lol het wentAcolyte57 schreef op zondag 05 februari 2006 @ 06:53:
PFffffffft, net een kleine hartaanval, had m'n PSP voor het eerst laten pleuren. Hij zat op z'n gigapack cradle en bij het opruimen tikte ik 'm net zodanig dat ie eraf schoof... oeps.
Voortaan gaat ie gewoon in z'n case en dan krijgt ie daar wel de voeding in.
Verwijderd
damn!
dit is echt balen, ik heb m'n 1 GB memorystick voor +- 93 euro gekocht, nu staat de 2 GB versie bij dezelfde winkel in de pricewatch voor 113 euro, slechts een tientje meer..tis niet eerlijk
maarja...wat doe je er aan he, niks helaas. Aan de andere kant is 1 GB ook wel genoeg, maar tis toch handig als je niet steeds muziek enzo eraf moet halen omdat je er een film op wil zetten. Ga nu natuurlijk niet weer 113 euro uitgeven aan een grotere memorystick

2 tientjes meer zeker ? Zowiezo staat de prijs van geheugen nooit vast dus over een half jaar kan je janken dat de 4GB "slechts" 4-5 tientjes meer staat...
hola!Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 09:51:
over waarom die sony memory high speed sticks zo goedkoop zijn.
Pas op daarmee! Van het merk sony zijn er uit china veel "bootleg" versies. Ik weet niet of deze daadwerkelijk slechter zijn. Ze zien er verdomd echt uit (verpakking etc.), maar tja zijn niet origineel. Als je er meer over wilt weten moet je maar ff googlen op bootleg memorysticks ofzo. overigens heb ik zelf zo een hi speed sony mem speed gehaald in hongkong 2 maanden terug in een winkel daar en tot nu toe heb ik er geen problemen mee. Ze zijn goedkoop en de verkoper zei dat als er problemen zijn ik binnen een jaar gewoon kan inwisselen bij hun. (dus waarschijnlijk zijn ze echt heeeel goedkoop.) Wil je zeker van zijn dat je originele mem cards heb kan je volgens mij beter een sandisk kopen, waar nog geen bootleg van zijn of van een erkende winkel. (kijk ook voor de gein op ebay naar de kaartjes..zoals je ziet komen veel leveranciers van deze goedkope memory sticks uit china e.o.)
over de webwinkels in pricewatch...ik zou ze eerst bellen en dan vragen waar ze hun sticks vandaan halen, ik weet bijna zeker dat deze uit china komen.
dat is het eerste dat ik hiervan hoor maar het blijkt dus inderdaad te kloppen.
Al hoeft er wel meteen te worden bijgezegd dat het merendeel van deze valse sticks blijkbaar toch goed werken en de aangegeven capaciteit hebben. Maar het is dus blijkbaar toch opletten geblazen.
En dat terwijl ik er al even over twijfel een stickje op ebay te kopen...
Bedankt voor de waarschuwing!
Verwijderd
Graag gedaan hoor, maar zoals ik ook vermeld ik heb ze ook zelf gekocht en idd niks mis met die kaartjes zover kwa inhoud en snelheid. Alleen lijken de kaarten idd dikker en is de "opdruk" een soort sticker..
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2006 15:41 ]
dat heb ik dan weer over het hoofd gezienTranceSetter schreef op zondag 05 februari 2006 @ 22:38:
[...]
Echter als je in de post onder de TopicStart kijkt, dan zie je dat de meeste/zo niet alle opties die je hier aanhaalt al in de lijst van nog te updaten stuff staan
pssst geld kopen?
Even een aanvulling bij het Homebrew stukje van de TS, bij Wat als ik zelf aan de slag wil -
Enkele tutorials, zowel voor lua als voor C, zijn te vinden op http://www.scriptscribbler.com/psp/tutorials/
Ik hoop binnenkort weer een updateje te schrijven, ivm. homebrew mogelijkheden op 2.01+
Enkele tutorials, zowel voor lua als voor C, zijn te vinden op http://www.scriptscribbler.com/psp/tutorials/
Ik hoop binnenkort weer een updateje te schrijven, ivm. homebrew mogelijkheden op 2.01+
Ik wil de foto's op mijn psp in alfabetische volgorde, of in de volgorde zoals ik ze erop zet. dit lukt niet! hoe kan ik dit doen?
Edit: Ik zie dat ze op datum staan, ook goed dus
Edit: Ik zie dat ze op datum staan, ook goed dus
[ Voor 20% gewijzigd door RMB op 06-02-2006 17:16 ]
Verwijderd
http://www.pspfirstpage.com/warchaser schreef op maandag 06 februari 2006 @ 10:16:
weet iemand een paar psp supported sites ? is wel handig want ik kan op school in de aula internette
Portal waar je makkelijker websites kan ingeven, ik vind het niet werken maar jij misschien wel
http://www.psp-vault.com/
Alle psp-nieuws verzameld
http://www.fhm.com/site/psp/main.asp
Allerlei mooie foto's for your pleasure
http://www.playboy.com/features/features/psp
Nog wat gratis wallpapers in psp-formaat
Voor mensen die het leuk vinden om te developen in de taal LUA heb ik eff een site'tje en forum opgezet. PSP Dev.
Zo kunnen we elkaar helpen met het coden.
Zo ben ik nu ook aan mijn eerste LUA gamepje begonnen

Wat hij al kan is;
Naar link en rechts lopen
Springen.
Rennen
Zo kunnen we elkaar helpen met het coden.
Zo ben ik nu ook aan mijn eerste LUA gamepje begonnen

Wat hij al kan is;
Naar link en rechts lopen
Springen.
Rennen
[ Voor 35% gewijzigd door console op 06-02-2006 19:34 ]
Ik ga dus een psp kopen maar ik zit eigenlijk nog een beetje te twijfelen, het gaat als volgt:
Ik wil eigenlijk een witte psp nu heb ik er 1 gevonden voor 250 euro incl. verzendkosten (value pack) maar stel dat daar nou iets aan kapot gaat moet ik dan naar sony japan gaan voor de garantie of kan dat ook sony nederland zijn?
ow ja de firmware is 2.01
Wat zouden jullie doen?
Gewoon een zwarte psp in Nederland halen bij de mediamarkt of een witte psp?
Ik wil eigenlijk een witte psp nu heb ik er 1 gevonden voor 250 euro incl. verzendkosten (value pack) maar stel dat daar nou iets aan kapot gaat moet ik dan naar sony japan gaan voor de garantie of kan dat ook sony nederland zijn?
Wat zouden jullie doen?
Als er dan toch firmware 2.01 opstaat zou ik gaan voor een zwarte PSP in NL, vooral vanwege de garantie enzo. Volgens mij wordt het qua garantie betreft ook erg lastig helaas.
superB
check psp-media.nl voor previeuw firmaware 3
.0
pssst geld kopen?
Ik heb die 1.2 remote control eens geprobeert, maar ik krijg alleen een zwart scherm met Good-bye in de linkerbovenhoek, daarna springt hij weer terug naar het normale scherm. Heb firmware 1.5
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Spam ? Dat het firmware 3.0 wordt die GPS en de emailclient herbergt, is een verzinsel. Het zal in de loop van 2006 verschijnen, dát is bekend maar meer ook niet. Dat de GPS ontvanger 20€ zal kosten kan ik niet geloven, Sony vraagt al meer voor de conversie software voor de PSP die je er feitelijk bij zou moeten krijgen.
Verwijderd
bedoel je toevallig die software die eigenlijk voor een clié bedoel isPhuncz schreef op maandag 06 februari 2006 @ 20:56:
Spam ? Dat het firmware 3.0 wordt die GPS en de emailclient herbergt, is een verzinsel. Het zal in de loop van 2006 verschijnen, dát is bekend maar meer ook niet. Dat de GPS ontvanger 20€ zal kosten kan ik niet geloven, Sony vraagt al meer voor de conversie software voor de PSP die je er feitelijk bij zou moeten krijgen.
Zo... mijn kleine brouwsel is klaar. Heb simpele racespelletje
gemaakt in LUA wat hier te downloaden is.
Verwijderd
Ik heb nog wel een leuke psp 1.5 van een maand out te koop. Met extra dingen erbij ....volvoboy schreef op maandag 06 februari 2006 @ 19:26:
Ik ga dus een psp kopen maar ik zit eigenlijk nog een beetje te twijfelen, het gaat als volgt:
Wat zouden jullie doen?
mail me maar als je interesse hebt .. veenarjenveen @ hotmail. com
Garantie(bon) enz zit erbij
Ik gebruik hem echt niet meer .. heb er al een week ofzo niet meer op gespeeld!! best wel zonde..
En als ik me psp verkoop kan ik me pc weer een beetje upgraden
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2006 23:52 ]
http://prf.icecat.biz/ind...smi=product;shopname=obcs;
85 euro 2gbstick???
EDIT: ow sorry dat is exlusief btw
wat is bootleg? nep spul, dat kan toch wel net zo goed zijn als echt spul?
85 euro 2gbstick???
EDIT: ow sorry dat is exlusief btw
[ Voor 9% gewijzigd door kaasaanfiets op 07-02-2006 00:03 ]
Het kan wel ja. Maar er is geen enkele garantie dat het ook echt zo is.koekoek2003nl schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 00:03:
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Sandisk geeft 5 tot 20 jaar garantie, naargelang het type van geheugen. Bootleg is een jaar, als je dat al krijgt... En raad eens waar de kans hoger mee is dat het prul is ?
Verwijderd
idd, maar waar ik me het meest aan stoor is dat kleinere webwinkels deze "bootleg" versie als originele aanbieden aan onwetende klanten
Ik heb er misschien al 3 weken niet op gespeeld maar dat is geen reden om het weg te doen.Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 23:50:
[...]
Ik heb nog wel een leuke psp 1.5 van een maand out te koop. Met extra dingen erbij ....
mail me maar als je interesse hebt .. veenarjenveen @ hotmail. com
Garantie(bon) enz zit erbij
Ik gebruik hem echt niet meer .. heb er al een week ofzo niet meer op gespeeld!! best wel zonde..
En als ik me psp verkoop kan ik me pc weer een beetje upgraden
Raak m'n ps2 ook niet elke week aan. (PC weer wel..
Maar het geld wat je ervoor terugkrijgt als je hem verkoopt is wel leuk natuurlijk. Ik wacht nu op Lumines.
Inderdaad, heb ook in het begin er nauwelijks op gespeeld. Echter met een verslavende game (in mijn geval Metal Gear Acid), krijgt mijn PC ineens veel minder aandacht ! Een PSP is zowiezo een toestel die meer en meer kan naarmate zijn levensduur verhoogt. Ik denk aan de aankomende GPS-uitbreiding, de e-mail client die in één van de volgende updates zal komen. Om nog maar te zwijgen van de vele games waar ik al jaren hoop dat er een opvolger of remake van komt (Lemmings, Megaman, Gran Turismo, etc.).
Heb nu ook sinds een weekje of 2 mijn PSP, en hij bevalt me wel goed. Speel er Lumines, Mercury en NFSMW510 op. Mercury moet wel een van de beste games zijn die ik ken, en maakt heel mooi gebruik van die kleine analoge stick, maar wel aartsmoeilijk.
Een Sandisk Gaming Memorystick pro duo dinges van 2 GB heb ik gevonden aan 116€ op memoryshop.nl, met die webshop heb ik goede ervaringen, die shop durf ik iedereen aan te raden.
1 klein probleempje heb ik nog wel, als ik een battlestar galactica of lost episode omzet naar mp4 formaat met PSP Video 9 (one click encode), dan loopt het geluid achter op de video, hoe langer ik laat spelen, hoe verder dat ze uiteen lopen. Als ik dan even op pauze zet, en terug speel, dan loopt het weer even goed. Is dit een bekend probleem, heeft iemand anders dit ook, en hoe los ik dat dan op?
Een Sandisk Gaming Memorystick pro duo dinges van 2 GB heb ik gevonden aan 116€ op memoryshop.nl, met die webshop heb ik goede ervaringen, die shop durf ik iedereen aan te raden.
1 klein probleempje heb ik nog wel, als ik een battlestar galactica of lost episode omzet naar mp4 formaat met PSP Video 9 (one click encode), dan loopt het geluid achter op de video, hoe langer ik laat spelen, hoe verder dat ze uiteen lopen. Als ik dan even op pauze zet, en terug speel, dan loopt het weer even goed. Is dit een bekend probleem, heeft iemand anders dit ook, en hoe los ik dat dan op?
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
even snel 2 links i.v.m. audio sync problemen
http://www.pspvideo9.com/...=3686&highlight=sound+lag
http://www.pspvideo9.com/...3686&highlight=audio+sync
http://www.pspvideo9.com/...=3686&highlight=sound+lag
http://www.pspvideo9.com/...3686&highlight=audio+sync
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Megaman, Rockman in Jap., is toch pas een nieuwe van uit?Phuncz schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 11:14:
Om nog maar te zwijgen van de vele games waar ik al jaren hoop dat er een opvolger of remake van komt (Lemmings, Megaman, Gran Turismo, etc.).
Edit: Idd, Rockman X Irregular Hunter
[ Voor 7% gewijzigd door SH4D3H op 07-02-2006 16:37 ]
Jup, Megaman X Irregular Hunter zal ook naar komen !
een echte, hoeveel jaar garantie? en hoe weet jij of dat een echte is?shaidar schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 15:38:
Heb nu ook sinds een weekje of 2 mijn PSP, en hij bevalt me wel goed. Speel er Lumines, Mercury en NFSMW510 op. Mercury moet wel een van de beste games zijn die ik ken, en maakt heel mooi gebruik van die kleine analoge stick, maar wel aartsmoeilijk.
wat is trouwens het verschil tussen:
- Memory stick duo
en
- Memory stick duo pro
?
ik haal net het kaartje uit mijn psp en ik zie dat er een Sandisk Memory stick pro duo (magic gate) 32mb in zit... (2e hands psp) ik neem aan dat er origineel een sony stick in zit?
hierzoSanDisk Memorystick PRO Duo 2 GB
Fabrikantcode: 31289
Op voorraad: voor 16.00 uur besteld, volgende werkdag in huis.
Veel mobiele telefoons, MP3 spelers en PDA's maken gebruiken het nieuwe Memorystick Duo PRO systeem van Sony. Sandisk maakt ook geheugenkaarten van het type Memorystick Duo PRO. Memorystick Duo PRO kaarten kenmerken zich door het formaat, ze zijn nog een slag kleiner dan de reguliere Memorystick PRO kaarten. Werkt zonder problemen in combinatie met elk product met een Memorystick Duo PRO slot, of dit nu Sony is of een ander merk.
Deze Memorystick Duo PRO wordt geleverd met een normale Memorystick Adapter. Zo kunt u ook uw Duo kaart gebruiken in bijvoorbeeld een geheugenreader met een normale Memorystick PRO poort.
de memorystick ZONDER pro in de naam zijn dus nog een slagje groter? die passen dan zeker niet?
een paar pagina's terug doen er een paar mensen wat test'jes met memory kaarten, maar er is toch niet voor niets een:
GAMING edition,
ULTRA 2 edition Specificaties Schrijfsnelheid: 9 MB/sec. Leessnelheid: 10 MB/sec.
zijn die nou niks sneller als het gewone pro duo kaartje???
[ Voor 49% gewijzigd door kaasaanfiets op 07-02-2006 21:18 ]
wat voor voordeel heb ik daarbij met mijn psp?Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 21:14:
Die Gaming serie van Sandisk zijn als snelste getest
kan ik dan een hogere resolutie filmpje op mijn psp draaien?
nou daar doe ik het niet voor...Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 21:22:
Nee, enkel het schrijven van data naar je PSP zal sneller gaan
weet iemand trouwens waar je precies die pincode hebt? ik heb een 2ehands psp van iemand die hem uit japan heeft... met zoon klein vierkant doosje met allemaal japanse tekst erop, waar vind je die pincode?
mssn is onze site ook wel wat voor jou.console schreef op maandag 06 februari 2006 @ 23:33:
Zo... mijn kleine brouwsel is klaar. Heb simpele racespelletjegemaakt in LUA wat hier te downloaden is.
Onze site is een Homebrew en dergelijke site voor de PSP
Check sig voor adres
Wel grappig gemaakt.
Ik heb jammer genoeg geen tijd meer om me er in te verdiepen.
Anders was ik ook wel aan et scripten geslagen
Die staat op een rood kaartje bij je PSPkoekoek2003nl schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 21:44:
[...]
nou daar doe ik het niet voor...
weet iemand trouwens waar je precies die pincode hebt? ik heb een 2ehands psp van iemand die hem uit japan heeft... met zoon klein vierkant doosje met allemaal japanse tekst erop, waar vind je die pincode?
De Duo is groter dan de Pro duo en past dus niet in je PSPkoekoek2003nl schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 20:50:
[...]
wat is trouwens het verschil tussen:
- Memory stick duo
en
- Memory stick duo pro
?
de memorystick ZONDER pro in de naam zijn dus nog een slagje groter? die passen dan zeker niet?
[ Voor 48% gewijzigd door m-tuning op 07-02-2006 21:55 ]
Bij Japanse PSP'zit geen rood kaartje met een pincode...
die heb ik er niet bij gekregen,m-tuning schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 21:52:
Die staat op een rood kaartje bij je PSP
Zit er normaal gesproken bij een Import psp wel een rood kaartje?
Edit @ hierboven o ok...
[ Voor 5% gewijzigd door kaasaanfiets op 07-02-2006 22:13 ]
Heb je daar toevallig een bron van ? Aangezien ik nog nergens hier een uitsluitsel van heb kunnen vinden.Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 21:14:
Die Gaming serie van Sandisk zijn als snelste getest
Ter informatie voor de MemoryStick vragen:
Sandisk MemoryStick Duo Pro (Gaming Edition):

Fluo-kleurtjes, bedoeld voor PSP.
Sandisk MemoryStick Duo Pro (Mobile Edition):

Blauw, bedoeld voor GSM.
Sandisk MemoryStick Pro (Ultra II):

Zwart/grijze MemoryStick Pro (groter dan Duo), bedoeld voor camera's.
Sandisk MemoryStick Duo Pro (Ultra II):

Zwart/grijs, bedoeld voor camera's.
Van dpreview.com:
Edit: misschien handig voor in de TS ?The Memory Stick DUO card is 1/2 the size of regular Memory Stick cards. To transfer data in a card reader or Memory Stick card slot you need the adapter. Sony is using this smaller card in some of the new super-compact Cyber-shot digicams such as the new "T" series.
Sony announced at CES 2006 new Memory Stick DUO Pro cards with higher capacities (up to 8GB) and faster transfer rates due to ship later in 2006.
[ Voor 34% gewijzigd door Phuncz op 07-02-2006 22:27 ]
als je de snelheden er nou ook even bij zoekt...
vaak heb ik trouwens ook het iedee dat winkels die die kaartjes verkopen er maar war snelheden bijzetten.... ik had ook al iets gezien van 15mb/s
vaak heb ik trouwens ook het iedee dat winkels die die kaartjes verkopen er maar war snelheden bijzetten.... ik had ook al iets gezien van 15mb/s
Hierzo: http://hardware.gamespot.com/Story-ST-20872-2229-x-x-x
Mijn sandisk gaming stickje is al besteld
Heb ook ergens iets opgevangen van een DivX/XviD speler voor de PSP, iemand hier wat meer informatie daarover? Of is dat gewoon gebakken lucht?
Heb ook ergens iets opgevangen van een DivX/XviD speler voor de PSP, iemand hier wat meer informatie daarover? Of is dat gewoon gebakken lucht?
[ Voor 41% gewijzigd door Shaidar op 07-02-2006 22:49 ]
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
hey goede review, de sandisk kaartje's zijn dus sneller, maarja als het alleen in het kopieeren van bestanden op je kaartje is, ik heb meestal wel alle tijd, dus opzich maakt het niet zoveel uit, en de sandisk kaartje's zijn zoizo al goedkoper dacht ik...shaidar schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 22:48:
portable media player ofzoiets, zoek maar naar PMP of PMPlayer dan vind je et welshaidar schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 22:48:
Die link is al vaker langsgekomen, echter is het bekend dat Sony zijn MS vaak als FAT16 formateert wat wel problemen kan geven met snelheid. Ook vind ik die test redelijk vaag, aangezien ik meer dan dubbel zo hoge snelheden haal met de PSP en HDTach. Ik zou graag eens iemand zien die met HD Tach en zijn PSP via USB kabel de Quick Test doet op een Sandisk Gaming kaartje en iemand met een Sony kaartje van de Gigapack.
Edit: http://www.pszone.nl/indexfeature.php?weblog=169
Deze en nog wat reviews hinten wel dat de Sony kaartjes trager zijn dan de Sandisk Gaming kaartjes, echter ben ik vooral benieuwd naar het verschil tussen de Gaming en Mobile Edition van Sandisk. Ik vermoed dat deze gelijk gaan zijn.
Ivm. fake MS Pro Duo kaartjes:
http://www.vrforums.com/showthread.php?t=53801 (lijkt me iets voor in de SP)
[ Voor 27% gewijzigd door Phuncz op 08-02-2006 10:28 ]
mijn gigapack stick heeft een snelheid van 7.3 MB/s in FAT16 en met FAT32 7.8MB/s
getest met hdtach via usb kabel
getest met hdtach via usb kabel
Op je PSP ? Dat ziet er al wat beter uit dan de gemiddelde 4MB/s die ik uit de 32MB Sony stick kreeg.
Nee je hebt op een 32 MB stick ook veel snelheid nodig hePhuncz schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 14:17:
Op je PSP ? Dat ziet er al wat beter uit dan de gemiddelde 4MB/s die ik uit de 32MB Sony stick kreeg.
op mn psp jaPhuncz schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 14:17:
Inderdaad maar er wordt gehint dat de standaard Sony kaartjes van 512MB en 1024MB de helft zo traag zijn als de Sandisk versies en dat de Gaming Edition kaartjes sneller zijn dan de Mobile Edition kaartjes, ook zijn er nergens testen hiervan te vinden.
Als je iets van een week terug had gekeken, dan had je kunnen zien dat ik mijn gaming kaartje van sandisk via de psp en USB kabel met HD tach heb gemeten en ik kwam op 8.8 MB/sPhuncz schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 10:14:
[...]
Die link is al vaker langsgekomen, echter is het bekend dat Sony zijn MS vaak als FAT16 formateert wat wel problemen kan geven met snelheid. Ook vind ik die test redelijk vaag, aangezien ik meer dan dubbel zo hoge snelheden haal met de PSP en HDTach. Ik zou graag eens iemand zien die met HD Tach en zijn PSP via USB kabel de Quick Test doet op een Sandisk Gaming kaartje en iemand met een Sony kaartje van de Gigapack.
Edit: http://www.pszone.nl/indexfeature.php?weblog=169
Deze en nog wat reviews hinten wel dat de Sony kaartjes trager zijn dan de Sandisk Gaming kaartjes, echter ben ik vooral benieuwd naar het verschil tussen de Gaming en Mobile Edition van Sandisk. Ik vermoed dat deze gelijk gaan zijn.
Ivm. fake MS Pro Duo kaartjes:
http://www.vrforums.com/showthread.php?t=53801 (lijkt me iets voor in de SP)
En ik zit op 9.7 met de SanDisk Mobile 2Gb @ FAT32... Dik tevreden
Had ik gelezen ja.silencedead schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 16:25:
[...]
Als je iets van een week terug had gekeken, dan had je kunnen zien dat ik mijn gaming kaartje van sandisk via de psp en USB kabel met HD tach heb gemeten en ik kwam op 8.8 MB/s
Verwijderd
hebben nog mensen dat hun batterijdeksel beetje meer uitkomt dan de psp.
mm of 2
wel irritant dat het beweegt terwijl je speelt
mm of 2
wel irritant dat het beweegt terwijl je speelt
Binnenkort nieuwe Memory Sticks: http://www.pspparty.nl/nieuws/item/20184/
PSN id: NL_SToRM
Niet slecht moet ik zeggenF-Tim schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 21:56:
Tales Of Eternia moet inmiddels te verkrijgen zijn... en hij werkt op 1.5
Doet met erg denken aan Golden Sun voor GBA.
Ik ben vandaag alle gameshops in Enschede afgegaan maar nog nergens in de winkel, bij Nedgame keek hij het na en had hem nog niet, Nedgame Groningen welF-Tim schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 21:56:
Tales Of Eternia moet inmiddels te verkrijgen zijn... en hij werkt op 1.5
Morgen maar eens weer kijken.
Oeiii ben al flink bezig met popolocrois en dat spel is echt super gewoon, maar men zegt dat tales of eternia beter is, dus dat is voorlopig nog wel even spelplezier 
Heeft iemand btw verder nog wat leuke homebrew voor de psp? Ik vermaak me nog steeds super met dat ding. Vind het vooral lekker omdat ik het ene moment lekker film kan kijken, vervolgens lekker muziekje aan, dan even lekker gamen enzo, heeeeerlijk
Heeft iemand btw verder nog wat leuke homebrew voor de psp? Ik vermaak me nog steeds super met dat ding. Vind het vooral lekker omdat ik het ene moment lekker film kan kijken, vervolgens lekker muziekje aan, dan even lekker gamen enzo, heeeeerlijk
superB
ik ben flink op zoek naar adapter dat van MS naar CF gaat, ivm overdrachten via mijn oude Thomson Lyra. Ik heb wel adapter gevonden maar zeer prijzig. Misschien kunnen jullie mij helpen met goedkopere versie te vinden.
Als het lukt kan ik lekker via lyra (20GB) alle datas naar MS kopieren zodat ik alle filmjes of isootjes altijd in hand heb (tasje natuurlijk). En kleine review posten hier.^^
Als het lukt kan ik lekker via lyra (20GB) alle datas naar MS kopieren zodat ik alle filmjes of isootjes altijd in hand heb (tasje natuurlijk). En kleine review posten hier.^^
Op dit forum gelden regels, waarin staat dat je geen illegale dingen mag vragen, oftewel vragen of iemand nog homebrew heeft mag dus niet.inXs schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 22:33:
Oeiii ben al flink bezig met popolocrois en dat spel is echt super gewoon, maar men zegt dat tales of eternia beter is, dus dat is voorlopig nog wel even spelplezier
Had je graag geholpen hoor daar niet van
Heb je de andere gameshops al geprobeerd? Zorg er trouwens maar voor dat je morgen vroeg bent, als ik eerder bij Nedgame ben issie wegMutatie schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 22:12:
Ik ben vandaag alle gameshops in Enschede afgegaan maar nog nergens in de winkel, bij Nedgame keek hij het na en had hem nog niet, Nedgame Groningen wel![]()
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Da's onzin. Homebrew = Homemade software. Isoloaders zijn de enige homebrew die anti-policy zijn.TranceSetter schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 23:56:
[...]
Op dit forum gelden regels, waarin staat dat je geen illegale dingen mag vragen, oftewel vragen of iemand nog homebrew heeft mag dus niet.
Had je graag geholpen hoor daar niet van
In de sp staan goeie links naar onder andere http://pspupdates.qj.net/ waar wel zo'n beetje alle homebrew te vinden is.
LOL klopt, en trancesetter is nogwel degene die de sp gemaakt heeft...
[ Voor 12% gewijzigd door ElayZ op 09-02-2006 08:17 ]
Ik ben sinds gister de eigenaar geworden van een 4 dagen oude psp (met garantie
)
nou vind ik het geluid via de meegeleverde oordopjes wel erg zacht, ik heb als test mn zen micro dopjes ingeplugt en die gingen toch een stuk harder (werd er bijna doof van
)
horen die sony gevallen zo zacht te zijn?
nou vind ik het geluid via de meegeleverde oordopjes wel erg zacht, ik heb als test mn zen micro dopjes ingeplugt en die gingen toch een stuk harder (werd er bijna doof van
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
De link naar "Hoe video's op PSP krijgen" in de startpost is dood.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Werk nu met het cheat-device voor GTA LC. Werkt super, alleen draai ik nu steeds op 333mhz zal dit in een later stadium problemen opleveren..? Want ik draaide altijd op de normale stand maar dan loopt het spel veel minder soepel dan dat die op 333mhz staat! Of is het niet gezond voor mijn psptje..
[ Voor 8% gewijzigd door _VooDooMen_ op 09-02-2006 12:05 ]
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
*knipShabbaman schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 11:13:
De link naar "Hoe video's op PSP krijgen" in de startpost is dood.
Nee, je kan gewoon op 333MHZ spelen hoor._VooDooMen_ schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 12:03:
Werk nu met het cheat-device voor GTA LC. Werkt super, alleen draai ik nu steeds op 333mhz zal dit in een later stadium problemen opleveren..? Want ik draaide altijd op de normale stand maar dan loopt het spel veel minder soepel dan dat die op 333mhz staat! Of is het niet gezond voor mijn psptje..
Geeft geen enkel probleem en is ook niet slecht voor je PSP.
Er zijn zelfs spellen die standaard al op 333MHz spelen
Ja horen idd zo zacht.Nhaixatael schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 10:18:
Ik ben sinds gister de eigenaar geworden van een 4 dagen oude psp (met garantie)
nou vind ik het geluid via de meegeleverde oordopjes wel erg zacht, ik heb als test mn zen micro dopjes ingeplugt en die gingen toch een stuk harder (werd er bijna doof van)
Je kan ze wel aanpassen zodat ze harder zijn hoor:
*knip
[ Voor 32% gewijzigd door Crash op 02-07-2006 14:36 ]
JA! die van mij is ook al in rook opgegaan!!! en mn hele huis is ermee in de fik gevlogen, ik leef nu op de straat en heb niks meer, allemaal door die psp!!!_VooDooMen_ schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 12:03:
..................
hmmm, ... draait inderdaad wel een stuk soepeler ermee
BRON ???m-tuning schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 12:11:
[...]
*knip
[...]
Nee, je kan gewoon op 333MHZ spelen hoor.
Geeft geen enkel probleem en is ook niet slecht voor je PSP.
[ Voor 8% gewijzigd door Crash op 02-07-2006 14:36 ]
Sorry bron weet ik niet meer.
Maar het is echt niet slecht hoor.
Ik geloof dat Metal Gear Solid ofzo op 333MHz draaide
uiteraart word hij dan ook wat worden maarja ik denk dat hij het wel aan kan hoor
Het is ook een standaard recept bij consoles om wat 'uitbreidingsmogelijkheid' over te laten op je platform.We zijn nu onder de indruk van 222mhz spellen, langzaam aan komen we bij de max van wat we daarmee kunnen bereiken, worden we daar moe van. En dan kunnen de 333mhz spellen uit gaan komen...djmantri schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 15:59:
voor de rest is dat voor sony het enigste argument om de games met alleen 222mhz te laten draaien
Je merkt zeer zeker dat de batterij minder lang mee gaat als die op 333mhz staat.. Maar met GTA LC laat ik hem puur op 333mhz staan omdat het gewoon de gameplay verbeterd! Dan maar wat vaker de batterij aan de zuurtstof hangen
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Sorry hoor maar er zijn nog geen spellen die standaard op 333MHz draaien...m-tuning schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 12:11:
Als Metal Gear Acid op 333Mhz draait dan begrijp ik niet waaorm want zoveel rekenkracht is daar toch niet voor nodig. Een tijdje terug had Sony het erover dat ze de PSP nog een tijdje bleven cappen op 222MHz omdat anders de batterij te snel leeg zou lopen. Er is nu wel die nieuwe 2200mah batterij dus misschien dat het nu anders wordt (Gran Turismo Mobile?
Bronnetje
Zoals ik al zei wist ik niet cker mee welk spel.whatzert schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 19:11:
[...]
Sorry hoor maar er zijn nog geen spellen die standaard op 333MHz draaien...
Als Metal Gear Acid op 333Mhz draait dan begrijp ik niet waaorm want zoveel rekenkracht is daar toch niet voor nodig. Een tijdje terug had Sony het erover dat ze de PSP nog een tijdje bleven cappen op 222MHz omdat anders de batterij te snel leeg zou lopen. Er is nu wel die nieuwe 2200mah batterij dus misschien dat het nu anders wordt (Gran Turismo Mobile?)
Bronnetje
Maar ik weet cker date er 1 was.
kan zijn dat het een japans spel was hoor.
Maar ik weet iig wel cker dat er 1 is
Ja ik was ze allemaal afgegaan, vandaag weer en nu heb ik hemAcolyte57 schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 00:30:
[...]
Heb je de andere gameshops al geprobeerd? Zorg er trouwens maar voor dat je morgen vroeg bent, als ik eerder bij Nedgame ben issie weg
Nedgame verwachtte dat ze hem zaterdag binnen hadden. Daarna naar Gameshop Twente gegaan en wat lag daar??
Het is echt een erg leuke en mooie rpg, geweldig battlesystem ook, al snap ik er iets nog niet aan maar goed.. dat komt wel.
Laadtijden zijn ook nihil, zo goed als geen.
Echt een aanrader voor JRPG fans.
[ Voor 4% gewijzigd door Mutatie op 09-02-2006 23:14 ]
Metal Gear Acid heeft serieus veel slowdowns later op het spel in zijn default setting (222MHz vermoed ik). Op 333MHz loopt het als een zonnetje maar de batterij gaat makkelijk 1/5de tot 2/5de minder lang mee.
Bleh, ik was vandaag niet heel nuchter, dus ben de stad maar niet ingegaan. Morgen maar even halenMutatie schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 23:14:
Het is echt een erg leuke en mooie rpg, geweldig battlesystem ook, al snap ik er iets nog niet aan maar goed.. dat komt wel.
Laadtijden zijn ook nihil, zo goed als geen.
Echt een aanrader voor JRPG fans.
Nou..omdat je het *drie* keer zegt dat je het 'cker' weet, geloven we je opeensm-tuning schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 21:07:
[...]
Zoals ik al zei wist ik niet cker mee welk spel.
Maar ik weet cker date er 1 was.
kan zijn dat het een japans spel was hoor.
Maar ik weet iig wel cker dat er 1 is

I mentioned it once, but I think I got away with it.
Verwijderd
Is er iemand die wellicht weet hoe je filmpjes zo moet encoden dat de audio in sync blijft?
Met een zoektocht vind ik overal mensen die dit probleem ook hebben maar weinig oplossingen.
Is de oplossing er uberhaupt of moeten we er maar mee leven dat het ene filmpje wel en het andere filmpje weer niet met audio in sync draait?
Ik heb al ontdekt dat je perse NTSC framerate (29.7) moet gebruiken maar zelfs als ik dat instel bij ffmpeg fucked het soms wel, soms niet up. Ik zie het niet.
Iemand anders wel?
Met een zoektocht vind ik overal mensen die dit probleem ook hebben maar weinig oplossingen.
Is de oplossing er uberhaupt of moeten we er maar mee leven dat het ene filmpje wel en het andere filmpje weer niet met audio in sync draait?
Ik heb al ontdekt dat je perse NTSC framerate (29.7) moet gebruiken maar zelfs als ik dat instel bij ffmpeg fucked het soms wel, soms niet up. Ik zie het niet.
Iemand anders wel?
Mediamarkt had er nog genoegMutatie schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 22:12:
[...]
Ik ben vandaag alle gameshops in Enschede afgegaan maar nog nergens in de winkel, bij Nedgame keek hij het na en had hem nog niet, Nedgame Groningen wel![]()
Zoals de andere Tales games is ook deze erg leuk, alleen heb ik de serie van Eternia al afgekeken, dus ken het meeste wel
[ Voor 3% gewijzigd door Xenoborg73 op 10-02-2006 15:29 ]
Verwijderd
@themarco:
hoewel ik geen direct antwoord heb, zou je het volgende eens kunnen proberen:
PAL converten met NTSC instellingen -> out of sync (geluid gaat achter lopen)
NTSC converten met NTSC instellingen -> werkt goed
NTSC converten met PAL instellingen -> out of sync (geluid gaat voor lopen)
PAL converten met PAL instellingen -> werkt goed.
Als dit klopt zit het dus in een verschil in framerate tussen het origineel en de geconverteerde file.
ik zal zelf ook eens een testje er aan wagen het weekeinde
PAL converten met NTSC instellingen -> out of sync (geluid gaat achter lopen)
NTSC converten met PAL instellingen -> out of sync (geluid gaat voor lopen)
Als dit klopt zit het dus in een verschil in framerate tussen het origineel en de geconverteerde file.
Xeno schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 15:28:
[...]
Mediamarkt had er nog genoeg
Zoals de andere Tales games is ook deze erg leuk, alleen heb ik de serie van Eternia al afgekeken, dus ken het meeste wel
oftopic:
Op woensdag en donderdag was er bij de MM geen tales te bekennen.
Ik wist helemaal niet dat er een serie van was
[ Voor 7% gewijzigd door Mutatie op 10-02-2006 15:44 ]
Verwijderd
Kortom: je houdt PAL gewoon op 25fps en NTSC op 29.7 en dan is het altijd in sync?Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 15:29:
@themarco:
Dit omdat men overal beweert dat ie 25fps alsnog op 29.7 gaat afspelen waardoor de audio dus weer uit sync raakt.
als ik de SNES9x emulator op wil starten zeg hij vlak voor het schem waar je een rom kan kiezen, een foutmelding met iets van: Memorystick error corupt data.. ik weet niet precies wat er staat want het is 1sec in beeld ofzo maar ik heb meer mensen over die error gehoord, weet iemand waar dat aan ligt?
met de snes y31 ofzo (vage namen ook allemaal) werkt wel gewoon...
was het niet iets met fat 16 of fat32 ofzo?
hij is gewoon in de psp zelf geformateerd
[ Voor 12% gewijzigd door kaasaanfiets op 10-02-2006 23:04 . Reden: of is dit iets voor het GAME topic? ,het is wel een software probleem lijkt me? ]
De PSP formateert hem als FAT16 denk ik. Formateer hem eens via de PC, met USB kabel of in de kaartlezer.
nee dat ligt eraan dat je de eloader gebruikt en snes9x werkt daar niet mee, uo_snes9x werkt welkoekoek2003nl schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 22:57:
als ik de SNES9x emulator op wil starten zeg hij vlak voor het schem waar je een rom kan kiezen, een foutmelding met iets van: Memorystick error corupt data.. ik weet niet precies wat er staat want het is 1sec in beeld ofzo maar ik heb meer mensen over die error gehoord, weet iemand waar dat aan ligt?
[ Voor 3% gewijzigd door Moning2 op 11-02-2006 20:22 ]
ok dank jewelMoning2 schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 00:27:
[...]
nee dat ligt eraan dat jij de eloader gebruikt en snes9x werkt daar niet mee, uo_snes9x werkt wel
Volges mij heeft mijn psp er zojuist de brui aan gegeven, hij wil geen spelletjes meer laden en ik hoor een soort krassent geluid (zachtjes) uit de drive komen.. 
hijs pas weekje oud
zonder game start hij wel gewoon op maar als ik dan de UMD erin stop blijft hij maar laden.. en laden... en laden
overigens ook met een andere game geprobeert, zelfde probleem. als ik met game start blijft hij gewoon in het boot scherm hangen, zonder mem card ook.
hijs pas weekje oud
zonder game start hij wel gewoon op maar als ik dan de UMD erin stop blijft hij maar laden.. en laden... en laden
overigens ook met een andere game geprobeert, zelfde probleem. als ik met game start blijft hij gewoon in het boot scherm hangen, zonder mem card ook.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Dat wordt originele firmware terugzetten en garantie claimen. ik heb er trouwens nog nooit van gehoord dat de UMD aan gaat lopen ofzo..Nhaixatael schreef op maandag 13 februari 2006 @ 14:48:
Volges mij heeft mijn psp er zojuist de brui aan gegeven, hij wil geen spelletjes meer laden en ik hoor een soort krassent geluid (zachtjes) uit de drive komen..
hijs pas weekje oud
heb gewoon netjes 2.60 draaien vanaf het begin, zit nu alleen met het probleem, dat ding komt uit duitsland, heb wel faktuur enzo maar hoe lang gaat zowiets duren?endless schreef op maandag 13 februari 2006 @ 15:12:
[...]
Dat wordt originele firmware terugzetten en garantie claimen. ik heb er trouwens nog nooit van gehoord dat de UMD aan gaat lopen ofzo..
moet ik dat ding helemaal terug naar duitsland sturen?
[ Voor 7% gewijzigd door Verderf op 13-02-2006 15:20 ]
Scheelt misschien net een week ofzo lijkt meNhaixatael schreef op maandag 13 februari 2006 @ 15:19:
[...]
heb gewoon netjes 2.60 draaien vanaf het begin, zit nu alleen met het probleem, dat ding komt uit duitsland, heb wel faktuur enzo maar hoe lang gaat zowiets duren?
moet ik dat ding helemaal terug naar duitsland sturen?
Is dat ook niet gewoon Sony Europe? 
Edit: Zou ze gewoon eens bellen dus
Edit: Zou ze gewoon eens bellen dus
[ Voor 36% gewijzigd door SH4D3H op 13-02-2006 17:16 ]
Wrom lees ik hier niks over toffe homebrew zoals Duke3d, Quake, Rott etc... Of is dat anti-got-policy?
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
et schijt gewoon niemand wat....Doekoeman schreef op maandag 13 februari 2006 @ 17:26:
Wrom lees ik hier niks over toffe homebrew zoals Duke3d, Quake, Rott etc... Of is dat anti-got-policy?
Net nog even geprobeert gereset en toen toch maar sony gebelt omdat hij niks meer pakte. maar omdat ik niet thuis was had ik geen bon nummer enzo dus ik in de bus nog even geprobeert en hey hij werkt weer!
enigste is nu wel dat hij een heel akelig krassent geluid maakte.
net weer contact gehad met sony, word gewoon een nieuwe
dat hij uit duitsland kwam was geen probleem, moet psp+accu+adapter opsturen naar een tnt antwoord nummer waarna hij binnen 10 werk dagen word vervangen voor een nieuwe, engiste wat ze ook nog wilde was een kopie van de bon
best wel jammer van mn hooguit 2 weken oude beestje
finaly iemand met dezelfde gedachtenDoekoeman schreef op maandag 13 februari 2006 @ 17:26:
tzal wel ant-got-policy zijn ja
Dit topic is gesloten.