Even een update.
Tot nu toe bijna een uur gebeld.
Ik gebruik geen screensaver en energie spaarstand staat aan.
Bluetooth staat altijd aan, en wanneer ik in de auto zit schakeld deze over naar de carkit.
Wanneer ik thuis ben maakt Nokia Suite standaard verbinding met de telefoon. Trouwens vet irritant, heb nog niet kunnen vinden hoe ik dat uit moet zetten. Iemand een idee?
Gisteren de laatste firmware laten plaatsen v03.94. Heb nog niet echte verbeteringen kunnen ontdekken, ik had de oudste firmware (03.25 geloof ik of 03.24), wel zie ik een paar verschillen, zoals datum in scherm bij standby, problemen die ik met bluetooth had lijken nog niet verbeterd, bv het versturen van het complete telefoon boek naar een andere telefoon of carkit wil nog steeds niet lukken, krijg dan steeds de melding bluetooth verbinding mislukt.
Kan je uberhaubt wel je telefoon boek overzenden via bluetooth? Met Nokia Suite synchoniseren werkt redelijk maar ook niet super stabiel.
De orginele batterijen zijn ongeveer een half jaar oud, met de vorige firmware en bovenstaande instellingen kon ik net 24 uur halen met minder dan een uur bellen.
Met de nieuwe batterij 1 keer opgeladen en sinds 7 uur vanmorgen in de telefoon en na 1 uur bellen, nog steeds 7 streepjes.
Ziet er vooralsnog goed uit!