no problemShabbaman schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 15:15:
[...]
Lang leve de handleiding. Maar zo werkt het inderdaad wel, bedankt.
Enne, Endless, zoiets probeer je toch meteen als je PSP niet goed werkt? Of zie ik dat verkeerd?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
no problemShabbaman schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 15:15:
[...]
Lang leve de handleiding. Maar zo werkt het inderdaad wel, bedankt.
Ik had eigenlijk stiekem verwacht voor dat geld dat zoiets gewoon helemaal niet zou gebeuren..TranceSetter schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 15:19:
[...]
no problem
Enne, Endless, zoiets probeer je toch meteen als je PSP niet goed werkt? Of zie ik dat verkeerd?
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2006 02:06 ]
Verwijderd
Verwijderd
waarzo zit je dan? 220 is wel ok. maar welke firmware?Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 13:05:
Kom net terug van vakantie en heb er de witte valuepack PSP zien liggen voor 220 euro. Zou hier animo voor zijn ? Ik zie er wel een paar op marktplaats staan, maar niet echt een duidelijke prijs.
Zit eraan te denken om er 5 mee te nemen...
Ik zou naar 1.5 downgraden vanaf 2.00 en je kunt gewoon: snes,pspradio en gewoon lemmings spelen (via een of andere umd fix zeg maar)Fl4sh3r schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 13:34:
hmm... ik zit in dubio
Heb net Lemmings gekocht, maar er helemaal niet bij stil gestaan dat ie misschien 2.5+ nodig zou kunnen hebben.
Ik heb nu 2.00 en gebruik de eLoader om wat oude SNES games te spelen. PSPRadio is ook wel leuk, maar ik kan wel zonder.
Nu zit ik te twijfelen wat ik zal doen, updaten naar 2.60 of Lemmings doorverkopen (terug brengen zal niet meer gaan denk ik, aangezien het plastic eraf is).
Wat kan ik met 2.60 niet, wat ik met 2.00 wel kan?
Waar hoef ik niet meer op te hopen als ik 2.60 heb?
Ik weet dat vanaf 2.00 te downgraden is naar 1.50 en vanaf 2.60 niet.
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Verwijderd
Firmware is helaas niet bekend. 220 euro zou dan de verkoopprijs zijn. Lokatie is SpanjeVerwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 13:53:
[...]
waarzo zit je dan? 220 is wel ok. maar welke firmware?
On a midnight patrol through the kingdom of the wicked
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
cc12 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 19:33:
Zou het niet een goed idee zijn om gezamelijk een geldprijs ter beschikking te stellen wie er met een mod chip voor de psp uitkomt?
Waarom zijn er dan nog geen psp's met 2.6 gedowngraded naar 1.5 als het mogelijk is om te flashen?Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 19:50:
Die snap ik niet.. Het zit hem 'blijkbaar' in de firmware, dus waarom een modchip als deze al geflashed kan worden ?
Verwijderd
Ja heb hem inport uit de VS (jaja legaal!), wel ok spelletje verder.. Beetje kiddy figuren af en toe, maar wel lekker fris, leuk verhaal ook, vechten ook wel grappig. Maar als je de keuze hebt zou ik voor tales of eternia gaan als RPGVerwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 10:11:
Ik wil vanmiddag Popolocrois gaan zoeken bij Free Record Shop, want volgens hun website is dit spel vanaf vandaag beschikbaar(ik hoop dat de site up-to-date is wat dit betreft).
Heeft iemand ervaringen met dit spel?
[ Voor 28% gewijzigd door inXs op 14-04-2006 10:26 ]
superB
Verwijderd
Thanks voor de info. Waar zou ik die games in amsterdam kunnen vinden?inXs schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 10:21:
[...]
Ja heb hem inport uit de VS (jaja legaal!), wel ok spelletje verder.. Beetje kiddy figuren af en toe, maar wel lekker fris, leuk verhaal ook, vechten ook wel grappig. Maar als je de keuze hebt zou ik voor tales of eternia gaan als RPGOf anders "YS Ark of Napishtim" . Die liggen hier gewoon in de winkel (verkopen import spellen). Maar goed, wel leuk spel dus
Vechten is niet zo denderend spectaculair (weet niet wat je gewend bent), maar wel leuk in elkaar gezet.
Het is turn based en per beurt kan je een aantal vakjes dichterbij komen..
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2006 10:26 ]
Ermm ik ben niet zo bekend wat gamesshops betreft in Amsterdam, mediamarkt misschien? Of de E-plaza?Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 10:25:
[...]
Thanks voor de info. Waar zou ik die games in amsterdam kunnen vinden?
[edit]En is Ys ook turn-based vechten?
superB
In Amsterdam-noord zit een gameshop die veel import PSP games heeftVerwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 10:25:
[...]
Thanks voor de info. Waar zou ik die games in amsterdam kunnen vinden?
[edit]En is Ys ook turn-based vechten?
This space is occupied
Verwijderd
Thanks, maar daar raak ik niet meer vandaag(ivm werk en reizen naar België), maar ik zag net dat Tales of Eternia bij de FRS te koop is \o/TheEvilCuber schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 10:45:
[...]
In Amsterdam-noord zit een gameshop die veel import PSP games heeft
Ja het is zeker een super spel, ik zit nu bij de eindbaas zeg maar.. en dan is het voorbijVerwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 12:55:
'k Heb net toch maar Tales of eternia gehaald, vanwege de goede IGN rating. Wat ziet dat er een leuk spel uit zeg!
superB
Verwijderd
Verwijderd
Zoiets ?-Daniël- schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 10:07:
Is er al degelijke software die van mijn DVD's een MP4 maakt, inclusief ondertitels in SP formaat? Xilisoft werkt alleen met AVC.
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Verwijderd
Ik dacht dat die 'gaming'-versie een wat snellere gegevensoverdracht had, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 15:48:
Heeft iemand misschien een tip welke memorycard uit dit rijtje ik zou moeten nemen, welke is het meest geschikt voor de PSP? Ik neem aan die tweede omdat er gaming bij staat? Maar wat is dan het verschil met de eerste en de derde?
En moet je er dan ook nog iets van een USB kabel bij kopen of wordt dat er standaard bij geleverd.
Verwijderd
Mod chip gaat toch niet werken voor een PSP, kan zo uitgeschakeld worden dmv een software update en hoe wou jij trouwens gaan solderen op een BGA ?? En hardware matig flashen is ook niet te doen.....BGA Nand chip probeer dat maar eens goed te flashen en dan nog terug te zetten in je PSP, je Ram zit in dezelfde chip en als je niet goed soldeerd wordt je PSP instabiel omdat je RAM heel gevoelig is, kijk voor de gein maar eens naar de traces die van de CPU naar de RAM loopt...cc12 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 19:33:
Zou het niet een goed idee zijn om gezamelijk een geldprijs ter beschikking te stellen wie er met een mod chip voor de psp uitkomt?
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Waarom via Ebay als je het kan importeren via Lik-Sang? heb je het helemaal origineel in verpakking.Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 22:41:
is dat een beetje safe via ebay te bestellen een witte psp, hoe zit het met garantie,
dead pixels en taxes?
Verwijderd
Uhm, je weet toch dat Sandisk ook de Sony-memorysticks produceert, en er dan ipv Sandisk Sony opzet? En ik meen dat het voor Sony goedkoper is om Sandisk kaarten te kopen, aangezien ze bij hun eigen Sony-sticks nog een licentie daarbovenop moeten betalen aan SanDisk. Alleen als ze ze in de winkel verkopen heeft dat zin, omdat de mensen dan een Sony-memorystick kunnen kopen, en de gemiddelde consument denkt dat dat beter is als SanDisk.Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 12:44:
wel vreemd trouwens dat ze bij een SONY-ericsson telefoon een sandisk memorystick leveren en dan heb ik het over de 512mb stick die standaard in het pakket zit.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
[ Voor 24% gewijzigd door Tweak15KW op 18-04-2006 16:14 ]
Verwijderd
Verwijderd
hehe, don't smoke and driveTweak15KW schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 18:16:
Net Up in Smoke Tour gehaald![]()
Straks in m'n carkit zetten en aansluiten op m'n autspeakers
Probeer het uit?
Verwijderd
sorry, ben nieuw met psp en internetMichael Knight schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:49:
[...]
Probeer het uit?
Je mag best zelf wat ondernemen hoor ipv alleen maar vragen stellen
Daarvoor hebben we de FAQ, die kun je altijd nog ff doorlezen
Verwijderd
Ja, ik wil mijn psp met firmware 2.5 (of was het nou 2.6?) ook downgraden naar 2.0/1.5.... Want dat is volgens mij nog steeds niet mogelijk...cc12 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 22:40:
[...]
Waarom zijn er dan nog geen psp's met 2.6 gedowngraded naar 1.5 als het mogelijk is om te flashen?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2006 11:12 ]
En dan zijn er nog steeds mensen die nog nooit van google hebben gehoord !!Zandhaas schreef op woensdag 19 april 2006 @ 15:43:
Iemand postte ooit hier link naar site die alle games die onder bepaalde emulators kunnen werken weergeven.
Heb er rot naar gezocht, welke link was dat ook alweer.
PSN: TDBtje
Naar mijn weten zijn er geen regio's voor spellen, enkel voor films.Frenkovic schreef op woensdag 19 april 2006 @ 16:09:
ik heb nog een vraagje waar ik het antwoord niet van kan vinden op internet. Je kan van alle regio's games spelen op alle psp's. Maar ja kan alleen online dan met bepaalde regio's op bepaalde servers.
Mijn vraag is nu, kun je met JAP R2 games op UK R2 (eur R2) servers spelen? Of kan je alleen met de europese games op de europese servers spelen? Ik weet dus niet of dit regio gebonden of land gebonden is...
Verwijderd
SH4D3H schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 18:29:
[...]
Volgens Google is 30.000 Yen 210.38 Euro, plus een euro of 25 (?) transport en evt. invoerrechten komt dat op 290 euro denk ik.
Laat ik ook eens behulpzaam zijnVerwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 15:36:
[...]
Ik schat dat het zo'n 285 - 290 € gaat kosten.
Als je dat doet, hou hem in ere, want als je met een witte psp afkomt bij Sony, gaan ze je netjes de deur wijzen >> geen garantie.
Tja, die link van je is erg belabberd. Ik zocht juist site die keurig aangeeft, zoiets: je klikt op de titel, selecteert de frimware. MATCH laat het zien welke emulators kunnen draaien.[b]En dan zijn er nog steeds mensen die nog nooit van google hebben gehoord !!![]()
http://forums.psphacks.net/index.php/topic,13528.0.html
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 18:06:
jongens , ik ben op zoek naar een nieuwe of in uitmuntende staat verkerende witte psp met 1.5 of 2.0 erop. Any idea where?
Zag ze voor ebay voor 380 euro ex BTW in Australie, dat is iets te veel. De zwarte kost 199 euro hier...
PSN id: NL_SToRM
Met andere woorden, een gerucht.If the advertisement in a Spanish PS2 magazine is to be believed, then Europe will be "officially" receiving the ceramic white PSP on May 15, with a suggested retail price of 249.99 Euros (US$300, give or take a couple dollars) for the Value Pack. Currently, the elusive color is only available in Japan. Sony Computer Entertainment Europe has yet to confirm the information, but the eventual release of the white PSP in Europe is not an impossibility. Some of our readers from the UK have reported seeing white PSPs in shops, but they could very well be Japan imports. Major UK highstreet catalogue store Argos had advertised that a white PSP will soon be available, which makes an official European release even more believable.
superB
Verwijderd
Verwijderd
Damn is wist dat babel zwak was maar niet zo zwak in het vertalenVerwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 13:14:
Crappy babelfish vertaling:
®System software of PSP "place t Shaun portable"
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Shaun of the Dead ?Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 13:14:
PSP Shaun portable" .
[ Voor 15% gewijzigd door Birdstrike op 24-04-2006 21:05 ]
insidegamer:
Er zal een demo van het spel LocoRoco verschijnen. Dat meldde de Famitsu. De demo zal overigens alleen werken op een PlayStation Portable met firmware 2.70. De demo en deze firmware-versie zullen vanaf 25 april te downloaden zijn.
Die datum geldt overigens alleen voor de Japanse PlayStation Portables. Over de Europese versie van firmware 2.70 is nog niets bekend
denk dat de eu en vs versies niet zo lang zullen durenpspupdates
Sony Computer Entertainment Japan has announced the version 2.70 system software update for Japanese PSP (Model PSP-1000). This update is slated for 14:00, April 25, GMT+9:00 (1:00AM, April 25, EDT). Here are the details of this update:
[Network]
* [Internet Browser] now supports Macromedia Flash contents playback.
*You need to enable the Flash contents playback in the [System Settings].
*The version of the flash player is Macromedia Flash Player 6 (a part of the functions is not supported).
* The settings of the [Internet Browser] is added into [Settings] -> [Connection Settings]
* The audio contents from channels in the [RSS Channel] section now can be saved into your memory stick.
* [Auto] option added to [Rate Change] in [Location Free Player].
*More about the Location Free base station can be found [here].
[Music]
* Added file extension to playable AAC format.
[Settings]
* Added [Enable Flash Player] in [System Settings].
*To change this option, you need to connect to the internet.
* "Simplified Chinese" and "Traditional Chinese" added to [System Settings] -> [System Language].
* Added [RSS Channel Settings].
* Added [UMD Video L & R Button] into [Video Settings].
[Others]
* Fixed some issues when using a memory stick with more than 2GB free space.
*This problem has not happened among the memory sticks sold in Japan until April 24.
So, there you got it. And please note that the old warning is still there:
"CAUTION: This update is only for customers who obtained PSP® (PlayStation®Portable) for Japan (PSP-1000 series). Upon completion of preparing, we will announce update information for the other countries/areas customers via SCE Group Web Site or other channels . For these customers who obtained PSP® in the other countries/areas, please DO NOT update PSP® through this web site. There are no guarantee of proper operation of the other PSP®."
You won't void your warranty, but it's not cool to do so in Sony's opinion. ;-)
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 24-04-2006 21:17 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Het is niet moeilijk. Met L en R kan je de map draaien. Wanneer je ze beide in drukt kan je springen. Wanneer je O indrukt worden ze opgesplitst in kleinere en wannneer je daarna weer O ingedrukt houdt, worden ze weer samengevoegd.Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 13:03:
Ik heb de japanse demo van het spel locoroco op mijn psp1004 gezet. Werkt gewoon alleen jammer dat mijn japans niet meer is wat het geweest is. Snap niks van het hele spel![]()
Het spel is trouwens hier: http://www.jp.playstation...locoroco/dl/trial_dl.html te downloaden
[ Voor 3% gewijzigd door Steffie op 25-04-2006 14:45 ]
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
[ Voor 9% gewijzigd door kaasaanfiets op 25-04-2006 19:28 ]
Verwijderd
[ Voor 73% gewijzigd door kaasaanfiets op 25-04-2006 22:41 ]
En welke firmware heb je? Ik zou hem namelijk graag spelen op mijn 1.5Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 13:03:
Ik heb de japanse demo van het spel locoroco op mijn psp1004 gezet. Werkt gewoon alleen jammer dat mijn japans niet meer is wat het geweest is. Snap niks van het hele spel![]()
Het spel is trouwens hier: http://www.jp.playstation...locoroco/dl/trial_dl.html te downloaden
Verwijderd
Dan mag je upgraden naar 2.70TranceSetter schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 23:26:
[...]
En welke firmware heb je? Ik zou hem namelijk graag spelen op mijn 1.5
Verwijderd
Verwijderd
Ow vet man, kwilde ook Naruto bestellen alleen er kwam iets tussen waardoor ik hem nooit heb besteld. Kga het binnenkort wel doen !!Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 21:52:
Potverdomme hé
Batterij op 2/3 en ie wil niet updaten >_>
Oh wel ... nog wat Naruto spelen en 't zal wel goed zijn voor herladen.
Verwijderd
Eerder vechten dan RPG... De RPG mode op zich stelt niet veel voor. Het bevat wel leuke plaatjes en cutscenes. Je moet gewoon door vakjes lopen, ze opvullen met een minigame (vechten, quiz, slotmachine, bomen oplopen, kage mane no jutsu of de echte ninja uit de kage bunshins herkennen.Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:28:
[...]
Ow vet man, kwilde ook Naruto bestellen alleen er kwam iets tussen waardoor ik hem nooit heb besteld. Kga het binnenkort wel doen !!
BTW, hoe speelt het ?? Is het een fighting game met de Narutimate Hero Engine ?? Of is het tog meer RPG style.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2006 16:34 ]
[ Voor 5% gewijzigd door k5052 op 26-04-2006 18:38 ]
Verwijderd
Ooh, dan ga ik hem cker morgen bestellen !!Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 16:33:
[...]
Eerder vechten dan RPG... De RPG mode op zich stelt niet veel voor. Het bevat wel leuke plaatjes en cutscenes. Je moet gewoon door vakjes lopen, ze opvullen met een minigame (vechten, quiz, slotmachine, bomen oplopen, kage mane no jutsu of de echte ninja uit de kage bunshins herkennen.
Onderweg vindt je items voor je team of dat dient als spelelement voor het verhaal.
Het vechten in dit spel is gewoon subliem. Net zoals die laatste op PS2 (heb daar ooit 1 keer mee kunnen spelen > geen PS2 ^^' ).
De graphics, geluidseffecten en muziek zijn gewoon tot un de puntjes uitgewerkt en gewoonweg soepel om mee te spelen. Naruto gaat DBZ Shin Budokai gewoon 0wnen.
Ook leuk is dat je je eigen teams kan samenstellen. Leader (Shikamaru, Gai of Kakashi) en 3 anderen. Het moeilijkste eraan zijn die Quiz minigamesHet ganse spel is gewoon in kanji en 10 secs voor de vraag en multiple choice antwoorden te ontcijferen is héél lastig. Op de hopen quizzes die ik heb gedaan heb ik er misschien maar een tiental juist kunnen beantwoorden, omdat er hier en daar een naam of woordje was dat ik kon herkennen ^^'
Aan personages ontbreekt het ook niet. Zeker in vergelijking met Bleach Heat the Soul 2. Heb gisteren Kazekage Gaara kunnen unlocked. Nu de rest nog.
Voor de fans zeker een aanrader. Voor de anderen ... tja ... misschien niet zo leuk buiten het vechten ?
[ Voor 18% gewijzigd door kaasaanfiets op 27-04-2006 16:28 ]
gohMichael Knight schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:38:
Met video 9 kun je gewoon een lijst maken met te transcoden films...
Dat je 1.6 gig maakt van een 0.7gb bestand komt door foute instellingen
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq