Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.366 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06 12:13
Gesprekskwaliteit is de laatste tijd dramatisch. Het lijkt wel alsof er een soort drempelwaarde voor het geluid is. Als iemand wat zachter praat valt het geluid af en toe weg. Ook als er veel achtergrondgeluid bij de ontvanger is hakkelt het geluid.
Dacht eerst dat het aan mijn nieuwe telefoon aansluiting thuis lag (Versatel/Tele2) maar kwam er achter dat het ook voorkomt bij bellen naar andere nummers.
Ik heb de laatste firmware erop staan. Vodafone abo, sim-lock vrije k750i
Is er een geprekskwaliteit instelling op de k750i?

Iemand dezelfde problemen, oplossingen?

[ Voor 5% gewijzigd door Holgster op 12-02-2006 12:20 ]

Br(36) Ba(56)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-07 09:10
nou nu begint het toch echt vervelend te worden!
- Gisteren ging het pookje niet meer omlaag... ik heel veel blazen en toen deedie het weer.
- Vandaag wilde ik een foto maken, deed klepje open: NIKS! alles geprobeerd.. als ik de camera open via het menu zie je zwart beeld maar zegt niet dat je dat klepje open moet doen. Dit probleem is nog steeds zo dus denk dat ik ermee terug moet naar de winkel :'(...
Misschien heeft iemand toch nog een idee hoe ik het klepje kan fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-07 16:36
egt nep man probeer al vanaf vanochtend update te runnen maar steeds is de server too busy :S
nog meer mense last van?
en me joystick doet laatste tijd beetje raar moet soms wel hard drukken. advies iemand?

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Speed-Searcher schreef op zondag 12 februari 2006 @ 14:04:
nou nu begint het toch echt vervelend te worden!
- Gisteren ging het pookje niet meer omlaag... ik heel veel blazen en toen deedie het weer.
- Vandaag wilde ik een foto maken, deed klepje open: NIKS! alles geprobeerd.. als ik de camera open via het menu zie je zwart beeld maar zegt niet dat je dat klepje open moet doen. Dit probleem is nog steeds zo dus denk dat ik ermee terug moet naar de winkel :'(...
Misschien heeft iemand toch nog een idee hoe ik het klepje kan fixen?
Waarschijnlijk is je schakelaartje stuk. Je kunt dit oplossen door een nieuwe kabel te halen. Zo heb ik die van mij ook gerepareerd. Maar ik kan me voorstellen dat je dat niet ziet zitten.

http://cnn.cn/shop/sonyer...00i-flex-cable-p-498.html

Ik zou eerst de achterkant er even afhalen om te kijken of dit echt stuk is, of dat er iets anders aan de hand is.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-06 21:07
Iemand ervaring met Displex? Ik heb het namelijk gebruikt op mijn scherm, maar te veel denk ik. Ik kreeg een kras er maar niet uit, en ben door blijven polijsten, en nu ben ik volgens mij door de beschermlaag heen (ofzoiets). Nu zit er een soort van 'vlek' op mijn scherm, en dat is aardig irritant...Kan ik nu liever alles wegpolijsten, of het liever laten bij wat het is...

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 12:37

Dennahz

Life feels like hell should.

Volgens mij heb ik ook een kras op m'n scherm... niet echt super duidelijk als je het gebruikt, maar als het schermpje uit is zie je hem wel :(

Ben er altijd super voorzichtig mee maar toch gebeurd het dan he :? Naja, gelukkig kan je nieuwe covers kopen tegenwoordig..

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Dennahz schreef op zondag 12 februari 2006 @ 18:32:

Ben er altijd super voorzichtig mee maar toch gebeurd het dan he :? Naja, gelukkig kan je nieuwe covers kopen tegenwoordig..
Nu ik erover nadenk. Dat dingetje waar de kras op zit is natuurlijk maar een soort van plastic dat over het scherm heen zit. Kan je dát niet ergens kopen? Want volgens mij zit dat er niet bij als je een cover koopt. Of wel soms? Bevestiging please?

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul1987
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:55
Shailesh schreef op zondag 12 februari 2006 @ 19:27:
[...]

Nu ik erover nadenk. Dat dingetje waar de kras op zit is natuurlijk maar een soort van plastic dat over het scherm heen zit. Kan je dát niet ergens kopen? Want volgens mij zit dat er niet bij als je een cover koopt. Of wel soms? Bevestiging please?
volgens mij zit deze vast aan de cover.. dus nieuw covertje kopen, maar je kunt ook displex proberen das een heel erg fijn korrelig polijst middel speciaal voor telefoon schermpjes. kun je in een aantal telefoon winkels kopen, maar ook op www.telecomtelecom.nl

Is dit het beste antwoord? Dan hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Shailesh schreef op zondag 12 februari 2006 @ 19:27:
[...]

http://cnn.cn/shop/sonyericsson-k750i-lens-p-405.html
zoiets?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Ja dat bedoelde ik, tnx. Weet ik in elk geval dat er een mooi vervangdingetje voor is :) . Ik heb hier ook even gekeken bij de covers, en er wordt ook een 'lens' meegeleverd, dat is dus dit geval.
Paul1987 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 20:13:
[...]

volgens mij zit deze vast aan de cover.. dus nieuw covertje kopen, maar je kunt ook displex proberen das een heel erg fijn korrelig polijst middel speciaal voor telefoon schermpjes. kun je in een aantal telefoon winkels kopen, maar ook op www.telecomtelecom.nl
Ja, daar is het helaas mee begonnen. Ik heb displex gebruikt, en de reflectielaag verwijdert. Maar ik ben nu bezig met het totaal verwijderen van de antireflectielaag. Het 'gat' is inmiddels op 4 keer oorspronkelijke grootte, maar nog altijd slechts 1/6 van het hele scherm, dus het gaat helaas wel ff duren. Verbruikt wel rottig veel displex, maar zo'n 'gat' is veel irritanter dan een kras of wat dan ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik had ook plotseling een kras op mjin scherm, terwijl ik nooit sleutels oid bij mijn telefoon bewaar... Haalde hem uit mijn zak (zonder dat er iets anders inzat), en opeens zat er een dikke kras in! Nouja, beter maar een kras dan dat gekut met displex enzo, denk ik dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessee
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:46
@ Shiver23:

Jij had toch je telefoon omgebouwd naar een w800? Hoe bevalt dat en zijn de covers een beetje degelijk? Is het van het echt te onderscheiden? Ben wel nieuwsgierig...just in case zowiets gebeurd met krassen e.d.

@ dog4life:

Misschien langs zo'n knoop achtig dingetje van je broek gekomen :? (als het een spijkerbroek betrof)

Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Gisteren is dat rubberen oranje rondje op de joystick van mn W800i ergens gevallen. Kon het ook niet meer terug vinden. Wel jammer dat het zo zwak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
hey ik had een vraagje ik wil me geheugen es weer es gaan uitbreiden heb nou de 512 mb van sandisk die blauwe normale maar ik zie dat er 2 versies zijn

deze wil ik halen

SanDisk Gaming Memory Stick PRO Duo™ 1GB
SDMSG-1024

of

SanDisk Memory Stick PRO Duo™ 1GB
SDMSPD-1024
wie kan mij vertellen wat het verschil is tussen deze 2 qua snelheid enzo?
heb btw een k750i en wil graag de snelste kaart hebbe :p
laters })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64707

Aansluitend op de vraag van Rohit. Heeft de datatransfersnelheid van een MMS Pro Duo invloed op de prestaties van de telefoon of is een hogere transfersnelheid alleen van invloed wanneer een de MMS Pro Duo in een cardreader is geplaatst? Ik wil nl. een 2 Gb MMS Pro Duo voor mijn W800i aanschaffen. En welke kan ik dan het best nemen? In de pricewatch vond ik deze.

En een nieuwe vraag. Ik ben zeer tevreden over de geluidskwaliteit van mijn W800i alleen vind ik die oordoppen die zo diep in je oor gaan niet echt prettig met het oog op gehoorbeschadiging. Vooral toen ik dit las:
"Het meest schadelijk zijn de 'diepe oordopjes': doppen die extra ver in het oor moeten worden gedrukt."
Deze diepe oordopjes zitten dus standaard bij de W800i.

Dus nu ben ik ook opzoek naar andere oordoppen maar wil niet met 2 meter snoer in mijn binnenzak rondlopen. Weet iemand een goed alternatief voor de 'diepe oordopjes' met een kortsnoer?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 64707 op 13-02-2006 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:55

Piggen

Lekker bakkie

Die gaming kaartjes zijn niet meer dan gewone MDSP's in een mooi jasje. Maar geen spat sneller.
High speed kaartjes zijn natuurlijk wel sneller, maar dat merk je niet in het toestel. Alleen in de cardreader.
Anoniem: 64707 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 13:29:
En een nieuwe vraag. Ik ben zeer tevreden over de geluidskwaliteit van mijn W800i alleen vind ik die oordoppen die zo diep in je oor gaan niet echt prettig met het oog op gehoorbeschadiging. Vooral toen ik dit las:
"Het meest schadelijk zijn de 'diepe oordopjes': doppen die extra ver in het oor moeten worden gedrukt."
Deze diepe oordopjes zitten dus standaard bij de W800i.

Dus nu ben ik ook opzoek naar andere oordoppen maar wil niet met 2 meter snoer in mijn binnenzak rondlopen. Weet iemand een goed alternatief voor de 'diepe oordopjes' met een kortsnoer?
Persoonlijk zie ik eigenlijk niet in hoe die doppen schadelijker kunnen zijn. Ze gaan wel dieper in je oor, maar het volume waarmee de muziek wordt afgespeeld is niet hoger. Lager zelfs, want er lekt minder geluid. Ik zie ook geen enkele onderbouwing in dat artikel. Persoonlijk ben ik gek op in-ear doppen, maar als je echt iets anders wilt, kun je kijken naar de MXxxxRC dopjes (bijvoorbeeld de MX400RC) van Sennheiser. Die zijn gemaakt voor gebruik met afstandbedieningen en hebben daarom een korter snoer.

[ Voor 79% gewijzigd door Piggen op 13-02-2006 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibidriv3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-06 18:29
weet iemand mischien hoe dit komt: sommige toetsen doen het niet meer nadat mij mobiel ( k750i) een nachtje op mn beureau heeft gelegen. ik heb hem toen laten liggen todat ik smiddags uit mijn werk kwam heb hem een paar keer opnieuw opgestart en hij deed het weer. dit probleem heb ik ook wel eens eerder gehad. weet iemand hoe dit komt of hoe dit te verhelpen is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MPmad schreef op maandag 13 februari 2006 @ 14:06:

[...]

Persoonlijk zie ik eigenlijk niet in hoe die doppen schadelijker kunnen zijn. Ze gaan wel dieper in je oor, maar het volume waarmee de muziek wordt afgespeeld is niet hoger. Lager zelfs, want er lekt minder geluid. Ik zie ook geen enkele onderbouwing in dat artikel.
Ik heb even gegoogled en vond het onderstaande, het is waarschijnlijk offtopic maar voor de w800i gebruikers iets om in overweging te nemen:
  • Het luchtdicht afsluiten van de oren, met bv. een oordop, heet occlusie. Een oordop sluit nog meer af dan een koptelefoon.Een nadeel van afgesloten demping is dat bepaalde frequenties door occlusie (100 - 500 Hz) als het ware gaan 'resoneren' in de gehoorholte. De eigen stem beweegt zich ook in dit gebied en kan bij veel spreken bij occlusie tot een grote geluidsbelasting leiden. Zo klinken de twee octaven (A tot a-1) op de piano met oordop harder dan zonder oordop. [Bron]
  • Die 'diepe doppen' zijn gevaarlijk, zegt Jan de Laat, hoofd van het audiologisch centrum in Leiden. [[url=http://http://www.parool.nl/nieuws/2006/JAN/27/p2.html]Bron[/url]]
  • Compared to a completely open ear canal, the occlusion effect may boost the low frequency (usually below 500 Hz) sound pressure in the ear canal by 20 dB or more. (Daarom zijn de bassen zo mooi) [Bron]
Ik mag aannemen dat een prof. dr. ir. niet zomaar loze kreten de wereld in stuwt.
Dus luister voorzichtig ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 64707 op 13-02-2006 16:00 . Reden: bron toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Norbertvdl schreef op maandag 13 februari 2006 @ 15:35:
weet iemand mischien hoe dit komt: sommige toetsen doen het niet meer nadat mij mobiel ( k750i) een nachtje op mn beureau bureau heeft gelegen. ik heb hem toen laten liggen todat ik smiddags uit mijn werk kwam heb hem een paar keer opnieuw opgestart en hij deed het weer. dit probleem heb ik ook wel eens eerder gehad. weet iemand hoe dit komt of hoe dit te verhelpen is ?
Nee, sorry. stofzuiger? SESP ;)

De oplossing om toch te skypen met je mobiel! ;)

transmitter aansluiten op je pc, + microfoon boost :P Op je telefoon je radio aan zetten en je hoort stereo kwaliteits geluid (Mediaplayer, skype, filmmuziek, internetradio :D ) Natuurlijk zijn der ook andere mogelijkheden.. bijvoorbeeld: sluit je transmitter aan op je telefoon/pc en je hebt nu al jou favo muziek uit de douche radio. :9 Ook erg relaxed dat je nu echt megaveel muziek op je telefoon kan luisteren ;) helaas "maar" 45 meter bereik. Ik heb hem iig besteld.

offtopic:
@ Giox, ik zag dat jij ook de BT 2.0 dongle had besteld maar heb geweigerd.. waarom? heb je een goedkopere gevonden oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-06 18:25
willy1986 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 18:17:
De oplossing om toch te skypen met je mobiel! ;)

transmitter aansluiten op je pc, + microfoon boost :P Op je telefoon je radio aan zetten en je hoort stereo kwaliteits geluid (Mediaplayer, skype, filmmuziek, internetradio :D ) Natuurlijk zijn der ook andere mogelijkheden.. bijvoorbeeld: sluit je transmitter aan op je telefoon/pc en je hebt nu al jou favo muziek uit de douche radio. :9 Ook erg relaxed dat je nu echt megaveel muziek op je telefoon kan luisteren ;) helaas "maar" 45 meter bereik. Ik heb hem iig besteld.
maar als dan het geluid wordt doorgestuurd, kan je nog altijd niet telefoneren...enkel luisteren hé

[ Voor 23% gewijzigd door pina op 13-02-2006 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152280

Hej tweakers!

Ik heb effe snel een vraagje, is de K750i volledig simlock vrij? Ik heb een K750i in combinatie met een KPN 20 abbonement gehaald, en kan ik daar dan elke willekeurige kaart in stoppen die ik maar wil?

alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Anoniem: 152280 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 19:31:
Hej tweakers!
  1. Ik heb effe snel een vraagje, is de K750i volledig simlock vrij?
  2. [knip]
  3. kan ik daar dan elke willekeurige kaart in stoppen die ik maar wil?
  1. Ja, de mijne wel :+
  2. -
  3. Ja, dat kan natuurlijk*
*= Let wel op: geen p0rn-, voetbal-, pokemon-,beugel-, credit-,memory-, vrij-, wegen-, speel-, E-,gele- en rode kaarten :+

[ Voor 18% gewijzigd door willy1986 op 13-02-2006 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
bedank ga nu maar voor de gaming versie die is 5 euro goedkoper :9
iemand ervaring met cameranu.nl? is het veilig als ik daar iets koop?
groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152280

willy1986 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 19:36:
[...]
  1. Ja, de mijne wel :+
  2. -
  3. Ja, dat kan natuurlijk*
*= Let wel op: geen p0rn-, voetbal-, beugel-, memory-, vrij-, gele- en rode kaarten :+
Whah, sorry dat ik voor zoiets ombenulligs ff moet posten, mgoed, iemand wil m'n k750i kopen dus moest het effe weten, en ik kon het niet zo snel vinden op google O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Anoniem: 152280 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 19:31:
Hej tweakers!

Ik heb effe snel een vraagje, is de K750i volledig simlock vrij? Ik heb een K750i in combinatie met een KPN 20 abbonement gehaald, en kan ik daar dan elke willekeurige kaart in stoppen die ik maar wil?

hey je kan door >*<<*<* in het service menu komen van je telefoon kies je service info klik dan op kaart blokkeren en dan zie je welke onderdelen zijn geblokeerd of niet :)
bij mij allemaal unlocked standaard })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:55

Piggen

Lekker bakkie

rohit schreef op maandag 13 februari 2006 @ 19:37:
bedank ga nu maar voor de gaming versie die is 5 euro goedkoper :9
iemand ervaring met cameranu.nl? is het veilig als ik daar iets koop?
groetjes
http://www.tweakers.net/shopsurvey/5637

Goeie zaak dus.
Anoniem: 64707 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 15:43:
[...]

Ik heb even gegoogled en vond het onderstaande, het is waarschijnlijk offtopic maar voor de w800i gebruikers iets om in overweging te nemen:
  • Het luchtdicht afsluiten van de oren, met bv. een oordop, heet occlusie. Een oordop sluit nog meer af dan een koptelefoon.Een nadeel van afgesloten demping is dat bepaalde frequenties door occlusie (100 - 500 Hz) als het ware gaan 'resoneren' in de gehoorholte. De eigen stem beweegt zich ook in dit gebied en kan bij veel spreken bij occlusie tot een grote geluidsbelasting leiden. Zo klinken de twee octaven (A tot a-1) op de piano met oordop harder dan zonder oordop. [Bron]
  • Die 'diepe doppen' zijn gevaarlijk, zegt Jan de Laat, hoofd van het audiologisch centrum in Leiden. [[url=http://http://www.parool.nl/nieuws/2006/JAN/27/p2.html]Bron[/url]]
  • Compared to a completely open ear canal, the occlusion effect may boost the low frequency (usually below 500 Hz) sound pressure in the ear canal by 20 dB or more. (Daarom zijn de bassen zo mooi) [Bron]
Ik mag aannemen dat een prof. dr. ir. niet zomaar loze kreten de wereld in stuwt.
Dus luister voorzichtig ;)
Interessant, bedankt. Klinkt zeker aannemelijk. Alleen ben ik helaas al verloren :). Gewone dopjes blijven niet goed zitten en dan zijn de verwisselbare sleeves van in-ear dopjes een uitkomst, naast het lekkere geluid. Ik denk/hoop ook dat het niet zo'n enorme vaart zal lopen qua beschadiging, maar iets schadelijker zal het wel zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Tuurlijk heeft hij gelijk!! Alleen ben je in de praktijk beter uit met In-Ear dopjes.
Als jij met beide dopjes op 30dB luistert, dan zal de In-Ear de meeste beschadiging aanbrengen. Maar, stel je zit in de trein, en je luistert muziek. Dan kan je met In-Ear op 35dB gaan zitten voor hetzelfde gemak, maar met gewone moet je al bij de 45dB gaan zitten. En op dat moment is In-Ear handiger.

Bovendien zit het gewoon lekkerder :+

Volgens www.oortest.nl hoor ik goed! En ik heb al 1.5 jaar lang In-Ear dopjes, en ben nu 18 jaar oud... No problem :P

De dB getallen zijn overigens puur fictioneel. Anders zou je gek worden. Een verschil van 3dB is namelijk een verdubbeling van de intensiteit, en dat gaat niet echt op voor mijn voorbeelden. Maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:34

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik gebruik de hpm-70 dopjes in m'n bedrijfswagen die me op 90dB :X rijlawaai trakteert als ik 120 rijd :/
Dit is ronduit ongezond veel herrie en het mag niet eens van de arbo gedurende langere tijd.
Het is natuurlijk ook top dat je een muzikale carkit hebt die je beschermt tegen omgevingslawaai 8)
Well done SE, had ik die dopjes (en K750i) maar 5 jaar eerder gehad B)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Ik hoor ook goed(elke week wel een feestje + veel luisteren naar harde muziek :X :D :D :D )

Ik ben zelfs van mening dat de In ear doppen beter zijn. De standaard headset van de K750i moet je hard zetten (maximaal 8)7 ) wil ik de windsuizingen op de fiets niet willen horen. Met de HPM-70 kan ik het volume veeel lager zetten om mooi geluid te willen horen. Ben erg tevreden met mijn headset _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessee
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:46
Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik vind het geluid in die oordopjes echt niks. Ze blijven ook niet fijn zitten...De sony doppen van mijn mp3 speler geven veel mooier geluid. Is dat omdat die dopjes nog niet ingespeeld zijn? Nu gebruik is die sony dingen maar, alleen heb ik wel 2 meter kabel onder mijn jas zitten...dat is wel minder.

Ik vraag me trouwens ook af of die handsfree set van de W900i ook op mijn telefoon (W800i) past. Die vind ik veel cooler en makkelijker dan steeds met je hand in je broekzak zitten..kan nogal raar overkomen in de trein. :P

Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34043

Wessee schreef op maandag 13 februari 2006 @ 21:23:
Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik vind het geluid in die oordopjes echt niks. Ze blijven ook niet fijn zitten...De sony doppen van mijn mp3 speler geven veel mooier geluid. Is dat omdat die dopjes nog niet ingespeeld zijn? Nu gebruik is die sony dingen maar, alleen heb ik wel 2 meter kabel onder mijn jas zitten...dat is wel minder.

Ik vraag me trouwens ook af of die handsfree set van de W900i ook op mijn telefoon (W800i) past. Die vind ik veel cooler en makkelijker dan steeds met je hand in je broekzak zitten..kan nogal raar overkomen in de trein. :P
de headset van de w900I past niet op de w800I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Van het weekend iets mega-doms gedaan.
Ik ben zowiezo al geen vriend van Henny Huisman, maar zaterdag na een etentje met het vrouwtje en de kids besloot ik (in beschonken toestand) nog ff onze kleren in de was te flikkeren.
De volgende morgen het hele huis overhoop gehaald want paps was zijn W800 kwijt.
Bleek dus nog doodleuk in mijn broekzak te zitten, IN DE WASMACHINE!!!

Ik lijkbleek snel mijn accu eruitgehaald en alle kaartjes en op de verwarming gelegd.
's avonds met grote vrees alles weer op zijn plaats gedaan en aangezet.
Wonder boven wonder doet alles het nog (zelfs het fototoestel!!!!!!!) alleen is mijn beeldschermpje naar de knoppen. En dan bedoel ik de "backlight".
Ik zie dus nog wel wat er op mijn beeldschermpje staat, maar zeg maar in de slaapmodus.

Nu vraag ik mij af of die krengen duur zijn te laten vervangen. Iemand hier ervaring mee?
Opzich kan ik de telefoon nog gewoon gebruiken, alleen is het superirritant dat ik hem iedere keer schuin moet houden en goed moet focussen om te kijken wat er op mijn beeldscherm staat.

Nog wel "leuk" te vermelden dat ik die telefoon nog geen 2 maanden in mijn bezit heb... :'(

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
:X Jij hebt zoveel geluk gehad! 8)7
Wel erg simpel om je telefoon 1 dagje te laten drogen!? Weet je zeker dat hij goed droog is? Als ik jou was zou ik hem als nog uit elkaar halen en de componenten afspoelen met gedestileerd water. Dit in verband met achtergebleven zeep en waterresten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Tot nu toe doet hij het alweer twee dagen "normaal"....

Maar idd, het is een nachtmerrie.
Het moment dat ik angstig in mijn natte broekzak voelde zal ik nooit vergeten! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156901

Opzich inderdaad verstandig om het te laten drogen.
Maar zoals al gezeg is vind ik het ook aan de korten kant.
Het kan opzich geen kwaad, daarmee bedoel ik water, als je alles goed laat drogen en hem niet aanzet kan er niks gebeuren.
De print is als het goed is bespoten met een speciale lak die het oxideren van de sporen tegen gaat.

Maar helaas omdat misschien iets nog niet goed droog was kan er een minimale kortsluiting zijn geweest waardoor je blacklight nu is begeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Ik heb ondertussen even geGoogled naar wat die dingen moeten kosten.
Ik ga maar van EUR 100,= uit, en dat ZONDER reparatiekosten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgster
zit er een gesprekskwaliteit instelling op de k750i?

Br(36) Ba(56)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:30
Ik heb zelf ook al een tijd een K750i en hier kreeg ik destijds de HMP-61 headset bijgeleverd. Het vervelende aan deze oordopjes vind ik echter dat ze me gewoon letterlijk constant uit mijn oren vallen. Als ik ga fietsen of ga rennen dan hangen die dingen echt om de 10 seconden te bungelen. Daarom ben ik aan het denken om een HMP-70 setje te gaan bestellen omdat deze in-ear zijn maar ik wil wel zeker weten dat deze ook echt beter blijven zitten. Zover ik weet levert het met aansluitingen en handsfree bellen functies geen problemen op. Ik heb nog 1 laatste vraagje, op sommige plaatsen staat beschreven dat er een mini-jack plug op zit en op sommige plaatsen staat iets anders. Het zou een mooie bijkomstigheid zijn als ik een luidsprekersetje op de telefoon aan kon sluiten. Wat denken jullie, blijven de oordopjes beter zitten? Zijn er nog dingen waar ik tegenaan ga lopen en als laatste is het een standaard 3,5 milimeter mini-jack aansluiting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:06
Weet iemand of het mogelijk is om je K750i te laten werken met Wanadoo Livebox zodat ik op mijn mobiel kan internetten?
Ik kan de livebox wel vinden, maar de toegang wordt helaas geweigerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-06 11:03
GH45T schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:16:
Ik heb zelf ook al een tijd een K750i en hier kreeg ik destijds de HMP-61 headset bijgeleverd. Het vervelende aan deze oordopjes vind ik echter dat ze me gewoon letterlijk constant uit mijn oren vallen. ....
1.
In mijn geval blijven ze echt stukken beter zitten dan die standaard dingen die ik bij de k750 kreeg. Tevens geven ze een heerlijk geluid en heb je 3 maten silicone dopjes erbij dus meer kans op de juiste maat.

2.
Ja er zit een 3,5mm female plug aan dus je kan er andere dingen op aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:30
Scidd0w schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:56:
[...]

1.
In mijn geval blijven ze echt stukken beter zitten dan die standaard dingen die ik bij de k750 kreeg. Tevens geven ze een heerlijk geluid en heb je 3 maten silicone dopjes erbij dus meer kans op de juiste maat.

2.
Ja er zit een 3,5mm female plug aan dus je kan er andere dingen op aansluiten.
Hardstikke bedankt voor de informatie!

Ik ga vandaag nog een setje bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 23:33
Ik krijg die update service maar niet aan de praat. Als ik er dubbel op klikt start ie niet op :'( .
Opnieuw geprobeert te installeren, register cleaner gebruikt, flash geinstalleerd... niets :'( Heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
[quote]willy1986 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 09:40:

hier een link naar een site waar veel goedkope onderdelen te verkrijgen zijn voor de k750 en w800

ik hoop dat je er wat aan hebt.

http://cnn.cn/shop/sonyericsson-k750i-c-28_105.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
RaDKiLL schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 10:02:

Het moment dat ik angstig in mijn natte broekzak voelde zal ik nooit vergeten! ;(
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

rellehenk schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:47:
Weet iemand of het mogelijk is om je K750i te laten werken met Wanadoo Livebox zodat ik op mijn mobiel kan internetten?
Ik kan de livebox wel vinden, maar de toegang wordt helaas geweigerd
Zie de handleiding (linkje in mijn sig) die ik hiervoor heb geschreven en de startpost ;)
De truc is om met SE Device explorer een java browser op de foon te starten, want dan maakt ie gebruik van de livebox, in dit geval via je pc en bluetooth (of eventueel de usbkabel).

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
Baserunner schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:26:
Ik krijg die update service maar niet aan de praat. Als ik er dubbel op klikt start ie niet op :'( .
Opnieuw geprobeert te installeren, register cleaner gebruikt, flash geinstalleerd... niets :'( Heeft iemand een idee?
Zelfs reinstall van Windows heeft niets mogen baten. Even ter informatie, ik heb flash geinstalleerd, heb een schone windows, heb de driver cd ook volledig geinstalleerd, mobiel wordt herkend door de software maar dubbel klikken op de update service geeft even een halve seconde een zandloper en daarna niets :( Ik zie ook niets draaien in de task manager... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtrme
  • Laatst online: 08:03
Modbreak:Link verwijderd vanwege warez

[ Voor 82% gewijzigd door Eggy op 14-02-2006 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Holgster schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 13:01:
zit er een gesprekskwaliteit instelling op de k750i?
Nee? Hoezo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Speedy-Andre schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 18:53:
[...]

Zie de handleiding (linkje in mijn sig) die ik hiervoor heb geschreven en de startpost ;)
De truc is om met SE Device explorer een java browser op de foon te starten, want dan maakt ie gebruik van de livebox, in dit geval via je pc en bluetooth (of eventueel de usbkabel).
hij bedoelt dus niet met de bleutoothstick die je eventueel op je pc hebt zitten, maar via de bluetooth vd livebox. dit laatste zal wel niet mogelijk zijn, omdat je telefoon dan moet beschikken over VPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 19:38

Wom

RaDKiLL schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 10:02:

Zo is mijn vorige 6230 overleden, al had die ook nog een behandeling in de droger voor zijn kiezen gekregen. Was geen leven meer in te krijgen.

Overigens iets vreemds bij mijn w800i, de telefoonstatus loopt soms op 8)7. Kan dat liggen aan temperatuur wisselingen, of is er iets anders aan de hand ?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

SYQ schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 21:24:
[...]

hij bedoelt dus niet met de bleutoothstick die je eventueel op je pc hebt zitten, maar via de bluetooth vd livebox. dit laatste zal wel niet mogelijk zijn, omdat je telefoon dan moet beschikken over VPN
Dat gaat idd niet, maar mijn oplossing is wel een mooi alternatief daarvoor :)
De K750i/W800i kan niet zelf een verbinding via bluetooth opbouwen helaas :/
Ook met andere SE foons zoals de T610 werkte het niet vanaf de foon met bluetooth.
Ik ken de livebox niet echt, maar als hij een bridge naar bluetooth kan maken dan zou je via een pc misschien alsnog bluetooth kunnen gebruiken, hoe je de routing naar de pc waar de software draait dan regelt zou ik niet weten ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Laatst online: 10:06
Dank voor de reacties. Het is niet (makkelijk) te realiseren zo te zien. Gelukkig ook nog een PC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgster
Holgster schreef op zondag 12 februari 2006 @ 12:19:
Gesprekskwaliteit is de laatste tijd dramatisch. Het lijkt wel alsof er een soort drempelwaarde voor het geluid is. Als iemand wat zachter praat valt het geluid af en toe weg. Ook als er veel achtergrondgeluid bij de ontvanger is hakkelt het geluid.
Dacht eerst dat het aan mijn nieuwe telefoon aansluiting thuis lag (Versatel/Tele2) maar kwam er achter dat het ook voorkomt bij bellen naar andere nummers.
Ik heb de laatste firmware erop staan. Vodafone abo, sim-lock vrije k750i
Is er een geprekskwaliteit instelling op de k750i?

Iemand dezelfde problemen, oplossingen?
Vandaar mijn vraag over de gesprekskwaliteit.
Iemand nog tips hierover?

Br(36) Ba(56)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeChicken
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-04 08:39

XtremeChicken

Dodge Viper ownage

Ik heb met mijn W800i een probleem met bluetooth.
Ik kan wel via Verzenden via bluetooth bijvoorbeeld een foto van de telefoon zenden naar de PC, maar als ik van PC naar telefoon een foto versturen wil versturen, rechtermuis -> Kopieeren naar bluetooth -> W800i dan geeft hij aan dat de FTP-verbinding is mislukt, kan geen verbinding maken met bluetooth apparaat. Opvallend is ook dat bij Volledige bluetooth omgeving er staat: Geen services gevonden op W800i.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik weer via bluetooth foto's kan verzenden naar mn telefoon? Want hij heeft het wel gedaan, lijkt wel of het iets te maken heeft met de firmware update van een paar weken terug.

Core i5 6500 | Gigabyte GA-B150-HD3P | 8GB DDR4 Crucial Ballistix Sport | Seasonic M12II Evo 520W | beQuiet Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Heeft iemand van jullie i-mode aan de praat gekregen op de K750?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-06 16:19

Yor

Yor1313#2571

Ik heb me rot geknutseld om dat opera internet aan de gang te krijgen ...bt connectie krijg ik, opera install en runnen lukt ook...alleen geen internet....hij geeft me de message dat browsing limited is...

Kan het zijn dat dat komt omdat mijn pc wireless verbonden is?

Iemand een suggestie?

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Inbox4me schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 09:11:
Ik heb sinds gister een w800i en hij bevalt uitstekend. Ik zit echter met één vraag waar ik niet uitkom (heb gezocht in de handleiding, op GoT, SonyEricsson, Google etc): is het mogelijk om beveiligde bestanden te verwijderen? Er staan een tweetal foto's in mijn telefoon die er van mij af mogen, maar als ik dit probeer krijg ik de melding 'Kan niet worden verwijderd, beveiligd bestand'. Iemand een suggestie :?
Inbox4me schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 10:30:
Ik denk dat ik dat idd maar ga proberen, zal alleen wel na het weekend worden omdat ik nu niet thuis ben... Ik laat het hier wel weten :)
Bij deze, ik heb Sony Ericsson maar even gemaild, maar het is dus idd niet mogelijk om beveiligde bestanden te verwijderen.
Ik denk dat ik een klein bugje ontdekt heb. Als ik de joystick naar links beweeg (W800) krijg ik het menu voor een nieuw bericht. Als ik dan 'sms' kies verschijnt er het volgende: "Config. vereist. Neem contact op met operator of www.sonyericsson.com/support. Nu instellen?"
Nu heb ik al verschillende keren handmatig het sms-type en geldigheidsduur ingesteld maar als mijn tel uit is geweest begint hij er weer over te zeuren.

Hebben meer mensen daar last van?
Bron

Bovenstaande probleem heb ik ook, in het topic waar ik uit quote is geen antwoord gekomen. Is dit een probleem met de firmware? Wordt het veroorzaakt door T-Mobile instellingen? Iemand die hetzelfde probleem heeft? :)

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-06 13:57

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Inbox4me schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:47:

Bovenstaande probleem heb ik ook, in het topic waar ik uit quote is geen antwoord gekomen. Is dit een probleem met de firmware? Wordt het veroorzaakt door T-Mobile instellingen? Iemand die hetzelfde probleem heeft? :)
Nee, dit komt weer eens door de 'fijne' T-Mobile SIM kaarten die altijd problemen geven in Siemens en SonyEricsson toestellen. En T-Mobile blijft maar ontkennen dat het aan hun SIM kaarten ligt.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Giox schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:02:
[...]

Nee, dit komt weer eens door de 'fijne' T-Mobile SIM kaarten die altijd problemen geven in Siemens en SonyEricsson toestellen. En T-Mobile blijft maar ontkennen dat het aan hun SIM kaarten ligt.
T-Mobile heeft gewoon van die k*t simkaarten. Ik kan me nog herinneren dat bij mijn Beaujolois Red Samsung E700 de sim voortdurend van die vage foutmeldingen gaf en dat ik ook nog eens gratis kon sms-en en gprs-en, wat uiteindelijk 2 weken heeft voortgeduurd :)

[ Voor 6% gewijzigd door Le0032 op 15-02-2006 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-07 19:50

Nyana

Who?!

Modbreak:En hiervoor is Vraag & Aanbod bedoeld

[ Voor 79% gewijzigd door Eggy op 15-02-2006 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

iceking schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 10:30:
Ik heb me rot geknutseld om dat opera internet aan de gang te krijgen ...bt connectie krijg ik, opera install en runnen lukt ook...alleen geen internet....hij geeft me de message dat browsing limited is...

Kan het zijn dat dat komt omdat mijn pc wireless verbonden is?

Iemand een suggestie?
Het is mogelijk dat je internet delen voor bluetooth moet gebruiken, dit hangt een beetje af van je bluetooth stick en de gebruikte drivers.
Deze drivers hebben netwerkfunctionaliteit en daarmee ook tcp/ip voor bluetooth.
In mijn handleiding (zie mijn sig) kun je zien dat je in SE device explorer een vinkje moet zetten bij netwerk, anders werkt het idd niet.
Je kan ook de nieuwste versie bij Opera downloaden, in mijn handleiding staat een oudere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

[...]

Le0032 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:16:
[...]

T-Mobile heeft gewoon van die k*t simkaarten. Ik kan me nog herinneren dat bij mijn Beaujolois Red Samsung E700 de sim voortdurend van die vage foutmeldingen gaf en dat ik ook nog eens gratis kon sms-en en gprs-en, wat uiteindelijk 2 weken heeft voortgeduurd :)
Hmmm okay duidelijk. Nou ja, zolang het hierbij blijft heb ik er geen problemen mee (paar keer op OK drukken en ik kan sms-en, daar valt mee te leven). Thnx voor de antwoorden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:34
Hey,

ik heb al een hele tijd de K750i, en ik heb een vraagje. Vooraleer ik de firmware had geupgrade vergrendelde mijn telefoon zich automatisch. Tegenwoordig lijkt die dat niet meer te doen. Heeft iemand een idee waar/hoe ik dit terug kan opzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Bij de W800i staat die optie bij instellingen - algemeen - blokkeringen - autom. blokkering. Weet alleen niet zeker of de K750 dezelfde menu's heeft...

[ Voor 3% gewijzigd door Inbox4me op 15-02-2006 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
[...]

Ik heb een K750i met T-Mobile relax 30 :) (Nog)geen gezeik. MMS instellingen via sonyericsson laten toesturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103829

Kan mijn telefoon niet update naar de nieuwste firmwire.

Krijg de melding: Opdaten mislukt!
heeft iemand hier ook problemen mee gehad?
Heb verder de standaard k750i!! en die heb ik al 3x vaker geupdate naar een andere firmwire.

Alvast bedankt!

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 103829 op 15-02-2006 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokie
  • Laatst online: 18:34
Inbox4me schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 15:22:
Bij de W800i staat die optie bij instellingen - algemeen - blokkeringen - autom. blokkering. Weet alleen niet zeker of de K750 dezelfde menu's heeft...
Dat was precies wat ik zocht. Dankjewel! (eigenlijk nogal voor de hand liggend, moet er toch wel een paar keer over hebben gekeken 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134000

Hey ik weet niet of het al een keer eerder is langs gekomen in deze topic, heb het niet kunnen vinden in ieder geval maar als ik mijn Memory stick van de w800i in een PSP of in een computer met Memory stick ingang in de copmuter zelf (dus zonder kabel of cardreader), dan kan ik er niet in en dan geeft de computer of PSP de melding dat de memory stick niet geformateerd is en of ik die dan wil formatteren... Zelf vind ik dat niet zo'n leuk idee dus mijn vraag, kan ik hier wat aan doen zonder dat ik de memory stick moet formatteren?

Thnx alvast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
Anoniem: 134000 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 19:22:
Hey ik weet niet of het al een keer eerder is langs gekomen in deze topic, heb het niet kunnen vinden in ieder geval maar als ik mijn Memory stick van de w800i in een PSP of in een computer met Memory stick ingang in de copmuter zelf (dus zonder kabel of cardreader), dan kan ik er niet in en dan geeft de computer of PSP de melding dat de memory stick niet geformateerd is en of ik die dan wil formatteren... Zelf vind ik dat niet zo'n leuk idee dus mijn vraag, kan ik hier wat aan doen zonder dat ik de memory stick moet formatteren?

Thnx alvast...
bestanden op de computer zetten en dan formatteren.
Baserunner schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 19:00:
[...]

Update service tool kan totaal niet starten.
Zelfs reinstall van Windows heeft niets mogen baten. Even ter informatie, ik heb flash geinstalleerd, heb een schone windows, heb de driver cd ook volledig geinstalleerd, mobiel wordt herkend door de software maar dubbel klikken op de update service geeft even een halve seconde een zandloper en daarna niets :( Ik zie ook niets draaien in de task manager... :'(
Niemand???? :'(

[ Voor 29% gewijzigd door Baserunner op 15-02-2006 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06 12:26
Ik heb sinds vandaag het volgende probleem, er verschijnt steeds het bericht dat mijn inbox vol zit, en dat er een bericht in de wacht zit. Ik heb inmiddels 50! berichten verwijderd, maar het bericht werkt. Ik heb telefoon aan/uit gezet, accu er uit gehaald en sim kaart eventjes dr uit gehaald, niets helpt :(
ik heb hem een maandje geleden ge-updated.
Iemand soortegelijke ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-07 17:01
Hoi,

Ik heb een raar probleem. Ik ben al vanaf het begin van de tijd een w800i gebruiker. 1e dag. hij bevalt me nogsteeds alleen de bluetooth soms niet.

Hij heeft problemen met bestanden naar samsung telefoons sturen. En naar de Motorola RAZR V3 gaat het heel langzaam. Ik begrijp niet waarom.

Ook probeer ik hid's profielen te sturen naar me mobiel door Rechter muisknop->Kopieren naar->Bluetooth apperaat en dan staat mijn telefoon er al in doe ik volgende en dan geeft hij een fout.

En ik kan via Bluesolei wel gewoon met me bluetooth dingen versturen E.D. Maar daar heb ik dus nx aan want dan komt hij niet in de goede map.

Rolfie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-07 17:01
mad_dog schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 21:01:
Ik heb sinds vandaag het volgende probleem, er verschijnt steeds het bericht dat mijn inbox vol zit, en dat er een bericht in de wacht zit. Ik heb inmiddels 50! berichten verwijderd, maar het bericht werkt. Ik heb telefoon aan/uit gezet, accu er uit gehaald en sim kaart eventjes dr uit gehaald, niets helpt :(
ik heb hem een maandje geleden ge-updated.
Iemand soortegelijke ervaringen?
Heb je ook in de verzonden map en concepten E.D gekeken?

Enige dagen geleden was er nog een discussie over de touch remote SRC100, heeft iemand dit apparaatje als aangeschaft en zo ja, wat zijn de ervaringen. Voor diegenen die de het apparaat nog willen aanschaffen, hier staat hij nog goedkoper dan eerder in het topic

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 64707 op 16-02-2006 00:42 . Reden: typos ]

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 64707 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 00:33:
Enige dagen geleden was er nog een discussie over de touch remote SRC100, heeft iemand dit apparaatje als aangeschaft en zo ja, wat zijn de ervaringen. Voor diegenen die de het apparaat nog willen aanschaffen, hier staat hij nog goedkoper dan eerder in het topic
Ik heb er een in gebruik met de hpm-70 headset.
Voor muziek afspelen is hij handig en ook een gesprek aannemen werkt goed, de clip is echter minder praktisch, die had wat kleiner of los gemogen van mij.
Met radio mis ik zenders zoeken, je kan dan alleen het volume regelen.
Als je filmpjes afspeelt kan je alleen het volgende of vorige filmpje kiezen, snelspoelen had leuk geweest.

edit:
Ik vind 36 euri incl. verzenden niet goedkoop hoor :X

[ Voor 4% gewijzigd door Speedy-Andre op 16-02-2006 01:12 ]

Speedy-Andre schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 01:08:
[...]

edit:
Ik vind 36 euri incl. verzenden niet goedkoop hoor :X
niet echt goedkoop, ja dat is zo ook. Weet jij een beter adresje?

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 64707 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 01:36:
[...]

niet echt goedkoop, ja dat is zo ook. Weet jij een beter adresje?
Ik heb hem vorig jaar bij yesasia gehaald voor $40 maar toen was de $ minder waard dan nu.
Hij was wel na een week al binnen, erg snel tijdens de kerstperiode :)

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06 12:26
rolfie23 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 21:03:
[...]

Heb je ook in de verzonden map en concepten E.D gekeken?
Maar natuurlijk.... ik wordt echt gek dr van :+ ding trilt om de 5minuten 8)7

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

mad_dog schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 06:22:
[...]

Maar natuurlijk.... ik wordt echt gek dr van :+ ding trilt om de 5minuten 8)7
Flinke master reset al geprobeerd?
Als je naar bestandsbeheer gaat, kiest voor meer en dan voor geheugenstatus kun je zien hoeveel berichten je in telefoon hebt staan (1 na onderste optie). Die van mij (w800i) begint meestal te zeuren rond de 185 berichten, dan zit mn geheugen voor 95% vol, verschilt per keer...

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

• dog4life
  • Niet online
Arie-Kanarie schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 09:03:
[...]

Flinke master reset al geprobeerd?
Als je naar bestandsbeheer gaat, kiest voor meer en dan voor geheugenstatus kun je zien hoeveel berichten je in telefoon hebt staan (1 na onderste optie). Die van mij (w800i) begint meestal te zeuren rond de 185 berichten, dan zit mn geheugen voor 95% vol, verschilt per keer...
Hij telt het aantal berichten, niet het aantal smsjes... 1 bericht kan 2 smsjes zijn, maar er kunnen max 200 smsjes instaan! Er is sinds kort een hack om dat te verhogen, maar dan moet je zelf aan de slag mer flashen enzo! Toch maar is proberen, schijnt goed te werken! Kan ik meteen dat camerageluidje eruit halen :D

• visie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
dog4life schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 09:54:
[...]

Hij telt het aantal berichten, niet het aantal smsjes... 1 bericht kan 2 smsjes zijn, maar er kunnen max 200 smsjes instaan! Er is sinds kort een hack om dat te verhogen, maar dan moet je zelf aan de slag mer flashen enzo! Toch maar is proberen, schijnt goed te werken! Kan ik meteen dat camerageluidje eruit halen :D
Waarmee kan je de software wijzigen dan? En hoe update je?
En als het werkt ga ik misschien ook eens proberen het camerageluidje eruit te halen.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Het zelf aanpassen van de firmware is op GoT niet toegestaan en dus ook de uitleg niet hoe je dit moet doen.

[ Voor 28% gewijzigd door Eggy op 16-02-2006 12:21 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Anoniem: 120448

hallo,

Ik heb mijn W800i alweer een tijdje, en ik ben er zeker tevreden mee. Mijn oude pc herkende hem altijd direct en het installeren was ook een fluitje van een cent (aangezien dit automatisch ging). Dit was ook zo met de bluetooth stick die ik erbij gekocht had. Allebei geen problemen dus.

Nu heb ik kortgeleden een nieuwe pc (windows XP met SP1) aangeschaft en dat is waar de problemen beginnen. Ik heb nu usb 2.0, op mijn oude pc was dat usb 1.0. Toen ik voor het eerst mijn W800i ging aansluiten is er iets mis gegaan, hetzelfde als met de bleutooth stick. Beide apparaten herkentie niet meer, en installeert ze ook niet automatisch meer. Andere usb apparaten overigens wel dus het zijn alleen de telefoon en de blstick.
Als windows dan gaat zoeken naar software kan hij niks vinden en springtie meteen op "niks gevonden>zoeken naar software op internet". Alleen ik heb geen internet op die pc! Nog een bijkomend iets is dat ik mijn W800i een firmware update heb gegeven VOOR dat ik hem had uitgeprobeert op mijn nieuwe pc.
De w800i zou zichzelf toch automatisch moeten installeren netzoals op mijn vorige pc? Waarom vind windows die drivers niet, terwijl hij die wel vind op andere pc's met dezelfde windows? Het enige wat ik hoor als ik de w800 in mijn pc plug, is een DUBBELE 'dingdong' :P wat al duid op een verkeerd aangesloten apparaat. Als ik daarbij de C-knop indruk, sprintie op opnieuw gevonden hardware alleen "automatisch zoeken naar drivers" loopt uit naar "zoeken op internet". Het ligt dus zeker niet aan de usb-poort, want andere usb apparaten werken wel gewoon. Is het ook mogelijk speciale drivers te downloaden voor mijn pc? Zoja welke, want ik heb al een paar geprobeert en die werkten niet. Voor verdere informatie vraag maar raak maar ik denk dat dit eerst wel even genoeg is :)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 120448 op 16-02-2006 13:40 ]

Anoniem: 87506

rolfie23 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 21:02:
Hij heeft problemen met bestanden naar samsung telefoons sturen. En naar de Motorola RAZR V3 gaat het heel langzaam. Ik begrijp niet waarom.
Ik heb voor mijn W800i een Motorola E398 gehad (softwarematig bijna hetzelfde). En iemand anders had een k750i, toen hij via bluetooth dingen naar mij wilde versturen ging dat erg langzaam, dat was ook zo met een k700i.

• dog4life
  • Niet online
Modbreak:Subtiele hints met verwijzingen naar websites waar wel uitgelegd staat hoe dit kan zijn dus ook niet toegestaan.

[ Voor 90% gewijzigd door Eggy op 16-02-2006 17:45 ]

• dog4life
  • Niet online
Eggy schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 12:20:
Het zelf aanpassen van de firmware is op GoT niet toegestaan en dus ook de uitleg niet hoe je dit moet doen.
Dit deed ik dan ook niet, hetgeen niet besproken staat nota bene in de startpost, letterlijk... 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door dog4life op 16-02-2006 18:12 ]

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

De reactie die jij zojuist citeerde was ook niet op jou gericht maar op de poster onder jou. Dit was een preventieve maatregel zodat niemand deze regel zou overtreden.

Maar goed, wat staat er precies in de startpost? Ik zie geen aanwijzingen staan hoe je zelf de firmware kunt aanpassen. Uiteraard staat er wel hoe je deze op officiele wijze kunt flashen, dit is dan ook gewoon toegestaan.

[ Voor 92% gewijzigd door Eggy op 16-02-2006 18:55 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

• visie
  • Niet online
Weet iemand een goed (freeware)programma om hotmail te kunnen belijken op je mobiel? probeer nu mobile mail, maar kom er niet verder mee...

• Ge4s
  • Laatst online: 06-06 11:51
wie zou me kunnen helpen met het volgende:

als er weinig licht is en ik gebruik nachtstand of flits op m'n w800i dan krijg ik veel punten (pixelatie ofzoiets dergelijks) op m'n foto.. en dit moet toch wel met een tooltje er uit gefilterd kunnen worden.

ben ergens rond januari een tooltje tegen gekomen om de foto's die ik heb gemaak te verbeteren. maar nu weet ik niet meer welke tool dat was en heb hem ook nergens meer staan.

weet iemand een tool die dit doet en waar ik hem vandaan kan halen?

• Dennahz
  • Laatst online: 23-06 12:37

Dennahz

Life feels like hell should.

Ge4s schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 20:36:
wie zou me kunnen helpen met het volgende:

als er weinig licht is en ik gebruik nachtstand of flits op m'n w800i dan krijg ik veel punten (pixelatie ofzoiets dergelijks) op m'n foto.. en dit moet toch wel met een tooltje er uit gefilterd kunnen worden.

ben ergens rond januari een tooltje tegen gekomen om de foto's die ik heb gemaak te verbeteren. maar nu weet ik niet meer welke tool dat was en heb hem ook nergens meer staan.

weet iemand een tool die dit doet en waar ik hem vandaan kan halen?
Staat volgens mij duidelijk in de openingspost welk programma dat is.

Twitter

• Ge4s
  • Laatst online: 06-06 11:51
Dennahz schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 20:46:
[...]

Staat volgens mij duidelijk in de openingspost welk programma dat is.
ow sowz 8)7 m'n excusses nu ik weet dat het noise is wat er gegenereerd wordt op de foto.. vindt ik bij de tips & trucs opeens waarnaar ik zocht.. idd bedankt voor het aanwijzen.

Anoniem: 116722

Weet iemand of er iets van gps navigatie software voor de w800 te krijgen is
op google krijg ik teveel noise

• Tim_R
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-06 16:27
Is er nog geen mini-installbestandje met drivers zodat je je K750i op een andere computer snel kan aankoppelen via USB? En dan draait het dus om het aanspreken van de files op de MS Pro Duo, de rest is niet zo interessant :)

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Timmyboy_ schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 22:02:
Is er nog geen mini-installbestandje met drivers zodat je je K750i op een andere computer snel kan aankoppelen via USB? En dan draait het dus om het aanspreken van de files op de MS Pro Duo, de rest is niet zo interessant :)
Dan is een cardreader makkelijker, die werkt vaak al zonder software :)

• visie
  • Niet online
Zoals in het openingspost staat hoe je met opera en bluetooth gratis kan internetten. Het kan ook met andere programma's! Ik heb zo namelijk ook eMSN http://www.getjar.com/products/603/eMSN aan de praat gekregen. Echt super!! Email programma (met hotmail) dat werkt heb ik helaas nog niet. Maar als er nog meer nuttige apps zijn laat maar weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 14:05
ik ben op zoek naar 2 bestanden die op de memory stick *van SE w800 Orange* horen te staan...
2 bestanden stonden er ineens 4x op..dus 8x in totaal. toen heb ik van elk bestand 3 gewist..
hierdoor zijn ze ineens alle 8 weg? :S

de extensie was *.ind... bestandsnamen weet ik niet meer.
als iemand deze naar mij zou kunnen mailen, graag :)
agonite@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68565

Ik las laatst over het probleem met focus en foto's maken na het installeren van de laatste firmware voor de k750.
Had hier zelf ook last van al een paar weken :/ maar sinds vandaag werkt hij opeens weer perfect 8)7 :)
Waar zou dat nou aan gelegen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19503

Anoniem: 116722 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 20:56:
Weet iemand of er iets van gps navigatie software voor de w800 te krijgen is
op google krijg ik teveel noise
wayfinder is er voor de W800i
check:http://www.wayfinder.com/index_en.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108678

AgoNitE schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 00:14:
ik ben op zoek naar 2 bestanden die op de memory stick *van SE w800 Orange* horen te staan...
2 bestanden stonden er ineens 4x op..dus 8x in totaal. toen heb ik van elk bestand 3 gewist..
hierdoor zijn ze ineens alle 8 weg? :S

de extensie was *.ind... bestandsnamen weet ik niet meer.
als iemand deze naar mij zou kunnen mailen, graag :)
agonite@gmail.com
kijk je mail, maar die bestanden zijn 0kb groot. je hebt iedergeval de bestandnamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Laatst online: 15:28
Anoniem: 120448 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 13:36:
hallo,

Ik heb mijn W800i alweer een tijdje, en ik ben er zeker tevreden mee. Mijn oude pc herkende hem altijd direct en het installeren was ook een fluitje van een cent (aangezien dit automatisch ging). Dit was ook zo met de bluetooth stick die ik erbij gekocht had. Allebei geen problemen dus.

Nu heb ik kortgeleden een nieuwe pc (windows XP met SP1) aangeschaft en dat is waar de problemen beginnen. Ik heb nu usb 2.0, op mijn oude pc was dat usb 1.0. Toen ik voor het eerst mijn W800i ging aansluiten is er iets mis gegaan, hetzelfde als met de bleutooth stick. Beide apparaten herkentie niet meer, en installeert ze ook niet automatisch meer. Andere usb apparaten overigens wel dus het zijn alleen de telefoon en de blstick.
Als windows dan gaat zoeken naar software kan hij niks vinden en springtie meteen op "niks gevonden>zoeken naar software op internet". Alleen ik heb geen internet op die pc! Nog een bijkomend iets is dat ik mijn W800i een firmware update heb gegeven VOOR dat ik hem had uitgeprobeert op mijn nieuwe pc.
De w800i zou zichzelf toch automatisch moeten installeren netzoals op mijn vorige pc? Waarom vind windows die drivers niet, terwijl hij die wel vind op andere pc's met dezelfde windows? Het enige wat ik hoor als ik de w800 in mijn pc plug, is een DUBBELE 'dingdong' :P wat al duid op een verkeerd aangesloten apparaat. Als ik daarbij de C-knop indruk, sprintie op opnieuw gevonden hardware alleen "automatisch zoeken naar drivers" loopt uit naar "zoeken op internet". Het ligt dus zeker niet aan de usb-poort, want andere usb apparaten werken wel gewoon. Is het ook mogelijk speciale drivers te downloaden voor mijn pc? Zoja welke, want ik heb al een paar geprobeert en die werkten niet. Voor verdere informatie vraag maar raak maar ik denk dat dit eerst wel even genoeg is :)
Installeer alle windows update patches inclusief sp2, dit laatste is erg belangrijk voor bluetooth!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snufkin
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-11-2023
Wat betreft de K750i: Hoe gaan jullie om met het adresboek van maar 500. Op de SIM kunnen nog eens 150. Mijn outlook adresboek is >500. Het synchoniseren gaat (dus) niet helemaal goed.

Los je dit op door mapjes te maken in het adresboek, of kan je stiekum meer geheugen (memorystick) gebruiken voor het gsm adresboek?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.