Het Playstation Portable topic Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 4.582 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 10:11:
Ik wil vanmiddag Popolocrois gaan zoeken bij Free Record Shop, want volgens hun website is dit spel vanaf vandaag beschikbaar(ik hoop dat de site up-to-date is wat dit betreft).
Heeft iemand ervaringen met dit spel?
Ja heb hem inport uit de VS (jaja legaal!), wel ok spelletje verder.. Beetje kiddy figuren af en toe, maar wel lekker fris, leuk verhaal ook, vechten ook wel grappig. Maar als je de keuze hebt zou ik voor tales of eternia gaan als RPG :P Of anders "YS Ark of Napishtim" . Die liggen hier gewoon in de winkel (verkopen import spellen). Maar goed, wel leuk spel dus ;) Vechten is niet zo denderend spectaculair (weet niet wat je gewend bent), maar wel leuk in elkaar gezet.

Het is turn based en per beurt kan je een aantal vakjes dichterbij komen.. (het vechten dus). Je kan dus per beurt kiezen: "move" "attack" etc etc.. Hier nog wel wat leuke screenies:

Afbeeldingslocatie: http://pspmedia.ign.com/psp/image/article/580/580172/popolocrois-monogatari-pietro-ouji-no-bouken-20050114043007354.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pspmedia.ign.com/psp/image/article/580/580172/popolocrois-monogatari-pietro-ouji-no-bouken-20050114043007901.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pspmedia.ign.com/psp/image/article/580/580172/popolocrois-monogatari-pietro-ouji-no-bouken-20050114043009119.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pspmedia.ign.com/psp/image/article/580/580172/popolocrois-monogatari-pietro-ouji-no-bouken-20050114043009791.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door inXs op 14-04-2006 10:26 ]

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inXs schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 10:21:
[...]

Ja heb hem inport uit de VS (jaja legaal!), wel ok spelletje verder.. Beetje kiddy figuren af en toe, maar wel lekker fris, leuk verhaal ook, vechten ook wel grappig. Maar als je de keuze hebt zou ik voor tales of eternia gaan als RPG :P Of anders "YS Ark of Napishtim" . Die liggen hier gewoon in de winkel (verkopen import spellen). Maar goed, wel leuk spel dus ;) Vechten is niet zo denderend spectaculair (weet niet wat je gewend bent), maar wel leuk in elkaar gezet.

Het is turn based en per beurt kan je een aantal vakjes dichterbij komen..
Thanks voor de info. Waar zou ik die games in amsterdam kunnen vinden?
[edit]En is Ys ook turn-based vechten?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2006 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 10:25:
[...]

Ermm ik ben niet zo bekend wat gamesshops betreft in Amsterdam, mediamarkt misschien? Of de E-plaza?

Hier staan zeg maar de RPG's van de PSP:

http://www.rpgamer.com/games/upcoming.html

Vechten in YS is real time btw:

http://www.atari.com.au/games/overview.do?id=346

Afbeeldingslocatie: http://218.185.85.24/games/screenshots/high/Ys_Arc_of_Napishtim(undefined)_10187.jpg
Afbeeldingslocatie: http://218.185.85.24/games/screenshots/high/Ys_Arc_of_Napishtim(undefined)_10188.jpg
Afbeeldingslocatie: http://218.185.85.24/games/screenshots/high/Ys_Arc_of_Napishtim(undefined)_10189.jpg
Afbeeldingslocatie: http://218.185.85.24/games/screenshots/high/Ys_Arc_of_Napishtim(undefined)_10190.jpg

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 10:25:
[...]

In Amsterdam-noord zit een gameshop die veel import PSP games heeft :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 10:45:
[...]

In Amsterdam-noord zit een gameshop die veel import PSP games heeft :)
Thanks, maar daar raak ik niet meer vandaag(ivm werk en reizen naar België), maar ik zag net dat Tales of Eternia bij de FRS te koop is \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'k Heb net toch maar Tales of eternia gehaald, vanwege de goede IGN rating. Wat ziet dat er een leuk spel uit zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 12:55:
'k Heb net toch maar Tales of eternia gehaald, vanwege de goede IGN rating. Wat ziet dat er een leuk spel uit zeg!
Ja het is zeker een super spel, ik zit nu bij de eindbaas zeg maar.. en dan is het voorbij :(

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al degelijke software die van mijn DVD's een MP4 maakt, inclusief ondertitels in SP formaat? Xilisoft werkt alleen met AVC :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Daniël- schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 10:07:
Is er al degelijke software die van mijn DVD's een MP4 maakt, inclusief ondertitels in SP formaat? Xilisoft werkt alleen met AVC :(.
Zoiets ?

http://www.pqdvd.com/psp/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer komt de witte psp naar nederland? juli ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
As far as I know is het vooralsnog een Japan only item ;)
Maar er zijn zat importshops die hem wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doekoeman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-03 16:34
Zijn er nog meer gasten hier die Lemmigs top vinden en Worms helemaal niks ?

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand misschien een tip welke memorycard uit dit rijtje ik zou moeten nemen, welke is het meest geschikt voor de PSP? Ik neem aan die tweede omdat er gaming bij staat? Maar wat is dan het verschil met de eerste en de derde?

En moet je er dan ook nog iets van een USB kabel bij kopen of wordt dat er standaard bij geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 15:48:
Heeft iemand misschien een tip welke memorycard uit dit rijtje ik zou moeten nemen, welke is het meest geschikt voor de PSP? Ik neem aan die tweede omdat er gaming bij staat? Maar wat is dan het verschil met de eerste en de derde?

En moet je er dan ook nog iets van een USB kabel bij kopen of wordt dat er standaard bij geleverd.
Ik dacht dat die 'gaming'-versie een wat snellere gegevensoverdracht had, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.
Een usb-kabel wordt meegeleverd, dat is een gewone usb-to-mini-usb-kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

gegevensoverdracht heb je alleen wat aan als je kopieert maar het scheelt volgens mij maar een seconde of 20 op het totaal dus zoveel heb je er ook niet aan, bovendien heb je tijdens het gamen dat ding alleen nodig voor saven en het savesysteem zelf duurt langer dan het daadwerkelijke schrijven

maar als je veel bestandjes erop zet die klein zijn is het miss wel handig of het moet kwa prijs niet veel/helemaal niets uitmaken

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dat een beetje safe via ebay te bestellen een witte psp, hoe zit het met garantie,
dead pixels en taxes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

cc12 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 19:33:
Zou het niet een goed idee zijn om gezamelijk een geldprijs ter beschikking te stellen wie er met een mod chip voor de psp uitkomt? 8)
Mod chip gaat toch niet werken voor een PSP, kan zo uitgeschakeld worden dmv een software update en hoe wou jij trouwens gaan solderen op een BGA ?? En hardware matig flashen is ook niet te doen.....BGA Nand chip probeer dat maar eens goed te flashen en dan nog terug te zetten in je PSP, je Ram zit in dezelfde chip en als je niet goed soldeerd wordt je PSP instabiel omdat je RAM heel gevoelig is, kijk voor de gein maar eens naar de traces die van de CPU naar de RAM loopt...
Enige manier waarop je homebrew/illegale stuff op je PSP kan draaien is via een software exploit, hardware modding voor consoles is over gok ik zo. De XboX 360 is t.o.v. PSP makkelijker omdat alle firmware chips bekende chips zijn met een datasheet en niet BGA zijn.

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yinchie
  • Laatst online: 07-09 13:30
Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 22:41:
is dat een beetje safe via ebay te bestellen een witte psp, hoe zit het met garantie,
dead pixels en taxes?
Waarom via Ebay als je het kan importeren via Lik-Sang? heb je het helemaal origineel in verpakking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een 2GB memorystick voor 49 euro? jawel dat kan...het had zelfs gratis gekund. Bij een sony ericsson w810i i.c.m. een orange-abbonement. bij een abbo van 32,50 was 't gratis geweest. nu bij een abbo van (gemiddeld) 16,25 per maand (1e jaar 10 2e jaar 22,50 per maand) voor 49 euro een 2GB stick. komt mooi uit aangezien die ook in mn psp past. Kan ik die mooi omwisselen met de 1GB stick van mn psp. Verder zit er ook nog standaard een 512 mb stick in het telefoonpakket. Dus als je nog opzoek bent naar een een goede (gratis) telefoon en van plan bent een abbonement aan te schaffen, dan is dit een goeie deal. Zeker als je ook een psp hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel vreemd trouwens dat ze bij een SONY-ericsson telefoon een sandisk memorystick leveren en dan heb ik het over de 512mb stick die standaard in het pakket zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 12:44:
wel vreemd trouwens dat ze bij een SONY-ericsson telefoon een sandisk memorystick leveren en dan heb ik het over de 512mb stick die standaard in het pakket zit.
Uhm, je weet toch dat Sandisk ook de Sony-memorysticks produceert, en er dan ipv Sandisk Sony opzet? En ik meen dat het voor Sony goedkoper is om Sandisk kaarten te kopen, aangezien ze bij hun eigen Sony-sticks nog een licentie daarbovenop moeten betalen aan SanDisk. Alleen als ze ze in de winkel verkopen heeft dat zin, omdat de mensen dan een Sony-memorystick kunnen kopen, en de gemiddelde consument denkt dat dat beter is als SanDisk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:15

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ik wist dat niet...leuk om te weten :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Wanneer komt TOmb Raider Legend uit voor de psp, ergens in april toch?
ik zag 7 april maar ook 11 april en de andere zegt weer ergens in mei?
Wanneer komt die nou? :'(

Edit:
Elke andere versie komt 11 april maar o nee de psp komt pas de 23 van mei :(

[ Voor 24% gewijzigd door Tweak15KW op 18-04-2006 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zaterdag me zelf verwend met mx vs atv, erg leuk spelletje als je van mx en fmx houdt :) enigste nadeel is wel de controle in superbowl tracks. Dan wil je nog wel es uit de baan vliegen en dan word je binnen no time achter aan de groep geplaatst. Lullig als je net 1e reed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Net Up in Smoke Tour gehaald _/-\o_
Straks in m'n carkit zetten en aansluiten op m'n autspeakers 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweak15KW schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 18:16:
Net Up in Smoke Tour gehaald _/-\o_
Straks in m'n carkit zetten en aansluiten op m'n autspeakers 8)
hehe, don't smoke and drive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje

Hoe draait MAME op de PSP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 21:55:
vraagje

Hoe draait MAME op de PSP?
Probeer het uit?
Je mag best zelf wat ondernemen hoor ipv alleen maar vragen stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michael Knight schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:49:
[...]

Probeer het uit?
Je mag best zelf wat ondernemen hoor ipv alleen maar vragen stellen :)
sorry, ben nieuw met psp en internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:57:
[...]

sorry, ben nieuw met psp en internet
Daarvoor hebben we de FAQ, die kun je altijd nog ff doorlezen :)

Spielerij - Algemene policy

Spielerij - Games & Discussies FAQ

[/wannabe_mod]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddajantje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-06 08:03
hee, heeft iemand een site waar je psp covers in nederland kan bestellen
zit een barstje in mijn cover ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cc12 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 22:40:
[...]

Waarom zijn er dan nog geen psp's met 2.6 gedowngraded naar 1.5 als het mogelijk is om te flashen? :/
Ja, ik wil mijn psp met firmware 2.5 (of was het nou 2.6?) ook downgraden naar 2.0/1.5.... Want dat is volgens mij nog steeds niet mogelijk...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2006 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandhaas
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 22:17

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

Iemand postte ooit hier link naar site die alle games die onder bepaalde emulators kunnen werken weergeven.
Heb er rot naar gezocht, welke link was dat ook alweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:26

TDB

Zandhaas schreef op woensdag 19 april 2006 @ 15:43:
Iemand postte ooit hier link naar site die alle games die onder bepaalde emulators kunnen werken weergeven.
Heb er rot naar gezocht, welke link was dat ook alweer.
En dan zijn er nog steeds mensen die nog nooit van google hebben gehoord !! ;)

http://forums.psphacks.net/index.php/topic,13528.0.html

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:17
ik heb nog een vraagje waar ik het antwoord niet van kan vinden op internet. Je kan van alle regio's games spelen op alle psp's. Maar ja kan alleen online dan met bepaalde regio's op bepaalde servers.

Mijn vraag is nu, kun je met JAP R2 games op UK R2 (eur R2) servers spelen? Of kan je alleen met de europese games op de europese servers spelen? Ik weet dus niet of dit regio gebonden of land gebonden is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHenk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 14:32
Frenkovic schreef op woensdag 19 april 2006 @ 16:09:
ik heb nog een vraagje waar ik het antwoord niet van kan vinden op internet. Je kan van alle regio's games spelen op alle psp's. Maar ja kan alleen online dan met bepaalde regio's op bepaalde servers.

Mijn vraag is nu, kun je met JAP R2 games op UK R2 (eur R2) servers spelen? Of kan je alleen met de europese games op de europese servers spelen? Ik weet dus niet of dit regio gebonden of land gebonden is...
Naar mijn weten zijn er geen regio's voor spellen, enkel voor films.
Spellen zijn dacht ik enkel compatibel met exact dezelfde versie. Dit ligt volgens mij aan het feit dat de spellen exact gelijk dienen te zijn om tegen elkaar te kunnen spelen.
Een Japanse en Europese versie zullen dus enkel tegen elkaar kunnen spelen indien er slechts één versie is uitgebracht voor deze gebieden. Indien er echter enig verschil in beide versies zit, zoals taalopties of zo, kan je dus niet meer tegen elkaar spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens , ik ben op zoek naar een nieuwe of in uitmuntende staat verkerende witte psp met 1.5 of 2.0 erop. Any idea where?
Zag ze voor ebay voor 380 euro ex BTW in Australie, dat is iets te veel. De zwarte kost 199 euro hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Deze vraag stelde je een paar blz terug ook al... :?

Je mag best even zelf zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
SH4D3H schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 18:29:
[...]
Volgens Google is 30.000 Yen 210.38 Euro, plus een euro of 25 (?) transport en evt. invoerrechten komt dat op 290 euro denk ik.
Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 15:36:
[...]
Ik schat dat het zo'n 285 - 290 € gaat kosten.
Als je dat doet, hou hem in ere, want als je met een witte psp afkomt bij Sony, gaan ze je netjes de deur wijzen >> geen garantie.
Laat ik ook eens behulpzaam zijn O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SH4D3H schreef op donderdag 20 april 2006 @ 19:11:
[...]

[...]

Laat ik ook eens behulpzaam zijn O-)
ja, maar het gaat mij om de 2.0 versie. die wordt niet meer gemaakt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Dan is het logisch dat mensen ze duur verkopen he? ;)
Net als de woekerprijzen die toen voor de 1.5 PSP's gevraagt werden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandhaas
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 22:17

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

[b]En dan zijn er nog steeds mensen die nog nooit van google hebben gehoord !! ;)

http://forums.psphacks.net/index.php/topic,13528.0.html
Tja, die link van je is erg belabberd. Ik zocht juist site die keurig aangeeft, zoiets: je klikt op de titel, selecteert de frimware. MATCH laat het zien welke emulators kunnen draaien.
Maar bedankt voor je behulpzaam:Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die link erg belabberd?? Ik vind hem juist bijzonder handig. De lijst is standaard fw 1.5, starten met emulator 0.8c, tenzij anders aangegeven. Hoeveel duidelijker wil je het hebben? Voor mij in ieder geval meer dan duidelijk genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 18:06:
jongens , ik ben op zoek naar een nieuwe of in uitmuntende staat verkerende witte psp met 1.5 of 2.0 erop. Any idea where?
Zag ze voor ebay voor 380 euro ex BTW in Australie, dat is iets te veel. De zwarte kost 199 euro hier...

Als je op zoek bent naar een PSP met firmware 1.5 dan is het handig dat je dan ook je e-mail adres in je profiel zet zodat mensen contact met je op kunnen nemen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
In mei komt de witte PSP naar Europa: http://www.pspparty.nl/nieuws/item/21954/

Maar die zal wel 2.60 firmware hebben

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Het originele artikel:
If the advertisement in a Spanish PS2 magazine is to be believed, then Europe will be "officially" receiving the ceramic white PSP on May 15, with a suggested retail price of 249.99 Euros (US$300, give or take a couple dollars) for the Value Pack. Currently, the elusive color is only available in Japan. Sony Computer Entertainment Europe has yet to confirm the information, but the eventual release of the white PSP in Europe is not an impossibility. Some of our readers from the UK have reported seeing white PSPs in shops, but they could very well be Japan imports. Major UK highstreet catalogue store Argos had advertised that a white PSP will soon be available, which makes an official European release even more believable.
Met andere woorden, een gerucht.
Het is dan ook niet logisch om na Japan Europa te pakken.
Waarom niet de rest van Azie? De US?

Vind het maar vaag, eerst zien, dan geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Ik heb lekker al heeeeel lang een witte psp :P nog steeds met FW 1.5 btw ;)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdstrike
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Lees ik hier dat Firmware 2.7 uit is voor de Japanse versie???

http://www.jp.playstation.com/psp/update/ud_01.html

Ik kan geen Japans, maar ik zie toch duidelijk v2.70 staan met o.a. macromedia Flash ondersteuning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crappy babelfish vertaling :) :

®System software of PSP "place t Shaun portable" has done various functional additions and strengthening of security with the version rise which is offered on occasion. In regard to verification, always updating®the version of PSP which the customer has in the latest edition, please utilize.
About®PSP system software version 2.70 update

2006 April 25th (the fire) from around 14 o'clock, update of system software version 2.70 is started.

Start of update of system software version 2.70 is 2006 April 25th (the fire).
Version of the system software which presently can be downloaded is 2.60.

* Use other than the formal update®data which this corporation offers with by way of or UMD the network and, update other than the method of informing from this corporation in order not to do, note. When renewal of substance function it does in illegitimate state, not only not doing operation guarantee, it is outside the object of repair and guarantee.
* When®version of the system software of PSP [ it becomes version 2.70 ], it is not necessary to update. Concerning the version of system software, [ setting ] -> [ substance setting ] -> [ please select substance information and ] verify "system software".
* Guide: As for this update, for Japan PSP®(the PSP-1000 series) it is for the customer whom you purchased. As for the customer of area other than Japan, download please be modest. When preparation is prepared, it guides with the Web sight and the like of each area. Operation guarantee when®PSP other than the above-mentioned type name is updated has not done.

CAUTION: This update is only for customers who obtained PSP® (PlayStation®Portable) for Japan (PSP-1000 series). Upon completion of preparing and we will announce update information for the other countries/areas customers via SCE Group Web Site or other channels. For these customers who obtained PSP® in the other countries/areas and please DO NOT update PSP® through this web site. There are no guarantee of proper operation of the other PSP®.

The main function which is renewed with system software version 2.70

Network

* [ It reached the point where the Macromedia® Flash®contents can be played back with Internet browser ].
*®The Flash contents are played back, it is®necessary [ with the substance setting ] of PSP to make function effective.
*® Macromedia® Flash Player 6 is loaded, (as for part function non correspondence).
* [ [ Connection setting ] was added [ to setting]of Internet browser ].
* [ It reached the point where the audio contents of the channel whichis registered with the RSS channel ] can be retained in the "memorystick duo".
* [ [ Automatic operation ] was added [ to rate modification ] of the location free prayer ].
* Concerning the location freebase station as for details,http:Please view //www.sony.co.jp/locationfree/psp.

Music

* The file extension of the AAC format which it can play back was added.

Setting

* [ [ Flash Player is made® effective ] added tosubstance setting ].
* It sets, connection to Internet is necessary.
* [ Simplified form letter Chinese and traditional form letter Chinese were added [ to indicatory language ] of substance setting ].
* [RSS channelsetting ] was added.
* [ [ The UMD Video L・・™R button ] was added tovideo setting ].

In addition

* The phenomenon which is being less crowded capacity above 2GB and occurs when using the "memory stick PRO duo" was cancelled.

*4/24 presently, with the memory stick PRO duo which is sold in the Japanese country as for this phenomenon we do not occur.Concerning details this

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Tsja, heb wel een PSP-1000, maar ga mijn 1.5 (nog) niet upgraden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

me3 :P

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 13:14:
Crappy babelfish vertaling :) :

®System software of PSP "place t Shaun portable"
Damn is wist dat babel zwak was maar niet zo zwak in het vertalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

In een changelog zitten regelmatig al onvolledige zinnen.
Logisch dat babelfish dan over z`n nek gaat.

Zonder babelfish zouden we iig alleen weten dat er "iets" met FW2.70 was :P

Anyway...Gister kwam ik opeens een nieuw draadloos netwerk tegen met m`n psp. Blijkt dat de buren aan de andere kant ook opeens wifi hebben, mooi! Nu kan ik overal in huis onlinemet m`n psp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes :D
Die ga ik updaten zodra ik thuis kom ^^

Hier is een iets betere vertaling dan die van Babelfish. Persoonlijk vind ik deze site toffer om te vertalen:
http://www.excite.co.jp/world/english/web
Als je op tekisuto honyaku (テキスト翻訳, Tekst Vertaling) klikt kun je zelf ook zinnetjes intypen zoals op Babelfish.

Vertaalde site: http://www.excite.co.jp/w...96%F3&wb_lp=JAEN&wb_dis=2

- De PSP ondersteunt Flash Content (Macromedia Flash 6.0)
- De webbrowser heeft een extra optie voor het type verbinding te kiezen: auto of zelf kiezen bij het starten.
- Geluidsfragment via RSS worden nu op de Memory Stick gesaved
- Extraatje toegevoegd aan Location Free Player (man dat ding is duur O_o)
- AAC audio support ? (Dus ik neem aan dat ie ook AVC kan ? >> H.264 (AVC/AAC) )
- Settings menu: Entry voor Flash te configureren
- 2 extra varianten van Chinees voor de taal van de PSP
- RSS Settings (aantal items om op te slaan)
- L en R knoppen zorgen voor vorige en volgende hoofdstuk bij UMD films.
- Bug dat de PSP een 2GB Memory Stick als leeg zag is gefixed.

Evil mode: Ik hoop dat de Ceramic White geen gemeengoed wordt in Europa of de US })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey wanneer komt nou die nieuwe FirmWare Update met die PS Emu en GPS onder andere nou uit ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shaun of the Dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdstrike
  • Nu online
hmm gaaf die vertaalsites :D

Er wordt met geen woord gerept over 'security update' tbv homebrew.
Tevens hoop ik eigenlijk dat de internetbrowser een wat vriendelijker foutmelding geeft (ik ben voorzichtig) dan dat irritante "Onvoldoende geheugen" verhaal.

Verder rept geen site over firmware 2.70 of misschien google ik niet goed genoeg???

@SToRM666: de witte PSP ligt al maaanden op schiphol in de schappen??? Of ben ik nou gek?

[ Voor 15% gewijzigd door Birdstrike op 24-04-2006 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

morgen (25e) komt die 2.70 uit (t is nog nacht daaro maar miss zijn ze erg vroeg)
die is alleen voor jap psps en heeft onder andere flash ondersteuning en nog wat meer:
insidegamer:
Er zal een demo van het spel LocoRoco verschijnen. Dat meldde de Famitsu. De demo zal overigens alleen werken op een PlayStation Portable met firmware 2.70. De demo en deze firmware-versie zullen vanaf 25 april te downloaden zijn.

Die datum geldt overigens alleen voor de Japanse PlayStation Portables. Over de Europese versie van firmware 2.70 is nog niets bekend
pspupdates

Sony Computer Entertainment Japan has announced the version 2.70 system software update for Japanese PSP (Model PSP-1000). This update is slated for 14:00, April 25, GMT+9:00 (1:00AM, April 25, EDT). Here are the details of this update:

[Network]

* [Internet Browser] now supports Macromedia Flash contents playback.
*You need to enable the Flash contents playback in the [System Settings].
*The version of the flash player is Macromedia Flash Player 6 (a part of the functions is not supported).
* The settings of the [Internet Browser] is added into [Settings] -> [Connection Settings]
* The audio contents from channels in the [RSS Channel] section now can be saved into your memory stick.
* [Auto] option added to [Rate Change] in [Location Free Player].
*More about the Location Free base station can be found [here].

[Music]

* Added file extension to playable AAC format.

[Settings]

* Added [Enable Flash Player] in [System Settings].
*To change this option, you need to connect to the internet.
* "Simplified Chinese" and "Traditional Chinese" added to [System Settings] -> [System Language].
* Added [RSS Channel Settings].
* Added [UMD Video L & R Button] into [Video Settings].

[Others]

* Fixed some issues when using a memory stick with more than 2GB free space.
*This problem has not happened among the memory sticks sold in Japan until April 24.

So, there you got it. And please note that the old warning is still there:

"CAUTION: This update is only for customers who obtained PSP® (PlayStation®Portable) for Japan (PSP-1000 series). Upon completion of preparing, we will announce update information for the other countries/areas customers via SCE Group Web Site or other channels . For these customers who obtained PSP® in the other countries/areas, please DO NOT update PSP® through this web site. There are no guarantee of proper operation of the other PSP®."

You won't void your warranty, but it's not cool to do so in Sony's opinion. ;-)
denk dat de eu en vs versies niet zo lang zullen duren

gps e.d. zullen op de e3 worden laten zien maar volgens mij kwam dat pas in oktober oid

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 24-04-2006 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmorgen firware 2.7 via netwerk-update geinstaleerd. Ik heb trouwens gewoon een psp1004=europese dus. Werkt goed. Ben er alleen nog niet helemaal achter wat je met die flash nou meer kunt. En waar kan ik die demo downloaden waar net iemand iets over vertelde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Dat wordt dan wel flash-games spelen.. 8) (indien mogelijk.)
En Happy Tree Friends natuurlijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Laatst online: 13-09 21:27
het is flash 6 dus verwacht er niet veel (niks dus) van (nieuwste is nu 8 ) en de grootte is ook gelimiteerd vanwege een te kleine cache, en homebrew werkt niet meer dus ik ga mooi niet updaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de japanse demo van het spel locoroco op mijn psp1004 gezet. Werkt gewoon alleen jammer dat mijn japans niet meer is wat het geweest is. Snap niks van het hele spel (8>
Het spel is trouwens hier: http://www.jp.playstation...locoroco/dl/trial_dl.html te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ter info:

RTL Nieuws beschikbaar op PSP

Uitgegeven: 25 april 2006 13:46

AMSTERDAM - Bezitters van een PlayStation Portable (PSP) kunnen vanaf maandag het RTL Nieuws bekijken op hun spelcomputer. Drie keer per dag (8.00, 16.00 en 19.45 uur) is het laatste nieuws beschikbaar voor gamers.

Sony en RTL verwachten veel van de samenwerking. "We zien deze samenwerking als een mogelijkheid om andere doelgroepen, onder wie de jongeren, weer geïnteresseerd te krijgen in het nieuws", zegt hoofdredacteur Harm Taselaar van het RTL Nieuws.

Sony kan hiermee laten zien dat de PSP meer is dan een spelcomputer. Behalve games speelt het apparaat muziek en films, slaat het foto's op en kan dus content, zoals het RTL Nieuws, afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 23:26

Steffie

Opaque

Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 13:03:
Ik heb de japanse demo van het spel locoroco op mijn psp1004 gezet. Werkt gewoon alleen jammer dat mijn japans niet meer is wat het geweest is. Snap niks van het hele spel (8>
Het spel is trouwens hier: http://www.jp.playstation...locoroco/dl/trial_dl.html te downloaden
Het is niet moeilijk. Met L en R kan je de map draaien. Wanneer je ze beide in drukt kan je springen. Wanneer je O indrukt worden ze opgesplitst in kleinere en wannneer je daarna weer O ingedrukt houdt, worden ze weer samengevoegd.

[ Voor 3% gewijzigd door Steffie op 25-04-2006 14:45 ]

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

ik kan mijn psp niet meer upgraden naar 2.0

moet ik hier nog een speciale handeling voor verrichten?

als ik psp aan doe met gta erin

en klik op: PSP update versie 2.00

gaat hij dat psp beeld laden met dat PLINGGGG geluid dan zie ik een rose achtergrond (die ik standaart ook heb) met onderin een X en een O maar ik zie de tekst niet dus ik zie niet wat hij wil...

als ik op O klik gaat hij even laden en krijg ik een foutmeldings beeld met piep maar weer zonder tekst

gta was een amerikaanse versie dacht ik, misschien ligt het daar aan? ik probeer wel even een europese 2.0 te downloaden ofzo...

moet ik misschien eerst iets van mijn oude firmare 1.5 verwijderen? hij was standaart 2.0 gedowngrade naar 1.5

[ Voor 9% gewijzigd door kaasaanfiets op 25-04-2006 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Dat heeft iedereen die m eens gedowngrade heeft naar 1.5.
Volgens mij krijg je de tekst wel weer te zien als je m even reset naar fabrieksinstellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

idd, als je gedowngrade hebt, ff resetten en dan updaten via de psp zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Potverdomme hé :s
Batterij op 2/3 en ie wil niet updaten >_>
Oh wel ... nog wat Naruto spelen en 't zal wel goed zijn voor herladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

idd dank je wel hij doet het nu

is er inmiddels al iets waarmee ik mijn psp op mijn tv aan kan sluiten via een kabeltje ofzo?
dat ik bijvoorbeeld een film vanaf mijn psp op mijn tv kan kijken?

[ Voor 73% gewijzigd door kaasaanfiets op 25-04-2006 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zazra
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-06 09:00
Zoek op google even op: "psp on tv", krijg je wel een aantal links waar je misschien wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

ja heb ik al gedaan en je komt de meest mooie futuristische creaties tegen, maar is er al concreet iets wat je bv al bij de media markt kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 13:03:
En welke firmware heb je? Ik zou hem namelijk graag spelen op mijn 1.5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TranceSetter schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 23:26:
[...]

En welke firmware heb je? Ik zou hem namelijk graag spelen op mijn 1.5 :)
Dan mag je upgraden naar 2.70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upgraden naar 2.7 is het echt nog niet waard. De flash is soms wel handig maar je kunt er weinig mee dankzij het kleine intern geheugen. De demo van Loco Roco is wel fun, jammer dat hij er alleen nog maar ik het jappans is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 21:52:
Potverdomme hé :s
Batterij op 2/3 en ie wil niet updaten >_>
Oh wel ... nog wat Naruto spelen en 't zal wel goed zijn voor herladen.
Ow vet man, kwilde ook Naruto bestellen alleen er kwam iets tussen waardoor ik hem nooit heb besteld. Kga het binnenkort wel doen !!
BTW, hoe speelt het ?? Is het een fighting game met de Narutimate Hero Engine ?? Of is het tog meer RPG style.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
"Naruto Ultimate Ninja" is best wel aardig :)
Jammer alleen dat ik nog altijd geen mannetjes unlocked heb :(

Mijn laatste aanwinst is "Sabaku no Gaara", "Shizune" zit nog altijd niet in mijn team terwijl die toch ook niet bij de badguys hoort :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:28:
[...]

Ow vet man, kwilde ook Naruto bestellen alleen er kwam iets tussen waardoor ik hem nooit heb besteld. Kga het binnenkort wel doen !!
BTW, hoe speelt het ?? Is het een fighting game met de Narutimate Hero Engine ?? Of is het tog meer RPG style.
Eerder vechten dan RPG... De RPG mode op zich stelt niet veel voor. Het bevat wel leuke plaatjes en cutscenes. Je moet gewoon door vakjes lopen, ze opvullen met een minigame (vechten, quiz, slotmachine, bomen oplopen, kage mane no jutsu of de echte ninja uit de kage bunshins herkennen.
Onderweg vindt je items voor je team of dat dient als spelelement voor het verhaal.
Het vechten in dit spel is gewoon subliem. Net zoals die laatste op PS2 (heb daar ooit 1 keer mee kunnen spelen > geen PS2 ^^' ).

De graphics, geluidseffecten en muziek zijn gewoon tot un de puntjes uitgewerkt en gewoonweg soepel om mee te spelen. Naruto gaat DBZ Shin Budokai gewoon 0wnen.

Ook leuk is dat je je eigen teams kan samenstellen. Leader (Shikamaru, Gai of Kakashi) en 3 anderen. Het moeilijkste eraan zijn die Quiz minigames :s Het ganse spel is gewoon in kanji en 10 secs voor de vraag en multiple choice antwoorden te ontcijferen is héél lastig. Op de hopen quizzes die ik heb gedaan heb ik er misschien maar een tiental juist kunnen beantwoorden, omdat er hier en daar een naam of woordje was dat ik kon herkennen ^^'

Aan personages ontbreekt het ook niet. Zeker in vergelijking met Bleach Heat the Soul 2. Heb gisteren Kazekage Gaara kunnen unlocked. Nu de rest nog.
Voor de fans zeker een aanrader. Voor de anderen ... tja ... misschien niet zo leuk buiten het vechten ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2006 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
er is vandaag is ergs gebeurd :X ..
na het meenemen van mijn psp naar school , aangezien ik wat tussenuren had en tijdelijk geen mp3speler heb, heb ik mijn psp maar meegenomen. die ochtend wat haast en daarom ipv de playgear pocket de stoffen hoes meegenomen. Op school lkkr gegamed en is die uit mijn tas gevallen toen mijn tas op mijn tafel stond. Ik keek er ff vlug naar, de psp was het tasje niet uitgevlogen en deed het nog........ alles was intact , geen krassen etc. totdat ik naar de knopjes keek... de [o] knop zit half los omdat 2 plastic stukjes zijn afgebroken :/ ( knop werkt nog.)

weet iemand waar ik de OEM knopjes kan kopen om te replacen? aangezien ik een amerikaanse PSP heb denk ik niet dat ik dit zomaar bij sony nederland in kan leveren zonder problemen.
anders koop ik desnoods wel aftermarkt knopjes en is het tijd voor een custom faceplate O-) * kuch , matzwart met doorzichtige knopjes * asterix faceplates O+

[ Voor 5% gewijzigd door k5052 op 26-04-2006 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 16:33:
[...]

Eerder vechten dan RPG... De RPG mode op zich stelt niet veel voor. Het bevat wel leuke plaatjes en cutscenes. Je moet gewoon door vakjes lopen, ze opvullen met een minigame (vechten, quiz, slotmachine, bomen oplopen, kage mane no jutsu of de echte ninja uit de kage bunshins herkennen.
Onderweg vindt je items voor je team of dat dient als spelelement voor het verhaal.
Het vechten in dit spel is gewoon subliem. Net zoals die laatste op PS2 (heb daar ooit 1 keer mee kunnen spelen > geen PS2 ^^' ).

De graphics, geluidseffecten en muziek zijn gewoon tot un de puntjes uitgewerkt en gewoonweg soepel om mee te spelen. Naruto gaat DBZ Shin Budokai gewoon 0wnen.

Ook leuk is dat je je eigen teams kan samenstellen. Leader (Shikamaru, Gai of Kakashi) en 3 anderen. Het moeilijkste eraan zijn die Quiz minigames :s Het ganse spel is gewoon in kanji en 10 secs voor de vraag en multiple choice antwoorden te ontcijferen is héél lastig. Op de hopen quizzes die ik heb gedaan heb ik er misschien maar een tiental juist kunnen beantwoorden, omdat er hier en daar een naam of woordje was dat ik kon herkennen ^^'

Aan personages ontbreekt het ook niet. Zeker in vergelijking met Bleach Heat the Soul 2. Heb gisteren Kazekage Gaara kunnen unlocked. Nu de rest nog.
Voor de fans zeker een aanrader. Voor de anderen ... tja ... misschien niet zo leuk buiten het vechten ?
Ooh, dan ga ik hem cker morgen bestellen !! :D

Mangekyou Sharingan !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

dr was ooit iemand die een heel stuk over films op de psp heeft geschreven, kan iemand dat ik de sp zetten?

ik snap er niks van ik heb een tutorial van pspupdates gebruiken en krijg een 1.6gig film die origineel 700 mb is 8)7

en ik moet vannavond nog 5 films converten dus als iemand even wat goede instellingen weet, het gaat om een show van bert visscher en wat actie films

ik gebruik pspvideo9 trouwens

is er een programma wat meerdere films achterelkaar kan doen? dan kan ik het snachts even doen.. met video9 wil dat volgensmij niet

[ Voor 18% gewijzigd door kaasaanfiets op 27-04-2006 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Met video 9 kun je gewoon een lijst maken met te transcoden films...
Dat je 1.6 gig maakt van een 0.7gb bestand komt door foute instellingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Michael Knight schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:38:
Met video 9 kun je gewoon een lijst maken met te transcoden films...
Dat je 1.6 gig maakt van een 0.7gb bestand komt door foute instellingen :)
goh
daarom vroeg ik ook naar de juiste instellingen

hoe maak je die lijst dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Ik gebruik gewoon de standaard profielen die je kunt kiezen bij de settings.
0-2 hour anime voor tekenfilms, 0-2 uur movies voor eps CSI of PrisonBreak ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-05-2015
koekoek2003nl schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:27:
dr was ooit iemand die een heel stuk over films op de psp heeft geschreven, kan iemand dat ik de sp zetten?

ik snap er niks van ik heb een tutorial van pspupdates gebruiken en krijg een 1.6gig film die origineel 700 mb is 8)7

en ik moet vannavond nog 5 films converten dus als iemand even wat goede instellingen weet, het gaat om een show van bert visscher en wat actie films

ik gebruik pspvideo9 trouwens

is er een programma wat meerdere films achterelkaar kan doen? dan kan ik het snachts even doen.. met video9 wil dat volgensmij niet
Misschien heb je hier wat aan:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/65995/thumb.jpg

Stond in een ouder topic en zo heb je goede kwaliteit en weinig mb :)

Zo... nu eerst een Bavaria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Komt er nog een nieuw topic?
1100+ posts

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

jaja dank je wel

maar HOE kan ik nou meerdere films achterelkaar converteren?

volgensmij kan dat namenlijk helemaal niet met video9

zo wel HOE dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, Naruto werkt nog steeds niet bij mij.. :/

zou iemand misschien kunnen posten welk mapje waar moet komen.. (ik heb thuis dacht ik de epalpsp versie)
(tweakers.net is alleen vrijgegeven op werk en heb thuis nog geen wanadoo [is in behandeling])

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
koekoek2003nl schreef op donderdag 27 april 2006 @ 18:59:
jaja dank je wel

maar HOE kan ik nou meerdere films achterelkaar converteren?

volgensmij kan dat namenlijk helemaal niet met video9

zo wel HOE dan?
Wel.
Gewoon tijdens het encoden een nieuwe encode opdracht invoeren.
Komt die automatisch in de queue.
Soms heb ik er een stuk of 5-10 voor als ik op school zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

dntje schreef op donderdag 27 april 2006 @ 17:17:
[...]

Misschien heb je hier wat aan:
[afbeelding]

Stond in een ouder topic en zo heb je goede kwaliteit en weinig mb :)
15 fps is imo zo bagger, ik heb voor de gein eens een aflevering brainiac zitten kijken op 15 fps..... BRRRR. AVC is trouwens een stuk beter, helemaal beter is natuurlijk PMP Mod :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen ik heb een probleem met de Ad Hoc mode om multiplayer te spelen :'(
Mijn vriend en ik hebben allebei FW 2.50 en het lukt maar niet om Ad Hoc te spelen. Ik heb Formula1 2005 en World Tour Soccer geprobeerd. Allebei de spellen ondersteunen wireless, maar ik krijgt het niet aan de praat. De client PSP kan de host niet vinden, hij blijft maar zoeken... Weet iemand hoe dit moet? Ik word er een beetje }:O van... Gisteren de hele dag geprobeerd maar niet gelukt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
^ Staan de WiFi schakelaars aan?
Stomme vraag misschien, maar ik kan niet uit je bericht opmaken dat je dat al gecontroleerd hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah, srry niet gezegd :P Maar die staan wel aan ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Verwijderd schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 13:22:
Jah, srry niet gezegd :P Maar die staan wel aan ja :+
Heb je allebei wel dezelfde Channel voor AD-Hoc ?

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, eerst hadden we m op automatisch staan. Daarna 1, 6 en 11 geprobeerd maar de PSP's zien elkaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Beide wel dezelfde versie van het spel? Dus allebei EU of US of JAP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik weet heb je maar 1 spel nodig om samen te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Verwijderd schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 13:49:
Voor zover ik weet heb je maar 1 spel nodig om samen te spelen
Ow oke. Ik wist niet dat F1 en WTS beiden Game-Sharing ondersteunden. Maargoed, dan heb je maar één exemplaar nodig inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
^^^ :Y)
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste