Excuses voor de late update.

Eindelijk de watercooling up and running, het grootste gedeelte van de techniek zit er nu in. De nieuwe videokaart pastte nog maar nét, check de SATA connectors!
Rest nog wel wat kleinere sub-projectjes, maar die komen vanzelf aan de beurt. Ik heb de schedel gepast op het reservoir, maar was niet tevreden met dat resultaat. Ik vond dat hij te hoog uitstak.
Dus met wat creatief dremelen heb ik een gat in de achterkant van de schedel gemaakt zodat de schedel nu over het reservoir heen valt.
Tegelijk kwam de voorkant van de kaak ook beter uit boven de DVD speler.
Over naar de twee zijkappen. Door de watercooling bovenop te plaatsen, pastte die dus voor geen meter meer, maar dat wist ik van te voren. Ik heb het scharnier losgemaakt en de kappen eerst op maat gemaakt zodat de watercooling erdoor heen stak. Dat zag er een stuk beter uit. Alleen.... ze liggen nu gewoon los, en dat wil ik niet. What to do ? Aan de zijkant vastmaken met een paar kleine M3 boutjes op de rand van de case leek me niet geweldig. Ik denk erover om een subframe te maken, die aan de watercooling base vast komt te zitten, en daaraan twee nieuwe scharnieren verzinnen. De kappen kunnen dan onafhankelijk van elkaar omhoog scharnieren als sport auto deuren.
Voor het decoreren van de buitenkant had ik zwarte Hammerrite gekocht, die coating komt eroverheen als al het zaag en boorwerk is gedaan. Vandaar dat je nu nog een hoop schilderstape ziet zitten.
Ik kwam laatst iets tegen dat me wel geinig leek voor de binnenkant wat op te leuken; UV-pigment poeder. Ik heb 100 gram gekocht en een klein potje transparante kunstof verf. Als die gemengd zijn, ga ik de binnenkant van de schedel en het meeste kunstof van de binnenkant verven. Met de UV lampen erop moet dat het effect verbeteren.
Je merkt al, ik heb weer een hoop te doen. Weinig tijd, maar ik hou vol. Tot de volgende update!