal niet wat er fout gaat en het gaat gewoon lekker zijn gang wat ik ook doe. Hierdoor ben ik niet in staat om uit te vinden wat ik nu fout doe.

Ik heb geprobeerd om mijn Sony Ericsson W800i te flashen met een nieuwere firmware.
Dit omdat mijn bluetoothverbinding met de pc de telefoon met regelmaat laat crashen.

Ik heb Update Service II 2.2.13.7b geinstalleerd.
Ik volg de stappen op het scherm en steek de DCU-60 USB-kabel in de telefoon terwijl ik c inhoud.
De PC vraagt of ik drivers wil installeeren en ik installeer de specifieke USB Flash drivers van Sony Ericsson.

Volgens de handleiding moet ik c op de mobiel ingedrukt houden tot gemeld wordt dat ik los mag laten. Maar het maakt niet uit of ik dit wel of niet doe, de Update Service software gaat gewoon weer terug naar het hoofdscherm zonder melding of wat dan ook. Ook als ik helemaal de mobiel niet aansluit gaat Update Service gewoon van stap 5 naar 6 en weer naar het hoofdscherm.

Nu de tweeledige vraag:
1. wat is de normale gang van zaken bij een succesvolle flash.
2. ziet iemand wat ik verkeerd doe/verkeerd is aan de software zodat ik het kan oplossen en kan flashen.

.-=:SPECS:=-. .-=:CASEMOD:=-. bijna klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

visie schreef op zondag 19 februari 2006 @ 19:44:
Heb nu maar weer gekozen voor de bluesoleil 1.6.1.4 met de 2.0 driver voor mijn Dongle. Widcomm bleef maar vragen om een authorizatie... :?
Dus nu maar afwachten totdat de 2.0 versie freeware wordt...en tot dan maar met max 15kb/s

ps over welke toshiba software had jij het?

EDIT: Ik heb USB 1.0 kan dat er nog iets mee te maken hebben?
Usb 1.0 is een stuk trager dan 2.0, maar niet zo traag dat de BT dongle daar last van heeft, al zou je dat met de max 30KB/s die je haalt toch wel denken :/
De Toshiba drivers zijn voor BT2.0 dongles (o.a. Cellink) met een Toshiba chip, de jouwe lijkt daar totaal niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mark_Oostdam schreef op zondag 19 februari 2006 @ 20:20:
Ik heb een probleem met Update Service II. wat een waardeloos stuk software is dit moet ik zeggen, het meld totaal niet wat er fout gaat en het gaat gewoon lekker zijn gang wat ik ook doe. Hierdoor ben ik niet in staat om uit te vinden wat ik nu fout doe.

Ik heb geprobeerd om mijn Sony Ericsson W800i te flashen met een nieuwere firmware.
Dit omdat mijn bluetoothverbinding met de pc de telefoon met regelmaat laat crashen.

Ik volg de stappen op het scherm en steek de DCU-60 USB-kabel in de telefoon terwijl ik c inhoud.
De PC vraagt of ik drivers wil installeeren en ik installeer de specifieke USB Flash drivers van Sony Ericsson.

Volgens de handleiding moet ik c op de mobiel ingedrukt houden tot gemeld wordt dat ik los mag laten. Maar het maakt niet uit of ik dit wel of niet doe, de Update Service software gaat gewoon weer terug naar het hoofdscherm zonder melding of wat dan ook. Ook als ik helemaal de mobiel niet aansluit gaat Update Service gewoon van stap 5 naar 6 en weer naar het hoofdscherm.

Nu de tweeledige vraag:
2. ziet iemand wat ik verkeerd doe/verkeerd is aan de software zodat ik het kan oplossen en kan flashen.
Ik heb exact het zelffde probleem met mijn k750i...... mijne is wel vodafone branded... ligt het daar misschien aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
ja uh hoe bereken je dat dan?
vind het wel een groot verschil 10 mb ofzo is nog redelijk maar : 512 mb - 468 = 44 MB dat vind ik tog wel iets te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadEgg
  • Nu online

MadEgg

Tux is lievvv

Erasmo schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 17:55:
Hier weet ik niet zoveel van, ik vermoed dat SE een betere compressiemethode heeft dan Nokia of zoiets.
Lijkt me sterk, het is gewoon standaard JPEG-compressie, anders zou je het op de PC toch ook niet weer kunnen openen? Bovendien maakte de Nokia betere foto's, al waren ze dan wat kleiner. Deze hebben meer ruis, hoogstwaarschijnlijk door de grotere compressie...
Software, de K750i en W800i zijn van binnen hetzelfde, ik denk dat de firmware updaten de oplossing is.
Mja, maar ik heb dus de laatste versie van de firmware al op mijn mobiel staan. Dan moet ik dus gewoon afwachten op een nieuwere? En hebben andere K750i gebruikers dit probleem dan ook?
Het kan, maar het hoe&wat is hier niet toegestaan...
Mkay, dan zal ik zelf wel op zoek gaan.

[ Voor 7% gewijzigd door MadEgg op 20-02-2006 13:36 ]

Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mark_Oostdam schreef op zondag 19 februari 2006 @ 20:20:

Nu de tweeledige vraag:
Hier ook problemen ermee.
De ene keer als ik C los heb gelaten blijft ie hetzelfde scherm weergeven. de andere keer gaat ie terug naar het begin.
De update procedure is er iig niet beter op geworden. wel intuitiever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_Oostdam
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Mark_Oostdam

WHATEVAH!

Hey mensen, ik heb iig een oplossing gevonden voor mensen die Update Service II niet kunnen starten omdat ze een verkeerde versie van macromedia hebben.

Door Dreamweaver MX 2004 trailversie te installeren heb ik op 2 pc waar eerst USII niet wilde draaien het aan de praat gekregen. Je hebt blijkbaar juist niet de nieuwste versie van macromedia (shockwave/flash) nodig...

suc6 ermee en dan nog een vraag mijner zijde:
Is het UBERHAUPT iemand OOIT gelukt om zijn W800i te flashen? en hoe?

.-=:SPECS:=-. .-=:CASEMOD:=-. bijna klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mark_Oostdam schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:04:
Hey mensen, ik heb iig een oplossing gevonden voor mensen die Update Service II niet kunnen starten omdat ze een verkeerde versie van macromedia hebben.

Door Dreamweaver MX 2004 trailversie te installeren heb ik op 2 pc waar eerst USII niet wilde draaien het aan de praat gekregen. Je hebt blijkbaar juist niet de nieuwste versie van macromedia (shockwave/flash) nodig...

suc6 ermee en dan nog een vraag mijner zijde:
Is het UBERHAUPT iemand OOIT gelukt om zijn W800i te flashen? en hoe?
Ik heb de nieuwste flash (V 8.0) geinstalleerd, maar heb toch nog hetzelfde probleem.
Als ik de "C" toets loslaat duurt het effe en komt weer terug in het beginscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
Ik heb mijn W800i ook zonder problemen kunnen flashen. Begrijp niet dat er zo veel mensen met problemen zijn. Ging perfect van de eerste maal. Benieuwd wanneer de volgende komt en hoe goed die zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

co0lman schreef op maandag 20 februari 2006 @ 16:23:
Ik heb mijn W800i ook zonder problemen kunnen flashen. Begrijp niet dat er zo veel mensen met problemen zijn. Ging perfect van de eerste maal. Benieuwd wanneer de volgende komt en hoe goed die zal gaan.
Welke firmware versie had jij erop staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aMaZeR
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 20:27
Weet iemand hoe je kan wappen met de w800i icm KPN mobile?

Ik heb via de se site mezelf een sms met instellingen laten sturen, maar kan hierna nog steeds niet wappen. Ook heb ik dezelfde procedure gedaan via de site van kpn, maar dit helpt ook niet.

Als ik m'n oude telefoon (Nokia 6600) weer gebruik, werkt het wel.

i7-7700K @ 5GHz (wc) | ASUS Maximus IX APEX | 2x8GB G.Skill Trident Z | Asus 1080 ti | Seasonic 750w PRIME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je in Nederland w800i Frontjes kan kopen?
Ik zoek ze al heel lang maar kan ze in nederland niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 18:13:
Weet iemand waar je in Nederland w800i Frontjes kan kopen?
Ik zoek ze al heel lang maar kan ze in nederland niet vinden.
hiero kun je een paar krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Laatst online: 13-02-2020
@TS: het linkje naar het updateprogramma werkt niet meer.

Ben weer enthousiast begonnen om videobestanden optimaal om te zetten voor gebruik op de K750i. Ik doe dat met IMTOO 3GP convertor. Ik heb gemerkt dat het mooier is om .mp4 te gebruiken dan .3gp. Tot nu toe lukt het om de bitrate op 200 te zetten, alles hoger dan dat geeft haperingen. Helemaal als ik fullscreen wil afspelen! Klopt het dat dit met de nieuwste firmware update (december 2005) verbeterd wordt? Zo ja, dan ga ik die even uitproberen!

En kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen memory duo en duo pro? Kan het niet zo snel vinden..

[edit]
Ben de update aan het proberen, maar het lukt niet! Hij geeft alleen meldingen in Windows dat er nieuwe dingen gevonden zijn, maar de telefoon zegt alleen maar 'plaats kaart' en verder gebeurt er niks. Wat doe ik fout?

[edit2]
Ah, de update gaat nu verder, maar nadat ik de C-toets heb losgelaten (zoals de opdracht luidt), gebeurt er weer niks! Het update programma start dan opnieuw... Pfff. Zelfde probleem als RobuZZ dus.

[ Voor 30% gewijzigd door Syntagma op 20-02-2006 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
aMaZeR schreef op maandag 20 februari 2006 @ 17:24:
Weet iemand hoe je kan wappen met de w800i icm KPN mobile?

Ik heb via de se site mezelf een sms met instellingen laten sturen, maar kan hierna nog steeds niet wappen. Ook heb ik dezelfde procedure gedaan via de site van kpn, maar dit helpt ook niet.

Als ik m'n oude telefoon (Nokia 6600) weer gebruik, werkt het wel.
Wappen lukt niet met KPN en al helemaal niet als je ooit i-mode had of de mms instellingen hebt.
Dit heb ik gelezen op verschillende forums(ze hebben oude infrastructuur)
De KPN zegt zelf dat het een storing is waarvan ze hopen dat het binnenkort opgelost is....
Ze verwezen mij naar tutch.nl en bel.nl zelfs dat lukte niet. p/s kan ook belnu.nl zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Weet er iemand of het mogelijk is om bij de 750i de wekker met mp3 het nummer helemaal af te laten spelen ipv 30 sec ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ipv het hele topic door te spitten met 11 pagina's lang,,

Is er een nieuwe firmware voor de D750i series die de fotokwaliteit aanzienlijk verbeterd? Ik hou nog vaak veel ruis over in m'n foto.

Die shuttergeluid mag er van mij part ook uit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W800 geprobeerd te flashen. Van 1e firmware naar die van 15 december. Niet gelukt natuurlijk. Camera werkt niet meer etc., etc.
Morgen maar SE bellen en effe heel pissed off vragen naar de oorzaak. Wat een debiel iets. Testen die mensen wel iets, of hebben ze nu echt de MS werkwijze over genomen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 00:03:
Dat shuttergeluid mag er van mijn part ook uit :/
Van mij ook!
Maar eerst wil ik die update aan de praat krijgen, ik word helemaal gek hier!
Iemand idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 19:35
rooie60 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 23:45:
[...]

Wappen lukt niet met KPN en al helemaal niet als je ooit i-mode had of de mms instellingen hebt.
De KPN zegt zelf dat het een storing is waarvan ze hopen dat het binnenkort opgelost is....
Ze verwezen mij naar tutch.nl en bel.nl zelfs dat lukte niet. p/s kan ook belnu.nl zijn
Controleer of het juiste wapprofiel is geslecteerd. Daarnaast kunnen voor nokia's 2 verschillende poorten gebruikt worden iets in de 9000 en iets in de 5000, weet niet precies welke. Ook kan het zijn dat je nog GPRS moet activeren. Bel 1200 en dan optie 2 (zelfservice) en dan optie 3 instellingen, vervolgens "mms activeren", staat die optie er niet bij dan is dat al klaar...

Ook kan het helpen om alle wap-profielen te verwijderen en je dan 1 te laten toesturen. Ik adviseer om eerst die van S.E. te proberen en als dat niet werkt ze weg te halen en dan die van KPN proberen. Als het dan nog niet werkt moet je echt de klantenservice 1200, optie 1, bellen uitleggen wat je al gedaan hebt, en dat het dus echt niet aan je instellingen ligt. De technische dienst zal zich er dan in moeten verdiepen.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:32

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 00:06:
W800 geprobeerd te flashen. Van 1e firmware naar die van 15 december. Niet gelukt natuurlijk. Camera werkt niet meer etc., etc.
Morgen maar SE bellen en effe heel pissed off vragen naar de oorzaak. Wat een debiel iets. Testen die mensen wel iets, of hebben ze nu echt de MS werkwijze over genomen??
Probeer de herstelfunctie van de Updater is, dat helpt nog wel eens :)
Gelukkig hier nooit problemen gehad met flashen, maar voor mensen die nog problemen hebben met het inhouden van de C-toets:
Probeer het eens door de USB-kabel erin te steken met de telefoon uit, en dan pas een seconde later de C-toets in te houden. Met telefoon uit bedoel ik echt batterij der 1 minuut uit gehad e.d., batterij weer terugduwen, nergens aanzitten en dan de USB-kabel erin.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
--MeAngry-- schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 00:18:
[...]

Probeer het eens door de USB-kabel erin te steken met de telefoon uit, en dan pas een seconde later de C-toets in te houden. Met telefoon uit bedoel ik echt batterij der 1 minuut uit gehad e.d., batterij weer terugduwen, nergens aanzitten en dan de USB-kabel erin.
Nou ik kwam 1 scherm verder maar die bleef grijs en daarna keerde ik weer terug naar beginscherm. Daarna nog 10x geprobeerd maar blijft weer op C-toets hangen..

Overigens probeerde ik ook net de SE pc suite te installeren omdat ik ergens las dat dat nodig was voor de update.. krijg ik een foutmelding tijdens het installeren en wordt het afgebroken (elke keer)!
Nou vraag ik je, wat is dat voor zooi bij SE!

[ Voor 19% gewijzigd door Syntagma op 21-02-2006 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ghost81 schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 00:12:
[...]

Controleer of het juiste wapprofiel is geslecteerd. Daarnaast kunnen voor nokia's 2 verschillende poorten gebruikt worden iets in de 9000 en iets in de 5000, weet niet precies welke. Ook kan het zijn dat je nog GPRS moet activeren. Bel 1200 en dan optie 2 (zelfservice) en dan optie 3 instellingen, vervolgens "mms activeren", staat die optie er niet bij dan is dat al klaar...

Ook kan het helpen om alle wap-profielen te verwijderen en je dan 1 te laten toesturen. Ik adviseer om eerst die van S.E. te proberen en als dat niet werkt ze weg te halen en dan die van KPN proberen. Als het dan nog niet werkt moet je echt de klantenservice 1200, optie 1, bellen uitleggen wat je al gedaan hebt, en dat het dus echt niet aan je instellingen ligt. De technische dienst zal zich er dan in moeten verdiepen.

Succes!
Ik ben bekend met de instellingen,alles staat zoals het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Nou ik heb maar gemaild naar SE, want die update service werkt voor geen meter :(
Blijft steeds hangen op het scherm 'laat de C-toets los', daarna gaat ie weer naar beginscherm.

En ik kan ook de PC Suite niet installeren, dan geeft ie een netwerk error ofzo.
Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aMaZeR
[...]

Maar dat is juist het vreemde! Op mijn oude telefoon (nokia 6600) werkt het wel gewoon. Op de nieuwe SE W800i niet! :'(

Ik heb zelfs alle profielen weggehaald en weer een nieuwe van de S.E. site op laten sturen, maar weer zonder resultaat.

i7-7700K @ 5GHz (wc) | ASUS Maximus IX APEX | 2x8GB G.Skill Trident Z | Asus 1080 ti | Seasonic 750w PRIME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJoker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 09:58
[...]
Ik had op mijn telefoon ook problemen met wappen via een gsm verbinding.
ik heb toen inderdaad alle data verbindingen en internet profielen weggegooid en voor Hi opnieuw aangemaakt, zowel gsm als gprs.

Mijn WAP GSM instellingen zijn als volgt (zie edit!):
DataverbindingHi GSM
Phone Number+31653111111
Usernameminfo
Passwordminfo
Login Requestoff
Data Rate9.6 kbits/s
Dial TypeISDN
DNS Address...

Internet ProfielHi WAP GSM
Connect UsingHi GSM
Internet ModeWap
Gateway Address10.96.1.14
SecurityOff
Usernameminfo
Passwordminfo

Ik heb deze instellingen van http://www.gin.nl/wap/default.asp?WAP, de opvolger van de KPN minfo portal. Het werkt zonder problemen.

Edit: wel alle... ik merk nu dat het dus NIET meer werkt |:(
Ik probeer nog ff verder.

Edit2: hmmm, om eoa reden werkt nu dus niets meer. misschien dat iemand met een KPN locked mobieltje zijn instellingen kan posten?

[ Voor 9% gewijzigd door TheJoker op 21-02-2006 10:58 . Reden: ben beetje dom ]

Tweakers.net profiel | Computer specs | BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ik zei toch al dat niks werkt,zie post ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aMaZeR
rooie60 schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 12:08:
Ik zei toch al dat niks werkt,zie post ervoor.
Waarom werkt wappen dan nog wel via m'n oude telefoon met KPN mobile? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Kunnen de mensen die wel het updaten aan de gang hebben gekregen met een W800i, even uitleggen hoe ze het stap voor stap hebben gedaan? * pasta volgt iedere keer de instructies, maar dan nog werkt het niet. :X
edit:
En natuurlijk ook welke stappen er volgen als het wel goed gaat. Ik heb het tot nu toe nog steeds niet aan de gang gekregen. :X

[ Voor 25% gewijzigd door pasta op 21-02-2006 15:33 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
[...]

Ik heb ook KPN Mobile en ik WAP (via GRPS) met behulp van het KPN MMS profiel.
Daarnaast heb ik nog een extra profiel "INTERNET" waarmee ik bijvoorbeeld non-standaard WAP verkeer gebruik zoals ICQ/MSN of een RSS reader.
Het MMS profiel komt geloof ik van www.sonyericsson.com af (pin me er niet op vast) en het INTERNET profiel heeft de volgende instellingen:
APN: internet
de rest (username, password, ip adres, dns adres etc.) leeg laten of default.

p.s. de gegevens van het MMS profiel zijn:
APN: portalmmm.nl
de rest (username, password, ip adres, dns adres etc.) leeg laten of default.

Misschien dat het hiermee lukt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pasta schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 15:28:
Kunnen de mensen die wel het updaten aan de gang hebben gekregen met een W800i, even uitleggen hoe ze het stap voor stap hebben gedaan? * pasta volgt iedere keer de instructies, maar dan nog werkt het niet. :X
edit:
En natuurlijk ook welke stappen er volgen als het wel goed gaat. Ik heb het tot nu toe nog steeds niet aan de gang gekregen. :X
Mischien is het handig om te vertellen wat er fout gaat ;)

Aldus mijn collega's is die shuttergeluid daar express opgezet, Omdat het te maken had met privacy bijv in kleedkamers in winkels enzo dat vrouwen / mannen niet zomaar gefotografeerd werden (aldus m'n collega's) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 16:26:
[...]

Welke firmware versie had jij erop staan?
De vorige versie en daarvoor ook de vorige versie die er op stondt. Toen bijgewerkt omdat hij soms eens ging hangen. Sindsidien niet meer gebeurt. Heb trouwens de allereerste die in de winkel verkocht is. Een weekje eerder was ik naar de Walkman day geweest in de phonehouse waar hij al verkocht werd.

De winkel verkoopt nooit de eerste versie van een toestel maar pas vanaf de tweede versie. Dit omwille van de bugs die er nog kunnen inzitten. Vindt ik persoonlijk een goede beslissing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 15:52:
[...]

Mischien is het handig om te vertellen wat er fout gaat ;)

Aldus mijn collega's is die shuttergeluid daar express opgezet, Omdat het te maken had met privacy bijv in kleedkamers in winkels enzo dat vrouwen / mannen niet zomaar gefotografeerd werden (aldus m'n collega's) :)
Dat is het probleem, er gaat niks fout (naast dat het niet werkt 8)7).

Ik volg de instructies, vanaf dat de telefoon uitstaat nadat ie net uit de lader komt:
[list]• Haal de batterij eruit
• Haal de simkaart eruit
• Plaats de batterij terug
• Houd de "C" toets ingedrukt
• Plaats de datakabel, die al in m'n PC zat.
Vervolgens gebeurt er 1 van de 2 dingen (omdat ik de driver al in een vorige poging had geïnstalleerd)
[list=1]• Hij gaat door naar stap 6, waarin gevraagd word om "C" los te laten.
Vervolgens gebeurt er een tijdje niets, en springt de Update Service terug naar het beginscherm.
• Hij gaat niet door naar stap 6
Er gebeurt evengoed niets, en na een tijdje gaat de Update Service wederom terug naar het beginscherm.
edit:
Ik probeer het te updaten van R1L002 naar de nieuwste

[ Voor 3% gewijzigd door pasta op 21-02-2006 16:00 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook precies als het hierboven beschreven probleem met het updaten van de nieuwe firmware.
Vandaag aan de slag gegaan, tot op heden niet gelukt.
Alles opnieuw geinstalleerd heeft ook niet geholpen bij mij :(

Tevens heb ik ook nog een ander probleem, de W800i moet AAC bestanden ook kunnen afspelen. Dit werkt dus niet bij mij.
Wanneer ik het aac bestand selecteer, dan krijg ik 2 opties: 'verzenden' en 'meer'
Weet iemand hier iets meer van?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2006 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Laatst online: 14:48

sanook

_/-\o_

Bij mijn w800i is afgelopen weekend de standaard 512MB kaart ermee gestopt. Gebeld met SE service center in Hoogvliet (dacht dat er geen een in omgeving Rdam zat, maar gelukkig toch wel) en hoorde dat apparaten uit 2005 af en toe een te hoge spanning naar de memory card afgeven waardoor deze defect raakt. Ik mag mijn toestel dus om laten ruilen voor een nieuw exemplaar.
Schijnt fout te zijn bij alle toestellen die tot eind 2005 gemaakt zijn. (zie startpost om te kijken wanneer het toestel gefabriceerd is).
Wel kl*te dat ik mijn toestel hierdoor een paar dagen kwijt ben. Zal er op letten dat er wel de nieuwste firmware op staat, update ging bij mij weliswaar probleemloos maar dat zegt volgens mij niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
pasta schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 15:59:
[...]

Dat is het probleem, er gaat niks fout (naast dat het niet werkt 8)7).

Ik volg de instructies, vanaf dat de telefoon uitstaat nadat ie net uit de lader komt:
[list]• Haal de batterij eruit
• Haal de simkaart eruit
• Plaats de batterij terug
• Houd de "C" toets ingedrukt
• Plaats de datakabel, die al in m'n PC zat.
Vervolgens gebeurt er 1 van de 2 dingen (omdat ik de driver al in een vorige poging had geïnstalleerd)
[list=1]• Hij gaat door naar stap 6, waarin gevraagd word om "C" los te laten.
Vervolgens gebeurt er een tijdje niets, en springt de Update Service terug naar het beginscherm.
• Hij gaat niet door naar stap 6
Er gebeurt evengoed niets, en na een tijdje gaat de Update Service wederom terug naar het beginscherm.
edit:
Ik probeer het te updaten van R1L002 naar de nieuwste
Exact hetzelfde hier!! O kon dit probleem maar de wereld uit geholpen worden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syntagma schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 17:03:
[...]

Exact hetzelfde hier!! O kon dit probleem maar de wereld uit geholpen worden ;(
Ik heb het inmiddels ook op een andere computer geprobeerd, maar ook daar werkt het niet :? pff heel frustrerend dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 18:46:
[...]

Ik heb het inmiddels ook op een andere computer geprobeerd, maar ook daar werkt het niet :? pff heel frustrerend dit.
Tsja en ik heb het nog steeds met mijn k750i.. Hoe Kan het Toch!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
Ik heb mijn installatie van firmaware ietsje anders gedaan:
  1. Haal de batterij eruit
  2. Haal de simkaart eruit
  3. Plaats de batterij terug
  4. Haal je geheugenkaart er uit
  5. Houd de "C" toets ingedrukt
  6. Plaats de datakabel
  7. Wacht even.
  8. Wanneer er staat dat je de "C" toets mag loslaten laat je deze los.
  9. Na update uitschakelen SIM insteken en gehuegenkaart en opstarten.
Nog een tip tot slot. Leg de GSM vanzodra de update begint neer en raak hem NIET meer aan. Leg hem ook niet op je computer want kan nadelige gevolgen hebben. Ik heb dit niet meegemaakt met de update maar wel toen ik eens data aan het overzetten was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
@ co0lman: Het is het proberen waard, maar t zou wel absurd zijn als alles zo gevoelig zou zijn..

Ik heb iig een mail van SE gekregen dat ze mijn mail in behandeling hebben.. dus wie weet hoor ik nog iets wat nuttig is voor iedereen hier.

[ Voor 5% gewijzigd door Syntagma op 21-02-2006 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadEgg
  • Nu online

MadEgg

Tux is lievvv

Hmm, het updaten krijg ik ook niet voor elkaar, maar ik heb ook nog een ander probleem, alhoewel ik niet zeker weet of het aan de telefoon ligt. Ik heb voor mijn K750i een 1 GiB Memory Stick Pro Duo gekocht, en deze geformatteerd in de telefoon. Daarna heb ik hem in mijn media-bay in mijn PC geduwd en er een zooi MP3-tjes op gezet. Daarna weer in de telefoon. Dat werkte prima.

Daarna heb ik hem een tijd gebruikt in mijn telefoon, en ook foto's en filmpjes gemaakt en dergelijke. Nu wou ik wat van deze foto's en filmpjes naar mijn PC kopiëren en er nog wat nieuwe MP3-tjes opzetten, dus ik duwde het kaartje weer in mijn PC maar ik krijg hem met geen mogelijkheid meer zover dat hij hem leest. Het kaartje wat er origineel bijzat werkt nog steeds wel in de media-bay dus daar ligt het niet aan. Windows heeft blijkbaar wel door dat er iets inzit want het zoekschermpje op zoek naar een Autostart of iets dergelijks verschijnt maar ik kan de kaart niet openen.

Stop ik het kaartje weer in mijn telefoon dan werkt hij weer prima, ik kan filmpjes openen of maken, foto's bekijken en MP3'tjes ervan spelen dus het kaartje zelf is ook niet kapot. Iemand een idee hoe dit kan?

Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Misschien kun je 'autostart' voor de betreffende 'disk' uitschakelen, dan zou hij niet aan de zoekactie moeten beginnen en gewoon een folder openen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
co0lman schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 21:24:
  6. Plaats de datakabel
  7. Wacht even.
  9. Na update uitschakelen SIM insteken en gehuegenkaart en opstarten.
Heb je complete lijstje uitgevoerd, maar kom nog steeds niet verder dan stap 8. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadEgg
  • Nu online

MadEgg

Tux is lievvv

Speedy-Andre schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 23:20:
Misschien kun je 'autostart' voor de betreffende 'disk' uitschakelen, dan zou hij niet aan de zoekactie moeten beginnen en gewoon een folder openen :/
Nja, hij zoekt wel, maar vind niets. Maar ook via 'Deze Computer' of Windows Explorer of de DOS-prompt of zelfs via Linux(waar de media-bay normaal gesproken ook gewoon werkt) krijg ik geen toegang tot het kaartje. Doe ik het originele 64 MiB kaartje erin dan werkt die weer gelijk...

Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aMaZeR
aMaZeR schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:37:
[...]

Waarom werkt wappen dan nog wel via m'n oude telefoon met KPN mobile? :?
Ik kan weer wappen! :)

Blijkbaar ondersteunt KPN wap 2.0 (w800i) nog niet, daarom deed hij het nog wel op mijn nokia 6600 (wat ouder wap-protocol). Ik heb nu de wap instellingen (GPRS) via bel.nl binnengehaald (kostte me wel 0,90 euro) en hiermee werkt het wel :)

Er zijn meerdere sites die wap 2.0 portals hebben die gratis zijn, maar die heb ik niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Nog even een andere vraag naast het update probleem:

Is het zo dat als ik bv. een Sandisk memory stick duo pro ultra van 1 GB in mijn K750i zet i.p.v. de standaard duo van 64 MB, ik filmpjes met een hogere bitrate kan afspelen zonder haperen?

Nu met de standaard 64 MB kaart gaan filmpjes met een bitrate boven de 200 stotteren, maar wellicht kan ik de bitrate opschroeven als ik een duo pro of zelfs een duo pro ultra gebruik?

Maakt dit veel uit denken jullie?
Er zit namelijk wel verschil in de lees- en schrijftijden, maar ik weet niet of de K750i zelf een bottleneck is/heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Syntagma schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 11:06:
Nog even een andere vraag naast het update probleem:

Is het zo dat als ik bv. een Sandisk memory stick duo pro ultra van 1 GB in mijn K750i zet i.p.v. de standaard duo van 64 MB, ik filmpjes met een hogere bitrate kan afspelen zonder haperen?

Nu met de standaard 64 MB kaart gaan filmpjes met een bitrate boven de 200 stotteren, maar wellicht kan ik de bitrate opschroeven als ik een duo pro of zelfs een duo pro ultra gebruik?

Maakt dit veel uit denken jullie?
Er zit namelijk wel verschil in de lees- en schrijftijden, maar ik weet niet of de K750i zelf een bottleneck is/heeft.
Sandisk VS Sony MSDP snelheid? High Speed? Gaming edition? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Laatst online: 16-09 17:16
brrrrrrrrrrr, laatst het rubberen knopje van de joystick weg.........en nu voelt het niet echt lekker aan, weten jullie misschien een simpele fix? (het gele/oranje rubberen dopje zeg maar op de joystick van de w800)

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Ja heel fijn, maar daar had ik het al gevraagd (nog geen reactie). Bovendien vraag ik het in dit geval specifiek voor de K750i, omdat ik niet weet of die al die snelheid aankan.
Dus zo gek is het niet om het hier te vragen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
MadEgg schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 23:07:
Hmm, het updaten krijg ik ook niet voor elkaar, maar ik heb ook nog een ander probleem, alhoewel ik niet zeker weet of het aan de telefoon ligt. Ik heb voor mijn K750i een 1 GiB Memory Stick Pro Duo gekocht, en deze geformatteerd in de telefoon. Daarna heb ik hem in mijn media-bay in mijn PC geduwd en er een zooi MP3-tjes op gezet. Daarna weer in de telefoon. Dat werkte prima.

Daarna heb ik hem een tijd gebruikt in mijn telefoon, en ook foto's en filmpjes gemaakt en dergelijke. Nu wou ik wat van deze foto's en filmpjes naar mijn PC kopiëren en er nog wat nieuwe MP3-tjes opzetten, dus ik duwde het kaartje weer in mijn PC maar ik krijg hem met geen mogelijkheid meer zover dat hij hem leest. Het kaartje wat er origineel bijzat werkt nog steeds wel in de media-bay dus daar ligt het niet aan. Windows heeft blijkbaar wel door dat er iets inzit want het zoekschermpje op zoek naar een Autostart of iets dergelijks verschijnt maar ik kan de kaart niet openen.

Stop ik het kaartje weer in mijn telefoon dan werkt hij weer prima, ik kan filmpjes openen of maken, foto's bekijken en MP3'tjes ervan spelen dus het kaartje zelf is ook niet kapot. Iemand een idee hoe dit kan?
waarom gebruik je niet gewoon de usb kabel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

[quote]co0lman schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 21:24:
  6. Plaats de datakabel
  7. Wacht even.
Tot dusver kom ik, daarna kom ik na een tijdje weer uit bij Start/Afsluiten. Waardoor het hele grapje weer opnieuw kan beginnen. :/
edit:
Ik gebruik overigens de drivers die in C:\Program Files\Sony Ericsson\Update Service\setup\drivers\USB staan. :)

[ Voor 11% gewijzigd door pasta op 22-02-2006 17:25 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
rohit schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 16:10:
Omdat dat traag is?
Om 1 Gb te vullen vind ik 't persoonlijk ook handiger van m'n memstick ff in m'n cardreader te duwen, dat gaat tenminste vooruit :)
Maar de USB-kabel is dan wel weer sneller hier dan m'n bluetooth (dat ik toch ook wel heel veel gebruik voor filetransfer)

Nog ff on/off topic :
Wie gebruik z'n foon hier icm een Bluetooth Carkit (meer in het bijzonder met de SE HCB-700)?

[ Voor 15% gewijzigd door dodge_911 op 22-02-2006 17:37 . Reden: vraagje d'rbij ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook het Update-Probleem:

Ik volg de stappen nauwkeurig. Dan bij Stap 6 ("Laat de "C"-toets los") gebeurt er niets en gaat het programma na een tijdje terug naar het beginscherm. Ik heb het ook met het verwijderen van de MSD gedaan met hetzelfde terleurstellende resultaat. Bij één van de 10 pogingen kwam het scherm van Stap 6 nauwelijks in beeld (voor ca een halve seconde) en kreeg ik een blanco scherm met alleen het SE-logo bovenin. Na een tijdje kwam ik weer terug bij het beginscherm...

Hier moet toch een verklaring voor zijn?! Ik heb letterlijk de hele dag hieraan besteed en ben onderhand behoorlijk gefrustreerd ;( !!!

Alvast duizendmaal dank aan de verlosser!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadEgg
  • Nu online

MadEgg

Tux is lievvv

rohit schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 16:10:
[...]

Zoals Dodge al zei, dat is véél te traag om 1 GiB te behandelen, als ik even snel wat wil kopiëren was het bij mijn oude foon heel handig om het kaartje even in de computer te duwen, maar dat wil dus nu niet omdat die hem simpelweg niet lezen wil.

Overigens, het updateprobleem wat hier steeds omschreven wordt treedt bij mij ook op, als er verschijnt dat ik de C-toets los moet laten en ik dat doe, reageert hij er verder niet meer op...

Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Daar heb ik ff op gereageerd, het foongeheugen is trager dan mijn Sony MS, hoe kan dat bij jou andersom zijn :?
Overigens maakt de snelheid van de MS in de foon geen biet uit, maar in de cardreader wel en dat is goed merkbaar als je grote bestanden (dvd films) kopieert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen, ik heb nog eens een vraag....

is het mogelijk om berichten van je simkaart te kopieren naar je postvak in op je gsm of is er een mogelijkheid dat je berichten van je simkaart op je gsm kan plaatsen?

kweet niet zeker of het met het pc sync programma gaat dat hier op de hoofdpage staat want heb het nog ni geprobeerd.

iemand die mij hulp kan geven hoe ik zonder pc smsjes van men sim op men gsm kan zette indien het mogelijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey jongens, ik heb nog wat vraagjes

Ik heb ee bluetooth adapter gekocht, maar ik heb problemen met de HID-besturing en met het met m'n mobiel bluetooth internetten via breedband.

Wat het HID profiel betreft, die kan ik simpelweg gewoon niet installeren. Ik zet het HID-bestand in de map overig (zowel op MMS als telefoongeheugen geprobeerd), maar als ik er dan naar toe blader met m'n k750 kan ik niet kiezen voor "Installeren" oid. M'n linkersoftkey zegt "Verzenden" en m'n rechter "Meer", waarbij ik ook niet kan kiezen voor installeren.

Ik heb het bovenstaande probleem opgelost door het HID bestand gewoon via bluetooth naar m'n phone te sturen, ik kon meteen "Nu gebruiken" kiezen.
Maar nu start ik de winamp HID op, en kies ik mijn computernaam om te verbinden, en krijg ik na een tijdje "verbinden mislukt", terwijl mijn computer gewoon zichtbaar en accessible is..

Kan iemand mij hiermee helpen ?

Verder heb ik problemen met het instellen van de connection-proxy in Sony Ericcson Device Explorer.
Ik heb alle COM poorten geprobeerd die in de lijst staan, maar geen van allen kan een verbinding tot stand brengen. Daarna heb ik een COM poort toegevoegd, maar ook dit mocht niet baten. De hele tijd is een bluetooth verbinding met m'n computer geweest, maar automatisch de COM poort vinden deed het programma ook niet.
Heeft iemand hier meer ervaring mee ?

Jammer dat het allemaal niet 1,2,3 werkt... maar ik hoop het op te kunnen lossen met jullie hulp!

(PS: Ik heb beide tutorials (zowel voor HID profielen maken/gebruiken als de tutorial voor internetten met je mobiel, ze bieden allebei geen uitkomst!)

Mvg,

S

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2006 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Niet online
Wat voor bluetooth dongle gebruik je en wat voor software voor de bluetooth? Windcom of Bluesoleil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Connecten lukt soms niet voordat je een seriële verbinding hebt gemaakt (via je bluetooth software).
Als de seriële verbinding werkt, dan connect SE device explorer opeens ook :)
Wel logisch eigenlijk, want hij wil ook een seriële verbinding opzetten.
Met FMA geldt hetzelfde, de wizard komt er niet uit, tenzij je eerst een seriële verbinding maakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
ik heb mn gratis ms duo pro 64 nog weten te verkopen haha!

btw, is er al een nieuwe firmware uit? of nog steeds die van vorig jaar :)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibidriv3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-08 18:52
w800, d600, of de nokia 6280, waarom zou ik voor de w800 moeten kiezeN?

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Norbertvdl schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 21:53:
w800, d600, of de nokia 6280, waarom zou ik voor de w800 moeten kiezeN?
Dat weet ik niet ;)
Wat wil je zelf, een groot scherm, de beste foto's, de beste mp3speler of de beste telefoon :?
Eerst zelf (uit)zoeken graag en dan pas ergens vragen :z

• Ginz
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Nadat Sony de 'Walkman' serie geïntoduceerd heeft in de SonyEricsson productrange, lijkt nu 'Cybershot' aan de beurt te zijn.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/765c151ed4c7dfe1d6e68df9b76545b9/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8c515e49c2e93f4343d1ccd141e2723a/full.jpg

Met de 3GSM net achter de rug en de CeBIT op de stoep is het mogelijk, maar dit zou ook gewoon weer eens een creatie kunnen zijn van een SE fan met teveel tijd over (ga vrijwilligerswerk doen ofzo)

[ Voor 57% gewijzigd door Ginz op 23-02-2006 01:07 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik ben benieuwd wat de prijs van de W810 wordt, ik wil nu eindelijk wel eens een mooie mobiel kopen met een shitload aan functies zoals met bluetooth je pc besturen :9

• Arie-Kanarie
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Giox schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 01:04:
Nadat Sony de 'Walkman' serie geïntoduceerd heeft in de SonyEricsson productrange, lijkt nu 'Cybershot' aan de beurt te zijn.

[afbeelding]
[afbeelding]

Met de 3GSM net achter de rug en de CeBIT op de stoep is het mogelijk, maar dit zou ook gewoon weer eens een creatie kunnen zijn van een SE fan met teveel tijd over (ga vrijwilligerswerk doen ofzo)
Ziet er wel leuk uit. Of het nu fotosoep is of niet.
Als dat ding net zon geluid produceert als mn w800 nu, dan is het een potentiele opvolger voor mn w800.
Maar welk typenummer zou het dan moeten zijn? een Cxxx

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

• Ginz
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Arie-Kanarie schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 09:30:
[...]

Ziet er wel leuk uit. Of het nu fotosoep is of niet.
Als dat ding net zon geluid produceert als mn w800 nu, dan is het een potentiele opvolger voor mn w800.
Maar welk typenummer zou het dan moeten zijn? een Cxxx
De 'geruchten' zeggen dan het K800 moet gaan heten. Maar, aangezien de walkman serie een aparte letter heeft, zou je dat ook van de 'Cybershot' serie moeten verwachten.

Speculaties.....

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• sanook
  • Laatst online: 14:48

sanook

_/-\o_

Metal schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 01:23:
Ik ben benieuwd wat de prijs van de W810 wordt, ik wil nu eindelijk wel eens een mooie mobiel kopen met een shitload aan functies zoals met bluetooth je pc besturen :9
dat kan met de 800 ook, dus waarom zou je wachten op de 810 ?

• TheJoker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 09:58
aMaZeR schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 08:38:
[...]

Ik kan weer wappen! :)

Blijkbaar ondersteunt KPN wap 2.0 (w800i) nog niet, daarom deed hij het nog wel op mijn nokia 6600 (wat ouder wap-protocol). Ik heb nu de wap instellingen (GPRS) via bel.nl binnengehaald (kostte me wel 0,90 euro) en hiermee werkt het wel :)

Er zijn meerdere sites die wap 2.0 portals hebben die gratis zijn, maar die heb ik niet getest.
Laat ik nu ook net willen posten dat ik weer kan wappen :)
Ik heb het gewoon via de link WAP/GPRS configurator uit de startpost gedaan met de volgende keuzes:
telefoon: w800i > land: Netherlands > netwerk: KPN Mobile > dragertype: GSM/CSD

De pagina komt dan vanzelf met de gekozen WAP-serviceprovider "M-Info".
Dan nog even de beveiligingscode en je tel.nummer invullen en klaar ben je, nog gratis ook (toch?) _/-\o_

Instellingen zijn nu als volgt:
DataverbindingHi GSM
Phone Number+31653111111
Usernameminfo
Passwordminfo
Login Requestoff
Data Rate9.6 kbits/s
Dial TypeISDN
DNS Address...

Internet ProfielHi WAP GSM
Connect UsingHi GSM
Internet ModeWap
Gateway Address010.096.001.014 *
SecurityOff
Username(leeg *)
Password(leeg *)

Alleen de items met een * zijn gewijzigd, waarschijnlijk maken de extra nullen in het gateway het verschil, ik kan me namelijk niet voorstellen dat het leeglaten van de username/password veel verschil maakt.

[ Voor 37% gewijzigd door TheJoker op 23-02-2006 11:30 ]

Tweakers.net profiel | Computer specs | BF2 stats

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
hvangent schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 10:52:
[...]

dat kan met de 800 ook, dus waarom zou je wachten op de 810 ?
Dat zei ik meer omdat ik gewoon een nieuwe mobiel wil :P
Ik wacht gewoon even op de 810 om te kijken wat er met de prijs gaat gebeuren en ook omdat hij gewoon wat nieuwer is en wat meer/andere functies heeft ;)

Verwijderd

Ik heb zelf ook een w800 telefoon en ik zit met het volgende probleem.

Ik heb t-mobil.

zodra ik in een ruimte ben waar even geen singaal is,komt de status selecteer provider,zodra ik dat doe komt t-mobile gewoon naar voren en werkt hij weer.Is het niet mogelijk dit automatisch in te stellen?
Op me werk heb ik b.v geen singaal,maar zodra ik buiten ben blijft hij op selecteer singaal staan.

Verwijderd

Alvast duizendmaal dank aan de verlosser!!!
Helaas geen verlosser!!, Maar op een ander forum een tip gekregen om de beta versie eens te proberen. :'(

Dus 2.2.1.3.7b.

zie http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=115450

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:37
Voor imode: (werkt perfect! ook andere wap pagina's werken!)

I-Mode Instellingen voor de Sony Ericsson K700i, k750i, (W800i) en vast nog wel meer.

Ga naar :

Menu - Verbindingen - Datacommunicatie - Data Accounts - Nieuw Account
Type account : PS-data
Naam : I-Mode
APN-adres : portalmmm.nl
Gebruikersnaam : (niets invullen)
Wachtwoord : (niets invullen)
Wachtwoord? : Uit
Voorkeursservice : Automatisch
IP-Adres : (niets invullen)
DNS-Adres : (niets invullen)
Verificatie : Normaal
Datacompressie : Uit
Headercompressie : Uit

Internetprofiel

Menu - Verbindingen - Internetinstellingen - Internetprofielen - Nieuw Profiel

Naam : I-Mode
Verbinden via : I-Mode

Opslaan.

Dan zie je I-Mode. Selecteer dit profiel en druk op 'Meer - Instellingen'
Verbinden via : I-Mode
Internetmodus : wap
IP-Adres : 010.010.100.010
Beveiliging : Uit
Gebruikersnaam : (niets invullen)
Wachtwoord : (niets invullen)

Kies opslaan

Ga naar 'Geavanceerde Instellingen'
Selecteer het profiel I-Mode.
Druk op 'Meer- Geavanceerd - Wijz. homepage'
Titel : I-Menu
URL : http://menu/gprs/mn/main.aspx

• Syntagma
Ik heb een mail terug gehad van SE over het update probleem:
Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

Als u een software update wilt maken verzoeken wij u alle beveiligings software op uw pc uit te schakelen.

Met beveiligings software bedoelen wij oa:

1. Interne firewall bij Windows XP met SP2
2. De externe firewall en virusscanner
3. Pop-up killers
4. De google toolbar
5. Anti-spy ware programma's

Zorgt u er ook oa voor dat u oa Java Virtual Machine heeft geinstalleerd.
Nu zou de update gewoon normaal moeten verlopen. Mocht het nog niet lukken, neemt u dan even contact op met een van de onderstaande Sony Ericsson Service Centra:

Sony Ericsson Mechanical Service points: (kleine reparaties en software updates)

Bombeeck
Hoogstraat 88/90
5615PS Eindhoven
Tel: 040 2441834

Finntax Telecom
Lissenveld 61-63
4941 VL Raamsdonkveer
0162-570570

Phoneshop Den Haag
Korte Poten 5
2511 EB Den Haag
070-4271686

Reitsma Telecom
Ambachtsstraat 11c
3861 RH Nijkerk
033-2460264

Reitsma Telecom
Europalaan 33
3526 KN Utrecht
030-2875444

Car Audio Plus
Rijksweg Noord 20
6162 AJ Geleen
046-4230333

Teleworld
Kinkerstraat 57
1053 DZ Amsterdam
020-6834001

The Phone House Emmen
Picasso Passage 78
7811 DP Emmen
0591-647278

Belcompany Max Center
Nieuwgraaf 62a
6921 RK Duiven
026-4429839

Sony Ericsson High Volume Center (alle reparaties en software updates)

Dynafix After Sales Services
Daelderweg 21
6361 HK Nuth
045-5656167
Nou ja, nog maar eens proberen dan.

• pasta

pasta

Ondertitel

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 16:28:
[...]

Helaas geen verlosser!!, Maar op een ander forum een tip gekregen om de beta versie eens te proberen. :'(

Dus 2.2.1.3.7b.

zie http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=115450
En daar stond de uiteindelijke tip \o/ :)

Het is me nu dus gelukt, wat ik gedaan heb is het volgende:
[list]• De nieuwste versie (2.2.1.3.7) verwijderd
• De mappen in C:\Program Files\Sony Ericsson\Update Service\ verwijderd
• Versie 2.2.11.b gedownload van deze locatie
• Deze geïnstalleerd
• Update Service uitgevoerd
Dit maal kwam ik wel voorbij de "Laat de 'C' toets los" en begon de rest van de firmware update procedure. :)

Signature

• Syntagma
Is dat dan een beta versie ofzo? Is dat wel verstandig dan? En wat voor verschillen merk je?
En heb je het over een K750i of een andere telefoon?

Overigens heb ik de tips van de mail van SE geprobeerd (dus alle beveiligingssoftware e.d. uit), maar geen resultaat. Nog steeds niet verder dan 'laat de c-toets los'.

[ Voor 56% gewijzigd door Syntagma op 23-02-2006 17:20 ]

Verwijderd

pasta schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 16:57:
[...]

• Deze geïnstalleerd
Dit maal kwam ik wel voorbij de "Laat de 'C' toets los" en begon de rest van de firmware update procedure. :)
Oke, en mij is het nu ook gelukt.
Dus een redelijke tipgever :P

[/quote]

Is dat dan een beta versie ofzo? Is dat wel verstandig dan? En wat voor verschillen merk je?
En heb je het over een K750i of een andere telefoon?

Overigens heb ik de tips van de mail van SE geprobeerd (dus alle beveiligingssoftware e.d. uit), maar geen resultaat. Nog steeds niet verder dan 'laat de c-toets los'.
[quote]

Ik had de MS firewall nog aan staan, die uitgezet + mijn Nod32 AVscanner
Dus met de Beta versie is het nu wel gelukt! :7

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2006 17:42 ]

Verwijderd

[...]

• Deze geïnstalleerd
Perfect en bedankt! Het is me nu wel gelukt met de beta versie

• Le0032
  • Laatst online: 05-02-2023
Giox schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 01:04:

[afbeelding]
[afbeelding]

Opvolger K750

offtopic:
Heb jij al kaartjes voor CeBit?

• Syntagma
[...]

• Deze geïnstalleerd
Ook geprobeerd, nog STEEDS niet voorbij de C-toets! :( :(

[ Voor 3% gewijzigd door Syntagma op 23-02-2006 18:56 ]

Verwijderd

Ik heb zelf nog geen k750i/w800i maar ben wel van plan om hem aan te schaffen. Omdat de walkman-mogelijkheid voor mij doorslaggevend is heb ik wat vragen aan eigenaars:

- Ik begrijp dat muziek per se in de map MP3\artiest\album\ moet staan om goed herkend en afgespeeld te worden.
- De muziek kan erop worden gezet via de disk2phone-software of handmatig in windows verkenner

Dit levert voor mij een aantal vragen / problemen:

- kan de disk2phone software bijv. uit mijn 4gb omvattende muziekcollectie automatisch steeds een andere selectie van 512mb (uitgaande van de w800i) halen en deze automatisch overzetten naar de telefoon, die deze nummers vervolgens geshuffled afspeelt?

- De combinatie Windows Media Player + MP3-speler (die ik nu gebruik) kan wel een soortgelijk trucje (en dit is de manier waarop ik graag naar muziek luister). Het probleem is dat WMP muziek alleen kan synchroniseren ofwel alles naar de hoofdmap ofwel naar bijv. F:\muziek\artiest\album (dus niet \mp3\

- zijn de aannames betreffende de (on)mogelijkheden van de telefoons die ik hier doe correct?

- kent iemand eventueel een ander stuk software dat het gewenste resultaat kan bereiken (ipod-shuffle-style kopieren naar \mp3\ map op telefoon)?

• lucash
  • Laatst online: 16-09 18:17
de synchronisatie werkt bij de wmp.. dat had ik eerst in ieder geval zonder dat ik het wilde en opeens had ik super veel mappen in de geluidenmap staan 8)7 |:(

Verwijderd

lucash schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 22:29:
de synchronisatie werkt bij de wmp.. dat had ik eerst in ieder geval zonder dat ik het wilde en opeens had ik super veel mappen in de geluidenmap staan 8)7 |:(
begrijp ik het nu goed dat Windows Media Player automatisch mp3-tjes naar de mp3-map van de telefoon kan synchroniseren?

Zijn er meer mensen die dit kunnen bevestigen?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.