Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0b5cur1tY
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-06 08:52
Wat teleurstellend dat andere mensen hier dit ook ervaren... En verbazingwekend dat zulke problemen niet meer algemeen bekend zijn. Ik zou zeker een nieuwe telefoon eisen... maar ben bang dat dit eigenlijk een 'feature' is van de 8800...

Mijn LG KG320S daarentegen, zit echt perfect in elkaar...

0b5cUr1ty / http://mobitopia.blogspot.com

Verwijderd

wie o wie kan me helpen aan de volgende 3 dingen voor weinig geld

1 x phf HS-15 , de headset die in de doos van de 8800 zit
1 x achterklep nokia 8800
1 x bl-5x

alle 3 graag voor een leuke prijs en helemaal nieuw

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2006 11:10 ]

Verwijderd

Ik heb een probleempje met mijn 2 weken geleden aangeschafte 8800 Special Edition :(
Het linker knopje bovenaan (waarmee je je favorieten bijvoorbeeld oproept als hij op 'gewoon' staat) blijft geregeld hangen. Wanneer ik hem bijvoorbeeld indruk om een smsje volledig leeg te maken (clear), dan gaat hij rare dingen doen.. die ik niet wil.

Wat kan ik hier tegen doen,..? neem aan dat het onder de garantie valt,.. moet ik hiervoor Nokia bellen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 10:51:
wie o wie kan me helpen aan de volgende 3 dingen voor weinig geld

1 x phf HS-15 , de headset die in de doos van de 8800 zit
1 x achterklep nokia 8800
1 x bl-5x

alle 3 graag voor een leuke prijs en helemaal nieuw
Ebay....

Verwijderd

ik heb mijn nokia 8800 al best vaak laten stuiteren....ik ben benieuwd of iemand weet waar ik (goedkoop) bijvoorbeeld een nieuw achter klepje kan bestellen...

groetjes richard

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:21

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
dat kan, er is een winkel die dat levert. Gewoon even de de winkels die de 8800 leveren langslopen (pricewatch)

edit: vooruit dan :P http://nl.kelkoo.be/b/a/ss_accu_nokia_8800.html

[ Voor 24% gewijzigd door We Are Borg op 28-09-2006 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvt

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2006 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben sinds gister ook in het bezit van dit fantastische toestel. Bevalt tot nu toe prima!

Kleing vraagje, graag zou ik in het bezit willen komen van de Nokia Suède Draagtas CP-35.

Is hier los aan te komen, voor een leuke prijs? Ik kom er op marktplaats/speurders/ebay niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel10
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-07 10:55
Zijn er meer mensen die er ook last van hebben dat je telefoon na een halve dag gebruik (wel veel bellen enzo) ineens uitvalt met de mededeling "batterij leeg" en na een tijdje weer gewoon 4 streepjes aangeeft en weer een dag meegaat... heb dit nu heel vaak en vindt 't behoorlijk vervelend worden. Maar heeft 't wel zin om terug te sturen want hoe controleren ze het, 't gebeurt ook niet altijd.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

michiel10 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 14:56:
Zijn er meer mensen die er ook last van hebben dat je telefoon na een halve dag gebruik (wel veel bellen enzo) ineens uitvalt met de mededeling "batterij leeg" en na een tijdje weer gewoon 4 streepjes aangeeft en weer een dag meegaat... heb dit nu heel vaak en vindt 't behoorlijk vervelend worden. Maar heeft 't wel zin om terug te sturen want hoe controleren ze het, 't gebeurt ook niet altijd.... :(
wat voor SW zit er in? (*#0000#)
ze kunnen de batterij iig nakijken, of nameten, maar denk eerder dat het de SW is.
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 12:06:
Ben sinds gister ook in het bezit van dit fantastische toestel. Bevalt tot nu toe prima!

Kleing vraagje, graag zou ik in het bezit willen komen van de Nokia Suède Draagtas CP-35.

Is hier los aan te komen, voor een leuke prijs? Ik kom er op marktplaats/speurders/ebay niet uit.
kan je volgens mij gewoon in een Nokia Service point bestellen, leuke prijzen bestaan niet, zal wel rond de 10-20 eurie kosten denk ik.

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel10
Underworld schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 16:07:
[...]

wat voor SW zit er in? (*#0000#)
ze kunnen de batterij iig nakijken, of nameten, maar denk eerder dat het de SW is.
V 03.94
RM-13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 10:21
Ik heb er versie 4.10 inzitten, maar heb dit probleem ook...

Komt omdat mijn beide batterijen helemaal 'aan poeier' zijn...heb dan ook 2 van die 1500 dingen besteld die morgen binnenkomen (zal mijn ervaringen hier neerzetten)

Maar goed de standaard bat is heel erg slecht, binnen een jaar kun je met veel bellen beide afschrijven....ik heb bijvoorbeeld ook nog een 8910i en deze bat is nog steeds perfect en daar bel ik 4x zo lang mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou het ook mogelijk zijn om het toetsenbord (incl menu knoppen etc) van de Sirocco op een 'normale' 8800 te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel10
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 17:04:
Zou het ook mogelijk zijn om het toetsenbord (incl menu knoppen etc) van de Sirocco op een 'normale' 8800 te zetten?
Nee, kijk naar de onder- en bovenkant van het toetsenbord, die is bij de sirocco helemaal recht, en bij de 'normale' 8800 gebogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik had zojuist hetzelfde accu probleem. Was aan het bellen, accu-indicator gaf aan dat accu compleet vol was. Paf, accu leeg, telefoon direct uit. Ik zet de telefoon aan, accu-indicator staat op 5 streepjes. Bel die persoon terug, paf accu leeg en telefoon wederom uit. Zet de telefoon weer aan accu-indicator geeft aan dat de accu weer volledig vol zit. :S

Telefoon vervolgens aan de lading, krijg ik na 10 minuten al de melding : batterij opgeladen. En daarna ging het weer goed. Vaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel10
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 17:56:
Ook ik had zojuist hetzelfde accu probleem. Was aan het bellen, accu-indicator gaf aan dat accu compleet vol was. Paf, accu leeg, telefoon direct uit. Ik zet de telefoon aan, accu-indicator staat op 5 streepjes. Bel die persoon terug, paf accu leeg en telefoon wederom uit. Zet de telefoon weer aan accu-indicator geeft aan dat de accu weer volledig vol zit. :S

Telefoon vervolgens aan de lading, krijg ik na 10 minuten al de melding : batterij opgeladen. En daarna ging het weer goed. Vaag...
Ja op die manier heb ik 't ook... denk dat ik 't toch maar op laat sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, droevig voor een telefoon die ooit 900euro nieuw kostte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die van mij ligt nu al een tijdje op de reparatie banken van Nokia.. het linker-boven-toetsje zat nogal los en bleef bij het indrukken ook regelmatig hangen :(

wil hem wel snel terug :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:37
Dan hoop ik voor je dat ze hem repareren! Ik kreeg mijne laatst doodleuk terug met de melding je hebt vochtschade op de printplaat, dat valt niet onder de garantie en de verzekering vergoedt het ook niet :(

De camera, toetsenbord, display en alles zijn nog perfect! Maar repareren deden ze hem toch echt niet! Of ik moest 300€ betalen voor een nieuw printplaatje :S En blijkbaar is tijdens transport ook nog het achterplaatje beschadigd, want dat moest ook spontaan vernieuwd worden! .... kostprijs 40€! Ben me dus lekker een nieuwe SE W810i gaan halen, dat was goedkoper!

Achja, indien iemand nog een kapotte 8800 kan gebruiken voor reparatie van zijn eigen (bv toetsenbord, sliding mechanisme, display, camera module, antenne etc.), of voor casemod doeleinden... laat me maar wat weten.
Indien dit niet hier gezet mag worden van mods omdat het wellicht in vraag en aanbod thuishoort, dan bij deze mijn excuses, aangezien ik het meer bedoel als "help-een-mede-GoTter"

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel10
F-Tim schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 23:53:
Dan hoop ik voor je dat ze hem repareren! Ik kreeg mijne laatst doodleuk terug met de melding je hebt vochtschade op de printplaat, dat valt niet onder de garantie en de verzekering vergoedt het ook niet :(
Belachelijk, wat voor een verzekering heb je dan die dat niet vergoed? Dacht toch dat de meeste telefoonverzekeringen tegenwoordig alle soorten vocht- en waterschade dekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel10
Via welke site kan ik trouwens de firmware updaten?

[ Voor 86% gewijzigd door michiel10 op 26-10-2006 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Kan niet met dit toestel. Alleen met de N-serie toestellen en nog een paar oudere.

Voor dit toestel moet je naar een Nokia Service Point

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
michiel10 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 00:09:
[...]

Belachelijk, wat voor een verzekering heb je dan die dat niet vergoed? Dacht toch dat de meeste telefoonverzekeringen tegenwoordig alle soorten vocht- en waterschade dekken...
Die van T for Telecom, de Gold verzekering van Harmony Service Center!

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

michiel10 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 00:09:
[...]

Inderdaad jah daar is die verzekering nou juist voor bedoeld...
@F-Tim
hmm ik zou nog maar ff bellen met die verzekerings maatschappij, tenzij er in de voorwaarde staat dat je echt niet voor corossie of vochtschade verzekert bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Underworld schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:40:
[...]

Inderdaad jah daar is die verzekering nou juist voor bedoeld...
@F-Tim
hmm ik zou nog maar ff bellen met die verzekerings maatschappij, tenzij er in de voorwaarde staat dat je echt niet voor corossie of vochtschade verzekert bent
Ik heb ze al gebeld, heb ze al een brief geschreven, en ben ook nog bij T for Telecom geweest... Ze weigeren elke vorm van medewerking. Rechtsbijstand kon ook niets voor me betekenen. All and all.... I'm screwed 8)7

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
F-Tim schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 12:38:
[...]

Ik heb ze al gebeld, heb ze al een brief geschreven, en ben ook nog bij T for Telecom geweest... Ze weigeren elke vorm van medewerking. Rechtsbijstand kon ook niets voor me betekenen. All and all.... I'm screwed 8)7
Nou, een verzekering dekt juist vochtschade. Ik zou er maar nog een keer achteraan gaan, want mijn vrouwtje heeft ook een keer vochtschade gehad en geen probleem hoor, er lag gelijk een nieuw toestel klaar. Daar betaal je toch ook voor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel10
[...]

En anders gooi je 'm ff hard op straat of tegen de muur, en stuur 'm dan nog een keer op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

[...]

Ik heb ze al gebeld, heb ze al een brief geschreven,
Wie precies? En welk nummer?
en ben ook nog bij T for Telecom geweest... Ze weigeren elke vorm van medewerking. Rechtsbijstand kon ook niets voor me betekenen. All and all.... I'm screwed 8)7
Het enige wat ik mij zou kunnen bedenken, waardoor de verzekering jouw claim zou mogen weigeren is dat je de premie niet heb betaald...

Is dat altijd goed gegaan?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 08:10

KSH

He F-Tim ,

Als medewerker van T for Telecom kan ik je 100% verzekeren dat waterschade gedekt is met de goldcover. De procedure is als volgt:

- Bellen met Harmony Service Center (=verzekeringsmaatschappij)
(nummer staat op 1ste blad van Algemene Voorwaarden helemaal bovenaan)

- Vervolgens na je schade aangemeld te hebben, krijg je een schadenummer toegewezen

- Onder dit schadenummer stuur je op (wel aangetekend, kost je 6 euro nog wat)

- Vervolgens krijg je 2 werkdagen later een brief thuis gestuurd dat je een nieuwe telefoon mag afhalen bij de T for Telecom waar je je telefoon hebt gekocht.

- Na hem afgehaald te hebben, zal je eigen risico van 35 euro een paar dagen later automatisch afgeschreven worden.

Dus als je morgen belt heb je uiterlijk woensdag een nieuwe telefoon ;). Je kan zelfs eventueel met bijbetaling de Sirocco Edition halen als je wilt. Kost je ongeveer 200 euro bijbetalen.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel10
Was net een beetje heen en weer aan het sliden met m'n 8800, schiet opeens dat slidesysteem net een stukje verder door dan normaal :? Het klinkt nu ook heel vreemd als in 'm open schuif. Zou dit vallen onder de garantie of de dekking van mijn verzekering...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over dat heen en weer sliden gesproken... Hoe doen jullie dat? Laten jullie hem 'wegschieten' of hou je hem wat tegen met je duim? Ikzelf duw hem met mijn duim omhoog en hou hem dan ook iets tegen zodat ie niet zo hard omhoog klapt. Vind de veer vrij sterk die er in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel10
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:01:
Over dat heen en weer sliden gesproken... Hoe doen jullie dat? Laten jullie hem 'wegschieten' of hou je hem wat tegen met je duim? Ikzelf duw hem met mijn duim omhoog en hou hem dan ook iets tegen zodat ie niet zo hard omhoog klapt. Vind de veer vrij sterk die er in zit.
Ik laat 'm gwoon schieten, moet 'ie toch tegen kunnen. Mja blijkbaar dus niet... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
Mijn moeder heeft per ongeluk een 8801 besteld op internet.
ze heeft kpn netwerk. Krijgt ze nu problemen met ontvangst?
ze belt veel in china en in de US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel10
Heb 'm op laten sturen. Heeft iemand er ervaringen mee of ze zo'n slidesysteem gewoon vervangen of dat ik een nieuw toestel krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

michiel10 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:47:
Heb 'm op laten sturen. Heeft iemand er ervaringen mee of ze zo'n slidesysteem gewoon vervangen of dat ik een nieuw toestel krijg?
Ik denk in de volgorde zoals je nu zelf noemt. Ze zullen het proberen te vervangen, kan dit niet dan krijg je een nieuw toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben die van mij nu ook al anderhalve week kwijt. Schijnt dat ze opgestuurd worden naar het buitenland. Bij mij moest heel de bovenkant vervangen worden (het scherm) en het toetsenbord..

Ben benieuwd hoelang het nog duurt voordat ik dat prachtige ding weer in mn handen mag hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

michiel10 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:46:
Was net een beetje heen en weer aan het sliden met m'n 8800, schiet opeens dat slidesysteem net een stukje verder door dan normaal :? Het klinkt nu ook heel vreemd als in 'm open schuif. Zou dit vallen onder de garantie of de dekking van mijn verzekering...?
Jah daar heb ik er ook al een paar voor terug zien komen, gewoon garantie questie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werk jij bij een NSP Underworld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel10
Underworld schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:43:
[...]

Jah daar heb ik er ook al een paar voor terug zien komen, gewoon garantie questie...
Gelukkig. En kan dat slidesysteem altijd vervangen worden? Nieuw toestel zou ik namelijk ook niet vervelend vinden ;)

[ Voor 9% gewijzigd door michiel10 op 01-11-2006 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag in het bezit willen komen van een Nokia Suède Draagtas CP-35. Deze ben ik helaas kwijt. Is er iemand die hem toch nooit gebruikt en mij blij wil maken? Kan nergens op internet dit ding los bestellen. En een telefoontje naar de Nokia Careline bood ook geen uitkomst. Zij konden niets voor me betekenen, daar deze tasjes alleen in het verkooppakket geleverd worden en niet los verkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 10:05:
Ik zou graag in het bezit willen komen van een Nokia Suède Draagtas CP-35. Deze ben ik helaas kwijt. Is er iemand die hem toch nooit gebruikt en mij blij wil maken? Kan nergens op internet dit ding los bestellen. En een telefoontje naar de Nokia Careline bood ook geen uitkomst. Zij konden niets voor me betekenen, daar deze tasjes alleen in het verkooppakket geleverd worden en niet los verkocht worden.
ik heb hem inderdaad,.. gebruik hem nooit. stuur maar even mailtje naar [niet-meer-nodig :P]

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2006 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:01:
[...]

ik heb hem inderdaad,.. gebruik hem nooit. stuur maar even mailtje naar c.bovers[at]misterbob[punt]nl
Je hebt mail ;) Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
Brimme schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:22:
Mijn moeder heeft per ongeluk een 8801 besteld op internet.
ze heeft kpn netwerk. Krijgt ze nu problemen met ontvangst?
ze belt veel in china en in de US.
iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Volgens mij niet Vodafone en KPN gebruiken de 900 en de 8801 heeft als goed is geen 900 band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de accu van de Sirocco Edition (BP-6X) uitwisselbaar met de 'gewone' 8800? De Nokia Careline zegt van niet, maar ook om me heen, dat het ook weer wel kan. Iemand een duidelijk antwoord hierop? Word namelijk heel droevig van 45 minuten spreektijd met mijn BL-5X accu's, echt niet normaal.

Indien dit niet mogelijk is, weet iemand dan een goed 1500mAh (of iets in die richting) alternatief? Ik zie dat Ebay er vol mee staat, maar wil graag iets goeds hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
okio schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 16:29:
Ik heb er versie 4.10 inzitten, maar heb dit probleem ook...

Komt omdat mijn beide batterijen helemaal 'aan poeier' zijn...heb dan ook 2 van die 1500 dingen besteld die morgen binnenkomen (zal mijn ervaringen hier neerzetten)

Maar goed de standaard bat is heel erg slecht, binnen een jaar kun je met veel bellen beide afschrijven....ik heb bijvoorbeeld ook nog een 8910i en deze bat is nog steeds perfect en daar bel ik 4x zo lang mee.
Nou ik heb deze batterij even getest, en deze is na goed opladen subliem... _/-\o_

Zeker een aanrader, mochten meer mensen deze accu willen, dan kan ik er voor een schappelijk prijsje aan komen (zonder gedoe en hoge verzendkosten ebay)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals je hierboven al leest ben ik mijn accu's ook spuugzat. Dus ik wil ook wel 1 of 2 van die 1500mAh accu's hebben. Wat is je prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik meld me ook aan voor deze accu's. Word strontziek van de huidige accu's.. Ben benieuwd naar je prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik meld me ook aan...iedere dag opladen gaat me ook zwaar irriteren...
dus roep maar hoe en wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio

Dit is niet V&A

[ Voor 88% gewijzigd door Canaria op 03-11-2006 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
nee daar gaat het ook niet om, probeer mensen met hetzelfde probleem goedkoop te helpen...worden ook webwinkels genoemd dus ik zie het probleem niet (vind dit nog minder erg)

dus er kan nog steeds contact met mij worden opgenomen indien iemand deze accus wenst, heb tot nu toe 6 aanmeldingen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist, Okio is goed bezig.. Geef je e-mail adres anders even. Dan gaan we daar verder, ben niet zo heel bekend hier dus kon jouw e-mail adres niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je je 8800 bij een NSP laten upgraden zonder de bon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ja, de garantie wordt bekeken aan de hand van het IMEI nummer.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okio schreef op donderdag 02 november 2006 @ 12:56:
[...]

Nou ik heb deze batterij even getest, en deze is na goed opladen subliem... _/-\o_

Zeker een aanrader, mochten meer mensen deze accu willen, dan kan ik er voor een schappelijk prijsje aan komen (zonder gedoe en hoge verzendkosten ebay)
Hallo, graag ook contactje, wil ook zo'n batterijtje voor mijn 8800tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand weet van een voice recording software die gesprekken kan opnemen ZONDER beep ?

Thanks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plz geen warez request! 'T is geen handelstopic; het is hier een discussie.

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2006 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Laatst online: 11-09 10:58
Verwijderd schreef op zondag 05 november 2006 @ 11:55:
Heeft er iemand weet van een voice recording software die gesprekken kan opnemen ZONDER beep ?

Thanks...
Dit kan toch al standaard met je 8800...

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij bedoeld telefoongesprekken. De meeste software bevat een 'piep' om de 10seconden ongeveer, die beide partijen kunnen horen. Maar er is ook software die geen piepjes geeft, en dus kun je ongestoord een heel gesprek opnemen. Kan wel eens handig zijn. Zal eens ff zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Laatst online: 11-09 10:58
Die telefoongesprekken bedoel ik ook... Kun je standaard al opnemen op je 8800, bij mijn weten zonder *beep*!

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Brake_ schreef op zondag 05 november 2006 @ 20:43:
Die telefoongesprekken bedoel ik ook... Kun je standaard al opnemen op je 8800, bij mijn weten zonder *beep*!
Bij mij is er alleszins een BEEP :-( bij jou niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een kort, maar simpel vraagje:

Zijn er hier mensen die hun Nokia 8800 al een keer op hebben laten sturen naar Nokia voor reparatie? En zo ja, hoelang duurde dat gemiddeld?

..
Waarom ik dit vraag? Mijn Nokia 8800 is nu al zo'n 3,5 week weg en ik mis hem :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:13
ze zijn beveiligd ....

... inderdaad, en dat is niet voor niets zo! Graag geen requests dus!

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2006 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...en, ingaan op requests is dus helemaal 403; forbidden!

[ Voor 111% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2006 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Aantal mbr's gedaan en zelfs een aantal posts moeten verwijderen!
Laat het niet uit de hand lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg jammer weer dat het zo moet. Iemand probeert te helpen door zijn ervaringen m.b.t. een betere accu te delen. En tevens een soort inkoopactie te houden om zoveel mogelijk mensen te voorzien van een accu die het wel goed doet. Dit in tegenstelling tot de meegeleverde BL-5X accu die gewoon belabberd slecht is.

Wat is er dan in godsnaam illegaal/verkeerd aan een oproep (niks meer en niets minder) van iemand die anderen wil helpen? Daar is een forum toch voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
Tsjah het wordt me onmogelijk gemaakt hier, het zij zo (heb het 2x geprobeerd)

Wel zonde want er is erg veel animo...iemand een idee over hoe nu te handelen? Kan wel een ia/sk gaan starten maar als de policy strikt is wordt dat ook weer verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Okio;

Zoals je weet heb ik zo'n beetje als eerste al een bestelling bij je gedaan. Vind dit erg jammer dat het zo moet.

Er zijn nu een aantal opties:

- We zetten een advertentie op Tweakers - Vraag en Aanbod
- We organiseren een IA op bijvoorbeeld inkoopacties.net
- We laten het hierbij en voorzien de mensen die deze accu reeds bij jou besteld hebben van een accu (of meerdere) en case closed.

Mocht je een IA op willen zetten ben ik bereid je daar bij te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik wilde hier niet over beginnen maar er kan inderdaad op inkoopacties of samenkopen een actie worden gestart en eventueel in je signature kan je dan een link plaatsen.
En het is inderdaad lastig als heel het topic bestaat uit inkoop en verkoop vragen.

En helaas blijf je nog doorgaan, zet het nogmaals op inkoopacties of sk en zet het in je signature, het gaat niet om of je iemand mag helpen of niet. Alleen deze topic is niet bedoelt om te handelen.

[ Voor 29% gewijzigd door B0MBACI op 11-11-2006 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B0MBACI schreef op woensdag 08 november 2006 @ 19:10:
En het is inderdaad lastig als heel het topic bestaat uit inkoop en verkoop vragen.
Dit was helemaal niet het geval. Okio heeft 1 keer een oproep geplaatst, met hierbij de mededeling om naar hem te mailen als er interesse was. Hiermee werd Tweakers ontzien en had verder niemand er last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Mn rechter soft button doet het niet zo goed. Wat kan ik hier aan doen?
@okio: waar heb je die batterijen gehaald? Ik heb interesse in meerdere stuks.

[ Voor 13% gewijzigd door FlipFlink op 11-11-2006 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlipFlink schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 00:20:
Mn rechter soft button doet het niet zo goed. Wat kan ik hier aan doen?
Beste is om even een NSP te bezoeken, waarschijnlijk is het nog garantie.
@okio: waar heb je die batterijen gehaald? Ik heb interesse in meerdere stuks.
Hier mogen we het helaas niet meer over hebben van de moderators hier. Stel je voor dat je elkaar helpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 8800 doet een beetje raar: als ik een sms ontvang lees ik hem, klik op antwoord, typ mijn tekst en dan op verzenden. Op dat moment komt er soms een slotje linksboven in het scherm, daarna krijg ik de melding verzenden mislukt. Als ik het dan nog een keer probeer doet ie het wel. Dit is dus niet altijd, maar soms.

Ook heb ik soms als ik zit te klikken in de menu's dat er opeens komt te staan "simkaart plaatsen" waarna hij weer naar het hoofdscherm springt. Daarna zie je het signaal weer terugkomen en werkt hij verder wel gewoon goed.

Zou dit software kunnen zijn? er staat nu versie 3.90 op zag ik.
Ik heb wel nog 1jaar garantie aan de hand van de bon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Hoe kan dat als niemand hier z'n msn of email/DM of whatever in zijn profiel heeft staan... :'(

ik ben nog steeds erg tevreden over m'n 8800, enige vindt ik dat mijn batterij klepje zo makkelijk op en neer gaat, beetje irritant voor de rest is het steeds de kunst om hem zo hard mogelijk open te schuiven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de linker -en rechterbovenhoeken van mijn 8800 heb ik een soort vette plekken/vingerafdrukken zitten. Het bevindt zich aan de binnenkant vh scherm. Erg irritant. Kan dit onder garantie weggehaald worden? En heeft iemand ervaring met het servicepoint in Rijssen? Woon zelf in Deventer, maar ben zwaar ontevreden over Kruitbosch en de Weerd. Daar moet je zelfs voor een simpele firmware upgrade je toestel 1 week (!!) missen. Voeren 'gewone' servicepoints ook reparaties uit aan de 8800, of moet je speciaal naar een premium point?

edit: en ik heb mega veel stof in het mijn toestel, in de naden vh slide systeem, luidspreker en tussen de toetsen. Is hier makkelijk iets aan te doen?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2006 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn 8800 een nu paar maanden gebruikt. De mooiste en meest classy foon by far maar verder een ellende ding. Priegelig toetsenbord, onderste toetsenrij te dicht op de rand van de behuizing en de batterij gebruiksduur is om te huilen. Schaamteloos voor zo'n dure GSM.

Ik heb mijn oude 6230-je weer uit de kast gepakt en dat is haast een openbaring... :? Ik doe mijn 8800 lekker weg en heb een 5500 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb via via een Nokia 8801 gekocht. Deze zat nog in het originele plastic dus ik dacht dat zit wel goed, maar dit blijkt toch tegen te vallen

De Nokia 8801 is de Amerikaanse variant van de Nokia 8800 en wordt zodoende in Europa niet ondersteund door Nokia. Dit komt erg slecht uit want mijn telefoon werkt niet correct. Het display licht werkt namelijk helemaal niet. Hierdoor kan ik alleen bij daglicht of onder een lamp zien wat er op het scherm staat en anders bijna niet. Verder werkt ook het geluid niet goed. Ik moet echt supergoed luisteren om wat te kunnen horen. Als ik de telefoon op de luidspreker zet dan gaat ie wel harder maar lang niet zo hard als ie hoort te gaan in de luidsprekerstand. Hij gaat dan net iets harder dan normaal tijdens het bellen. Ik zet nu dus meestal de luidsprekerstand meteen aan en houd hem in die stand tegen mijn oor zodat ik alles normaal kan verstaan...

Mijn vraag is nu of iemand mogelijke oorzaken weet voor deze problemen. Zou er binnenin iets kapot zijn, los zitten of kan het ook ergens anders aan liggen. Als iemand weet wat er mee aan de hand zou kunnen zijn dan hoor ik het graag. Nog liever hoor ik natuurlijk hoe ik mijn telefoon weer in orde krijg danwel door wie en waar ik dit kan laten doen...

Ik heb al geprobeerd de fabrieksintellingen terug te zetten, maar dit haalde niks uit. Kan ik het ook nog proberen met een 'reset'? Dit werd in een ander topic dat ik had geopend gesuggereerd, maar ik werd doorverwezen naar dit topic en mijn topic werd dus gesloten...
Is een 'reset' iets anders dan het terugzetten van de fabrieksinstellingen en zo ja hoe kan ik dit doen???

Ik had ook reeds het idee geopperd dat mijn problemen mogelijk veroorzaakt worden omdat ik met een oude (paar jaar) nokia oplader mijn batterij oplaadt, maar er werd reeds aangegeven dat dit niet de oorzaak kon zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:34

_Christiaan_

Master of SOG

Hmm ik denk dat je probleem te moeilijk ligt voor ons. Het zou namelijk zoveel kunnen zijn. Wat ik zou doen als ik jou was, is het laten flashen naar de nieuwste software versie bij een Nokia Service Point. Als hij het dan nog niet doet, zou je misschien ff bij een service point kunnen vragen of hij nog te fixen is.

Hoeveel heb je er trouwens voor betaald?

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er 300 euro voor betaald, maar bij een nokia service point kan ik met de telefoon toch niet terecht lijkt me. Het gaat om een 8801 en die wordt niet ondersteund in Europa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik zou naar een lokale unlocker/telefoonboer gaan zij kunnen het waarschijnlijk flashen en eventueel repareren.
Aan een service point heb je inderdaad niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Kan je niet gewoon je geld terugvragen van degene van wie je hem hebt gekocht?

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat kan natuurlijk ook, maar ik wil eerst kijken of ik hem aan het werken krijg...

Maar een 'reset' is dat ook nog mogelijk, of is dat nou inderdaad gewoon hetzelfde als het terugzetten van de fabrieksinstellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 08:20:
Ik heb mijn 8800 een nu paar maanden gebruikt. De mooiste en meest classy foon by far maar verder een ellende ding. Priegelig toetsenbord, onderste toetsenrij te dicht op de rand van de behuizing en de batterij gebruiksduur is om te huilen. Schaamteloos voor zo'n dure GSM.

Ik heb mijn oude 6230-je weer uit de kast gepakt en dat is haast een openbaring... :? Ik doe mijn 8800 lekker weg en heb een 5500 besteld.
Ik sluit me geheel bij je aan. De mijne gaat vandaag ook marktplaats op. Ben hem helemaal zat, exact om de redenen die jij noemt. Het is een schande dat ze een toestel van destijds €1000,- niet goed voor elkaar hebben. Ik gebruik nu mijn 6233 weer en ga waarschijnlijk een N80 aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Ik vind het batterij gebruik best wel meevallen, met m'n 6100 deed ik een week met m'n batterij, met de twee batterijen van de 8800 ook. Het verschil is dat als m'n batterij onverwachts leegraakt dat ik met de 8800 altijd nog een reserve batterij heb, bij de 6100 moet ik eerst wachten totdat ik het weer kan opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar je bent toch wel met me eens dat het al van de zotte is dat je uberhaupt 2 batterijen krijgt, omdat Nokia bij introductie al wist dat het k*tbatterijen waren? Dat soort dingen horen bij een *kuch* premium toestel voor elkaar te zijn. Hoe lastig kan het zijn om een goede accu te fabriceren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 21:08:
Maar je bent toch wel met me eens dat het al van de zotte is dat je uberhaupt 2 batterijen krijgt, omdat Nokia bij introductie al wist dat het k*tbatterijen waren? Dat soort dingen horen bij een *kuch* premium toestel voor elkaar te zijn. Hoe lastig kan het zijn om een goede accu te fabriceren?
Idd, dit snap ik ook niet. Third party batterijproducenten zijn er namelijk wel in geslaagd. Ik heb ze ergens gezien, met veel mAh en te koop voor een paar tientjes.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

_Christiaan_ schreef op maandag 15 januari 2007 @ 22:05:
[...]

Idd, dit snap ik ook niet. Third party batterijproducenten zijn er namelijk wel in geslaagd. Ik heb ze ergens gezien, met veel mAh en te koop voor een paar tientjes.
Jah, maar alleen via eBay zijn de 1500 types te verkrijgen :/
Maar ik zal er niet voorzorgen dat er weer allemaal TR's worden verstuurd O-)

btw. doe ik mijn 8800 om de 2 dagen in de lader, en ik vind dat verder nog prima gaan

Oh is iemand al trouwens het CP-104 tasje van de scirocco tegengekomen (buiten ebay voor 20 pond :/ )

[ Voor 9% gewijzigd door Underworld op 15-01-2007 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weer een nieuwe editie van de 8800SE
http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=1c7a114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

OMG ik vind em best fout.
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/images/upload/1164399247Nokia-8800-Diamond.jpg

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Er is ook nog een Lamborghini editie:

Afbeeldingslocatie: http://www.sybarites.org/wp-content/p338005.jpg

edit:
Tja, dit is een Sirocco Edition, maar daarom moeten de 2 verschillende topics ook gewoon gemerged worden.

[ Voor 38% gewijzigd door Ginz op 16-01-2007 15:01 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

ik wil ook een nokia 8800 hebben, maar ik ben bang dat nokia me echt €€ gaat vragen als het toestel buiten de garantie valt. Heetf iemand daar ervaring mee

* offtopic:
wie wilt zijn 8800 ruilen tegen mijn n91 met bon?? *

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:49
Tijdens één van mijn laatste verblijven in het buitenland (november, van koud Nederland naar +30 graden), functioneerde mijn 8800 ineens voor geen meter meer. Alles leek te functioneren, maar simkaarten werden niet meer gelezen.

Enfin weggebracht, want ja alles werkt nog en het is toch een premium telefoon. Komt ie terug met de mededeling vochtschade en nul garantie natuurlijk.

Hierbij een foto van de vochtschade, ik begrijp er niets van en lijkt me niet dat dit de oorzaak is van het euvel. Besides een 8800 ben je zuinig mee dus water of andere risicovolle dingen blijft mijn nokia ver van weg.

Afbeeldingslocatie: http://www.tinypic.us/images/644281197159.jpg

Iemand iets zinnigs te zeggen over eventuele reparatie? Ik heb het gevoel dat ik afgescheept wordt door Dynafix en dat Nokia zich daar lekker achter verschuilt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

amokjeeh schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 14:47:
Tijdens één van mijn laatste verblijven in het buitenland (november, van koud Nederland naar +30 graden), functioneerde mijn 8800 ineens voor geen meter meer. Alles leek te functioneren, maar simkaarten werden niet meer gelezen.

Enfin weggebracht, want ja alles werkt nog en het is toch een premium telefoon. Komt ie terug met de mededeling vochtschade en nul garantie natuurlijk.

Hierbij een foto van de vochtschade, ik begrijp er niets van en lijkt me niet dat dit de oorzaak is van het euvel. Besides een 8800 ben je zuinig mee dus water of andere risicovolle dingen blijft mijn nokia ver van weg.

[afbeelding]

Iemand iets zinnigs te zeggen over eventuele reparatie? Ik heb het gevoel dat ik afgescheept wordt door Dynafix en dat Nokia zich daar lekker achter verschuilt :'(
Naar een andere Nokia Service Point gaan natuurlijk :)

Kijk hier ff voor een Service Point. Die met een sterretje zijn Premium Service Points, deze moet je bij voorkeur hebben. In Zuid-Holland is bijv. Ricom Repairs in Schiedam een Service Point dat Premium Service verleent.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:49
_Christiaan_ schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 17:36:
[...]

Naar een andere Nokia Service Point gaan natuurlijk :)

Kijk hier ff voor een Service Point. Die met een sterretje zijn Premium Service Points, deze moet je bij voorkeur hebben. In Zuid-Holland is bijv. Ricom Repairs in Schiedam een Service Point dat Premium Service verleent.
Tsja ik ben in Haarlem geweest, daar doen ze een software upgrade en als het niet werkt gaat ie naar Dynafix. Is het bij Ricom anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook weer zoiets, die Premium NSP's. De mensen in het noorden en oosten vh land (waar ik dus ook onder val) pissen weer naast de pot. Die moeten ik weet niet hoever rijden om hun telefoon weg te brengen (en weer op te halen in het geval je niet op de reparatie kunt wachten). Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

amokjeeh schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 18:10:
[...]

Tsja ik ben in Haarlem geweest, daar doen ze een software upgrade en als het niet werkt gaat ie naar Dynafix. Is het bij Ricom anders?
Geen idee, maar je zou het sowieso eens kunnen proberen. Misschien dat een andere service point em wel fixt :)

En bij Ricom krijg je een leentelefoon als het goed is, aangezien dit een premium service point is.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okio schreef op woensdag 08 november 2006 @ 18:34:
Tsjah het wordt me onmogelijk gemaakt hier, het zij zo (heb het 2x geprobeerd)

Wel zonde want er is erg veel animo...iemand een idee over hoe nu te handelen? Kan wel een ia/sk gaan starten maar als de policy strikt is wordt dat ook weer verwijderd
Hey Okio,

Welke 1500 mah is dat dan? Is dat deze? Of heb je zelf een link?

http://cgi.ebay.de/Akku-L...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Ben je niet bang dat deze onbetrouwbaar is en explodeert?

Bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de gewone Nokia 8800 (niet sirocco versie) in een CP-104 past?
Dus dat hoesje van de Sirocco versie?

Afbeeldingslocatie: http://images.channeladvisor.com/Sell/SSProfiles/72000733/Images/3/cp-104gn.jpg

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom_aagten
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-09 12:52
Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 17:40:
Hallo,

Ik heb via via een Nokia 8801 gekocht. Deze zat nog in het originele plastic dus ik dacht dat zit wel goed, maar dit blijkt toch tegen te vallen

De Nokia 8801 is de Amerikaanse variant van de Nokia 8800 en wordt zodoende in Europa niet ondersteund door Nokia. Dit komt erg slecht uit want mijn telefoon werkt niet correct. Het display licht werkt namelijk helemaal niet. Hierdoor kan ik alleen bij daglicht of onder een lamp zien wat er op het scherm staat en anders bijna niet. Verder werkt ook het geluid niet goed. Ik moet echt supergoed luisteren om wat te kunnen horen. Als ik de telefoon op de luidspreker zet dan gaat ie wel harder maar lang niet zo hard als ie hoort te gaan in de luidsprekerstand. Hij gaat dan net iets harder dan normaal tijdens het bellen. Ik zet nu dus meestal de luidsprekerstand meteen aan en houd hem in die stand tegen mijn oor zodat ik alles normaal kan verstaan...

Mijn vraag is nu of iemand mogelijke oorzaken weet voor deze problemen. Zou er binnenin iets kapot zijn, los zitten of kan het ook ergens anders aan liggen. Als iemand weet wat er mee aan de hand zou kunnen zijn dan hoor ik het graag. Nog liever hoor ik natuurlijk hoe ik mijn telefoon weer in orde krijg danwel door wie en waar ik dit kan laten doen...

Ik heb al geprobeerd de fabrieksintellingen terug te zetten, maar dit haalde niks uit. Kan ik het ook nog proberen met een 'reset'? Dit werd in een ander topic dat ik had geopend gesuggereerd, maar ik werd doorverwezen naar dit topic en mijn topic werd dus gesloten...
Is een 'reset' iets anders dan het terugzetten van de fabrieksinstellingen en zo ja hoe kan ik dit doen???

Ik had ook reeds het idee geopperd dat mijn problemen mogelijk veroorzaakt worden omdat ik met een oude (paar jaar) nokia oplader mijn batterij oplaadt, maar er werd reeds aangegeven dat dit niet de oorzaak kon zijn...
Beste tweakers, in mijn geval kun je ook spreken van dit probleem. Mijn nokia 8800 komt uit China, dit wist ik ook niet. De geluidskwaliteit tijdens het bellen vooral de microfoon is erg slecht. Ook is de batterij niet stabiel maar goed daar kan ik wel mee leven. Een half jaar geleden heb ik firmware versie 4.10 op mijn nokia 8800 laten zetten, wel met het risico dat het toestel niet meer zou werken omdat het nederlandse firmware is op een aziatisch toestel. Tevergeefs heeft dit niet mogen helpen en heb ik nog steeds last van een slechte geluidskwaliteit. Iemand die een oplossing heeft? Of die hier ook last van heeft?

Greetz Tom
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.