nee het topic kan nu pas dicht jouw post was pas 999 nu zijn er 1000Phuncz schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 17:17:
En we gaan hier verder: Cooler Master Stacker discussie en ervaringen topic Deel 5
Op naar DEEL 5 !!
Modje, topic kan toe (1000 posts)
Hoeveel weegt die 830 nou echt? Kan iemand die er een in bezit heeft dat eens wegen? Ik geloof er geen zak van dat die kast evenveel weegt als de originele stacker...
edit:
sorry zag net dat er al een deel 5 was...
sorry zag net dat er al een deel 5 was...

[ Voor 16% gewijzigd door Donderwolk op 02-01-2007 23:26 ]
Pwnd
Maakt dat wat uit dan[#]Thunderstorm schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 23:22:
Hoeveel weegt die 830 nou echt? Kan iemand die er een in bezit heeft dat eens wegen? Ik geloof er geen zak van dat die kast evenveel weegt als de originele stacker...
edit:
sorry zag net dat er al een deel 5 was...![]()
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
En bovendien is die een stuk mooier dan de 830, die er in mijn ogen "patserig" uitziet (en de stc-t01 stijlvol)nero355 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 23:39:
[...]
Maakt dat wat uit danMijn STC-T01 is redelijk loaded en nog redelijk te tillen dus om daar nou een ramp van te maken ?!?!
maar goed da's mijn opinie, als trotse stc-t01 bezitter
Heb nu ook een tijdje de Stack 101 maar vind eerlijk gezegd een klote kast.
Binnenkant is lekker ruim en je kan er veel in kwijt.
Probleem is alleen dat die bay dekseltjes/filters zo naar binnen schiten als je er zachtjes tegenaan drukt/stoot.
Ze er opnieuw indrukken is de ook een hel aangezien ze niet goed klemmen
Probleem is alleen dat die bay dekseltjes/filters zo naar binnen schiten als je er zachtjes tegenaan drukt/stoot.
AMEN! Mijn broederM.Koers schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 00:43:

Wat dat betreft is de 830 weer handiger
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Het is ook niet gemaakt om tegenaan te duwen. Het is gemaakt om met respect en liefde te behandelen.M.Koers schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 00:43:
Ja alsof je dat express doet.
Maarja nu moetn ik er maar meeleven maar als ik het geld ervoor heb ga ik denk ik over op een ander.
Liefst een lian li natuurlijk
Maarja nu moetn ik er maar meeleven maar als ik het geld ervoor heb ga ik denk ik over op een ander.
Liefst een lian li natuurlijk
Verwijderd
Geen idee wat jij uitvreet met die kast en/of die bay-filtertjes. Die van mij zitten muurvast, en zijn met een schroevendraaien heel makkelijk in,- en uit het front te wippen. En zelfs als de bijde "pootjes" van zo'n filtertje niet genoeg meer klemmen kan je ze een fractie uit elkaar buigen, en het klemt weer prima. Dus het lijkt in mijn ogen meer op onzorgvuldig/ongeduldig handelen/gebruik.M.Koers schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 00:43:
Dit topic is gesloten.