Het Playstation Portable topic Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 4.581 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 21:27
Nhaixatael schreef op maandag 13 februari 2006 @ 18:40:
[...]

Net nog even geprobeert gereset en toen toch maar sony gebelt omdat hij niks meer pakte. maar omdat ik niet thuis was had ik geen bon nummer enzo dus ik in de bus nog even geprobeert en hey hij werkt weer!

enigste is nu wel dat hij een heel akelig krassent geluid maakte.

net weer contact gehad met sony, word gewoon een nieuwe :Y) de helpdesk man kon mijn psp horen ratelen terwijl dat ding op mn buro lag lol.

dat hij uit duitsland kwam was geen probleem, moet psp+accu+adapter opsturen naar een tnt antwoord nummer waarna hij binnen 10 werk dagen word vervangen voor een nieuwe, engiste wat ze ook nog wilde was een kopie van de bon

best wel jammer van mn hooguit 2 weken oude beestje :(
hehe :P enkele weken geleden begon mijn umd ook zomaar eens ongezond te klinken... gerammel en umd stond meteen stil, gta ging op loading schermpje staan, umd weer draaien en verder gamen maar :P nog niet vaker gehad :) zaten ook geen krassen ofzo op de umd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4sh3r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10-2023
koekoek2003nl schreef op maandag 13 februari 2006 @ 20:44:
[...]

finaly iemand met dezelfde gedachten :D

tzal wel ant-got-policy zijn ja
Naar ik begrepen heb uit eerdere posts is homebrew niet tegen de policy in. ISO loaders wel, homebrew niet.

Quake heb ik me nog niet aan gewaagd, Duke3D op de PSP heb ik nog niet eens van gehoord.

Doom 2 draait goed hier op PSP 2.0 met Fanjita's EBOOT Loader.

Jazz Jackrabbit kreeg ik helaas niet draaiend. Op pspupdates.qj.net wordt er wel over gesproken dat het mogelijk is op 2.0, maar verder geen uitleg ofzo. Helaas.

Voorlopig ben ik nog zoet met de SNES emulator (en mn UMD games; GTA, Burnout en Mercury).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

ow doom2 doet het wel op 2.0? dat zal ik eens proberen dan, want ik kreeg hem zo 1 2 3 niet aan de loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Quake is zeker leuk om even te zien, verder is er nog niet veel te beleven imo.
Wachten is op een major release :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Moning2 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 20:55:
[...]

hehe :P enkele weken geleden begon mijn umd ook zomaar eens ongezond te klinken... gerammel en umd stond meteen stil, gta ging op loading schermpje staan, umd weer draaien en verder gamen maar :P nog niet vaker gehad :) zaten ook geen krassen ofzo op de umd 8)
nah mijne ratelde echt heel hard XD was in de bus en aan de tel ook erg goed te horen ^^ hij gaat morgen nara hun tnt depo en krijg binnen 10 dagen een nieuwe

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Vandaag toch maar aan het loket gestaan om me in te schrijven bij het PSP regime. Kon de actie niet ontwijken van een PSP + een gratis game. Het is een giga pack geworden plus het spel Ridge Racer. Vanaf de release vond ik het al een fijn apparaatje alleen zowel de prijs en spel aanbod vond ik toen vrij slecht :)

En ik mag van geluk spreken dat ik 0,0 dode pixels heb en voor de rest geen andere problemen ben tegen gekomen :P Nu is het alleen even wachten op de betere games zoals Loco Roco, Ghost& Goblins, Megaman en wat RPGtjes (simpele spellen zoals King kong, Marvel Nemesis, Lotr en weet ik wat boeien mij niet zoveel). Zal hem voornamelijk nu nog gebruiken als movie player en homebrew doe ik niet aan dus 2.6 staat er ook op :)

En als laatste een vraagje, zit er in het giga pack geen pols band ofzo? Bij mij zat die dus niet in de verpakking en bij contents staat er op de doos ook geen vermelding ervan. En ik heb vaak genoeg een psp gecontrolleerd (werk in een winkel) en altijd zag ik zo pols band maar dit was volgens mij alleen bij de value pack :/ Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4sh3r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10-2023
koekoek2003nl schreef op maandag 13 februari 2006 @ 21:53:
ow doom2 doet het wel op 2.0? dat zal ik eens proberen dan, want ik kreeg hem zo 1 2 3 niet aan de loop
Je hebt wel een orginele .wad-file nodig. Deze mag dan weer niet via GoT uitgewisseld worden aangezien dat copyright materiaal is.

De nieuwe release van Jazz Jackrabbit doet het hier wel onder 2.0 \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Heeft iemand toevallig de md5sum voor de japanse 2.50 update? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

volgens mij zit er nooit een polsband bij hoor
heb ik iig ook niet bij valuepack gehad...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

djmantri schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 09:10:
volgens mij zit er nooit een polsband bij hoor
heb ik iig ook niet bij valuepack gehad...
Ik heb er iig wel een bij gehad, dus lijkt me dat het wel hoort?

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
zat niet bij mijn gigapack :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Geloof me, echt comfortabel is ie niet. Hij is veel te lang en mega stijf, dus het is eerder een grotere irritatie... Heb een koordje van mijn Sony CD-speler eraan gehangen en die was veeeeeel handiger, soepel en klein. Maar die hangt er ook niet meer aan ondertussen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ow je bedoelt dat verneukte, te stijve en niet goed eraan vast te maken kutkoordje wat door moet gaan als polsband?
ow die, nee mis je nix aan... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:32

YellowCube

Wait...what?

persoonlijk vind ik dat er niks mis is met dat koordje.
het heeft m'n PSP al 2 maal behoedt voor een intieme ontmoeting met de grond.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Eensch, hier ook :)
En met het gebruik wordt ie ook een beetje soepeler :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

erop zetten duurde bij mij 10 minuten
eraf halen duurde bij mij niet zo heel lang, ben er 5 min mee bezig geweest en heb toen de schaar gepakt want dat kutding wilde er niet vanaf. nee handig joh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik verkoop de mijne voor 10€, wie biedt meer ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
Misschien is dat ding wel niet comfortabel in het begin toch behoudt het ervan dat je straks dat ding uit je handen laat flikkeren :P Ik vind het vaag dat die polsband niet meer meegeleverd wordt en nu dus zo ding apart moet gaan halen. Hadden ze van mijn part die cradle uit het pakket kunnen laten en de polsband erin kunnen doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koffiezuiper schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 12:46:
Hadden ze van mijn part die cradle uit het pakket kunnen laten en de polsband erin kunnen doen :+
Ruilen? :D die wil ik nl. nog, kheb nog zon koortje liggen hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
Koffiezuiper schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 12:46:
Misschien is dat ding wel niet comfortabel in het begin toch behoudt het ervan dat je straks dat ding uit je handen laat flikkeren :P Ik vind het vaag dat die polsband niet meer meegeleverd wordt en nu dus zo ding apart moet gaan halen. Hadden ze van mijn part die cradle uit het pakket kunnen laten en de polsband erin kunnen doen :+
Ik heb mijn PSP nu een jaar, en heb hem écht nog nooit laten vallen... Ik vind dat bandje maar dom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

die van mij zit in zo'n logitech plastic ding met een battlefield buitenkantje (from printer ;) )
ziet er een stuk beter uit zo en laat hem ook niet zo maar uit mn klauwe vallen nu
en als ie valt is ie iig nog redelijk beschermd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:12:
[...]

Ruilen? :D die wil ik nl. nog, kheb nog zon koortje liggen hier ;)
Ik wil wel! :) contacteer me even :)

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik heb zo'n alternatief bandje.. Van GTA Liberty City Stories.. :)
Gratis op de HCC. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

bandjes zuigen, een echte man laat gewoon zijn psp vallen als hij dat wil..

doom wil echt niet lopen bij mij...

http://www.1homebrew.com/psp/doompsp.shtml

To Install:
Firmware 1.0 and 2.0(with EBOOT Loader)
1. Create Doom dir under Games.
2. Copy save, wads, inst, config.ini, and timidity.cfg into doom folder.
3. Copy eboot.pbp from fw10 into doom dir.
4. Copy any main wads into doom/wads dir and pwads into doom/wads/pwads dir.
5. Launch game, select wads and play! to set up controls press L+R+Start and follow instructions.

nou heb ik de demo gedownload, en die WAD file erin gezet maar het werkt nogsteeds niet, als ik via eboot hem opstart krijg ik gewoon een zwart scherm, en dan moet ik hem opnieuw opstarten.

[ Voor 16% gewijzigd door kaasaanfiets op 14-02-2006 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Ik heb afgelopen week The Matrix Reloaded gekocht voor een paar euro. Heb nooit tijd gemaakt om hem te kijken. Nu wil ik hem converteren om hem op mijn PSP in de trein te kunnen kijken.. maar het wil niet lukken.
Ik heb op aanraden van de startpost PSP9 gedownload.

Ik krijg echter continue de melding "Transcode Failed - Both audio and video streams cannot be found" als ik 'VIDEO_TS.VOB' van de DVD wil converteren. Bij sommige andere *.VOB bestanden lijkt hij het wel te doen, maar na 2 á 3 seconden beweerd hij al klaar te zijn waarna er een bestand van 1 kb in mn save-as folder staat.

Doe ik iets fout? Of is deze DVD beveiligd en kan ik hem niet converteren?
Ik neem aan dat dit volgens de GoT-policy wel is toegestaan? De DVD is in mijn bezit. Ik wil hem alleen in de trein kijken, in plaats van op mn home cinema set.

Ik denk dat ik er wel uit ga komen met de tut op http://www.mobiledeviant.com/forum/showthread.php?t=901
Blijkbaar moet ik eerst de DVD rippen, en kan ik hem daarna pas converteren. Misschien handig om ook in de TS te vermelden ;)

[ Voor 14% gewijzigd door frickY op 14-02-2006 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doekoeman
  • Laatst online: 19-03 16:34
hmmm, ik heb doom,quake,rott en duke gewoon allemaal draaiend op 1.50
(soms moet je wat meer files kopieren van het ouwe spel, ipv alleen zo'n wad)
Zijn tenminste spellen die me wel boeien, alleen duke is nog niet 100% qua geluid, maar dat zal wel snel komen. Er is zelfs een Quake1 met multiplayer. En verder houdt de snes-emulator mij nog wel even op 1.50 verder vind ik dit linkje nog wel handig om te zien wat er allemaal op 1.50 draait:

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Doekoeman schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 22:40:
[...]

Zijn tenminste spellen die me wel boeien, alleen duke is nog niet 100% qua geluid, maar dat zal wel snel komen. Er is zelfs een Quake1 met multiplayer. En verder houdt de snes-emulator mij nog wel even op 1.50 verder vind ik dit linkje nog wel handig om te zien wat er allemaal op 1.50 draait:
maak me niet zo jaloers met mn 2.01 :'(

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Doekoeman schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 22:40:
[...]

:( ik zit nog op 2.0 imv met mijn broer die heeft gta nog niet uitgespeeld, maar hij is bijna klaar, dan kan gta in de verkoop/of in de kast, en gaat hij naar 1.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Woei! Tales of Eternia gekocht, meteen een avond niet geslapen (PSP aan de adapter gehangen, ermee m'n bed in gedoken). De eerste keer in jaren dat ik terug reverteer naar mijn nerd origines.... komt ws ook omdat het redelijk lastig is om een PC je bed in te slepen, in tegenstelling tot een SNES of nu dus een PSP:)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Acolyte57 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 04:56:
Woei! Tales of Eternia gekocht, meteen een avond niet geslapen (PSP aan de adapter gehangen, ermee m'n bed in gedoken). De eerste keer in jaren dat ik terug reverteer naar mijn nerd origines.... komt ws ook omdat het redelijk lastig is om een PC je bed in te slepen, in tegenstelling tot een SNES of nu dus een PSP:)
Jah heb hem ook sinds een paar dagen, kan er echt niet meer vanaf blijven, geweldig spel inderdaad. Dat vechten is wel even wennen, aangezien ik compleet final fantasy aanhanger ben, dus turn based gewend ben :P Ik gebruik best veel potions en troep, maar inderdaad, je wordt helemaal meegesleept. Echt een aanrader :)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Laatst online: 14:32

YellowCube

Wait...what?

Acolyte57 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 04:56:
je PSP en adapter meenemen je bed in is idd funest voor je nachtrust.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Hoe kan je verhinderen dat je PSP het game op de UMD disk opstart als je de PSP opstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
inXs schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 08:18:
[...]

Jah heb hem ook sinds een paar dagen, kan er echt niet meer vanaf blijven, geweldig spel inderdaad. Dat vechten is wel even wennen, aangezien ik compleet final fantasy aanhanger ben, dus turn based gewend ben :P Ik gebruik best veel potions en troep, maar inderdaad, je wordt helemaal meegesleept. Echt een aanrader :)
LoL

Ik heb er nu zo'n 11 a 12 uurtjes op zitten en ben nog maar 1 keertje game over gegaan toen ik de eerste keer bij Undine kwam. Ik heb alleen nog maar potions/items gebruikt bij Greater Craymels, voor de rest alleen gebruik gemaakt van coocking (ipv items) tussen battles door.
Het is ook zo relaxed dat je naar de overgang naar het menu 0,0 laadtijden hebt.
Super gamepje idd. :9~

[ Voor 11% gewijzigd door Mutatie op 15-02-2006 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik word best gek van die UMD drive, loopt lekker te ratelen met GTA, argh... Ik wou dat ze het toelieten de veelgebruikte files (al dan niet geencodeerd) te bewaren op de memorystick. Zodat dat ding niet bij elke missie een minuut loopt te kraken. Soms duurt het ook een hele tijd voor je van radiostation kan wisselen... Ben ik soms al op de bestemming... Is dat normaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shaidar schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 09:04:
Hoe kan je verhinderen dat je PSP het game op de UMD disk opstart als je de PSP opstart?
Door je PSP niet uit te zetten maar gewoon op stand-by.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Veel loaders en homebrew heb jij nog niet geprobeerd eh? :)

Ik ben er zeker van dat het iets simpel moet zijn door de X knop ingeduwd te houden ofzo, maar ik vind niet welke knop! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Phuncz schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 10:06:
Ik word best gek van die UMD drive, loopt lekker te ratelen met GTA, argh... Ik wou dat ze het toelieten de veelgebruikte files (al dan niet geencodeerd) te bewaren op de memorystick. Zodat dat ding niet bij elke missie een minuut loopt te kraken. Soms duurt het ook een hele tijd voor je van radiostation kan wisselen... Ben ik soms al op de bestemming... Is dat normaal ?
Nee dat gaat niet goed ben ik bang..

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Day of the tentacle en Indiana jones werken perfect op m'n 2.0 firmware .... nu nog eens op zoek naar Monkey Island :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Zit hier met een vaag probleem, ik wil mn psp weer eens aansluiten op mn pc maar ondertusen heb ik een nieuwe pc. Mobo is een : A8n-e

Als ik de PSP aansluit komt de pc met een error : USB device not recognized en een venster met USB hub root, een hoop not used ports en dan de port waar de psp inzit staat op; unknown device.

Nu wil ik natuurlijk graag weer eens wat mp3s of films erop zetten maar zo gaat het dus niet en ik kom er na een uur rond zoeken nog niet uit.

Ik gebruik de onboard USB. Mn usb wireless muis doet het bv weer wel.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
shaidar schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 09:04:
De meegeleverde demodisk erin doen ipv een spel.Dan krigj je alleen een melding dat je zou moeten upgraden. Met een druk op de o-toets kom je dan gewoon in het menu.

Vanacht mn pc laten prutellen op The Matrix reloaded.. vanochtend snel gekopieerd en naar de bus gesprint.. kom ik er in de ttrein achter dat mn PSP hem niet ziet :?
Mn movies-folder is helemaal leeg. Zal wel de verkeerde instellingen hebben gebruikt voor het converteren :( Het filmbestand dient de extensie .mp4 te hebben toch?

[ Voor 32% gewijzigd door frickY op 15-02-2006 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

De enige manier die nog sneller gaat is even je UMD lade opendoen, en als de PSP opgestart is terug toedoen, maar er moet toch een mooiere manier zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:51
Phuncz schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 10:06:
Nee, dit is niet normaal. Bij mij duurt het maximaal 1 seconde om van radiostation te wijzigen. GTA is bij mij het voorbeeld van hoe je om moet gaan met laadtijden. Ik stel voor dat je je GTA UMD even uitprobeert in een andere PSP. Of andersom, een ander GTA UMD exemplaar uitproberen op je PSP.

Het mag in ieder geval niet langer dan een seconde duren. Anders moet je je PSP even laten controleren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Het is wel zo dat ie na 10-20 seconden in/op een voertuig zitten, de radiostations vlotter wisselt. Ongeveer 1-2 seconden. Echter als ik juist een voertuig instap begint ie met radio te spelen, maar dan wil ik wisselen, duurt het echt wel een poos. Ook lijkt het alsof ie maar enkele radiostations heeft, na 20 seconden ofzo staan ze er allemaal in. Vind het maar erg raar allemaal :)

Hij lijkt ook behoorlijk wat lawaai te maken... Ik wil hem liever niet insturen, vermoedelijk dat ik 2.01 of 2.5 krijg. Nu heb ik 2.0 met een pixelperfect scherm :/ Maar ja, zal wel moeten als het blijkt dat het een defect is en dat het niet tussen mijn oren zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 17:22:
Het is wel zo dat ie na 10-20 seconden in/op een voertuig zitten, de radiostations vlotter wisselt. Ongeveer 1-2 seconden. Echter als ik juist een voertuig instap begint ie met radio te spelen, maar dan wil ik wisselen, duurt het echt wel een poos. Ook lijkt het alsof ie maar enkele radiostations heeft, na 20 seconden ofzo staan ze er allemaal in. Vind het maar erg raar allemaal :)

Hij lijkt ook behoorlijk wat lawaai te maken... Ik wil hem liever niet insturen, vermoedelijk dat ik 2.01 of 2.5 krijg. Nu heb ik 2.0 met een pixelperfect scherm :/ Maar ja, zal wel moeten als het blijkt dat het een defect is en dat het niet tussen mijn oren zit.
probeer dan eerst eens jou GTA in een andere PSP of een andere GTA of ander spel van iemand anders ... of als je zelf een andere UMD hebt ... kijk dat eens en als die dan nog zo raar doet dan zul je hem toch echt moeten laten nakijken

veel succes ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?:

Mijn PSP valt regelmatig uit als hij tijdens the Sims 2 aan het laden is. Meestal als je vanaf de ene locatie naar een andere gaat en je zo'n laadscherm te zien krijgt (bijvoorbeeld als ik vanuit mijn huis naar buiten ga). De PSP gaat gewoon helemaal uit en ik moet hem opnieuw opstarten. Alles wat ik dan gedaan heb na het laatste savepoint ben ik dan kwijt (logisch).

Dit gebeurt zeker 1 keer in een uur spelen en ik baal dan ook enorm.

Bij andere spellen is dit nog nooit gebeurd. Maar nu is het ook zo dat mijn andere spellen niet zo'n lange laadtijden hebben als the Sims. En ik heb de laatste tijd ook geen andere spellen gespeeld. Maar ik heb wel veel films gekeken en comics gelezen en dat gaat zonder problemen.

Ik vraag mij dan ook af of het aan het spel ligt of aan mijn PSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
H3llsing schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:20:
Zit hier met een vaag probleem, ik wil mn psp weer eens aansluiten op mn pc maar ondertusen heb ik een nieuwe pc. Mobo is een : A8n-e

Als ik de PSP aansluit komt de pc met een error : USB device not recognized en een venster met USB hub root, een hoop not used ports en dan de port waar de psp inzit staat op; unknown device.

Nu wil ik natuurlijk graag weer eens wat mp3s of films erop zetten maar zo gaat het dus niet en ik kom er na een uur rond zoeken nog niet uit.

En je bent niet vergeten de PSP zelf ook in USB mode te zetten.. ?

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Niemand ook maar een idee.

Heb nu ontdekt dat hij ff de de memory stick drive ziet en ik ook toegang tot de files heb. Maar na 20 tot 30 seconden word het window blank en kan ik niks meer copieren.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 18:46:
[...]

probeer dan eerst eens jou GTA in een andere PSP of een andere GTA of ander spel van iemand anders ... of als je zelf een andere UMD hebt ... kijk dat eens en als die dan nog zo raar doet dan zul je hem toch echt moeten laten nakijken

veel succes ermee
gta 'kraakt' ook bij mij en radio stations wisselen duurt bij mij ook een 'poos' hij is zich gewoon aan het aanstellen, er is niks aan de hand, gta is nou eenmaal traag met laden en die umd drive is nou eenmaal niet zo geweldig stil :/

enneuh, ik heb zelf een a8n-e en ik heb geen problemen ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Argh. Kijk dit is nu de reden waarom een memorystick een grote hulp kan zijn. De veelgebruikte data kan echt wel gewoon op memstick gekopieerd worden bij het starten van het spel ipv. het 15x overnieuw te laden elke keer er een cutscene is ofzo...

Verwijderd

Je kunt de trailer downloaden voor de PSP van Silent Hill the movie. http://www.sonypictures.com/movies/silenthill/

Mijn vraag is of er ook meer sites zijn waar je trailers kunt downloaden voor de PSP?

• Shaidar

Shaidar

Phuncz schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 23:25:
Argh. Kijk dit is nu de reden waarom een memorystick een grote hulp kan zijn. De veelgebruikte data kan echt wel gewoon op memstick gekopieerd worden bij het starten van het spel ipv. het 15x overnieuw te laden elke keer er een cutscene is ofzo...
Inderdaad, ik stoor me er ook aan dat elke keer weer opnieuw iets geladen moet worden van die UMD ... Daarom heb ik m'n 2.0 maar gedowngrade naar 1.5 en speel straks de games van op m'n 2GB MD.

Ik heb nu wat games gedownload, maar die passen over het algemeen niet op m'n 512MB memorystick die ik heb. Dus delete ik wat latere levels en cutscenes en muziek enzo via UMDgen, dan kan ik toch al eens zien wat het game is ... Ik heb al een paar games getest:

Burnout - niet goed, kale graphics en niet goed uitgewerkt, zelfs aan de menus zie je dat het een halve rush-job was ...
Spiderman2 - is wel plezant, goede graphics, maar verveelt snel - het is namelijk altijd hetzelfde...
Dead to Rights - het slechte camerastandpunt is verschrikkelijk storend, en haalt alle plezier uit dit game.
Ape Academy - zonder woorden, very very very slecht spel!
NFSMW510 - goede graphics, en plezant, maar maar weinig tracks (altijd dezelfde dan eens reverse etc)
Mercury - dit is het PSP game tot nog toe, k ben er helemaal verslaafd aan!

De rest kan ik pas testen als ik m'n 2GB MS heb - Prince of persia, Fifa, Pro evolution soccer, Tony hawk, twisted metal enzovoorts ....

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 19:05:
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?:

Mijn PSP valt regelmatig uit als hij tijdens the Sims 2 aan het laden is. Meestal als je vanaf de ene locatie naar een andere gaat en je zo'n laadscherm te zien krijgt (bijvoorbeeld als ik vanuit mijn huis naar buiten ga). De PSP gaat gewoon helemaal uit en ik moet hem opnieuw opstarten. Alles wat ik dan gedaan heb na het laatste savepoint ben ik dan kwijt (logisch).

Dit gebeurt zeker 1 keer in een uur spelen en ik baal dan ook enorm.

Bij andere spellen is dit nog nooit gebeurd. Maar nu is het ook zo dat mijn andere spellen niet zo'n lange laadtijden hebben als the Sims. En ik heb de laatste tijd ook geen andere spellen gespeeld. Maar ik heb wel veel films gekeken en comics gelezen en dat gaat zonder problemen.

Ik vraag mij dan ook af of het aan het spel ligt of aan mijn PSP.
Heb ik ook gehad met de sims. Inderdaad zeer irritant vooral omdat het laden elke keer al zo lang duurt. Enige 'remedie' is gewoon vaak saven.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

vind die graphics bij burnout anders helemaal niet zo hinderlijk, zeker als je met 300 km ph rijd ;)

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
djmantri schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 10:46:
vind die graphics bij burnout anders helemaal niet zo hinderlijk, zeker als je met 300 km ph rijd ;)
Ik vind de burnout graphics ook absoluut niet tegenvallen.. Vergeleken met de PS2 burnout 3 graphics in ieder geval niet. En de menu's zijn altijd zo geweest hoor..

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Ben er nog steeds niet uit, als ik mn PSP aan de pc sluit dan werkt het even. Ik kan op de mem stick en alles en kan dingen deleten en copieren. Dan na een halve minuut is het alsof de memory stick blank is en als ik dan wat wil copieren krijg ik de melding dat de parameter incorrect is.

Heb vandaag al een nieuwe transfer kabel gekocht. Heb de memory stick al geformatteerd maar dat helpt niet.

Wie kan mij helpen. Ben ten einde raad want wil graag weer wat andere films en mp3s erop zetten.

Ow heb trouwens firmware 2.0 erop staan.

Nu krijg ik de melding, cannot copy blabla.mp3: The request could not be performed because of an I/O device error.

[ Voor 11% gewijzigd door H3llSiNG op 16-02-2006 18:43 ]

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Als het bij iemand anders gaat: probleem ligt bij je PC.
Gaat het bij iemand anders ook niet: probleem ligt bij je PSP.

Troubleshooting is gewoon de mogelijkheden van de problemen elimineren :)

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

na mijn gemolde PSP nu weer eennieuwe, 4maand zonder gezeten :P maar nu gaan we er weer tegen aan :) ik heb dit topic ook niet meer gevolgd :P

daarom gelijk 1 vraag, heb nu een 2.5 PSP, hier kan je natuurlijk geen Backup/Homebrew meer op spelen. ik heb de TS gelezen maar mag je hier nou WEL of NIET vragen stellen ivm downgraden PSP?

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:25

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Qorne schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 19:46:
na mijn gemolde PSP nu weer eennieuwe, 4maand zonder gezeten :P maar nu gaan we er weer tegen aan :) ik heb dit topic ook niet meer gevolgd :P

daarom gelijk 1 vraag, heb nu een 2.5 PSP, hier kan je natuurlijk geen Backup/Homebrew meer op spelen. ik heb de TS gelezen maar mag je hier nou WEL of NIET vragen stellen ivm downgraden PSP?
Je kan 2.5 niet downgraden. En er zijn geen image loaders voor 2.5/6. Deze imageloaders zijn illegaal. Homebrew kan wel met 2.5/6 via een gta savegame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
shaidar schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 09:52:
[...]
Burnout - niet goed, kale graphics en niet goed uitgewerkt, zelfs aan de menus zie je dat het een halve rush-job was ...
Spiderman2 - is wel plezant, goede graphics, maar verveelt snel - het is namelijk altijd hetzelfde...
Dead to Rights - het slechte camerastandpunt is verschrikkelijk storend, en haalt alle plezier uit dit game.
Ape Academy - zonder woorden, very very very slecht spel!
NFSMW510 - goede graphics, en plezant, maar maar weinig tracks (altijd dezelfde dan eens reverse etc)
Mercury - dit is het PSP game tot nog toe, k ben er helemaal verslaafd aan!
Ik denk dat je net de "minst objectieve post" award heb gewonnen :D (no pun intended)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

dafz0r schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 10:21:
[...]

Ik denk dat je net de "minst objectieve post" award heb gewonnen :D (no pun intended)
;) Het is idd niet objectief, maar zo zie ik het :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Gisternacht weer mn pc door laten prutellen om een DVDtje opnieuw te encoden. In de TS wordt erop gehamert dat je AVC moet gebruiken voor het geluid, maar er wordt niet even bijverteld dat dat niet werkt op FW1.5.
Dus opnieuw gecodeerd in SP.. en wéér doet hij het niet :? Moet zo nog even controleren of ik wel de juiste bestandsnaam heb gebruikt.. maar wat zou ik anders nog fout kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 10:30:
Gisternacht weer mn pc door laten prutellen om een DVDtje opnieuw te encoden. In de TS wordt erop gehamert dat je AVC moet gebruiken voor het geluid, maar er wordt niet even bijverteld dat dat niet werkt op FW1.5.
Dus opnieuw gecodeerd in SP.. en wéér doet hij het niet :? Moet zo nog even controleren of ik wel de juiste bestandsnaam heb gebruikt.. maar wat zou ik anders nog fout kunnen doen?
Ik denk dat de bestands namen fout zijn. Ik gebruik ook SP en moet altijd de namen veranderen. Ik zit nu op werk dus ik kan niet controleren welke het moet zijn. Maar ik denk dat daar je probleem zit.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2006 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

frickY schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 10:30:
Heb je hier iets aan?
If you don't have the video folder: Go to the removable drive of the PSP on your computer and create a folder (Right-click mouse and go to File-New-Folder). The folder goes right next to the PSP folder. Name the folder: MP_ROOT (the name being all in caps) and in the MP_ROOT folder, create a folder and name it 100MNV01. The 100MNV01 folder is where you store your .MP4 videos. To be able to use the new codec: AVC, you will need at least Firmware 2.0 and the folder should be created for you after you format your memory stick once you have Firmware 2.0 and above. If the AVC folder isn't created, create a folder in the MP_ROOT folder, named:100ANV01.
MP_ROOT-100MNV01 (.MP4)
MP_ROOT-100ANV01 (AVC)
The .MP4 video is to be named: M4Vxxxxx.MP4 where xxxxx is number (example M4V00001.MP4).

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit was toch the verwachten

20 euro voor een film die niet eens extra's heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Idd, heb wel Steamboy gekocht op UMD, omdat ik de film zowiezo wou zien en hij kostte "slechts" 18€. Voor anime/manga valt dat nog mee, meestal word je aardig in de zak gezet ervoor.

Maar ik ga echt niet elke coole film kopen waar ik de helft voor betaald (voor de DVD) heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

Hallo,

Is er een mogelijkheid om je psp harder te zetten dan de normale standaard?
AVLS staat al uit, maar het is nog minimaal, of ik ben doof..

Btw - Software versie 2.60

thanks

[ Voor 9% gewijzigd door pt0x op 17-02-2006 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Ja joh, ze moeten gewoon leuke dingen op umd zetten, zeker voor dat geld, meer concerten en muziek etc. En bijvoorbeeld cabaret, dan koop ik ze wel, dat soort dingen kijk je vaker, maar een film? nee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Idd, ik wacht nog steeds op South Park en Family Guy UMD's. En niet 1 seizoen, allemaal !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo

voor de Ghouls n Ghosts fans is er een nieuwe trailer....

http://gametrailers.com/p...?id=9409&pl=game&type=wmv (windoos)

http://gametrailers.com/p...?id=9409&pl=game&type=mov (apple)

Dit wordt het PSP spel van 2006 !

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2006 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort firmware 2.50 erop (komt door street fighter ALpha3 Max). Maar nu doen mijn PSP video 9 filmpjes het niet meer. Er staat nu Unsupported Data. Moet ik de PSP anders op slaan voor firmware 2.50. Ik had eerst 2.0 erop staan, maar ik gebruik mijn PSP vooral voor orginele spellen en filmpjes. Dus niet voor Homebrew spul. Speelt firmware 2.50 bepaalde filmpjes niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al vanaf dag één erger ik me aan het witte polsbandje bij mijn zwarte psp. Ik snap echt niet hoe sony ooit op dit idee is gekomen? Naja...na enkele maanden van ergenis (sinds 1 september) nu dan eindelijk een zwart polsbandje. En ja ik gebruik dat ding echt, wat sommige mensen hier misschien belachelijk zullen vinden, maar ik wil 'm gewoon niet laten vallen. Is al meerdere malen een redding geweest. Het is gewoon het originele witte bandje en....een zwarte watervaste merkstift ;) werkt prima! (kan de WITTE afstandbediening ook nog proberen, maar denk niet dat het hecht)

De foto's:

Afbeeldingslocatie: http://img305.imageshack.us/img305/6541/10018235lf.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img413.imageshack.us/img413/5483/10018244xv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Ik heb het zwarte bandje van m'n digicam eraan gehangen :)
Maar idd, waarom witte accessoires bij een zwarte PSP? Of zou de ceramic white versie ook zwarte accessoires hebben? :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

dit heb ik ook dat ligt aan je usb driver

als je de usb 2.0 driver uitzet werkt hij wel gewoon op de 1.0 usb snelheid

het probleem ligt ergens bij de chipset drivers had ik ergens op internet gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Acolyte57 schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 20:09:
Ik heb het zwarte bandje van m'n digicam eraan gehangen :)
Maar idd, waarom witte accessoires bij een zwarte PSP? Of zou de ceramic white versie ook zwarte accessoires hebben? :)
Nee ik heb de ceramic white psp, met witte polsband ;)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik een nieuwe witte PSP met 2.0 bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x

pt0x

Why are we here..

pt0x schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 23:43:
Hallo,

thanks
nog maar even een keer 24 uur later dan :) ik erger me er echt aan ^^ alvast bedankt voor het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 09:52:
zo

voor de Ghouls n Ghosts fans is er een nieuwe trailer....

http://gametrailers.com/p...?id=9409&pl=game&type=wmv (windoos)

http://gametrailers.com/p...?id=9409&pl=game&type=mov (apple)

Dit wordt het PSP spel van 2006 !
Het valt me eigenlijk wel tegen hoe weinig games eraan komen voor de psp. Ghosts n Goblins, ok. Gran Turismo. Wie kan nog meer opnoemen?

Misschien gaat Splinter Cell goed zijn... Metal Gear Acid 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
pt0x schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 23:29:
[...]
Hallo,

nog maar even een keer 24 uur later dan :) ik erger me er echt aan ^^ alvast bedankt voor het antwoord.
Nee, is er niet.

Al had je 1.50 dan was (/is - wordt niet meer geupdate) er een proggie genaamd pspdj (met een superlelijk menu, ziet er niet uit imho) waarmee je m harder kunt zetten en een equalizer hebt, maar harder is niet echt heel veel beter, want hij gaat dan al snel kraken. Boxjes die er in zitten zijn gewoon k*t helaas... Ik erger me er ook aan, maar tis niet anders.

[ Voor 13% gewijzigd door ElayZ op 19-02-2006 03:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 00:39:
[...]

Het valt me eigenlijk wel tegen hoe weinig games eraan komen voor de psp. Ghosts n Goblins, ok. Gran Turismo. Wie kan nog meer opnoemen?

Misschien gaat Splinter Cell goed zijn... Metal Gear Acid 2?
The godfather
Pursuit Force
Dragon Ball Z: Shin Budokai
Syphon Filter: Dark Mirror
Tom Clancy’s Splinter Cell Essentials

dat zijn de spellen waar ik op wacht, en ik verwacht dat ze allemaal goed zijn :)

dus er zijn er wel een paar op te noemen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:59
nou pursuit force is geen aanrader heb hem gespeeld en had het na 10 min wel weer gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

final fantasy, untold legends, etc etc.. www.rpgamer.com en dan de psp game sectie uiteraard ;) Staan ook nog wel wat leuke RPG's die uit gaan komen voor de psp

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 08:41:
[...]

The godfather
Pursuit Force

dat zijn de spellen waar ik op wacht, en ik verwacht dat ze allemaal goed zijn :)

Pursuit force is in europa al uit. Wij waren nu eens als eerste aan de beurt :D. Jammer dat het spel veel te moeilijk is, zelfs op easy, maar zal wel weer aan mij liggen :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je DBZ fan bent moet je deze ook eens overwegen. Is imo beter dan Dragon Ball.
http://www.cyberconnect2.jp/narutopsp/main.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x

pt0x

Why are we here..

ElayZ schreef op zondag 19 februari 2006 @ 03:58:
[...]

Nee, is er niet.

Al had je 1.50 dan was (/is - wordt niet meer geupdate) er een proggie genaamd pspdj (met een superlelijk menu, ziet er niet uit imho) waarmee je m harder kunt zetten en een equalizer hebt, maar harder is niet echt heel veel beter, want hij gaat dan al snel kraken. Boxjes die er in zitten zijn gewoon k*t helaas... Ik erger me er ook aan, maar tis niet anders.
sorry, denk dat ik wat te weinig info heb gegeven. de boxjes in de psp gaat het mij niet om maar de oortjes. maardan nog als jij zegt dat er geen tool voor is dan zal het lastig worden :( jammer.

meeste mp3 spelers zijn 110db max, dit apparaatje maar 90. terwijl dat langdurig even slecht is als 110 volgens mij, maarja je kan niet alles hebben ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pt0x schreef op zondag 19 februari 2006 @ 12:07:
[...]

sorry, denk dat ik wat te weinig info heb gegeven. de boxjes in de psp gaat het mij niet om maar de oortjes. maardan nog als jij zegt dat er geen tool voor is dan zal het lastig worden :( jammer.

meeste mp3 spelers zijn 110db max, dit apparaatje maar 90. terwijl dat langdurig even slecht is als 110 volgens mij, maarja je kan niet alles hebben ^^
Je kan je oordopjes modden ... staat toch in de TS volgens mij ...

en anders koop je toch gewoon bij de kijkshop oordopjes van 7,99 die gaan ook erg hard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Dan nog gaan ze niet erg hard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kurt15
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-09 12:55
Hier staat uitgelegd hoe je de oordopjes van je psp harder kunt maken zonder dat de kwaliteit achteruit gaat: http://www.psp-media.nl/tutorials/73-maak-geluid.html

[ Voor 3% gewijzigd door kurt15 op 19-02-2006 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
pt0x schreef op zondag 19 februari 2006 @ 12:07:
[...]

Misschien is het een oplossing om je mp3's en filmpies harder te zetten voordat ze op de psp gaan, als het daar teminste om gaat.

Een mooi programma om mp3's harder te zetten is MP3Gain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje,
stel dat ik een duitse psp koop.. dan kan ik deze wel upgraden naar nederlandse firmware? tenminste als ik het goed heb begrepen..
Maar dan werkt wifi weer niet goed ofzo? (staat niet echt duidelijk in de startpost met Import PSP's)

Kan iemand dit verduidelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x

pt0x

Why are we here..

kurt15 schreef op zondag 19 februari 2006 @ 12:43:
Hier staat uitgelegd hoe je de oordopjes van je psp harder kunt maken zonder dat de kwaliteit achteruit gaat: http://www.psp-media.nl/tutorials/73-maak-geluid.html
Oh thanks, denk dat dit wel voldoende is. ik ga het maandag even proberen als ik een soldeerbout tot mijn beschikking heb.

@PilatuS
mp3 harder zetten zal wel ruis opleveren niet waar ?
dat is nou ook weer niet wat ik wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 07:41
Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 12:47:
Even een vraagje,
stel dat ik een duitse psp koop.. dan kan ik deze wel upgraden naar nederlandse firmware? tenminste als ik het goed heb begrepen..
Maar dan werkt wifi weer niet goed ofzo? (staat niet echt duidelijk in de startpost met Import PSP's)

ik heb een franse psp ook gewoon geupgrade en wifi werkt nog perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Nee totaal geen ruis hier, ik gebruik niet de standaard oordopjes van de psp maar andere van iriver en als ik dan mp3's luister heb ik het volume op ongeveer 75% staan.

Bij mij is 100% volume gewoon weg te hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 12:47:
Even een vraagje,

Die firmwares hebben een hele resem talen on-board :p
Mijn witte PSP kan ook Engels, Nederlands, Frans, Suomi etc... Ik upgrade m'n firmware via de Japanse PSP website (heb geen EU/US geprobeerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:10
Even wat vraagjes over dingen die me niet duidelijk worden.

Ik wil een PSP aanschaffen, maar ik vind het wel belangrijk dat ik films en games vanaf mijn memory sticks kan spelen. Betekent dit dat ik een 1.5 firmware moet hebben?

Ik heb begrepen dat de Japanse versie een Sharp screen heeft dat beter is dan het Samsung screen in de US versie. Welk scherm hebben we in Europa?

De link met regio-code info in de TS is dood; hoe zit het met regiocodering op games?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:40

SG

SG surft naar info hardewaren

Heb ook sinds 'n dag 'n PSP giga set.
Met 3 games waarvan één gratis.
En 'n Manga UMD video, kan dat regio 0?
plus PlayGearAMP van logitec.
incl 3 dode pixels.

Zo te horen kan ik beter die 90db oordopjes vervangen voor iets anders.
Het geluid van de PSP Micro speakertjes is dus ook niet je van het maar dat is te verwachten dus daarom die PGA va Logitec. Is ook brak maar stukken minder.

Jammer dat je geen eigenbrowsels er op kan doen, aangezien ik ook 'n beetje C++ kan, zou ikzelf wat kunnen gaan browen. Maar ja als sony het niet wil dan niet, aangezien ik niet wil klooien met Upgrades.
Denk dat ik ook eerst media content speciaal voor de PSP ga optimizen.
Zo moet je blijkbaar Portrait georrienteerde JPG eerst kantelen. Plus optimizen voor PSP resolutie.
En filmpjes naar PSP native reso converteren alleen wat is die reso:
en voor welke game genres is de PSP het meest geschikt.
Race games gaat wel lekker Driver en DTM(moet ik nog proberen)
Kingkong dat gaat wat minder als je PCgamen gewent bent. Tenzij er wat Aim assistentie er in zit.

[ Voor 3% gewijzigd door SG op 19-02-2006 13:33 ]

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op zondag 19 februari 2006 @ 13:29:
Even wat vraagjes over dingen die me niet duidelijk worden.

Ik wil een PSP aanschaffen, maar ik vind het wel belangrijk dat ik films en games vanaf mijn memory sticks kan spelen. Betekent dit dat ik een 1.5 firmware moet hebben?
Je kan USA, EU en JAP games op alle psp's spelen, alleen met films is dit anders. Deze hebben namelijk wel een regio lock.

Als je games van je mem stick wilt draaien moet je idd 1.5 hebben. Bij 2.00 + is dat niet mogelijk en de mogelijkheid zal waarschijnlijk ook de komende maanden niet komen. Probleem is echter dat je dan een beperkt spel aanbod krijgt. Gta en Socom enz. zijn bijvoorbeeld al niet te spelen door dat deze minimaal 2.0 nodig hebben.

Ook voor films is 1.5 aan te raden, aangezien er een mogelijkheid is voor het spelen van Divx geloof ik. Ik weet niet precies hoe dit zit...

[ Voor 20% gewijzigd door Ronwiel op 19-02-2006 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kurt15
  • Laatst online: 02-09 12:55
Weet iemand of het mogelijk is om je psp met je telefoon te verbinden via de infrarood poort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 12-09 12:38
kurt15 schreef op zondag 19 februari 2006 @ 19:33:
Weet iemand of het mogelijk is om je psp met je telefoon te verbinden via de infrarood poort?
(nog) niet mogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 08:41:
[...]

The godfather
Pursuit Force

Geen SOCOM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
PilatuS schreef op zondag 19 februari 2006 @ 12:46:
[...]

Misschien is het een oplossing om je mp3's en filmpies harder te zetten voordat ze op de psp gaan, als het daar teminste om gaat.

Een mooi programma om mp3's harder te zetten is MP3Gain.
Tuurlijk kan dat, maar ik wordt juist zo sch**tziek van al dat ge-reencode van alles...
Gewoon dr op knallen en klaar! Moeilijk gedoe. Hebben jullie dat niet?
Net zoals dat PMP mod proggie, mooie uitvinding hoor,gebruik t ook wel maar je moet nog steeds re-encoden...

(ff niet ten aanzien van jouw post, so don't take it personal ofzo)

[Verder lezen op eigen risico]
spoiler:
:( sorry mensen, het volgende is ff @ ergernis-mode, maar moet t ff kwijt, de downside van de psp...

Want ben voor de 1000000ste keer weer eens wat aan 't om- en overzetten naar mn psp...
boeit t je niet? don't read it, i don't care, tis laat en heb ff niks beters te doen, en ik zit te wachten totdat ie klaar is met dat encoden...

En mods, als dit soort frustraties niet wenselijk zijn, gooi maar weg deze post.

Goed, Sony... ze maken het zó dat muziek gewoon logischer wijze in een map MUSIC moet en fotos in een map PHOTOS ....

En dan moeten filmpjes in een map die MP_ROOT\100MNV01 heet... |:(
Dan vraag ik me serieus af...

Beste sony, in het tegenwoordige tijdperk, waarin jullie, godbetere, in staat zijn om uberhaupt iets te maken zoals een psp... hoe moeilijk kan het dan zijn om dat gewoon ff GOED en makkelijk te maken???

Met laten we zeggen... i dunno bijvoorbeeld een firmware update waar je echt iets aan hebt??
ipv alleen maar die nutteloze pogingen om homebrew tegen te houden?

Praise the day dat ze met soort van xbmc voor de psp komen dat alles gewoon bijv streaming gaat (dat ding heeft toch niet voor niks zo'n geweldige wifi mogelijkheid??) en niks re-encoden, gewoon hoppa alles afspelen, maakt niet uit wat voor formaat, hij past t vanzelf wel aan, aan de resolutie vd psp... maja die tijd ligt nog eeeeuwen voor ons gok ik zo.

Niet dat ik er niet uitkom met encoden ofzo, tegendeel, ik heb de psp al bijna een jaar inmiddels (omdat ik m maar uit japan heb gehaald omdat ze zo slim waren om m hier tig eeuwen later eens op de markt te brengen...) en ik vind het nog steeds een geweldig apparaatje, gebruik m elke dag, maar begin me er steeds meer aan te irriteren dat alles zo omslachtig is met dat ding...

Plus:
- geheugen, f*kking duur voor een beetje ruimte zodat je er ook daadwerkelijk iets op kwijt kunt.
(oke, ze worden al iets goedkoper, maar toch)
- geluid gaat super zacht imho
- die achterlijke mappen zodat je je filmpjes m4v2452374634nogwat.mp4 moet noemen, met als gevolg dat je op je pc vaak niet meer weet wat,wat is. en je alles dubbel loopt te bewaren, voor je psp en voor gewoon.
- dus alles rrrrrrrrrrrreeeee-encoooodeeen!!! 8)7

Ok hoor ik je denken, gebruik m dan niet voor films en muziek, het is een game-apparaat, gebruik m dan daar ook alleen voor....
Maar dan vind ik, stop die opties er dan ook niet op en claim niet dat het een multimedia geval is.

En bovendien we zijn nu een hele tijd op weg met de psp, maar de spellen vallen tot nu toe zwaaaar tegen allemaal, alleen GTA (die ik ook maar import heb gehaald omdat t weer eens zo lang duurde) is so far eigenlijk de moeite waard imho.

Natuurlijk komen er wel vettere spellen uit, maar t schiet allemaal niet op joh, ik wacht al zowat een jaar op goeie games...

20 euro betalen voor films op UMD die voor 5 eu in de aanbieding bak liggen en dan gek vinden dat ze niet zo veel verkopen... }:O MOOOEEEE wakker worden $ony!

Nu kap ik, anders ga ik out.

(p.s hij is nog steeds niet klaar met encoden...)

[ Voor 4% gewijzigd door ElayZ op 20-02-2006 02:08 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.