Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 59 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.258 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

MantaMania schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 11:38:
[...]

Cervix is dus ook latijn en dan betekent het kracht ;)
en daarbij een baarmoederhals is toch ook niet verkeerd
_/-\o_
En het was dus op een caracter in mn eigen groep (party) dezelfde als waar ik die flashheals op testen en die gingen wel goed en stonden ook op % dus??
Dan weet ik het ook niet. Misschien iemand met meer scriptkennis, die het weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:06

BrZ

HolyCorn schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 14:11:
En meer dan 15-16 punten in prot vind ik niet nodig ook niet voor MC/BWL (Ja ik ben warrior in een bwl guild)
Klopt, na defiance zit er eigenlijk niets nuttigs in de protection tree. Ik ben nu fury specced (17/34/0) en ik kan nog steeds alles tanken zonder problemen (Chromaggus / Nefarian). Protection tree is overrated... door andere classes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:25

Bjk

Ik speel nu al geruime tijd Eve Online, ook een MMORPG, maar nu wil ik iets anders erbij proberen. En aangezien ik eindelijk wat vrijetijd in deze vakantie heb wil ik beginnen met een trial van WoW.
Maar de enige trial die ik kan vinden is op fileplanet, en deze is voor amerikanen. Is er een manier dat ik ook lekker een potje kan proberen, voordat ik hem ook daadwerkelijk koop?

Mail: bjk@halflife-2.nl

[ Voor 5% gewijzigd door Bjk op 27-12-2005 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-05 15:28
ik heb eigenlijk dezelfde vraag als hierboven. ik weet niet of ik hem hier mag stellen zoniet merk ik het snel zat. Maar ik wil dit spel nu maar eens gaan proberen en ik wil best meteen een maand halen ofzo.

maar ik denk vraag hier eerst even of ik misschien nog een 10 dagen account kan krijgen om even mee te klooien. dan kan ik 10 dagen prutsen en degene die hem geeft krijgt een maand gratis.

anders koop ik vanavond alsnog gewoon een maand of 2 maanden wat het ook is.
mijn email evt is mirage(apestaart)cistron.nl

https://www.afrikareisopmaat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:52
Hmm, n00berig vraagje, maarre, de MC attunement quest, waar moet ik die " uitvoeren " ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Nadat ik 12 DM tribute runs heb gedaan met mn mage voor Rod of the ogre magi: http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18534
zonder succes heb ik er wel een beetje genoeg van. Ik ben heel bijna exalted met AV, dus zat ik eraan te denken om tome of the ice lord http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19310 te kopen en voor mn mainhand vond ik dark whisper blade http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=20720 wel heel leuk. Nu kan ik echter nergens vinden waar ik die dagger vandaan kan halen. Op allakhazam zegt 1 iemand dat het een "bag reward" is in silithus, op thottbot zegt helemaal niemand waar ik hem kan vinden. Nu hoop ik dus heel hard dat iemand hier mij kan helpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-05 10:27
Qoriox schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 12:54:
Hmm, n00berig vraagje, maarre, de MC attunement quest, waar moet ik die " uitvoeren " ?
In BRD vlak bij de forge zit een portal naar MC. Vlak voor die portal zit een bruine 'steen', daar kun je die fragment halen. Kun je ook in een raid doen trouwens.
Magic_Mirage schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 12:38:
ik heb eigenlijk dezelfde vraag als hierboven. ik weet niet of ik hem hier mag stellen zoniet merk ik het snel zat. Maar ik wil dit spel nu maar eens gaan proberen en ik wil best meteen een maand halen ofzo.
Ik ben bang dat de meeste mensen hun trial al weggegeven hebben.

[ Voor 38% gewijzigd door Hydra op 27-12-2005 12:58 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Die kan ik dan ook wel stealthed halen zeker ?

Is het in BRD naar beneden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Laatst online: 26-02-2024
Vergeet niet de quest te halen. Die word gegeven door een npc die bij de portal naar MC staat (beneden aan de ketting die je af moet richting BRD).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Qoriox schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 13:01:
Die kan ik dan ook wel stealthed halen zeker ?

Is het in BRD naar beneden ?
ja dat kan, mits je aan de volgende voorwaarden voldoet

- Fire res
- optioneel een fire prot pot
- weten waar je bij de forge uit de lava kan komen
- stealthen naar incendrius
- daar naar beneden springe
- bij de vault lava uit
- langs elementals stealthen als dat kan en anders even solo killen
- voila je bent er

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Die quest heb ik al een tijdje. Ben nu uitgenodigd door een guild om mee te gaan. Onder het motto : dude, je hebt nog geen epics, beter ga je mee!

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 13:12:
[...]

ja dat kan, mits je aan de volgende voorwaarden voldoet

- Fire res
- optioneel een fire prot pot
- weten waar je bij de forge uit de lava kan komen
- stealthen naar incendrius
- daar naar beneden springe
- bij de vault lava uit
- langs elementals stealthen als dat kan en anders even solo killen
- voila je bent er
ahuh. Niet dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
dan moet je even een brd speedrun met 10 man doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Dat gaat dus gebeuren, moet om 19:00 uur beginnen met me eerste MC run :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Leuke kerst zo, eerste kerstdag Strat UD dag, tweede kerstdag UBRS dag. :P Leuke loot ook op zich voor m'n healer en PvP sets.

Death Grips
Robes of the Exalted
Battleborn Armbraces
Warmaster Legguards

Guildie heeft me verder nog een deel van de mats voor Whitesoul Helm cadeau gedaan voor kerst en het dingetje gecrafted, dus een leuke kerst. :D

Ging eigenlijk Strat in voor de gauntlets en Chitinous Plate Legguards, maar dit is ook leuk. Binnenkort nog maar even terug denk ik. :) Jammer genoeg wel roll op LF spaulders verloren. :'(

Verder met m'n lvl 18 NE hunter voor 't eerst Wailing Caverns in, quest gehaald voor de pattern voor die blauwe leather belt, erg leuk dingetje. Moet alleen nog terug voor de leggings, bow en meer perfect scales voor die belt. Zal donderdag worden of misschien vanaaf nog even na ZG.

[ Voor 11% gewijzigd door Exitium op 27-12-2005 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31660

Magic_Mirage schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 12:38:

maar ik denk vraag hier eerst even of ik misschien nog een 10 dagen account kan krijgen om even mee te klooien. dan kan ik 10 dagen prutsen en degene die hem geeft krijgt een maand gratis.

anders koop ik vanavond alsnog gewoon een maand of 2 maanden wat het ook is.
mijn email evt is mirage(apestaart)cistron.nl
Bij mijn aankoop van WoW heb ik een 10day trial card gekregen om deze aan een vriend te geven. Op dit moment heb ik deze nog niet weggegeven en is dus nog ongebruikt. Maar krijg ik met deze code ook een maand gratis als de persoon in kwestie het spel koopt? If so, dan mag je hem krijgen. If not dan euh moet ik er nog even over denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163025

Wie spelen er hier nu allemaal op Arathor??

Marcel34 - Lecram
RazorNL - RazorNL
Draakje - Kareltje
Holylady - Dreadmist
Sylver - ??
Ulti - Makina

Wie nog meer?

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 163025 op 28-12-2005 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106398

Ikke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Laatst online: 27-04 18:02
Ik heb ook nog zon 10 dagen trial ding.
Als iemand hier graag wow wilt uitproberen en het liefst natuurlijk doorblijft spelen kan je mij een mailtje sturen, ik vind het namelijk zonde als ik het weg moet gooien. Stuur mail naar: Raiden_snake_liquid@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Anoniem: 163025 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 14:53:

Marcel34 - Lecram/Stockholder/Ohtar
RazorNL
Draakje
Holylady
Sylver
Ulti

Wie nog meer?
Misschien handig om ingame nicks erbij te zetten, krijg ik eindelijk m'n friendslist wat groter.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Laatst online: 17-01 09:14
Ik heb de collectors edition en daar zat ook zo'n 10day guest pass bij.
Heb een vermoeden dat ik daar geen maand extra voor krijg,
maar ik ben wel bereid deze weg te geven.
geïntresseerden kunnen me mailen op memento__mori@msn.com

Te laat, de guest pass is weggegeven aan een mede-GoT'er

[ Voor 16% gewijzigd door memento__mori op 27-12-2005 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:34
Ik ben een Orc Warrior lvl 15 :D
Speel op Burning Blade met zo'n 10-day trial.

Moet nog wat quests doen in Crossroads, maar die kan ik niet alleen dus ff for een group looken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163666

Deze "oproep" had ik ook al geplaatst in het 7800gt draadje maar daar heb ik nog geen gehoor gekregen, denk dat de kans hier wat groter is. Misschien een klein beetje offtopic, zo ja mijn excuses alvast van te voren :P Maar ik ben aan het denken een 78gt te kopen, voormalijk voor WoW (op het moment) dus ik had eigenlijk gehoopt of er hier iemand was die die kaart ook heeft en mij daar even zijn game ervaring over kan vertellen? Welke settings enzo dat mooi plankje aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39051

Ik heb nog een guestpass, die wie wil moet even reageren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161226

World Server is down.
[ Okay ]

Noes! Ik was net me alt aan het legen voor geld voor me main z'n mount! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:23
Anoniem: 161226 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 18:54:
World Server is down.
[ Okay ]

Noes! Ik was net me alt aan het legen voor geld voor me main z'n mount! :(
ik zit er gewoon in hoor.. geen probs.

heeft er iemand misschien het G15 toetsenbord..? of kan iemand mij het bind-principe uitleggen..?

ik heb 18 programmeerbare knoppen, die ik wil binden aan dingen als "shackle" "mana burn" etc..

kan iemand mij dat uitleggen.??

msn: tomvanderburg AT hotmail . com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

[Retrieving character list]

Al zo'n 5 min ofzo

Shattered hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

W00T, Lawbringer set compleet. Eindelijk na maanden van wachten op de boots en legs die maar niet wilden droppen droppen ze vandaag allebei. :+ DKP genoeg (ben nog steeds pala #2) en na de Onyxia Hide Backpack (Ony gecleared voor MC) deze 2 ook nog eens. YAY 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Anoniem: 163025 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 14:53:

Marcel34
RazorNL
Draakje - Kareltje
Holylady
Sylver
Ulti - Makina

Wie nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34046

Heh, wel... mits je key hebt :P
Heb samen met een andere rogue Fineous Darkvire gemold (beiden lvl 53), key gemaakt @ beeld. Daarna zijn we overal langs gestealth. Key jatten van Plugger, snel deur openen en verder sluipen. Bij Ambassador Flamelash lava in gesprongen, effe lava jumpen daarna langs fire elementals sneaken en voila :P

We deden dit zonder fire prot pots, en met 0 fr :P

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 34046 op 28-12-2005 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136558

Hey Shuvit, ik zie dat je op Frostwhisper een alt speelt, kom een keer hoi zeggen :)

mijn nick is Naantje, speel een ud mage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136558 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 08:26:
Hey Shuvit, ik zie dat je op Frostwhisper een alt speelt, kom een keer hoi zeggen :)

mijn nick is Naantje, speel een ud mage
Heh, kan zijn dat ik je wel es heb gezien :P
Zal je adden in friends list, altijd goed om meer contacten te hebben. Heb nu nog een beetje moeite met groepen vinden voor instances, vrij irritant als je gewend bent om in de nummer 1 guild op een server te zitten (zoals ik heb op hellscream) :)

@Sander1991:

lol, hunter cker? :P (Horde hoop ik :o)
Mgoed, zal je adden als servers weer up zijn, beetje traag vandaag ofzow :P

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 34046 op 28-12-2005 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:44

Thermometer

Whoop Whoop!

Anoniem: 34046 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 08:32:
[...]

Heh, kan zijn dat ik je wel es heb gezien :P
Zal je adden in friends list, altijd goed om meer contacten te hebben. Heb nu nog een beetje moeite met groepen vinden voor instances, vrij irritant als je gewend bent om in de nummer 1 guild op een server te zitten (zoals ik heb op hellscream) :)
:o nog meer bij FW! dacht dat ik de enige was, wil je mij ook adden? =3, ik heet afstandschot :P

EDÏT: ja lol, dacht ik wil een nederlandse naam en t moet iets met men class te maken hebben :P ben een orc hunter

[ Voor 12% gewijzigd door Thermometer op 28-12-2005 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik ben onlangs begonnen met WoW (ben overgestapt van Everquest 2).
M'n eerste ervaringen met 't spel waren niet zo best (vele kiddies die me rot ergerde), maar soit, daar heb ik me over gezet en de mensen die echt vervelend doen gewoon op ignore zetten.
Ik speel op de Terenas server en er is genoeg volk om allerlei dingen te doen.
Op't moment heb ik een 6-tal chars gemaakt (alliance) om even te kijken welke profession goed/leuk is, m'n max level nu is 15, palladin/warlock.
M'n pc is krachtig genoeg om grafisch alles open te trekken (gelukkig :p) en ik speel altijd op een projector welk de spelervaring net ietsje WaWer maakt :p
Gisteren m'n eerste Night-Elf gemaakt en die bossen zijn echt waw. Ik zal ook experimenteren met wat Horde chars omdat die werelden ook mooi zullen zijn.

Nu zit ik wel met een mega-sneu probleem. Elke avond is 't druk op de server, dit moet ik niemand vertellen, en dan krijg ik problemen. De normale lag-problemen vind ik niet erg (inventory lag, verkopen lag, ...) maar ik kan op die moment niet meer in Ironforge komen. Vanaf ik daar ongeveer een minuut ben, verlies ik connectie (blijf ik verder lopen, maar de omgeving doet niets meer, op zich was dit de eerste keer wel eens leuk :p). Ik heb m'n grafische instellingen herleidt tot 't minimum maar toch steeds 't zelfde.
Heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen?
M'n pc heeft 1.5GB ram, GF6800GT en een AMD64 3000+ erop, zou normaal toch ruim voldoende moeten zijn daar ik mensen hoor met mindere specs die geen problemen hebben (op lag na uiteraard). M'n internet is breedband via Telenet (met upstream van 196K), is dit misschien 't probleem?

Ik heb ook al vernomen dat in patch 1.9 elke city een Auction House gaat krijgen, dit zal ongetwijfeld de load verspreiden en zal ik de problemen minder/niet meer hebben (hoop ik), maar tot 't zo ver is, wil ik uiteraard wel in de Autcion House :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132667

Woot gister als lvl 54 hunter gelijk me DM trinket gehaald ( kreeg het boek van een guildie toen`k lvl 15 was ofzo ):P heel easy te halen BTW wel iemand nodig met de DM north key loop DM in naar links stukje naar beneden lopen spring op het randje naar beneden , langs de group mobs weer naar benden door de deur en voila je bent in de Library

Royal Seal of Eldre'ThalasAfbeeldingslocatie: http://i72.thottbot.com/en/Interface/Icons/INV_Jewelry_Talisman_10.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Av3ng3rtje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-05-2024
Tweede kerstdag eindelijk mijn boekje gevonden in diremaul xD

Foror's Compendium of Dragon Slaying

Hij viel vanaf Pussilin, de imp die je moet volgen in Diremaul-East. Mooi kerstcadeautje dacht ik zo 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Av3ng3rtje schreef op woensdag 28 december 2005 @ 10:20:
Tweede kerstdag eindelijk mijn boekje gevonden in diremaul xD

Foror's Compendium of Dragon Slaying

Hij viel vanaf Pussilin, de imp die je moet volgen in Diremaul-East. Mooi kerstcadeautje dacht ik zo 8)
lol, gratz, das 1% drop rate ofzow? Voordat het gepatched werd was het mogelijk om het te farmen :P
Ik heb zelf mijn druid trinket al een tijdje (nu 106fr unbuffed), die voor mijn rogue is echt prul, haal hem alleen op voor de FR :P

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 34046 op 28-12-2005 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Gisteravond nog even een paar uurtjes aan 't grinden op de undead bij LHC, werd ik (PvP enabled) in m'n rug aangevallen door een UD warlock. Zat op 80% health en 20% mana ofzo, easy kill voor 'em. Goed, ik terugwandelen van de graveyard, en had zo iets van "bring it on"! Warlock spoorloos. En jawel, 5 minuten later, daar was 'ie weer. Had z'n ass gewoon ergens verborgen zodat hij na 5 minuten weer zou unflaggen.

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-05 10:24
gisteren ook maar efe spel gekocht.

Gestart als human rogue.. vind't voorlopig nogal veel simpel weg "kill x van die" maar 'k veronderstel dat wat verderop het wel wat uitdagender zal worden. Ben nu lvl 6 geloof'k.

server: terenas
ign: enno

Meer vrienden is altijd leuk dus berichtje mag altijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Av3ng3rtje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-05-2024
Anoniem: 34046 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 10:23:
[...]

lol, gratz, das 1% drop rate ofzow? Voordat het gepatched werd was het mogelijk om het te farmen :P
Ik heb zelf mijn druid trinket al een tijdje (nu 106fr unbuffed), die voor mijn rogue is echt prul, haal hem alleen op voor de FR :P
Vanaf die mob was het geloof ik 0.06%

Maarja , op den duur dwing je het ook gewoon af om het boek te krijgen.. Deed de laatste tijd alleen maar DM als ik tijd had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6104

UltraR-pc schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 12:55:
Nadat ik 12 DM tribute runs heb gedaan met mn mage voor Rod of the ogre magi: http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18534
zonder succes heb ik er wel een beetje genoeg van. Ik ben heel bijna exalted met AV, dus zat ik eraan te denken om tome of the ice lord http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19310 te kopen en voor mn mainhand vond ik dark whisper blade http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=20720 wel heel leuk. Nu kan ik echter nergens vinden waar ik die dagger vandaan kan halen. Op allakhazam zegt 1 iemand dat het een "bag reward" is in silithus, op thottbot zegt helemaal niemand waar ik hem kan vinden. Nu hoop ik dus heel hard dat iemand hier mij kan helpen. :)
Vraagje wat is er vanuit Alterac Vally nuttig voor een Warlock?? Ik heb ff zitten zoeken, maar behalve leuke hebbe dingetjes kan ik eigenlijk niet zoveel vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beetje google had je zelf ook kunnen bedenken :P

Maargoed, hier een lijst met rewards van alterac ;)
http://worldofwarcraft.co...unds/rewards-alterac.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34046 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 10:34:
Beetje google had je zelf ook kunnen bedenken :P

Maargoed, hier een lijst met rewards van alterac ;)
http://worldofwarcraft.co...unds/rewards-alterac.html
Precies mijn punt, behalve een paar leuke offhands niet heel veel nuttigs Ik had deze lijst ook al gevonden, maar vroeg me af waar mensen voor gingen... voor warlocks zit er niet zoveel bij vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 6104 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 10:42:
[...]

Precies mijn punt, behalve een paar leuke offhands niet heel veel nuttigs Ik had deze lijst ook al gevonden, maar vroeg me af waar mensen voor gingen... voor warlocks zit er niet zoveel bij vind ik
afgezien van mc/ony/bwl zijn dat de beste off-hands die je kan krijgen :)
20 man kan je ook nog de zg offhand, maar die van jin'doh is gelijk geschaald met onyixa (om hem te halen dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
__IcE__ schreef op woensdag 28 december 2005 @ 10:09:
M'n eerste ervaringen met 't spel waren niet zo best (vele kiddies die me rot ergerde), maar soit, daar heb ik me over gezet en de mensen die echt vervelend doen gewoon op ignore zetten.
<knip>
Gezellig, ik ook :D
Als je nog een Nederlands guild zoekt, moet je maar ff Magico of Gatekeeper (nee, beiden niet mijn chars) van Dutch Alliance aanspreken. Klein guild, wel gezellig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 28 december 2005 @ 10:51:
[...]

afgezien van mc/ony/bwl zijn dat de beste off-hands die je kan krijgen :)
20 man kan je ook nog de zg offhand, maar die van jin'doh is gelijk geschaald met onyixa (om hem te halen dan)
Mwja, maar ik heb een epic staff (Ironbark), waar binnenkort ook nog +22 interlect op komt, dus offhands zijn voor mij niet zo nuttig ben ik bang. Gezien mijn gear heb ik +damage genoeg ;)
Ik hoop over 2 weken general te zijn en dan krijg ik nog meer +dmg :P
Misschien ga ik door tot High Warlord en ga voor die staff... maar dat weet ik nog niet, ik wil zeker warlord worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 6104 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 11:11:
[...]

Mwja, maar ik heb een epic staff (Ironbark), waar binnenkort ook nog +22 interlect op komt, dus offhands zijn voor mij niet zo nuttig ben ik bang. Gezien mijn gear heb ik +damage genoeg ;)
Ik hoop over 2 weken general te zijn en dan krijg ik nog meer +dmg :P
Misschien ga ik door tot High Warlord en ga voor die staff... maar dat weet ik nog niet, ik wil zeker warlord worden.
waarom +int? en geen +spelldmg ?
zelf zou ik voor die ab caster wapen gaan een de av off hand :)

en je hebt nooit +dmg genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-11-2024
Miles Teg schreef op woensdag 28 december 2005 @ 11:07:
[...]
Gezellig, ik ook :D
Als je nog een Nederlands guild zoekt, moet je maar ff Magico of Gatekeeper (nee, beiden niet mijn chars) van Dutch Alliance aanspreken. Klein guild, wel gezellig. :)
Zal ik zeker overwegen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 23:30

Japser

Jeej!

Ik ben ook op zoek naar een Guild welke wat meer samenwerkt in raids etc. Zit nu wel bij een, maar het is niet bepaald gezellig daar ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

Op't moment heb ik een 6-tal chars gemaakt (alliance) om even te kijken welke profession goed/leuk is, m'n max level nu is 15, palladin/warlock.
M'n pc is krachtig genoeg om grafisch alles open te trekken (gelukkig :p) en ik speel altijd op een projector welk de spelervaring net ietsje WaWer maakt :p
Gisteren m'n eerste Night-Elf gemaakt en die bossen zijn echt waw. Ik zal ook experimenteren met wat Horde chars omdat die werelden ook mooi zullen zijn.

Nu zit ik wel met een mega-sneu probleem. Elke avond is 't druk op de server, dit moet ik niemand vertellen, en dan krijg ik problemen. De normale lag-problemen vind ik niet erg (inventory lag, verkopen lag, ...) maar ik kan op die moment niet meer in Ironforge komen. Vanaf ik daar ongeveer een minuut ben, verlies ik connectie (blijf ik verder lopen, maar de omgeving doet niets meer, op zich was dit de eerste keer wel eens leuk :p). Ik heb m'n grafische instellingen herleidt tot 't minimum maar toch steeds 't zelfde.
Heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen?
M'n pc heeft 1.5GB ram, GF6800GT en een AMD64 3000+ erop, zou normaal toch ruim voldoende moeten zijn daar ik mensen hoor met mindere specs die geen problemen hebben (op lag na uiteraard). M'n internet is breedband via Telenet (met upstream van 196K), is dit misschien 't probleem?

Ik heb ook al vernomen dat in patch 1.9 elke city een Auction House gaat krijgen, dit zal ongetwijfeld de load verspreiden en zal ik de problemen minder/niet meer hebben (hoop ik), maar tot 't zo ver is, wil ik uiteraard wel in de Autcion House :-)
http://forums-en.wow-euro...2513&p=1&tmp=1#post202513

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 28 december 2005 @ 11:20:
[...]

waarom +int? en geen +spelldmg ?
zelf zou ik voor die ab caster wapen gaan een de av off hand :)

en je hebt nooit +dmg genoeg :P
Omdat ik aan interlect meer heb. Interlect = mana en interlect is % crit
En in een instance heb ik liever meer mana, dan kan ik veel langer damage doen.

Aangezien ik meer als 200 + dmg heb zal ik daar sowieso niet over klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 6104 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 11:47:
[...]

Omdat ik aan interlect meer heb. Interlect = mana en interlect is % crit
En in een instance heb ik liever meer mana, dan kan ik veel langer damage doen.

Aangezien ik meer als 200 + dmg heb zal ik daar sowieso niet over klagen :)
kerel, paar dingen

* 100 int = 1 crit dus je kan je spelcrit beter van items afhalen dan van int :P
* je bent lock, dus mana ten overvloedde
* +200 is peanuts dat haal ik zelfs zonder epics en mediocore blauwe gear

dotten en shadowbolten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 28 december 2005 @ 12:03:
[...]

kerel, paar dingen

* 100 int = 1 crit dus je kan je spelcrit beter van items afhalen dan van int :P

22% extra kan precies weer 1 % extra crit betekenen dus, want het is best veel
Ik heb ook alleen maar blue stuff met crits, dus same here
Mana in overvloede?? Ik wil niet zeuren maar ik krijg het echt wel op hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
Is het mogelijk om de limited edition van WoW nog ergens te krijgen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:16
Ok shadowbolt heeft normaal 507dmg, met +200 haal je dus 707, 1% crit is dan dus 7.07 meer dmg per schot, +30spell dmg is zoals de naam al zeg 30 meer dmg per schot.

En hoe krijg je je mana op als lock? jullie hebben toch lifetap ;p

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M1lamb3r schreef op woensdag 28 december 2005 @ 12:13:
Ok shadowbolt heeft normaal 507dmg, met +200 haal je dus 707, 1% crit is dan dus 7.07 meer dmg per schot, +30spell dmg is zoals de naam al zeg 30 meer dmg per schot.

En hoe krijg je je mana op als lock? jullie hebben toch lifetap ;p
1% crit is 0.7 damage meer ? Ik heb inmiddels 20% crit en de hoogte van mijn crits zijn soms belachelijk dus ik hoef niet meer damage te doen en heb liever meer crits

Mijn leven gaat ook wel een keer op hoor :P
In PvP ga ik meestal dood doordat ik geen mana meer heb en ook geen leven meer, dus mijn damage output is best wel aardig geweest dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

GoT is geen plek om te handelen. Gelukkig heeft Epitome een e-mail adres in zijn profiel staan ;)

[ Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 28-12-2005 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Laatst online: 30-05 13:55
Gisteren was het mijn persoonlijke lucky day :D . Gisteren dropte NS bracers voor de 2e maal in 6 maanden voor onze guild, en ik heb ze gewonnen :D . Daarnaast dropte ook nog eens nightslayer chest en die had ik ook gewonnen :D . Alleen nog maar NS cover en ik heb 8/8 :D .

Daarnaast de Bloodvine lens in elkaar geschroeft wat ook van pas gaat komen in de toekomst :D . Al met al een goed dagje :P .

[ Voor 20% gewijzigd door pica op 28-12-2005 13:14 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130304

Anoniem: 6104 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 12:10:
[...]

22% extra kan precies weer 1 % extra crit betekenen dus, want het is best veel
Ik heb ook alleen maar blue stuff met crits, dus same here
Mana in overvloede?? Ik wil niet zeuren maar ik krijg het echt wel op hoor :P
Was dat maar waar van die 22% extra mana. Wat je erbij krijgt is 22 INT, geen 22% INT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:11

Nitai

Live the life you love.

Ik denk dat dit gewoon lag is. Heb je geprobeerd op een andere low pop. server een char te maken en kijken of je die problemen daar ook hebt?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Gisteren weer naar ZG gegaan (we zijn beginnende ZG guild) en voor het eerst een baasje neergekregen. :D Drie tries nodig gisteren en de zesde overall, maar Venoxis is niet meer. Eerste try ging slecht, de meesten wilden de adds sleepen / sheepen en vol op Venoxis, maar dat werkte niet echt. Paar druids moesten hun adds controllen en die misten we dus met het healen. Adds CC'en ging ook niet lekker, dus we hadden geregeld twee loslopende adds en te weinig healing, whipe op 28%. Daarna onze lock en ik voorgesteld om nu maar eens (zoals normaal) drie adds te CC'en (we kregen er ondertussen een derde mage bij gelukkig) en de vierde add te killen. Nadeel was dat er een warrior plots dropte (daardoor kwam er plaats voor die mage), waardoor we een warrior en druid als tanks hadden. Ging beter, alleen ging het healen van de tanks niet goed waardoor we op 40% een Veno zonder tank hadden. 8)7 Kregen haar enigszins onder controle (een rogue met buffed dik 4k HP en ik in m'n healing armor) en behoorlijk down ook, een whipe op zo'n 2200 HP. :'( Derde try ging het beter, alhoewel de tanks wel weer lagen (dit keer op 20%) en er weer geen combatress volgde, down dus. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Laatst online: 17-01 09:14
Epitome schreef op woensdag 28 december 2005 @ 12:12:
Is het mogelijk om de limited edition van WoW nog ergens te krijgen? :?
Ik denk dat je daar een beetje laat mee bent. De meeste Collectors Editions waren al verkocht (reservatie) voordat het spel uit was. Ik heb het geluk gehad er toen nog 1 te kunnen bemachtigen via FreeRecordShop.be :D

De enige manier om deze nu nog te krijgen is kopen van E-bay.
Dit is voor Blizzard btw wel illegaal en ze kunnen de account dus alsnog blocken.
Ook is het onveilig voor jezelf om een account te kopen vanaf E-bay. Mensen die dit verkopen hebben wel eens sinistere bijbedoelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Exitium schreef op woensdag 28 december 2005 @ 13:54:
Gisteren weer naar ZG gegaan (we zijn beginnende ZG guild) en voor het eerst een baasje neergekregen. :D Drie tries nodig gisteren en de zesde overall, maar Venoxis is niet meer. Eerste try ging slecht, de meesten wilden de adds sleepen / sheepen en vol op Venoxis, maar dat werkte niet echt. Paar druids moesten hun adds controllen en die misten we dus met het healen. Adds CC'en ging ook niet lekker, dus we hadden geregeld twee loslopende adds en te weinig healing, whipe op 28%. Daarna onze lock en ik voorgesteld om nu maar eens (zoals normaal) drie adds te CC'en (we kregen er ondertussen een derde mage bij gelukkig) en de vierde add te killen. Nadeel was dat er een warrior plots dropte (daardoor kwam er plaats voor die mage), waardoor we een warrior en druid als tanks hadden. Ging beter, alleen ging het healen van de tanks niet goed waardoor we op 40% een Veno zonder tank hadden. 8)7 Kregen haar enigszins onder controle (een rogue met buffed dik 4k HP en ik in m'n healing armor) en behoorlijk down ook, een whipe op zo'n 2200 HP. :'( Derde try ging het beter, alhoewel de tanks wel weer lagen (dit keer op 20%) en er weer geen combatress volgde, down dus. ^^
Wij killen die adds eerst gewoon een voor een (in phase 1 does Venoxis nog niet zo veel damage) en daarna gaan we met z'n allen op Venoxis. De allereerste keer dat we 'em deden ging het de 2e keer goed. Je moet alleen zorgen dat niemand in die gaswolken blijft staan, die doen iets van 500 dps ofzo, en daar is niet tegenaan te healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

Hydra schreef op woensdag 28 december 2005 @ 14:13:
[...]

Wij killen die adds eerst gewoon een voor een (in phase 1 does Venoxis nog niet zo veel damage) en daarna gaan we met z'n allen op Venoxis. De allereerste keer dat we 'em deden ging het de 2e keer goed. Je moet alleen zorgen dat niemand in die gaswolken blijft staan, die doen iets van 500 dps ofzo, en daar is niet tegenaan te healen.
Idd, dat is wel de gangbare taktiek, ik maak wel uit zijn verhaal op dat zijn guild nog niet in mc/bwl is geweest en dus nog geen gear daarvandaan heeft. Maakt ZG natuurlijk wel moeilijker. Ik zie op onze server ook ZG-guilds ontstaan die we ongetwijfeld terug gaan zien in mc/bwl. Imo erg goed gedaan van Blizz om iets tussen brs en mc te zetten. Nu even afwachten wat AQ (20-man) wordt.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 28-12-2005 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 28 december 2005 @ 12:03:
[...]

kerel, paar dingen

Dat klopt niet. 1% crit is gelijk aan 59.6 (dacht ik, ongeveer) int zoals de Mage correspondent kort geleden heeft verkondigd. Dus niet 100 int zoals eerder vermeld was. Zodoende kom je dus uit op zo'n 5% base crit omdat je als lvl 60 caster over het algemeen rond de 300 int hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Anoniem: 82860 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 14:30:
[...]

Dat klopt niet. 1% crit is gelijk aan 59.6 (dacht ik, ongeveer) int zoals de Mage correspondent kort geleden heeft verkondigd. Dus niet 100 int zoals eerder vermeld was. Zodoende kom je dus uit op zo'n 5% base crit omdat je als lvl 60 caster over het algemeen rond de 300 int hebt.
Que? Er is een mage correspondent? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

mja ik vind het btw raar dat dat nog steeds niet 'bevestigd' is met een blue post zoals ook andere dingen wel al uitegelegd zijn

ze mogen wat dat betreft wel wat opener zijn over caster game mechanics enzo
maar dat zou wel kunnen kloppen inderdaad, ,aar ik blijft het dom vinden dat je nergens je chance to crit % op spells kan zien zoals met melee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Is er iemand op Bloodscalp die weet of er wat met de guild Bomen Zijn Relexed is gebeurd?

De website is een week geleden plots verwijderd. Als (ex)-lid (ik ben gestopt met WoW) en tevens hoster van de site vraag ik me af waarom, zelf contact opnemen lukt niet echt :P

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Datafeest schreef op woensdag 28 december 2005 @ 14:47:
Is er iemand op Bloodscalp die weet of er wat met de guild Bomen Zijn Relexed is gebeurd?

De website is een week geleden plots verwijderd. Als (ex)-lid (ik ben gestopt met WoW) en tevens hoster van de site vraag ik me af waarom, zelf contact opnemen lukt niet echt :P
Bomen zijn relaxt is gebroken

zoals je weet waren er wat interne conflicten, deel is BzR gebleven, deel is weggegaan, dat deel wat is weggegaan heeft de site etc meegenomen voor toekomstige nieuwe guild, dat is wat ik gehoord heb, meer weet ik ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Anoniem: 27963 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 14:27:
[...]

Idd, dat is wel de gangbare taktiek, ik maak wel uit zijn verhaal op dat zijn guild nog niet in mc/bwl is geweest en dus nog geen gear daarvandaan heeft. Maakt ZG natuurlijk wel moeilijker. Ik zie op onze server ook ZG-guilds ontstaan die we ongetwijfeld terug gaan zien in mc/bwl. Imo erg goed gedaan van Blizz om iets tussen brs en mc te zetten. Nu even afwachten wat AQ (20-man) wordt.
Klopt, een aantal van ons zijn met wat andere guild meegeweest (Krazy Fools, Dutch Inc), maar verder nog niet. De meeste 60'ers doen het met greens en blues, en sommigen hebben één of enkele epics, maar that's it. ZG is een leuke instance om teamwork te oefenen denk ik, zeker omdat het maar met twintig man is.

Adds killen werkt inderdaad beter, maar de meesten hadden dat niet door. In phase 2 laten we alleen de MT melee gaan (en evt ook een tweede tank voor als de MT onverwachts neer gaat), rest gaat ranged. Daarom mocht ik ook melee gaan in m'n Robe of the Exalted en Magister's Mantle op de adds. (en op Veno toen beide tanks lagen) Zolang het CC'en van de adds goed gaat zodat je maar één add tegelijk hebt en de MT blijft leven is het geen moeilijke boss. Vanavond maar even attunen voor MC, sinds lvl 54 niet meer in BRD geweest en dus nog niet gedaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Exitium schreef op woensdag 28 december 2005 @ 13:54:
neem 3 mages mee, laat die ieder een add sheepen.
MT tankt Venoxis rechts een stukje voor de ingang.
Alle dps op de add die niet gesheeped is, en zo 1 voor 1 de adds afmaken.
Daarna dps op Venoxis zelf, zorg dat dat de ruimte tussen de meelee dps en de casters groot is.
Venoxis doet soms Holy Fire, dit is net als een shamans chain lightning een attack die van speler naar speler springt.
De damage van deze attack wordt steeds groter als hij door meer spelers wordt doorgegeven.
Wij hebben 1 keer gehad dat in 1 klap de complete castergroep dood was, 23k damage door die attack ^^.
Zodera Venoxis op 50% is wordt ie slangetje en dan kan de meelee dps het beste een stukje terugrennen.
MT rent rondjes met venoxis om uit de cloud te blijven en je hebt em down :)
Als je eenmaal door hebt hoe het werkt is hij echt te makkelijk, we doen em nu met 13 man zonder deaths ofzo.
Heeft helaas niet echt een uitgebreide loottable alhoewel de casters wel blij waren met die epic dagger =)

Succes iig.

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Exitium schreef op woensdag 28 december 2005 @ 14:55:
Adds killen werkt inderdaad beter, maar de meesten hadden dat niet door. In phase 2 laten we alleen de MT melee gaan (en evt ook een tweede tank voor als de MT onverwachts neer gaat), rest gaat ranged. Daarom mocht ik ook melee gaan in m'n Robe of the Exalted en Magister's Mantle op de adds. (en op Veno toen beide tanks lagen) Zolang het CC'en van de adds goed gaat zodat je maar één add tegelijk hebt en de MT blijft leven is het geen moeilijke boss. Vanavond maar even attunen voor MC, sinds lvl 54 niet meer in BRD geweest en dus nog niet gedaan. :P
Vanavond weer ZG, morgen hopelijk een Ony/MC atunement run in BRD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 28 december 2005 @ 14:49:
[...]

Bomen zijn relaxt is gebroken

zoals je weet waren er wat interne conflicten, deel is BzR gebleven, deel is weggegaan, dat deel wat is weggegaan heeft de site etc meegenomen voor toekomstige nieuwe guild, dat is wat ik gehoord heb, meer weet ik ook niet
Omg :X
Waarom trekken leiders zich zo veel aan van een beetje geklaag? Nouja.. het is gebeurd :|

/edit/
Ik heb de website maar aangepast.

[ Voor 8% gewijzigd door kamerplant op 28-12-2005 15:37 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162373

Hey mensen ik zou graag van iemand zown 10 dagen trail willen hebben indien niemand hem nodig heeft mn maat wil namelijk heel graag 10 dagen proberen kwil hem overhalen tot de wereld van WoW....

pm mij maar aub als je er nog 1 overheb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Anoniem: 162373 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 15:17:
Hey mensen ik zou graag van iemand zown 10 dagen trail willen hebben indien niemand hem nodig heeft mn maat wil namelijk heel graag 10 dagen proberen kwil hem overhalen tot de wereld van WoW....

pm mij maar aub als je er nog 1 overheb...
Heb der eentje liggen.. zal er vanavond aan proberen te denken.
Je vriend moet wel SNEL zijn trouwens, dingen zijn maar tot 1 januari geldig. Geen idee of men dan de start van de test bedoelt of dat dan alle testaccounts gewoon worden gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162373

dat zou geweldig zijn, je kan me mailen op markpierweijer@hotmail.com, ik zal dan meteen vanavond naar mn maat toe gaan, alvast bedankt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Demoterror schreef op woensdag 28 december 2005 @ 15:11:
[...]

neem 3 mages mee, laat die ieder een add sheepen.
MT tankt Venoxis rechts een stukje voor de ingang.
Alle dps op de add die niet gesheeped is, en zo 1 voor 1 de adds afmaken.
Daarna dps op Venoxis zelf, zorg dat dat de ruimte tussen de meelee dps en de casters groot is.
Venoxis doet soms Holy Fire, dit is net als een shamans chain lightning een attack die van speler naar speler springt.
De damage van deze attack wordt steeds groter als hij door meer spelers wordt doorgegeven.
Wij hebben 1 keer gehad dat in 1 klap de complete castergroep dood was, 23k damage door die attack ^^.
Zodera Venoxis op 50% is wordt ie slangetje en dan kan de meelee dps het beste een stukje terugrennen.
MT rent rondjes met venoxis om uit de cloud te blijven en je hebt em down :)
Als je eenmaal door hebt hoe het werkt is hij echt te makkelijk, we doen em nu met 13 man zonder deaths ofzo.
Heeft helaas niet echt een uitgebreide loottable alhoewel de casters wel blij waren met die epic dagger =)

Succes iig.
Deden we inderdaad zo, alleen het rondrennen niet. Even onthouden voor volgende keer. :) Wij kregen de epic tabard voor armor quest en de cloak, is naar een hunter gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

[...]

Kijk es (moest ff zoeken hoor)

http://forums.worldofwarc...6148728&tmp=1#post6148728

Het zit dus iets ingewikkelder in elkaar, en het kan best niet direct met die nummers voor een Warlock gelden (Tseric z'n voorbeeld is een Mage).

Voor wat mana/spelldamage afweging betreft.... met spelldamage doe je meer damage met je huidige mana pool in een bepaalde tijd. Met een 22 int enchant doe je de zelfde damage met een grotere manapool (dus wel meer spells kunnen casten), echter over een langere tijd. Spelldamage voor een offensive caster is _eigenlijk_ altijd beter, vooral omdat het momenteel de enige manier is om hun character up te graden (wat melee met wapens doet).

Uiteraard kom je uiteindelijk wel eens zonder mana te zitten als Warlock. Gelukkig heb je daar Lifetap/Bandage voor, of Dark Pact als je daar voor gespecced bent. Daarom kun je als Warlock je beter richten op +stam en +spelldamage stats. In principe, met wat heals en bandages, heb jij inderdaad "limitless mana" en dan heb je sowieso heel weinig aan een 22 int enchant.

Je bent natuurlijk vrij om te kiezen, maar een spelldamage enchant (mits een goeie staff of 1h-er) is beter voor je.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 28-12-2005 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 28 december 2005 @ 14:38:
[...]

mja ik vind het btw raar dat dat nog steeds niet 'bevestigd' is met een blue post zoals ook andere dingen wel al uitegelegd zijn

ze mogen wat dat betreft wel wat opener zijn over caster game mechanics enzo
maar dat zou wel kunnen kloppen inderdaad, ,aar ik blijft het dom vinden dat je nergens je chance to crit % op spells kan zien zoals met melee
Het is bevestigd door de 'nieuwe' correspondent. Er is uit de doeken gedaan dat de 'oude' correspondent het destijds fout vermeld had. Waar de post staat zou ik zou niet weten. Niet zo'n zin om alle blizz posts op de mage forums af te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Laatst online: 24-05 13:20
Daarom kun je als Warlock je beter richten op +stam en +spelldamage stats. In principe, met wat heals en bandages, heb jij inderdaad "limitless mana" en dan heb je sowieso heel weinig aan een 22 int enchant.
Idd. daarom zie je ook dat tier 1/2 sets zich voornamelijk op +dmg/+sta en wat +% crit richten, ik zie echter wel dat ik vaak andere locks(met +dmg) in mn guild toch behoorlijk outdamage omdat ik nog redelijk wat +int heb, ik ben hoogstens iets eerder dood (al ligt het imho ook in grote mate aan hoe je speelt in welke mate je wat hebt aan al die extra +sta)

Naja, persoonlijk denk ik dat het niet superveel uitmaakt of je je nu richt op +sta/int en +%crit of dat je je gedraagt zoals blizz dat bedoeld lijkt te hebben (+sta/+dmg en wat +%crit)

[ Voor 6% gewijzigd door blouweKip op 28-12-2005 16:30 ]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Enne, als caster in end-game wil je _eigenlijk_ geen crits, en vooral als Warlock met een Ruin spec niet. Crits zijn erg vervelend in PvE raids, met een beetje pech zit zo'n mob vol met debuffs en crit je je Shadowbolt eventjes voor 4k (om maar wat te noemen). Geheid dat ie je even persoonlijk komt bedanken hoor :)

Veel handiger om geleidelijk damage te doen, dus steady DPS met shadowbolts die met +200 spelldamage elke keer knallen dan 2 of zelfs 3 keer een crit voor 3k op zo'n beestje.

Voor puur PvP is crit natuurlijk heerlijk, maar dan ga je echt itemsets sparen en ik weet niet hoever in het spel je nu eigenlijk bent en van plan bent te gaan op dit moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Enne, als caster in end-game wil je _eigenlijk_ geen crits, en vooral als Warlock met een Ruin spec niet. Crits zijn erg vervelend in PvE raids, met een beetje pech zit zo'n mob vol met debuffs en crit je je Shadowbolt eventjes voor 4k (om maar wat te noemen). Geheid dat ie je even persoonlijk komt bedanken hoor
hehe, gebeurt wel eens met trashmobs ja, maar met een goede tank en wat hunters in de groep ben ik echt niet de eerste die ze te grazen nemen, al ben ik nog niet in bwl geweest, wie weet is dat daar wat problematischer, in mc heb ik er verder alleen maar voordeel van gehad kwa dmg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Laatst online: 28-05 16:11

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ik ga vanavond eens beginnen met mijn WoW trial.
Nu had ik even een vraagje kan je nu met alliance en horde samen spelen?
Ik lees overal alles gescheiden maar wil het even zeker weten dat dit wel/niet kan.

Want een vriend heeft al een alliance char en als ik daar nu samen mee wil gamen moet het wel kunnen. Sorry voor de mayb n00b vraag maarjah moet wat he ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

blouweKip schreef op woensdag 28 december 2005 @ 16:43:
[...]

hehe, gebeurt wel eens met trashmobs ja, maar met een goede tank en wat hunters in de groep ben ik echt niet de eerste die ze te grazen nemen, al ben ik nog niet in bwl geweest, wie weet is dat daar wat problematischer, in mc heb ik er verder alleen maar voordeel van gehad kwa dmg
In BWL ben je gewoon dood, bam. En dan krijg je veel gegnuif van je guildies over je heen hoor ;) In MC hebben wij nu ook pure damage toernooitjes om het wat spannender te maken, en ik heb de laatste keer MC getanked met m'n 31/20 build dus die mob vloog alle kanten op soms hehe.
TiMMieJ schreef op woensdag 28 december 2005 @ 16:46:
Ik lees overal alles gescheiden maar wil het even zeker weten dat dit wel/niet kan.

Want een vriend heeft al een alliance char en als ik daar nu samen mee wil gamen moet het wel kunnen. Sorry voor de mayb n00b vraag maarjah moet wat he ^^.
Nee, je kan niet een Horde char hebben, en dan samen met je Alliance maatje een quest doen (in ieder geval niet dezelfde ;)).

Op een PvE server kun je wel een Horde en een Alliance character hebben tegelijkertijd, op een PvP server kies je gewoon voor een factie op die server. Als je dus met iemand samen wil spelen die al een factie heeft gekozen, dan zit je vast aan zijn factie.

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 28-12-2005 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Nee Alliance en Horde kunnen niet samen spelen. Ook is het niet mogelijk om een Alliance en Horde character te maken op dezelfde (PvP) server. Dus als je vriend met de Alliance speelt, zou ik dat ook maar doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 16:47:
[...]

In BWL ben je gewoon dood, bam. En dan krijg je veel gegnuif van je guildies over je heen hoor ;) In MC hebben wij nu ook pure damage toernooitjes om het wat spannender te maken, en ik heb de laatste keer MC getanked met m'n 31/20 build dus die mob vloog alle kanten op soms hehe.
Yep, quote: "Chromaggus hits you for 5024." gevolgd met "You die." :x
Note hits, heh was niet eens een crit (was op mijn druid, en die heeft cenarion aan) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

alleen op PvE servers. Op PvP servers ben je de vijand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:05

m0nk

16-09-2003 15.15

Moet je op zijn realm een alliance char starten. Je kan per realm maar 1 kant kiezen.
.. spuit elf :z :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
In BWL ben je gewoon dood, bam. En dan krijg je veel gegnuif van je guildies over je heen hoor
Ach ja, dat zal voor ons idd ff wennen zijn als de trashmobs daar al hitten voor meer dan 4000, denk dat ik dan niet de enige ben die het leven zal laten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-05 17:54

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

In bwl zijn bijna geen trahsmobs, alleen 1 kamer geloof ik :).
Meeste mensen vinden dit vast niet intresant maar Alucardu (ik dus) ben er even mee gestopt.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
In bwl zijn bijna geen trahsmobs, alleen 1 kamer geloof ik
dan zal ik dus weinig last krijgen van plotse aggro neem ik aan, mits de aggro van de bosses daar een beetje hetzelfde werkt als in mc ed (maw: dat ze niet toevallig in het verleden een warlock met hun vrouw hebben zien vozen en daarom nu ineens een hekel aan locks hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
blouweKip schreef op woensdag 28 december 2005 @ 17:50:
[...]

dan zal ik dus weinig last krijgen van plotse aggro neem ik aan, mits de aggro van de bosses daar een beetje hetzelfde werkt als in mc ed (maw: dat ze niet toevallig in het verleden een warlock met hun vrouw hebben zien vozen en daarom nu ineens een hekel aan locks hebben)
aggro werkt daar hetzelfde, enige nadeel is dat de bosses niet te taunten zijn, dus in aggro krijgen = 99% kans op wipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Anoniem: 162373 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 16:00:
dat zou geweldig zijn, je kan me mailen op markpierweijer@hotmail.com, ik zal dan meteen vanavond naar mn maat toe gaan, alvast bedankt....
done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
aggro werkt daar hetzelfde, enige nadeel is dat de bosses niet te taunten zijn, dus in aggro krijgen = 99% kans op wipe
Hmm, handig te weten, nam aan dat bwl grofweg een soort mc++ was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:16
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 28 december 2005 @ 18:14:
[...]

Mwah een gedeelte van de bosses is wel te taunte hoor (iig de drakes zeker, anders zouden die onmogelijk zijn ;p)

btw zwaar kut wat er vanavond bij jullie is gebeurt :(

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• enira
  • Laatst online: 12:11
M1lamb3r schreef op woensdag 28 december 2005 @ 23:35:
[...]

btw zwaar kut wat er vanavond bij jullie is gebeurt :(
Ik zit dan nog wel @ bloodscalp(ik mis jullie ;( ) maar, wat is er gebeurd dan? :o
Brrr, moet echt actiever worden hier :D

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-05 17:54

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ninja door een oud member, beetje trieste actie. Nou ja beetje...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• enira
  • Laatst online: 12:11
Hmm, hoe kan een oud member ninja'en?
Of zeg je nu oudmember omdat ie nu gekicked is? :P

Mag ik weten wie het is? Wat is er geninja'ed....
What about masterloot? :/

Net een servant van blasted lands naar IF gepulled door iemand, mensen in IF zijn echt dom om er 3 uur op in te hakken. Ben benieuwd wanneer ie weg is :D

[ Voor 7% gewijzigd door enira op 29-12-2005 00:48 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-05 15:06
Wat ik heb gehoord (yay, geruchtenmachine ftw) is dat er een ragnaros loot is geninjaad

**edit**

http://forums-en.wow-euro...t=2315&p=1&tmp=1#post2315

zie ook de reacties van DiE fijne guild...

[ Voor 49% gewijzigd door ImdaMned op 29-12-2005 01:05 ]

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 22:28

Wiebbe

<none />

omg, te goed. Die opmerking voor de ninja: "wat een vertrouwen weer", haha te funny..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.