Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 59 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.458 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 13:50:
[...]

Ik heb hem niet hoor :P wel gehad :P

Op zich is 7% extra dodge best leuk, Ghostly strike is maar 5 punten energie meer dan SS, wanneer je daar geen talents in hebt, en dan kan het nog best nuttig zijn lijkt me.

En met lompe damage neem ik aan dat je dat positief bedoelt :P
Maar, wie gebruikt er SS zonder talents? Niemand! Omdat je of imp. SS hebt met Combat, of je hebt Hemorrage met de Hemo build of, je hebt imp. SS als je dagger build hebt :)
En 50 Energy vind ik veel voor een attack hoor ;)
Ja Ambush/Backstab zijn 60 energy, maar die doen ook een sloot damage meer!

[ Voor 8% gewijzigd door RaseriaN op 03-01-2006 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:06:
[...]

er zijn er hier genoeg hoor die high level spelen met een rogue of warrior.
Om zo maar wat op te noemen gimbooze wouter en ik spelen warrior bv en zo zijn er nog wel meer.
Er is van alles wat op het forum.
Hoi!
*wijst naar beneden*

Vieze mana users, zijn maar voor een ding goed en dat is met Enrage 2-shotten! Roawr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Nref Zoneseek!! Hij 2shot Casters!! geintjuh

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:53

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 13:57:
[...]

Hoi!
*wijst naar beneden*

Vieze mana users, zijn maar voor een ding goed en dat is met Enrage 2-shotten! Roawr!
2? Niet oneshotten? Zwak hoor 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 14:01:
Nref Zoneseek!! Hij 2shot Casters!! geintjuh
Die nerf komt er woensdag aan =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met beetje geluk dropt mijn Ashkandi vandaag, dan wordt het inderdaad 1-shotten

*gnuif*

Kan nie wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Miles Teg schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 11:52:
Ach, of iemand anders mij als noob ziet maak ik me niet zo druk over. :P
Voorbeeldje van mensen die anderen als noob zien: In guildchat merkte iemand op dat ie in een instance liep, waarbij de hunter in de party zonder pet liep. OMFG Een hunter zonder pet, das toch noob?
dus.... :P
Er is nogal verschil tussen iemand terecht en onterecht een grote n00b vinden ;) En als Hunter heb je geen dibs op +healing ringen, necks en trinkets, sorry :)
MantaMania schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:06:
ps one shots zijn altijd leuk gisteren stond mn vrouw even mee te kijken, ik was met mn priest mn weapon skills aan het levelen in die yeti cave en ik was nog behoorlijk laag dus moest een paar keer slaan voor ze dood gingen. Zei ik tegen haar wedden dat ik hem met 1 blast dood krijg geloofde ze niks van zo een kleine dwerg tegen een grote yeti hahahaha mind blast erop en klaar.
Die in Dun Morogh? Die zijn level 7 man, you mean bastard! :P Ik ben altijd wel erg voorzichtig met grotten, ook in low level zones. Voor je 't weet kom je oog in oog te staan met een roze konijn!
Routed schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:17:
Schaapie blijft wel de ultieme CC, je kan nml lekker blijven sheepen :) (zo hadden wij van het wekend tijden een ZG run een foute pull en pullde iemand de speaker mee met een groepje mobs.
Ik heb vervolgens die speaker een aantal minuten geschaapt gehouden totdat de raid de normale mobs gekilled hadden en weer geregent waren :)
Ghe, dat hadden wij dus ook gisteren, bij lootlord. Stond een mage full time de sheepen :) Unsheep - "Beeeh" - Unsheep - "Beeeh" - Unsheep - "Beeeh" etc, best komisch :)
Yellow|A schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 13:30:
Je weet toch dat een boel mensen die wow spelen nog al "agressief" uit de hoek kunnen komen als je een andere mening durft te hebben. Weinig wow spelers kunnen "liev" overkomen, jammer :)
Pff. Liev is voor mietjes! :P
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 13:57:
Hoi!
*wijst naar beneden*

Right!

*voegt iemand op z'n 'fijn dood laten gaan in instances' lijstje toe*

Ging jij nog op AD een character starten? :P

Oh, trouwens, wat doen mensen hier met mensen die geMCed worden na 't openen van een Hoodoo pile? Sheepen? Of zoals ons proberen dood te krijgen voordat ze uit die MC breken? :P

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hydra schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 14:30:
[...]
Oh, trouwens, wat doen mensen hier met mensen die geMCed worden na 't openen van een Hoodoo pile? Sheepen? Of zoals ons proberen dood te krijgen voordat ze uit die MC breken? :P
doodslaan natuurlijk en zo snel mogelijk :P

hey zoneseek :P http://img278.imageshack.us/img278/9075/gz2uz.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Bokkie op 03-01-2006 14:37 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Hydra schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 14:30:
[...]

Die in Dun Morogh? Die zijn level 7 man, you mean bastard! :P Ik ben altijd wel erg voorzichtig met grotten, ook in low level zones. Voor je 't weet kom je oog in oog te staan met een roze konijn!
idd die ja je moet toch ergens je wapens op trainen zonder dat je zelf ook maar amper gehit word, en dit was lekker dichtbij. Maces en daggers nu allebei richting de 300 tenminste nu nog unarmed.
Of ik moet een keer een bugged mob tegen komen dan ga ik daar wel op staan slaan ;)
Niet dat je er veel aan hebt als priest maar ik wil gewoon mn lijstje kwa skills netjes hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 14:34:
[...]
doodslaan natuurlijk en zo snel mogelijk :P
Hahaha, meteen doodrammen natuurlijk ;) Laatst keer gebeurd met onze guild MT/guild leader... heb nog nooit iemand zo snel dood zien gaan! Pure haat? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 13:02:
[...]

Gelukkig ben jij de iemand die op basis van aannames dingen roept.Aanname??

Ik speel meestal in het "dreamteam" van de horde op stromrage en daarbuiten om solo ik. Zoveel tijd heb ik niet om te PvP-en, dus ik moet proberen alles te winnen en zoveel mogelijk kills te maken.

Hier bevestig je dat je (schijnbaar) alleen maar aan het honor verdienen bent (kzal het niet meer farmen noemen), nix aanname van mij.
Rang heeft niets te maken met skills en dat een lagere rang of lesser gear iemand een ander verslaat is helemaal niet raar, daar hoeven we geen discussie over te hebben.
Maar ik vind het weinig subtiel om te roepen dat mijn gear klotuh is terwijl ik van niemand op de server bang hoef te zijn. Ik mag dan misschien geen totale epic gear hebben, maar ik ben een hele goede lock.
Ik zeg nergens dat je een slechte lock bent, hell als je net zo goed WoW speelt als je vroeger Quakte (en dan maak ik hier ff de aanname dat jij bent wie ik denk dat je bent) dan mag elk team blij zijn om jouw in zijn team te hebben. Ook over die gear hoor je mij niet.
Waar ik wel op reageer is jouw stelling over de HP van locks tov mages en zoals je kan lezen in meerdere replies is zelfs het 3voudige al geen probleem meer.
En voor het gemak neem je ook nog maar eens aan dat ik alleen maar honor farm. Helaas moet ik je mededelen dat ik zo'n beetje gestopt ben met PvP om de guild te helpen met het runnen van instances.
Good for you, nu komen de epics dus nog meer binnen handbereik en zal je merken dat je HP voor een caster achterlijke vormen kan gaan aannemen).
Dus ik mier niet en combineren is een waist of time, want je moet erg je best doen om je rank te houden terwijl het niets oplevert.
het hele spel is gebasseerd op moeite ergens voor doen, alleen de uitvoering/implementatie van PVP ranks en het hele systeem eromheen door Blizz suckt nogal (en nee ik weet zo 123 niet een betere).
En nog een persoonlijke noot van mij: Ik vind de manier waarop je reageert niet echt vriendelijk overkomen (tenminste op mij niet)
Mjah jammer dan, ik ben ingame alijd een erg aardig persoon, maar iemand die mij een domme noob noemt (en dan reageer ik even op een generalisatie van jouw) hoeft van mij geen zijde handschoenen te verwachten.
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 11:30:

[gedachte spinsel]
Ow, ik zit niet in een l33t guild waar iedere domme n00b kan meelopen en binnen een week full epic gear heeft... nee.. ik moet er zelf hard voor werken...
Goh, waar waarom sta je dan zo hoog in PvP en respecteert iedereen je ondanks dat je geen 5k hp's hebt en een complete epic gear?..... Dat komt omdat er ook nog mensen met skillz zijn die alle gasten met complete epics set compleet afmaken in PvP en dus gewoon major veel kills maken
[/gedachte spinsel]
cya!!

Owja en mc-ed guildies bij hoodoo pilles worden altijd eerst sheeped /dance om daarna (ondanks het geschreeuw van de RL op TS) asap gekilled :)

[ Voor 3% gewijzigd door Routed op 03-01-2006 14:40 ]

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
MantaMania schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 14:36:
[...]

idd die ja je moet toch ergens je wapens op trainen zonder dat je zelf ook maar amper gehit word, en dit was lekker dichtbij. Maces en daggers nu allebei richting de 300 tenminste nu nog unarmed.
Of ik moet een keer een bugged mob tegen komen dan ga ik daar wel op staan slaan ;)
Niet dat je er veel aan hebt als priest maar ik wil gewoon mn lijstje kwa skills netjes hebben.
regeln een warlock vriend en zoek een low lvl banishable mob en hou em banished, intussen doormeppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 14:38:
[...]

regeln een warlock vriend en zoek een low lvl banishable mob en hou em banished, intussen doormeppen :)
ahhh das ook een goed idee inderdaad.
Banish ftw

alhoewel banish in de fire imps op die surgers altijd spannend is vooral als er zo een slimmerd is die het de 2e keer ook doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

MantaMania schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 14:36:
[...]

Ga dan gewoon spinnen killen in searing gorge, dat deed ik tenminste shield aan en slaan maar, ik moest toch vaak genoeg wachten voordat ik in raid kon. Ik wou namelijk ook alles op 300 hebben. duurt wel ff, en als je niet geganked wil worden moet je in zuid oost gaan staan naast entrance brm daar wordt je meestal niet gestoord.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:25
@Zoneseek, het was een DM run waar geen guild tanks bij waren. Als die er wel was geweest had de paladin niet gerolled. We zijn wel gek, maar niet zo gek.

Om me maar even in de rogue discussie te mengen, ghostly strike is echt een ruk talent die het in de verhouding energy/nuttigheid laat afweten.

Ik ben momenteel 21/3/27, een hemo build dus. Wel geinig voor stunlocking etc, maar laat het qua PVE dps een beetje afweten. Hiervoor was ik 20/31, combat swords. Met sword. spec en de HoJ trinket, niet normaal. De sword specs vlogen me om de oren. Beste pve DPS tot nu toe. Alleen combat daggers (16/25/10) zou beter zijn, maar helaas is die build voor alles behalve raid DPS een beetje klote.

Dus zo gauw FOTF/perditions/DFB dropped ga ik maar es 31/8/12, in mijn mening de beste balans tussen raid DPS en PVP nuttigheid.

Trouwens, eviscerate is onafhankelijk van het wapen dat je gebruikt. Een 2700 evisc. in ZG kan alleen als je mindcontrolled bent door een hoodoo pile en die maakt je vele malen sterker dus dat is niet echt opscheppenswaardig :). Zo deed ik MC'ed in ZG met bladeflurry een 6k crit op 2 mensen tegelijk :Y)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
RaseriaN schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 14:36:
Hahaha, meteen doodrammen natuurlijk ;) Laatst keer gebeurd met onze guild MT/guild leader... heb nog nooit iemand zo snel dood zien gaan! Pure haat? ;)
Ghe, okay dan! Gister is onze MT 2 keer de klost geweest. De 1e keer werd 'ie gesheeped, maar toen stonden 2 mages fijn hun Pyroblasts op te laden. Commentaar van de MT: "Oh crap". Hij kreeg het de eerste keer nog voor mekaar om de main healer dood te krijgen ook, arme holy priest :) 2e keer werd 'ie compleet sufgeganked door de hele group :)

Dat, gekoppeld aan het MCen van Axethrowers, maakt ZG toch wel een hele leuke instance :)
Imodium schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 15:26:
Trouwens, eviscerate is onafhankelijk van het wapen dat je gebruikt. Een 2700 evisc. in ZG kan alleen als je mindcontrolled bent door een hoodoo pile en die maakt je vele malen sterker dus dat is niet echt opscheppenswaardig :). Zo deed ik MC'ed in ZG met bladeflurry een 6k crit op 2 mensen tegelijk :Y)
GeMCde rogue in ZG is ook zwaar eng :) Grappig genoeg werkt Fade wel, alleen wordt je als je even pech hebt ge2shot voordat je je fade button gevonden hebt.

Hebben jullie trouwens ook dat er uit die hoodoo piles alleen maar van die Pally dolls komen? Echt iets van 80% ofzo, absurd.

[ Voor 35% gewijzigd door Hydra op 03-01-2006 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 15:27:
[...]

Ghe, okay dan! Gister is onze MT 2 keer de klost geweest. De 1e keer werd 'ie gesheeped, maar toen stonden 2 mages fijn hun Pyroblasts op te laden. Commentaar van de MT: "Oh crap". Hij kreeg het de eerste keer nog voor mekaar om de main healer dood te krijgen ook, arme holy priest :) 2e keer werd 'ie compleet sufgeganked door de hele group :)

Dat, gekoppeld aan het MCen van Axethrowers, maakt ZG toch wel een hele leuke instance :)
Fire mages in raidguilds :X

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2006 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 11:30:
[...]

Tuurlijk zuigt mijn gear, ik ben ook een verschrikkelijke domme en slechte speler.
Maar ik heb geen normale epic set nee..

[gedachte spinsel]
Ow, ik zit niet in een l33t guild waar iedere domme n00b kan meelopen en binnen een week full epic gear heeft... nee.. ik moet er zelf hard voor werken...
Goh, waar waarom sta je dan zo hoog in PvP en respecteert iedereen je ondanks dat je geen 5k hp's hebt en een complete epic gear?..... Dat komt omdat er ook nog mensen met skillz zijn die alle gasten met complete epics set compleet afmaken in PvP en dus gewoon major veel kills maken
[/gedachte spinsel]

Anyway, dank je voor je denigrerende opmerking
Ik heb niks over je skills gezegd, dat jij die gelijk in twijfelt trekt moet je zelf weten. Ik zeg alleen iets wat ik baseer op wat ik dagelijks tegenkom, namelijk dat meeste level60 spelers die actief pvpen vrij hoge stamina hebben. En wat betreft het niet hebben van een goede guild.. zelfs slechte guilds kunnen MC clearen. En ja het is normaal om een epicset te hebben tegenwoordig, waarom denk je dat de testserver chars ermee equipt waren?
In MC hoef je niet veel damage te doen, in BWL kun je niet veel damage doen en in ZG kun je lekker nuken. Waarom niet fire?

[ Voor 11% gewijzigd door NvE op 03-01-2006 15:34 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Fire mage kan best, we hebben er een bij ons in raids en die doet het prima.

Over sap+vanish: dat kan dus niet in pve, als je vanished raakt de mob uit combat en is hij niet meer gesapped.

Over blade flurry: uuuh, niet gespecced? ZOMG! Een van de beste talents uit de combat tree. Hij stacked met slice and dice, (+45% attack speed) en raakt 2 targets tegelijk. Altijd leuk bij Sons of flame spawn, AR+BF+SND en tanken maar die hap :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Raid alliance. Ik weet niet in hoeverre die mages ook MC doen, maar een aantal zijn gerespecced nu we Ragnaros op farm status hebben. Net zoals een van de priest naar Shadow gespecced is. Doen wij gelukkig niet zo moeilijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 14-09 13:14
Morgen dus toch patch dag:

http://forums.worldofwarc...812&p=1&tmp=1#post6514812

Eindelijk 10 water tegelijk conjuren, eindelijk 15 min pala buffs, eindelijk zo veel stuff! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Routed schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 14:38:

Ik zeg nergens dat je een slechte lock bent, hell als je net zo goed WoW speelt als je vroeger Quakte (en dan maak ik hier ff de aanname dat jij bent wie ik denk dat je bent) dan mag elk team blij zijn om jouw in zijn team te hebben. Ook over die gear hoor je mij niet.

[...]

cya!!

Owja en mc-ed guildies bij hoodoo pilles worden altijd eerst sheeped /dance om daarna (ondanks het geschreeuw van de RL op TS) asap gekilled :)
Ik was Wolverine in Quake. En reacties in game inzicht blijven ;)

Ik bedoelde dat iedere idioot die in een beetje (al wat langer bestaande) guild komt en instances runt eigenlijk al bijna automatisch epics in de schoot geworpen krijgt omdat de meeste mensen die vaker runnen die spullen al hebben. Dat noem ik gemakkelijker dan met een nieuwe guild met nieuwe (lees onervaren) mensen een team vormen.

Het was niet zozeer als een aanval van mijn kant bedoelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Thijs schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 15:33:
Morgen dus toch patch dag:

http://forums.worldofwarc...812&p=1&tmp=1#post6514812

Eindelijk 10 water tegelijk conjuren, eindelijk 15 min pala buffs, eindelijk zo veel stuff! ^^
Cool! Alleen droppen die boeken in AQ toch? Dat betekent dat 't nog wel ff duurt voordat we ze te pakken krijgen, eerst moeten die gates open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat stelt niet zoveel voor van wat ik gezien heb. Er moet vooral gecraft worden en hier en daar wat quests, volgens mij geen biggie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 15:41:
dat stelt niet zoveel voor van wat ik gezien heb. Er moet vooral gecraft worden en hier en daar wat quests, volgens mij geen biggie.
Nou, ik neem aan dat het wel ff duurt voordat de gates open gaan. We hebben 't hier niet over 2 dagen. Blizzard had het over weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 15:41:
Alle 4 emerald dream dragons doden moet ook.

Die warlock-mage HP discussie, pfff, straks gaan mensen nog denken dat je met een soul link build shadowbolts van 5k schiet..... :P

(for the record, als ik al mijn epics aandoe zit ik op 4.1k health en 5.4k mana maar kom ik niet boven de +120 spelldmg uit, ik pvp in een andere set, 3.8k health, 5.0k mana, +258 spelldmg (+433 met ToEP))

En kom nu aub niet aan met BWL equipped Warlocks, want daar zijn er misschien 10-30 van per server ?

[ Voor 8% gewijzigd door On_E op 03-01-2006 16:18 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Hmm nog even een photo shoot..

Mijn lieftallige assistent
Nogmaals maar met backup hoedje ;)

Vind BF er toch beter uitzien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik post ook maar eens iets in dit (erg leuke) topic. Heb nu een lock lvl15 (schiet nog niet op) maar merk wel dat je intensiever bezig bent met allerlei acties tegelijk of achter elkaar als met een rogue. Heb ook een rogue lvl60 (beide op Sylvanas trouwens) en dat speelt een stuk "makkelijker". Nu is elke class makkelijk te spelen zodra je er aan gewend bent maar casters hebben het imho moeilijker omdat ze gewoonweg stukken sneller dood gaan. Vooral vaish mis ik haha! Aggro met een rogue? *Poof!* welke aggro? :P

Wel vind ik het steeds leuker worden om met m'n lock te spelen. Voidwalker op een mob af, ff wachten, Immolate/Corruption er op, een Curse-je, Shadowbolts en me wand skill uppen. Laatst met een priest en een warrior in Westfall Gnolls lopen mollen. Telkens een stuk of 5 tegelijk. Af en toe eentje fearen (echt héél erg leuk) en weer 3 er bij pullen haha.

Weet iemand nog een leuke plek om te levelen met een Gnome lock lvl15 met Mining als gathering skill? Westfall vind ik een beetje suf eerlijk gezegd, Ashenvale heb ik al gezien met me NE rogue, blijft er volgens mij weinig over of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:42
patchday op US servers :), het gaat weer heerlijk langzaam, nu even een mirror zoeken...

mwah poorten openzetten helpt. Hij is 79 mb groot...

[ Voor 25% gewijzigd door DarkShadow op 03-01-2006 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 16:25:
Weet iemand nog een leuke plek om te levelen met een Gnome lock lvl15 met Mining als gathering skill? Westfall vind ik een beetje suf eerlijk gezegd, Ashenvale heb ik al gezien met me NE rogue, blijft er volgens mij weinig over of niet?
Al in redridge geweest? Je kunt ook Loch Modan eens proberen. Zelf vond ik LM suffer dan Westfall. Westfall moet je wel ff die Defias quests doen, die leiden op den duur naar de deadmines. Waarschijnlijk je eerste instance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 16:33:
[...]

Al in redridge geweest? Je kunt ook Loch Modan eens proberen. Zelf vond ik LM suffer dan Westfall. Westfall moet je wel ff die Defias quests doen, die leiden op den duur naar de deadmines. Waarschijnlijk je eerste instance.
Ja, dat is een goede! Redridge, daar heb ik alleen gelockpicked met m'n Rogue toendertijd. Dead Mines zal inderdaad mijn eerste instance zijn met m'n lock, die heb ik trouwens niet eens met mijn rogue gedaan toen. Die deed ik toen ik lvl32 was ofzo, guildmembers helpen :)

Die Defias quests heb ik meerendeels al gedaan (volgens mij). Gelukkig hebben een flink aantal guildmembers hun alt ook rond de lvl15-20 zitten en kunnen we een guild only Dead Mines doen, veel beter als PuG, helemaal omdat ik echt nog niet goed speel met m'n lock :?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2006 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 15:41
Iemand meer info over shard bags (recipes and reagents), heb het eens gezien maar kan het nu absoluut niet meer terug vinden.

edit, Ik moet beter uit mijn doppen kijken...shard bag

[ Voor 34% gewijzigd door Bulligan op 03-01-2006 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:53

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

http://ccgi.brogett.plus.com/cgi-bin/AEP.pl

Van elk lijstje het eerste (bovenste) item te pakken krijgen, en je hebt de ultieme rogue :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 16:36:
helemaal omdat ik echt nog niet goed speel met m'n lock :?
Een lock speelt best tricky rond lvl 15-20. Snel dood en nog niet de killer skills.

Zelf kwam ik erachter dat een lock aardig speelt, maar als je heel erg richt op DPS je door actief knoppen knallen heel veel meer damage kan doen dan anders. En fear is een echte live saver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

barfieldmv schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 17:14:
[...]

Een lock speelt best tricky rond lvl 15-20. Snel dood en nog niet de killer skills.

Zelf kwam ik erachter dat een lock aardig speelt, maar als je heel erg richt op DPS je door actief knoppen knallen heel veel meer damage kan doen dan anders. En fear is een echte live saver.
dat is zeker waar ik was 14 met mn lock maar vond er al geen zak meer aan maar ik moest dus nog ff doorgaan. Nou ja ben nu met mn mage bezig en daarna zie ik wel weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barfieldmv schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 17:14:
[...]

Buttonbash FTW dus? :P Kan niet wachten tot ik Deathcoil en dergelijke kan gaan gebruiken. Denk dat ik een warlock toffer vind als een Mage. En op lvl40 free mount :P Ook makkelijk is dat ik niet voor gold hoef te grinden per sé, zoals met m'n eerste character. Verder ook makkelijk dat in mijn guild (die trouwens nog STEEDS niet in de OP staat grrr :D ) er van alles bij zit, tailor, leatherworker (ik), BS, etc.

Zijn er hier mensen die op Sylvanas spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister me eerste Scholo run gehad :)
Gelijk Wildheart Belt me als drop gerkegen en een Death's Clutch Shoulders
Volgende keer hoop ik op wat andere wildheart items :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 16:58:
http://ccgi.brogett.plus.com/cgi-bin/AEP.pl

Van elk lijstje het eerste (bovenste) item te pakken krijgen, en je hebt de ultieme rogue :P
Niet geheel onlogisch gezien 't feit dat die items over 't algemeen door Nefarian enzo gedropped worden. Tegen de tijd dat je die allemaal hebt is de expansie al lang uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 11:43:

Het schijnt dat +dmg/+healing ook voor warlock ten volle van nut kan zijn, omdat life drain en syphon life blijkbaar van +healing profiteren. Ik heb een tijdje een +dmg/+healing item gedragen (al'atai gloves) en mijn syphon life deed toen ineens 40 per tick ipv de 38 per tick die ze moeten doen. Gloves omgeruild voor dreadmist, en ik zat weer op 38.
Voor de duidelijk ipv aannames te maken: de spell zegt de dmg die je doet krijg je terug in hp. Hierop is dus + dmg van toepassing, stel je draagt items met + healing merk je 0,0 verschil, maar stel je hebt +shadowdmg zonder + healing krijg je door de +dmg de extra dmg in hp erbij. Simpel dus als je even nadenkt en de spellbeschrijving leest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
vandaag voor het eerst in een RAID gezeten. Arathi basin.
Nu heb ik CT mod met raidassistent maar ik zie niks... het channel werkt. Maar ik krijg nergens alle spelers te zien. Waar kan dit aan liggen? Ik heb alle instellingen nagekeken maar volgens mij moet het werken. Iemand een goudentip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 15:35:
[...]

Ik was Wolverine in Quake. En reacties in game inzicht blijven ;)

Ik bedoelde dat iedere idioot die in een beetje (al wat langer bestaande) guild komt en instances runt eigenlijk al bijna automatisch epics in de schoot geworpen krijgt omdat de meeste mensen die vaker runnen die spullen al hebben. Dat noem ik gemakkelijker dan met een nieuwe guild met nieuwe (lees onervaren) mensen een team vormen.

Het was niet zozeer als een aanval van mijn kant bedoelt
Dat had ik me dan dus goed herrinerd (kheb quake ook donkergrijs gespeeld en zat tegen jullie gespeeld ;))
Ow en gelukkig kan ik vanaf morgen 10flesjes water maken, scheelt me best veel tijd..

Enne sanniejj, ga maar eens met engessa praten, die is die hard fire mage en doet best veel damage. (scheelt ook dat hij toep/zhc heeft). Zelfs ben ik nu 2 weken Elemental en het bevalt erg goed (ook in duels/pvp).

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Xavier schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 20:26:
vandaag voor het eerst in een RAID gezeten. Arathi basin.
Nu heb ik CT mod met raidassistent maar ik zie niks... het channel werkt. Maar ik krijg nergens alle spelers te zien. Waar kan dit aan liggen? Ik heb alle instellingen nagekeken maar volgens mij moet het werken. Iemand een goudentip?
Druk op 'o', en ga naar de "CTRaid" tab en vink alle groepen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loot nodig om aq poort open te krijgen(dit is pas een deel van de quest):
MINERS:
90,000 Copper Bars <- BOTH SIDES
22,000 Tin Bars <- HORDE ONLY
28,000 Iron Bars <- ALLIANCE ONLY
18,000 Mithril Bars <- HORDE ONLY
24,000 Thorium Bars <- ALLIANCE ONLY

HERBALISTS:
96,000 Peacebloom <- HORDE ONLY
19,000 Firebloom <- HORDE ONLY
26,000 Purple Lotus <- BOTH SIDES
20,000 Arthas Tears <- ALLIANCE ONLY
33.000 Stranglekelp <- ALLIANCE ONLY

SKINNERS:
180,000 Light Leather <- ALLIANCE ONLY
110,000 Medium Leather <- ALLIANCE ONLY
60,000 Heavy Leather <- HORDE ONLY
80,000 Thick Leather <- BOTH SIDES
60,000 Rugged Leather <- HORDE ONLY

COOKS:
10,000 Lean Wolf Steaks <- HORDE ONLY
20,000 Roast Raptor <- ALLIANCE ONLY
14,000 Rainbow Fin Albacore <- ALLIANCE ONLY
17,000 Spotted Yellowtail <- BOTH SIDES
10,000 Baked Salmon <- HORDE ONLY

ANYONE:
800,000 Linen Bandages <- ALLIANCE ONLY
600,000 Silk Bandages <- ALLIANCE ONLY
250,000 Wool Bandages <-- HORDE ONLY
250,000 Mageweave Bandages <- HORDE ONLY
400,000 Runecloth Bandages <- BOTH SIDES

Succes ermee :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hrm, met m'n hunter moet ik voor de rugged leather toch wel aardig kunnen bijdragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 00:13:
MINERS:
22,000 Tin Bars <- HORDE ONLY
28,000 Iron Bars <- ALLIANCE ONLY
18,000 Mithril Bars <- HORDE ONLY

HERBALISTS:
96,000 Peacebloom <- HORDE ONLY
19,000 Firebloom <- HORDE ONLY
26,000 Purple Lotus <- BOTH SIDES
20,000 Arthas Tears <- ALLIANCE ONLY
33.000 Stranglekelp <- ALLIANCE ONLY

SKINNERS:
180,000 Light Leather <- ALLIANCE ONLY
110,000 Medium Leather <- ALLIANCE ONLY
60,000 Heavy Leather <- HORDE ONLY
80,000 Thick Leather <- BOTH SIDES
60,000 Rugged Leather <- HORDE ONLY

COOKS:
10,000 Lean Wolf Steaks <- HORDE ONLY
20,000 Roast Raptor <- ALLIANCE ONLY
14,000 Rainbow Fin Albacore <- ALLIANCE ONLY
17,000 Spotted Yellowtail <- BOTH SIDES
10,000 Baked Salmon <- HORDE ONLY

ANYONE:
800,000 Linen Bandages <- ALLIANCE ONLY
600,000 Silk Bandages <- ALLIANCE ONLY
250,000 Wool Bandages <-- HORDE ONLY
250,000 Mageweave Bandages <- HORDE ONLY
400,000 Runecloth Bandages <- BOTH SIDES

Dan krijg ik nog werk met mijn 300 skinning en 300 first aid :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
dat is gewoon fukking veel mats om te verzamelen...

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Bah, het lijkt erop dat de Nightfall bug live is gegaan. (procced alleen bij eerste tick van corruption of drain life, niet meer bij volgende ticks.)

Morgen dus ff geld lenen om 7/8/36 te gaan.

[ Voor 7% gewijzigd door On_E op 04-01-2006 01:06 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 00:13:
[small] MINERS:

etc.............
Hoe werkt dat dan ?
moet dat per /guild/server/superraid groep ofzo
En krijg je ook nog iets terug voor dat inleveren ?

Persoonlijk zit ik net op lvl54 en mijn guild heeft nu al 2 keer lucy gemold.
Dus voorlopig boeit AQ me nog niet echt :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Iemand (mage) deze link al gezien; http://forums-en.wow-euro...97429&p=1&tmp=1#post97429
Lijkt me geweldig _/-\o_ :D

[ Voor 6% gewijzigd door Sak3d op 04-01-2006 02:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:47

PromWarMachine

Forsaken Archer

Inderdaad, geweldig...!

10 water ipv 4. Eindelijk! Het enige nadeel is dat ik m'n water nu niet meer voor 1g/stack kan verkopen. :P Niet dat ik dat vaak voor elkaar kreeg, maar toch. :P

Het scheelt ons een heleboel mana / werk. Thanks Blizzard! Kan niet wachten op de patch download. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet niet dat je samenwerkt met alliance/horde om te poort te openen voor AQ.

Verder hangt de hoeveelheid mats af van de serverpopulatie. Hoeverre deze cijfers representatief zijn voor jouw server is moeilijk te zeggen :+. Iig, het zal wel een shitload worden.

Zie ook: http://www.partingvisions...=65&mode=&order=0&thold=0

Thumbs up for multiple BG queue! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2006 06:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
* When a player leaves a battleground before it concludes, they will be unable to re-enter any battleground queue for 15 minutes.

in your face stomme honour farmers die AFK doen als ze het niet binnen 5 mins kunnen winnen :P

wel alweer paar leuke bugs zag ik :/ sheeping = nogo in instance :(

gisteren nog wel even 10 storms broek geloot :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:21
heuveltje schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 01:12:
[...]

Hoe werkt dat dan ?
moet dat per /guild/server/superraid groep ofzo
En krijg je ook nog iets terug voor dat inleveren ?

Persoonlijk zit ik net op lvl54 en mijn guild heeft nu al 2 keer lucy gemold.
Dus voorlopig boeit AQ me nog niet echt :)
en nog een vraag erbij: hoe lang blijft de gate geopend ?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:35
Volgens mij blijft de poort open als hij eenmaal geopend is.

Gisteren hebben we met onze guild (Nefastus Legio) de eerste try (s) gedaan op Magmadar! Eerste try op 89% :S 2 de try op 39% ! Gaat goed komen. We hebben maar 2 tranq shots, vanaaf luci nog een keer neerhalen, dan moet het te doen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 07:50:
* When a player leaves a battleground before it concludes, they will be unable to re-enter any battleground queue for 15 minutes.

in your face stomme honour farmers die AFK doen als ze het niet binnen 5 mins kunnen winnen :P

wel alweer paar leuke bugs zag ik :/ sheeping = nogo in instance :(

gisteren nog wel even 10 storms broek geloot :9
tja die deserter debuff krijg je dus ook met die stun/death bug nu. Mooi kut is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hier waar ik de volledige 1.9 patchnotes kan vinden? Op de wow-europe site vind ik enkel 1.8.x patchnotes...

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:47

m0nk

16-09-2003 15.15

kijk anders even op de usa site :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 09:38:
Weet iemand hier waar ik de volledige 1.9 patchnotes kan vinden? Op de wow-europe site vind ik enkel 1.8.x patchnotes...

Bedankt
http://www.worldofwarcraf...est-realm-patchnotes.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Hakkar down gekregen. Best gemakkelijke baas natuurlijk, maar wel een fun gevecht. Nou nog Jindo en we hebben ze allemaal down :P

Dropte hij Aegis of the blood god. MT besloot met mij te rollen omdat ik nog geen loot had gehad sinds ik deze guild joinde. Hij rollt 71, ik 74. Alleen al om de looks zal je hem willen hebben ;)

Over die gate openen. Ik heb gehoord dat ie anders over 2 weken gewoon opengaat? ik hoop het wel, want ik betwijfel of onze server ooit alle mats zou gaan verzamelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 09:44:
Gisteren Hakkar down gekregen. Best gemakkelijke baas natuurlijk, maar wel een fun gevecht. Nou nog Jindo en we hebben ze allemaal down :P

Dropte hij Aegis of the blood god. MT besloot met mij te rollen omdat ik nog geen loot had gehad sinds ik deze guild joinde. Hij rollt 71, ik 74. Alleen al om de looks zal je hem willen hebben ;)

Over die gate openen. Ik heb gehoord dat ie anders over 2 weken gewoon opengaat? ik hoop het wel, want ik betwijfel of onze server ooit alle mats zou gaan verzamelen
hakkar een fun gevecht :? zomg

echt meest boring ever :/ tis dat ie phat lewt dropt anders was ie echt de tijd niet waard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Patchen gaat nu al fout.....dat word weer een herinstallatie van WoW :(.

Meer mensen met problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 09:50:
[...]

echt meest boring ever :/ tis dat ie phat lewt dropt anders was ie echt de tijd niet waard :+
Tja er is idd niet veel te doen in dat gevecht, maar de Fang of Faceless is wel erg nice :P Maar dan moet dat item natuurlijk wel droppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 09:50:
[...]

nouja, het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat we hem voor het eerst aanvielen :P

Iig, ik heb me gisteren prima vermaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:59

Ryceck

Constants and Variables

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 09:44:

Ik betwijfel of het 2 weken is.
Aan de quests en de te halen mats te zien moet je eerder op 1 maand rekenen gok ik

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hooli-gan schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 10:03:
Patchen gaat nu al fout.....dat word weer een herinstallatie van WoW :(.

Meer mensen met problemen?
Jep, een berg errors en uitindelijk doet hij helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

wat zijn dat voor bizzare aantallen? en die aantallen zullen dan zeker verdeelt zijn over de horde alliance ratio zeker anders vind ik de verhouding 18k mithril horde of 24k thorium alliance wel behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 09:44:Over die gate openen. Ik heb gehoord dat ie anders over 2 weken gewoon opengaat? ik hoop het wel, want ik betwijfel of onze server ooit alle mats zou gaan verzamelen
Volgens mij heeft Blizz ergens al officieel aangegeven dat de gates sowieso na een maand opengaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo disorder heeft de eerste BWL boss (razergor) down gekregen. Was een mooi moment :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Routed schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 00:59:
dat is gewoon fukking veel mats om te verzamelen...
Och, die poorten gaan toch wel open :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:07
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 10:10:
[...]

Jep, een berg errors en uitindelijk doet hij helemaal niets.
Hier gelukkig nog nooit problemen gehad met een patch/patchen, haal ze altijd met de officiele downloader binnnen, en dat werkt prima :)

Deze dus ook, downloaden is al klaar, en gepatcht :) hier dus geen probs.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qoriox schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 08:18:
Volgens mij blijft de poort open als hij eenmaal geopend is.

Gisteren hebben we met onze guild (Nefastus Legio) de eerste try (s) gedaan op Magmadar! Eerste try op 89% :S 2 de try op 39% ! Gaat goed komen. We hebben maar 2 tranq shots, vanaaf luci nog een keer neerhalen, dan moet het te doen zijn!
Horde guild bij mij op de server neem ik aan? Kan me herinneren dat er wederzijds wel eens wat kills zijn geweest in BRM ;)

Veel geluk met MC vanavond! Zal wel laggy zijn :( en hou ook rekening met het volgende: http://forums.worldofwarc...wow-dungeons&T=292801&P=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
Hydra schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 10:28:
[...]

Och, die poorten gaan toch wel open :)
Mjah de guilds bij ons kennende gaan ze daar niet echt op wachten:)

Enne Gnauw, ik probeer het te ontlopen omdat ik er niet bij was, kom ik het hier ook weeer tegen :)

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
Iemand dat linkje naar die FTP op de UT Twente :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Visgek24 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 10:38:
[...]

Hier gelukkig nog nooit problemen gehad met een patch/patchen, haal ze altijd met de officiele downloader binnnen, en dat werkt prima :)

Normaal had ik altijd geklooi door mn firewall (daar kan blizzard natuurlijk niets aan doen).
Maar die heb ik niet niet meer en de downloader doet echt helemaal niets. Geen info, geen errors, enkel lege schermen.

Tip voor mensen die ook problemen hebben: registreer even bij boomtown en download hem daar zonder queue met 1.5 mb/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Kaap schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 10:40:
Iemand dat linkje naar die FTP op de UT Twente :?
ftp://ftp.snt.utwente.nl/...dofwarcraft/patches/enGB/

tijd dat die in de startpost komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Visgek24 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 10:38:
[...]

Download ook altijd met die blizzard shit downloader, helaas ging het bij vorige patch om 1 of andere reden niet goed waarna ik diverse folders moest legen en the fix utility moest draaien. (je kan beter een herinstall doen want dat gaat nog sneller volgens mij).
Anyway, nu is het weer raak..........damn blizzard shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 10:39:
[...]

Horde guild bij mij op de server neem ik aan? Kan me herinneren dat er wederzijds wel eens wat kills zijn geweest in BRM ;)

Veel geluk met MC vanavond! Zal wel laggy zijn :( en hou ook rekening met het volgende: http://forums.worldofwarc...wow-dungeons&T=292801&P=1
Idd : het is inderdaad wel eens bloederig geweest daar ja :-) Welke guild zit jij dan ?
Mja, ik denk ook niet echt dat we verder dan magma komen, als we er sowieso al komen. Kan die link niet openen ( proxy = klote), wat is er precies aan de hand dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qoriox schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 10:54:
[...]

Idd : het is inderdaad wel eens bloederig geweest daar ja :-) Welke guild zit jij dan ?
Mja, ik denk ook niet echt dat we verder dan magma komen, als we er sowieso al komen. Kan die link niet openen ( proxy = klote), wat is er precies aan de hand dan ?
Aan Alliance zijde in Sacred Divinity.

Lava Annihilators en Surgers in MC die je banished lijken niet te bewegen en zijn immuun voor alle aanvallen maar doen ondertussen wel gewoon schade aan je raid 8)7

Weet niet of het al gehotfixt is in de EU patch maar zou wel leuk zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1.9 staat er nog niet bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Routed schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 10:40:
Helemaal prima :) Laat die mensen die hun epic mount al hebben maar die runecloth in gaan leveren, met een beetje geluk wordt 't wat schaarser zodat ik 't voor meer dan 1g70 kan verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 22:02

Robert

You have your answer..

omdat ik zo aardig ben :Y)
klikkie klikkie

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Zijn op Silvermoon maar drie guilds die BWL farmen, geloof dat ze hulp willen hebben met het openen van AQ.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 14-09 13:14
Reputation caps for killing monsters now happen at the end of a level, rather than in the middle of it. For example: if reputation gains for killing a monster were previously capped at the middle of the range for Friendly on a monster, then they are now capped at the end of Friendly.
Lees ik nu pas. Ben bezig Runecloth in te leveren voor reputation. Ik was 6000 / 12000 honored met Darnassus. Betekent dat als ik even had gewacht tot na de patch ik monsters had kunnen grinden tot 12000 honored en alle Runecloth die ik nu heb ingeleverd dus ei'k voor niks heb ingeleverd? Soooooo pissed als dat zo is.

In other news... gister is m'n Finkle's Lava Dredger eindelijk gedropt, o o o wat was ik blij. :P Nu nog de enchant. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 11:00:
[...]

Aan Alliance zijde in Sacred Divinity.

Lava Annihilators en Surgers in MC die je banished lijken niet te bewegen en zijn immuun voor alle aanvallen maar doen ondertussen wel gewoon schade aan je raid 8)7

Weet niet of het al gehotfixt is in de EU patch maar zou wel leuk zijn 8)
Sacred Divinity ? Hehe. daar heb ik wel eens een encountertje van de 3 de categorie mee gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

_/-\o_ _/-\o_ mijn dank is groot, na 10 minuten zat ik nog steeds op 0 met die downloader :( _/-\o_ _/-\o_

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks alot,

Hmm deze patch heeft weinig voor rogues te betekenen, behalve dat er multiple BG queues zijn en de linker auction houses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 11:23:
[...]

Thanks alot,

Hmm deze patch heeft weinig voor rogues te betekenen, behalve dat er multiple BG queues zijn en de linker auction houses.
Wat zou er moeten veranderen aan Rogues...? :/

Erg leuke patch voor mages, ben benieuwd. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Thijs schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 11:19:
[...]

Lees ik nu pas. Ben bezig Runecloth in te leveren voor reputation. Ik was 6000 / 12000 honored met Darnassus. Betekent dat als ik even had gewacht tot na de patch ik monsters had kunnen grinden tot 12000 honored en alle Runecloth die ik nu heb ingeleverd dus ei'k voor niks heb ingeleverd? Soooooo pissed als dat zo is.

In other news... gister is m'n Finkle's Lava Dredger eindelijk gedropt, o o o wat was ik blij. :P Nu nog de enchant. :+
kan je voor darnassus dan bepaalde mobs killen?

die runecloth quest staat daar los van, dit gaat meer op voor Timbermaw, Zul Gurub, Argent Dawn, Cenarion enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
nvm

[ Voor 98% gewijzigd door YoshiBignose op 04-01-2006 11:36 ]

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 11:23:
[...]

Thanks alot,

Ik zou toch Ahn Quirai ook wel iets voor rogues noemen :P En natuurlijk alle talentchanges en veranderingen aan de andere classes ivm pvp.

En het is Blizz weer niet gelukt op tijd klaar te zijn , foei toch jongens :P

[ Voor 10% gewijzigd door pagani op 04-01-2006 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 16:47
Heel RomLAN bedankt je _/-\o_ (iedereen op de LAN -zo'n 20 spelers zeker- wilde hem downloaden, dus iedereen begon de WoW-tracker te starten. Resultaat: traag internet en uiteindelijk een gecrashte router omdat er teveel connecties waren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
http://83.242.30.189/WoW-...1.9.0.4937-enGB-patch.exe

ook snelle link :9~

[ Voor 17% gewijzigd door YoshiBignose op 04-01-2006 11:43 ]

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Routed schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 10:40:
[...]

ik betwijfel toch hoeveel guilds er echt mats gaan inleveren hoor als ie na een maand toch open gaat, zelfs voor een aantal grote guilds is 24.000 thorium aardig wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 11:32:
[...]
kan je voor darnassus dan bepaalde mobs killen?
Shadowprey Guardian tot 6000/12000 honored in 1.8. (volgens Wowwiki)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
MantaMania schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 11:43:
[...]

ik betwijfel toch hoeveel guilds er echt mats gaan inleveren hoor als ie na een maand toch open gaat, zelfs voor een aantal grote guilds is 24.000 thorium aardig wat.
tis nie per guild, tis voor de gehele server totaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Edoch, als iedere miner van de grote guilds op mijn server (dat zijn toch de enige die er voordeel van hebben) als een bezetene thorium gaat farmen, heeft het voor mij voorlopig geen zin meer om dat ook te doen...

Ik ga denk ik maar mn warrior levellen. Kijken of de Fury-spec mij bevalt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Miles Teg schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:05:
Edoch, als iedere miner van de grote guilds op mijn server (dat zijn toch de enige die er voordeel van hebben) als een bezetene thorium gaat farmen, heeft het voor mij voorlopig geen zin meer om dat ook te doen...

mja, en daar zit ik niet op te wachten :( :P

moet nog hoop thorium voor darkmoon necklace ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
Miles Teg schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:05:

Unbridled Wrath en Enrage beide generfed in 1.9, Fury warriors got shafted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

reddevil schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 11:49:
[...]

tis nie per guild, tis voor de gehele server totaal
weet ik maar je denkt toch niet dat er veel kleinere guilds die nog niet eens bij mc/bwl zijn daar spullen voor gaan inleveren alleen de echte hardcore guild zal dit misschien overwegen maar ik ga daar dus echt geen bar in stoppen als ie toch over een maand open gaat.
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.