Dit klopt niet helemaal, ik heb zelf de sony in-ear koptelefoons (niet 71, maar 70,oude model dus maar dat maakt voor wat ik wil zeggen niet uit) en miste een oor-stukje in mijn maat. Ik heb sony er over gebeld en voor een kleine 5 euro totaal stuurden ze zo'n ding op. valt wel mee hoe duur t is dus.Dan zijn er nog de opzetstukjes van de Sony en Sharp in-ear dopjes. Deze kan je los uit Amerika laten komen of direct bij Sony bestellen, maar zijn dan erg duur. Daarom is het maar goed dat beide merken verschillende maten bij de dopjes zelf leveren. Zo kan je de maten die je niet gebruikt ruilen met anderen. Als eerste stap voor een ruil, kan je oude posts doorlezen of een verzoek posten in dit topic. Ook kan je die van een ander merk, zoals Shure, proberen. Welke stukjes waarop passen, kan je terugvinden in het onderstaande deel over In-ear dopjes.
ik heb ook die sony mdr e888 gehad, alleen daar ben ik héél ontevreden over. geluid was prima maar kwaliteit van t ding opzich echt idioot slecht. ze desintegreerden volledig na 1 1/2 jaar. echt alles viel uit elkaar, zelf het rubber van het draadje liet los op sommige stukken...