Het Playstation Portable topic Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 4.578 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:49:
Nergens, is illegaal. Als je nog een SNES console bezit met games, kan je via een bijhorend apparaat ISOs/ROMs maken.
Of je zoekt op de poel des verderfs, usenet. Daar is alles te vinden. Wel zorgen dat je de originele roms in bezit hebt he... O-)

(ik zeg google, trefwoorden psp, snes... kan niet moeilijk zijn)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2006 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff vraagje over Pro Evolution Soccer 5! Kun je met deze game ook met de analoge stick lopen? want die d-pad is bij mij een beetje een probleem vanwege het diagonaal lopen. BVD _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:54:
ff vraagje over Pro Evolution Soccer 5! Kun je met deze game ook met de analoge stick lopen? want die d-pad is bij mij een beetje een probleem vanwege het diagonaal lopen. BVD _/-\o_
Ja dat kan gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verwachten jullie eigenlijk dat er voor firmware 2.0 ook nog gewoon iso loaders komen?
of zal het te moeilijk worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 23:15:
De psp is niet echt mijn ding, ik ga hem waarschijnlijk verkopen.

Psp valuepack met hori protector erop.
2 gig high speed sony stick
datel 3600mah batterij pack.

Weet iemand hier een redelijk prijsje voor? of per onderdeel?
psp is ongeveer 3 weken oud, en de bon is aanwezig.
offtopic:
my god man, die van mij niet eens een week oud... kan er niet van afblijven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 19:05:
verwachten jullie eigenlijk dat er voor firmware 2.0 ook nog gewoon iso loaders komen?
of zal het te moeilijk worden?
Dat is niet te zeggen. De kans is theoretisch erg klein. Dat usermode op 2.01 tot 2.6 mogelijk was, was een vrij grote mogelijkheid, echter is kernelmode een heel ander verhaal. Indien er een bug gevonden kan worden die dieper gaat dan verwacht, zoals de PNG/GIF bug in 2.0 die het mogelijk maakte het firmwareversienummer te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 19:29:
[...]

offtopic:
die van mij is al een jaar oud en kan er nog niet afblijven :D _/-\o_

de PSP is echt het beste wat sony ooit gemaakt heeft :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 21:27
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 19:29:
[...]

offtopic:
die van mij nu meer dan een maand en et blijft geweldig :) alleen echt heel jammer dat SSX een soort van dithering gebruikt, ziet dr echt matig uit :( ze hadden em beter op 333 mhz kunnen zetten :'( dan was de fps ook zeer degelijk maarja... sony.. expanding your limitations :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Moning2 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 20:57:
[...]

die van mij nu meer dan een maand en et blijft geweldig :) alleen echt heel jammer dat SSX een soort van dithering gebruikt, ziet dr echt matig uit :( ze hadden em beter op 333 mhz kunnen zetten :'( dan was de fps ook zeer degelijk maarja... sony.. expanding your limitations :+
clock je hem toch even wat over? dikkere koeler erop beetje hogere fsb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Er zijn proggies die hem op 333/166MHz (CPU/GPU) zetten, ook UMD's. Metal Gear Acid heeft ook zo'n dithering, ziet er echt niet uit soms...

En ik ga akkoord, de PSP is echt een heerlijk apparaat ! Vroeger was ik er heel sceptisch tegen opgesteld, maar hij heeft dankzij de homebrew, muziek, film en foto de absolute nr. 1 in verslavingen bij mij gewonnen :) En nu ga ik eens beginnen aan GTA :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Hee
Ik heb nu ook de SNES emu draaien hij loopt alleen verrotte langzaam?? de mario spellen in iedergeval??

Waar zou dit aan kunnen ligge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Phuncz schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 21:14:
Er zijn proggies die hem op 333/166MHz (CPU/GPU) zetten, ook UMD's. Metal Gear Acid heeft ook zo'n dithering, ziet er echt niet uit soms...

En ik ga akkoord, de PSP is echt een heerlijk apparaat ! Vroeger was ik er heel sceptisch tegen opgesteld, maar hij heeft dankzij de homebrew, muziek, film en foto de absolute nr. 1 in verslavingen bij mij gewonnen :) En nu ga ik eens beginnen aan GTA :D
en toen had ik 2.01... :( klotezooi, hopen dat dat ooit gaat werken met de gta eboot loader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
0Burner0 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 22:17:
Hee
Ik heb nu ook de SNES emu draaien hij loopt alleen verrotte langzaam?? de mario spellen in iedergeval??

Waar zou dit aan kunnen ligge?
aan het feit dat de cpu clock op 222 mhz staat en de frameskip op 0 :) met de analoge stick naar boven en beneden kan je de frameskip veranderen (ik neem aan dat je uo_snes9x gebruikt :) ) en zet auto frameskip ook maar uit, dat werkt niet altijd even geweldig ;)
dit kan allemaal in het geweldige menu dat tevoorschijn komt als je analoge stick naar links ramt/duwt/verplaatst :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Heb gehoord dat Mario World 2 op bijna geen enkele manier vloeiend te spelen is, terwijl Mario World dat wel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
ben de rom aan het zoeken om te testen.... ik bedoel ik gebruik dat speciale apparaat voor mijn snes.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 10:39:
Heb gehoord dat Mario World 2 op bijna geen enkele manier vloeiend te spelen is, terwijl Mario World dat wel is.
Mario World 2 speelt bij mij juist het beste!

Als ik Mario All Stars gebruik tenminste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Mario World 2 = Yoshi's Island, ik bedoel niet Super Mario Bros 2 he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
hij draait inderdaad koleretraag :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 20:38:
hij draait inderdaad koleretraag :/
Idd. Net toen ik dacht een lekkere potje Mortal Kombat te gaan doen, werd mij ass gewhooped omdat ook de controls niet even snel reageerden... Humor. Hopelijk volgt een goede update..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4sh3r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10-2023
Van de nieuwe GTA loader vind ik de achtergrond wel cool.

Cooler dan die X-Mas versie van 0.9
Dus ik dacht de loadmenu.tga van mijn 0.9 eLoader te vervangen door die van de GTA Loader.

Maar dan start de loader niet op.

Even verschijnt de witte tekst links bovenin, maar dan blijft het scherm zwart en het SD lampje branden. Na een seconde of 10 gaat m'n PSP uit.

Is er iets bijzonders met de plaatjes? Ze zijn precies even groot (op de byte) en beide te openen met Paint Shop Pro (dus gewone .tga's neem ik aan)

Iemand erin geslaagd om de achtergrond van de loader wel te vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

kan iemand niet een keer een filmpje maken van die dat hele rom/firmware/boot loader gebeuren werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 10:21:
[...]

Ik heb wel interesse in de 2gig stick. Mail me maar wat je ervoor moet hebben :)
offtopic: kun je op dit forum geen PM's sturen? :?
dit email hier klopt niet meer :)
kijk maar op speurders onder advertentie: 17417226

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
koekoek2003nl schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 23:17:
kan iemand niet een keer een filmpje maken van die dat hele rom/firmware/boot loader gebeuren werkt?
gezien de vraag kun je er beter niet aan beginnen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Sinds vandaag ook de PSP club gejoined. Gigapack met gratis Wipe-Out gekocht bij de Media Markt, er Metal Gear Acid en SSX bijgekocht om de eerste paar weken mee door te komen... Zodra ik een van de 3 uitgespeeld heb komt of GTA erbij of de beste RPG die er op dat moment beschikbaar is. Iemand suggesties qua RPGs? Ik ben er zo een van de Final Fantasy stempel, dus dat moet wel een beetje duidelijk maken wat ik zoek :)

Morgen trouwens maar eens een logitech playgear pocket halen en een hori (al heb ik geen flauw idee waar ik die vandaan ga halen), anders durf ik er echt niet mee rond te lopen. En meteen maar wat UMD hoesjes.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hori screenprotector en de hoes kan je eventueel wel bij www.dimplus.nl bestellen.

Als iemand nog een Datel X2 3600mah batterijpack wil kopen, ik heb hier nog 1 liggen met verpakking enz.
(1x gebruikt om op te laden daarna weer de verpakking in gedaan)
voor 30inc wil ik hem wel versturen :) veenarjenveen @ hotmail. com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 23:48:
[...]

dit email hier klopt niet meer :)
kijk maar op speurders onder advertentie: 17417226
Aha vandaar dat het niet lukte :P

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo lieve tweakers,

Ik vond het volgende:

KLIK

In dit artikel staat dat je dus geen access point nodig hebt om te internetten met je PSP. Slechts een Wireless Adaptor zou genoeg zijn. In het artikel hebben ze het specifiek over een BT DWL-122 USB adaptor.

Mijn vraag,
deze 'exploit' moet toch met elke willekeurige wireless netwerk adaptor werken? USB of PCI.
Zo ja, wie wil vannaaf X-Link Kai-en met mij? Geintje.

Voor de duidelijkheid, je kan dus met elk Ad-Hoc enabled game het internet op om te multiplayeren! Met of zonder de bovenstaande exploit. Ga naar de X-Link Kai website en check it out.

En vergeet me vraag niet. Het lijkt me dat het gewoon met elke wireless netwerk adaptor moet lukken. Iemand al ervaring. Heb zelf geen test apperatuur. Wil wel weten of het werkt alvorens ik dingen ga kopen namelijk.

greetz,
KC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Acolyte57 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 04:17:
Sinds vandaag ook de PSP club gejoined. Gigapack met gratis Wipe-Out gekocht bij de Media Markt, er Metal Gear Acid en SSX bijgekocht om de eerste paar weken mee door te komen... Zodra ik een van de 3 uitgespeeld heb komt of GTA erbij of de beste RPG die er op dat moment beschikbaar is. Iemand suggesties qua RPGs? Ik ben er zo een van de Final Fantasy stempel, dus dat moet wel een beetje duidelijk maken wat ik zoek :)

Morgen trouwens maar eens een logitech playgear pocket halen en een hori (al heb ik geen flauw idee waar ik die vandaan ga halen), anders durf ik er echt niet mee rond te lopen. En meteen maar wat UMD hoesjes.
www.rpgamer.com en dan RPG's van de PSP, staan er al aardig wat en ook aardig wat goede zeg maar.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!

Ik heb nu die eboot loader voor 2.6 op m'n psp staan, die start netjes op,
nu probeer ik snes9x op te starten en dan stopt hij er ineens helemaal mee.
Zie ik iets over het hoofd?
Ik weet dat er op pspupdates een lijst was met welke programma's al werken
onder 2.6, ik kan deze alleen niet meer vinden, heeft iemand die lijst nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier < klik

Snes9x werkt niet volgens mij (bij mij ook niet althans).
Uo_Snes9x (SNES) werkt wel als het goed is.
Kijk uit voor de CPU overclock opties he... rokende PSP's wil niemand lijkt me.

suc6

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2006 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik laat 'm ook in 't begin op 222 staan denk ik.
Ik ga 't proberen! thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

De PSP CPU en GPU zijn ontworpen om op respectivelijk 333MHz en 166MHz te draaien. Ze staan echter voor tot nu toe zowat alle games nog op 222/111MHz en zijn dus onderklokt. Je overklokt hem niet door op 333MHz te draaien, hij draait dan gewoon op zijn volle snelheid. Je zal dit wel ook merken aan de batterijduur. Een van de eerste games die de 333/166 snelheden zou gebruiken, zou Gran Turismo 4 Mobile worden.

Hem klokken op 333MHz en gebruik maken van de UMD-drive zou veel van de batterij vergen. Als je dit nog zou combineren met wireless en de speakers vol open, zou het me niet verwonderen dat 2u batterijduur het maximum is voor de standaard batterij.

[ Voor 9% gewijzigd door Phuncz op 02-02-2006 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 't geprobeerd, alles geinstalleerd, spellen erop gezet.
Maar hij doet 't nog steeds niet, ik snap er helemaal niks van.
Op het moment dat hij gaat laden heb ik zwart beeld, dan wacht ik even,
dan valt de psp helemaal uit en moet ik 'm opnieuw aanzetten.
(???????)

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmz..

Ik zou als ik jouw was de stick ff formatten via je psp. Dan de eLoader erop zetten etc. Zorg ervoor dat de eLoader niet "doorstart" bij het opstarten van GTA. Ofwel: Lees de readme van de eLoader (direct DL) goed. De readme van de Uo_Snes9x emulator zou ik ook ff lezen. Hij zou moeten werken.

[ Voor 184% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2006 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 12:47:
Hmz..

Ik zou als ik jouw was de stick ff formatten via je psp. Dan de eLoader erop zetten etc. Zorg ervoor dat de eLoader niet "doorstart" bij het opstarten van GTA. Ofwel: Lees de readme van de eLoader (direct DL) goed. De readme van de Uo_Snes9x emulator zou ik ook ff lezen. Hij zou moeten werken.
dat formatteren is nergens voor nodig, die mapjes kan elke mongool wel aanmaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 13:13:
[...]
dat formatteren is nergens voor nodig, die mapjes kan elke mongool wel aanmaken...
Wat jij wil. Kan ook idd. Wel meer werk ;)

Dit valt onder spam.

[ Voor 188% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2006 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Acolyte57 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 04:17:

Als je nou GTA als eerstvolgende game koopt, dan kun je de GTA-exploit gebruiken om een heleboel goeie oude RPG's te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik ben aan het rondkijken voor een mooi 1 gig stickje voor m'n psp, aangezien de prijzen de laatste tijd flink zijn gedaald. Maar ik zie twee verschillende soorten in de start post staan. Namelijk de Sandisk Gaming Edition en de MB Sandisk Mobile Edition.

Kan iemand mij vertellen wat het verschil is behalve de prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronwiel schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 16:36:
Ik ben aan het rondkijken voor een mooi 1 gig stickje voor m'n psp, aangezien de prijzen de laatste tijd flink zijn gedaald. Maar ik zie twee verschillende soorten in de start post staan. Namelijk de Sandisk Gaming Edition en de MB Sandisk Mobile Edition.

Kan iemand mij vertellen wat het verschil is behalve de prijs ;)
Schrijf/lees snelheid. Die Gaming Edition van Sandisk zijn de snelste als ik me niet vergis. En de Gaming Edition hebben een mooi kleurtje.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2006 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Scandisk: http://en.wikipedia.org/wiki/Scandisk
Sandisk: http://www.sandisk.com/

Beide zijn dezelfde, bij de Mobile Edition zit nog een MS Duo naar MS adapter die bij de Gaming Edition er niet bijzit. Er staat nergens op de Sandisk site dat de Gaming Edition kaartjes sneller zijn, wat doet vermoeden dat ze even snel als de rest (Mobile Edition) zijn. Dus geloof maar niet in die verkoopspraatjes... Tevens is het belangrijk dat je het stickje in FAT32 formateert, sommige (ik geloof de Sony) zijn standaard in FAT16 geformateerd, wat ze trager maakt.

[ Voor 47% gewijzigd door Phuncz op 02-02-2006 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owh ok. Bron pls?
Ik meende toch echt dat de Gaming Edition sneller was..
Beetje raar dat sandisk 2 verschillende, 'dezelfde' sticks verkoopt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Wel, ik zal mijn mobile kaartjes eens testen in mijn PSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Oké, bedankt voor de reacties! Dan halen we gewoon de goedkoopste versie :) 2 gig lijk iig beetje onnodig als je toch geen iso's gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Getest met HD Tach 3.0.1.0, met gebruik van Sony PSP via USB 2.0. De Quick Test:

Sandisk MS Pro Duo Mobile Edition 1GB
Average Read Speed: 8.2MB/sec
Random Access Time: 1.3ms

Sony MS Pro Duo 32MB
Average Read Speed: 4.1MB/sec
Random Access Time: 1.1ms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Het is natuurlijk wel makkelijk dat ie twee keer zo snel leest, maar heb je daar in de praktijk ook wat aan? De pmp mod (iets met xvid) zorgt op dit moment voor de beste beeld kwaliteit, maar heeft die daadwerkelijk meer als 4mb per sec nodig?

Het schrijven naar de stick maakt me niet zo veel uit eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pardon hoor Terr. Maar die break vind ik echt NOT DONE!
We willen samen met de community een site opbouwen en wat is een betere plek, en welke community is groter, om dit te bereiken dan Tweakers.net.

Maar nee. Het is "spam". Ja tuurlijk.. Spammer de Spam!
Ik heb er nog nadrukkelijk bij gezet dat we er geen ene zak aan verdienen en dat we het voor de gebruikers doen en dat we ook niet van plan zijn er iets mee te verdienen. Had het een .ORG domein moeten zijn ofzo?

Maar nee, spam! Tis goed Terr. Je hoeft deze Tweaker niet meer te verwachten. Succes met jullie site. En bedank voor de break. Hij was zeer terecht. Jammer dat niemand anders dat kan beoordelen nu.

De Groeten.

Overige tweakers,
Bedankt voor alles en succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

See if he (or we for that matter) cares ;)

Het was weldegelijk spam, zie de FAQ en rules.

[ Voor 39% gewijzigd door Phuncz op 02-02-2006 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 17:58:
We willen samen met de community een site opbouwen en wat is een betere plek, en welke community is groter, om dit te bereiken dan Tweakers.net.

Ik heb er nog nadrukkelijk bij gezet dat we er geen ene zak aan verdienen en dat we het voor de gebruikers doen en dat we ook niet van plan zijn er iets mee te verdienen. Had het een .ORG domein moeten zijn ofzo?

Maar nee, spam! Tis goed Terr. Je hoeft deze Tweaker niet meer te verwachten. Succes met jullie site. En bedank voor de break. Hij was zeer terecht. Jammer dat niemand anders dat kan beoordelen nu.

De Groeten.

Overige tweakers,
waar hebben we et over....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Van de week misschien toch maar even GTA halen om te kunnen homebrewen. Jammer dat je dat alleen met dat spel kan, ik was niet van plan m te kopen.

Ik heb laatst ook nog een Spiderman 2 UMD gehad, ze zijn blijkbaar nog niet op. Hadden ze dan misschien toch verwacht meer te verkopen?
Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 17:58:

De Groeten.

Overige tweakers,
Het was spam, en gezien de reacties (of gebrek daar aan) was er hier geen animo.
Stop nu maar met het topic te vervuilen.

Daaaaaag. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

wat is homebrewen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion303
  • Niet online
Jongens, ik ben op zoek naar een nieuwe batterypack.. Het liefst eentje van 2200 mAh, want die schijnt het volgens yourpsp.com maar liefst 20% langer vol te houden..

Waar kan ik zo'n ding goedkoop en snel op de kop tikken? Het liefts geen webshop en ergens in de randstad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4sh3r
Google, define:homebrew
"Homebrew video games are video games written by hobby programmers." (en.wikipedia.org/wiki/Homebrew_(video_games))

Met homebrewen wordt bedoelt het schrijven van of gebruik maken van homebrew games/software/applicaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Street Fighter Alpha 3 MAX komt 7 feb uit in Amerika... Ik moet wachten tot 24 feb voor de Europese versie!! Ik heb em al ge-pre-ordered.. :( Maar dat wisten jullie al ah

Btw, hoeveel van jullie maken nou echt gebruik van de video functie op de psp? Ik gebruik em nu nog wel af en toe, maar vind het wel moeizaam een hele film te gaan kijken op dat ding. Anyway, me vraag is, in welke omstandigheden is het fskin relaxed om psp / umd video te checken?
scorpion303 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 19:50:
Jongens, ik ben op zoek naar een nieuwe batterypack.. Het liefst eentje van 2200 mAh, want die schijnt het volgens yourpsp.com maar liefst 20% langer vol te houden..

Waar kan ik zo'n ding goedkoop en snel op de kop tikken? Het liefts geen webshop en ergens in de randstad!
Hmh, dat zou ik ook wel willen weten. Maar waarom niet et liefst een webshop? http://www.liksang.com heeft allerlei psp stuff toch? Ook nog meesterlijke batterypacks?

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2006 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 19:18:
Street Fighter Alpha 3 MAX komt 7 feb uit in Amerika... Ik moet wachten tot 24 feb voor de Europese versie!! Ik heb em al ge-pre-ordered.. :( Maar dat wisten jullie al ah

Btw, hoeveel van jullie maken nou echt gebruik van de video functie op de psp? Ik gebruik em nu nog wel af en toe, maar vind het wel moeizaam een hele film te gaan kijken op dat ding. Anyway, me vraag is, in welke omstandigheden is het fskin relaxed om psp / umd video te checken?

[...]

Hmh, dat zou ik ook wel willen weten. Maar waarom niet et liefst een webshop? http://www.liksang.com heeft allerlei psp stuff toch? Ook nog meesterlijke batterypacks?
geweldig die vragen die je hier tegenkomt :Y)
ik gebruik em meestal voor droge filmpjes en soms alsik weer een kolere end moet reizen pak ik dr een filmpje bij, ja heel moeizaam... :/
en wanneer dat relaxt is moet je zelf weten, ik meestal tijdens een lange reis in trein of bus 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Erm, als ik me niet vergis komt hij zelfs later uit... 24 feb :( Op de capcom europe site stond 17 maart :(

http://www.capcom-europe.com/gamesheet.aspx?game=sfa3maxpsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Op http://www.psp-ita.com/ is de nieuwe versie ( 1.2 ) van Universal Remote verschenen :)
Handig tooltje, werkt voor mijn TV(s) en DVD spelers, toppie ;)

Download Eboots
Download Remotes ( de bestanden met de info voor je remotes :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
SH4D3H schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 00:20:
Op http://www.psp-ita.com/ is de nieuwe versie ( 1.2 ) van Universal Remote verschenen :)

Download Eboots
Werkt die ook op de 2.50 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Laatst online: 07:20
SH4D3H schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 00:20:

Download Eboots
Kan je me uitleggen hoe ik dit op me psp aan de praat moet krijgen. Waar die UR mappen en vooral wat ik met die text bestandjes moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
PSP universal remote werkt alleen op 1.50

plant die UR mappen in GAMES map, en remotes map (met al die txt files) gewoon in de root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik gebruik mn psp zeker vaak om video te kijken! maar dat komt misschien ook doordat ik iedere week op vrijdag en zondag 2,5 uur moet reizen met bus/trein. Maak dus elke week nog veel gebruik van mn psp, eigenlijk voor alles. Muziek, Video, Games. Waar het relaxed is om te kijken? naja in mijn geval dus in de trein bijvoorbeeld. Zeker als ik echt een speelfilm kijk vanaf de memory stick dan heb ik echt niet meer door dat ik in een trein zit en dat het schermpje maar klein is. Wordt er als het ware ingezogen. Het scherm lijkt niet klein omdat je 'm vrij dichtbij houd, zodat je 't nog precies scherp kan zien allemaal. Maar gewoon thuis op de bank/bed is ook relaxed hoor:) maar dan is het meer om mezelf blind te staren op 't oh zo mooie scherm:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:06
Zijn er mensen die ook aan het homebrewen zijn met LUA ?

Ben zelf nu beetje aan het ontdekken dat LUA best geinig, heb nu al eigen menu met buttons in elkaar gezet.

Nu beetje tutorials doorpluizen op forums en dergelijke.. Zijn er ook NL tuts/forums voor LUA? Gaat niks boven je eigen moedertaal te lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
ElayZ schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 13:01:
PSP universal remote werkt alleen op 1.50
Op 1.0 werkt ie als het goed is ook, moet je enkel even het ebootje aanpassen met Sei PSP tool oid :)

En er is kernel access nodig voor de IR poort, dus op hogere versies werkt het helaas niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
de grote fanjita hemzelf... :+
To answer an earlier question in this thread : GTA does load the SIRCS library, which is used by most of the IR remote apps, as far as I know. So in theory it should be able to support IR, although it seems that most IR apps are very unstable on the beta GTA eLoader right now.
dus wie weet :)

en nog even de bron voordat iedereen gaat zeuren :+
http://forums.qj.net/showthread.php?t=35997&page=2 (post nummertje 3)

[ Voor 16% gewijzigd door Moning2 op 04-02-2006 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-09 16:41
Phuncz schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 17:33:
Getest met HD Tach 3.0.1.0, met gebruik van Sony PSP via USB 2.0. De Quick Test:

Sandisk MS Pro Duo Mobile Edition 1GB
Average Read Speed: 8.2MB/sec
Random Access Time: 1.3ms

Sony MS Pro Duo 32MB
Average Read Speed: 4.1MB/sec
Random Access Time: 1.1ms
Sorry hoor, maar dit is natuurlijk geen realistische vergelijking.

want de 1 is een 32 mb sony en de ander een 1 gig sandisk

Sandisk is zowiezo al sneller dan sony en natuurlijk al helemaal als je een 32 mb Stickje gebruikt :P

Maar ik wou ff zeggen dat je het beste gewoon voor Sandisk kan gaan.
Maakt niet echt uit welke je koopt (Gaming of de gewone)

Ik zelf heb de gewone 1 gig en mijn broertje de 1 gig gaming.
Er zit echt weinig verschil tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik wou dan ook niet het verschil tussen die twee aantonen, gewoon een referentie geven. De bedoeling is dat iemand die een Gaming Edition even dezelfde test uitvoert (dus HD Tach, Quick Test via de PSP op USB2) om zo te zien of het een verschil uitmaakt. Zelf heb ik alleen deze 2 type kaartjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Ok ik heb het ook even geprobeert met die van mijn broertje:

Sandisk MS Pro Duo Gaming Edition 1GB
Average Read Speed: 8.4MB/sec
Random Access Time: 1.2ms

Hij is ietsje sneller maar dat zal wel niet veel uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
even mijn gigapack stick getest :):

Average Read: 7.8 MB/s
Random Access: 1.1ms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Laatst online: 07:20
mijn sandisk game edition 1GB:
8,8 MB/s (en van begin tot einde constant, op zich logisch met flash geheugen)
1.3 ms

met HD tach gemeten terwijl die helemaal vol staat

Scheelt toch ruim 10% ten opzichte van die uit een gigapack

[ Voor 26% gewijzigd door silencedead op 04-02-2006 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Ik denk zo te horen dat die Gaming dan toch wel wat sneller is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Is er een mogelijkheid om die universal remote aan de praat te krijken met een tv die niet in de .txt bestanden staat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
De bestanden zijn automatisch gegenereed, als het goed is zou je dat zelf ook moeten kunnen met een IR ontvanger.
Denk alleen niet dat je die hebt.

Misschien een leuk tooltje schrijven voor de PSP iemand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
SH4D3H schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 20:26:
De bestanden zijn automatisch gegenereed, als het goed is zou je dat zelf ook moeten kunnen met een IR ontvanger.
Denk alleen niet dat je die hebt.

Misschien een leuk tooltje schrijven voor de PSP iemand? :)
Zou via LUA kunnen, daar kan je de irda poort starten en inkomende berichten opvangen en/of versturen.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
-- Start irda
System.irdaInit()

-- input is binnenkomende infrarood
input = tostring(System.irdaRead())

-- print input
screen:print(50, 50,"IRDA input: " .. input, blue)

Denk ik, eff natte vingerwerk...

[ Voor 3% gewijzigd door console op 05-02-2006 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
En nog een HD Tach-je:

SanDisk Memory Stick Pro Duo 2GB
Average Read Speed: 9.4MB/sec
Random Access Time: 1.4ms

-edit voor reactie van Phuncz:
Kom op zeg... Er staat géén Gaming Edition bij? Voor de mensen die spoken zien bij een simpel testje, deze is het: http://www.sandisk.com/Pr...ry_Stick_PRO_Duo_2GB.aspx En uiteraard getest in de PSP met USB-kabel verbonden aan pc.

[ Voor 54% gewijzigd door BAUKstEr op 05-02-2006 02:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

De Game Edition of de Mobile Edition ? Is dit ook allemaal gemeten via de PSP ? Aangezien via kaartlezer serieuze verschillen kan geven, is de PSP een éénduidige meting, want bijna iedereen heeft een andere kaartlezer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

PFffffffft, net een kleine hartaanval, had m'n PSP voor het eerst laten pleuren. Hij zat op z'n gigapack cradle en bij het opruimen tikte ik 'm net zodanig dat ie eraf schoof... oeps.
Voortaan gaat ie gewoon in z'n case en dan krijgt ie daar wel de voeding in.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
console schreef op zondag 05 februari 2006 @ 00:36:
[...]
Als ik dat zo lees is dat LUA een stuk sneller inelkaar gepropt dan een C equivalent.
Kzal er zometeen eens naar kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyMGS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 06:24
Kent iemand een programma om video's te converten waarbij jezelf bepaald welk stukje wordt geconvert? Met psp video 9 kun je alleen de hele film converten en ik wil alleen bepaalde stukjes eruit halen omdat ik maar een beperkte vrije opslag ruimte heb op mijn geheugen kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
console schreef op zondag 05 februari 2006 @ 00:36:
Zou via LUA kunnen, daar kan je de irda poort starten en inkomende berichten opvangen en/of versturen.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
-- Start irda
System.irdaInit()

-- input is binnenkomende infrarood
input = tostring(System.irdaRead())

-- print input
screen:print(50, 50,"IRDA input: " .. input, blue)

Ik weet niet hoever je bent bent het ontwikkelen van software voor de PSP, maar msischien dat je mn vraag kunt beantwoorden.
Ik wil heel graag foto's van mijn SonyEricsson K750i telefoon naar mijn PSP kunnen sturen. Het continue wisselen van memorystick vind ik te omslachtig.
Mijn K750i kan foto's versturen via de IR poort.

Denk je dat he tmogelijk is zelf een app te schrijven voor de PSP welke fotos via de IR kan ontvangen, en op de memorystick opslaat in de daarvoor bedoelde map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
frickY schreef op zondag 05 februari 2006 @ 13:14:
[...]

Ik weet niet hoever je bent bent het ontwikkelen van software voor de PSP, maar msischien dat je mn vraag kunt beantwoorden.
Ik wil heel graag foto's van mijn SonyEricsson K750i telefoon naar mijn PSP kunnen sturen. Het continue wisselen van memorystick vind ik te omslachtig.
Mijn K750i kan foto's versturen via de IR poort.

Denk je dat he tmogelijk is zelf een app te schrijven voor de PSP welke fotos via de IR kan ontvangen, en op de memorystick opslaat in de daarvoor bedoelde map?
Zou mogelijk moeten zijn. Je hebt ook een functie om te zenden via de IR poort dus dan zou het 'mogelijk' moeten zijn.. Maar weet niet als dit al helemaal goed werkt in LUA.
SH4D3H schreef op zondag 05 februari 2006 @ 12:55:
[...]

Als ik dat zo lees is dat LUA een stuk sneller inelkaar gepropt dan een C equivalent.
Kzal er zometeen eens naar kijken :)
LUA is best makkelijk ;-) Er zijn al aardig wat homebrew games/app op het i-net die met LUA gemaakt zijn en die zijn best wel grappig :)

[ Voor 8% gewijzigd door console op 05-02-2006 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kweet niet of het iemand al opgevallen was, maar de prijzen van de memsticks zijn een flink stuk gedaald de laatste weken. Hiep hoi voor de intro van nieuwe 4G men 8gb. Ik overweeg nu een 2gb aan te gaan schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
stimpy-NL schreef op zondag 05 februari 2006 @ 13:11:
Kent iemand een programma om video's te converten waarbij jezelf bepaald welk stukje wordt geconvert? Met psp video 9 kun je alleen de hele film converten en ik wil alleen bepaalde stukjes eruit halen omdat ik maar een beperkte vrije opslag ruimte heb op mijn geheugen kaartje.
Virtualdub gebruiken om eerst te knippen en dan op je psp zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-09 22:18
scorpion303 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 19:50:

KLIK

Wordt zo opgestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyMGS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 06:24
PilatuS schreef op zondag 05 februari 2006 @ 14:29:
[...]

Virtualdub gebruiken om eerst te knippen en dan op je psp zetten.
yo bedankt! Dan nog een vraag: psp video 9 blijft altijd vast hangen bij mij, daarom moet ik nu andere programma's zoals imtoo gebruiken, maar ik heb gehoord dat psp video 9 sneller is. Hoe kan het dat video9 blijft hangen? zou iemand mij de ideale instellingen kunnen geven, dan probeer ik die eens...
ik ben tevreden met een bitrate van 512, en heb het liefste 29 fps

[ Voor 10% gewijzigd door stimpyMGS op 05-02-2006 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
alsie blijft hangen alsie et heeft over 2e bewerking dat kan kloppen, is bekend, gewoon afsluiten en de video werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4sh3r
Ik kan me herinneren ergens in de PSP topics hier op GoT te hebben gelezen dat ie niet blijft hangen als je de taal op engels zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Dat klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
ik herinner me het niet, maar ik wil toch altijd het hele filmpje en ik gebruik psp media manager :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens, in de topic starter mag ook best een link naar de sony memory-card van 2gb opgenomen. Die is nl momenteel ruim de goedkoopste:
http://tweakers.net//pricewatch/124844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2006 @ 21:23:
Overigens, in de topic starter mag ook best een link naar de sony memory-card van 2gb opgenomen. Die is nl momenteel ruim de goedkoopste:
http://tweakers.net//pricewatch/124844
staat erin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

voor de topic starter ik zie geen:
  • gigapack
  • ceramic
  • firmware 2.1
  • firmware 2.5
  • firmware 2.6
  • upcoming movies is verouderd
excuses als het bot overkomd of zo maar viel me op

[ Voor 63% gewijzigd door DR161 op 05-02-2006 22:07 ]

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of gewoon te verkrijgen bij de FreeRecordsShop voor 55 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
dark rule161 schreef op zondag 05 februari 2006 @ 22:02:
voor de topic starter ik zie geen:
  • gigapack
  • ceramic
  • firmware 2.1
  • firmware 2.5
  • firmware 2.6
  • upcoming movies is verouderd
excuses als het bot overkomd of zo maar viel me op
Nee hoor, alle kritiek op de TopicStart kan alleen maar worden omgezet in goede info, toch?

Echter als je in de post onder de TopicStart kijkt, dan zie je dat de meeste/zo niet alle opties die je hier aanhaalt al in de lijst van nog te updaten stuff staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2006 @ 14:29:
Kweet niet of het iemand al opgevallen was, maar de prijzen van de memsticks zijn een flink stuk gedaald de laatste weken. Hiep hoi voor de intro van nieuwe 4G men 8gb. Ik overweeg nu een 2gb aan te gaan schaffen.
Ik stond er ook van te kijken ja. Het scheelde 40 euro met de vorige keer dat ik gekeken had.
Dus nu overweeg ik ook om een 2gig aan te schaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
irda capture werkt met de gta eboot loader, nu nog verzenden en mn afstandsbediening kan weg :+

voor de geinteresseerden:
http://dl.qj.net/Infra-Re...s/pg/12/fid/416/catid/189
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Is het al mogelijk om games af te spelen van je memory stick met firmware 2.00? Het is namelijk niet echt duidelijk in het topic, ik zie alleen eigen gemaakte programma's staan.

[ Voor 21% gewijzigd door KappeNou op 06-02-2006 01:06 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
KappeNou schreef op maandag 06 februari 2006 @ 01:04:
Is het al mogelijk om games af te spelen van je memory stick met firmware 2.00? Het is namelijk niet echt duidelijk in het topic, ik zie alleen eigen gemaakte programma's staan.
Nee, 2.0 heeft geen kernel access. En als het aan de maker van de eboot loader (fanjita) ligt, zal dit er ook de komende maanden niet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
console schreef op zondag 05 februari 2006 @ 14:25:
Zou mogelijk moeten zijn. Je hebt ook een functie om te zenden via de IR poort dus dan zou het 'mogelijk' moeten zijn.. Maar weet niet als dit al helemaal goed werkt in LUA.
Geen idee wat dat LUA inhoud, maar zal me eens gaan inlezen. Lijkt me leuk om zoiets zelf in elkaar te flansen als het nog niet bestaat.

Vind het eigenlijk wel vreemd dat Sony zelf nog niet met iets dergelijks is gekomen. Je zou ook filmpjes van je telefoon naar je PSP moeten kunnen sturen, en de GPRS verbinding gebruiken om op je PSP te internetten zou ook wel lekker zijn. Wat dat betreft jammer dat de PSP geen Bluetooth aan boort heeft, of mijn telefoon wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over waarom die sony memory high speed sticks zo goedkoop zijn.
Pas op daarmee! Van het merk sony zijn er uit china veel "bootleg" versies. Ik weet niet of deze daadwerkelijk slechter zijn. Ze zien er verdomd echt uit (verpakking etc.), maar tja zijn niet origineel. Als je er meer over wilt weten moet je maar ff googlen op bootleg memorysticks ofzo. overigens heb ik zelf zo een hi speed sony mem speed gehaald in hongkong 2 maanden terug in een winkel daar en tot nu toe heb ik er geen problemen mee. Ze zijn goedkoop en de verkoper zei dat als er problemen zijn ik binnen een jaar gewoon kan inwisselen bij hun. (dus waarschijnlijk zijn ze echt heeeel goedkoop.) Wil je zeker van zijn dat je originele mem cards heb kan je volgens mij beter een sandisk kopen, waar nog geen bootleg van zijn of van een erkende winkel. (kijk ook voor de gein op ebay naar de kaartjes..zoals je ziet komen veel leveranciers van deze goedkope memory sticks uit china e.o.)

over de webwinkels in pricewatch...ik zou ze eerst bellen en dan vragen waar ze hun sticks vandaan halen, ik weet bijna zeker dat deze uit china komen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2006 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Vannochtend op weg naar werk (Amsterdam noord naar CS met de bus) even een aflevering van 24 (S0501) gekeken _O_ Damn wat is dat heerlijk zeg, rustig film / series kijken in de tijd dat je anders nutteloos voor je uit zat te staren.
Had al eerder Serenity op weg naar werk gekeken (eerste helft op de heenweg, 2e op de terugweg :D)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 22:29
weet iemand een paar psp supported sites ? is wel handig want ik kan op school in de aula internette :)
Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.