Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |
Verwijderd
het lijkt me dat als je het aantal megapixel maar flinkt opvoert, de kwaliteit toch echt wel voorruit zal gaan.
Verwijderd
Niet vanzelf. De kwaliteit hangt toch echt voornamelijk van de lens af. Wel maak je met een hoger aantal megapixel een grotere foto, die je vervolgens kunt verkleinen. En de verkleinde foto bevat minder ruis.Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 14:43:
tsjah, hoe ze precies noise gaan fixen in de toekomst weet ik ook niet. feit is wel dat deze SE W810i al weer een stuk verder is dan mijn huidige Siemens met VGA camera.
het lijkt me dat als je het aantal megapixel maar flinkt opvoert, de kwaliteit toch echt wel voorruit zal gaan.
Verwijderd
Veel functies die dan ook nog goed zijn en in een strak telefoontje zijn gepropt.
Ik wou eerst voor de D600 gaan maar die was te bepert ivm mp3
Toen voor de nokia 6820 maar dat gaat te lang duren en heeft uiteindelijk niet wat deze specifieke walkman telefoon kan bieden.
Nu nog wachten
Verwijderd
maar goed, ik heb nu een een vga camera op mn siemens, 640x480 max. dan merk je wel dat je iets meer megapixels nodig hebt om echt wat scherpte te krijgen. kwaliteit is van verschillende factoren afhankelijk.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2006 15:22 ]
afwachten (K610 is ook een mooie telefoon though... SE maakt teveel mooie shit)
Bij Orange willen ze geloof ik geen geld verdienen... belde net naar hun klantenservice (was gesloten) en naar een filiaal in arnhem (nam niemand op)..
gaat lekker daar bij orange
[ Voor 31% gewijzigd door Nibbz op 18-02-2006 11:17 ]
13:37
Verwijderd
En dan kan iedereen dus via een abbo ook aan die telefoon komen
[ Voor 7% gewijzigd door Nibbz op 18-02-2006 17:03 ]
En weer terug naar
Estimated -5 days
Op hun website zijn 2 telefoons gereleased.
De J220i en de J230i stonden van het weekend nog al "Binnenkort verkrijgbaar" maar nu dus niet meer.
Wie weet staat morgen de w810i ook beschikbaar op de site
Ik heb er net 1 gevondenBianca schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:51:
Zijn er al nederlandse webshops die een prijs bekend gemaakt hebben? Ik hoorde namelijk van iemand dat Sony Ericsson vandaag de eerste lading gaat verzenden. Ik heb nu nog een w800i dus als ik die goed kan verkopen wil ik de w810i. Ligt er aan hoeveel ik bij moet leggen, maar moet dan wel mijn w800i snel verkopen.
Telefoon ziet er btw wel een stuk gelikter uit dan de W800i, maar ik weet nog niet of ik erop ga wachten (mijn abbo loopt 1 april af); zoveel beter dan de W800i is hij ook weer niet imho...
Dankje 427 is toch weer een stuk meer dan wat mobilereview voorspelde (uit mijn hoofd zeiden die 330 ook al was dat te mooi om waar te zijn). Het toestel is in principe niks beter dan de w800i inderdaad aangezien ik edge toch niet gebruik. Ik vind de w800i een supertoestel maar dat rare wit in combinatie met die oranje kleur heb ik nooit mooi gevonden. En dat zwart is zoBravebart schreef op maandag 20 februari 2006 @ 18:17:
[...]
Ik heb er net 1 gevonden
Telefoon ziet er btw wel een stuk gelikter uit dan de W800i, maar ik weet nog niet of ik erop ga wachten (mijn abbo loopt 1 april af); zoveel beter dan de W800i is hij ook weer niet imho...
Ja, dat zwart is iddBianca schreef op maandag 20 februari 2006 @ 18:23:
[...]
Dankje 427 is toch weer een stuk meer dan wat mobilereview voorspelde (uit mijn hoofd zeiden die 330 ook al was dat te mooi om waar te zijn). Het toestel is in principe niks beter dan de w800i inderdaad aangezien ik edge toch niet gebruik. Ik vind de w800i een supertoestel maar dat rare wit in combinatie met die oranje kleur heb ik nooit mooi gevonden. En dat zwart is zo![]()
Denk je dat als men nu contact op zou nemen met telecom bedrijven, dat ze ons kunnen vertellen wanneer die telefoon + abbo leverbaar zou zijn? (op de site van SE staat hij nogsteeds als "binnenkort beschikbaar")Bravebart schreef op maandag 20 februari 2006 @ 18:26:
[...]
Ja, dat zwart is iddMaar € 330 was ook te mooi om waar te zijn. Ze zeiden dat € 330, 30 euro meer was dan de W800i terwijl die hier ook op iets van € 400 begon. Maar toch een leuk ding
Ik denk het wel eigenlijk. Ze worden als het goed is binnen een paar dagen uitgeleverd aan de winkels (voor zover ik heb begrepen). Ik heb al een mailtje naar Misco gestuurd of hij ook echt over een paar dagen binnenkomt, maar daar heb ik nog niks van terugNibbz schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 11:09:
[...]
Denk je dat als men nu contact op zou nemen met telecom bedrijven, dat ze ons kunnen vertellen wanneer die telefoon + abbo leverbaar zou zijn? (op de site van SE staat hij nogsteeds als "binnenkort beschikbaar")

-edit- Bij Misco staat hij nog steeds op '3 tot 5 werkdagen levertijd', maar dat staat zo ongeveer bij elke telefoon die ze hebben, dus ik gok dat zij hem al binnen hebben
[ Voor 14% gewijzigd door Bravebart op 21-02-2006 12:50 ]
"dat duurt nog wel een maand"
helaas
Ik kreeg net een mailtje terug van Misco. Begin maart komt hij daar binnenNibbz schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 15:17:
Net met orange aan de lijn gezeten
"dat duurt nog wel een maand"
helaas
Dat denk ik niet, want alles gaat via hun connector, zoals op dit plaatje. *kuch* koppelverkoop *kuch*Bravebart schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:38:
Ik lees net op een aantal sites dat er een 3,5 Jackplug zit op de W810i. Die zit er toch niet op, of heb ik dat verkeerd begrepen
Zou wel heel relaxt zijn, hoef je tenminste niet meer met die adapterkabels te klooien

Mmh ja, dat had ik al verwacht. Ik zat ook al alle mogelijke foto's af te speuren op zoek naar een 3,5 mm uitgang, zonder succes. Das wel jammer, moet je toch nog werken met die rare adaptersNibbz schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 15:46:
[...]
Dat denk ik niet, want alles gaat via hun connector, zoals op dit plaatje. *kuch* koppelverkoop *kuch*
[afbeelding]

Maar het wordt dus sowieso wachten tot begin maart voor ze überhaupt verkrijgbaar zijn. En dan nog maar afwachten of ze niet belachelijk duur worden
Verwijderd
Dit komt uit een persbericht, dus het lijkt erop dat er gewoon een verloopje bij zit, zodat je je eigen koptelefoon kan gebruiken.The phone comes complete with quality HPM-70 stereo headphones which feature a standard 3.5 mm headphone jack for personal customization.
ping 127.212.23.124
Verwijderd
Dit kreeg ik terug op de vraag wanneer de w810i vekrijgbaar zou zijn en of hij gratis zou zijn bij een flex 20euro per maand abbo. Ik hoop dat het niet al te lang meer duurt kan haast niet wachtenGeachte heer Lolkema,
Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie.
U geeft aan dat u erg onder de indruk bent van het SonyEricsson W810i toestel en u vraagt naar de prijs van dit toestel in combinatie met een T-Mobile Flex 20 abonnement. T-Mobile biedt dit toestel op dit moment niet aan in combinatie met een T-Mobile abonnement. Wij kunnen u helaas niet informeren over de datum warop dit toestel leverbaar is. Ook is niet bekend of T-Mobile dit toestel zal gaan leveren in combinatie met een T-Mobile abonnement. Daarom adviseren wij u naar een van de verkooppunten te gaan. Een verkooppunt is een zelfstandige onderneming, die eigen aanbiedingen kan doen. Ook kunt u kijken op de internetpagina <http://www.sonyericssonmobile.com> van SonyEricsson wanneer het toestel leverbaar is.
Wij vertrouwen erop u voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV
Geerteke Athmer
Cool, ik wilde ook precies die combi gaan nemenVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 14:13:
t-mobile gaf verder geen info:
[...]
Dit kreeg ik terug op de vraag wanneer de w810i vekrijgbaar zou zijn en of hij gratis zou zijn bij een flex 20euro per maand abbo. Ik hoop dat het niet al te lang meer duurt kan haast niet wachten
Goed plan. Ga ik morgen ook wel ff doen.Nibbz schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 18:02:
Ik denk dat ik morgen na school even arnhem in ga, even bij de verschillende providers langs gaan. Misschien dat dat meer opleverd.
Verwijderd
volgens mij zou izets best kunnen wat denken jullie ben ik te optimistisch?
Verwijderd
the K610i is verekkte mooi! maybe gaan we toch nog effe wachten op die
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2006 10:37 ]
die wordt Q3 geloof ik... zolang kan ik niet wachten met me brakke t630 (rotte joystick)Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 10:30:
heb het al gedaan, ze weten nog niets. ook vertelden ze dat het meestal een maand duurt voordat een toestel bij hun in de winkel ligt, als je het nu al op internet kan bestellen.
the K610i is verekkte mooi! maybe gaan we toch nog effe wachten op die
Het is in ieder geval watWij verwachten dat wij omstreeks week 13/14 de Sony Ericsson W810i in ons assortiment kunnen opnemen. Helaas er nog geen prijzen bekend.
[ Voor 14% gewijzigd door Bravebart op 24-02-2006 16:48 ]
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 21:57:
komt de M600i samen met de w810i uit?
http://tweakers.net/nieuws/41063Tegen een nog onbekende prijs kunnen adoptieouders de M600i in de tweede helft van 2006 verwachten.
Dat duurt dus waarschijnlijk nog wat langer
[ Voor 26% gewijzigd door Bravebart op 24-02-2006 16:48 ]
Wat mij betreft nog evenveel als hierVerwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:38:
al wat meer nieuws bekent over release w810i?
Verwijderd
Maar zou mooi zijn als hij er dan was
Klopt, maar ik hoop wel dat de grotere winkels al eerder hun prijzen bekend maken, hebben we tenminste een indicatie...Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:59:
Ja maar daar staat 'verwachten' nog niks officieels dus
Maar zou mooi zijn als hij er dan was
Verwijderd
Same here, of gewoon icm een oud Relax 150 abbotje.Bravebart schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 14:16:
[...]
Cool, ik wilde ook precies die combi gaan nemenIk hoop dat hij voor eind maart goed leverbaar is, want dan loopt mijn huidige abbo af. Zou mooi zijn als ik hem dan kon omzetten naar een W810i + flex 20
Ik vind dat Flex maar vage shit, hoe langer ik er over nadenk, hoe meer vragen ik erover krijg.
Verwijderd
Als je dat toestel echt zo graag wilt, kun je je abbo ook gewoon één maandje langer door laten lopen. En misschien valt er wel een dealtje te sluiten met de winkel.Bravebart schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 13:44:
Het is in ieder geval watWaarschijnlijk net te laat voor de mensen (inclusief ikzelf) waarvan het abonnemnt eind maart afloopt
Verwijderd
Ik denk dat je zult moeten bijbetalen, zeker met geheugenstikkies erbij, maar niet heel veel. Hangt er denk ik ook een beetje vanaf of je al lang een goedbetalende klant bent van T-Mobile.Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 21:18:
w810i gratis met flex 20 zou voor mij echt ideaal zijn.
volgens mij zou izets best kunnen wat denken jullie ben ik te optimistisch?
Kan dat, je abonnement ff een maandje langer door laten lopen (zonder dat je er gelijk weer 1 of 2 jaar aan vastzit) ? Dat zou wel een uitkomst zijnVerwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 20:23:
[...]
Als je dat toestel echt zo graag wilt, kun je je abbo ook gewoon één maandje langer door laten lopen. En misschien valt er wel een dealtje te sluiten met de winkel.
Verwijderd
Zou echt mooi zijn als dat de echte prijzen zouden zijn, word nu trouwens ook echt nadrukkelijk gezecht release in april dus maart zit er niet meer in. in ieder geval erg bedankt voor die link.
edit:
http://www.telecomvergeli...=458&sms_abo_id=1&nsms=50
hier is hij 0 euro
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2006 13:59 ]
Verwijderd
Ja, dat kan normaal gesproken bij T-Mobile, sterker nog: dat gaat automatisch. Als je zelf je contract niet met 1 of 2 jaar verlengt, dan wordt het elke keer stilzwijgend met één maand verlengd, net zolang totdat je het zelf opzegt of opnieuw een jaarcontract aangaat. Je kunt het in principe krijgen zoals je het hebben wilt, alleen moet je er wel zelf achteraan gaan.Bravebart schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 17:09:
[...]
Kan dat, je abonnement ff een maandje langer door laten lopen (zonder dat je er gelijk weer 1 of 2 jaar aan vastzit) ? Dat zou wel een uitkomst zijn
Maar ik weet natuurlijk niet wat voor abbo je nu hebt, bij welke aanbieder en onder welke voorwaarden, dus dat zul je zelf ff moeten uitzoeken.
Bedankt voor de infoVerwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 14:20:
[...]
Ja, dat kan normaal gesproken bij T-Mobile, sterker nog: dat gaat automatisch. Als je zelf je contract niet met 1 of 2 jaar verlengt, dan wordt het elke keer stilzwijgend met één maand verlengd, net zolang totdat je het zelf opzegt of opnieuw een jaarcontract aangaat. Je kunt het in principe krijgen zoals je het hebben wilt, alleen moet je er wel zelf achteraan gaan.
Maar ik weet natuurlijk niet wat voor abbo je nu hebt, bij welke aanbieder en onder welke voorwaarden, dus dat zul je zelf ff moeten uitzoeken.
Ik heb nu trouwens een T-Mobile Relax 150 van 2 jaar
Kee dan, daar had ik hem nog niet gezien, bedankt voor de linkVerwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 13:54:
Jep ik heb nu nog geen abbo word mijn eerste en ik moet volgens die site ook 11 euro bij betalen
Zou echt mooi zijn als dat de echte prijzen zouden zijn, word nu trouwens ook echt nadrukkelijk gezecht release in april dus maart zit er niet meer in. in ieder geval erg bedankt voor die link.
edit:
hier is hij 0 euro
Verwijderd
Als ik jou was zou ik gewoon ff naar de klantenservice van T-Mobile bellen, die kunnen je precies vertellen hoe het allemaal werkt en waar je op moet letten. Want het zou namelijk ook net iets anders in elkaar kunnen zitten dan hoe ik hierboven schreef, maar zoiets is het wel ieg.Bravebart schreef op zondag 26 februari 2006 @ 14:42:
[...]
Bedankt voor de infoDas wel mooi dat je abbo steeds met 1 maand wordt verlengd, ik was bang dat je er dan gelijk weer 1 of 2 jaar aan vastzat
![]()
Ik heb nu trouwens een T-Mobile Relax 150 van 2 jaar
Ik heb al een mailtje gestuurdVerwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 15:07:
[...]
Als ik jou was zou ik gewoon ff naar de klantenservice van T-Mobile bellen, die kunnen je precies vertellen hoe het allemaal werkt en waar je op moet letten. Want het zou namelijk ook net iets anders in elkaar kunnen zitten dan hoe ik hierboven schreef, maar zoiets is het wel ieg.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2006 00:24 ]
Mmh, als je er één weet houd ik me aanbevolenVerwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 17:54:
Heeft Nokia, Motorola, of een ander merk eigenlijk een telefoon die de featureset matched? Ga die dan kopen, bij het gezeik met de leveringtijd wel zat.![]()
Verwijderd
Nokia 3250 Topic
toch gaat mijn voorkeur gewoon naar de w810i
Verwijderd
Dat van dat symbian, is dat een voordeel dan?Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 18:00:
deze komt ongeveer overeen, is wat groter en dikker maar heeft dan wel weer symbian:
Nokia 3250 Topic
Verder vind ik die Nokia maar een lelijk ding.
Verwijderd
Verder vind ik de w810i ook mooier en hij is ook beter qua geluid.
Die komt idd wel wat overeen, maar mijn voorkeur gaat ook uit naar de W810i. Ik vind de nokia's tegenwoordig steeds lelijker worden, kijk alleen al naar de Fashion en Amour lijnVerwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 18:00:
deze komt ongeveer overeen, is wat groter en dikker maar heeft dan wel weer symbian:
Nokia 3250 Topic

Ze doen hiermee echter wel iets waar sommige fabrikanten (persoonlijk vind ik Samsung daar een van) nog wat van kunnen leren. Ze onderscheiden zichzelf én ze dúrven een dergelijke serie op de markt te brengen. Ze hebben binnen hun productrange diverse subranges en dat is zeker geen domme zet. Als je kijkt naar het aantal producten dat nokia ontwikkelt en waar ze de markt mee bedienen is dat tov bijvoorbeeld SE erg groot.Bravebart schreef op maandag 27 februari 2006 @ 19:06:
[...]
Die komt idd wel wat overeen, maar mijn voorkeur gaat ook uit naar de W810i. Ik vind de nokia's tegenwoordig steeds lelijker worden, kijk alleen al naar de Fashion en Amour lijn
Het huidige programma van SE is toch ook best groot though:

[ Voor 9% gewijzigd door J0YR1D3R op 27-02-2006 22:11 ]
Dat is waar, maar ik vind dat ze met die subseries wel erg doordraven. Maarja als het verkoopt, waarom nietJ0YR1D3R schreef op maandag 27 februari 2006 @ 19:29:
[...]
Ze doen hiermee echter wel iets waar sommige fabrikanten (persoonlijk vind ik Samsung daar een van) nog wat van kunnen leren. Ze onderscheiden zichzelf én ze dúrven een dergelijke serie op de markt te brengen. Ze hebben binnen hun productrange diverse subranges en dat is zeker geen domme zet. Als je kijkt naar het aantal producten dat nokia ontwikkelt en waar ze de markt mee bedienen is dat tov bijvoorbeeld SE erg groot.
Verwijderd
Dat zal op zich wel zo zijn. Maar er zit momenteel bij Nokia geen enkel model tussen waar ik warm voor zou lopen, van dat merk vond ik de 6230i nog het mooist. En ik hou al helemaal niet van beweegbare delen en bling bling ongein.J0YR1D3R schreef op maandag 27 februari 2006 @ 19:29:
[...]
Ze doen hiermee echter wel iets waar sommige fabrikanten (persoonlijk vind ik Samsung daar een van) nog wat van kunnen leren. Ze onderscheiden zichzelf én ze dúrven een dergelijke serie op de markt te brengen. Ze hebben binnen hun productrange diverse subranges en dat is zeker geen domme zet. Als je kijkt naar het aantal producten dat nokia ontwikkelt en waar ze de markt mee bedienen is dat tov bijvoorbeeld SE erg groot.
Geef ik je gelijk in, tot op zekere hoogte. Met een toestel zoals deze vind ik ook dat ze te ver gegaan zijn, de gebruiksvriendelijkheid is echt 0. Het gaat puur om de uitstraling en je moet niet vergeten waar het primair om gaat, eenvoudig kunnen bellenBravebart schreef op maandag 27 februari 2006 @ 19:31:
[...]
Dat is waar, maar ik vind dat ze met die subseries wel erg doordraven. Maarja als het verkoopt, waarom niet
Ook jou geef ik (bijna) 100% gelijk. Ik vind zelf maar weinig nokia's mooi, alleen de huidige N70 en nog komende N80 vind ik mooie telefoons. Bij de N80 weet ik niet wat ik van de slider moet vinden, maar voor de rest is het een mooi ding.Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 19:33:
Dat zal op zich wel zo zijn. Maar er zit momenteel bij Nokia geen enkel model tussen waar ik warm voor zou lopen, van dat merk vond ik de 6230i nog het mooist. En ik hou al helemaal niet van beweegbare delen en bling bling ongein.
Ikzelf heb een hekel aan telefoons waar de massa mee loopt. Liever onderscheid ik mezelf
En die oordopjes van de W810; zijn dat precies dezelfde als de MDR-EX71 (qua technische specs)?
Mixed Reality dev
Verwijderd

daarna is het bergafwaarts gegaan met de gehele collectie.
De 8310 is een uber kitscherige telefoon. Veel telefoons van Nokia vertonen die zelfde kitscherigheid.
Een beetje zelf-respecterende kamper heeft een signeur aan de muur, zo'n mooie kabouter voor de carafan, en zo'n chique 8310! - chique kleurtjes toch???
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2006 23:33 ]
Als dat klopt ga ik voor die.Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 13:54:
Jep ik heb nu nog geen abbo word mijn eerste en ik moet volgens die site ook 11 euro bij betalen
edit:
hier is hij 0 euro
Voor 340 euro een w810i met tig belminuten verspreid over 2 jaar
T-Mobile Relax 200 26,50
T-Mobile SMS 75 € 7.50 € 0.1000 7,50
x24 maanden
816,00
korting Netwerkkorting : - 66,25
prijs totaal 749,75
prijs per maand ( / 24 ) 31,34
Goed te doen toch?
Verwijderd
Exclusiviteit interesseert mij nou net geen ruk, net zoals 'de mode' enzo mij ook geen ene ruk interesseert. Het is een telefoon, daar moet ik mee kunnen bellen, en het is wel erg makkelijk als ik er ook nog muziek mee kan luisteren, en dat allemaal voor een zo laag mogelijke prijs. Hoe het kreng er dan verder uitziet boeit me weinig, liefst zo neutraal mogelijk en als 'ie maar niet lelijk is zoals die Nokia's van tegenwoordig.J0YR1D3R schreef op maandag 27 februari 2006 @ 19:40:
Ikzelf heb een hekel aan telefoons waar de massa mee loopt. Liever onderscheid ik mezelfEen telefoon als de K750 of W800 hebben prima specs, maar het leuke en mooie is er gewoon vanaf als je elk 15-jarig kind ook al met zo'n ding ziet voor mij. Nee, in de tijd dat ik mijn telefoon heb, heb ik pas 1! iemand anders gezien die er ook een had. Neemt niet weg dat ik de W810 ook wel een mooie telefoon vind, mooier dan de W800 en K750, de camera afsluiting en het algehele design trekken me meer
Bij mij draait het dus voornamelijk om functionaliteit, en het is gewoon een feit dat exclusiviteit en/of blingbling vrijwel altijd ten koste gaan van de functionaliteit en/of de prijs.
Verwijderd
De vrijwel identieke 6510 vond ik wel weer oke trouwens, die gebruik ik nu tijdelijk. Lekker klein, zakelijk uiterlijk, en toch gewoon een radio onboard.Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 23:28:
Nokia gaat toch een vreemde kant op met haar telefoons. De cruciale fout was de 8310
bla?
Verwijderd
Die was wel goed inderdaad. Maar het is echt knap, hoe Nokia zoveel lelijke telefoons in zo'n korte kan produceren. Alleen Motorola maakt nog mooie telefoons de laatste tijd. In alle eerlijkheid, de k750i heeft ook z'n design flaws. In de w810 valt me nu al op dat het oranje een beetje stoort.Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 11:24:
[...]
De vrijwel identieke 6510 vond ik wel weer oke trouwens, die gebruik ik nu tijdelijk. Lekker klein, zakelijk uiterlijk, en toch gewoon een radio onboard.
Edit
Heb nog een mooie site gevonden, met nog wat nieuwe livepics. http://www.bengalboy.com/....php?topic_id=367&forum=7
Binnenkort post hij z'n full review op die site. Pimp my car-phone dude
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 14:58 ]
Mode boeit mij persoonlijk ook niet veel hoor. Het gaat mij erom dat de spullen die ik heb ook mijn smaak zijn, gewoon qua design en functies. Ik heb dat met mn telefoon, monitor, speakers en onderdelen van mn pc ook gehadVerwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 11:21:
[...]
Exclusiviteit interesseert mij nou net geen ruk, net zoals 'de mode' enzo mij ook geen ene ruk interesseert. Het is een telefoon, daar moet ik mee kunnen bellen, en het is wel erg makkelijk als ik er ook nog muziek mee kan luisteren, en dat allemaal voor een zo laag mogelijke prijs. Hoe het kreng er dan verder uitziet boeit me weinig, liefst zo neutraal mogelijk en als 'ie maar niet lelijk is zoals die Nokia's van tegenwoordig.
Bij mij draait het dus voornamelijk om functionaliteit, en het is gewoon een feit dat exclusiviteit en/of blingbling vrijwel altijd ten koste gaan van de functionaliteit en/of de prijs.
Mijn telefoon was op het moment dat ik hem kocht de enigste met de functies die ik erop wilde hebben, stereo mp3, stereo radio en Symbian Series60 UI. Ik heb zelf ook nog een Siemens SL45 liggen, dat is net als mijn SX1 een vooruitstrevend en goed toestel
De W810 is ook gewoon maar een doorontwikkeling op de K750 en W800. Geef het beestje een ander naampje en een nieuw kastje, klaar.
Verwijderd
" I predict that the W810i "WalkMan" Cell Phone will do for Sony Ericsson what the RaZr did for Motorola a couple years ago....which is to say "Make Sweet Music for the Shareholder's Ears & Wallets"!! Look for it at your Cingular Store sometime in May 2006..."
De w810i wordt wel een succes, ben ik wel van overtuigd. Maar het is niet zo vernieuwend, de k750i was gewoon een goed concept. Sony moet alleen nog een keer een telefoon, om een compacte digitale camera heen bouwen. Dan heb je weer een echte winnaar denk ik.
Ff zoeken op nieuwemobiel.nl vind je m wel denk ikMenesis schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 21:43:
Kan iemand mij vertellen welk type de middelste phone opo deze foto is!?
[/url]
Het Grote SonyEricsson W950 TopicWoBaDijk schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 21:51:
[...]
Ff zoeken op nieuwemobiel.nl W950 in de search, dan vind je 'm wel denk ik
[ Voor 41% gewijzigd door Ginz op 28-02-2006 22:19 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Uw gebeden zijn al een aantal dagen verhoordVerwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 20:14:
Sony moet alleen nog een keer een telefoon, om een compacte digitale camera heen bouwen. Dan heb je weer een echte winnaar denk ik.
Giox in "Opvolger Sony-Ericsson K750i (codenaam: ..."
Verwijderd
Verwijderd
Oke, da's wel een beetje dezelfde instelling als die ik heb, alleen houd ik dan waarschijnlijk wat meer van een soberder, zakelijker design dan jij.J0YR1D3R schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 18:40:
[...]
Mode boeit mij persoonlijk ook niet veel hoor. Het gaat mij erom dat de spullen die ik heb ook mijn smaak zijn, gewoon qua design en functies. Ik heb dat met mn telefoon, monitor, speakers en onderdelen van mn pc ook gehad
Is ook zo. Maar de Nokia 6230i heb ik al gehad (is gejat) en de W800 is dan in mijn ogen een verouderd model, dus ga ik voor de W810.De W810 is ook gewoon maar een doorontwikkeling op de K750 en W800. Geef het beestje een ander naampje en een nieuw kastje, klaar.
Maar misschien weet jij nog een andere, betaalbare telefoon die beter voldoet aan mijn eisen? Naast de standaard belfuncties vind ik eigenlijk alleen de radio+mp3speler en de zakelijke uitstraling van belang. Een camera heb ik er eigenlijk liever niet op, daar wordt 'ie alleen maar groter door.
Verwijderd
Heeft inderdaad coole functies, maar is voor mij net wat te groot.Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 15:19:
Heb ook veel positive dingen gelezen over de MDA Vario misschien is dat ook nog een kandidaat voor mij. Mooie functies iig jammergenoeg wel een 1,3mpixel camera ipv een 2,0 maar wel weer andere toffe features.
Ow nee hoor, ik heb echt totaal _niets_ met bijvoorbeeld Samsung of de designlijn van Nokia. Het menu bijvoorbeeld moet gewoon strak zijn. Wat zou jij kiezen in dit geval?Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 15:11:
[...]
Oke, da's wel een beetje dezelfde instelling als die ik heb, alleen houd ik dan waarschijnlijk wat meer van een soberder, zakelijker design dan jij.
![]() | ![]() |
Als ik die goedkope icoontjes zie van de SE K790i dan vind ik dat echt helemaal niets
Ik ben bang dat de W810i een beetje gaat ondersneeuwen onder het succes van de K790i. De K-serie is toch wat meer aangeslagen dan de W-serie. In ieder geval wel wat betreft de K750/W800. De W550 en W900 zijn een model op zich en hebben geen tegenstander in de K-serie.Is ook zo. Maar de Nokia 6230i heb ik al gehad (is gejat) en de W800 is dan in mijn ogen een verouderd model, dus ga ik voor de W810.
Maar misschien weet jij nog een andere, betaalbare telefoon die beter voldoet aan mijn eisen? Naast de standaard belfuncties vind ik eigenlijk alleen de radio+mp3speler en de zakelijke uitstraling van belang. Een camera heb ik er eigenlijk liever niet op, daar wordt 'ie alleen maar groter door.
Wel grappig overigens dat je noemt dat je geen camera wilt, ik denk dat dat een trend is gaat worden die wel door gaat slaan. De Nokia E60 is misschien ook een mooi alternatief, heeft geen camera, maar wel weer WLAN en geen radio.. Ik zit zelf te kijken naar de HTC Prophet (i-mate JAMin, Qtek S200, SPV M600)
Verwijderd
Kerel, je hebt er echt niets van begrepen.J0YR1D3R schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 15:37:
Als ik die goedkope icoontjes zie van de SE K790i dan vind ik dat echt helemaal nietsLeuk dat ze dan zo bewegen enzo, maar het ziet er niet uit verder. Het is toch een toestel van een beste bak geld en het is totaal niet mijn smaak.
.
De software van SE is laatste tijd uberhaupt super goed aan het worden. SE is momenteel on top of its game, het merk levert de meeste vernieuwende, beste toestellen af, meeste bang voor de buck. Nokia was goed, maar loopt echt achter kerel.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 15:51 ]
Ieder zijn eigen smaak toch? Ik heb liever een strak en duidelijke indeling van iconen. Ik heb bijvoorbeeld ook geen blauwe startbalk met groene startknop, om je Windows XP voorbeeld er nog even bij te pakken. Als ik kijk hoeveel problemen er zijn met bijvoorbeeld joystickjes etc van SE vind ik niet dat ze de beste toestellen uitbrengen.Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 15:48:
[...]
Kerel, je hebt er echt niets van begrepen.De icons van SE zien er stukken beter uit; SE icons hebben een resolutie van Windows XP, terwijl Nokia meer lijkt op Win 3.11.
De software van SE is laatste tijd uberhaupt super goed aan het worden. SE is momenteel on top of its game, het merk levert de meeste vernieuwende, beste toestellen af, meeste bang voor de buck. Nokia was goed, maar loopt echt achter kerel.
Ik ontken niet dat ze hun telefoons een fijne featureset meegeven. Het is hooguit zo dat het traject van presentatie naar verkrijgbaarheid door klanten veel korter is. Een telefoon als de Nokia N80 is bijvoorbeeld al gepresenteerd, heeft ook een 3MP camera waar helemaal geen slechte foto's uitkomen en hij heeft echt een superscherm.
Vergeet niet dat de Symbian Series60 UI volledig aan te passen is naar de wensen van de gebruiker, dus ook de icoontjes, etc. Het hele platform is vele malen veelzijdiger als dat van SonyEricsson
Verwijderd
Dat tweede menu idd, het eerste is echt een kermis. Dat viel me trouwens ook op bij m'n 6230i: leuk hoor al die bewegende "3D-icoontjes", maar het menu werd er alleen maar trager door.J0YR1D3R schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 15:37:
[...]
Ow nee hoor, ik heb echt totaal _niets_ met bijvoorbeeld Samsung of de designlijn van Nokia. Het menu bijvoorbeeld moet gewoon strak zijn. Wat zou jij kiezen in dit geval?
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik die goedkope icoontjes zie van de SE K790i dan vind ik dat echt helemaal nietsLeuk dat ze dan zo bewegen enzo, maar het ziet er niet uit verder. Het is toch een toestel van een beste bak geld en het is totaal niet mijn smaak.
Over Samsung gesproken: ik ben toch maar eens ff verder gaan kijken dan m'n neus lang is en kwam via de kieskeurig productvergelijker terecht bij de SGH-X140. Zo te zien de tegenhanger van de Nokia 6030 die ik verder weinig boeiend vind. Dat ding heeft in elk geval een radio en géén camera (maar helaas ook geen MP3-speler en triband, maar je kunt nu eenmaal niet alles hebben
Het zou kunnen, maar volgens mij bedient de W-serie toch een iets andere, specifieke, kleinere markt dan de K-serie, ook al zijn het dan bijna dezelfde telefoons.Ik ben bang dat de W810i een beetje gaat ondersneeuwen onder het succes van de K790i. De K-serie is toch wat meer aangeslagen dan de W-serie. In ieder geval wel wat betreft de K750/W800. De W550 en W900 zijn een model op zich en hebben geen tegenstander in de K-serie.
Dat verwacht ik ook. Ik heb trouwens nooit begrepen waarom er ineens zonodig een camera in dat ding moest, is volgens mij allemaal één grote marketinghype.Wel grappig overigens dat je noemt dat je geen camera wilt, ik denk dat dat een trend is gaat worden die wel door gaat slaan.
Wel mooi, maar te groot en teveel functies die ik helemaal niet nodig heb.De Nokia E60 is misschien ook een mooi alternatief, heeft geen camera, maar wel weer WLAN en geen radio.. Ik zit zelf te kijken naar de HTC Prophet (i-mate JAMin, Qtek S200, SPV M600)En ook naar de HTC Wizard die zojuist werd genoemd..
/edit Hmmm, die E60 is zeker niet verkeerd trouwens, al met al ben ik er nog niet uit.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 16:16 ]
Verwijderd
Ik ook niet trouwens, alles wat m.i. functioneel of visueel in de weg zit of overbodig is heb ik aangepast of er simpelweg uitgeript, maar ik gebruik wel een eigen kleurenschema en da's eigenlijk het voornaamste.J0YR1D3R schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 15:59:
[...]
Ieder zijn eigen smaak toch? Ik heb liever een strak en duidelijke indeling van iconen. Ik heb bijvoorbeeld ook geen blauwe startbalk met groene startknop, om je Windows XP voorbeeld er nog even bij te pakken.
Ik vind de vergelijking niet helemaal eerlijk. Een lichte achtergrond zorgt zoiezo al voor meer rust in het menu. Ik vind van bovenste 2 menu's ook de Symbian het best, maar als je bijv een SE menu met lichte kleuren neemt vind ik deze toch wel zeker gelijk staan aan de Symbian.
Bovendien is SE's plaatje groter waardoor de kwaliteit minder lijkt.
![]() | ![]() |
[ Voor 18% gewijzigd door WoBaDijk op 01-03-2006 17:08 ]
Verwijderd
Nokia telefoon software loopt echt wat achter op SE qua style en effecten. Het is eigenlijk wel vergelijker baar met m'n Palmtop, al jaren dezelfde software. Maar goed, het is allemaal persoonlijk bla-di-bla-di-bla. Toch denk ik dat SE software meer een mass-appeal heeft, dan het wat strakkere Nokia.
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 18:09 ]
Verwijderd
Dit zou ideaal zijn. Geldt dit dan voor alle telefonie zaken?Nibbz schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 12:28:
Binnen nu en 2 weken worden ze geleverd. Net met gsmexpress aan de telefoon gezeten. belzaak.nl heeft hem ook nog niet. wordt zowiezo nog wachten.
Verwijderd
Verwijderd
Zit bijna geen verschil tussen eigenlijk alleen een wat uitgebreidere media speler bij de w810.
Voor een abbo maakt het dan weer haast niks uit aangezien dat je ze beide gratis bij hetzelfde abbo kan krijgen dus dan ga ik liever voor de iets betere. succes
Verwijderd
Wat ik me nog wel afvroeg, hoe zijn de filmpjes die ik hiermee schiet? Ik wil graag af en toe een kort filmpje kunnen opnemen, maar bij bijvoorbeeld de d500 van samsung vind ik die filmpjes nogal uitgesmeerd ogen. Ik zie dat deze w810i een opname van 30fps heeft. Zijn de filmpjes dan van gelijke kwaliteit als van de w900 (ook 90fps)? Van de k750 kan ik de fps even niet terug vinden, maar ik geloof dat die met 15 fps opneemt? Als dat zo is zal ik eerder naar de w810i of w900 neigen.
Bedankt voor jullie advies!
edit: of kan ik dan juist beter even wachten voor de k790 of k800, die lijkt een nog betere camera te krijgen?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 20:21 ]
Nee, de w900 heeft naar mijn weten een aparte grafische chip van Nvidia. Daarmee kan hij dus betere filmpjes maken.Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 20:12:
Bedankt voor je advies, ik ga denk ik nu kijken wat gunstiger is, een w810i met abo of een k750 zonder.
Wat ik me nog wel afvroeg, hoe zijn de filmpjes die ik hiermee schiet? Ik wil graag af en toe een kort filmpje kunnen opnemen, maar bij bijvoorbeeld de d500 van samsung vind ik die filmpjes nogal uitgesmeerd ogen. Ik zie dat deze w810i een opname van 30fps heeft. Zijn de filmpjes dan van gelijke kwaliteit als van de w900 (ook 90fps)? Van de k750 kan ik de fps even niet terug vinden, maar ik geloof dat die met 15 fps opneemt? Als dat zo is zal ik eerder naar de w810i of w900 neigen.
Bedankt voor jullie advies!
Ik zit overigens ook te twijfelen tussen de verschillende SE modellen. Alhoewel de Nokia E60 ook weer interresant lijkt.
[ Voor 7% gewijzigd door Satch op 01-03-2006 20:21 ]
Verwijderd
Zijn er andere mobieltjes die dit kunnen evenaren?
Verwijderd
vond hem op de plaatjes wel aardig maar in het echt
Verwijderd
t-mobile: wisten niet dat de w810i bestond en vroegen zich af of ze hem zouden krijgen
orange: duurt nog minstens een maand
kpn: stond niet in de computer, wisten niet of ze hem wel zouden krijgen zou iig minimaal een maand duren
belcompany: wisten niks over de release ter vertellen
the phone house: wisten ook niks over de release te vertellen
zwaar kut in leeuwarden dus
bla?
Verwijderd
Ach, het duurt gewoon nog ff, maak je niet zo druk. Gewoon een beetje geduld hebben, hij komt heus wel.Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 13:50:
vandaag ff langs wat winkels geweest:
t-mobile: wisten niet dat de w810i bestond en vroegen zich af of ze hem zouden krijgen
orange: duurt nog minstens een maand
kpn: stond niet in de computer, wisten niet of ze hem wel zouden krijgen zou iig minimaal een maand duren
belcompany: wisten niks over de release ter vertellen
the phone house: wisten ook niks over de release te vertellen
zwaar kut in leeuwarden dus
Dit topic is gesloten.