Dat kan met de prijs en de implementatie te maken hebben, Nokia kan er baat bij hebben omdat er geen fotografie achtergrond is, SE gebruikt de technologie van Sony en Sony zal niet staan te springen om bij een ander sensors in te kopen.Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 14:42:
[...]
Ik vraag me af wanneer telefoonfabrikanten door gaan hebben dat APS CMOS camera's een stuk beter werken (minder ruis) dan gewone CMOS sensoren...en nog minder stroom verbruiken ook (tot 100x minder).
Overigens heb ik al 9MP samples gezien voor $90, dus aan de prijs ligt het denk ik niet
Voordeel van aps cmos modules is dat de aansturing al is ingebouwd, toch kan ik me voorstellen dat SE al (eigen) aps cmos modules gebruikt, de K800i met 3,2MP zou er een kunnen hebben, al heb ik nog geen goede plaatjes gezien in donkere omstandigheden

In de professionele fotografie is (aps) cmos nog steeds niet de norm, mede vanwege de nog altijd aanwezige problemen bij weinig licht.
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW