Het Grote SonyEricsson W810i topic - Deel 1

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.963 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:09

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 14:42:
[...]

Ik vraag me af wanneer telefoonfabrikanten door gaan hebben dat APS CMOS camera's een stuk beter werken (minder ruis) dan gewone CMOS sensoren...en nog minder stroom verbruiken ook (tot 100x minder).
Dat kan met de prijs en de implementatie te maken hebben, Nokia kan er baat bij hebben omdat er geen fotografie achtergrond is, SE gebruikt de technologie van Sony en Sony zal niet staan te springen om bij een ander sensors in te kopen.
Overigens heb ik al 9MP samples gezien voor $90, dus aan de prijs ligt het denk ik niet :+
Voordeel van aps cmos modules is dat de aansturing al is ingebouwd, toch kan ik me voorstellen dat SE al (eigen) aps cmos modules gebruikt, de K800i met 3,2MP zou er een kunnen hebben, al heb ik nog geen goede plaatjes gezien in donkere omstandigheden :/
In de professionele fotografie is (aps) cmos nog steeds niet de norm, mede vanwege de nog altijd aanwezige problemen bij weinig licht.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:13

Tank80

Cyanide&&Happiness

Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 14:42:
[...]

Ik vraag me af wanneer telefoonfabrikanten door gaan hebben dat APS CMOS camera's een stuk beter werken (minder ruis) dan gewone CMOS sensoren...en nog minder stroom verbruiken ook (tot 100x minder).
Het zal wel te maken hebben met de prijs denk je niet ? Het kan altijd beter/sneller/geiler, maar je wilt ook niet de hoofdprijs betalen voor je telefoontje.
/edit: snelle andre hierboven was me voor en nog een stuk beter ook :X :+

/ontopic: heb net vodafone weer eens gebeld (om dezelfde reden als PanMan) en die zijn m nog aan het branden/testen :( :'( :| (stelletje #@@#@^$&%$%^#). Weet iemand of je je huidige vodafone abo ook kan verlengen bij bv. the phonehouse ipv. vodafone winkel ?

/edit 2: Voor de vodafone mensen; ik ben net nog gebeld door vodafone (niet de winkel, maar de klantenservice, had ze nl. ook nog zitten mailen) en het duurt nog 2 weken voordat zij hem gaan leveren :/

[ Voor 20% gewijzigd door Tank80 op 13-04-2006 17:20 ]

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miezie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:02

Miezie

Niet zeuren, maar doen.

Tank80 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 15:02:
[...]
/ontopic: heb net vodafone weer eens gebeld (om dezelfde reden als PanMan) en die zijn m nog aan het branden/testen :( :'( :| (stelletje #@@#@^$&%$%^#). Weet iemand of je je huidige vodafone abo ook kan verlengen bij bv. the phonehouse ipv. vodafone winkel ?
Natuurlijk kan dat, maar ook daar verkopen ze wel branded telefoons AFAIK

Anyhow, je bent vrij in de keuze van je winkel :)

Verduurzamen doe je niet voor je portemonnee, maar voor je kroost. | Huis: A++++ | Zon: SolarEdge 10k Homehub, 13kWp, 19,4kWh accu’s | MV: DucoBox Focus | Warmtepomp: ME Ecodan SW75YAA met EHST20D | Tuin: natuurinclusief | Auto: Audi Q4 etron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
minze schreef op donderdag 13 april 2006 @ 15:24:
[...]

Natuurlijk kan dat, maar ook daar verkopen ze wel branded telefoons AFAIK

Anyhow, je bent vrij in de keuze van je winkel :)
Zitten hier geen consequenties aan als je bijvoorbeeld je Orange abbo verlengd en verlaagd (heb nu een 2-jarig abbo van 42,50 maar wil terug naar 32,50)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miezie

Miezie

Niet zeuren, maar doen.

Nippletwister schreef op donderdag 13 april 2006 @ 15:32:
[...]

Zitten hier geen consequenties aan als je bijvoorbeeld je Orange abbo verlengd en verlaagd (heb nu een 2-jarig abbo van 42,50 maar wil terug naar 32,50)?
Dat weet ik niet, maar het zou geen consequenties moeten hebben. Ik zou zeggen, check je contract ;)

Verduurzamen doe je niet voor je portemonnee, maar voor je kroost. | Huis: A++++ | Zon: SolarEdge 10k Homehub, 13kWp, 19,4kWh accu’s | MV: DucoBox Focus | Warmtepomp: ME Ecodan SW75YAA met EHST20D | Tuin: natuurinclusief | Auto: Audi Q4 etron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:59
Is er geen hack ofzo dat je die standaard nummers die op je mobiel staan kan weghalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is hij alleen nog maar bij ornage of ook al bij bijvoorbeeld t-mobile?
Daar wil ik hem namenlijk graag kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook bij tmobile
http://2call.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat hij de leverbaarheid bedoeld :) en nee hij is tot nu toe alleen nog bij orange als ik de verhalen zo lees.

iig 2 call kan hem nog niet leveren.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2006 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t for telecom verwacht hem nog voor het weekend, beschikbaar met t-mobile flex 20..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miezie

Miezie

Niet zeuren, maar doen.

PhoneHouse Zwolle verwacht hem volgende week of misschien zaterdag... In ieder geval heb ik em maar gereserveerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:00
Gsmexpress.nl verwacht hem ook volgende week :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggpelupessy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-09 07:15
Ben vandaag langs Orangeshop Almere geweest. Na wat ruzie met de Shop manager dat de W810i ook te koop is bij Orange Eindhoven ( hij zei dat de w810i pas volgende week werden geleverd) kreeg hij de bevestiging dat de telefoons vandaag binnen kwamen. Net langs geweest blijkt dat ze de 2 gig sticks pas morgen krijgen. Morgen dus maar langs gaan. Wat ik wel moet zeggen is dat 9 van de 10 medewerkers in een gsmshop echt zo dom zijn als een .... . Je mag toch verwachten dat je verstand van zaken hebt en bijvoorbeeld weet dat wat voor toestel de W810i is. Erg irritant!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 20:32:
t for telecom verwacht hem nog voor het weekend, beschikbaar met t-mobile flex 20..
kijk dat wil ik horen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

Silverline schreef op donderdag 13 april 2006 @ 12:38:
btw

ik heb een irritante bug gevonden:
Doe dit eens, wanneer je in het beginscherm staat:
Hou de telefoon horizontaal in camerastand (voor de orientatie)
1. druk de cameraknop aan de zijkant ongeveer 1 sec in
2. druk * in om het licht aan te zetten
3. switch eens een paar keer naar video/ of terug naar foto-modus ("joystick" omhoog/omlaag)

Na 3 á 4 keer switchen wacht ik een seconde, en dan gaat de LED ineens zomaar knipperen!!
Heel irritant wanneer je foto's maakt, zo heb je kans dat de foto ZONDER licht wordt gemaakt...
mag ik nog iets toevoegen:
het schijnt dat normaal, tijdens foto-opnames, de LED op 50% brandt, en net voordat de foto wordt gemaakt, hij 100% geeft..
Maar het lijkt alsof het lampje nu constant 100% is (én knippert)...

zie http://www.student.tue.nl/P/d.j.salampessy/MOV00001.3gp

trouwens, geweldige bitrate, lijkt mij een enorme verbetering t.o.v k750i/w800i, had ergens gelezen dat w810i 30fps video's kon maken oid???

[ Voor 12% gewijzigd door Silverline op 14-04-2006 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Net een 2GB Sony Media Stick Duo Pro (msx-m2gn) gescoord voor € 15,89.. :*)

Behoorlijke verzendkosten, maar met de € 44,- cashback van gsm.tv is'ie gewoon lekker gratis.. :Y)

Afbeeldingslocatie: http://img114.imageshack.us/img114/4303/memorystickebay28ez.th.jpg

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:14

PanMan

Spun!

Watvoor abo heb je, dat je €44 cashback krijgt?
Ik wordt inmiddels door 2 winkels gebeld, als íe binnen is. :)

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-08 11:51
lijkt me enorm sterk dat dat iets legaal is...

als je beetje pech hebt is ie nog fake ofzo ook

en zoniet: laat het ons maar weten dan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
rabor schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 02:05:

Behoorlijke verzendkosten, maar met de € 44,- cashback van gsm.tv is'ie gewoon lekker gratis.. :Y)

[afbeelding]
Ik hoop voor je dat het een echte is en geen namaak. Aangezien de namaak vaak beduidend lagere schrijf/lees snelheden hadden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
PanMan schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 10:18:
Watvoor abo heb je, dat je ¤44 cashback krijgt?
Verlengen Telfort 200+100 minuten @ ¤ 26,- p.m. Ik kom van een 500 minuten abo, maar dat was veel te veel omdat ik ook nog 2 zakelijke mobieltjes heb en dus meestal alleen maar gebeld wordt op m'n persoonlijke abo. + maakt verder voor mij ook niet uit of ik een 1- of 2 jarig abonnement neem, want ik koop toch meestal binnen een jaar weer een ander mobieltje..

@ Mastakilla & Metal: ik hoop het ook.. ;) Ik laat het weten.

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2call verwacht hem pas volgende week of de week daarna :|

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2006 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 00:00

Nibbz

Postmaster General

(jarig!)
Ik ga zo nog ff de stad in, ff verschillende telecombedrijven lastig vallen. Wat personeel over de balie trekken.. kijken wat ik allemaal nog te weet kan komen over de w810i :D.

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:35

McRed

Tromgeroffel....

Eigenlijk wel lullig dat Orange op zijnsite de telefoon unbranded weergeeft :/

Niet echt helemaal fair als je het mij vraagt!

Ik kwam, ik zag en ik geloofde m'n ogen niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Nippletwister heeft hem nu ook, jammer dat ie branded is door Orange maar verder een zeer relaxte telefoon. Kreeg er bij Orange ook een 2gb Memory Stick bij dus ik kan er lekker veel Mp3-tjes op dumpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:09

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

McRed schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 12:28:
Eigenlijk wel lullig dat Orange op zijnsite de telefoon unbranded weergeeft :/

Niet echt helemaal fair als je het mij vraagt!
Maar bij de beschrijving staat wel dat ie branded en simlocked is, dus alleen het plaatje klopt niet ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Nippletwister schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 12:43:
Nippletwister heeft hem nu ook, jammer dat ie branded is door Orange maar verder een zeer relaxte telefoon. Kreeg er bij Orange ook een 2gb Memory Stick bij dus ik kan er lekker veel Mp3-tjes op dumpen :)
Moet je wel ff je ondertitel veranderen he ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nippletwister schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 12:43:
Welke abo heb je erbij genomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag leeuwarden ingegaan om te zien of hij er al was.
Bijna overal zijden ze dat hij er morgen (zaterdag) zou zijn.
Bij t for telecom zal hij gratis zijn samen met t-mobiel flex 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

Ik ben vandaag bij belcompany in almelo geweest.
bij een vodafone abbo van 27,50 pm x24 krijg je de 1e 10 maand 25% korting op t abbo MAAR je krijgt n geheugenkaartje(512mb) en boxjes erbij.... is dat wel wat?^^
tot wanneer geld die actie van orange? dat 2gb stickie krijg je die gratis bij een orange abbo 32,50 1jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Topicstarter
rabor schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 02:05:

[afbeelding]
Kaart is nep, is geen high speed en er kan geen 2GB aan data op ookal geeft je telefoon dalijk 1910MB vrij aan.
Waarschijnlijk is ie ook niet schrijfbaar(wel leesbaar) in je computer. Succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 17:36:
[...]

Welke abo heb je erbij genomen?
Ik heb een abonnement van 2 jaar genomen van 32,50 maar ik kreeg het eerste jaar dus korting + die memory stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
Sur_G schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 20:58:
[...]

Kaart is nep, is geen high speed en er kan geen 2GB aan data op ookal geeft je telefoon dalijk 1910MB vrij aan.
Waarschijnlijk is ie ook niet schrijfbaar(wel leesbaar) in je computer. Succes ermee.
Dank je.. :r

Kaartjes (het is die duurdere high speed uitvoering.., voor een heerlijke prijs..)

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Topicstarter
Ik snap je reactie niet?
Geloof je me niet ofzo? Nou jah... ok never mind, vergeet wat ik heb gezegd.

[ Voor 5% gewijzigd door Sur_G op 14-04-2006 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Wat me trouwens opvalt is dat de data-overdracht met de meegeleverde USB-kabel met Disc2phone nogal traag is :?

Bovendien worden alle nummers in een aparte map geplaatst.

Weet iemand hier een oplossing op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taab
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:32
Nippletwister schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 21:38:
Wat me trouwens opvalt is dat de data-overdracht met de meegeleverde USB-kabel met Disc2phone nogal traag is :?

Bovendien worden alle nummers in een aparte map geplaatst.

Weet iemand hier een oplossing op?
offtopic, de tekst boven je avater klopt niet meer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
Weet iemand heel toevallig of je met de w810i ook programmas/games die werken op de w800i kan draaien/installeren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trancentral schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 21:49:
Weet iemand heel toevallig of je met de w810i ook programmas/games die werken op de w800i kan draaien/installeren? :)
ja zijn identiek verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, ik heb em nu 2 dagen in bezit, maar ik moet zeggen, het is toch wel een donders relaxed telefoontje. Ook ontdenkt dat de orange-branded-versie ook geen sluitergeluid maakt als je em zacht zet, dus niet alleen in vergaderprofiel.

// off-topic: weet iemand waar ik bluetooth-multiplayergames voor deze telefoon kan downloaden? (hiermee bedoel ik niet illegaal, maar gewoon betaald? :*))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit het menu van de Orange-Branded telefoon?
Afbeeldingslocatie: http://img225.imageshack.us/img225/8453/p22217281xv.jpg

als je dat nou vergelijkt met het originele:
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/sonyeric/w810/pic020.jpg

ziet die van orange er toch N-I-E-T uit?! Vooral die neppe telefoontjes op 7 en *
Zijn deze lelijke icoontjes te vervangen dmv een nieuw thema? Of is daar een nieuwe firmware oid voor nodig? Ik vind het in ieder geval niet om aan te zien :( maar wil wel graag bij orange blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net met de BC gebelt en ze hebben hem.
Hij is gratis samen met flex 20 2 jaar dus ik ga hem zo even ophalen.
Als mn ouders niet beginnen te zeuren mee te gaan in ieder geval.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 09:29:
Is dit het menu van de Orange-Branded telefoon?

...
Jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2call levert is hem nu ook aan het uitleveren, voor de geintresseerden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miezie

Miezie

Niet zeuren, maar doen.

Hij ligt naast me, phone house zwolle heeft hem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
En ik maar denken dat bestellen bij een internetwinkel wel sneller zou zijn, dan bij een 'gewone' winkel.

Niet dus :|

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem net binnen.
Erg mooi scherm ik zal later wat fotos ermee maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miezie

Miezie

Niet zeuren, maar doen.

Iemand enig idee hoe je de batterijklep fatsoenlijk los maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net even de stad in gegaan voor plectra en gelijk even een tussenstop bij de PhoneHouse (enkhuizen) gemaakt. Daar lag hij net 5 minuten in de vitrine, dus ik heb hem net in m'n handen gehad :)
Daar werd me aangeraden om zsm van orange af te stappen en een 2jarig hi te nemen. Kon allemaal direct en makkelijk, maar ik moest wel even een maand (!) wachten voor ik het toestel daadwerkelijk zou krijgen en over Orange heb ik weinig te klagen :P Dinsdagochtend gewoon lekker m'n orange (1jarig32.50) verlengen dus. Heeft iemand een idee hoe lang dat duurt?

Oja, zijn er mensen met OSX hier? En? En? En? Werkt het al mooi met iSync? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miezie

Miezie

Niet zeuren, maar doen.

Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 15:07:
net even de stad in gegaan voor plectra en gelijk even een tussenstop bij de PhoneHouse (enkhuizen) gemaakt. Daar lag hij net 5 minuten in de vitrine, dus ik heb hem net in m'n handen gehad :)
Daar werd me aangeraden om zsm van orange af te stappen en een 2jarig hi te nemen. Kon allemaal direct en makkelijk, maar ik moest wel even een maand (!) wachten voor ik het toestel daadwerkelijk zou krijgen en over Orange heb ik weinig te klagen :P Dinsdagochtend gewoon lekker m'n orange (1jarig32.50) verlengen dus. Heeft iemand een idee hoe lang dat duurt?

Oja, zijn er mensen met OSX hier? En? En? En? Werkt het al mooi met iSync? :)
Maand wachten met nieuwe foon is onzin ;) PhoneHouse beleid staat toe dat je je telefoon direct mee mag nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

(jarig!)
Ik heb hem vandaag opgehaald. Eindelijk :D

maar weet iemand op Pc Suite ook beschikbaar is voor Windows Xp 64bit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

minze schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 15:12:
[...]

Maand wachten met nieuwe foon is onzin ;) PhoneHouse beleid staat toe dat je je telefoon direct mee mag nemen...
volgens hem geldt dit niet voor het (vervroegd) verlengen vanuit een andere provider.
maakt nie uit ook, ik blijf lekker bij orange :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miezie

Miezie

Niet zeuren, maar doen.

Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 15:26:
[...]

volgens hem geldt dit niet voor het (vervroegd) verlengen vanuit een andere provider.
maakt nie uit ook, ik blijf lekker bij orange :)
Ik heb vandaag een nieuw abo afgesloten bij the phone house.. die gaat pas in juni in.. Dat is toch ook vervroegd verlengen neem ik aan (ik ga van Telfort (:r) naar KPN Hi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had (geloof op mobile-reivew) filmpjes gezien van een soort equalizer theme in het blauw waar je steeds maar 1 icoontje kon zien en dat met allemaal van die balkjes.
Als ik bij mij bij themas kijk en die verandert worden eigenlijk alleen de kleuren verandert.
Wat doe ik fout? of is dit er uit gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

(jarig!)
Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 16:21:
Ik had (geloof op mobile-reivew) filmpjes gezien van een soort equalizer theme in het blauw waar je steeds maar 1 icoontje kon zien en dat met allemaal van die balkjes.
Als ik bij mij bij themas kijk en die verandert worden eigenlijk alleen de kleuren verandert.
Wat doe ik fout? of is dit er uit gehaald.
bedoel je dat je op de achtergrond een equalizer ziet, die op en neer gaat, en dat daarin een icoon oplicht? Idd, wil ik ook wel even zien.

Kut, sitecom bluetooth dongle gekocht.. maar werkt ook niet Xp64, misschien toch maar weer naar de "normale" xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nibbz schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 16:29:
[...]

bedoel je dat je op de achtergrond een equalizer ziet, die op en neer gaat, en dat daarin een icoon oplicht? Idd, wil ik ook wel even zien.

Kut, sitecom bluetooth dongle gekocht.. maar werkt ook niet Xp64, misschien toch maar weer naar de "normale" xp
Ja die maar ik kan hem in mn telefoon nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

(jarig!)
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/sonyeric/w810/pic073.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/sonyeric/w810/pic075.jpg

Weet iemand hoe je hier komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaaa das gaaf! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die ja bedankt voor het posten.
Die wil ik ook erg graag als thema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem.. momentje ik post zo een link er bij met het thema..

Staat al in openingspost dus..

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2006 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kunnen jullie niet een paar foto's posten van het toestel, als zoethoudertje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

hmmm dat thema ziet er van verre weg niet zo uit als op die foto hoor met die balkies

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:14

PanMan

Spun!

Ik twijfel een beetje... Ik kan hem straks (morgen) ophalen bij de belcompany. Voor E60. Of ik kan even wachten tot telfort hem zelf heeft, dan is hij zeer waarschijnlijk gratis (de w800 is nu ook gratis). Moeilijk moeilijk.... Wil hem graag snel hebben, maar om daar nou 60E voor te gaan betalen...

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRed

McRed

Tromgeroffel....

Antwoord van Belzaak op de vraag of de gsm met orange abo die zij leveren ook gesimlocked en branded is:
Geachte heer

Al onze toestellen zijn altijd simlockvrij, tenzij uitdrukkelijk anders aangegeven. In uw geval ontvangt u dus gewoon een standaard en simlockvrij toestel.
8) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taab
Nou, ook ik heb vandaag de knoop door gehakt. En ben mijn abbo gaan verlengen bij Orange (leuke actie trouwens.. Jaarlang 10 Euro korting op je bundel :D )

Mijn 1e indruk: dat orange branded valt heel erg mee, het oranje sluit gewoon perfect aan op de telefoon zelf. En heb er dan tot nu toe ook geen last van gehad.

Camera is gewoon subliem voor een telefoon, maar volgens mij wist menig man dat wel :). Mp3 klinkt ook erg lekker, maar voordat hij goed klinkt moet je wel even de equalizer instellen. Daarnaast had ik de bediening zo onder de knie en ben ook zeer te spreken over het scherm (had hiervoor een Motorola mpx200)

Voor de rest ben ik nog niet echt aan het kooien geweest ;).

Dus tot nu toe ben ik meer dan tevreden over deze telefoon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, iemand met dezelfde situatie als ik.. het verlengen van orange :)
maar krijg je nu die icoon'tjes bijvoorbeeld ook horizontaal en origineel als die eq-theme?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff

[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2006 21:26 . Reden: foouuuut ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taab schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 19:52:
Nou, ook ik heb vandaag de knoop door gehakt. En ben mijn abbo gaan verlengen bij Orange (leuke actie trouwens.. Jaarlang 10 Euro korting op je bundel :D )

Mijn 1e indruk: dat orange branded valt heel erg mee, het oranje sluit gewoon perfect aan op de telefoon zelf. En heb er dan tot nu toe ook geen last van gehad.
Totdat je het 'echte' menu hebt..
Ik heb hem nu unbranded.. en dat is een stuk beter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de w810i nu besteld bij 2call.nl i.c.m. T-Mobile flex 30 (12 maanden). Hoef maar €23,- bij te betalen en inclusief verzendkosten. Koopje zou ik zeggen!

Ik zit nu nog te kloten met een Motorola C250 en KPN }:O. Zal dit toch wel een hele verbetering zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje, misschien een hele stomme maar ik stel hem toch.
Als je nou je Orange abonnement wil verlengen, maar je doet dit niet bij de Orange Shop zelf, maar
bv. bij Belcompany of T for Telecom, zou je hem dan nog steeds "branded" krijgen en zo ja, zou je dan niet de keuze (moeten) hebben om hem unbranded te "kopen" ?

En een vraag die ook al eerder is gesteld, zou dit niet op te lossen zijn met een andere Theme en/of Firmware? :?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2006 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taab
Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 21:26:
[...]

Totdat je het 'echte' menu hebt..
Ik heb hem nu unbranded.. en dat is een stuk beter..
Hmm, onderbouw je mening? Ben nieuwsgierig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Als je je Orange abo verlengt bij een andere shop dan de Orange shop kun je ervanuit gaan dat je een UnBranded en simlock-vrij toestel krijgt! Een origineel SE toestel dus..

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben vandaag bij Tell Me geweest. In het reclameblaadje stond dat ze de W810i verkochten. Kom in de blijkt dat ze deze telefoon nog helemaal niet verkopen :/ ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.memoryshop.nl/product/21074
deze kaart zou in de w810i horen te passen toch?
wil graag wat meer geheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Silverline schreef op donderdag 13 april 2006 @ 12:38:

ik heb een irritante bug gevonden:
Doe dit eens, wanneer je in het beginscherm staat:
Hou de telefoon horizontaal in camerastand (voor de orientatie)
1. druk de cameraknop aan de zijkant ongeveer 1 sec in
2. druk * in om het licht aan te zetten
3. switch eens een paar keer naar video/ of terug naar foto-modus ("joystick" omhoog/omlaag)
Na 3 á 4 keer switchen wacht ik een seconde, en dan gaat de LED ineens zomaar knipperen!!
Heel irritant wanneer je foto's maakt, zo heb je kans dat de foto ZONDER licht wordt gemaakt...

[...]

het schijnt dat normaal, tijdens foto-opnames, de LED op 50% brandt, en net voordat de foto wordt gemaakt, hij 100% geeft..
Maar het lijkt alsof het lampje nu constant 100% is (én knippert)...

zie http://www.student.tue.nl/P/d.j.salampessy/MOV00001.3gp
even voor degenen die ook een w810i bezitten, hebben jullie hier ook last van???
Op esato zijn er mensen die claimen dat zij dit ook hebben, branded en unbranded :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 17:31:
ik heb hem.. momentje ik post zo een link er bij met het thema..

Staat al in openingspost dus..
Volgens mij ben ik scheel dan, kan iemand em dan even hierrr posten? Heb echt hard gezocht, maar kan em niet vinden! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit zou hem dan moeten zijn neem ik aan:
http://www.ssergio.com/go...hemes/Equalizer(surg).thm

grrr, kan niet wachten :P weet iemand hoe snel het verlengen van orange gaat als je het via de klantenservice doet?
V3g3ta schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 23:24:
Als je je Orange abo verlengt bij een andere shop dan de Orange shop kun je ervanuit gaan dat je een UnBranded en simlock-vrij toestel krijgt! Een origineel SE toestel dus..
maar dit kan toch niet 4 maanden voordat je contract af loopt, of wel? En heb je dan ook 12 maanden lang 10euro korting op je bundel? Lijkt mij niet namelijk en dat kwam mij juist wel mooi uit :)
Nu vraag ik me af, als je de firmware kan flashen naar een normaal systeem (het lijkt mij dat dat de oplossing is), heb je dan nog garantie?

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2006 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:35
Volgens mij geldt die 10 euro korting alleen als je een nieuw abbo afsluit.

Heb sinds gisteren ook de W810i en hoewel ik 'm los wou kopen, heb ik toch de Orange versie gehaald, omdat het zo'n aantrekkelijk aanbod was. Heb 'm voor twee jaar voor 22,50 euro, maar het eerste jaar betaal ik dus maar 12,50 euro. Na een jaar kun je 'm laten omzetten naar 12,50 euro als je dat wilt. Als je dat doet, betaal je dus maar 24x12,50 euro is 300 euro. Bovendien heb ik Orange World twee maand gratis erbij gekregen en ze hebben nog een actie met 3000 minuten gratis bellen naar vaste nummers in de daluren. En ik heb een 2GB memorystick erbij gekregen voor 25 euro.

Mijn indruk van het toestel zijn echt geweldig, vind 'm echt snel met alles en het beeldscherm is ook erg mooi, ook met games. Vind ook het geluid super icm mijn Creative EP630 oordopjes. Stoor me niet aan het Orange menu, maar zet er wel een keer andere software op als dat kan. Vind trouwens de icoontjes in het menu best wel mooi, maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk. Ook het Orange logo onderaan vind ik niet storend, vraag me trouwens af of je dat net zo makkelijk kan verwijderen als eerder bv op de Motorola V525 met het Vodafone logo, dat kon gewoon met een muntje. Verder heb ik ook de bug dat het ledje gaat knipperen wat eerder is vermeld. En ik geen shuttergeluid als ik 'm op stil zet, da's toch wel mooi. Verder vind ik de SE software niet erg fijn werken, ik gebruik dan ook 'MyPhoneExplorer' wat ik ook al deed op mijn K750i. Heb nog niet echt de camera uitgeprobeert, maar die zal verder wel goed zijn. Verder werkt Orange World ook mooi, moet alleen de mail nog aan de praat krijgen. Al met al ben ik erg content met het afgesloten abbo en de telefoon, echt een juweeltje!

Heb trouwens nog iets ondekt, als ik de USB kabel aansluit en kies voor Bestandsoverdracht, krijg ik een wit scherm dat twee keer aan en uit gaat, voordat hij verder gaat. Als ik de kabel weer loshaal, krijg ik drie keer een wit scherm dat knippert en duurt het voor mijn gevoel ook vrij lang wanneer hij weer in zijn normale modus is. In de gewone telefoonmodus heb ik dit echter niet. Hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRed

McRed

Tromgeroffel....

Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 23:56:
http://www.memoryshop.nl/product/21074
deze kaart zou in de w810i horen te passen toch?
wil graag wat meer geheugen
Ja die past volgens mij! Heb je trouwens uitgezocht wat het verschil is tussen MS Pro duo en MS Pro duo Ultra II?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silverline schreef op zondag 16 april 2006 @ 00:05:
[...]

even voor degenen die ook een w810i bezitten, hebben jullie hier ook last van???
Op esato zijn er mensen die claimen dat zij dit ook hebben, branded en unbranded :'(
Klopt ik heb deze bug nu 1 keer gehad in totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taab
®Otto schreef op zondag 16 april 2006 @ 10:02:
Heb trouwens nog iets ondekt, als ik de USB kabel aansluit en kies voor Bestandsoverdracht, krijg ik een wit scherm dat twee keer aan en uit gaat, voordat hij verder gaat. Als ik de kabel weer loshaal, krijg ik drie keer een wit scherm dat knippert en duurt het voor mijn gevoel ook vrij lang wanneer hij weer in zijn normale modus is. In de gewone telefoonmodus heb ik dit echter niet. Hebben meer mensen dit?
Ik heb dit ook, en volgens mij start hij de telefoon dan weer opnieuw op(dat denk ik althans). Vind het persoonlijk niet echt storend. Maar schrok er de eerste keer wel van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taab schreef op zondag 16 april 2006 @ 11:59:
[...]

Ik heb dit ook, en volgens mij start hij de telefoon dan weer opnieuw op(dat denk ik althans). Vind het persoonlijk niet echt storend. Maar schrok er de eerste keer wel van :P
Ja ik schrok ook eventjes ook van het plaatje van verkeerd loskoppelen maar volgens mij komt dat plaatje altijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, volgens mij niet.. want hij ziet er niet zo uit als op de plaatjes.. Of moet ik wat instellingen wijzigen? Wie helpt mij? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier mijn beloofde kleine foto-impressie

Afbeeldingslocatie: http://img85.imageshack.us/img85/7863/abcd00026rd.th.jpg
Mijn eerste panorama.. kwaliteit is niet erg denderend maar licht waarschijnlijk meer aan mij :P

Hier mijn w810i tijdent het afspelen van een muziekvideo (prodigy - voodo people). Ik kan dit zeker aanraden op het internet zijn meerdere sites met goede kwaliteit muziekvideos voor k750 en w800 en dit werkt erg goed op de w810.

Afbeeldingslocatie: http://img89.imageshack.us/img89/2691/w8100067mg.jpg

Hier de telefoon in WALKMAN functie:
Afbeeldingslocatie: http://img61.imageshack.us/img61/8600/w8100019ef.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
Heb sinds gisteren ook de W810i en hoewel ik 'm los wou kopen, heb ik toch de Orange versie gehaald, omdat het zo'n aantrekkelijk aanbod was. Heb 'm voor twee jaar voor 22,50 euro, maar het eerste jaar betaal ik dus maar 12,50 euro. Na een jaar kun je 'm laten omzetten naar 12,50 euro als je dat wilt. Als je dat doet, betaal je dus maar 24x12,50 euro is 300 euro. Bovendien heb ik Orange World twee maand gratis erbij gekregen en ze hebben nog een actie met 3000 minuten gratis bellen naar vaste nummers in de daluren. En ik heb een 2GB memorystick erbij gekregen voor 25 euro.
Waar precies staat die aanbieding? Hij is niet te vinden op de orange website :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taab
Trancentral schreef op zondag 16 april 2006 @ 14:35:
[...]

Waar precies staat die aanbieding? Hij is niet te vinden op de orange website :9~
Klopt, dit is een aanbieding in de orange shop zelf, volgens mij kan je het beste even langs de orange shop gaan voor gedetailleerde uitleg.

Maar het komt erop neer dat je 12 maanden lang 10 euro korting krijgt op elke bundel (in iedergeval bij de 22,50 en 32,50 bundels.) En je krijgt 2 maanden lang gratis orange world.
Dus je betaald 1e jaar 12,50, en na een jaar kan je je bundel behouden (je betaald dat dus 22,50p/m) of terug vallen op een bundel van 12,50. En je hebt 2 maanden gratis orange world

Zo is het mij uitgelegt bij de orange shop, en vond het een zeer lekkere aanbieding :*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat staat ook gewoon op de online-shop hoor:
http://shop.orange.nl/pro...productbundel=7094&s=free

ik vraag me alleen wel af of dit ook geldt als je telefonisch verlengd... iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taab
Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 15:17:
dat staat ook gewoon op de online-shop hoor:
http://shop.orange.nl/pro...productbundel=7094&s=free

ik vraag me alleen wel af of dit ook geldt als je telefonisch verlengd... iemand ervaring mee?
Hmm.. zij had het erover dat het alleen een actie was in de orange shop :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80

Tank80

Cyanide&&Happiness

Heb 'm gisteren ook gehaald; wat een superding !
Waarschijnlijk wel teveel betaald, maar heb 'm nu met vodafone abo en simlockvrij/unbranded, wat voor mij t extra geld wel waard was. (verlengd bij t for telecom, 27.50 2 jaar + 40 euri's)

Hier een filmpje van de 'Flitsbug'
(sry voor de matige kwaliteit; is met een fotocamera gemaakt...)

Verder echt een prachtig ding ;) _/-\o_ 8)
meer filmpjes volgen :)

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Er is 1 ding waar ik totaal niets van snap:

Als ik bestanden naar de Memory Stick kopieer worden alleen foto's die ik zelf gemaakt heb met de telefoon weergegeven :?

Ik heb van een foto een uitsnede gemaakt in Photoshop en daarna opgeslagen als jpeg, deze heb ik dus ook gekopieerd maar deze wordt op de een of andere manier niet getoond als ik naar de Multimedia Gallerij ga?

Weet iemand hoe ik dit toch voor elkaar kan krijgen? Ik zit al een hele tijd te prutsen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

(jarig!)
Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 12:39:
[...]

Nou, volgens mij niet.. want hij ziet er niet zo uit als op de plaatjes.. Of moet ik wat instellingen wijzigen? Wie helpt mij? :?
nee dat is hem zowiezo niet, het ligt niet aan het thema, dit is gewoom compleet wat anders.

Wie kan ons vertellen waar wij deze functie kunnen vinden (vorige post van mij staan de screenshots).

Verder, top telefoontje hoor :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

Wat voor soort filmpies moet ik nou op me stick zetten om zet bekijken.... heb er nog geen 1 aan de gang kunnen krijgen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taab
Volgens mij kan de W810i alleen .3gp en .mp4 aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firecow schreef op zondag 16 april 2006 @ 17:45:
Wat voor soort filmpies moet ik nou op me stick zetten om zet bekijken.... heb er nog geen 1 aan de gang kunnen krijgen :/
moet je misschien even Xilisoft 3GP Video Converter downloaden, moet je converteren naar 3gp, met een resolutie die niet hoger is dan 176x144, want anders pakt ie em niet (tenminste, bij mij niet) en misschien even de bitrate aardig hoog zetten (200 ofzo), dan heb je perfecte filmpjes. Ietwat groot, maar ach... geen zorgen: 2 gig ;)

edit: en met downloaden bedoel ik legaal, via download.com :7

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2006 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:35
Trancentral schreef op zondag 16 april 2006 @ 14:35:
[...]

Was vergeten erbij te vertellen dat ik 'm in de Orange Shop had gehaald.

Op de site van Orange staat wel een aanbieding, maar ik zie nergens die icm met de W810i. Bovendien mag je maar kiezen uit één voordeel. Zelf heb ik gisteren in de winkel zelf twee maand Orange world erbij gekregen en 3000 minuten gratis bellen naar vaste nummers en bovendien die goedkope memory stick, die zie ik ook nergens op de site staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80

Tank80

Cyanide&&Happiness

Net eens even m'n w810 aan een 'serieuze' koptelefoon (Technics RP-DH1200) gehangen:
Afbeeldingslocatie: http://img123.imageshack.us/img123/977/w810dh12007nv.th.jpg
8)
en OMG, wat een geluid ! De oortjes die je erbij krijgt zijn opzich niet onaardig, maar met een goeie hp ... :9~ (het is natuurlijk nog geen prof. studiokwaliteit, maar t komt aardig in de buurt :) ) Maar ja, om met zo'n ding over straat te lopen is ook weer zo wat :)

en voor de mensen die m nog niet hebben }) :

filmpje muziekweergave + multitasking

/edit; typo's

[ Voor 4% gewijzigd door Tank80 op 16-04-2006 23:21 ]

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nibbz schreef op zondag 16 april 2006 @ 17:41:
[...]

nee dat is hem zowiezo niet, het ligt niet aan het thema, dit is gewoom compleet wat anders.

Wie kan ons vertellen waar wij deze functie kunnen vinden (vorige post van mij staan de screenshots).

Verder, top telefoontje hoor :d
Nou, ik heb denk u nu wel mijn complete telefoon doorgespeurd, maar geen functie die hierop kan slaan gevonden.. misschien komt et omdat ie orange-branded is, maar dat lijkt me opzich wel stug. :/ (waarom zouden ze zo'n vette functie eruit halen? :Y) )

Nog steeds niemand een antwoord?

/edit: typo's en toevoegingen

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2006 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

Tank80 schreef op zondag 16 april 2006 @ 23:17:
Net eens even m'n w810 aan een 'serieuze' koptelefoon (Technics RP-DH1200) gehangen:
[afbeelding]
8)
en OMG, wat een geluid ! De oortjes die je erbij krijgt zijn opzich niet onaardig, maar met een goeie hp ... :9~ (het is natuurlijk nog geen prof. studiokwaliteit, maar t komt aardig in de buurt :) ) Maar ja, om met zo'n ding over straat te lopen is ook weer zo wat :)

en voor de mensen die m nog niet hebben }) :

filmpje muziekweergave + multitasking

/edit; typo's
Omg de mijne ook ff er aan gehangen..... Klinkt gewoon even goed als het geluid uit mijn pc met de zelfde kopfoon !! :)

Sony kopfoon.... Maar beetje groot voor op straat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

ja dat heb ik ook.. Het duurt lang om van bestandsoverdracht-->normaal te gaan

en wat betreft de orange acties:

In orange shop ik had een 1-jarig 32,50 abbonement gehaald en 45 euro hoeven bijbetalen
en de eerste 4 maanden idd 10 euro korting en na 6 maanden mn abbo downgraden naar 22,50 hoppaaa

nog een bug:

de screensaver komt binnenhakken wanneer je geniet van een slideshow na ong. 20 foto's..
Ook tijdens een leuk spelletje (worms bijvoorbeeld) gaat ineens het zwarm zwart!
Kun je ook nergens instellen, wel jammer..

[ Voor 99% gewijzigd door Silverline op 17-04-2006 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taab schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 23:13:
[...]

Hmm, onderbouw je mening? Ben nieuwsgierig. :)
uhmmz sneller menu.. ik was de w800 gewend dan is de indeling hetzelfde..
menu's zijn mooier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

minze schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 14:46:
Iemand enig idee hoe je de batterijklep fatsoenlijk los maakt?
op het walkman logo drukken en dan rustig schuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 08:36:
dit zou hem dan moeten zijn neem ik aan:
http://www.ssergio.com/go...hemes/Equalizer(surg).thm

grrr, kan niet wachten :P weet iemand hoe snel het verlengen van orange gaat als je het via de klantenservice doet?

[...]

maar dit kan toch niet 4 maanden voordat je contract af loopt, of wel? En heb je dan ook 12 maanden lang 10euro korting op je bundel? Lijkt mij niet namelijk en dat kwam mij juist wel mooi uit :)
Nu vraag ik me af, als je de firmware kan flashen naar een normaal systeem (het lijkt mij dat dat de oplossing is), heb je dan nog garantie?
net even uitgeprobeert maar die theme is dezelfde als de standaart equalizer theme.
Ik zoek die met die balkjes
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.