Dit is mss een makkelijk plaatje voor in de TS.

Is het bij de 810 nou ook mogelijk om een 2x120mm radiator achterin te installeren?

Is het bij de 810 nou ook mogelijk om een 2x120mm radiator achterin te installeren?
Verwijderd
Jup!Jo-hannes schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 07:05:
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
Thx die doe ik erin als ik wat meer tijd hebJo-hannes schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 07:05:
[afbeelding]
Sinds wanneer is aluminium geen metaalsoort meer?ixl85 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 19:06:
Reactie op de dude met de problemen.
De sidepanels horen anders te izjn.
Die zijn van alu, de rest van de case is van een soort metaal.
En wat je ziet is een brushed alu patroon... dat zijn die strepen.. dat hoort zo.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
om nog maar wat te zeiken op de tsPhuncz schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:38:
[...]
Thx die doe ik erin als ik wat meer tijd heb
Verwijderd
De Stacker 810 heeft ook dat rooster aan de rechterkant zitten.Jo-hannes schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 21:38:
[...]
om nog maar wat te zeiken op de ts(verder istie top
)..
bij de 810 en de 820 staan plaatjes met een rooster in het rechterpaneel maar dit zit er dus alleen in bij de 01? omdat dit de enige is die de crossflow fan ondersteunt. imho kloppen die plaatjes dus niet...
Zijn er dan verschillende versies of is dat bij allemaal?Krizzie schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 12:38:
[...]
De Stacker 810 heeft ook dat rooster aan de rechterkant zitten.(mijne wel iig)
[ Voor 7% gewijzigd door Bio op 08-07-2006 19:46 ]
Verwijderd
als je de plaatjes van het no-click systeem achterstevoren monteert, dan kan het...heb ik zelf ook gedaan en werkt primalaurxp schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 19:51:
Ik heb een vraagje voor de Stacker stc-t01 eigenaren:
Zijn de drivebays geschikt om cd-romspelers te stealthen?
Of kunnen de drives maar op 1 manier worden bevestigd?
Simplicity is de bom...
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Thandor op 15-07-2006 17:11 ]
Wat grappig is.... is dat ik dat met een kast van 300 euro ook hadGuardian-X- schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 20:34:
Hier zou ik graag eens mijn bevindingen van de RC-810 neerzetten
*nogmeertext*
Prob-4
Net zoals alle andere kopers van een RC-810 geraken de insteekkaarten er alleen in na wat wringen met een schroevendraaier ( een hele klus zo blijkt )
Eerlijk gezegd had ik meer verwacht van een kast van 150¤ ( mijn chieftec heeft evenveel gekost indertijd maar kwaliteit als dat zie je gewoon nergens meer : dikke panelen (geen alu maar wss staal ? ) stevig tot en met , ik vermoed ook gepoedercoate verf die niet afbrokkelt als je stukken uitzaagt enz. De kast weegt dan ook als lood maar tis tenminste echt gerief voor de moddingfanaten
voorlopig zijn dit de enigste problemen die ik voorgehad heb
Mhh hoezo moet ik met een schroevendraaier gaan steken?Vandread schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 16:04:
@ ixl85 lees dit eens:
[...]
Wat grappig is.... is dat ik dat met een kast van 300 euro ook had
[ Voor 32% gewijzigd door ixl85 op 15-07-2006 16:35 ]
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
[ Voor 6% gewijzigd door Jimbolino op 16-07-2006 17:03 ]
Goud is geen geld
Ik heb het ook (830) m.n. bij de onderste twee PCI sloten. De alleronderste is eigenlijk niet bruikbaar. Irritant is dat je wel een nieuwe bracket kan krijgen maar dan moet je weer een foto meesturenRAMeijer schreef op maandag 17 juli 2006 @ 10:48:
Hebben jullie ook het onderste gedeelte van de "lip" van jullie X-Fi ExtremeMusic moeten afknippen om de kaart goed in zijn slot te kunnen plaatsen?![]()
![]()
![]()
Dus dat gouden plaatje helemaal linksonderaan:
[afbeelding]
Dat heb ik dus vlak onder dat gaatje af moeten knippen anders paste de kaart niet
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Verwijderd
Zwart houdt van stof + vette vingers dus voor mij geen zwarte kast meerFrank_Knopers schreef op zondag 16 juli 2006 @ 17:36:
Ik heb afgelopen vrijdag een zwarte CM Stacker 810 opgehaald bij Azerty in Raalte. En damn, wat is ie mooi, nog mooier dan de grijze Stacker, die ik voor mijn server gebruik.
Ow dat dacht ik ook ... totdat ik ongeveer 100 foto's verder was om een goede vergelijking te maken met mijn Antec 1035B II en dan een Product Survey te maken "Cooler Master STC-T01 vs. Antec 1035B II" alleen toen kwam ik erachter dat ik geen plek heb online voor 100 foto'sIk heb er ook al wat fotootjes van geschoten voor een review die ik over een paar weken ga maken. Het viel me op dat er op het internet nog maar heel weinig goede high-res foto's van deze kast te vinden zijn.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
pssst:nero355 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:01:
[...]
Zwart houdt van stof + vette vingers dus voor mij geen zwarte kast meer
[...]
Ow dat dacht ik ook ... totdat ik ongeveer 100 foto's verder was om een goede vergelijking te maken met mijn Antec 1035B II en dan een Product Survey te maken "Cooler Master STC-T01 vs. Antec 1035B II" alleen toen kwam ik erachter dat ik geen plek heb online voor 100 foto's
* nero355 zoekt een "webspace + verkeer donateur" bij deze !!
Nee dat lukt wel maar toch lullig als je later een onderdeel weer wilt verkopen....RAMeijer schreef op maandag 17 juli 2006 @ 12:44:
Ah joh, gewoon een stukkie van je PCI kaarten afknippen
Geen probleem, toch?
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Het is geen probleem om zo af en toe even met een droge en vochtige doek over de kast te gaan, dan blijft ie mooi glimmen. Ik moet wel zeggen dat die front bezels ook aardig wat stof happen als er een 4 in 3 device met fan achter hangt. In mijn server zie ik precies de 2 intake fans afgedrukt als stof op het stoffilter.nero355 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:01:
[...]
Zwart houdt van stof + vette vingers dus voor mij geen zwarte kast meer
[...]
Ow dat dacht ik ook ... totdat ik ongeveer 100 foto's verder was om een goede vergelijking te maken met mijn Antec 1035B II en dan een Product Survey te maken "Cooler Master STC-T01 vs. Antec 1035B II" alleen toen kwam ik erachter dat ik geen plek heb online voor 100 foto's
* nero355 zoekt een "webspace + verkeer donateur" bij deze !!
Goud is geen geld
niemand die weet hoe die zwarte plaatjes horen te werken?Jimbolino schreef op zondag 16 juli 2006 @ 17:02:
Even ter verduidelijking een plaatje (of 2)
[afbeelding][afbeelding]
Alle onderdelen waar "right" bij staat, heb ik aan dezelfde kant zitten, ook de pijlen staan dezelfde kant op. Kan alleen nergens die schroefjes in draaien. En dat is niet zo handig want dan pleuren al die plaatjes op de grond als je een hdd eruit wil halen.
ps. zelfde probleem heb ik met mijn cdromspeler...
Als het weer meewerkt een dezer dagen dan upload ik wel wat nuttige foto's voor de HD freaks hier zoals ik en die irritante plaatjes die voor geen meter werkenJimbolino schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 02:47:
niemand die weet hoe die zwarte plaatjes horen te werken?
of iemand die ff een fototje wil schieten van zijn cdrom/4-in-3 module?
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik heb ook een Stacker 810, en die plaatjes heb ik gewoon gebruikt zonder schroeven. Ik ga niet naar Lanpartys, dus van mn pc over grote afstanden verplaatsen is ook geen sprake. Ik ga morgen op vakantie, heb niet echt veel tijd over!Jimbolino schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 02:47:
[...]
niemand die weet hoe die zwarte plaatjes horen te werken?
of iemand die ff een fototje wil schieten van zijn cdrom/4-in-3 module?
-De 810 heeft alleen onderin plaatsvoor een voeding, in plaats daarvoor krijg je 2x 120mm outtake.Chupa Chup schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 16:08:
Ik ben ook in de markt voor een CM Stacker. In de introdcutiepost staat een plaatje getiteld 'Stacker STC-T01 highlights:'. Hierin staat een foto van een STC-01 met drie 120mm front fans en de mogelijkheid tot plaatsing van de (tweede) voeding op de bodem. Biedt de 810 ook deze mogelijkheden? Zijn voor de front fans van die 4-in-3 moduledrives nodig? Of zou ik daar direct fans met een een radiotor op kunnen schroeven? Of kan ik beter de voeding ondering plaatsing en dan bovenachterin twee fans met een radiator?
[ Voor 43% gewijzigd door aramdin op 20-07-2006 16:29 ]
Verwijderd
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Dat ligt er aan wat jij bedoelt met redundant. Je hebt redunant voedingen die met z'n tweeën in de behuizing zitten van de grote van een normale ATX voeding. Overigens biedt de STC-01 niet zozeer ruimte om een redundant voeding te plaatsen, maar meer om twee ATX voedingen te plaatsen, welke gewoon samen werken, maar bij uitval van de een zal de ander het niet overnemen.Chupa Chup schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 09:16:
Dus de 810 heeft geen plaats voor een redundant voeding? En de STC-01 wel?
Je krijgt 1 4-in-3 module geleverd bij de kast?
Na wat ik in eerdere topic's heb gelezen lang (enkele weken)... het verbaasd mij overigens dat dit probleem zich nogsteeds voordoet.ixl85 schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 15:25:
Hoelang duurt het vanaf de CM site om zo'n nieuwe pci bracket te ontvangen...
heb het dinsdag opgestuurd... en heb nog geen mailtje of iets gehad!!!!!!!
[ Voor 27% gewijzigd door _Dune_ op 22-07-2006 16:49 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Ow, enkele weken?_Dune_ schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 16:48:
[...]
Na wat ik in eerdere topic's heb gelezen lang (enkele weken)... het verbaasd mij overigens dat dit probleem zich nogsteeds voordoet.
Verwijderd
Verwijderd
ik heb er een achter m'n crossflowfan zitten, dat ziet er wel cool uit als je door de frontbrackets en door de de opening voor de CFF...Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 16:41:
Ik zat eraan te denken om mijn kast iets te verfraaien, vraag me af wat ik het beste kan doen...
Ik kan 2x30cm. blauwe CCFL kopen en dan achter die fans in de voorkant plaatsen zodat het licht mooi doorschijnt. Ik zie dit altijd bij mensen die Led-fans achter die brackets hebben en dat geeft imo wel een mooi effect. Vraag me af of ik dat ook kan bereiken door er 2 van die lampen achter te plaatsen.
Simplicity is de bom...
Ach man ik heb 3 maal 120 mm. intake lijkt me geen kwaad kunnen en die lucht ontsnapt toch wel door dat standaard meuk waar zo'n suffe kleine 80 mm. fan kan
Verwijderd
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Alleen heb ik 0,0 zin om met een dremel in mijn kast te zagenKrizzie schreef op maandag 24 juli 2006 @ 19:30:
3x 120m boven lijkt me dan slimmer eigenlijk.(wel op laag voltage anders ga je alleen stof aanzuigen ipv lucht
)
Nee zo bedoel ik het niet.Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 23:20:
Boven aanzuigen? Lijkt me verstandiger boven als outtake te gebruiken, ivm stijgende warme lucht (voor zover mogelijk in een stacker).
Zou het trouwens veel schelen als ik een window plaats en dus die 80mm fan in het zijpaneel verlies?Of is het misschien zelfs beter voor de airflow zoals die van voor naar achteren blaast, en minder wordt verstoord. Dat ding blaast nu wel lekker op mn gevoltmodde videokaart-mosfets en mn geheugen...
Ik clean het gewoon elke keer als ik erachter ga zitten. Moet wel zeggen dat het toch wel handig is ook al zijn die frontjes ^$%^#$# irritant om te bevestigen zonder dat ze doorclickenKrizzie schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 11:40:
Nee zo bedoel ik het niet.
Als je 3x 120mm intake hebt. (voorin) en 2x120 outtake (achterin) en daar dan nog 3x 120 outtake (bovenin) bij gaat doen dan wordt alle lucht de kast uit geblazen (onderdruk?) Dan krijg je dus redelijk veel stof bij de intake fans.
Dat merk ik nou ook al (3 intake 2 outtake) elke week kan ik er wel met een stofdoek overheen anders slibt de hele voorkant dicht.
[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 25-07-2006 16:14 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
Ah zoKrizzie schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 11:40:
[...]
Nee zo bedoel ik het niet.
Als je 3x 120mm intake hebt. (voorin) en 2x120 outtake (achterin) en daar dan nog 3x 120 outtake (bovenin) bij gaat doen dan wordt alle lucht de kast uit geblazen (onderdruk?) Dan krijg je dus redelijk veel stof bij de intake fans.
Dat merk ik nou ook al (3 intake 2 outtake) elke week kan ik er wel met een stofdoek overheen anders slibt de hele voorkant dicht.
Verwijderd
True, maar ik schroef mijn spullen ook graag vast en dat kan nietPhuncz schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 12:03:
Gewoon de puntjes van de plaatjes in de schroefgaten van de drive steken en de drive erin schuiven. Trust me, it's not going anywhere
MAX3400 schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 16:13:
offtopic:
* MAX3400 kan ook nog wel wat hosten voor foto's en aanverwanten; 20GB opslag en 400GB traffic/maand, zo goed als ongebruikt... Mail staat in mijn profiel...
Verwijderd
Zo heb ik het ook gedaan maar ik vond dit niet zo heel stabiel.Phuncz schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 12:03:
Gewoon de puntjes van de plaatjes in de schroefgaten van de drive steken en de drive erin schuiven. Trust me, it's not going anywhere
Verwijderd
Wrong topic?Chupa Chup schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 21:18:
Het lukt mij niet om mijn 2407 in hoogte te verstellen...
Wat is het verschil tussen:
knop 10: Lock down / release button
knop 13: Monitor Lock / Release Button
Verwijderd
hij zou hier in moeten: [rml][ 20/24" TFT] De nieuwe Dell 2007WFP en 2407WFP[/rml]Chupa Chup schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 21:18:
Het lukt mij niet om mijn 2407 in hoogte te verstellen...
Wat is het verschil tussen:
knop 10: Lock down / release button
knop 13: Monitor Lock / Release Button
(\__/)
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(")signature to help him gain world domination.
Ik denk dat we we beter beide van makenVandread schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 21:37:
PS voor deel 5: is het gen "ervaringen" topic en neit een discussie topic?
Dat was idd de bedoeling. Ergens een foutje gemaakt. Zal m ff daar posten en natuurlijk mag ie hier verwijderd worden. Sorry...master6464 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 08:00:
[...]
hij zou hier in moeten: [rml][ 20/24" TFT] De nieuwe Dell 2007WFP en 2407WFP[/rml]
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
Verwijderd
die kan je er gewoon helemaal uitschroevenVerwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 18:25:
Er zitten gewoon uitsparingen voor schroefjes in de kast, dus je kunt alles wel gewoon vastschroeven. Dat kliksysteem kun je er volgens mij niet helemaal uithalen.
De schroefjes krijg je bij de kast (meer dan genoeg).
(\__/)
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(")signature to help him gain world domination.
Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
[ Voor 6% gewijzigd door Phuncz op 01-08-2006 17:19 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq