Cooler Master Stacker discussie topic Deel 4

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.794 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Dit is mss een makkelijk plaatje voor in de TS.

Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster.com/product_common_images/c8805fbefc8972eaee8d099955046364.jpg

Is het bij de 810 nou ook mogelijk om een 2x120mm radiator achterin te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jo-hannes schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 07:05:

[afbeelding]

Is het bij de 810 nou ook mogelijk om een 2x120mm radiator achterin te installeren?
Jup!
Voeding gaat onderin en bovenin kan je 2x een 120mm fan monteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voila, hierbij het resultaat. Ziehier voor een filmpje: http://rapidshare.de/files/25076216/Picture_106.avi.html

En ziehier voor de foto's (vergrootbaar):

Afbeeldingslocatie: http://img220.imageshack.us/img220/2374/picture1023ti.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img301.imageshack.us/img301/1393/picture1030yl.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img208.imageshack.us/img208/6838/picture1046ks.th.jpg

Zoals je ziet dus opgelost met een lompe magneet. Qua zicht dus niet geheel tevreden van (en ik ben dan nog eens een megagrote perfectionist...) maarja het is beter dan met een kapot sluitmechanisme blijven treuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ziet er toch netjes uit :) Valt me alleen wel op dat het klepje een iets andere kleur heeft. Of komt dit door de foto? Droog filmpje btw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klepje is inderdaad lichter gekleurd als de stacker zelf, komt niet door de foto. Nu weet ik niet of ze wel degelijk een ander kleur hebben, ofdat het gewoon een kwestie is van verkleuring met verloop van tijd. Tijd zal het uitwijzen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Ik heb een tijdje zitten zoeken, maar tevergeefs. Ik zou graag willen weten welke 240mm radiatoren in de stacker 810 passen.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Topicstarter
Jo-hannes schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 07:05:

[afbeelding]

Thx die doe ik erin als ik wat meer tijd heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stresstak
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Veel gelezen de afgelopen dagen. :> Alles in deel3 en deel4 van dit stackerfanforum.
Een enkeling meldt dat het hddrack lastig te verwijderen is. Ik heb (nog) geen Stacker, schande, maar ik wil wel in mijn huidige toren alvast wat van die hddracks gaan gebruiken.
Om het vervangen van een harddisk te vergemakkelijken dacht ik de popnagels uit te boren zodat het blokje harddisks-met-zijkantjes in- en uitgeschoven kan worden. Zou dit gaan rammelen, dan kan er iets van rubber dempingsmateriaal onder aangebracht worden. Bevalt het niet popt men het geheel gewoon weer aan elkaar.
In een andere opstelling kan de constructie op de bodem van kast worden gepopt of geschroefd.
Iemand die daar al een over gedacht heeft, of geprobeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
Welke popnagels bedoel je precies ? Want je kunt toch altijd de blok + zijkanten eruit schuiven. Die zijkanten zitten met metalen busjes in de rubberen "washers" van de "blok", indien je dat nog niet wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Reactie op de dude met de problemen.
De sidepanels horen anders te izjn.
Die zijn van alu, de rest van de case is van een soort metaal.
En wat je ziet is een brushed alu patroon... dat zijn die strepen.. dat hoort zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:27

Demo

Probleemschietende Tovenaar

ixl85 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 19:06:
Reactie op de dude met de problemen.
De sidepanels horen anders te izjn.
Die zijn van alu, de rest van de case is van een soort metaal.
En wat je ziet is een brushed alu patroon... dat zijn die strepen.. dat hoort zo.
Sinds wanneer is aluminium geen metaalsoort meer? :+

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio

Bio

Phuncz schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:38:
[...]

Thx die doe ik erin als ik wat meer tijd heb ;)
om nog maar wat te zeiken op de ts :) (verder istie top _/-\o_ )..
bij de 810 en de 820 staan plaatjes met een rooster in het rechterpaneel maar dit zit er dus alleen in bij de 01? omdat dit de enige is die de crossflow fan ondersteunt. imho kloppen die plaatjes dus niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stresstak
  • Niet online
Ik dacht en hoopte dat zo'n rekje uit elkaar kon door er de popnagels, of klinknagels of zo uit te boren.
Dan monteer je de harddisks er in, en monteert alle onderdelen in de behuizing van de Stacker, gewoon zoals jullie nu ook al doen. Alleen zitten dan de schijven aan de twee zijkanten vast, maar die zijkanten niet aan de boven- en onderkant van het rekje vast. Dan kan dat blokje dus vrij bewegen. Metaal op metaal gaat wellicht rammelen of resoneren, maar dan zou ik er rubber onder maken.
Aangezien de bezitters van een Stacker niet te moeilijk doen over dremelen, boren en zagen, dacht ik dat iemand dat misschien al eerder had bedacht of uitgevoerd.
Ik verplaats mn kast niet en vier harddisks blijken zwaar genoeg om als blok stil te blijven liggen. Momenteel heb ik een frame met zes Maxtors los op de bodem van mn kast staan, verticaal. Maar ze zitten mij te dicht op elkaar en dus wilde ik een oplossing met die Stacker 4in3 rekjes gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
Het zijn de plaatjes van de CM site, misschien dat ze nu geupdate zijn, dat fix ik wel bij de start van deel 5 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@paulvc
Ik heb eigenlijk geen weet van een probleem met de 4-in-modules. Waarom niet gewoon de modules gebruiken zoals ze zijn? Volgens mij passen ze toch perfect. bij het inschuiven in de kast moet je de 2 losse zijplaatjes die je op de rubbertjes monteert wel even goed bijeen duwen (veerkracht van rubbertjes induwen) maar that's it. Verder past alles perfect lijkt me.
Hoe lang je ermee bezig bent: hangt af van hoe je de modules wilt vastzetten: ik doe meestal gewoon met 2 vijsjes aan linker en 2 aan de rechterkant (net zoals je een gewoon cd station zou vastzetten ofzo), en dan duurt dat niet overdreven lang. je kan natuurlijk ook in elk mogelijk gaatje een vijsje zitten draaien maar in feite gaat dit niets meer opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stresstak
  • Niet online
@disco stu
Ik heb persoonlijk ook geen probleem met de 4-in-3-modules. Als ik binnenkort van die rekjes heb zal ik er wel een demonteren en zelf kijken of het werkt wat ik bedoel. Dank voor de reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 17:21

Krizzie

Progressive Music \o/

Jo-hannes schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 21:38:
[...]

om nog maar wat te zeiken op de ts :) (verder istie top _/-\o_ )..
bij de 810 en de 820 staan plaatjes met een rooster in het rechterpaneel maar dit zit er dus alleen in bij de 01? omdat dit de enige is die de crossflow fan ondersteunt. imho kloppen die plaatjes dus niet...
De Stacker 810 heeft ook dat rooster aan de rechterkant zitten. :) (mijne wel iig)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio

Bio

Krizzie schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 12:38:
[...]

De Stacker 810 heeft ook dat rooster aan de rechterkant zitten. :) (mijne wel iig)
Zijn er dan verschillende versies of is dat bij allemaal?

yess post 400

[ Voor 7% gewijzigd door Bio op 08-07-2006 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Volgens mij hebben ze alleen de binnenkant een beetje aangepast voor grotere moederborden en de buitenkant gewoon gelaten zoals die was. :)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaiorDomus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-09 10:43
Ik heb een stacker 830 en wou daar 2 140mm koelertjes inhangen.. maar.. hoe? Ik heb het nou gewoon met 2 schroefjes gedaan maar dat echt te veel lawaai..

zou ik deze dingen kunnen gebruiken?

Afbeeldingslocatie: http://213.207.103.226/img_rez2.asp?size=130&img=33884

of zou dat niet werken met dat raamwerkje..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een paar vraagjes aan de 830 eigenaars,

- Zit er nou een 120mm fan voor de 4-in-3 box of zit deze voor de 5.25" bays?
- Hoe ver zitten de schijven van het moederbord(Cq graka) af als ze in de 4-in-3 box zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

120mm fan zit aan de 4in3 box. De fans zitten dan tussen de cage en de 5.25" frontjes in. :)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurxp
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-08 19:30
Ik heb een vraagje voor de Stacker stc-t01 eigenaren:
Zijn de drivebays geschikt om cd-romspelers te stealthen?
Of kunnen de drives maar op 1 manier worden bevestigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 19:32

Colan

sucks @ solderen

laurxp schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 19:51:
Ik heb een vraagje voor de Stacker stc-t01 eigenaren:
Zijn de drivebays geschikt om cd-romspelers te stealthen?
Of kunnen de drives maar op 1 manier worden bevestigd?
als je de plaatjes van het no-click systeem achterstevoren monteert, dan kan het...heb ik zelf ook gedaan en werkt prima

Simplicity is de bom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurxp
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-08 19:30
Bedankt! _/-\o_ _/-\o_
Ik had een stacker besteld maar heb van die lelijke beige cd-romdrives.
Nogmaals bedankt. _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb van die front bezels voor mijn Zwarte Stacker STC-T01 gebruikt :)
Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster-europe.com/product_common_images/a86e4a5ab5aea58f4748a8c0d6092924.jpg
Deze zijn er ook in blanc alu. Ik moest wel zoals hier boven staat die zijplaatjes omdraaien anders staken de frontjes iets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
knip
Modbreak:Dit soort taal zie ik liever niet op GoT.

ben bezig met mn case en watercooling.. oude case helemaal uit elkaar, alles aan de stacker gedaan (versie 01) passen mn pcie & pci kaarten niet!
wat een baggerzooi! oww... dit zuigt echt heel hard!

Wat hebben jullie hier mee gedaan?
Ik ga eens kijken of ik die coolermannen op zaterdag kan bellen.

edit:

@below: nee. ik ben boos en geloof niet in hogere "mensen"

[ Voor 26% gewijzigd door Thandor op 15-07-2006 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
@ ixl85 lees dit eens:
Guardian-X- schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 20:34:
Hier zou ik graag eens mijn bevindingen van de RC-810 neerzetten

*nogmeertext*

Prob-4

Net zoals alle andere kopers van een RC-810 geraken de insteekkaarten er alleen in na wat wringen met een schroevendraaier ( een hele klus zo blijkt )

Eerlijk gezegd had ik meer verwacht van een kast van 150¤ ( mijn chieftec heeft evenveel gekost indertijd maar kwaliteit als dat zie je gewoon nergens meer : dikke panelen (geen alu maar wss staal ? ) stevig tot en met , ik vermoed ook gepoedercoate verf die niet afbrokkelt als je stukken uitzaagt enz. De kast weegt dan ook als lood maar tis tenminste echt gerief voor de moddingfanaten

voorlopig zijn dit de enigste problemen die ik voorgehad heb 8)7
Wat grappig is.... is dat ik dat met een kast van 300 euro ook had :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Vandread schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 16:04:
@ ixl85 lees dit eens:

[...]

Wat grappig is.... is dat ik dat met een kast van 300 euro ook had :X
Mhh hoezo moet ik met een schroevendraaier gaan steken?
Ze passen niet. De hele bracket staat te hoog (enkele mm's), als ik deze naar beneden ga duwen dan komt ie hoogstwaarschijnlijk scheef te staan waardoor ze er niet meer goed opgedraaid kunnen worden.

/Edit
Mhh ik zie net op de Cm site dat je een gratis bracket kan aanvragen.
Je ehbt echter wel een foto nodig... laat de digitale camera net eens weg zijn ivm de vakantie..
Nouja, ik regel er wel een..
Ik vind het wel slordig hoor dat ze die rotte kasten neit hebben terug geroepen of een brief naar de leverancier sturen zodat die het er bij kan vermelden.. (had niet verwacht dat dit me zou overkomen voor 150euro........)

[ Voor 32% gewijzigd door ixl85 op 15-07-2006 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-09 02:15

Jimbolino

troep.com

heb sinds kort deze kast en ik vroeg me 2 dingen af:

1. zijn er stoffilters verkrijgbaar voor de crossflowfan?

2. bij de 4 in 3 modules (en bij de kast zelf) zitten bulten met zwarte kleine schroefjes. in de handleiding staat dat je hiermee de plaatjes vast kan schroeven op de 4in3 modules.
Maar dat past helemaal niet??

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

1: nee, maar je kan wel cratief aan de gang met een afzuigkapfilter (die kan je met dubbelzijdig plakband aan het zijpaneel plakken)

2: Ik heb geen zin om te kijken (veel te veel gedoe, al die kabels en alle schroefgaten die ik heb zijn gevuld met een schroef :P)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino

Jimbolino

troep.com

Even ter verduidelijking een plaatje (of 2)
Afbeeldingslocatie: http://img220.imageshack.us/img220/7663/img0412on4.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img220.imageshack.us/img220/3483/img0413tc5.th.jpg

Alle onderdelen waar "right" bij staat, heb ik aan dezelfde kant zitten, ook de pijlen staan dezelfde kant op. Kan alleen nergens die schroefjes in draaien. En dat is niet zo handig want dan pleuren al die plaatjes op de grond als je een hdd eruit wil halen.

ps. zelfde probleem heb ik met mijn cdromspeler...

[ Voor 6% gewijzigd door Jimbolino op 16-07-2006 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

Ik heb afgelopen vrijdag een zwarte CM Stacker 810 opgehaald bij Azerty in Raalte. En damn, wat is ie mooi, nog mooier dan de grijze Stacker, die ik voor mijn server gebruik.

Ik heb er ook al wat fotootjes van geschoten voor een review die ik over een paar weken ga maken. Het viel me op dat er op het internet nog maar heel weinig goede high-res foto's van deze kast te vinden zijn.

Bij deze dus een paar fotootjes, de thumbnails zijn klikbaar:

Afbeeldingslocatie: http://www.knopers.net/tweakers/Stacker810a_thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.knopers.net/tweakers/Stacker810c_thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.knopers.net/tweakers/Stacker810b_thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.knopers.net/tweakers/Stacker810d_thumb.jpg

De grote versies zijn ongeveer 400kb.

Dit is echt de ideale kast voor mijn nieuwe Conroe based workstation met waterkoeling. Wellicht een idee om een 2x120 mm radiator tegen de rear fans aan te schroeven (aan de binnenzijde wel te verstaan).

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAMeijer
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-09 18:22
Hebben jullie ook het onderste gedeelte van de "lip" van jullie X-Fi ExtremeMusic moeten afknippen om de kaart goed in zijn slot te kunnen plaatsen? :X :X :X

Dus dat gouden plaatje helemaal linksonderaan:

Afbeeldingslocatie: http://lnx.chscomputer.it/catalog/images/xf1extrememusic.jpg

Dat heb ik dus vlak onder dat gaatje af moeten knippen anders paste de kaart niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Hmm.. Laatste tijd komen er toch meer kleine foutjes aan het licht. Maar dat heeft iedere kast. Die kaart lijkt op die foto IMO sowiezo erg lang. Maar dan zal hij toch wel gewoon moeten passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAMeijer
Er zit een soort beugeltje onder de opening in de kast waar de kaart dan in zou moeten passen. Maar dat deed ie dus niet :) Nu wel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:16
Dat probleem met niet goed passende PCI kaarten heb ik ook!

Ik heb CM al gemailt en een nieuwe bracket ontvangen, ik heb alleen geen idee hoe ik deze erin moet bouwen :?

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

RAMeijer schreef op maandag 17 juli 2006 @ 10:48:
Hebben jullie ook het onderste gedeelte van de "lip" van jullie X-Fi ExtremeMusic moeten afknippen om de kaart goed in zijn slot te kunnen plaatsen? :X :X :X

Dus dat gouden plaatje helemaal linksonderaan:

[afbeelding]

Dat heb ik dus vlak onder dat gaatje af moeten knippen anders paste de kaart niet :(
Ik heb het ook (830) m.n. bij de onderste twee PCI sloten. De alleronderste is eigenlijk niet bruikbaar. Irritant is dat je wel een nieuwe bracket kan krijgen maar dan moet je weer een foto meesturen :O

Alsof mensen voor de grap een bracket gaan aanvragen. :?

Ga het binnenkort toch maar doen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAMeijer
Ah joh, gewoon een stukkie van je PCI kaarten afknippen :)

Geen probleem, toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het toch wel erg slordig dat ze nu bij de Stacker 830 wéér gepresteerd hebben om de bracket te verpesten. Je zou zeggen dat ze geleerd hadden van de problemen bij de eerste, maar niet dus :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Frank_Knopers schreef op zondag 16 juli 2006 @ 17:36:
Ik heb afgelopen vrijdag een zwarte CM Stacker 810 opgehaald bij Azerty in Raalte. En damn, wat is ie mooi, nog mooier dan de grijze Stacker, die ik voor mijn server gebruik.
Zwart houdt van stof + vette vingers dus voor mij geen zwarte kast meer :Y)
Ik heb er ook al wat fotootjes van geschoten voor een review die ik over een paar weken ga maken. Het viel me op dat er op het internet nog maar heel weinig goede high-res foto's van deze kast te vinden zijn.
Ow dat dacht ik ook ... totdat ik ongeveer 100 foto's verder was om een goede vergelijking te maken met mijn Antec 1035B II en dan een Product Survey te maken "Cooler Master STC-T01 vs. Antec 1035B II" alleen toen kwam ik erachter dat ik geen plek heb online voor 100 foto's :X

* nero355 zoekt een "webspace + verkeer donateur" bij deze !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:01:
[...]

[...]

Ow dat dacht ik ook ... totdat ik ongeveer 100 foto's verder was om een goede vergelijking te maken met mijn Antec 1035B II en dan een Product Survey te maken "Cooler Master STC-T01 vs. Antec 1035B II" alleen toen kwam ik erachter dat ik geen plek heb online voor 100 foto's :X

pssst:

Abbo @ t.net, dan krijg je 500 Mb fotospace ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

RAMeijer schreef op maandag 17 juli 2006 @ 12:44:
Ah joh, gewoon een stukkie van je PCI kaarten afknippen :)

Geen probleem, toch? ;)
Nee dat lukt wel maar toch lullig als je later een onderdeel weer wilt verkopen.... ;)

Voor een kast van 200EUR+ mag je toch wel verwachten dat ze die bracket goed getest hebben :)

T blijft een fijne kast maar jammer van de schoonheidsfoutjes.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

nero355 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:01:
[...]

[...]

Het is geen probleem om zo af en toe even met een droge en vochtige doek over de kast te gaan, dan blijft ie mooi glimmen. Ik moet wel zeggen dat die front bezels ook aardig wat stof happen als er een 4 in 3 device met fan achter hangt. In mijn server zie ik precies de 2 intake fans afgedrukt als stof op het stoffilter. :P

En over webspace, op mijn website is nog wel zat ruimte vrij. Mijn knopers.net server hangt aan een @Home verbinding met 130 KB/s upload, wat voldoende is voor wat fotootjes. Mail maar als je interesse hebt. :)

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 23:00
Mijn huidige server heeft een cdromspeler en 3 HD's in een midi behuizing. Ik heb vandaag op me werk een beter moederbord gekregen met een extra IDE controller erop. Ik kan dus mijn server uitbreiden met 4 HD's. Moet ook wel want de schijven beginnen vol te raken.

Punt is dus dat het midi towertje niet zoveel schijven kan hebben. Maar kan de stacker dat wel? Ik doel dan op de orginele STC-T01. Je kunt hem wel helemaal volproppen met HD's maar dat komt te warmte niet ten goede. je wilt tenslotte wat ruimte tussen de HD's hebben voor airflow.

Mijn vraag aan jullie is dus eigenlijk, als er bovenin een dvd/cdromspeler zit, hoeveel harde schijven kunnen er dan nog effectief in mits er ruimte tussen elke schijf gelaten wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
12 max, 9 zou genoeg airflow moeten bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino

Jimbolino

troep.com

Jimbolino schreef op zondag 16 juli 2006 @ 17:02:
Even ter verduidelijking een plaatje (of 2)
[afbeelding][afbeelding]

Alle onderdelen waar "right" bij staat, heb ik aan dezelfde kant zitten, ook de pijlen staan dezelfde kant op. Kan alleen nergens die schroefjes in draaien. En dat is niet zo handig want dan pleuren al die plaatjes op de grond als je een hdd eruit wil halen.

ps. zelfde probleem heb ik met mijn cdromspeler...
niemand die weet hoe die zwarte plaatjes horen te werken?
of iemand die ff een fototje wil schieten van zijn cdrom/4-in-3 module?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Jimbolino schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 02:47:
Als het weer meewerkt een dezer dagen dan upload ik wel wat nuttige foto's voor de HD freaks hier zoals ik en die irritante plaatjes die voor geen meter werken :)

Ik word echt helemaal :| van die warmte ...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apothor
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-02-2023
Ik ben ook in de markt voor een CM Stacker. In de introdcutiepost staat een plaatje getiteld 'Stacker STC-T01 highlights:'. Hierin staat een foto van een STC-01 met drie 120mm front fans en de mogelijkheid tot plaatsing van de (tweede) voeding op de bodem. Biedt de 810 ook deze mogelijkheden? Zijn voor de front fans van die 4-in-3 moduledrives nodig? Of zou ik daar direct fans met een een radiotor op kunnen schroeven? Of kan ik beter de voeding ondering plaatsing en dan bovenachterin twee fans met een radiator?

Systeem Specs - ApoNet - DSTV Trinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Jimbolino schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 02:47:
[...]

Ik heb ook een Stacker 810, en die plaatjes heb ik gewoon gebruikt zonder schroeven. Ik ga niet naar Lanpartys, dus van mn pc over grote afstanden verplaatsen is ook geen sprake. Ik ga morgen op vakantie, heb niet echt veel tijd over!

In de kast kan je je cdrom altijd nog vastschroeven als je hem eenmaal hebt vastgeklikt in je kast...
Chupa Chup schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 16:08:
Ik ben ook in de markt voor een CM Stacker. In de introdcutiepost staat een plaatje getiteld 'Stacker STC-T01 highlights:'. Hierin staat een foto van een STC-01 met drie 120mm front fans en de mogelijkheid tot plaatsing van de (tweede) voeding op de bodem. Biedt de 810 ook deze mogelijkheden? Zijn voor de front fans van die 4-in-3 moduledrives nodig? Of zou ik daar direct fans met een een radiotor op kunnen schroeven? Of kan ik beter de voeding ondering plaatsing en dan bovenachterin twee fans met een radiator?
-De 810 heeft alleen onderin plaatsvoor een voeding, in plaats daarvoor krijg je 2x 120mm outtake.
-Je hebt de 4-in-3 modules nodig voor het plaatsen van intake fans
-Je kan volgens mij ook gelijk een rad monteren & dan gelijk de fans erop.

[ Voor 43% gewijzigd door aramdin op 20-07-2006 16:29 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb voorin maar een enkele module zitten en toch 3 120mm fans, gewoon paar lange smalle tie-wraps kopen en is zo gepiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apothor
Dus de 810 heeft geen plaats voor een redundant voeding? En de STC-01 wel?
Je krijgt 1 4-in-3 module geleverd bij de kast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
Yup, ja en inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 11:55
Is de zwarte 830 al ergens gesignaleerd?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Hoelang duurt het vanaf de CM site om zo'n nieuwe pci bracket te ontvangen...
heb het dinsdag opgestuurd... en heb nog geen mailtje of iets gehad!!!!!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:23

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Chupa Chup schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 09:16:
Dus de 810 heeft geen plaats voor een redundant voeding? En de STC-01 wel?
Je krijgt 1 4-in-3 module geleverd bij de kast?
Dat ligt er aan wat jij bedoelt met redundant. Je hebt redunant voedingen die met z'n tweeën in de behuizing zitten van de grote van een normale ATX voeding. Overigens biedt de STC-01 niet zozeer ruimte om een redundant voeding te plaatsen, maar meer om twee ATX voedingen te plaatsen, welke gewoon samen werken, maar bij uitval van de een zal de ander het niet overnemen.
ixl85 schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 15:25:
Hoelang duurt het vanaf de CM site om zo'n nieuwe pci bracket te ontvangen...
heb het dinsdag opgestuurd... en heb nog geen mailtje of iets gehad!!!!!!! :(
Na wat ik in eerdere topic's heb gelezen lang (enkele weken)... het verbaasd mij overigens dat dit probleem zich nogsteeds voordoet.

[ Voor 27% gewijzigd door _Dune_ op 22-07-2006 16:49 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
_Dune_ schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 16:48:
[...]
Na wat ik in eerdere topic's heb gelezen lang (enkele weken)... het verbaasd mij overigens dat dit probleem zich nogsteeds voordoet.
Ow, enkele weken?
dan ga ik maandag coolermaster bellen, ik vind dit eigenlijk niet normaal.
Als ik nu geen vakantie had kon ik dus enkele weken geen computer gebruiken omdat hun een fout maken... lekker is dat als ik met mn opdrachten door zou moeten.
Het aanzien dat ze hebben daalt nu toch wel een beetje bij mij hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tjena,

Ik ben van plan om binnenkort ook een Cooler Master CM Stacker STC-T01, maar nou zit ik alleen te twijfelen of de voeding die ik er eigelijk bij wil hebben er wel bij past.

Ik zou de voeding graag aan de onderkant van de kast plaatsen zodat deze niet alle warme lucht opzuigt.

Het gaat om deze voedin http://www.hipergroup.com/English/products/hpu-4k580.html

en op deze webside staat dit geschreven

This PSU may not suitable for tower case that PSU bay is at bottom as P4 connector might be too short to reach the motherboard. Known incompatible tower: Antec P180.

is er iemand die weet of ik deze voeding toch aan de onderkant in de kast kan plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Ik heb een Tagan easycon voeding (stacker 810 dus onderin) en me p4 stekker is ook redelijk kort (te kort om achter het mobo langs te laten lopen. Maar gewoon over je moederbord heen moet geen probleem zijn. :) Hij loopt onder me videokaart, x-fi en tvkaart door dus hij blokeerd geen luchtstroom ofzo. :)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat eraan te denken om mijn kast iets te verfraaien, vraag me af wat ik het beste kan doen...
Ik kan 2x30cm. blauwe CCFL kopen en dan achter die fans in de voorkant plaatsen zodat het licht mooi doorschijnt. Ik zie dit altijd bij mensen die Led-fans achter die brackets hebben en dat geeft imo wel een mooi effect. Vraag me af of ik dat ook kan bereiken door er 2 van die lampen achter te plaatsen.
Afbeeldingslocatie: http://www.perfect-systems.nl/img_resize_Big.asp?img=image/producten/40334-big.jpg
Ook zat ik er aan te denken zo'n window te kopen voor mn stacker, zodat ik naar binnen kan kijken :)
Alleen ziet dat raam er op de foto's zo wazig uit, alsof het met opzet dof is gemaakt... Ik vraag me dus af of je er een beetje fatsoenlijk door kunt kijken, misschien iemand pics?
Verder kan ik nog mn 3 intake fans van papst verkopen en voor dat geld een paar cheap led-fans kopen, alleen verlies ik dan aan airflow. En weer meer last van lawaai...
Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Coolermaster 120mm led fans zijn erg stil (heb er 5 in me stacker zitten op 12v :P ) kosten geen drol (6 euro per stuk ofzo dacht ik) en zorgen voor een lekker briesje door de kast. :)

ccfl's voorin kan mooi zijn maar dan zou ik er een stukje plexi voor doen zodat het licht mooi versprijd wordt. :)

Side pannel kun je natuurlijk ook zelf modden he. :P Ik vind die ronding in het standaard window niet zo mooi. :) (maar das persoonlijk)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 19:32

Colan

sucks @ solderen

Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 16:41:
Ik zat eraan te denken om mijn kast iets te verfraaien, vraag me af wat ik het beste kan doen...
Ik kan 2x30cm. blauwe CCFL kopen en dan achter die fans in de voorkant plaatsen zodat het licht mooi doorschijnt. Ik zie dit altijd bij mensen die Led-fans achter die brackets hebben en dat geeft imo wel een mooi effect. Vraag me af of ik dat ook kan bereiken door er 2 van die lampen achter te plaatsen.
ik heb er een achter m'n crossflowfan zitten, dat ziet er wel cool uit als je door de frontbrackets en door de de opening voor de CFF...

Simplicity is de bom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Zijn er eigenlijk mensen die een 25 cm. fan in het zijpaneel hebben gezet ?! ThermalTake heeft het standaard dacht ik die zijn goed in het maken van Flight Cases :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Waarom wil je dat doen? :? verpest de hele airflow. :X

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Krizzie schreef op maandag 24 juli 2006 @ 15:30:
Waarom wil je dat doen? :? verpest de hele airflow. :X
Ach man ik heb 3 maal 120 mm. intake lijkt me geen kwaad kunnen en die lucht ontsnapt toch wel door dat standaard meuk waar zo'n suffe kleine 80 mm. fan kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

3x 120m boven lijkt me dan slimmer eigenlijk. :) (wel op laag voltage anders ga je alleen stof aanzuigen ipv lucht :P )

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boven aanzuigen? Lijkt me verstandiger boven als outtake te gebruiken, ivm stijgende warme lucht (voor zover mogelijk in een stacker).
Zou het trouwens veel schelen als ik een window plaats en dus die 80mm fan in het zijpaneel verlies?Of is het misschien zelfs beter voor de airflow zoals die van voor naar achteren blaast, en minder wordt verstoord. Dat ding blaast nu wel lekker op mn gevoltmodde videokaart-mosfets en mn geheugen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
De "kracht" die warme lucht heeft om te stijgen is vrijwel nihil en is alleen te merken in een airflowloze kast. Het maakt dus geen reet uit waar ie zuigt of blaast (:P), zolang ie het maar doet met genoeg vrije ruimte en het zuigen en blazen gelijk verdeeld is (:P). Voor de mensen met een perverse gedachtengang, ik bedoel dus het inwaartse luchtdebiet en uitwaartse luchtdebiet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
Wel, dat topic behoeft eens een update dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Krizzie schreef op maandag 24 juli 2006 @ 19:30:
3x 120m boven lijkt me dan slimmer eigenlijk. :) (wel op laag voltage anders ga je alleen stof aanzuigen ipv lucht :P )
Alleen heb ik 0,0 zin om met een dremel in mijn kast te zagen ;)
Bovendien zou ik dan alsnog die 25 cm. fan erbij doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 23:20:
Boven aanzuigen? Lijkt me verstandiger boven als outtake te gebruiken, ivm stijgende warme lucht (voor zover mogelijk in een stacker).
Zou het trouwens veel schelen als ik een window plaats en dus die 80mm fan in het zijpaneel verlies?Of is het misschien zelfs beter voor de airflow zoals die van voor naar achteren blaast, en minder wordt verstoord. Dat ding blaast nu wel lekker op mn gevoltmodde videokaart-mosfets en mn geheugen...
Nee zo bedoel ik het niet. :P

Als je 3x 120mm intake hebt. (voorin) en 2x120 outtake (achterin) en daar dan nog 3x 120 outtake (bovenin) bij gaat doen dan wordt alle lucht de kast uit geblazen (onderdruk?) Dan krijg je dus redelijk veel stof bij de intake fans.
Dat merk ik nou ook al (3 intake 2 outtake) elke week kan ik er wel met een stofdoek overheen anders slibt de hele voorkant dicht. :P

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Krizzie schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 11:40:

Als je 3x 120mm intake hebt. (voorin) en 2x120 outtake (achterin) en daar dan nog 3x 120 outtake (bovenin) bij gaat doen dan wordt alle lucht de kast uit geblazen (onderdruk?) Dan krijg je dus redelijk veel stof bij de intake fans.
Dat merk ik nou ook al (3 intake 2 outtake) elke week kan ik er wel met een stofdoek overheen anders slibt de hele voorkant dicht. :P
Ik clean het gewoon elke keer als ik erachter ga zitten. Moet wel zeggen dat het toch wel handig is ook al zijn die frontjes ^$%^#$# irritant om te bevestigen zonder dat ze doorclicken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

8 frontjes gaan goed en de laatste werkt nooit mee omdat ik er dan niet meer bij kan met me vingers. :P

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

offtopic:
* MAX3400 kan ook nog wel wat hosten voor foto's en aanverwanten; 20GB opslag en 400GB traffic/maand, zo goed als ongebruikt... Mail staat in mijn profiel...

[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 25-07-2006 16:14 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krizzie schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 11:40:
[...]

Ah zo :)
Ikzelf heb ook 3x120mm aan de voorkant + 80mm in zijpaneel als intake, als outtake 1x120mm en 2x80mm achter/onder (om airflow te bevorderen) en bovenin die 80mm outtake...
Het is waar dat zich stof ophoopt tegen de frontjes.
Ik heb gewoon een handdoekje op de plank liggen, daarmee haal ik het er steeds af als ik t zie. Kleine moeite vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Als hij aan staat dan zie je het niet (led fans) maar zodra je hem uit zet (gebeurd zelde :P ) dan zijn de frontjes grijs ipv zwart. :P

Ik heb de 80mm even erin gehad, maar redelijk snel eruit gehaald, het leek wel een straaljager itt tot de 120mm fans. :X

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb mijn Stacker STC01 ook eindelijk binnen (hoewel ik nog wacht op de 4-3 module) maar toch een schitterende kast. Systeem van inklikken is mooi alleen die plaatjes kan ik niet vastschroeven aan de cdrom drive, ze passen net niet. Iemand ook dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
Gewoon de puntjes van de plaatjes in de schroefgaten van de drive steken en de drive erin schuiven. Trust me, it's not going anywhere :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Phuncz schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 12:03:
Gewoon de puntjes van de plaatjes in de schroefgaten van de drive steken en de drive erin schuiven. Trust me, it's not going anywhere :)
True, maar ik schroef mijn spullen ook graag vast en dat kan niet :/
Echt... sommige dingen mag Cooler Master van mij toch echt effe opnieuw ontwerpen aan de Stacker reeks !!
MAX3400 schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 16:13:
offtopic:
* MAX3400 kan ook nog wel wat hosten voor foto's en aanverwanten; 20GB opslag en 400GB traffic/maand, zo goed als ongebruikt... Mail staat in mijn profiel...
:> Onder het motto "Beheerder helpt beheerder" wil je mij dan vast wel helpen met mijn 100 pics van de STC-T01 :X ??
* nero355 meteen mailt enzo voor een leuke upload plek die hopelijk ook FTP access heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 12:03:
Zo heb ik het ook gedaan maar ik vond dit niet zo heel stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
Nou, heeft bij mij altijd perfect gewerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even een vraagje; in de zijkant van 1 paneel kun je een 8mm koeler stoppen. Maar als je die deksel wil verwijderen zit altijd die kabel vast, is daar niet wat aan te doen? Iemand een tip hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
De kabel lang genoeg maken en eventueel aan de achterkant bevestigen. Zo kan je elke keer als je het paneel eraf schuift, eerst de stekker losmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apothor
Het lukt mij niet om mijn 2407 in hoogte te verstellen...

Wat is het verschil tussen:
knop 10: Lock down / release button
knop 13: Monitor Lock / Release Button

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
PS voor deel 5: is het gen "ervaringen" topic en neit een discussie topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Chupa Chup schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 21:18:

Wrong topic? :p

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol ik moest die zin ook al 3 keer lezen, dacht dat ik iets had gemist ofzo (wtf is een 2407?!)
Ik dacht laat ik me maar stilhouden anders kom ik weer zo dom over :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 15:32

master6464

Who's General Failure?

Chupa Chup schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 21:18:

hij zou hier in moeten: [rml][ 20/24" TFT] De nieuwe Dell 2007WFP en 2407WFP[/rml]

(\__/)
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(")signature to help him gain world domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
Vandread schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 21:37:
PS voor deel 5: is het gen "ervaringen" topic en neit een discussie topic?
Ik denk dat we we beter beide van maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apothor
Dat was idd de bedoeling. Ergens een foutje gemaakt. Zal m ff daar posten en natuurlijk mag ie hier verwijderd worden. Sorry...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net toch maar de crossflow-fan geplaatst, en moet zeggen dat t me goed bevalt. De installatie was erg makkelijk, alleen een enkel schoefje (die rechtsonder) kreeg ik er niet helemaal in. Dit omdat mijn schroevendraaier er niet goed tussen past. De fan zit wel gewoon goed vast. De temperatuur van mn processor is ook met 1 a 2 graden gedaald, en ik hou wel van het idee dat onderdeeltjes op mn mobo waar normaal geen airflow komt nu wel worden bereikt. Het geluid valt me op de hoogste stand iets tegen, is namelijk een beetje een irritant toontje dat nog net boven mn silverstone fan uitkomt. Op medium is de fan niet meer te horen boven de rest uit, daar staat ie nu dus ook op.
Zal binnenkort een paar foto's posten voor wie interesse heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren ook maar een stacker gekocht. Maar goed dat ik met de auto ben gegaan had het formaat en het gewicht dus echt wel onderschat. Ff wat piccies let maar niet op de rommel. Veel te warm om op te ruimen :P.
Before.
Afbeeldingslocatie: http://img66.imageshack.us/img66/2203/p7210043ba6.th.jpg
Nieuwe situatie.
Afbeeldingslocatie: http://img204.imageshack.us/img204/2623/p7280044va2.th.jpg

Hardware.
Asus P5VDC-MX.
P4 3.2 Ghz.
Leadtek 6800Le 16 pipelines 6 vertex shaders.
Soundblaster live 5.1 digital.
1x 350 watt psu.
1x nec dvdrw
1x Samsung sata 160Gb
Artic cooling Alpine 7
Zalman vf nogiets op vga
2x Coolermaster led fans.

Komt er nog bij.
1x 160Gb samsung,
1x 80gb seagate.
1x dvd

Binnenkort maar een full size atx mobo en watercooling aanschaffen dan zit het wat voller.

Nog wat meer foto´s
Afbeeldingslocatie: http://img161.imageshack.us/img161/1056/p7280045cc3.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img232.imageshack.us/img232/536/p7280048fn8.th.jpg

Zit nu even tussen de keuken en de huiskamer omdat ik mijn eigen kamer aan het verbouwen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Ik had me ook vergist in het gewicht en de groote van kast. :+

Toch blij dat ik niet die window erbij heb gekocht, vind die ronding maar niks. :X

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:42
Is het ook mogelijk om al die klik systemen er helemaal uit te halen en alles ouderwets vast te schroeven in de kast zelf...?

Als dit kan, zitten alle schroefjes en dat soort dingen er al bij als je deze kast koopt of moet je die los kopen.

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zitten gewoon uitsparingen voor schroefjes in de kast, dus je kunt alles wel gewoon vastschroeven. Dat kliksysteem kun je er volgens mij niet helemaal uithalen.
De schroefjes krijg je bij de kast (meer dan genoeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 15:32

master6464

Who's General Failure?

Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 18:25:
Er zitten gewoon uitsparingen voor schroefjes in de kast, dus je kunt alles wel gewoon vastschroeven. Dat kliksysteem kun je er volgens mij niet helemaal uithalen.
De schroefjes krijg je bij de kast (meer dan genoeg).
die kan je er gewoon helemaal uitschroeven

(\__/)
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(")signature to help him gain world domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:42
8) Woow gelukkig kan dat er helemaal uit, heb deze kast besteld en was dus van plan alles vast te schroeven,

Dan nog iets (Sorry MOD's maar ik heb dit bericht perongeluk in een ander topic geplaatst, (ging wel over de koeling in een stacker) ik dacht dat ik in dit Stacker topic zat 8)7 maar niet dus, maar mijn vraag staat hier beter denk ik zo.

Wat ik mij afvraag is dit :? :

Ik zou nog wel een extra coolertje in mn stacker willen zetten maar mn stacker zit al vol van boven naar beneden incl. 1 4-in-3 module.
Wel heb ik nog 1 bay vrij maar dat is niet genoeg voor nog een 4-in-3 module.
Maar nu heb ik wel (HD's niet mee geteld) nog 3 andere 3,5 inch dingen namelijk een card-reader en dat power metertje van de Coolermaster Real Power en mn floppy-drive.

Nou dacht ik zou het mogelijk zijn zo'n 4-in-3 module andersom in de kast te monteren (dus met fan fan aan de binnenkant) en bovenin de 4-in-3 module mn card-reader te plaatsen of iets anders natuurlijk :9 en aan de onderkant dat powermetertje, dan kom ik precies uit en zit mn kast proppievol.
Maar kom ik dan wel uit met de 2 3,5" mesh-en aan de voorkant van de bay...?

Heeft iemand dit al eens gedaan...?

Zelf zou ik het graag uitproberen maar al mn onderdelen voor mn nieuwe systeem staan nog in bestelling en heb ze nog niet allemaal binnen en voordat ik nog een 4-in-3 module bestel wil ik graag wel weten of het past.

Alvast bedankt _/-\o_

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Wordt een beetje lastig met de kabels denk ik. :?

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
En we gaan hier verder: Cooler Master Stacker discussie en ervaringen topic Deel 5

Op naar DEEL 5 !!

Modje, topic kan toe (1000 posts)

[ Voor 6% gewijzigd door Phuncz op 01-08-2006 17:19 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.