Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.350 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-05 20:55
Ok, ik word gek.. Ik probeer dus nu al sinds gisteren mijn telefoon te flashen met SEUS. Gisterenmiddag kreeg ik steeds de medling "server full, too many users". Af en toe kwam ik er wel doorheen maar bleef SEUS wit na het kiezen van de taal. (Ik dacht, dit zal ook wel komen omdat de server "overbezet" is)

Met goede hoop zette ik mijn wekker om 03:00am. SEUS start in een keer zonder "server full" messages op, helaas blijft het scherm wederom wit na het kiezen van de taal.

Heeft iemand dit probleem al eens gehad en/of heeft iemand een idee hoe dit te verhelpen is?

edit: even ter informatie, ik heb dit op 3 verschillende pcs geprobeerd, waarvan het op 1 van de 3 afgelopen zondag nog werkte.

[ Voor 14% gewijzigd door F0kke op 01-02-2006 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-06 13:11

Dennahz

Life feels like hell should.

Boeiend schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 23:39:
Ik heb vandaag even de GPS applicatie geprobeerd op mijn K600i, icm. een bleutooth tomtom GPS ontvanger. Wat ik eigenlijk binnenkort zou willen doen met mijn telefoon is tijdens het skiën mijn GPS data loggen, en dan later over zetten op m'n notebook en mooi kunnen weergeven in een programma. Nu heb ik nog helemaal geen ervaring met GPS data loggen maar mijn eerste vraag is vooral of het mogelijk is met m'n telefoon. Dit kleine java gps dingetje werkt iig, maar ik kan er niet echt achter komen welke functies het nou allemaal heeft, weet iemand daar meer van?
Zie je echt duidelijk waar je rijdt / loopt etc? En zegt ie ook hier links / rechts zoals een echt navigatiesysteem zegmaar? :p Lijkt me erg interessant dan :D

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:37
Voor de K750i en W800i is er inderdaad al navigatiesoftware verkrijgbaar. Ik weet in elk geval dat Wayfinder gebruikt kan worden, al heb ik er nogal wisselende reacties over gehoord. Wayfinder maakt, naast GPS voor de positiebepaling, ook gebruik van GPRS om de routeberekeningen door te zenden. Verder schijnt het programma wel te werken zoals de normale navigatiesystemen zoals bijvoorbeeld Tom-Tom.

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Blijft er dan altijd een GPRS-verbinding in stand? en krijgt hij via GPRS steeds de nieuwe aanwijzingen? Of krijgt de telefoon eenmaal een bestandje met alle info? Anders lijkt het me toch een dure aangelegenheid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-02 14:39
Fokkie schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 08:49:
Ok, ik word gek.. Ik probeer dus nu al sinds gisteren mijn telefoon te flashen met SEUS. Gisterenmiddag kreeg ik steeds de medling "server full, too many users". Af en toe kwam ik er wel doorheen maar bleef SEUS wit na het kiezen van de taal. (Ik dacht, dit zal ook wel komen omdat de server "overbezet" is)

Met goede hoop zette ik mijn wekker om 03:00am. SEUS start in een keer zonder "server full" messages op, helaas blijft het scherm wederom wit na het kiezen van de taal.

Heeft iemand dit probleem al eens gehad en/of heeft iemand een idee hoe dit te verhelpen is?

edit: even ter informatie, ik heb dit op 3 verschillende pcs geprobeerd, waarvan het op 1 van de 3 afgelopen zondag nog werkte.
Wellicht een stille hint van SE dat je de nieuwe software er beter nog niet op kunt zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129381

Heb de K750i sinds kort en tot nu toe bevalt ie geweldig. _O_

Heb alleen een aantal vraagjes, heb al in de handleiding gekeken en hier in het topic maar deze kan ik niet vinden;

- Toetsenblokkering, is dat ook handmatig intestellen? Als ik mijn telefoon een paar minuten nietgebruikt gaat ie wel in een soort van standby stand, maar daar druk je hem zo weer uit. :?
- Via opgeslagen items kan ik smsjes zien die op mijn sim kaart staan, kan ik deze ook bij mijn inbox zetten?
- Hoe kan ik zien hoeveel smsjes er in de inbox staan?
- Kan ik de inbox ook op de computer bekijken? Ik kan hem wel sychoniseren, maar smsjes worden niet mee genomen?

Kan iemand mij verblijden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-03 11:05
* Rechter soft-key (blok. aan) - ook om te ontgrendelen
Nee
Bestandsbeheer - Meer - geheugenstatus
Met bv MyExplorer , zie startpost, kan je de smsjes exporteren naar bv .TXT bestanden

[ Voor 11% gewijzigd door Big-R op 01-02-2006 22:44 ]

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19503

Hmtsjmftsch schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 11:58:
Voor de K750i en W800i is er inderdaad al navigatiesoftware verkrijgbaar. Ik weet in elk geval dat Wayfinder gebruikt kan worden, al heb ik er nogal wisselende reacties over gehoord. Wayfinder maakt, naast GPS voor de positiebepaling, ook gebruik van GPRS om de routeberekeningen door te zenden. Verder schijnt het programma wel te werken zoals de normale navigatiesystemen zoals bijvoorbeeld Tom-Tom.
Ik wou hem ook proberen een trial van 5 dagen,maar als hij mijn code wil verefieren gaat hij niet verderBalen was erg benieuwd,maar kom gewoon niet verder(wayfinder)
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129381

Big-R schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 22:42:
* Rechter soft-key (blok. aan) - ook om te ontgrendelen
Nee
Bestandsbeheer - Meer - geheugenstatus
Met bv MyExplorer , zie startpost, kan je de smsjes exporteren naar bv .TXT bestanden
Thanks. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
spef schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 22:12:
[...]

Wellicht een stille hint van SE dat je de nieuwe software er beter nog niet op kunt zetten :P
Ik denk dat je gelijk hebt ;). Ik heb het toestel afgelopen zaterdag per post binnen gekregen van Vodafone en ik hoorde vandaag dat ze me maandag een nieuwe komen brengen. _/-\o_

edit: inmiddels werkt SEUS wel weer zoals het zou moeten, maar ik laat nu mijn telefoontje lekker in de verpakking zitten. Ik heb het "witte schermen" probleem met mijn w800 (heb hem net een paar dagen), ik las dat dit zowel aan de software (flashen zou probleem op kunnen lossen) als aan de lcd connector kan liggen. Maargoed, als het vervangende toestel onderweg is ga ik geen pogingen ondernemen om het ding weer aan de gang te krijgen...

[ Voor 36% gewijzigd door F0kke op 01-02-2006 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Niet online
Wat hebben jullie als gemiddelde stand-by tijd? Ik heb hem nu een week, en de langste dat ie tot nu toe mee gaat is 4,5 dag. Ik woon in centrum van nijmegen en heb orange.
(kan je ergens zien hoever een zend mast van je vandaan staat?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-06 02:02
Speedy-Andre schreef op maandag 23 januari 2006 @ 18:36:
[...]

Als je onderstaande bedoelt: Touch src 100 remote

[afbeelding]

Als je goed zoekt bij Ebay (hong kong) dan heb je hem voor < €30 in huis ;)
thanx!
ik zoek me echter een ongeluk, maar kan hem niet vinden...heb je de trefwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:44
Hallo allemaal..

Ik ben van plan om dit te kopen voor mijn w800

http://www.sonyericsson.c...one=pp&lm=pp4_1&pid=10262

Maar nu wil ik er ies over vragen..
als je je foon in de telefoonhouder drukt schakel je foon dan niet in port. handfree?
zou niet handig zijn want dan hoor je hem niet als hij over ga..
en om je profiel daar voor aan te passen dat hij wel geluid maak vind ik ook nix want ik gebruik de headset vaak,en dan blijf je maar veranderen in je profiel.

dus zijn er mensen die dit ding hebben.
alvastbedank

Angela

[ Voor 7% gewijzigd door Djambo op 02-02-2006 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Laatst online: 20:37
visie schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 16:43:
Blijft er dan altijd een GPRS-verbinding in stand? en krijgt hij via GPRS steeds de nieuwe aanwijzingen? Of krijgt de telefoon eenmaal een bestandje met alle info? Anders lijkt het me toch een dure aangelegenheid..
Als ik het mij goed herinner blijft de GPRS verbinding inderdaad in stand(by), maar eigenlijk maakt dat niets uit, omdat je betaalt per verzonden hoeveelheid gegevens. Hij verzend alleen gegevens als er een nieuwe berekening moet worden gemaakt. Op de website van wayfinder geven ze aan dat het gemiddeld tussen de 1 en 6,5 cent per uur kost.

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Djambo schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 11:04:
als je je foon in de telefoonhouder drukt schakel je foon dan niet in port. handfree?
zou niet handig zijn want dan hoor je hem niet als hij over ga..
en om je profiel daar voor aan te passen dat hij wel geluid maak vind ik ook nix want ik gebruik de headset vaak,en dan blijf je maar veranderen in je profiel.
Heb het net effe voor je getest, en hij schakelt idd. over naar 'Portable Handsfree'-profiel wanneer de Portable Handsfree in de bureaulader zit.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 13:04
dodge_911 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 11:57:
[...]

Heb het net effe voor je getest, en hij schakelt idd. over naar 'Portable Handsfree'-profiel wanneer de Portable Handsfree in de bureaulader zit.
Laad die de usb kabel in die bureaulader stopt meteen zoals normaal je mobiel op, of moet de normale oplader er ook op worden aangesloten. En kan je nog de headset inpluggen aan de achterkant ofzo, zodat je nog muziek kan luisteren.
Ik heb die bureaulader gezien op de website van salland, kost daar 16 euro. Is dat een goede prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
  • Laatst online: 20:44
dodge_911 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 11:57:
[...]

Hm ok,niet echt handig dan lijk mij he,kan je de foon niet eens horen als hij over gaat..
dus die telefoonhouder is eigelijk een vervanging van je data kabel dan..

ja ik zocht eigelijk gewoon een telefoonhouder waar je foon gewoon in moest zette/drukken en zo een plaats kon geven in je kamer.. maar blijkbaar heb SE dat niet z'n houder,beetje jammer eigelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106965

Hoi allemaal,

Heb een kleine week mijn k750i in bezit en begin er nu wat handigheid in te krijgen. Er blijven toch nog een paar dingetjes die ik niet zelf vind (nee, ik zal niet beginnen over de shutter sound, het meeste sneue aan de hele foon).

* Als ik een mp3 afspeel staat het geluid even onder de helft. Wanneer ik het harder zet en daarna mijn gsm uitzet en weer aan is blijkbaar het volume gereset, want hij staat dan weer onder de helft? Is dit normaal en hoe is dit te verhelpen?

* Kan ik ook mp3's afspelen in mappen?

* Duurt het opstarten van de foon ook bij iedereen zo lang? Kan dit verkort worden door enkele kunstgrepen?

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-03 11:05
1 Weet niet :Y)

2 Ja maak een playlist aan, map openen en selecteer je MP3-tjes

3 Ja: Opstart scherm verwijderen, dus niets doen :9

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:56
Ik ben waarschijnlijk van plan om binnenkort de k750i aan te schaffen, maar ik zit nog te twijfelen.

Heb al diverse reviews gelezen maar nergens werd echt diep ingegaan op de mp3 geluidskwaliteit.
Is de k750i kwa geluidskwaliteit van mp3 vergelijkbaar met een goede mp3-speler ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-06 22:42

Piggen

Lekker bakkie

Absoluut, zeker met de HPM-70. Mijn ervaring is dat hij nauwelijks onderdoet voor mijn iAudio M3L (geroemd om zijn geluidskwaliteit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sys64738
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:20

sys64738

Moderator Foto & Video

Press play on tape

Kwaliteit is zelfs met de standaard koptelefoon al prima (vind ik). En waar gebruik je em nou voor? In de trein hoor jij het verschil tussen de duurste Senheisser en Tokyo-pruts toch niet echt.... Maar als je voor MP3 gaat is dit echt wel een aanrader.

edit: foutje. Reageerde op iemand van 8 pagina's terug... iets met zoeken en zo.

[ Voor 15% gewijzigd door sys64738 op 02-02-2006 15:19 ]

Flickr | Photography 101: Skills > Patience > Gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

ik hoor heel vaak (kleine) plopjes VOORDAT er een mp3 begint die er niet is als ik hetzelfde mp3tje op mijn ipod of computer afspeelt. Heel irritant omdat het soms echt pijn doet aan je oren.
En als je betere dopjes wilt moet je voor de w800 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151033

heeft iemand ervaring met 2gb kaartje in de w800i? :)..ik kan er namenlijk 1 krijgen voor 118euro en het lijkt me wel wat :)..maar dan moet het wel gwn allemaal werken e.d. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 151033 op 02-02-2006 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Anoniem: 151033 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 16:30:
heeft iemand ervaring met 2gb kaartje in de w800i? :)..ik kan er namenlijk 1 krijgen voor 118euro en het lijkt me wel wat :)..maar dan moet het wel gwn allemaal werken e.d. :)
Voor 2 euro opgelicht worden? :P

http://www.cameranu.nl/

Een 2Gb kaartje werkt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-06 13:17
Dennahz schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 11:37:
[...]

Zie je echt duidelijk waar je rijdt / loopt etc? En zegt ie ook hier links / rechts zoals een echt navigatiesysteem zegmaar? :p Lijkt me erg interessant dan :D
Dat lijkt me een beetje veel gevraagt van een programma van ~25KB, vind je ook niet? Volgens mij zorgt het alleen voor een verbinding met de GPS en geeft het de coordinaten door.

Het zou leuk zijn als er een programma bij te vinden was dat je locatie op een kaart weergeeft. (Navigatie in natuurlijk nog leuker, maar ook vrij prijzig...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Misschien is dit nog interessant voor anderen: Ik heb sinds kort 2 nieuwe W800's, waarvan eentje na een paar dagen witte schermen liet zien. De telefoon startte normaal, liet de desktop zien en bij "Bezig met zoeken netwerk" freezed hij/laat hij witte schermen zien. Flashen met SEUS heeft niks opgeleverd dus vrees ik dat het een hardware probleem is. Inmiddels heeft Vodafone me belooft maandag een nieuwe af te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-06 14:24
gianada schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 21:35:
devilsnight,

Ja dat is idd zo, maar buitenzonlicht is altijd goed voor nen foto he. Probeer ook zeker nooit onnodig in te zoomen. Is maar digitale zoom he, dus dat is echt geen goed plan als je mooie foto's wil maken.
Verder moet je uit de TS zeker het tooltje downloaden om de noise weg te werken. Zeer eenvoudig en zeker wel een verbetering.
Bedoel je deze?

Sony Ericsson Image Editor

Die als het goed is gewoon in de software zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

willy1986 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 16:53:
[...]

Voor 2 euro opgelicht worden? :P

http://www.cameranu.nl/

Een 2Gb kaartje werkt gewoon.
haha dankje :)..enig idee hoelang het bij hun duurt voordat je hem thuis hebt? :)
want hier heb ik hem binnen 2dagen al binnen :) en die 2euro boeit me niks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-06 21:26
Jezus, die prijs is ook gezakt als een tierelier. Voorheen betaalde je 115 euro voor 1gb, maand of 4 terug. 2 maanden terug zakte het al naar 70/80, en nu is dat 60 euro :X . En 2gb voor 113. Wie had dat gedacht, ik echt niet op zo korte termijn.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05-2007
devilsnight schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 17:14:
[...]

Bedoel je deze?

Sony Ericsson Image Editor

Die als het goed is gewoon in de software zit?
ik bedoelde http://ginz.area61server.nl/se/programs/NoisewareCESetup.exe
die link dus ;)

Ik hoor hier mensen klagen over de snelheid van die sony memorysticks,
aangezien ik best wel content was van de snelheid van mijn stick keek ik eens
welke er juist in zit. En nu blijkt dat daar standaard een SanDisk inzit 8)7

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160765

Ik heb gelukkig geen problemen met mijn W800i :P maar ik doe er dan ook niet zo heel veel mee.
Heb wel de nieuwste firmware geupgraded maar dat ook zonder problemen.

Nu heb ik allen dat als ik met de "standaard" mediaplayer op de tel. luister dat ik een pauze heb tussen verschillende nummers van de zelfde cd.

Ik heb een cd die ik gecut heb met het progje "music-cutter" dmv. een *.cue bestand. Nu heb ik allemaal losse nummers. maar op mijn gsm lijkt het wel of ie tussen elk nummer even moet laden aangezien er steeds een pauze is.

Is dit te verhelpen? ( via winamp kan ik hem wel in 1x luisteren)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 160765 op 02-02-2006 19:24 . Reden: ik heb typ-tiefus ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Laatst online: 10-06 13:36

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Anoniem: 160765 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 19:22:
Ik heb gelukkig geen problemen met mijn W800i :P maar ik doe er dan ook niet zo heel veel mee.
Heb wel de nieuwste firmware geupgraded maar dat ook zonder problemen.

Nu heb ik allen dat als ik met de "standaard" mediaplayer op de tel. luister dat ik een pauze heb tussen verschillende nummers van de zelfde cd.

Ik heb een cd die ik gecut heb met het progje "music-cutter" dmv. een *.cue bestand. Nu heb ik allemaal losse nummers. maar op mijn gsm lijkt het wel of ie tussen elk nummer even moet laden aangezien er steeds een pauze is.

Is dit te verhelpen? ( via winamp kan ik hem wel in 1x luisteren)
Ik gok van niet, daar je telefoon (want dat is het nog steeds ;) ) ff tijd nodig heeft om het volgende nummer te laden.
Een pc heeft vele malen meer geheugen en processorsnelheid dus die doet dat ff in een fractie van een seconde, jou telefoon doet daar net ff iets langer over, en wel zolang dat jij even een stilte hoort.
Probeer er mee te leven is mijn advies. (en ook het enige dat ik zo kan bedenken :P )

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
Bwa, nen truc kan zijn om op je pc van die verschillende mp3 files één mp3 file te maken. Dit zet je dan op je gsm. Gevolg: GSM moet langer laden voor dat ene nummer maar kan het wel mooi aanelkaar afspelen aangezien het één nummer is.

Wat ik me afvraag, is er een manier om via bluethoot smsjes te versturen naar een andere gsm
die dan ook bluethoot heeft? Dat zou wel zeer handig zijn, voor tijdens examens enzo ;)

[ Voor 29% gewijzigd door gianada op 02-02-2006 21:16 ]

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:52

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb net weer ff zitten kloten met m'n K750i, ik wil nl. 2 verbindingen tegelijk met m'n pc maken :9
Het is me net gelukt om FMA via de kabel te verbinden (serieel) en tegelijk via bluetooth Opera op te starten >:)
Theoretisch kan dit niet, omdat je maar 1 seriële verbinding tegelijk kan maken.
Althans via bluetooth kan het echt niet, al zijn er wel 2 seriële poorten die alleen per stuk bruikbaar zijn.
Echt nuttig is deze stap natuurlijk niet, maar het geeft wel hoop om dit ooit via bluetooth voor elkaar te krijgen :)
FMA is de laatste versie en ik kreeg hem alleen verbonden nadat ik hem met de wizard naar de usbverbinding liet zoeken.
Vooralsnog laat bluetooth geen 2 seriële verbindingen tegelijk toe, maar je kan wel bijv. HID of een headset tegelijk met een seriële verbinding gebruiken.
Ik denk trouwens dat er nog een mogelijkheid is om FMA te verbinden, namelijk via een modem.
FMA doet niets anders dan modem commando's naar de foon sturen en het antwoord verwerken.
De truc zou zijn om geen seriële verbinding hiervoor te gebruiken, maar iets anders dat 2-weg is, bijv. de headset of misschien HID.

edit:
De verbinding van zowel de kabel als bluetooth blijft niet lang in stand helaas, zodra ze beide iets doen dan worden ze beide verbroken :/

Wordt vervolgd :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door Speedy-Andre op 02-02-2006 22:32 ]

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Laatst online: 16-06 13:40
wtf wa zijn die mms pro duo kaartjes goedkoop geworden damn ik heb mijn 512 mb voor 55 euro moete halen :( ik zie 1 gb nou voor 55 euro ofzo :( das balen man damn

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
gianada schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 20:26:
Wat ik me afvraag, is er een manier om via bluethoot smsjes te versturen naar een andere gsm
die dan ook bluethoot heeft? Dat zou wel zeer handig zijn, voor tijdens examens enzo ;)
Zoek eens op google naar "chat2u". Ik heb het ooit eens geinstalleerd maar vervolgens nooit geprobeerd dus weet ook niet zeker of het goed werkt. Denk er nu pas weer aan. Ik zag het nut er ook niet zo van in omdat je als je toch een bluetooth verbinding kunt maken je net zo goed gewoon met elkaar kunt praten. Maar ja.... voor de liefhebber of als studiehulp ;)

[ Voor 53% gewijzigd door spef op 02-02-2006 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Weet iemand eigenlijk nog goede rpg's voor de k750i? :P

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amennis
  • Laatst online: 05-09-2017
Anheuer schreef op maandag 23 januari 2006 @ 12:47:
[...]

Ik heb hem ook van Telfort! Hebben ze blijkbaar een slechte serie gehad. Kun je me even pm'en hoe je het hebt geregeld met Telfort? En je bent dus niet eerst naar een ServicePoint gegaan?
Nou ik heb hem terug hoor gekregen. Heb hem opgestuurd naar telfort. Memory Stick doet het weer, maar dat batterij probleem heb ik nog steeds merk ik wel. Staat net weer 4 uurtjes aan en eignelijk helemaal niet gebruikt en staat alweer 88%.

IEmand nog een idee hoe dit op te lossen, of gewoon wachten op nieuwe software???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ik wil erg graag PVAuthor downloaden,maar nergens op die site kan ik ook maar 1 downloadable vinden, wtf?

http://www.packetvideo.com/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167476

Ik heb nu de D750i binnen gekregen van mobieletelefoons.nl ( snel hoor een week na aanvraag had ik alles al )
Ik zit nu dus te kijken naar een ander geheugenkaartje, maar het kleine kaartje dat erin zit is toch een Memorystick Duo ( zonder Pro dus ).
Is de Memorystick Duo Pro nou die grote versie? want er zat in de doos zo'n duo pro adapter bij enzo. maar ik wil graag hetzelfde formaat kaartje ( dat het dus gewoon in mijn telefoon past )
welk moet ik dan nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoi,

Ik heb iets raars ontdekt bij mijn k750i. Naast de lens, op het gedeelte dat je niet kan open schuiven, zit er een klein stopje dat je eruit kan halen, welk is het nut hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106965 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 08:52:
Hoi,

Ik heb iets raars ontdekt bij mijn k750i. Naast de lens, op het gedeelte dat je niet kan open schuiven, zit er een klein stopje dat je eruit kan halen, welk is het nut hiervan?
Dat zit ook op mijn D750i ( die stnadaard het achterkantje van een w800i heeft? )

Op de foto's in de startpost zie ik inderdaad dat de w800i dat ook heeft.Weet het nut hier ook niet van...

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 167476 op 03-02-2006 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Anoniem: 106965 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 08:52:
Hoi,

Is om hem aan te sluiten op een handsfree-setje in bv. je auto :)

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah, ben daar nog geen foto's van tegengekomen

Wordt de handsfree dan niet aangesloten onder aan de foon?

[ Voor 115% gewijzigd door Anoniem: 106965 op 03-02-2006 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Niet online
Volgens mij is het voor een extra antenne in de auto als je hem in de carkit plaatst. Ik weet dat een Nokia 6210/6310 dit ook heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167476 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 08:52:
Ik heb nu de D750i binnen gekregen van mobieletelefoons.nl ( snel hoor een week na aanvraag had ik alles al )
Ik zit nu dus te kijken naar een ander geheugenkaartje, maar het kleine kaartje dat erin zit is toch een Memorystick Duo ( zonder Pro dus ).
Is de Memorystick Duo Pro nou die grote versie? want er zat in de doos zo'n duo pro adapter bij enzo. maar ik wil graag hetzelfde formaat kaartje ( dat het dus gewoon in mijn telefoon past )
welk moet ik dan nemen?
Naast die vraag had ik nog een vraag.
Ik heb nu geen shutter geluidje, maar el een oude firmware versie ( SE D750i ;) ) nu wil ik wel de software updaten, maar dan heb ik strx miss een shutter geluidje? of blijft dat uitstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Niet online
Je moet de memorystick Duo hebben! dit is het kleine formaat. en tot max 2GB past in de K750i/D750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

visie schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 09:56:
Je moet de memorystick Duo hebben! dit is het kleine formaat. en tot max 2GB past in de K750i/D750i
Ik zie de duo's maar tot 128 MB gaan :S en de Pro Duo's tot 4 gig :S maar pro duo is dus die grote :S ik snap er nix meer van ik zoek een kaartje van 1/2 gig maar weet dus niet welke ik meot nemen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Anoniem: 167476 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 10:12:
[...]

Ik zie de duo's maar tot 128 MB gaan :S en de Pro Duo's tot 4 gig :S maar pro duo is dus die grote :S ik snap er nix meer van ik zoek een kaartje van 1/2 gig maar weet dus niet welke ik meot nemen....
Aaaah vre-se-lijk! ;(
Dat zou dus beteken dat je K750 maar tot 128 mb geheugen kan omgaan? :? Balen! Tinuxie zet natuurlijk voor niets in de SP links naar de pricewatch van memory duo (pro) kaartjes? Tis een grooot complot! :X

O-)

K750 en de andere broertjes ondersteunen alleen Memory Stick Duo (Pro)Tot een max van 2 Gb! zie voor goedkope kaartjes www.cameranu.nl bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:26
Duo is de kleine die in je W800i past. Of dat nu een pro-versie is of niet, hij blijft even groot.

Als er geen duo in de naam staat, dan zijn het pas de grote, en die passen dus niet...

Staat het zo mooi in de startpos, en dan nog van die wazige posts van mensen die hun research niet goed hebben gedaan voordat ze wat zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja ik heb dus wel degelijk in de startpost gekeken en daar zag ik inderdaad die links naar duo pro's maar er zat zo'n adapter bij mijn telefoon en op de telefoon staat alleen duo dus ik was even helemaal in de war ;) wil natuurlijk niet 100+ uitgeven aan iets waar ik niks aan heb..;) maar weet iemand dat misschien van dat shuttergeluidje? en moet je telefoon echt 100% opgeladen zijn? mijne is nu 87% maar opladen via usb schiet niet op..... en oplader ligt thuis ( zit op stage )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
Anoniem: 167476 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 10:57:
ja ik heb dus wel degelijk in de startpost gekeken en daar zag ik inderdaad die links naar duo pro's maar er zat zo'n adapter bij mijn telefoon en op de telefoon staat alleen duo dus ik was even helemaal in de war ;) wil natuurlijk niet 100+ uitgeven aan iets waar ik niks aan heb..;) maar weet iemand dat misschien van dat shuttergeluidje? en moet je telefoon echt 100% opgeladen zijn? mijne is nu 87% maar opladen via usb schiet niet op..... en oplader ligt thuis ( zit op stage )
Die adapter is er dus voor om MS Duo (pro) kaartjes geschikt te maken als "normale" Memory Stick (pro) kaartjes. Al is normaal hier waarschijnlijk niet het goede woord aangezien de Duo versies zo'n beetje de standaard MS kaarten zijn geworden.

Je shuttergeluidje kan wel of niet terugkomen. Is zowiezo altijd een mysterie geweest. Ligt eraan dus hoe erg je eraan gehecht bent om het zonder te doen. Ikzelf vind het niet zo'n probleem omdat ik niemand stiekem hoef te fotograferen met mijn K750i (gebruik ik mijn IXUS 50 wel voor :9 ) en omdat het geluidje nu meer overeenkomt met het tijdstip waarop de foto wordt genomen. Dat was in het begin nog anders en dacht iedereen altijd dat de foto was genomen en mislukte deze iedere keer.

Je telefoon moet gewoon voldoende opgeladen zijn om het update proces af te kunnen maken. 100% is voor SE gewoon om dit als probleem uit te sluiten (eventueel met slijtage van de batterij in de toekomst waardoor de standby tijd minder wordt). 87% zou meer dan voldoende moeten zijn. Heb het zelf al eens met veel minder gedaan. Ben trouwens zelf nog aan het wachten op een goede firmware versie. Had met de eerste versie problemen met uitvallen en heb ook problemen met de bestanden op de MS gehad. Elke keer als er iets is opgelost komt er weer een nieuw probleem bij. Zit nu nog met de R1N035 en sla R1AA008 maar over. Ik heb het toch altijd gek gevonden dat sommige mensen wel bepaalde problemen/voordelen hebben met een bepaalde software versie en anderen dan weer niet. Moet toch betekenen dat er toch verschillende K750i versies in omloop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

visie schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 09:16:
Volgens mij is het voor een extra antenne in de auto als je hem in de carkit plaatst. Ik weet dat een Nokia 6210/6310 dit ook heeft.
Yep, klopt helemaal. Ik wist eerst niet hoe ik hierop moest googlen, maar probeer maar eens met k750i+external antenna en dan vind je tig websites hierover.

Weet ik dat ook alweer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Zo dat ging makkelijk,

Via SE update service de firmware naar de nieuwste versie gekregen , SE uitgezet, batterij eruit, sim eruit,batterij terug, C ingedrukt houden en USB erin pluggen en los (dit ging eerste keer fout want ik bleef C ingedrukt houden, en dus gebeurde er niks, toen ik em gelijk losliet de 2e keer ging ie meteen verder) en het is gelukt, en ik moet zeggen dat de video-opname kwaliteit echt
behoorlijk is verbeterd, zelfs met hoge-kwaliteit leken de filmpjes die ik zowel buiten als binnen maakte nergens op, nu net een paar gemaakt en ik stond eigenlijk versteld van de verbetering.
Absoluut een stuk scherper die filmpjes.

Gisteren een episode van The Simpsons op mn K750 gezet, koptelefoontje op en lekker relaxt kijken, en al is het klein, het is wel erg gaaf hoor en lekker scherp ook.

Foto-kwaliteit is ook aanzienlijk verbeterd, deze nieuwste firmware rules!

Check even dit filmpje trouwens ,

http://s63.yousendit.com/...7KMJLCBUWD3T0J6W664VRQN66

Net gemaakt, je moet alleen je kop wel even draaien, want ik hield de foon verkeerd vast, haha, maar je kan zien hoe goed de kwaliteit is, althans...dat vind ik echt.

[ Voor 31% gewijzigd door devilsnight op 03-02-2006 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter3
  • Niet online
Mijn d750i komt niet verder dan firmware versie 035. Van Sony Ericsson heb ik gisteren een reactie gekregen dat dit ook de meest recente (en bugvrije volgens hun) versie is voor de d750i. (terwijl in deze versie mijn memorystick dus niet goed functioneert mbt het versturen en lezen van bestanden)

Af en toe zie ik een post van iemand die een andere firmware heeft, maar soms ook mensen die inmiddels de firmware van een w800 erop hebben geflashed.
Bij deze dus de vraag: Is er iemand die met die via de normale! weg een nieuwere firmware (bijv 008) op zijn d750i heeft gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robski05
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-06 21:30
Ik heb zelf een 1gb high speed sony pro duo kaartje gekocht, maar mijn cardreader ondersteunt m niet. Weet iemand een cardreader die deze zeker ondersteunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Laatst online: 15:37
Ik heb ook een 1GB kaartje gekocht voor m'n k750 :P. Alleen de telefoon heeft er een beetje ruzie mee. Veel nummers die ik erop zet ziet de telefoon niet. Ook disconnect de telefoon soms van de PC :?. Dan moet ik rebooten wil ik de k750 weer zien. Overdracht gaat ook met ca. 300KB/s. Niet geheel relaxed dus. Ik dacht dit op te lossen met een firmware update. Echter krijg ik deze error als ik update service wil opstarten:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/joshuasioso/nare%20error.PNG.

Maar ik heb al de meest recente versie van flash en shockwave player. Kan iemand mij plz helpen ik kan zo niks met mijn 750i :(.

/edit ff niks doen en het programma later nog een starten bleek de oplossing :)

[ Voor 7% gewijzigd door iets op 03-02-2006 18:52 ]

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
robski05 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 14:54:
Ik heb zelf een 1gb high speed sony pro duo kaartje gekocht, maar mijn cardreader ondersteunt m niet. Weet iemand een cardreader die deze zeker ondersteunt?
je hebt daar een adapter voor ;)
die zit normaal gezien bij je sony gsm.

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:52

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

wouter3 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 13:46:

Af en toe zie ik een post van iemand die een andere firmware heeft, maar soms ook mensen die inmiddels de firmware van een w800 erop hebben geflashed.
Bij deze dus de vraag: Is er iemand die met die via de normale! weg een nieuwere firmware (bijv 008) op zijn d750i heeft gekregen?
He wouter. Ik heb ook de D750, maar loop al een half jaar rond met W800 software rond op de phone. Werkt prima. Updaten kan dan nog steeds niet, omdat je telefoon nog steeds door updateservice herkent wordt als D750 (waar al heel lang geen updates meer voor zijn). Maar ik heb een prima FW versie dus ik stoor me er niet aan. Verder gewoon precies nu een W800, zelfs met 512 mb.
Probleem wel is dat je niet zelf kan flashen naar W800. Heb je een speciale kabel voor nodig, die duur is. Beste (heb ik ook gedaan) is naar een telefoonwinkel te gaan met een turk erin. Dat bedoel ik niet stom, maar die hebben meestal dat spul wel om je telefoon te flashen. In groningen heb je iig Mobile-unlimited. Geen aardige vent, maar voor 15 euro heb je wel W800 software.
Je moet maar gewoon even rondvragen.

succes

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robski05
  • Laatst online: 07-06 21:30
gianada schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 17:42:
[...]

je hebt daar een adapter voor ;)
die zit normaal gezien bij je sony gsm.
Jup, I know, maar dat werkte dus ook niet. Ik heb er ondertussen 1 gevonden op ebay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Laatst online: 15:37
Hoe snel gaat bestanden overzetten eigenlijk met een cardreader? Via de SE gaat het ca. 300KB/s.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
iets schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 18:57:
Hoe snel gaat bestanden overzetten eigenlijk met een cardreader? Via de SE gaat het ca. 300KB/s.
Ligt aan de snelheid van je geheugen kaart. De SD kaarten voor mijn camera's zijn een stuk sneller. Voor de K750i heb ik maar een standaard versie gekocht. Meestal kun je op de site van de fabrikant de maximaal haalbare snelheid vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
iets schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 18:57:
Ik heb het net even voor je getest met m'n 1 GB Sandisk Memory Stick Duo Pro in m'n USB2 Sandisk Imagemate MS/MS Pro (voor de compleetheid) met de bijgeleverde adapter...
Afbeeldingslocatie: http://brol.docgonzo.Com/gotstuff/MSpro-atto.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62682

Ik heb nu al een tijdje de SE610, maar die begint wat kuren te vertonen. Nu zag ik op telecomadvies.nl twee leuke acties waar ik erg over zit te twijfelen:

Gratis W800i + Logitech bluetooth headset + 512Mb geheugenkaart
2-jarig T-Mobile Flex 20 contract

en

Gratis K750i + Logitech bluetooth headset + 512Mb geheugenkaart
2-jarig T-Mobile Flex 20 contract

Beide kun je na 6 maanden om laten zetten naar een goedkoper abo, Flex 15. Ik zit erg te twijfelen. Zal ik voor de W800i gaan of de K750i die in feite hetzelfde in huis heeft (W800i heeft standaard 512mb, bij de K750i krijg je dit er nog bij), maar alleen een ander uiterlijk heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Wat wil je nu weten? Abbo? }:O
W800 heeft de HPM-70 (stereo headset voor mp3/radio), welke ik beter vind dan de standaard headset van de K750i
dodge_911 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 19:43:
[...]

Ik heb het net even voor je getest met m'n 1 GB Sandisk Memory Stick Duo Pro in m'n USB2 Sandisk Imagemate MS/MS Pro (voor de compleetheid) met de bijgeleverde adapter...
[afbeelding]
Bedankt :)
Maar daarvoor heb ik dit topic gemaakt...

Sandisk VS Sony MSDP snelheid? High Speed? Gaming edition?

[ Voor 50% gewijzigd door willy1986 op 04-02-2006 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Ik heb de zilveren K750 en ik mis iets?? bij de W550 en de zwarte K750 kan je 'maximaal' of 'gewone grootte'instellen als je een afbeelding als achtergrond wilt hebben (ik kies altijd 'maximaal' zodat de afb. het hele scherm vult,maar op deze K750 krijg ik die keuze niet???
Als ik hier een afb. kies als achtergrond,zegt ie alleen....achtergrond geweizigd?
Ik heb de enerlaatste software versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
rooie60 schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 01:26:
Ik heb de zilveren K750 en ik mis iets?? bij de W550 en de zwarte K750 kan je 'maximaal' of 'gewone grootte'instellen als je een afbeelding als achtergrond wilt hebben (ik kies altijd 'maximaal' zodat de afb. het hele scherm vult,maar op deze K750 krijg ik die keuze niet???
Als ik hier een afb. kies als achtergrond,zegt ie alleen....achtergrond gewijzigd?
Ik heb de enerlaatste software versie.
Menu> Instellingen> Display > achtergrond> Afb selecteren > Kiezen> Standaard /Maximaal
Mocht dat dus niet werken... Welke software info/provider heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
willy1986 schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 01:45:
[...]

Menu> Instellingen> Display > achtergrond> Afb selecteren > Kiezen> Standaard /Maximaal
Mocht dat dus niet werken... Welke software info/provider heb je?
Ik zeg net,deze optie krijg ik dus niet bij deze zilvere K750
Bij mijn W550 en de zwarte K750 krijg ik het wel,aan provider ligt het dus niet.ik heb net gezegd welke softwareversie ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Excuses, topic niet gezien.... Bookmarked now :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62682

willy1986 schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 00:56:
[...]

Wat wil je nu weten? Abbo? }:O
W800 heeft de HPM-70 (stereo headset voor mp3/radio), welke ik beter vind dan de standaard headset van de K750i
Mja, meer voor welke telefoon ik zal gaan. Prijs is identiek net als het abo, alleen het toestel zelf niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Laatst online: 21:14

Priet

To boldly do what no one has..

Voor in de startpost: de Sony Ericsson PC Suite is inmiddels al bij versie 1.7.10 :)

Downloadlink: http://www.sonyericsson.com/downloads/PC_Suite_1.7.10.exe (of http://www.sonyericsson.c...=10242&fid=14000&esi=true voor de pagina)

/Edit: uhhh volgens mij is dit toch een oudere versie dan de 1.10 uit de startpost? 8)7 Lekker duidelijk die site }:O

[ Voor 20% gewijzigd door Priet op 04-02-2006 12:44 ]

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avalanche_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:51
Anoniem: 62682 schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 09:50:
[...]

Mja, meer voor welke telefoon ik zal gaan. Prijs is identiek net als het abo, alleen het toestel zelf niet ;)
Nou de reden om voor de w800i te gaan is al gegeven, de betere oordopjes. Of je moet niet van de kleur houden, dan gewoon de k750i gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

voor degenen die een zwarte cover willen;

ik heb de onderstaande op ebay bij 'yipstoy' besteld, maar hij is dus met een gelige-displayrand...

Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetgarden.nl/archives/w8ooi1.jpg
links: zoals hij er dus uit ziet | rechts: foto volgens verkoper

Verder is de set (totaal 9 euro) overigens wel goed en compleet (ook met oranje middendeel dus)!
heeft iemand anders ergens wel een mooiere zwarte cover weten te vinden? Ik ben bijvoorbeeld benieuwd naar de bestelling van Pina...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demazelen
  • Laatst online: 11-12-2024
Daag Sony Ericsson 'freaks'!

zelf heb ik de K750i, toppie telefoon. wat ik wel erg storrend vind is dat mijn 'joystick' met regelmaat slecht reageert. Ik moet dat ding af en toe flink na onderen 'rammen', anders werkt ie niet goed. Ik merkte bij een vriend van mij, die de W800 heeft daar geen problemen mee heeft. De 'joystick' voelt hier ook wat steviger aan.
Zijn er mensen die hier ook problemen mee hebben bij de K750i, wat weet iemand wat je hieraan kunt doen?
gr.

Demazelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schaduw schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 12:59:

ik heb de onderstaande op ebay bij 'yipstoy' besteld, maar hij is dus met een gelige-displayrand...

[afbeelding]

Verder is de set (totaal 9 euro) overigens wel goed en compleet (ook met oranje middendeel dus)!
heeft iemand anders ergens wel een mooiere zwarte cover weten te vinden? Ik ben bijvoorbeeld benieuwd naar de bestelling van Pina...
ik wil ook een zwarte w800i :)..kan je een foto maken van hoe die van jou eruitziet als de cover erop zit? :)..en kan je een link geven waar je hem besteld hebt?
alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127560

ik heb precies hetzelfde na een paar weken als ik hem niet schoongemaakt heb.
Wat bij mij goed werkt is met een oorstokje langs de randen schoonmaken dan werkt tie weer perfect!! voor een poosje althans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160490

Hallo. Een vraagje, weet niet of het al een keer aan bod is gekomen. Maar is het mogelijk om als de telefoon aan de autolader zit het schermpje aan te laten. Ik heb dit niet kunnen vinden bij de profielinstellingen. Misschien dat ik erover heen kijk.

Alvast bedankt.

Fred.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Niet online
Bij mij werkte mijn joystick ook niet helemaal zaols het moest. Naar boven ging alleen met hard drukken. Ik heb toen de voorste cover eraf gehaald en zag ik dat het witte plastic keypad (niet de druktoetsen) in de weg zat. Vervolgens alles stofvrij gemaakt en weer in elkaar gezet. De joystick werkt perfect nu!
Alleen: Door het losmaken van de voorste cover is er wat speling ontstaan tussen de cover het het middelste "frame". Als ik nu de 3 rechter knopjes indruk kraakt het toestel een beetje...
Let hiervoor dus wel op!

[ Voor 4% gewijzigd door visie op 04-02-2006 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
visie schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 14:13:
Alleen: Door het losmaken van de voorste cover is er wat speling ontstaan tussen de cover het het middelste "frame". Als ik nu de 3 rechter knopjes indruk kraakt het toestel een beetje...
Let hiervoor dus wel op!
Gelukkig ben je mijn tandarts niet :9 (hoop ik althans)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Anoniem: 151033 schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 13:16:
[...]

ik wil ook een zwarte w800i :)..kan je een foto maken van hoe die van jou eruitziet als de cover erop zit? :)..en kan je een link geven waar je hem besteld hebt?
alvast bedankt :)
Je kunt ze op ebay vinden door te zoeken op 'w800i cover black', maar ik ga hem voorlopig niet monteren, ga namelijk een weekje opvakantie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Laatst online: 16-06 13:28
schaduw schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 12:59:Verder is de set (totaal 9 euro) overigens wel goed en compleet (ook met oranje middendeel dus)! heeft iemand anders ergens wel een mooiere zwarte cover weten te vinden? Ik ben bijvoorbeeld benieuwd naar de bestelling van Pina...
wel, ik heb besloten om hem toch maar niet te kopen, want ik heb een tutorial gezien hoe je de cover kan omwisselen en ik kreeg er braakeigingen van. Ik durf het mij niet riskeren om heel die camera uit elkaar te halen, want als er dan iets verkeerd loopt, mag ik wel fluiten naar een terugbetaling van mijn verzekering...

hier zie je de how-to:
http://forums.se-nse.net/index.php?showtopic=1195

als ik dan dit hier zie, krijg ik al koude rillingen, al die kleine onderdelen... :? 8)7

Afbeeldingslocatie: http://forums.se-nse.net/index.php?act=Attach&type=post&id=83

[ Voor 15% gewijzigd door pina op 05-02-2006 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
schaduw schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 12:59:

[afbeelding]

Die heb ik zelf ook. Ook van yipstoy maar zoals je al van zijn advertentie kan uitmaken zijn dit geen OEM onderdelen. Oftewel ze zijn nep. De kwaliteit is erg slecht, goedkope materiaal, logo's en lettertjes komen niet eens in de buurt van een echte. De mooie SE logo moet je zelfs zelf erop plakken, een hele neppe lelijke SE logo overigens. Ook krijg je er geen knopjes bij die bij de kleur van je behuizing passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101665

Weet iemand hoeveel smsjes je kan opslaan op de K750i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132776

Dit is iets dat ik me nu al zit af te vragen sinds ik mijn W800i heb: is het normaal dat die trilmotor zo stil is? Ik voel dat ding bijna niet als hij in mijn broekzak zit.... Mijn T68i die ik vroeger had, trilde bijna van de tafel af. Deze blijft rustig liggen...
Is dit van iedereen zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95247

Ik weet niet of de vraag hier thuis hoort, maar weet iemand een manier om muziek af te spelen met HBH-60 bluetooth headset? Tot nu toe kan ik alleen gesprekken voeren via m'n k750i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FlipFlink schreef op zondag 05 februari 2006 @ 02:46:
[...]

Die heb ik zelf ook. Ook van yipstoy maar zoals je al van zijn advertentie kan uitmaken zijn dit geen OEM onderdelen. Oftewel ze zijn nep. De kwaliteit is erg slecht, goedkope materiaal, logo's en lettertjes komen niet eens in de buurt van een echte. De mooie SE logo moet je zelfs zelf erop plakken, een hele neppe lelijke SE logo overigens. Ook krijg je er geen knopjes bij die bij de kleur van je behuizing passen.
heb je hem op je telefoon zitten?
kan je er foto's van maken,ook als hij niet op de telefoon zit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140865

Heb sinds gisteren de K750i en heb er tot nu toe nog geen spijt van.

Geweldig toestel.

Ik blijf alleen een beetje haken op het handsfree bellen. Ik heb een bluetrek G2 headset, deze gepaard, werkt allemaal prima maar probleem is het volgende:

Ik kan door een druk op de TALK knop gaan bellen, het gesprek komt echter niet in de headset maar op de telefoon zelf. Door de TALK knop ingedrukt te houden komt het laatstgekozen gesprek, dit nummer wordt dan gebeld maar komt wederom niet in de headset.

Ik heb wel het handsfree profiel gekozen en ik kan ook met de headset bellen maar daar moet ik dan tijdens het gesprek naar overschakelen. iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Anoniem: 101665 schreef op zondag 05 februari 2006 @ 10:04:
Weet iemand hoeveel smsjes je kan opslaan op de K750i?
Ja, maar die weten waarschijnlijk ook dat het in de startpost staat... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Niet online
Anoniem: 151033 schreef op zondag 05 februari 2006 @ 12:12:
[...]

heb je hem op je telefoon zitten?
kan je er foto's van maken,ook als hij niet op de telefoon zit? :)
Ik heb even geprobeerd met mijn w800i om goeie macro's te maken(batterij van mijn digitale cam is op). Maar jammer genoeg kan de w800i niet van te dichtbij foto's maken, als het te ver af is zie je niet hoe slecht de kwaliteit eigenlijk is. De kwaliteit is net op dat niveau waarvan je op foto's niks merkt maar als je in het echt ziet dan valt heel vies tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-06 13:17
FlipFlink schreef op zondag 05 februari 2006 @ 14:35:
[...]
Ik heb even geprobeerd met mijn w800i om goeie macro's te maken(batterij van mijn digitale cam is op). Maar jammer genoeg kan de w800i niet van te dichtbij foto's maken, als het te ver af is zie je niet hoe slecht de kwaliteit eigenlijk is.
In vergelijking WAARMEE vind je dat de W800 slechte foto's maakt? Als ik het vergelijk met een EOS 300D is de kwaliteit idd veel minder, maar als ik het vergelijk met een 6230i of een D500, zijn de foto's erg goed.
De kwaliteit is net op dat niveau waarvan je op foto's niks merkt maar als je in het echt ziet dan valt heel vies tegen.
Op foto's merk je niks van de slechte kwaliteit, maar in het echt wel???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Niet online
Rrob schreef op zondag 05 februari 2006 @ 15:25:
[...]

In vergelijking WAARMEE vind je dat de W800 slechte foto's maakt? Als ik het vergelijk met een EOS 300D is de kwaliteit idd veel minder, maar als ik het vergelijk met een 6230i of een D500, zijn de foto's erg goed.

[...]

Op foto's merk je niks van de slechte kwaliteit, maar in het echt wel???
Ik had het over om macro's te maken van de frontje. Niet dat de foto's slecht waren in het algemeen. Ik zei niks over dat de w800i slechte foto's maakt, lezen ei.
Ik wilde macro's maken van de logo's en afwerkingen van het frontje maar dan moet de cam wel erg dichtbij zijn. En dat kan niet omdat de macro functie nou ook niet van zulke kleine afstanden foto's kan maken.

[ Voor 8% gewijzigd door FlipFlink op 05-02-2006 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dog4life schreef op zondag 05 februari 2006 @ 13:44:
[...]

Ja, maar die weten waarschijnlijk ook dat het in de startpost staat... }:O
Had eroverheen gelezen, sorry...

Ruimte voor totaal 200 berichten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Anoniem: 101665 schreef op zondag 05 februari 2006 @ 16:51:
[...]

Had eroverheen gelezen, sorry...

Ruimte voor totaal 200 berichten
En dat met 34MB intern/512MB extern. Ik snap die limiet eigenlijk niet zo. Misschien dat ze een SMS archive moeten invoeren, waar je gewoon oude sms'jes per maand kan opzoeken. :9 (Niet dat ik meer dan 200 SMS'jes hoef te bewaren, maargoed)

[ Voor 9% gewijzigd door F0kke op 05-02-2006 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fokkie schreef op zondag 05 februari 2006 @ 18:38:
[...]

En dat met 34MB intern/512MB extern. Ik snap die limiet eigenlijk niet zo. Misschien dat ze een SMS archive moeten invoeren, waar je gewoon oude sms'jes per maand kan opzoeken. :9 (Niet dat ik meer dan 200 SMS'jes hoef te bewaren, maargoed)
Ik zou wel graag zien, dat je meer smsjes kan opslaan.
Ik heb er nu 136 instaan, dus die 200 is een beetje weinig >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwwillem
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Je zou je smsjes kunnen archiveren met My Phone Explorer of Float's Mobile Agent. Ik export zo nu en dan mijn smsjes als een html bestand, leuk voor later :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
Idd, met een synchroniser kan je zeker die smsjes wel bijhouden.
Overigens vind ik smsje op de moment zelf soms heel grappig maar nooit echt
iets waarvan je zegt, dit houdt ik nu heel mijn leven bij :P

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyphrax
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-04-2023
Ik heb de K750i sinds september 2005. Op een ochtend probeer ik iemand te bellen en ik was aan het wachten tot de telefoon voor de eerste keer overging. Nou ik kon lang wachten, want er kwam ineens helemaal geen geluid meer uit mijn earspeaker (dit is het kleine speakertje boven het schermpje). Ik heb de telefoon niet laten vallen en hij is niet nat geworden of wat dan ook. Maar ineens geen geluid meer. Via speakerphone en met oortjes in werkt het prima.

Ik heb een halve reset gedaan, dat hielp niet, toen een volledige reset gedaan (beiden via Settings -> Master Reset). Maar niks helpt. Het lijkt me erg vreemd als dit een hardware probleem is, want er is niks gebeurt. Ik heb ook al de nieuwste firmware erop gezet.

Hier staat een soortgelijk geval, helaas zonder oplossing:
http://www.mobile-review....ve/index.php/t-31704.html

Heeft iemand dit ook of weet iemand een oplossing?

Any sufficiently advanced technology is equivalent to magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Voer in *code Service menu (vind je in de SP) > Service tests > Oortelefoon. Doe deze test eens en kijk of hij het dan wel/niet doet..

Doet hij het dan ook niet? Naar een SESP en laten repareren. Doet hij het dan wel? Ook SESP ;) Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

pina schreef op zondag 05 februari 2006 @ 00:51:
[...]
wel, ik heb besloten om hem toch maar niet te kopen, want ik heb een tutorial gezien hoe je de cover kan omwisselen en ik kreeg er braakeigingen van. Ik durf het mij niet riskeren om heel die camera uit elkaar te halen, want als er dan iets verkeerd loopt, mag ik wel fluiten naar een terugbetaling van mijn verzekering...

hier zie je de how-to:
http://forums.se-nse.net/index.php?showtopic=1195

als ik dan dit hier zie, krijg ik al koude rillingen, al die kleine onderdelen... :? 8)7

[afbeelding]
Niet zo angstig. Alles zit maar met 6 schroefjes. Kwestie van goed opletten waar alles zit en hoe ze het vastgemaakt hebben.

PSN: Shiver23

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.