ik heb mijn nokia 8800 al best vaak laten stuiteren....ik ben benieuwd of iemand weet waar ik (goedkoop) bijvoorbeeld een nieuw achter klepje kan bestellen...
groetjes richard
groetjes richard
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door We Are Borg op 28-09-2006 20:00 ]
Verwijderd
wat voor SW zit er in? (*#0000#)michiel10 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 14:56:
Zijn er meer mensen die er ook last van hebben dat je telefoon na een halve dag gebruik (wel veel bellen enzo) ineens uitvalt met de mededeling "batterij leeg" en na een tijdje weer gewoon 4 streepjes aangeeft en weer een dag meegaat... heb dit nu heel vaak en vindt 't behoorlijk vervelend worden. Maar heeft 't wel zin om terug te sturen want hoe controleren ze het, 't gebeurt ook niet altijd....
kan je volgens mij gewoon in een Nokia Service point bestellen, leuke prijzen bestaan niet, zal wel rond de 10-20 eurie kosten denk ik.Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 12:06:
Ben sinds gister ook in het bezit van dit fantastische toestel. Bevalt tot nu toe prima!
Kleing vraagje, graag zou ik in het bezit willen komen van de Nokia Suède Draagtas CP-35.
Is hier los aan te komen, voor een leuke prijs? Ik kom er op marktplaats/speurders/ebay niet uit.
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
V 03.94Underworld schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 16:07:
[...]
wat voor SW zit er in? (*#0000#)
ze kunnen de batterij iig nakijken, of nameten, maar denk eerder dat het de SW is.
Verwijderd
Nee, kijk naar de onder- en bovenkant van het toetsenbord, die is bij de sirocco helemaal recht, en bij de 'normale' 8800 gebogenVerwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 17:04:
Zou het ook mogelijk zijn om het toetsenbord (incl menu knoppen etc) van de Sirocco op een 'normale' 8800 te zetten?
Verwijderd
Ja op die manier heb ik 't ook... denk dat ik 't toch maar op laat sturenVerwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 17:56:
Ook ik had zojuist hetzelfde accu probleem. Was aan het bellen, accu-indicator gaf aan dat accu compleet vol was. Paf, accu leeg, telefoon direct uit. Ik zet de telefoon aan, accu-indicator staat op 5 streepjes. Bel die persoon terug, paf accu leeg en telefoon wederom uit. Zet de telefoon weer aan accu-indicator geeft aan dat de accu weer volledig vol zit.
Telefoon vervolgens aan de lading, krijg ik na 10 minuten al de melding : batterij opgeladen. En daarna ging het weer goed. Vaag...
Verwijderd
Wanna play?
Belachelijk, wat voor een verzekering heb je dan die dat niet vergoed? Dacht toch dat de meeste telefoonverzekeringen tegenwoordig alle soorten vocht- en waterschade dekken...F-Tim schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 23:53:
Dan hoop ik voor je dat ze hem repareren! Ik kreeg mijne laatst doodleuk terug met de melding je hebt vochtschade op de printplaat, dat valt niet onder de garantie en de verzekering vergoedt het ook niet
[ Voor 86% gewijzigd door michiel10 op 26-10-2006 00:13 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Die van T for Telecom, de Gold verzekering van Harmony Service Center!michiel10 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 00:09:
[...]
Belachelijk, wat voor een verzekering heb je dan die dat niet vergoed? Dacht toch dat de meeste telefoonverzekeringen tegenwoordig alle soorten vocht- en waterschade dekken...
Wanna play?
Inderdaad jah daar is die verzekering nou juist voor bedoeld...michiel10 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 00:09:
[...]
Belachelijk, wat voor een verzekering heb je dan die dat niet vergoed? Dacht toch dat de meeste telefoonverzekeringen tegenwoordig alle soorten vocht- en waterschade dekken...
Ik heb ze al gebeld, heb ze al een brief geschreven, en ben ook nog bij T for Telecom geweest... Ze weigeren elke vorm van medewerking. Rechtsbijstand kon ook niets voor me betekenen. All and all.... I'm screwedUnderworld schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:40:
[...]
Inderdaad jah daar is die verzekering nou juist voor bedoeld...
@F-Tim
hmm ik zou nog maar ff bellen met die verzekerings maatschappij, tenzij er in de voorwaarde staat dat je echt niet voor corossie of vochtschade verzekert bent
Wanna play?
Nou, een verzekering dekt juist vochtschade. Ik zou er maar nog een keer achteraan gaan, want mijn vrouwtje heeft ook een keer vochtschade gehad en geen probleem hoor, er lag gelijk een nieuw toestel klaar. Daar betaal je toch ook voorF-Tim schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 12:38:
[...]
Ik heb ze al gebeld, heb ze al een brief geschreven, en ben ook nog bij T for Telecom geweest... Ze weigeren elke vorm van medewerking. Rechtsbijstand kon ook niets voor me betekenen. All and all.... I'm screwed
En anders gooi je 'm ff hard op straat of tegen de muur, en stuur 'm dan nog een keer opF-Tim schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 12:38:
[...]
Ik heb ze al gebeld, heb ze al een brief geschreven, en ben ook nog bij T for Telecom geweest... Ze weigeren elke vorm van medewerking. Rechtsbijstand kon ook niets voor me betekenen. All and all.... I'm screwed
Wie precies? En welk nummer?F-Tim schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 12:38:
[...]
Ik heb ze al gebeld, heb ze al een brief geschreven,
Het enige wat ik mij zou kunnen bedenken, waardoor de verzekering jouw claim zou mogen weigeren is dat je de premie niet heb betaald...en ben ook nog bij T for Telecom geweest... Ze weigeren elke vorm van medewerking. Rechtsbijstand kon ook niets voor me betekenen. All and all.... I'm screwed
-
Verwijderd
Ik laat 'm gwoon schieten, moet 'ie toch tegen kunnen. Mja blijkbaar dus niet...Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:01:
Over dat heen en weer sliden gesproken... Hoe doen jullie dat? Laten jullie hem 'wegschieten' of hou je hem wat tegen met je duim? Ikzelf duw hem met mijn duim omhoog en hou hem dan ook iets tegen zodat ie niet zo hard omhoog klapt. Vind de veer vrij sterk die er in zit.
Verwijderd
Ik denk in de volgorde zoals je nu zelf noemt. Ze zullen het proberen te vervangen, kan dit niet dan krijg je een nieuw toestel.michiel10 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:47:
Heb 'm op laten sturen. Heeft iemand er ervaringen mee of ze zo'n slidesysteem gewoon vervangen of dat ik een nieuw toestel krijg?
Verwijderd
Jah daar heb ik er ook al een paar voor terug zien komen, gewoon garantie questie...michiel10 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:46:
Was net een beetje heen en weer aan het sliden met m'n 8800, schiet opeens dat slidesysteem net een stukje verder door dan normaalHet klinkt nu ook heel vreemd als in 'm open schuif. Zou dit vallen onder de garantie of de dekking van mijn verzekering...?
Gelukkig. En kan dat slidesysteem altijd vervangen worden? Nieuw toestel zou ik namelijk ook niet vervelend vindenUnderworld schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:43:
[...]
Jah daar heb ik er ook al een paar voor terug zien komen, gewoon garantie questie...
[ Voor 9% gewijzigd door michiel10 op 01-11-2006 08:22 ]
Verwijderd
Verwijderd
ik heb hem inderdaad,.. gebruik hem nooit. stuur maar even mailtje naar [niet-meer-nodig :P]Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 10:05:
Ik zou graag in het bezit willen komen van een Nokia Suède Draagtas CP-35. Deze ben ik helaas kwijt. Is er iemand die hem toch nooit gebruikt en mij blij wil maken? Kan nergens op internet dit ding los bestellen. En een telefoontje naar de Nokia Careline bood ook geen uitkomst. Zij konden niets voor me betekenen, daar deze tasjes alleen in het verkooppakket geleverd worden en niet los verkocht worden.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2006 11:46 ]
Verwijderd
Je hebt mailVerwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:01:
[...]
ik heb hem inderdaad,.. gebruik hem nooit. stuur maar even mailtje naar c.bovers[at]misterbob[punt]nl
iemand ?Brimme schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:22:
Mijn moeder heeft per ongeluk een 8801 besteld op internet.
ze heeft kpn netwerk. Krijgt ze nu problemen met ontvangst?
ze belt veel in china en in de US.
Verwijderd
Nou ik heb deze batterij even getest, en deze is na goed opladen subliem...okio schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 16:29:
Ik heb er versie 4.10 inzitten, maar heb dit probleem ook...
Komt omdat mijn beide batterijen helemaal 'aan poeier' zijn...heb dan ook 2 van die 1500 dingen besteld die morgen binnenkomen (zal mijn ervaringen hier neerzetten)
Maar goed de standaard bat is heel erg slecht, binnen een jaar kun je met veel bellen beide afschrijven....ik heb bijvoorbeeld ook nog een 8910i en deze bat is nog steeds perfect en daar bel ik 4x zo lang mee.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 88% gewijzigd door Canaria op 03-11-2006 16:35 ]
Verwijderd
-
Verwijderd
Hallo, graag ook contactje, wil ook zo'n batterijtje voor mijn 8800tjeokio schreef op donderdag 02 november 2006 @ 12:56:
[...]
Nou ik heb deze batterij even getest, en deze is na goed opladen subliem...![]()
Zeker een aanrader, mochten meer mensen deze accu willen, dan kan ik er voor een schappelijk prijsje aan komen (zonder gedoe en hoge verzendkosten ebay)
Verwijderd
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2006 17:45 ]
Dit kan toch al standaard met je 8800...Verwijderd schreef op zondag 05 november 2006 @ 11:55:
Heeft er iemand weet van een voice recording software die gesprekken kan opnemen ZONDER beep ?
Thanks...
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Verwijderd
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Verwijderd
Bij mij is er alleszins een BEEP_Brake_ schreef op zondag 05 november 2006 @ 20:43:
Die telefoongesprekken bedoel ik ook... Kun je standaard al opnemen op je 8800, bij mijn weten zonder *beep*!
Verwijderd
ze zijn beveiligd ....
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2006 17:46 ]
Verwijderd
[ Voor 111% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2006 17:49 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door B0MBACI op 11-11-2006 16:56 ]
Verwijderd
Dit was helemaal niet het geval. Okio heeft 1 keer een oproep geplaatst, met hierbij de mededeling om naar hem te mailen als er interesse was. Hiermee werd Tweakers ontzien en had verder niemand er last van.B0MBACI schreef op woensdag 08 november 2006 @ 19:10:
En het is inderdaad lastig als heel het topic bestaat uit inkoop en verkoop vragen.
[ Voor 13% gewijzigd door FlipFlink op 11-11-2006 00:23 ]
Verwijderd
FlipFlink schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 00:20:
Mn rechter soft button doet het niet zo goed. Wat kan ik hier aan doen?
Beste is om even een NSP te bezoeken, waarschijnlijk is het nog garantie.
@okio: waar heb je die batterijen gehaald? Ik heb interesse in meerdere stuks.
Hier mogen we het helaas niet meer over hebben van de moderators hier. Stel je voor dat je elkaar helpt...
Verwijderd
Hoe kan dat als niemand hier z'n msn of email/DM of whatever in zijn profiel heeft staan...
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2006 20:01 ]
Verwijderd
Verwijderd
NOSIG
Verwijderd
NOSIG
Verwijderd
Verwijderd
Ik sluit me geheel bij je aan. De mijne gaat vandaag ook marktplaats op. Ben hem helemaal zat, exact om de redenen die jij noemt. Het is een schande dat ze een toestel van destijds €1000,- niet goed voor elkaar hebben. Ik gebruik nu mijn 6233 weer en ga waarschijnlijk een N80 aanschaffen.Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 08:20:
Ik heb mijn 8800 een nu paar maanden gebruikt. De mooiste en meest classy foon by far maar verder een ellende ding. Priegelig toetsenbord, onderste toetsenrij te dicht op de rand van de behuizing en de batterij gebruiksduur is om te huilen. Schaamteloos voor zo'n dure GSM.
Ik heb mijn oude 6230-je weer uit de kast gepakt en dat is haast een openbaring...Ik doe mijn 8800 lekker weg en heb een 5500 besteld.
Verwijderd
Idd, dit snap ik ook niet. Third party batterijproducenten zijn er namelijk wel in geslaagd. Ik heb ze ergens gezien, met veel mAh en te koop voor een paar tientjes.Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 21:08:
Maar je bent toch wel met me eens dat het al van de zotte is dat je uberhaupt 2 batterijen krijgt, omdat Nokia bij introductie al wist dat het k*tbatterijen waren? Dat soort dingen horen bij een *kuch* premium toestel voor elkaar te zijn. Hoe lastig kan het zijn om een goede accu te fabriceren?
NOSIG
Jah, maar alleen via eBay zijn de 1500 types te verkrijgen_Christiaan_ schreef op maandag 15 januari 2007 @ 22:05:
[...]
Idd, dit snap ik ook niet. Third party batterijproducenten zijn er namelijk wel in geslaagd. Ik heb ze ergens gezien, met veel mAh en te koop voor een paar tientjes.
[ Voor 9% gewijzigd door Underworld op 15-01-2007 23:08 ]
Verwijderd
NOSIG
[ Voor 38% gewijzigd door Ginz op 16-01-2007 15:01 ]
-
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Naar een andere Nokia Service Point gaan natuurlijkamokjeeh schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 14:47:
Tijdens één van mijn laatste verblijven in het buitenland (november, van koud Nederland naar +30 graden), functioneerde mijn 8800 ineens voor geen meter meer. Alles leek te functioneren, maar simkaarten werden niet meer gelezen.
Enfin weggebracht, want ja alles werkt nog en het is toch een premium telefoon. Komt ie terug met de mededeling vochtschade en nul garantie natuurlijk.
Hierbij een foto van de vochtschade, ik begrijp er niets van en lijkt me niet dat dit de oorzaak is van het euvel. Besides een 8800 ben je zuinig mee dus water of andere risicovolle dingen blijft mijn nokia ver van weg.
[afbeelding]
Iemand iets zinnigs te zeggen over eventuele reparatie? Ik heb het gevoel dat ik afgescheept wordt door Dynafix en dat Nokia zich daar lekker achter verschuilt
NOSIG
Tsja ik ben in Haarlem geweest, daar doen ze een software upgrade en als het niet werkt gaat ie naar Dynafix. Is het bij Ricom anders?_Christiaan_ schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 17:36:
[...]
Naar een andere Nokia Service Point gaan natuurlijk
Kijk hier ff voor een Service Point. Die met een sterretje zijn Premium Service Points, deze moet je bij voorkeur hebben. In Zuid-Holland is bijv. Ricom Repairs in Schiedam een Service Point dat Premium Service verleent.
Verwijderd
Geen idee, maar je zou het sowieso eens kunnen proberen. Misschien dat een andere service point em wel fixtamokjeeh schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 18:10:
[...]
Tsja ik ben in Haarlem geweest, daar doen ze een software upgrade en als het niet werkt gaat ie naar Dynafix. Is het bij Ricom anders?
NOSIG
Verwijderd
Hey Okio,okio schreef op woensdag 08 november 2006 @ 18:34:
Tsjah het wordt me onmogelijk gemaakt hier, het zij zo (heb het 2x geprobeerd)
Wel zonde want er is erg veel animo...iemand een idee over hoe nu te handelen? Kan wel een ia/sk gaan starten maar als de policy strikt is wordt dat ook weer verwijderd
Verwijderd
Beste tweakers, in mijn geval kun je ook spreken van dit probleem. Mijn nokia 8800 komt uit China, dit wist ik ook niet. De geluidskwaliteit tijdens het bellen vooral de microfoon is erg slecht. Ook is de batterij niet stabiel maar goed daar kan ik wel mee leven. Een half jaar geleden heb ik firmware versie 4.10 op mijn nokia 8800 laten zetten, wel met het risico dat het toestel niet meer zou werken omdat het nederlandse firmware is op een aziatisch toestel. Tevergeefs heeft dit niet mogen helpen en heb ik nog steeds last van een slechte geluidskwaliteit. Iemand die een oplossing heeft? Of die hier ook last van heeft?Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 17:40:
Hallo,
Ik heb via via een Nokia 8801 gekocht. Deze zat nog in het originele plastic dus ik dacht dat zit wel goed, maar dit blijkt toch tegen te vallen
De Nokia 8801 is de Amerikaanse variant van de Nokia 8800 en wordt zodoende in Europa niet ondersteund door Nokia. Dit komt erg slecht uit want mijn telefoon werkt niet correct. Het display licht werkt namelijk helemaal niet. Hierdoor kan ik alleen bij daglicht of onder een lamp zien wat er op het scherm staat en anders bijna niet. Verder werkt ook het geluid niet goed. Ik moet echt supergoed luisteren om wat te kunnen horen. Als ik de telefoon op de luidspreker zet dan gaat ie wel harder maar lang niet zo hard als ie hoort te gaan in de luidsprekerstand. Hij gaat dan net iets harder dan normaal tijdens het bellen. Ik zet nu dus meestal de luidsprekerstand meteen aan en houd hem in die stand tegen mijn oor zodat ik alles normaal kan verstaan...
Mijn vraag is nu of iemand mogelijke oorzaken weet voor deze problemen. Zou er binnenin iets kapot zijn, los zitten of kan het ook ergens anders aan liggen. Als iemand weet wat er mee aan de hand zou kunnen zijn dan hoor ik het graag. Nog liever hoor ik natuurlijk hoe ik mijn telefoon weer in orde krijg danwel door wie en waar ik dit kan laten doen...
Ik heb al geprobeerd de fabrieksintellingen terug te zetten, maar dit haalde niks uit. Kan ik het ook nog proberen met een 'reset'? Dit werd in een ander topic dat ik had geopend gesuggereerd, maar ik werd doorverwezen naar dit topic en mijn topic werd dus gesloten...
Is een 'reset' iets anders dan het terugzetten van de fabrieksinstellingen en zo ja hoe kan ik dit doen???
Ik had ook reeds het idee geopperd dat mijn problemen mogelijk veroorzaakt worden omdat ik met een oude (paar jaar) nokia oplader mijn batterij oplaadt, maar er werd reeds aangegeven dat dit niet de oorzaak kon zijn...
Yup alsof ie er voor gemaakt is!Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 14:37:
Weet iemand of de gewone Nokia 8800 (niet sirocco versie) in een CP-104 past?
Dus dat hoesje van de Sirocco versie?
[afbeelding]
Bedankt!
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq