Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 59 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.457 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 14:53:
Wie spelen er hier nu allemaal op Arathor??

Marcel34 - Lecram
RazorNL - RazorNL
Draakje - Kareltje
Holylady - Dreadmist
Sylver - ??
Ulti - Makina

Wie nog meer?
Check sig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:41
Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 12:32:
[...]

Ik heb momenteel +382 dmg met mijn mage. Dit gimpt wel mijn hele mana pool (ongeveer 4950 mana met int buff). Maar Mana problemen? nooit.

Er zijn zoveel manieren om je mana bij te vullen.
Evocation
Talent points voor lagere frostbolt mana kosten
Talent points voor meer regeneratie
Mana ruby
Mana citrine
lvl 40 mage quest item (offhand). Orb of something
Mana potions
Verkeerd gequote misschien????

Don't tell me how to get extra mana. Ik was niet diegene die zei dat mages snel zonder mana zitten. ;)
"Mana op == dooie mage." kwam toch echt van iemand anders.

[ Voor 5% gewijzigd door Bulligan op 02-01-2006 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
W00t! Zat gisteravond in DM North voor een tribute run en werd door iemand uit m'n friends list aangesproken toen we net op de groep bij Kromcrush whipten omdat we de priest wilde laten MC'en. Of ik nog steeds een groep voor m'n epic mount quest zocht. Snel dus terug en met vier man (mage ging na die whipe plots afk zonder wat te zeggen, /ignore ftw) Gordok geprobeerd. Nadeel was dat ik door de ghosts te dicht voor de King langsgegooid werd, dus te vroeg aggro. Kregen 'm uiteindelijk met vier man (warrior, priest, rogue en ik) op 17%. Mage was iemand met wie ik het ook al eens aan de stok gehad heb in LBRS, toen even een tijdje op ignore gezet en er pas weer afgehaald. Ging 'ie gisteren weer door met whinen over die LBRS run. DM tribute afgemaakt, maar nu staat 'ie dus maar weer op ignore en ik ben niet van plan 'm er nog af te halen. :/ Irritante gozer..

Anyway, kwartier nadat die pally me aansprak gingen we neer tegen Gordok en hadden we respawns (run ging allesbehalve soepel) en besloten we er dus maar mee te stoppen. Intussen was net de Azeroth world server offline gevlogen waardoor die hele groep ook off was, dus maar even gewacht met HS'en. Toen hij weer online was invite gekregen. Twee pally's, een priest en een lock plus mezelf, aardig groepje. SS hebben we nodig gehad en DI ook twee keer, maar uiteindelijk m'n Holy Mightstone bewaard voor de deathknight en gekilld. En dus m'n charger. :D Verder ook nog Kirtonos gesummoned en die dropte onder andere Stoneform Shoulders. Omdat ik nog met Magister's rondliep (voor de stats) mocht ik ze hebben. :) Toch maar snel achter m'n LF aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:32
BootVluchteling schreef op maandag 02 januari 2006 @ 12:48:
ik heb vanochtend kriebels gekregen om een rogue te starten..

ik heb nu een NE 60 warrior, 57 dwarf priest, 31 gnome mage, en nu trek in een stukje rogue :)

is een human een beetje een tactische race voor rogue..? ik heb alle andere races al..

suggesties iemand..?

/edit

nog iets anders.. heeft er iemand buffahoy en heeft die ff zin om het mij uit te leggen..? ik snap er NIETS van... tomvanderburg AT hotmail . com

ennuh, iemand een G15 toetsenbord toevallig..? wil ff kijken hoe ik die knoppen kan binden..
heb buffahoy. Vrij simpel

typ /ba config

je krijgt een scherm met een hele meuk vakjes. Je kunt nu uit je spellbook allemaal buffs overslepen naar die vakjes. Als je nu op ctrl + 0 drukt dan zal de buff sequence beginnen en zal hij iedereen i je party/raid gaan buffen met die buffs die jij aan die classe hebt gehangen.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Webgnome schreef op maandag 02 januari 2006 @ 14:14:
[...]

heb buffahoy. Vrij simpel

typ /ba config

je krijgt een scherm met een hele meuk vakjes. Je kunt nu uit je spellbook allemaal buffs overslepen naar die vakjes. Als je nu op ctrl + 0 drukt dan zal de buff sequence beginnen en zal hij iedereen i je party/raid gaan buffen met die buffs die jij aan die classe hebt gehangen.
kan ik ook een andere knop binden..? op mn toetsenbord zitten 18 programmeerbare toetsen.. maar ik krijg maar 1 vakje bij elke class.. hoe zit dat precies dan..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Vraagje aan Immodium of andere mensen van Craftwerk op Bladefist: Iemand beweert dat jullie 2 MT paladins met Quel'Serrar hebben. Klopt dit?

Edit: lama, ik las het een pagina terug :)

[ Voor 17% gewijzigd door Hydra op 02-01-2006 14:21 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hooli-gan schreef op maandag 02 januari 2006 @ 13:30:
[...]
Verkeerd gequote misschien????
Yipz, Solly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Dennism schreef op maandag 02 januari 2006 @ 13:08:
[...]

Ik vind dit helemaal niet spijtig om eerlijk te zijn. 1 vs 1 heeft een warrior met "leuke end-game blue's en misschien wat epics" geen enkele kans tegen de meeste classes die kunnen kiten. En in BG's valt die imbaness ook wel mee. Natuurlijk 2shot je wel eens een caster, maar daarna ben jij ook binnen 20 sec dood omdat ineens iedereen zijn focus op jou verlegd.

Warrior kan gewoon insane damage doen en iets langer leven dan een vergelijkbare mage, echter een warrior heeft 0,0 CC en ook geen escape mogelijk heden.

Mage kan ook insane damage doen heel snel, gaat daarna ook echter snel dood net als de warrior in een AB of AV, echter 1 vs 1 kan de mage insane damage doen vs warrior want plate helpt niets tegen mages, terwijl ie de warrior kan kiten zodat ie em max 1x raakt in het hele gevecht met een beetje mazzel
warrior mage = warrior wint als die charge
anders wint de mage. Tenzij je natuurlijk een firemage hebt, en je hebt dikke fire gear aan :P

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-04 23:33

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Nog een vraagje :-)
Ik heb dus zo'n guestpass, maar als ik een account probeer te creeëren zegt het systeem dat de key al in gebruik is (wat ook klopt)..Maar hoe moet ik het dan in hemels naam installeren? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 14:15
Placid_K schreef op maandag 02 januari 2006 @ 14:28:
Nog een vraagje :-)
Ik heb dus zo'n guestpass, maar als ik een account probeer te creeëren zegt het systeem dat de key al in gebruik is (wat ook klopt)..Maar hoe moet ik het dan in hemels naam installeren? :?
Bij de installatie van WoW heb je geen key nodig :)

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat de tactiek moet zijn van een mage om geen aggro te trekken tijdens instances?

Op één of andere manier trek ik altijd wel de aggro naar me toe van een mob die door twee teamplayers worden getanked.
Klein voorbeeldje is SM - Armory, waar ik nagenoeg 2 van de 3 keer onderuit wordt gehaald door de boss omdat ik aggro trek en deze niet meer kwijt raak.

De overige mobs zijn niet zo'n probleem, sheep / Frost Nova / Blink kunnen hierbij helpen.

Ben overigens Arcane / Fire specced, wat me zeer goed bevalt in PvP en als damage dealer.
Ben niet voor niets op lvl 43, Stone Guard geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 14:35:
Weet iemand wat de tactiek moet zijn van een mage om geen aggro te trekken tijdens instances?

Op één of andere manier trek ik altijd wel de aggro naar me toe van een mob die door twee teamplayers worden getanked.
Klein voorbeeldje is SM - Armory, waar ik nagenoeg 2 van de 3 keer onderuit wordt gehaald door de boss omdat ik aggro trek en deze niet meer kwijt raak.

De overige mobs zijn niet zo'n probleem, sheep / Frost Nova / Blink kunnen hierbij helpen.

Ben overigens Arcane / Fire specced, wat me zeer goed bevalt in PvP en als damage dealer.
Later aanvallen dan de tank, en zorgen dat de tank goede aggro krijgt... En niet 2 warriors 1 mob laten tanken... :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

minder nuken :P

scorch spammen en op clearcast am gebruiken
2 crits in a row, even pauze nemen

gewoon jezelf een beetje inhouden met nuken

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 11:07:

Marcel34 - Lecram
RazorNL - RazorNL
Draakje - Kareltje
Holylady - Dreadmist
Sylver - ??
Ulti - Makina

Wie nog meer?
Ik ben ook actief op Arathor en heet ingame "Diska"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Dennism schreef op maandag 02 januari 2006 @ 13:08:
[...]

Ik vind dit helemaal niet spijtig om eerlijk te zijn. 1 vs 1 heeft een warrior met "leuke end-game blue's en misschien wat epics" geen enkele kans tegen de meeste classes die kunnen kiten. En in BG's valt die imbaness ook wel mee. Natuurlijk 2shot je wel eens een caster, maar daarna ben jij ook binnen 20 sec dood omdat ineens iedereen zijn focus op jou verlegd.

Warrior kan gewoon insane damage doen en iets langer leven dan een vergelijkbare mage, echter een warrior heeft 0,0 CC en ook geen escape mogelijk heden.

Mage kan ook insane damage doen heel snel, gaat daarna ook echter snel dood net als de warrior in een AB of AV, echter 1 vs 1 kan de mage insane damage doen vs warrior want plate helpt niets tegen mages, terwijl ie de warrior kan kiten zodat ie em max 1x raakt in het hele gevecht met een beetje mazzel
Dat is onzin. Met mijn lvl 60 warrior met een redelijk goede blauwe equip presteer ik het nog vaak zat om epic characters te slopen. Daarnaast heb je 2 charges (iig 1) en hamstring. Dat is toch redelijk wat CC. Ook heb je nog fear.

Ten 2e ben ik met mijn 60 mage ook vaak zat geownd door een warrior :+ Maar gelukkig nuke ik ze tegenwoordig kapot :+

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NvE schreef op zondag 01 januari 2006 @ 06:21:
Mage class is meer dan 2 trinkets, iedere mage die goede damagegear heeft wordt hij na die 15 sec gewoon weer ge2shot door iedere melee class in het spel aangezien ie al zijn STA heeft moeten gimpen voor +dmg. Ik speel zelf een mage, heb 3380 HP, iets onder 300 +dmg en 72+ frost (stamina/HP enchants), is allemaal leuk en aardig totdat iemand dichtbij komt of nog erger een hunter z'n pet op je afstuurt en gaat nuken.

Mages kunnen nu even imba zijn voor 15 sec om de 3 minuten, maar dat zal wel snel genoeg veranderen. Heb liever dat blizzard eerst wat bugs zou wegwerken ofzo, doodgaan aan melee damage terwijl je blinkt en 20 yards verderop staat of een pet niet kunnen sheepen omdat het "tapped" is begint aardig vervelend te worden.

Zoals al eerder werd aangehaald, je kan beter bang zijn voor een warlock met 2 trinkets, seduce -> shadowbolt -> seduce shadowbolt en klaar is Kees. En dan heeft die vaak ooknog 2 maal zoveel HP als een mage.
2x zoveel hp's ? lol ! echt niet! Dan heb ik wel een hele slecht warlock als dat waar zou zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinp schreef op maandag 02 januari 2006 @ 14:26:
[...]

warrior mage = warrior wint als die charge
anders wint de mage. Tenzij je natuurlijk een firemage hebt, en je hebt dikke fire gear aan :P
LOL ! Echt niet, de warrior gaat helemaal dood man..
Ik ben warlock en een mage doet net zoveel of meer damage als ik en ik verneder warriors gewoon.
Charge of niet ik hoef hem maar 1x te disrupten en ik heb het initiatief en dan issie hardstikke dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op 43 stone guard?? wat zonde man !
Je krijgt maar de helft van de honor of minder op jou lvl, dat meot je doen als je 60 bent, dan ben je zo HW

sorry voor de 3 posts op rij :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2006 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Target rotation (moeten ze wel getankd worden),
Non elite mobs van jouw level kun je meestal wel solo-en, vooral casters. Dus die nuke je eerst dood. Dan heeft de tank hopelijk genoeg tijd gehad voor aggro op te bouwen. Nuke away ! Mocht je toch aggro krijgen, Frost Nova. en rotate target.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Target Rotation zou een goede optie kunnen zijn, mits uiteraard de medespelers met name de tank, hier aan mee doet.

Wat ik gewoon merk dat wanneer ik de/een elite mob bestook met vuurballen van 300-400 non crit damage en deze toch getanked wordt, ik alsnog de aggro trek.
En in geval van SM Armory, till I visit GraveYard. Frost Nova is hier geen optie, Boss mob breekt los, geeft me drie beuken en bye bye mage.

Toch jammer dat ik de taktieken van PvP niet kan gebruiken in instances.
Zou toch heel wat makkelijker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:34
Bij Herod krijg je makkelijk aggro, dat is mij ook opgevallen. De truk voor mij was doseren. 2 a 3 keer een fireball en dan gewoon even wachten met nuken. Je moet natuurlijk genoeg mana overhouden voor AoE op zijn vriendjes op het einde ;)

Sowieso moet je wachten met nuken totdat er flink aggro is getrokken door de tank. Ik zelf tab altijd door de verschillende enemies en ik pak dan diegene met de minste health. Soms duurt dit wel een paar seconden, maar better safe then sorry.

[ Voor 35% gewijzigd door Masch op 02-01-2006 15:49 ]

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:59

Ryceck

Constants and Variables

Heb me warlock ff 2 maanden in de koelkast gehad (hoop guildgezeik gehad, lang bezig geweest me priest te relocaten in eindelijk een goeie guild, geen zin gehad in een lock) maar moet zeggen dat het toch wel weer kewl speelt hoor :P
Lekker in instances rondraggen met lock+imp, mobjes dotten, shadowbolts spammen, genieten van nightfall, lifetappen en dan de priest kwaad aankijken alstie je niet healed als je nog maar 30% hp overhebt :+ Heerlijk om gewoon ergens een keer te staan raggen zonder dat je op de hpbars van anderen hoeft te letten :D

Maar iig ik zat gister in een party voor ZF met volgende classes/lvls: pally (55), rogue (52), priest(47), hunter(48) en ikzelf als Warlock (53).
Wie van deze zou er qua dps het meeste moeten doen in een gemiddelde instance? Het viel me op dat de rogue echt ziek veel dps deed, en de pally ook aardig aan het raggen was (retri pally welke zijn healknoppen niet kon vinden..., zo eentje die Consecration de ultimate dmg-spell vindt).
Op het eind van de rit namelijk stond ik boven de hunter (niet ver erboven, maar zn petdmg was erbij opgeteld), net onder de pally, en gewoon *dik* onder de rogue >_<
Mn spec is btw SM/Ruin 30/21 (volledig SM opt moment en aan het opbouwen naar Ruin nu).

Die pally was overigens echt de b0mb daar... In ZF bij stairs-event. Helemaal gehaald, lopen naar beneden toe en dan rent die goblin naar die deur met die bom naar die deur toe voor die andere 2 bazen. Afijn, wij looten de witchdoctor, horen we ineens "HLEP!!! teh n00b-goblin is dying". Dus hele party van "WTF!?!?!". Bleek nou... was die idioot achter die goblin aangerend zo van "hey die rent weg, zal hem wel moeten volgen". Had die randdebiel een complete train van 6 mobs aan ze kont hangen, halfdood en zat op ons te mokken dat we hem alleen lieten >_<
Dat zijn de momenten waarop ik me sterk afvraag wat sommige mensen in dit spel doen...
Vindt het gewoon ronduit slecht dat een lvl55 dude (welke dus eigenlijk rond BRD moet hangen) nog niet eens weet hoe ZF in elkaar zit :x

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap ff niet hoe je bij de Witch Doctor uitkomt.

Nadat de stairs geheel gecleaned zijn en de goblin zijn weg vervolgt met het bommetje, spreek je de overige mobs toch aan? Deze worden vervolgens vijandig en als het goed is, gekilled.
Aardige loot dacht ik te menen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minder aggro kun je trekken door ofwel te wachten met casten na crits, of af en toe gewoon een kleine pauze in te lassen. Ook zou je kunnen overwegen te respeccen voor een iceblock (daarmee koop je wat meer tijd). Tenslotte kun je nog reduced aggro nemen op je arcane missiles. Een favorietje van mij op ongeveer elke baas in BWL (behalve ebonroc).

"Ben niet voor niets op lvl 43, Stone Guard geworden"
Dat lijkt me niet echt iets te maken te hebben met je firespec of dmgdealer kwaliteiten. Elke idioot kan het ongeveer wel worden.. hoge rank in pvp = farmen.. simpelweg honor farmen en hopen dat je vaak wint. In je eentje trek je dat nooit, dus je rank zal vast voor een groot deel komen door je teamgenoten in BGs :)

Tenslotte nog: We hadden een mooi kadootje vlak voor oud en nieuw :) Donderdag hebben we Neferian beroofd van zijn leven voor t eerst, w00t :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:29
Op het eind van de rit namelijk stond ik boven de hunter (niet ver erboven, maar zn petdmg was erbij opgeteld), net onder de pally, en gewoon *dik* onder de rogue >_<
Dat zal wel beter worden, ik ben volledig dmg gespecced (ruin, en dat heerlijke nightfall), en in mc sta ik meestal onder de hunters (die bovenaan staan), eventueel samen met een mage, en dan ben ik pas net begonnen om +dmg gear te verzamelen en moet ik t nu ff hebben van mn mana en %crit

[ Voor 6% gewijzigd door blouweKip op 02-01-2006 16:57 ]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Behalve dat je de hier al aangedragen tips in acht kunt nemen, zou ik ook eens opletten of die warrior wel z'n best doet. Een goeie warrior staat met een shield + 1h in defenstive stance te sunderen. Als je daar aggro van trekt doe je het goed, helemaal als je een pally hebt en met Blessing of Salvation rondloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
  • Laatst online: 30-05 06:26
MIsschien een beetje lui, maar begin net na 2 maanden pauze maar weer eens met WoW. Heb een lvl 38 fire mage maar hoor iedereen over frost bolts van 2k dmg praten. Nu zit ik er dus over na te denken om over te gaan op frost. Kan iemand mij vertellen welke skills/spells ik allemaal moet nemen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
WTF....

18:20, een queue van 200+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:39
Penetrator schreef op maandag 02 januari 2006 @ 17:49:
MIsschien een beetje lui, maar begin net na 2 maanden pauze maar weer eens met WoW. Heb een lvl 38 fire mage maar hoor iedereen over frost bolts van 2k dmg praten. Nu zit ik er dus over na te denken om over te gaan op frost. Kan iemand mij vertellen welke skills/spells ik allemaal moet nemen dan?
ja.... zo ken ik ook mages die met 4k lopen te pyroblasten. Staar je niet suf op de cijfertjes maar doe lekker wat je leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Penetrator schreef op maandag 02 januari 2006 @ 17:49:
Frost moet je pas end-game gebruiken. Om te lvl-en is fire het beste. Iedereen specced naar frost voor end-game stuff. Liever was ik ook nog fire mage, dan doe je veel meer damage dan frost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Hydra schreef op maandag 02 januari 2006 @ 18:23:
WTF....

18:20, een queue van 200+
Op Daggerspine ook....Heb ik al een tijdje niet meer meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 15:00:
[...]

2x zoveel hp's ? lol ! echt niet! Dan heb ik wel een hele slecht warlock als dat waar zou zijn :)
klopt gewoon hoor, mage heeft 2,5-3,5k hp, lock 4,5k+ Ik heb nu unbuffed max 5,4k Hp is niet alles btw, persoonlijk vind ik 4,5k unbuffed al genoeg en gimp ik meelf express voor +dmg oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, dat heb ik op Arathor dus ook nog nooit gehad... "Arathor is full, Position in Queue: 54" |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
mag 26 minuten wachten voordat ik Ravencrest op kom :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 15:00:
[...]

Ja klopt, waarschijnlijk zuigt je gear hard.

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NvE schreef op maandag 02 januari 2006 @ 20:03:
[...]

Niet noodzakelijk.

Als warlock kan je verschillende keuzes maken, ofwel ga je voor veel int en weinig sta, ofwel omgekeerd, ofwel ergens tussenin.

Ik zit met mijn lock nu op net geen 4k hp, maar heb nu wel boven de 5k mana, dat alles unbuffed.

Hp maakt toch bijna geen fuck uit voor endgame, als je daar aggro krijgt ga je zowiezo wel dood, of je nu 3k hebt of 5k. Dan liever wat meer int.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 12:41:
[...]

En jullie je maar afvragen waarom Craftwerk qua PvE zo achterloopt...GOH? Tis dat jullie Alliance zijn want volgens mij was het anders helemaal niks meer ;p
Nou nou, rustig maar hoor. Ik heb me nooit afgevraagd waarom Craftwerk zo achterloop (BWL eerste drie bazen down vond ik trouwens niet zo achterlopen, we zijn toch weer iets beter dan een Daggers of Darkness, Grace of Eluna etc.).

Maar voor de rest was ik het wel met je eens, een Paladin die op Quel'Salar rolled is een slechte Paladin.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 20:08:
[...]

Niet noodzakelijk.

Als warlock kan je verschillende keuzes maken, ofwel ga je voor veel int en weinig sta, ofwel omgekeerd, ofwel ergens tussenin.

Ik zit met mijn lock nu op net geen 4k hp, maar heb nu wel boven de 5k mana, dat alles unbuffed.

Hp maakt toch bijna geen fuck uit voor endgame, als je daar aggro krijgt ga je zowiezo wel dood, of je nu 3k hebt of 5k. Dan liever wat meer int.
Mja, maar als je het over balance hebt neem ik aan dat je het over pvp hebt. In pve kan iedere class goed uit de voeten. En een pvplock heeft meer dan 4k hp en dan niet iemand die net 60 is maar met redelijke gear/epics.

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nika
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Heeft iemand van jullie ook het probleem dat het ophalen van de Character List soms eindeloos duurt?

Is eigenlijk zo sinds een week of twee. Kan het iets te maken hebben met de populatie van de server (Runetotem)?

Thnx,

een gefrustreerde Warlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag dag subscription, wat een vreselijke servers zeg... ik ga wel weer lekker nooben op cs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 18:32
Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 21:45:
Dag dag subscription, wat een vreselijke servers zeg... ik ga wel weer lekker nooben op cs.
zojuist een que op de servers gehad maar das ook alles zit er nu weer gewoon in. Als je cS speelt heb je dat toch ook?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:25
Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 12:41:
[...]

En jullie je maar afvragen waarom Craftwerk qua PvE zo achterloopt...GOH? Tis dat jullie Alliance zijn want volgens mij was het anders helemaal niks meer ;p

OK, ff genoeg anti-Paladin grapjes ;p
Achterloopt..? Sorry? We zijn nu bij de lootbags en het zal niet lang meer duren voordat we op Nef zijn. In welk opzicht is dit slecht?
Volgorde voor dat zwaardje is zo'n beetje Warrior, Alt Warrior, Honorary lvl 45 Warrior die elke week een keertje aanlogt, verkopen op de AH, in de Guildbank proppen voor het geval jullie ooit een nieuwe MT nodig hebben, Trade channel grapjes, ermee een estafette doen tijdens Ironforge idle time, geven aan een Paladin.
Vind jij. Is het meer useful op een warrior? Ja. Paladins hebben er niet zo veel aan, nee. Moeten wij als guild nazi gaan spelen en zeggen wat guildmembers met items moeten doen als ze die zelf vinden? Helaas, we zijn niet zo hardcore als affliction, tis maar een spelletje.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
heb even een vraagje

is er of weet iemand van een mod die je voorgeprogrammeerde texten in raid/part chat kan afdrukken

bvb op een raid waarin ik dan snel de loot regels enz met 1 knop kan laten zien ipv dat iedere keer weer uit te tikken?

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 07:44

admiral866

The King Personality Disorder

/macro
en dan een nieuw maco aanmaken.
/ra blaat
/ra blaat2
etc...

En vervolgens dat knopje op een bar slepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Was al een beetje aan het hopen dat ze zouden droppen, en het gebeurde ook (Stormrage Boots) :D

Full Stormrage set !

Afbeeldingslocatie: http://img417.imageshack.us/img417/9266/stormrage8nj.jpg

Ziet er nog wel lelijk uit, dus hopelijk woensdag patchdag !

[ Voor 4% gewijzigd door SouLmaN op 02-01-2006 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
So..pfff. 6 uur Zul achter de rug, vanaf 19:30. Heel zul gecleared. 5 priests, lootlord, jin'do, hakkar en dat visbeest. 2 items rijker, en nu slaaaaaaaap. Hard werken dat WoW :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 10:29
Imodium schreef op maandag 02 januari 2006 @ 22:00:

Vind jij. Is het meer useful op een warrior? Ja. Paladins hebben er niet zo veel aan, nee. Moeten wij als guild nazi gaan spelen en zeggen wat guildmembers met items moeten doen als ze die zelf vinden? Helaas, we zijn niet zo hardcore als affliction, tis maar een spelletje.
_/-\o_

Niks meer aan toe te voegen.

Zie het hier op de server ook gebeuren zo nu en dan. Dat guilds overgebleven drops van members opeisen. Hoe moet iemand dan ooit aan z'n epic mount komen, als hij z'n drops niet verkopen mag? :/ of in dit geval ze zelf gebruiken mag.

[ Voor 5% gewijzigd door MGSNK op 03-01-2006 02:04 ]

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:57
Eindelijk! :*) na gigantisch lang ploeteren in DM heb ik dan toch eindelijk mn Quel'Serrar! :9~

ik kreeg van een vriend van me een invite naar onyxia om de quest af te maken en het ging allemaal vrij goed :) erna even naar DM en ik had mn quel'serrar.

Prachtig wapen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:25
MGSNK schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 02:02:
[...]

_/-\o_

Niks meer aan toe te voegen.

Zie het hier op de server ook gebeuren zo nu en dan. Dat guilds overgebleven drops van members opeisen. Hoe moet iemand dan ooit aan z'n epic mount komen, als hij z'n drops niet verkopen mag? :/ of in dit geval ze zelf gebruiken mag.
Juistem. Als ik die paladin was geweest had ik het boek aan een warrior gegeven, omdat het een leuk tankzwaardje is en weinig zinvol voor paladins. Maaarrr ik ben die paladin niet en wat hij ermee doet moet hij weten, we dwingen hem nergens toe. Als er tijdens die DM run er een tank bij geweest was had hij hem wel gekregen, daar niet van.

Ach ja, sommige guilds gaan net even verder in het serieus nemen van het spel.

Nou ja, 5 quel'serrars in de guild, 3 warriors en 2 paladins. Beetje dubieus maar ik kan er wel om lachen, we grappen er zelf ook over :+

[ Voor 9% gewijzigd door Down op 03-01-2006 07:14 ]

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 23:27
Krijgen we dat weer, pala->warrior-> pala :)
Bij ons heeft iemand uit de guild(enigste) ook een quelserrar, zowel op zijn pala als op zijn warrior. Andere warriors stikjaloers natuurlijk, maar heeft er wel zijn best voor gedaan om em te krijgen.

Een Paladin KAN tanken endgame, in MC zou het ook nog wel kunnen(trashmobs wel) heeft ie zelfs bewezen. Natuurlijk niet zo goed als een warrior maar het kan wel dus.
Ik zou er ook bezwaar op hebben als ik met een DM group ging en het viel, en de pala kreeg em..

Nu dat ding uit ZG er is kan je quel serrar wel "skippen", maar toch blijft het een warriorwapen.
Warriors > pala.
Ik weet nu al 100% zeker, mocht ik ooit mijn paladin naar de 60 krijgen en dat boekje dropt, ik roll niet, vind ik niet echt fair voor de warrior. Of de warrior zou em niet moeten willen natuurlijk. :Y)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holylady schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 14:53:

Marcel34 - Lecram
RazorNL - RazorNL
Draakje - Kareltje
Holylady - Dreadmist
Sylver - Laurens
Ulti - Makina
DIS-K - Diska
Flipperdolfijn - Zeebertus

Wie nog meer?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2006 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:21
Webgnome schreef op maandag 02 januari 2006 @ 21:58:
[...]

zojuist een que op de servers gehad maar das ook alles zit er nu weer gewoon in. Als je cS speelt heb je dat toch ook?
Pas geleden m'n chars van Deathwing naar Talnivarr overgezet, van queue 8 mins naar 5 mensen max tegelijk in je area waar je aan't lvlen bent ... van het ene uiterste naar het andere , maar ja ach lekker rustig wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

blouweKip schreef op maandag 02 januari 2006 @ 16:55:
[...]

Dat zal wel beter worden, ik ben volledig dmg gespecced (ruin, en dat heerlijke nightfall), en in mc sta ik meestal onder de hunters (die bovenaan staan), eventueel samen met een mage, en dan ben ik pas net begonnen om +dmg gear te verzamelen en moet ik t nu ff hebben van mn mana en %crit
Mjah ben stiekem ook al begonnen nu :)
Gister ff een Robe of Winter Night gefixed, en ga mezelf zo snel mogelijk uitrusten met beste items van de Felcloth "set".
Daarna paar runs naar DM doen om daar wat equip te scoren en raggen maar in de BGs :D

Heb gister me spec ff verbouwd.
Nadruk ligt nu op affliction (met uiteraard Shadow Mastery), improved Health Drain, Siphon Life en aan de andere kant uiteraard Ruin.
Heb filmpje gezien van een of andere dude @ us-forums welke met Soul-Link echt alles ownt. Dat wil ik eik ook gaan doen maar dan zonder soul-link ;-)
Hetgeen hij doet: Dot (Corruption), Dot (CoA) en vanaf daar life-drainen tot nightfall proct. Daarna direct shadowbolts gooien en verder drainen. Als het te zwaar wordt: fear, lifetap, lifedrain en verder wachten op proc. Als nightfall te lang duurt: deathcoil, lifedrainen en tegen die tijd issie dood en heb je wss een nightfallproc voor je volgende target :P

[ Voor 35% gewijzigd door Ryceck op 03-01-2006 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:53

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ryceck schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 08:41:
[...]

Mjah ben stiekem ook al begonnen nu :)
Gister ff een Robe of Winter Night gefixed, en ga mezelf zo snel mogelijk uitrusten met beste items van de Felcloth "set".
Daarna paar runs naar DM doen om daar wat equip te scoren en raggen maar in de BGs :D

Nadruk ligt nu op affliction (met uiteraard Shadow Mastery), improved Health Drain, Siphon Life en aan de andere kant uiteraard Ruin.
Heb filmpje gezien van een of andere dude @ us-forums welke met Soul-Link echt alles ownt. Dat wil ik eik ook gaan doen maar dan zonder soul-link ;-)
Hetgeen hij doet: Dot (Corruption), Dot (CoA) en vanaf daar life-drainen tot nightfall proct. Daarna direct shadowbolts gooien en verder drainen. Als het te zwaar wordt: fear, lifetap, lifedrain en verder wachten op proc. Als nightfall te lang duurt: deathcoil, lifedrainen en tegen die tijd issie dood en heb je wss een nightfallproc voor je volgende target :P
In de volgende patch word Searing Pain misschien een interessant alternatief. Je hebt een Destruction Talent om de critical hit chance van SP met 10% omhoog de douwen, bovenop wat je al hebt, en in 1.9 worden alle ranks van SP in Damage verhoogt. Met 1.5sec casting time en (hopelijk) hoge crits, word het misschien nog wel wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
reddevil schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 08:33:
[...]

Pas geleden m'n chars van Deathwing naar Talnivarr overgezet, van queue 8 mins naar 5 mensen max tegelijk in je area waar je aan't lvlen bent ... van het ene uiterste naar het andere , maar ja ach lekker rustig wel :)
Ach, dan kom je tenminste nog wat thorium tegen als je een rondje loopt door Burning Steppes... Volgens een vriend van me stikt het daar van de thorium, maar ik kom niet verder dan eens in de zoveel tijd een small thorium vein. :P
Ach, nog maar 900 bars en dan heb ik mn amulet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

HTT-Thalan schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 08:52:
[...]

In de volgende patch word Searing Pain misschien een interessant alternatief. Je hebt een Destruction Talent om de critical hit chance van SP met 10% omhoog de douwen, bovenop wat je al hebt, en in 1.9 worden alle ranks van SP in Damage verhoogt. Met 1.5sec casting time en (hopelijk) hoge crits, word het misschien nog wel wat :)
Jah dat lijkt me echt goed ja.... SP op zich al is een dikke aggrotrekker en probeer ik al zoveel mogelijk *niet* te gebruiken in instances, pvp is het wel leuk enzo maar dan nog zijn er veel betere alternatieven qua mana efficientie :)

Andere reden waarom het totaal een no-go is om te doen is omdat dat zou inhouden dattik me complete spec moet omgooien omdat imp-SP 5 punten boven Ruin zit, dus zou ik punten uit SM moeten gaan trekken wat niet al te handig is... (Corruption =shadowdmg, CoA=shadowdmg, Shadowbolt=shadowdmg, Siphonlife volgens mij ook, Deathcoil=shadowdmg). Ben een warlock, geen mage :P ofwel: Shadow>>Fire :P

In iedere andere spec (behalve een conflagspec) is imp-SP dan ook totaal onhaalbaar en nutteloos, een conflagspec namelijk richt zich ook op +10% firedmg wat het hele verhaal nog beter maakt (nog steeds zo manainefficient als de pest maarja).

[ Voor 3% gewijzigd door Ryceck op 03-01-2006 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcel34 - Lecram
RazorNL - RazorNL
Draakje - Kareltje
Holylady - Dreadmist
Sylver - ??
Ulti - Makina

Wie nog meer?
Ik Zeebertus ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ryceck schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 09:21:
[...]

Jah dat lijkt me echt goed ja.... SP op zich al is een dikke aggrotrekker en probeer ik al zoveel mogelijk *niet* te gebruiken in instances, pvp is het wel leuk enzo maar dan nog zijn er veel betere alternatieven qua mana efficientie :)

Andere reden waarom het totaal een no-go is om te doen is omdat dat zou inhouden dattik me complete spec moet omgooien omdat imp-SP 5 punten boven Ruin zit, dus zou ik punten uit SM moeten gaan trekken wat niet al te handig is... (Corruption =shadowdmg, CoA=shadowdmg, Shadowbolt=shadowdmg, Siphonlife volgens mij ook, Deathcoil=shadowdmg). Ben een warlock, geen mage :P ofwel: Shadow>>Fire :P

In iedere andere spec (behalve een conflagspec) is imp-SP dan ook totaal onhaalbaar en nutteloos, een conflagspec namelijk richt zich ook op +10% firedmg wat het hele verhaal nog beter maakt (nog steeds zo manainefficient als de pest maarja).
Ik doelde ook op pvp ... jij het immers over drainen en op nightfall wachten, wacht imo zowieso al een pvp talent is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imodium schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 07:11:
[...]

Juistem. Als ik die paladin was geweest had ik het boek aan een warrior gegeven, omdat het een leuk tankzwaardje is en weinig zinvol voor paladins. Maaarrr ik ben die paladin niet en wat hij ermee doet moet hij weten, we dwingen hem nergens toe. Als er tijdens die DM run er een tank bij geweest was had hij hem wel gekregen, daar niet van.

Ach ja, sommige guilds gaan net even verder in het serieus nemen van het spel.

Nou ja, 5 quel'serrars in de guild, 3 warriors en 2 paladins. Beetje dubieus maar ik kan er wel om lachen, we grappen er zelf ook over :+
Tis nog niet eens serieus nemen van het spel, het is het serieus nemen van de klasse Paladin. Met 1.9 zijn ze nog waardelozer met (echte) melee wapens, en dan een van de 3 beste tankwapens weggeven aan zo'n knuppel omdat hij het mooi vindt staan... Ze willen ook Ashkandi zeker?

Laten we het erop houden dat wij er wat efficienter mee om (zouden) gaan ;) Aan de andere kant, met al 4 andere QS's in de guild kun je dr wel wat losser mee zijn I guess. Wij zijn vooral zo efficient omdat we gewoon kutdrops hebben en ze dus zo goed mogelijk moeten verdelen. Wij zijn de Nemesis/Stormrage guild op de server, terwijl een andere Horde guild die nog niet eens Nef gekilled heeft, al 2 Untamed Blades, 3 Dragonscale Protectors, 3 Ringo boots, 2 Bands of Dark Dominion, 2 Drake Fang Talismans, 2 Styleen's e.d. heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Laatst online: 23:07
Ik kon (en kan) vanmorgen ook niet inloggen op Draenor, eerst bleef ie hangen op retrieving char list, maar nu krijg ik helemaal niks meer (server select screen), ik ga niet lopen klagen/schreeuwen/huilen, hoop alleen maar dat ik snel weer kan spelen.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Zou het eindelijk zover zijn? 1.9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:29
Mjah ben stiekem ook al begonnen nu
Daarna paar runs naar DM doen om daar wat equip te scoren en raggen maar in de BGs
Idem, fel icm met wat %crit dm gear (crown of the orge magi :P )
Hetgeen hij doet: Dot (Corruption), Dot (CoA) en vanaf daar life-drainen tot nightfall proct. Daarna direct shadowbolts gooien en verder drainen. Als het te zwaar wordt: fear, lifetap, lifedrain en verder wachten op proc. Als nightfall te lang duurt: deathcoil, lifedrainen en tegen die tijd issie dood en heb je wss een nightfallproc voor je volgende target
Soul-link is idd vet ja, vooral voor pvp, ik vind demonology eigenlijk vooral interessant vanwege de extra's die pets opleveren als je flink wat talents in de demon tree hebt zitten, al wil ik op dit moment toch liever mn dmg spec houden omdat ik in mc ed voornamelijk bezig ben om zoveel mogelijk hp weg te snoepen van de mobs, onze tank weet iig de aggro prima vast te houden atm

nightfall proct overigens ook extreem vaak met alleen corruption, al is dat met life drain natuurlijk veel vaker maar je mist dan wel wat dmg time.

searing pain gebruik ik eigenlijk alleen in pvp, of in pve om bijvoorbeeld aggro weg te trekken van een priest

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Ik wil graag dm gaan farmen voor het boek voor quel serrar, dit kan toch het best in dm west en dan meteen kijken of die dusty tome links ligt toch of kan ik nog ergens snel farmen?

Eindelijk mn priest 60 leuk weer dat er in alle strat/scholo/dm nog dingen droppen die je kan gebruiken heerlijk is dat, beter dan met mn warrior 1 instance blijven doen voor juist dat ene item.

BTW
Exitium hoe was jullie eerst mc run? ik hoorde het van jullie ah mannetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Zou kunnen, maar kan ook iets met die downtime van afgelopen week te maken hebben. Ze moeten die koffie prut uit de binnenkant van de server poetsen, duurt ff ;)

Die ZG run van gisteren ging extreem lekker trouwens. Compleet wipe-less (nja...), en bij de meeste bosses nieteens dooien. Bij Lootlord viel er 1 om, en bij de tiger aspect 2, maar voor de rest ging het super. Wel een beetje jammer dat we na Jin'do een wipe hadden omdat de groep 2 verschillende kanten op ging. Gelukkig was er een pally die OOC was gebleven die dan weer zo vriendelijk was ons te ressen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Eergister ben ik met de guild mee geweest op een guildrun ZG.
Gister ging deze run verder, helaas waren er ditkeer al 4 rogues dus ik kon niet mee.
Nu had ik me zo bedacht dat ik de fishing quest wel even solo op kon halen. Ik dus een party member gezocht en naar raid geconvert.

Vervolgens ik alleen naar de ZG instance om daar tegen een "Instance is full" message aan te lopen.
Ik een paar keer opnieuw proberen en na 5x Instance is full messages ga ik toch de instance in. Wat blijkt nu, ik zit ineens in de instance van de al lopende raid :?

Op het moment dat ik binnnenkwam wipeten ze net, ik vermoed dat iemand release deed en ik zo binnenkwam. Het was in elk geval erg grappig, sta ik ineens in ZG zonder in de raid te zitten :+ , ben wel maar even gebleven want er konden toch echt maar 20 man binnen, ik blokkeerde perongeluk de laatste dode speler.

Maar goed, vanaaf ff die quest ophalen ;)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 18:42

luppien

All u have R Belong To Me

dat komt omdat zg net als molten core een saved instance is :) je blijft 3 dagen vastzitten in dezelfde instance net als je raid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
luppien schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 10:53:
dat komt omdat zg net als molten core een saved instance is :) je blijft 3 dagen vastzitten in dezelfde instance net als je raid
Daar ben ik nu ook achter ja :) alleen vreemd dat ik in de zelfde instance terecht kwam als de andere raid, ik zou verwacht hebben er nooit in te kunnen. Eigenlijk wilde ik ook een andere instance waarbij de bosses die eerder al dood waren er gewoon niet zijn. Maar goed, ik glip vanavond gewoon even naar binnen en haal die quest op, als rogue goed te doen, alleen die crocs zaten de vorige keer in de weg. Dit keer neem ik echter een paar bommetjes mee die die crocs 10 sec weg jagen :D

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
luppien schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 10:53:
Inderdaad.

Trouwens, in ZG kun je als priest heel makkelijk bovenaan de damage meters komen. Gewoon even een Axethrower MC-en, enrage + whirlwind FTW. Ook gewoon single-target melee meppen die dingen gewoon 450 damage per hit op hun elite collega's :) Als je 'em laat enragen en whirlwinden tussen een groep van die tijgers doe je ziek veel damage :) We clearen die tiger groepen voor de tiger priest door 1 axe thrower te MC-en, gaat lekker snel :)

Volgens mij kun je trouwens die Nat Pagle quest niet solo ophalen, op die plek zitten 5 crocs geloof ik, en 5 van die beesten zijn voor een rogue insta-death.
its_me schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 10:57:
Daar ben ik nu ook achter ja :) alleen vreemd dat ik in de zelfde instance terecht kwam als de andere raid, ik zou verwacht hebben er nooit in te kunnen. Eigenlijk wilde ik ook een andere instance waarbij de bosses die eerder al dood waren er gewoon niet zijn. Maar goed, ik glip vanavond gewoon even naar binnen en haal die quest op, als rogue goed te doen, alleen die crocs zaten de vorige keer in de weg. Dit keer neem ik echter een paar bommetjes mee die die crocs 10 sec weg jagen :D
Ik hoop voor je dat dat genoeg is, en die beesten daar niet immune voor zijn :P

[ Voor 30% gewijzigd door Hydra op 03-01-2006 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

SouLmaN schreef op maandag 02 januari 2006 @ 23:02:
Was al een beetje aan het hopen dat ze zouden droppen, en het gebeurde ook (Stormrage Boots) :D

Full Stormrage set !

[afbeelding]

Ziet er nog wel lelijk uit, dus hopelijk woensdag patchdag !
Gratz Buckle, ik kom je wel opzoeken na woensdag om je te inspecten. Ben benieuwt hoe het eruit ziet :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Hooli-gan schreef op maandag 02 januari 2006 @ 10:39:
[...]
Je wilt dus zeggen dat je alles in-game hebt gezien en dat je je water quest nog niet gedaan hebt?
Probeer eens items met +dmg inplaats je alleen maar blind te staren naar +int.
Hmm, net een leuk lijstje samengesteld, wat neer zou komen op Frostbolts van minimaal 709 damage. Alleen lever ik dan wel 122 int in vergeleken met mn huidige gear. :P
Plus, bij een aantal items zal het wel weer gezeik opleveren als er nog priests bij zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Waarom zou dat gezeik opleveren? tis toch +dmg/healing en niet alleen +healing?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
M1lamb3r schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 11:23:
Waarom zou dat gezeik opleveren? tis toch +dmg/healing en niet alleen +healing?
Inderdaad. Ik zie, als priest zijnde, niet waarom mages daar geen recht op hebben. Tenzij ik het wil hebben natuurlijk, dan is 't alleen voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NvE schreef op maandag 02 januari 2006 @ 20:03:
[...]

Tuurlijk zuigt mijn gear, ik ben ook een verschrikkelijke domme en slechte speler.
Maar ik heb geen normale epic set nee..

[gedachte spinsel]
Ow, ik zit niet in een l33t guild waar iedere domme n00b kan meelopen en binnen een week full epic gear heeft... nee.. ik moet er zelf hard voor werken...
Goh, waar waarom sta je dan zo hoog in PvP en respecteert iedereen je ondanks dat je geen 5k hp's hebt en een complete epic gear?..... Dat komt omdat er ook nog mensen met skillz zijn die alle gasten met complete epics set compleet afmaken in PvP en dus gewoon major veel kills maken
[/gedachte spinsel]

Anyway, dank je voor je denigrerende opmerking

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2006 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
'k krijg zo'n beetje de indruk hier dat je zowat een caster moet zijn.

Speelt er dan niemand die high level dungeons met een rogue of warrior of iets dergelijk? Why not?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hydra schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 11:30:
[...]

Inderdaad. Ik zie, als priest zijnde, niet waarom mages daar geen recht op hebben. Tenzij ik het wil hebben natuurlijk, dan is 't alleen voor mij ;)
Het schijnt dat +dmg/+healing ook voor warlock ten volle van nut kan zijn, omdat life drain en syphon life blijkbaar van +healing profiteren. Ik heb een tijdje een +dmg/+healing item gedragen (al'atai gloves) en mijn syphon life deed toen ineens 40 per tick ipv de 38 per tick die ze moeten doen. Gloves omgeruild voor dreadmist, en ik zat weer op 38.
poohbeer schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 11:42:

Speelt er dan niemand die high level dungeons met een rogue of warrior of iets dergelijk? Why not?
60 Rogue en 56 warlock. Wereld van verschil. Wel een leuke wereld meestal :)

Rogue is fragiel, close combat, sneaky. Lock is zeer krachtig, lastig te killen en veelzijdig. Wel veeeel langzamer dan de rogue met mobs.

Ik ben nu dagger build op mijn rogue en heb (wel met moeite) al 3 instances bovenaan gestaan met dps, tegen 3 andere rogues en 4 mages. Hopen dat ik dat volhou ;)

Heb in mijn nieuwe build ook +10% poison proc op instant poison, en op een 1.30 dagger proct hij nu wel érg vaak :P

[ Voor 40% gewijzigd door HTT-Thalan op 03-01-2006 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 11:43:
Het schijnt dat +dmg/+healing ook voor warlock ten volle van nut kan zijn, omdat life drain en syphon life blijkbaar van +healing profiteren. Ik heb een tijdje een +dmg/+healing item gedragen (al'atai gloves) en mijn syphon life deed toen ineens 40 per tick ipv de 38 per tick die ze moeten doen. Gloves omgeruild voor dreadmist, en ik zat weer op 38.
Spells die X damage doen, en daarvan Y% als health aan de caster geven profiteren van +damage, maar niet van +healing. Mijn vampiric Embrace doet ook altijd gewoon 20%. +healing maakt geen verschil. +damage wel.

Je pet-heals profiteren waarschijnlijk wel van +healing (die van de Hunter wel in ieder geval) maar ik raad je niet aan te gaan roepen dat je daarom +healing nodig hebt, want dan wordt je op z'n minst als een flinke n00b gezien.
HTT-Thalan schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 11:43:
Ik ben nu dagger build op mijn rogue en heb (wel met moeite) al 3 instances bovenaan gestaan met dps, tegen 3 andere rogues en 4 mages. Hopen dat ik dat volhou ;)
Heb je imp. sap?

[ Voor 15% gewijzigd door Hydra op 03-01-2006 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Hydra schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 10:59:
Volgens mij kun je trouwens die Nat Pagle quest niet solo ophalen, op die plek zitten 5 crocs geloof ik, en 5 van die beesten zijn voor een rogue insta-death.

Ik hoop voor je dat dat genoeg is, en die beesten daar niet immune voor zijn :P
Wel insta death zeker niet, want ik ben er al een keer tussenin gaan staan en heb de box willen openen, natuurlijk agrode ik de crocs dus moest ik vanishen, dood was ik in elk geval niet.

Volgens thottbot zijn ze niet immune, iemand heeft t zo gedaan ;)

Over improved sap, ik heb dat nu ook, maar vaak is het niet nodig omdat:

1. Een mage kan sheepen en dat werkt 100%, tegen 90% van sap (10% van de tijd krijg ik agro)
2. Bosses niet sap-able
3. Non-humanoids niet sap-able

Imp sap is dus eigenlijk alleen handig voor 5man runs, en zelfs dan zou je kunnen overwegen sap/vanish te doen, precies het zelfde.

Ik ga imp-sap de volgende respec in elk geval droppen.

[ Voor 26% gewijzigd door itsme op 03-01-2006 11:57 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Hydra schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 11:48:
[...]
Je pet-heals profiteren waarschijnlijk wel van +healing (die van de Hunter wel in ieder geval) maar ik raad je niet aan te gaan roepen dat je daarom +healing nodig hebt, want dan wordt je op z'n minst als een flinke n00b gezien.
[...]
Ach, of iemand anders mij als noob ziet maak ik me niet zo druk over. :P
Voorbeeldje van mensen die anderen als noob zien: In guildchat merkte iemand op dat ie in een instance liep, waarbij de hunter in de party zonder pet liep. OMFG Een hunter zonder pet, das toch noob?
dus.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miles Teg schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 11:52:
[...]

Ach, of iemand anders mij als noob ziet maak ik me niet zo druk over. :P
Voorbeeldje van mensen die anderen als noob zien: In guildchat merkte iemand op dat ie in een instance liep, waarbij de hunter in de party zonder pet liep. OMFG Een hunter zonder pet, das toch noob?
dus.... :P
Daar ben ik het niet mee eens in een raid heb je als hunter helemaal geen pet nodig.
Want een hunter gebruikt zijn pet alleen om de vijand van hem af te houden om zo DMG op afstand te doen. En in een raid houd de warrior de vijand op afstand dus heb je geen pet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hydra schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 11:48:
[...]

Spells die X damage doen, en daarvan Y% als health aan de caster geven profiteren van +damage, maar niet van +healing. Mijn vampiric Embrace doet ook altijd gewoon 20%. +healing maakt geen verschil. +damage wel.

[...]

Heb je imp. sap?
Jup. En Cold Blood, en Prep. Alleen een finkle's skinner als main hand dagger laat nog wat te wensen over ... Gewoonlijk 1200 ambush, 750 backstab, heb wel 1750 ambush gehaald, maar op een critter is dat niet echt noemenswaardig ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:02:
[...]

Jup. En Cold Blood, en Prep. Alleen een finkle's skinner als main hand dagger laat nog wat te wensen over ... Gewoonlijk 1200 ambush, 750 backstab, heb wel 1750 ambush gehaald, maar op een critter is dat niet echt noemenswaardig ;(
Wat is je build nu dan?

Mijn build is 21/2/28

Wat is je hoogste Crit over elke aanval?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2006 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
[...]

Niet noemenswaardig? Die critter heb je wel ge-oneshot, of niet dan? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

poohbeer schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 11:42:

er zijn er hier genoeg hoor die high level spelen met een rogue of warrior.
Om zo maar wat op te noemen gimbooze wouter en ik spelen warrior bv en zo zijn er nog wel meer.
Er is van alles wat op het forum.

ps one shots zijn altijd leuk gisteren stond mn vrouw even mee te kijken, ik was met mn priest mn weapon skills aan het levelen in die yeti cave en ik was nog behoorlijk laag dus moest een paar keer slaan voor ze dood gingen. Zei ik tegen haar wedden dat ik hem met 1 blast dood krijg geloofde ze niks van zo een kleine dwerg tegen een grote yeti hahahaha mind blast erop en klaar.

[ Voor 29% gewijzigd door MantaMania op 03-01-2006 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 11:30:
[...]

Tuurlijk zuigt mijn gear, ik ben ook een verschrikkelijke domme en slechte speler.
Maar ik heb geen normale epic set nee..

[gedachte spinsel]
Ow, ik zit niet in een l33t guild waar iedere domme n00b kan meelopen en binnen een week full epic gear heeft... nee.. ik moet er zelf hard voor werken...
Goh, waar waarom sta je dan zo hoog in PvP en respecteert iedereen je ondanks dat je geen 5k hp's hebt en een complete epic gear?..... Dat komt omdat er ook nog mensen met skillz zijn die alle gasten met complete epics set compleet afmaken in PvP en dus gewoon major veel kills maken
[/gedachte spinsel]

Anyway, dank je voor je denigrerende opmerking
Skills in BG's hmm dat is een nieuwe...
In BG's heb je niet zoveel skills nodig, alleen een goed gecoordineerd team.

Tuurlijk zijn er mensen zat die wel goede skills hebben, maar het afmeten van skills aan je PVP rank is kinda stupid, enige wat het "echt" zegt is dat je tijd over hebt om te gaan honor farmen.
Zie regtelmatig rank 10 en hoger ppl gedecimeerd worden door lagere rank (of geen rank) ppl met gewoon goede "blauwe/groene" gear.

Mensen met skill beschouw ik die spelers die in duels/1-1 pvp goed zijn, pvp ranks zijn leuk voor de rewards en BG's zijn leuk om te spelen.

En maybe als je eens wat minder tijd besteede aan honor farmen dat je wel in een guild zou zitten die je in een week full epic maken (ben btw wel benieuwd welke guilds dat zijn).

Of je stopt met mieren en je combineert het gewoon zoals een hoop mensen.

fact is dat er locks zijn die idd bijna 2x zoveeel hp hebben als mages. Bij ons loopt er 1 rond met die fully buffed 7.6khp en 6700 mana heeft. Daar kom ik met me 4k/7700 niet eens in de buurt.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Routed schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:07:
[...]

fact is dat er locks zijn die idd bijna 2x zoveeel hp hebben als mages. Bij ons loopt er 1 rond met die fully buffed 7.6khp en 6700 mana heeft. Daar kom ik met me 4k/7700 niet eens in de buurt.
hier praat je dan wel over hele dikke epic gear voor die lock onze main tank haalt nog niet eens de 7.6k fully buffed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Bij ons zijn verschillende locks met meer HP dan sommige tanks (en een van onze tanks haalt 12k fully buffed (last stand+warrior trinket erbij dat wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

[...]
WTF? Ga eens snel de Barman Shanker farmen of anders de Bonescraper van Baron!
Bonescraper is een van de perfecte offhanders omdat hij 1.40 speed is en omdat hij +40 AP erop heeft zitten, ram er +15 AGI op en je hebt voor een hele lange tijd een hele goede offhander!

Barman Shanker is niet zo super goed meer, maar beter dan je huidige!
M1lamb3r schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:14:
Bij ons zijn verschillende locks met meer HP dan sommige tanks (en een van onze tanks haalt 12k fully buffed (last stand+warrior trinket erbij dat wel)
Wij hebben er een op Dragonmaw die net geen 19k heeft met alles erop en eraan, ziekelijk veel!

[ Voor 21% gewijzigd door RaseriaN op 03-01-2006 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
its_me schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 11:52:
[...]

Wel insta death zeker niet, want ik ben er al een keer tussenin gaan staan en heb de box willen openen, natuurlijk agrode ik de crocs dus moest ik vanishen, dood was ik in elk geval niet.

Volgens thottbot zijn ze niet immune, iemand heeft t zo gedaan ;)

Over improved sap, ik heb dat nu ook, maar vaak is het niet nodig omdat:

1. Een mage kan sheepen en dat werkt 100%, tegen 90% van sap (10% van de tijd krijg ik agro)
Nop een sheep werkt ook niet altijd, alleen is het geen 10% maar meer 0.5 oid. Nadeel is wel dat een sheep soms erg snel breakt terwijl je er even op rekend dat hij gewoon de volledige duur blijft staatn
2. Bosses niet sap-able en niet sheepable ;)
3. Non-humanoids niet sap-able sheeps >> Humanoids/critters/beasts

Imp sap is dus eigenlijk alleen handig voor 5man runs, en zelfs dan zou je kunnen overwegen sap/vanish te doen, precies het zelfde.

Ik ga imp-sap de volgende respec in elk geval droppen.
Schaapie blijft wel de ultieme CC, je kan nml lekker blijven sheepen :) (zo hadden wij van het wekend tijden een ZG run een foute pull en pullde iemand de speaker mee met een groepje mobs.
Ik heb vervolgens die speaker een aantal minuten geschaapt gehouden totdat de raid de normale mobs gekilled hadden en weer geregent waren :)
MantaMania schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:12:
[...]

hier praat je dan wel over hele dikke epic gear voor die lock onze main tank haalt nog niet eens de 7.6k fully buffed.
8/8 fellheart, dat is tegenwoordig niet meer zo speciaal voor een endgame pve guild (tenzij je liever pvp'ed).

btw sikkle, wat doe jij tegenwoordig want je mage zie ik niet zoveel meer online???(alleen op raid avonden).

[ Voor 16% gewijzigd door Routed op 03-01-2006 12:21 ]

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
RaseriaN schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:16:
[...]

Bonescraper is een van de perfecte offhanders omdat hij 1.40 speed is en omdat hij +40 AP erop heeft zitten, ram er +15 AGI op en je hebt voor een hele lange tijd een hele goede offhander!

HTT-Thalan in "Het Grote World of Warcraft Topic - Deel..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:03:
[...]

Wat is je build nu dan?

Mijn build is 21/2/28

Wat is je hoogste Crit over elke aanval?
Met daggers: 250/300 op SS, 850 backstab (maar dat was op een sundered mob) 700 normaal, 1750 eviscerate, 1200 ambush, op zowel sundered als non-sundered mobs.

Met swords een keer een 750 normal hit met blade fury. Max 450 crit met SS. Verders niks spectaculairs, 130 kick, 70 gouge, enz.

Ik gebruik finkle's skinner nu, 1.30 speed, 70 max damage. Ik wil de shanker weer terug tot ik wat beters vind.

Ben 21/8/22 build btw.

[ Voor 3% gewijzigd door HTT-Thalan op 03-01-2006 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:29:
[...]

Met daggers: 250/300 op SS, 850 backstab (maar dat was op een sundered mob) 700 normaal, 1750 eviscerate, 1200 ambush, op zowel sundered als non-sundered mobs.

Met swords een keer een 750 normal hit met blade fury. Max 450 crit met SS. Verders niks spectaculairs, 130 kick, 70 gouge, enz.

Ik gebruik finkle's skinner nu, 1.30 speed, 70 max damage. Ik wil de shanker weer terug tot ik wat beters vind.

Ben 21/8/22 build btw.
Had toevallig gister een crit met mijn barman en eviscerate van 2710 in Zul'Gurrub.
Maar De Barman Shanker is het perfecte main hand wapen wat je makkelijk kan krijgen en off hand heb ik Keris of Zul'Serak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 29-08 19:41
RaseriaN schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:16:
[...]

[...]

Wij hebben er een op Dragonmaw die net geen 19k heeft met alles erop en eraan, ziekelijk veel!
19000 hp?? dan wil ik zijn equip weleens zien!! omfg!! ik heb 5000 of 6000 met geluk :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Routed schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:07:
[...]

Skills in BG's hmm dat is een nieuwe...
In BG's heb je niet zoveel skills nodig, alleen een goed gecoordineerd team.

Tuurlijk zijn er mensen zat die wel goede skills hebben, maar het afmeten van skills aan je PVP rank is kinda stupid, enige wat het "echt" zegt is dat je tijd over hebt om te gaan honor farmen.
Zie regtelmatig rank 10 en hoger ppl gedecimeerd worden door lagere rank (of geen rank) ppl met gewoon goede "blauwe/groene" gear.

Mensen met skill beschouw ik die spelers die in duels/1-1 pvp goed zijn, pvp ranks zijn leuk voor de rewards en BG's zijn leuk om te spelen.

En maybe als je eens wat minder tijd besteede aan honor farmen dat je wel in een guild zou zitten die je in een week full epic maken (ben btw wel benieuwd welke guilds dat zijn).

Of je stopt met mieren en je combineert het gewoon zoals een hoop mensen.

Gelukkig ben jij de iemand die op basis van aannames dingen roept.

Ik speel meestal in het "dreamteam" van de horde op stromrage en daarbuiten om solo ik. Zoveel tijd heb ik niet om te PvP-en, dus ik moet proberen alles te winnen en zoveel mogelijk kills te maken.

Rang heeft niets te maken met skills en dat een lagere rang of lesser gear iemand een ander verslaat is helemaal niet raar, daar hoeven we geen discussie over te hebben.
Maar ik vind het weinig subtiel om te roepen dat mijn gear klotuh is terwijl ik van niemand op de server bang hoef te zijn. Ik mag dan misschien geen totale epic gear hebben, maar ik ben een hele goede lock.

En voor het gemak neem je ook nog maar eens aan dat ik alleen maar honor farm. Helaas moet ik je mededelen dat ik zo'n beetje gestopt ben met PvP om de guild te helpen met het runnen van instances.

Dus ik mier niet en combineren is een waist of time, want je moet erg je best doen om je rank te houden terwijl het niets oplevert.

Dat locks meer hp's hebben als mage geloof ik best, maar 2x zoveel zijn echt geen regel, maar eerder uitersten

En nog een persoonlijke noot van mij: Ik vind de manier waarop je reageert niet echt vriendelijk overkomen (tenminste op mij niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroeske
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-06 09:27
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:37:
[...]

Had toevallig gister een crit met mijn barman en eviscerate van 2710 in Zul'Gurrub.
Maar De Barman Shanker is het perfecte main hand wapen wat je makkelijk kan krijgen en off hand heb ik Keris of Zul'Serak
zo perfect is die shanker niet imo, zeker niet na de vorige patch. sowieso is die proc irritant (breekt gauge)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Weet je zeker dat je een Eviscrate van 2.7k hebt gehad? Ik meen me te herinneren dat die niet verder KAN komen dan 2.4k en dat is met al het geluk van de wereld en een gesundered target.
Mijn hoogste zijn ook niet zo super boeiend : Eviscrate : 2200+ , Ambush : 1900+ en Hemorrage zit zo rond de 600-650 als die crit. Gouge en Kick heb ik geen idee van :D
HTT-Thalan schreef op maandag 02 januari 2006 @ 09:35:
Iemand nog een goede tip qua farmable gear om je attack power te verhogen? Ik heb ongeveer 580, en dat lijkt me veel te weinig, als ik hoor dat sommige "fellow rogues" unbuffed over de 700 zitten. Ik kan echter niet veel (lees: geen) human rogues vinden die echt ver boven de 580 zitten. Ik heb nog geen will o/t martyr, wel SC armor 3/8, 2/2 devilsaur en Agi moet ik nog even bekijken.
Ik zit nu op 740AP unbuffed en heb net over de 21% Crit chance en ben een Human Rogue, maar het kan nog VEEL hoger met farmable gear. Kijk eens op deze link, een hele lijst met farmable gear die AP en of Crit verhogen voor je rogue ;)

[ Voor 53% gewijzigd door RaseriaN op 03-01-2006 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 13:02:
En nog een persoonlijke noot van mij: Ik vind de manier waarop je reageert niet echt vriendelijk overkomen (tenminste op mij niet)
Je weet toch dat een boel mensen die wow spelen nog al "agressief" uit de hoek kunnen komen als je een andere mening durft te hebben. Weinig wow spelers kunnen "liev" overkomen, jammer :)

[ Voor 5% gewijzigd door Yellow|A op 03-01-2006 13:30 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:58
Kan iemand mij uitleggen wat het grote nut van Blade Flurry is? Ik ben combat rogue maar hoewel ik zo'n 30 punten in de combat tree heb na mijn respec heb ik blade flurry laten zitten. Ik ben op lvl 54 dus ik kan hem alsnog opnemen, maar voor mijn respec heb ik hem een tijd gehad en zelden tot nooit gebruikt.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Dr. Strangelove schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 13:40:
Kan iemand mij uitleggen wat het grote nut van Blade Flurry is? Ik ben combat rogue maar hoewel ik zo'n 30 punten in de combat tree heb na mijn respec heb ik blade flurry laten zitten. Ik ben op lvl 54 dus ik kan hem alsnog opnemen, maar voor mijn respec heb ik hem een tijd gehad en zelden tot nooit gebruikt.
Je krijg 15 seconden lang 20% extra attack speed, en stackt met SnD.

Ideale combo is dus AR + BF + Evasion + SnD + Eventueel Ghostly strike als je dat hebt.

Buffs helpen ook, zoals agility of attack power (firewater). Je hebt dan 15 seconden lang mega-ninja style sword action. Je raakt 2 targets tegelijk, 2e target voor ongeveer de helft van wat je op target 1 deed. Ik had er binnen 20 seconden een Devilsaur mee neer, met een beetje geluk. Zorg wel voor wapens met veel dps, of 2 maces (met dat mace stun talent) voor een nóg leuker effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 13:44:
[...]

Je krijg 15 seconden lang 20% extra attack speed, en stackt met SnD.

Ideale combo is dus AR + BF + Evasion + SnD + Eventueel Ghostly strike als je dat hebt.

Buffs helpen ook, zoals agility of attack power (firewater). Je hebt dan 15 seconden lang mega-ninja style sword action. Je raakt 2 targets tegelijk, 2e target voor ongeveer de helft van wat je op target 1 deed. Ik had er binnen 20 seconden een Devilsaur mee neer, met een beetje geluk. Zorg wel voor wapens met veel dps, of 2 maces (met dat mace stun talent) voor een nóg leuker effect.
Aaaaaaaaaah! Ghostly Strike! Please, stop dat talent point ergens anders in, er is geen grotere crap dan dat! Kost veels te veel Energy en je krijgt er veels te weinig voor terug! AR + BF + SnD = echt lompe damage tegen alles wat op 2 benen staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 13:47:
[...]

Aaaaaaaaaah! Ghostly Strike! Please, stop dat talent point ergens anders in, er is geen grotere crap dan dat! Kost veels te veel Energy en je krijgt er veels te weinig voor terug! AR + BF + SnD = echt lompe damage tegen alles wat op 2 benen staat.
Ik heb hem niet hoor :P wel gehad :P

Op zich is 7% extra dodge best leuk, Ghostly strike is maar 5 punten energie meer dan SS, wanneer je daar geen talents in hebt, en dan kan het nog best nuttig zijn lijkt me.

En met lompe damage neem ik aan dat je dat positief bedoelt :P
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.