gianada schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 14:49:
[...]
ge zit verkeerd. Das de memorystick, ge moet op het telefoongeheugen staan (denk ik

)
Probeer eens, kopier die twee bestanden naar telefoongeheugen dan overigen.
Dan gaat ge naar mijn bestanden (op de foon) ge gaat naar overigen, ge drukt op één van de twee bestanden installeer en tstaat erop

Aaaah ja klopt, ik snapte het even niet meer. Maar ik keek net in media-album en overige, en kon de game zo installeren, das nog eens handig, ik ga nu veel meer van die games erop zetten.
Ik heb trouwens een tip voor de mensen die nog steeds geen echt goeie video converter gevonden hebben, gisteren na wat op google zoeken kwam ik hier terecht
http://www.expansys.com/f...de=K750I_BLACK&thread=377
Daar staan een link naar een tutorial voor Nero Recode, ...kortom..even Nero Recode downloaden en die tutorial volgen....ik pakte een WMV filmpje van IGN die ik gedownload had, geconvert in Nero Recode door die tutorial te volgen, en ik kreeg em perfect zonder stotteringen en goeie kwaliteit op mn Sony te zien, heel erg tof
Toch wel heel jammer vind ik de redelijk middelmatige kwaliteit van de videorecorder, ik had em beter verwacht, zelfs op hoge kwaliteit worden de filmpjes niet al te scherp, word het er mooier op als ik firmware upgrade, of totaal niet? Ik ga niet al te vlot met nieuwe firmware beginnen aangezien ik al gelezen hebben over problemen die dan ineens erbij komen, zoals dat de zoom functie ineens weg is..dat moet ik niet hebben.