Nokia 8800 (SE) Topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 13.917 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 10:25:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...06086_W0QQfromZR40QQfviZ1

Dit is de link naar de advertentie van Ebay, email adres van de koper staat hierboven ook ergens.

Ik denk dat ik gemiddeld 30 tot 60 min. per dag bel. Wanneer ik 30 min. per dag bel, gaat de accu zeker 48 uur mee (dus 1 uur bellen).

Ik zou wel meteen een paar bestellen want verzend kosten staan niet in verhouding met de kosten van een accu (geloof 3,99 en 11,99 verzendkosten voor 2 accu's)
Charly G ben je niet bang voor een ontploffende batterij? N.a.v. de bekende nieuwsberichten over die onofficiele Nokia accu's sta ik niet 100% achter het bestellen van zo'n 1500 mAh accu, ondanks mijn behoefte hieraan!

A.u.b. je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Giox schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 18:06:
ik heb het niet over de Special Edition, maar over de Sirocco Edition.

En mijn bron is gewoon Nokia.
"Sirocco Edition" en dat is? en waar te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 11:58:
[...]

"Sirocco Edition" en dat is? en waar te verkrijgen?
Nog nergens, het is ook nog niet officieel aangekondigd door Nokia :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 11:59:
[...]

Nog nergens, het is ook nog niet officieel aangekondigd door Nokia :)
maar wat voor'n editie is dat dan? officieel van nokia, of een klusser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:37
Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 13:00:
Ik heb het zwarte vlak geselecteert als afbeelding in het screensaver menu, het resultaat is nu of het net lijkt of die uitstaat, de inbrandmogelijkheid kan nu niet meer logischerwijs! wel moet de spaarstand dan uit!
Ik heb gekozen voor een wit vlak, dit vond ik persoonlijk iets mooier dan een zwart vlak ;)

Extra reden hiervoor was dat volgens mij een LCD in ruststand altijd "wit" is, en dus dat als je zwart gebruikt dat de LCD net zo goed kan inbranden, maar omdat het dan met een egale zwarte kleur gebeurt, zie je het niet meer.

Maar het is wel dé manier om het inbranden tegen te gaan! Ik had binnen 1 dag de ingebrande balk met de klok en datum uit m'n display! Ideaal. En blijkbaar hadden meer mensen dat probleem en idee als ik jouw post zo lees :P

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F-Tim schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 17:03:
[...]

Ik heb gekozen voor een wit vlak, dit vond ik persoonlijk iets mooier dan een zwart vlak ;)

Extra reden hiervoor was dat volgens mij een LCD in ruststand altijd "wit" is, en dus dat als je zwart gebruikt dat de LCD net zo goed kan inbranden, maar omdat het dan met een egale zwarte kleur gebeurt, zie je het niet meer.

Maar het is wel dé manier om het inbranden tegen te gaan! Ik had binnen 1 dag de ingebrande balk met de klok en datum uit m'n display! Ideaal. En blijkbaar hadden meer mensen dat probleem en idee als ik jouw post zo lees :P
maar de 8800 heeft toch een tft scherm is het niet zo dat een zwarte achtergrond dan juist beter is omdat bij de spaarstand ook juist het scherm zwart word, ik denk alleen mee ik wil graag de beste oplossing ik heb met zo'n duur toestel geen zin in problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 19:27:
[...]

maar de 8800 heeft toch een tft scherm is het niet zo dat een zwarte achtergrond dan juist beter is omdat bij de spaarstand ook juist het scherm zwart word, ik denk alleen mee ik wil graag de beste oplossing ik heb met zo'n duur toestel geen zin in problemen :)
Hmm, kan best, bij mij wordt het scherm iig niet zwart in spaarstand, maar dan ziet het hetzelfde uit als wit zonder backlight. Hoe dan ook, het is altijd beter tegen het inbranden dan de klok die er staat.

En als ik in een advertentie kijk voor de 8800, dan staat er het volgende over het scherm...
Active TFT 262.144 kleuren LCD display 8)7

Voor de rest heb ik overigens 0 problemen met m'n toestel! Alleen dat inbranden van de screensaver vond ik vervelend ;)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt gelijk ik heb even verder gekeken, en je kunt het ook zien als de telefoon uitstaat heeft hij dezelfde kleur als je een wit vlak maakt die in de sluimerstand staat, mooi zijn we ook weer van dat probleem af thanks, weet jij trouwens waar ik een wit of grijs thema vandaan kan toveren?
die lelijke felle thema's allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Ik heb mijne van Zedge gedownload.... moet je wel bij Nokia 6230i kijken, de 8800 themes daar zijn allemaal in verkeerde grootte... én de 6230 was wat populairder, dus daar zijn meer themas voor De 6230i en 8800 hebben allebei 208x208 schermres dus zijn gewoon uitwisselbaar.

Persoonlijk ben ik ook voor het Dots thema gegaan, maar je kunt er ook een blank wit thema downloaden. Grijs durf ik zo niet te zeggen, dat zul je ff moeten zoeken... maar er is keuze genoeg ;)

[ Voor 3% gewijzigd door F-Tim op 07-08-2006 20:34 ]

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SUPER bedankt voor de site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 16:43:
[...]

[afbeelding]

2mp camera, new keypad, and some subtle styling difference. Screen looks the same though

Bron: http://forums.mobileburn....d.php?p=136122#post136122
weet je ook waar deze te verkrijgen zijn en wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 09:16:
[...]

weet je ook waar deze te verkrijgen zijn en wanneer?
Nee helaas niet.. Ik neem aan dat Nokia hem binnenkort gaat presenteren waarna dat allemaal bekend wordt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 14:50

Dethroned

Liev

Zaterdag heeft mn Nokia me verlaten.... (in de bar vergeten mee te nemen), dus dat schiet niet op.
Doe mij dan maar zo'n Sirocco Edition.
Van mij mogen ze de mp3 mogelijheid wel eens aanpassen. Verder is het perfect

I got a problem-solver and its name is revolver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 01:32:
[...]

Charly G ben je niet bang voor een ontploffende batterij? N.a.v. de bekende nieuwsberichten over die onofficiele Nokia accu's sta ik niet 100% achter het bestellen van zo'n 1500 mAh accu, ondanks mijn behoefte hieraan!

A.u.b. je reactie.
nou.......ik moet je zeggen in het begin was ik een paar dagen huiverig.....echter gebruik ik hem nogsteeds en doet hij het prima........denk dat tegenwoordig niet zoveel (echt) slechte accus door derden worden gemaakt. Moet zeggen dat ik de laatste tijd daar ook niet zoveel meer over hoor......

Gebruik nog steeds 1 van de 2, andere nog nooit gebruikt.....de 2 originele liggen ook werkloos.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel10
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-07 10:55
De Sirocco Edition is al te vinden op de webshop van de officiele Duitse Nokia website, de prijs wordt 1.099 euro. De zwarte uitvoering vind ik best mooi, maar ik vind 'm sowieso minder tijdloos dan de huidige 8800 en zeker geen vervanger. Nog een paar foto's van de witte Sirocco Edition:
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia-online-shop.de/isroot/nokia/product-images/large/100020757_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.nokia-online-shop.de/isroot/nokia/product-images/large/100020757_3.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.nokia-online-shop.de/isroot/nokia/product-images/large/100020757_4.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door michiel10 op 09-08-2006 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

michiel10 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 09:15:
De Sirocco Edition is al te vinden op de webshop van de officiele Duitse Nokia website, de prijs wordt 1.099 euro. De zwarte uitvoering vind ik best mooi, maar ik vind 'm sowieso minder tijdloos dan de huidige 8800 en zeker geen vervanger. Nog een paar foto's van de witte Sirocco Edition:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
allemaal wel leuk en wel, maar toch blijft het een svga camera :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hauptmerkmale:

Kratzfestes Aktivmatrix-TFT-Farbdisplay mit 262.144 Farben bei einer Auflösung von 208 x 208 Pixeln
Integrierte SVGA-Digitalkamera
Videoaufnahme-Funktion und Video-Streaming
Digitaler Musik-Player
50 MByte großer interner Speicher
XHTML-Browser über TCP/IP
E-Mail: Unterstützung der Protokolle SMTP, POP3 und IMAP4
Vom preisgekrönten Komponisten Ryuichi Sakamoto komponierte exklusive Klingeltöne
Polyphone, AAC- und MP3-Klingeltöne
Bluetooth Funktechnik
Mehr Informationen finden Sie unter www.nokia.de

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2006 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel10
Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 10:52:
Hauptmerkmale:

Kratzfestes Aktivmatrix-TFT-Farbdisplay mit 262.144 Farben bei einer Auflösung von 208 x 208 Pixeln
Integrierte SVGA-Digitalkamera
Videoaufnahme-Funktion und Video-Streaming
Digitaler Musik-Player
50 MByte großer interner Speicher
XHTML-Browser über TCP/IP
E-Mail: Unterstützung der Protokolle SMTP, POP3 und IMAP4
Vom preisgekrönten Komponisten Ryuichi Sakamoto komponierte exklusive Klingeltöne
Polyphone, AAC- und MP3-Klingeltöne
Bluetooth Funktechnik
Mehr Informationen finden Sie unter www.nokia.de
Nee dat is gewoon een kopie van de specificaties van de normale 8800, denk dat de echte nog bekend worden gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperminator
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Ik heb mijn nokia 8800 via ebay gekocht. Het was een volledig nieuw model uit china. Totaal heb ik 370 euro betaald. Best goede deal dacht ik zo.
Nu heb ik echter 1 probleem. De knop met het pijltje naar beneden reageert niet meer (9 van de 10 keer). Kan ik mijn telefoon dan gewoon ter reparatie in Nederland aanbieden (eventueel tegen betaling)

Ik heb ook de mogelijkheid om het dingetje terrug te sturen naar China. Maar ik ben bang dat ik hem dan nooit meer terrug zie, vandaar!

Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel10
Sperminator schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 12:26:
Ik heb mijn nokia 8800 via ebay gekocht. Het was een volledig nieuw model uit china. Totaal heb ik 370 euro betaald. Best goede deal dacht ik zo.
Nu heb ik echter 1 probleem. De knop met het pijltje naar beneden reageert niet meer (9 van de 10 keer). Kan ik mijn telefoon dan gewoon ter reparatie in Nederland aanbieden (eventueel tegen betaling)

Ik heb ook de mogelijkheid om het dingetje terrug te sturen naar China. Maar ik ben bang dat ik hem dan nooit meer terrug zie, vandaar!
Wel als het een originele Nokia is. Uit China komen veel namaaktelefoons, niet van echt te onderscheiden, en vaak gebruikt, maar repainted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperminator
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Ik denk wel dat hij echt is. Heb de volledige doos bij gehad met de daarbij behorende spullen (lader 2 baterijen enz).

Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel10
Sperminator schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 13:34:
Ik denk wel dat hij echt is. Heb de volledige doos bij gehad met de daarbij behorende spullen (lader 2 baterijen enz).
Dan zou ik Nokia even bellen: 0900/202.19.77 (0.45€/min)

Verwijderd

ik heb eens het hele verhaal van voor af aan zitten lezen, en ben nu toch echt ff de draad kwijt :S
Lees over meerder edities de SE, de Sirocco en ook nopg over een 8800i. Ik sta op het punt om de Special Edition aan te schaffen, maar als er versie is met een betere camera en baterij _/-\o_ dan wacht ik daar liever op... :Z
Wie kan mij vertellen hoe het nou daadwerkelijk zit??

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 14:50

Dethroned

Liev

Niemand kan het met zekerheid zeggen, hoewel je duidelijk op de websites kan zien dat er diverse versies worden aangeboden. Op de nokia site kom je het ook verder niet goed tegen(behalve de duitse?), dus het enige wat je kan doen is Nokia bellen

I got a problem-solver and its name is revolver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dethroned schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 10:18:
Niemand kan het met zekerheid zeggen, hoewel je duidelijk op de websites kan zien dat er diverse versies worden aangeboden. Op de nokia site kom je het ook verder niet goed tegen(behalve de duitse?), dus het enige wat je kan doen is Nokia bellen
En daar weten ze van niks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sperminator schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 12:26:
Zou je een linkje kunnen posten van deze aanbieder? Voor deze prijs ben ik ook wel geinteresseerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:13
is S40 3rd edition software op de nokia 8800 mogelijk???
wat is momenteel de laatste firmware van de nokia 8800 en wat zijn de verbeteringen t.o.v. de vorige versie (is er evt. een website waar ik dat kan lezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste firmware voor de 8800 is momenteel: Nokia 8800 (RM-13) v 04.10

Wat precies de wijzigingen zijn weet ik niet. Misschien kun je dit in HowardsForum vinden, ff googlen voor de exacte link (ben ik nu ff te lui voor). Daar staat een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-07 13:45
Ik ben zelf opzoek naar de zwarte editie van de Nokia 8800.
Iemand enig idee bij welke webshop of winkel deze te verkrijgen is?
Ik wil hem namelijk i.c.m verlenging.
Ik weet dat pixmania hem heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 10:58
peterrrr schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 17:04:
http://www.expansys.nl/product.asp?code=136853

There you go :)

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu al 3 maand mijn 8800 Silver Edition en ben er wel tevreden over. Vooral hoe ie eruit ziet dan toch _/-\o_ Ik heb hem anderhalve maand geleden wel naar een service center moeten doen voor een nieuw scherm en firmware omdat het scherm soms ineens corrupt ging :|
Ik heb er 500€ voor betaald een dikke 3 maand geleden en heb em nu verkocht voor dezelfde prijs :*) en nu 560€ betaald voor een echte Black Edition 8)

Wie zijn hoesje wil veranderen naar een Aston Martin, Gouden, Grijze of Zwarte variant voor een 140$ bij http://cnn.cn/ of via een service center het hoesje aanvragen (als dat lukt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peterrrr schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 17:04:
Ik heb mijne hier besteld: http://feedback.benl.ebay...eName=VIP:feedback:1:benl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
  • Laatst online: 01-07 13:45
Bij expansys kan ik geen contract erbij afsluiten...
Ben echt opzoek naar een shop waar ik mijn abo kan verlengen...

[ Voor 5% gewijzigd door Kees op 28-01-2025 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is de 8800 dan van zijn originele jas te bevrijden? Dat vraag ik me heel erg af... Zit er nu al een tijdje goed naar te kijken.. maar heb werkelijk geen idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het wel verstandig om een zwarte te kopen?
hoe doe je het met garantie? software update kan wel maar verder wordt het lastig denk ik. ik ben aan mijn 2de toe en ook nu is het schuifmechanmisme niet goed. dit kunnen ze bij die zwarte dus nooit vervangen.
je dure aankoop kan dus zo niks meer waard zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 15:48

Leviathan23

I am the proof....

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 15:48:
Hoe is de 8800 dan van zijn originele jas te bevrijden? Dat vraag ik me heel erg af... Zit er nu al een tijdje goed naar te kijken.. maar heb werkelijk geen idee...
kijk maar eens in eerder posts (die van mij ;) ) daar staat een manual hoe je je 8800 uit elkaar kan halen!! veel plezier....en pas op!!

• alvani
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 12:23
Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 15:48:
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=121773

Succes!

Verwijderd

nvt meer.

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2006 17:31 ]

Verwijderd

Ik heb een tweede Nokia 8800 aangeboden gekregen. Ik heb om de garantie te checken het IMEI nummer aan Nokia doorgegeven. Zij zeggen dat er nog een garantie op zit tot 10-02-2008 (!).

Een bon heeft de aanbieder niet meer. Hij zou uit een contractverlenging komen. Ik heb gelezen dat er niet overal moeilijk wordt gedaan om een aankoopsnota? Wie weet meer?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Bij een NSP zullen ze niet om een kassabon vragen, of aan de hand van het IMEI nummer moet te zien zijn dat `ie meer dan 2 jaar geleden geproduceerd is. Dan kan je aan de hand van een kassabon bewijsen dat je `m nog niet langer dan 2 jaar in jouw bezit hebt.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 19:00:
Ik heb een tweede Nokia 8800 aangeboden gekregen. Ik heb om de garantie te checken het IMEI nummer aan Nokia doorgegeven. Zij zeggen dat er nog een garantie op zit tot 10-02-2008 (!).
En waar precies heb je dat aanvraag gedaan ? Ik heb namelijk sindskort ook een 8800 zonder kassabon.
Waarom bewaren mensen die niet ? (!!!) :'(

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2006 04:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 04:15:
[...]

En waar precies heb je dat aanvraag gedaan ? Ik heb namelijk sindskort ook een 8800 zonder kassabon.
Waarom bewaren mensen die niet ? (!!!) :'(
Via Nokia.com via een contactformulier. :-) Reactie altijd na een dag of 1-2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:07:
[...]

Tnx, ga ik ook proberen. Een week geleden heb ik 2 of 3 Nokia Service Points gemailt maar tot nu toe geen reactie terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand goede site(s) waar gratis thema's, ringtones, e.d. te downloaden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gister een 8800 Special Edition.
Nu ben ik graag benieuwd hoe ik het beste de inbranding v/d klok tegen kan gaan..
Het liefst zou ik de klok gewoon zien bewegen aangezien ik hem wel handig vind. Laatste oplossing zou dus een zwart/wit vlak zijn begrijp ik?

Dus even concreet;
- Welke firmware moet erop om een verspringende klok te krijgen? (En hoe krijg ik die erop..)
- Wat zijn de alternatieven als er geen verspringende klok te krijgen is?

Alvast bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
  • Laatst online: 16-12-2024
Ik zit heel erg in dubio,
Of een 8910i nieuw in doos voor 225 kopen en een sim only afsluiten
of een 8800 voor 279 kopen en mijn huidige abbo verlengen.

Wat moet ik doen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brimme schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 10:31:
Ik zit heel erg in dubio,
Of een 8910i nieuw in doos voor 225 kopen en een sim only afsluiten
of een 8800 voor 279 kopen en mijn huidige abbo verlengen.

Wat moet ik doen :S
Wat denk je dat de reactie zal zijn in een Nokia 8800 topic? ;)

Nee, even serieus. Ik zou die 8910i vergeten. Een beetje vergane glorie. Ik zou die 8800 absoluut kiezen. Veel mooier en nieuwer.
Je kunt evt. ook nog op marktplaats rondkijken. Voor 450 euro heb je na even zoeken wel een nieuwe (in doos) 8800 met kassabon. Dan kun je alsnog een sim only afsluiten en bespaar je weer geld.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:07:
[...]

19 aug gemailt en tot nu toe geen reactie ! Goede service van Nokia zeg ! :(

• 0b5cur1tY
  • Laatst online: 19-06 08:52
Heb sinds kort een 8800SE - echt een bijzondere mooie telefoon en ik ben heel blij mee.

Ik ben eigenlijk een beetje verbaasd door al de kritiek hier op de batterijduur van de 8800... Oké, die is ver van briljant - maar ook niet bijzonder slecht (zeker gezien hoe klein de batterijen zelf zijn). Mijn 8800 gaat altijd 2-3 dagen mee met normaal gebruik, waaronder ik begrijp: meerdere belletjes per dag, een sms of twee, meerdere PC sync's via bluetooth en een beetje algemeen gebruik van de andere functies. Ik heb bluetooth niet aan staan tenzij ik die actief gebruik, maar de telefoon zelf zet ik nooit uit. Dit is een vergelijkbaar prestatie met die van mijn vorige telefoon (een SPV smartphone) dus ik vind het best meevallen... en het feit dat je twee batterijen en een mooie bureau-lader krijgt is ook mooi meegenomen. :)

Ik moet wel hierbij melden dat de medewerkers van de winkel waar ik mijn 8800 heb gekocht zich heel nadrukkelijk hebben geuit over het belang van het goede 'conditioneren' van de batterijen (helemaal leeg laten lopen, lang laten opladen en herhaal...) als ze voor het eerst gebruikt worden. Misschien is die kleine BL-5X bijzonder gevoelig hiervoor?

0b5cur1tY.

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

0b5cur1tY schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 00:27:
Heb sinds kort een 8800SE - echt een bijzondere mooie telefoon en ik ben heel blij mee.
Heb je misschien live foto's? Heb je het over de Sirocco Edition of de Special Edition?
Ik moet wel hierbij melden dat de medewerkers van de winkel waar ik mijn 8800 heb gekocht zich heel nadrukkelijk hebben geuit over het belang van het goede 'conditioneren' van de batterijen (helemaal leeg laten lopen, lang laten opladen en herhaal...) als ze voor het eerst gebruikt worden. Misschien is die kleine BL-5X bijzonder gevoelig hiervoor?
Ik moet toegeven dat ik dat vroeger ook vaak aan klanten heb verteld, maar het leeg laten lopen van je accu is NIET nodig. voor echte en onderbouwde argumenten kan je het best de volgende website eens bekijken.

Link naar artikel op Smarter-Phones

[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 24-08-2006 00:38 ]

-

• 0b5cur1tY
Met SE bedoel ik de 'gunmetal grey' Special Edition variant... Heb alleen maar onofficiele plaatjes gezien van die nieuwe Sirocco Edition - geen idee of die telefoon echt is maar vind hem eerlijk gezegd niet zo mooi als de huidige 8800.

Interessante link... maar ja, ik heb zo veel verschillende verhalen gehoord over hoe je best om kunt gaan met Lithium Ion batterijen... Mijn subjectieve ervaring is dat de batterijen beter presteren na de boven beschreven 'inwerking', maar dat zou ook toeval kunnen zijn.

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:34

_Christiaan_

Master of SOG

Weet iemand hoe de 8800 in- en uitschuift? Is dat ding in het midden een knop, of gewoon zo'n gripje waarmee je het display+tobo duwt?

NOSIG

• DaannO
bigchristiaan schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 20:08:
Weet iemand hoe de 8800 in- en uitschuift? Is dat ding in het midden een knop, of gewoon zo'n gripje waarmee je het display+tobo duwt?
Een plaatje is het duidelijkst:

Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/6671/8800zg8.th.jpg

Bij het rode verticale pijltje zet je je duim en duw je hem omhoog ;)

• 0b5cur1tY
Sowieso een fascinerend artikel; maar ook als je wilt weten waarom de 8800 echt iets bijzonders is:

http://www.businessweek.c...71.htm?campaign_id=search

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbakkus
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2009

bigbakkus

Moehoehoe

ik heb de 8800 nu sinds july 2005.. na verscheidene telefoontjes richting nokia over mijn gemiddelde standby tijd van 30 uur, kwamen ze met het volgende :
het meeleveren van een 2e accu is gedaan omdat ze weten/wisten dat deze batterij slecht is, maar op dat moment er geen andere goed was voor de telefoon. ze leveren dus prut. na 8 reparaties, en een "kwijttijd" van 13 weken, ben ik em meer dan zat. alle special editions worden niet door nokia nederland ondersteund, is de reactie van het hoofdkantoor. dus elke versie die je in het buitenland aankoopt, wordt niet automatisch in de nokia service punten (die van belcompany zijn btw) ondersteund.
ze hebben een mooi design op de markt gezet, maar de kwaliteit/prijs verhouding vind ik bijzonder laag.
het is dat mijn 6310i gejat is, maar dat was tenminste nog eens standby tijd !

vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bigbakkus schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 12:51:
ik heb de 8800 nu sinds july 2005.. na verscheidene telefoontjes richting nokia over mijn gemiddelde standby tijd van 30 uur, kwamen ze met het volgende :
het meeleveren van een 2e accu is gedaan omdat ze weten/wisten dat deze batterij slecht is, maar op dat moment er geen andere goed was voor de telefoon. ze leveren dus prut. na 8 reparaties, en een "kwijttijd" van 13 weken, ben ik em meer dan zat. alle special editions worden niet door nokia nederland ondersteund, is de reactie van het hoofdkantoor. dus elke versie die je in het buitenland aankoopt, wordt niet automatisch in de nokia service punten (die van belcompany zijn btw) ondersteund.
ze hebben een mooi design op de markt gezet, maar de kwaliteit/prijs verhouding vind ik bijzonder laag.
het is dat mijn 6310i gejat is, maar dat was tenminste nog eens standby tijd !
weet niet waar jij hem hebt laten maken maar ik heb via nokia bij de 3de reparatie gewoon een nieuwe gehad. ben hem max 3 weken kwijt geweest totaal.
accu kan je gewoon om de nacht opladen,snap het probleem niet zo.als je de accu's van de 6310 en de 8800 had vergeleken voor aankoop wist je dat die van nokia maar mah 600 is en de 6310 1150. dit scheelt bijna de helft en dat ie nooit in de buurt zou komen.

met een aankoopbon van de diverse telecomwinkels waar het imei nummer opstaat kan jegewoon garantie krijgen volgens mij.mijne bleek bij een service punt uit de verenigde emiraten te komen en kon dus geen garantie krijgen. aankoopbon getoond no problem.
a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbakkus
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2009

bigbakkus

Moehoehoe

tja, bij de BC.. en daar hebben ze idd de regel dat je em mag omruilen na de 3e keer. maar dat omruilen is dus veranderd. ze maken een claim voor het hoofdkantoor die beslist. Die batterij om de dag vervangen, en elke keer weer de tijd en de datum instellen, nou nee, bedankt. En ja, ik heb de mah tijd gezien, maar dat zegt niet altijd wat.. als het gebruik er niet bijstaat.. Tja.. Probleem is, dat er nu een nieuw intern inzit, en dus alle reparatiebonnen weer op nul zijn gezet, maar de garantie niet is aangepast.

vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben vandaag naar Nokia Service Point geweest voor Firmware Upgrade maar bleek dus dat ze dat daar niet kunnen. Werd ik doorgestuurd naar KPN Business Point in A'dam, bleek dat deze het toestel niet hebben en dus ook geen firmware upgrade kunnen doen. Ik weer pissig naar Schiphol, zeggen ze "ja, daar sturen we iedereen heen en anders weten we het ook niet".. Ik vraag waarom ze niet kunnen op Schiphol, hadden ze het over dat zij een level 1 point zijn, en de nokia 8800 een level 3 telefoon is. Nou wil ik graag weten van jullie uit eigen ervaring waar jullie hem hebben laten upgraden, zodat ik zeker weet dat als ik naar zo'n punt ga dat het daar ook echt kan want ze zeggen overal dat het kan..
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Kijk is hier naar: http://www.nokia.nl/nl/support/serviceP.html

* Nokia Service Points die een premium service aanbieden, die shops moet je hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-07 09:02

Beamer

Return of the legend

De follow up komt bijna met 2MP camera. en meer.... Mis tijd voor apart topic hiervoor :D. Laat een ander de eer ik ben namelijk lui.

"Nokia 8800 Sirocco to blow in next month"
http://www.reghardware.co.uk/2006/08/29/nokia_preps_sirocco/

20 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beamer schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:00:
De follow up komt bijna met 2MP camera. en meer.... Mis tijd voor apart topic hiervoor :D. Laat een ander de eer ik ben namelijk lui.

"Nokia 8800 Sirocco to blow in next month"
http://www.reghardware.co.uk/2006/08/29/nokia_preps_sirocco/
kan niet wachten, voor 99 % zeker dat ik hem ga nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-07 16:33
bigbakkus schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:29:
tja, bij de BC.. en daar hebben ze idd de regel dat je em mag omruilen na de 3e keer. maar dat omruilen is dus veranderd. ze maken een claim voor het hoofdkantoor die beslist. Die batterij om de dag vervangen, en elke keer weer de tijd en de datum instellen, nou nee, bedankt. En ja, ik heb de mah tijd gezien, maar dat zegt niet altijd wat.. als het gebruik er niet bijstaat.. Tja.. Probleem is, dat er nu een nieuw intern inzit, en dus alle reparatiebonnen weer op nul zijn gezet, maar de garantie niet is aangepast.
Dat komt omdat Nokia haar reparatie procedures heeft aangepast. Nu is het zo dat het toestel ondanks een 3e reparatie alsnog wordt gekeken of het te repareren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
RSD1982 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:48:
[...]

Dat komt omdat Nokia haar reparatie procedures heeft aangepast. Nu is het zo dat het toestel ondanks een 3e reparatie alsnog wordt gekeken of het te repareren is.
Sterker nog, het gaat naar de hightec center in scandinavie, of welk land het ook is. Dat betekent dat je reparatie veel langer kan gaan duuren :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

DaannO schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 11:14:
[...]

Sterker nog, het gaat naar de hightec center in scandinavie, of welk land het ook is. Dat betekent dat je reparatie veel langer kan gaan duuren :S
Hongarije

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
offtopic:
Dat bedoelde ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dan, thnx! Weet ik voldoende..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er ervaring met de CK 1W en/of CK 7W carkit van Nokia ? En kan een van deze twee de 8800 ook opladen? En wie heeft er eventueel een andere goeie optie voor een carkit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
CK7W.

Het ligt niet aan de carkit of hij kan opladen, maar aan de houder die je erbij kan kopen. Ik ga er vanuit dat die er wel is!

Verder werkt de carkit best goed! Geen gezeik met BlueTooth ofzo, wel fijn ding hoor!

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Brake_ schreef op zondag 03 september 2006 @ 21:41:
CK7W.

Het ligt niet aan de carkit of hij kan opladen, maar aan de houder die je erbij kan kopen. Ik ga er vanuit dat die er wel is!

Verder werkt de carkit best goed! Geen gezeik met BlueTooth ofzo, wel fijn ding hoor!
gebruik zelf de ck7w werkt perfect met mijn noki 8800. dus die zou ik nemen!!

opladen wordt hem niet tenzij je gewoon een autolaadsnoer koopt en die op je sigarettenaansteker aansluit, ik gebruik de orginele universele houder van nokia omdat voor de 8800 geen eigen houder te verkrijgen is. hierdoor kan je dus ook alleen opladen met een snoertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Nog meer verschillen die nu officieel bevestigd zijn:

- MicroSD!
- Bluetooth Headset BH-801 bijgeleverd in doos

Afbeeldingslocatie: http://nds3.nokia.com/pressphotos/public/global/devices/8800_sci/8800_01_low.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Ginz op 04-09-2006 21:07 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Giox schreef op maandag 04 september 2006 @ 20:45:

- MicroSD!

[afbeelding]
Link waar je de officiele foto`s kan vinden: http://www.nokia.com/A4136017?category=8800_sci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan niet wachten op dit toestel. ben echt heel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_

- MicroSD!

[afbeelding]
Leuk! Tot hoe groot ondersteunt hij dan? En waar wordt het kaartje geplaatst?

Nog meer nieuws? En die headset, is niet zoveel over te vinden. Volgens mij niet al te bijzonder of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Vette link!

* _Brake_ is ervan overtuigd

De zwarte wordt het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
_Brake_ schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 18:08:
Vette link!

* DaannO is ervan overtuigd

De zwarte wordt het!
De specs: http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=1ad1748

Echter zijn ze algemeen bekend, en de gene die nog niet bekend zijn, zijn dan ook bij ze leeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
DaannO schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 19:22:
[...]

Echter zijn ze algemeen bekend, en de gene die nog niet bekend zijn, zijn dan ook bij ze leeg :P
Deze pagina had ik ook al gezien. Las ook nergens iets terug over dat MicroSD, maar dat zal dan idd nog niet bij hun bekend zijn. Raar dat hij gisteren officieel is gegaan, maar er bij Nokia zelf niets over terug te vinden is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
DaannO schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 19:22:
[...]

Sinds deze website een of andere namaak 8800 met het merk Panda aangekondigd heeft als de opvolger, heb ik er niet echt een hoge pet meer van op. Het lijkt vaak alsof zij iets lukraak overnemen. Ik vertrouw liever op de info die we krijgen van mensen die bij een NSP werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij een link geven of een mailtje met daarin de originele 'ring ring' ringtone van Nokia, van onder andere de Nokia 6230 etc. Vind het enige nadeel van de 8800 namelijk de ringtones, wel mooi maar niet zakelijk. Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beamer

Beamer

Return of the legend

Laat iemand ff nieuw topic maken voro Sirocco :D. Heb al eerder gezegd :D. Hier zal nog een linkje geven om te helpen!
http://europe.nokia.com/A4176228 Hier staan echt alle specs en officieel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0b5cur1tY
Tja... Ik sta niet in de rij om de nieuwe Sirocco Edition te kopen. Niet alleen omdat ie minder mooi is geworden in deze versie; maar ook omdat mijn ervaring met de 8800 Special Edition slecht afgelopen is. Was eerst heel blij met de telefoon maar na 2 weken gebruik heb ik hem geruild voor een andere merk toestel. Niet vanwege de problemen die vaak hier gemeld worden (batterij, camera en zo voort) maar omdat het bouwkwaliteit van de toestel gewoon niet goed genoeg was. Voor 800 euro verwacht ik een perfect gebouwde telefoon - niet krakende plastic onderdelen en knopjes die niet helemaal vast zitten. :(

Heb een soort mini-recensie hierover geschreven in mijn blog:

http://mobitopia.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Beamer schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 22:14:
Laat iemand ff nieuw topic maken voro Sirocco :D. Heb al eerder gezegd :D. Hier zal nog een linkje geven om te helpen!
http://europe.nokia.com/A4176228 Hier staan echt alle specs en officieel!
"(SE)" staat al in de topictitel.

Ik denk ook dat het niet nodig gevonden gaat worden om hiervoor een apart topic te openen. Maar, je kan natuurlijk altijd even een modje mailen, dan weet je `t zeker.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beamer

Beamer

Return of the legend

Giox schreef op woensdag 06 september 2006 @ 01:00:
[...]

"(SE)" staat al in de topictitel.

Ik denk ook dat het niet nodig gevonden gaat worden om hiervoor een apart topic te openen. Maar, je kan natuurlijk altijd even een modje mailen, dan weet je `t zeker.
Er is een groot verschil tussen de 8800SE en de 8800 Sirocco (ook wel SE) genoemd. De 8800 had al een upgrade ondergaan vanwege de problemen en er is een kleurtje veranderd etc. Maar nu praten we over een hele andere telefoon, nieuwe looks, nieuwe specs alles veranderd dus een nieuw topic. De Sirocco is dus niet de 8800SE zoals jou post doet suggereren. Maar het maakt mij voor de rest niet uit maar lijkt me voor de overzichtelijkheid wel goed.

Ook de mensen die wel op zoek zijn naar info over de 8800SE zien hun topic "vervuild" worden met allerlei posts over de Sirocco en vica versa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:13
ik ben benieuwd naar die accu die in die sirocco edition zit: Nokia Battery BP-6X

is deze los te koop en past hij ook in de "normale" 8800 ?
wat zijn de specs van de BP-6X ?
is die accu al ergens los te koop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-12-2023
ligt het aan mij of lees ik er helemaal overheen? ik zie namelijk nergens in de specs staan dat er microSD in zit?

http://europe.nokia.com/A4176225

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
@ Rockafella
Er zit MicroSD in het toestel. Intern geheugen is 128 mb zoals op de site staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beamer

Beamer

Return of the legend

Rockafello schreef op woensdag 06 september 2006 @ 22:26:
ligt het aan mij of lees ik er helemaal overheen? ik zie namelijk nergens in de specs staan dat er microSD in zit?

http://europe.nokia.com/A4176225
Je hebt wel gelijk dat het er niet staat raar ze hebben het weg gehaald vanmorgen stond er nog voor 100% onder geheugen ook SD expansion bij. Maar mis zit wel in maar ja vaak in dat soort organisaties weten de webdevelopers echt de helft niet van het toestel voordat tie uit is en ze de specs bij wijze van bij belcompany afkijken hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le0032 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 22:57:
@ Rockafella
Er zit MicroSD in het toestel. Intern geheugen is 128 mb zoals op de site staat.
En hoe moeten we dat zien ? Als het intern is dan is kun je dus niet vervangen met een grote kaartje en er is ook geen mogelijkheid om geheugen op een andere manier uit te breiden ? Er staat iig niks op nokia site over MicroSD expansion slot...

Edit: Te laat...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2006 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Beamer schreef op woensdag 06 september 2006 @ 09:29:
[...]

Er is een groot verschil tussen de 8800SE en de 8800 Sirocco (ook wel SE) genoemd. De 8800 had al een upgrade ondergaan vanwege de problemen en er is een kleurtje veranderd etc. Maar nu praten we over een hele andere telefoon, nieuwe looks, nieuwe specs alles veranderd dus een nieuw topic. De Sirocco is dus niet de 8800SE zoals jou post doet suggereren. Maar het maakt mij voor de rest niet uit maar lijkt me voor de overzichtelijkheid wel goed.

Ook de mensen die wel op zoek zijn naar info over de 8800SE zien hun topic "vervuild" worden met allerlei posts over de Sirocco en vica versa.
8800 Special Edition = 8800 met ander kleurtje, maar identieke specs
8800 Limited Edition = 8800 met ander kleurtje, maar identieke specs
8800 Gun Metal = 8800 met ander kleurtje, maar identieke specs
8800 Black Edition = 8800 met ander kleurtje, maar identieke specs
8800 Gold Edition = 8800 met ander kleurtje, maar identieke specs

8800d = 8800 Sirocco Edition = Nieuw toestel, opvolger van de 8800. ander uiterlijk en andere hardware. Tevens ook een ander typenummer: RM-165 (8800 = RM-13). Aangezien '8800 Sirocco Edition' een mond vol is, is dit afgekort naar 8800SE.

Nokia 8800SE = Nokia 8800 Sirocco Edition!

- MicroSD!

[afbeelding]
Helaas toch geen MicroSD...
Ik weet niet meer waar ik het had gelezen, maar dacht het toch echt ergens op een Nokia site gelezen te hebben. Maar nu weet ik het helaas echt zeker, geen MicroSD.... :'(
danda schreef op woensdag 06 september 2006 @ 13:26:
ik ben benieuwd naar die accu die in die sirocco edition zit: Nokia Battery BP-6X

is deze los te koop en past hij ook in de "normale" 8800 ?
wat zijn de specs van de BP-6X ?
is die accu al ergens los te koop ?
700 mAh
BL-6X is nog niet verkrijgbaar.

-

• Brimme
  • Laatst online: 16-12-2024
zou de 8800 wel in prijs dalen denk ik :D komt mij dat even goed uit

• Le0032
Helaas toch geen MicroSD...
Oh, maar er staat toch zeer zeker op de officiele site dat MicroSD wordt ondersteund.

[mierenneukmodus]Het is niet indentiek maar identiek[/mierenneukmodus]

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Le0032 schreef op donderdag 07 september 2006 @ 14:15:
[...]

Oh, maar er staat toch zeer zeker op de officiele site dat MicroSD wordt ondersteund.
Is een fout...
[mierenneukmodus]Het is niet indentiek maar identiek[/mierenneukmodus]
Dierenmishandelaar.... :|

-

• Le0032
Ja inderdaad, nu je het zegt. Het is inmiddels weggehaald :S
[...]

Dierenmishandelaar.... :|
Whahahaha _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een nieuwe Topic aangemaakt speciaal voor de Sirocco Edition.

[b[i]]Nokia 8800 SE (Sirocco Edition)[]/i[/b]

Hierdoor is er voor iedereen duidelijkheid over waar ie moet zijn.
Hoop dat er minstens zoveel reacties komen als in deze topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo jongens,

Ik heb vandaag ook mijn nieuwe nokia 8800 opgehaald :) wat een geweldig apparaat!
Had eerst een MDA Compact van T-Mobile.. die was redelijk brak.. had toen voor de SE m600i gekeken.. maar toen ik die 2 dagen mee naar huis had, bleek dat echt een pokke telefoon te zijn :)

Nu dus mijn 8800-tje :) Gun Metal.. met achterop 'Special Edition' .. wow :)

Hij synct super met zowel pc als mac. Alleen... hoe zorg ik ervoor dat ik eerst de achternaam te zien krijg en dan pas de voornaam,.. zoiets: achternaam, voornaam...

kan het nergens vinden :(

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:32

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Hmm, * We Are Borg is de batterij van de 8800 echt helemaal beu :(

Wist het toen ik de telefoon kocht dat het gewoon geen geweldige batterij was, maar mijn belgedrag en telefoongebruik is de afgelopen tijd veranderd en ben dus constant batterij aan het verwisselen....niet erg handig.

Vind de telefoon helemaal geweldig en echt precies wat ik zoek, maar die standby en bel tijd is gewoon een te groot nadeel.

Als ik weer thuis ben verkoop ik de telefoon als nokia tegen die tijd niet met minimaal een echte 1200mah batterij is gekomen (en ja, ken de onofficiele batterijen, heb er zelf ook eentje) :). En dan maar een 'simpelere' telefoon van nokia met tenminste een behoorlijke batterij

[ Voor 17% gewijzigd door We Are Borg op 14-09-2006 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Modbreak:Ook in dit topic: gelieve aanbiedingen voor Vraag & Aanbod te bestemmen.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:32

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Het valt me net op dat de 8800Sirocco een andere batterij heeft
Batterij Spreektijd Stand-by tijd *
Batterij BP-6X Tot 2,75 uur Tot 240 uur
8800:
Batterij Spreektijd Stand-by tijd *
Batterij BL-5X (600 mAh) Tot 1.5-3 u Tot 8 dagen
Nu heb ik niet zoveel verstand van nokia batterijen, maar het feit dat de naam van de batterij anders is betekent waarschijnlijk dat de BP-6X niet past in de 8800. Toch jammer, want de standby tijd is met 48 uur toegenomen en waarschijnlijk ook een betere spreektijd

Jammer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0b5cur1tY schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 23:52:
Voor 800 euro verwacht ik een perfect gebouwde telefoon - niet krakende plastic onderdelen en knopjes die niet helemaal vast zitten. :(
Ik heb dit probleem ook bij mijn Nokia 8800 SE. :( Ik heb hem pas eergisteren gekocht en er zijn al defecten aan. :( Zou ik hiervoor een nieuw exemplaar krijgen als ik terug naar de winkel ga?
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.