ja ik laat het je wetenQ-bone schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 14:02:
als ie er is in leeuwarden zeg je het maar, want ik zit ook in leeuwarden... als ik wat weet, laat ik het je wel weten!
Verwijderd
I know, heb em ook in het echt gezien. Daarom vroeg ik me af, zijn er geen andere mobieltjes die dezelfde kwaliteit kunnen filmen? Want voor de rest is hij niet beter dan bijv de k750 of deze, de w810i.Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 08:39:
w900i is pas echt fucking groot en lelijk naar mijn mening
vond hem op de plaatjes wel aardig maar in het echt
Raar van the Phonehouse; hun klantenservice weet al weken van de mobiel incl wanneer hij komtVerwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 13:50:
vandaag ff langs wat winkels geweest:
t-mobile: wisten niet dat de w810i bestond en vroegen zich af of ze hem zouden krijgen
orange: duurt nog minstens een maand
kpn: stond niet in de computer, wisten niet of ze hem wel zouden krijgen zou iig minimaal een maand duren
belcompany: wisten niks over de release ter vertellen
the phone house: wisten ook niks over de release te vertellen
zwaar kut in leeuwarden dus
Verwijderd
relle? must belle! 058
(alleen lwders snappen dit wss
maare officieel woon ik niet in lwd maar in goutum licht er pal tegenaan en is wel een dorp daarvoor wel altijd in lwd gewoond)
(alleen lwders snappen dit wss
Verwijderd
post van een gast op mobile reivew forum:
http://www.katshing.se/mo...em=DPY1012947/34&code=349According to Katshing.se (usually pretty accurate) 2006-04-14
with first small batch maybe coming during March, but in numbers as above.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2006 18:30 ]
Wat bedoelt-ie dan precies met "but in numbers as above"Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 18:27:
post van een gast op mobile reivew forum:
[...]
http://www.katshing.se/mo...em=DPY1012947/34&code=349
Ik snap het btw ook wel hoor als niet-Leeuwarder
[ Voor 3% gewijzigd door Bravebart op 02-03-2006 19:33 ]
Dat ie in April komt... zeiden ze Dinsdag bij SE zelf ook....:(
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Zou jammer zijn. Tussen nu en 2 weken zou beter zijnnils7 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 22:44:
Dat ie in April komt... zeiden ze Dinsdag bij SE zelf ook....:(
In maart misschien een kleine lading, maar in april pas echt goed verkrijgbaarBravebart schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 19:33:
[...]
Wat bedoelt-ie dan precies met "but in numbers as above"
Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |
kwordt echt niet goed van dat gewacht heeltijd.. maarja, wij als consument hebben verder niks te willen. KPN Hi had het er wel met mij erover dat hij volgende week verwacht werdt. (dat Hi is trouwens ook verrekte goedkoop zeg)
13:37
was gisteren bij vodafone en die zeiden dat hun hem pas over minimaal 4 weken gaan leveren.
(maar goed, die gozer wou me ook gelijk zo'n 900-koelkast aansmeren, dus misschien was het wel van die vreselijke telefoonwinkelverkoperspraat
)
(maar goed, die gozer wou me ook gelijk zo'n 900-koelkast aansmeren, dus misschien was het wel van die vreselijke telefoonwinkelverkoperspraat

[ Voor 3% gewijzigd door Tank80 op 03-03-2006 16:19 ]
Je imiteert me mateloos.
Verwijderd
Ik heb voor 99,99% besloten da tik toch maar voor de mda vario ga trouwens
erg mooi dingetje
Verwijderd
wat denken jullie, maandje wachten op deze w810i of is de toegevoegde waarde over een w800i miniem?
Verwijderd
wachten op de w810i die is een stuk mooier en de w800i hebben al vet veel mensen toch altijd leuker iets net nieuws te hebben toch? de prijs maakt niks uit
Verwijderd
voor mij maakt de prijs niet uit nee ik verleng mijn contract binnenkort en mag iig de w800i gratis hebben 
Ik vind ze allebei wel mooi dus dat is voor mij ook niet echt een reden om te wachten. Mijn huidige telefoon is gaar en aanstaande vrijdag mag ik een w800i komen ophalen, dus de w810i moet wel echt toegevoegde waarde hebben wil ik daar op wachten.
De vraag dus, is er een reden om (misschien wel meer dan) een maand lang met een gare telefoon rond te lopen om zo een w810i te kunnen krijgen ipv een w800i?
Ik vind ze allebei wel mooi dus dat is voor mij ook niet echt een reden om te wachten. Mijn huidige telefoon is gaar en aanstaande vrijdag mag ik een w800i komen ophalen, dus de w810i moet wel echt toegevoegde waarde hebben wil ik daar op wachten.
De vraag dus, is er een reden om (misschien wel meer dan) een maand lang met een gare telefoon rond te lopen om zo een w810i te kunnen krijgen ipv een w800i?
Verwijderd
Ehm ik vind van wel maar kwa functies zijn ze beide identiek.
In de strartpost staan de verschillen.
In de strartpost staan de verschillen.
http://www.mobile-review....onyericsson-w810-en.shtmlVerwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 17:55:
voor mij maakt de prijs niet uit nee ik verleng mijn contract binnenkort en mag iig de w800i gratis hebben
Dat is een zeer uitgebreide review waar zowat alles besproken wordt.
Daarmee moet je zelf wel kunnen beslissen of je nog even wacht
Wat zijn voor jouw de voordelen? Zo'n ding is toch wel vrij log. Je kunt er natuurlijk wel meer mee vanwege windows mobile.Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 16:37:
Ik heb voor 99,99% besloten da tik toch maar voor de mda vario ga trouwenserg mooi dingetje
[ Voor 17% gewijzigd door Satch op 03-03-2006 20:03 ]
Verwijderd
In de OP staat als verschil aangegeven tussen de W810i en de W800i "maar wel 512MB extern in verpakking bijgeleverd". Maar dat geldt toch ook voor de W800i, of niet?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2006 15:58 ]
Ja dat geldt ook voor de W800i. Die zin is gewoon onduidelijk door het woord 'wel'Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 15:58:
In de OP staat als verschil aangegeven tussen de W810i en de W800i "maar wel 512MB extern in verpakking bijgeleverd". Maar dat geldt toch ook voor de W800i, of niet?
Verwijderd
Ik heb nog ff rondgekeken voor eventueel een andere foon, maar ik kom toch weer bij deze uit. Een duurdere vind ik overkill, maar ik wil toch het maximale uit m'n abbotje halen, en cashback doen ze geloof ik niet meer. Dan lijkt me die W810i toch een heel leuk ding voor dat geld.
Wat trouwens opvallend is dat de W800i gewoon gevoerd blijft bij introductie van de W810 dus het is niet een opvolger!
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Verwijderd
In die review die een paar posts terug gepost werd in reactie op een vraag van mij, staat iets over hoe de w810i gepositioneerd is tov andere telefoons in het aanbod van SE. Het engels is alleen net te brak om echt lekker te lezen dus ik heb de moeite niet genomen, maar als je het echt wil weten zou je je daar aan kunnen wagen. Succesnils7 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 17:40:
Wat trouwens opvallend is dat de W800i gewoon gevoerd blijft bij introductie van de W810 dus het is niet een opvolger!
€365 bij Belzaak vin k niet eens zoveel.. Had rond de €400-€450 verwacht
Zat mobile-review er minder naast dan k had verwacht 
Alleen t lijkt wel alsof ze m al kunnen leveren, maar op SE website staat nog steeds binnenkort verkrijgbaar
Alleen t lijkt wel alsof ze m al kunnen leveren, maar op SE website staat nog steeds binnenkort verkrijgbaar

Ja, maar die is volgens mij niet echt snel met updaten. het lijkt er inderdaad op dat een aantal winkels hem snel binnen zullen krijgenWoBaDijk schreef op zondag 05 maart 2006 @ 21:00:
€365 bij Belzaak vin k niet eens zoveel.. Had rond de €400-€450 verwachtZat mobile-review er minder naast dan k had verwacht
Alleen t lijkt wel alsof ze m al kunnen leveren, maar op SE website staat nog steeds binnenkort verkrijgbaar![]()
Je zou toch wel verwachten van zo'n grote bedrijf dat hun website een beetje up to date is..Bravebart schreef op zondag 05 maart 2006 @ 21:25:
[...]
Ja, maar die is volgens mij niet echt snel met updaten. het lijkt er inderdaad op dat een aantal winkels hem snel binnen zullen krijgen

Maargoed als ze in dit geval niet zo up to date zijn heb ik er eigenlijk niet zo heel veel problemen mee
Verwijderd
Helemaal mee eens. Hoe eerder die W810i komt hoe beter!WoBaDijk schreef op zondag 05 maart 2006 @ 22:54:
[...]
Je zou toch wel verwachten van zo'n grote bedrijf dat hun website een beetje up to date is..![]()
![]()
Maargoed als ze in dit geval niet zo up to date zijn heb ik er eigenlijk niet zo heel veel problemen mee![]()
![]()
Belzaak.nl heeft het nu over 4 werkdagen en GSMExpress over half maart. Dus het wordt wel voor eind maartVerwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:42:
[...]
Helemaal mee eens. Hoe eerder die W810i komt hoe beter!
Weet iemand of binnenkort ook een zwarte uitvoering van deze bureaulader komt? Lijkt me eens stuk mooier icm de 810!

Ik kwam, ik zag en ik geloofde m'n ogen niet
Volgens mij niet. Je kan hem wel overspuitenMcRed schreef op maandag 06 maart 2006 @ 21:01:
Weet iemand of binnenkort ook een zwarte uitvoering van deze bureaulader komt? Lijkt me eens stuk mooier icm de 810!![]()
[afbeelding]
Je krijgt bij de W810i trouwens dit (volgens mij)

Ik vind het niks
Zo'n cradle moet ik ook hebben... heeltijd de kabel zoeken op in je telefoon te stoppen.. dat vindt ik maar niks.
* Nibbz kan niet langer meer wachten
* Nibbz kan niet langer meer wachten
Volgens mij krijg je die er niet bij! Misschien als bundelpakket bij een winkel ofzoBravebart schreef op maandag 06 maart 2006 @ 21:12:
[...]
Volgens mij niet. Je kan hem wel overspuiten
Je krijgt bij de W810i trouwens dit (volgens mij)
[afbeelding]
Ik vind het niks
maar standaard in de doos niet denk ik!
Verwijderd
Mooi precies op tijd voor het verlengen van m'n abbo ^O^Bravebart schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:05:
[...]
Belzaak.nl heeft het nu over 4 werkdagen en GSMExpress over half maart. Dus het wordt wel voor eind maart
Mmh, als ik dan maar wel zo'n andere erbij krijg. Die vind ik nog mooier ooknils7 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 14:42:
[...]
Volgens mij krijg je die er niet bij! Misschien als bundelpakket bij een winkel ofzo
maar standaard in de doos niet denk ik!
Deze dus:

Jep voor mij ook. Je kan nu al bestellen btw (ook al heet het officieel 'reserveren')Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 15:05:
[...]
Mooi precies op tijd voor het verlengen van m'n abbo ^O^
Hmm hij staat al in het nieuwe boekje van orange... Me pa had vandaag een nieuwe telefoon genomen daar en ff het boekje meegenomen... Ben ik dus best wel blij mee dat orange hem gaat aanbieden icm met een XX abbo....Orange is namelijk wel relax
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Levering vind w.s. pas in april plaats volgens 06plaza.nl. Prijs wordt gelijk aan de W800i. Mag wel opschieten nu, want de T630 begint langzaam de geest te geven.
Raar, want GSMexpress heeft het nog steeds over half maartXeNoBiTe schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 12:58:
Levering vind w.s. pas in april plaats volgens 06plaza.nl. Prijs wordt gelijk aan de W800i. Mag wel opschieten nu, want de T630 begint langzaam de geest te geven.
Mijn microfoon heeft het begeven.. dus mijn t630 is echt aan vervanging toe hahaXeNoBiTe schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 12:58:
ik wil hem nu ook bestellen, met Hi 30. Maar als ik Hi 30 selecteer, zit Vodafone 22,50 er ook nog bij. En die kan ik neit weghalen... vodafone is duur en niet relaxed.
Verwijderd
Alleen jammer dat hij bij verlening van een Hi 20 abo nog aardig duur is.
Hopen dat Hi zelf nog iets voor mij kan betekenen
Hopen dat Hi zelf nog iets voor mij kan betekenen
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 16:41 ]
Verwijderd
Flex 20 110 min € 20,00 18 ct € 0,00 € 0,00 € 214,00 Gratis
wel mooi gratis mbij dixons
dixons heeft wel vaker producten eerder dan andere nl winkels weet ik nog wel van de ipod shuffle
die had ik dik een maand gekregen voor de release in nl gewoon gekregen van dixons via internet echt top
dixons heeft wel vaker producten eerder dan andere nl winkels weet ik nog wel van de ipod shuffle
die had ik dik een maand gekregen voor de release in nl gewoon gekregen van dixons via internet echt top
Verwijderd
Is dat niet stiekum een w800i die dixons verkoopt? Via de search op hun site kwam ik zognaamd bij de w810i maar daar stond dan onder dat het een w800i was.
Verwijderd
nu is ie tijdelijk uitverkocht!Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 17:17:
Flex 20 110 min € 20,00 18 ct € 0,00 € 0,00 € 214,00 Gratis

Het was altijd de bedoeling om het ding te releasen in april. Hij komt als het goed is eind april. Hij zal niet gereleased worden als de W800/W900 in de plastic box. Maar in een normale doos. Alleen zulllen de kleuren van de doos erg afwijken, zal veel zwart in voorkomen....
Hoe kom je aan die info ? Ik hoopte dat hij binnen een 2 weken wel binnen zou zijn...Sur_G schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:34:
Het was altijd de bedoeling om het ding te releasen in april. Hij komt als het goed is eind april. Hij zal niet gerealesed worden als de W800/W900 in de plastic box. Maar in een normale doos. Alleen zulllen de kleuren van de doos erg afwijken, zal veel zwart in voorkomen....

Verwijderd
Nou lekker dan. Magoed ik heb nog wel ff de tijd.
Wat maakt het trouwens uit in wat voor verpakking het zit
Voor de mensen die kicken op verpakkingen maakt dat heel veel uitVerwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 18:06:
Nou lekker dan. Magoed ik heb nog wel ff de tijd.
Zo ik heb van het weekend met een aantal SE'tjes kunnen spelen, waarvan de W810 er een van was.
Mijn ervaring is, dat het gewoon een toestel is die de product/platform cyclus van K750/W800 moet verlengen. Dit gaat ze ook zeker lukken, W-serie maar wel mooi zwart. Verder over het toestel is niet veel bijzonders te zeggen buiten het feit dat de software nu rete snel is!! Niet te geloven(zie video) en dat je nu net als bij W900 de Timline search kan gebruiken bij het bekijken van de fotos, thumbnails weergave van video is weer niet mogelijk.
De verpakkingen zijn veranderd vanwege het logistieke proces, er gingen gewoon te veel van die plastic verpakkingen kapot tijdens transport verder waar veel distributie centra er niet blij mee(stapelbaarheid-> effectiviteit was laag).
Foto's:

Video's:
Video W810 - Design 9MB
Video W810 - UI 13MB
Demo Tour W810 0.5MB (Video kun je afspelen op je SE)
Thema's:
Thema - Walkman
Thema - Emerge
Thema - Equalizer
Thema - Orbit
Ik heb voor de mensen die niet meer kunnen wachten op hun W810, hier de orginele Themas van het toestel, je kunt ze gebruiken op je K750/W800/W550. Veel plezier ervan.
Thema's en video zijn ook toegevoegd aan de startpost.
Mijn ervaring is, dat het gewoon een toestel is die de product/platform cyclus van K750/W800 moet verlengen. Dit gaat ze ook zeker lukken, W-serie maar wel mooi zwart. Verder over het toestel is niet veel bijzonders te zeggen buiten het feit dat de software nu rete snel is!! Niet te geloven(zie video) en dat je nu net als bij W900 de Timline search kan gebruiken bij het bekijken van de fotos, thumbnails weergave van video is weer niet mogelijk.
De verpakkingen zijn veranderd vanwege het logistieke proces, er gingen gewoon te veel van die plastic verpakkingen kapot tijdens transport verder waar veel distributie centra er niet blij mee(stapelbaarheid-> effectiviteit was laag).
Foto's:

Video's:
Video W810 - Design 9MB
Video W810 - UI 13MB
Thema's:
Thema - Walkman
Thema - Emerge
Thema - Equalizer
Thema - Orbit
Ik heb voor de mensen die niet meer kunnen wachten op hun W810, hier de orginele Themas van het toestel, je kunt ze gebruiken op je K750/W800/W550. Veel plezier ervan.
[ Voor 9% gewijzigd door Sur_G op 14-03-2006 19:25 ]
Hoe ben je zo snel aan die mobiel gekomen ?Sur_G schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 19:17:
Zo ik heb van het weekend met een aantal SE'tjes kunnen spelen, waarvan de W810 er een van was.
Foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Video's:
Video W810 - Design 9MB
Video W810 - UI 13MB
Thema's:
Thema - Walkman
Thema - Emerge
Thema - Equalizer
Thema - Orbit
Spot ik daar een video van Paris Hilton
[ Voor 6% gewijzigd door Bravebart op 14-03-2006 19:56 ]
hahah, jah Paris Hilton jah ...
[ Voor 6% gewijzigd door Sur_G op 14-03-2006 20:19 ]
Right
Maar hoezo was je eigenlijk in de gelegenheid met die dingen te spelen
Verwijderd
Ja, zit me hier ff lekker te maken zeg!Sur_G schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 19:17:
[..]
Ik heb geen ervaring met de K750/W800-serie, maar het menu van de W810 is volgens jou dus sneller dan dat van de K750/W800?
Ik vraag me eerder af hoe iedereen hier aan die onzin komt dat hij eerder leverbaar zou zijn!Bravebart schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 17:17:
[...]
Hoe kom je aan die info ? Ik hoopte dat hij binnen een 2 weken wel binnen zou zijn...
Jah, ik heb het idee dat ie een stukje sneller is en dan moet je er ook nog eens van uit gaan dat het model waar ik mee aan het spelen was een prototype was dus nog niet eens de final releas.[...]
Ja, zit me hier ff lekker te maken zeg!
Ik heb geen ervaring met de K750/W800-serie, maar het menu van de W810 is volgens jou dus sneller dan dat van de K750/W800?
Mij vertellen ze heeltijd dat het maart wordt met die telefoon (met "ze" bedoel ik: gmsexpress.nl en belzaak.nl )nils7 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 09:06:
[...]
Ik vraag me eerder af hoe iedereen hier aan die onzin komt dat hij eerder leverbaar zou zijn!
Verwijderd
Misschien dat ik toch voor de Nokia 6233 ga. Die vind ik een mooiere, zakelijkere uitstraling hebben. Alleen de camera is waarschijnlijk slechter, maar dat interesseert me niet. Nadeel is wel dat die telefoon waarschijnlijk nog later pas uitkomt.
Ja idd, mij ookNibbz schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 12:01:
[...]
Mij vertellen ze heeltijd dat het maart wordt met die telefoon (met "ze" bedoel ik: gmsexpress.nl en belzaak.nl )

ik ben voor de w800i gegaan, koop ik daar wel een zwarte cover voor
of spuiten de boel
zijn en blijven tweakers natuurlijk!
bla?
nee, ik wacht al zo lang.. nu ga ik die w810i ook halen ook
. haha (ondertussen heb ik me t630 ook half gefixed... als ik hard op de onderkant druk, doet mijn mic het weer... dus kan nog even vooruit)
Nog nieuwtjes ???
Orange zou me bellen zodra hij daar binnenwas.... Eerste levering waarschijnlijk dus
Ben benieuwd
Orange zou me bellen zodra hij daar binnenwas.... Eerste levering waarschijnlijk dus
Ben benieuwd
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Heb hetzelfde gedaan bij vodafone + mailtje gestuurd naar servicegebeuren en zodra die reageren...Firecow schreef op maandag 20 maart 2006 @ 22:12:
Nog nieuwtjes ???
Ben benieuwd
/kan niet wachten tot ik 'm op kan gaan halen
Update:
via dit topic wat interessante info/speculatie te weten gekomen;
- Op de global se site staat hij niet meer als "coming soon"
- interessante quote's :
"first wave will be on shells in March 15-20 I think"
Seems correct, katshing.se (major internetshop in Sweden) talked about a small first batch to arrive round that time and April 14 is preliminary release date in great numbers.
Seems Orange have made an agreement with SE to roll out Walkman mobiles first on their network. You'll see it on orange first then on other networks. Begins with the W810 and then w300.
- redelijk serieuze ebay aanbiedingts out on 27th march on o2, i rang them a while ago, they confirmed this as there release date!
btw :
1 gig, zou helemaalBrand New SE mobile phone W810i with 1G Memory Stick Duo.
- nog meer gespeculeer en mensen die zeggen dat ze hem al hebben gekocht, maar goed dat is ook allemaal niet in nl.
Lijkt er dus op dat hij ongeveer tussen nu en half april te krijgen is ...
[ Voor 75% gewijzigd door Tank80 op 20-03-2006 23:41 ]
Je imiteert me mateloos.
De telco's in NL zouden hem midden april moeten krijgen. Ik heb wel van SE vernomen dat de BC hem begin april moet krijgen...
Eindelijk iets exacts 
Nu nog even wachten, maar dat redden we die twee weken ook wel
Nu nog even wachten, maar dat redden we die twee weken ook wel
Maar dat is de UK... Is wel een soort van indicatie, maar het kan zo een week afwijken denk ik

-edit- Ik hoop trouwens wel dat de eventuele bureaustandaards etc. ook in het zwart komen
[ Voor 20% gewijzigd door Bravebart op 23-03-2006 22:37 ]
Naja, april wordt het zeker wel... gsmexpress belde me van de week op, om te zeggen dat ik mijn bestelling nog niet bevestigd had. Ik vertelde hun dat ik wou wachten tot de telefoon leverbaar zou zijn. Die vrouw vertelde me ook dat het begin april zou moeten worden.
Alle vingers wijzen naar de 1ste week van april
Alle vingers wijzen naar de 1ste week van april
Ik denk dat de 'ramp' wel meevalt, op deze foto ziet het er best goed uit. Maar zwart was beter geweest jaBravebart schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 22:35:
Anders heb je zo'n zilverkleurig ding met je zwarte telefoon

Ja inderdaad, het ziet er toch wel goed uitMcRed schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 11:57:
[...]
Ik denk dat de 'ramp' wel meevalt, op deze foto ziet het er best goed uit. Maar zwart was beter geweest ja
[afbeelding]
kost 89 euri'sBravebart schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 16:36:
[...]
Ja inderdaad, het ziet er toch wel goed uitDie linker krijg je er zeker weer niet bij, zou wel stoer zijn
Music Desk Stand MDS-60
Binnenkort verkrijgbaar
Lees meer
€ 89,00
[ Voor 30% gewijzigd door Tank80 op 24-03-2006 18:40 ]
Je imiteert me mateloos.
Verwijderd
Geloof me ik weet voor 99.99% dat het geluid dat er uit komt kut zal zijn.
Is altijd zo met dit soort setjes
Tering, zo veel

Ja owkee, maar als je het erbij krijgt is het wel lachenVerwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 18:54:
Geloof me ik weet voor 99.99% dat het geluid dat er uit komt kut zal zijn.
[ Voor 47% gewijzigd door Bravebart op 24-03-2006 20:04 ]
Laten we het zo zeggen, het pimp gehalte van die set.. is hoogBravebart schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 20:03:
[...]
Tering, zo veel
[...]
Ja owkee, maar als je het erbij krijgt is het wel lachen
Ja, hij ziet er erg gelikt uitNibbz schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 20:06:
[...]
Laten we het zo zeggen, het pimp gehalte van die set.. is hoog
Als je hem erbij krijgt betaal je er automatisch ook voorBravebart schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 20:03:
[...]
Tering, zo veel
[...]
Ja owkee, maar als je het erbij krijgt is het wel lachen
Ze kunnen hem beter gewoon apart aanbieden.
Das waar, maar toch voelt het andersMetal schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 20:17:
[...]
Als je hem erbij krijgt betaal je er automatisch ook voor![]()
Ze kunnen hem beter gewoon apart aanbieden.
Doe mij maar zonder speakertjes en met kabeltje 
1. Bespaart geld
2. Sluit ik hem aan op mijn goede installatie
1. Bespaart geld
2. Sluit ik hem aan op mijn goede installatie
een cradle erbij zou wel heel fijn zijn. Dan is hij ook goed te gebruiken als agenda (zou voor mij niet verkeerd zijn... geheugen als een zeef)
Ik ben benieuwd wie van ons hem als eerst zal hebben
Weten we dan ook gelijk wat je er allemaal bij krijgt...
Let the race begin !Bravebart schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 21:17:
Ik ben benieuwd wie van ons hem als eerst zal hebben
Je imiteert me mateloos.
Ik heb hem bij gsmexpress besteldVerwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 12:07:
waar gaan jullie hem allemaal niet bestellen, dan weet ik waar ik hem wel moet bestellen
Laat iemand ff een gil geven als hij bij Orange verkrijgbaar is, moet binnenkort mijn abbo verlengen en een W800 is te gedateerd voor mij
Heb net Belzaak.nl aan de lijn gehad en ik moest rekenen rond de 20e van april
Hoop dat dit niet waar is want dat duurt nog wel ff...McRed schreef op maandag 27 maart 2006 @ 16:46:
Heb net Belzaak.nl aan de lijn gehad en ik moest rekenen rond de 20e van april
Kan het me eigenlijk niet voorstellen...
20 april zou balen zijn, ik wilde hem lekker gaan proberen rond 15 april als ik naar Rome ga
Ach geduld is een schone zaak, na verloop van tijd is hij toch wel verkrijgbaar 
Ik kan gelukkig nog wel even vooruit met mijn versleten Nokia 6230 tot die tijd.
Ik kan gelukkig nog wel even vooruit met mijn versleten Nokia 6230 tot die tijd.
pff.. 20 april.. zo lang kan ik echt niet meer wachten...
Kzit nu al 2 maanden op deze telefoon te wachten, begin het nu wel een beetje zat te worden
Kzit nu al 2 maanden op deze telefoon te wachten, begin het nu wel een beetje zat te worden
Dit topic is gesloten.