Ok komt het verhaal

:
Volgende week wordt er een TweakDSL B10 bij mij opgeleverd met een Copperjet 1616-2p.
Ik heb hier alleen een vraag over. Ik heb namelijk 4 telefoonnummers hier en deze wil ik allemaal gaan gebruiken icm VoiP. Deze nummers gebruik ik nu icm een ISDN abonnement.
Het ISDN abonnement wil ik volgende week opzeggen na portering van 3 nummers naar TweakDSL.
het hoofdnummer komt een belbudget abonnement op te staan van KPN.
De copperjet heeft zoals jullie weten twee VoiP poorten. Volgens de helpdesk van TweakDSL is het mogelijk om alle nummers op het modem aan te sluiten. Dus ik vroeg hoe ik dat dan moest doen, maar daarvoor verwezen ze me door naar de handleiding. In de handleiding kan ik het echter niet vinden.
Ik vermoed dat je dan met een dialplan moet gaan werken. Dat je dan de volgende situatie krijgt:
Nummer 1 en 2 sluit ik aan op poort 1 dmv een simpel verloopstekkertje.
Nummer 3 en 4 idem alleen dan op poort 2.
Vervolgens stel ik dmv een dialplan in dat als je een 0 belt met het nummer er achter dat je dan met nummer 1 belt. En als je een 1 belt met het nummer erachter dat je dan met nummer 2 belt.
En zo voort.
Alleen ik heb geen idee of dit uberhaubt mogelijk is, en als het mogelijk is hoe ik dit zou moeten instellen.
Iemand een idee?
Bedankt alvast