Het Playstation Portable topic Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 4.571 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Blaurens schreef op maandag 23 januari 2006 @ 14:44:
Een tip voor de koopjesjagers: online winkel play.com heeft een 18-tal psp games en movies in de aanbieding, misschien interessant. Toppers als lumines, virtua tennis, mercury en metal gear acid zitten er iig tussen. En spidy 2 voor de mensen die hem niet van Sony hebben gehad :)

Oja: tip: zet de currency NIET op euro's want dan betaal je meer. Reken gewoon lekker af in ponden, da's goedkoper..
Damn geen AMEX daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 11:50:
[...]

nou ja als het dan perfect werkt dan koop ik GTA wel om zo dan games via mijn memory stick te kunnen spelen! heeft iemand trouwens ervaring met Pro evolution soccer 5 op de psp? want die wil ik dolgraag kopen :9
PES5 is Top !!! ... alleen vind ik de wachttijden wat lang. GTA heb ik ook maar daarvan vind ik dat er naar mijn id iets teveel graphics zitten op de vierkante centimeter. B) .. Krijg er al snel branderige ogen van.

[ Voor 17% gewijzigd door Tranzy op 24-01-2006 13:02 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tranzy schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 13:00:
[...]

PES5 is Top !!! ... alleen vind ik de wachttijden wat lang. GTA heb ik ook maar daarvan vind ik dat er naar mijn id iets teveel graphics zitten op de vierkante centimeter. B) .. Krijg er al snel branderige ogen van.
Beter iets langer wachten in plaats van Fifa spelen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie gebruikt hier allemaal een screenprotector en welke?
Ik wou er zonet een hori opplakken alleen er kwam stof onder :( nu heb ik hem maar weggegooid ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:43
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 18:51:
Ik wou er zonet een hori opplakken alleen er kwam stof onder :( nu heb ik hem maar weggegooid ...
Waarom gooi je hem weg? Je kunt hem toch afwassen met water? Ik heb ook de Hori en ik vind hem perfect. Hij zit er bijna vanaf de release van de psp op en zit nog net zo perfect als in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb een Logitech Playgear Pocket en er zit nog geen krasje op mijn PSP :)

[ Voor 97% gewijzigd door SToRM666 op 24-01-2006 20:03 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

shit hele psp topic uit het oog verloren
nice work TranceSetter. ziet er goed uit, en ook veel nieuwe shit, en een goede tutorial voor video's relext...
Zijn ze met frimware versie's al niet bij 2.5 en 2.6 ? ik dacht toch echt dat ik zoiets had gelezen, dat is dat wel wat voor de TS zou ik zeggen...

ik wacht nogsteeds op wat goedkopere mem sticks minimaal 1 gig, hoelang zou het duren voordat die weer wat goedkoper worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mutatie schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 18:53:
[...]

Waarom gooi je hem weg? Je kunt hem toch afwassen met water? Ik heb ook de Hori en ik vind hem perfect. Hij zit er bijna vanaf de release van de psp op en zit nog net zo perfect als in het begin.
de onderkant plakt .. en daar zat stof op ...
ik kreeg het er niet af....

En weet iemand hoe ik wipeout pure kan gamesharen? ik zie geen gameshare optie in het spel ..

-edit-

Heb je deze? http://www.dimplus.nl/link.asp?pid=760001
Deze ga ik morgen halen ... (hiervoor had ik ook een hori, maar dat was een andere verpakking)
zijn ze wel hetzelfde?

en nog tips hoe ik hem er op moet plakken?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2006 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Die heb ik, of het dezelfde is als die je eerst had weet ik niet.
Ik heb gewoon het scherm stof en vet vrij gemaakt daarna de "plak"kant van de hori eraf goed uitlijnen en een de korte kant beginnen met erop plakken en langzaam erop doen/rollen over de lengte (niet in 1 keer vol erop dus).
Sommigen maken eerst het scherm nat en vegen daarna het water eronder weg ivm luchtbellen, maar daar had ik dus geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke bedankt :D
Op de ene die ik eerst had zat berschermfolie met een uitsteeksel (blauw en rood)
Blauw was de plakkant zeg maar :)

Valt er bij deze ook te zien welke de plakkant is?

en als iemand weet hoe ik wipeout pure moet sharen .. let me know

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2006 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 22:42:
Op de ene die ik eerst had zat berschermfolie met een uitsteeksel (blauw en rood)

Sharen gaat niet, je kunt wel de UMD's na het laden van de levels gewoon even aan elkaar doorgeven en dan de anderen laten laden. Spelen kan zonder UMD. :)

Jammer dat je bij play.com niet zonder CC kunt bestellen. :(
Wou zo graag Lumines hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 22:42:

Die in de link van je is hetzelfde, dus met een blauwe en rode kant.
Maar echt een plak kant is het niet, het is een soort siliconen dat herbruikbaar is en afwasbaar.

[ Voor 11% gewijzigd door Mutatie op 24-01-2006 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 18:51:
Ik heb ook zo'n hori (met jap manual :D) en het is vrij simpel om te doen.
Neem de juiste van de 3 plastic dingetjes (de harde).
Ga naar de badkamer en laat je bad of whatever vol lopen met heet water. Dit haalt de meeste stofdeeltjes uit de lucht. Maak je scherm proper en je kan beginnen. Krijg je toch stof op je screenprotector dan isser een truukje: met een stukje plakband krijg je de stofjes er trug af. Bij mij zitten er ook enkele stofjes onder omdat ik even niet goed oplette de 2e keer (had op eerste screenprot een kras gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Pak inderdaad de juiste. Haha. Ik had bijna mijn protector weggegooid en het beschermfolie van de protector op mijn PSP geplakt. Toen ik het rode dingetje er niet normaal afkreeg en het halve ding stuk was toch nog maar eens gekeken hoe het echt moest :D |:(

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Puh ... had zo'n mooie deal, een value pack + game voor 180€, maar het blijkt te mooi om waar te zijn ...

Ik heb nog nergens een PSP gevonden voor minder dan 243€, verwachtten jullie dat die prijs nog gaat zakken, of zit die daar goed voor de komende jaren? Als die prijs binnenkort gaat zakken wacht ik nog wel even, anders koop ik hem gewoon nu...

Inkoopacties en van die dingen hebben ook geen PSP beschikbaar ... verwacht ook niet dat dat nog gaat komen :(

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, zelfs 2e hands betaal je dat meestal nog, en dat ding is nu eenmaal erg 'hot' (en terecht natuurlijk!) Ik denk niet dat ie snel op of onder de 200 euri zal zakken, zeker omdat de productiekosten toch redelijk in de buurt van de huidige verkoopprijs moet liggen.
Bovendien zie ik nog geen echte concurrenten aankomen. De DS is een heel ander aparaat, en de andere handhelds halen het absoluut niet wb kwaliteit/mogelijkheden.

Dus ik zou hem nu maar gewoon kopen, kan je anderen de ogen uit gaan steken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
Shiver23 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 09:48:
Pak inderdaad de juiste. Haha. Ik had bijna mijn protector weggegooid en het beschermfolie van de protector op mijn PSP geplakt. Toen ik het rode dingetje er niet normaal afkreeg en het halve ding stuk was toch nog maar eens gekeken hoe het echt moest :D |:(
²
mijn excuus was wel de japanse handleiding. In de amerikaans hadleiding op het net waren de kleuren omgekeerd btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort ook een psp en ben er erg tevreden over, maar ik vroeg me wel iets af waar ik het antwoord niet op kan vinden.

Ik had namelijk bij mijn psp een spel gekocht en dat bleek achteraf toch niet te zijn wat ik er van verwacht had.....
En het demo discje dat meegeleverd wordt met de psp bevat alleen filmpjes, maar ik wil de volgende keer eigenlijk niet weer een spel kopen zonder hem eerst gespeeld te hebben.

Is het mogelijk om demo's te downloaden, speelbare demo's van de bekende spellen en deze dan op je memorystick te laden ?
Of zijn er tijdschriften met demo-umd's zoals je dat ook bij ps2 tijdschriften ziet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
Er zijn nog geen game-demo's, en er zijn nog geen tijdschriften die demo-umd's bijleveren. De enige optie is om te downgraden naar v1.5, maar dan mag je geen hogere firmware hebben dan 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Fanjita has let us in on a bit of news that is sure to make many 2.01+ users deliriously happy. He and Ditlew have managed to get uo_Snes9x, a Super Nintendo Emulator by Y, running on 2.01+ firmware. This preview and the release of the Multi Save Game Loader, looks to be the start of what the Eboot Loader meant for 2.0 firmware. Console emulation is one of the most commonly sought after features of PSP homebrew. In a couple of days it looks like it will be a pleasant reality.

We finally made a more solid breakthrough with the EBOOT loader for GTA tonight. Not only does the menu now work properly, but I've also managed to run the uo_SNES9x emulator, and play the Pilotwings ROM (the only one I have), on both v2.0 and v2.5.

At the moment everything is hanging together with a pretty nasty hack. Ideally I'd like to get that fixed up before release, but it's more likely that we'll decide to release things as they currently are, and iron out that issue later.

Please note that lots of basic homebrew is still not working, but I thought that getting SNES emulation running was a big enough milestone to celebrate! Also, if we do decide to release, it will take a few days to knock the code into a releasable format.
pspupdates.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Alleen nog PSPradio en ik stap over naar 2.5 en koop GTA !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandhaas
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 22:17

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

kuch, mijn kamer ruikt nu naar verbrandend plastic.
Mijn accu van 3600MaH van linksang is aardig doorgebrand. Gelukkig geen vuur hier.
Let ff goed op met je accu. En nu effe nieuwe halen bij Linksang iemand tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Is er misschien iemand die weet waar ik de UMD film Starship Troopers kan krijgen :?

Of iemand die em heeft en die er vanaf wil.

Ik heb al via google lopen zoeken naar een verkooppunt voor deze film maar heb tot op heden er nog geen gevonden in nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 20:33:
Is er misschien iemand die weet waar ik de UMD film Starship Troopers kan krijgen :?

Of iemand die em heeft en die er vanaf wil.

Ik heb al via google lopen zoeken naar een verkooppunt voor deze film maar heb tot op heden er nog geen gevonden in nederland.
http://www.cd-artline.nl/...rtline.nl/N_grp_75-2.html

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2006 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tnx Kwaas voor de link, ik vind alleen bijna 30 euro voor een film veel te veel aangezien de meeste films slechts 17 euro kosten bij bart smit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Kijk eens bij play.com, daar is hij op dit moment in de aanbieding.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Helaas heb ik geen creditcard :(

Wel bedankt voor de info TheEvilCuber :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigben04
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-08 20:47
Volgens mijn currency converter is 15.99 GBP nog steeds 23.33 EUR, dus hij is wat aan de dure kant i.v.m. die in NL, maar als je 'm graag wil hebben wil ik 'm wel voor je bestellen. M'n mail staat in m'n profiel.

[ Voor 16% gewijzigd door bigben04 op 26-01-2006 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 15:59:
Ik heb sinds kort ook een psp en ben er erg tevreden over, maar ik vroeg me wel iets af waar ik het antwoord niet op kan vinden.

Ik had namelijk bij mijn psp een spel gekocht en dat bleek achteraf toch niet te zijn wat ik er van verwacht had.....
En het demo discje dat meegeleverd wordt met de psp bevat alleen filmpjes, maar ik wil de volgende keer eigenlijk niet weer een spel kopen zonder hem eerst gespeeld te hebben.

Is het mogelijk om demo's te downloaden, speelbare demo's van de bekende spellen en deze dan op je memorystick te laden ?
Of zijn er tijdschriften met demo-umd's zoals je dat ook bij ps2 tijdschriften ziet ?
Wat je wel kan doen is in de winkel vragen of je het spel uit mag proberen. Dat heb ik zelf laatst ook gedaan, ik zat te twijfelen dus lumines en GTA. Dus toen heb ik ze allebei even gespeeld in de winkel, kwartiertje ofzo. Was alleen nog niet zo makkelijk als het lijkt. Eerst bij de freerecord shop waar ik in een keer zonder problemen lumines mocht spelen. Maar helaas was GTA daar uitverkocht, dus toen naar de intertoys voor GTA...Die mocht ik dus niet uitproberen zonder eerst te betalen, best vreemd want toen ik mn psp daar kocht (bij dezelfde intertoys) kreeg ik wel de mogelijkheid om te beslissen of ik er ridge racers of wipeout bij wou, blijkbaar mag je meer als je op het punt staat 300 euro uit te geven :P . Toen naar een andere free recordshop...ook niet mogelijk, dat mogen we niet doen werd me verteld, 'aha, vandaar dat het bij de andere free record wel mocht zeker?'..hmm vreemd, naja dan maar naar de music store. Daar mocht ik het gelukkig wel uitproberen, maar ik moest wel mn volledige portemonnee inleveren omdat ze bang waren dat ik er met spel en al vandoor zou gaan 8)7 . Best vreemd, maar vanwege de lege (opengebroken) psp-demo-stand naast mij misschien ook weer niet zo gek. Naja, eind goed al goed, lumines is het geworden en ik heb er nog steeds geen spijt van!Het kost misschien wat moeite, maar als je wil dan lukt het wel om spellen uit te testen in de winkel(als je maar genoeg winkels in de buurt hebt). Ik weet nu dus ook voor de volgende keer waar ik terecht kan als ik wat uit wil testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:09
Wat misschien ook een idee is: http://skiq.nl. Heb er zelf geen ervaring mee, maar je kan daar games huren. Het idee is: je betaald per maand 9,95, en kan daarvoor 1 game naar keus 'krijgen'. Ben je hem zat, dan kan je hem ruilen voor een andere.

Edit: Ik zie helemaal niet meer dat je games kan ruilen - dat was iig vroeger (toen ik de site bookmarkte) wel het geval. Misschien kan het nog, maar ik weet het niet zeker...

[ Voor 20% gewijzigd door Blaurens op 26-01-2006 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Laatst online: 22-06 12:59
omfg omfg omfg
OpenTTD voor psp has arrived :D. Enige probleem is dat saven/loaden het nog niet doet. Hopelijk is de game ook compatible om online te spelen tegen mensen op pc.
Afbeeldingslocatie: http://i48.photobucket.com/albums/f214/m1ndle5s/ottd.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
Wah! GAAF. Ben benieuwd of hij het op een 2.0 doet dmv eboot loader. Dream come true! Lekker voor in de trein :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
Blaurens schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 12:33:
[...]

Wah! GAAF. Ben benieuwd of hij het op een 2.0 doet dmv eboot loader. Dream come true! Lekker voor in de trein :)
idd :D. Volgend jaar van emmen naar eindhoven zal ik hier wel zoet mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:27
ik kan niet wachten op die eboot loader voor mn 2.01 :) :) snes werkt al dus even alvast een rom collectie downloaden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check dit:

Afbeeldingslocatie: http://cn.engadget.com/images/2006/01/logic_keyboard.jpg

Ziet er best leuk uit toch?

En dit is ook wel handig:

Afbeeldingslocatie: http://cn.engadget.com/images/2006/01/arkonpsp.jpg

Komt van de site:

http://cn.engadget.com/20...-most-wanted-accessories/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 16:42:
Check dit:

[afbeelding]

Ziet er best leuk uit toch?

En dit is ook wel handig voor in de auto:

[afbeelding]

Komt van de site:

http://cn.engadget.com/20...-most-wanted-accessories/
@EDIT:

De site is wel Chinees!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
Dat toetsenbord is al oud, en zou al in oktober op de markt zijn, maar is nog nergens verkrijgbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
TranceSetter schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 16:55:
Dat toetsenbord is al oud, en zou al in oktober op de markt zijn, maar is nog nergens verkrijgbaar...
die komt volgens mij in maart uit (weet de bron niet meer) en dat plaatje ziet dr nogal nep uit maja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
Die OpenTTD voor psp werkt ni met fw 2.0....damnit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Het werkt hier zowieso niet :?
Taal blijft maar op Portugees, en dat spreek ik niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

OpenTTD is an open source port of the Chris Sawyer game Transport Tycoon Deluxe to C
en dat is leuk???

hmzzzz

omdat iedereen hier te beroerd is om het mij te vertellen heb ik zelf maar even gezocht, deed ik eerder ook al maar kon niks vinden beetje vaag maarja..

Homebrewers beware; the newest 2.60 firmware update for PSP is now available for download via the console's Network Update feature. From what we can tell, the most useful feature upgrades for this 18MB update are the ability to play WMA files and an RSS channel. Disappointingly, WMA digital rights management is not supported, so any chance of being able to download and use music from subscription-based services like Napster or Yahoo pretty much goes out the window.

The RSS channel, which is really just a corporate-y moniker for Internet radio, gets our vote for most practical addition. Those who missed out on PSPRadio because they moved up from firmware 1.5 should be happy to note that they can now get streaming Internet soundage as well, although you may have a heck of a time searching for a usable radio or podcast feed.

Of course, upgrading means being yet another step farther from being able to run homebrew on your PSP, especially if you've already been suckered convinced into taking the firmware 2.5 plunge. With significant gains already being made towards wheedling a path through 2.0, perhaps updating to 2.6 now may seem a little foolhardy. That RSS channel's mighty tempting though.

als ik het goed heb kan je nu dus WMA file's afspelen op je psp???
en een radio functie?
wat heb ik daar nou aan? wanneer komen ze eens met iets interesants...
misschien wel makkenlijk voor de topicstart?
Afbeeldingslocatie: http://www.techjapan.com/images/0106/010306/firmware_capability_chart_fullsize.png
nah plaatje is nog tegroot??? nou kvind ut wel best zo...
bron

[ Voor 90% gewijzigd door kaasaanfiets op 26-01-2006 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
** Laatste nieuws **

HOMEBREW MOGELIJK OP 2.01, 2.50!!

http://pspupdates.qj.net/2006/01/homebrew-games-and-emulation-on-psp.html

Er is wel veel wat het nog niet doet (zie deze thread), maar: het begin is er :)

[ Voor 25% gewijzigd door Blaurens op 27-01-2006 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
SH4D3H schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 21:44:
Van http://pspupdates.qj.net/2006/01/transport-tycoon-deluxe-port-for-psp.html#comments:
--++ENGLISH FIX++--

delete the brazilian_portuguese.lng file.

rename english.lng to brazilian_portuguese.lng

working 100%.
Niet door mij getest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me af of er hier mensen zijn met een psp die op zondag in de richting Vlissingen>Eindhoven reizen met de trein en vrijdag in de richting Eindhoven>Vlissingen. Dit omdat ik dat zelf namelijk doe en het zou leuk zijn om misschien is een potje multiplayer ofzo te spelen??

Verder is het misschien ook een leuk idee om is een keer met een hele groep van het forum hier af te spreken en dan met de trein te reizen;) er zijn hier vast veel mensen met een psp + OV-kaart?

Als je op deze post wil reageren, zou je 'm dan willen quoten, dan kan ik tenminste een beetje bijhouden wie er hier eventueel interesse voor hebben. Dus ook als andere mensen deze post al hebben gequot, dan weer van die mensen quoten. Zodat 't één lange post wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:45

BioHazard

*\o/*

Wel een PSP, maar geen OV :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
ik heb een psp en een ov maar ik heb niks te zoeken in vlissingen en eindhoven :P

Ik hou op pspupdates een lijstje bij met werkende en niet werkende eboots met de eloader voor gta :)
hierzo: http://www.dcemu.co.uk/vb...ead.php?p=82425#post82425

[ Voor 10% gewijzigd door Moning2 op 27-01-2006 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Moning2 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 18:56:
ik heb een psp en een ov maar ik heb niks te zoeken in vlissingen en eindhoven :P

Ik hou op pspupdates een lijstje bij met werkende en niet werkende eboots met de eloader voor gta :)
hierzo: http://www.dcemu.co.uk/vb...ead.php?p=82425#post82425
Adventure_Player_JAP_PSP-PLAY 1.50
AI_Mahjong_JAP_PSP-CYIU 1.50
AI_Shogi_JPN_PSP-Caravan 1.50
Ape.Escape.Onth.The.Loose.USA.PSP-FCC 1.50
Ape_Academy_EUR_MULTi5_PSP-MUPSP 1.50
Ape_Academy_EUR_MULTi5_PSP-MUPSP 2.00.
Ape_Academy_EUR_MULTi5_PSP-MUPSPS 1.50
Ape_Escape_On_The_Loose_USA_PSP-DMU 1.50
Archer_Macleans_Mercury_PSP_MULTI5-ELK 1.50
Archer_Macleans_Mercury_PSP_MULTI5-ELK 2.00.
Armored_Core_FF_JAP_PSP-DEV 1.50
Armored_Core_Formula_Front_International_JAP_UMDRiP_PSP-LIGHTFORCE 1.50
ATV.Offroad.Fury.USA.UMDRiP.PSP-PaL 2.00.
ATV_Offroad_Fury_USA_PSP-NONEEDPDX 1.00
ATV_Offroad_Fury_USA_PSP-NONEEDPDX 1.50
Baku_No_JPN_PSP-Caravan 1.50
Bleach_Heat_The_Soul_2_JAP_PSP-DMU 1.50
Bleach_Heat_The_Soul_2_JAP_UMDRiP_PSP-LiGHTFORCE 1.52
Bleach_JAP_PSP-DEV 1.50
Bomberman_Panic_Bomber_JPN_PSP-Caravan 1.50
Bomberman_Panic_Bomber_JPN_PSP-IND 1.50
Breath_Of_Fire_III_JAP_PSP-DMU 1.50
Burnout_Legends-PAL-PSP-DAGGER 1.50
Burnout_Legends-PAL-PSP-DAGGER 2.00.
BurnOut_USA_MULTi5_PROPER_READNFO_PSP-MUPSP 1.50
Coded_Arms_JAP_PSP-DMU 1.50
Coded_Arms_PAL_PSP_MULTI5-WAR3X 1.50
Coded_Arms_USA_PSP-YERSiNiA 1.50
Colin_McRae_Rally_2005_Plus_PROPER_EUR_MULTi5_PSP-MUPSP 1.50
Colin_McRae_Rally_2005_Plus_PROPER_EUR_MULTi5_PSP-MUPSP 2.00.
Crash_Team_Racing_USA_PSP-MoOSE 1.50
Darkstalkers_Chronicle_The_Chaos_Tower_EUR_PSP-DK 1.50
Darkstalkers_Chronicle_The_Chaos_Tower_USA_PSP-SbN 1.50
Dead_To_Right_Reckoning_USA_PSP-YERSiNiA 1.50
Death_Jr_USA_PSP-ARTiSAN 1.50
Densha_de_Go_Pocket_Yamate_Sen_Hen_JAP_PSP-DMU 1.50
Derby_Time_JPN_PSP-Caravan 1.50
Dokodemo_Issyo_JAP_PSP-PLAY 1.50
DTM_Race_Driver_2_MULTI5_PSP-LIGHTFORCE 1.50
Dynasty.Warriors.EUR.PSP-GP 1.50
Dynasty_warriors_USA_PSP-NONEEDPDX 1.50
Everybodys_Golf_EUR_MULTI5_PSP-DK 1.50
Everybodys_Golf_EUR_MULTI5_UMDRiP_PSP-LIGHTFORCE 1.50
F1_Grand_Prix_EUR_MULTI5_PSP-LIGHTFORCE 1.50
Fifa.06.EUR.GERMAN.PSP-PGS 1.50
Fifa.2006.EUR.FRENCH.PSP-WAR3X 1.50
Fifa_2006_EUR_GERMAN_UMDRiP_PSP-DARKFORCE 1.50
FIFA_Soccer_06_UMDRiP_USA_PSP-MUPSP 1.50
FIFA_Soccer_06_USA_PSP-ARTiSAN 1.50
FIFA_Soccer_PROPER_FIX_USA_UMDRIP_PSP-DEV 1.50
FIFA_Soccer_PROPER_USA_UMDRIP_PSP-DEV 1.50
Fifa_Soccer_USA_PSP_UMDRIP-pSyPSP 1.50
Fired_Up_EUR_MULTi5_PSP-MUPSP 1.50
Frantix_USA_PSP-MUPSP 1.50
Frogger_Helmet_Chaos_USA_PSP-ARTiSAN 1.50
Ghost_In_The_Shell_Standalone_Complex_Territory_Of_Hunter_JAP_PSP-DMU 1.50
Ghost_In_The_Shell_Stand_Alone_Complex_USA_PSP-ARTiSAN 1.50
Grand_Theft_Auto_Liberty_City_Stories_2.0
Gripshift_USA_PSP-ARTiSAN 1.50
Gundam_Battle_Tactics_JAP_PSP-DMU 1.50
Gundam_Battle_Tactics_JAP_PSP_FULLRip-DMU 1.50
Harry.Potter.And.The.Goblet.Of.Fire.UMDRiP-USA.PSP-RiP 1.50
Heaven_Key_Earth_Gate_JAP_UMDRIP_PSP-LIGHTFORCE 1.50
Higanjima_JPN_PSP-Caravan 1.50
Hot_Shots_Golf_Open_Tee_USA_PSP-NONEEDPDX 1.50
Kao.Challengers.EUR.MULTI5.PSP-WARX 1.50
Kao_Challengers_EUR_MULTI2_PROPER_UMDRIP_PSP-GeNiuS 1.50
Kao_Challengers_EUR_MULTI5_UMDRiP_PSP-LIGHTFORCE 1.50
King_Kong_USA_PSP-DMU 1.50
King_Kong_USA_PSP-DMU 2.00.
Lumines_USA_PSP-Dynarox 1.50
Madden_NFL_06_USA_PSP-ARTiSAN 1.50
Madden_NFL_2006_USA_UMDRiP_PSP-LIGHTFORCE 1.50
Mahjong_Taikai_JPN_PSP-Caravan 1.51
Marvel.Nemesis.Rise.of.The.Imperfects.EUR.GERMAN.PSP-PGS 1.50
Marvel_Nemesis_Rise_Of_The_Imperfects_USA_PSP-ARTiSAN 1.50
Medievil.Resurrection.EUR.MULTI5.RiP.KiT.PSP-PGS 1.00
Medievil.Resurrection.EUR.MULTI5.UMDRiP.PSP-PGS 1.50
Medievil_Resurrection_EUR_MULTI5_PSP-DK 1.50
MERCURY_USA_PSP-NONEEDPDX 1.00
Metal.Gear.Solid.Acid.2.PAL.PSP-GP 1.00
Metal.Gear.Solid.Acid.2.PAL.PSP-GP 1.50
Metal_Gear_AciD_JAP_PSP-DEV 1.50
Metal_Gear_Acid_USA_PSP-LIGHTFORCE 1.00
Metal_Gear_Acid_USA_PSP-LIGHTFORCE 1.50
Midnight.Club.3.DUB.Edition.EUR.MULTI5.PSP-PGS 1.50
MidnightClub3.Dub.Edition.USA.PSP-YERSiNiA 1.50
Midnight_Club_3_DUB_Edition_EUR_MULTI5_PSP-PGS 1.50
Mina_No_Golf_JAP_PSP-DEV 1.50
Minna_no_Golf_Portable_Coca-Cola_Special_Edition_JPN_PSP-Caravan 1.50
Mobile_Train_Simulator_Plus_Densha_de_GO_PROPER_JPN_PSP-Caravan 1.50
Monster_Hunter_Portable_JPN_PSP-WRG 1.00
Monster_Hunter_Portable_JPN_PSP-WRG 1.50
Namco_Museum_KOR_PSP-PLAY 1.50
NBA_06_USA_PSP-ARTiSAN 1.50
NBA_06_USA_WORKING_PSP-LIGHTFORCE 1.50
NBA_2K5_USA_PSP-NONEEDPDX 1.50
NBA_Live_06_USA_(MS256)_PSP-GeNiuS 1.50
NBA_Street_Showdown_EUR_MULTI3_UMDRIP_PSP-DARKFORCE 1.50
NBA_Street_Showdown_PROPER_USA_PSP-ARTiSAN 1.50
Need.For.Speed.Underground.Rivals.USA.UMDRiP.PSP-PaL 1.00
Need.For.Speed.Underground.Rivals.USA.UMDRiP.PSP-PaL 1.50
Need_For_Speed_Most_Wanted_5-1-0_EUR_MULTI5_UMDRiP_PSP-DARKFORCE 1.50
Need_For_Speed_Underground_Rivals_EUR_MULTI5_UMDRIP_PSP-DARKFORCE 1.50
Need_For_Speed_Underground_Rivals_USA_PSP-DEV 1.50
NFL_STREET_2_UNLEASHED_USA_PSP-NONEEDPDX 1.50
Nfs.Most.Wanted.5.1.0.EUR.MULTI5.PSP-WAR3X 1.50
Nfs.Most.Wanted.5.1.0.EUR.MULTI5.PSP-WAR3X 1.52
Peter.Jacksons.King.Kong.PSP-Allstars 1.50
Piposaru_Academia_KOR_PSP-ALiEN 1.50
PoPoLoCrois_USA_PSP-ARTiSAN 1.50
Prince_of_Persia_Revelations_EUR_MULTI5_UMDRiP_PSP-DARKFORCE 1.50
Prince_Of_Persia_Revelations_REPACK_USA_MULTi3_PSP-ARTiSAN 1.50
Prince_Of_Persia_Revelations_USA_UMDRiP_PSP-LIGHTFORCE 1.50
Pro_Evolution_Soccer_5_EUR_MULTI5_PSP-pSyPSP 1.50
Pro_Evolution_Soccer_5_EUR_MULTI5_UMDRIP_PSP-CONJUNKS 1.50
Pursuit.Force.EUR.MULTI5.PSP-WAR3X 1.50
Puyo_Puyo_Fever_JAP-PSP 1.50
Puyo_Puyo_Fever_JAP_PSP-PLAY 1.50
Puzzle_Bobble_JAP_PSP-DEV 1.50
Rengoku.The.Tower.of.Purgatory.USA.PSP-TEMP 1.50
Ridge.Racer.PAL.PSP-PGS 1.50
Rockman_Dash_Hagane_no_Boukenshin_READNFO_JAP_PSP-DMU 1.50
Sengoku_Cannon_Sengoku_Ace_Episode_III_JAP_PSP-DMU 1.50
Spider-Man.2.EUR.MULTI5.PSP-PGS 1.50
Spiderman.2.USA.PSP-PGS 1.50
Spiderman_2_SPANISH_UMDRiP_PSP-DEV 1.50
SSX_On_Tour_USA_(MS1024)_PSP-GeNiuS 1.50
SSX_On_Tour_USA_PSP-ARTiSAN 1.50
Star.Soldier.JAP.PSP-PaL 1.50
Taiko_no_Tatsujin_Portable_JAP_PSP-DMU 1.50
Tales_of_Eternia_JPN_PSP-Caravan 1.50
The.Hustle.Detroit.Streets.USA.WORKING.PSP-SUSHi 1.50
The_Con_UMDRiP_USA_PSP-MUPSP 1.50
The_Hustle_Detroit_Streets_USA_PSP-ARTiSAN 1.50
The_Sims_2_USA_PSP-ARTiSAN 2.00
Tiger_Woods_PGA_Tour_2006_USA_PROPER_UMDRiP_PSP-LIGHTFORCE 1.50
Tiger_Wood_PGA_Tour_USA_PSP-NONEEDPDX 1.00
Tiger_Wood_PGA_Tour_USA_PSP-NONEEDPDX 1.50
Toca_Race_Driver_2_EUR_MULTi5_PSP-MUPSP 1.50
Tony.Hawk.Underground.2.Remix.EUR.PSP-PGS 1.50
Tony_Hawks_Underground_2_Remix_EUR_PSP-PGS 1.50
Tony_Hawks_Underground_2_Remix_USA_PROPER_UMDRIP_PSP-FANATiK 1.50
Tony_Hawks_Underground_2_Remix_USA_PSP-NONEEDPDX 1.00
Twisted.Metal.Head.On.USA.PSP-Dynarox 1.00
Twisted.Metal.Head.On.USA.PSP-Dynarox 1.50
Twisted.Metal.Head.On.USA.READ.NFO.PSP-PaL 1.50
Untold.Legends.Brotherhood.of.the.Blade.Multi5.EUR.PSP-PGS 1.50
Vampire_Chronicle_The_Chaos_Tower_JAP_PSP-PARADOX 1.50
Virtua.Tennis.EUR.MULTI5.NFOFIX.PSP-WAR3X 1.50
Virtua.Tennis.EUR.MULTI5.PSP-WAR3X 1.50
Virtua_Tennis_EUR_MULTI5_PSP-WAR3X 1.50
Virtua_Tennis_World_Tour_USA_PSP-DMU 1.50
Winning_Eleven_9_Ubiquitous_Evolution_JAP_PSP-DMU 1.52
World.Tour.Soccer.EUR.MULTI5.PSP-PGS 1.50
World_Championship_Poker_2_USA_PSP-ARTiSAN 1.50
WRC_World_Rally_Championship_EUR_MULTI5_PSP-pSyPSP 1.50
WWE_Smackdown_Vs_Raw_2006_USA_PSP-ARTiSAN 1.50
X-Men_Legends_II_Rise_Of_Apocolypse_USA_PSP-ARTiSAN 1.50

Graag gedaab :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0Burner0 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 19:36:
[...]

veeeeeel spellen :P

Graag gedaab :D
hmmm .... sorry deze snap ik niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom zo moelijk .. ga naar http://pspiso.nachtvuur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 21:47:
[...]

hmmm .... sorry deze snap ik niet :?
Oh sorry verkeerde geqoute moet degen er boven zijn :S
Ging om welk spel welke firmware gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg geen mp3's aan de gang met mn psp,heb alles afgezocht maar niks werkt
Heb een map music aangemaakt maar hij ziet niks
iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de map MUSIC moet in de map PSP
voorbeeld: je memory card is f:

F:\PSP\MUSIC

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2006 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 22:54:

Damn ik had F: zonder psp
Thanks men :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe geen dankt :) en wat nog makkelijker is ... dat is je memory card formateren via de psp :)
dan maakt hij automatish weer mapjes aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Een vriend van me had Piposaru Academia meegenomen uit HK.
Met de UMD is dit spel goed te spelen, maar ik heb niet voor niets een snelle memstick, dus dumpte ik hem daar op.
Maar de loader blijft maar crashen, nu heb ik de US versie geprobeerd en die werkt wel :?
Probleem is dat het nu geen backup meer is.

Verder wilden ook Bleach en Karakuri niet werken met Fastloader.
Is dat een bug ofzo?
( Heb een Jap PSP, dus dat is het probleem niet.
FW versie staat op 7.5 :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
koekoek2003nl schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 21:54:
OpenTTD is an open source port of the Chris Sawyer game Transport Tycoon Deluxe to C
en dat is leuk???

hmzzzz

omdat iedereen hier te beroerd is om het mij te vertellen heb ik zelf maar even gezocht, deed ik eerder ook al maar kon niks vinden beetje vaag maarja..

Homebrewers beware; the newest 2.60 firmware update for PSP is now available for download via the console's Network Update feature. From what we can tell, the most useful feature upgrades for this 18MB update are the ability to play WMA files and an RSS channel. Disappointingly, WMA digital rights management is not supported, so any chance of being able to download and use music from subscription-based services like Napster or Yahoo pretty much goes out the window.

The RSS channel, which is really just a corporate-y moniker for Internet radio, gets our vote for most practical addition. Those who missed out on PSPRadio because they moved up from firmware 1.5 should be happy to note that they can now get streaming Internet soundage as well, although you may have a heck of a time searching for a usable radio or podcast feed.

Of course, upgrading means being yet another step farther from being able to run homebrew on your PSP, especially if you've already been suckered convinced into taking the firmware 2.5 plunge. With significant gains already being made towards wheedling a path through 2.0, perhaps updating to 2.6 now may seem a little foolhardy. That RSS channel's mighty tempting though.

als ik het goed heb kan je nu dus WMA file's afspelen op je psp???
en een radio functie?
wat heb ik daar nou aan? wanneer komen ze eens met iets interesants...
misschien wel makkenlijk voor de topicstart?
[afbeelding]
nah plaatje is nog tegroot??? nou kvind ut wel best zo...
bron
als ik dat plaatje moet geloven kan je vanaf 2.5 TV kijken op je PSP?

LocationFreeTV YES

??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imperium schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 03:53:
[...]

als ik dat plaatje moet geloven kan je vanaf 2.5 TV kijken op je PSP?

LocationFreeTV YES

??
ja dat kan maar dan moet je een $300 kostend apparaat kopen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
SH4D3H schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 21:44:
Dat probleem had ik gefixt door in \ottd\lang\ het bestand brazillian-portuguese.lng weg te gooien en english.lng te veranderen naar brazillian-portuguese.lng. Werkt perfect :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
dat homebrew is wel bruutjes 8) die eloader werkt top alleen jammer dat ik elke keer gta opnieuw moet starten voor een ander programma :( achja, die snes emulator werkt geweldig 8) 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Moning2 op 28-01-2006 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er alweer wat meer bekend over de eboot loader voor firmware 2.6? trouwens ik heb dus sindskort virtua tennis en ik vind het echt een geweldig spel, maar als ik het spel bestuur met de d-pad dan kan ik heel moeilijk diagonaal lopen. hebben meer mensen hier last van? voor de rest is de psp echt een super ding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 21:11:
is er alweer wat meer bekend over de eboot loader voor firmware 2.6? trouwens ik heb dus sindskort virtua tennis en ik vind het echt een geweldig spel, maar als ik het spel bestuur met de d-pad dan kan ik heel moeilijk diagonaal lopen. hebben meer mensen hier last van? voor de rest is de psp echt een super ding :P
ja, die is er nog steeds niet >:) gelukkig ben ik bij 2.01 gebleven :*)
en met wat homebrew waarbij de d pad gebruikt wordt heb ik dat ook ja :)
maak je nog niet te veel zorgen over die loader, wat er nu werkt is dikke troep behalve de snes emu dan :)
en de psp is inderdaad een geweldig apparaat 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he, weet iemand hoe lang je garantie hebt bij Sony met je PSP ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik ben bezig met het uitvinden welk merk/type MSD(P) kaartje het snelste is.
Hiervoor heb ik een topic gestart.. willen enkele de 2 testjes doen met HD Tune en Total Commander?

Sandisk VS Sony MSDP snelheid? High Speed? Gaming edition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2006 @ 17:39:
he, weet iemand hoe lang je garantie hebt bij Sony met je PSP ?
Volgens mij 90 na aankoop. En een jaar dat je het kunt opsturen voor reperatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
!!! _/-\o_ Halo op je PSP _/-\o_ !!!

Afbeeldingslocatie: http://www.psp-hacks.com/images/halo_master_chief_running.jpg
Echt waar geen geintje

Je kan em downloade hier.
http://www.psp-hacks.com/...et-codename-project-halo/

hij werkt nog niet (tenminste niet bij mij hij zegt ''No song pack not found'')

Als iemand hem wel werkent krijgt hoor ik het graag

[ Voor 15% gewijzigd door 0Burner0 op 29-01-2006 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks to a brainwave from Ditlew, we've had a breakthrough finding the v2.6 firmware syscalls, and we think we have about 90% of them figured out.

So this means, basically, that a version of the eLoader that works on v2.6 is really not very far away now. Woohoo!

Goed nieuws voor 2.6 eigenaren lijkt me :P

bron: www.fanjita.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Het zou een zegen zijn als programma's als PSPRadio en console emulators op deze laatste versies vlekkeloos draaien. Dan kan ik eindelijk updaten :)

Maar aan de andere kant mocht er wel mogelijkheden voorzien worden om demo's te testen. Hoe weet je nu of een spel goed is, buiten door het te kopen ? Het is immers perfect mogelijk deze online aan te bieden en op mem stick te zetten. Je kan ze dan met vrienden makkelijk delen via Wifi ofzo.

Maar nu ben ik bijzonder sceptisch bij nieuwe spellen, ook al kunnen ze erg goed zijn. Bv. heb Metal Gear Ac!d via een UMD emu gedraaid en het staat me best wel aan. Ik zal dan ook MGA2 zeker kopen ! Had ik echter een demo voor handen gehad van MGA1, had ik waarschijnlijk ook deze gekocht.

[ Voor 7% gewijzigd door Phuncz op 29-01-2006 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Homebrew Games and Emulation for ALL PSP's!

That’s right, the day we’ve all been waiting for has finally arrived! Thanks to the fantastic work by our forum moderator Fanjita and his coding companion Ditlew, it is now possible to play vast amounts of homebrew programs and emulators on every PSP in the world, including those with 2.60 Firmware! Thanks to their monumental achievement, every PSP in the world is capable of playing homebrew!

We here at PSPUpdates and QJ.net are proud to be the first to bring you an exclusive release of eLoader BETA for GTA which now works on 2.01, 2.50, and 2.60 Firmware! With this ground breaking program, you are able to load the many of the existing homebrew games, applications, and emulators that are already available for earlier versions of PSP firmware.

You can find a complete list of working/not working homebrew [here]. But just to get you started, here are a few popular homebrew programs that are known to work so you can get started experiencing the full potential of PSP homebrew:

Super Nintendo Emulator
Sega Genesis Emulator
Atari Lynx Emulator
Vortex
Throttle-X
Squarez
Spider Solitaire
PSPRhythm
FileAssistant

And for all of the PSP enthusiasts reading this, here is a special message from Fanjita himself:

I just want to say thank you to all of the PSP lovers out there for supporting us. Keep checking back here at PSPUpdates -- our goal is to continue to give all PSP owners with all firmware versions the ability to play homebrew. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

:) en nou wedden dat sony vandaag nog met 2.61 komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

OK, binnenkort GTA eens kopen dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Ben benieuwd of UMD Emu's ook gaan werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:05

YellowCube

Wait...what?

Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 22:54:

Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 22:59:
[...]

Damn ik had F: zonder psp
Thanks men :)
extra toevoeging voor de geinteresseerden: sub-submappen in die map gaat niet goed.
(althans bij mij niet)
\PSP\MUSIC\artiest = OK
\PSP\MUSIC\artiest\album = niet OK

[ Voor 3% gewijzigd door YellowCube op 30-01-2006 13:00 ]

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Twee delen terug kwam deze link te voorschijn: http://pspupdates.qj.net/...flow-exploit-warning.html

Nu vraag ik me af hoe het zit met deze exploit (waarschijnlijk die naam niet eens waard). Want ik moet eerlijk zeggen dat die eboot loader voor gta gigantisch onhandig is, vooral als hij een eboot niet in een keer krijgt geladen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
Geef die Fanjita even de tijd :) Zijn vorige loaders hadden ook eerst compatibiliteit en stabiliteit voorop staan, daarna pas gebruiksgemak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri8096
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 15:17

henri8096

BIM is not a software!

YellowCube schreef op maandag 30 januari 2006 @ 13:00:
[...]

[...]

extra toevoeging voor de geinteresseerden: sub-submappen in die map gaat niet goed.
(althans bij mij niet)
\PSP\MUSIC\artiest = OK
\PSP\MUSIC\artiest\album = niet OK
:X Een ieder die gewoon ff de gebruiksaanwijzing leest die weet dat je geen submappen moet maken.

Gewoon RTFM! :O |:( Dat ding zit er niet voor de grap bij !!!! ;)

[ Voor 6% gewijzigd door henri8096 op 30-01-2006 16:24 ]

--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
henri8096 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 16:22:
[...]

:X Een ieder die gewoon ff de gebruiksaanwijzing leest die weet dat je geen submappen moet maken.

Gewoon RTFM! :O |:( Dat ding zit er niet voor de grap bij !!!! ;)
heu... handleiding lezen is zo :O :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Vraag me niet hoe het gebeurt is, maar het is gebeurt.

http://www.advance-studios.com/corne/psp/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
is dat jouw psp ? >:)
ziet dr verneukt uit :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

ja dat was mijn PSP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Wtf heb je er mee gedaan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

wat is nou precies dat hele gebeuren rondom gta ?

zit er een fout in gta ofzo waardoor je homebrew kan spelen??

kan iemand dat ff uitleggen want ik kan het niet met google vinden, wel dat het er is, maar niet hoe het precies in elkaar zit...
eLoader BETA for GTA which now works on 2.01, 2.50, and 2.60 Firmware! With this ground breaking program, you are able to load the many of the existing homebrew games, applications, and emulators that are already available for earlier versions of PSP firmware
je hoeft dus niet meer te downgraden naar 1.50? als je homebrew wil spelen?

dus ik kan gewoon upgraden naar 2.60 en gebruik maken van de extra functies en homebrew spelen?

[ Voor 48% gewijzigd door kaasaanfiets op 30-01-2006 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

1 minuut stilte aub

[ Voor 66% gewijzigd door DR161 op 30-01-2006 21:26 ]

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellmonder1986
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-01-2021
wel homebrew zo te lezen maar geen iso's en dat is juist wat ik wil

daarom blijf ik even bij 1.50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

het is al een paar maand terug gebeurt, maar heb hem toch maar ff RMA gedaan bij Sony, voor 130€ krijg ik een nieuwe heel erg netjes vind ik. heb ofcourse niet gezegd dat het "zomaar gebeurt" is.

Ik kwam op college aan en toen haalde ik mijn PSP uit me tas en toen zag ik wat er dus gebeurt is.
waarschijnlijk te veel druk op gekomen, hij zat toen nog in het sony hoesje.

als ik me nieuwe PSP heb haal ik even een hard-case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-08 17:13

lithiumangel

Tuurlijk !

hellmonder1986 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 21:26:
wel homebrew zo te lezen maar geen iso's en dat is juist wat ik wil

daarom blijf ik even bij 1.50
Denk niet dat kernel mode ooit bruikbaar terug zal komen , dat zal het voornamelijkste zijn geweest voor Sony om de boel dicht te timmeren .
Ik heb zelf een paar weken geleden de overstap van JP 1.50 naar -> JP 2.50 gemaakt na een paar dagen erover te hebben nagedacht .
En ? totaal geen spijt
Ik bedoel , voor die games die je met 1.50 op ISO kan spelen moet je het er niet voor doen om het daarbij te houden en voor retro emulatie heb je Fanjita`s loader .
Sure , als je niet al te shabby bent om legale games te kopen is ISO draaien nog steeds relaxt vanwege de rappe loading times maar daar houdt het toch echt bij op .

Nee .. geef mij maar de games die 2.0 + zijn . GTA , SRW, Street Fighter Alpha 3, Maverick Hunter X, Rockman Rockman :9~ dat zijn nou eens verslavende games met een zee aan replay waarde .
En dat is wat ik tot nu toe grotendeels gemist had op me PSP .
Op naar de volgende generatie games _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

'nuff said, genoeg reden voor mij om te upgraden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-08 17:13

lithiumangel

Tuurlijk !

prototype schreef op maandag 30 januari 2006 @ 21:36:
[...]

'nuff said, genoeg reden voor mij om te upgraden ;)
True that :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Iemand anders die dit probleem ook had/heeft?
Vind het wel vervelend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De psp is niet echt mijn ding, ik ga hem waarschijnlijk verkopen.

Psp valuepack met hori protector erop.
2 gig high speed sony stick
datel 3600mah batterij pack.

Weet iemand hier een redelijk prijsje voor? of per onderdeel?
psp is ongeveer 3 weken oud, en de bon is aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 23:15:

:o mishcien komt het omdat je geen spellen hebt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

koekoek2003nl schreef op maandag 30 januari 2006 @ 21:20:

kan iemand dat ff uitleggen want ik kan het niet met google vinden, wel dat het er is, maar niet hoe het precies in elkaar zit...

[...]

dus ik kan gewoon upgraden naar 2.60 en gebruik maken van de extra functies en homebrew spelen?
Yup, niet alle homebrew doet t al, maar het is dan ook nog maar een beta. Ben iig al heel blij dat ik de SNES9X emulator nu heb draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

koekoek2003nl schreef op maandag 30 januari 2006 @ 21:20:

[...]

ja kan maar je kan nog geen .iso's spelen 8)7

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 06:55:
[...]

:o mishcien komt het omdat je geen spellen hebt 8)7
Ik heb genoeg backups ;)
Maar de psp is gewoon niet echt mijn ding ... zit veel vaker achter de gamecube of pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Toch mooi dat het ze gelukt is om de boel te kraken.. Kijken hoe lang het gaat duren voordat Sony weer met een antwoord komt.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Macer schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 07:50:
Toch mooi dat het ze gelukt is om de boel te kraken.. Kijken hoe lang het gaat duren voordat Sony weer met een antwoord komt.
K, maar voordat de nieuwe firmware nodig is voor nieuwe spellen... Voorlopig kun je dus nieuwe spellen spelen + gebruik maken van homebrew :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Ik vraag me af of Sony dit erg vindt, ik denk zelf namelijk van niet. Waar het Sony om draait is dat hun spellen verkocht worden. Om op 2.60 gebruik te kunnen maken van homebrew heb je ten eerste al GTA:LCS nodig en kan je nog geen iso's draaien. Je zult dus spellen moeten blijven kopen als je ze wilt spelen.

Geen probleem toch?

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

* majoh denkt er hetzelfde over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
* helaas sony niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 23:15:

Ik heb wel interesse in de 2gig stick. Mail me maar wat je ervoor moet hebben :)
offtopic: kun je op dit forum geen PM's sturen? :?

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OsseMaarten schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 07:30:
[...]

Yup, niet alle homebrew doet t al, maar het is dan ook nog maar een beta. Ben iig al heel blij dat ik de SNES9X emulator nu heb draaien :)
Weet iemand waar je die SNES9X roms kan downloaden, kan ik ff wat retro spellen op m'n psp zetten! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Nergens, is illegaal. Als je nog een SNES console bezit met games, kan je via een bijhorend apparaat ISOs/ROMs maken.
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.