Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.357 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-06 12:44
Een ruime week terug stond hier een reply met de via ebay te bestellen remote-headset.
"touch", dus niet alleen een opneem-knop, maar ook de bediening van het walkman-gedeelte in de headset.

Deze was voor +/- 30 euro te bestellen in Hong Kong via Ebay, maar ik kan hem helaas niet vinden.
Weet iemand de trefwoorden waarop ik deze remote kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
boefje79 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 08:59:
Een ruime week terug stond hier een reply met de via ebay te bestellen remote-headset.
"touch", dus niet alleen een opneem-knop, maar ook de bediening van het walkman-gedeelte in de headset.

Deze was voor +/- 30 euro te bestellen in Hong Kong via Ebay, maar ik kan hem helaas niet vinden.
W800i touch control

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

ik was even aan het rondkijken voor een bluetooth dongle voor bij mijn k750i, in de startpost staan er een paar maar ik was benieuwd welke jullie hebben en of er bepaalde zijn die beter werken dan anderen?

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106965

Hoi,

Hoe kan je zien of je batterij is opgeladen? Ik heb gisteren mijn gsm de hele nacht aan de lader gehangen en deze morgen stond nog steeds het icoontje van de batterij met het bliksemschichtje erop. Ik keek en zag dat de batterij 100% was. Toen trok ik de kabel eruit en onmiddellijk sprong de batterij op 98%.

Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-02 14:39
Anoniem: 106965 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 14:21:
Hoi,

Hoe kan je zien of je batterij is opgeladen? Ik heb gisteren mijn gsm de hele nacht aan de lader gehangen en deze morgen stond nog steeds het icoontje van de batterij met het bliksemschichtje erop. Ik keek en zag dat de batterij 100% was. Toen trok ik de kabel eruit en onmiddellijk sprong de batterij op 98%.

Is dit normaal?
Ja. De batterij indicator is zoals de naam al zegt gewoon een indicatie. Als je meer stroom verbruikt door bijvoorbeeld van de media-player gebruik te maken lijkt de batterij ook leger dan ie in werkelijkheid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Er is me de laatste dagen iets opgevallen aan de K750 t.o.v. de T610...
Je kan nl. niet meer per profiel een aparte berichttoon toewijzen (of kijk ik er nu zo onwaarschijnlijk langsheen?)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
dodge_911 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 17:15:
Er is me de laatste dagen iets opgevallen aan de K750 t.o.v. de T610...
Je kan nl. niet meer per profiel een aparte berichttoon toewijzen (of kijk ik er nu zo onwaarschijnlijk langsheen?)
viel mij ook al op! met mijn w800... en hetzelfde geldt voor de ringtones per profiel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

dog4life schreef op maandag 06 februari 2006 @ 17:24:
[...]

viel mij ook al op! met mijn w800... en hetzelfde geldt voor de ringtones per profiel :(
Idd kwam ik ook achter, is erg jammer.
Had namelijk voor het profiel headset (of hoe heet dat ding) graag een midi of wav ringtone, want dan kan ik opnemen met stem. Verder gebruik ik liever een gave mp3 als ringtone (die staan er toch op ;) ) en om nou een compleet nummer om te gaan zetten naar wav is ook al zo zonde van ruimte.
Opnemen met stem werkt helaas niet icm. een mp3 als ringtone (volgens de telefoon) waarom is mij ook niet helemaal duidelijk.

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:18

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

boefje79 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 08:59:

Hier is er weer een ;)
In de shop vind je ook de hpm-70, silicone cases (ook zwarte met wrist strap) en meer accessoires :)
Let op de totaalprijs incl. verzendkosten, want dan weet je pas wat je echt kwijt bent :Y)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyphrax
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-04-2023
willy1986 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 00:04:
Voer in *code Service menu (vind je in de SP) > Service tests > Oortelefoon. Doe deze test eens en kijk of hij het dan wel/niet doet..

Doet hij het dan ook niet? Naar een SESP en laten repareren. Doet hij het dan wel? Ook SESP ;) Succes
Thnx voor de hulp!
Helaas hoor ik ook bij de test helemaal niks.
Hij zal wel kapot zijn (gloeiende gloeiende).

Dan maar terug naar Orange... :/

Any sufficiently advanced technology is equivalent to magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul1987
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-06 11:40
ik spotte zojuist ook de src-100 of wel de Touch afstands bediening bij een nederlandse winkel

al hoewel hier kost ie je wel even 69 keiharde euro's

maja voor de liefhebbers http://www.smartphoneshop...9589/?osadcampaign=kelkoo

Is dit het beste antwoord? Dan hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Afbeeldingslocatie: http://i24.ebayimg.com/04/i/05/f3/7c/20_10.JPG

Die ziet er niet echt origineel uit, er staat geen TOUCH op maar HOTO :O
Je kan die verkoper beter true copier noemen :D
Risky business :Y)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robski05
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-06 11:22
Je moet wel een beetje uitkijken met die troep, ik had zaterdag een 3.5 mm kabeltje ontvangen uit hongkong, dus dan kan je normale oordoppe gebruiken. Meteen bleek dat het blokje wat in de telefoon gaat, niet paste. 1 kant van dat blok was veel te lang, en na herhaaldelijk proberen om dat ding iets korter te krijgen, brak die af. De verkoper gaf wel een 100 %satisfaction garantie, dus ik kon m terugsturen (ik moest ook deze verzendkosten betalen), maar de verzendkosten van de eerste deal hadden al voor 95% de verkoopprijs betaald, dus ik kreeg alleen de andere 5% terug, ongeveer 50 cent. Troep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul1987
robski05 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 09:11:
Je moet wel een beetje uitkijken met die troep, ik had zaterdag een 3.5 mm kabeltje ontvangen uit hongkong, dus dan kan je normale oordoppe gebruiken. Meteen bleek dat het blokje wat in de telefoon gaat, niet paste. 1 kant van dat blok was veel te lang, en na herhaaldelijk proberen om dat ding iets korter te krijgen, brak die af. De verkoper gaf wel een 100 %satisfaction garantie, dus ik kon m terugsturen (ik moest ook deze verzendkosten betalen), maar de verzendkosten van de eerste deal hadden al voor 95% de verkoopprijs betaald, dus ik kreeg alleen de andere 5% terug, ongeveer 50 cent. Troep!
dan moet je kijken wat je koopt, ik heb een hpm-70 gekocht van SE gewoon in nederland, dan betaal je wat meer maar dan weet je wel wat je krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
arjan bregman2 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 12:28:
[...]

Laad die de usb kabel in die bureaulader stopt meteen zoals normaal je mobiel op, of moet de normale oplader er ook op worden aangesloten. En kan je nog de headset inpluggen aan de achterkant ofzo, zodat je nog muziek kan luisteren.
Ik heb die bureaulader gezien op de website van salland, kost daar 16 euro. Is dat een goede prijs?
Aan de achterkant van de bureaulader kan je de usb-data-kabel aansluiten en de normale lader.
Aan de zijkant van de bureaulader is er dan nog een aansluiting voorzien voor je headset.
Voor zover ik kan zien, laadt de telefoon ook op als enkel de usb-data-kabel aangesloten is (maar dan heb je wel geen groene led aan in de basis ;))
16 Euro is geen slechte prijs, heb iets minder betaald, maar heb dan ook in 1 klap een hele batch Original SE accessories gekocht op ebay.de

[ Voor 5% gewijzigd door dodge_911 op 07-02-2006 12:46 . Reden: Taalvauten >:) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-06 09:55
Ik heb een irritant probleempje. Ik wilde net de update service laten lopen. Daarvoor startte ik de software van Update service II die ik al geinstalleerd had staan op mijn pc. Deze downloade eerst een update, en nadat ie dat had gedaan stortte het programma af en is foetsie. Ik opnieuw opstarten, maar ik krijg niks meer te zien, dus de dubbelklik heeft geen resultaat.

Ik heb net de software eraf gegooid, ook uit het register, en geprobeerd opnieuw te installeren. Als ik op de .exe klik begint ie uit te pakken, maar zodra hij dat gedaan heeft gebeurt er weer niks meer en is alles weer muisstil.

Wat kan hier aan de hand zijn? :?

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melbo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-03 13:52
Yes, ik ben sinds afgelopen vrijdag ook eindelijk in het bezit van een K750! MAAR, ik heb hem gisteren geupdate naar de RAA008 versie (ik had de R1N) en nu heb ik dus alleen de engelse taal! |:(

Ik heb al geprobeerd om de update op een andere computer te doen & voor de update een master reset uit te voeren, maar dan krijg ik bijna aan het einde (nog anderhalf blokje te gaan) de melding dat de update niet kon worden uitgevoerd --> probeer opnieuw 8)7. Het vreemde is dat alle software naar de RAA008 versie is geupdate behalve onderstaande:
Customization
CDA102338/48 R11A
cxc125953 R1N035
EUROPE_3
Ik snap het niet. Mijn toestel is nog geen week oud dus ik kan wel regelen dat ik een nieuwe krijg, maar dan heb ik gewoon weer de R1N-versie. Als ik deze vervolgens update heb ik misschien weer hetzelfde probleem! :/ Het moet toch gewoon mogelijk zijn om mijn K750i op een normale manier van de nieuwste firmware te voorzien??
Het gekke is dat ik zaterdag de K750i van een vriend probleemloos heb geupdate naar RAA008. Hij kwam echt wel van de RA versie af...misschien dat dit nog verschil uitmaakt? :?

Alle tips/hulp/info is welkom!! _/-\o_ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
dog4life schreef op maandag 06 februari 2006 @ 17:24:
[...]

ik mag toch nog wel aannemen dat je nog een ringtone per contact kunt instellen? dus een ringtone voor als het vrouwtje belt of als werk belt bijvoorbeeld? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul1987
Digitizers schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 15:28:
[...]

ik mag toch nog wel aannemen dat je nog een ringtone per contact kunt instellen? dus een ringtone voor als het vrouwtje belt of als werk belt bijvoorbeeld? :?
jup dit kan wel, en als je er nog een leuk fototje bij zet is het helemaal af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87506

Digitizers schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 15:28:
[...]

Ja, dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145780

Ik maak hier nog wat reclame voor My Phone Explorer (terug te vinden in de startpost) Ik heb nog niet dikwijls zo'n gebruiksvriendelijk programma gezien voor GSM. Nu kan je dus je smsjes archiveren. Gewoon exporteren naar HTML en dit wordt opgeslagen op je memorystick. Dus nog steeds leesbaar op je K750 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Anoniem: 145780 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 17:03:
Ik maak hier nog wat reclame voor My Phone Explorer (terug te vinden in de startpost) Ik heb nog niet dikwijls zo'n gebruiksvriendelijk programma gezien voor GSM. Nu kan je dus je smsjes archiveren. Gewoon exporteren naar HTML en dit wordt opgeslagen op je memorystick. Dus nog steeds leesbaar op je K750 :-)
Niet op mijn W800... Daar zegt ie dan kan pagina niet laden (of weergeven, vannacht geprobeerd omdat ik toch niet kon slapen :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Anoniem: 145780 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 17:03:
Ik gebruik ook My Phone Explorer en ben er erg tevreden van. Voorheen gebruikte ik Float's Mobile Agent, maar dat is maar een brak programma. CPU load vaak naar 100%, loopt vast of wil niet connecten naar de GSM.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
Wanneer ik een mp3 afspeel heb ik erg goede kwaliteit maar wanneer ik de mp3 als beltoon instel is de kwaliteit een stuk slechter als ik gebeld word.
Doe ik wat verkeerd? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robski05
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-06 11:22
Paul1987 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 11:28:
[...]

dan moet je kijken wat je koopt, ik heb een hpm-70 gekocht van SE gewoon in nederland, dan betaal je wat meer maar dan weet je wel wat je krijgt
Ik ging ervanuit dat die dingen het goed doen, niet dus, en daar waarschuw ik nu mensen voor. Dat ik volgens jou niet goed kan kijken wat ik koop, heeft hier totaal niks mee te maken.

[ Voor 4% gewijzigd door robski05 op 07-02-2006 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151033

Als ik een liedje afspeel op m'n w800i met de headet en ik zet hem vol volume,dan begint het geluid te vervormen.
Ik heb het met meerdere headsets geprobeert maar met allemaal had ik hetzelfde.
Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
mbvisiontt schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 13:28:
Ik heb een irritant probleempje. Ik wilde net de update service laten lopen. Daarvoor startte ik de software van Update service II die ik al geinstalleerd had staan op mijn pc. Deze downloade eerst een update, en nadat ie dat had gedaan stortte het programma af en is foetsie. Ik opnieuw opstarten, maar ik krijg niks meer te zien, dus de dubbelklik heeft geen resultaat.

Ik heb net de software eraf gegooid, ook uit het register, en geprobeerd opnieuw te installeren. Als ik op de .exe klik begint ie uit te pakken, maar zodra hij dat gedaan heeft gebeurt er weer niks meer en is alles weer muisstil.

Wat kan hier aan de hand zijn? :?
Ik heb nog verder wat dingetjes geprobeerd, en het blijkt dat zich een fout in Java plaatsvindt. In het errorlog staat onder andere dit:

An unexpected exception has been detected in native code outside the VM.
Unexpected Signal : EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION (0xc0000005) occurred at PC=0x3853784
Function=Java_sun_awt_font_NativeFontWrapper_registerFonts+0x14C0
Library=C:\Documents and Settings\Martijn\Local Settings\Temp\I1139338989\Windows\resource\jre\bin\fontmanager.dll
[...]
Local Time = Tue Feb 07 20:03:38 2006
Elapsed Time = 0
#
# The exception above was detected in native code outside the VM
#
# Java VM: Java HotSpot(TM) Client VM (1.4.2_04-b05 mixed mode)
#

Ik heb Java eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd (J2SE 1.50 update 6 end-user, full install), maar het werkt nog steeds niet, krijg dezelfde melding. Iemand enig idee hoe dit op te lossen? Thanx. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106965

Ja, heb wel een idee, maar niet hetgene wat je zal willen horen:

format c:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Die had ik ook al bedacht maar is wel erg dramatisch ja. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44718

Hoe krijg ik de infrarood werkende van de w800i naar me laptop. Moet ik dan nog iets doen of pakt die hem vanzelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

melbo, alles opslaan op je pc op memory stick en je telefoon een master reset geven. dan hoor je weer te kunnen kiezen uit meerdere talen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melbo
SYQ schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 22:16:
melbo, alles opslaan op je pc op memory stick en je telefoon een master reset geven. dan hoor je weer te kunnen kiezen uit meerdere talen
Bedankt voor je reactie! ;)

Alleen heb ik mijn telefoon al een master reset gegeven en daarna de update opnieuw uitgevoerd, maar dat mocht helaas niet baten! :'( Vind het in ieder geval erg frustrerend, want ook het T9 woordenboek werkt alleen in het Engels... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-06 20:02

Dennahz

Life feels like hell should.

Anoniem: 44718 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 22:01:
Hoe krijg ik de infrarood werkende van de w800i naar me laptop. Moet ik dan nog iets doen of pakt die hem vanzelf?
Infrarood inschakelen op je telefoon en recht voor de infrarood poort van je laptop leggen. Dan vindt ie hem automatisch en kan je bestanden zenden.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Juist ja werkt best wel mooi, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Melbo schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 22:49:
[...]

Alleen heb ik mijn telefoon al een master reset gegeven en daarna de update opnieuw uitgevoerd, maar dat mocht helaas niet baten! :'( Vind het in ieder geval erg frustrerend, want ook het T9 woordenboek werkt alleen in het Engels... :X
vaag, ik had na een update opeens alleen de beschikking over engels. pas na een master reset via settings kreeg ik weer de optie om een taal te kiezen via de wizard

ik zou hem terug brengen, denk dat je een import versie hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-02 14:39
Melbo schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 22:49:
[...]

Hier een (mogelijke) oplossing zoals gepost in deel 2:

The 'Master Reset'-Trick works for me.

I did the following;

Backup:
- Copy all contacts to my SIM-Card
- Copy all themes I put on the phone to my PC
- Removed my 1GB MemoryStick Pro Duo

Master Reset:
- Menu -> Settings -> Master Reset -> Reset All
- Enter code 0000
- The Phone said: "Memory Cleared" and restarts by itselfs.
- When it restarts, just turn it off.

Updating:
- Go to SE update site.
- Did the "Recovery Mode"-update
- It went till 39%, then it freezes for like a minute and went to 42%
- Then runs smoothly to around 60% and jumps to 100% and says it was 'Update Complete'.
- Remove battery and put it back
- Turn the phone on
- Do another Master Reset to get all languages back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul1987
robski05 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 19:06:
[...]

Ik ging ervanuit dat die dingen het goed doen, niet dus, en daar waarschuw ik nu mensen voor. Dat ik volgens jou niet goed kan kijken wat ik koop, heeft hier totaal niks mee te maken.
het geen ik gezegt hebt komt misschien wat crue over, maar wat ik er hoofdzakelijk mee wil zeggen is dat je goed op moet letten met wat en waar je dingen koopt. binnen nederland kun je zelfs na een miskoop een heleboel meer doen dan in het buitenland. dus in het vervolg opletten.
en mijn excuses als ik je beledigt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-06 22:54

Ginz

Trek Superfly 5 powered

spef schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 09:41:
[...]

Hier een (mogelijke) oplossing zoals gepost in deel 2:

The 'Master Reset'-Trick works for me.

I did the following;

Backup:
- Copy all contacts to my SIM-Card
- Copy all themes I put on the phone to my PC
- Removed my 1GB MemoryStick Pro Duo

Master Reset:
- Menu -> Settings -> Master Reset -> Reset All
- Enter code 0000
- The Phone said: "Memory Cleared" and restarts by itselfs.
- When it restarts, just turn it off.

Updating:
- Go to SE update site.
- Did the "Recovery Mode"-update
- It went till 39%, then it freezes for like a minute and went to 42%
- Then runs smoothly to around 60% and jumps to 100% and says it was 'Update Complete'.
- Remove battery and put it back
- Turn the phone on
- Do another Master Reset to get all languages back
Dit gaat dus niet lukken. De "recovery mode" is er niet meer bij SEUS II

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melbo
vaag, ik had na een update opeens alleen de beschikking over engels. pas na een master reset via settings kreeg ik weer de optie om een taal te kiezen via de wizard

ik zou hem terug brengen, denk dat je een import versie hebt
Ik heb hem inmiddels omgeruild voor een ander exemplaar. Deze is gewoon voorzien van de R1N035 firmware. Dit ga ik voorlopig ook zo laten, zolang ik geen problemen ondervind want straks zit ik met hetzelfde probleem en ik kan hem natuurlijk niet eeuwig om blijven ruilen in de winkel!

Maar stiekem vind ik het toch wel jammer dat ik nu niet de nieuwste versie heb...maarja, ik zal me er voorlopig bij neer moeten leggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan helemaal nergens terug vinden waar de muziek is gebeleven die ik erop gezet heb? Gaat om de w800i. Als ik op me pc kijk staan er allemaal mapjes in de mp3 map, maar hoe kan ik deze op me telefoon afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-06 16:56
Anoniem: 44718 schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 14:49:
Ik kan helemaal nergens terug vinden waar de muziek is gebeleven die ik erop gezet heb? Gaat om de w800i. Als ik op me pc kijk staan er allemaal mapjes in de mp3 map, maar hoe kan ik deze op me telefoon afspelen?
Zolang je telefoon via de USB aan je pc is verbonden, zijn de bestanden op de memorystick niet te benaderen in de telefoon.... Dus even loskoppelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167939

Mijn camera geeft problemen. Als ik hem activeer, dan gaat het scherm even op zwart en dan weer op gewoon scherm. Ik heb er al nieuwe firmware opgezet, maar dat helpt niet. Ik weet dat het eerder besproken is, maar heb nog steeds geen oplossing die voor mij werkt. Iemand suggesties ?

ik heb een K750i btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaming247
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-06 10:06
schaduw schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 12:59:
voor degenen die een zwarte cover willen;

ik heb de onderstaande op ebay bij 'yipstoy' besteld, maar hij is dus met een gelige-displayrand...
Ik dacht (als ik het me goed herinner) dat er een paar topic's terug een winkel werd gepost waar je frontje's/covers kon kopen die nog meer op de echte leken (het was volgens mij een buitenlandse winkel). Maar ik kan hem niet meer vinden, heeft iemand anders misschien nog een linkje (of vergelijkbare site)?

[Updated spec's]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online

Misschien is het een bug die vaker voorkomt, ik lees niet altijd dit topic! maar dit kreeg ik voor-me-kaar toen ik via de "bekijken" optie door wat filmpjes ging bladeren, op het punt dat je van de een naar de andere gaat. Toen ik nogmaals klikte was het weer weg.

edit:
Hoe kon ik dit nou vergeten:
Model: K750i
Firmware: R1AA008
Afbeeldingslocatie: http://img226.imageshack.us/img226/1620/0402061528540wp.jpg

offtopic:
1. Schrik maar niet deze foto is met m'n NEC gemaakt. We zien waar 't om gaat, laten we maar zeggen.
2. @TinuX: Er staat nogsteeds een sneeuwpop (bovenaan) in de Startpost! Nostalgie hé ;)

[ Voor 28% gewijzigd door robert-630 op 08-02-2006 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 12:40
Ik heb hier een K750i op een amd 233 of 266 (AMD-K6) geen idee en verder 192 mb, nou werkt de standaard software die bij de phone komen niet met win98 maar minimaal met win2000.

Iemand een idee om dit te verhelpen en het te laten draaien onder win98 ?!

Tx

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessee
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:01
Ik ben nieuw hier..krijg morgen (als het goed is) mijn w800...dan ben ik wel ff zoet met spelen :)
Ga meteen veel van de dingen die ik hier gelezen heb in de afgelopen tijd uitproberen.

(Hier kun je ook frontjes zien..heb ik een keer gelezen in een vorig deel.)

Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaming247
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-06 10:06
Dankje _/-\o_ , veel plezier met je W800 :) , ik ga binnenkort de K750I halen denk ik. :)

[ Voor 70% gewijzigd door Gaming247 op 08-02-2006 20:47 ]

[Updated spec's]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Laatst online: 07:30
Hmm ik ben een beetje aan het experimenteren met filmpjes op m'n k750i icm. 1GB sandisk kaartje. Na veel testten ben ik tot de conclusie gekomen dat wanneer je een filmje op het geheugen van de telefoon zelf zet, de bitrate veel hoger kan maken!

Wanneer ik een filmpje op m'n flashkaartje zet moet ik daarbij niet hoger gaan dan 150kb/s video (3gp) bij 96k audio (aac). Anders gaat de audio op drukke momenten stotteren. Op het telefoon geheugen gaat dat makkelijk 300kb/s+. Ik gebruik een zo constant mogelijke bitrate en constante fps. Vooral bij een variabele fps gaat het beeld sneller schokken is mijn ervaring.

Mpegable broadcaster is trouwens een veel beter programma dan pvauthor uit de ts. Er is veel meer in te stellen en mpegable pakt tenminste wel alle videobestanden die ik hem voorschotel zonder vaak te crashen :P.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melbo
Melbo schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 14:54:
Yes, ik ben sinds afgelopen vrijdag ook eindelijk in het bezit van een K750! MAAR, ik heb hem gisteren geupdate naar de RAA008 versie (ik had de R1N) en nu heb ik dus alleen de engelse taal! |:(

Ik heb al geprobeerd om de update op een andere computer te doen & voor de update een master reset uit te voeren, maar dan krijg ik bijna aan het einde (nog anderhalf blokje te gaan) de melding dat de update niet kon worden uitgevoerd --> probeer opnieuw 8)7. Het vreemde is dat alle software naar de RAA008 versie is geupdate behalve onderstaande:

[...]

Ik snap het niet. Mijn toestel is nog geen week oud dus ik kan wel regelen dat ik een nieuwe krijg, maar dan heb ik gewoon weer de R1N-versie. Als ik deze vervolgens update heb ik misschien weer hetzelfde probleem! :/ Het moet toch gewoon mogelijk zijn om mijn K750i op een normale manier van de nieuwste firmware te voorzien??
Het gekke is dat ik zaterdag de K750i van een vriend probleemloos heb geupdate naar RAA008. Hij kwam echt wel van de RA versie af...misschien dat dit nog verschil uitmaakt? :?

Alle tips/hulp/info is welkom!! _/-\o_ ;)
Hieronder de reactie van Sony-Ericsson op deze klacht:
Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

Wij willen u adviseren om de telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.
Dit doet u via [INSTELLINGEN], [FABRIEKSINSTELLINGEN], vervolgens [ALLES RESETTEN].
De phonelock code is standaard 0000.
Vergeet niet uw telefoonboek te kopieëren naar uw sim kaart, uw contactgegevens gaan
verloren indien u een master reset uitvoert. U kunt uw telefoonboek kopieëren via
[TELEFOONBOEK], [GEAVANCEERD], [EXPORTEREN/KOPIEEREN NAAR SIMKAART].

Het kan voorkomen dat u dit twee maal moet herhalen om de Nederlandse taal te
verkrijgen.

Indien dit geen oplossing biedt adviseren wij u langs te gaan bij een van
onderstaande service locaties:

Bladiebla...
Zelf heb ik er niets meer aan, aangezien ik mijn toestel inmiddels heb geruild voor een ander exemplaar en voorlopig de update ff links laat liggen zolang ik geen problemen ondervind. Misschien wel handig voor andere SE K750i bezitters met hetzelfde probleem?? ;)

Greetz,
Melbo 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98011

Ik wil m'n W800i graag gebruiken als Removable Disk (bv. om files van m'n universiteitsschijf te backuppen). Maar het probleem is dat ik op de uni geen programma's of drivers mag installeren. Ik vroeg me af of je bij het gebruik van een Bluetooth dongle ook drivers op je computer moet installeren. We werken hier met windows XP SP2, dus voor de bluetooth dongle zelf zijn als het goed is geen drivers nodig. Anders moet ik op zoek naar een kleine MS kaartlezer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06 15:42

BaT

Hmm had iets raars met me W800i; ik had de wekker ingesteld (zonder headset) met als alarmklok een mp3-tje. Nu ging het alarm wel op de afgesproken tijd af... maar via een radio zender; die ook nog es heel klote klonk aangezien de 'headset-antenne-gedeelte' er niet eens was op aangesloten ... bizar. Ook vind ik het irritant dat je het alarm-volume niet kan instellen; want die staat echt veeel te hard; hij hoeft alleen mij te wekken; niet de buren erbij :+

[ Voor 6% gewijzigd door BaT op 09-02-2006 16:06 ]

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:22
Anoniem: 98011 schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 15:36:
Ik wil m'n W800i graag gebruiken als Removable Disk (bv. om files van m'n universiteitsschijf te backuppen). Maar het probleem is dat ik op de uni geen programma's of drivers mag installeren. Ik vroeg me af of je bij het gebruik van een Bluetooth dongle ook drivers op je computer moet installeren. We werken hier met windows XP SP2, dus voor de bluetooth dongle zelf zijn als het goed is geen drivers nodig. Anders moet ik op zoek naar een kleine MS kaartlezer.
als je een BT dongle meeneemt, dan kan je toch ook een usb-stick meenemen?

Maar volgens mij heb je welliswaar geen drivers nodig, maar wel een programma om via BT op je gsm te kijken.schrijven. Weet ik echter niet zeker

[ Voor 12% gewijzigd door Rrob op 09-02-2006 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparow
  • Laatst online: 20-06 16:56
Dan kun je toch gewoon de telefoon via USB aansluiten? Om het te gebruiken als schijf heb je geen drivers nodig. (Die zijn voor de andere functies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessee
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:01
Ja ik kan bij ons op school ook gewoon mijn cybershot aansluiten met die kabel dus je telefoon moet ook lukken lijkt mij zo.

Wes
(Die nog steeds op zijn w800i wacht, die vandaag geleverd zou worden :( )

Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132776

Volgens mij heb je wel drivers nodig om access te hebben tot je memorystick / geheugen. Als de pc's van je school beperkte rechten hebben, zal je niet aan je stick kunnen raken.
My two cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
BaT schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 16:05:
Hmm had iets raars met me W800i; ik had de wekker ingesteld (zonder headset) met als alarmklok een mp3-tje. Nu ging het alarm wel op de afgesproken tijd af... maar via een radio zender; die ook nog es heel klote klonk aangezien de 'headset-antenne-gedeelte' er niet eens was op aangesloten ... bizar. Ook vind ik het irritant dat je het alarm-volume niet kan instellen; want die staat echt veeel te hard; hij hoeft alleen mij te wekken; niet de buren erbij :+
Ik dacht dat de Radio/MP3-player altijd op de laatst gebruikte instelling blijft staan, dus als je nadat je je alarm had ingesteld nog radio hebt geluisterd, kan dat wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
sparow schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 16:42:
Dan kun je toch gewoon de telefoon via USB aansluiten? Om het te gebruiken als schijf heb je geen drivers nodig. (Die zijn voor de andere functies)
Je hebt voor windows wel drivers nodig! Linux Ubuntu ondersteunt K750i :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

iets schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 16:52:
Ik heb ook een 1GB kaartje gekocht voor m'n k750 :P. Alleen de telefoon heeft er een beetje ruzie mee. Veel nummers die ik erop zet ziet de telefoon niet. Ook disconnect de telefoon soms van de PC :?. Dan moet ik rebooten wil ik de k750 weer zien. Overdracht gaat ook met ca. 300KB/s. Niet geheel relaxed dus. Ik dacht dit op te lossen met een firmware update. Echter krijg ik deze error als ik update service wil opstarten:
[afbeelding].

Maar ik heb al de meest recente versie van flash en shockwave player. Kan iemand mij plz helpen ik kan zo niks met mijn 750i :(.

/edit ff niks doen en het programma later nog een starten bleek de oplossing :)
Ik had dit probleem ook. Aangezien het Flash gebruikte, vermoedde ik dat het iets met de browser te maken heeft. Standaard gebruik ik FF, ik had dit even verandert naar IE en toen werkte het. Hoop dat het bij jou ook het geval zal zijn.

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Ik heb sinds gister een w800i en hij bevalt uitstekend. Ik zit echter met één vraag waar ik niet uitkom (heb gezocht in de handleiding, op GoT, SonyEricsson, Google etc): is het mogelijk om beveiligde bestanden te verwijderen? Er staan een tweetal foto's in mijn telefoon die er van mij af mogen, maar als ik dit probeer krijg ik de melding 'Kan niet worden verwijderd, beveiligd bestand'. Iemand een suggestie :?

[ Voor 5% gewijzigd door Inbox4me op 10-02-2006 09:11 ]

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:35

Polycom

Poes van goud

Inbox4me schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 09:11:
Ik heb sinds gister een w800i en hij bevalt uitstekend. Ik zit echter met één vraag waar ik niet uitkom (heb gezocht in de handleiding, op GoT, SonyEricsson, Google etc): is het mogelijk om beveiligde bestanden te verwijderen? Er staan een tweetal foto's in mijn telefoon die er van mij af mogen, maar als ik dit probeer krijg ik de melding 'Kan niet worden verwijderd, beveiligd bestand'. Iemand een suggestie :?
Sluit je telefoon aan op je pc en probeer het via de explorer. Er zijn wel bestanden die je er niet af kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Ik denk dat ik dat idd maar ga proberen, zal alleen wel na het weekend worden omdat ik nu niet thuis ben... Ik laat het hier wel weten :)

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145780

Inbox4me schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 10:30:
Ik denk dat ik dat idd maar ga proberen, zal alleen wel na het weekend worden omdat ik nu niet thuis ben... Ik laat het hier wel weten :)
Het zal niet lukken. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128471

W800i

Iemand een alternatief als mp3 speler of video speler? _/-\o_

ik speel soms wel lange podcasts of videopodcasts af van meer dan een uur...

maar soms komt het wel eens voor dat ik hem afbreek omdat ik mijn bestemming heb bereikt
en bij mp3 speelt ie hem wel af vanaf het punt waar je was alleen video niet... |:(

en soms wil ik die lange mp3s ook wel een half uur doorspoelen... alleen als ik dat met de standaardspeler doe ben ik soms 4 tot 6 minuten bezig om de video of mp3 45 minuten door te spoelen... iemand een alternatief? freeware of paid maakt mij niet uit, als het goed werkt wil ik er zeker voorbetalen...

nou? iemand? thx alvast...

trouwens hebben jullie ook dat een van de oortjes niet goed past? ik zal wel mismaakt zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Mobieltjes Sony Ericsson gevoelig voor dos-aanval

Vrijdag 10 februari 2006, 09:22 - Diverse mobiele telefoons van Sony Ericsson zijn gevoelig voor een dos-aanval als gevolg van een fout in de Bluetooth-functie van het mobieltje.

De fout komt voor in minimaal vier modellen van Sony Ericsson: de K600i, V600i, W800i en T68i, zo waarschuwt het FrSIRT (French Security Incident Response Team).

Volgens de onderzoekers bevatten zogenoemde l2cap-packets (logical link control and adaptation layer protocol) bepaalde headers die 'door aanvallers van buitenaf kunnen worden misbruikt om een denial-of-service-aanval uit te voeren'.

FrSIRT stelt overigens wel dat het probleem geen echt gevaar oplevert. Het simpelweg uitschakelen van de Bluetooth-functionaliteit is afdoende om het 'lek' te dichten.
Bron: Webwereld

Geweldige oplossing van dat team 8)7 Heel vreemd dat het lek wel aanwezig (ofwel bekend) is op de w800i, maar niet op de K750i

[ Voor 4% gewijzigd door robert-630 op 10-02-2006 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand ervaring met het internetten via de mobiel op je laptop? Wat wordt er dan gerekend gewoon het aantal minuten die je bezig bent? Dus bij mijn abbo 18 cent per minuut?

En hoe werkt het in het buitenland? Kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128052

Weet iemnad hoe je het beste de klepjes van je D750I kan halen? Hij zit helemaal vol met stof, en als iemand me bel versta ik niemand meer door het stotterend geluid :( ook werkt het pookje niet goed meer.... als je het batterijen klepje weghaalt zitten daar kleine schroefjes die ik eruit heb gedraait, maar als je er dan aan gaat trekken kan je hem nog niet los halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148223

Je kunt het beste naar een SE servicepunt gaan en het (gratis) laten doen.
Nu je het zelf hebt geprobeerd is de garantie verlopen.
De volgende link helpt je, wees voorzichtig! ;)
http://www.seuniverse.com...1_FEA209544_95UEN_Cs.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Anoniem: 44718 schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 16:07:
Iemand ervaring met het internetten via de mobiel op je laptop? Wat wordt er dan gerekend gewoon het aantal minuten die je bezig bent? Dus bij mijn abbo 18 cent per minuut?

En hoe werkt het in het buitenland? Kan dit?
Ligt er aan, lijkt me logischer dat je het via de GPRS doet en dan per kB/mB betaalt...
robert-630 schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 13:24:
[...]

Geweldige oplossing van dat team 8)7 Heel vreemd dat het lek wel aanwezig (ofwel bekend) is op de w800i, maar niet op de K750i
Lijkt me logisch, zit toch ook andere firmware op?

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aphrodisiac
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-04-2023

aphrodisiac

*zzz*

robert-630 schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 13:24:
[...]

Volgens een website die wordt genoemd in het artikel van de FrSIRT is de K750i eveneens gevoelig voor het bovenstaande probleem.

bron: http://www.secuobs.com/news/05022006-bluetooth6.shtml
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
/* Causes anormal behaviours on some Sony/Ericsson */ 
/* cell phones */ 
/* Vulnerable tested devices : */ 
/* - K600i */ 
/* - V600i */ 
/* - K750i */ 
/* - W800i */ 
/* - And maybe other ones... */

pc specs | mijn specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik wil een master reset doen en dan alles meteen resetten..maar dan vraagt hij om een of andere code..welke code is dit?
edit: heb het al gevonden..het was 0000 :)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 151033 op 10-02-2006 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62682

Anoniem: 62682 schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 00:46:
Ik heb nu al een tijdje de SE610, maar die begint wat kuren te vertonen. Nu zag ik op telecomadvies.nl twee leuke acties waar ik erg over zit te twijfelen:

Gratis W800i + Logitech bluetooth headset + 512Mb geheugenkaart
2-jarig T-Mobile Flex 20 contract

en

Gratis K750i + Logitech bluetooth headset + 512Mb geheugenkaart
2-jarig T-Mobile Flex 20 contract

Beide kun je na 6 maanden om laten zetten naar een goedkoper abo, Flex 15. Ik zit erg te twijfelen. Zal ik voor de W800i gaan of de K750i die in feite hetzelfde in huis heeft (W800i heeft standaard 512mb, bij de K750i krijg je dit er nog bij), maar alleen een ander uiterlijk heeft?
Heb uiteindelijk toch gekozen voor de k750i. Heb hem na 2 dagen en ben er erg over te spreken. Ben nog een beetje aan het experimenteren en nu vooral met het internetten. Het internet via bluetooth en Opera Mini volgens de website uit de OP, is dat nou helemaal gratis. Zitten verder toch geen kosten aan verbonden? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87506

Anoniem: 128471 schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 12:37:
blabla.. sorry hier weet ik geen antwoord op

trouwens hebben jullie ook dat een van de oortjes niet goed past? ik zal wel mismaakt zijn :+
Bij mij blijven ze zitten, maar als ik even beweeg liggen ze er al weer uit.. Ik denk dat ik de sennheiser mx400 ga halen, die zitten bij mij prima!:)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 87506 op 10-02-2006 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 62682 schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 21:51:
[...]

Heb uiteindelijk toch gekozen voor de k750i. Heb hem na 2 dagen en ben er erg over te spreken. Ben nog een beetje aan het experimenteren en nu vooral met het internetten. Het internet via bluetooth en Opera Mini volgens de website uit de OP, is dat nou helemaal gratis. Zitten verder toch geen kosten aan verbonden? :D
Tis helemaal gratis als je het volgens mijn handleiding doet (of die van Dennis) ;)
Verlies je de verbinding, let dan op of je een wereldbolletje ziet (op de gsm desktop) want dan gebruik je gprs en betaal je dus wel kosten.
De nieuwste Opera-mini voor de K750i kun je hier downloaden :P
(misschien handig om deze link in de startpost te zetten i.p.v. mijn oude versie van Opera :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Weet je ook toevallig wat de verbeteringen aan de nieuwe versie zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Erasmo schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 00:42:
Weet je ook toevallig wat de verbeteringen aan de nieuwe versie zijn?
Hij laadt sneller, favorieten blijven bewaard en hij is nu ook in NL ;)
Gewoon doen dus, want je kan hem zo naar je pc downloaden :Y)
Als hij (met inetverbinding) op je foon start moet je de 1e keer een licentie accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Laatst online: 06-05 16:40
Er is een nieuwere versie van de themes creator uit, weet niet of er bug-fixes bij zitten, maar ik denk ik post hem toch even.

v2.00 -> v2.10

http://developer.sonyeric...ltimedia/p_multimedia.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Laatst online: 24-05 16:25
help...
Meestal als ik iets instaleer op mijn W550 zet ik het gewoon via BT over en staat het op de gsm
Nu heb ik iets gevonden en als ik dat wil uitpakken (zip) dan zie ik heel veel dingen staan zoals
.png of .class
Ik heb al tig thema's,spelletjes,applicaties op mijn W550 staan maar hiermee ben ik niet bekend!
Kan iemand mij dat makkelijk uitleggen aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149249

Speedy-Andre schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 23:26:
[...]

Tis helemaal gratis als je het volgens mijn handleiding doet (of die van Dennis) ;)
Verlies je de verbinding, let dan op of je een wereldbolletje ziet (op de gsm desktop) want dan gebruik je gprs en betaal je dus wel kosten.
De nieuwste Opera-mini voor de K750i kun je hier downloaden :P
(misschien handig om deze link in de startpost te zetten i.p.v. mijn oude versie van Opera :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111708

Anoniem: 128471 schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 12:37:
W800i

Ja ikke. De linker past niet goed, de rechter wel. Behalve dat vind ik de oortjes wel fijn, alleen als ik dus een beetje meer beweeg dan komt die linker los (korte touwtje).

Verder echt een super apparaat die w800i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108645

Speedy-Andre schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 12:08:
[...]

Hij laadt sneller, favorieten blijven bewaard en hij is nu ook in NL ;)
Gewoon doen dus, want je kan hem zo naar je pc downloaden :Y)
Als hij (met inetverbinding) op je foon start moet je de 1e keer een licentie accepteren.
Waar is dan die NL versie te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibidriv3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-06 18:29
sinds kort doen de helft van mijn toetsen het niet meer. ik weet zeker dat dit niet met een los contactje te maken heeft oid maar weet één van jullie mischien wat het probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
De prijs? De kleur? De snelheid?

Wat wil je horen?
Norbertvdl schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 18:33:
sinds kort doen de helft van mijn toetsen het niet meer. ik weet zeker dat dit niet met een los contactje te maken heeft oid maar weet één van jullie mischien wat het probleem is?
Misschien is ie kapot... En moet ie dus gerepareerd worden bij SE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibidriv3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-06 18:29
nou het vreemde is dus, ik had hem gistere avond voor dat ik ging slapen gebruikt ( wekker instellen) en ik les hem om mn bureau en de volgende ochtend gaat mijn wekker dus af ik zet hem uit maar de helft van mij toetsen werken niet meer... een paar keer gerester maar niets helpt. ik heb hem gewoon laten liggen en vanmiddag uit mijn werk zet ik hem weer aan en hij werkt gewoon weer. zou het geen software fout kunnen zijn o.i.d ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

rooie60 schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 17:04:
help...
Meestal als ik iets instaleer op mijn W550 zet ik het gewoon via BT over en staat het op de gsm
Nu heb ik iets gevonden en als ik dat wil uitpakken (zip) dan zie ik heel veel dingen staan zoals
.png of .class
Ik heb al tig thema's,spelletjes,applicaties op mijn W550 staan maar hiermee ben ik niet bekend!
Kan iemand mij dat makkelijk uitleggen aub?
W550-topic, ik denk dat je daar beter met je vragen terecht kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 108645 schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 18:12:
[...]

Waar is dan die NL versie te downloaden?
Hee grappig, ik zie dat de menukeuze voor NL ontbreekt :?
De bestanden zijn er nog wel:

Opera-mini-NL.jad
Opera-mini-NL.jar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Erasmo schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 18:49:
[...]

W550-topic, ik denk dat je daar beter met je vragen terecht kan ;)
nee hoor, dit heeft niets met het type telefoon te maken.
Ik vermoed dat een game/app. met de verkeerde extensie is. Pak maar eens een .jar uit met winrar oid. dan krijg je ook diverse .class bestanden. Het kan ook een theme zijn, theme bestanden zijn ook gewoon te openen met winzip/winrar, alleen verwacht ik daar geen class bestanden in.

Kortom ff renamen naar .jar ipv. .zip en dan nogmaals proberen.

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikenl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

Weet iemand waar je die hid (remote control) bestanden heen moet copy'en ? ik krijg het maar niet voor elkaar om bijv. winamp te besturen. de ingebakken functies voor mediaspeler werken wel.

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dog4life schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 18:36:
[...]

De prijs? De kleur? De snelheid?

Wat wil je horen?

[...]
de snelheid..is het verschil groot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120089

In mijn auto heb ik laatst een parrot ck3100 (bluetooth) carkit ingebouwd. Daar heb ik twee telefoons op gepaired: sony w800i en samsung e530. De verbinding tussen SE en parrot werkt uitstekend, echter wanneer de samsung een keer aangemeld is op de carkit, dan meldt de SE zichzelf daarna niet meer aan. Sterker nog, het lijkt wel of bluetooth blijft hangen in de SE, want als ik bluetooth uit wil zetten duurt dat behoorlijk lang en meestal moet ik er twee keer op drukken.
Wanneer ik bluetooth van de SE uit en aan zet, dan werkt alles weer perfect. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Arie-Kanarie schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 19:40:
[...]

nee hoor, dit heeft niets met het type telefoon te maken.
Ik vermoed dat een game/app. met de verkeerde extensie is. Pak maar eens een .jar uit met winrar oid. dan krijg je ook diverse .class bestanden. Het kan ook een theme zijn, theme bestanden zijn ook gewoon te openen met winzip/winrar, alleen verwacht ik daar geen class bestanden in.

Kortom ff renamen naar .jar ipv. .zip en dan nogmaals proberen.
Dank je Arie kanarie,maar dat is juist het probleem,hóe rename ik dat?heb met rechtsklik=>naam wijzigen gedaan,toen naar foon gestuurd maar komt weer in óverig'terecht waar ik niks mee kan.
Sommige themas hebben dit ook (png,class etc) maar die doe ik dan weg.
Dit is een soort tammagotchi voor de K750/W80/W550
Normaal als ik een applicatie download dan staat op mijn pc als JAR en stuur het probleemloos naar de foon.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108645

Speedy-Andre schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 19:15:
[...]

Hee grappig, ik zie dat de menukeuze voor NL ontbreekt :?
De bestanden zijn er nog wel:

Opera-mini-NL.jad
Opera-mini-NL.jar
Dank je! Ik heb ze inmiddels op de Sony staan. Ik blijf alleen ff hangen bij jouw uitleg v.w.b. het snelstarten via HID. Ik krijg alles voor elkaar behalve:
Nu hoef je alleen nog te bepalen wat het Entrypoint (1 of 2 digits) en het ID (5 digits) is door list.bat te starten.
Neem deze getallen over in minibrowser.lnk door de eigenschappen van deze shortcut op te vragen.
Ik heb die getallen maar ik kan namelijk bij de eigenschappen niks vinden waar ik die waarden kan invullen. Graag jouw uitleg. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
yesssssss,mijn zoon was zo aardig ff te helpen en veranderde iets in 'mapopties' ikzelf kon er wel JAR achterzetten maar het bleef een zip,nu is het een 'jar'
thnxxx boy's :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-06 22:49
ligt het aan vodafone of aan m'n telefoon dat ik niet verder kom dan firmware R1N035?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156901

Ik krijg opera mini ook niet meer aan de praat na die nieuwe versie?

ik moet iets van een internet verbinding laten opzoeken.

Terwijl ik juist de internet verbinding van me computer wil gebruiken.

iemand al wat uitkunnen dokteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Zie mijn handleiding (linkje in m'n sig).
Je start de Opera browser via de pc (met SE device explorer) en niet op de mobiel zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 108645 schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 22:34:
[...]

Dank je! Ik heb ze inmiddels op de Sony staan. Ik blijf alleen ff hangen bij jouw uitleg v.w.b. het snelstarten via HID. Ik krijg alles voor elkaar behalve:
Nu hoef je alleen nog te bepalen wat het Entrypoint (1 of 2 digits) en het ID (5 digits) is door list.bat te starten.
Neem deze getallen over in minibrowser.lnk door de eigenschappen van deze shortcut op te vragen.
Ik heb die getallen maar ik kan namelijk bij de eigenschappen niks vinden waar ik die waarden kan invullen. Graag jouw uitleg. _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/highend/shortcut2.jpg

Bij 'Target' bovenin kun je de getallen invullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

mikenl schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 21:46:
Weet iemand waar je die hid (remote control) bestanden heen moet copy'en ? ik krijg het maar niet voor elkaar om bijv. winamp te besturen. de ingebakken functies voor mediaspeler werken wel.
Een HID bestand stuur je direct naar de foon met 'send to bluetooth' o.i.d. waarna hij vanzelf op de juiste plaats in de foon terecht komt.
André is weer lekker bezig met 3 posts achter elkaar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikenl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

Ach zo.... 8)7 Bedankt iig !!!

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.