Ik vind DiE ook een fijne guild. Blij om te lezen dat jij het ook vind ^^ImdaMned schreef op donderdag 29 december 2005 @ 00:50:
Wat ik heb gehoord (yay, geruchtenmachine ftw) is dat er een ragnaros loot is geninjaad
**edit**
http://forums-en.wow-euro...t=2315&p=1&tmp=1#post2315
zie ook de reacties van DiE fijne guild...
Snap dat niet dat ze free for all gebruiken, masterloot ftwImdaMned schreef op donderdag 29 december 2005 @ 00:50:
Wat ik heb gehoord (yay, geruchtenmachine ftw) is dat er een ragnaros loot is geninjaad
**edit**
Sorry hoor maar waarom hebben ze geen Masterloot aanstaan?
Sommige guilds hebben geen ML omdat dat redelijk buggy was, nu is het een stuk beter. Verder gebeuren dit soort dingen wel vaker. Zo zijn er meerdere gevallen van ninja looten van nefarian enzo. Part of the game.
Vind het vervelend voor br, ken veel van hun members maar ik moest toch lachen toen ik dat hoorde.Wiebbe schreef op donderdag 29 december 2005 @ 02:03:
omg, te goed. Die opmerking voor de ninja: "wat een vertrouwen weer", haha te funny..

En waarom er ffa aanstaat, masterloot werkt niet perfect en het is daarom makkelijker om ffa te gebruiken, je moet toch wel je eigen members kunnen vertrouwen?
Ja doe maar.
BWL heeft minder trash dan MC maar meer dan 1 kamer. Na Vael is er een kamer met wat packs die de 1e keer wel irritant kunnen zijn. Dan is er na die packs de suppression room. Daarin staan een zootje traps die rogues moeten disarmen (eindelijk, we zijn nuttig!) en dan moet je je door 2 verdiepingen aan irritantje welpjes (denk onyxia) en dragonkin heenwerken. Aan het eind van de 2e verdieping zit Broodlord en als je wiped mag je de suppresion room nog een keer doen. Komt wel weer bij kijken dat Broodlord vrij makkelijk is.
Vervolgens zit na Broodlord een laboratoriumpje met wat gespuis. Verschillende drakonids (dragonkin/humanoid kruising?) die resistant zijn tegen 4 soorten magic en vulnerable voor 1, goblins en irritante casters in packs van verschillende grootte.Het lab heeft wel aardig wat van deze packs.
Gelukkig zijn deze trashmobs niet zo saai als in MC en ook niet zo veelvuldig.
Vervolgens zit na Broodlord een laboratoriumpje met wat gespuis. Verschillende drakonids (dragonkin/humanoid kruising?) die resistant zijn tegen 4 soorten magic en vulnerable voor 1, goblins en irritante casters in packs van verschillende grootte.Het lab heeft wel aardig wat van deze packs.
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
En nog het beste van alles is dat de thrash in BWL niet respawned en je dus niet dezelfde troep moet killen als je de volgende dag verder gaat. Behalve als je wiped op Broodlord natuurlijk, dan mag je nog een keer de supression room doenImodium schreef op donderdag 29 december 2005 @ 03:37:
BWL heeft minder trash dan MC maar meer dan 1 kamer. Na Vael is er een kamer met wat packs die de 1e keer wel irritant kunnen zijn. Dan is er na die packs de suppression room. Daarin staan een zootje traps die rogues moeten disarmen (eindelijk, we zijn nuttig!) en dan moet je je door 2 verdiepingen aan irritantje welpjes (denk onyxia) en dragonkin heenwerken. Aan het eind van de 2e verdieping zit Broodlord en als je wiped mag je de suppresion room nog een keer doen. Komt wel weer bij kijken dat Broodlord vrij makkelijk is.

ach ja shit happensM1lamb3r schreef op woensdag 28 december 2005 @ 23:35:
[...]
Mwah een gedeelte van de bosses is wel te taunte hoor (iig de drakes zeker, anders zouden die onmogelijk zijn ;p)
btw zwaar kut wat er vanavond bij jullie is gebeurt
en DiE? who cares
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Gezellige server da bloodscalp alsik het zo zie...
Horde-guild wordt geninjad en deze hele guild wordt afgezeken door zowel Horde als Alliance...
Ben blij dat de guilds op Stormrage toch een stuk volwassener zijn... daar heerst iig duidelijk mutual respect tussen guilds. Whatever daar gebeurt de guilds zullen bij ons elkaar helpen (ok.. enkele kansloze guilds daar gelaten, maar de grootste guilds zijn iig volwassen genoeg).
Horde-guild wordt geninjad en deze hele guild wordt afgezeken door zowel Horde als Alliance...
Ben blij dat de guilds op Stormrage toch een stuk volwassener zijn... daar heerst iig duidelijk mutual respect tussen guilds. Whatever daar gebeurt de guilds zullen bij ons elkaar helpen (ok.. enkele kansloze guilds daar gelaten, maar de grootste guilds zijn iig volwassen genoeg).
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Wat ik mij dan afvraag, er wordt geninja'd, wat normaal gesproken iedereen verachtelijk vind, maar in dit geval wordt het toegejuigd en er staan ook reacties bij als " what goes around comes around".
Kan iemand dit wellicht toelichten? Heeft BR een geschiedenis met ninja'ing?
Kan iemand dit wellicht toelichten? Heeft BR een geschiedenis met ninja'ing?
Officer van BR hier 
De ninja-actie werd gedaan door de character "Xanx". Deze character werd echter niet bestuurd door de oorspronkelijke speler, maar door "Knaken". Met deze persoon hebben we al vaak overhoop gelegen en hij is enkele weken geleden uit de guild gezet. Reden?
[Flashback]
Hij zat te lamen (wat ie vaker deed). We ging een keer naar MC en dmv auto-invite (rakeyword) invite hij zichzelf en gaat lekker de instance in. Nu kon 1 member niet mee, dus moest hij eruit (uit MC), wat hij vervolgens weigerde. Pas na een aantal zeer 'aanmoedigende' PM'etjes ging hij uit MC. Later op de avond, toen we voor Ragnaros stonden, deed ie hetzelfde en leavede hij de party niet. Hij ging een beetje kloten bij MjD (Rag was nog niet gesummoned) en liep gewoon iedereen op te fokken. Op dat moment is hij gekicked uit de guild.
[/Flashback]
Op een of andere manier had Knaken dus het gevoel dat wij hem genaaid hadden, terwijl hij zelf de grote eikel is die nix meer dan 10 ton mest in z'n strot verdiend, maargoed, da's een compleet ander onderwerp
Omdat hij nog een leuke 'payback-actie' wilde doen, kaapte hij het account van Xanx (dat was tot gisteren ook een guildie), kan alleen niet melden of het met of zonder toestemming van de oorspronkelijke speler was.
En toen de hamer van Ragnaros vrolijk in de lava spetterde, lootte Knaken dus de loot. Misschien wel ff een leuk detail: eik vinden we het niet zo erg. Ragnaros is op Farmstatus, dus de loot komt wel weer. We deden gisteravond Ragnaros om em in 1x down te krijgen, en da's gewoon gelukt.
En dan hebben we nog DiE. Guild met een (te) groot ego. DiE is ons altijd 1 stap voorgeweest, dat weten wij BR'etjes. Dit vinden we ook niet erg, want je kan niet altijd de beste zijn. Alleen DiE is kennelijk verrukt van hun voorsprong (die steeds kleiner wordt) en blaast hiermee hun ego alleen nog maar verder op. Ze gedragen zich uiterst lame, onder andere door de kinderachtigheid in het bewuste ninja-topic @ blizz realm forum. Ze genieten van het leed (wat het dus eik niet is) van een ander, en het liefst van dat van ons. Maar ach, zo zijn ze, wij negeren ze, ze verdienen nix meer.
Maargoed, dit kan altijd gebeuren. Erg is het eigenlijk niet. En ja, we gebruiken geen ML omdat we iedereen vertrouwen in de guild. Dat dit gebeurd is niet anders, maar nu zijn de laatste lame-factoren ook weggewerkt.
De ninja-actie werd gedaan door de character "Xanx". Deze character werd echter niet bestuurd door de oorspronkelijke speler, maar door "Knaken". Met deze persoon hebben we al vaak overhoop gelegen en hij is enkele weken geleden uit de guild gezet. Reden?
[Flashback]
Hij zat te lamen (wat ie vaker deed). We ging een keer naar MC en dmv auto-invite (rakeyword) invite hij zichzelf en gaat lekker de instance in. Nu kon 1 member niet mee, dus moest hij eruit (uit MC), wat hij vervolgens weigerde. Pas na een aantal zeer 'aanmoedigende' PM'etjes ging hij uit MC. Later op de avond, toen we voor Ragnaros stonden, deed ie hetzelfde en leavede hij de party niet. Hij ging een beetje kloten bij MjD (Rag was nog niet gesummoned) en liep gewoon iedereen op te fokken. Op dat moment is hij gekicked uit de guild.
[/Flashback]
Op een of andere manier had Knaken dus het gevoel dat wij hem genaaid hadden, terwijl hij zelf de grote eikel is die nix meer dan 10 ton mest in z'n strot verdiend, maargoed, da's een compleet ander onderwerp
En toen de hamer van Ragnaros vrolijk in de lava spetterde, lootte Knaken dus de loot. Misschien wel ff een leuk detail: eik vinden we het niet zo erg. Ragnaros is op Farmstatus, dus de loot komt wel weer. We deden gisteravond Ragnaros om em in 1x down te krijgen, en da's gewoon gelukt.
En dan hebben we nog DiE. Guild met een (te) groot ego. DiE is ons altijd 1 stap voorgeweest, dat weten wij BR'etjes. Dit vinden we ook niet erg, want je kan niet altijd de beste zijn. Alleen DiE is kennelijk verrukt van hun voorsprong (die steeds kleiner wordt) en blaast hiermee hun ego alleen nog maar verder op. Ze gedragen zich uiterst lame, onder andere door de kinderachtigheid in het bewuste ninja-topic @ blizz realm forum. Ze genieten van het leed (wat het dus eik niet is) van een ander, en het liefst van dat van ons. Maar ach, zo zijn ze, wij negeren ze, ze verdienen nix meer.
Maargoed, dit kan altijd gebeuren. Erg is het eigenlijk niet. En ja, we gebruiken geen ML omdat we iedereen vertrouwen in de guild. Dat dit gebeurd is niet anders, maar nu zijn de laatste lame-factoren ook weggewerkt.
[ Voor 96% gewijzigd door Wouter185 op 29-12-2005 09:36 ]
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Verwijderd
Hey mensen vraagje welk lvl moet je hebben om goed uldaman te doen, ik was er namelijk gisteren met een lvl 45 en 41 warrior lvl 43 mage en druid en ik dan een lvl 41 paladin, we hebben Ironaya neergekregen.
Voor de deur van de eindbaas krijg je 4 stenen gollems maar na 2 van die dingen gingen we 1 voor 1 neer.
Terwijl de meeting stone aangeeft 41-51 maar een party van 41 kan hem helemaal wel vergeten....
Maargoed gisteren heeft de Guild Fate de eindbaas van BWL neergekregen hier een fototje van het samenkomen in IF
http://members.home.nl/pi...crnShot_122805_234807.jpg
en nog 1
http://members.home.nl/pi...crnShot_122805_234832.jpg
Dunemaul is de server waar ik op speel btw.
Maare voor de gotters hiero van Fate Nogmaals CG.
P.S. Ik heb dus geen plaatjes hiero gepost omdat ik niet weet hoe ik thumbs kan maken.
Voor de deur van de eindbaas krijg je 4 stenen gollems maar na 2 van die dingen gingen we 1 voor 1 neer.
Terwijl de meeting stone aangeeft 41-51 maar een party van 41 kan hem helemaal wel vergeten....
Maargoed gisteren heeft de Guild Fate de eindbaas van BWL neergekregen hier een fototje van het samenkomen in IF
en nog 1
P.S. Ik heb dus geen plaatjes hiero gepost omdat ik niet weet hoe ik thumbs kan maken.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2005 11:18 ]
Geen ML aan dus wel een beetje eigen schuld imho.
Ik ben regelmatig ML bij MC / ony en het gaat altijd goed zolang je maar leeft en in de instance bent. Als ik dood ga switchen we van ML naar een van de andere officers. Moet er niet aan denken om ffa aan te hebben, sommige members vertrouw ik niet 100% en een foutje kan zo gebeuren.
Ik ben regelmatig ML bij MC / ony en het gaat altijd goed zolang je maar leeft en in de instance bent. Als ik dood ga switchen we van ML naar een van de andere officers. Moet er niet aan denken om ffa aan te hebben, sommige members vertrouw ik niet 100% en een foutje kan zo gebeuren.
Die DiE lui zijn gewoon trieste figuren... er is sprake van enige rivaliteit tussen BlackRaven en DiE, vanwege en of andere Dual tussen Zeent (van BR) en ??? (van DiE)... daar lopen ze blijkbaar nu nog steeds over te fiepen...
[ Voor 54% gewijzigd door IWriteCode op 29-12-2005 13:39 ]
Less = more
Sorry hoor, maar dat "eigen schuld" geouwehoer is dus echt onzin. Ik kan me niet herinneren dat ik tegen de ninja-looter heb gezegd dat ie moest ninja'en en verwacht van mijn collega-officers ook niet dat ze iets dergelijks gezegd hebben. Dus nee, het is niet onze eigen schuld.Stealth2000 schreef op donderdag 29 december 2005 @ 09:29:
Geen ML aan dus wel een beetje eigen schuld imho.
-"Ja, maar hiervoor hebben ze ML"; ja, hiervoor hebben ze ook vertrouwen. ML is nog steeds buggy. We spelen als sinds het begin van MC met FFA, en da's altijd goed gegaan. Als er geninja'ed wordt door iemand die op een ander account speelt en dus niet als ninja aangeduid kan worden voordat hij de daadwerkelijke actie uitvoerd, dan kan je dat niet ruiken.
Verwijderd
eigen schuld, ML verkomt dat soort problemen. Mensen zijn veel te nieuwsgierig wat de loot is, voor je het weet heeft een caster een OEB gebopped.
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2005 09:58 ]
Euhm, deze ninja-loot was de eerste (en de laatste) in onze guild. Mijn guildies weten dat we FFA gebruiken, weten wat ze wel en niet mogen doen, en hebben te veel grijze massa om een OEB te ninja-bop'en. Weet niet hoe je aan het voorbeeld komt, ik hoop maar dat het niet uit eigen ervaring komt.Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 09:57:
eigen schuld, ML verkomt dat soort problemen. Mensen zijn veel te nieuwsgierig wat de loot is, voor je het weet heeft een caster een OEB gebopped.
ML voorkomt deze problemen niet. ML is slechts een halfwerkende oplossing die soms voor nog meer frustratie kan zorgen. Ennuh, wat nu als de ninja-looter het account van de ML kaapt? Dan ben je nog steeds genaaid. Kun je wel gaan zeggen dat die kans zo klein is en dat dat toch niet gebeurd omdat iedereen het doorheeft, maar 't kan nog steeds.
Vertrouwen > ML. Op het moment dat we verplicht ML moeten gebruiken om dit soort acties te voorkomen doe ik /gdisband oid.
Maargoed, wel mooi om te zien dat de meeste mensen dit erger vinden dan wij BR'etjes zelf
[ Voor 17% gewijzigd door Wouter185 op 29-12-2005 10:03 ]
@Wouter
Wat is er tegenwoordig dan nog bugged aan ? Het automatisch overschakelen naar FFA als de ML zich niet in de instance bevindt lijkt me 'working as intended'. Verder heb ik nooit probs gehad met ML. ( Behalve het verkeerd verdelen van loot, maar dat was ik niet ^^ )
Wat is er tegenwoordig dan nog bugged aan ? Het automatisch overschakelen naar FFA als de ML zich niet in de instance bevindt lijkt me 'working as intended'. Verder heb ik nooit probs gehad met ML. ( Behalve het verkeerd verdelen van loot, maar dat was ik niet ^^ )
Verwijderd
Maar een keertje last gehad van een ML bugje, en dat was nadat de masterlooter geroostert werd door een shadowflamepje bij Nef erg vroeg in het gevecht (wat toch zo'n 10 minuten duurt in phase 2). Kon alleen gold looten. Na een paar keer van lootmode gewisseld te zijn, kon een random iemand ineens de loot zien, die ML gemaakt en hup, netjes verdeeld.
Wij hebben echter wel altijd ML aanstaan en dat blijven we wel doen ook. Nu hebben we niet direct een aantal verdachte mensen op de guildlist staan of zo, maar we hebben toch nog wel es wat verloop in de guild en je weet maar nooit hoe gek zo'n nieuwe recruut is ;p En onze loottable suckt normaliter ook dus veel te jatten is er niet, net zoals die ninja hierboven. Het is bij ons bijna zover dat Essence of the Pure Flame bonuspunten oplevert als je het item neemt
Tuurlijk weer typisch dat de guild die mede met ons advies door BWL raast al twee Untamed Blades heeft gehad, en ook nog es Drake Fang Talisman kreeg gisteren
Wij hebben echter wel altijd ML aanstaan en dat blijven we wel doen ook. Nu hebben we niet direct een aantal verdachte mensen op de guildlist staan of zo, maar we hebben toch nog wel es wat verloop in de guild en je weet maar nooit hoe gek zo'n nieuwe recruut is ;p En onze loottable suckt normaliter ook dus veel te jatten is er niet, net zoals die ninja hierboven. Het is bij ons bijna zover dat Essence of the Pure Flame bonuspunten oplevert als je het item neemt
Verwijderd
Ik ben het met Wouter eens eerlijk gezegd. Op het moment dat je geen ffa meer kunt gebruiken binnen de guild kun je net zo goed /gdisband doen.
Wij gebruiken ook gewoon ffa en dat heeft nog nooit problemen gegeven, zou ook niet iemand weten in de guild die dat zou doen (erg veel onderlinge rl-friends ook). En dannog, we killen hem nog wel een keer...
Als iemand ninja'd op de server dan wordt dat onder de gm's meteen bekendgemaakt, die jongen komt geen knappe guild meer in...
Jammer van de loot Wouter maar idd, met Raggie op farmstatus is het inderdaad niet meer dan "jammer" ^^ Vindt het lulliger voor die jongen met wiens account het is gedaan (als het zonder toestemming was offc).
Wij gebruiken ook gewoon ffa en dat heeft nog nooit problemen gegeven, zou ook niet iemand weten in de guild die dat zou doen (erg veel onderlinge rl-friends ook). En dannog, we killen hem nog wel een keer...
Als iemand ninja'd op de server dan wordt dat onder de gm's meteen bekendgemaakt, die jongen komt geen knappe guild meer in...
Jammer van de loot Wouter maar idd, met Raggie op farmstatus is het inderdaad niet meer dan "jammer" ^^ Vindt het lulliger voor die jongen met wiens account het is gedaan (als het zonder toestemming was offc).
Verwijderd
yep, ik stond net buiten je screeniesVerwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 09:27:
Hey mensen vraagje welk lvl moet je hebben om goed uldaman te doen, ik was er namelijk gisteren met een lvl 45 en 41 warrior lvl 43 mage en druid en ik dan een lvl 41 paladin, we hebben Ironaya neergekregen.
en nog 1
kwamen net terug van een ubrs zerg toen we de optocht IF in zagen komen.
massive AoE daar, iedereen mauwen over lag
iig grats voor Fate! Nef down, who's next
Verwijderd
1. ffa wordt meer gebruikt in mc/bwl/ ony dan ML, eigen schuld is bullcrap want dat zeg je ook niet als de ml per ongeluk henk de hunter een sod geeft ipv harry de mage. Vertrouwen+ guildgevoel > bugs + human error
2. DiE was al lame, wordt met de dag lamer. Ze houden ervan om gehaat te zijn, zelfs door eigen faction en veel van die 15 jarige kiddies hebben een ego groter dan destroyer of worlds. Er is veel wrijving tussen BR en DiE ontstaan na het duel met 2x hand of raggie tussen Zeent en Skoog, en volgens mij ook omdat er een DiE member naar BR is gegaan.
3. raggie op farmstatus en een ninjaloot blijft imo vervelend, maar dan alleen voor de 3 mensen die de loot wilden hebben en gelukkig in dit geval was het geen super rare loot en geen wapens
4. Succes met de volgende ragkill BR en kick gewoon alle memebers onder de 21 voor de zekerheid
2. DiE was al lame, wordt met de dag lamer. Ze houden ervan om gehaat te zijn, zelfs door eigen faction en veel van die 15 jarige kiddies hebben een ego groter dan destroyer of worlds. Er is veel wrijving tussen BR en DiE ontstaan na het duel met 2x hand of raggie tussen Zeent en Skoog, en volgens mij ook omdat er een DiE member naar BR is gegaan.
3. raggie op farmstatus en een ninjaloot blijft imo vervelend, maar dan alleen voor de 3 mensen die de loot wilden hebben en gelukkig in dit geval was het geen super rare loot en geen wapens
4. Succes met de volgende ragkill BR en kick gewoon alle memebers onder de 21 voor de zekerheid
Verwijderd
Yikes, gisteren ZG in na MC part 2 en bosses 2, 3 en 4 platgelegd. Laatste dus Bloodlord en die gaf me toch n werelddrop;
Halberd of Smiting en ook nog eens Bloodlord's Defender Allebei ongeveer 6% dropkans en ze droppen samen.
Ik denk dat ZG ineens wel wat meer gewild gaat zijn de komende tijd.
Halberd of Smiting en ook nog eens Bloodlord's Defender Allebei ongeveer 6% dropkans en ze droppen samen.
ohhh man wat vind ik dit jammer voor Blackraven
zoals all gezeged hier, geen ML is ook eigenschuld
hoe bevriend je ook bent en hoe groot de vertrouwen in guild is, doe gewoon ML
je verliest niets, of misschien was HIJ ML ?
anyway ik vind dat echt triest, en nog die reactie van DiE members, ik heb zelf replayed op die topic
(atreyu btw)
anyway ik vind dat echt triest, en nog die reactie van DiE members, ik heb zelf replayed op die topic
(atreyu btw)
War .... War Never Changes!
De eindbaas van Uldaman is veel lastiger dan alles wat verder in de instance rondwandelt. Ik ben met een party van gemiddeld 48 nog dood gegaan, toen we er een lvl 54 en een lvl 60 bij hadden ging hij eindelijk neer.Hey mensen vraagje welk lvl moet je hebben om goed uldaman te doen, ik was er namelijk gisteren met een lvl 45 en 41 warrior lvl 43 mage en druid en ik dan een lvl 41 paladin, we hebben Ironaya neergekregen.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Nah, het was natuurlijk ff schrikken, maar de loot komt wel weer (Rag @ farm) en de stoorzender = voorgoed weg.se7en schreef op donderdag 29 december 2005 @ 13:07:
Tuurlijk, ML zou dit oplossen, maar buiten deze persoon is er NIEMAND in Blackraven waarvoor we ML moeten gebruiken. Persoonlijk zie ik ML als een gebaar van wantrouwen wat niet nodig is. En dat er nu, voor het eerst in al die maanden, misbruik van gemaakt wordt... tsja, zonde, maar we overleven het wel.zoals all gezeged hier, geen ML is ook eigenschuld
Ik weet niet wat je precies bedoeld, maar ik vertrouw op dit moment iedereen in mijn guild met FFA lootmode aan, en de meesten vertrouw ik zelfs genoeg voor het geven van m'n acc.name + pass. Vertrouwen is naar mijn mening essentieel voor een lekkerlopende guild.hoe bevriend je ook bent en hoe groot de vertrouwen in guild is, doe gewoon ML
DiE doet al sinds jaar en dag vreemd tegen ons. In DiE zitten gewoon een aantal rotte appels die de sfeer verneuken. Dat soort rotte appels zitten er ook in BR, hoewel die op dit moment met een gesnoerde mond rondlopen. In het verleden was het dus een Gathring of Rotten Apples daar, vandaar de strijd. BR is daarmee opgehouden, DiE snapt dat nog nietanyway ik vind dat echt triest, en nog die reactie van DiE members, ik heb zelf replayed op die topic (atreyu btw)
[ Voor 4% gewijzigd door Wouter185 op 29-12-2005 15:10 ]
Verwijderd
Hmm achjah dan vanavond maar een run met 2 lvls 60 ofzo
moet dan wel kunnen.
Maare waarom bemoeit DIE zich met andermans zaken eigenlijk, als de guild ffa gebruikt inplaats van ML okey je weet dat dit kan gebeuren maar je gaat er niet vanuit.
Je moet wel je mensen kunnen vertrouwen maar dan nog zou ik gaan voor ML.
Maar thats me
Maare waarom bemoeit DIE zich met andermans zaken eigenlijk, als de guild ffa gebruikt inplaats van ML okey je weet dat dit kan gebeuren maar je gaat er niet vanuit.
Je moet wel je mensen kunnen vertrouwen maar dan nog zou ik gaan voor ML.
Maar thats me
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.
Ik haat corpsecampers
Dan probeer je met je lockje een quest te doen in felwood, waarbij een duo'tje horde omstebeurt bij je lijk wachten terwijl de andere mobs afmaakt, en tegen de tijd dat je eindelijk (omdat je het doodgaan zat was) met je main rogue daarheen gevlogen bent zijn ze gevlucht.
En als combat rogue is een snelle kill er ook niet meer bij
Ja, met al mijn specials, maar 6 minuten cooldown is wat echt bloedjesnel
Ik haat corpsecampers
En als combat rogue is een snelle kill er ook niet meer bij

Verwijderd
Hey mensen is er al enig id eigenlijk over wanneer de volgende update 1.9 komt ik begreep in het nieuwe jaar vanwege kerst en oud en nieuw, die burning crusade mag van mij ook wel snel komen maarja dat gaat helemaal nog lang duren.
Btw wat zouden jullie als favo ras er bij hebben bij alliance.
Ik ben zelf niet zown oud warcraft speler dus ik heb zelf geen id wat een passend char zou zijn.
Btw wat zouden jullie als favo ras er bij hebben bij alliance.
Ik ben zelf niet zown oud warcraft speler dus ik heb zelf geen id wat een passend char zou zijn.
Verwijderd
En buiten het vertrouwen in Guildmembers is Masterloot status nog steeds risicovol bij end game Bosses such as Ragnaros en Nefarian. De kans is te groot als de Masterlooter dood gaat dat de items niet geloot kunnen worden. Omdat Blizzard nog niet echt iets heeft gedaan om die bug er uit te halen. Laatst is mij het ook overkomen toen had ik een paar boots gewonnen had bij the Emperor in BRD en toen kreeg ik mijn loot ook niet en kon ik ook niet meer de Princess LootenVerwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 11:05:
Ik ben het met Wouter eens eerlijk gezegd. Op het moment dat je geen ffa meer kunt gebruiken binnen de guild kun je net zo goed /gdisband doen.
Dus ben je wel gedwongen om FFA te gebruiken en te hopen dat niemand zo,n streek uithaalt.

Verwijderd
Lmao, zal ik hem uploaden op wcmovies? Komt zeker in de top 10ImdaMned schreef op donderdag 29 december 2005 @ 00:50:
**edit**
Zie je het zelf? Je zit nu Masterloot af te kraken, maar zelf geef je een voorbeeld dat FFA loot niet werkt...Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 16:27:
[...]
En buiten het vertrouwen in Guildmembers is Masterloot status nog steeds risicovol bij end game Bosses such as Ragnaros en Nefarian. De kans is te groot als de Masterlooter dood gaat dat de items niet geloot kunnen worden. Omdat Blizzard nog niet echt iets heeft gedaan om die bug er uit te halen. Laatst is mij het ook overkomen toen had ik een paar boots gewonnen had bij the Emperor in BRD en toen kreeg ik mijn loot ook niet en kon ik ook niet meer de Princess LootenAlhoewel hier de loot wel op Free for all stond.
Dus ben je wel gedwongen om FFA te gebruiken en te hopen dat niemand zo,n streek uithaalt.
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
FFA/ML/GL whatever
allemaal loot modi, en de guild kiest nog altijd wat het best bij hun visie past.
In al die maanden tijd dat we nu raiden hebben we nog NOOIT problemen gehad tot gisteren. vergaat dan meteen de wereld? mwah nee, het zijn maar bitjes in de vorm van grafische loot. zonde? ja natuurlijk zonde dat het gebeurd, maar de items droppen altijd nog wel een keertje.
moet ik me er druk om maken? ja en nee, ja omdat we nu wel beter kijken naar de activiteit van mensen tijdens raids, is iemand maanden weggeweest? dan maar even niet mee naar rag en eerst weer "warm" lopen bij de start raids. nee omdat shit happens but life goes on.
Als ik mijn eigen guildies niet eens meer zou kunnen vertrouwen dan is het net als agnax al aangeeft tijd om /gdisband te doen. Wij gaan echter gewoon verder zoals we altijd zijn, in onze eigen blackraven stijl
doorgaan hoe erg het ook al is ^^
Chrno signing out
In al die maanden tijd dat we nu raiden hebben we nog NOOIT problemen gehad tot gisteren. vergaat dan meteen de wereld? mwah nee, het zijn maar bitjes in de vorm van grafische loot. zonde? ja natuurlijk zonde dat het gebeurd, maar de items droppen altijd nog wel een keertje.
moet ik me er druk om maken? ja en nee, ja omdat we nu wel beter kijken naar de activiteit van mensen tijdens raids, is iemand maanden weggeweest? dan maar even niet mee naar rag en eerst weer "warm" lopen bij de start raids. nee omdat shit happens but life goes on.
Als ik mijn eigen guildies niet eens meer zou kunnen vertrouwen dan is het net als agnax al aangeeft tijd om /gdisband te doen. Wij gaan echter gewoon verder zoals we altijd zijn, in onze eigen blackraven stijl
Chrno signing out
Verwijderd
Nog meer mensen last van realms die vervelend doen? We zijn nu nog met 10 mensen in MC na de crash (?)...
(bladefist, mirage)
(bladefist, mirage)
En daarom blijf ik bij CB/prep voor PvPHTT-Thalan schreef op donderdag 29 december 2005 @ 16:05:
Combat is leuk tegen plate maar zonder al te veel pech overleef ik dat ook. En als voordeel dat ik niet eens per 6 minuten godly ben, maar zeker 2 of 3x zo vaak. Daarnaast ben je cloth crusher, ik zie het nut van combat in PvP niet zo heel erg goed...
Bnet pindle#2913
Woopie!
The Ironforge Alliance @ Dragonmaw heeft 5 minuten geleden Ragnaros op 1 oor gelegt
35% voor de 1e wave van sons vind ik zelf een vrij nette prestatie
Heb nog geen screens enzo, maar loot was 2x Stormrage Legs, Bonereavers Edge, Onslaught Gilde en Band of Ragnaros
The Ironforge Alliance @ Dragonmaw heeft 5 minuten geleden Ragnaros op 1 oor gelegt
Heb nog geen screens enzo, maar loot was 2x Stormrage Legs, Bonereavers Edge, Onslaught Gilde en Band of Ragnaros
Zo, een zooi tries op Razorgore achter de rug. Laatste paar: 8 eggs. 5 eggs 4 eggs 1 egg 1 egg. En die laatste twee pogingen hadden we de laatste egg kunnen pakken, maar waren er te veel mensen dood.
Iemand tips? We komen niet door Razorgore heen, tegen de tijd dat we alle eggs kapot hebben worden alle healers 1 voor 1 getrained door een zut mobs.
Iemand tips? We komen niet door Razorgore heen, tegen de tijd dat we alle eggs kapot hebben worden alle healers 1 voor 1 getrained door een zut mobs.
https://niels.nu
RaseriaN schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 00:01:
Woopie!
Was wel nice ja
Vandaag WEER een bende in IF, 4 van die servants uit blasted lands erheen gepulled. en dat om 2:00...
Staffskill is wel 279 nu
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Verwijderd
haha, wij hebben zojuist Grol naar SW Keep gepulled 
IF was eerst de bedoeling, maar hij wou Blackrock Mountain niet door.. blijf bij de deur aan de kant van SG hangen
Dan maar terug en naar SW.. hij dwaalt daar nu nog rond, Highlord Boivard is wel neer al.. heeft ie bijna 2 uur over gedaan
IF was eerst de bedoeling, maar hij wou Blackrock Mountain niet door.. blijf bij de deur aan de kant van SG hangen
Dan maar terug en naar SW.. hij dwaalt daar nu nog rond, Highlord Boivard is wel neer al.. heeft ie bijna 2 uur over gedaan
Verwijderd
Op het einde kan het idd nog wel es een rommeltje worden, wij gaan dan Fearbomben. Fireball Volley door Razorgore laten doen, dan lopen alle mobs op hem af, en vervolgens een warrior fear circulatieHydra schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 00:31:
Zo, een zooi tries op Razorgore achter de rug. Laatste paar: 8 eggs. 5 eggs 4 eggs 1 egg 1 egg. En die laatste twee pogingen hadden we de laatste egg kunnen pakken, maar waren er te veel mensen dood.
Je kan met een beetje gevoel voor timing bij de laatste 4 of 3 eieren al wel beginnen. Wat doe je sowieso daarvoor als tactiek? Want je moet erop gaan trainen dat je niet meer dan 5 mensen kwijtraakt, en daar moet je strat wel voor werken
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2005 08:34 ]
Heb hier nog een guestkey die ikzelf niet meer op zal maken.
Voor de liefhebber: MV9VMPJ6D6W29BWE49CP2ZGBTN
Voor de liefhebber: MV9VMPJ6D6W29BWE49CP2ZGBTN
Nothing to see here
Dat weet ikporn schreef op donderdag 29 december 2005 @ 21:26:
[...]
En daarom blijf ik bij CB/prep voor PvP
Combat is leuk tegen plate maar zonder al te veel pech overleef ik dat ook. En als voordeel dat ik niet eens per 6 minuten godly ben, maar zeker 2 of 3x zo vaak. Daarnaast ben je cloth crusher, ik zie het nut van combat in PvP niet zo heel erg goed...
Verwijderd
Zo ik lees deze threads altijd dus ik dacht laat ik me eens registreren hiero..
Ik heb nu een 60 full prot warrior en eigenlijk ben ik na strat/lbrs/brd/scholo runs mn tankje helemaal zat geworden ik had op dat moment 28 dagen playing time met mn char...
Ik had geen sociaal leven meer geen tiijd niks ik moest immers WoW spelen...
Ik heb daarna een dipje van een maand gehad van welke char moet ik nu nemen en welk race...
Ik heb toen 6 alts aangemaakt en mijn warrior alt van dunemaul naar executus gemigrate en nu ben ik happy ik kan et eindelijk combineren
Ik heb nu een Lvl 28 Shadow Priest na 10 uur playing time heeft zo zn voordelen als je weet waar je moet zijn bij bepaalde quests. En ik moet zeggen dat alhoewel ik natuurlijk pas bij lvl40 kan spreken over een echte shadow priest ik het nu helemaal geweldig vind ... ik durf wel zachtjes te zeggen dat ik gewoon iedereen 1 on 1 own met hetzelfde lvl of 1 hoger. Ik ben ook van plan de pvp richting op te gaan en nee ik ben niet zoon idioot die 24/7 in de BG`s gaat staan... bah moet er niet aan denken...
MC / BWL / ZG heb ik dus nog niet gedaan maar ik heb een hele zinvolle discussie gevolgd op wow-europe over shadow priests in end games instances wat het nut van ze is e.d.
Meningen verschillen daar nogal over de een zegt liever 5 disc/holy specced dan 5 shadow specced..
De ander zegt liever 4 shadow en 1 holy/disc omdat ze zorgen voor hp regen dmv Vamp embrace en doordat de warlocks ontzettend veel dmg doen als de shadow priest shadow weaving gebruikt.
Mages hebben een hekel aan shadow priests omdat vaak blijkt dat shadow priest de mages outdmgen en ook nog eens rollen op stuff waarvan mages vinden dat het echt mage items zijn...
Ik ben nu even nieuwsgierig wat jullie vinden van Shadow Priests in MC/BWL/ZG.
Ik heb nu een 60 full prot warrior en eigenlijk ben ik na strat/lbrs/brd/scholo runs mn tankje helemaal zat geworden ik had op dat moment 28 dagen playing time met mn char...
Ik had geen sociaal leven meer geen tiijd niks ik moest immers WoW spelen...
Ik heb daarna een dipje van een maand gehad van welke char moet ik nu nemen en welk race...
Ik heb toen 6 alts aangemaakt en mijn warrior alt van dunemaul naar executus gemigrate en nu ben ik happy ik kan et eindelijk combineren
Ik heb nu een Lvl 28 Shadow Priest na 10 uur playing time heeft zo zn voordelen als je weet waar je moet zijn bij bepaalde quests. En ik moet zeggen dat alhoewel ik natuurlijk pas bij lvl40 kan spreken over een echte shadow priest ik het nu helemaal geweldig vind ... ik durf wel zachtjes te zeggen dat ik gewoon iedereen 1 on 1 own met hetzelfde lvl of 1 hoger. Ik ben ook van plan de pvp richting op te gaan en nee ik ben niet zoon idioot die 24/7 in de BG`s gaat staan... bah moet er niet aan denken...
MC / BWL / ZG heb ik dus nog niet gedaan maar ik heb een hele zinvolle discussie gevolgd op wow-europe over shadow priests in end games instances wat het nut van ze is e.d.
Meningen verschillen daar nogal over de een zegt liever 5 disc/holy specced dan 5 shadow specced..
De ander zegt liever 4 shadow en 1 holy/disc omdat ze zorgen voor hp regen dmv Vamp embrace en doordat de warlocks ontzettend veel dmg doen als de shadow priest shadow weaving gebruikt.
Mages hebben een hekel aan shadow priests omdat vaak blijkt dat shadow priest de mages outdmgen en ook nog eens rollen op stuff waarvan mages vinden dat het echt mage items zijn...
Je durft dat nog te vragen ?Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 09:25:
* DinX waagt zich niet meer aan die discussie. Ik heb dan weel geen ervaring met de high end instances (40druid, 52 shaman, 34 priest) maar heb wel genoeg gelezen over de voordelen en de nadelen van SP's in high end instances.
Je hebt eigenlijk 3 grote strekkingen (qua denken/ingesteldheid):
• "Shadow priests hebben geen nut in high end instances". Er zijn mensen die geen guild meer vinden of uit een guild worden gesmeten omdat ze niet van hun shadow build af willen. Argumenten zijn dat de shadow priests te snel zonder mana komen te zitten bij het healen, en ook geen goede dmg doen.
• "Shadow priest mogen mee, maar vallen in de groep mages en warlocks om een plaatsje te krijgen in de raid". Dit is al wat "beschaafder". De shadow priest gaan hier dan niet mee als healer maar puur als dmg dealer. Met de juiste gear (hopen +shadow dmg) kan dit perfect. Recent was er nog een filmpje gepost op de WoW fora waar Ragnaros down gaat en de shadow priest de top dmg dealer was.
• "Shadow priest zijn nuttig omdat ze zo veelzijdig zijn". Bij de mobs kunnen shadow priest dmg doen zodat dat (saaie) gedeelte sneller voorbij is. Zoveel moet er dan toch niet gehealed worden. Bij bosses gaan ze dan hun veelzijdige rol in. Vampiric Embrace zorgt voor een sort contante renew, en de warlocks kwijlen van de shadow weaving (+1% shadow dmg). De priest kan hier dus zorgen voor healen en (extra) dmg tegelijk, en als het even moeilijk wordt dienen als secondary healer voor de niet-tanks.
Ik heb dan wel geen ervarnig met die high end instances, maar zoals ik het al veel gelezen heb zou ik eerder keizen voor de 3de mening. Gewoon 1 of 2 shadow priests meenemen ofzo voor de veelzijdigheid. Hij kan dmg doen waar nodig, hij kan healen waar nodig, en hij zorgt voor een geweldige "buff" (shadow weaving) en een contante renew.
En over die mana die snel op geraakt. Met de juiste gear kan je dat al enorm beperken. En als het echt nodig is heb je mana potions imho.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Verwijderd
Woohoo! Gisteren had ik in Stranglethorn Vale een lvl 42 Orc Hunter afgemaakt, zonder te veel moeite overigens, en ben ik voor me eerste keer Private (Rank 1) geworden!! Trots ben ik zeg, hehe!

...(Wat een prestatie
)
Iemand hier die al de hoogste rank heeft behaald?
...(Wat een prestatie

Verwijderd
De eerste keer is altijd leuk.Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 09:52:
Woohoo! Gisteren had ik in Stranglethorn Vale een lvl 42 Orc Hunter afgemaakt, zonder te veel moeite overigens, en ben ik voor me eerste keer Private (Rank 1) geworden!! Trots ben ik zeg, hehe!![]()
![]()
...(Wat een prestatie)
Het nieuwe kabeltje ligt er inmiddels, signaal is van 5,5dB naar 20dB gegaan, het aantal fouten in de verbinding is met een factor 86 verminderd.Miles Teg schreef op zondag 25 december 2005 @ 16:39:
[...]
Ook planet hier, ook een heerlijke ping
Maar goed, ik heb nog hoop dat het aan de brakke bekabeling hier ligt, aangezien ik volgende week een nieuw kabeltje ga trekken.
Maar de ping is nog steeds relatief hoog. Gister was het dan "goed" met een ping van rond de 180. Ik zou zweren dat m'n ping rond de 60 zat toen ik in April begon met WoW.

Meeste guilds hebben wel 1 shadow priest. Wij hebben er sinds kort ook eentje maar nog niet echt veel van gezien..
Gisteren voor de tweede keer Ragnaros down!! Na Major Domo allemaal terug gegaan naar orgrimmar voor de onyxia buff. Dat heeft echt een hoop geholpen op 24% kwamen de sons pas.
Vanavond BWL kijken of we onder de 10 eggs uit kunnen komen
Gisteren voor de tweede keer Ragnaros down!! Na Major Domo allemaal terug gegaan naar orgrimmar voor de onyxia buff. Dat heeft echt een hoop geholpen op 24% kwamen de sons pas.
Vanavond BWL kijken of we onder de 10 eggs uit kunnen komen
Gelukkig hangt ook mijn raid alliance deze mening aan. Ik mocht gisteren danook fijn (voor mij voor 't eerst) mee naar BWL.DinX schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 09:45:
• "Shadow priest zijn nuttig omdat ze zo veelzijdig zijn". Bij de mobs kunnen shadow priest dmg doen zodat dat (saaie) gedeelte sneller voorbij is. Zoveel moet er dan toch niet gehealed worden. Bij bosses gaan ze dan hun veelzijdige rol in. Vampiric Embrace zorgt voor een sort contante renew, en de warlocks kwijlen van de shadow weaving (+1% shadow dmg). De priest kan hier dus zorgen voor healen en (extra) dmg tegelijk, en als het even moeilijk wordt dienen als secondary healer voor de niet-tanks.
Dat hebben we de laatste keer ook gedaan, en dat ging, afgezien van 't feit dat diegene die Razor MCde net voor 't laatste ei dood ging, ook best goed.Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 08:33:
Op het einde kan het idd nog wel es een rommeltje worden, wij gaan dan Fearbomben. Fireball Volley door Razorgore laten doen, dan lopen alle mobs op hem af, en vervolgens een warrior fear circulatie
Haha, bij ons was het iedere keer toen we bij de laatste eieren aankwamen al ongeveer een enorme wipe. Probleem is iedere keer loslopende legionaires / draken die me te grazen namen.Staat er zo'n groot beest voor je, Fade op cooldown:Je kan met een beetje gevoel voor timing bij de laatste 4 of 3 eieren al wel beginnen. Wat doe je sowieso daarvoor als tactiek? Want je moet erop gaan trainen dat je niet meer dan 5 mensen kwijtraakt, en daar moet je strat wel voor werken
-1500
-1500
-1500
You die.
Buh
Ik moet wel zeggen dat wipen op Razorgore wel iedere keer een feest is
Van de week heeft m'n Thompson 510 ADSL modem 't begeven, en heb toen een nieuwe netgear gekocht. Laagste ping is van +/- 120 naar +/- 50 ms gegaan.Kan zijn dat ik gewoon geluk heb hoor, maar 't lijkt alsof 't nieuwe modem een stuk sneller is in 't afhandelen van pakketjes.Miles Teg schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 10:27:
Maar de ping is nog steeds relatief hoog. Gister was het dan "goed" met een ping van rond de 180. Ik zou zweren dat m'n ping rond de 60 zat toen ik in April begon met WoW.
[ Voor 15% gewijzigd door Hydra op 30-12-2005 10:36 ]
Hmz, misschien dan toch mn Thompson 510 ADSL modem maar eens wat extra aansporen om met pensioen te gaan.
Verwijderd
Nee duh! Maar met 22% interlect kan ik wel mijn volgende % crit halen en met 22 interlect heb je toch redelijk wat extra mana... 1 extra bolt misschien ?Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 13:46:
[...]
Was dat maar waar van die 22% extra mana. Wat je erbij krijgt is 22 INT, geen 22% INT.
Verwijderd
Ik weet het niet hoor, ik mag toch zeggen dat ik als warlock toch redelijk ervaren ben en ik kan je echt vertellen dat je botweg dood bent als je mana op is... lifetape is leuk als je tijd hebt om die te casten en als je niet aangevallen wordt.Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 16:22:
[...]
Kijk es (moest ff zoeken hoor)
http://forums.worldofwarc...6148728&tmp=1#post6148728
Het zit dus iets ingewikkelder in elkaar, en het kan best niet direct met die nummers voor een Warlock gelden (Tseric z'n voorbeeld is een Mage).
Voor wat mana/spelldamage afweging betreft.... met spelldamage doe je meer damage met je huidige mana pool in een bepaalde tijd. Met een 22 int enchant doe je de zelfde damage met een grotere manapool (dus wel meer spells kunnen casten), echter over een langere tijd. Spelldamage voor een offensive caster is _eigenlijk_ altijd beter, vooral omdat het momenteel de enige manier is om hun character up te graden (wat melee met wapens doet).
Uiteraard kom je uiteindelijk wel eens zonder mana te zitten als Warlock. Gelukkig heb je daar Lifetap/Bandage voor, of Dark Pact als je daar voor gespecced bent. Daarom kun je als Warlock je beter richten op +stam en +spelldamage stats. In principe, met wat heals en bandages, heb jij inderdaad "limitless mana" en dan heb je sowieso heel weinig aan een 22 int enchant.
Je bent natuurlijk vrij om te kiezen, maar een spelldamage enchant (mits een goeie staff of 1h-er) is beter voor je.
Ik weet niet in welke droomwereld geleefd wordt, maar met +30 damage op een one hand heb ik dus meer als 23 bolts nodig tov 1 bolt van mijn basis damage van ongeveer 700 damage. Dus het kost me ongeveer 8510 mana om die winst eruit te halen, dus geef mij die interlect maar en daarmee een extra bolt of iets anders
Ik vind het allemaal prachtig, hoelang denk je als warlock te overleven als je echt aggro trekt? De kunst van warlock is zoveel mogelijk schade te doen zonder aggro te trekken. Ik heb ruim ongeveer 3800 hp's en 4800 mana (unbuffed) in mijn PvP gear en ik ga echt niet zomaar dood hoor... alleen als ik geen mana heb... en in instances gebruik ik andere gear, dan gaat mijn damage iets omlaag maar mijn HP's en mana met ongeveer 400 omhoog en dan nog steeds outdamage ik bijna altijd iedereenblouweKip schreef op woensdag 28 december 2005 @ 16:28:
[...]
Idd. daarom zie je ook dat tier 1/2 sets zich voornamelijk op +dmg/+sta en wat +% crit richten, ik zie echter wel dat ik vaak andere locks(met +dmg) in mn guild toch behoorlijk outdamage omdat ik nog redelijk wat +int heb, ik ben hoogstens iets eerder dood (al ligt het imho ook in grote mate aan hoe je speelt in welke mate je wat hebt aan al die extra +sta)
Naja, persoonlijk denk ik dat het niet superveel uitmaakt of je je nu richt op +sta/int en +%crit of dat je je gedraagt zoals blizz dat bedoeld lijkt te hebben (+sta/+dmg en wat +%crit)
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2005 11:07 ]
Dat ligt niet aan planetMiles Teg schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 10:27:
[...]
Het nieuwe kabeltje ligt er inmiddels, signaal is van 5,5dB naar 20dB gegaan, het aantal fouten in de verbinding is met een factor 86 verminderd.![]()
Ik zit op demon en begon ook op 60-80ms ping (ingame latency), tegenwoordig 140-180.
Kan me niet voorstellen dat alle providers in nederland zoveel slechter zijn geworden.
22 int = 330 mana = 1,5 frostbolt (als frostmage)Nee duh! Maar met 22% interlect kan ik wel mijn volgende % crit halen en met 22 interlect heb je toch redelijk wat extra mana... 1 extra bolt misschien ?
En ik neem aan dat je %crit niet een harde grens is maar vloeiend overloopt.
Dus stel elke 100int is +1%, dan is 22 int +0.22% kans.
[ Voor 23% gewijzigd door nhimf op 30-12-2005 11:03 ]
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
Verwijderd
Wie spelen er hier nu allemaal op Arathor??
Marcel34 - Lecram
RazorNL - RazorNL
Draakje - Kareltje
Holylady - Dreadmist
Sylver - ??
Ulti - Makina
Wie nog meer?
Marcel34 - Lecram
RazorNL - RazorNL
Draakje - Kareltje
Holylady - Dreadmist
Sylver - ??
Ulti - Makina
Wie nog meer?
@ spellpower/intellect discussie
Waar je het verschil voornamelijk moet zoeken is niet zozeer van "hoeveel extra dmg kan ik totaal nu meer doen" maar meer van: "hoe snel kan ik nu veel dmg doen".
+30 spelldmg heeft in bijvoorbeeld MC veel nut tijdens trashmobs. Gemiddelde trashmob ga je toch niet oom omdat ze vaak zo snel dood zijn dus heeft 22int daar relatief weinig nu (de extra mana dan van de 22int, heb het niet over de critchance). 30 spelldmg daarentegen heeft zeer veel nut. Zeg dat jij 10 shadowbolts afvuurt dan doe je 300dmg meer dan dat je normaal had gedaan, dat kan net het verschil maken.
Een shadowbolt kost 370 mana, zeg ff dat je 5000 mana hebt. Je kan dan in 1 gevecht 15-20 shadowbolts afvuren (ff meegeteld dat je beetje regend en lifetapt enzo). 15x 30spelldmg == 450dmg welke je gewoon kado krijgt. Zou je nu ipv spelldmg int hebben dan kan je 1 shadowbolt meer afvuren welke gemiddeld zeg ff 500dmg doet. Je maakt er nu nog winst op, maar als je tijdens dat gevecht gaat regennen dan regen je nooit naar full maar ga je op 75% mana ofzo verder met casten, waardoor je dus niets meer hebt aan je extra mana.
Let dus wel; hoe meer shadowbolts je kan afvuren, hoe meer je hebt aan je spelldmg.
Belangrijkste hier is een balans zoeken tussen deze 2 stats. Mijn advies is om minimaal 5k hp en 5k mana te hebben en je vanaf dat punt te gaan richten op +dmg. Hiermee heb je een goede manapool met redelijk wat hp waar je uit kunt tappen. Je dmg zal dan alleen maar omhoog gaan doordat je volledig voor dmg gaat.
Waar je het verschil voornamelijk moet zoeken is niet zozeer van "hoeveel extra dmg kan ik totaal nu meer doen" maar meer van: "hoe snel kan ik nu veel dmg doen".
+30 spelldmg heeft in bijvoorbeeld MC veel nut tijdens trashmobs. Gemiddelde trashmob ga je toch niet oom omdat ze vaak zo snel dood zijn dus heeft 22int daar relatief weinig nu (de extra mana dan van de 22int, heb het niet over de critchance). 30 spelldmg daarentegen heeft zeer veel nut. Zeg dat jij 10 shadowbolts afvuurt dan doe je 300dmg meer dan dat je normaal had gedaan, dat kan net het verschil maken.
Een shadowbolt kost 370 mana, zeg ff dat je 5000 mana hebt. Je kan dan in 1 gevecht 15-20 shadowbolts afvuren (ff meegeteld dat je beetje regend en lifetapt enzo). 15x 30spelldmg == 450dmg welke je gewoon kado krijgt. Zou je nu ipv spelldmg int hebben dan kan je 1 shadowbolt meer afvuren welke gemiddeld zeg ff 500dmg doet. Je maakt er nu nog winst op, maar als je tijdens dat gevecht gaat regennen dan regen je nooit naar full maar ga je op 75% mana ofzo verder met casten, waardoor je dus niets meer hebt aan je extra mana.
Let dus wel; hoe meer shadowbolts je kan afvuren, hoe meer je hebt aan je spelldmg.
Belangrijkste hier is een balans zoeken tussen deze 2 stats. Mijn advies is om minimaal 5k hp en 5k mana te hebben en je vanaf dat punt te gaan richten op +dmg. Hiermee heb je een goede manapool met redelijk wat hp waar je uit kunt tappen. Je dmg zal dan alleen maar omhoog gaan doordat je volledig voor dmg gaat.
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Omdat niemand antwoord geeft...B-BRAIN schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 07:49:
hoe pull je die naar IF dan?
Die kan je gewoon aanvallen, maar gaan NIET dood zonder een questitem te gebruiken. Zolang jij om de 3seconden hem maar aanvalt is er neits aan de hand, anders verlies je de aggro.
Zodoende zaten er dus 4 in IF. Je moet heel dat pokke-eind lopen....
Rawand? /lol Alucardu hier (Peter). haha wist niet dat jij hier zatse7en schreef op donderdag 29 december 2005 @ 13:07:
(atreyu btw)
Anyway die maakt het zichzelf moeilijk BR maakt het niet veel uit.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Tsja, het is behoorlijk klote voor BR (Onslaught Girdle .. Die ga je niet meer zo vaak zien)
En dan heb je DiE, op zich is er niet veel mis met die guild maar bepaalde key members kwamen mij echt de strot uit(Valgard, Refused anyone?
). Jammer dat ze niet naar TN zijn gekomen want dan hadden ze nog wel een zware kluif aan Grim Sight Clan / Perfection / Last stand / Heartless.
En dan heb je DiE, op zich is er niet veel mis met die guild maar bepaalde key members kwamen mij echt de strot uit(Valgard, Refused anyone?

.
speel na 1 jaar het spel weer, shit blijft leuk. maar ik zit nog steeds op bloodscalp, ziet iedereen daar ook nog of niet?
Facts don't care about your feelings
Oh, gisteren in BWL nog een leuke wipe veroorzaakt trouwens
We waren opnieuw aan het verzamelen, en ik probeerde iemand te ressen en die lag net iets te dicht bij die controller. Aggro -> Hek sluit -> Wipe. Way to go self!
Je moet gewoon uitrekenen hoeveel damage je kan doen met een volle mana pool. In MC heb je bij de bosses je gehele pool nodig en meerRyceck schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 11:29:
Lang verhaal...
.
De rekensom is simpel:
Mana / manacost per bolt = aantal bolts
aantal bolts * damage = aantal damage per volle pool.
Eigenlijk moet je hier je critchance bij meenemen.
Dus een voorbeeld (ben frostmage)
6500 / 221 = 29,4 frostbolts
29,4 * 500 (standaard max damage van een frostbolt) = 14700 damage per pool
Als ik 150 mana (10 int) inlever voor +30 dmg dan krijg je de volgende rekensom.
+30 dmg is voor een frostbolt 30/3.5*3=25,7 damage extra. (de mage +dmg krijg je op 3.5 sec casttime van de standaard spell, voor een frostbolt is dat 3.0sec)
6350 / 221 = 28.7 bolts
28.7 * 525.7 = 15087 damage met een volle pool.
Dus (critchance even daargelaten) doe je iets meer damage (verwaarloosbaar) met minder mana.
En eigenlijk moet je dit per item berekenen. Let wel op je critchance, aangezien een crit voor mij als frostmage +100% damage betekend. Dus in plaats van 500 damage doe ik dan 1000 damage.
Dus in dit voorbeeld zou de eerste iets dichter bij de +dmg liggen.
Ook is het zo hoe meer +dmg je al hebt, hoe minder nut extra +dmg is en hoe minder int je moet inleveren. Maar zoals je kan zien is het redelijk veilig om 10-15 int in te leveren voor +30dmg
ps als je het echt goed wilt berekenen moet je het anders doen:
reken per 100 bolts, neem daarbij je critchance mee. In geval van een frostmage is het zo dat een crit +100% dmg doet op een frostbolt.
Dus stel ik heb 5% critchance dan krijg ik per 100 bolts 5 extra.
100 * 221 = 22100 mana kosten
104.9 * 500 = 52500 damage
105 * 525.7 = 55148 damage (bij +30dmg item, 10 minder int zal -0.10% crit zijn volgens de standaar 100 int voor +1% crit)
52500 / 22100 = 2.376 dmg per mana
55148 / 22100 = 2.495 dmg per mana (bij+30)
Bij de pool van 6500 en 2.376 dmg heb je 15444 dmg
Bij de pool van 6350 en 2.495 dmg heb je 15843 dmg
En lang verhaal over dmg en pure Theorycraft, maar wel leuk om te doen als je je verveelt op je werk =)
edit: ik blijf maar editten
Persoonlijk ben ik van mening dat ik best wel wat dmg over de gehele pool wil inleveren om per bolt meer damage te doen. Want meer damage per bolt (lees tijd) is sneller een mob down en minder dmg op jou of je groep. Wel betekend het meer aggro en dus moet je opletten dat je weer niet teveel meer damage doet anders krijg je dat je de tankmage als bijnaam krijgt (spreekt uit ervaring, maar ik zorg bijna nooit voor wipes
[ Voor 29% gewijzigd door nhimf op 30-12-2005 12:15 ]
Wij hebben nu een leuke shadowpriest in onze standaard raid. Gaat af en toe wel in healer mode als er iets misgaat zoals disconnecten, maar voor de rest voornamelijk bezig met dotten en flayen. Is ook nog zo sociaal om te healen als we iets nieuws doen. Werkt wel fijn met de warlocks die ook in de raid zitten. We hebben ook nog een OOMkin erbij die hebben ook wel hun voordelen. Vind de innevate duracel druid wel liever
|{ brrr }] |
Verwijderd
2 dagen geleden eindbaas van uldaman neergehaald met 4man
lvl60 pala
lvl48 warr(me)
lvl44 rog
en nog een lvl 45 maar weet niet wat ie was
3dood alleen pala stond nog
pala had nog iets van 1% leven en toen ging ie neer
dropte een mooie ring(helaas niet voor mij)
lvl60 pala
lvl48 warr(me)
lvl44 rog
Ik speel op Bloodscalp als Bishop en als Morlock, aan de Alliance kant. Wie er nog meer van GoT op Bloodscalp speelt weet ik niet...YoshiBignose schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 11:56:
speel na 1 jaar het spel weer, shit blijft leuk. maar ik zit nog steeds op bloodscalp, ziet iedereen daar ook nog of niet?
Dan doe je dus echt iets fout. Met een party van rond de 44 kun je die makkelijk hebben!Dr. Strangelove schreef op donderdag 29 december 2005 @ 13:19:
[...]
De eindbaas van Uldaman is veel lastiger dan alles wat verder in de instance rondwandelt. Ik ben met een party van gemiddeld 48 nog dood gegaan, toen we er een lvl 54 en een lvl 60 bij hadden ging hij eindelijk neer.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Je maakte dezelfde fout in ieder geval 3 keer, in 2 verschillende posts, leek dus alsof je niet wist hoe je 't spelt. Was gewoon een tip, niet nodig om d'r pissig over te worden toch?Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 12:21:
Als je niets nuttigers te doen hebt als een typo te corrigeren...
*kuch"<censuur>*kuch*
Je moet alleen wel Archaedas bijna dood hebben voordat 'ie die twee golems summoned. Dan is het vol DPS, je kunt met een party van 5 niet zowel Archaedas als die twee golems tanken.-SaveMe- schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 12:22:
Dan doe je dus echt iets fout. Met een party van rond de 44 kun je die makkelijk hebben!
Verwijderd
In theorie klopt het wat je zegt, maar je krijgt volgens mij op de trashmob in praktijk helemaal niet de kans om 15 bolts te schieten, dus gaat het niet opRyceck schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 11:29:
Op mobs doe je volgens mij als warlocks of CoE of CoS of agony of doom, daarna immolate (als het kan), dan precies 3 shadowbolts, conflagrate en dan overnieuw beginnen of verder.
En regen kan je wel vergeten in een battle, want dat duurt 5 seconden na de laatste cast.
Of je zorgt ervoor dat je weet hoeveel mana + regen je nodig hebt om een bossfight uit te zingen en vanaf daar op dmg gear gaan richten...
owja, mijn profile : P
Trollimmie - lvl 60 Mage ---Exomna--- Trollbane
owja, mijn profile : P
Trollimmie - lvl 60 Mage ---Exomna--- Trollbane
[ Voor 12% gewijzigd door ImdaMned op 30-12-2005 12:40 ]
Ik zit er ook nog op, op het moment met m'n priest (Zork)BaN5Hee schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 12:21:
[...]
Ik speel op Bloodscalp als Bishop en als Morlock, aan de Alliance kant. Wie er nog meer van GoT op Bloodscalp speelt weet ik niet...
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Verwijderd
Nouja, je zegt precies wat mijn probleem is.. Ik heb dus al meer als 200 +dmg en 20% crits, ik moet me nu al inhouden om niet bijna direct aggro te krijgen als ik voluit ga. Aangezien ik ook nightfall heb en met mijn curses al aanzienlijke damage doen, betekent voor mij NOG meer damage uiteindelijk minder damage omdat ik dan consequent aggro blijf trekken. Behalve dat de raid daar niet blij mee is en ik zelf ook niet..... Ik heb regelmatig dat ik 3 crits op rij krijg, dus hoezo snel veel damage doen ?nhimf schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 11:57:
[...]
En lang verhaal over dmg en pure Theorycraft, maar wel leuk om te doen als je je verveelt op je werk =)
edit: ik blijf maar editten
Persoonlijk ben ik van mening dat ik best wel wat dmg over de gehele pool wil inleveren om per bolt meer damage te doen. Want meer damage per bolt (lees tijd) is sneller een mob down en minder dmg op jou of je groep. Wel betekend het meer aggro en dus moet je opletten dat je weer niet teveel meer damage doet anders krijg je dat je de tankmage als bijnaam krijgt (spreekt uit ervaring, maar ik zorg bijna nooit voor wipes)
Ik heb regelmatig meerdere 2000+ crits achter elkaar en reken maar dat je dan snel aandacht krijgt
Daarnaast lijkt het wel of +dmg alles is... Klinkt allemaal leuk, maar het enige wat je wil is dat de tank aggro houd. Dus hoe meer +dmg en hoe hoger de crits, deste meer kans op whipes of onnodige deaths.
Maargoed das mijn mening
Verwijderd
Lol... is dat goed??Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 12:12:
2 dagen geleden eindbaas van uldaman neergehaald met 4man
lvl60 pala
lvl48 warr(me)
lvl44 rog
Met 2 man (lvl 60) kan het ook, 1 warlock en 1 mage zonder al te veel problemen ook nog
Verwijderd
Je hebt van die dingen die je in de snelheid bijna altijd fout tikt... Maar ik weet hoe je intellect schrijft, maar doe het uit automatisme fout blijkbaar. En ik ben niet pissig hoor:)Hydra schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 12:23:
[...]
Je maakte dezelfde fout in ieder geval 3 keer, in 2 verschillende posts, leek dus alsof je niet wist hoe je 't spelt. Was gewoon een tip, niet nodig om d'r pissig over te worden toch?
Ik denk dat hij een voorbeeld probeerde te stellen.Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 12:32:
[...]
In theorie klopt het wat je zegt, maar je krijgt volgens mij op de trashmob in praktijk helemaal niet de kans om 15 bolts te schieten, dus gaat het niet op
Op mobs doe je volgens mij als warlocks of CoE of CoS of agony of doom, daarna immolate (als het kan), dan precies 3 shadowbolts, conflagrate en dan overnieuw beginnen of verder.
En regen kan je wel vergeten in een battle, want dat duurt 5 seconden na de laatste cast.
MAar hij had dus beter ragnaros zelf als voorbeeld kunnen gebruiken. En hij is een warlock, die heft geen spirit, die life tapt voor regen. En dat duurt geen 5 seconden.
Ikzelf ben maar een simpele (frost)mage een crit is toch wel 1100 damage ... (wel elke 2.5sec en 221 manacost).Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 12:46:
[...]
Nouja, je zegt precies wat mijn probleem is.. Ik heb dus al meer als 200 +dmg en 20% crits, ik moet me nu al inhouden om niet bijna direct aggro te krijgen als ik voluit ga. Aangezien ik ook nightfall heb en met mijn curses al aanzienlijke damage doen, betekent voor mij NOG meer damage uiteindelijk minder damage omdat ik dan consequent aggro blijf trekken. Behalve dat de raid daar niet blij mee is en ik zelf ook niet..... Ik heb regelmatig dat ik 3 crits op rij krijg, dus hoezo snel veel damage doen ?
Ik heb regelmatig meerdere 2000+ crits achter elkaar en reken maar dat je dan snel aandacht krijgt
Daarnaast lijkt het wel of +dmg alles is... Klinkt allemaal leuk, maar het enige wat je wil is dat de tank aggro houd. Dus hoe meer +dmg en hoe hoger de crits, deste meer kans op whipes of onnodige deaths.
Maargoed das mijn mening
het voordeel van +dmg is in het algemeen iets groter dan +int, je kan je beter profileren met +dmg op meer plekken. Eerst wilde ik vooral +int totdat ik ben gaan nadenken of minder int en meer damage echt zoveel (gemiddeld genomen) uitmaakt en dat valt wel mee. Wel is het inderdaad zo dat met (veel) meer damage je beter op je aggro moet letten.
Mijn manapool is van 7000 vol buffed naar 6700 afgenomen, maar mijn damage is weer opgelopen. Over de hele linie doe ik meer damage met mijn manapool, maar weer niet zoveel meer dat ik echt een gevaar wordt.
Was het maar zon feest dat ik shadow mag zijn in mijn guild 
Je wordt echt niet toegelaten in de raids bij ons als je shadow bent.
Goede argumenten heb ik nog niet gehoord van ze maja, en als er iemand Shadow priest mag worden dan wordt ik het zeker niet
We hebben een high warlord priest in de guild die ook gewoon disc/holy is nu 
Ik ben zelf dus ook disc/holy maar zou ook wel zonde zijn om opeens shadow te worden, ik heb al +420 healing, 7800 mana unbuffed heleboel spirit etc..
Maar met mijn 'pvp' gear aan heb ik al +200 spelldamage niet echt mis voor een holy priest
(anathema ftw)
Je wordt echt niet toegelaten in de raids bij ons als je shadow bent.
Goede argumenten heb ik nog niet gehoord van ze maja, en als er iemand Shadow priest mag worden dan wordt ik het zeker niet
Ik ben zelf dus ook disc/holy maar zou ook wel zonde zijn om opeens shadow te worden, ik heb al +420 healing, 7800 mana unbuffed heleboel spirit etc..
Maar met mijn 'pvp' gear aan heb ik al +200 spelldamage niet echt mis voor een holy priest
Ik ben een n00b lock en aan het stoeien met m'n talent tree. Heb al wat locks uit m'n guild gevraagd naar hun build en denk aan iets in deze richting. Hebben jullie suggesties, opmerkingen, tips en meer van dat soort dingen voor me? 
Shadow priests komen bij ons trouwens gewoon mee, één van onze beste priests (zo niet de beste) is zelfs shadow/disc specced. ^^ Outhealt vrijwel alle andere priests en overhealt vrijwel niet.
Shadow priests komen bij ons trouwens gewoon mee, één van onze beste priests (zo niet de beste) is zelfs shadow/disc specced. ^^ Outhealt vrijwel alle andere priests en overhealt vrijwel niet.
[ Voor 25% gewijzigd door Exitium op 30-12-2005 14:04 ]
Mensen hier die op bloodfeather spelen lvl 60 ?
Verwijderd
Al onze mages gaan voor +dmg (op 1 uitzondering die voor +crit gaat). Met +230dmg heb ik unbuffed nog altijd 7000 mana. Op een enkele uitzondering na heb ik daar meer dan genoeg aan. Samen met evocation en mijn stenen is dat bijna niet op te krijgen.
Zou dus niet weten wat ik met meer int/mana zou moeten de extra dmg is altijd lekker. Aggro management is daarbij nog goed te doen, alleen met critten moet je een beetje uitkijken, maar onze MT kan dat meestal ook goed aan.
Zou dus niet weten wat ik met meer int/mana zou moeten de extra dmg is altijd lekker. Aggro management is daarbij nog goed te doen, alleen met critten moet je een beetje uitkijken, maar onze MT kan dat meestal ook goed aan.
Het voordeel van een vaste MC groep is dat (mits goed geregeld) iedereen ongeveer even veel epix krijgt, daardoor wordt iedereen beter en sterker in wat ze doen en groeien de MT's mee met de damage van de mages/locks/hunters/enzVerwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 14:36:
Al onze mages gaan voor +dmg (op 1 uitzondering die voor +crit gaat). Met +230dmg heb ik unbuffed nog altijd 7000 mana. Op een enkele uitzondering na heb ik daar maar dan genoeg aan. Samen met evocation en mijn stenen is dat bijna niet op te krijgen.
Als je vol epix geared met een gloednieuwe MC groep meegaat, dan zal het een stuk moeilijker zijn voor de MT om jouw damage bij te houden kwa aggro.
Ph34r me!Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 14:36:
Al onze mages gaan voor +dmg (op 1 uitzondering die voor +crit gaat). Met +230dmg heb ik unbuffed nog altijd 7000 mana. Op een enkele uitzondering na heb ik daar meer dan genoeg aan. Samen met evocation en mijn stenen is dat bijna niet op te krijgen.
850 top hits met deze gear. Dus geen idee waar sommige mensen claimen 3k crits (1500 hits) unbuffed vandaan te halen. Heb dan wel mijn Sandwormskin gloves aan ipv Arcanist.
http://wow.allakhazam.com/profile.html?147748
[ Voor 3% gewijzigd door Mojo op 30-12-2005 15:18 ]
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Mojo, met full netherwind doet je frostbolt een base dmg van ruim 1300 dmg, denk wel tegen de 1600. critjes lopen uit tot over de 2500 en met met ToEP en die andere ZG trinket crit je voor 4400, hoezo imba...
Maargoed, we blijven een glasscannon, veel schade, snel dood....
Ik zit met 200firedmggear ook aan de 2100 pyrocrit hoor, en 1600 fireball crit. Basedmg van mijn fireball is 1000... Dit is allemaal nog groene/blauwe gear, met crappy stats...
Kan dus wel.
Ik zit met 200firedmggear ook aan de 2100 pyrocrit hoor, en 1600 fireball crit. Basedmg van mijn fireball is 1000... Dit is allemaal nog groene/blauwe gear, met crappy stats...
Kan dus wel.
sodeju, dan ben ik buffed met mn warrior al op 20% health voordat ik die gekke mage denk ik heb bereiktjarnotjuh schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 16:39:
Mojo, met full netherwind doet je frostbolt een base dmg van ruim 1300 dmg, denk wel tegen de 1600. critjes lopen uit tot over de 2500 en met met ToEP en die andere ZG trinket crit je voor 4400, hoezo imba...
Kan dus wel.

Het maakt niet uit ik ben al een tijd met iemand aan het spelen en waarbij ik die al een tijd zeg die elite kan je niet aanvallen we zijn te laag we zijn dit en dat. Maar als je gewoon even de situatie bekijkt dan maakt het niet uit wat voor class je bent en hoe je gespect bent. Er wordt te veel geluisterd naar andere hoe je moet spelen, er zijn gewoon meerdere oplossingen mogelijk. Het lijkt wel of niemand meer durft te expirimenteren met World of Warcraft terwijl dit juist het leukste gedeelte is in het spel, ook de uitdaging om iets te bereiken is leuk.Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 09:25:
[knip]
Ik heb nu al een paar keer met een shadow priest gespeeld in Uldaman en Zul'Farrak hij deed dmg en healde nog gewoon, alleen hij moet wel dekking hebben zodat hij niet verrast wordt dan lukt het wel.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Lijkt me sterk... er zit geen +1000 spelldamage op een Netherwind set. Tel maar najarnotjuh schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 16:39:
Kan dus wel.
Zo kan ik het ook... 175+280 = 455 (trinkets) waarvan 81% overblijft op frost. zeg 380. Dat bovenop de 840 die ik al haal, is 1220 damage op een standaard hit + 65% van berserking en Arcane Power is ruwweg 2000 damage non crit. Een 4k crit dus.. dus no way dat je een base damage hebt van 1300, forget it.
Ik haal met alleen berserking aan 1100 ongeveer
[ Voor 3% gewijzigd door Mojo op 30-12-2005 17:37 ]
On a side note, shadowspecced priests kunnen prima tot lvl 55 instanceswe_are_borg schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 17:19:
[...]
Het maakt niet uit ik ben al een tijd met iemand aan het spelen en waarbij ik die al een tijd zeg die elite kan je niet aanvallen we zijn te laag we zijn dit en dat. Maar als je gewoon even de situatie bekijkt dan maakt het niet uit wat voor class je bent en hoe je gespect bent. Er wordt te veel geluisterd naar andere hoe je moet spelen, er zijn gewoon meerdere oplossingen mogelijk. Het lijkt wel of niemand meer durft te expirimenteren met World of Warcraft terwijl dit juist het leukste gedeelte is in het spel, ook de uitdaging om iets te bereiken is leuk.
Ik heb nu al een paar keer met een shadow priest gespeeld in Uldaman en Zul'Farrak hij deed dmg en healde nog gewoon, alleen hij moet wel dekking hebben zodat hij niet verrast wordt dan lukt het wel.
Eergister had ik een shadowpriest van lvl 54, allemaal int/spi gear, met uitsteek naar spirit die gewoon 4 lvl 60s healt tijdens een Jailbreak run, en die priest hoefde geen 1x bij te tanken met mana!
Kan dus wel gewoon. Ik ga met mijn priest shadow blijven, wil dat mindcontrollen in BRM toch nog wel eens zelf doen
Verwijderd
Wat wil je gaan doen? Pve of Pvp, omdat ik nu snel lvl 60 wil worden (nu 51), heb ik er voor gekozen voor deze build 31,0,11. Hiermee kan ik veel dark pacten en life drainen waardoor ik bijna geen downtime hebben en als laatst gebruik ik vaak shadowburn. Dit werkt voor mij zeer goed.Exitium schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 14:03:
Ik ben een n00b lock en aan het stoeien met m'n talent tree. Heb al wat locks uit m'n guild gevraagd naar hun build en denk aan iets in deze richting. Hebben jullie suggesties, opmerkingen, tips en meer van dat soort dingen voor me?
Ik zou geen improved souldrain nemen en curse of weakness is ook niet echt de moeite waard. Daarnaast zou ik als je voor destruction gaat wel shadowburn nemen dit is een zeer goede skill. En ik zou in demonology 5/5 demonic embrace nemen om je hp omhoog te gooien wat je dan weer in mana kan omtoveren.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2005 17:53 ]
Verwijderd
Euhm neeMojo, met full netherwind doet je frostbolt een base dmg van ruim 1300 dmg
Netherwind heeft in totaal +148 damage. Een aangezien een frostbolt normaal gesproken rond de 480-500 damage doet, komt hier ongeveer 100 - 120 (geen zin om het tabelletje op te zoeken dus dit is een ruwe schatting) bij (omdat 148 damage alleen bij 3.5 sec casting time is).
zeg dat een frostbolt met full netherwind ongeveer op 600-625 dmg komt
zou dan 3k crit zijn (crit = 150%)ruwweg 2000 damage non crit. Een 4k crit dus
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2005 17:52 ]
Bij een frostmage zijn crits 200%
Ik zit zelf ook al een tijdje te bedenken om naar een dergelijke build te gaan, maar het is een moeilijke keuzeExitium schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 14:03:
Nu heb ik 31 punten in demonology. Soul link is erg handig in battlegrounds omdat je meer kan hebben en Master Demonologist in combinatie met een felhunter maakt het vechten tegen spellcasters wat lekkerder (+60 resistance op alles). Daarnaast doen we in MC e.d. vaak een voidwalker sacrificen met Demonic Sacrifice zodat je elke 4 seconden iets van 150 hp regen krijgt.
Maar als je met jouw build voor nightfall/ruin gaat doe je sneller en meer damage, maar overleef je het misschien wat minder lang. Moeilijk
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
Verwijderd
Heb je een punt, maar dan moet je idd wel die talents hebbenBij een frostmage zijn crits 200%
Ja hallo, da's ook geen level 60 instance, en jailbreak is geen uitdagingjarnotjuh schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 17:38:
On a side note, shadowspecced priests kunnen prima tot lvl 55 instancesGewoon zorgen dat je allemaal int/spi gear hebt, dan is het echt geen probleem hoor.
Eergister had ik een shadowpriest van lvl 54, allemaal int/spi gear, met uitsteek naar spirit die gewoon 4 lvl 60s healt tijdens een Jailbreak run, en die priest hoefde geen 1x bij te tanken met mana!
Je hoeft niet shadow te zijn om te kunnen MCen hoor, da's een standaard spell.Kan dus wel gewoon. Ik ga met mijn priest shadow blijven, wil dat mindcontrollen in BRM toch nog wel eens zelf doen
Sowieso is shadow spec geen probleem in instances lager dan ZG. Probleem met raid instances is that boss fights heel lang duren, en als je shadow bent, heb je die mana regen talent niet. Da's eigenlijk het voornaamste probleem.we_are_borg schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 17:19:
[ Voor 20% gewijzigd door Hydra op 30-12-2005 20:23 ]
ok het is nu best wel rustig namelijk bij undead gebied, terwijl bij realm wel FULL staat. (orgrimmar is daarentegen wel erg drukBaN5Hee schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 12:21:
[...]
Ik speel op Bloodscalp als Bishop en als Morlock, aan de Alliance kant. Wie er nog meer van GoT op Bloodscalp speelt weet ik niet...
Facts don't care about your feelings
Beide eigenlijk, met de nadruk toch wat meer op PvE. Ben een lock begonnen omdat we er een vreselijk tekort aan hebben in de guild, dus ik zal me toch geregeld met PvE bezig moeten houden. Wil ook geregeld m'n BG meepikken though, dus heb eigenlijk een degelijke allround build nodig. Lastig though, omdat ik geen ervaring heb met hoe een lock speelt en dus niet weet welke talents ik echt nodig heb en welke ik zou kunnen laten liggen.Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 17:50:
[...]
Wat wil je gaan doen? Pve of Pvp, omdat ik nu snel lvl 60 wil worden (nu 51), heb ik er voor gekozen voor deze build 31,0,11. Hiermee kan ik veel dark pacten en life drainen waardoor ik bijna geen downtime hebben en als laatst gebruik ik vaak shadowburn. Dit werkt voor mij zeer goed.
Ik zou geen improved souldrain nemen en curse of weakness is ook niet echt de moeite waard. Daarnaast zou ik als je voor destruction gaat wel shadowburn nemen dit is een zeer goede skill. En ik zou in demonology 5/5 demonic embrace nemen om je hp omhoog te gooien wat je dan weer in mana kan omtoveren.
So! Vandaag m'n devout handschoenen en dreadmist leggings (lock had ze al) te pakken kunnen krijgen, me = happy. Op m'n ringen na zijn al m'n items up-to-date blauw, en dat scheelt een hoop kwa mana en mana regeneration. 6200 mana unbuffed nu. 299 int, 260 spi.
Oh, en m'n eerste 5 DKP zijn bijgeschreven! Woot!
Oh, en m'n eerste 5 DKP zijn bijgeschreven! Woot!
[ Voor 13% gewijzigd door Hydra op 31-12-2005 03:05 ]
Dit topic is gesloten.