Welcome to re-encode hell
Ik voel enige frustratie
Ik begrijp je overigens helemaal...je vergat nog iets over dode pixels namelijk enzo...ik houd m`n mond
Het wordt btw focking tijd, dat er een navigatiesysteem voor de psp komt
Ik begrijp je overigens helemaal...je vergat nog iets over dode pixels namelijk enzo...ik houd m`n mond
Het wordt btw focking tijd, dat er een navigatiesysteem voor de psp komt
[ Voor 23% gewijzigd door Michael Knight op 20-02-2006 02:47 ]
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Woei! M'n access point zit weer thuis, dus ik kan nu eindelijk eens dat hele Wifi verhaal uitproberen van de PSP....
Maar jah, dat heeft natuurlijk weinig zin, want ik heb nog niks te multiplayeren
Maar jah, dat heeft natuurlijk weinig zin, want ik heb nog niks te multiplayeren
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Heb ook meteen wifi uitgeprobeerd is net alsof je door 'n brievenbus 'n website bekijkt.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Heb net PSPWare geinstalleerd, tot mijn verbazing werkt dat echt heel soepel. Paar muziek videootjes overgezet, was kwestie van paar seconden - terwijl ik al dagen zat te kutten met al die andere encode programmas om het ook maar 1x voor elkaar te krijgen.
Zit er over na te denken iTunes te installeren om op die manier gebruik te maken van de playlist functie....
Zit er over na te denken iTunes te installeren om op die manier gebruik te maken van de playlist functie....
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Verwijderd
Misschien hier ergens ?Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 23:05:
waar kan ik een nieuwe witte PSP met 2.0 bestellen?
http://www.kakaku.com/
PSP-1000KCW (Value Pack)
http://www.kakaku.com/prd...il.asp?prdkey=20504010085
PSP-1000G1CW (Giga Pack)
http://www.kakaku.com/prd...il.asp?prdkey=20504010093
Anders via www.amazon.co.jp, www.lik-sang.com, www.play-asia.com etc
Heb er al een paar dingetjes besteld. Nadeel is dat je achteraf wel een factuurtje gaat krijgen van DHL bijvoorbeeld, voor douane- en dossierkosten... Ik heb zo'n 18 € mogen betalen voor boekjes die ik bij Amazon had gekocht laatst (ganse D.N.Angel serie)... met port was de prijs dus boven het bedrag waar geen BTW op geheven wordt >_<
Ik dacht eerst dat dat was zodat ik de memorystick uit mijn K750i mobieltje zo in de PSP kon douwen, om de opgenomen filmpjes te bekijken. Maar dat blijft ook niet het geval.. de PSP herkent de 3gp-extensie neit welke teoefoons gebruiken.En dan moeten filmpjes in een map die MP_ROOT\100MNV01 heet...
Alom ergenis wat dit betreft, ook bij mij
Veel spelwinkels hebben ze zelf geimporteerd. Ik weet iig dat de gameshop in Enschede ze in de vitrine heeft liggen.Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 11:42:
PSP-1000KCW (Value Pack)
http://www.kakaku.com/prd...il.asp?prdkey=20504010085
PSP-1000G1CW (Giga Pack)
http://www.kakaku.com/prd...il.asp?prdkey=20504010093
Een 2.0 versie firmware is dus ook in orde om vanaf de Memorystick te spelen? Ik dacht het 1.50 moest zijn...
Ander vraagje: de eerste batch Japanse PSPs had dacht ik last van problemen met de square button. Betekent het dat je bij een 1.50 versie dus altijd een rotte square knop hebt?
Ander vraagje: de eerste batch Japanse PSPs had dacht ik last van problemen met de square button. Betekent het dat je bij een 1.50 versie dus altijd een rotte square knop hebt?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Sommige howebrew games zijn te spelen op een psp met 2.0, echter als je iso's wilt draaien heb je wel 1.5 nodig.
Als je 2.0 er op hebt staan kan je zo downgraden naar 1.5.
Als je 2.0 er op hebt staan kan je zo downgraden naar 1.5.
Waarom denk je dat sony dat onaantrekkelijk maakt, met het overzetten van Avi's?
Juist, zodat mensen umd films gaan kopen. (Is niet echt gelukt trouwens)
Niet alleen daarom... ze willen uberhaupt niet dat er iets gedaan wordt met de PSP wat buiten hun range of control ligt. Daarom ook die druk om homebrew af te kappen enzo, als ze dat laten door ontwikkelen hebben zij geen grip meer op de toekomst van het apparaat. De PSP mag best een leuke mediacenter zijn, maar alleen op hun terms.PuDy schreef op maandag 20 februari 2006 @ 18:47:
Waarom denk je dat sony dat onaantrekkelijk maakt, met het overzetten van Avi's?
Mmm .. King Kong heeft blijkbaar 2.0 nodig, dat draait niet op m'n 1.5
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Ik heb gister voor de 4de keer geprobeerd een DVDtje om te zetten zodat ik hem op mijn PSP kan kijken, omdat ik er verder nooit tijd voor heb. Voor de 4de keur ziet mijn PSP hem echter weer voor "Corrupted data' en kan ik hem niet afspelen.
Omdat mn oude pctje telkens ruim 3uur bezig is met conveteren, is het niet meer echt een optie om elke instelling te proberen tot ik de juiste heb. Zou iemand mij kunnen vertellen wat ik mogelijk fout doe?
Ik heb de DVD naar mijn PC gekopieerd als VOB bestand met DVD Decrypter.
Met PSP Studio converteer ik die vervolgens naar een formaat voor mijn PSP met een standaard profiel.Ik heb al 3 verschillende profielen geprobeerd, en 1 custom profiel, maar niets lijkt te werken. Wat doe ik verkeerd? Ik heb FW1.5 op mijn PSP staan.
Omdat mn oude pctje telkens ruim 3uur bezig is met conveteren, is het niet meer echt een optie om elke instelling te proberen tot ik de juiste heb. Zou iemand mij kunnen vertellen wat ik mogelijk fout doe?
Ik heb de DVD naar mijn PC gekopieerd als VOB bestand met DVD Decrypter.
Met PSP Studio converteer ik die vervolgens naar een formaat voor mijn PSP met een standaard profiel.Ik heb al 3 verschillende profielen geprobeerd, en 1 custom profiel, maar niets lijkt te werken. Wat doe ik verkeerd? Ik heb FW1.5 op mijn PSP staan.
Waarschijnlijk maakt hij er een mp4 van met AVC.. Je moet SP hebben voor 1.5 . Ofwel encoden (recoden, decoden what ever) naar een mp4 film in SP formaat.
superB
yeah! vandaag (precies 1 week geleden dat ik mn defecte psp heb opgestuurd) mn nieuwe psp gekregen! compleet nieuw value pack! (heb nu 2x oordopjes 2x afstand bediening 2x 32 mb en 2x bescherm hoes
)
hulde aan sony

overigens, hoe zat dat precies met die pixel garantie? zie dat mn nieuwe pc 1 dode pixel heeft ergens midden rechts
hulde aan sony
overigens, hoe zat dat precies met die pixel garantie? zie dat mn nieuwe pc 1 dode pixel heeft ergens midden rechts
[ Voor 21% gewijzigd door Verderf op 21-02-2006 14:26 ]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
NIEUWE EBOOT LoADER UIT!!! Van fanjita natuurlijk.
Er zijn flink wat verbeteringen doorgevoerd, o.a. GBA op 2.00 +
http://www.fanjita.org/
Het gaat hier dus om een voledige versie en geen beta. Misschien ff de ts updatenHermit time is over! Say hello to the latest eLoader release, codenamed "Brown Ale". (From now on, each release will be named after a beer style, to liven things up a little).
Brown Ale is the final (non-beta) version of eLoader 0.9.5. It has the following main features:
* Integrated release, supporting both TIFF and GTA launch methods
* Automatic installer for Windows users
* Stable support for all v2.0+ firmwares - no more special voodoo required to improve reliability
* More memory for applications
* Lots of bug fixes
* And the much requested support for PSP-GBA
[ Voor 7% gewijzigd door Ronwiel op 21-02-2006 16:30 ]
Hallo,
Na een onsuccesvolle korte zoektocht op het net, vraag ik hier maar even of iemand me kan vertellen waar ik de upgrade (ja upgrade) file kan vinden om van firmware 1.50 naar 2.00 te gaan. En nee, ik heb geen zin om via de sony site meteen naar 2.60 te upgraden
. Ik zit al vanaf aankoop op firmware 1.50 maar overweeg 2.00 te installeren om het VTMnieuws (Belgische TV zender) te kunnen bekijken, die deze firmware vereist i.v.m. AVC veronderstel ik.
Ook twijfel ik nog welke versie (JAP, US, EU ik erop ga zetten), de originele 1.50 versie is een JAP en dus lijkt me de JAP versie het meest aangewezen. Of zijn er specifieke voor/nadelen aan bepaalde versies?
Ook bestaat er dacht ik een gewijzigde 1.50 firmware die je weer via een firmware loader elke keer moet laden maar heb geen idee of dit werkt (en werkt in combinatie met het VTMniews) en of dit niet te omslachtig is. Al zou het wel als voordeel hebben dat ik gewoon helemaal 1.5 kan blijven..
Alvast bedankt!
Na een onsuccesvolle korte zoektocht op het net, vraag ik hier maar even of iemand me kan vertellen waar ik de upgrade (ja upgrade) file kan vinden om van firmware 1.50 naar 2.00 te gaan. En nee, ik heb geen zin om via de sony site meteen naar 2.60 te upgraden
Ook twijfel ik nog welke versie (JAP, US, EU ik erop ga zetten), de originele 1.50 versie is een JAP en dus lijkt me de JAP versie het meest aangewezen. Of zijn er specifieke voor/nadelen aan bepaalde versies?
Ook bestaat er dacht ik een gewijzigde 1.50 firmware die je weer via een firmware loader elke keer moet laden maar heb geen idee of dit werkt (en werkt in combinatie met het VTMniews) en of dit niet te omslachtig is. Al zou het wel als voordeel hebben dat ik gewoon helemaal 1.5 kan blijven..
Alvast bedankt!
De 2.00 upgrade die bij de demo-cd en bij sommige games zit is prima hoor
[ Voor 38% gewijzigd door SToRM666 op 21-02-2006 19:32 ]
PSN id: NL_SToRM
kan best maar ik heb geen demo CD noch een spel dat 2.0 aan boord heeft, enkel 1.5 spellen (lumines, ridge racers en wipeout pure)SToRM666 schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 19:30:
De 2.00 upgrade die bij de demo-cd en bij sommige games zit is prima hoor
Verwijderd
hmmm GBA doet het hier nietronwiel schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 16:30:
NIEUWE EBOOT LoADER UIT!!! Van fanjita natuurlijk.
[...]
Het gaat hier dus om een voledige versie en geen beta. Misschien ff de ts updaten
Nou ik speel op dit moment Zelda: The Minish Cap
Verwijderd
hmm .. ik heb nu die emu maar hij start op met eloader 0.95 zodra ik het scherm krijg waar alle mappen staan loopt ie vast en gaat ie automatisch uitronwiel schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 22:02:
[...]
Nou ik speel op dit moment Zelda: The Minish Cap... Gebruik deze emu: http://psp-news.dcemu.co.uk/pspgba.shtml
kan iemand me helpen
Verwijderd
@surfhenk,SurfHenk schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 21:21:
[...]
kan best maar ik heb geen demo CD noch een spel dat 2.0 aan boord heeft, enkel 1.5 spellen (lumines, ridge racers en wipeout pure)
Hier kan je de 2.0 firmware vandaan halen.
Succes!
super, dank je!Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 09:53:
[...]
@surfhenk,
Hier kan je de 2.0 firmware vandaan halen.
Succes!
Verwijderd
Heb het idee dat dit wel eens een n00b question kan zijn maar ik gooi hem er toch maar uit
. Is er al iemand die ervaring heeft met die wifi max unit van Datel? Dat ding om zonder router online te kunnen.
Meer in het bijzonder is mijn vraag of je met dat ding een beveiligde verbinding tot stand brengt of dat als het ware (niet echt natuurlijk....
)hele buurt kan meesurfen. Nou zal het bereik van dat ding wel meevallen denk ik maar toch...
Alvast thx!
Meer in het bijzonder is mijn vraag of je met dat ding een beveiligde verbinding tot stand brengt of dat als het ware (niet echt natuurlijk....
Alvast thx!
Je kan op Mac adres filteren, zodat alleen jou PSP erop kan surfen. (en eventuele andere psp's/pc's)
Dat was inderdaad mijn eerste fout. Maar de laatste 2x heb ik wel SP gebruikt.inXs schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 08:46:
Waarschijnlijk maakt hij er een mp4 van met AVC.. Je moet SP hebben voor 1.5 . Ofwel encoden (recoden, decoden what ever) naar een mp4 film in SP formaat.
Er is niet ergens een rare optie die ik aan of uit moet zetten voordat het werkt oid? Snap er zelf namelijk helemaal niets meer van.
Heb PSP Video maareven gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd, en in 1x op One-Click transcode geramt zonder aan de opties te prutsen. Gaat he tnu nog mis,dan zal het wel aan mn VOB-bestand liggen
[ Voor 18% gewijzigd door frickY op 22-02-2006 21:45 ]
Een paar posts terug staat het mooie nieuwsVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 22:02:
Wat is er met Fanjita dan? Ik heb ook 2.60, vertel meer
Ik heb mooier nieuws
IK HEB HET GETEST EN HET WERKT
Team MPH heeft een ISO loader gereleased voor firmware 1.5. Sorry 2.00+ users
De firmware 1.5 gebruikers kunnen nu 2.00+ spellen spelen via ISO.
Dit is nog maar een demo versie zodat je 10 minuten een ISO kan spelen. Maar na genoeg donaties zal MPH hun volledige ISO loader releasen voor 1.5 users.
Nu kun je elke 2.00+ ISO spelen op je 1.5 psp. Dat is groot nieuws en een doorbraak in de psp geschiedenis. Dit is volledig getest. Je hoort de originele UMD van de ISO wel thuis te hebben. Dan blijft het legaal.
PSP-MEDIA doet niet mee aan piraterij en willen de mensen hier ook niet toe aanzetten.
De ISO loader ziet er nu nogal kaal uit. Maar word straks netjes aangevult met een mooi menu en achtergrond.
Instalatie Toturial:
Memory stick
|
|- mphgameloader
|
|- mphloader.prx
|
|- flash0/ (with sub folders and files)
|- flash1/ (with sub folders and files)
|
|- PSP/
|
|- GAME/
|
|- MPHGAMELOADER
|- MPHGAMELOADER%
Sluit de USB kabel aan je pc en psp aan.
Zorg dat de psp in USB mode staat.
Zodra de memory card zichzelf opent op de memory stick zit je al gelijk in de goede map voor de eerste bestanden te instaleren. Plaats hier de MPHGameLoader map waar de mphgameloader.prx inzit (controleer dit zodat je zeker weet dat je de goede map hebt.
Open nu de PSP folder in het opstartscherm van je memory stick. En dan de GAME folder in het scherm wat je net geopent hebt. Plaats hier de 2 mappen: MPHGAMELOADER en MPHGAMELOADER% in.
De ISO Loader is dan geinstaleert.
Copyright psp-media
Je kunt de MPH Game Loader downloaden via de bijlage in dit bericht.
Groeten het psp-media team.
Team MPH heeft een ISO loader gereleased voor firmware 1.5. Sorry 2.00+ users
Dit is nog maar een demo versie zodat je 10 minuten een ISO kan spelen. Maar na genoeg donaties zal MPH hun volledige ISO loader releasen voor 1.5 users.
Nu kun je elke 2.00+ ISO spelen op je 1.5 psp. Dat is groot nieuws en een doorbraak in de psp geschiedenis. Dit is volledig getest. Je hoort de originele UMD van de ISO wel thuis te hebben. Dan blijft het legaal.
PSP-MEDIA doet niet mee aan piraterij en willen de mensen hier ook niet toe aanzetten.
De ISO loader ziet er nu nogal kaal uit. Maar word straks netjes aangevult met een mooi menu en achtergrond.
Instalatie Toturial:
Memory stick
|
|- mphgameloader
|
|- mphloader.prx
|
|- flash0/ (with sub folders and files)
|- flash1/ (with sub folders and files)
|
|- PSP/
|
|- GAME/
|
|- MPHGAMELOADER
|- MPHGAMELOADER%
Sluit de USB kabel aan je pc en psp aan.
Zorg dat de psp in USB mode staat.
Zodra de memory card zichzelf opent op de memory stick zit je al gelijk in de goede map voor de eerste bestanden te instaleren. Plaats hier de MPHGameLoader map waar de mphgameloader.prx inzit (controleer dit zodat je zeker weet dat je de goede map hebt.
Open nu de PSP folder in het opstartscherm van je memory stick. En dan de GAME folder in het scherm wat je net geopent hebt. Plaats hier de 2 mappen: MPHGAMELOADER en MPHGAMELOADER% in.
De ISO Loader is dan geinstaleert.
Copyright psp-media
Je kunt de MPH Game Loader downloaden via de bijlage in dit bericht.
Groeten het psp-media team.
Iets zegt me dat de prijzen van memorysticks weer gaan stijgen de komende dagen 
Ik dacht overigens dat Fanjita er de brei aan had gegeven, en was gestopt met zn ISOloader voor de PSP?
Ik dacht overigens dat Fanjita er de brei aan had gegeven, en was gestopt met zn ISOloader voor de PSP?
Verwijderd
het was niet fanjita die bezig was met iso loadersfrickY schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 07:16:
Iets zegt me dat de prijzen van memorysticks weer gaan stijgen de komende dagen
die van ISO loaders was humma kavula of zoiets dergelijks
MPH is weer iets anders die probeerde altijd andere firmwares te laten draaien via de memory stick
Heb dat gisteren ook toevallig gezien, op zoek naar een oplossing om AVC video's op 1.50 te bekijken, en inderdaad, die MPH timmert de laatste tijd wel heel erg hard aan de weg.
Dankzij z'n tools kan ik dus toch op 1.50 blijven en ondertussen hogere frimware (tot 2.50) van de MS draaien met alle voordelen vandien. Dus AVC en de webbrowser (al werkt deze nog niet optimaal). En sinds gisteren dus ook 2.00+ games draaien.
Perfect!
Kut, nu heb ik eigenlijk wel spijt dat ik enthousiast een 2.5 PSP heb gekocht en niet ben blijven zoeken naar een 1.5 of 2.0 ...
Kan je met deze isoloader ook weer gebruik maken van de save functie? Of blijft dat een probleem?
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Jaja zie eens ! Kan ik eindelijk GTA spelen met snelle loadtimes en zonder geratel van de UMD drive !!0Burner0 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 05:56:
Ik heb mooier nieuws![]()
![]()
...
...
Je hoort de originele UMD van de ISO wel thuis te hebben. Dan blijft het legaal.
Ik ga een memorystick aanschaffen
maar weet iemand of er performance verschil zit tussen de gaming versies van Sandisk en de normale versies?
bleh, zelfs met dat nieuwe MPH progsel kan ik geen kingkong ISO spelen op m'n 1.5 PSP ...
Dat weet ik niet Socom lukt wel lijkt me dus sterk dat KINGKONG niet lukt je moet alleen ff weten wat je moet doen.shaidar schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 15:24:
bleh, zelfs met dat nieuwe MPH progsel kan ik geen kingkong ISO spelen op m'n 1.5 PSP ...
Ps lukt het niet zet ff een berichtje neer dan kan ik je eventueel verder helpen ben zelf 3 uur bezig geweest (niet goed gelezen van de TUT)
welke UMD emulator gebruiken jullie? kan er namenlijk geen vinden...
ik hoef geen link ofzo waar ik het kan downen, ik moet alleen even weten hoe het heet...
ik hoef geen link ofzo waar ik het kan downen, ik moet alleen even weten hoe het heet...
UMD emulator zo heet ie ookkoekoek2003nl schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 16:17:
welke UMD emulator gebruiken jullie? kan er namenlijk geen vinden...
Toch een linkje omdat het homebrew is mag het...
http://www.psp-hacks.nl/i...cat_view&gid=18&Itemid=30
v0.8C A full feature UMD emulator allowing you to launch (your own legit back up) ISOs off your memory stick directly from the PSP menu. Written by Humma Kavula
Is redelijk minimaal.. niet echt de moeite waard als je t mij vraagt. Het is in ieder geval sneller dan laden van UMD.kurt15 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 15:22:
Ik ga een memorystick aanschaffenmaar weet iemand of er performance verschil zit tussen de gaming versies van Sandisk en de normale versies?
Stonden er in de startpost niet een paar benchmarks?
Heb nu wel spijt bijna €100 te hebben neergelegd voor een 1GB stick. De 2GB sticks zijn nu nog maar een paar tientjes duurder.. en SSX on Tour, GTA, en nog een paar van de betere spellen passen niet op mn 1GB
Ik zie geen benchmarks staan in de startpost. Maar het is trouwens mogelijk om de spellen te verkleinen door bepaalde gedeeltes weg te laten. Op die manier passen veel spellen wel op een 1 gig memorystick.
SSX past op een 256 MB ding als je alle troep eruit dumpt
Verwijderd
heey ,
zijn der hier ook mensen die gedowngrade hebben
ik druf het niet 
als iemand nou kan zegge dat het niet kan mislukken
zijn der hier ook mensen die gedowngrade hebben

Het kan mislukke maar als je goed leest kan zelfs jij hetVerwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 17:23:
heey ,
zijn der hier ook mensen die gedowngrade hebbenik druf het niet
Ik heb het ook gedaan en zeker de moeite waard
Gewoon accu volladen tot 100% en ding in de oplader laten zitten, downgrader zelf stelt geen kont voor die paar bytes en de rest wordt geregeld door een officiele EBOOT, niets eng aan toch ?Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 17:23:
heey ,
zijn der hier ook mensen die gedowngrade hebbenik druf het niet
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Volgens mij is downgraden even eng als upgraden wanneer je gewoon goed de instructies volgt.
Het werkt goed en supersnelle laadtimes...Phuncz schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 10:51:
[...]
Jaja zie eens ! Kan ik eindelijk GTA spelen met snelle loadtimes en zonder geratel van de UMD drive !!
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Verwijderd
GTA past alleen op 2gb sticky ?Doekoeman schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 19:34:
[...]
Het werkt goed en supersnelle laadtimes...
Same here, ik heb twee 1 gigabyte sticks, ga echt niet een nieuwe kopen daarvoor
Werken andere spellen zoals sims 2 nu ook. Want ik speel liever mn backup dan altijd die brakke schijfjes mee nemen.
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Hmm.. welke versie firmware kreeg je op je nieuwe PSP?Nhaixatael schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 14:19:
yeah! vandaag (precies 1 week geleden dat ik mn defecte psp heb opgestuurd) mn nieuwe psp gekregen! compleet nieuw value pack! (heb nu 2x oordopjes 2x afstand bediening 2x 32 mb en 2x bescherm hoes![]()
)
hulde aan sony![]()
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Het hangt dus niet van de donaties af...MPH wil wat credit voor het geleverde werk.2.00 Game Loader for 1.50
Here the 2.00 game loader for 1.50, see the readme.txt for informations.
This is a demonstration version, the play will stop after 10 minutes, if I did it, it's to do a little pub for my site, for boost adsense and the donations ;-)
I don't like to do that but it's the only means which I found to allow i hope to buy a psp 2.50 to be able to try other programs ;-)
The full version of the loader will be available within one week, it does not matter the results obtained but i hope to be able when same to count on your generosity.
Thank you
Binnen een week de volledige versie....ben benieuwd!
Na Mercury is Persuit Force echt wel een knal van een game! Supergemaakt, en zéér uitgebreid, perfect voor de PSP ...
Straks eens GTA proberen, eens zien of dat werkt met dat nieuw brouwsel van MPH ...
Niemand hier King Kong al aan de praat gekregen op 1.5 ?
Straks eens GTA proberen, eens zien of dat werkt met dat nieuw brouwsel van MPH ...
Niemand hier King Kong al aan de praat gekregen op 1.5 ?
Verwijderd
Is er iemand die Socom al heeft gespeeld met de nieuwe iso loader?
Zo ja hoe is dat mogelijk?
En hoe kan je trouwens GTA opstarten als eerst je de iso moet laden via een iso loader, en daarna pas met MPHloader?
Zo ja hoe is dat mogelijk?
En hoe kan je trouwens GTA opstarten als eerst je de iso moet laden via een iso loader, en daarna pas met MPHloader?
daar is hij wel de fout ingegaan, die timelimit isser ondertussen al custom uitgehamerd, eens je geld gaat vragen krijg je wel wat mensen tegenMichael Knight schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 02:25:
[...]
Het hangt dus niet van de donaties af...MPH wil wat credit voor het geleverde werk.
Binnen een week de volledige versie....ben benieuwd!
ik heb net ssx on tour gekocht, ff wennen maar wel een vet spel 
in het begin is het best moeilijk, ik heb dan al een hele tijd (paar jaar) geen snowboardspel gespeeld.
M'n laatste "winter-sport"
spel was coolboarders 3 op de psx
in het begin is het best moeilijk, ik heb dan al een hele tijd (paar jaar) geen snowboardspel gespeeld.
M'n laatste "winter-sport"
Linkjedafz0r schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 11:55:
[...]
daar is hij wel de fout ingegaan, die timelimit isser ondertussen al custom uitgehamerd, eens je geld gaat vragen krijg je wel wat mensen tegen
Ik moet zeggen, ik heb het ook nog niet onder controle... ik wou een boardsel, en twijfelde tussen THUG2 en SSX, maar THUG2 heb ik al gespeeld op de PC dus ik wacht gewoon op het volgende Tony Hawk spel.Tweak15KW schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 11:59:
M'n laatste "winter-sport"spel was coolboarders 3 op de psx
Trouwens, over Pursuit Force, het ziet er super vet uit maar de reviews zijn nogal eensgezind dat het spel een curve heeft die exponentieel stijgt, om het spel maar langer te laten duren.. dat lijkt me erg frustrerend. Is het een spel dat ik moet gaan kopen of is het meer van, nee, doe maar iets beters met je geld?
Verwijderd
Linkje:
Hier is alles te vinden over die MPH loader, inclusief de loader zonder timer, en een overzicht van de 'backup' ISO's die er op getest zijn.
Hier is alles te vinden over die MPH loader, inclusief de loader zonder timer, en een overzicht van de 'backup' ISO's die er op getest zijn.
True, het eerste level ging nog, maar het derde ben ik nu toch al de 10de keer opnieuw aan het proberen ... maar het blijft leukAcolyte57 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 12:42:
Trouwens, over Pursuit Force, het ziet er super vet uit maar de reviews zijn nogal eensgezind dat het spel een curve heeft die exponentieel stijgt, om het spel maar langer te laten duren.. dat lijkt me erg frustrerend. Is het een spel dat ik moet gaan kopen of is het meer van, nee, doe maar iets beters met je geld?
Ik krijg binnenkort een PSP bij m'n telefoonabonnement (je moet toch wat), en ik zit nog te twijfelen tussen SSX en Wipeout. Hoe bevalt dat minuscule analoge stickje met SSX?Tweak15KW schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 11:59:
M'n laatste "winter-sport"spel was coolboarders 3 op de psx
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
ik gebruik de analoge stick niet, ik gebruik de knoppen... maar dat schijnt dus ook te zijn waarom het nog niet zo goed gaat bij mij
analoog is om te sturen, de digitale knoppen zijn voor de kunstjesAcolyte57 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 14:29:
ik gebruik de analoge stick niet, ik gebruik de knoppen... maar dat schijnt dus ook te zijn waarom het nog niet zo goed gaat bij mij
enne, het werkt fijn hoor, die analoge stick... gebruikte het eerst bij geen spel, nu bij bijna alle...
[ Voor 15% gewijzigd door TranceSetter op 24-02-2006 14:53 ]
Maar dat vind ik dus lastig... ik begrijp dat je de analoge met de onderkant van je duim knt besturen en de knoppen met je bovenkant, maar ik moet nu nog steeds springen tussen de analoge stick en de knoppen, dat werkt ruk
analoge stick met de onderkant van de duim besturen werkt niet zo precies als met de bovenkant. Ik 'spring' dus ook tussen analoog en digitaal. Voor mij werkt dit goed, echter niet perfect, want je moet best snel zijn om toch nog goede tricks te doen. Maarja, ik doe toch alleen de races, want zelfs de eerst trick-race is voor mij al té lastig...Acolyte57 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 17:40:
Maar dat vind ik dus lastig... ik begrijp dat je de analoge met de onderkant van je duim knt besturen en de knoppen met je bovenkant, maar ik moet nu nog steeds springen tussen de analoge stick en de knoppen, dat werkt ruk
maarja, eigenlijk hoort dit in het game-topic thuis
ik zag dat iemand niet durfde te downgraden een pagina terug, nou ik heb het een paar dagen geleden ook gedaan het is vet simpel en niet echt gevaarlijk ofzo, als je de bestanden maar van een betrouwbare site afhaalt,
ik heb nu doom en quake 2 en duke nukem 3d, jazz jackrabbit enzo allemaal geinstalleerd wel grappig alleen shooter controls zijn nog een beetje klote
is er ook een proggie die de bestanden weghaalt, verbergt die op je memorystick staan als beschadigde data??
en wat is de bedoeling van lumines? ik snap er niks van hahaha
moet je een 4kantje krijgen? van dezelfde kleurtjes?
en hoe moet ik die opdracht doen? dat je een grote + moet maken?? volgensmij mis ik namenlijk een paar controls ofzo, ik kan alleen het blokje draaien en waar dient die lijn voor? die aldoor van links naar rechts gaat?
ik heb nu doom en quake 2 en duke nukem 3d, jazz jackrabbit enzo allemaal geinstalleerd wel grappig alleen shooter controls zijn nog een beetje klote
is er ook een proggie die de bestanden weghaalt, verbergt die op je memorystick staan als beschadigde data??
en wat is de bedoeling van lumines? ik snap er niks van hahaha
en hoe moet ik die opdracht doen? dat je een grote + moet maken?? volgensmij mis ik namenlijk een paar controls ofzo, ik kan alleen het blokje draaien en waar dient die lijn voor? die aldoor van links naar rechts gaat?
Verwijderd
dit is de PSP video van het jaar !!!!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=gH3dc7IZVPc
ha ha ha !!!!!!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=gH3dc7IZVPc
ha ha ha !!!!!!!!!!!!!
Dat is wel heel erg... zijn er mensen hier die dat spel hebben? If so, I feel sorry for you
Meer dan 6 min laden voordat je ook maar 1 klap kan geven is toch wel een beetje erg ziek.
Wel een geweldig filmpie hoor, kon er wel om lachen
Wel een geweldig filmpie hoor, kon er wel om lachen
Verwijderd
whahahaha lolololol 
da gaat echt te ver gewoon 6 en een halve minuut ... OMFG
kheb btw daar strx me PSP gedowngrade
ging best snel was in 2 minuten klaar
da gaat echt te ver gewoon 6 en een halve minuut ... OMFG
kheb btw daar strx me PSP gedowngrade
Dat filmpje is wel heel erg hor.
Heb t ook al met n paar spellen gehad dat je bepaalde schermen gewoon niet weg kunt klikken, en je domweg zit te wachten op het laden van een logo of filmpje dat je toch niet wilt zien
Bijzonder irritant..
Heb t ook al met n paar spellen gehad dat je bepaalde schermen gewoon niet weg kunt klikken, en je domweg zit te wachten op het laden van een logo of filmpje dat je toch niet wilt zien

[ Voor 10% gewijzigd door frickY op 24-02-2006 21:22 ]
Misschien klopt het toch wel dat je aggressief wordt van videogames.
Daarom geven ze je er een polsbandje bijkurt15 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 23:31:
Misschien klopt het toch wel dat je aggressief wordt van videogames.
Mijn god
dat filmpje is ziekelijk... zelfs het nummer moest enkele keren geloopt worden
Hoe is dat vanaf memstick? de helft?

Hoe is dat vanaf memstick? de helft?
lol dat filmpje is cool 
dat deuntje is vet hip
dat deuntje is vet hip
Ik blij dat ik niet van worstelspelletjes houd
Je vraagt je af wat voor hacks ze allemaal hebben moeten toepassen om die PSP-port van dit spel draaiende te krijgen bij THQ hehehe
Verwijderd
@koekoek: Ja, je moet vierkantjes maken van 1 kleur. Als die lijn dan langs komt, worden die vierkantjes weer weg gehaald. Controls zijn simpel, net als tetris. Draaien en laten zakken.
Een van de taktische dingen die lumines heeft, is dat je een blok net voor (of op!) de lijn kan maken, en zo kan bepalen of het blok snel, langzaam of maar gedeeltelijk(!) wer gehaald wordt.
Succes!
(verslavend spel, maar ben nu toch maar GTA aan het doen, nu il MPH heb..)
Een van de taktische dingen die lumines heeft, is dat je een blok net voor (of op!) de lijn kan maken, en zo kan bepalen of het blok snel, langzaam of maar gedeeltelijk(!) wer gehaald wordt.
Succes!
(verslavend spel, maar ben nu toch maar GTA aan het doen, nu il MPH heb..)
Ik krijg de ScummVM emulator maar niet aan de praat op mn 2.0. Heb de E-Boot loader en de nieuwste versie van 2.0.
Maar als ik in de e-boot loader Scumm-VM start dan freezed de PSP en slaat hij na een tijdje uit.
Maar als ik in de e-boot loader Scumm-VM start dan freezed de PSP en slaat hij na een tijdje uit.
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Ik vraag me af wanneer de 2.7 Firmware komt..
Als het nog lang duurt ga ik ook maar eens downgraden om een beetje met mijn PSP te klooien.
Naja, als 2.7 niets voorsteld kwa 'goodies' doe ik het ook wel denk ik.
Sinds eergisteren Lumines binnen, gaaf spel, vooral de muziek is zwaar relaxed!
Als het nog lang duurt ga ik ook maar eens downgraden om een beetje met mijn PSP te klooien.
Naja, als 2.7 niets voorsteld kwa 'goodies' doe ik het ook wel denk ik.
Sinds eergisteren Lumines binnen, gaaf spel, vooral de muziek is zwaar relaxed!
HAHAHAHAHA, als je eigenlijk kan spelen ben je zo agressief dat je zelf in die ring zou kunnen stappen
Ik heb btw 2 dingen gekocht bij brando (shop.brando.com)
Uno:
http://shop.brando.com.hk/pspwirelessheadphone.php
Duo:
die grip dan he
http://shop.brando.com.hk/psprechargeablegrip.php
Altijd leuk als je pa een mastercard heeft
Over ong. 15 dagen is het binnen
ps. hoe heet dat liedje wat onder dat filmpje stond van Smackdown vs. Raw 2006 ?
of heeft iemand het? ik wil het hebben
Ik heb btw 2 dingen gekocht bij brando (shop.brando.com)
Uno:

http://shop.brando.com.hk/pspwirelessheadphone.php
Duo:

die grip dan he
http://shop.brando.com.hk/psprechargeablegrip.php
Altijd leuk als je pa een mastercard heeft
Over ong. 15 dagen is het binnen

ps. hoe heet dat liedje wat onder dat filmpje stond van Smackdown vs. Raw 2006 ?
Heeej, die grip ziet er relaxt uit. Doe eens reviewen als je 'm binnen hebt?
hier is er alvast 1, als ik hem binnen heb post ik wel wat ik ervan vind 
http://pgrevolution.com/2...rechargeable-grip-review/
http://pgrevolution.com/2...rechargeable-grip-review/
Ach, dat vind ik niet zo boeiend... als ik de PSP wil showen doe ik dat toch niet in een lange game sessie. Maar die review is niet echt bar enthousiastendless schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 17:53:
Jammer dat die grip zo lelijk is..
Kreeg NET voordat ik me vliegtuig ging halen, me PSP terug van Sony (andere is vermoord door me tas).
Maar zoals te verwachten geen 1.5PSP meer
baal nu behoorlijk natuurlijk. 1 kleine troost heb alles dubbel (hoesje enz) maar dat spul gebruikte ik toch niet hoofdtelefoontjes niet eens de moeite voor genomen om onder uit de doos te halen.
Wat kan je nu met een 2.5 PSP? voor extra's? Homebrew werkt niet? en ISO loader al helemaal niet toch?
Maar zoals te verwachten geen 1.5PSP meer
Wat kan je nu met een 2.5 PSP? voor extra's? Homebrew werkt niet? en ISO loader al helemaal niet toch?
In dat geval kan je een Topic Report plaatsen. Het kan namelijk zomaar zijn dat ik iets over het hoofd heb gezien, bijvoorbeeld
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2006 23:20 ]
Yackety SaxTweak15KW schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 17:04:
Lees de modbreak hierboven nog even goed door
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2006 13:57 ]
Dit topic is gesloten.