Same here...
Mag ik mee doen met de race?
Shit kan niet editen om 1 of andere reden...
Het geluid van dit ding

Is wel redelijk, je krijgt er nog een subje bij namelijk
[ Voor 41% gewijzigd door nils7 op 29-03-2006 12:59 ]
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
wat is nu concreet het nadeel van die 20MB intern geheugen ipv die 38MB van de vorige versies?
Ik wou er nl toch een memory stick van 2GB bijkopen...
ik heb dan ook geen flauw idee wat het kan uitmaken (je kan toch geen 2mpixel foto's in burst trekken om je buffer supersnel te vullen?)
kan iemand me uitleggen waarom dit nu een nadeel is?
ik heb dan ook geen flauw idee wat het kan uitmaken (je kan toch geen 2mpixel foto's in burst trekken om je buffer supersnel te vullen?)
Het nadeel is dat deze telefoon dan standaard minder geheugen heeft waar eigenlijk geen kip van wakker ligt omdat er toch al een 512 MB stick inzit.Mastakilla schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:49:
wat is nu concreet het nadeel van die 20MB intern geheugen ipv die 38MB van de vorige versies?

kwordt helemaal gek als ik naar je avatar kijk...Nippletwister schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:48:
http://www.gsmstunts.nl/index.php?tid=18
Vanaf april leverbaar... Lekker duidelijk
wanting!!
13:37
Offtopic: Nee die van jou is smakelijkNibbz schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 12:32:
[...]
kwordt helemaal gek als ik naar je avatar kijk...
wanting!!
Ontopic: heb me bij Sony Ericsson aangemeld. Als hij verkrijgbaar is krijg ik een E-mail
Weet iemand of deze headset: http://www.sonyericsson.c...one=pp&lm=pp4_1&pid=10394
met de W810i kan samenwerken?
Ga eens wat vaker op kraamvisite!
Verwijderd
Dat is een heel leuk ding, die BT-headset. Die wil ik ook wel voor mijn w800i.
Weet iemand of er nog alternatieven zijn voor een dergelijk product?
(of iemand die ervaring heeft met een BT headset, maar niet zoon 1-oors-dingetje he
)
edit: is het wel mogelijk om mij eigen oordopjes te gebruiken
(zit er een systeem op met adapter zeg maar, zoals bij de bekabelde versie?)
Weet iemand of er nog alternatieven zijn voor een dergelijk product?
(of iemand die ervaring heeft met een BT headset, maar niet zoon 1-oors-dingetje he
edit: is het wel mogelijk om mij eigen oordopjes te gebruiken
(zit er een systeem op met adapter zeg maar, zoals bij de bekabelde versie?)
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 14:50 ]
Nee--haste-- schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 13:34:
Weet iemand of deze headset: http://www.sonyericsson.c...one=pp&lm=pp4_1&pid=10394

Moet nu dus nog aan een draadje..
Er zijn toch wel BT headsets voor SE's? Mijn t630 ondersteund dat geloof ik ookSpeed-Searcher schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 15:47:
[...]
Neehelaas.. het ondersteunt dat bt profiel niet... alle volgende telefoons geloofk wel
![]()
Moet nu dus nog aan een draadje..
Jah ok, die is dan voor gesprekken en niet om draadloos muziek naar te sturen. Het profiel om muziek te sturen heet btw A2DP...Nibbz schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 16:03:
[...]
Er zijn toch wel BT headsets voor SE's? Mijn t630 ondersteund dat geloof ik ook
Gelukkig met zwarte oordopjes etc. en niet die zilverkleurige van eerdere foto's; hoewel die er ook niet bij misstonden
[ Voor 3% gewijzigd door Bravebart op 30-03-2006 20:51 ]
hmmmmmm.... :/
Maar, de meesten hebben het over 1ste/2de week april...
(als het nog langer gaat duren ga ik wel wachten op K790 of K800)
Maar, de meesten hebben het over 1ste/2de week april...
(als het nog langer gaat duren ga ik wel wachten op K790 of K800)
Je imiteert me mateloos.
Tering zeg, deze telefoon is echt "da bomb", jammer dat er geen cradle in het standaard pakket zit.
Verwijderd
Op seonlineshop.nl worden ze vanaf 15 mei geleverd. Sjeez. Waarom maken ze deze cell dan zo vroeg bekend als ze toch niet leveren?! Dan maar kijken naar een andere phone. Ik ga niet andere 1,5 maand wachten. Adios SE.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2006 16:05 ]
Ik baal er in ieder geval aardig van....
Als hij echt pas van mei verkrijgbaar is wacht ik wel op de K790.
Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |
Nee volgens mij is de telefoon zelf de bottleneck.Bravebart schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 15:08:
Maakt de snelheid van de geheugenkaartjes eigenlijk nog uit bij mobieltjes als dit ? Er zijn nl wel van die snellere kaartjes voor PSP enzo, maar heeft dit ook enig nut bij mobieltjes
Kwam net trouwens dit stukje tegen:
"The W810 also got a very good review in the current issue of What Mobile magazine, with their verdict being that-"Based on the original K750/W800 platform, with the addition of EDGE and quad-band every improvement comes from revised software; but there are so many tweaks that you would easily believe it's an all new phone. The ultra bright screen, new web browser, improved user interface, RSS new reader and better camera all make this the ultimate multimedia mobile. It might not have 3G or a QVGA display, but it's our choice over any other model of the current Walkman family."
Is het wachten wel waard dus
Ik kwam, ik zag en ik geloofde m'n ogen niet
Ja vette dingetjes zijn dat hoor, die NW-A3000's. Ik heb er meerdere gehad en vond ze echt super om te gebruiken. Goede keuze.Menesis schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 17:14:
ja dag.
Ik ga niet meer wachten, ik neem wel sim only op mn t230 en koop er een nw-a3000 walkman bij![]()
t ging me toch vooral om de overstap naar abo en mp3 functie
Wat ik trouwens wel heel jammer vindt van Sony Ericsson is dat je maar een maximaal aantal sms op kan slaan ( 100 bij de W810? ) en niet tot het geheugen van de mem. stick vol is oid...
Lijkt erop dat iedereen het wachten zat is. Ben benieuwd wat jullie ipv de W810 aan hebben geschaft.
Ik blijf iig wachten, ik heb sowieso geen zin om nu nog uit te gaan zoeken wat een andere goede mobiel is...XeNoBiTe schreef op maandag 03 april 2006 @ 10:51:
Lijkt erop dat iedereen het wachten zat is. Ben benieuwd wat jullie ipv de W810 aan hebben geschaft.
Dan wacht ik wel
Geduld is idd een schone zaak, ik heb trouwens nog nergens officieel vernomen dat de W810i pas in mei uitkomt....
Op www.GSMstunts.nl staat hij ook nog gewoon op leverbaar vanaf april.
Ik vind trouwens dat er momenteel geen andere telefoon is qua dit formaat met soortgelijke functies, Nokia heeft op dit moment niet echt een goed alternatief vind ik...
Op www.GSMstunts.nl staat hij ook nog gewoon op leverbaar vanaf april.
Ik vind trouwens dat er momenteel geen andere telefoon is qua dit formaat met soortgelijke functies, Nokia heeft op dit moment niet echt een goed alternatief vind ik...
[ Voor 3% gewijzigd door Vlassie1980 op 03-04-2006 16:51 ]
Verwijderd
De Nokia N80 vind ik een goede optie naast de W810i. Ma ja, die is ook nog niet uit. Either way, wachten dus.
tsja, de seonlineshop heeft het over 15 mei ...Geduld is idd een schone zaak, ik heb trouwens nog nergens officieel vernomen dat de W810i pas in mei uitkomt....
Op www.GSMstunts.nl staat hij ook nog gewoon op 1 april.
Maar het is wat je zegt, echt alternatieven zijn er niet
die nokia, is dat niet zo'n gigantische bult in je broekzak (...De Nokia N80 vind ik een goede optie naast de W810i. Ma ja, die is ook nog niet uit. Either way, wachten dus.
Dat vind ik juist zo geweldig aan die sony-ericsson modelletjes; lekker veel functies + klein formaat. Maar goed we wachten maar weer af...
[ Voor 4% gewijzigd door Tank80 op 03-04-2006 15:28 ]
Je imiteert me mateloos.
Ik denk dat telecombedrijven eerder gaan uitleveren aan consumenten dan SE zelf. In de UK shop wordt hij ook nog niet uitgeleverd terwijl je hem daar via O2 wel kunt krijgen! Gewoon nog twee weekjes wachten en dan kunnen we met ons nieuwe speelgoed spelen
zou mooi zijn.. wacht er al een tijdje op. ik las ergens dat ze het over week 15 hadden.
[ Voor 36% gewijzigd door W1NGM4N op 03-04-2006 16:38 ]
Net even vodafone gebeld en daar was nog niets bekend...
Maar, en ik citeer zo'n verkoopheld," Vaak zijn ze er zomaar ineens wel"
Maar, en ik citeer zo'n verkoopheld," Vaak zijn ze er zomaar ineens wel"
Je imiteert me mateloos.
Verwijderd
Nog een zooi leuke foto's
russische foto's
russische foto's
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2006 19:07 ]
de site van SE is vernieuwd... en nu staat de w810i al beschikbaar :d
http://www.sonyericsson.c...&zone=pp&lm=pp1&pid=10376
Verwijderd
ik zie nog steeds staan Binnenkort verkrijgbaarNibbz schreef op maandag 03 april 2006 @ 19:14:
maarliefst 10 euri's duurder dan de w800Nibbz schreef op maandag 03 april 2006 @ 19:14:
ze hebben ook gelijk een aardig filmpje online gegooid
[ Voor 3% gewijzigd door Tank80 op 03-04-2006 22:49 ]
Je imiteert me mateloos.
Las ik om 00:20 op een ander forumW810i vanaf vandaag (4 april) verkrijgbaar in Nederland. (Kreeg net bevestigingsmailtje van sonyericsson.nl)
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Verwijderd
Ik heb hem om 12:22 AM gekregen hehe. Kaupen dus. Een goede nacht allemaal met dit heugelijk bericht

Eindelijk 
Nu nog even me laatste centjes sparen en rennen maar
Filmpje kende ik al, maar blijft leuk
Nu nog even me laatste centjes sparen en rennen maar
Filmpje kende ik al, maar blijft leuk
Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |
Zien jullie nou wel dat het gebl44t was dat hij pas in mei uit zou komen
Dit wordt de opvolger van mijn W800i
Ga eens wat vaker op kraamvisite!
Nou ben ik alleen benieuwd wanneer hij verkrijgbaar is bij Orange?
Zal hopelijk niet al te lang duren....
Elke maandag nieuwe update op hun site, www.orange.nl in hun shop.Nippletwister schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 10:30:
Nou ben ik alleen benieuwd wanneer hij verkrijgbaar is bij Orange?
Alsie daar staat verkoopt Orange em overal.
Verwijderd
heb hem al proberen toe te voegen bij de pricewatch, maar admins reageren niet echt snel.
staat bij vandenborre.be voor 399 euro.
staat bij vandenborre.be voor 399 euro.
Zojuist weer met gsmexpress aan de telefoon gezeten.. maar guess what... zelfde verhaal "telefoon is moeilijk leverbaar". Kan wel huilen

edit:
en ik heb gister belzaak.nl een mailtje gestuurd... maar daar heb ik nog niks op terug
edit2:
Hoe zit het eigenlijk met Flash ondersteuning. Ik las ergens op het web, dat deze telefoon flash files kon afspelen (dus video's en games). Dan moet ik zeker dit (voor Final Fantasy fans, zeker de moeite waard
) filmpje op die W810i hebben
edit3:
hier nog een verkoop-lul-verhaal van iemand van SE op de CES2006
edit4:
Reply van belzaak.nl
edit:
en ik heb gister belzaak.nl een mailtje gestuurd... maar daar heb ik nog niks op terug
edit2:
Hoe zit het eigenlijk met Flash ondersteuning. Ik las ergens op het web, dat deze telefoon flash files kon afspelen (dus video's en games). Dan moet ik zeker dit (voor Final Fantasy fans, zeker de moeite waard
edit3:
hier nog een verkoop-lul-verhaal van iemand van SE op de CES2006
edit4:
Reply van belzaak.nl
dat wordt dus duidelijk mei met deze telefoon...Geachte heer Leijzer,
De W810 wordt vanaf eind april leverbaar.
Indien u verder nog vragen heeft dan kunt u ons bereiken op 050-5276111
of per fax op 050-5276411. Een e-mail sturen naar info@belzaak.nl kan
natuurlijk ook.
Met vriendelijke groet,
BELZAAK.nl
www.belzaak.nl
[ Voor 111% gewijzigd door Nibbz op 04-04-2006 12:45 ]
Ik snap dat ge-emmer niet over de levertijd. SE zal hier een reden voor hebben en uiteindelijk is het gewoon voor je eigen bestwil. Heb gewoon geduld, hij komt vanzelf. Ik zou em zowiezo niet online bestellen als je de telefoon snel wilt hebben, maar dat is persoonlijk
.
Verduurzamen doe je niet voor je portemonnee, maar voor je kroost. | Huis: A++++ | Zon: SolarEdge 10k Homehub, 13kWp, 19,4kWh accu’s | MV: DucoBox Focus | Warmtepomp: ME Ecodan SW75YAA met EHST20D | Tuin: natuurinclusief | Auto: Audi Q4 etron
Je denkt dat de (fysieke) shops hem eerder hebben?minze schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 14:08:
Ik snap dat ge-emmer niet over de levertijd. SE zal hier een reden voor hebben en uiteindelijk is het gewoon voor je eigen bestwil. Heb gewoon geduld, hij komt vanzelf. Ik zou em zowiezo niet online bestellen als je de telefoon snel wilt hebben, maar dat is persoonlijk.
je hebt er meedere gehad!? Gingen ze steeds stuk ofzo??Le0032 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 20:02:
[...]
Ja vette dingetjes zijn dat hoor, die NW-A3000's. Ik heb er meerdere gehad en vond ze echt super om te gebruiken. Goede keuze.
Wat ik trouwens wel heel jammer vindt van Sony Ericsson is dat je maar een maximaal aantal sms op kan slaan ( 100 bij de W810? ) en niet tot het geheugen van de mem. stick vol is oid...
En wel vreemd dat van die smsjes. Zelfs met die ouwe rot T230 kan ik iets van 100 smsjes kwijt. En het topmodel kan dan eenzelfde aantal kwijt...

Mixed Reality dev
als ik dan toch aan het bellen en mailen ben, denk ik.. bel ik SE ook gelijk ff
Die vrouw vertelde me dat hij het 1ste kwartaal uit moest komen "owh, maar dat is al geweest, nou dan zal hij een deze dagen in de schappen liggen".
Waarom is het niet duidelijk wanneer hij er is... slechte zaak hoor dit
Die vrouw vertelde me dat hij het 1ste kwartaal uit moest komen "owh, maar dat is al geweest, nou dan zal hij een deze dagen in de schappen liggen".
Waarom is het niet duidelijk wanneer hij er is... slechte zaak hoor dit
Net ook maar ff naar Orange gebeld wanneer ik hem daar mee kan nemen als ik mijn abbo verleng.
Konden ze helaas nog niet zeggen, heb maar gevraagd of ze me bellen als ie binnen is...
Nog maar afwachten of ze dat doen maar ja
Konden ze helaas nog niet zeggen, heb maar gevraagd of ze me bellen als ie binnen is...
Nog maar afwachten of ze dat doen maar ja
ff jennen:

Zojuist KPN gebelt
"Binnen 6 maanden"
wat een loos antwoord zeg.. bah
"Binnen 6 maanden"
Daar heb je lekker veel aan, wat een k*t antwoord zeg!Nibbz schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:30:
Zojuist KPN gebelt
"Binnen 6 maanden"
Die dingetjes liggen binnen een week overal in de winkel me thinx....
Hij staat daar ook nog als "Announced 2006, 1Q Status Coming Soon" (bij de specificaties)Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:07:
GSM.TV heeft 'm al. Zie Pricewatch.

Misschien moeten jullie wel de ohw zo mooie W700 pakken ipv de W810
Ik zie het verschil helemaal niet tussen de w800 en de w700 (alleen dat de w700 geen Memory Stick Duo™ slikt, waar de w800 dat wel doet).Sur_G schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:16:
Misschien moeten jullie wel de ohw zo mooie W700 pakken ipv de W810
Maar nee man, moet echt wel die w810i hebben
Daarom ook die smiley erbij.;)
W700 is de W800 alleen andere kleur. Dus hij pakt ook MS Duo.
W810 vond ik al een beetje uitmelken, maja goed er zijn mensne die op die kleurstelling zitten te wachten en hij ziet er toch een stuk anders uit.
Maar de W700 pfff....
W700 is de W800 alleen andere kleur. Dus hij pakt ook MS Duo.
W810 vond ik al een beetje uitmelken, maja goed er zijn mensne die op die kleurstelling zitten te wachten en hij ziet er toch een stuk anders uit.
Maar de W700 pfff....
Ik vind ie W700i nou niet bepaald een toevoeging aan het SE Walkman Phone assortiment... Te weinig geheugen en hij lijkt vrijwel op de W800i en het is nou niet bepaald een aantrekkelijke kleur vind ik.
Offtopic: Darkunreal, waar haal je die lauwe avatars vandaan?
Nee idd, zeer slecht dat hij eigenlijk hetzelfde is.Nippletwister schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:41:
Ik vind ie W700i nou niet bepaald een toevoeging aan het SE Walkman Phone assortiment... Te weinig geheugen en hij lijkt vrijwel op de W800i en het is nou niet bepaald een aantrekkelijke kleur vind ik.
offtopic:
BallerIcons.com, wel ff resizen en een achtergrond toevoegen voordat je ze hier post, anders worden ze helemaal verneukt
Verwijderd
wanneer komt dat kreng
nou uit
om mezelf even duidelijk te maken, ik zit nu met een 3310...
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 20:20 ]
Verwijderd
Ook niks mis mee, heur!Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 20:19:
Ik heb er hier ook nog een liggen als reserve reserv. Onverwoestbaar.
Gsmexpress verwacht hem binnen 2 weken en heeft mij gegarandeerd dat ik de eerste ben die hem krijgt als hij binnen is
Maarja dat zullen ze wel tegen iedereen zeggen
Nee ze zeiden dat ik de eerste benBravebart schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:57:
Gsmexpress verwacht hem binnen 2 weken en heeft mij gegarandeerd dat ik de eerste ben die hem krijgt als hij binnen is![]()
Heel bevredigind mailtje van belcompany 
mijn vraag
dus morgen bel ik als een gek naar het filiaal in doetinchem, of ze hem al hebben. Zo ja, dat ze die appart moeten leggen, dan ren ik desnoods die 20 km wel naar de winkel
.
mijn vraag
antwoord:SonyEricsson heeft sinds april een nieuwe telefoon: de Sonyericsson
W810i. Nu vraag ik mij af wanneer ik deze bij jullie in de schappen kan
vinden met een KPN Hi 30 Abbo?
En is het misschien verstandig, om een contact op te nemen met een
vestiging om er één te laten reserveren?
edit:De SE W810i word eind deze week, begin volgende week verwacht.
dus morgen bel ik als een gek naar het filiaal in doetinchem, of ze hem al hebben. Zo ja, dat ze die appart moeten leggen, dan ren ik desnoods die 20 km wel naar de winkel
[ Voor 18% gewijzigd door Nibbz op 06-04-2006 19:55 ]
Volg dit topic al een tijdje, want ik vind de telefoon toch wel heel erg mooi. Heb nu een K750i waar ik overigens ook erg tevreden mee ben, maar zou toch ook wel graag de W810i willen hebben.
In ieder geval heb ik net even BC (Enschede) gebeld en de meneer aan de lijn verwachte 'm eigenlijk morgen, al kon hij dit natuurlijk niet met zekerheid zeggen. Ook over de prijs kon of mocht hij niets zeggen. Ga zeker morgen even kijken.
In ieder geval heb ik net even BC (Enschede) gebeld en de meneer aan de lijn verwachte 'm eigenlijk morgen, al kon hij dit natuurlijk niet met zekerheid zeggen. Ook over de prijs kon of mocht hij niets zeggen. Ga zeker morgen even kijken.
echt ik zou hem echt gelijk gaan kopen al was het niet dat er geen camera-kapje voor zit! dat vind ik echt een groot nadeel. Als er een kras op zit...

Verwijderd
Op de site van sonyericsson is ie te nu te koop.. Voor 410 euro. Veel te duur, maar hij is er inmiddels wel...
Dan zal de eerste oplage van gsmexpress wel uit 1 exemplaar bestaan. Dan mogen we hem allemaal een weekje vasthouden als een soort wisselbeker
-edit- Maar er zit nu tenminste wel eindelijk schot in de zaak
[ Voor 11% gewijzigd door Bravebart op 06-04-2006 21:11 ]
No SE @ BC
, mayb morgen
Verwijderd
Het goedkoopst is ie tot nu toe bij www.algebeld.nl Daar kost ie
354 euro. Op de officiele www.sonyericsson.nl site, waarhij net uit is, kost ie 419 euro (en, sorry, geen 410 euro)
354 euro. Op de officiele www.sonyericsson.nl site, waarhij net uit is, kost ie 419 euro (en, sorry, geen 410 euro)
kan nog goedkoper hoor
:
telefonie.nl
307 euri's !
Maar, levertijd : week 17
Begin trouwens ernstig te twijfelen om deze te halen, is toch net nog ff beter en symbian. Wie haalt me over ?
telefonie.nl
307 euri's !

Begin trouwens ernstig te twijfelen om deze te halen, is toch net nog ff beter en symbian. Wie haalt me over ?
[ Voor 41% gewijzigd door Tank80 op 07-04-2006 12:18 ]
Je imiteert me mateloos.
Verwijderd
Dat mag ook wel voor die prijs, 200 euro duurder.Tank80 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 12:12:
kan nog goedkoper hoor:
telefonie.nl
307 euri's !
ja, dat boeit me eigenlijk niet zo die prijs...
(no-offense)
Maar stel dat je kon kiezen tussen de W810i en de N80, welke wordt het dan ?

[ Voor 40% gewijzigd door Tank80 op 07-04-2006 14:26 ]
Je imiteert me mateloos.
nokiaTank80 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 12:12:
kan nog goedkoper hoor:
telefonie.nl
307 euri's !

ja lelijk zijn ze wel he
, maar goed ze hebben wel symbian ...
Je imiteert me mateloos.
Verwijderd
Voor de specs zou ik voor de N80 gaan, ik vind hem er inderdaad wel minder mooi uitzien als de W810i misschien moet je voor de n90 gaan die ziet er wel super uit.Tank80 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:24:
ja, dat boeit me eigenlijk niet zo die prijs...(no-offense)
Ik vind momenteel SE veel strakker ogen als Nokia. Met de Walkman-lijn staan ze iig een sterke slag.
Aangezien UMTS momenteel niet echt vaste voeten aan de grond krijgt hoef ik ook niet een phone die dit ondersteund.
N80 vind ik niks in vergelijking met een W810i.
Ik heb hiervoor een 3310 en 3510i gehad en ben nu nog in het bezit van een 6230.
Wil me wel eens aan een SE wagen
Aangezien UMTS momenteel niet echt vaste voeten aan de grond krijgt hoef ik ook niet een phone die dit ondersteund.
N80 vind ik niks in vergelijking met een W810i.
Ik heb hiervoor een 3310 en 3510i gehad en ben nu nog in het bezit van een 6230.
Wil me wel eens aan een SE wagen
[ Voor 29% gewijzigd door Vlassie1980 op 07-04-2006 15:51 ]
Is niet eerder de Nokia N60 een goede tegenhanger van deze SE ? 
Hij zit zo rond dezelfde prijs (wordt gegokt), heeft een vergelijkbaar design, beter scherm en wifi.
Hij zit zo rond dezelfde prijs (wordt gegokt), heeft een vergelijkbaar design, beter scherm en wifi.
[ Voor 45% gewijzigd door Satch op 07-04-2006 16:05 ]
Verwijderd
Die 307 euro van jou is EXCLUSIEF BTW.
Tank80 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 12:12:
kan nog goedkoper hoor:
telefonie.nl
307 euri's !
Ja, dus ?
Haha, nee, sorry niet gezien
Enne, N90, dat is pas een raar ding, gaat volgens mij binnen een week kapot met dat gedraai en geklap.
Nee, ik heb er nog eens over na gedacht, ga toch gewoon voor de W810i, ziet er toch het geilste uit + SE is gewoon een veel mooier merk dan Nokia. (Daarbij mag ik waarschijnlijk binnenkort een leuke smartphone/ blackberry/etc uit zoeken van de baas
Je imiteert me mateloos.
Verwijderd
Kom je toch misschien bij Nokia uit; de E61.Tank80 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:54:
[...]
Ja, dus ?![]()
Haha, nee, sorry niet gezien![]()
![]()
Enne, N90, dat is pas een raar ding, gaat volgens mij binnen een week kapot met dat gedraai en geklap.
Nee, ik heb er nog eens over na gedacht, ga toch gewoon voor de W810i, ziet er toch het geilste uit + SE is gewoon een veel mooier merk dan Nokia. (Daarbij mag ik waarschijnlijk binnenkort een leuke smartphone/ blackberry/etc uit zoeken van de baas)
Kwam vandaag bij The Phone House op de Kalverstraat te Amsterdam. Zag ik een vette poster hangen met een actie voor de w810i... Ik dus naar binnen, even vragen, bleek dat het de poster van volgende week is (ze waren ijverig geweest...).
Het ging om een 2-jarig Hi abo samen met de w810i incl. een speakersetje.... (weet niet welke Hi variant). Aangezien ik toch al Hi30 wilde komt dit me echt prima uit!
Ze bevestigden ook dat ie volgende week er zeker moet zijn (anders schrijven ze ook geen actie uit).
Het ging om een 2-jarig Hi abo samen met de w810i incl. een speakersetje.... (weet niet welke Hi variant). Aangezien ik toch al Hi30 wilde komt dit me echt prima uit!
Ze bevestigden ook dat ie volgende week er zeker moet zijn (anders schrijven ze ook geen actie uit).
Verduurzamen doe je niet voor je portemonnee, maar voor je kroost. | Huis: A++++ | Zon: SolarEdge 10k Homehub, 13kWp, 19,4kWh accu’s | MV: DucoBox Focus | Warmtepomp: ME Ecodan SW75YAA met EHST20D | Tuin: natuurinclusief | Auto: Audi Q4 etron
Naja, dan maar even naar de Kalverstraatminze schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 19:25:
Kwam vandaag bij The Phone House op de Kalverstraat te Amsterdam. Zag ik een vette poster hangen met een actie voor de w810i... Ik dus naar binnen, even vragen, bleek dat het de poster van volgende week is (ze waren ijverig geweest...).
Het ging om een 2-jarig Hi abo samen met de w810i incl. een speakersetje.... (weet niet welke Hi variant). Aangezien ik toch al Hi30 wilde komt dit me echt prima uit!![]()
Mooie actie, maar meestal is het zo dat alles rond donderdag-vrijdag geleverd zal worden en in het ergste geval dus zaterdag. Einde van de week dus helaas....minze schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 19:25:
Het ging om een 2-jarig Hi abo samen met de w810i incl. een speakersetje.... (weet niet welke Hi variant). Aangezien ik toch al Hi30 wilde komt dit me echt prima uit!![]()
Er staat nu een uitgebreide review op nieuwemobiel.nl
Vette review, ik ben nu echt helemaal om! Nog even wachtenMcRed schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 13:34:
Ja, ja, nette reviewminze schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 14:33:
[...]
Vette review, ik ben nu echt helemaal om! Nog even wachten

die rechtse krijg je er niet bij hoor ...
Je imiteert me mateloos.
Verwijderd
die hoef ik er ook niet bijTank80 schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 15:21:
[...]
Ja, ja, nette review...
[afbeelding]
die rechtse krijg je er niet bij hoor ...![]()
....maar dat zal wel aan mijn leeftijd liggen.
Wat een heerlijke review, zo ff helemaal door lezen (ik kijk altijd eerst plaatjes
)
Dus lekker flash files (games/video) op de telefoon.Flash Lite wordt nu volledig ondersteund in JAVA programma's.
[ Voor 62% gewijzigd door Nibbz op 08-04-2006 18:30 . Reden: scheel ]
heb jij die review geschreven?McRed schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 13:34:
zo ja : "De opvolger van de W800i heeft de markt nu bereidt bereikt en heet W810i."
Mixed Reality dev
Op het plaatje staat een PRO Duo, maar in de tekst wordt over een Duo gesproken. Dat zijn toch twee verschillende kaartjes, of heb ik dat misMcRed schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 13:34:
-edit- Wel jammer trouwens dat er niet standaard zo'n bureaulader bijzit
[ Voor 10% gewijzigd door Bravebart op 08-04-2006 22:52 ]
Marc Rutten, McRed... zit er dik inMenesis schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 19:55:
[...]
heb jij die review geschreven?
zo ja : "De opvolger van de W800i heeft de markt nu bereidt bereikt en heet W810i."
Eigenlijk is de W810i helemaal niet de opvolger van de W800i. De W810i had namelijk als W800i de markt moeten bereiken, maar door vertragingen aan bepaalde onderdelen van het toestel werd besloten de W800i in de alom bekende oranje/witte vorm uit te brengen en de W810i pas rond deze tijd te introduceren.
OMG ik sta gewoon met me face op internet 

*die in da licht blauw ben ik

*die in da licht blauw ben ik
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Dit topic is gesloten.