Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.329 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06 13:09
Anoniem: 166940 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 08:41:
in bestandsbeheer het bestand opzoeken (in de map overigen/others), optie Meer (rechter softkey kiezen), installeren
Dit gebeurd allemaal in windows want ik snap hier even niks van. Het zijn 2 bestanden die ik in
MSSEMC>media files>other heb staan..die files zijn

MobileFighter (executable Jar file) en MobileFighter.jad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Heb ook een k750i
Heb de laatste paar dagen dat mn schermpje wit is 8)7
Schud ik ff met het toestel, is die weer normaal(een paar seconden), daarna wordt die weer wit en kun je geen reet lezen, waar kan dat aan liggen?

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Met welk programma converten jullie AVI,WMV naar MP4? MP4 is overduidelijk mooier
dan 3GP dus ik convert alles naar MP4, maar bij een bepaald programma (total video converter)
krijg ik alleen maar geluid als ik er een MP4 van maak en op mn foon zet, als ik echter een 3GP ervan maak dan krijg ik wel beeld en geluid maar de kwaliteit laat te wensen over.

Dan heb je nog IMTOO mpeg encoder en als ik in dat programma mp4 files maak dan
werken ze wel,zolang ik maar niet aan de settings rommel...en als ik dan het filmpje inlaad in de foon dat hapert ie heel erg, waar ligt dit aan? Kan de foon het niet aan dan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127536

Rio schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 16:00:
[...]

Ik wed voor een euro dat binnen twee pagina's de vraag opnieuw gesteld is.
makkelijk geld verdienen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:17

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

devilsnight schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 12:48:
[...]

Dit gebeurd allemaal in windows want ik snap hier even niks van. Het zijn 2 bestanden die ik in

Volgens mij haal je e.e.a. door elkaar 8)7 :Y)
Je kopieert de bestanden via de usbkabel naar de foon, dus naar de bovengenoemde locatie.
Dan haal je de usbkabel los van de foon, want de bestanden zijn niet zichtbaar als hij met de pc verbonden is omdat de pc ze 'bezet' houdt ;)
Op de foon zit ook 'bestandbeheer', vandaar de verwarring denk ik :)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Cthulhu schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 12:55:
Heb ook een k750i
Heb de laatste paar dagen dat mn schermpje wit is 8)7
Schud ik ff met het toestel, is die weer normaal(een paar seconden), daarna wordt die weer wit en kun je geen reet lezen, waar kan dat aan liggen?
Een slecht contact lijkt het, anders reageert ie niet op schudden.
Als ie wit is, wordt het display waarschijnlijk niet aangestuurd en zie je alleen de verlichting nog.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Speedy-Andre schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 14:09:
[...]

Een slecht contact lijkt het, anders reageert ie niet op schudden.
Als ie wit is, wordt het display waarschijnlijk niet aangestuurd en zie je alleen de verlichting nog.
Ja, lijkt het idd op, is van het een op het andere moment gebeurd 8)7
Zal maandag wel ff naar de winkel gaan waar ik hem heb gekocht

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05-2007
devilsnight schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 12:48:
[...]

ge zit verkeerd. Das de memorystick, ge moet op het telefoongeheugen staan (denk ik :p)
Probeer eens, kopier die twee bestanden naar telefoongeheugen dan overigen.
Dan gaat ge naar mijn bestanden (op de foon) ge gaat naar overigen, ge drukt op één van de twee bestanden installeer en tstaat erop :)

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01:11
Ik heb een probleem met de camera, ik heb gister een 5tal foto's gemaakt. Echter deze zijn niet te vinden op de memory stick. Als ik in de camera ga bladeren zie ik ze wel. Ook in bestandsbeheer kan ik ze trouwens niet vinden.

Nu wil ik ze echter naar de memory stick kopieren, echter in de camera blader stand (de enige plek waar ik de foto's kan zien. Kan ik ze alleen MMS'en en niet op een andere mannier kopieren.

Hoe krijg ik deze foto's weer op de memory stick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik probeer al een tijdje de nieuwste firmware op mijn k750i te zetten alleen dit is tot nu toe nog niet gelukt. Ik heb eerste de oude geprobeerd een tijd geleden en nu is er een geheel nieuwe versie, ook deze werkt niet.

Ik heb:
- sim eruit gehaald
- batterij volledig opgeladen
- software geinstalleerd en herstart
- C ingedrukt gehouden
- En datakabel erin gedaan

maar dat programma herkent niks. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-02 14:39
Zo daar ben ik weer eens. Heb net Deel 8 eens doorgelezen en stel voor om "Het Grote SonyEricsson Shuttergeluid Topic" te openen. Wat dat betreft nog niets veranderd.
Victorio schreef op zondag 22 januari 2006 @ 13:43:
Ik gebruik Imtoo 3gp converter 2.1.54 om .3gp filmpjes die ik met m'n K750 heb gemaakt om te zetten naar .avi of andere formaten. Werkt prima, alleen ik merk dat het geluid gedurende het afspelen van het filmpje na een tijdje achter loopt op de beelden. Weet iemand hoe ik .3gp filmpjes synchroon kan omzetten naar andere formaten? (Heb ik misschien gewoon een verkeerde instelling met Imtoo? Ja, ik heb de tips en trucs gelezen.)
Ik gebruik Imtoo Mpeg Encoder voor vanalles en nog wat en daar heb ik ook wel eens last van niet synchroon lopende audio en video sporen. Meestal (helaas niet altijd) is dit wel op te lossen door de fps aan te passen. In ieder geval nooit een hogere fps instellen dan het bronbestand. Af en toe wil een lagere afwijkende fps uitkomst brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101975

Ik ben een kleine 2 maanden in het bezig van de W800i, heb twee weken geleden de firmware geupdate. Nou ziet de telefoon sinds gisteren de memorystick niet meer, in de mediaspeler is het constant afspelen is mislukt. Foto's zijn niet te zien en via het test menu zegt de telefoon dat het kaartje er niet in zit.
Ik heb het kaartje er verschillende keren opnieuw in gedaan maar dit wil niet werken, ook start de telefoon niet op als het kaartje er vanaf het begin in zit. Telefoon aansluiten op de pc heeft ook geen zin, zegt dat er niks in de verwisselbare schijf zit.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 101975 op 28-01-2006 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

kaartje al in een cardreader gestopt?
zo ja, al geformateerd met fat? of fat32? (ik dacht dat het fat moest zijn, maar weet niet zeker)
Euh weet je zeker dat ze niet in bestandsbeheer te vinden zijn? toevallig had ik dat vanmiddag ook en wat bleek, ik keek gewoon telkens over het pictogrammetje 'foto's' heen.
De eerste drie pictogrammen zijn van die 'mobile internetrotzooi die we niet willen' en het pictogram voor foto's is afwijkend van alle andere pictogrammen.
naja ik hoop voor je dat dat het is.

[ Voor 69% gewijzigd door randje op 28-01-2006 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikenl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

Hmmz... :( Heb sinds vandaag ook een K750i, en wilde de firmware updaten, maar kan het update programma niet installeren, ik krijg dan een nietzeggende cannot write to memory error.

kan in de threads niks vinden over een soortgelijk probleem. idee iemand ? ik heb flash al geupdate. ook heb ik met winrar de exe installer geopend en de install handmatig gestart. hij installeerd dan wel, maar bij het opstarten krijg ik wederom een (iets andere) vage error. HELP !

Reden dat ik wil updaten is namelijk dat het volume van mijn foon BELACHELIJK laag is, met name de ringtones zijn gewoon niet te horen. (En nee het ligt niet aan mij...)

[ Voor 16% gewijzigd door mikenl op 28-01-2006 21:09 ]

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12215

stardust7 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 10:03:
Bluetooth G2 headset SE 750i

Ik heb een bluetooth g2 headset voor mijn SE750i. Zodra de telefoon gaat hoor je dit echter niet in de headset. Best lastig in de auto als je de telefoon nog in een tas hebt zitten en je deze niet hoort overgaan. Voor de rest werkt alles prima. Opnemen, voice dialing. Eerst dacht ik dat het aan de headset lag, maar heb nu mijn twijfels omdat dit op andere telefoons wel werkt. Al diverse instellingen geprobeerd maar krijg dit niet aan de praat. Zijn er nog meer mensen die hier tegenaan lopen? Of iemand waar dit gewoon wel werkt? (met welke headset)
Heb exact hetzelfde probleem; werkt de G2 op andere telefoons wel op de juiste manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
gianada schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 14:49:
[...]

ge zit verkeerd. Das de memorystick, ge moet op het telefoongeheugen staan (denk ik :p)
Probeer eens, kopier die twee bestanden naar telefoongeheugen dan overigen.
Dan gaat ge naar mijn bestanden (op de foon) ge gaat naar overigen, ge drukt op één van de twee bestanden installeer en tstaat erop :)
Aaaah ja klopt, ik snapte het even niet meer. Maar ik keek net in media-album en overige, en kon de game zo installeren, das nog eens handig, ik ga nu veel meer van die games erop zetten.
Ik heb trouwens een tip voor de mensen die nog steeds geen echt goeie video converter gevonden hebben, gisteren na wat op google zoeken kwam ik hier terecht

http://www.expansys.com/f...de=K750I_BLACK&thread=377

Daar staan een link naar een tutorial voor Nero Recode, ...kortom..even Nero Recode downloaden en die tutorial volgen....ik pakte een WMV filmpje van IGN die ik gedownload had, geconvert in Nero Recode door die tutorial te volgen, en ik kreeg em perfect zonder stotteringen en goeie kwaliteit op mn Sony te zien, heel erg tof :D

Toch wel heel jammer vind ik de redelijk middelmatige kwaliteit van de videorecorder, ik had em beter verwacht, zelfs op hoge kwaliteit worden de filmpjes niet al te scherp, word het er mooier op als ik firmware upgrade, of totaal niet? Ik ga niet al te vlot met nieuwe firmware beginnen aangezien ik al gelezen hebben over problemen die dan ineens erbij komen, zoals dat de zoom functie ineens weg is..dat moet ik niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-06 06:39
devilsnight schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 23:13:
[...]

Aaaah ja klopt, ik snapte het even niet meer. Maar ik keek net in media-album en overige, en kon de game zo installeren, das nog eens handig, ik ga nu veel meer van die games erop zetten.
Ik heb trouwens een tip voor de mensen die nog steeds geen echt goeie video converter gevonden hebben, gisteren na wat op google zoeken kwam ik hier terecht

http://www.expansys.com/f...de=K750I_BLACK&thread=377

Daar staan een link naar een tutorial voor Nero Recode, ...kortom..even Nero Recode downloaden en die tutorial volgen....ik pakte een WMV filmpje van IGN die ik gedownload had, geconvert in Nero Recode door die tutorial te volgen, en ik kreeg em perfect zonder stotteringen en goeie kwaliteit op mn Sony te zien, heel erg tof :D

Toch wel heel jammer vind ik de redelijk middelmatige kwaliteit van de videorecorder, ik had em beter verwacht, zelfs op hoge kwaliteit worden de filmpjes niet al te scherp, word het er mooier op als ik firmware upgrade, of totaal niet? Ik ga niet al te vlot met nieuwe firmware beginnen aangezien ik al gelezen hebben over problemen die dan ineens erbij komen, zoals dat de zoom functie ineens weg is..dat moet ik niet hebben.
Hey tjil, dat werkt idd wel goed, Hier is een goeie tutorial over de instellingen: http://spawnweb.dk/recode/k750.htm
nog beetje met instellingen klooien en het is perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165809

Ik heb net een W800i, ik weet dat het niet met een echte mp3 speler te vergelijken is maar niet normaal meer hoeveel achtergrondruis tijdens mp3 of radio... afgezien van de achterdrondruis is de geluidskwliteit prima.
Die ruis wordt niet harder als je de muziek harder zet maar met de in-ear oordopjes vind ik het alleen prettig om de muziek erg zacht te zetten (anderhalf blokje) en dan is de ruis erg storend.
Het ligt ook niet aan de headset want op de speaker hoor je het ook. In een stille kamer kan ik de ruis zelfs horen als ik de speaker een halve meter van m'n oor houd!
De ruis blijft te horen als je de muziek stopt of op volume 0 zet. Pas als je de mp3 speler dan minimaliseert en de telefoon de sound-output stopt stopt ook de ruis. Het lijkt wel alsof het aan de software ligt (heb overigens nieuwste firnware).
Ik dus terug met het ding naar de vodafone shop en daar waren ze zo aardig 'm voor een ander exemplaar om te ruilen. Hoewel ietsjes minder bleek deze ook ruis te hebben. En deze gaf luide piepjes tijdens het bellen dus heb ik m'n eerste exemplaar maar teruggenomen.
Is dat geruis normaal voor deze telefoons? Of merken de meeste mensen het gewoon niet omdat ze het volume harder zetten?
Ik snap niet dat hier geen woord over te vinden is in reviews en ervaringen op internet maar dat twee exemplaren hetzelfde hebben lijkt onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Crashy schreef op zondag 29 januari 2006 @ 01:03:
[...]

Hey tjil, dat werkt idd wel goed, Hier is een goeie tutorial over de instellingen: http://spawnweb.dk/recode/k750.htm
nog beetje met instellingen klooien en het is perfect!
Het rare alleen is dat ik die 'slider' bij video quality in Nero recode NIET kan veranderen, ik kan het niet lager zetten,of kan dit ook aan de file zelf liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87291

Y0ur1 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 15:45:
Ik probeer al een tijdje de nieuwste firmware op mijn k750i te zetten alleen dit is tot nu toe nog niet gelukt. Ik heb eerste de oude geprobeerd een tijd geleden en nu is er een geheel nieuwe versie, ook deze werkt niet.

Ik heb:
- sim eruit gehaald
- batterij volledig opgeladen
- software geinstalleerd en herstart
- C ingedrukt gehouden
- En datakabel erin gedaan

maar dat programma herkent niks. Iemand een idee?
ik heb hetzelfde probleem:
het lukt me maar niet om te updaten, ik heb hier al gezocht maar kan er niets over vinden

ik volg de handelingen zoals de software zegt, houdt de c toets ingedrukt en steek dan de usb kabel erin, maar vervolgens gebeurt er helemaal niets... alleen windows komt met opmerkingen dat er nieuwe hardware is gevonden etc etc... bijt de update software met sp2 of zo?

ik wil namelijk graag updaten want ik word vermoeid van dat te lage luidspreker geluid als ik bel en foto's die 2sec later worden genomen dan het geluid
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Ik ging net een foto maken, en toen maakte die zo'n geluidje! Nou hoorde ik laatst dat ik er nu een vodafone firmware in moet flashen? Gaat het dan weg? Of moet ik gewoon een nieuwe firmware erin flashen? Of moet ik hem omruilen voor Orange?

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
OMFG schrijf eens in de TS dat er geen stomme vragen meer mogen komen over het geluidje van de foto's. Zo'n ramp is dat overigens toch ook niet he!

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

@Hugo_
Met de nieuwste firmware kan je idd ruis (en soms piepjes tijdens het bellen) hebben, dit is al eerder gemeld en dit ligt dus aan deze firmware.
Ik heb de allereerste firmware nog in mijn K750i en die ruist niet.
Het wachten is op de volgende firmware denk ik :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128471

w800i _/-\o_ _/-\o_

Sinds die nieuwe firmware kan ik geen HID's meer installeren...

hebben meer mensen daar last van?
Ik zet ze in mn overige/other map en dan kan ik ze niet installeren ik kan ze wel emailen bluetooth en infrarood versturen maar niet meer installeren...

zeer irritant... iemand enig id? of meer mensen hier last van? :?

en btw heeft iemand al de 2 gb van Sandisk geprobeerd of al draaien in zn telefoon? want ik wil die gaan bestellen... 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-05 20:55
Ik zag bij verschillende modellen een soort vliegspel geinstalleerd. (3d Straaljager game) Deze game is ook te zien in de interactieve presentatie van de W800. Helaas zit die game niet op mijn W800 en wil dus graag weten hoe de game heet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 128471 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 13:27:
w800i _/-\o_ _/-\o_

Sinds die nieuwe firmware kan ik geen HID's meer installeren...

hebben meer mensen daar last van?
Ik zet ze in mn overige/other map en dan kan ik ze niet installeren ik kan ze wel emailen bluetooth en infrarood versturen maar niet meer installeren...

zeer irritant... iemand enig id? of meer mensen hier last van? :?
Zoals je de HID's nu erop wilt zetten lukt het idd niet en dat ligt niet aan de firmware ;)
Een HID stuur je gewoon via bluetooth naar je foon (send to bluetooth o.i.d.) en dan komt ie op de juiste plek terecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128471

thx mate.... vraag me af hoe ik die andere hid's er toen op gekregen heb 8)7

@ fokkie

Aero Mission 3D, is het spel... mail me, zie sig, voor de whereabouts van het spel...

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 128471 op 29-01-2006 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165809

Speedy-Andre schreef op zondag 29 januari 2006 @ 13:22:
@Hugo_
Met de nieuwste firmware kan je idd ruis (en soms piepjes tijdens het bellen) hebben, dit is al eerder gemeld en dit ligt dus aan deze firmware.
Ik heb de allereerste firmware nog in mijn K750i en die ruist niet.
Het wachten is op de volgende firmware denk ik :/
Thanks, dan weet ik dat iig. 't Verklaart in ieder geval waarom er in reviews niks over dit mankement te lezen is. Nou maar hopen dat ze het gaan fixen. Maarja, dat ze een apparaat als telefoon en walkman verkopen en vervolgens een firmware releasen waarmee dat niet eens goed werkt en dat rustig maanden zo laten voorspelt niet veel goeds...
Downgraden verspeel ik natuurlijk garantie mee. Ik ken trouwens iemand met een K750i met oude firmware en die crasht best wel vaak. Heb jij daar geen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

@Iedereen die problemen heeft met het geluid tijdens het foto's maken: Probeer het is met een headsetje in? Misschien dat hij dan geen geluid maakt door de speaker maar door de oordopjes?

* Erasmo kan het zelf niet proberen wat die van hem maakt geen geluid :Y)

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 165809 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 14:45:
[...]

Thanks, dan weet ik dat iig. 't Verklaart in ieder geval waarom er in reviews niks over dit mankement te lezen is. Nou maar hopen dat ze het gaan fixen. Maarja, dat ze een apparaat als telefoon en walkman verkopen en vervolgens een firmware releasen waarmee dat niet eens goed werkt en dat rustig maanden zo laten voorspelt niet veel goeds...
Downgraden verspeel ik natuurlijk garantie mee. Ik ken trouwens iemand met een K750i met oude firmware en die crasht best wel vaak. Heb jij daar geen last van?
Deze firmware is nog geen 'maanden' oud en SE heeft tijd nodig om gemelde problemen op te lossen. Overigens zijn met de laatste firmware wel andere problemen opgelost, maar helaas krijg je er (soms) nieuwe voor terug :/
Mijn toestel crasht gelukkig niet, in de begin periode was er een vroege serie die wel vaker dan anders problemen gaf, de mijne is net iets nieuwer (week 23).
Voor zover ik in de topics hier heb gezien komt deze ruis bij de W800i vaker voor dan bij de K750i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Erasmo schreef op zondag 29 januari 2006 @ 14:55:
@Iedereen die problemen heeft met het geluid tijdens het foto's maken: Probeer het is met een headsetje in? Misschien dat hij dan geen geluid maakt door de speaker maar door de oordopjes?

* Erasmo kan het zelf niet proberen wat die van hem maakt geen geluid :Y)
Dat werkt ook niet, als ie geluid maakt via de speaker, dan kennelijk altijd, tenzij het een toestel van/via Kpn is, dan heb je meestal geluk.
Ik heb een unbranded toestel zonder lock en die maakt wel geluid, daarom bel ik tijdens fotograferen maar een toestel dat niet op neemt, dan zwijgt ie wel :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151033

is het mogelijk op je provider logo uit te zetten?
ik vind die tekst zeer storend (kon het met me vorige telefoons wel altijd uitzetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
devilsnight schreef op zondag 29 januari 2006 @ 01:45:
[...]

Het rare alleen is dat ik die 'slider' bij video quality in Nero recode NIET kan veranderen, ik kan het niet lager zetten,of kan dit ook aan de file zelf liggen?
Jah, had ik eerst ook last van, de oplossing is het uitvinken van 'fit to target:' gewoon wegklikken, en vervolgens kan je em lekker downsamplen naar 200 kbps of minder ;-) Ik blijf trouwens blokjes zien... iemand een idee hoe dit nog te verhelpen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• araphor
  • Niet online
pokeran schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 19:21:
kaartje al in een cardreader gestopt?
zo ja, al geformateerd met fat? of fat32? (ik dacht dat het fat moest zijn, maar weet niet zeker)

[...]

Euh weet je zeker dat ze niet in bestandsbeheer te vinden zijn? toevallig had ik dat vanmiddag ook en wat bleek, ik keek gewoon telkens over het pictogrammetje 'foto's' heen.
De eerste drie pictogrammen zijn van die 'mobile internetrotzooi die we niet willen' en het pictogram voor foto's is afwijkend van alle andere pictogrammen.
naja ik hoop voor je dat dat het is.
Ik heb dit probleem ook dat foto's niet te vinden zijn in bestandsbeheer (via usb kabeltje laadt hij ze wel gewoon zonder problemen naar m'n pc), het mapje met foto's is simpelweg ineens verdwenen. Tóch slaat hij de foto's ergens op de memorystick op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Anoniem: 128471 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 13:58:
thx mate.... vraag me af hoe ik die andere hid's er toen op gekregen heb 8)7

@ fokkie

Aero Mission 3D, is het spel... mail me, zie sig, voor de whereabouts van het spel...
thx! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik word 8)7 van piekeren en heb dus een topic gestart..
Sandisk VS Sony MSDP snelheid? High Speed? Gaming edition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Modbreak:Wanneer deze games legaal zijn mag je hier gerust een linkje plaatsen zodat mensen je niet hoeven te e-mailen. Uiteraard kunnen wij niet toestaan dat dergelijke opmerkingen hier geplaatst worden met diverse mail-requests van andere members als gevolg. Een aantal van de onderstaande replies zijn dan ook gewijzigd of zelfs verwijderd.

[ Voor 124% gewijzigd door Eggy op 29-01-2006 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
Ik heb ook nog een andere vraag, is het mogelijk om het geheugen van je memstick te verdubbelen softwarematig? zoiets heb ik namelijk gehoord, iemand die een stick van 1GB had gekocht, kon em omtoveren tot 1.8 GB... nou dat is best wel nice:D dus wil ik ook wel

[ Voor 59% gewijzigd door Eggy op 29-01-2006 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul1987
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-06 11:40
Crashy schreef op zondag 29 januari 2006 @ 17:26:
[...]
Ik heb ook nog een andere vraag, is het mogelijk om het geheugen van je memstick te verdubbelen softwarematig? zoiets heb ik namelijk gehoord, iemand die een stick van 1GB had gekocht, kon em omtoveren tot 1.8 GB... nou dat is best wel nice:D dus wil ik ook wel
als je even een aantal delen terug leest, zul je zien dat dit niet mogelijk is dat het slechts een bug in de telefoon is...

[ Voor 12% gewijzigd door Eggy op 29-01-2006 23:31 ]

Is dit het beste antwoord? Dan hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124625

Damn, het wordt er niet makkelijker op...ik zag de LG P7200 wel zitten, maar nu ik de W800i zie twijfel ik wel een beetje. Vind de W800i alleen qua uiterlijk niet alles, maar je krijgt er wel gelijk een 512mb kaartje bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:40

Rio

Ik heb al een boek

Rio schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 16:00:
[...]

Ik wed voor een euro dat binnen twee pagina's de vraag opnieuw gesteld is.
dog4life schreef op zondag 29 januari 2006 @ 03:09:
Ik ging net een foto maken, en toen maakte die zo'n geluidje! Nou hoorde ik laatst dat ik er nu een vodafone firmware in moet flashen? Gaat het dan weg? Of moet ik gewoon een nieuwe firmware erin flashen? Of moet ik hem omruilen voor Orange?

:+
We have a winner! Gefeliciteerd, je mag een euro naar me overmaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-04 22:31
hey,

Ik heb afgelopen week een w800 gekocht en hij bevalt me goed.
Alleen heb ik een probleempje met filmpjes afspelen.
Ik gebruik PV Author om m´n filmpjes te converteren alleen is de kwaliteit niet wat het hoort te zijn.
Welke instellingen moet ik instellen of weten jullie een betere converter?
oja, ik heb de nieuwste Firmware en gebruik de datakabel om het filmpje
over te zetten naar de telefoon.

Alvast Bedankt!

[ Voor 15% gewijzigd door Bjornson op 29-01-2006 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weet niemand of je het operatorlogo uit kan zetten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
zeg Bjornson, we zitten nog maar aan 10 pagina's, lees die eens door he, ik denk zelfs dat op de eerste pagina die opmerking al staat >_<

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 151033 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 20:53:
weet niemand of je het operatorlogo uit kan zetten? :?
'Iedereen' hier weet dat dit niet kan :P
Je kan wel de achtergrond bijna dezelfde kleur geven als het logo, dan zie je hem bijna niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
devilsnight schreef op zondag 29 januari 2006 @ 17:10:
Wat is er nog meer voor 3D games voor de K750i?
Splinter Cell 3D, Mini golf castles 3D (de 2d versie is veel beter), 3d pool, extreme air snowboarding, super real tennis en zo zijn er nog wel een aantal spellen

[ Voor 10% gewijzigd door SToRM666 op 29-01-2006 21:38 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-06 22:15

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik heb nu zo'n Bluetooth stickje aangeschaft, maar kan in FMA etc mn tel niet vinden? Wil hem gewoon als native zodat je gewoon kunt scannen op Bluetooth vanuit Windows zonder stom tooltje en vanuit de programma's.

Is me helaas nog niet gelukt.. ook niet met zoekwerk in het bluetooth topic.. iemand een tip?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Er is ook een fma topic, ff graven en dan vind je hem wel :)
Fma vindt mijn foon pas als ik eerst een seriële verbinding maak met bluetooth.
Met de proximity wizard (nieuwste versie) ziet fma mijn foon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Anoniem: 124625 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 18:16:
Damn, het wordt er niet makkelijker op...ik zag de LG P7200 wel zitten, maar nu ik de W800i zie twijfel ik wel een beetje. Vind de W800i alleen qua uiterlijk niet alles, maar je krijgt er wel gelijk een 512mb kaartje bij!
Neem een K750i en koop zelf een 512 kaartje :)

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
  • Laatst online: 02-04 22:31
gianada schreef op zondag 29 januari 2006 @ 21:08:
zeg Bjornson, we zitten nog maar aan 10 pagina's, lees die eens door he, ik denk zelfs dat op de eerste pagina die opmerking al staat >_<
idd.. sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124625

Erasmo schreef op zondag 29 januari 2006 @ 22:15:
[...]

Neem een K750i en koop zelf een 512 kaartje :)
Zit er verder wat verschil in de k750i en de w800i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

Topicstarter
Anoniem: 124625 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 11:40:
[...]

Zit er verder wat verschil in de k750i en de w800i?
Verschillen
:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
dit is offtopic maar ik heb een cool trucje:
(geheel op eigen risico)

Vraag:
'Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn toestel vaker overgaat voordat de voicemail wordt ingeschakeld?'

Antwoord:
1) Toets de volgende code in: * # 6 1 # (zend)
2) Binnen enkele seconden zie je in de display een nummer staan, noteer deze (voorbeeld +31617039661)
3) Toets nu de volgende code in: * 6 1 * opgeschreven nummer, in +31xxxx formaat * 11 * 30 # (zend)
In dit geval *61*+31617039661*11*30# (zend).

Uitleg van bovenstaande:
- * 61 is de universele GSM code voor doorschakelen naar een ander nummer indien niet beantwoord
- Met * # 61 # wordt de huidige instelling opgevraagt
- Het opgeschreven nummer is je voicemailbox nummer. Hier schakelt het toestel naar toe als je niet beantwoord binnen de gestelde tijd.
- * 11 betekent alle telefoonoproepen (spraak)
- * 30 staat voor het aantal seconden vertaging (andere mogelijkheden zijn 5, 10, 15, 20, 25 en 30)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:24

n00bs

Het is weer Zomer!

Weet iemand misschien of er nog een kleinere opvolger gaat komen van de W800? ik vind het op zich qua functionaliteit een fantastische telefoon alleen vind hem zelf iets te groot. Ik zag dat de W810 ook al weer uit was, maar die is nauwelijks kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:04

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Heb tijdje geleden gevraagd naar mogelijke opvolgers van mijn W800, hierop heb ik van verschillende antwoord gekregen, waarvoor dank :)!

De opvolgers die genoemd zijn, vind ik niet mooi genoeg cq niet functioneel genoeg of gewoon niet mijn ding (om maar wat populaire taal naar voren te halen). Nu komt over een paar maand de N80 van nokia uit. Specs heb ik gelezen, WiFI is super natuurlijk. Mijn vraag, aangezien vele van jullie de N80 vast wel kennen, die camera is 3MP maar zonder AF. Zal ik erop achteruit gaan qua camera? Dus t.o.v. de W800.

Camera blijft gewoon heel belangrijk en is voor mij het enige euvel om over te stappen naar de N80.
(ik kan gratis zo goed als elke telefoon uitzoeken, vanwege omstandigheden :) )

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Geen autofocus is sowieso &%$ als je het mij vraagt ;)
Alleen mogen ze bij SE wel wat doen aan de videoresolutie. Alle merken gaan nu over op een hogere resolutie van het videogedeelte en volgens mij kan die W800 dat ook makkelijk aan.

Ik vind alleen de telefoon net even te breed, dat randje naast het scherm kan gewoon eraf ;) en hij mag ook wel iets korter, nu lijkt die zo op een baksteen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-06 09:10
Ik zou er niet van uit gaan dat er veel kleinere toestellen komen. Om een groot scherm te kunnen huisvesten moeten moderne telefoons nu eenmaal groter zijn dan die van 3 jaar geleden.

Als je kijkt naar wat er de laatste tijd op de markt is gekomen zie je dat al die toestellen nagenoeg even groot zijn. Zelfs een "klein" toestel als de 6100 scheelt qua afmetingen vrij weinig met een K750i, alleen de diepte is (een stuk) minder.

modelhoogtebreedtediepte
D600964722
K750i1004621
6230i1034422
61001024414

Dat hij (eventueel) op een baksteen/groot lijkt komt alleen doordat het een vrij rechthoekig model is, maar op de maten heeft dat amper effect.

edit> baksteen..., heb je wel eens een N90 of een W900i in je handen gehad, dat is pas schrikken :)

[ Voor 6% gewijzigd door Rrob op 30-01-2006 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Haha jah ik ken ze ;)
Ik weet nog dat er een jaar of 4-5 geleden eindelijk kleinere mobieltjes uitkwamen en dat mensen en ik ook hard moesten lachen om die grote koelkasten... maar sinds 2004-2005 zie je dezelfde modellen helaas weer terugkomen.

Natuurlijk snap ik dat grotere schermen eenmaal meer ruimte innemen en dat zal voorlopig een standaard probleem zijn. Maar de ruimtes die er zijn rondom de schermpjes kunnen nog wel wat kleiner. Ik vind zelf het formaat van de uitklap telefoontjes het beste. Uitschuiven is op zich ook al ruimte besparend maar maakt het toestel dikker en minder stevig dan bij de uitklapmodellen.

Maar alles heeft zijn voor- en nadelen ;)

Ik vind in ieder geval de nieuwe W810 wel erg mooi ;) maar ik wacht nog maar even met vervanging van mijn D500, aangezien er nog niets iets revolutionair vernieuwends op de markt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145780

n00bs schreef op maandag 30 januari 2006 @ 14:39:
Ik vind in ieder geval de nieuwe W810 wel erg mooi ;) maar ik wacht nog maar even met vervanging van mijn D500, aangezien er nog niets iets revolutionair vernieuwends op de markt is.
Doe mij maar een K750, zonder camera, Symbian mét WLAN :P (zie nokia E60)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weet iemand eigenlijk waar je zo'n verloopstukje kan krijgen om aan te sluiten om je telefoon waar je dan gewone oordopjes in kan doen (net zoiets als wat er bij de w800i zit maar dan zonder oordopjes)..het hoeft niet origineel te zijn (liever niet want dan zijn ze niet zo duur) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Anoniem: 151033 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 16:09:
weet iemand eigenlijk waar je zo'n verloopstukje kan krijgen om aan te sluiten om je telefoon waar je dan gewone oordopjes in kan doen (net zoiets als wat er bij de w800i zit maar dan zonder oordopjes)..het hoeft niet origineel te zijn (liever niet want dan zijn ze niet zo duur) :)
Ik heb zo'n ding via marktplaats gekocht...koste 6 euro geloof ik. Het is idd niet de originele van Sony Ericsson, maar gewoon zo'n standaard ding. Hij werkt perfect en dat voor die paar euro :). Die originele in de winkel kosten iets van 40 euro!

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Dennahz schreef op zondag 29 januari 2006 @ 21:51:
Ik heb nu zo'n Bluetooth stickje aangeschaft, maar kan in FMA etc mn tel niet vinden? Wil hem gewoon als native zodat je gewoon kunt scannen op Bluetooth vanuit Windows zonder stom tooltje en vanuit de programma's.

Is me helaas nog niet gelukt.. ook niet met zoekwerk in het bluetooth topic.. iemand een tip?
veeeeeel beter alternatief zonder poespas : http://members.aon.at/fwechsel/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CyberDoX schreef op maandag 30 januari 2006 @ 16:13:
[...]

Ik heb zo'n ding via marktplaats gekocht...koste 6 euro geloof ik. Het is idd niet de originele van Sony Ericsson, maar gewoon zo'n standaard ding. Hij werkt perfect en dat voor die paar euro :). Die originele in de winkel kosten iets van 40 euro!
http://www.datakits.co.uk..._info.php/products_id/953 zoiets wil ik..maar ik weet niet hoeveel 5pond in euro's is..iemand?
of weet iemand waar je die in NL kan kopen? :)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 151033 op 30-01-2006 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Anoniem: 151033 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 16:25:
[...]

http://www.datakits.co.uk..._info.php/products_id/953 zoiets wil ik..maar ik weet niet hoeveel 5pond in euro's is..iemand?
Hier is 'ie 10 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-05 23:20
SYQ schreef op maandag 30 januari 2006 @ 16:18:
[...]

veeeeeel beter alternatief zonder poespas : http://members.aon.at/fwechsel/
Ik gebruik ook My Phone Explorer. Echt een top programma. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Laatst online: 19:51
Anoniem: 151033 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 16:25:
[...]

5/2x3=7,5 euro ongeveer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-01-2024
-Japser- schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 20:00:
[...]

Mja, ik gebruik dus pvAuthor met de volgende instellingen

PvAuthor
custom bitrate: 300000
Audio: AAC 96,00 kbps, 44.10 kHz Stereo
Framerate: 14.98
Rate Control: CBR
Improve Encode Quality aanvinken

En, ik heb hetzelfde probleem :(
Wie helpt?

(overigens is het .3gp filmpje dan 'maar' rond de 7mb)
Iemand die ons nog kan helpen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:43
Goed, helaas ook ik moet eraan geloven.. althans mijn K750i that is.

Na hem ruim een jaartje in mijn bezit te hebben gehad, is hij nu toch maar ter reparatie gegaan via Belcompany i.v.m. het irritante joystickje dat niet lekker meer wilde reageren. Na steeds maar uitstel heb ik 'm toch maar afgegeven, aangezien je natuurlijk niet voor niets een "verzekering" voor zoiets hebt genomen. Ook had ik opgemerkt dat het joystickje is "verlaagd" in vergelijking met een nieuwe K750i die mijn vriend laatst ook gekocht had.

Wat een wereld van verschil wat betreft het gebruik ervan, maar goed: zo lekker werkte het joystickje in 't begin ook.. dus nu maar weer +- 3 weken wachten :X.

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:53

Piggen

Lekker bakkie

Op eBay ben je goedkoper uit.

Ikzelf ben overigens niet al te spreken over de kwaliteit van die dingen. Ik had er eentje op eBay gekocht en op een gegeven moment had ik maar aan één kant geluid en daarna liet het kabeltje los van de connector. Misschien lag het aan mij, maar ik heb daarna toch maar besloten om voor €30 bij The Phone House de HPM-70 aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-06 12:31
Hallo,

toch nog even aanhalen, het volume van je wekker...Kun je deze echt niet aanpassen?
Betreft voor de SE k750i

Ik heb deze gewoon op standaard melodie staan...
Echter het volume van mij wekker is van dusdanig nivo, dat mn telefoon haast uitelkaar springt,
zo'n lawaai produceert mijn telefoon. Het kraakt gewoon.

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
probeer het volume eens lager te zetten he :p
Niet alleen het volume dat je bedient met de knopjes aan de zijkant
maar ook dat dat je bij je profiel kan aanpassen voor de beltoon.

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tandarts
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
roT- schreef op maandag 30 januari 2006 @ 23:06:
Hallo,

toch nog even aanhalen, het volume van je wekker...Kun je deze echt niet aanpassen?
Betreft voor de SE k750i

Ik heb deze gewoon op standaard melodie staan...
Echter het volume van mij wekker is van dusdanig nivo, dat mn telefoon haast uitelkaar springt,
zo'n lawaai produceert mijn telefoon. Het kraakt gewoon.

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft?
Op welke stand staat jou volume van een ringtone normaal?
Misschien een proefiel speciaal voor je wekker maken?

Iemand misschien een polskoordje over van een K700i teab? die van mij is kapot en zoek een nieuwe voor mijn K750i, maar kan er geen vinden... pm als je er eentje hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

MPmad schreef op maandag 30 januari 2006 @ 20:07:
[...]

Op eBay ben je goedkoper uit.

Ikzelf ben overigens niet al te spreken over de kwaliteit van die dingen. Ik had er eentje op eBay gekocht en op een gegeven moment had ik maar aan één kant geluid en daarna liet het kabeltje los van de connector. Misschien lag het aan mij, maar ik heb daarna toch maar besloten om voor €30 bij The Phone House de HPM-70 aan te schaffen.
Tja, ik had hem voor 6 euro. Werkt hier nog perfect, 't is idd niet echt superstevig ofzo...mja, 6 euro :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

tandarts schreef op maandag 30 januari 2006 @ 23:28:
[...]

Iemand misschien een polskoordje over van een K700i teab? die van mij is kapot en zoek een nieuwe voor mijn K750i, maar kan er geen vinden... pm als je er eentje hebt
Er zit een polsbandje bij de mxe-60 flitser, misschien heeft iemand die niet nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166341

Hoi ik heb misschien een aparte vraag maar ik wil het toch even weten:
Ik heb een w800i, heel mooi dingetje, en ik heb onlangs een nintendo ds gekregen.
Nu heb ik gehoord dat je met een nintendo ds online kan mbv een wifi/bluetooth verbinding (ben er nog niet echt diep op ingegaan) maar mijn pc heeft dit dus niet. Mijn mobiel heeft echter wel een bluetooth verbinding, dus zou het mogelijk zijn om mijn telefoon op mijn pc aan te sluiten om dan een bluetooth zender ervan te maken voor een pc.
Het uiteindelijke doel is dan om een verbinding te maken tussen mijn pc en nintendo ds. Bestaat deze mogelijkheid?

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:53

Piggen

Lekker bakkie

Nee, want de DS heeft geen bluetooth. Afgezien daarvan is bluetooth ook te traag voor games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Een tip voor mensen lang moeten wachten omdat de telefoon(w800i) erg traag is na een reboot: Speel eerst een liedje af in flightmode als je de telefoon aan doet, en laat het aan staan als je gewoon in telefoonmode gaat. Je zult merken dat het lang niet meer zo traag is of zelfs helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik heb trouwens ook nog een paar stuks aftermarket BST-37 batterijen voor o.a. de w800i en k750i. Ze mogen weg voor 5 euro per stuk. Mn MSN is ook mn mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-06 22:15

Dennahz

Life feels like hell should.

@Spider: Kan je niet beter een wifi kaartje van 15 euro in je PC gooien en een ADHOC netwerk opzetten met je DS (:? DS... SE topic.. hmm offtopic :p)? Is sowieso stuk sneller dan blauwtand,

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
FlipFlink schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 00:14:
Ik heb trouwens ook nog een paar stuks aftermarket BST-37 batterijen voor o.a. de w800i en k750i. Ze mogen weg voor 5 euro per stuk. Mn MSN is ook mn mail.
Wat houdt dat aftermarket precies in? En waarom maar €5? :)

offtopic:
Stephanie is leuker 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-04 07:37
Even over alternatieve verloopstukjes om een andere headset aan te sluiten. Met dat soort verloopstukjes werkt vaak de radio niet, omdat de antenne in het snoer hoort te zitten zoals bij de originele headset en van de k750i en de w800i (en andere broertjes en zusjes van deze modellen) het geval is.

De hpm-70, dat is de headset van de w800i, is bij de phonehouse trouwens maar 29,95 ipv 39,95 wat hij bijna overal kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

@FlipFlink & dog4life

Hier is Vraag & Aanbood voor, niet dit topic.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Mooi is dat, ik heb net 4 dagen mijn W800i en nu heb ik ineens allemaal witte schermen? Ook zie ik af en toe mijn desktop, maar ik kan verder niks meer met mijn telefoon.. :S Is dit bij anderen al eens voorgekomen?

Ik ga hem denk ik maar proberen te flashen naar de laatste firmware, aangezien ik ook geen master reset kan doen op t moment... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19503

Ik zou terug gaan naar de shop,lijkt me dat het aan je software ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
tandarts schreef op maandag 30 januari 2006 @ 23:28:
[...]

Op welke stand staat jou volume van een ringtone normaal?
Misschien een proefiel speciaal voor je wekker maken?
Mijn staat altijd op maxium, dan mist ge zeker geen telefoons.
Maar probeer eerst eens of het werkt, als het werkt kan je idd een profiel
aanmaken voor je weker als je zo'n luide ringtone niet graag hebt.

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Hmmmm, ik heb het even flink zitten bekijken nog, functies uitgeprobeerd voordat ik ging filmen,maar de beeldkwaliteit van opgenomen filmpjes laat echt te wensen over zeg, ik had er meer van verwacht...het is eigenlijk te gek voor woorden dat een oudere Samsung echt duidelijk betere beeldkwaliteit geeft met opgenomen filmjes dan een vrij recente SE K750.

Nogmaals..mensen die wel nieuwe firmware hebben gebruikt, is de video-opname kwaliteit er beter op geworden of totaal niet? en moet ik me er maar bij neerleggen dat het niet al te super is?

(en ik heb de functie,hogekwaliteit aanstaan trouwens)

[ Voor 6% gewijzigd door devilsnight op 31-01-2006 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-06 17:10
devilsnight schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 17:59:
Hmmmm, ik heb het even flink zitten bekijken nog, functies uitgeprobeerd voordat ik ging filmen,maar de beeldkwaliteit van opgenomen filmpjes laat echt te wensen over zeg, ik had er meer van verwacht...het is eigenlijk te gek voor woorden dat een oudere Samsung echt duidelijk betere beeldkwaliteit geeft met opgenomen filmjes dan een vrij recente SE K750.

Nogmaals..mensen die wel nieuwe firmware hebben gebruikt, is de video-opname kwaliteit er beter op geworden of totaal niet? en moet ik me er maar bij neerleggen dat het niet al te super is?

(en ik heb de functie,hogekwaliteit aanstaan trouwens)
nou kijk, hij zou het wel kunnnen opnemen met deze camera, alleen kan de (beeld) processor dat niet aan.... de w900 heeft bijv dezelfde lens met betere chip en die neemt ook beter op..... De update verbeterd de beeldkwaliteit wel wat maar verw8 er niet te veel van |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Iemand die het wel lukt verbinding met SEUS te krijgen? Heb al een uur of 3 "server busy, too many users"

edit: kan nu wel connecten, maar na het language selection scherm krijg ik een wit scherm.. ik kan 15 minuten wachten maar er gebeurd niks...

[ Voor 43% gewijzigd door F0kke op 31-01-2006 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Speed-Searcher schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:27:
[...]

nou kijk, hij zou het wel kunnnen opnemen met deze camera, alleen kan de (beeld) processor dat niet aan.... de w900 heeft bijv dezelfde lens met betere chip en die neemt ook beter op..... De update verbeterd de beeldkwaliteit wel wat maar verw8 er niet te veel van |:(
Dan vraag ik me af of het uberhaupt wel verstandig is om te gaan upgraden,aangezien ik wel enige verhaaltjes heb gehoord van mensen die een prima foon hadden maar na de firmware upgrade, dat bepaalde dingetjes gewoon niet meer lekker werkten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
devilsnight schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:58:
[...]

Dan vraag ik me af of het uberhaupt wel verstandig is om te gaan upgraden,aangezien ik wel enige verhaaltjes heb gehoord van mensen die een prima foon hadden maar na de firmware upgrade, dat bepaalde dingetjes gewoon niet meer lekker werkten.
Dat is idd zo, maar het lost ook allerlei bugs op, menu's worden merbaar sneller, en foto kwaliteit gaat erop vooruit... was voormij genoeg om te updaten... video kwaliteit zou ook vooruit gaan... heb ik alleen vrij weinig van gemerkt... het blijft bagger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-06 17:10
Crashy schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 20:13:
[...]

Dat is idd zo, maar het lost ook allerlei bugs op, menu's worden merbaar sneller, en foto kwaliteit gaat erop vooruit... was voormij genoeg om te updaten... video kwaliteit zou ook vooruit gaan... heb ik alleen vrij weinig van gemerkt... het blijft bagger
wel krijg je dan weer last van andere bugs zoals het niet goed verstaan van een telefoongesprek... gaat allemaal kraken, heel vaag... dus ik zou het gewoon bij die 002, eerste firmware houden want die vond ik toch het beste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Dit kreeg ik te horen op CLubsonyericsson

The quality will stay low. Its the phones hardware. So with your k750 dont expect to make hi quality videos ever... The first one of the SE family that makes decent(actually very good) videos is the W900. Is has an Geforce Go5200 graphic accelator built in. Thats why it can record in 320x240 video resolution with 30fps. Great quality!!

Wat mij ook opvalt is dat wanneer ik buiten een foto maak het vaak erg scherp is,maar binnen in huis worden de fotos toch echt niet al te mooi.

[ Voor 16% gewijzigd door devilsnight op 31-01-2006 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-06 14:51

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Fokkie schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:44:
Iemand die het wel lukt verbinding met SEUS te krijgen? Heb al een uur of 3 "server busy, too many users"

edit: kan nu wel connecten, maar na het language selection scherm krijg ik een wit scherm.. ik kan 15 minuten wachten maar er gebeurd niks...
Nergens last van.

Let je wel op dat genoeg geheugen op je telefoon vrij is? Anders krijg je namelijk alleen maar Engels op je telefoon met de nieuwe firmware. En dat kan irritant zijn als je niet goed ben in Engels.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143766

Heb precies tzelfde probleem als Fokkie. Heb 'm nog niet geupdate...ook een hele tijd hier niet online geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
devilsnight,

Ja dat is idd zo, maar buitenzonlicht is altijd goed voor nen foto he. Probeer ook zeker nooit onnodig in te zoomen. Is maar digitale zoom he, dus dat is echt geen goed plan als je mooie foto's wil maken.
Verder moet je uit de TS zeker het tooltje downloaden om de noise weg te werken. Zeer eenvoudig en zeker wel een verbetering.

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
edit: ik geloof niet dat die SEUS server de hele tijd overbezet is.. volgens mij is ie gewoon down, ik kom niet verder dan het language selectie scherm. Is er iemand die met SEUS tot het scherm komt waar je je connector type kan selecteren?
gianada schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 21:35:
devilsnight,

Ja dat is idd zo, maar buitenzonlicht is altijd goed voor nen foto he. Probeer ook zeker nooit onnodig in te zoomen. Is maar digitale zoom he, dus dat is echt geen goed plan als je mooie foto's wil maken.
Verder moet je uit de TS zeker het tooltje downloaden om de noise weg te werken. Zeer eenvoudig en zeker wel een verbetering.
Als je buiten fotografeert is het inderdaad vaak lichter, je w800i zal dan de laagste isowaarde (100 bij de w800i) gebruiken om je foto mee te schieten. Schiet je onder minder lichte omstandigheden zal je telefoon een hogere isowaarde gebruiken (tot 800) om toch met een redelijk snelle sluitertijd een scherpe foto te produceren, met veel beeldruis tot gevolg. Als je digitaal zoomed (en op 1600x1200 schiet) dan zal hij pixels bij moeten rekenen..

[ Voor 19% gewijzigd door F0kke op 31-01-2006 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
gianada schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 21:35:
devilsnight,

Thanks zal ik zeker doen, enneh...hoe zit het met die functies als

Witbalans(TL licht,bewolkt..etc..) en kwaliteit (normaal,fijn) welke vind jij het beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-03-2020
Ik heb vandaag even de GPS applicatie geprobeerd op mijn K600i, icm. een bleutooth tomtom GPS ontvanger. Wat ik eigenlijk binnenkort zou willen doen met mijn telefoon is tijdens het skiën mijn GPS data loggen, en dan later over zetten op m'n notebook en mooi kunnen weergeven in een programma. Nu heb ik nog helemaal geen ervaring met GPS data loggen maar mijn eerste vraag is vooral of het mogelijk is met m'n telefoon. Dit kleine java gps dingetje werkt iig, maar ik kan er niet echt achter komen welke functies het nou allemaal heeft, weet iemand daar meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
Lol, bij witbalans naargelang de verlichting heb je verschillende instellingen he ;).
Ik gebruik fijn, zolang je plaats genoeg hebt op je stick zie ik daar geen nadeel aan.

gianada

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.