Ik ben onlangs begonnen met WoW (ben overgestapt van Everquest 2).
M'n eerste ervaringen met 't spel waren niet zo best (vele kiddies die me rot ergerde), maar soit, daar heb ik me over gezet en de mensen die echt vervelend doen gewoon op ignore zetten.
Ik speel op de Terenas server en er is genoeg volk om allerlei dingen te doen.
Op't moment heb ik een 6-tal chars gemaakt (alliance) om even te kijken welke profession goed/leuk is, m'n max level nu is 15, palladin/warlock.
M'n pc is krachtig genoeg om grafisch alles open te trekken (gelukkig

) en ik speel altijd op een projector welk de spelervaring net ietsje WaWer maakt

Gisteren m'n eerste Night-Elf gemaakt en die bossen zijn echt waw. Ik zal ook experimenteren met wat Horde chars omdat die werelden ook mooi zullen zijn.
Nu zit ik wel met een mega-sneu probleem. Elke avond is 't druk op de server, dit moet ik niemand vertellen, en dan krijg ik problemen. De normale lag-problemen vind ik niet erg (inventory lag, verkopen lag, ...) maar ik kan op die moment niet meer in Ironforge komen. Vanaf ik daar ongeveer een minuut ben, verlies ik connectie (blijf ik verder lopen, maar de omgeving doet niets meer, op zich was dit de eerste keer wel eens leuk

). Ik heb m'n grafische instellingen herleidt tot 't minimum maar toch steeds 't zelfde.
Heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen?
M'n pc heeft 1.5GB ram, GF6800GT en een AMD64 3000+ erop, zou normaal toch ruim voldoende moeten zijn daar ik mensen hoor met mindere specs die geen problemen hebben (op lag na uiteraard). M'n internet is breedband via Telenet (met upstream van 196K), is dit misschien 't probleem?
Ik heb ook al vernomen dat in patch 1.9 elke city een Auction House gaat krijgen, dit zal ongetwijfeld de load verspreiden en zal ik de problemen minder/niet meer hebben (hoop ik), maar tot 't zo ver is, wil ik uiteraard wel in de Autcion House :-)