Ik ben eigenlijk ook op zoek naar een grote kast, die ik veel meeneem naar een LAN, dus wieltjes zijn al mooi.
Maar, ik ga hem best vol hangen met HD's, minimaal 6, en dat aantal gaat groeien, verder een gamekast.
Asus A8N-E
AMD 64 3000+
1Gb DDR
GF 6600 GT TD (gaat een 7900 GT worden).
SB Creative Audigy 2 ZS
1 DVD Lezer
1 DVD Brander
6x HD (worden er meer, vandaar de stacker)
misschien 1 of 2 fronts voor temp thingy en mem card aansluitingen.
edit: oh ja, diskettestation (soms wil die wel handig zijn).
Gaat dat lukken in die kast ? De 2 DVD's kunnen onder mekaar, de rest vul ik op met of HD 4in3 gevallen of 1 of 2 fronts.
Maar, de stacker 830 heeft van die hendige ports bovenin en voorop zitten voor USB en microphone en headset volgens mij, da's best leuk, maar...
Kan ik die dan wel gebruiken ? Heb ik daar aansluitingen voor op mijn mobo ?
Ik ben verder een tech leek, ik kan alleen alles in mekaar zetten en installen en runnen (maar dat kan iedereen zou ik eigenlijk zeggen).
Wat ook belangrijk is, als ik hem volgooi met 120mm coolers, iedere plaats weer er een kan dus (9x). Is ie dan ook een beetje stil, of is het een vliegtuig ?
Nu heb ik 6 normale 80mm coolers op max speed draaien in mijn kast, en dat geeft best aardig wat lawaai, ze zijn niet de stilste, maar ook niet de lawaaierigste coolers.
Is het stil ? Of redelijk althans ? Kan ik de extra aansluitpunten voor USB etc gebruiken ?
Zoja, dan koop ik hem eigenlijk wel, dan is het wel hendig.
Maar ik heb geen idee of het mobo en de soundcard aansluitingen hebben zodat ik ze makkelijk even om kan leggen of niet.
Als dit alle kan is het mooi.
Maar anders koop ik misschien liever een andere kast, misschien wel een Coolermaster maar een andere type.
Graag hierover wat tips...
Bij voorbaat dank.
[
Voor 12% gewijzigd door
gabiballetje op 01-05-2006 21:17
]