Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 59 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 7.466 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

HTT-Thalan schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 16:11:
[...]

Hoeveel wat? Servers? Spelers? Newbies?

[...]

Je zou de eerste pala zijn met 3 tree's helemaal uitgewerkt, level 100!

:P
hoeveel bars en zo waar iedereen het continue over heeft voor de gates te openen.

En als je goed leest zegt ie dat ie alleen holy full wil en verder aanvult dus met reti, wel goed lezen he!
btw zou ik voor reti full gaan heb je lekker kings word altijd wel gewaardeerd 10% extra stats

[ Voor 11% gewijzigd door MantaMania op 04-01-2006 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 11:03
[quote]Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 16:09:
Hey mensen ik snap ff 1 ding niet hoe weten we nu hoeveel we van dit spul allemaal hebben ik bedoel is er een teller ofzo of een npc die aangeeft hoeveel we er al hebben???
quote]

Ja.. In alle? grote steden staan NPCs en daar kan je ook vragen hoeveel er al is ingeleverd. (ik denk dat je een percentage zult zien, weet het nog niet exact zit nog op mijn werk)

Ik heb al bericht gezien dat ze op USA server al in 1 dag 5% hadden ingeleverd, dus misschien valt het wel mee.

Mijn eerste reactie was wel.... OMG dit gaat eeuwen duren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
R2D3 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 15:47:
Hmm shammie :P dus dan zal je me wel niet veel gezien hebben.
Ik ben een combi van Veger (ik) en blik (warrior) :P Veger en blik.
Gister wel een prachtige bg in alterac valey.
Eerst weten wij jullie gy(graveyards) in te nemen dan komen er 20 allies op een gy van ons af .
En we verliezen in 15 min 3 gy omdat ons team niet meteen terug zakt.
Heel lang gevecht voor onze basis af en toe nemen jullie onze gy in voor de basis.
Ik en een rogue en priest doen af en toe een ninja pull op de andere gy's.
Naar 2 uur eindelijk weer middenin.
10 min later weer jullie gy.
Een hoop allies vluchten/ gaan slapen.
30 min later bg gewonnen.

Mooi gevecht want sommige hordes zeiden constant ja dit is een verloren battle.
En dan draaid het ene 1x om :P
OMG was jij daar ook :)

Damn wat een klotepot! Het ging inderdaad goed met alliance. Een rogue groepje (waaronder ik) hadden die capt. en die tower gesloopt wat erg lekker ging. Maar op een gegeven moment verloren we Frost GY en toen ging het compleet mis. Ik ben wel tot het einde gebleven maar toen was het 14 alliance tegen 34 horde... tja :)

Toen wij Frost GY hadden bleef ik Iceblood verdedigen. Er kwam steeds een groepje irriteren daar, zat jij zeker ook tussen :)

Ik zit bij WN (warrior nation) en ben:

Minn 58 rogue
Masuto 60 priest

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 16:09:
Hey mensen ik snap ff 1 ding niet hoe weten we nu hoeveel we van dit spul allemaal hebben ik bedoel is er een teller ofzo of een npc die aangeeft hoeveel we er al hebben???
quote]

Ja.. In alle? grote steden staan NPCs en daar kan je ook vragen hoeveel er al is ingeleverd. (ik denk dat je een percentage zult zien, weet het nog niet exact zit nog op mijn werk)

Ik heb al bericht gezien dat ze op USA server al in 1 dag 5% hadden ingeleverd, dus misschien valt het wel mee.

Mijn eerste reactie was wel.... OMG dit gaat eeuwen duren....
dat dacht ik ook maar als er bepaalde rewards aan vast zitten gaat het snel hoor als het goed is krijg je ook extra rep en dat willen veel mensen.

[ Voor 7% gewijzigd door MantaMania op 04-01-2006 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intGod
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

intGod

Ars non postulat causam

Met wat moeite heb ik dan uiteindelijk een US-Trial versie gekregen en geinstalleerd. Met enig plezier speel ik nu reeds een paar dagen op een US-server.

Als ik nu echter op deze US server wil blijven spelen schijnt er een probleem te zijn. Verschillende sites spreken elkaar tegen, dus daarom vraag ik het hier even: zijn er hier mensen die op een US Server spelen? Zoja, hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen? Voor zover ik kan nagaan zou het volstaan om een US versie te installeren. Je regkey heeft dan geen belang meer, je zou een EU of een US versie kunnen gebruiken maar de keuze van servers wordt bepaald door de geinstalleerde versie.

Dan zeggen ze nog dat je een US CC nodig hebt om in de US te kunnen blijven spelen. Anderen zeggen dan weer dat dat niet nodig is. Is er hier enige duidelijkheid omtrent? Hoe doen jullie het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Zo ik ga ook maar weer eens wat WoW spelen :) Al paar maandjes niet gespeeld (druk druk druk :P).
Tis alleen een beetje eenzaam op Deathwing als lvl 37, nogal veel hoge lvl characters daar... Toevallig iemand op Deathwing die ook zo rond de lvl 37 is en bijvoorbeeld SM runs wil doen?
Of toevallig wat mensen die een nieuw char willen beginnen nu? Dan doe ik graag mee ;)

Eigenlijk zoek ik gewoon wat WoW vriendjes ;)

[ Voor 7% gewijzigd door McFlipp op 04-01-2006 16:25 ]

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

UneXisT schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 16:15:
[...]

OMG was jij daar ook :)

Damn wat een klotepot! Het ging inderdaad goed met alliance. Een rogue groepje (waaronder ik) hadden die capt. en die tower gesloopt wat erg lekker ging. Maar op een gegeven moment verloren we Frost GY en toen ging het compleet mis. Ik ben wel tot het einde gebleven maar toen was het 14 alliance tegen 34 horde... tja :)

Toen wij Frost GY hadden bleef ik Iceblood verdedigen. Er kwam steeds een groepje irriteren daar, zat jij zeker ook tussen :)

Ik zit bij WN (warrior nation) en ben:

Minn 58 rogue
Masuto 60 priest
Ik ben Ex-WN Member, best lang geweest, Diango, 60 rogue, en Darian, 56 Lock :P

Doe Corpsehugger de groeten van me en zeg dat ik nog een +4 enchant nodig heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 16:26:
[...]

Ik ben Ex-WN Member, best lang geweest, Diango, 60 rogue, en Darian, 56 Lock :P

Doe Corpsehugger de groeten van me en zeg dat ik nog een +4 enchant nodig heb :P
Ja weet ik :)

Ik heb je nog gesproken via msn over of je je abo ging verlengen

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Ik snap niet waarom ze elke week weer blijven beloven dat ze "maar" van 03:00 tot 13:00 down zullen zijn, 9 op te 10 maal bewijzen ze het tegendeel, doordat een aantal servers pertinent down blijft tot een uur of 9 's avonds.

Tevens vraag ik me af wat ze wel niet uitspoken, of op wat voor brakke Sweex server wij wel niet spelen als hij bij elke patch de geest geeft :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie
  • Laatst online: 16-09 08:16

Metzie

Nyaano !

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
HTT-Thalan schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 16:30:
Ik snap niet waarom ze elke week weer blijven beloven dat ze "maar" van 03:00 tot 13:00 down zullen zijn, 9 op te 10 maal bewijzen ze het tegendeel, doordat een aantal servers pertinent down blijft tot een uur of 9 's avonds.
Ze beloven helemaal niks. En ik heb je trouwens niet gehoord toen vorige week de downtime minder was dan verwacht.
Tevens vraag ik me af wat ze wel niet uitspoken, of op wat voor brakke Sweex server wij wel niet spelen als hij bij elke patch de geest geeft :{
Het is waarschijnlijk niet de server maar de software die voor problemen geeft. En ze kunnen niet altijd alles even makkelijk testen. Een in-house testomgeving is wel even wat anders dan een life server met een paar millioen mensen die tegelijkertijd proberen te connecten.

Is er al iemand in Zul geweest trouwens? Hoorde dat die zerkers een bug hebben waardoor ze iedereen laten crashen als ze die AoE fear doen. En we hebben vanavond een ZG run in de planning staan :(

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok OK Smart ass :P ik formuleerde het fout,

Ok hier komt ie hoeveel van dat benodigde spul om de poorten te openen,

En neej niet 3 tree's alleen holy/retri uitwerken dus lvl 60 en dan bedoel ik om holy helemaal uit te werken.

Zo duidelijk ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
intGod schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 16:23:
Als ik nu echter op deze US server wil blijven spelen schijnt er een probleem te zijn
Het ligt eraan welke versie je koopt, met de versie die in Europa in de winkels ligt kan je niet op US servers spelen. Je kan wel aan Blizzard vragen je key om te zetten naar een US key als het goed is. Belangrijk hierbij is dat je er dan nog geen account op hebt gemaakt. Zodra je een account maakt ben je gebonden of aan de US of aan de EU. Versie van de software maakt neit uit dat is een kwestie van realmlist.wtf aanpassen in je world of warcraft folder, dat bepaald naar welke servers je je login informatie stuurd. Inloggen op US servers met een EU account of andersom kan dus niet.

EDIT: Hoe het dan precies werkt met zo'n trial key weet ik niet!

[ Voor 5% gewijzigd door itons op 04-01-2006 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 16:40:
Ok OK Smart ass :P ik formuleerde het fout,

Ok hier komt ie hoeveel van dat benodigde spul om de poorten te openen,

En neej niet 3 tree's alleen holy/retri uitwerken dus lvl 60 en dan bedoel ik om holy helemaal uit te werken.

Zo duidelijk ??
er staan ook al antwoorden op beide vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Hydra schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 16:38:
[...]

Ze beloven helemaal niks. En ik heb je trouwens niet gehoord toen vorige week de downtime minder was dan verwacht.
Dus ze verdienen nu al een schouderklopje om (zoals beloofd) op tijd klaar te zijn? :P En ze beloven indirect wel wat, ze geven aan dat ze tussen 03:00 en 11:00 down zullen zijn, en het word altijd verlengd.
[...]

Het is waarschijnlijk niet de server maar de software die voor problemen geeft. En ze kunnen niet altijd alles even makkelijk testen. Een in-house testomgeving is wel even wat anders dan een life server met een paar millioen mensen die tegelijkertijd proberen te connecten.
Oh, dat kan ik begrijpen. Maar ik vind het opvallend dat er altijd enkele servers zijn die langer offline blijven, en vaker problemen geven (tijdens maintenance) dan anderen. Als er onderhoud is, is vashj bijna altijd bij de achterblijvers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Met wat moeite heb ik dan uiteindelijk een US-Trial versie gekregen en geinstalleerd. Met enig plezier speel ik nu reeds een paar dagen op een US-server.

Als ik nu echter op deze US server wil blijven spelen schijnt er een probleem te zijn. Verschillende sites spreken elkaar tegen, dus daarom vraag ik het hier even: zijn er hier mensen die op een US Server spelen? Zoja, hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen? Voor zover ik kan nagaan zou het volstaan om een US versie te installeren. Je regkey heeft dan geen belang meer, je zou een EU of een US versie kunnen gebruiken maar de keuze van servers wordt bepaald door de geinstalleerde versie.

Dan zeggen ze nog dat je een US CC nodig hebt om in de US te kunnen blijven spelen. Anderen zeggen dan weer dat dat niet nodig is. Is er hier enige duidelijkheid omtrent? Hoe doen jullie het?
mag ik ook vragen waarom je op een us server wilt spelen want vaak zijn de raid tijden daar behoorlijk kl*te.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McFlipp schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 16:23:
Zo ik ga ook maar weer eens wat WoW spelen :) Al paar maandjes niet gespeeld (druk druk druk :P).
Tis alleen een beetje eenzaam op Deathwing als lvl 37, nogal veel hoge lvl characters daar... Toevallig iemand op Deathwing die ook zo rond de lvl 37 is en bijvoorbeeld SM runs wil doen?
Of toevallig wat mensen die een nieuw char willen beginnen nu? Dan doe ik graag mee ;)

Eigenlijk zoek ik gewoon wat WoW vriendjes ;)
Eh ja ik, ik zoek al heel lang een maatje om mee te wow'en :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

MantaMania schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 16:12:
[...]

hoeveel bars en zo waar iedereen het continue over heeft voor de gates te openen.

En als je goed leest zegt ie dat ie alleen holy full wil en verder aanvult dus met reti, wel goed lezen he!
btw zou ik voor reti full gaan heb je lekker kings word altijd wel gewaardeerd 10% extra stats
euhm, kings zit in de prot tree met 11 punten tegenwoordig ;)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

leuk!!!

The boes you get for turning in 20 runecloth bandages are worth more than 1 gp. So you should turn in all your bandages if you want to make the most of your gold. In addition you get 2 scrolls and rep badges. For 3 turn ins you get repbadges enough to get an additional boe and scrolls. To take part in the war effort is therfore a good deal, even if u are not into rep gain.

(And who needs rep with major factions now?)
Wiebbe schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 16:49:
[...]

euhm, kings zit in de prot tree met 11 punten tegenwoordig ;)
uhhh oeps niks gezegt dan.

[ Voor 21% gewijzigd door MantaMania op 04-01-2006 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 16:47:
[...]

Eh ja ik, ik zoek al heel lang een maatje om mee te wow'en :9
Doe mij eens toevoegen dan ;) (philipstive at hotmail.com voor msn)

[ Voor 3% gewijzigd door McFlipp op 04-01-2006 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Laatst online: 04-08 21:37
omg skrale zooi. WoW loopt vast ik log weer in deserter debuff! yay <3 new patches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 11:46

Ik speel sinds de start op Medivh (US server).
Hoe ik dat gedaan heb, ik heb mijn account met mijn eigen naam en Credit Card nummer aangemaakt, maar verder er een adres in sydney, australie bijverzonnen.
(US wow bevat behalve de US ook canada en oceanie). Wanneer je namelijk opgeeft dat je in de US woont wordt je ip gecontroleerd (en waarschijnlijk ook je CC). Als je opgeeft dat je in Australie woont gebeurt dat niet (zolang er tenminste niets mis gaat met de betalingen).

Het verschil tussen US en EU-engels zit hem in 2 kleine dingen.
Ten eerste de login server is de us.* locatie ipv de eu.* locatie.
Ten tweede is er 1 .mpq bestand waar een waarde moet worden aangepast. Verder is alles hetzelfde.

[ Voor 8% gewijzigd door dyna18 op 04-01-2006 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
Ow ja, zelf vind ik het wel klote dat ik nu op een US server zit. Tijdens mijn studententijd kon ik nog wel met de raids mee doen, maar nu ik werk zijn raids die om 12 uur 's nachts beginnen echt te laat voor mij.
Ik heb echter ook geen zin om mijn opgebouwde karakters achter te laten en opnieuw te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er onderhoud is, is vashj bijna altijd bij de achterblijvers.
En Hellscream ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Tsukasa en ik ga zo'n een nieuw char beginnen, meer mensen die mee willen doen? Voor de gezelligheid 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog even terugkomend op die shield enchant.
The amount blocked(absorbed) by your shield is a numerical value, NOT a percentage.
Damage Reduced = Shield Block Value + Strength / 22.
Ik heb een shield block change van 18%, dus met die 2% zou ik toch hebben. Dat zal betekenen dat ik als ik hem block, ik 120 dmg absorbeer. (shieldblock value van 107 en strengt 268)

Ach, ik twijfel nog steeds over een domme enchant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroeske
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-06 09:27
R2D3 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 15:47:
Hmm shammie :P dus dan zal je me wel niet veel gezien hebben.
Ik ben een combi van Veger (ik) en blik (warrior) :P Veger en blik.
Gister wel een prachtige bg in alterac valey.
Eerst weten wij jullie gy(graveyards) in te nemen dan komen er 20 allies op een gy van ons af .
En we verliezen in 15 min 3 gy omdat ons team niet meteen terug zakt.
Heel lang gevecht voor onze basis af en toe nemen jullie onze gy in voor de basis.
Ik en een rogue en priest doen af en toe een ninja pull op de andere gy's.
Naar 2 uur eindelijk weer middenin.
10 min later weer jullie gy.
Een hoop allies vluchten/ gaan slapen.
30 min later bg gewonnen.

Mooi gevecht want sommige hordes zeiden constant ja dit is een verloren battle.
En dan draaid het ene 1x om :P
Ben precies op tijd weggegaan dus... stond bovenaan in de score lijst en 100 Killing Blows vond ik wel een mooie score om ermee te stoppen...
heerlijk is dat om zo'n groepje hordes in te blinken en ff flink wat aoe dmg te doen om vervolgens in je Ice Block te wachten tot je blink het weer doet om weer weg te komen :)

Zit ook in WN,
Azazell 60 gnome mage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
Over addons gesproken, verbazend genoeg doen de meeste addons het nog gewoon na deze patch. Alleen de addons die iets met BG te maken hebben, hebben dit keer problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 17:00:
nog even terugkomend op die shield enchant.

[...]

Ik heb een shield block change van 18%, dus met die 2% zou ik toch hebben. Dat zal betekenen dat ik als ik hem block, ik 120 dmg absorbeer. (shieldblock value van 107 en strengt 268)

Ach, ik twijfel nog steeds over een domme enchant :P
Het verhaal dat bij ons in de guild de ronde doet over dit enchant is tweeledig:
1) Je blockt extra damage, zie berekening hierboven.
2) Als je uit jezelf meer blockt, kan je meer Revenge gebruiken, zonder dat je daarbij een Shield Block hoeft te activeren. Op die niet (bewust) geblockte attack kan je dan weer dodgen/parryen. Uiteindelijk levert meer Revenge meer aggro op, en een attack die je dodged/parried doet overall minder damage dan een geblockte attack.

Zijn er mensen die meer ervaring of een beter onderbouwde mening hebben over puntje 2) ?

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
dyna18 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 17:08:
Over addons gesproken, verbazend genoeg doen de meeste addons het nog gewoon na deze patch. Alleen de addons die iets met BG te maken hebben, hebben dit keer problemen.
En mods met bags ook :(

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 16:45:
Dus ze verdienen nu al een schouderklopje om (zoals beloofd) op tijd klaar te zijn? :P En ze beloven indirect wel wat, ze geven aan dat ze tussen 03:00 en 11:00 down zullen zijn, en het word altijd verlengd.
Dat is niet waar. Alleen op patch dagen loopt het vaak wat uit, maar dat komt voor een deel ook omdat iedereen meteen die nieuwe patch wil hebben. En op patch dagen moet je niet klagen IMHO.
Oh, dat kan ik begrijpen. Maar ik vind het opvallend dat er altijd enkele servers zijn die langer offline blijven, en vaker problemen geven (tijdens maintenance) dan anderen. Als er onderhoud is, is vashj bijna altijd bij de achterblijvers. :)
Doen ze om jou te pesten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Is er nog een "Mapcoords" add-on die werkt in 1.9 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn UI is nu sinds 3 patches echt naar de klote :D Dus ik moet hem nou toch maar een keer updaten. Ik gebruik zelf meerdere mods maar de belangrijkste is denk ik discord action bars. Hoe update ik deze dat hij de instelling nog wel behoud. Ik heb niet zo'n zin om alles weer te plaatsen en icoontjes erin te gooien |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 22:34
Hydra schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 17:16:
[...]
Dat is niet waar. Alleen op patch dagen loopt het vaak wat uit, maar dat komt voor een deel ook omdat iedereen meteen die nieuwe patch wil hebben. En op patch dagen moet je niet klagen IMHO.
Het loopt wel vaker 'wat' uit... soms meer dan 8-9 uur!

Je betaalt gemiddeld voor 30 dagen, waarvan je er 2-3 per maand NIET kan spelen. Dat is toch wel vrij gortig zeg ik dan maar. Ik betaal niet om de melding 'server not available' te zien. Als dat soort dagen niet 'vergoed' worden is dat wat mij betreft diefstal of misleiding.
Al ik een pak melk koop bij de supermarkt en er staat op 1 liter, dan verwacht ik ook dat daar 1 liter in zit.

Je kan moeilijk zeggen dat de problemen bij Blizzard sporadisch zijn of meer toeval. Bij elke patch/ grotere bezigheid is het weer raak. Kijk maar naar de laatste 4-5 maanden.

Nou wil ik niet klagen over het spel, begrijp mij niet verkeerd, maar ik ben niet te spreken over de manier waarop Blizz soms omgaat met haar spelers, zeker omdat je ondertussen wel fijn doorbetaald terwijl de server down is.

[ Voor 6% gewijzigd door MGSNK op 04-01-2006 17:59 ]

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmielC
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-05 11:28
Klopt het dat ik nu niet kan inloggen op Agamaggan? Ik ben bij een vriend en het kan ook de settings van zijn router liggen... Authenticating blijft een half uur staan of zo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

MGSNK schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 17:58:
[...]

Je betaalt gemiddeld voor 30 dagen, waarvan je er 2-3 per maand NIET kan spelen. Dat is toch wel vrij gortig zeg ik dan maar. Ik betaal niet om de melding 'server not available' te zien. Als dat soort dagen niet 'vergoed' worden is dat wat mij betreft diefstal of misleiding.
Al ik een pak melk koop bij de supermarkt en er staat op 1 liter, dan verwacht ik ook dat daar 1 liter in zit..
Wat is dat nou voor complete onzin. Een patch met nieuwe content is hooguit 1 keer per maand. En daarnaast, bij normale maintenance zijn ze over het algemeen eerder klaar, daar hoor je niemand over. En je link met diefstal of misleiding slaat ook kant noch wal, vaak geven ze keurig aan als het uit loopt, met een rede. Denk je dat blizzard er op dat moment wat aan kan doen. Die hebben 5 miljoen spelers tevreden te houden, enig idee wat voor hardware en systeembeheer daar voor nodig is? Daarnaast, je vergelijking met een pak melk is waardeloos. Je weet dat er maintenance is en dat die uit kan gaan lopen. In dat geval weet je dat er dan ook geen liter melk in je pak zit (toch). Dan koop je het toch lekker niet? :/

[ Voor 3% gewijzigd door Mojo op 04-01-2006 18:14 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Al ik een pak melk koop bij de supermarkt en er staat op 1 liter, dan verwacht ik ook dat daar 1 liter in zit.
Waar staat dat je 30 dagen 24/7 kunt spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

[...]

Je kan moeilijk zeggen dat de problemen bij Blizzard sporadisch zijn of meer toeval. Bij elke patch/ grotere bezigheid is het weer raak. Kijk maar naar de laatste 4-5 maanden.

Nou wil ik niet klagen over het spel, begrijp mij niet verkeerd, maar ik ben niet te spreken over de manier waarop Blizz soms omgaat met haar spelers, zeker omdat je ondertussen wel fijn doorbetaald terwijl de server down is.
ach maar gelukkig zijn ze dan wel weer zo aardig om je extra dagen te geven (ik heb er tenminste weer extra dagen op mijn account staan)
Niet dat ik het erg goed vind dat ik niet kan spelen op de momenten waar ik wil (nu dus) maar je krijgt een "vergoeding".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ze lopen vandaag wel heel hard uit :D

Al vanaf 3 uur snachts ligt Genjuros eruit. Hopen dat ie snel up komt, ik wil mn nieuwe staff of dominance zien. Overigens begrijp ik wel van de US forums dat deze patch volkomen vol zit met bugs, heeft iemand dit al kunnen testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Solomo schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 18:17:
ach maar gelukkig zijn ze dan wel weer zo aardig om je extra dagen te geven (ik heb er tenminste weer extra dagen op mijn account staan)
Niet dat ik het erg goed vind dat ik niet kan spelen op de momenten waar ik wil (nu dus) maar je krijgt een "vergoeding".
Absoluut, en over het algemeen is die vergoeding meer dan de schade, dus netto hou je er aan over. Ik vind dat Blizzard sommige dingen anders aan moet gaan pakken (queues van meer dan 15 minuten; server afsluiten voor nieuwe accounts, klaar) maar vooralsnog doen ze het prima. Ik vind ook dat er in een hele korte tijd HEEL veel gratis nieuwe content bij komt. Iets waar ze wat mij betreft een pluim voor verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Solomo schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 18:17:
[...]

Allemaal leuk en aardig, maar op dit moment kom ik niet eens bij mijn account :P

Ook nog steeds niet op Hellscream..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Hydra schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 18:22:
[...]

Absoluut, en over het algemeen is die vergoeding meer dan de schade, dus netto hou je er aan over. Ik vind dat Blizzard sommige dingen anders aan moet gaan pakken (queues van meer dan 15 minuten; server afsluiten voor nieuwe accounts, klaar) maar vooralsnog doen ze het prima. Ik vind ook dat er in een hele korte tijd HEEL veel gratis nieuwe content bij komt. Iets waar ze wat mij betreft een pluim voor verdienen.
Eensch, al is het natuurlijk een wisselwerking. 5 miljoen accounts betalen, daar kan je natuurlijk prima content mee laten bouwen. Ik bedoel, het is een MMORPG afterall, en een MMORPG zonder geregelde nieuwe content is gedoemd om een vroegtijdige dood te sterven. Wij betalen, zij maken, en al het gezeur over servers down, ach. Ik kan me er over gaan opwinden, maar tis gewoon een geniale game, dus ik laat het maar. Ze fixen het uiteindelijk toch wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hydra schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 18:22:
[...]

Mwah... Hulde voor de nieuwe content en de gratis dagen. Maar tegelijkertijd zijn de servers nou niet echt stabiel te noemen (inlogserver... hebben ze er maar 1 van ofzo? ) en er zijn oude bugs die nog steeds niet zijn verholpen.

Bovendien, wat heb ik aan gratis dagen als ik wil spelen, maar de servers zijn offline? ;)

Overall doen ze het redelijk denk ik, net goed genoeg om er voor te zorgen dat er niet te veel mensen mee stoppen, maar goed, wie ben ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste US guild AQ Poging eindbaas (Ja, ik weet het, het is verdomd snel):
http://www.futurekingz.com/aqt.wmv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 18:49:
WTF...hoezo snel die poort open hebben. Is dat niet op test opgenomen?

Edit: komt met 16k/sec binnen, ga'k niet op wachten :)

[ Voor 9% gewijzigd door Hydra op 04-01-2006 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 18:53:
[...]

WTF...hoezo snel die poort open hebben. Is dat niet op test opgenomen?

Edit: komt met 16k/sec binnen, ga'k niet op wachten :)
Ik denk het ook, heb het van een ander forum, en us forum is offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 20:32
Dat is inderdaad snel, betekend dat dat er geen world event nodig is voor het openen van die instances ;)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:47
lol warrior rent naar boven, creert rage, boem, dode tank :D

foute shit ;)

ometh mod is kapot, allinoneinventory is kapot, ctRA is kapot. ALLES :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt dat er toch een andere aanpak nodig is :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doh, dubbel

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2006 19:16 . Reden: dubbel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is van de test servers, niet van 1.9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb weer eens een vaag probleem :(
Ik kan niet meer connecten, server is gewoon up, ben net te lang afk geweest en ben gedisconnect.. Nu kom ik er gewoon niet meer op :( Wie o Wie weet wat ik moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 19:28:
Ik heb weer eens een vaag probleem :(
Ik kan niet meer connecten, server is gewoon up, ben net te lang afk geweest en ben gedisconnect.. Nu kom ik er gewoon niet meer op :( Wie o Wie weet wat ik moet doen?
join the group.. wilde ff CTRA installeren, omdat ik naar ubrs ging.... nu hangt ie bij "handshaking" ..

blizzard, shake this :(

/edit ik zit er nu weer in..

woot

[ Voor 6% gewijzigd door BootVluchteling op 04-01-2006 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Zo ben maar een Human Warrior begonnen! :) Weer eens wat anders dan een warlock.
Alleen kan niet echt goede guides vinden (wow-europe enzo allemaal down of onwijs traag :P). Dus hebben jullie misschien wat tips :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

BootVluchteling schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 19:33:
[...]

join the group.. wilde ff CTRA installeren, omdat ik naar ubrs ging.... nu hangt ie bij "handshaking" ..

blizzard, shake this :(

/edit ik zit er nu weer in..

woot
Ze kunnen me nog meer vertellen! Als je al een jaar lang officieel live bent en nog steeds gaat elke woensdag de hele santemekraam tegen de vlakte, dan is er iets serieus mis met je infrastructuur! Hydra blijft ze wel verdedigen maar geef toe, hoe normaal is het dat je naar een jaar live nog steeds niet in de gaten hebt dat er blijkbaar een stel kneuzen in je bedrijf rondlopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
HTT-Thalan schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 19:57:
[...]

Ze kunnen me nog meer vertellen! Als je al een jaar lang officieel live bent en nog steeds gaat elke woensdag de hele santemekraam tegen de vlakte, dan is er iets serieus mis met je infrastructuur! Hydra blijft ze wel verdedigen maar geef toe, hoe normaal is het dat je naar een jaar live nog steeds niet in de gaten hebt dat er blijkbaar een stel kneuzen in je bedrijf rondlopen :(
true... vind het jammer maar heb het maar geaccepteerd.. wat doe je eraan..?
McFlipp schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 19:55:
Zo ben maar een Human Warrior begonnen! :) Weer eens wat anders dan een warlock.
Alleen kan niet echt goede guides vinden (wow-europe enzo allemaal down of onwijs traag :P). Dus hebben jullie misschien wat tips :)
welke realm??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Stormrage, why? :)

(Ja Tsukasa had daar al een lvl 8 char, dus maar daar gegaan :) Weet verder niet of het een leuke realm is :?)

[ Voor 29% gewijzigd door McFlipp op 04-01-2006 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat de problemen nog heel lang gaan duren.. waarschuwing bij het opstartscherm is verdwenen.. Nordrassil staat nog niet in realmlist helaas, maar denk niet dat dat nog heel lang gaat duren

Nikos tikt in de tussentijd zeer ongeduldig met zijn vingers op het bureau

edit:
denk dat ik er misschien toch naast zit: The problem is related to the quest logs of players in the world. At this time our technical teams are working diligently to restore service to its fullest.

Blizzard speak for "A techie deleted an important database, and now they are looking for the backup."

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2006 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 13:39

Jumpiefox

Hoi ?

Echt blizzard weer hoor :/ FF lekker weer een aantal servers erbij naaien..normaal kan ut me niet veel schelen doe wel gewoon lekker wat anders maar jah..blijft toch de AQ opening waar veel servers eerste van willen worden, niet echt veel kans meer nu als een low pop server met 1 dag acherstand.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al mijn addons kapot :(

Achja, komt wel weer goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 20:56:
Al mijn addons kapot :(

Achja, komt wel weer goed :)
Ik merkte het ook ja, compleet titanpanel en CTmod naar de filistijnen, heerlijk.

Ze maken meer stuk dan ze oplossen met die patches :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Bah! Sinds de nieuwe patch heeft de UI scale functie ook grip op de addons.
Als ik de UI enorm laat verkleinen is MonkeyQuest bijvoorbeeld amper te lezen, anders addons worden hierdoor ook enorm klein.
Is hier ook een oplossing oid voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Laatst online: 23-05 19:48
HTT-Thalan schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 21:12:
[...]

Ik merkte het ook ja, compleet titanpanel en CTmod naar de filistijnen, heerlijk.

Ze maken meer stuk dan ze oplossen met die patches :(
die add-ons worden toch niet officiëel ondersteund door Blizzard, dus je mag niet gaan zeuren dat zij jouw interface verkloten.

Zelf heb ik er ook last van dat mn UI bugged, maarja, komen wel updates van de add-ons aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ook een leuk lijst met welke talents het best zijn om te kiezen. Ik wil namelijk niet van alles een beetjes goed zijn :P Iemand had een keer een linkje gepost, maar die doet het helaas niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Goed, ik ben dus een warrior. En nu dacht ik om maar Mining en Engineering te nemen als professions. Is dat een goed idee?
Dat blacksmithing is wel leuk, maar de items die je kunt vinden in high lvl instances zijn toch wel beter dan degene die je kunt maken (toch?) en tja dan ga ik liever voor die items ;) En met engineering + mining kan je redelijk wat geld verdienen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog meer mensen problemen dat het scherm om de zoveel seconden voor een paar seconden bevriest?
Meerdere lui in mn guild hebben er last van, van de 4 hunters hebben er 2 daar last van dus geen razorgore vanavond =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik kan het niet vinden in dit topic (ja heb de search optie gebruikt) maar ik kan me heugen dat er ooit een soortgelijk probleem gepost werd ergens in een WoW topic.

Sinds de patch kan ik niet meer inloggen, de reden: tijdens het inloggen geeft ie een foutmelding: You have used up your prepaid time for this account. Please purchase more to continue playing.

En dat terwijl ik al bijna een jaar met credit card betaal :?

Op http://www.wow-europe.com/en kan ik niet komen, laat staan op de account management pagina :/

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veritas
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 15:15

Veritas

concedo nulli

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 20:17:
Ik denk niet dat de problemen nog heel lang gaan duren.. waarschuwing bij het opstartscherm is verdwenen.. Nordrassil staat nog niet in realmlist helaas, maar denk niet dat dat nog heel lang gaat duren

Nikos tikt in de tussentijd zeer ongeduldig met zijn vingers op het bureau

edit:
denk dat ik er misschien toch naast zit: The problem is related to the quest logs of players in the world. At this time our technical teams are working diligently to restore service to its fullest.

Blizzard speak for "A techie deleted an important database, and now they are looking for the backup."
Hmm, waar heb je die quote vandaan? Welk forum is dat? Op het maintenance forum van Blizzard staat nog steeds dat de bekende 5 servers om 16:00 uur up zullen zijn. Hoe bedoel je die gasten hebben een bord voor hun kop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 16-09 10:12
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 21:35:
Nog meer mensen problemen dat het scherm om de zoveel seconden voor een paar seconden bevriest?
Meerdere lui in mn guild hebben er last van, van de 4 hunters hebben er 2 daar last van dus geen razorgore vanavond =/
Dat is een CTRA bug. Zet de borders uit en het wordt een stuk minder, maar nog niet helemaal weg... hopelijk snel een nieuwe versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:54
Zeiken over over downtime, ok...

Zeiken over het feit dat blizzard je addons molt? omg, hoe dom kan je zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 16-09 10:12
Zit trouwens te twijfelen tussen +55 healing en +22 int enchant. Wat is nou eigenlijk beter? Ik heb 20 heals in 1 gevecht nodig wil ik het 'eruit' halen. Heb zo'n +200 healing op m'n gear, dus kan nog wel wat meer gebruiken lijkt me, maar aan de andere kant heb ik het idee dat ik 20 heals in 1 gevecht nooit haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Klopt het dat ik niet op de realms kan waar ik characters op heb gemaakt, maar wel op de realms waar ik niks heb gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 02:09
22:15 CET - Update:
During the scheduled weekly maintenance a network outage resulted in the failure of a supporting system of the following Realms:
Balnazzar
Genjuros
Hellscream
Laughing Skull
Magtheridon
Nordrassil

The problem is related to the quest logs of players in the world. At this time our technical teams are working diligently to restore service to its fullest but we don't expect to restore full operation on these servers tonight (Wednesday).
We will be providing an ETA as soon as we have more information.

helaas is Nordrassil de server waar ik op speel :( en het zal nog wel even duren voor ze weert online zijn(morgen pas denk ik zo te lezen uit die post)

:'( 8)7 :'( 8)7 :'( /em afkick verschijnselen

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veritas
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 15:15

Veritas

concedo nulli

tntkiller schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 23:24:
22:15 CET - Update:
During the scheduled weekly maintenance a network outage resulted in the failure of a supporting system of the following Realms:
Balnazzar
Genjuros
Hellscream
Laughing Skull
Magtheridon
Nordrassil

The problem is related to the quest logs of players in the world. At this time our technical teams are working diligently to restore service to its fullest but we don't expect to restore full operation on these servers tonight (Wednesday).
We will be providing an ETA as soon as we have more information.

helaas is Nordrassil de server waar ik op speel :( en het zal nog wel even duren voor ze weert online zijn(morgen pas denk ik zo te lezen uit die post)

:'( 8)7 :'( 8)7 :'( /em afkick verschijnselen
GODDAMNIT.

Das balen zeg. Ik heb heel de dag geen reet gedaan omdat ik telkens dacht dat -ie elk moment weer up zo komen. (Speel ook op Nordrassil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:03

Bezulba

Formerly known as Eendje

DenMan schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 21:38:
Ik kan het niet vinden in dit topic (ja heb de search optie gebruikt) maar ik kan me heugen dat er ooit een soortgelijk probleem gepost werd ergens in een WoW topic.

Sinds de patch kan ik niet meer inloggen, de reden: tijdens het inloggen geeft ie een foutmelding: You have used up your prepaid time for this account. Please purchase more to continue playing.

En dat terwijl ik al bijna een jaar met credit card betaal :?

Op http://www.wow-europe.com/en kan ik niet komen, laat staan op de account management pagina :/
same here, beetje vaag. morgen maar opnieuw proberen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
Hoe zou je dat kunnen tanken als je doodgaat voordat je uberhaupt een beetje aggro hebt en die kan houden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:03

Bezulba

Formerly known as Eendje

Mojo schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 18:13:
[...]

Wat is dat nou voor complete onzin. Een patch met nieuwe content is hooguit 1 keer per maand. En daarnaast, bij normale maintenance zijn ze over het algemeen eerder klaar, daar hoor je niemand over. En je link met diefstal of misleiding slaat ook kant noch wal, vaak geven ze keurig aan als het uit loopt, met een rede. Denk je dat blizzard er op dat moment wat aan kan doen. Die hebben 5 miljoen spelers tevreden te houden, enig idee wat voor hardware en systeembeheer daar voor nodig is? Daarnaast, je vergelijking met een pak melk is waardeloos. Je weet dat er maintenance is en dat die uit kan gaan lopen. In dat geval weet je dat er dan ook geen liter melk in je pak zit (toch). Dan koop je het toch lekker niet? :/
kvind het huilen bij een grote patch (Wat dit is) ook echt compleet nutteloos.. alle 5 miljoen wow spelers willen die nieuwe content zien, dus gaan ze allemaal tegelijk proberen in te loggen.. daar kan je geen servers tegen aangooien want morgen staat 75% daarvan dan weer nixs te doen.. goede investering is dat dan..

ik zit nu ook met een "your gamecard has expired" error.. kheb zoiets van och.. boeiuh kijk morgen wel of er wat aan te doen valt.. filmpje kijken en hop morgen zal het vast beter gaan

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
  • Laatst online: 06-09-2024

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hidde schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 23:35:
[...]

Hoe zou je dat kunnen tanken als je doodgaat voordat je uberhaupt een beetje aggro hebt en die kan houden??
Waarschijnlijk zal die baas niet op de gebruikelijke manier met tanken moeten worden verslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ill-Skillz schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 21:56:
[...]

Hmm, waar heb je die quote vandaan? Welk forum is dat? Op het maintenance forum van Blizzard staat nog steeds dat de bekende 5 servers om 16:00 uur up zullen zijn. Hoe bedoel je die gasten hebben een bord voor hun kop....
mensen hebben het al gemeld,
Ik zal des ondanks even een linkje plaatsen waar wat meer info gaat komen (startpost wordt vernieuwd, rest van het topic is een en al whining en niet echt de moeite waard om te lezen) http://forums-en.wow-euro...-general-en&T=750315&P=16
mensen van Nordrassil, namen?
NIkos lvl 58 pala, Guild: Elders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 15:42:
[...]

het is een questitem en dus niet te verkopen
Niet BoP, gewoon een wit item wat op AH te plaatsen is
[...]

linkje aub
http://www.thottbot.com/?qu=3843

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 02:09
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 00:05:
[...]

mensen hebben het al gemeld,
Ik zal des ondanks even een linkje plaatsen waar wat meer info gaat komen (startpost wordt vernieuwd, rest van het topic is een en al whining en niet echt de moeite waard om te lezen) http://forums-en.wow-euro...-general-en&T=750315&P=16
mensen van Nordrassil, namen?
NIkos lvl 58 pala, Guild: Elders
casini lvl 56 (had nu 57 geweest als de server up had geweest) clan:horde-empire

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Stop met whinen over de downtime, jezus!
Trouwens de nieuwe art ziet er vet uit :D En hoor veel paladins roepen dat ze de talents toch erg fijn vinden, toch wel coole patch achteraf dus ;)

En als bonus! Geen nerf op de rogue's dit keer ;) Laten we feesten! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:32

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Kan je met Direct Bank meteen spelen als je een 'prepaid' kaart besteld? Of moet je dan wachten en krijg je dat per post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Als je van plan bent ZG te doen, don't bother. We hebben net ZG gecleared en Hakkar is bugged. Iedereen krijgt nu corrupted blood, en de encounter is onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hier ben ook van Nordrassil.
Mobsta, lvl 59 Ud mage guild is Tainted.

well jammer van die downtime, maar mij kunnen die quests niets schelen, ben toch aan het grinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
RaseriaN schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 00:32:
Stop met whinen over de downtime, jezus!
Trouwens de nieuwe art ziet er vet uit :D En hoor veel paladins roepen dat ze de talents toch erg fijn vinden, toch wel coole patch achteraf dus ;)

En als bonus! Geen nerf op de rogue's dit keer ;) Laten we feesten! :Y)
Talents zijn heerlijk IMO. Ik heal meer, kan makkelijker aggro houden (Righteous Fury + Sanctity aura + Consecration + Judgement of the Crusader + Seal of Righteousness = heerlijke single mob aggro) en ik doe ook nog wat meer dmg dan met 1.8. Eigenlijk hebben we in de talents gewoon gekregen wat we wilden, alleen de meesten zien het gewoonweg niet.

Dit is trouwens uiteindelijk m'n spec geworden, voor de mensen die het interessant vinden. :P Erg lekkere PvE build al zeg ik het zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:48
EmielC schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 18:13:
Klopt het dat ik nu niet kan inloggen op Agamaggan? Ik ben bij een vriend en het kan ook de settings van zijn router liggen... Authenticating blijft een half uur staan of zo :S
Whoot eindelijk nog een andere agamaggan speler hier op GoT, Leuk he al die spanjaarden :D, Maar bij mij is agamaggan ook down iig. Wat is jou ingame naam, misschien ken ik je wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Vandaag besloten dat ik ermee op houd. Dit spel is te verslavend
Alle chars leegemaakt.
Alle nuttige dingen doorgemaild. (medelijde met degene die die bom heeft ontvangen (alle bankslots zaten vol met 16 slotters.))
Daarna alle gear Dusted (33 Nexus crystals)
En daarna 5 keer "delete" in getyped.

Vaarwel WoW

[ Voor 7% gewijzigd door DRaakje op 05-01-2006 02:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Laatst online: 23-05 19:48
DRaakje schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 02:56:
Vandaag besloten dat ik ermee op houd. Dit spel is te verslavend
Alle chars leegemaakt.
Alle nuttige dingen doorgemaild. (medelijde met degene die die bom heeft ontvangen (alle bankslots zaten vol met 16 slotters.))
Daarna alle gear Dusted (33 Nexus crystals)
En daarna 5 keer "delete" in getyped.

Vaarwel WoW
lastige keuze, hoop dat je er geen spijt van gaat krijgen.

Ik had de chars lekker laten staan, Blizzard zal zen ooit weggooien, had je ooit misschien terug kunnen gaan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 09:22
Klote, we krijgen Magmadar maar niet down... we blijven steken op 30% , zelfs met 3 tranqshots...

iemand nog een tipje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Qoriox schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 07:52:
Klote, we krijgen Magmadar maar niet down... we blijven steken op 30% , zelfs met 3 tranqshots...

iemand nog een tipje ?
hoe staan jullie en waar staan jullie? wat is jullie huidige tactiek?

wij hebben healers op max range van de MT damage dealers achter hem (met genoeg ruimte om als mage net out of fear range te kunnen nuken)

en dan maar dmg doen MT zorgen dat ie tremor/fear ward heeft en gaan (in een notendop)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Magma wordt helemaal links in de hoek getanked, met zijn rug naar ons (nou ja, dat proberen we). MT heeft 3 healers die rondom aan het rennen zijn, tremor totems up (werkt idd aardig) Probleem is dat na een tijdje, laten we zeggen rond 45%, hij teveel damage dealers " random " heeft gekilled.

Tenminste, dat denk ik. Dat random killen, gebeurd dat alleen in een frenzy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Qoriox schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 08:14:
Magma wordt helemaal links in de hoek getanked, met zijn rug naar ons (nou ja, dat proberen we). MT heeft 3 healers die rondom aan het rennen zijn, tremor totems up (werkt idd aardig) Probleem is dat na een tijdje, laten we zeggen rond 45%, hij teveel damage dealers " random " heeft gekilled.

Tenminste, dat denk ik. Dat random killen, gebeurd dat alleen in een frenzy?
mja wij tanken hem dus met de rug naar de dmg dealers, en niet in de hoek maar in het midden

dit omdat als mag tussen de healers en de tank staat de healers binnen fear range staan van magmadar

M = Magmadar
T = Tank

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Damage dealers

M
       T

Healers

1 a 2 healertjes mee voor de dmg dealers (als we genoeg healing power hebben)
tank healing doen we nog steeds met 2 groups in rotation

Als je damage dealers dood gaan dan blijven ze te lang staan melee bij ons krijgt in principe geen heals, of iig ze moeten er niet op rekenen, na een fear dus bandage indien nodig en zorgen dat ze uit de laval dots komen

[ Voor 13% gewijzigd door Bokkie op 05-01-2006 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Laatst online: 01-09 18:47
RaseriaN schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 00:32:
Yeps ben achteraf zeer te vreden ^_^ ben nu 33/0/18 gespecced en dps is zeker beter geworden, en het mooiste is je kan op knopjes drukken er gebeurt van alles! Ben nu tenminste actief bezig in combat/grinden. Wat ik wel wat minder vind is dat je nu idd die raidblessings hebt gekregen, maarrrr het schijnt dat je voor bijvoorbeeld Greater Blessing of Wisdom, de nieuwe rank Blessing of Wisdom nodig hebt uit Ahn blabla. En daar zie ik mezelf binnenkort nog niet rond wandelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Owhkee,dd worden niet gehealed.. dus tank op magma, met rug naar dd toe, 2 groepen healers op tank, backup tank.. en dd kunnen volluit gaan ?

[ Voor 63% gewijzigd door M617573 op 05-01-2006 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 23:26

Paladin

Play Ball!

Mensen misschien hele stomme vraag, maar kan het antwoord even zo snel niet vinden. Er zijn nu soulchart bags uitgekomen, vervangen deze een normale backpack of is het extra, dus ipv 5 heb je dan 5+1 soulshard?

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Net als bij hunters (quiver/ammopouch) vervangen ze 1 Bag slot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Qoriox schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 08:27:
Owhkee,dd worden niet gehealed.. dus tank op magma, met rug naar dd toe, 2 groepen healers op tank, backup tank.. en dd kunnen volluit gaan ?
damage dealers moeten altijd op hun aggro letten

dd staan achter hem voor ze breath dacht ik als hij feared doet niemand damage totdat de tank hem weer terug heeft

belangrijk is dat de dmg dealers niet blind gaan beuken maar ook op hun eigen hp letten en de tijd nemen om te bandagen

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.