Omdat we hem geleverd hebben gekregen van Nokia
Verwijderd
we?DaannO schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 13:49:
[...]
dan kom ik hem kopen. wil hem zo graag hebben.
moet nog 1 maand voor contractverlenging wachten nadat ik hem vorige jaar juli heb gekocht, dus dan mag ik weer.
tot nu toe heb ik hem alleen gevonden bij expansys maar die leveren er geen abbo bij.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2006 20:32 ]
lol @ fake 8800(i)

Maar ik ben in augustus wel toe aan een andere foon. Zou toch wel tijd worden. Heb de 8800 sinds november vorig jaar....

Maar ik ben in augustus wel toe aan een andere foon. Zou toch wel tijd worden. Heb de 8800 sinds november vorig jaar....
I got a problem-solver and its name is revolver
Heeft ie dezelfde specs en dezelfde prijs?DaannO schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 13:49:
[...]
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
In de post ervoor staat dat ie iets duurder is. Voor de rest is hij precies hetzelfde, alleen een andere kleur.
Verwijderd
iemand al een idee welke shops de zwarte uitvoering verkopen?
wil hem graag hebben en kan 2 abbos verlengen dus moet vast een mooi prijsje uit kunnen komen
wil hem graag hebben en kan 2 abbos verlengen dus moet vast een mooi prijsje uit kunnen komen
http://www.newmobile.nl/eur/nl/news.php?news_id=c17dabDethroned schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 21:23:
lol @ fake 8800(i)
[afbeelding]
Nokia 8800 zou toch laatste 8xxx serie worden? Zoniet dan heeft die panda (welke alleen beschikbaar is voor azie) betere functies
Verwijderd
De Special Edition (SE) die momenteel in beperkte oplage in de winkels verkrijgbaar is (BC had 1 per filiaal) is niet zwart maar 'Gun Metal'. Donkergrijs dus, met achterop Special Edition gegraveerd (onder Nokia) en de achterkant van de slide, daar waar de camera zit, is nu dezelfde kleur als het toestel (donkergrijs) en heeft ook hetzelfde fijne streeppatroon. Erg mooi, wat mij betreft net wat sjieker dan de standaarduitvoering. Het verschil is niet wereldschokkend, maar wel goed te zien. Wel jammer dat de desktoplader gewoon zilver is....
(Ik heb hem vandaag maar gehaald
, kon mijn 'oude' 8800 erg goed verkopen!!)
Inmiddels toe aan mijn 3e 8800 sinds juli 2005..
De eerste ging te vaak stuk, waardoor ik vorige maand een gloednieuwe kreeg, uit service, die nu dus is verkocht en vervangen door de gun metal 8800 SE)
Als ik wist hoe ik foto's moest posten, dan deed ik dat. Maar helaas post ik niet vaak genoeg... Wie helpt?
Nog iemand anders die deze 8800 SE (nee niet Sony Ericsson!) heeft gekocht?
(Ik heb hem vandaag maar gehaald
De eerste ging te vaak stuk, waardoor ik vorige maand een gloednieuwe kreeg, uit service, die nu dus is verkocht en vervangen door de gun metal 8800 SE)
Als ik wist hoe ik foto's moest posten, dan deed ik dat. Maar helaas post ik niet vaak genoeg... Wie helpt?
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2006 20:54 ]
Dit is overgins geen officiele kleur van Nokia. Alle 8800 die je op internet ziet zijn bij de juwelier verguld.
Nieuwe firmware: 4.10
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Heb je plaatjes ? Ik kan me zo niet voorstellen of ik dat de moeite waard vindVerwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 20:43:
De Special Edition (SE) die momenteel in beperkte oplage in de winkels verkrijgbaar is (BC had 1 per filiaal) is niet zwart maar 'Gun Metal'. Donkergrijs dus, met achterop Special Edition gegraveerd (onder Nokia) en de achterkant van de slide, daar waar de camera zit, is nu dezelfde kleur als het toestel (donkergrijs) en heeft ook hetzelfde fijne streeppatroon. Erg mooi, wat mij betreft net wat sjieker dan de standaarduitvoering. Het verschil is niet wereldschokkend, maar wel goed te zien. Wel jammer dat de desktoplader gewoon zilver is....
(Ik heb hem vandaag maar gehaald, kon mijn 'oude' 8800 erg goed verkopen!!)
![]()
Verwijderd
Ik heb wel twee slechte foto's (gemaakt met een Samsung Z500).. Ik weet alleen niet hoe ik ze hier moet posten!
Het verschil met de standaardversie is heel subtiel. De meeste mensen zullen het beslist niet de moeite waard vinden als ze al een 8800 hebben. Zoals gezegd kon ik mijn andere 8800 erg goed verkopen, anders had ik het ook niet gedaan!
Het is net wat sjieker, een beetje exclusiever. De enige echte verbetering vind ik de achterkant van de slide, die vlekt nu helemaal niet meer omdat er een streeppatroon op zit.
Het verschil met de standaardversie is heel subtiel. De meeste mensen zullen het beslist niet de moeite waard vinden als ze al een 8800 hebben. Zoals gezegd kon ik mijn andere 8800 erg goed verkopen, anders had ik het ook niet gedaan!
Het is net wat sjieker, een beetje exclusiever. De enige echte verbetering vind ik de achterkant van de slide, die vlekt nu helemaal niet meer omdat er een streeppatroon op zit.
@ DaannO
Wist ik niet, Ik kwam hem pas toevallig tegen waarde: €13000

[ Voor 5% gewijzigd door ibidriv3r op 20-06-2006 17:55 ]
Je kan het nergens naar uploaden ?Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:59:
Ik heb wel twee slechte foto's (gemaakt met een Samsung Z500).. Ik weet alleen niet hoe ik ze hier moet posten!
Maar goed, die achterkant die niet vlekt vind ik idd al een hele vooruitgang, maar om daar nou idd een nieuwe voor te halen....
Ik ben gek, maar zo erg is het ook weer niet.
De grap ervan is, dat iedereen denkt dat die kleur ook uit gaat komen. Echter zou dit zo duren, dat het in de markt komt van nokia`s duurdere merk Vertu.Norbertvdl schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 17:54:
@ DaannO
[ Voor 4% gewijzigd door DaannO op 20-06-2006 22:06 ]
Verwijderd
Heb sinds vandaag een nieuwe achtergrond op mijn scherm. In Paint heb ik een gitzwart vlak aangemaakt en dat als achtergrond ingesteld. Vervolgens de lettertype wit gemaakt en kleurenschema violet. Ziet er echt waanzinnig strak uit. Display valt nu weg tegen zwart omlijsting van het display met zilveren Nokia erboven. Lijkt een beetje op 8910i display als deze uitgeschakeld was. Ziet er heel mysterieus uit. Echt 't proberen waard!
Even kort de changes van de nieuwe firmware voor de 8800. Misschien wat voor in de ts?
Versie 4.10
• Hebreeuwse taal bijgevoegd
• Items selecteren in menu is duidelijker geworden
• In java is het geluid beter geworden
• Contacten toevoegen in simkaart verbeterd
• Themas veranderen gaat sneller en soepeler
• Operator list is geupdate
Dat is het ongeveer
Versie 4.10
Dat is het ongeveer
Bewegen de tijd en datum in de energie spaarstand nu ook door het beeld (om inbranden te voorkomen) of blijven ze nog steeds constant op dezelfde plek staan?DaannO schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 23:53:
Even kort de changes van de nieuwe firmware voor de 8800. Misschien wat voor in de ts?
Versie 4.10
Dat is het ongeveer
Zou je die achtergrond aub naar mij willen mailen? Ben namelijk heel benieuwd hoe dat eruit ziet. Alvast bedankt!Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 22:43:
Heb sinds vandaag een nieuwe achtergrond op mijn scherm. In Paint heb ik een gitzwart vlak aangemaakt en dat als achtergrond ingesteld. Vervolgens de lettertype wit gemaakt en kleurenschema violet. Ziet er echt waanzinnig strak uit. Display valt nu weg tegen zwart omlijsting van het display met zilveren Nokia erboven. Lijkt een beetje op 8910i display als deze uitgeschakeld was. Ziet er heel mysterieus uit. Echt 't proberen waard!
Bij de Nokia Store in Rotterdam centrum, kijken ze voor de garantie zonder bon naar de IMEI nr van het toestel (=productie datum) + 3maanden. Je zou dus nog gewoon garantie moeten hebben.cky schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:15:
heb hem overgenomen van iemand die hem uiit een contract verlenging had, en diehad geen bon meer.
Verwijderd
Hoi,
Iemand zei dat een zwarte achtergrond prachtig was, meteen uitgetest en inderdaad! Prachtig!
Hieronder 2 zwarte achtergronden. Momenteel gebruik ik de eerste (profit42.com is mijn site), maar de 2e mag er ook wel wezen

P.S. Gewoon naar je telefoon sturen, selecteren in je gallery en dan instellen als achtergrond.
Iemand zei dat een zwarte achtergrond prachtig was, meteen uitgetest en inderdaad! Prachtig!
Hieronder 2 zwarte achtergronden. Momenteel gebruik ik de eerste (profit42.com is mijn site), maar de 2e mag er ook wel wezen

P.S. Gewoon naar je telefoon sturen, selecteren in je gallery en dan instellen als achtergrond.
Verwijderd
Gaan we doen.
Zie net dat mijne omgeruild is voor een nieuwe, deze kan ik as zaterdag terugverwachten van reparatie.
iemand nog interesse in een nieuwe nokia 8800 zilver?? hijs bijna 1 jaar oud(wel nieuw,omdat ik van nokia een nieuwe krijg) en dus nog 1 jaar garantie, met aankoopbon.
Zie net dat mijne omgeruild is voor een nieuwe, deze kan ik as zaterdag terugverwachten van reparatie.
iemand nog interesse in een nieuwe nokia 8800 zilver?? hijs bijna 1 jaar oud(wel nieuw,omdat ik van nokia een nieuwe krijg) en dus nog 1 jaar garantie, met aankoopbon.
wil wel ruilen met een p300Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 09:54:
Gaan we doen.
ツ
Verwijderd
Ik heb sinds een maand de nokia 8800 ik lees dat veel mensen zich storen aan de accu van het toestel..
De accu gaat inderdaad niet erg lang mee maar waar ik me nog meer aan stoor is de geluidskwaliteit als je aan het bellen ben, in een rustige omgeving kan ik het aardig verstaan maar al loop ik buiten en er komt bv aan auto langs versta ik er hellemaal niks meer van.
Dus ik denk laat ik het geluid hoger zetten van het speakertje, dat kan tenslotte bij elke telefoon maar tot mijn verbazing kan dit niet bij de nokia 8800
Ik vind het schandalig dat op zoon duur toestel het geluid van de speaker niet harder kan.
Heb gelezen dat dit waarschijnlijk door de software komt die op de telefoon staat, gaat nokia hier mischien nog iets aan doen?
Maar begrijp me niet verkeerd de nokia 8800 is een pracht toestel om te gebruiken en om te zien.
De accu gaat inderdaad niet erg lang mee maar waar ik me nog meer aan stoor is de geluidskwaliteit als je aan het bellen ben, in een rustige omgeving kan ik het aardig verstaan maar al loop ik buiten en er komt bv aan auto langs versta ik er hellemaal niks meer van.
Dus ik denk laat ik het geluid hoger zetten van het speakertje, dat kan tenslotte bij elke telefoon maar tot mijn verbazing kan dit niet bij de nokia 8800
Ik vind het schandalig dat op zoon duur toestel het geluid van de speaker niet harder kan.
Heb gelezen dat dit waarschijnlijk door de software komt die op de telefoon staat, gaat nokia hier mischien nog iets aan doen?
Maar begrijp me niet verkeerd de nokia 8800 is een pracht toestel om te gebruiken en om te zien.
bedankt voor je reactie, was ik inmiddels achter en woendag is hij klaarChimsie78 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 20:12:
[...]
Bij de Nokia Store in Rotterdam centrum, kijken ze voor de garantie zonder bon naar de IMEI nr van het toestel (=productie datum) + 3maanden. Je zou dus nog gewoon garantie moeten hebben.
Mail die foto's maar naar mij (mail adres staat in m'n profiel). Ik heb ook webspace, zodat ik ze online kan zetten.Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:59:
Tijdens het bellen kun je met pijltje naar rechts het volume verhogen. Het blijft echter kut.Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 15:24:
Ik heb sinds een maand de nokia 8800 ik lees dat veel mensen zich storen aan de accu van het toestel..
tip: als je belt, en het toestel is open geschoven, zet hem dan op luidspreker, klap het toestel weer dicht en doe de achterkant tegen je oor (het antenne gedeelte zeg maar). Zo kun je prima bellen, ook in de kroeg
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
De Gun black versie vindt ik zelf ook erg vet, best een mooie versie en hij is Limited edition. (staat ook op de achterkant). Iets duurder dan de gewone 8800. Voor de rest zelfde specs.
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Verwijderd
laten we dat maar niet doen, slechte deal, mooi toestel voor een lelijk toestel
iemand al pics van de gun metal kleur?? ben heel benieuwd namelijk
Verwijderd
Kijk hier maar voor een indruk van Gun Metal:
http://www.nokia-asia.com/nokia/0,,91965,00.html
Vreemd genoeg alleen te vinden op de Nokia Asia site.... Mijn 8800 SE is toch echt geen Asiatische import! De foto's die ik zelf heb gemaakt zijn zo matig, dat je nauwelijks het verschil kan zien met een standaard 8800... Gun Metal fotografeert erg moeilijk!
http://www.nokia-asia.com/nokia/0,,91965,00.html
Vreemd genoeg alleen te vinden op de Nokia Asia site.... Mijn 8800 SE is toch echt geen Asiatische import! De foto's die ik zelf heb gemaakt zijn zo matig, dat je nauwelijks het verschil kan zien met een standaard 8800... Gun Metal fotografeert erg moeilijk!
quote]DaannO schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 23:53:
Versie 4.10
Dat is het ongeveer
[/quote]
Versie 4.10
Dat is het ongeveer
Iemand al firmware 4.10????? Ik zou graag willen weten of de tijd en datum in de standby/energie stand bij deze firmware ook steeds op één plek blijven staan in plaats van dat deze verspringen, want het inbranden van deze balk begin ik steeds duidelijker te zien in mijn scherm.alvani schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 20:03:
[...]
Bewegen de tijd en datum in de energie spaarstand nu ook door het beeld (om inbranden te voorkomen) of blijven ze nog steeds constant op dezelfde plek staan?
Ik dacht altijd dat het inbranden van je scherm bij TFT niet meer mogelijk zou zijn?
-
Jammer genoeg heb ik hier ook al 2 mensen voor terug gehad. Ik weet niet of het ingebrandt is, maar als het toestel uit staat blijft het gewoon zichtbaar, dus alles weist er wel op. Nokia repareert dit echter zeer snel dus dat komt wel goedGiox schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 00:07:
Ik dacht altijd dat het inbranden van je scherm bij TFT niet meer mogelijk zou zijn?
Vreemd, dacht dat het niet mogelijk was. Tevens nog nooit eerder iemand met die klacht gehoord
-
En vreemd dat dit niet een hele duidelijke door een grote meerderheid ervaren fout is.Giox schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 01:23:
Vreemd, dacht dat het niet mogelijk was. Tevens nog nooit eerder iemand met die klacht gehoord
Zelf heb ik er ook geen last van.
Waar ik trouwens nu wel last van heb, is dat als de telefoon in de zon ligt of in mijn broek zit en ik zit in de zon, hij soms in 5 minuten leeg is. Heb zelfs gehad dat met volle batterij hij 2x op een dag is opgeladen EN 2x is leeg gegaan, terwijl de dag daarna ik de hele dag gewoon radio heb geluisterd en hij het de volgende dag nog deed zonder op te laden
ik had er ook last van. toestel werd omgeruild voor een nieuwe die het ook kreeg. nu ben ik erachter dat als je een tijdje een animatie als screensaver gebruikt de "inbranding" verdwijnt. Duurt wel een week en de animatie moet precies in dat gedeelte werken (stel het in als achtergrond) .... Ik denk dat die fout vanaf V3.60 weg is want volgens mij verspringt de tijd nu bij energiebesparing en kan hij niet meer inbrandenDethroned schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 10:26:
[...]
En vreemd dat dit niet een hele duidelijke door een grote meerderheid ervaren fout is.
Zelf heb ik er ook geen last van.
Waar ik trouwens nu wel last van heb, is dat als de telefoon in de zon ligt of in mijn broek zit en ik zit in de zon, hij soms in 5 minuten leeg is. Heb zelfs gehad dat met volle batterij hij 2x op een dag is opgeladen EN 2x is leeg gegaan, terwijl de dag daarna ik de hele dag gewoon radio heb geluisterd en hij het de volgende dag nog deed zonder op te laden
Heb al een hele tijd rond lopen zoeken maar kan maar niet vinden hoe wat en waar ik met mijn 8800 kan... (en dan heb ik het over java)
Tot zover heb ik begrepen dat t een s40 telefoon is... en meer heb ik niet begrepen
Ik heb een bluetooth router (dus bluetooth inet) en ik heb een bluetooth usb stick in mijn pc
Overigens kwam ik deze tegen
http://cgi.ebay.nl/Li-Ion...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
1 euro verzendkosten en 50 cent extra verzendkosten voor extra batterijen, helaas wel 1000mAh en niet 1500 maar toch...
Tot zover heb ik begrepen dat t een s40 telefoon is... en meer heb ik niet begrepen
Ik heb een bluetooth router (dus bluetooth inet) en ik heb een bluetooth usb stick in mijn pc
Overigens kwam ik deze tegen
http://cgi.ebay.nl/Li-Ion...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
1 euro verzendkosten en 50 cent extra verzendkosten voor extra batterijen, helaas wel 1000mAh en niet 1500 maar toch...
[ Voor 33% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 30-06-2006 18:33 ]
Ik heb nu 3.94 en de tijd verspringt niet. Het schijnt dat juist met een oudere FW versie (weet niet precies welke) dat de tijd wel versprong.danda schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 04:15:
[...]
ik had er ook last van. toestel werd omgeruild voor een nieuwe die het ook kreeg. nu ben ik erachter dat als je een tijdje een animatie als screensaver gebruikt de "inbranding" verdwijnt. Duurt wel een week en de animatie moet precies in dat gedeelte werken (stel het in als achtergrond) .... Ik denk dat die fout vanaf V3.60 weg is want volgens mij verspringt de tijd nu bij energiebesparing en kan hij niet meer inbranden
Hebben alle Nokia Service Points inmiddels 4.10? Dan ga ik er morgen ff heen en dan zie ik het vanzelf.
Nog even over de special edition. Zie hem nu in het krantje van BC staan:
http://www.belcompany.nl/NL/Service/OnzeFolder.htm

Ik zie UMTS? Dat moet toch Edge zijnDaannO schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 22:48:
Nog even over de special edition. Zie hem nu in het krantje van BC staan:
[afbeelding]
Bij die telecom bedrijven moet je niet op de specs letten. Ze hebben altijd in hun achterhoofd: Druk en zetfouten voorbehouden
DaannO schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 23:38:
[...]
Bij die telecom bedrijven moet je niet op de specs letten. Ze hebben altijd in hun achterhoofd: Druk en zetfouten voorbehouden
Toch netjesFrom: "Customer Service BelCompany"
To: Dethroned
Subject: RE: Nokia 8800 SE advertentie
Date: Wed, 5 Jul 2006 11:45:35 +0200
Hoi Dethroned
Bedankt voor het doorgeven. We gaan dit doorgeven zodat dit zsm aangepast kan worden.
Met vriendelijke groet,
Esmeralda van der Linden
Customer Service
BelCompany B.V.
Postbus 525
3900 AM Veenendaal
Is er iemand die ervaring heeft met het koppelen van deze telefoon met een BMW bluetooth carkit. Ik heb hier problemen mee in een BMW M5 uit 2005. Het koppelen gaat prima maar zodra ik ga bellen is hij toch de verbinding kwijt. De software is al geupdate van zowel de auto als de telefoon.
Ik heb ook een leuke computer..
Zou dat kunnen liggen aan de BT versie ?Tranzy schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 12:46:
Is er iemand die ervaring heeft met het koppelen van deze telefoon met een BMW bluetooth carkit. Ik heb hier problemen mee in een BMW M5 uit 2005. Het koppelen gaat prima maar zodra ik ga bellen is hij toch de verbinding kwijt. De software is al geupdate van zowel de auto als de telefoon.
Verwijderd
als ik een zwarte 8800 bestel,kan er dan onder garantie nederlandse software ingezet wordenn?
Ja...zolang het een Europees model is kan je er gewoon NL firmware op laten flashen.Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 04:32:
als ik een zwarte 8800 bestel,kan er dan onder garantie nederlandse software ingezet wordenn?
Edit: Bij een Nokia Service Point wel he !
[ Voor 10% gewijzigd door Tranzy op 10-07-2006 10:27 ]
Ik heb ook een leuke computer..
Verwijderd
Ik heb zwarte kapjes voor de 8800. Als ik deze er op wil zetten, heb ik hiervoor ook de glanzende sticker nodig die achterop de slide is geplakt.
Wie weet waar ik die kan kopen??
Welke "sticker" bedoel je precies? Degene die als je het toestel uitgeschoven hebt, boven het zwarte antenne gedeelte uitkomt en zeg maar rondom de camera zit? Kun je die niet gewoon van je huidige cover afhalen?Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 14:32:
Ik heb zwarte kapjes voor de 8800. Als ik deze er op wil zetten, heb ik hiervoor ook de glanzende sticker nodig die achterop de slide is geplakt.
Verwijderd
Juist, die bedoel ik. Als je die eenmaal los haalt, blijft die vervolgens niet meer vastplakken.. Hij vervormt zelfs een beetje bij het eraf halen.alvani schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 18:36:
[...]
Welke "sticker" bedoel je precies? Degene die als je het toestel uitgeschoven hebt, boven het zwarte antenne gedeelte uitkomt en zeg maar rondom de camera zit? Kun je die niet gewoon van je huidige cover afhalen?
En lukt het ook niet met een beetje lijm?
Verwijderd
Niet geprobeerd.. en eerlijk gezegd begin ik er ook niet aan.. Want stel je voor dat het niet goed lukt, zit ik met een probleem.
Maar geen adressen waar die te verkrijgen zijn?
Maar geen adressen waar die te verkrijgen zijn?
Nee, daar is het toestel ook eigenlijk een beetje te duur voor ja...
Bij een Nokia Service Point hebben zullen ze ze zeker hebben, maar ik weet niet of ze die zo verkopen. Anders misschien op de zwarte markt in Beverwijk??
Bij een Nokia Service Point hebben zullen ze ze zeker hebben, maar ik weet niet of ze die zo verkopen. Anders misschien op de zwarte markt in Beverwijk??
[ Voor 31% gewijzigd door alvani op 13-07-2006 12:09 ]
ben niet echt tevreden met mijn 8800.
- software blijft minstens 1 keer per dag helemaal hangen (werkt alleen weer als ik de accu los haal)
- als ik de tel. aan zet moet ik een paar keer het schuifje heen en weer bewegen voordat ik mijn achtergrond zie
- Batterij duur is minder dan een dag met WEINIG bellen.
- kan bij veel namen geen voice dial instellen.
veel zijn software problemen denk ik. maar ik heb helaas weinig tijd om hem weg te brengen naar een service point.
de batterij kwestie is bekend weet ik, maar is minder dan een dag met
- 15 min bellen
- geen foto/video maken maken
- geen bluetooth
niet onderhand een garantie kwestie want dit is echt niet meer te doen!
wat kan ik het beste doen/zeggen zodra ik bij een service point ben?
- software blijft minstens 1 keer per dag helemaal hangen (werkt alleen weer als ik de accu los haal)
- als ik de tel. aan zet moet ik een paar keer het schuifje heen en weer bewegen voordat ik mijn achtergrond zie
veel zijn software problemen denk ik. maar ik heb helaas weinig tijd om hem weg te brengen naar een service point.
- 15 min bellen
- geen bluetooth
Zo te horen zit alles tegen, zou hetzelfde zeggen en dan een nieuwe eisencky schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 19:18:
ben niet echt tevreden met mijn 8800.
- 15 min bellen
- geen bluetooth
Verwijderd
Is dit niets?
1500 MaH, en voor een nokia 8800 goedgekeurd.........
klinkt beter dan die troep die nu achterin de 8800 zit
Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 21:40:
Is dit niets?
offtopic:
Ik denk dat je de link vergeten bent in je verhaaltje.
En denk je echt dat er 1500mAh in die accu's zit? Waarom zou Nokia niet zoveel in een dezelfde groote accu kunnen stoppen? En al ze er nou eens 2000mAh op zetten?Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 21:40:
Is dit niets?
-
Ik heb interesse in de zwarte versie van de 8800, echter zit ik met een dringende vraag:
Is er eigenlijk een verschil tussen de Black version en de Gun Metal version of wordt er gesproken over dezelfde 8800 en is het puur de naam die de verkoper wilt hanteren?
Als er een verschil is, is er bij beide versies op de achterkant gegraveerd met Special Edition?
Is er eigenlijk een verschil tussen de Black version en de Gun Metal version of wordt er gesproken over dezelfde 8800 en is het puur de naam die de verkoper wilt hanteren?
Als er een verschil is, is er bij beide versies op de achterkant gegraveerd met Special Edition?
[ Voor 3% gewijzigd door extreme op 18-07-2006 02:11 ]
Volgens mij alleen bij Gun Grey is het erin gegraveerd, iig bij de normale (eerste versie) niet. Blacjk version durf ik het niet te zeggen maar ik denk ook van niet;extreme schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 02:11:
Ik heb interesse in de zwarte versie van de 8800, echter zit ik met een dringende vraag:

De gewone 8800 - 8800 gungrey verschilt in prijs (30eu bij de meeste), dus er zijn ook verschillende prijzen met dit toestel.
[ Voor 6% gewijzigd door Underworld op 18-07-2006 11:49 ]
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Verwijderd
Stom,DaannO schreef op maandag 17 juli 2006 @ 21:53:
[...]
offtopic:
link: http://cgi.ebay.nl/POWER-...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Verwijderd
Ik ben sinds kort in het bezit van een 8800. Nu wil ik de contacten wissen (zowel sim als telefoon) daar deze verkeerd overgezet zijn. 1 voor 1 kan natuurlijk maar ik wil alles tegelijk wissen. Hiervoor vraagt de software om een beveiligingscode. Heeft iemand een idee welke code dit zou moeten zijn?
Bedankt voor de info. Ik ga denk ik voor de Black version, dan maar geen Special Edition op de achterkantUnderworld schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 11:46:
[...]
Volgens mij alleen bij Gun Grey is het erin gegraveerd, iig bij de normale (eerste versie) niet. Blacjk version durf ik het niet te zeggen maar ik denk ook van niet;
[afbeelding]
De gewone 8800 - 8800 gungrey verschilt in prijs (30eu bij de meeste), dus er zijn ook verschillende prijzen met dit toestel.
[ Voor 3% gewijzigd door extreme op 19-07-2006 20:36 ]
Verwijderd
Niemand?Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 14:32:
Klopt, ik moet even kijken of ik een foto daar van heb rond slingeren. D8 dat ik die wel gemaakt hadUnderworld schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 11:46:
[...]
Volgens mij alleen bij Gun Grey is het erin gegraveerd, iig bij de normale (eerste versie) niet. Blacjk version durf ik het niet te zeggen maar ik denk ook van niet;
[afbeelding]
Edit: Hier bij de pics van de special edition:

Zoals je kan zien, is special edition ingegraveerd.
Ik denk dat je het meest kans hebt bij een nokia service point
[ Voor 20% gewijzigd door DaannO op 21-07-2006 20:55 ]
Verwijderd
Nope, daar verkopen ze 'm niet los, iig niet bij Next Telecom in Roosendaal (Premium Nokia Service)DaannO schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 18:49:
Ik denk dat je het meest kans hebt bij een nokia service point
Verwijderd
ik overweeg de 8800SE aan te schaffen. Nu las ik dat deze 1.0 mega pxl camera heeft. Klopt dit? en zo nee hoe is de klaliteit van de oude??
Er gaan meerdere geruchten over de opvolger. Er is nog niks bevestigd en het is niet eens zeker dat er een opvoler of revisie komt van de 8800. Het is eigenlijk alleen maar speculeren.Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 11:38:
ik overweeg de 8800SE aan te schaffen. Nu las ik dat deze 1.0 mega pxl camera heeft. Klopt dit? en zo nee hoe is de klaliteit van de oude??
De oude heeft een 0.3 megapixel camera. Het is niet echt super kwaliteit, maar wel genoeg om mensen er op te herekennen
Volgens Nokia heeft de 'normale' 8800 een 0,5 megapixel camera.
Beetje raar allemaal vind ik, want in het t4t foldertje staat dat de 8800SE een 1.0 mp camera heeft. Dit klopt volgens mij ook niet
Verwijderd
m.a.w. ik zal het met de 0.5 mega pix moeten doen...
Is dat wel een goed ekwaliteit voor 10*15 af te drukken? en gaat bij de SE de baterij nou ook langer mee? las hier dat iedreen steen en been klaagt over de korte levensduur op een dag?
Is dat wel een goed ekwaliteit voor 10*15 af te drukken? en gaat bij de SE de baterij nou ook langer mee? las hier dat iedreen steen en been klaagt over de korte levensduur op een dag?
Idd, is waarschijnlijk gewoon een druk fout. In het bc krantje stond dat hij umts aan kon. Klopt ook nietLe0032 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 12:32:
[...]
Beetje raar allemaal vind ik, want in het t4t foldertje staat dat de 8800SE een 1.0 mp camera heeft. Dit klopt volgens mij ook niet
Ik heb ook al diverse fouten gezien, ook bij reclames etc van die oude. Ik wilde eigenlijk geen camera maar het zat er toch bij en ik moet zeggen dat ik er wel meer tevreden over ben dan met mijn Razer
Maar goed. Op de Nokia site staat toch echt Geïntegreerde SVGA-camera (0,5 megapixels)
Maar goed. Op de Nokia site staat toch echt Geïntegreerde SVGA-camera (0,5 megapixels)
Verwijderd
Maar daar staat weer niks vermeld over de SE...Dethroned schreef op maandag 24 juli 2006 @ 14:02:
Ik heb ook al diverse fouten gezien, ook bij reclames etc van die oude. Ik wilde eigenlijk geen camera maar het zat er toch bij en ik moet zeggen dat ik er wel meer tevreden over ben dan met mijn Razer
Verwijderd
dat moet de 7370 zijn...Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 14:06:
[...]
Maar daar staat weer niks vermeld over de SE...En weet iemand iets van de baterij? Heb zelf de 6100 al 3 jaar en het is tijd voor een nieuwe, mn vriendin heeft de 7380 en daar zitten allemaal fancy foefjes op waar ik zel fniet op zit te wachten, heeft de 8800 deze ook, andere sms structuur e.d. Ik hoor graag of uht een goede aankoop zou zijn....

Ben sinds vandaag ook eindelijk in het bezit van mijn eerste 8800, een Gun Grey. Vind het een schitterend toestel, heb alleen nog geen batterijervaring, want heb het toestel een paar uurtjes. Heb wel gehoord dat het heel veel uitmaakt wanneer je de batterij eerst helemaal leeg laat gaan en vervolgens 24 uur aan de lader laat hangen, dus dat ga ik iig maar proberen.
Vind wel dat de trilfunctie een beetje 'bromvlieg' geluid maakt. Is dit normaal?
Verder was ik nog benieuwd of iemand nou weet of de Gun Grey (special edition) nou echt gelimiteerd is, en zo ja, in welke oplage...
Vind wel dat de trilfunctie een beetje 'bromvlieg' geluid maakt. Is dit normaal?
Verder was ik nog benieuwd of iemand nou weet of de Gun Grey (special edition) nou echt gelimiteerd is, en zo ja, in welke oplage...
[ Voor 15% gewijzigd door michiel10 op 29-07-2006 13:22 ]
Verwijderd
VOlgens mij waren er van de SE, maar 1000 gemaakt, al lijkt me dit niet logisch. Heb hem vandaag ook gehaald!michiel10 schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 12:54:
Ben sinds vandaag ook eindelijk in het bezit van mijn eerste 8800, een Gun Grey. Vind het een schitterend toestel, heb alleen nog geen batterijervaring, want heb het toestel een paar uurtjes. Heb wel gehoord dat het heel veel uitmaakt wanneer je de batterij eerst helemaal leeg laat gaan en vervolgens 24 uur aan de lader laat hangen, dus dat ga ik iig maar proberen.
toevallig ook gebruik gemaakt van de aanbieding bij belcompany?
Nee gekocht bij de Phonehouse, vooral omdat ik daar goede ervaringen heb. Ik had ergens gelezen gelimiteerd tot 4000, maar kan dit nu nergens meer terugvinden, dus weet het ook niet meer....Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 16:47:
[...]
VOlgens mij waren er van de SE, maar 1000 gemaakt, al lijkt me dit niet logisch. Heb hem vandaag ook gehaald!
toevallig ook gebruik gemaakt van de aanbieding bij belcompany?
Verwijderd
Ik zat op wat te surfen, en kwam toen op Ebay bij de 1500 mAH batterij voor de 8800. Is deze nu veel beter qua kwaliteit dan de standaard 600 mAH, en de onofficiele 1000mAH?
ik wil deze accu wel kopen, maar wil dan wel graag van tevoren weten hoe veel beter hij is
ik wil deze accu wel kopen, maar wil dan wel graag van tevoren weten hoe veel beter hij is
Verwijderd
Ok, een alternatief om het te doen is als volgt:alvani schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 18:36:
[...]
Welke "sticker" bedoel je precies? Degene die als je het toestel uitgeschoven hebt, boven het zwarte antenne gedeelte uitkomt en zeg maar rondom de camera zit? Kun je die niet gewoon van je huidige cover afhalen?
Niet de "sticker" eraf halen, maar alleen de bovenste 2 hoekjes lichtjes omhoog liften en dan kun je er met een Torx schroevedraaier "gewoon" bij.
Ik heb zowel de Black Edition als de Special Edition momenteel. Alleen bij de SE staat er achterop "SPECIAL EDITION" gegraveerd. Voor de rest zit er helemaal geen verschillen tussen de zilveren, gun grey of zwarte 8800 toestellen. Ze zijn allen identiek, uitgezonderd kleur natuurlijkextreme schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 02:11:
Bovendien denk ik niet dat de Gun Grey editie een limited edition is. Anders zou er wel "LIMITED EDITION" achterop staan, i.p.v. "SPECIAL EDITION" imho.
Ik heb deze accu, hij is minimaal 2x zo goed MITS je de accu de eerste drie keer goed oplaadt en ontlaadt. Dus minimaal 12 uur opladen met een uitgeschakeld toestel en dan pas weer opladen als de batterij helemaal leeg is.Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 13:42:
Ik zat op wat te surfen, en kwam toen op Ebay bij de 1500 mAH batterij voor de 8800. Is deze nu veel beter qua kwaliteit dan de standaard 600 mAH, en de onofficiele 1000mAH?
Het lukt me nog niet om erachter te komen of het een limited edition is. Ik heb 'm nou toch al, maar blijf benieuwdVerwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 12:29:
[...]
Ik heb zowel de Black Edition als de Special Edition momenteel. Alleen bij de SE staat er achterop "SPECIAL EDITION" gegraveerd. Voor de rest zit er helemaal geen verschillen tussen de zilveren, gun grey of zwarte 8800 toestellen. Ze zijn allen identiek, uitgezonderd kleur natuurlijk
Bovendien denk ik niet dat de Gun Grey editie een limited edition is. Anders zou er wel "LIMITED EDITION" achterop staan, i.p.v. "SPECIAL EDITION" imho.
Nou was ik alleen nog benieuwd of iedereen een 'hoorbare' (zoemende) trilfunctie heeft bij z'n 8800?? Kan op deze manier niet meer onopgemerkt gebeld worden in de klas
Tot slot vroeg ik me af of je gemakkelijk een back-upje kan maken van alle standaard geinstalleerde dingen op de 8800 (beltonen, achtergronden e.d.) Heb het geprobeerd via bluetooth maar mislukte, zeker beveiligd ofzo...?
[ Voor 3% gewijzigd door michiel10 op 01-08-2006 19:17 ]
Verwijderd
Je kan een complete back-up maken van je toestel, inclusief contacten, galerij, instellingen, etc. Hiervoor moet je ff Nokia PC Suite downloaden.michiel10 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 17:15:
Tot slot vroeg ik me af of je gemakkelijk een back-upje kan maken van alle standaard geinstalleerde dingen op de 8800 (beltonen, achtergronden e.d.) Heb het geprobeerd via bluetooth maar mislukte, zeker beveiligd ofzo...?
Verwijderd
ik heb ook een 8800
met versie 03.78 RM-13 moet ik die energiestand nou aan of uitzetten want als die uitstaat verschijnt de balk met de tijd en zie ik eneens de hele achtergrond weer, wat is nu beter om het inbranden tegen te gaan uit of aan?
met versie 03.78 RM-13 moet ik die energiestand nou aan of uitzetten want als die uitstaat verschijnt de balk met de tijd en zie ik eneens de hele achtergrond weer, wat is nu beter om het inbranden tegen te gaan uit of aan?
Verwijderd
HERSTEL als de energiestand uitstaat verdwijnt de balk met de tijd erin en dan zie ik ineens de hele achtergrond weer, dus wat is nu beter tegen dat inbranden uit of aan?
Verwijderd
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier en zal me kort voorstellen. Ik ben Stephan (20) en mijn nick is S.A.F. Ik ben ook member op http://forum.macosx.nl onder dezelfde gebruikersnaam. Mijn hobby's zijn Feyenoord, auto's, gadgets, mijn vriendin, etc.
Ik heb sinds kort een Nokia 8800 en ben er heel blij mee. Ik heb me aangemeld bij dit forum om ervaringen te delen, en misschien een vraag te stellen.
Mijn eerste vragen zijn:
- Weet iemand een goedkoop adres voor een front- en back cover voor de Nokia 8800. Ik ben er in het begin iets te onvoorzichtig mee geweest en er zitten een paar vervelende krasjes op. Ik heb al op ebay gekeken maar zijn er meerdere opties? Ze vragen al gauw 30 euro voor alleen de voor- of achterkant! (Belachelijk!)
- Kan het kwaad als ik de originele (fabrieks-af) firmware op mijn Nokia 8800 laat staan, als ik er verder geen last van heb of iets dergelijks? (Ik denk aan screen burn gevaar, etc.)
Ik ben nieuw hier en zal me kort voorstellen. Ik ben Stephan (20) en mijn nick is S.A.F. Ik ben ook member op http://forum.macosx.nl onder dezelfde gebruikersnaam. Mijn hobby's zijn Feyenoord, auto's, gadgets, mijn vriendin, etc.
Ik heb sinds kort een Nokia 8800 en ben er heel blij mee. Ik heb me aangemeld bij dit forum om ervaringen te delen, en misschien een vraag te stellen.
Mijn eerste vragen zijn:
- Weet iemand een goedkoop adres voor een front- en back cover voor de Nokia 8800. Ik ben er in het begin iets te onvoorzichtig mee geweest en er zitten een paar vervelende krasjes op. Ik heb al op ebay gekeken maar zijn er meerdere opties? Ze vragen al gauw 30 euro voor alleen de voor- of achterkant! (Belachelijk!)
- Kan het kwaad als ik de originele (fabrieks-af) firmware op mijn Nokia 8800 laat staan, als ik er verder geen last van heb of iets dergelijks? (Ik denk aan screen burn gevaar, etc.)
hai, ik ken wel enkele websites, maar de onderdelen zijn nog duurder dan de 30 euro die jij aangeeft ...
Dus als je echt onderdelen nodig hebt kan je het liever op ebay zoeken.
dat inbranden kan je weghalen door gedurende 2 weken een animatie als screensaver en achtergrond te gebruiken op de plek van inbranding. dan hoort het te verdwijnen, zo niet dan kan je het toestel ter reparatie opsturen (je moet wel de bon erbij hebben)
Dus als je echt onderdelen nodig hebt kan je het liever op ebay zoeken.
dat inbranden kan je weghalen door gedurende 2 weken een animatie als screensaver en achtergrond te gebruiken op de plek van inbranding. dan hoort het te verdwijnen, zo niet dan kan je het toestel ter reparatie opsturen (je moet wel de bon erbij hebben)
De 8800 SE heeft een 2.0 MP camera, dat is nu officieelLe0032 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 12:32:
[...]
De standaard bijgeleverd BL-5X van de 8800 gaat vervangen worden door de BL-6X bij de SEVerwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 12:42:
m.a.w. ik zal het met de 0.5 mega pix moeten doen...![]()
[ Voor 37% gewijzigd door Ginz op 05-08-2006 17:55 ]
-
Verwijderd
Bron? Ik geloof er nix van namelijk. Ik heb zelf de 8800SEGiox schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 17:49:
[...]
De 8800 SE heeft een 2.0 MP camera, dat is nu officieel
Ook dat is NIET waar, er zit gewoon de BL-5X bij![...]
De standaard bijgeleverd BL-5X van de 8800 gaat vervangen worden door de BL-6X bij de SE
ik heb het niet over de Special Edition, maar over de Sirocco Edition.
En mijn bron is gewoon Nokia.
-
Kan je ons meer vertellen over de Sirocco Edition? Wat voor extra's heeft deze ten opzichte van de normale editie? En is dit echt officieel, of is je bron Mobile Review?Giox schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 18:06:
ik heb het niet over de Special Edition, maar over de Sirocco Edition.
[ Voor 7% gewijzigd door Le0032 op 05-08-2006 18:30 ]
2MP i.p.v. VGALe0032 schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 18:28:
[...]
Kan je ons meer vertellen over de Sirocco Edition? Wat voor extra's heeft deze ten opzichte van de normale editie? En is dit echt officieel, of is je bron Mobile Review?
BL-6X i.p.v. BL-5X
Bron is echt officieel en geen M-R
-
Oké, en geheugen, uitbreidingmogelijkheid, zoja welk soort? Resolutie en kleuren beeldscherm? Releasedatum?Giox schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 19:04:
[...]
2MP i.p.v. VGA
BL-6X i.p.v. BL-5X
Bron is echt officieel en geen M-R
En foto's?! Hoeveel mAh is die accu? UMTS?
Nee, nee, nvt, zelfde, zelfde en onbekendLe0032 schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 19:19:
[...]
Oké, en geheugen, uitbreidingmogelijkheid, zoja welk soort? Resolutie en kleuren beeldscherm? Releasedatum?
Foto's? wat bedoel je daarmee? onbekend en nee, geen UMTS_Brake_ schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 21:24:
En foto's?! Hoeveel mAh is die accu? UMTS?
-
Verwijderd
Ik denk dat als je een zwart vlak maakt in paint fotoshop of whatever deze selecteert als screensaver en het resultaat is dan gewoon een zwart vlak, logischerwijs moet dit iets zijn waarmee je geen inbrand gevaar meer hebt?
Verwijderd
_Brake_ schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 21:24:
En (Sirocco Edition) foto's?!

2mp camera, new keypad, and some subtle styling difference. Screen looks the same though
Bron: http://forums.mobileburn....d.php?p=136122#post136122
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2006 16:46 ]
Ik denk dat die inkeping onder het beeldscherm niet zo zal zijn, maar net zo subtiel bij de huidige 8800...Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 16:43:
[...]
[afbeelding]
2mp camera, new keypad, and some subtle styling difference. Screen looks the same though
Bron: http://forums.mobileburn....d.php?p=136122#post136122
Dit topic is gesloten.