Nokia 8800 (SE) Topic - Deel 2

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 13.915 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 10:58

still under construction

* _Brake_
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.de/de/53/160340.data.jpg

Welkom in het topic over de meest exclusieve telefoon van Nokia op dit moment! Ik hoop dat je zoveel mogelijk vragen beantwoord zult vinden in deze opening. Zo niet, of heb je het idee iets bij te kunnen dragen: aarzel niet om te posten! Laten we weer zo snel en efficiënt mogelijk naar de volle 1000 posts gaan :)

Belangrijkste kenmerken
  • Duurzame roestvrij stalen covers
  • Geavanceerd display met een krasbestendig venster
  • Geïntegreerde SVGA-camera
  • Actief TFT-display met 262.144 kleuren (208 x 208 pixels)
  • 3D Image Engine voor betere grafische afbeeldingen
  • Video-opname en -streaming
  • Digitale Music Player
  • Synchronisatie tussen toestellen
Werkingsfrequentie
  • Tri-band GSM-dekking op vijf continenten (GSM 900/1800/1900-netwerken)
  • Automatische omschakeling tussen frequentiebanden
Formaat
  • Gewicht: 134 g
  • Afmetingen: 107 x 45 x 15,0-16,5 mm, 67 cc
Scherm en gebruikersinterface
  • TFT-display met hoge resolutie en 262.144 kleuren, resolutie van 208 x 208 pixels
  • Exclusieve gebruikersinterface, thema's en stijlen
Imaging
  • Geïntegreerde SVGA-camera (0,5 megapixels)
  • Videospeler
  • Verbeterde video-opnamekwaliteit (QCIF)
  • 3D Image Engine voor betere grafische afbeeldingen
Messaging
  • Berichten met tekst, een geluidsclip en een foto of een videoclip ontvangen en versturen naar andere compatibele toestellen (maximaal berichtformaat: 300 KB)
  • E-mail: ondersteunt de protocollen SMTP, POP3 en IMAP4
  • Tekstinvoer met woordenboek: ondersteuning voor de belangrijkste talen in Europa, Afrika, Azië-Pacific en Amerika
  • Instant Messaging met contacten met Aanwezigheidsstatus: je kunt de status van je vrienden controleren voordat je ze belt
Geheugenfuncties
  • 64 MB intern NAND-flashgeheugen
Verbinding
  • Draadloze Bluetooth-technologie, Plug & Play-aansluiting
  • Bluetooth SIM Access Profile
  • Synchronisatie tussen toestellen
Spraakfuncties
  • Geïntegreerde handsfree luidspreker
Browsen
  • Geïntegreerde XHTML-browser voor verbindingen via TCP/IP
  • Full OMA Digital Rights Management voor inhoudsbescherming
  • Mobile Wallet 2.0
Gegevensoverdracht
  • EDGE/EGPRS, klasse 8
  • GPRS klasse 8
  • TCP/IP
Media
  • Polyfone (MIDI) beltonen met maximaal 64 stemmen; plus ondersteuning voor AAC- en MP3-beltonen
  • Video-opname en -streaming
  • Digitale Music Player
  • FM-radio
Java™-toepassingen
  • Java™ MIDP 2.0
  • OTA (Over-the-Air) download van Java™-games en -toepassingen
Diensten
  • Exclusieve 3D-afbeeldingen en gebruikersinterfacethema's
  • Beltonen gecomponeerd door de alom geprezen componist Ryuichi Sakamoto
  • Diensten voor streaming video
Inhoud van het verkooppakket
  • Nokia 8800 telefoon
  • Nokia Hoofdtelefoon HS-15
  • Nokia Bureaulader DT-8
  • Nokia Suède Draagtas CP-35
  • Nokia Batterij BL-5X (2)
  • Nokia Reislader ACP-12
  • Gebruikershandleiding
  • CD-ROM
  • Nokia 8800 folder

Link naar Deel 1Nokia 8800 pagina op www.nokia.nl

Nog te doen:
  • Meer plaatjes / foto's
  • Accessoires
  • Nokia codes
  • Laatste firmware status
  • etc. etc.
Als jullie nog iets missen, dan hoor ik het graag!

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 15:48

Leviathan23

I am the proof....

mooie openingspost....nu nog wat meer plaatjes, links etc. en we kunnen er weer tegenaan!

vandaag nieuw klepje gekregen en een nieuwe 1000mAh batterij gelijk in de oplader ermee....nog 12uur te gaan!! :O Dan maar eens kijken of het wat is....en ach voor €20,- kan je het moeilijk laten liggen.....wie niet waagt wie niet wint zeggen ze toch?!!

*update* batterij is nu al volledig opgeladen zegt de telefoon :? nu maar gewoon aanzetten en testen....ik houd jullie op de hoogte...tijd gaat nu in 17:09uur vrijdag 20 januari 2005

**update** wederom een update....batterij houd het goed vol _/-\o_ 30,5uur later....7 gesprekken van ongeveer 3min. de stuk.....12 smsjes heen en weer.....een backup via Bluetooth en een MP3 geluisterd te hebben later.......slechts een streepje minder.....!! Tot nu tot goed!! Ben tevreden.....op naar morgen!!

[ Voor 45% gewijzigd door Leviathan23 op 21-01-2006 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een batterij joh...al 1000 keer gezegd door iedereen maar wordt er toch wel een beetje treurig van
1,5 dag is toch echt maximale wat ik haal
en nokia verteld maar niks over een sterkere batterij...treurig bij zo'n telefoon

gelukkig heb ik wel ergens een "blank" thema van kunnen downloaden want je ziet echt niks met die standaard thema's

valt trouwens op dat weinig gepost wordt ? zullen toch wel wat mensen zijn die deze telefoon hebben...????

mooie OP btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 19:29:
wat een batterij joh...al 1000 keer gezegd door iedereen maar wordt er toch wel een beetje treurig van
1,5 dag is toch echt maximale wat ik haal
en nokia verteld maar niks over een sterkere batterij...treurig bij zo'n telefoon

gelukkig heb ik wel ergens een "blank" thema van kunnen downloaden want je ziet echt niks met die standaard thema's

valt trouwens op dat weinig gepost wordt ? zullen toch wel wat mensen zijn die deze telefoon hebben...????

mooie OP btw
had er wel een maar verkocht vanwege het batterijprobleem. diep triest voor zo'n toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Een carkit is dus een must, in combinatie met minstens een uur rijden per dag :)
Hoppa, dat ding in de kit iedere keer als je instapt, en dan blijftie wel vol.
Maar het blijft klote zeg.. Dat Nokia daar niets aan doet..

* UltraSub wacht nog steeds op een goede aanbieding voor de telefoon :P

[ Voor 18% gewijzigd door UltraSub op 22-01-2006 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:43

AJM

ik heb sterk overwogen om de 8800 aan te schaffen, maar omdat ik deel 1 vanaf het begin heb gevolgd en al die slechte verhalen over de batterij lees is dit voor mij een reden om hem (nog) niet te kopen. Misschien als er een betere batterij beschikbaar is wel, want het blijft een bloedmooi toestel vind ik.

<edit>

kwam deze ook tegen n.a.v. de al eerder genoemde Aston Martin

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/images/upload/1133180193Nokia8800AstonMartin-a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/images/upload/1133180170Nokia8800AstonMartin-b.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door AJM op 22-01-2006 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:32

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Leviathan22 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:51:
mooie openingspost....nu nog wat meer plaatjes, links etc. en we kunnen er weer tegenaan!

vandaag nieuw klepje gekregen en een nieuwe 1000mAh batterij gelijk in de oplader ermee....nog 12uur te gaan!! :O Dan maar eens kijken of het wat is....en ach voor €20,- kan je het moeilijk laten liggen.....wie niet waagt wie niet wint zeggen ze toch?!!

*update* batterij is nu al volledig opgeladen zegt de telefoon :? nu maar gewoon aanzetten en testen....ik houd jullie op de hoogte...tijd gaat nu in 17:09uur vrijdag 20 januari 2005

**update** wederom een update....batterij houd het goed vol _/-\o_ 30,5uur later....7 gesprekken van ongeveer 3min. de stuk.....12 smsjes heen en weer.....een backup via Bluetooth en een MP3 geluisterd te hebben later.......slechts een streepje minder.....!! Tot nu tot goed!! Ben tevreden.....op naar morgen!!
Kan je wat meer info geven :) ?

1. Waar bestelt
2. Wat voor batterij: wat staat er op het label, pics wanneer mogelijk?

Ben benieuwd naar de verdere verloop. Die laatste streepjes gingen namelijk bij mijn 1000mah batterij erg hard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

Zo mensen hier een verslag van de geteste batterij....

hieronder 2 foto's; eentje van de verpakking waarin hij kwam en eentje van de batterij in mijn Nokia!

Afbeeldingslocatie: http://img352.imageshack.us/img352/7633/dsc00005a2xi.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img352.imageshack.us/img352/1150/dsc00011b5dx.th.jpg

deze batterij komt van onze vrienden: Telecom Telecom : http://www.telecomtelecom.nl/?p=20&id=409 te koop voor €22,95

Nou mijn testresultaten:

batterij volledig opgeladen en telefoon aan om 17:09uur vrijdag 20 januari 2006. Batterij op en telefoon uit op zondag 22 januari 2005 om 19.37uur. Totaal dus: 50u en 28min.

gebeld: 4 keer uit à 3min. (gemiddelde tijden)
gebeld: 7 keer in à 4min. (gemiddelde tijden)
sms: 11 keer inkomend
sms: 7 keer heen
bluetooth: 2 keer verbinding gemaakt, eenmaal voor back-up en eenmaal voor opslag mp3's
2 keer liedje geluisterd à 3.25min.
en uiteraard een aantal keer in mijn agenda gekeken en wat verschoven en erin gezet......

mijn conclusie is _/-\o_ zeer tevreden over het product......nu natuurlijk weer volledig opladen en op naar de volgende timing!
moet eerlijk toegeven dat de eerste streepjes inderdaad erg langzaam gingen en dat de rest snel volgde maar goed.....toch aardig volgehouden......aanrader dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
@Leviathan22:
Ik neem aan dat je die test hebt uitgevoerd met BT uit?
Zou je dit eens willen testen met BT permanent aan? Met mijn huidige 6230 staat die permanent aan, omdat ik een BT carkit heb, en het schijnt nogal wat batterij te vreten naar men zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

UltraSub schreef op maandag 23 januari 2006 @ 08:13:
@Leviathan22:
Ik neem aan dat je die test hebt uitgevoerd met BT uit?
Zou je dit eens willen testen met BT permanent aan? Met mijn huidige 6230 staat die permanent aan, omdat ik een BT carkit heb, en het schijnt nogal wat batterij te vreten naar men zegt.
goed dat je het zegt, bluetooth staat bij mij altijd de hele dag aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks voor de info over de batterij. Heb hem vanmiddag na je bericht gelezen te hebben ook besteld. Betaald via Paypal en direct al verzonden. Morgen binnen als het mee zit. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 14:50

Dethroned

Liev

Ik heb zojuist op mijn foon 1 uur radio geluisterd en 1 gesprek gevoerd. Hij is volledig opgeladen en ging vanochtend om (zucht) 06.30u van de lader.
Er staan nu nog alle streepjes gemarkeerd.

I got a problem-solver and its name is revolver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned

Dethroned

Liev

BTW, ik ben nog erg benieuwd naar deze

Afbeeldingslocatie: http://www.expansys.nl/i/b/b121010.jpg

Heeft iemand die al weten te regelen? En zo ja, wat zijn/haar ervaringen ermee ?

tis trouwens de HS-12W.

[ Voor 23% gewijzigd door Dethroned op 25-01-2006 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ik heb er geen ervaringen mee, maar wel een mening over.

Het is een stereo BT headset, dus dat is mooi. Dan kan je ook draadloos je MP3's in stereo kwaliteit luisteren. Maar, wat ik totaal niet snap. Is dat ze een apparaat die een draadloze technologie ondersteund (waar het hoofdzakelijk om gaat) een koptelefoontje met draad geven. 8)7

Kan je dan niet beter ook gewoon van het kastje (met LCD) ook een draadje laten lopen naar je telefoon die je in je broekzak heb zitten?

En daarnaast, alles wat een draadje heeft kan kapot gaan. En dat is nou juist het leuke van BT.

Dus, naar mijn mening is dit leuk, maar totaal onlogisch... (zelfde geld voor de Ericsson HBH-20 en de SonyEricsson HBH-200. Maarja)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Leviathan22 schreef op zondag 22 januari 2006 @ 19:45:
Zo mensen hier een verslag van de geteste batterij....
(...)
Die heb ik dus ook :P Nu ik weer een aantal dagen de normale standaard nokia batterij erin heb zitten merk ik wel degelijk (net als jij) dat de 1000mah batterij langer mee gaat. Nog niet echt lang, maar wel langer. Heb dus nu weer de 1000mah erin zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
@ giox

Beter met draadje dan één zoals die huge one van Motorola. Maar ik ben het er absoluut mee eens, maak het dan helemaal wireless, niet zoals de HS-5W en de HS-12W. Zo'n draadje kan inderdaad kapot gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Le0032 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 11:39:
@ giox

Beter met draadje dan één zoals die huge one van Motorola. Maar ik ben het er absoluut mee eens, maak het dan helemaal wireless, niet zoals de HS-5W en de HS-12W. Zo'n draadje kan inderdaad kapot gaan.
Ja, hij moet ook niet al té groot zijn.

Maar die dingen van Logitech en die van Kenwood (die Kenwood NLD zelf niet kent :?) die zijn wel erg mooi. Hoop dat er binnenkort nog een Stereo BT headset uitkomt die ook nog een beetje mooi is en gelijk van profiel overschakeld op het moment dat je je microfoontje uitklap of als je word gebeld

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned

Dethroned

Liev

Je krijgt natuurlijk bij die Nokia 2 batterijen en ik moet zeggen dat er één tussen zit die het verder naar tevredenheid doet.
Daar heb ik overdag ruim 3 uur geluisterd naar mp3/radio (regelmatig gewisseld) en thuis op BT gezet voor syncen en de volgende dag 50 min. mp3/radio en 4 gesprekken gevoerd van ongeveer 10 minuten. dag later, net na werk was telefoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Misschien een rare vraag, maar ik vraag me toch wel af hoe dit nu zit. Ik zit nu op Ebay te kijken voor een nokia 8800, en daar worden er heel veel aangeboden. Maar er zitten ook mensen bij en die bieden bijvoorbeeld 40 nieuwe 8800's aan voor €2400,-. Als je kijkt naar de feedbackscore van zo'n verkoper zijn die allemaal goed.

Heeft iemand hier ervaring mee? Het lijkt me namelijk te mooi om waar te zijn!

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist ook een 1000 mah binnengekregen van telecomtelecom.nl (die overigens heel snel binnen was; 2 dagen). Maar een paar vragen: hoe kun je de batterij het beste opladen? Hoe lang duurt het voor een batterij volledig is opgeladen? Want het schijnt toch zo te zijn dat de eerste keren van gebruik van de batterij cruciaal zijn voor het capaciteitsniveau?

Groeten, VS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 15:29:
Ik heb zojuist ook een 1000 mah binnengekregen van telecomtelecom.nl (die overigens heel snel binnen was; 2 dagen). Maar een paar vragen: hoe kun je de batterij het beste opladen? Hoe lang duurt het voor een batterij volledig is opgeladen? Want het schijnt toch zo te zijn dat de eerste keren van gebruik van de batterij cruciaal zijn voor het capaciteitsniveau?

Groeten, VS
eerste keer helemaal opladen...zonder onderbrekingen.....zonder gebruik te maken van je telefoon....dus bij voorkeur niet in je telefoon opladen en anders je telefoon niet gebruiken....na het opladen helemaal opgebruiken....dus echt totdat je telefoon uitvalt.....daarna pas weer helemaal opladen en dan dit 3/4 maal herhalen.....daarna kan je hem gewoon gebruiken.....dan haal je het maximum uit je batterij! suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je bijvoorbeeld gratis een wit thema kan downloaden, of gratis themas in het algemeen. Ik ben niet zo'n fan van al dat jamba gebeuren, daar wil ik dus ook geen cent aan uitgeven! Verder fijne telefoon, wees er maar verzichtig mee, je laat hem extra gauw vallen met dat mooie staal.
;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reuzekind schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 15:14:
Misschien een rare vraag, maar ik vraag me toch wel af hoe dit nu zit. Ik zit nu op Ebay te kijken voor een nokia 8800, en daar worden er heel veel aangeboden. Maar er zitten ook mensen bij en die bieden bijvoorbeeld 40 nieuwe 8800's aan voor €2400,-. Als je kijkt naar de feedbackscore van zo'n verkoper zijn die allemaal goed.

je kunt dat geld beter aan een goed doel geven, heeft er tenminste nog iemand iets aan. ben je nog niet genoeg gewaarschuwd voor dat soort oplichters!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:13
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 21:16:
Weet iemand waar je bijvoorbeeld gratis een wit thema kan downloaden, of gratis themas in het algemeen. Ik ben niet zo'n fan van al dat jamba gebeuren, daar wil ik dus ook geen cent aan uitgeven! Verder fijne telefoon, wees er maar verzichtig mee, je laat hem extra gauw vallen met dat mooie staal.
;x
Thema geheel wit maken lijkt me niet handig want dan vallen ook de menu-iconen weg. Kies gewoon een standaard nokia theme en bij de instellingen (menu 4) bij weergave kan je achtergrond uitzetten, dan heb je tijdens standby gewoon een witte achtergrond waar je bijvoorbeeld kan kiezen om de tijd, datum, operatorlogo te tonen of niet. Ziet er overigens zeer classic uit als je dat doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
reuzekind schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 15:14:

Ligt er aan of het een openingsbod is, meestal eindigt de veiling met een paar duizend euro hoger als het echt een legitieme verkoper is. Geef anders even de link waar je het vandaan hebt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De meeste mensen die op Ebay een Nokia 8800 verkopen en dan 40 stuks, zijn oplichters.

Ze komen aan het positieve feedback omdat ze deze 'stelen'. Ze sturen allemaal email rond(naar willekeurige adressen) in naam van Ebay of ze even in willen loggen op de site in verband met blablabla. Mensen die dus lid zijn van Ebay zullen dit waarschijnlijk doen (waaronder dus ook leden die zeer veel positieve feedback hebben) Maar deze link gaat helemaal niet naar Ebay maar gaat naar 1 of andere site van de oplichters, met als gevolg dat ze achter de gebruikersnaam en wachtwoord komen en deze direct gebruiken voor hun oplichters praktijken.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2006 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 11:58:
De meeste mensen die op Ebay een Nokia 8800 verkopen en dan 40 stuks, zijn oplichters. Ze komen aan het positieve feedback omdat ze deze 'stelen'. Ze sturen allemaal email rond(naar willekeurige adressen) in naam van Ebay of ze even in willen loggen op de site in verband met blablabla. Maar deze link gaat helemaal niet naar Ebay maar gaat naar 1 of andere site van de oplichters met als gevolg dat ze achter de gebruikersnaam en wachtwoord komen en deze direct gebruiken voor hun oplichters praktijken.
Ik zou het ook niet doen. Zo onwaarschijnlijke prijs. Koop 'm gewoon lekker face-to-face in de winkel of bij mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le0032 schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 12:02:
[...]

Ik zou het ook niet doen. Zo onwaarschijnlijke prijs. Koop 'm gewoon lekker face-to-face in de winkel of bij mij ;)
Waarom doe je hem weg? Tijd voor wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 12:04:
[...]

Waarom doe je hem weg? Tijd voor wat anders?
offtopic:
Ik mag niet hierover praten op GoT. Als je meer wilt weten, mail me of kijk op de frontpage van GoT

[ Voor 8% gewijzigd door Le0032 op 10-02-2006 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 21:16:
;x
ik heb een wit thema...wilde dat ook hebben. Alles is zeer duidelijk te zien en is echt het mooiste
geef je mail adres maar dan stuur ik hem wel naar je toe
geen probleem. Heb hem via een of andere engelse site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij het blank thema,

http://lekker-leip.no-ip.org/nokia8800

Meer thema's of programma's zijn welkom, mail ze naar svdschootbrugge [AT] hotmail [COM] com dan zet ik ze erbij. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Eggy op 12-02-2006 15:55 . Reden: E-mail adres aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed gedaan...zo heeft iedereen hem snel....
is beste thema....geen kleurtjes etc en je kan alles goed en helder zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Ik heb een aantal posts met mail requests verwijderd. Zo ziet het er wat schoner uit en krijgen jullie geen spam.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar owke....er wordt weinig gepost

laten we maar weer eens beginnen...iemand enig idee wanneer er een nieuwe firmware komt waardoor het geluid tijdens het bellen harder wordt.....????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 16:51:
maar owke....er wordt weinig gepost

laten we maar weer eens beginnen...iemand enig idee wanneer er een nieuwe firmware komt waardoor het geluid tijdens het bellen harder wordt.....????
Dat wil ik ook wel graag weten :) Insiders met meer informatie?

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Ik denk dat het gewoon afwachten is. Er kan wel een firmware uit zijn, maar die moet natuurlijk wel goed zijn. Oftewel uitgebreid getest zijn door een onafhankelijke gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook of ik mijn garantie verlies als ik het toestel zelf flash?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 21:38:
Weet iemand ook of ik mijn garantie verlies als ik het toestel zelf flash?
Ik betwijfel of jij dat kan :Y)

Daar heb je namelijk een FPS-8, Phoenix en een aparte flashbox voor nodig. En dat zijn nou niet echt dingen die je voor een tientje in HongKong oid bestel

-

Verwijderd

*thanx voor het thema, ziet er zeer goed uit op me 8800.

zijn er zoveel problemen dan? heb het toestel sinds juli vorig jaar heb 1 x problemen gehad bij dichtschuiven toestel ging ie uit. verder nooit maar dan ook nooit een probleem gehad.

• Le0032
Giox schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 21:40:
[...]

Daar heb je namelijk een FPS-8, Phoenix en een aparte flashbox voor nodig. En dat zijn nou niet echt dingen die je voor een tientje in HongKong oid bestel
Was van de week bij zo'n simlock kennis en die vertelde dat die dingen rond de 5000 euro of meer liggen. Ongelooflijk dom als je alle die dingen koopt om zelf te flashen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Giox schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 21:40:
[...]

Die heb ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Oké..

Dan ben je of een professioneel unlocker, of je werk bij een Nokia Service Point. Zulke dingen zijn te kostbaar om zomaar voor de hobby eventje in je bezit te hebben. Of jij moet het op een vreemde manier goedkoop op de kop hebben kunnen tikken.

Maar, als je gewoon een officiele flashfile van Nokia gebruik, dan zullen ze er niks van merken. Natuurlijk verloopt officieel je garantie wel. Maar, dat doet het officieel ook als je geen originele opladere gebruik.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is van kennis maar is momenteel in mijn bezit. Het is een klein usb aparaatje met een tas VOL kabels, waarvan eentje voor de Nokia 8800, die ook past.

Ik kan niet bevestigen of het hier ook mee wil maar heb software en kabel en firmware (3.28 tot 3.8x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vorige week ook een 8800 en ben het totaal niet eens met het verwijt dat de batterij snel leeg gaat. Dit is namelijk al de derde dag dat ik hem gebruik zonder hem te hoeven opladen, ook heb ik iedere dag een aantal gesprekken gevoerd, SMSjes verstuurd en MP3 beluisterd. Ik denk dat het een groot verschil maakt of je je Bluetooth aan of uitzet.

Ik kan alleen niet vinden hoe ik het volume tijdens een gesprek harder kan zetten, weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier wel eens gehoord dat de 8800 zeer slechte geluidskwaliteit zou hebben tijdens het gesprek??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 14:03:
Ik heb sinds vorige week ook een 8800 en ben het totaal niet eens met het verwijt dat de batterij snel leeg gaat. Dit is namelijk al de derde dag dat ik hem gebruik zonder hem te hoeven opladen, ook heb ik iedere dag een aantal gesprekken gevoerd, SMSjes verstuurd en MP3 beluisterd. Ik denk dat het een groot verschil maakt of je je Bluetooth aan of uitzet.

Ik kan alleen niet vinden hoe ik het volume tijdens een gesprek harder kan zetten, weet iemand dat?
waarschijnlijk staat het al op zijn hardst. Zie de hoeveelheid posts hierover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje jammer dat zaken als volumeregeling niet in de handleiding staan, zeker als je dit alleen tijdens een gesprek kan instellen. In ieder geval, door naar rechts te drukken gaat het volume harder. Heb hem op zijn hardst gezet en nu is het prima, eerst stond hij op 1/3e.

• danda
hij staat al op z'n hardst maar hij is in vergelijking echt veel zachter dan alle andere nokia's en nee.... ik gebruik geen iPod ....

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Klopt, het geluid van de 8800 is een stuk lager dan het geluid van andere Nokia's, terwijl er precies hetzelfde onderdeel voor gebruikt wordt als die bijvoorbeeld in de 6230(i) en nog veel andere zitten.

Ook als je een 'earpiece' can een 6230(i), die een goed hard volume heeft overzet op een 8800. Dan is het volume nog te laag. Dit zit dus in de aansturing van de speaker.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag de nokia 8800. En moet ff een paar dingen opmerken :)
Namelijk dat het een prachtig "staaltje" kunst betreft... weer een leuke klasse van nokia...
Bij het uitpakken viel mij meteen de lader op, sloot deze aan en zag een leuk lampje onderaan... een detail die toch wat bijdragen heeft.

Het menu en de kleine toetsjes vallen wat tegen aangezien ik hiervoor de V3 van motorola had die redelijk grote toetsen heeft.
Een halfuur na mn aankoop kwam ik erachter dat deze zeer duurzame telefoon geen geheugen uitbreidingen aankan!! :S
Dit is nogal laag van nokia aangezien het hun duurste topmodel is.
"Oke, ze gingen dan wel voor het uiterlijk" maar voor die prijs mag je zowel volledige functie gebruik terug vinden, jammer dus.

Mijn vraag vervolgens is wat heb je dan aan de bleutooth music player van nokia als je maar 40mb vrije ruimte hebt? Get my point?

Heeft deze toevalig een eigen geheugenchip?
Afbeeldingslocatie: http://www.expansys.nl/i/b/b121010.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2006 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 19:14:
Een halfuur na mn aankoop kwam ik erachter dat deze zeer duurzame telefoon geen geheugen uitbreidingen aankan!! :S
Dit is nogal laag van nokia aangezien het hun duurste topmodel is.
"Oke, ze gingen dan wel voor het uiterlijk" maar voor die prijs mag je zowel volledige functie gebruik terug vinden, jammer dus.
Ehm, dat had je ook op de site kunnen vinden uiteraard ;). Ze gingen niet alleen voor de looks: simpele telefoon functies. Voor de gadgets zul je een andere telefoon moeten halen :)
Mijn vraag vervolgens is wat heb je dan aan de bleutooth music player van nokia als je maar 40mb vrije ruimte hebt? Get my point?
Als je telefoon zo gebruikt, begrijp ik je totaal. Maar imo is de 8800 voor de looks en bellen: niet voor de extra functies. Zijn hoop andere telefoons die je dan beter kunt nemen :)
Heeft deze toevalig een eigen geheugenchip?
[afbeelding]
Gokje: denk het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We Are Borg schreef op maandag 27 februari 2006 @ 19:26:
[...]
Ehm, dat had je ook op de site kunnen vinden uiteraard ;). Ze gingen niet alleen voor de looks: simpele telefoon functies. Voor de gadgets zul je een andere telefoon moeten halen :)

[...]
Als je telefoon zo gebruikt, begrijp ik je totaal. Maar imo is de 8800 voor de looks en bellen: niet voor de extra functies. Zijn hoop andere telefoons die je dan beter kunt nemen :)

[...]
Gokje: denk het niet :)
Begrijp je helemaal hoor, ben ook de winkel ingewandeld en direct gevallen op zn uitstraling, niet gelet op de functies... Maakt ook verder niet uit.
Maar vin het nogmaals erg jammer, zeker als je kijkt naar de prijs wat je er voor neer telt.
Maar ach we kunnen niet alles hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 19:30:
[...]

Begrijp je helemaal hoor, ben ook de winkel ingewandeld en direct gevallen op zn uitstraling, niet gelet op de functies... Maakt ook verder niet uit.
Maar vin het nogmaals erg jammer, zeker als je kijkt naar de prijs wat je er voor neer telt.
Maar ach we kunnen niet alles hebben :)
en als dan de kwaliteit goed was zou ik zeggen, ja. Maar ook daarover zijn veel klachten: kl*te batterij, loszittende toetsenbordjes: veel waar(deloos) voor veel geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 08:11:
[...]

en als dan de kwaliteit goed was zou ik zeggen, ja. Maar ook daarover zijn veel klachten: kl*te batterij, loszittende toetsenbordjes: veel waar(deloos) voor veel geld
Tja ach ieder heeft zo zn kwalen.... maar gelukkig zijn die van de nokia simpel op te lossen...
1000 mah accu drin en je werkt een paar dagen door :)

Van een los toetsenbord heb ik gelukkig geen last... Zowel valt dat nog onder de garantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Voor de mensen die wel een unieke telefoon willen, maar toch geen Nokia 8800:

Samsung Serene

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Giox schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 18:43:
Voor de mensen die wel een unieke telefoon willen, maar toch geen Nokia 8800:

Samsung Serene
Maak je nou reclame :P?

Das nou niet echt "mobiel"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees net dat er een nieuwe software versie is voor de nokia 8800

Nokia 8800 (RM-13) v 03.94

Heeft iemand hem al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 08:11:
[...]

Kwaliteit is top imo. Heb nog nooit zo'n stevige telefoon gehad: vind maar eens een telefoon van hetzelfde matriaal, ik ken ze persoonlijk niet :). Loszittende toetsen is naar mijn mening rondje garantie, want daar hoort de 8800 geen last van te hebben. Hier ook geen probleem en dat het voor komt bij mensen betekent gewoon dat je er mee moet terug gaan.

Batterij geef ik je gelijk in. 1000mah doet het stukken beter, maar voor zo'n dure telefoon is de batterij idd gewoon rot. Ik hoop nog steeds op een officieele nokia batterij en dan het liefst 1200mah+, maar ik ben bang dat die er nooit gaat komen. Dus nu de 1000mah onofficieel, maar ben het met je eens, is een oplossing die nokia zelf zou moeten bieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We Are Borg schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 08:07:
[...]

Kwaliteit is top imo. Heb nog nooit zo'n stevige telefoon gehad: vind maar eens een telefoon van hetzelfde matriaal, ik ken ze persoonlijk niet :). Loszittende toetsen is naar mijn mening rondje garantie, want daar hoort de 8800 geen last van te hebben. Hier ook geen probleem en dat het voor komt bij mensen betekent gewoon dat je er mee moet terug gaan.

Batterij geef ik je gelijk in. 1000mah doet het stukken beter, maar voor zo'n dure telefoon is de batterij idd gewoon rot. Ik hoop nog steeds op een officieele nokia batterij en dan het liefst 1200mah+, maar ik ben bang dat die er nooit gaat komen. Dus nu de 1000mah onofficieel, maar ben het met je eens, is een oplossing die nokia zelf zou moeten bieden
wat betreft het toetsenbordje: we hebben 3 toestellen gehad binnen ons bedrijf en alle 3 na 2 maanden problemen met toetsenbord. terug naar NSP, gerepareerd, en wat denk je, nog geen maand later, zelfde probleem: toetsenbord veert mee met intoetsen. Nu alle 3 verkocht op marktplaats en Qteks in gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 10:21
Is er eigenlijk nog een alternatief op die stereo headset van nokia die 12? Vind het een beetje overkill luister geen mp3, daarom ook geen stereo nodig en al helemaal geen 2 koptels.

Hij is wel mooi en sleek natuurlijk, zoek eigenlijk beetje oplossing voor in de auto. Nu altijd met dat draadje ding, maar dat is ook nix waard.

Tuurlijk basic oplossing: koop zon foeilelijke grote bt oortoeter, daar zit ik ook niet op te wachten woon niet op mars.

Hoeft niet per se nokia te zijn btw...anyone? (carkit btw ook geen optie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Vannacht is ie tijdens het stampen 4 keer gevallen ofzo en rondgeschopt, overleeft ie gewoon. nog STEEDS geen krassen op het scherm ik snap er hélémaal niks van. Hoe zwaar moet je deze foon mishandelen voordat er uberhaupt iets mee gebeurt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 11:53:
Ik lees net dat er een nieuwe software versie is voor de nokia 8800

Nokia 8800 (RM-13) v 03.94

Heeft iemand hem al geprobeerd?
Wat is jouw bron?

Ik heb `m ook ontvangen, maar er is mij geen changelog bekend gemaakt. Tevens staat hij niet op de Nokia site. Weet jij iets meer?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:05
Arrgghh vind het zo'n vette telefoon maar hij is mij nog echt te duur af.. 400 euro is een tikkeltje te veel.. Of weet iemand waar hij in de aanbieding is ofzo? :/

Of is die 400 euro gewoon ECHT de moeite waard?

[ Voor 16% gewijzigd door the-edge op 29-03-2006 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
the-edge schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 13:13:
Arrgghh vind het zo'n vette telefoon maar hij is mij nog echt te duur af.. 400 euro is een tikkeltje te veel.. Of weet iemand waar hij in de aanbieding is ofzo? :/

400e los?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

400 is met abo neem ik aan, want 400 los voor een 8800 is een koopje
En daar kan niemand je een antwoord op geven: jij moet jezelf daarvan overtuigen. Wat wil je? Als je een telefoon met enorm veel opties zoekt, dan is de 8800 zeker niet de beste optie. Mijn motivatie voor de 8800: triband, stevig, matriaal, strak design, 'gebrek aan' allerlei fancy rotsooi (camera had er niet bijgehoeven van mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:05
We Are Borg schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 02:17:
[...]
400 is met abo neem ik aan, want 400 los voor een 8800 is een koopje

[...]
En daar kan niemand je een antwoord op geven: jij moet jezelf daarvan overtuigen. Wat wil je? Als je een telefoon met enorm veel opties zoekt, dan is de 8800 zeker niet de beste optie. Mijn motivatie voor de 8800: triband, stevig, matriaal, strak design, 'gebrek aan' allerlei fancy rotsooi (camera had er niet bijgehoeven van mij).
Het gaat dan inderdaad om een 8800 icm een abbo.. En inderdaad is het voor iedereen verschillend maar jou motivatie over het toestel heeft mij al een goede indicatie geven! Mijn abbonement moet ik over anderhalve maand afzeggen (3 maanden opzegtermijn) en dan zal mischien het telefoontje wat goedkoper zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

350 hiermee: http://www.belcompany.nl/images/Digital-Voucher.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje trouwens, ik heb mijn 8800 gewoon in de broekzak van mijn jeans, maar ik merk dat er tussen de knopjes wat stof komt te zitten en ook aan de zijkanten, kan dit kwaad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem
  • Laatst online: 10-09 07:55

Daklem

Audio Nerd

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 14:01:
Vraagje trouwens, ik heb mijn 8800 gewoon in de broekzak van mijn jeans, maar ik merk dat er tussen de knopjes wat stof komt te zitten en ook aan de zijkanten, kan dit kwaad?
Dat lijkt me redelijk normaal, bij gebruik van een telefoon. Het is gewoon een telefoon, niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

zo even wat leven in dit topic! ik was bezig met mijn nieuwe spelletje CSI.....altijd leuk hehe...... :+

maar wat kwam er in voor....??!! je raad het al!!

Afbeeldingslocatie: http://img213.imageshack.us/img213/3290/csi3nokia88001zx.th.jpg

vind het erg cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned

Dethroned

Liev

De Nokia HS-12W is nog steeds niet leverbaar. Expansys claimt 9 dagen..... En uiteraard een lief prijsje van € 143
Beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Dethroned schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:17:
De Nokia HS-12W is nog steeds niet leverbaar. Expansys claimt 9 dagen..... En uiteraard een lief prijsje van € 143
Beetje jammer
Ongelooflijk hoge prijs zeg, niet normaal. Dan koop ik liever de Moto HS820, die kost maar ongeveer 80 eutjes en die is echt draadloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Le0032 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:28:
[...]

Ongelooflijk hoge prijs zeg, niet normaal. Dan koop ik liever de Moto HS820, die kost maar ongeveer 80 eutjes en die is echt draadloos!
Je weet volgens mij niet waar je het over hebt als het over de HS-12W gaat. Appels met peren vergelijken komt niet eens in de buurt... Dan is die 63 euro prijsverschil niet eens zo gek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
_Brake_ schreef op donderdag 06 april 2006 @ 18:41:
[...]

Je weet volgens mij niet waar je het over hebt als het over de HS-12W gaat. Appels met peren vergelijken komt niet eens in de buurt... Dan is die 63 euro prijsverschil niet eens zo gek!
De HS-12W is toch een simkaart van een bluetooth abonnement? 8)7

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/pics/phones/enhancements/hs12w_398x194.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash_Override007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:59
Ik heb mijn nieuwe 8800 ook binnen gekregen, echt een super mooi ding in alle opzichten.

Ik heb even naar de geluidsinstellingen gekeken maar hij kraakt tijdens het bellen, alsof het spreakertje kapot is. Vooral bij piek volumes. Dus als je belt zonder iets te zeggen dan kraakt hij niet maar zodra ik of andere partij wat harder praat dan begint de speaker te kraken.

Het is niet aanwezig als ik tijdens het bellen naar "links" druk en het volume helemaal minimaal zet.

Zijn er nog meer mensen met deze problemen ?
Volgens mij zat er iets van een "vervangservice" bij mijn t-mobile abonnement ga maar eens uitzoeken hoe dat werkt ;(

[ Voor 5% gewijzigd door Crash_Override007 op 07-04-2006 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
* DaannO heeft de nokia 8800 black edition gezien. :) Iemand kwam er opeens mee in mn winkel en hij zag er erg netjes uit! Heel mooi mistiek zwart....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Laatst online: 11-09 10:21
_Brake_ schreef op donderdag 06 april 2006 @ 18:41:
[...]

Blijft toch echt zon star trek ding, maar er zijn echt geen betere alternatieven vrees ik zo...moet ik toch maar aan die dure nokia headset geloven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
DaannO schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 13:15:
* DaannO heeft de nokia 8800 black edition gezien. :) Iemand kwam er opeens mee in mn winkel en hij zag er erg netjes uit! Heel mooi mistiek zwart....
Ik heb hem ook gezien. nananana

nee ff serieus, heeft deze telefoon nou ook extra functies? geheugen uitbreiden bijv :9 / UMTS ondersteuning / betere accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Le0032 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 19:38:
[...]

De HS-12W is toch een simkaart van een bluetooth abonnement? 8)7

[afbeelding]
blijf es van die drugs af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
_Brake_ schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 14:17:
[...]

nee ff serieus, heeft deze telefoon nou ook extra functies? geheugen uitbreiden bijv :9 / UMTS ondersteuning / betere accu
haha nee niks extra zover ik kon zien... Gewoon een ander kleurtje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

_Brake_ schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 14:17:
[...]

Behalve betere batterij zou ik dat niet logisch vinden, want dan is het niet meer de nokia 8800: simpel maar erg mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
We Are Borg schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 18:25:
[...]

Behalve betere batterij zou ik dat niet logisch vinden, want dan is het niet meer de nokia 8800: simpel maar erg mooi :)
ik hoor wel geruchten over de 8800i met 1.3 camera en uitbreidbaar geheugen etc. Of dit echt zo is weet ik niet en ik kan er eerlijk gezegd niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

die geruchten waren er volgens mij al voordat de 8800 op de markt kwam. Geen idee of ze kloppen :). Als de 8800i bestaat en met een betere batterij uitkomt, weet ik wel dat ik die batterij graag wil gaan halen

[ Voor 37% gewijzigd door We Are Borg op 08-04-2006 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 13:15:
Weet je toevallig waar je zo'n ding kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

Giox schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 14:39:
[...]

Wat is jouw bron?

Ik heb `m ook ontvangen, maar er is mij geen changelog bekend gemaakt. Tevens staat hij niet op de Nokia site. Weet jij iets meer?
Ik heb hem inmiddels op mijn foon staan....software/firmware v3.94....
tot nu erg verbaasd over de vele verbeteringen, veel klein grafisch werk is verbeterd....verder lijkt het erop of het volume harder kan....of dat zo is ga ik vandaag eens goed testen.....snelheid is onveranderd gebleven....verder geen problemen meer met Bluetooth, camera, logo's, berichten dus heel wat kleine bugs eruit na mijn gevoel....ben voorlopig tevreden....alleen Nokia PC Suite wilde niet echt meewerken.....dus wie weet weer een bug.....

houdt je op de hoogte!

[ Voor 3% gewijzigd door Leviathan23 op 12-04-2006 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan heel voordeling aan deze telefoon komen via een vriendin maar ik zit te twijfelen tussen deze tel of de samsung d600, de samsung heeft dan wel een betere camera maar de camera is voor mij bijzaak, t gaat me meer op t bedieningsgemak, scherm helderheid enzo, is t ook mogelijk om de nokia te voorzien van MP3 via USB kabel?

Dus is t scherm net zo helder als t grote scherm van de Samsung? En hoe staat t met de batterij duur, ik wil toch wel minimaal 4 dagen met een opgeladen bat kunnen doen.

Wat raden jullie me aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Een D600 en de 8800 kan je echt niet vergelijken, 8800 is totaal een andere telefoon. Roestvrij staal vs gewoon plastic dingetje.

Ik raad je dan toch de D600 aan, want de batterij van de 8800 is gewoon niet super. Kortom, wil je lange batterij duur, ga dan maar voor de D600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash_Override007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:59
Leviathan22 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 07:43:
[...]

Ik heb hem inmiddels op mijn foon staan....software/firmware v3.94....
tot nu erg verbaasd over de vele verbeteringen, veel klein grafisch werk is verbeterd....verder lijkt het erop of het volume harder kan....of dat zo is ga ik vandaag eens goed testen.....snelheid is onveranderd gebleven....verder geen problemen meer met Bluetooth, camera, logo's, berichten dus heel wat kleine bugs eruit na mijn gevoel....ben voorlopig tevreden....alleen Nokia PC Suite wilde niet echt meewerken.....dus wie weet weer een bug.....

houdt je op de hoogte!
Hey heb je nog verbeterde dingen gevonden?
Heb ik speciaal mn 8800 door Pro Assist laten ophalen omdat naar mijn mening het speakertje onduidelijk was en of ze er nieuwe software op wilde zetten, hebben ze dat niet gedaan :(
Kan je misschien wat specifieker zijn de verbeteringen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

Crash_Override007 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 13:01:
[...]

Hey heb je nog verbeterde dingen gevonden?
Heb ik speciaal mn 8800 door Pro Assist laten ophalen omdat naar mijn mening het speakertje onduidelijk was en of ze er nieuwe software op wilde zetten, hebben ze dat niet gedaan :(
Kan je misschien wat specifieker zijn de verbeteringen ?
* alle icoontjes en logo's zijn enigzins kleiner geworden en ogen dus scherper en mooier
* bluetooth verbinding werkt constanter (mijn ervaring)
* geluid klinkt beter, iets minder zuiver maar zeker harder (tijdens het bellen)
* camera werkt sneller (opstarten, foto en terug)
* GPRS en internet verbindingen gaan sneller
* screensavers werken beter en staan niet meer stil

het is niet een major update dus verwacht geen wonderen maar al met al vind ik het best beter zo...vooral al dat grafische....erg mooi en het oogt allemaal wat strakker.....verder ben ik meer tevreden over het geluid.....

voor de mensen die het even kwijt zijn;

Mijn 8800 is inmiddels voorzien van software/firmware versie 3.94
te krijgen bij je eigen Nokia Service Point.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leviathan22 schreef op maandag 24 april 2006 @ 07:41:
[...]

* alle icoontjes en logo's zijn enigzins kleiner geworden en ogen dus scherper en mooier
* geluid klinkt beter, iets minder zuiver maar zeker harder (tijdens het bellen)

het is niet een major update dus verwacht geen wonderen maar al met al vind ik het best beter zo...vooral al dat grafische....erg mooi en het oogt allemaal wat strakker.....verder ben ik meer tevreden over het geluid.....

mijn collega overweegt ook de aanschaf van een 8800 maar alleen als deze (met de nieuwe sw 3.94) goed synct met outlook. Hoe gaat dat nu, want ik lees nogal wat twijfels met die nieuwe sw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Leviathan22 schreef op maandag 24 april 2006 @ 07:41:
[...]

Op het moment dat het versienummer gewijzigd wordt, dan is het een major update. Dit is een update van 3.78 naar 3.94, een major update dus....

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Laatst online: 06:38

Bob Popcorn

Plop!

Waarom is dit toestel zo enorm duur? Hij kost me met een 2 jarige verlening van m'n Orange Free 32,50 nog steeds 320 euro :/

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bob Popcorn schreef op woensdag 26 april 2006 @ 11:32:
Waarom is dit toestel zo enorm duur? Hij kost me met een 2 jarige verlening van m'n Orange Free 32,50 nog steeds 320 euro :/
zie alle voorafgaande berichten. Dit is geen foon, dit is een 8800 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Als je hier komt klagen over dat het toestel zo duur is, is de Nokia 8800 niets voor jou.

Vertu is ook duur (tip: ga daar niet naar kijken!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Mooi toestel blijft het, hier in de Aston Martin 8800 versie

[ Voor 11% gewijzigd door Le0032 op 26-04-2006 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

_Brake_ schreef op woensdag 26 april 2006 @ 16:55:
Als je hier komt klagen over dat het toestel zo duur is, is de Nokia 8800 niets voor jou.

Vertu is ook duur (tip: ga daar niet naar kijken!).
Ik klaag nergens, ik stel een vraag? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Bob Popcorn schreef op zondag 07 mei 2006 @ 23:18:
[...]

offtopic:
vandaar de :/

:Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
hoeveel sms berichten kan je opslaan?
volgens geheugenstatus heb ik 84,0 kb aan berichten
er is nog 22,9 mb beschikbaar
er zijn totaal 96 sms berichten

Zodra ik een nieuw sms of mms berichtje krijg krijg ik de mededeling geheugen vol .... ????
Hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Bob Popcorn schreef op zondag 07 mei 2006 @ 23:18:
[...]

Antwoord dan:

Al is het matriaal duurder als je het vergelijkt met plastic, ik denk dat het aan de exclusiviteit ligt. Nokia wil de 8800 profileren als een "modern/duur/bijzonder/" toestel, dus dan kan je het niet voor twee tientjes aanbieden.

* We Are Borg is nog steeds tevreden met de 8800 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

We Are Borg schreef op maandag 08 mei 2006 @ 13:17:
[...]

Antwoord dan:

Al is het matriaal duurder als je het vergelijkt met plastic, ik denk dat het aan de exclusiviteit ligt. Nokia wil de 8800 profileren als een "modern/duur/bijzonder/" toestel, dus dan kan je het niet voor twee tientjes aanbieden.

* We Are Borg is nog steeds tevreden met de 8800 :)
Aha, stukje "bescherming" dus van Nokia voor zijn klanten die een "exclusieve" GSM willen. :)

Oftewel, anders loopt straks elke Jan Boerenlul met een 8800 en dat wil Nokia niet, dus houden ze de prijs kunstmatig hoog. :)

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.