Woow gelukkig kan dat er helemaal uit, heb deze kast besteld en was dus van plan alles vast te schroeven,
Dan nog iets (Sorry MOD's maar ik heb dit bericht perongeluk in een ander topic geplaatst, (ging wel over de koeling in een stacker) ik dacht dat ik in dit Stacker topic zat

maar niet dus, maar mijn vraag staat hier beter denk ik zo.
Wat ik mij afvraag is dit

:
Ik zou nog wel een extra coolertje in mn stacker willen zetten maar mn stacker zit al vol van boven naar beneden incl. 1 4-in-3 module.
Wel heb ik nog 1 bay vrij maar dat is niet genoeg voor nog een 4-in-3 module.
Maar nu heb ik wel (HD's niet mee geteld) nog 3 andere 3,5 inch dingen namelijk een card-reader en dat power metertje van de Coolermaster Real Power en mn floppy-drive.
Nou dacht ik zou het mogelijk zijn zo'n 4-in-3 module andersom in de kast te monteren (dus met fan fan aan de binnenkant) en bovenin de 4-in-3 module mn card-reader te plaatsen of iets anders natuurlijk

en aan de onderkant dat powermetertje, dan kom ik precies uit en zit mn kast proppievol.
Maar kom ik dan wel uit met de 2 3,5" mesh-en aan de voorkant van de bay...?
Heeft iemand dit al eens gedaan...?
Zelf zou ik het graag uitproberen maar al mn onderdelen voor mn nieuwe systeem staan nog in bestelling en heb ze nog niet allemaal binnen en voordat ik nog een 4-in-3 module bestel wil ik graag wel weten of het past.
Alvast bedankt
Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!