Het Grote SonyEricsson W810i topic - Deel 1

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.965 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nibbz schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 21:18:
[...]

Marc Rutten, McRed... zit er dik in :), maar wat je zegt klopt niet :p

[...]
Dan klopt de originele zin toch nog steeds niet? Ik vind de schrijfstijl van nieuwemobiel.nl zowiezo om van te huilen. De info brengen ze wel en het is leuk dat het in het nederlands is, maar wie wordt er nou wel blij van dit soort paragraven?
Het toestel is met zijn 99 gram ronduit licht, maar daarbij wel zes gram zwaarder dan de K700i en dat merkt men. Verder heeft het toestel met afmetingen van 100 x 46 x 20 mm absoluut geen klagen en is 1 millimeter dunner dan de W800i. Het toestel is ronduit klein en komt ook kleiner over dan de K700i, die eigenlijk zelfs nog kleiner is. Wanneer men kijkt naar andere modellen zoals de D600 of N70 dan zal men zal snel zien dat het toestel zich aardig goed red op de genoemde punten.
dit mag voor mij best wat losser hoor, wat is er mis met de wij-vorm? Zij hebben toch dat ding in de klauwen gehad.. En dat iets ronduit-iets of ronduit-klein is heb ik na een tijdje ook wel gehad..

verder heb ik die dit hele verhaal wel door gelezen, want ik hoop hem volgende week te bestellen :*)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2006 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:35

McRed

Tromgeroffel....

Nibbz schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 21:18:
[...]

Marc Rutten, McRed... zit er dik in :)

[...]
Helaasch... dat de namen op elkaar lijken is hier puur toeval :P De eer voor deze review gaat naar iemand anders!

Ik kwam, ik zag en ik geloofde m'n ogen niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:59
Verwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 09:20:
[...]

Dan klopt de originele zin toch nog steeds niet? Ik vind de schrijfstijl van nieuwemobiel.nl zowiezo om van te huilen. De info brengen ze wel en het is leuk dat het in het nederlands is, maar wie wordt er nou wel blij van dit soort paragraven?

[...]

dit mag voor mij best wat losser hoor, wat is er mis met de wij-vorm? Zij hebben toch dat ding in de klauwen gehad.. En dat iets ronduit-iets of ronduit-klein is heb ik na een tijdje ook wel gehad..

verder heb ik die dit hele verhaal wel door gelezen, want ik hoop hem volgende week te bestellen :*)
Dat tekstje van die review staat ook nog eens vol met spelfouten, ik tel er zo snel al 3 in die 6 regels :z

[ Voor 3% gewijzigd door Bravebart op 09-04-2006 12:53 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:19
Gisteren bij 2 Orange shops geweest in Rotterdam, konden me nog niet vertellen wanneer hij geleverd zou gaan worden :(

Als er nieuwe foons binnenkomen is dat altijd op woensdag zeiden ze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:14

PanMan

Spun!

Ik ben het ook een beetje rond gaan vragen, en hoewel een aantal winkels wel de impressie hadden dat íe er aan kwam, wisten ze nog niet wanneer. Het zou erg leuk zijn als ik hem deze week zou kunnen kopen, wil wel's wat beter internetten op m'n tel (ookal ga ik daarvoor 3x zoveel betalen per MB- leve de nieuwe telfort abo's... :( :( ).

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:35

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

nils7 schreef op zondag 09 april 2006 @ 05:37:
OMG ik sta gewoon met me face op internet :S

[afbeelding]
*die in da licht blauw ben ik :(
Ik zou niet ontevreden zijn als ik naast die in donkerblauw mocht staan :9
edit:
Maar steeds dezelfde stopwoordjes en al die spelvauten storen vreselijk :X

[ Voor 13% gewijzigd door Speedy-Andre op 10-04-2006 11:56 ]

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miezie
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Miezie

Niet zeuren, maar doen.

BelCompany Zwolle zegt dat de telefoon voor volgende week geplanned staat.... Ik word gek!! :S

Verduurzamen doe je niet voor je portemonnee, maar voor je kroost. | Huis: A++++ | Zon: SolarEdge 10k Homehub, 13kWp, 19,4kWh accu’s | MV: DucoBox Focus | Warmtepomp: ME Ecodan SW75YAA met EHST20D | Tuin: natuurinclusief | Auto: Audi Q4 etron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSMHut levert hem al uit hoor

edit:
oeps ;-) iets te snel gelezen!

GSMHut levert hem nog niet uit ;-)

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2006 14:20 . Reden: te snel gelezen! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 00:00

Nibbz

Postmaster General

(jarig!)
vandaag weer met Belcompany gebelt.. maar het werdt wel volgende week.

ik vindt het een hele trieste zaak, dat niemand weet wanneer hij nou beschikbaar is.
slechte zaak SE!!!

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:10

Tank80

Cyanide&&Happiness

Net even "mijn" vodafone hier in Dordrecht gebeld en die verwacht hem aanstaande woensdag. Hij wist het alleen nog niet helemaal zeker. In het ergste geval werd het volgende week woensdag. In ieder geval is de eerste voor mij :P :*). Gelijk even naar de prijs gevraagd; gratis bij een 2-jarig 22,50 abo'tje :). Vergelijkbaar met de W800 dus. Nu dus nog maar 2 onrustige nachtjes slapen ... :D

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Tank80 schreef op maandag 10 april 2006 @ 15:40:
Net even "mijn" vodafone hier in Dordrecht gebeld en die verwacht hem aanstaande woensdag. Hij wist het alleen nog niet helemaal zeker. In het ergste geval werd het volgende week woensdag. In ieder geval is de eerste voor mij :P :*). Gelijk even naar de prijs gevraagd; gratis bij een 2-jarig 22,50 abo'tje :). Vergelijkbaar met de W800 dus. Nu dus nog maar 2 onrustige nachtjes slapen ... :D
Kijk dat is nou nog eens een beetje goed nieuws, nou maar hopen dat de heren van Orange hem ook a.s. woensdag gaan leveren!

Nog ffies geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

(jarig!)
hmmz.. vodafone. Kheb geen flauw idee meer hoe dat zit met prijzen. Kwordt helemaal gek met al die bundels e.d. (daarom staat kpn hi me wel aan, goedkoop..en je weet precies waar je aan toe bent). Vodafone relatief gezien goedkoop of duur?

[ Voor 22% gewijzigd door Nibbz op 10-04-2006 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80

Tank80

Cyanide&&Happiness

Nibbz schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:17:
hmmz.. vodafone. Kheb geen flauw idee meer hoe dat zit met prijzen. Kwordt helemaal gek met al die bundels e.d. (daarom staat kpn hi me wel aan, goedkoop..en je weet precies waar je aan toe bent). Vodafone relatief gezien goedkoop of duur?
Vodafone is relatief iets duurder, maar wel een heel goed netwerk. (maar goed, dat heeft kpn ook)
Voorbeeldje prijzen:
Vodafone UMTS 25 1 jaar

Specificaties
Aantal belminuten of SMS (binnen Bel & SMS TeGoed) 200/200
Bedrag per maand € 25.00
UMTS
Prijs per belminuut (binnen Bel & SMS TeGoed) € 0.13
Prijs per belminuut (buiten Bel & SMS TeGoed) € 0.25
Prijs per SMS (binnen Bel & SMS TeGoed) € 0.13
Eenmalige aansluitkosten € 0.00
Contractduur in jaren 1
Ik weet niet of het extreem duur of goedkoop is, maar ik ben al jaren klant bij Vodafone en ben best tevreden; altijd maximaal bereik, redelijke tarieven in het buitenland (vanwege overal vodafone netwerken), redelijk wat diensten waar je ook wat aan hebt, tegoed meenemen naar volgende maand en dat alles voor voor mij best een redelijke prijs. Maar goed kijk zelf maar :) :

http://www.vodafone.nl/Prive/Abonnement_en_prepaid/

[ Voor 5% gewijzigd door Tank80 op 10-04-2006 16:39 ]

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80

Tank80

Cyanide&&Happiness

Haha, ik had me per abuis ook ingeschreven bij sony-ericsson UK en ik krijg nu dit mailtje:
The Sony Ericsson W810i
Limited stock available!

--------------------------------------------------------------------------------

Dear Jasper

Thank you for visiting the Sony Ericsson web store and pre-registering your interest in the W810i.

You have been pre-selected to take advantage of this exclusive offer - There are just 50x W810i handsets available at this time, and we are pleased to offer you some of the first units to land in the UK.

We look forward to hearing from you.
Steve James, Sony Ericsson Eshop Team

--------------------------------------------------------------------------------

You can purchase the phone in 2 ways:

1) W810i on Vodafone pay monthly tariff
275 inclusive mins, 3 months half price line rental PLUS Stop the Clock and Passport
£35 per month

OR

2) W810i Sim free
Available for only £299.99

Buy the phone today and receive a discount on the all-new MPS-60 portable speakers - Only £20!
Mooi he, "pre-selected, advantage, exclusive", allemaal in 1 zin :). Ik voel me heel speciaal vanmiddag :+

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Tank80 schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:51:
Haha, ik had me per abuis ook ingeschreven bij sony-ericsson UK en ik krijg nu dit mailtje:

[...]

Mooi he, "pre-selected, advantage, exclusive", allemaal in 1 zin :). Ik voel me heel speciaal vanmiddag :+
Volgens mij proberen ze ons gewoon zoet te houden met kreten als: "jij bent natuurlijk de eerste" en die van jou :+

-edit- Hij staat hier trouwens vandaag voor het eerst in een reclamefolder, om precies te zijn in een reclamefolder van tfortelecom die geldig is vanaf vandaag en net binnenkomt :)

[ Voor 29% gewijzigd door Bravebart op 10-04-2006 17:19 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg zojuist een folder in de bus van T for telecom. Staat de W810i gewoon op de voorkant afgebeeld. Die zullen hem dus wel deze week binnen hebben lijkt mij. Anders kan je hem niet in dat krantje zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkW800i
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 17:38:
Kreeg zojuist een folder in de bus van T for telecom. Staat de W810i gewoon op de voorkant afgebeeld. Die zullen hem dus wel deze week binnen hebben lijkt mij. Anders kan je hem niet in dat krantje zetten.
Bij mijn werk (Phone House) krijgen we hem ook eerdaags binnen ;)

Prijs €439,99 (los) eurie :) 20 eurie duurder dan de w800i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de site van www.tfortelecom.nl is ie gratis bij een 2 jarig HI abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

(jarig!)
Tank80 schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:51:

[...]

zo speciaal ben je niet hoor... ik heb 'em nl. ook :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 18:48:
Op de site van www.tfortelecom.nl is ie gratis bij een 2 jarig HI abonnement.
Bij de Phonehouse
is hij net zo duur maar krijg je er speakertjes bij. _/-\o_ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

(jarig!)
Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 19:36:
[...]

Bij de Phonehouse
is hij net zo duur maar krijg je er speakertjes bij. _/-\o_ :P
ben al gelijk aan het mailen of ze die aanbieding in doetinchem of arnhem ook hebben, alleen dan met een Kpn Hi 30 abbo (klote dat je nu niet meer kan bellen)

[ Voor 5% gewijzigd door Nibbz op 10-04-2006 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkW800i
Nibbz schreef op maandag 10 april 2006 @ 19:41:
[...]

ben al gelijk aan het mailen of ze die aanbieding in doetinchem of arnhem ook hebben, alleen dan met een Kpn Hi 30 abbo (klote dat je nu niet meer kan bellen)
Landelijke actie ;) Werk er zelf bij Phone house.

OKe.

W810i vanaf Hi 25 gratis Inclusief SE speakertjes W800i Stijl en een cd/dvd bon van 10 euro. En tot 8 maanden gratis 200 smsjes per maand. Dit alles bij een 2 jarig abbo.

En ja ook in Doetinchem en Arnem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

(jarig!)
MarkW800i schreef op maandag 10 april 2006 @ 20:32:
[...]

Landelijke actie ;) Werk er zelf bij Phone house.

OKe.

W810i vanaf Hi 25 gratis Inclusief SE speakertjes W800i Stijl en een cd/dvd bon van 10 euro. En tot 8 maanden gratis 200 smsjes per maand. Dit alles bij een 2 jarig abbo.

En ja ook in Doetinchem en Arnem ;)
En jullie hebben de telefoon ook overal op voorraad? (fijn dat er iemand van the phonehouse hier bij zit :d)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80

Tank80

Cyanide&&Happiness

OKe.

kan zoiets ook met een andere provider ?

Om er al vast een beetje in te komen; de handleiding ;)

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

ik denk dat bij de phone house het niet lang meer zal duren eer de w810i te koop is. En waarschijnlijk bij elk provider/elk abbonement. Was vanochtend even langsgeweest bij alle telefoonzaken hier in breda :D De T-for-telecom en de belcompany hadden al de dummy's, Bij de phone house hingen al posters en de dummy zou morgen binnenkomen. Allen zeiden dat ze binnen 2 weken al als hete broodjes over de toonbank zullen gaan :)
Alleen de Telfort winkel had m niet, en zou 'm op korte termijn in ieder geval nog niet krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkW800i
Nibbz schreef op maandag 10 april 2006 @ 21:17:
[...]

En jullie hebben de telefoon ook overal op voorraad? (fijn dat er iemand van the phonehouse hier bij zit :d)
nope vandaag nog niet hopen hem eerdaags binnen te krijgen:) Mocht ik hem op voorraad krijgen meld ik dat natuurlijk :)

[ Voor 10% gewijzigd door MarkW800i op 11-04-2006 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkW800i
Tank80 schreef op maandag 10 april 2006 @ 23:10:
[...]

kan zoiets ook met een andere provider ?

Om er al vast een beetje in te komen; de handleiding ;)
telefoon kan met elke abbo, alleen is het dan niet zeker dat je die extra's zoals boxjes enzo erbij krijgt. :) En of de tel gratis is dan .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkW800i
Silverline schreef op maandag 10 april 2006 @ 23:13:
ik denk dat bij de phone house het niet lang meer zal duren eer de w810i te koop is. En waarschijnlijk bij elk provider/elk abbonement. Was vanochtend even langsgeweest bij alle telefoonzaken hier in breda :D De T-for-telecom en de belcompany hadden al de dummy's, Bij de phone house hingen al posters en de dummy zou morgen binnenkomen. Allen zeiden dat ze binnen 2 weken al als hete broodjes over de toonbank zullen gaan :)
Alleen de Telfort winkel had m niet, en zou 'm op korte termijn in ieder geval nog niet krijgen :D
Klopt vandaag winkel omgebouwd kwamen al heel veel mensen die de tel wouden hebben. Helaas konden we hem nog niet leveren :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Ik ga dit toestel sowieso kopen. Alleen twijfel ik nog of ik het toestel los zal kopen en sim only abo erbij. Of dat ik het toestel meteen met een abonnement koopt, maar ik heb eigenlijk geen zin om 2 jaar aan een abonnement vast te zitten. En daarnaast bel/sms ik de ene maand veel en de andere maand weinig. Op zich leek een hi abo me wel wat maar als ik dan internet buiten de bundel om moet betalen heeft dat niet veel zin weinig zin. Wellicht kpn of vodafone. Ik kan iig niet wachten tot het toestel leverbaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Alleen omdat hij zo lang op zich laat wachten lopen we wel mooi de "6 maanden 50%-abonnementskorting" aktie van T-Mobile mis :(

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bravebart schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 13:14:
Alleen omdat hij zo lang op zich laat wachten lopen we wel mooi de "6 maanden 50%-abonnementskorting" aktie van T-Mobile mis :(
die actie geld voor mij anders wel heb mijn bestelling namelijk voor 31 maart geplaatst en mijn activeringsdatum op 17 april ingesteld. Ik heb nu gewoon de eerste 6 maanden 50% korting.

Maar ondertussen heeft t-mobile alweer een andere aktie die bijna net zo voordelig is, moet je maar ff naar informeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 13:32:
[...]

die actie geld voor mij anders wel heb mijn bestelling namelijk voor 31 maart geplaatst en mijn activeringsdatum op 17 april ingesteld. Ik heb nu gewoon de eerste 6 maanden 50% korting.

Maar ondertussen heeft t-mobile alweer een andere aktie die bijna net zo voordelig is, moet je maar ff naar informeren.
Wat vaag, ik heb mijn contractverlenging 17 maart aangevraagd, maar ik krijg met die nieuwe aktie te maken omdat ze pas contactverlenging aanvragen bij T-Mobile als de mobiel leverbaar is :/

Die nieuwe aktie is inderdaad bijna net zo voordelig, alleen over een heel jaar uitgesmeerd.

[ Voor 12% gewijzigd door Bravebart op 11-04-2006 13:41 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:39

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Kun je bij de nieuwere SE modellen trouwens al een MP3 aan een SMS-tone hangen? Bij mijn 'oude' K700 kan dat niet...

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkW800i
Magma schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 15:08:
Kun je bij de nieuwere SE modellen trouwens al een MP3 aan een SMS-tone hangen? Bij mijn 'oude' K700 kan dat niet...
yep bij mijn w800i kan het dus zaou het bij de w810i ook wel zo zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen waarschijnlijk beschikbaar in de Orangeshop in Zwolle (ze krijgen morgen levering, en die gast zei dat ie erbij zou zitten) Whoohooo!! :*)

Edit: Waarschijnlijk is zwolle één van de weinige filialen, anderen krijgen waarschijnlijk vrijdag

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2006 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 15:27:
Morgen waarschijnlijk beschikbaar in de Orangeshop in Zwolle (ze krijgen morgen levering, en die gast zei dat ie erbij zou zitten) Whoohooo!! :*)

Edit: Waarschijnlijk is zwolle één van de weinige filialen, anderen krijgen waarschijnlijk vrijdag
Hou me ff op de hoogte ik moet namelijk ook bij Orange mijn abbo-tje verlengen. Kan pas op vrijdag want dan ben ik vrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sony Ericsson w810i ook gratis bij veel 1-jarige abonnementen: (bron: www.algebeld.nl)
T-mobile Flex vanaf 40
T-mobile Relax vanaf 750
KPN hi vanaf 100
KPN mobiel vanaf 90
Telfort vanaf 400 (2 euro)
Van Orange en Vodafone heb ik ze (nog) niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80

Tank80

Cyanide&&Happiness

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:06:
Sony Ericsson w810i ook gratis bij veel 1-jarige abonnementen: (bron: www.algebeld.nl)
Van Orange en Vodafone heb ik ze (nog) niet kunnen vinden.
Bij Vodafone iig gratis bij 2 jarig 22.50 abo'tje. Kan je zelf kijken wat hij ongeveer kost bij 1 jaar ;)

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

(jarig!)
vandaag in arnhem phonehouse, orange shop, t for telecom en belcompany langs geweest. Niemand had hem natuurlijk :p. Maar bij T for Telecom heb ik wel een dummy vast gehad, en moet zeggen.. dit is echt een winnaar :). Ding is echt super mooi zeg.

Vrijdag na school de stad maar eens in gaan, en nu maar hopen dat het wachten dan eindelijk afgelopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miezie
  • Nu online

Miezie

Niet zeuren, maar doen.

Nibbz schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:17:
Vrijdag na school de stad maar eens in gaan, en nu maar hopen dat het wachten dan eindelijk afgelopen is.
:')
Vrijdag is het goede vrijdag... een alom gerespecteerde (tenminste meestal) vrije dag...

Verduurzamen doe je niet voor je portemonnee, maar voor je kroost. | Huis: A++++ | Zon: SolarEdge 10k Homehub, 13kWp, 19,4kWh accu’s | MV: DucoBox Focus | Warmtepomp: ME Ecodan SW75YAA met EHST20D | Tuin: natuurinclusief | Auto: Audi Q4 etron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80

Tank80

Cyanide&&Happiness

Vrijdag is het goede vrijdag... een alom gerespecteerde (tenminste meestal) vrije dag...
Vrije dag ? :'( Ik moet gewoon lekker werken hoor ;( :Y)
(en nee, het is niet een een of ander bijbaantje ;))

[ Voor 24% gewijzigd door Tank80 op 11-04-2006 16:35 ]

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

minze schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:22:
[...]

:')
Volgens mij is Goede Vrijdag niet echt een nationale feestdag :/ , dus de winkels moeten open zijn. Daar komt nog bij dat de kerel van Orange in Zwolle zei dat ik ook vrijdag kon langskomen om dat ze em dan zeker zouden hebben. Dus ik neem aan dat ze ook vrijdag open zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nippletwister schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 15:43:
[...]

Hou me ff op de hoogte ik moet namelijk ook bij Orange mijn abbo-tje verlengen. Kan pas op vrijdag want dan ben ik vrij :)
Ik zal et wel ff posten als ik em morgen heb :P

EDIT: als ze em morgen hebben ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2006 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo is even kijken waar hij nu het goedkoopst is:

The Phonehouse
Gratis bij een 2 jarig HI €25 abbonement.
+ een gratis Walkman Music Pack

GSM.TV
Gratis bij een 2 jarig Vodafone €22,50 abbonement
Cashback € 39,00

T For Telecom
Gratis bij een 2 jarig HI €25 abbonement.

Als iemand anders interresante aanbiedingen weet graag hier even neerzetten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miezie
  • Nu online

Miezie

Niet zeuren, maar doen.

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 17:31:
[...]

Volgens mij is Goede Vrijdag niet echt een nationale feestdag :/ , dus de winkels moeten open zijn. Daar komt nog bij dat de kerel van Orange in Zwolle zei dat ik ook vrijdag kon langskomen om dat ze em dan zeker zouden hebben. Dus ik neem aan dat ze ook vrijdag open zijn...
Kan het fout hebben :)

ik scoor em iig bij de phonehouse :) aantrekkelijke actie is dat, en ik weet zeker dat ik niet gedold wordt dat mijn abonnement te vroeg in gaat (per 20 juni)...

Kan niet wachten, hoop zo dat ie niet tegenvalt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PanMan

PanMan

Spun!

Ik wil sowieso geen 2 jarig abo, maar een 1 jarig. Ik denk dat er over een jaar ook mooie UMTS toestellen zijn, en dan wil ik zoeen wel. Bovendien is een 2 jaar abo gewoon niet interessant, als je het na rekent: dan is 1 jaar en 1 jaar sim-only veel goedkoper. Ik verwacht hem eigenlijk wel ongeveer gratis te krijgen, bij 1 jaar Telfort 400. Hij is bij die algebeld shop E20. En bij de telfort shop is de voorloper, de w800, gratis. En aangezien deze ws niet zo veel in prijs scheelt... Ik ga vrijdag maar's de stad in, hoop hem ergens te vinden.

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PanMan schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 22:55:
... En bij de telfort shop is de voorloper, de w800, gratis. En aangezien deze ws niet zo veel in prijs scheelt... Ik ga vrijdag maar's de stad in, hoop hem ergens te vinden.
Ik denk dat die vlieger voorlopig nog niet op gaat, aangezien de vraag nu aardig hoog is zou het een beetje dom zijn om laag te beginnen qua prijs... kan et mis hebben hoor!! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PanMan

PanMan

Spun!

Als hij bij Algebeld 2 tientjes is, is hij dus sowieso 2 tientjes. Dat vind ik prima (al is gratis natuurlijk altijd beter :)). En volgens mij is Sony ook gewoon niet van plan hem veel duurder dan de huidige W800 in de markt te zetten, maar meer als vervanging die in het begin net iets duurder is. Dus denk ik dat ik ook wel uit kan gaan van de prijzen van de W800 nu, en die zijn ook 0E bij 1 jaar 400 min.
Als hij ergens ook met speakerset gratis, of goedkoop, is dan is dat ook wel een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik heb niets gezegd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

het is zoiezo onzin om een tweejarig abbonement te nemen
Liever een 1-jarig ietwat duurder abbonement dan zo'n tweejarig nonsense abbonement.
24mnd x 22,50 EUR = 540 EUR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

(jarig!)
Silverline schreef op woensdag 12 april 2006 @ 09:17:
Liever een 1-jarig ietwat duurder abbonement dan zo'n tweejarig nonsense abbonement.
Tis maar net wat je d'r voor over wilt hebben, ik vind 30 euro de maand prima, heb geen zin om 50 of 60 euro de maand te moeten inleveren

[ Voor 3% gewijzigd door Nibbz op 12-04-2006 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silverline schreef op woensdag 12 april 2006 @ 09:17:
12mnd x 44 (Telfort 400) = €528

+ dat je voorlopig nog €49 bij moet betalen bij GSM.TV

Ik denk dat het qua kosten dus niet veel uitmaakt of je nu een 1 jarig of een tweejarig abbonement afsluit. Het hangt een beetje van je belgedrag af lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miezie
  • Nu online

Miezie

Niet zeuren, maar doen.

Het maakt zowiezo niet uit wat voor abo je neemt... ze naaien je toch wel :)

1 jarig betaal je fiks bij, 2 jarig betaal je niet bij maar ben je langer gebonden. Al met al ben je altijd ongeveer even duur uit. Sim-only en de telefoon zelf kopen is ook duurder dan een abo met telefoon.

Heb dat een keer uitgezocht, en ik sluit gewoon een 2-jarig abo af. Bovendien heb je bij 1-jarig ook altijd aansluitkosten enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad... en het bellen moet ook nog wat kosten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net orangeshop in zwolle gebeld, ze hadden em binnen.
Hij is gratis vanaf 22,50 2 jaar.

Ze hebben nu actie dat je voor 50 eurie extra bij een 22,50 abo een 2 gig stickie erbij krijgt. Bij 32,50 krijg je em gratis..

nou, ik ga nu als een gek naar de orangeshop. tot later!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:51:

Ze hebben nu actie dat je voor 50 eurie extra bij een 22,50 abo een 2 gig stickie erbij krijgt. Bij 32,50 krijg je em gratis..

Beter dan die aktie :) Zometeen nog maar eens Orange bij mij in de buurt bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PanMan

PanMan

Spun!

Het scheelt wel als je ook nog belt :). Ik bel toch wel voor E50/mnd ofzo, dus ik wil sowieso een 400 min bundel. Dan kan ik die voor 1 of 2 jaar nemen. Als ik de tel die ik wil dan gratis krijg bij 1 jaar, zou ik gek zijn als ik 2 jaar neem: nu kan ik dat 2e jaar OF een sim-only nemen (en daarmee veel geld besparen), OF een andere tel uitzoeken (en geen geld besparen, maar wel een jaar eerder een nieuwe hebben). Ik ga het nu niet precies uitrekenen, maar dat heb ik wel's gedaan, en 2x 1 jaar levert iets van E250 verschil op tov 1x 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miezie
  • Nu online

Miezie

Niet zeuren, maar doen.

bij grootverbruik wel, maar als je rond €30-40 zit kan het niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Orange shop Heerlen heeft m nog niet binnen maar verwacht m morgen. Meteen maar laten reserveren, 1 jaar verlengen 42,50, bijbetaling van 59 euro.

Wat die 2Gig geheugenkaart betreft, dat geld voor de eerste 1000 mensen die m via de orange-shop aanschaffen.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:51:

Heb je hem al ? >:)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net met n vriend in eindhvn geweest shoppe, hij heeft hem gekocht bij de Orange shop

Ze hadden een levering van 10 telefoons, bij 25 euro was hij gratis en kreeg je het eerste jaar 50% korting.. dus betaal je 12,50 per maand. Goeie deal lijkt me

Bij T for Telecom hadden ze wel de dummy en verwachten ze de levering nog voor het weekend, met t-mobile flex 20 is hij gratig en krijg je 20% korting.. Je betaalt dus 16 euro per maand..

Ik wil zowiezo geen orange omdat die gelocked is, en bij T for Telecom zou ik nog even moeten wachten..

Heb gelukkig wel al kunnen spelen met de telefoon en het werkt heel relaxt, de foto's spatten van het beeld af.. heerlijke bediening dit systeem werkt beter dan de joystick..

Joris

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2006 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

(jarig!)
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 16:05:
Ik ben net met n vriend in eindhvn geweest shoppe, hij heeft hem gekocht bij de Orange shop

Ze hadden een levering van 10 telefoons, bij 22,50 was hij gratis en kreeg je het eerste jaar 50% korting.. dus betaal je 12,50 per maand. Goeie deal lijkt me

Bij T for Telecom hadden ze wel de dummy en verwachten ze de levering nog voor het weekend, met t-mobile flex 20 is hij gratig en krijg je 25% korting.. Je betaald dus 16 euro per maand..

Ik wil zowiezo geen orange omdat die gelocked is, en bij T for Telecom zou ik nog even moeten wachten..

Heb gelukkig wel al kunnen spelen met de telefoon en het werkt heel relaxt, de foto's spatten van het beeld af.. heerlijke bediening dit systeem werkt beter dan de joystick..

Joris
I WANT!! haha, tja, voor mij wordt het hopelijk vrijdag.. anders maandag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 16:05:

Ze hadden een levering van 10 telefoons, bij 22,50 was hij gratis en kreeg je het eerste jaar 50% korting.. dus betaal je 12,50 per maand. Goeie deal lijkt me

Bij T for Telecom hadden ze wel de dummy en verwachten ze de levering nog voor het weekend, met t-mobile flex 20 is hij gratig en krijg je 25% korting.. Je betaald dus 16 euro per maand..

Joris
Wat een kleine levering; 10 exemplaren :/ Maar wel goed dat de levering op gang komt :)

Bij T-Mobile krijg je trouwens 1 jaar lang 20% korting, waardoor je op 16 euro komt bij een Flex 20

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het waren overal kleine leveringen, bij T for Telecom verwachtte hij er nog minder als tien. Daarbij had hij al reserveringen staan dus het wordt krap..

de volgende levering zou ook moeilijk worden, hier kan wel 3 a 4 weken tussen zitten. Dit was tenminste het geval bij de W800 en de K750, ze verwachtte niet dat SE rekening gehouden zou hebben met de populariteit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:59
http://shop.orange.nl/proddet.asp?productbundel=7094

Orange heeft em binnen!

Hoop dinsdag ernaartoe te kunnen.

[ Voor 19% gewijzigd door Hidde op 12-04-2006 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie boven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Heeft nog iemand hem bij gsmexpress besteld ? Een kijken of ik echt bij een van de eersten zit ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:44
Die van orange is iig wel gebrand in frankrijk, weet niet of dat ook in de nl is.
(pics van Evenmobile forums) ( de branding van de icoontjes is weer eens wat anders :P )

Afbeeldingslocatie: http://img225.imageshack.us/img225/8453/p22217281xv.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img415.imageshack.us/img415/7610/p22217210uq.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Pendulum op 12-04-2006 17:19 . Reden: bron + andere pic toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

IK HEB M !!!!!!

de orange winkel heeft m!!

ik kreeg als student zijnde 25 euro korting op aankoop vh toestel!
De prijs was 79,95 EUR
dus ik moest 44,95 euro betalen
dit icm 1-jarig 32,50 abbo
en aansluitkosten: 0,01 EUR

maar er is een actie, de eerste 4 maanden betaal ik maar 22,50.
Verder kun je na 6 maanden je abbo downgraden naar 22,50!!

reken uit: 22,50x10mnd + 32,50x2mnd + 44,95eur + 0,01 EUR = 334,96 EURO in totaal

nadeel is wel dat hij orange branded is, maar ik heb wel gevraagd dat ie simlock vrij was, en dat werd ook ff snel gedaan :D

excellent service!!!

edit: LOL, ik was ook in orange shop eindhoven geweest om 16.00h had ik m gekocht, de beste man vertelde mij dat ik de tweede was die 'm kocht. Rara, wie was de eerste ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Silverline op 12-04-2006 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:59
Stinkend datie Orange branded is, hoop em morgen te krijgen. De shop in Den Haag neemt de telefoon niet op dus weet niet of die nog voorradig is. En me vader wil alleen gaan als hij zeker op voorraad is.

Dus morgen langs en vragen of ze em achter willen houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het blijft een klein wereldje..

de logo's die hierboven staan zijn idd die zoals die op de orange branded is.. Dit vind ik toch wel jammer, ook onderaan staat het orange logo met W810i ernaast.. Als ik iets wil moet hij wel perfect zijn en dus niet branded..

Veel plezier met je telefoon!
trouwens hoe werkte de headset bij jou, toen wij de radio functie probeerde kwam er een melding dat we de headset moesten aansluiten omdat die als antenne fungeerde, maar we hadden de headset wel gewoon aangesloten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

(jarig!)
zojuist belcompany weer gebelt, 4 personen hadden hem besteld.. en ik was nummer 4. Zaterdag kwamen ze binnen (weet iemand welke tijd? niet dat ik er om half 10 sta, maar dat de postbode nog niet langs is gekomen :p). En dan hoop ik dat ze er meer dan 4 krijgen.. anders zou dat heel lelijk zijn

edit:
Jeuris, een suikerklontje doet wonderen voor orange logo's e.d. :p

edit 2:
en neem aan dat die iconen makkelijk te wijzigen is d.m.v. nieuwe firmware

[ Voor 24% gewijzigd door Nibbz op 12-04-2006 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em ook vanaf vanmiddag 14:30 en het is een heel zwaar rielekste telefoon!

Iemand vroeg hier een tijdje geleden of je eindelijk eigen smstones kon gebruiken, het antwoord is JA!!

Voor de rest raad ik jullie aan om et ding gewoon zelf te kopen! ;)

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2006 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Ik heb hem ook net gehaald bij orange ! super chill ding ! :)

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
beetje offtopic maargoed : @ DarkUnreal, hoe zet je Flashmovies zoals die van NewGrounds dan op je telefoon? Vanalles geprobeerd maar werkt niet... :'( ( om ze als bestand te krijgen )

(edit, google helpt :) )

[ Voor 9% gewijzigd door Pendulum op 12-04-2006 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Damnz, ze hebben toch niet dat chille walkman logo eraf gehaald mag ik hopen :( en het vervangen voor dat orange logo :r

Die van mij staat iig gereserveerd, hopelijk kan ik hem vrijdag halen

[ Voor 12% gewijzigd door Vlassie1980 op 12-04-2006 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

(jarig!)
Speed-Searcher schreef op woensdag 12 april 2006 @ 19:37:
beetje offtopic maargoed : @ DarkUnreal, hoe zet je Flashmovies zoals die van NewGrounds dan op je telefoon? Vanalles geprobeerd maar werkt niet... :'( ( om ze als bestand te krijgen )

(edit, google helpt :) )
Is het gelukt jah? Wat is de kwaliteit... goed? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
Nibbz schreef op woensdag 12 april 2006 @ 20:38:
[...]

Is het gelukt jah? Wat is de kwaliteit... goed? :*)
Is gelukt jah :) kwaliteit is top gewoon hetzelfde als je ze bekijkt :*) Grootte valt nog mee, het bestand van "ff7" is net geen 4mb. Weet niet of mensen met de telefoon al zo'n filmpje hebben bekeken op phone. Als iemand dit gelukt is vertel ervaringen! Moet je ze net zoals bij avi en mpeg bestanden resizen? Ben benieuwd.. echt top als dit werkt :)

Net nog even bekeken, zelfs fullscreen (op pc scherm) is het gewoon nog briljant!

[ Voor 18% gewijzigd door Pendulum op 12-04-2006 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

weet er iemand een goede theme??
de standaard thema's zijn te donker... :D

en btw, mijn orange-w810i maakt in het vergadering-profiel (menu zit in de uit-knop),
GEEN geluid tijdens een foto maken! _/-\o_
Het schijnt dat de unbranded w810i dát nl. wel doet?!...

[ Voor 65% gewijzigd door Silverline op 12-04-2006 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speed-Searcher schreef op woensdag 12 april 2006 @ 21:39:
[...]
Net nog even bekeken, zelfs fullscreen (op pc scherm) is het gewoon nog briljant!
opzich heel logisch, aangezien flash vector-based is... :)
Ik denk dat ik voor een 1jarig 32.50 OrangeFree ga. Wel erg jammer van het gebrand! Is hier iets aan te doen? En waar gaat dat suikerklontje over? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 22:57:
[...]

Ik denk dat ik voor een 1jarig 32.50 OrangeFree ga. Wel erg jammer van het gebrand! Is hier iets aan te doen? En waar gaat dat suikerklontje over? :P
ik heb ook 1 jarig 32,50 orange free gedaan!

- nu 4 maanden 10% korting op maandkosten --> je betaalt 22,50
- OV-korting twv 25,euro op aanschaf toestel (je betaalt 45 ipv 70 o.i.d)
- na 6 mnd kun je abbo downgraden naar 22,50!!

dit raad ik btw iedereen aan te doen!! :D

Heb niet zozeer last van de orange branding, geen vervelende ORANGE-wap-links...

[ Voor 4% gewijzigd door Silverline op 12-04-2006 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:35

McRed

Tromgeroffel....

Aaaahhhgrrrr, dat meen je niet dat orangelogo op het toestel! |:(

Ik kwam, ik zag en ik geloofde m'n ogen niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

na >*<**<* en dan software info krijg ik dit:
R4CF002
prgCXC1250321_ORANG
E_HN R4CF002

EROM: R3A005
prgCXC 12504 16_EROM_
DB2010_HELEN_FOTA_FL
AFLA_SIBLEY

Softwareversies voor
LCD-scherm
Hoofdscherm
Huidig: 0

Camera SWversie
Camera
Huidig: 4.5

Softwareversies voor
ITP
CXC 125 0326 R1E

Aanpassing
CDA 1024949/53 R5A
cxc1250324 R4CF002
ORANGE_GEN
Memory Stick:
CDA102428/100

Content versie
PA6
Memory Stick: R1A

Versie van
JavaTM-software
6.3

Updateservice SW
UA-versie:
CAH1069179 R3B010
2006-02-15 17:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:02
kan iemand de ori. themes van de w810 er op zette.. kan ik ze o pme w800 zette 8)

alvast bedankt
Angela

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80

Tank80

Cyanide&&Happiness

Djambo schreef op woensdag 12 april 2006 @ 23:31:
kan iemand de ori. themes van de w810 er op zette.. kan ik ze o pme w800 zette 8)

alvast bedankt
Angela
check de startpost :z ;)

ga de mijne hopelijk morgen halen ! :)

/edit: typo

[ Voor 5% gewijzigd door Tank80 op 12-04-2006 23:37 ]

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

gvd hoe krijg ik een clock in beeld als de telefoon op standby staat.... normaal bij elke telefoon zie je een digitale clock in beeld was bij mijn oude nokia ook gewoon zie... Ik kan het niet vinden op deze :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Firecow schreef op woensdag 12 april 2006 @ 23:59:
gvd hoe krijg ik een clock in beeld als de telefoon op standby staat.... normaal bij elke telefoon zie je een digitale clock in beeld was bij mijn oude nokia ook gewoon zie... Ik kan het niet vinden op deze :?
ja ik zocht m ook al, het scherm gaat zo snel uit.....

niet bij Instellingen rechtsonder iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

(jarig!)
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 22:57:
[...]

Nou een suikerklontje krast het orange logo weg, maar krast niet hard genoeg om in de behuizing van de telefoon te krassen. Resultaat = Orange logo weg (eerst even met een suikerklontje schuren, en dan met een vochtige doek de suiker wegpoetsen.

Werkt prima

[ Voor 1% gewijzigd door Nibbz op 13-04-2006 00:11 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Nibbz schreef op donderdag 13 april 2006 @ 00:11:
[...]

Nou een suikerklontje krast het orange logo weg, maar krast niet hard genoeg om in de behuizing van de telefoon te krassen. Resultaat = Orange logo weg (eerst even met een suikerklontje schuren, en dan met een vochtige doek de suiker wegpoetsen.

Werkt prima
is dit uit ervaring??

want het lijkt erop dat dat orange logo ONDER c.q. IN dat rubber/plastic ding zit...

en wat betreft die 'slaapstandklok' heeft SE er volgens mij uitgesloopt, aangezien die in de k750/w800 wel in het menu zit (instellingen-display) :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

Die fot's zijn in iedergeval super relax die er uit komen... Alleen die video's zijn echt zwaaar bagger.

Afbeeldingslocatie: http://www.racefotografie.nl/dpz/ajaxfietstas.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Hoe snel is de usb aansluiting nu?
In de specs staat BT1.2 en niet meer BT2.0 compliant, kan BT nog steeds tegelijk bijv. een headset, een pc en een andere mobiel verbinden :?
Jammer dat filmpjes opnemen kennelijk nog zuigt, speelt ie bestaande mp4's wel soepel af?

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

usb heb ik nog niet geprobeerd
wel mp3s ff via bluetooth verzonden, dat ging ruwweg iets met 40kb/s, maar m'n bt stick is ook maar bt 1.2 ofzo (cheap ass 16 euro)

de meegeleverde oordopjes kicken ass, het is zo'n vreemde conus die je echt IN je oorsmeer moet proppen zodat de bass goed tot z'n recht komt. je kunt ook gewoon je eigen oordopjes gebruiken. Er komt een redelijk volume uit, met mijn koptelefoon kwam er nog aardig wat geluid uit.
De speaker die op de telefoon zit is ook van betere kwaliteit (ik ben een verzadigde k700i-gebruiker), de bass hoor je nog best redelijk...

Ook geweldig is de PLAY knop a/d linkerkant. die druk je in en het speelt mp3/radio af waar tie gebleven was. En je kunt gewoon verder door het menu bladeren etc. Ook foto's maken, maar dan hapert het wel even.

edit: headset werkt, steek m er goed in!

[ Voor 5% gewijzigd door Silverline op 13-04-2006 04:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Firecow schreef op donderdag 13 april 2006 @ 00:40:
Die fot's zijn in iedergeval super relax die er uit komen... Alleen die video's zijn echt zwaaar bagger.

[afbeelding]
Die foto ziet er idd heel mooi uit, is de resolutie van gemaakte video's dan zo laag of is de framerate heel laag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Nippletwister schreef op donderdag 13 april 2006 @ 11:05:
[...]

Die foto ziet er idd heel mooi uit, is de resolutie van gemaakte video's dan zo laag of is de framerate heel laag?
video resolutie is max. 176x144

btw

ik heb een irritante bug gevonden:
Doe dit eens, wanneer je in het beginscherm staat:
Hou de telefoon horizontaal in camerastand (voor de orientatie)
1. druk de cameraknop aan de zijkant ongeveer 1 sec in
2. druk * in om het licht aan te zetten
3. switch eens een paar keer naar video/ of terug naar foto-modus ("joystick" omhoog/omlaag)

Na 3 á 4 keer switchen wacht ik een seconde, en dan gaat de LED ineens zomaar knipperen!!
Heel irritant wanneer je foto's maakt, zo heb je kans dat de foto ZONDER licht wordt gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Firecow schreef op donderdag 13 april 2006 @ 00:40:

[afbeelding]
Komt die gewoon rauw van je mobiel af of heb je hem nog wat opgepoetst ;)

Hij ziet er idd zwaar relaxt uit :)

[ Voor 3% gewijzigd door Bravebart op 13-04-2006 13:12 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Bravebart schreef op donderdag 13 april 2006 @ 13:11:
[...]

Komt die gewoon rauw van je mobiel af of heb je hem nog wat opgepoetst ;)

Hij ziet er idd zwaar relaxt uit :)
Vers vd memorystick:

DSC00009.jpg
en je kunt ook in de telefoon inzoomen ergens op de foto en dat opslaan als nieuwe foto:
DSC00026.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Da's niet echt goed die pic, ziet er overbelicht uit, beetje een waas erover zeg maar :/
Een foto moet knallen, net als deze van m'n K750i ;)Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/highend/Dsc00006k.jpg

[ Voor 52% gewijzigd door Speedy-Andre op 13-04-2006 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Speedy-Andre schreef op donderdag 13 april 2006 @ 14:16:
Da's niet echt goed die pic, ziet er overbelicht uit, beetje een waas erover zeg maar :/
Voor een telefooncamera vind ik het echt niet slecht, het is en blijft immers een mobiele telefoon en geen pure camera :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PanMan

PanMan

Spun!

Ben net naar een 4 tal winkels geweest. Belcompany, T-for-telecom, phonehouse en telfort-shop. (handig, die zitten hier binnen 500m van elkaar :)). Geen van allen hadden hem al. En bij phonehouse en t-for-telecom was hij 160-175E met een 1 jarig telfort abo, maar dat was even duur als de w800. Bij de telfort shop was die (w800) gratis, en wisten ze nog niet wanneer de 810 zou komen, maar zou die ws ook gratis zijn. Ik heb er iig een gereserveerd (iets dat ze bij the phone house ook niet deden, vreemd genoeg). Vind die prijsverschillen wel raar, dacht altijd dat zoiets max een paar tientjes scheelde, maar geen >150E. Nu hopen dat de telfort shop hem snel heeft, koop hem het liefst daar, dan heb je gewoon 1 aanspreekpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nippletwister schreef op donderdag 13 april 2006 @ 14:19:
Voor een telefooncamera vind ik het echt niet slecht, het is en blijft immers een mobiele telefoon en geen pure camera :)
Dan moet je wachten op de K800:
  • 3,2 megapixel camera
  • xenon flitsbuis
  • ...
Ik vraag me af wanneer telefoonfabrikanten door gaan hebben dat APS CMOS camera's een stuk beter werken (minder ruis) dan gewone CMOS sensoren...en nog minder stroom verbruiken ook (tot 100x minder).
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.