Wie gaat er voor Crit dan?? Engessa?Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 14:36:
Al onze mages gaan voor +dmg (op 1 uitzondering die voor +crit gaat). Met +230dmg heb ik unbuffed nog altijd 7000 mana. Op een enkele uitzondering na heb ik daar meer dan genoeg aan. Samen met evocation en mijn stenen is dat bijna niet op te krijgen.
Zou dus niet weten wat ik met meer int/mana zou moeten de extra dmg is altijd lekker. Aggro management is daarbij nog goed te doen, alleen met critten moet je een beetje uitkijken, maar onze MT kan dat meestal ook goed aan.
Magoe, ik ga dus ook voor +dmg, zit nu op +260 en m'n base bolletjes doen zo'n 710/760 dgm.
En voor mij is int mega belangrijk (ben nml een elemental build) en toch red ik het met mijn mana pool in elk gevecht to nu toe zonder problemen met m'n mana (elementals hebben dus nix in de arcane tree dus ook geen evocation). Zelfs Ragnaros is geen probleem met mijn huidige setup en ik zal dus ook sneller voor een spellpower enchant kiezen (welke ik dus ook heb).
ow en fyi bij een mage is niet 100int gelijk aan 1% crit maar 59int. Een lvl60mage heeft nml een 5% base crit kans op dat lvl.