Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 59 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 7.117 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Qoriox schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 08:27:
Owhkee,dd worden niet gehealed.. dus tank op magma, met rug naar dd toe, 2 groepen healers op tank, backup tank.. en dd kunnen volluit gaan ?
damage dealers moeten altijd op hun aggro letten

dd staan achter hem voor ze breath dacht ik als hij feared doet niemand damage totdat de tank hem weer terug heeft

belangrijk is dat de dmg dealers niet blind gaan beuken maar ook op hun eigen hp letten en de tijd nemen om te bandagen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:41
Okidokie. Nou ben zeer benieuwd. Dank voor de hulp, morgen avond staat onze grote vriend weer op de planning :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Anoniem: 86561 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 18:49:
Eerste US guild AQ Poging eindbaas (Ja, ik weet het, het is verdomd snel):
http://www.futurekingz.com/aqt.wmv
Da's de eerste baas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-04 20:15
Beetje tank die een beetje stancedanced is ook wel prettig.

Ikzelf kan na 10 / 15 seconden voluit nuken, no way dat ik ooit nog aggro kan halen, tenzij de MT een fear verkeerd timed. Daarna even in ice block zitten en hij loopt terug naar de MT zodra de MT niet meer gefeared is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ImdaMned schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 08:51:

Ikzelf kan na 10 / 15 seconden voluit nuken, no way dat ik ooit nog aggro kan halen, tenzij de MT een fear verkeerd timed. Daarna even in ice block zitten en hij loopt terug naar de MT zodra de MT niet meer gefeared is.
mja onze kill maandag was wat cahotisch :P veel alts mee ^^ dus mensen hadden een totaal andere rol dan normaal

mage is wel leuk trouwens, wel wennen dat ik mezelf niet ff een heal kan gooien, maar iceblock is een lifesaver

hoewel het me niet kon redden bij magmadar maandag :P 2x moeten blocken toen ik waren me cooldowns op 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-04 10:26

RaseriaN

So much choices..

Hydra schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 01:05:
Als je van plan bent ZG te doen, don't bother. We hebben net ZG gecleared en Hakkar is bugged. Iedereen krijgt nu corrupted blood, en de encounter is onmogelijk.
Hebben jullie ook die snakeboss gedaan? (Venoxis meen ik)
Bij ons deed die maar raar hoor, normaal moest je een stukje van de trap afblijven staan anders kreeg je een klap voor je bek ;) Maar nu stonden we op max range (40/41 yards) en kregen we nog die Holy Attack om ons oren! De eerste klap van 4.3k kon ik overleven maar de 2e was voor mij 5.5k!

Hoorde mensen zelfs over 14k in hun combatlog :/
En ook nog de spiderboss gedaan, maar deze resiste een hoop taunts en was lastig te pullen zodra die in spider-mode rond-chargede :) Ach, weer hoop casterloot gevallen zoals gewoonlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-04 15:26
RaseriaN schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 09:20:
Hebben jullie ook die snakeboss gedaan? (Venoxis meen ik)
Bij ons deed die maar raar hoor, normaal moest je een stukje van de trap afblijven staan anders kreeg je een klap voor je bek ;) Maar nu stonden we op max range (40/41 yards) en kregen we nog die Holy Attack om ons oren! De eerste klap van 4.3k kon ik overleven maar de 2e was voor mij 5.5k!

Hoorde mensen zelfs over 14k in hun combatlog :/
En ook nog de spiderboss gedaan, maar deze resiste een hoop taunts en was lastig te pullen zodra die in spider-mode rond-chargede :) Ach, weer hoop casterloot gevallen zoals gewoonlijk ;)
Hmm. Spiderboss was niet anders dan normaal, die hebben we zonder dooien gedaan. Venoxis was inderdaad anders, die holy wrath attack van 'em spring nu wel over ook als iedereen op max range staat. Wij hebben ons vooraf verspreid en toen ging het op zich vrij aardig. 1e die ik voor m'n oren kreeg deed maar 800 damage, de laatste 2500 ongeveer. Beiden geen groot probleem. Maar in ZG general chat hoorden we ook al dat mensen 10k+ hits om de oren gekregen hadden.

Maar jullie hebben Hakkar niet geprobeerd? Ik zou het ook niet doen, op dit moment kun je 'em wel vergeten. Lijkt wel of ze de distance checks van alle boss encounters gewoon verwijderd hebben ofzo. Ondanks wat veel mensen zeggen was Hakkar nooit een 'makkelijk' gevecht. Het is een lang gevecht, en erg mana intensief voor de healers. Dat DD mensen 't makkelijk vinden kan ik wel begrijpen, die hoeven niet op 20 healthbars te letten ;)

Op de US forums is al gezegd dat ze er mee bezig zijn overigens, ze waren van plan ZG een beetje te herbalanceren, maar dat dat niet voor deze patch bedoeld was. Nogal een fuckup.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 09:40:
[...]

Maar jullie hebben Hakkar niet geprobeerd? Ik zou het ook niet doen, op dit moment kun je 'em wel vergeten. Lijkt wel of ze de distance checks van alle boss encounters gewoon verwijderd hebben ofzo. Ondanks wat veel mensen zeggen was Hakkar nooit een 'makkelijk' gevecht. Het is een lang gevecht, en erg mana intensief voor de healers. Dat DD mensen 't makkelijk vinden kan ik wel begrijpen, die hoeven niet op 20 healthbars te letten ;)

Op de US forums is al gezegd dat ze er mee bezig zijn overigens, ze waren van plan ZG een beetje te herbalanceren, maar dat dat niet voor deze patch bedoeld was. Nogal een fuckup.
20 healthbars :X wij healen alleen de MT en de 2 pullende hunters de rest bandaged zichzelf maar na een lifeleech :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-03 00:25
DRaakje schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 02:56:
Vandaag besloten dat ik ermee op houd. Dit spel is te verslavend
Alle chars leegemaakt.
Daarna alle gear Dusted (33 Nexus crystals)
En daarna 5 keer "delete" in getyped.

Vaarwel WoW
Zonde dat je alle gear vernietigd hebt. Als ik jou was had ik het karakter op ebay verkocht, kun je zeker nog 200-300 voor je karakter (minstens) + nog het verkopen van je goud voor krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Hydra schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 09:40:
[...]

Hmm. Spiderboss was niet anders dan normaal, die hebben we zonder dooien gedaan. Venoxis was inderdaad anders, die holy wrath attack van 'em spring nu wel over ook als iedereen op max range staat. Wij hebben ons vooraf verspreid en toen ging het op zich vrij aardig. 1e die ik voor m'n oren kreeg deed maar 800 damage, de laatste 2500 ongeveer. Beiden geen groot probleem. Maar in ZG general chat hoorden we ook al dat mensen 10k+ hits om de oren gekregen hadden.

Heb wel wat langshoren komen overdat Hakkar bugged was, maar zo erg nog niet!
Hebben Hakkar niet geprobeerd, de spiderboss wilde niet echt helemaal meewerken vandaag, terwijl die normaal gewoon netjes in 1 keer neergaat, ach nu issie alsnog plat alleen in 3 keer nu ;)

Wij healen meestal de MT alleen en de pullers meen ik, de rest bandaged wel of krijgt een HoTje ;)
Ik haat het alleen om de MC'ed mob te zijn bij Hakkar :P Hij burned echt al je cooldowns als rogue zijnde ;) Hakkar gevecht is niet lastig, hij duurt lang en is mana intensief... als DD is hij zelfs erg saai!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110540

Placid_K schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 01:02:
Kan je met Direct Bank meteen spelen als je een 'prepaid' kaart besteld? Of moet je dan wachten en krijg je dat per post?
Ja, als je je gegevens correct ingevoerd hebt kun je gelijk spelen. Het geld wordt na de speeltijd pas afgeschreven.

btw nog een vraag, gisteren met 5 man Scholo gedaan maar we kregen de viewing room key niet van Rattlegore, hoe moet je dan die deur open maken?

en in de kamer voordat je de key nodig hebt kun je aan de andere kant omlaag door een ingang.
Dan kom je in een kamer met allemaal die groene undeads (ben de naam ff kwijt), daar kun je een Torch activeren, weet iemand toevallig waar die voor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87300

Kon er helaas niets over vinden, derhalve hier maar even de vraag neerleggen.

Om de gebruikte mods qua .toc waarde op te waarderen, gebruikte ik voorheen 'WoWToc'.
Werkt perfect, geen rompslomp en alle .toc waardes worden automatisch aangepast.

Echter, nu kwam ik er gisteren achter dat de waarde slechts uit vier posities kan bestaan en laat voor deze patch de waarde uit 5 posities moeten bestaan.
Alles handmatig kunnen doen, niet dat ik lui ben overigens, gewoon benieuwd of het ook weer automatisch kan.

Wat me tevens is opgevallen, dat een groot aantal mods normaliter werken, echter, DAB geeft/gaf wel een melding.
Helaas, ik ben een muizer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 24-04 18:24
ImdaMned schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 08:51:

idd, zodra je "5 seconds to fear" melding krijgt moet de tank gewoon ff goed z'n berserkerrage timen en alle healers snel uit fear range gaan. Uitkijken dat je niet in zo'n vlammetje terecht komt, die doen nogal zeer. :+ Bij ons wordt het pas messy als de tank gefeared wordt, maar dat gebeurt zelden. De rest is dan gewoon simpel healen en nuken en proberen de fear zoveel mogelijk te vermijden als healer / ranged dps. OOC resser doet ook wonderen als je nog niet zoveel ervaring hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 87300 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 10:13:
Kon er helaas niets over vinden, derhalve hier maar even de vraag neerleggen.

Om de gebruikte mods qua .toc waarde op te waarderen, gebruikte ik voorheen 'WoWToc'.
Werkt perfect, geen rompslomp en alle .toc waardes worden automatisch aangepast.

Echter, nu kwam ik er gisteren achter dat de waarde slechts uit vier posities kan bestaan en laat voor deze patch de waarde uit 5 posities moeten bestaan.
Alles handmatig kunnen doen, niet dat ik lui ben overigens, gewoon benieuwd of het ook weer automatisch kan.

Wat me tevens is opgevallen, dat een groot aantal mods normaliter werken, echter, DAB geeft/gaf wel een melding.
Helaas, ik ben een muizer.
TOC boeit geen reet, enige wat die toc doet is in de display aangeven dat ie up to date is, hij fixed verder geen enkele bug die mogelijk ontstaan in -> dat je het bordje 'nat' bij een pasgeverfde bankje weghaald wil niet zeggen dat ie droog is
Anoniem: 110540 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 10:00:
[...]
btw nog een vraag, gisteren met 5 man Scholo gedaan maar we kregen de viewing room key niet van Rattlegore, hoe moet je dan die deur open maken?

en in de kamer voordat je de key nodig hebt kun je aan de andere kant omlaag door een ingang.
Dan kom je in een kamer met allemaal die groene undeads (ben de naam ff kwijt), daar kun je een Torch activeren, weet iemand toevallig waar die voor is?
aan het eind van die room zit nog een boss -> Jandice een echte bitch :P dropt wel de 24 slot shardbag pattern

[ Voor 5% gewijzigd door Bokkie op 05-01-2006 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36290

rodie83 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 18:20:
Ze lopen vandaag wel heel hard uit :D

Al vanaf 3 uur snachts ligt Genjuros eruit. Hopen dat ie snel up komt, ik wil mn nieuwe staff of dominance zien. Overigens begrijp ik wel van de US forums dat deze patch volkomen vol zit met bugs, heeft iemand dit al kunnen testen?
SoD is zo lelijk :'( Enige wat cool is, is de bliksempjes die je af en toe ziet, maar ook die hadden ze wel wat groter mogen maken.

Er zijn wel aardig wat bugs ja, als ik de forums moet geloven. Zelf getest heb ik ze overigens niet. Er ging een gerucht dat Ony meer deep breaths zou spugen, maar daar heb ik gisteravond niets van gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:34

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Gister maar weer eens Scholo run gedaan.

Moet toch nog steeds SC cap hebben. Tip: Zorg dat je niet in een party zit waar van de Loot Master, Raid Leader en "die andere rogue" goeie vriendjes van elkaar zijn :{

Wél weer leuk: De hele viewing room pickpocketen zonder te aggro'en, en dan probeert de main tank aggro te krijgen door met ze te spreken. Dat lukte ze niet. Waarom aggro't hij nu niet? Vroeg hij in raid chat. Ik, net klaar met zakkenlegen: Aggro? Momentje!

*cheapshot* - *vanish*

Bye Bye lullo's :Y)

Btw, wie heeft er een tip voor een goeie loot-mod? Ik heb de ultieme moneymaker: Instances pickpocketen. Scholo, BRD Bar, lekker rustig, geen horde, geen party om rekening mee te houden, en ladingen Ruby's, Lockboxes en Potions. Heb binnen een paar minuten 2 goud gemaakt in die viewing room. Met een leuke loot-mod die automatisch je lootvenster leeghaalt zonder te klikken, kan ik veel sneller pickpocketen en hoef ik ook minder distract te gebruiken.

[ Voor 33% gewijzigd door HTT-Thalan op 05-01-2006 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:41
HTT-Thalan schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 10:28:
Wél weer leuk: De hele viewing room pickpocketen zonder te aggro'en, en dan probeert de main tank aggro te krijgen door met ze te spreken. Dat lukte ze niet. Waarom aggro't hij nu niet? Vroeg hij in raid chat. Ik, net klaar met zakkenlegen: Aggro? Momentje!

*cheapshot* - *vanish*

Bye Bye lullo's :Y)
Jij maakt echt dagelijks vrienden he! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-04 20:15
Thijs schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 10:17:
[...]

idd, zodra je "5 seconds to fear" melding krijgt moet de tank gewoon ff goed z'n berserkerrage timen en alle healers snel uit fear range gaan. Uitkijken dat je niet in zo'n vlammetje terecht komt, die doen nogal zeer. :+ Bij ons wordt het pas messy als de tank gefeared wordt, maar dat gebeurt zelden. De rest is dan gewoon simpel healen en nuken en proberen de fear zoveel mogelijk te vermijden als healer / ranged dps. OOC resser doet ook wonderen als je nog niet zoveel ervaring hebt.
Als mage / hunter hoef je niet binnen fear range te staan ivm talents die je range verhogen (zit je net 1 / 2 yards er buiten) Als de healers zich achter de MT op max range opstellen worden zij ook niet gefeared.

Warlocks weet ik niet of ze een talent hebben om verder te casten. DPS warriors moeten gewoon hun berserker rage timen en rammen.

Wat aan horde kant wel een voordeel is zijn de totems, hoe vaak een totem wel niet getarget word. Leuk spul : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-04 23:33

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Anoniem: 110540 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 10:00:
[...]

Ja, als je je gegevens correct ingevoerd hebt kun je gelijk spelen. Het geld wordt na de speeltijd pas afgeschreven.

Thanks gozer! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Qoriox schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 10:31:
[...]

Jij maakt echt dagelijks vrienden he! :P
Ze vroegen erom 8)

Na hun wipe gebruikte de Paladin zijn soulstone, en wilde iedereen gaan rezzen. Wat doet hij? Hij rent direct naar het eerste lijk dat hij ziet liggen, midden tussen 9 mobs (rood, room is nu immers ge-aggro'd) om hem te rezzen .. en word in luttele seconden tot moes geslagen }:O

Na zijn corpserun haalt hij dat geintje nog eens uit :D Was de eerste keer dat ik een paladin met "Deathwish" zag :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Heb binnen een paar minuten 2 goud gemaakt in die viewing room. Met een leuke loot-mod die automatisch je lootvenster leeghaalt zonder te klikken, kan ik veel sneller pickpocketen en hoef ik ook minder distract te gebruiken.
Heb je die mod, of zoek je er 1?
Als je 'm al hebt, kun je mij vertellen hoe die heet? Ben het klikken en het wachten wel een beetje zat namelijk. :P

Zucht, kan nog steeds maar niet beslissen wat mn nieuwe alt wordt... Warrior, of toch wellicht maar Priest? Lastig keuzes... In Diablo2 was iedere char fun, in WoW vind ik het vaak nét niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 10:20:
[...]

aan het eind van die room zit nog een boss -> Jandice een echte bitch :P dropt wel de 24 slot shardbag pattern
ah ok, maar wat heeft die torch aan de muur er mee te maken dan?
en waar haal ik de sleutel vanaf? lockpicken gaat niet......

edit: Trouwens dat sheepen kun je ook beter laten in kamers met veel groepen mobs (zoals in scholo), hij loopt de hele kamer rondt :/

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 110540 op 05-01-2006 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 09:45:
20 healthbars :X wij healen alleen de MT en de 2 pullende hunters de rest bandaged zichzelf maar na een lifeleech :P
Mwoa. FF een prayer of healing eroverheen en ze zitten allemaal weer op vol. Zolang ik genoeg mana regenerate lukt dat prima. Maar hoe dan ook, het is een lange bossfight met IMHO een goeie balans kwa moeilijkheidsgraad. Ik zie niet waarom ze nu nog Hakkar moeilijk moeten gaan maken, alle 'hardcore' guilds hebben 'em al lang op farm status, en de casual guilds, die nu nog problemen met 'em hebben, gaan alleen nog maar grotere problemen krijgen.
RaseriaN schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 09:50:
Wij healen meestal de MT alleen en de pullers meen ik, de rest bandaged wel of krijgt een HoTje ;)
Ik haat het alleen om de MC'ed mob te zijn bij Hakkar :P Hij burned echt al je cooldowns als rogue zijnde ;) Hakkar gevecht is niet lastig, hij duurt lang en is mana intensief... als DD is hij zelfs erg saai!
Als healer is hij niet saai hoor :) Hakkar heeft een erg onregelmatig damage patroon. Op sommige momenten kun je het af met een renew, en dan doet hij opeens een paar 1000+ hits achter mekaar. Maar als het als DD saai is moet je dat eens aan je healer vertellen. Die kunnen 't een stuk interessanter voor je maken :) Wat betreft het MSen: wij zetten of een pet tussen de groep en de tank, of een MC proefkonijn; paladin die z'n weapons afgedaan heeft bijvoorbeeld.
Moet toch nog steeds SC cap hebben. Tip: Zorg dat je niet in een party zit waar van de Loot Master, Raid Leader en "die andere rogue" goeie vriendjes van elkaar zijn :{
Je bedoelt dat die andere rogue gewoon die SC cap kreeg en dat je niet mocht rollen? In dat geval was die opzettelijke wipe IMHO terecht.
Miles Teg schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 10:35:
Zucht, kan nog steeds maar niet beslissen wat mn nieuwe alt wordt... Warrior, of toch wellicht maar Priest? Lastig keuzes... In Diablo2 was iedere char fun, in WoW vind ik het vaak nét niet. :+
Mocht je een priest starten, en rond level 10 zo iets hebben van "kut wat gaat grinden langzaam"; dat klopt. Pas als je vanaf level 10 spirit tap krijgt ga je sneller grinden omdat je veel mana regenned. Pas vanaf level 20 begin je lekker damage te doen dankzij mindflay. En vanaf level 40 ben je 'uber' dankzei shadowform :)
Anoniem: 110540 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 10:40:
edit: Trouwens dat sheepen kun je ook beter laten in kamers met veel groepen mobs (zoals in scholo), hij loopt de hele kamer rondt :/
Shapen lopen in een circel met een radius van 5 yards vanaf het punt waar ze gesheeped zijn. Ze lopen dus niet de hele kamer door, maar je moet er wel mee uit kijken. Shackle undead is wat dat betreft wel lekker, blijven gewoon op de plek staan, regenerating niet en die grote spikes en gouden kettingen zijn ERG duidelijk :) Grappig is dat het schaalt met de grootte van de mob. Zo'n abomination voor de slaughterhouse bijvoorbeeld geeft een cool effect.

[ Voor 29% gewijzigd door Hydra op 05-01-2006 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hydra schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 10:43:
Je bedoelt dat die andere rogue gewoon die SC cap kreeg en dat je niet mocht rollen? In dat geval was die opzettelijke wipe IMHO terecht.
Dat was wel hun intentie, maar hij dropte niet :P Hij riep ook overal need op enzo ... Ach, twas maar een gnome rogue, onbekend persoon, unguilded, en hij speelde als een vaatdoek. Ik maak me er niet druk om. We hadden 2 mages, 2 locks, die andere rogue, en best wel wat AoE momenten. Einde van de raid stond 25% van de total dps op mijn naam, best aardig. Combinatie Shanker/Heartseeker is goed te doen!

Miles Teg: Nee, zo'n mod heb ik niet, wil er wel graag een. Dan ga ik gewoon overal instances leeglooten, resetten, en weer leeglooten. De gemiddelde mob pickpocket je zo'n 1 tot 4 silver van. Als je dan 100 mobs kan looten per run, heb je toch weer 4 goud binnen. Buitensneaken, resetten en weer overnieuw. Rogue grinden ftw :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Mocht je een priest starten, en rond level 10 zo iets hebben van "kut wat gaat grinden langzaam"; dat klopt. Pas als je vanaf level 10 spirit tap krijgt ga je sneller grinden omdat je veel mana regenned. Pas vanaf level 20 begin je lekker damage te doen dankzij mindflay. En vanaf level 40 ben je 'uber' dankzei shadowform :)
Heb al een ev0l uitziende NE Priest op lvl18, met full rested. :)

Aan de ene kant lijkt het me erg leuk om tussen een groep mobs te kunnen springen en ze gewoon lekker weg te beuken, aan de andere kant; ranged aanvallen vind ik leuker. Plus, het helpen van andere spelers is ook leuk. Misschien dat een Priest dan toch meer bij me past dan een warrior.
Plus, mn main is tailor, dus die kan aardige +shadowdmg gear bouwen...

Ik haat die keuzes. :+

edit:

Ja, die male NE ziet er alleen ev0l uit als ie niet loopt... :+

[ Voor 6% gewijzigd door Gaius op 05-01-2006 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 10:48:
Dat was wel hun intentie, maar hij dropte niet :P Hij riep ook overal need op enzo ... Ach, twas maar een gnome rogue, onbekend persoon, unguilded, en hij speelde als een vaatdoek. Ik maak me er niet druk om. We hadden 2 mages, 2 locks, die andere rogue, en best wel wat AoE momenten. Einde van de raid stond 25% van de total dps op mijn naam, best aardig. Combinatie Shanker/Heartseeker is goed te doen!
Waarom blijf je dan in een groep als dat hun intentie is? In dat geval vind ik die opzettelijke wipe van je nogal kinderachtig, het kost gewoon enorm veel tijd. Zulke dingen moet je in een groep van mij niet doen (niet dat ik in een groep zou accepteren dat loot alleen naar vriendjes gaat maargoed), dan sta je op m'n blacklist en wordt je meteen uit de groep gekicked. Je verspilt wel de tijd van zo'n 8 mensen.
Miles Teg: Nee, zo'n mod heb ik niet, wil er wel graag een. Dan ga ik gewoon overal instances leeglooten, resetten, en weer leeglooten. De gemiddelde mob pickpocket je zo'n 1 tot 4 silver van. Als je dan 100 mobs kan looten per run, heb je toch weer 4 goud binnen. Buitensneaken, resetten en weer overnieuw. Rogue grinden ftw :Y)
Ik geloof dat je samen met een Hunter een chest in DM west keer op keer kunt looten. Maar dat heb ik ook maar gehoord. Zulke dingen zullen waarschijnlijk generfed gaan worden, net zoals ze nu weer bij Tyrs gedaan hebben (naast de spawntijden in 1.8 hebben ze nu in 1.9 de damage die de mobs doen verhoogd).
Miles Teg schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 10:52:
Heb al een ev0l uitziende NE Priest op lvl18, met full rested. :)

Aan de ene kant lijkt het me erg leuk om tussen een groep mobs te kunnen springen en ze gewoon lekker weg te beuken, aan de andere kant; ranged aanvallen vind ik leuker. Plus, het helpen van andere spelers is ook leuk. Misschien dat een Priest dan toch meer bij me past dan een warrior.
Plus, mn main is tailor, dus die kan aardige +shadowdmg gear bouwen...
Ah! Nou, dan ben je er bijna. Level 20 is fijn, dan kun je smite van je buttonbars afhalen, en je krijgt flash heal :) Ik vind persoonlijk priest erg leuk om te spelen omdat ik 't leuk vind om bij te dragen aan het team. En als priest heb je, vind ik, een belangrijkere rol dan als Hunter bijvoorbeeld.
edit:

Ja, die male NE ziet er alleen ev0l uit als ie niet loopt... :+
Je hebt een MALE NE priest? Aaaaargh! OF je rolled een male NE druid, OF een female NE priest! Male NE priests kunnen echt niet hoor! :)

[ Voor 26% gewijzigd door Hydra op 05-01-2006 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hydra schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 10:54:
[...]

Waarom blijf je dan in een groep als dat hun intentie is? In dat geval vind ik die opzettelijke wipe van je nogal kinderachtig, het kost gewoon enorm veel tijd. Zulke dingen moet je in een groep van mij niet doen (niet dat ik in een groep zou accepteren dat loot alleen naar vriendjes gaat maargoed), dan sta je op m'n blacklist en wordt je meteen uit de groep gekicked. Je verspilt wel de tijd van zo'n 8 mensen.

[...]

Ik geloof dat je samen met een Hunter een chest in DM west keer op keer kunt looten. Maar dat heb ik ook maar gehoord. Zulke dingen zullen waarschijnlijk generfed gaan worden, net zoals ze nu weer bij Tyrs gedaan hebben (naast de spawntijden in 1.8 hebben ze nu in 1.9 de damage die de mobs doen verhoogd).
Omdat ik de pickpocket loot wel kon gebruiken, en we toch al halverwege waren. Bovendien vind ik Scholo een leuke instance.

Overigens vonden de partymembers de wipe niet erg, de mage wilde heel graag proberen of hij ze allemaal kon AoE'en (ik wist van niet, maar ik liet hem er zelf achterkomen) en dat was toch wel foutgegaan, en ze hebben nooit geweten dat ik het was.

Die chest in DM, bevat die waardevolle spullen? Want als je voor 1 chest telkens de instance moet resetten, moet hij wel wat waardevol spul bevatten wil het de tijd waard zijn. Bovendien, in mijn eentje BRD leegjatten, hoef ik met niemand te delen :P

[ Voor 12% gewijzigd door HTT-Thalan op 05-01-2006 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Shapen lopen in een circel met een radius van 5 yards vanaf het punt waar ze gesheeped zijn. Ze lopen dus niet de hele kamer door, maar je moet er wel mee uit kijken. Shackle undead is wat dat betreft wel lekker, blijven gewoon op de plek staan, regenerating niet en die grote spikes en gouden kettingen zijn ERG duidelijk :) Grappig is dat het schaalt met de grootte van de mob. Zo'n abomination voor de slaughterhouse bijvoorbeeld geeft een cool effect.
normaal was dit wel zo ja, maar nu lopen ze echt ver weg....dit merkte ik gisteren voor het eerst na de patch.
het probleem is nu dat ze andere groepen mobs in lopen en unsheepen...
shackle is inderdaad erg handig, maar dus ook alleen bij undeads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 10:48:
[...]

Scholomance is een klote instance voor Shadowcraft, mn Cap droptte heel snel gelukkig maar de boots heb ik HEEL lang over gedaan, zon 45 runs en toen viel hij toen ik met een guildrun Skins of Shadows aan het grinden was, totaal onverwacht dus ;) En de 2e MC run valt de NS Boots ineens, erg handig ;)
Een gunstige instance voor rogues is Strat/Baron runs, de Cape kan vallen, Skullforge Reaver eventueel en de Cape of the Black Baron en Carapace Spine Bow! Veel kans op loot dus ;)

Dat pickpocket grinden moet je eens in Tyr's Hand doen :D
4G heb je zo verdiend in een rondje Tyr en bijna alle structures door te lopen en te pickpocketen.
Soms kom je een lockboxje tegen en zit er nog wat geld in, het pure grinden duurt te lang voor rogues daar vind ik zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 10:56:
Omdat ik de pickpocket loot wel kon gebruiken, en we toch al halverwege waren. Bovendien vind ik Scholo een leuke instance.
Sowieso vreemd dat ze je de tijd gunden te pickpocketen, normaal is dat een no-no :)
Overigens vonden de partymembers de wipe niet erg, de mage wilde heel graag proberen of hij ze allemaal kon AoE'en (ik wist van niet, maar ik liet hem er zelf achterkomen) en dat was toch wel foutgegaan, en ze hebben nooit geweten dat ik het was.
Achso :) Nouja, wees in ieder geval voorzichtig. Reputatie is niet iets waar je snel vanaf komt namelijk. En hoewel in PuGs komen niet zo'n probleem is, is het end-game raid gebeuren wel een behoorlijk ons-kent-ons wereldje. Als je ninjaloot bij een guild weet binnen de kortste keren de hele server het.
Die chest in DM, bevat die waardevolle spullen? Want als je voor 1 chest telkens de instance moet resetten, moet hij wel wat waardevol spul bevatten wil het de tijd waard zijn. Bovendien, in mijn eentje BRD leegjatten, hoef ik met niemand te delen :P
Ik weet het niet, ook maar gehoord, geen idee welke chest het is :)
RaseriaN schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 10:58:
Dat pickpocket grinden moet je eens in Tyr's Hand doen :D
4G heb je zo verdiend in een rondje Tyr en bijna alle structures door te lopen en te pickpocketen.
Soms kom je een lockboxje tegen en zit er nog wat geld in, het pure grinden duurt te lang voor rogues daar vind ik zelf...
Krijg bijna 'zin' een rogue te rollen als ik dat zo hoor :) Maar dan alleen voor 't geld :) Tyr's is niet meer te grinden nu. Deed dat vroeger met m'n Hunter maar als ze nu inderdaad 2 keer zo hard slaan is het niet meer rendabel.

[ Voor 21% gewijzigd door Hydra op 05-01-2006 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]
Mwoa. FF een prayer of healing eroverheen en ze zitten allemaal weer op vol. Zolang ik genoeg mana regenerate lukt dat prima. Maar hoe dan ook, het is een lange bossfight met IMHO een goeie balans kwa moeilijkheidsgraad. Ik zie niet waarom ze nu nog Hakkar moeilijk moeten gaan maken, alle 'hardcore' guilds hebben 'em al lang op farm status, en de casual guilds, die nu nog problemen met 'em hebben, gaan alleen nog maar grotere problemen krijgen.
op zich zou het niet nodig zijn :) ik gooi ook af en toe een healtje rond op iemand anders dan de MT, maar meestal zijn de hots wel genoeg voor de mensen
[...]
sinds 1.9 gaan schaapjes regelmatig op wereldreis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 11:02:
op zich zou het niet nodig zijn :) ik gooi ook af en toe een healtje rond op iemand anders dan de MT, maar meestal zijn de hots wel genoeg voor de mensen
Klopt, maar als 4 mensen 1000 HP missen is PoH efficienter :) Ik spreek ook altijd af met eventuele druids in m'n team dat ze mij de poison damage laten healen. 1 mana / 5 HP is niet iets dat je gaat evenaren met je HoTs.
sinds 1.9 gaan schaapjes regelmatig op wereldreis
Ugh, weer een bug dus, gaat lekker.

[ Voor 16% gewijzigd door Hydra op 05-01-2006 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hydra schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 11:01:
[...]

Sowieso vreemd dat ze je de tijd gunden te pickpocketen, normaal is dat een no-no :)

[...]

Achso :) Nouja, wees in ieder geval voorzichtig. Reputatie is niet iets waar je snel vanaf komt namelijk. En hoewel in PuGs komen niet zo'n probleem is, is het end-game raid gebeuren wel een behoorlijk ons-kent-ons wereldje. Als je ninjaloot bij een guild weet binnen de kortste keren de hele server het.

[...]

Ik weet het niet, ook maar gehoord, geen idee welke chest het is :)

[...]

Krijg bijna 'zin' een rogue te rollen als ik dat zo hoor :) Maar dan alleen voor 't geld :) Tyr's is niet meer te grinden nu. Deed dat vroeger met m'n Hunter maar als ze nu inderdaad 2 keer zo hard slaan is het niet meer rendabel.
Oh, in een guildrun kijk ik wel uit. Maar bij een PUnG maakt het me niet zo veel uit. En bovendien, die low level instances zijn al behoorlijk unrewarding, je gaat voor 1 of 2 items mee en de rest van de drops zijn toch al waardeloos omdat je zelf beter hebt. Dan zijn die paar goud extra van het pickpocketen voor mij gewoon een leuk feature van het spelen van een rogue.

Tyr's Hand.. waar zit dat precies rasarian? Word ik daar niet kapotgegankt? :P En is de opbrengst veel hoger dan in BRD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hydra schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 11:04:
[...]

Klopt, maar als 4 mensen 1000 HP missen is PoH efficienter :) Ik spreek ook altijd af met eventuele druids in m'n team dat ze mij de poison damage laten healen. 1 mana / 5 HP is niet iets dat je gaat evenaren met je HoTs.

[...]

Ugh, weer een bug dus, gaat lekker.
De term "Bugfix" krijgt een hele nieuwe betekenis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Hydra schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 10:54:
Je hebt een MALE NE priest? Aaaaargh! OF je rolled een male NE druid, OF een female NE priest! Male NE priests kunnen echt niet hoor! :)
Ach, hij loopt als een vrouw, en hij heeft lang haar. Het zou zomaar een (heel lelijke) vrouw kunnen zijn.
En hij heeft een nijntje achter zich aan lopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 11:06:
Oh, in een guildrun kijk ik wel uit. Maar bij een PUnG maakt het me niet zo veel uit. En bovendien, die low level instances zijn al behoorlijk unrewarding, je gaat voor 1 of 2 items mee en de rest van de drops zijn toch al waardeloos omdat je zelf beter hebt. Dan zijn die paar goud extra van het pickpocketen voor mij gewoon een leuk feature van het spelen van een rogue.
Voor mij zijn strat runs ook waardeloos ware het niet dat ik A) eigenlijk toch wel graag m'n devout leggings EINDELIJK een keer wil hebben en B) voor revered AD reputation ga. Dus die doe ik nog wel een paar keer. Baron runs zijn lekker snel. De reden dat pickpocketing neit toegestaan wordt is het risico en het feit dat 't de hele groep tijd kost, en alleen de rogue er iets mee op schiet.
Tyr's Hand.. waar zit dat precies rasarian? Word ik daar niet kapotgegankt? :P En is de opbrengst veel hoger dan in BRD?
Rechtsonder light hope chapel, maar grinden kun je daar nu wel vergeten. Tyrs is 2 keer generfed. In 1.8 is de spawnrate omlaag gegooid en in 1.9 is de damage die die elites doen ongeveer verdubbeld.
HTT-Thalan schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 11:07:
De term "Bugfix" krijgt een hele nieuwe betekenis :+
Nou, leuk is anders, en ik ben er wel een beetje pissig over. Ben je X uur bezig in Zul, kom je erachter dat de enige boss die echt goeie items dropped unkillable is. PLAY TEST DIE DUNGEON DAN PRUTSERS!!!

[ Voor 15% gewijzigd door Hydra op 05-01-2006 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Hydra schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 11:09:
[...]

Voor mij zijn strat runs ook waardeloos ware het niet dat ik A) eigenlijk toch wel graag m'n devout leggings EINDELIJK een keer wil hebben en B) voor revered AD reputation ga. Dus die doe ik nog wel een paar keer. Baron runs zijn lekker snel. De reden dat pickpocketing neit toegestaan wordt is het risico en het feit dat 't de hele groep tijd kost, en alleen de rogue er iets mee op schiet.
strat blijft wisselen zit je in een goeie raid ren je er door heen in 45 minuten maar o je al zitten er wat sukkels bij ben je zo 2 / 3 uur bezig en erger je je kapot altijd ruzie om die frayed abdominations.
Ik had mn devout skirt de eerste run nu alleen mn sandals nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

11:08 CET, 05/01 - Update:
The current ETA for the affected Realms is 16:00 CET. We will keep posting updates as information comes our way.

Balnazzar
Genjuros
Hellscream
Laughing Skull
Magtheridon
Nordrassil

Damn, heb medelijden met de mensen die daar op spelen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MantaMania schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 11:15:
strat blijft wisselen zit je in een goeie raid ren je er door heen in 45 minuten maar o je al zitten er wat sukkels bij ben je zo 2 / 3 uur bezig en erger je je kapot altijd ruzie om die frayed abdominations.
Ik had mn devout skirt de eerste run nu alleen mn sandals nog ;)
Meestal merk je vrij snel hoe de groep is. Als ze wipen op de eerste pull ben ik weg :) En ja, dat heb ik meegemaakt. Ben je met 8 man in een 5 man instance, wipe je op de eerste pull. *zucht*

Of: Warrior pulled, begint te hakken, verliest wat health; ik heal: komen 3 mobs op me af. Fade, mobs terug. Even later, nog een heal, mobs weer op me met fade op cooldown. "Do you really want to ress at the spirit healer?" "Heall yeah!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-04 19:41
Anoniem: 86561 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 11:21:
11:08 CET, 05/01 - Update:
The current ETA for the affected Realms is 16:00 CET. We will keep posting updates as information comes our way.

Balnazzar
Genjuros
Hellscream
Laughing Skull
Magtheridon
Nordrassil

Damn, heb medelijden met de mensen die daar op spelen :X
Waarom?

Mensen die daar op spelen krijgen echt wel 2 of 3 dagen gratis bij hun account toegevoegd.
Als je bij jouw account kijkt, kom je misschien ook wel free days tegen.

Ik had tenminste ook een aantal vrije dagen te besteden,. van ooit een keer troubles met het realm.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Hydra schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 11:33:
[...]

Meestal merk je vrij snel hoe de groep is. Als ze wipen op de eerste pull ben ik weg :) En ja, dat heb ik meegemaakt. Ben je met 8 man in een 5 man instance, wipe je op de eerste pull. *zucht*

Of: Warrior pulled, begint te hakken, verliest wat health; ik heal: komen 3 mobs op me af. Fade, mobs terug. Even later, nog een heal, mobs weer op me met fade op cooldown. "Do you really want to ress at the spirit healer?" "Heall yeah!"
Klinkt bekend, we hadden een lvl60 Priest bij ons (uit notabene 1 van de topguilds op de server) en we whipen (2x) bij de eerste pull. Waarom? Priest deed gewoon niets. Niet expres, maar hij _wist_ het gewoon niet....

Hoezo ebay? :+

[ Voor 3% gewijzigd door Gaius op 05-01-2006 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-04 23:33

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Het ergste is dat ik niet bij account manager kom :( Kan mijn kaartje niet activeren..Ssssucht! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hydra schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 11:09:
Nou, leuk is anders, en ik ben er wel een beetje pissig over. Ben je X uur bezig in Zul, kom je erachter dat de enige boss die echt goeie items dropped unkillable is. PLAY TEST DIE DUNGEON DAN PRUTSERS!!!
Tsk, Rustig Hydra, ik weet zeker dat ze hun uiterste best doen bij Blizzard en wij moeten niet zo zeuren. Ga maar een andere dungeon spelen dan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:01:
[...]

Tsk, Rustig Hydra, ik weet zeker dat ze hun uiterste best doen bij Blizzard en wij moeten niet zo zeuren. Ga maar een andere dungeon spelen dan 8)
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:01:
Nee man! Ik betaal voor WoW en is EIS dat ik op elk moment van de dag ELKE dungeon in kan! Ik vind dat ze me minstens het maandbedrag van afgelopen maand terug moeten storten, me een vliegreis naar de US moeten boeken en me m'n voeten moeten kussen omdat ik een betalende klant ben!

Zo, nu blij Thalan? ;)

Alle gekheid op een stokje; ik hoop dat je begrijpt dat er een verschil is tussen connectie problemen bij een (groot) aantal klanten, en een dungeon end-boss die gewoon unkillable is opeens. Dat laatste had gewoon bij 't testen moeten blijken.
Miles Teg schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 11:45:
Klinkt bekend, we hadden een lvl60 Priest bij ons (uit notabene 1 van de topguilds op de server) en we whipen (2x) bij de eerste pull. Waarom? Priest deed gewoon niets. Niet expres, maar hij _wist_ het gewoon niet....

Hoezo ebay? :+
Ghe :) Doet me denken aan een warrior uit "Team Ice" op AD. Team Ice is een wanna be raidguild die helemaal niks met RP te maken hebben. Sowieso al slecht. Standaard team waar zegmaar de niet-RPers zich in verenigen. Goed, ze doen wel wat aan end-game content (zijn in MC bezig, guild-only, ze zijn enorm gegroeit de laatste paar maanden) dus. Anyway, we gingen met een 5-man scarlet strat run bezig, disconnecte de warrior voordat we binnen waren (na afk gegaan te zijn). Na 15 minuten maar een Dwarf warrior uit Team Ice geinvite.

Goed, eerste pull krijg ik bijde eerste heal ALLE skellies behalve 1 op m'n dak. Tweede pull, zelfde. Mages proberen nog het e.e.a. te redden door flink te AoEen, maar dat kost natuurlijk veel te veel mana om die in leven te houden. Wat ook vreemd was was dat 'ie na elke pull heel lang wachtte zelfs als de rest van de groep 'em aanspoorde te pullen. Durfde 'ie niet ofzo.

Goed, wij na een tijdje een beetje geirriteerd, en gingen 'em vertellen dat dit zo niet kon. Die warrior steeds van sorry sorry, en toen vertelde hij dus dat hij van z'n guild naar protection moest respeccen, en omdat 'ie geen damage meer deed geen aggro kon houden. Hij sunderde wel steeds prima enzo, maar dus gewoon maar 1 mob. Ik vond het best sneu eigenlijk, hij was ook erg vriendelijk, maar gewoon compleet n00b.

In het scarlet deel ging het beter gelukkig, vooral omdat we 2 mages hadden en hij gewoon maar steeds op 1 mob aggro te houden had. Uiteindelijjk alles inclusief Balnazzar down gekregen.

[ Voor 54% gewijzigd door Hydra op 05-01-2006 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

McFlipp schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 21:21:
Goed, ik ben dus een warrior. En nu dacht ik om maar Mining en Engineering te nemen als professions. Is dat een goed idee?
Dat blacksmithing is wel leuk, maar de items die je kunt vinden in high lvl instances zijn toch wel beter dan degene die je kunt maken (toch?) en tja dan ga ik liever voor die items ;) En met engineering + mining kan je redelijk wat geld verdienen toch?
Zo ik quote mezelf even, omdat ik nog geen reactie hierop heb gezien en ik toch wel graag wat tips zou willen :P Kan nog steeds niet op wow-europe.com enzo, dus kan daar nog niet de guides (op forum) lezen enzo :(

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Hydra schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:17:
[...]

Nee man! Ik betaal voor WoW en is EIS dat ik op elk moment van de dag ELKE dungeon in kan! Ik vind dat ze me minstens het maandbedrag van afgelopen maand terug moeten storten, me een vliegreis naar de US moeten boeken en me m'n voeten moeten kussen omdat ik een betalende klant ben!

Zo, nu blij Thalan? ;)

Alle gekheid op een stokje; ik hoop dat je begrijpt dat er een verschil is tussen connectie problemen bij een (groot) aantal klanten, en een dungeon end-boss die gewoon unkillable is opeens. Dat laatste had gewoon bij 't testen moeten blijken.
nu ben je wel aan het meten met 2 maten.
Thalan had je daar toch echt wel goed!!
En je zou ook kunnen zeggen dat die connectie problemen al eerder gezien zijn dus dat ze dat ook hadden kunnen oplossen, net als die raid bosss maar met beide is het helaas niet zo.
McFlipp schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:26:
[...]

Zo ik quote mezelf even, omdat ik nog geen reactie hierop heb gezien en ik toch wel graag wat tips zou willen :P Kan nog steeds niet op wow-europe.com enzo, dus kan daar nog niet de guides (op forum) lezen enzo :(
goed idee blacksmit moet je niet willen daar zijn er toch al genoeg van en het kost je alleen maar geld, engineer is leuk daar kan je nog speciale dingen mee ook leuk om op laag level al hoog te levelen in je proffesion. En met mining kan je nog wat bij verdienen

[ Voor 25% gewijzigd door MantaMania op 05-01-2006 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27389

[...]

Omdat het jou nu niet uitkomt zeker?
Je moet niet zeuren, Blizzard maakt ook foutjes, komt vast wel weer goed.
Je komt vaak genoeg in die instance.

Ik kan nog steeds niet gamen op Hellscream, 1 dag is natuurlijk prima, maar 2... is toch wel heel slordig.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 27389 op 05-01-2006 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-04 17:50
Zijn ze nu helemaal van de pot gepleurd op Daggerspine....

Prijzen,
runecloth -> gemiddeld 5g per stack (20)
Rugged Leather -> gemiddeld 10g per stack (10)
Ichor of Undead -> gemiddeld 10g per stack (10)

Ben ik blij dat ik alle reagents om massaal soul pouches te creëren dagen van te voren heb gekocht.

soul pouch -> 12,50G

Heb er inmiddels al 10 verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525

o rly?

Hmm ziet ernaar uit dat je uberhoge nature ress nodig hebt om die earthshocks te kunnen opvangen.
Kortom guilds die niet altijd mensen op de been hebben om outdoor bosses te farmen zijn fucked :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
[...]

Engineering levert geen zak op, het levert wel leuke trinkets op. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-03 21:50

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

[quote]Hydra schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:17:

Goed, wij na een tijdje een beetje geirriteerd, en gingen 'em vertellen dat dit zo niet kon. Die warrior steeds van sorry sorry, en toen vertelde hij dus dat hij van z'n guild naar protection moest respeccen, en omdat 'ie geen damage meer deed geen aggro kon houden. Hij sunderde wel steeds prima enzo, maar dus gewoon maar 1 mob. Ik vond het best sneu eigenlijk, hij was ook erg vriendelijk, maar gewoon compleet n00b.

[quote]

Sommige mensen snappen het gewoon niet, dat terwijl het heel simpel is :)
Als je 1 mob kan sunderen, kan je er ook 2, 3, etc sunderen 8)7

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Anoniem: 93525 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:29:
[...]

o rly?

Hmm ziet ernaar uit dat je uberhoge nature ress nodig hebt om die earthshocks te kunnen opvangen.
Kortom guilds die niet altijd mensen op de been hebben om outdoor bosses te farmen zijn fucked :d
jupp ^^
laatste baas is eye of c'thun geloof ik... die schiet lasers uit z'n oogbal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:34

heuveltje

KoelkastFilosoof

[...]

In engineering is het beetje moeilijk om geld te verdienen lijkt me.
Het enige wat je kunt verkopen zijn de rifles.en bepaalde dingen die je voor quests nodig hebt.
Maar 90% van wat je maakt is engineer only

Je zou ook eens op http://forums.worldofwar.net kunnen kijken
vrij groot forum (stamt nog uit diablo2 tijd) met behoorlijk wat goede info.

OVerigens is aszune net down gegaan (of iig was de server shutdown counter bezig) dus misschien dat er iets gehotfixpatcht gaat worden ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Zelfde op Burning Blade. Denk dat Hakkar wordt gefixt, lijkt me nogal belangrijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 27389 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:27:
Omdat het jou nu niet uitkomt zeker?
Je moet niet zeuren, Blizzard maakt ook foutjes, komt vast wel weer goed.
Je komt vaak genoeg in die instance.
Ooh, komt goed hoor, maar er is gewoon een grote prutsfout gemaakt. Het lijkt er op dat er development code in de release terecht is gekomen, en dat is kwa software ontwikkeling gewoon een grote nono. Mijn punt naar Thalan was dat er een verschil is tussen een probleem dat enkele mensen ervaren en misschien niet aan Blizzard zelf ligt, en een fuckup die zorgt dat een Dungeon boss unkillable geworden is. Als je vindt dat er geen verschil is, prima :)
Hooli-gan schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:27:
Prijzen,
W00t! Vanavond grinden voor m'n mount :D Grote voordeel van die AQ grind; er wordt een hoop runecloth e.d uit de economy gezogen.
Thijs schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:46:
Zelfde op Burning Blade. Denk dat Hakkar wordt gefixt, lijkt me nogal belangrijk. :P
Absoluut. De enige mensen die zeggen dat ze Hakkar gekilled hebben zeggen dat het "makkelijk is" als je eenmaal weet hoe het moet, maar vertikken te vertellen hoe het dan wel zou moeten. M.a.w.: ze lullen uit hun nek :)

[ Voor 18% gewijzigd door Hydra op 05-01-2006 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hooli-gan schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:27:
Zijn ze nu helemaal van de pot gepleurd op Daggerspine....

Prijzen,
Rugged Leather -> gemiddeld 10g per stack (10)
Ichor of Undead -> gemiddeld 10g per stack (10)

Ben ik blij dat ik alle reagents om massaal soul pouches te creëren dagen van te voren heb gekocht.

soul pouch -> 12,50G

Heb er inmiddels al 10 verkocht.
Ze waren tot een totaal dieptepunt gevallen bij ons. 80 Silver voor een stack (10) rugged leather. Ze zijn nu langzaam aan het bijtrekken, richting 2goud per stack, waar ik als skinner toch wel blij mee ben :P

Runecloth is nu wel sterk aan het stijgen, tot 3g50 per stack van 20, waar dat eerst nog 2g was. Ik ben gister zoals jullie adviseerden naar Ashzara gegaan, satyrs grinden, en true, ze droppen goed (al gelijk 2 felcloth, grey 1g sword enz) maar ook veel horde. De mobs zijn er te 3-shotten als ik crit, dus lekker snel grinden, maar de horde maakt het lastig.

Vanavond (als ik geluk heb, er zijn veeeel aanmeldingen) naar Onyxia :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

heuveltje schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:38:
[...]

In engineering is het beetje moeilijk om geld te verdienen lijkt me.
Het enige wat je kunt verkopen zijn de rifles.en bepaalde dingen die je voor quests nodig hebt.
Maar 90% van wat je maakt is engineer only

Je zou ook eens op http://forums.worldofwar.net kunnen kijken
vrij groot forum (stamt nog uit diablo2 tijd) met behoorlijk wat goede info.

OVerigens is aszune net down gegaan (of iig was de server shutdown counter bezig) dus misschien dat er iets gehotfixpatcht gaat worden ?
Hmmz, misschien doe ik wel mining en skinning :) Lekker veel geld maken, als ik dan toevallig iets zou willen van een blacksmith ofzo dan koop ik het gewoon :)
Of is dit een hele rare gedachte? :)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Ja, wij hebben Onyxia gister gedaan, en volgens /raidinfo reset ie weer op zondag 2:00 AM. Als ik op de "raid calendar" kijk op de WoW site staat er dat ze maandag reset. :? Anyway, wel relaxt dit, als we zondag haar killen is dat 3 Onyxia kills in 1 week. ^^

[ Voor 4% gewijzigd door Thijs op 05-01-2006 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27389

Thijs schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:55:
Ja, wij hebben Onyxia gister gedaan, en volgens /raidinfo reset ie weer op zondag 2:00 AM. Als ik op de "raid calendar" kijk op de WoW site staat er dat ze maandag reset. :? Anyway, wel relaxt dit, als we zondag haar killen is dat 3 Onyxia kills in 1 week. ^^
Kun jij nu op de WoW site komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:13
ik moet zeggen dat het spel toch weer verslavend wordt, bijna een jaar niet gespeeld en nu weer ff verder met mijn oude account :D

Waarschuwing:
Je hoeft niet te melden welke servers wel of niet up zijn. Klagen over "het duurt zo lang" heeft ook geen zin.

en het IS dat dit er stond maar anders.... :(

[ Voor 3% gewijzigd door YoshiBignose op 05-01-2006 13:04 ]

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:34

heuveltje

KoelkastFilosoof

McFlipp schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:54:
[...]

Hmmz, misschien doe ik wel mining en skinning :) Lekker veel geld maken, als ik dan toevallig iets zou willen van een blacksmith ofzo dan koop ik het gewoon :)
Of is dit een hele rare gedachte? :)
Zo doe ik het iig :)
Vooral ore verkoopt voor meer geld dan de wapens zouden opbrengen :)
Overigens is stuff voor jezelf blacksmithen niet rendabel tenzij je heel veel tijd besteed aan ore minen en BS lvl'en. gewoon Quest rewards en af en toe wat uit de ah werkt zeker zo goed :)

Als je trouwens als groentje begint en je komt in een wat grotere guild terecht dan word je af en toe nog wel eens een groentje toegeschoven :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Anoniem: 27389 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 13:03:
[...]

Kun jij nu op de WoW site komen?
Ja... ziet er naar uit dat het wat langer gaat duren, geen restart oid. En ook niet alle realms zijn down, slechts een paar (stuk of 10-15).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devion
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-02 15:59

Devion

Space for rent ;-)

Realm reboots gaan meestal niet allemaal tegelijkertijd maar met stapjes.. A-B C-D etc.. gezien iedere realm 20+ machines heeft staan.. tel maar eens uit hoeveel servers er gereboot moeten worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 22:17

mbooij

De Mosselman

DRaakje schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 02:56:
Vandaag besloten dat ik ermee op houd. Dit spel is te verslavend
Alle chars leegemaakt.
Alle nuttige dingen doorgemaild. (medelijde met degene die die bom heeft ontvangen (alle bankslots zaten vol met 16 slotters.))
Daarna alle gear Dusted (33 Nexus crystals)
En daarna 5 keer "delete" in getyped.

Vaarwel WoW
Dat is dom... je had je account voor minimaal het aankoop bedrag kunnen verkopen en waarschijnlijk voor veel meer.

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Hey onze server is goed bezig met de gates openen... We hebben een goed topic op WoW forums e.d.
Hier zie je de huidige status. Een paar mensen updaten die regelmatig.
Nu wil ik vanavond ff light/medium leather farmen.. Iemand nog tips waar ik dit het beste kan doen?
(Kan niet inloggen op WoW forum, dus vandaar hier de vraag ff :P )

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

mbooij schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 13:20:
[...]

Dat is dom... je had je account voor minimaal het aankoop bedrag kunnen verkopen en waarschijnlijk voor veel meer.
Dat is niet dom zijn , maar een beetje eergevoel hebben. Hij zat in een top guild, daar bouw je vrienden op en dan laat je daarna niet je naam verklooien door een Ebay noob.

Daarbij kom je elkaar in de MMORPG wereld altijd weer tegen. Dan wil je niet worden aangekeken op de Ninja acties van een ander.

Maar iedereen moet dat natuurlijk voor zich zelf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:07
Ik probeer echt al 24 uur op de site van account management te komen maar het lukt me maar niet. Ik kom wel steeds een stapje verder, maar blijf constant de melding krijgen dat het overbelast of druk is. Super irritant, aangezien ik denk dat m'n probleem van het niet kunnen inloggen daar ligt. Ik krijg nog steeds de melding: You have used up your prepaid time for this account. Please purchase more to continue playing.

Vreemde melding als je al 11 maanden met creditcard betaalt...

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

DenMan schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 13:31:
Ik probeer echt al 24 uur op de site van account management te komen maar het lukt me maar niet. Ik kom wel steeds een stapje verder, maar blijf constant de melding krijgen dat het overbelast of druk is. Super irritant, aangezien ik denk dat m'n probleem van het niet kunnen inloggen daar ligt. Ik krijg nog steeds de melding: You have used up your prepaid time for this account. Please purchase more to continue playing.

Vreemde melding als je al 11 maanden met creditcard betaalt...
goh je bent niet de eerste....

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Azqi schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 13:29:
[...]

Dat is niet dom zijn , maar een beetje eergevoel hebben. Hij zat in een top guild, daar bouw je vrienden op en dan laat je daarna niet je naam verklooien door een Ebay noob.

Daarbij kom je elkaar in de MMORPG wereld altijd weer tegen. Dan wil je niet worden aangekeken op de Ninja acties van een ander.

Maar iedereen moet dat natuurlijk voor zich zelf weten.
uhhh je kan toch uit de guild stappen en zeggen dat je je account verkoopt/weggeeft dat weet iedereen dat ook meteen.
Of hij heeft geen zin zich daarmee bezig te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

[...]

ARGH ARGH ARGH AGGRO IS VOOR WARRIORS NIET DAMAGE-GERELATEERD.

Niet tegen jou hoor, maar ik schiet er zo van uit m'n vel. Gaan ze met hun 2 handers staan loeien omdat ze anders "geen aggro kunnen houden". Protection spec moet je niet gaan als je niets van t spelletje snapt en dan moet zo'n guild vooral niets gaan lopen enforcen... Dan loop je dadelijk een prima speler mis omdat ie uitgescholden wordt voor noob terwijl hij gewoon niet beter weet.

Even ter algemene info (zodat je het hem voortaan ook kan vertellen :))
-Battlestance en Zerkerstance hebben een -20% aggro reductie, Defensive +10%
-Shieldblock/Revenge voor 50 damage genereert meer aggro dan die 1500 Mortal Strike crit
-Sunders genereren ook nog hate na 5x geapplied te zijn. Gewoon doorraggen dus.
-Shield Bash is ook een prima aggro tool zelfs als je het tegen een non-caster mob gebruikt.
-Meerdere mobs is beginnen met een Thunderclap, dan Demo Shout, en dan per target gaan lopen Sunderen.

Natuurlijk moet je party een beetje meewerken maar tanken is ZO simpel als je de basics weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

hmm voor mensen die last hebben van die gamecard "bug" ik zit nu in m'n account management window.. en bij payment history staat m'n CC betaling er gewoon niet bij... wazig

ah kzie dat het m'n eigen fout was.. kwam 50 cent te kort.. :P

[ Voor 22% gewijzigd door Bezulba op 05-01-2006 13:58 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:07
eendje schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 13:50:
hmm voor mensen die last hebben van die gamecard "bug" ik zit nu in m'n account management window.. en bij payment history staat m'n CC betaling er gewoon niet bij... wazig
Vaag...

M'n neef die op dezelfde server zit als ik, en ook bij dezelfde bank, heeft nergens last van.

Maar je kan er dus ook helemaal niks aan doen op dit moment?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 114195 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 13:40:
ARGH ARGH ARGH AGGRO IS VOOR WARRIORS NIET DAMAGE-GERELATEERD.

Niet tegen jou hoor, maar ik schiet er zo van uit m'n vel. Gaan ze met hun 2 handers staan loeien omdat ze anders "geen aggro kunnen houden". Protection spec moet je niet gaan als je niets van t spelletje snapt en dan moet zo'n guild vooral niets gaan lopen enforcen... Dan loop je dadelijk een prima speler mis omdat ie uitgescholden wordt voor noob terwijl hij gewoon niet beter weet.
Ik vond het ook gewoon sneu voor 'em. Hij hield op zich op 1 mob best goed aggro, kwamen netjes zo snel mogelijk 5 sunder op te staan enzo, maar volgens mij bepaalt dat guild ongeveer hoe hij moet spelen en speccen. Hij weet wat 'ie moet doen, maar niet waarom. Ik vermoed dat die persoon een jaar of 13 ofzo is, en dankzei dat guild WoW helemaal niet zo leuk meer vind. Dat guild blij omdat ze een handige meatshield hebben met een handige spec die goed aggro kan houdeh op 1 mob zodat de rest van dat kloteguild naar hartelust DD kunnen spammen en dan aan de hand van hun damage meters hun e-peen kunnen vergroten.

Ik moet dat van die Thunderclap en demo shout ff onthouden voor de volgende keer, kan ik 't ze ff vertellen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Hydra op 05-01-2006 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Hydra schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 13:54:
[...]

Ik vond het ook gewoon sneu voor 'em. Hij hield op zich op 1 mob best goed aggro, kwamen netjes zo snel mogelijk 5 sunder op te staan enzo, maar volgens mij bepaalt dat guild ongeveer hoe hij moet spelen en speccen. Hij weet wat 'ie moet doen, maar niet waarom. Ik vermoed dat die persoon een jaar of 13 ofzo is, en dankzei dat guild WoW helemaal niet zo leuk meer vind. Dat guild blij omdat ze een handige meatshield hebben met een handige spec die goed aggro kan houdeh op 1 mob zodat de rest van dat kloteguild naar hartelust DD kunnen spammen en dan aan de hand van hun damage meters hun e-peen kunnen vergroten.

Ik moet dat van die Thunderclap en demo shout ff onthouden voor de volgende keer, kan ik 't ze ff vertellen :)
zeker in strat ud kan je niet alles sunder voordat je een heal krijgt. En demo shout begin ik ook altijd mee maar thunderclap nooit dat is alleen in battlestance dus moet je een wissel doen en ook nog een 20 rage overhebben, lastig dus als je daarmee wilt beginnen of je moet voor iedere pull een potion gebruiken.En niet beginnen over charge want meestal pull je met range en heb je al je begin rage nodig voor de sunders. Maar dan nog als je een redelijk heal krijgt lopen ze al weer door hoor. Meerdere mobs blijft lastig ook al zit er al een sunder op lopen ze na een paar healtjes gewoon weer door.

[ Voor 15% gewijzigd door MantaMania op 05-01-2006 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij

mbooij

De Mosselman

MantaMania schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 13:37:
[...]

uhhh je kan toch uit de guild stappen en zeggen dat je je account verkoopt/weggeeft dat weet iedereen dat ook meteen.
Of hij heeft geen zin zich daarmee bezig te houden
Idd, dit is gewoon geld (de tijd die je er ingestoken hebt) weg gooien. Er is altijd wel een kennis die voor minimaal het aankoopbedrag verder wil met je account. Scheelt heb heel wat uurtjes in lowlvl gebieden waar tegenwoordig toch niemand meer is (op van die vervelende russen na).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146357

al die verhalen over strat/scholo doet me denken aan mijn ervaring :P

Ik was net 60 en we gingen met 5 man naar scholomance. Het was pas de 2/3e keer dat ik ging. Hadden we ook een priest mee die al heel de tijd arrogant zat te doen, beetje vervelend baasje. Maar ja, het was een priest en die waren destijds behoorlijk zeldzaam op vashj. En de groep whipete ook behoorlijk vaak, priest was niet al te best maar dat zeg je dan niet.

Wonder boven wonder komen we uiteindelijk bij Barov, die baas die wordt beschermd door 2 skeleton wardens. Nou, ik zeg wat ik altijd zeg: ik charge barov, shakle links, attack rechts en daarna barov. Iedereen mana up, ik charge.. Geen shakle. Whipe. Begint die priest te tieren en te schelden als een idioot. Wat zegt die lambal vervolgens: 'FFS, Why did no one shakle?'

:'(
Hydra schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 13:54:
[...]

Aggro houden op meerdere mobs is behoorlijk lastig hoor. Vooral die AOE skelet groepjes is onmogelijk om aggro op te houden. Wat ik meestal doe is een main Assist aanwijzen: iedereen valt zijn target aan. Dan verlies je geen aggro en het gaat net zo snel :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106398

dyna18 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 09:46:
[...]

Zonde dat je alle gear vernietigd hebt. Als ik jou was had ik het karakter op ebay verkocht, kun je zeker nog 200-300 voor je karakter (minstens) + nog het verkopen van je goud voor krijgen.
BB Karel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:13
dat je uberhaupt al stopt terwijl je het nog wel leuk vindt snap ik niet. ok het is misschien verslavend, maar dan hou je het toch op 2 uurtjes per dag ofzo?

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 146357 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:03:
Begint die priest te tieren en te schelden als een idioot. Wat zegt die lambal vervolgens: 'FFS, Why did no one shakle?'
Mijn god :) Ik ben altijd happy als ik in een UD instance zit, kan ik m'n CC spell weer eens gebruiken. Wel grappig, veel mensen kennen shackle niet omdat de meeste pre-60 instances geen undead hebben.

"WTF is that???" :P
Aggro houden op meerdere mobs is behoorlijk lastig hoor. Vooral die AOE skelet groepjes is onmogelijk om aggro op te houden. Wat ik meestal doe is een main Assist aanwijzen: iedereen valt zijn target aan. Dan verlies je geen aggro en het gaat net zo snel :P.
Dat snap ik hoor, maar die knakker deed daar gewoon helemaal niks aan. Bij elke renew tick kwamen de mobs op me af stormen. En die non-elites zijn het probleem niet, maar hij stond elke keer op maximaal 1 elite in te hakken terwijl ik als een gek de mages (die getarget werden door in ieder geval een andere elite) stond te healen.
YoshiBignose schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:13:
dat je uberhaupt al stopt terwijl je het nog wel leuk vindt snap ik niet. ok het is misschien verslavend, maar dan hou je het toch op 2 uurtjes per dag ofzo?
Mja. Als 'ie geen limiet kan houden... Ik vind het wel netjes dat 'ie z'n account niet verkocht heeft overigens.

[ Voor 41% gewijzigd door Hydra op 05-01-2006 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:18:
[...]
Dat snap ik hoor, maar die knakker deed daar gewoon helemaal niks aan. Bij elke renew tick kwamen de mobs op me af stormen. En die non-elites zijn het probleem niet, maar hij stond elke keer op maximaal 1 elite in te hakken terwijl ik als een gek de mages (die getarget werden door in ieder geval een andere elite) stond te healen.
altijd leuk in strat scarlet
die eerste paar mobs :D ff de healers laten zweten :P vol 2 groepen pakken en dus de tank 4 elites aansmeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Klopt. In ons geval pullt de warrior een elite, ik doe Holy Wrath voor 500+ op alle UD's binnen 20y en pak zelf een andere elite. Dan is het voor onze priest nog eerder lastig om me up te houden (lukt wel though, alhoewel ik wel regelmatig onder de 20% kom als ik dat doe :+) dan om aggro te pakken. :D Denk dat ik op dit moment nog makkelijker aggro hou met Righteous Fury + Sanctity Aura + Holy Wrath. 8)

Ben zelf de laatste dagen niet meer in instances geweest jammer genoeg. :'( Ben elke avond met een guildie op stap geweest, hoge 40 hunter. Erg gezellig, beetje parachutespringen en draakjes kijken in Feralas, murlocs duiken in STV, etc. Gisteravond ook nog anderhalf uur stilgestaan in Gad, gewoon een beetje over vanalles praten. :P Moet haar maar eens richting 60 krijgen denk ik, kan ze tenminste mee richting Strat/Scholo/BRS/DM en later ZG/MC. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

In een beetje 5 man groep dien je eigenlijk tegen niet meer dan 3 mobs tegelijk te vechten met alle CC mogelijkheden, en non-elite groepjes skeletons moet je met AoE doen, PW Shield erop, healen en gaan.

3 elite mobs vind ik eigenlijk nog veel fijner dan 1 zo'n strat/scholo/ubrs beestje. Dood ga ik toch niet vooropgesteld dat de healer een beetje oplet, en ik krijg veel rage dus ik kan lekker spammen. Als je dr eenmaal in zit gaat het automatisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 114195 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:33:
3 elite mobs vind ik eigenlijk nog veel fijner dan 1 zo'n strat/scholo/ubrs beestje. Dood ga ik toch niet vooropgesteld dat de healer een beetje oplet, en ik krijg veel rage dus ik kan lekker spammen. Als je dr eenmaal in zit gaat het automatisch :)
Die encounters zijn sowieso gebalanceerd dat een redelijke groep er doorheen moet komen. heb je een goeie tank en een goeie healer dan zou het geen probleem moeten zijn. Heb je daarentegen een slechte tank of een healer die staat te slacken (gister in Zul zat ik in gedachten verzonken een beetje blank naar m'n scherm te staren, kwam er pas na een paar seconden achter dat er wat van me verwacht werd...oops) dan kun je wipes verwachten. Gelukkig hadden we twee handige ice-mages die konden AoE-en anders waren we niet door dat eerste deel gekomen.

Oh, en nog iets waar ik weinig tegen kan: dat sommige classes in een slechte pull er maar gewoon vanuit gaan dat ze gehealed worden. Sta je uit alle macht de warrior in leven te houden, gaat er een rogue dood omdat 'ie vertikt te bandagen. Als ik 5-10 healthbars in de gaten kan houden, moeten 2 healthbars niet zo moeilijk zijn lijkt me.

Of: fucked up pull, sta m'n best te doen de warrior in leven te houden die z'n uiterste best doed aggro te houden op alle mobs. Komen er doorheen. Warrior: "nice healing!" Ik: "nice tanking!" Rogue: "what healing, I didn't get any heals?" *zucht*

Edit: nog eentje.
Baron run, slaughterhouse area. De area bugged en de abominations komen veel sneller dan normaal (vaak per 2), en meteen na de laatste komt Ramstein. Ik zit te drinken, staat half de raid met 30% te wachten. Ik: "Use bandages ffs!". Heel de raid zo iets van "oh ja". Echt, geweldig die PuGs, soms moet je ze vertellen adem te halen...

[ Voor 13% gewijzigd door Hydra op 05-01-2006 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Hydra schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:01:
Oh, en nog iets waar ik weinig tegen kan: dat sommige classes in een slechte pull er maar gewoon vanuit gaan dat ze gehealed worden. Sta je uit alle macht de warrior in leven te houden, gaat er een rogue dood omdat 'ie vertikt te bandagen. Als ik 5-10 healthbars in de gaten kan houden, moeten 2 healthbars niet zo moeilijk zijn lijkt me.

Of: fucked up pull, sta m'n best te doen de warrior in leven te houden die z'n uiterste best doed aggro te houden op alle mobs. Komen er doorheen. Warrior: "nice healing!" Ik: "nice tanking!" Rogue: "what healing, I didn't get any heals?" *zucht*
Maar! Vergeet niet dat je zonder die rogue een heel stuk minder DPS hebt waardoor het een lang gevecht kan worden natuurlijk ;) Ik roep weleens zoiets sarcastisch over geen heals krijgen ;)
Ik verwacht geen heals, maar af en toe 1tje is erg handig als je in een krappe situatie komt...

Probleem is, als een rogue wilt bandagen/eten vanished hij en dan krijgt de healer zekers te weten de mob opzich die rogue bezig hield! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:58

Ryceck

Constants and Variables

Hydra schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:18:
[...]

[...]
Zie het probleem niet zo? :) Je bent daar toch met een groep van 5man?
Bij mij in strat gaat het altijd zo:
* Shield warrior
* Laat warrior inchargen
* Shackle random elite mob en laat warrior wat dmg vreten
* Gooi een heal waarop paar mobs op me afkomen
* shield mezelf, laat mobs ff op me hakken en dan fade (10 seconden vrij van mobs)
* groep hakt lekker door, ik reshackle nog ff voor de zekerheid, gooi nog wat heals neer
* Fade over, krijg weer aggro; reshield, renew op mezelf, begin te meleen op de non-elites

Als het allemaal echt fout gaat is het een kwestie van jezelf in leven houden en PoH spammen (shield, innerfocus, poh).

Hell; ben zelfs door strat gegaan (baronrun ja met 5man) met een pally als MT. Je krijgt iets meer aggro als priest, maar als de rest van je group capabel genoeg is om dps te doen en mobs te killen is het allemaal niet zon groot probleem hoor :)

(kan er ook aan liggen dattik MC en BWL gewend ben hoor..., stratholme en soortgelijke instances zijn in mijn ogen te makkelijk voor woorden 90% van de tijd :x )

[ Voor 6% gewijzigd door Ryceck op 05-01-2006 15:10 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
RaseriaN schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:05:
Maar! Vergeet niet dat je zonder die rogue een heel stuk minder DPS hebt waardoor het een lang gevecht kan worden natuurlijk ;) Ik roep weleens zoiets sarcastisch over geen heals krijgen ;)
Ik verwacht geen heals, maar af en toe 1tje is erg handig als je in een krappe situatie komt...
Ik heal iederen. Na een normale pull heeft iedereen onder de -400 health een renew op z'n knijter, en zit ik met 50% mana Crystal te drinken. Kunnen we meteen door, tegen de tijd dat de warrior onder de 80% raakt zit ik op 100%. Maar als je als rogue steeds aggro van de warrior trekt, en ik krap zit in m'n mana, heb je geen prioriteit, en ga je jezelf maar fijn zitten bandagen.
Probleem is, als een rogue wilt bandagen/eten vanished hij en dan krijgt de healer zekers te weten de mob opzich die rogue bezig hield! :P
Als de rogue een mob aan het tanken is, is er sowieso iets mis. En dat heb ik ook wel door hoor, als een rogue nuttig bezig is. Het gaat me om die types die gewoon vol gaan ongeacht de hoeveelheid (AoE) damage die ze krijgen.
Ryceck schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:07:
* Shield warrior
* Laat warrior inchargen
* Shackle random elite mob en laat warrior wat dmg vreten
* Gooi een heal waarop paar mobs op me afkomen
* shield mezelf, laat mobs ff op me hakken en dan fade (10 seconden vrij van mobs)
* groep hakt lekker door, ik reshackle nog ff voor de zekerheid, gooi nog wat heals neer
* Fade over, krijg weer aggro; reshield, renew op mezelf, begin te meleen op de non-elites
Ik preshield de warrior nooit tenzij hij er om vraagt. Warriors vinden het lekker als ze geslagen worden, worden ze goed hitsig van ;)

Bij mij gaat het in zulke groepen zo:
Warrior charged
Ik shackle mob
Paladin breekt shackle met consecrate.
Ik heal
10 mobs komen mijn kant op.
Ik shackle 1
Paladin mept 1 mob, warrior de ander, 7 mobs meppen mij tot pulp.

;)

Nah, dat gebeurt alleen in erg slechte groepen. In een goeie groep in scarlet strat shacklepull, thunderclap + demo shout. AoE FTW. Klaar. Strat is normaal geen enkel probleem als je een redelijk competente groep hebt, ik had het over groepen met absolute prutsers.
Als het allemaal echt fout gaat is het een kwestie van jezelf in leven houden en PoH spammen (shield, innerfocus, poh).
Ik heal liever iets efficienter en gerichter ;) Ik ben trouwens nog steeds shadow dus ik raak iets sneller door m'n mana heen.
Hell; ben zelfs door strat gegaan (baronrun ja met 5man) met een pally als MT. Je krijgt iets meer aggro als priest, maar als de rest van je group capabel genoeg is om dps te doen en mobs te killen is het allemaal niet zon groot probleem hoor :)
Ik heb Scholomance 5-man gedaan met een pally. Skills > alles. Dat is het punt niet. Probleem is alleen dat je 20 PuG runs later toch eindelijk wel een keer die fucking devout broek wil hebben :)
(kan er ook aan liggen dattik MC en BWL gewend ben hoor..., stratholme en soortgelijke instances zijn in mijn ogen te makkelijk voor woorden 90% van de tijd :x )
Hey, ik die vooral Zul op dit moment, nogmaals; het ging om die verschrikkelijke PuG raids.

[ Voor 50% gewijzigd door Hydra op 05-01-2006 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Hydra schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:11:
Ik heal iederen. Na een normale pull heeft iedereen onder de -400 health een renew op z'n knijter, en zit ik met 50% mana Crystal te drinken. Kunnen we meteen door, tegen de tijd dat de warrior onder de 80% raakt zit ik op 100%. Maar als je als rogue steeds aggro van de warrior trekt, en ik krap zit in m'n mana, heb je geen prioriteit, en ga je jezelf maar fijn zitten bandagen.
Ah ok, dat heb ik dan verkeerd opgenomen ;) Ik probeer altijd zo min mogelijk aggro te pakken, als ik het heb gebruik ik die mooie talent "Feint" maarja schijnbaar hebben niet alle rogues die ;)
Zelf bandage ik eigenlijk nooit, als rogue zijnde krijg je eigenlijk geen damage (buiten de AoE's om)
Als de rogue een mob aan het tanken is, is er sowieso iets mis. En dat heb ik ook wel door hoor, als een rogue nuttig bezig is. Het gaat me om die types die gewoon vol gaan ongeacht de hoeveelheid (AoE) damage die ze krijgen.
Lang leve rogue tanks tbh :Y) Heb gisteren in UBRS de rechtste add getanked bij Drakkisath.. wel meteen die add gekilled en kostte me wel wat cooldowns, maar je moet wat als je een luie OT hebt die maar 1 target tegelijk aankan ;)

Rogues die niet kunnen matigen Hydra, die moet je dood laten gaan... ze stoppen vanzelf als hun wapens rood zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146357

Ryceck schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:07:
[...]

* Shield warrior
* Laat warrior inchargen
Ik heb als warrior liever geen shield over me heen bij het begin. Het probleem is dat ik dan nauwelijks rage krijg. En aangezien ik redelijk wat armor heb, is rage krijgen al behoorlijk lastig. Ik snap wel dat ik een shield over me krijg als het allemaal wat chaotisch wordt, maar dan heb ik meestal al aardig wat rage opgebouwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Het scheelt echt met HLI als je party al MC/BWL ervaring en gear heeft. Op ons guild-forum houden we een ferrari-topic bij met snelste HLI tijden. Op het moment zijn de records voor Strat Baron 80 minuten (met 10 man 40 minuten) en UBRS in 67 minuten leeg. Dan is aggro houden ook niet echt een probleem meer, omdat iedereen wel ongeveer weet wat er moet gebeuren: beetje sheepen/shacklen, non-elites even snel aoe-en, elites beetje oftanken en mollen. Tja, en als de healer sterft, dan is hij de eerste van de 5, een klein beetje op de healers letten kan dus geen kwaad :)

En over rogues healen: natuurlijk moet je dat doen, als je de healing power hebt in je raid. Liever 400 dps erbij dan een dode rogue, of een rogue die 8 seconden staat te bandagen. Meestal zit er wel een shammie in de rogue groep, die heeft dan ook wat healing duty.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
RaseriaN schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:17:
Ah ok, dat heb ik dan verkeerd opgenomen ;) Ik probeer altijd zo min mogelijk aggro te pakken, als ik het heb gebruik ik die mooie talent "Feint" maarja schijnbaar hebben niet alle rogues die ;)
Zelf bandage ik eigenlijk nooit, als rogue zijnde krijg je eigenlijk geen damage (buiten de AoE's om)
ik bedoel ook helemaal niet dat rogues altijd maar moeten bandagen, AoE is a bitch, en bij normale zone trash pulls heb ik mana zat. Het gaat me vooral om slechte pulls of adds e.d. Als mijn mana schaars is, is mijn mana meer waard dan een paar stukjes runecloth :)
Lang leve rogue tanks tbh :Y) Heb gisteren in UBRS de rechtste add getanked bij Drakkisath.. wel meteen die add gekilled en kostte me wel wat cooldowns, maar je moet wat als je een luie OT hebt die maar 1 target tegelijk aankan ;)
Mwa. Bij je drakk fight gaat 1 warrior ook niet zo maar ff die twee adds tanken, die meppen hard. Meestal gaan we voor de scheiterige aanpak en laten we een Hunter Drakk kiten.
Rogues die niet kunnen matigen Hydra, die moet je dood laten gaan... ze stoppen vanzelf als hun wapens rood zijn :9
Hey, ga je mij nu vertellen hoe ik rogues op moet voeden? ;) Oh, BTW, de enige class die nog minder snel heals krijgt zijn Hunters, die hebben helemaal geen excuus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Wij doen records met zo min mogelijk man.. UBRS met 10 man is grappig ;)
Of 13 man en een paladin als MT :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hydra schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:11:
Juist in een PUG met een tank die niet weet wat tanken is, gebeurt dat natuurlijk nog al eens. Dan is het imo skill van de rogue om die mob neer te halen zodat de pull uiteindelijk wel lukt. En dan is een leuke healer in je rug wel fijn.

Ik kijk zelf wel uit met AoE. In scholomance denk ik wel 2x voor ik zo'n corpse met Poison AoE wolk-achtige damage aanval, liever de adds. Tijdens drakkisath zal ik vaker in en uit rennen, een hit plaatsen, feint, om hem heen, andere kant weer een hit, en handen op de sprint voor het geval je die AoE fire fear (ofzo) krijgt. Tijdens Non-AoE mobs of bosses is het gewoon veel fainten en volle bak gaan, Cold blood Evis ftw.

Een mob zelf tanken doe ik alleen als ze me dat vragen en ik een healer achter mijn reet heb.

[ Voor 5% gewijzigd door HTT-Thalan op 05-01-2006 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
RaseriaN schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:23:
UBRS 15-man is sowieso een lachertje. Probleem is alleen dat veel mensen naar 60 soloen en dan UBRS gaan doen. En dan heb je er vaak kiddo's tussen zitten, of mensen die geen engels kunnen, of mensen die even de char van iemand anders mogen spelen, etc. UBRS / strat gaan of enorm gesmeerd, of je wiped op de eerste pull.

Tuurlijk, die pre-raid instances zijn een eitje, maar niet met een kut groep! Ik doe nog steeds UBRS/strat runs voor faction en m'n laatste devout items, maar ook niet voor de lol hoor ;)
HTT-Thalan schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:27:
Juist in een PUG met een tank die niet weet wat tanken is, gebeurt dat natuurlijk nog al eens. Dan is het imo skill van de rogue om die mob neer te halen zodat de pull uiteindelijk wel lukt. En dan is een leuke healer in je rug wel fijn.
Om het nog maar eens te herhalen; ik heb het over die mensen die damage nemen als ze dat niet zouden moeten doen. Ik heb als healer een prima overzicht wtb de flow van het gevecht, of het goed of niet goed gaat. Ik kan echt wel zien of een rogue onnodig damage neemt of niet. En ik heb het danook over prioriteiten. de meeste rogues doen prima hun best, maar er zijn types die gewoon voluit gaan omdat ze toch wel gehealed worden. Het type rogue dat perse BoK i.p.v. BoS wil zegmaar :)
Ik kijk zelf wel uit met AoE. In scholomance denk ik wel 2x voor ik zo'n corpse met Poison AoE wolk-achtige damage aanval, liever de adds. Tijdens drakkisath zal ik vaker in en uit rennen, een hit plaatsen, feint, om hem heen, andere kant weer een hit, en handen op de sprint voor het geval je die AoE fire fear (ofzo) krijgt. Tijdens Non-AoE mobs of bosses is het gewoon veel fainten en volle bak gaan, Cold blood Evis ftw.
Ugh. Die ghouls in Scholomance. Pff. Heb je ook nog van die prutsers die meteen als die Ghoul doodvalt 'em gaan looten en dan doodgaan. Breek me de bek niet open...
UBRS is door een groep van onze raid alliance + vriendjes met 15 Hunters gedaan :)

[ Voor 59% gewijzigd door Hydra op 05-01-2006 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 23-04 16:54

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Aangezien we weer de 1000 posts naderen even een nieuw topic deze kan je hier Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 60 vinden.

En ja jullie lezen het goed deel 60 alweer.

[ Voor 14% gewijzigd door we_are_borg op 05-01-2006 15:34 ]

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
we_are_borg schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:33:
En ja jullie lezen het goed deel 60 alweer.
60000 posts, christus... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Hydra schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:27:

Om het nog maar eens te herhalen; ik heb het over die mensen die damage nemen als ze dat niet zouden moeten doen. Ik heb als healer een prima overzicht wtb de flow van het gevecht, of het goed of niet goed gaat. Ik kan echt wel zien of een rogue onnodig damage neemt of niet. En ik heb het danook over prioriteiten. de meeste rogues doen prima hun best, maar er zijn types die gewoon voluit gaan omdat ze toch wel gehealed worden. Het type rogue dat perse BoK i.p.v. BoS wil zegmaar :)

Ugh. Die ghouls in Scholomance. Pff. Heb je ook nog van die prutsers die meteen als die Ghoul doodvalt 'em gaan looten en dan doodgaan. Breek me de bek niet open...
Nou, als rogue vraag ik toch vaak om Might ipv Salvation hoor ;) Ik kan heus zelf wel mn aggro in de gaten houden en heb liever geen Salvation als een mob naar een squishy toe rent, dan duurt het een uur voordat ik hem eraf heb :) BoK vind ik maar matig als rogue persoonlijk!

Rogues hoeven geen damage te hebben bij non-aoe mobs! Alleen bij mislukte saps, dan mag het ;)

15 Hunters? Wow nice, Drakki ook gekilled?

Gratz GoT - WoW topic met je lvl 60 ;)

[ Voor 3% gewijzigd door RaseriaN op 05-01-2006 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-04 19:52

BrZ

UBRS met 5 man is leuk :)
Alleen Drakkisath valt vies tegen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij

mbooij

De Mosselman

Wat gaan we doen met post 100.000? Allemaal stoppen met WoW?

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.