Hydra schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 17:16:
[...]
Dat is niet waar. Alleen op patch dagen loopt het vaak wat uit, maar dat komt voor een deel ook omdat iedereen meteen die nieuwe patch wil hebben. En op patch dagen moet je niet klagen IMHO.
Het loopt wel vaker 'wat' uit... soms meer dan 8-9 uur!
Je betaalt gemiddeld voor 30 dagen, waarvan je er 2-3 per maand NIET kan spelen. Dat is toch wel vrij gortig zeg ik dan maar. Ik betaal niet om de melding 'server not available' te zien. Als dat soort dagen niet 'vergoed' worden is dat wat mij betreft diefstal of misleiding.
Al ik een pak melk koop bij de supermarkt en er staat op 1 liter, dan verwacht ik ook dat daar 1 liter in zit.
Je kan moeilijk zeggen dat de problemen bij Blizzard sporadisch zijn of meer toeval. Bij elke patch/ grotere bezigheid is het weer raak. Kijk maar naar de laatste 4-5 maanden.
Nou wil ik niet klagen over het spel, begrijp mij niet verkeerd, maar ik ben niet te spreken over de manier waarop Blizz soms omgaat met haar spelers, zeker omdat je ondertussen wel fijn doorbetaald terwijl de server down is.
[
Voor 6% gewijzigd door
MGSNK op 04-01-2006 17:59
]
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life