Dan klopt de originele zin toch nog steeds niet? Ik vind de schrijfstijl van nieuwemobiel.nl zowiezo om van te huilen. De info brengen ze wel en het is leuk dat het in het nederlands is, maar wie wordt er nou wel blij van dit soort paragraven?Nibbz schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 21:18:
[...]
Marc Rutten, McRed... zit er dik in, maar wat je zegt klopt niet
[...]
dit mag voor mij best wat losser hoor, wat is er mis met de wij-vorm? Zij hebben toch dat ding in de klauwen gehad.. En dat iets ronduit-iets of ronduit-klein is heb ik na een tijdje ook wel gehad..Het toestel is met zijn 99 gram ronduit licht, maar daarbij wel zes gram zwaarder dan de K700i en dat merkt men. Verder heeft het toestel met afmetingen van 100 x 46 x 20 mm absoluut geen klagen en is 1 millimeter dunner dan de W800i. Het toestel is ronduit klein en komt ook kleiner over dan de K700i, die eigenlijk zelfs nog kleiner is. Wanneer men kijkt naar andere modellen zoals de D600 of N70 dan zal men zal snel zien dat het toestel zich aardig goed red op de genoemde punten.
verder heb ik die dit hele verhaal wel door gelezen, want ik hoop hem volgende week te bestellen
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2006 09:39 ]