Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 59 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.255 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Anoniem: 22400 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 13:55:
Fire res is idd wel nodig in MC. Enige prob is dat je jezelf inderdaad gimped. Ik heb een pally die holy specced is en wel een en ander aan fire res gear maar ga maar eens zoeken naar plate fr gear met een beetje stats voor een pally.
Tot nu toe gaat het best redelijk. Zit op zo'n 170FR als ik gebuffed ben maarjah raggie nog niet serieus geprobeerd.
Alleen als je dicht bij je tank staat tijdens de lava packs en dan 2 keer zo'n 2500 fire damage over je heen krijgt doet et nog steeds pijn :)
Waarom zou je plate willen? Echt klappen opvangen hoef je niet als pala in MC :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 13:23:
[...]

dan hangt het af van hoeveel warriors je hebt en hoeveel MT's je al hebt

wij hebben op dit moment 3 full prot MT's
daarnaast ook nog een stuk of 6 damage warriors, allemaal met een goed 1h en shield en goeie gear

bij het wegvallen pakt iemand zo over

echter als je met 8 prot specced warriors MC/BWL ingaat mis je zo gruwlijk veel damage dat het niet leuk meer is

dus zoals ik zeg dan hangt het ervana af hoeveel prot specced warriors je hebt, en zoals ik al zei, het maakt het makkelijke, niet onmogelijk :)
zowieso zou ik geen 8 warriors mee hoeven / willen in mc maar dat ter zijde.
En ik heb liever iets teveel prot. warriors mee dan te kort dan liever iets minder damage maar iets betere tanks.

En daarbij komt doe lekker wat je zelf wilt, ik ben ook full protection en ben geen main tank maar vind het gewoon leuk ik speel om te tanken niet voor pvp dus waarom niet.
HolyCorn schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 13:57:
[...]

Waarom zou je plate willen? Echt klappen opvangen hoef je niet als pala in MC :p
waarom zou je met minder genoegen nemen?

[ Voor 12% gewijzigd door MantaMania op 23-12-2005 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146357

MantaMania schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 13:58:
[...]

En ik heb liever iets teveel prot. warriors mee dan te kort dan liever iets minder damage maar iets betere tanks.

En daarbij komt doe lekker wat je zelf wilt, ik ben ook full protection en ben geen main tank maar vind het gewoon leuk ik speel om te tanken niet voor pvp dus waarom niet.

[...]
Ik zou een moord doen voor 8 warriors.

Niet alleen kunnen ze zo overnemen bij tanken ,de damage die ze kunnen doen bij boss fights is ongelooflijk en bovendien zijn ze niet zo kwetsbaar als andere classes.

Imo, een guild heeft maar 2/3 protection warriors nodig. 15 punten in prot. geeft meer dan voldoende damage reduction. De eerder genoemde 31/5/15 build is ideaal. Want veel protection warriors betekent ook minder dps.

Als ik geen mt 2 zou zijn, zou ik zo overstappen. Want een extra protection warrior bij bv onyxia is imo alleen maar ruimte in beslag nemen. Je hebt er maar 1 nodig en je kan daar dan beter rogues of dps warriors neerzetten.
omdat leather en cloth vaak veel betere stats hebben dan plate. En een goede paladin vangt nauwelijks klappen op, dus ze kunnen hun plate gear gerust vervangen voor cloth. Een goede paladin doet dat trouwens ook.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 146357 op 23-12-2005 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
[...]

[...]

Niet een vraag met een wedervraag beantwoorden he ;p Waarom zou je als pala niet een cloth item kunnen dragen met veel betere stats dan een plate item in MC ?

En meer dan 15-16 punten in prot vind ik niet nodig ook niet voor MC/BWL (Ja ik ben warrior in een bwl guild)

[ Voor 8% gewijzigd door HolyCorn op 23-12-2005 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[...]

Skill >> Spec

ach en 5 dmg warriors mee, waarvan 4 met een Zin Rokh 1 met een Hand of Ragnaros, en dan in party met een shaman (wf en sote totem)
is gruwlijk veel dmg kan ik je zeggen
[...]
ook dat zei ik :P ik zeg alleen dat ik het zonde vind, maar als hij het echt graag wil moet ie dat vooral doen

[ Voor 12% gewijzigd door Bokkie op 23-12-2005 14:17 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22400

HolyCorn schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 13:57:
[...]

Het hoeft niet, maar ik draag altijd de soulstone met me mee en daarom houd ik het liever zo lang mogelijk vol. Cloth gear helpt dan niet echt he :)
Daarnaast wandel ik altijd naast de offtank om zijn mob te judgen, te healen en die paar sec te tanken als hij onverhoopt doodgaat tot er een battle res is.

Mijn offtank heeft er nogal eens last van dat ze buiten bereik van de healers wandelt en dan gaat ze hard neer met een molten destroyer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117217

Vraagje ivm professions...

Nu heb ik met mijn hunter skinning/leatherworking. Maar is die leatherworking niet wat overbodig na level 40 wanneer mijn hunter mail kan dragen?

Welke professions blijven nuttig op level 60?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Anoniem: 117217 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 14:16:
Maar is die leatherworking niet wat overbodig na level 40 wanneer mijn hunter mail kan dragen?
quote]

Als ik het goed heb is er dragonscale leatherworking waarmee je mail items kunt maken. Je zou eens op thottbot moeten kijken bij leatherworking proffesion. Weet namelijk niet of die mail leatherworking goed is voor een hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Je kan met LW ook mail maken later :)

Edit: Te laat :P Black dragonscale mail is wel nice voor een hunter, ook leuke fire res erop.

[ Voor 57% gewijzigd door HolyCorn op 23-12-2005 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-05 19:24

Blamm

Niet meer Smart

Anoniem: 117217 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 14:16:
Vraagje ivm professions...

Nu heb ik met mijn hunter skinning/leatherworking. Maar is die leatherworking niet wat overbodig na level 40 wanneer mijn hunter mail kan dragen?

Welke professions blijven nuttig op level 60?
Je kunt natuurlijk Dragonscale Leatherworking nemen daarna.. dan kun je ook mail maken :)
(Black Dragonscale set is erg lekkere fire-res gear voor Molten Core e.d.)

In principe blijft alles nuttig.. is het niet voor jezelf dan wel voor guildmates of om geld mee te verdienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 22400 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 14:15:
[...]

Het hoeft niet, maar ik draag altijd de soulstone met me mee en daarom houd ik het liever zo lang mogelijk vol. Cloth gear helpt dan niet echt he :)
Daarnaast wandel ik altijd naast de offtank om zijn mob te judgen, te healen en die paar sec te tanken als hij onverhoopt doodgaat tot er een battle res is.

Mijn offtank heeft er nogal eens last van dat ze buiten bereik van de healers wandelt en dan gaat ze hard neer met een molten destroyer.
dan moet ze beter communiceren met de healers :P

Als Wouter bij ons out of range of out of los tanked wordt dat geroepen over vent :P of hij gaat dood en wordt de mob opgepakt door een warrior die wel in healing range staat ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 146357 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 14:11:
[...]

Niet alleen kunnen ze zo overnemen bij tanken ,de damage die ze kunnen doen bij boss fights is ongelooflijk en bovendien zijn ze niet zo kwetsbaar als andere classes.

Imo, een guild heeft maar 2/3 protection warriors nodig. 15 punten in prot. geeft meer dan voldoende damage reduction. De eerder genoemde 31/5/15 build is ideaal. Want veel protection warriors betekent ook minder dps.

omdat leather en cloth vaak veel betere stats hebben dan plate. En een goede paladin vangt nauwelijks klappen op, dus ze kunnen hun plate gear gerust vervangen voor cloth. Een goede paladin doet dat trouwens ook.
ja leather en cloth met betere stats wel maar dat zeg ik toch niet ;) ik vind wel als je plate kan dragen zoek dan ook naar plate met goeie stats.
Wel grappig dat je in 1 post zegt dat je graag wat warriors wilt omdat ze niet zo kwetsbaar zijn als andere classes (door de plate armor) en iets verderop zeg je dat palas best in cloth kunnen gaan lopen ;)

En als je zo graag 8 warriors wilt voor de damage doen je rogues toch echt wat fout hoor rogue ;)

En 2 / 3 prot warriors is in mijn ogen wel wat weinig als er 2 niet kunnen heb je dus al gelijk een probleem. Ook 15 punten in prot vind ik wel erg weinig tis gewoon zo dat je betere damage reduction mogelijkheden hebt met meer punten in protection.

Side note er is uiteraard een verschil in hoe goed je raid groep is wij hebben nog flink moeite met de eerste 3 bosses in mc dus dan moet de tank dus ook echt max tank zijn.
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 14:13:
[...]

Skill >> Spec

ach en 5 dmg warriors mee, waarvan 4 met een Zin Rokh 1 met een Hand of Ragnaros, en dan in party met een shaman (wf en sote totem)
is gruwlijk veel dmg kan ik je zeggen

ook dat zei ik :P ik zeg alleen dat ik het zonde vind, maar als hij het echt graag wil moet ie dat vooral doen
ja altijd leuk warriors met dikke epics maar dan moet je daar dus ook rogues in dikke epics tegenover zetten als je rogues een beetje oke zijn staan ze nog steeds bovenaan.
Niet dat warriors niks voor stellen ze kunnen idd gigantisch damage doen.

En jij vind het zonde ik zou blij zijn met zo iemand in mn raid groep.

[ Voor 27% gewijzigd door MantaMania op 23-12-2005 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 14:36:
[...]

ja leather en cloth met betere stats wel maar dat zeg ik toch niet ;) ik vind wel als je plate kan dragen zoek dan ook naar plate met goeie stats.

En als je zo graag 8 warriors wilt voor de damage doen je rogues toch echt wat fout hoor rogue ;)

En 2 / 3 prot warriors is in mijn ogen wel wat weinig als er 2 niet kunnen heb je dus al gelijk een probleem. Ook 15 punten in prot vind ik wel erg weinig tis gewoon zo dat je betere damage reduction mogelijkheden hebt met meer punten in protection.

Side note er is uiteraard een verschil in hoe goed je raid groep is wij hebben nog flink moeite met de eerste 3 bosses in mc dus dan moet de tank dus ook echt max tank zijn.

[...]

ja altijd leuk warriors met dikke epics maar dan moet je daar dus ook rogues in dikke epics tegenover zetten als je rogues een beetje oke zijn staan ze nog steeds bovenaan.

toon volledige bericht
Wacht maar totdat je damage van full geared dps warrior ziet :o Natuurlijk zullen rogues veelal hoog staan, maar echt in boss fights zijn het vaak de warriors die de lijsten aanvoeren.

de aantal dmg reduction abilities vallen na 15 punten eigenlijk wel mee. Natuurlijk imp. shield block, last stance, imp shield wall zijn lekker, maar niet altijd noodzakelijk. Je gimped je enorm met prot. build. Ik mis bv de MS build en als een andere warrior besluit protection te gaan en zijn gear is vergelijkbaar met de mijne, stap ik zo over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 14:21:
[...]

dan moet ze beter communiceren met de healers :P

Als Wouter bij ons out of range of out of los tanked wordt dat geroepen over vent :P of hij gaat dood en wordt de mob opgepakt door een warrior die wel in healing range staat ^^
Hehe stomme is dat haar mainhealer tevens haar man is die naast d'r zit. Beetje krom maar snap af en toe ook niet hoe ze het dan voor elkaar krijgt om weer achter een pilaar te gaan tanken waardoor de line of sight weg is. MC heeft ook van die leuke hellingkjes waardoor je los weg gaat. Meestal gaat het daar dan ook mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

die hebben we ook ^^

Rogues met Perdition Blade, Corehound Tooth etc :P
maar bij ons schommelt de bezetting nogal

laatste tijd maar 2 a 3 rogues mee dus wenden we ons tot de rogues in plate ^^
maar inderdaad oefening baard kunst en net zoals de prot spec, epix helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 146357 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 14:44:
[...]

Wacht maar totdat je damage van full geared dps warrior ziet :o Natuurlijk zullen rogues veelal hoog staan, maar echt in boss fights zijn het vaak de warriors die de lijsten aanvoeren.

de aantal dmg reduction abilities vallen na 15 punten eigenlijk wel mee. Natuurlijk imp. shield block, last stance, imp shield wall zijn lekker, maar niet altijd noodzakelijk. Je gimped je enorm met prot. build. Ik mis bv de MS build en als een andere warrior besluit protection te gaan en zijn gear is vergelijkbaar met de mijne, stap ik zo over :)
bij ons zijn het niet de warriors die de lijst aanvoeren maar oke die discussie kan je blijven voeren.

En in onze raid groep hebben we het gewoon nodig om een full prot warrior te hebben ook na 15 punten zijn er nog genoeg leuke dingen. iron will (kan met 15 punten maar dan lever je anticipation/shieldspec of defiance in), improved sunder armor, improved taunt, shield slam leuk voor wat extra agro en uiteraard de shield wall, shield block en last stand idd. Maar das het verschil in raid misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130304

Anoniem: 22400 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 13:55:
Fire res is idd wel nodig in MC. Enige prob is dat je jezelf inderdaad gimped. Ik heb een pally die holy specced is en wel een en ander aan fire res gear maar ga maar eens zoeken naar plate fr gear met een beetje stats voor een pally.
Tot nu toe gaat het best redelijk. Zit op zo'n 170FR als ik gebuffed ben maarjah raggie nog niet serieus geprobeerd.
Alleen als je dicht bij je tank staat tijdens de lava packs en dan 2 keer zo'n 2500 fire damage over je heen krijgt doet et nog steeds pijn :)
Vergeet niet te dispellen tijdens fights met Lava packs. Dan overleef je die fire damage ook nog wel. Maar het lijkt me dat er genoeg plate met FR dropped in MC. 4 van de 8 parts van de Lawbringer set zijn voorzien van + FR. Dan heb je nog de Flamewalker Leggings, Magma Tempered boots. Dark Iron spul zou je kunnen maken (hoewel dat bij ons eerst naar de MT's gaat). Die 170 FR die je nu hebt is ruim voldoende als Pala zijnde, ook voor Ragnaros.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 14:51:
[...]

bij ons zijn het niet de warriors die de lijst aanvoeren maar oke die discussie kan je blijven voeren.

En in onze raid groep hebben we het gewoon nodig om een full prot warrior te hebben ook na 15 punten zijn er nog genoeg leuke dingen. iron will (kan met 15 punten maar dan lever je anticipation/shieldspec of defiance in), improved sunder armor, improved taunt, shield slam leuk voor wat extra agro en uiteraard de shield wall, shield block en last stand idd. Maar das het verschil in raid misschien.
Iron will heb ik niet gekozen btw :P

Maar ik vind ook dat er full prot. warriors moeten zijn. Die shield slam is heerlijk om ineens aggro te krijgen. Vooral bij gevechten als azuregos en shazrah(ofzo) vind ik die ability erg lekker :)

En natuurlijk, aan het einde van mc zullen meestal rogues de lijst aanvoeren, maar ook bij boss fights? En dan heb ik het over dps warriors.

Niks negatiefs over prot. build. Ik heb het zelf ook en ik vind het erg lekker om te hebben. Maar soms zou ik ook eens graag damage willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 11:37
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 13:23:
[...]

dan hangt het af van hoeveel warriors je hebt en hoeveel MT's je al hebt

wij hebben op dit moment 3 full prot MT's
daarnaast ook nog een stuk of 6 damage warriors, allemaal met een goed 1h en shield en goeie gear

bij het wegvallen pakt iemand zo over

echter als je met 8 prot specced warriors MC/BWL ingaat mis je zo gruwlijk veel damage dat het niet leuk meer is

dus zoals ik zeg dan hangt het ervana af hoeveel prot specced warriors je hebt, en zoals ik al zei, het maakt het makkelijke, niet onmogelijk :)

[...]

standaard regen begint pas 4 (of 5) seconden nadat je gestopt bent met casten
mana per tick gear werkt alijd ook tijdens casten
toon volledige bericht
ik bedoel dus.. wanneer heb je meer voordeel aan die meer mana per 5 sec, dan aan de x hoeveelheid meer int..? ik heb dus iets van 5900 mana unbuffed, en die word lager als ik meer mana per 5 sec heb. de vraag is dus.. wanneer is dit het waard..? en hoeveel mana moet je minimaal behouden..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

BootVluchteling schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 15:12:
[...]

ik bedoel dus.. wanneer heb je meer voordeel aan die meer mana per 5 sec, dan aan de x hoeveelheid meer int..? ik heb dus iets van 5900 mana unbuffed, en die word lager als ik meer mana per 5 sec heb. de vraag is dus.. wanneer is dit het waard..? en hoeveel mana moet je minimaal behouden..?
dat ligt helemaal aan jezelf natuurlijk als jij geen lange boss fights doet kan je best vooruit met gewoon zoveel mogelijk mana. Ik zelf wil mc gaan doen en wij gebruiken "nog" geen rotatie dus ik ga max voor mana per sec. Als ik dan van 6000 mana naar 4000 ga bv maar ik regen wel gigantisch tijdens boss fights is dat het wel waard voor mij.
Er zijn dus geen vaste waardes wanneer zoveel mana per sec beter is als int.
En dan heb je het nog niet eens over +healing gear of dikke spirit gear.
Anoniem: 146357 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 15:03:
[...]

Iron will heb ik niet gekozen btw :P

Maar ik vind ook dat er full prot. warriors moeten zijn. Die shield slam is heerlijk om ineens aggro te krijgen. Vooral bij gevechten als azuregos en shazrah(ofzo) vind ik die ability erg lekker :)

En natuurlijk, aan het einde van mc zullen meestal rogues de lijst aanvoeren, maar ook bij boss fights? En dan heb ik het over dps warriors.

Niks negatiefs over prot. build. Ik heb het zelf ook en ik vind het erg lekker om te hebben. Maar soms zou ik ook eens graag damage willen doen.
hehehe idd die shield slam is altijd wel lekker zeker omdat je als tank vaak barst van de rage na een paar seconden getankt te hebben.
En bij boss fights zou het idd best kunnen dan dps warriors bovenaan staan daar zal ik eens naar kijken das wel intressant om te weten, we hebben 2 goeie dps warriors dus ik zal het eens bekijken.

En ik ken het gevoel hoor als prot warrior ik laat me wel eens verleiden tot een duel of battlegrounds maar dan ga ik gauw weer terug naar het tanken ;)

[ Voor 49% gewijzigd door MantaMania op 23-12-2005 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139886

Anoniem: 146357 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 14:11:
[...]

Als ik geen mt 2 zou zijn, zou ik zo overstappen. Want een extra protection warrior bij bv onyxia is imo alleen maar ruimte in beslag nemen. Je hebt er maar 1 nodig en je kan daar dan beter rogues of dps warriors neerzetten.
^^ Ik zei een draadje of twee hetzelfde en onteketende een fikse discussie _/-\o_

Het schijnt dus inderdaad minder erg te zijn in BWL, maar in MC ben ik ook dol op dps-Warriors, voor precies de redenen die jij noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Mja, zeker waar, MT moet wel echt Prot specced zijn, zeker in het begin van je MC carrierre. Maar alles eromheen hoeft echt niet... je wil juist een bak DPS hebben. Wij hebben nu net Domo neer en ik merk gewoon dat we elke week weer harder gaan: meer experience EN meer snoeiharde DPS.

Het is inderdaad dat we de eerste weken healing en tanken belangrijk vonden... nu is de healing en tanken geen issue meer en zoeken we naarstig naar meer dps. Wat dat betreft is ervaren healing en goede tank wel belangrijk... maar je wil echt een sloot DPS, daar worden gevechten veel en veel makkelijker van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:58
Hoe zit het eigenlijk met de "hero classes"? Daar hoorde ik het begin best veel over,maar nu niks meer.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:29

DinX

Motormuis

Anoniem: 139886 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 15:32:
[...]

^^ Ik zei een draadje of twee hetzelfde en onteketende een fikse discussie _/-\o_
Je hebt pas lef als je begint over lvl 60 shadow priests :+

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DinX schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 15:51:
[...]

Je hebt pas lef als je begint over lvl 60 shadow priests :+
1. Shadow priest kan prima mee in MC
2. Goede Shaman kan zo in de top 3 healers staan
3. Zo ook een goede druid
4. Holy Priests zijn zowiezo minder belangrijk dan Disc.

Je bedoelt zoiets? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130304 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 14:52:
[...]

Vergeet niet te dispellen tijdens fights met Lava packs. Dan overleef je die fire damage ook nog wel. Maar het lijkt me dat er genoeg plate met FR dropped in MC. 4 van de 8 parts van de Lawbringer set zijn voorzien van + FR. Dan heb je nog de Flamewalker Leggings, Magma Tempered boots. Dark Iron spul zou je kunnen maken (hoewel dat bij ons eerst naar de MT's gaat). Die 170 FR die je nu hebt is ruim voldoende als Pala zijnde, ook voor Ragnaros.
Dispel me suf. Nadeel is dat we ontzettend weinig lawbringer drops krijgen in MC. We raiden MC nu sinds augustus en sinds oktober/november halen we ze zo'n beetje neer tot MJD. We hebben al welgeteld 1 chest, 1 shoulder, 1 legplate 2 helmen en 3 boots van de bop items.

En dan zijn er meerdere druids en warlocks met een full set :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Wij hebben altijd toch wel tussen de 6 en 8 actieve warriors mee naar BWL en MC. 1 MT dus volledig protection, 2 defiance specced, de rest dps build (arms/fury met diverse specs).

Vorige week hadden we een klein probleempje dat de MT er niet was vanwege z'n studie, dus toen moest er ineens iemand anders Nef gaan tanken...mja auw ;p Kwam er op neer dat we hem toch maar even opbelden voor die 20 minuutjes. Maar geen van onze warriors die het in zijn hoofd haalde om ook protection te gaan, we zitten wel op een PvP server en we spelen allemaal AB/AV/WSG matches.

Begon de GM een beetje te blazen over waardeloze warriors, dr is hem toen maar fijntjes vertelt dat niemand er voor voelde om zich voor die paar uur per week waardeloos te maken voor de rest van de week, en dat hij als een Hunter die maar een setje gear en wapen hoeft te verzamelen al helemaal zijn snuit moet houden over "tis maar een talentspec". Ik spendeer al dubbele punten aan EN Wrath/schild/1h EN m'n PvP armour met 2h-er, dan mag ik plezier aan m'n warrior hebben ook.

Nja na nog wat nasputteren over "for the good of the guild" besloot een officer rogue warrior te gaan proberen, dus die is er nu eentje aan het levellen :)

For the record, ik heb afgelopen woensdag heel MC behalve Rags (niet genoeg fire res) ge-Main-Tanked met m'n 31/20 build en dat ging ook prima, wellicht even wennen voor de rogues maar die hadden het wel door na 2x aggro pullen en dood gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 139886 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 15:38:
[...]

Mja, zeker waar, MT moet wel echt Prot specced zijn, zeker in het begin van je MC carrierre. Maar alles eromheen hoeft echt niet... je wil juist een bak DPS hebben. Wij hebben nu net Domo neer en ik merk gewoon dat we elke week weer harder gaan: meer experience EN meer snoeiharde DPS.

Het is inderdaad dat we de eerste weken healing en tanken belangrijk vonden... nu is de healing en tanken geen issue meer en zoeken we naarstig naar meer dps. Wat dat betreft is ervaren healing en goede tank wel belangrijk... maar je wil echt een sloot DPS, daar worden gevechten veel en veel makkelijker van :)
ik zeg ook niet dat alles eromheen prot specced moet zijn maar een paar in de guild is wel erg lekker, zowieso wil ik altijd een goeie backup hebben voor de maintank en als er dan al 1 van beide niet kan heb je al snel een probleem. Zoals andere al aangeven zijn er maar weinig tanks die ook full prot willen speccen dus ik ben allang blij als er een paar zijn die dat willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-05 19:37
Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 16:31:
Wij hebben altijd toch wel tussen de 6 en 8 actieve warriors mee naar BWL en MC. 1 MT dus volledig protection, 2 defiance specced, de rest dps build (arms/fury met diverse specs).

Vorige week hadden we een klein probleempje dat de MT er niet was vanwege z'n studie, dus toen moest er ineens iemand anders Nef gaan tanken...mja auw ;p Kwam er op neer dat we hem toch maar even opbelden voor die 20 minuutjes. Maar geen van onze warriors die het in zijn hoofd haalde om ook protection te gaan, we zitten wel op een PvP server en we spelen allemaal AB/AV/WSG matches.

Begon de GM een beetje te blazen over waardeloze warriors, dr is hem toen maar fijntjes vertelt dat niemand er voor voelde om zich voor die paar uur per week waardeloos te maken voor de rest van de week, en dat hij als een Hunter die maar een setje gear en wapen hoeft te verzamelen al helemaal zijn snuit moet houden over "tis maar een talentspec". Ik spendeer al dubbele punten aan EN Wrath/schild/1h EN m'n PvP armour met 2h-er, dan mag ik plezier aan m'n warrior hebben ook.

Nja na nog wat nasputteren over "for the good of the guild" besloot een officer rogue warrior te gaan proberen, dus die is er nu eentje aan het levellen :)

For the record, ik heb afgelopen woensdag heel MC behalve Rags (niet genoeg fire res) ge-Main-Tanked met m'n 31/20 build en dat ging ook prima, wellicht even wennen voor de rogues maar die hadden het wel door na 2x aggro pullen en dood gaan :)
toon volledige bericht
1 MT voor de hele guild is ook wel erg weinig. Wij hebben er een stuk of 4 en de andere warriors hebben wel de gear maar niet de build. Als ze dus nodig zijn word door guild respec betaald. Lukt Vael dan wel met 1 prot specced warrior ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wij hebben in de guild 3 full prot specced warriors rondwandelen. D'r is er altijd wel 1 aanwezig om te tanken maar vaak zijn ze er alledrie wel. Dan lever je wel wat dps in maar we vangen toch nog makkelijk een boss op als de MT onverhoopt neergaat in MC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130304

Anoniem: 22400 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 16:17:
[...]

Dispel me suf. Nadeel is dat we ontzettend weinig lawbringer drops krijgen in MC. We raiden MC nu sinds augustus en sinds oktober/november halen we ze zo'n beetje neer tot MJD. We hebben al welgeteld 1 chest, 1 shoulder, 1 legplate 2 helmen en 3 boots van de bop items.

En dan zijn er meerdere druids en warlocks met een full set :(
Wij zijn sinds half september bezig en we hebben c.a. 21 LB set-items. (ik heb nu 5/8 LB) Nu je dit zo zegt valt het op dat iedereen een beetje klaagt over on-balans met drops. Voorbeeld, we hebben 11 Might, 21 Lawbringer en maar liefst 35 Felheart items gezien tijdens onze MC raids. Je zou bijna niet geloven dat de drops geheel random zijn. De warriors komen er in elk geval bekaaid af in ons geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

wij zijn dan nog niet zo lang bezig maar bij ons blijft die hunter belt en warlock troep maar droppen voor de rest is het aardig verdeelt muv de lawbringer die is volgens mij nog niet 1 keer gedropt dus de palas zitten nog vol met dkp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

Anoniem: 139886 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 16:11:
[...]

1. Shadow priest kan prima mee in MC
2. Goede Shaman kan zo in de top 3 healers staan
3. Zo ook een goede druid
4. Holy Priests zijn zowiezo minder belangrijk dan Disc.

Je bedoelt zoiets? >:)
Zo slecht is het nog niet:
1. Kan prima, maar dat vinden de warlocks/mages meestal niet zo leuk. Proph is niet zo'n goede shadowset :)
2. Correct. Als je alleen gaat bandagen haal je de top10 ook wel :)
3. Zeker.
4. Holypriest (full holy) is gimped. Iedere zichzelf respecterende healing-priest heeft (iets) meer punten in disc dan in holy, omdat de holytree niet zoveel healing-talents heeft :)

Nog even over 2+3:
Nadeel van shaman: alleen korte kleine viable heals
Nadeel van druid: alleen langzame grote viable heals
Voordeel priest: heeft beide, en een shield :)

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Anoniem: 130304 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 17:09:
[...]

Wij zijn sinds half september bezig en we hebben c.a. 21 LB set-items. (ik heb nu 5/8 LB) Nu je dit zo zegt valt het op dat iedereen een beetje klaagt over on-balans met drops. Voorbeeld, we hebben 11 Might, 21 Lawbringer en maar liefst 35 Felheart items gezien tijdens onze MC raids. Je zou bijna niet geloven dat de drops geheel random zijn. De warriors komen er in elk geval bekaaid af in ons geval.
Bij ons dropt er meer dan genoeg Lawbringer, ikzelf heb dan ook al 8/8 LB :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

weet iemand of er een overheal stats addon bestaat en hoe die heet heb op curse gaming gezocht maar kan geen stats vinden alleen allerlei healings addons. Maar ik wil dus weten hoe goed onze healers nou echt healen kwa stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

voor zover ik weet zijn er (nog) geen overhealing addons. Dat omdat in je combat log altijd staat "Your <heal> heals <target> for <HP's> HP", maar je weet niet hoeveel HP <target> op dat moment nog "tekort" had :)

Anders maak je er zelf 1 :)

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 17:21:
[...]
Bij ons dropt er meer dan genoeg Lawbringer, ikzelf heb dan ook al 8/8 LB :P
Lekker, heb het bij ons nagekeken. welgeteld 12 stuks lawbringer sinds half september en 23 cenarion. Meeste bosses droppen bij ons ook maar 2 epics. 3 als je geluk hebt maar meer heb ik er nog nooit gezien van 1 boss in MC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-05 10:27
MantaMania schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 17:22:
weet iemand of er een overheal stats addon bestaat en hoe die heet heb op curse gaming gezocht maar kan geen stats vinden alleen allerlei healings addons. Maar ik wil dus weten hoe goed onze healers nou echt healen kwa stats.
Recap meet overhealing. Behoorlijk goed ook, en er is een titanbar plugin voor.

Wat trouwens aan de ZG raid zondag helemaal geweldig was, waren de 3 tanks. Die rollden voor elke bossfight (behalve Hakkar, dat deed diegenen met de beste gear) dice om te bepalen wie de boss ging tanken. Krijg je vrij hilarische gesprekken over en weer. En dan ook nog chats tussen door tussen de holy priest en de twee shadowpriest met dat freaks waren en wij z'n gezicht gingen smelten als 'ie z'n hoofd niet hield. Oh, en een fuckup zoals het pullen van de verkeerde groep is natuurlijk alleen maar "de gevechten interessant houden". Op een gegeven moment stond de ene helft dan de raid een groep alligators te killen, terwijl de andere helft met een zerker bezig was. Ongeveer aan de andere kant van Zul. Nou al weer zin in de volgende :D

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

Hydra schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 17:50:
[...]

Wat trouwens aan de ZG raid zondag helemaal geweldig was, waren de 3 tanks. Die rollden voor elke bossfight (behalve Hakkar, dat deed diegenen met de beste gear) dice om te bepalen wie de boss ging tanken. Krijg je vrij hilarische gesprekken over en weer. En dan ook nog chats tussen door tussen de holy priest en de twee shadowpriest met dat freaks waren en wij z'n gezicht gingen smelten als 'ie z'n hoofd niet hield. Oh, en een fuckup zoals het pullen van de verkeerde groep is natuurlijk alleen maar "de gevechten interessant houden". Op een gegeven moment stond de ene helft dan de raid een groep alligators te killen, terwijl de andere helft met een zerker bezig was. Ongeveer aan de andere kant van Zul. Nou al weer zin in de volgende :D
lol, hebben wij ook.
Pullen we 2 of 3 groepen ( meestal per ongeluk ) en dan van 'jaa, ach, je moet het toch een beetje interessant houden'
Bat boss pullen terwijl we nog trash aan het opruimen zijn, ook erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:25
Wij hebben nu de volgende verdeling na zo'n 7 weekenden MC

6x Might
5x Lawbringer
7x nightslayer
2x Felheart
2x Dragonstalker
4x Cenarion
10x arcanist
2x prophecy

en 11 random epics die niet van de class sets zijn.

Ook bepaalde classes die veel minder drops zien dan andere classes dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Lawbringer dropt bij ons niet slecht alleen de legs/boots droppen voor geen meter. |:( Ik heb al weken 6/8 LB en heb nog geen raid gemist de laatste maanden maar in totaal pas 1xlegs en geen boots gezien. Jammer gewoon, als iemand meer DKP heeft en ik m niet win, k no problem maar helemaal geen drop begint erg triest te worden. Intussen loopt m'n DKP wel steeds meer op, heb de 3e hoogste DKP van de guild na een lock en n andere pala die op n zware 2hander zit te wachten. 8) Judgement crown dropt ook niet echt lekker, heb bijna m'n ZG enchant bij elkaar voor m maar dan moet ie wel eerst droppen. ;)

Om nog ff terug te komen op FR, ik zit nu op 214 buffed en daar komt nog n +5 bij na m'n AD enchant dit weekend (500rep te gaan ;) ) en ook nog ns +10 van de judgement legs met n +20libram erop. (nog niet gedropt, dat wel) Dan kom ik uit op 249FR. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-05 17:54

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik vind mijn disc/holy priest nu wel erg saai worden... of het ligt aan de ingame content. Er is zo weinig te doen. Ik zit er over na te denken om weer shadow te speccen, kan toch niet meer vaak mee raiden enzo..

Bah.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-05 11:01

Snappie88

Mr. Hollywood

Bah, zojuist op een vriend z'n account moeizaam door DarkStrat heengekomen, en natuurlijk dropt Devout dan, en natuurlijk moet er weer een ninja geval zich voordoen. Hoop dat Blizz binnenkort van die Tier0 sets ook class specificaties gaat maken, want 't begint echt triest te worden :(

*Snappie gaat huilend naar bed :(*

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-05 11:58
Hmm we hebben geen enkele full protection specced warrior in de guild maar een een groot aantal zijn wel defiance specced (15 in prot. dus), de rest 31/20. We hebben wel full prot. warriors gehad maar die werden het wel beu omdat je dan alleen goed bent voor tanken en de rest van het spel best saai wordt en dat begrijp ik dan ook best wel. En full protection is nou ook niet zo uber geweldig na defiance IMO. Blizzard zou een talent voor +sta increase in die tree moeten stoppen of iets dergelijks. Je gaat je rogues ook niet verplichten om 16/25/10 te speccen voor dagger combat. Leuk voor PVE, minder leuk voor alles wat daar buiten valt.

Mjah onze MT is geloof ik 31/5/15 en tot nu heeft hij succesvol tot en met Firemaw in BWL getanked dusseh so far so good. Hij staat wel op het punt om full might te krijgen en met wat potions zittie zo op 10k HP. Zal wel niet zo heel lang duren voordat we bij Nefarian zijn en dan zullen we wel zien hoe het gaat :)

[ Voor 12% gewijzigd door Down op 24-12-2005 02:36 ]

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-05 19:22
ik ben zelf prot warrior, we hebben er 3 in de guild. En bij ons kom ik er erg goed vanaf ik heb al een dark iron helm en bracers gekregen. En uit de guild bank een +20 fr ring.

ik ben ook de enige die mag suc6vol heeft kunnen tanken(al een paar keer).

Wij hebben een warrior die echt veel dmg doet(meer als een rogue).

en ow ja sinds kort ook core leather armor kits :p

en oh ja build is 11/0/40 en idd pvp is lastig, maar wel te doen als je goede groep hebt. Ze krijgen me immers lastig neer :P

[ Voor 15% gewijzigd door Kevinp op 24-12-2005 11:06 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Hydra schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 17:50:
[...]

dank u, kan je recap ook synchroniseren met andere spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MantaMania schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 11:16:
dank u, kan je recap ook synchroniseren met andere spelers?
Die optie heb ik nog niet gevonden/gebruikt, maar kan zijn dat een nieuwere versie dat heeft. Ik heb al een vrij oude versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Kennen we lethon allemaal al?
Hier brengt hij onder begleiding een bezoek aan Ogrimar :)

http://files.filefront.co.../;4489423;;/fileinfo.html

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36594

Is er iemand die z´n guest pass zou willen afstaan aan een geinteresseerd persoon?
Ik wil WoW wel eens proberen, maar weet niet of het wat voor me is.
De laatste keer dat ik iets dergelijks speelde was planetarion.
10 dagen proberen lijkt me wel wat, helemaal tijdens de huidige kerstvakantie saaiheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Anoniem: 36594 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 18:32:
Is er iemand die z´n guest pass zou willen afstaan aan een geinteresseerd persoon?
Ik wil WoW wel eens proberen, maar weet niet of het wat voor me is.
10 dagen proberen lijkt me wel wat, helemaal tijdens de huidige kerstvakantie saaiheid :)
dan zul je nog altijd de cd's van iemand moeten lenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Laatst online: 20-03 08:00
Arme shaman / hunter :P (En je hebt zelfs lionheart!)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Laatst online: 07:52
addictive schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 18:41:
[...]

Dat is ook wel via p2p te downloaden :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 27-05 17:54

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Snappie88 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 02:19:
Bah, zojuist op een vriend z'n account moeizaam door DarkStrat heengekomen, en natuurlijk dropt Devout dan, en natuurlijk moet er weer ee ninja geval zich voordoen. Hoop dat Blizz binnenkort van die Tier0 sets ook class specificaties gaat maken, want 't begint echt triest te worden :(

Welke class rold er nou voor devout...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36594

addictive schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 18:41:
[...]

oeh verrek ja.
nou ja, daar vind ik vast wel een oplossing voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Ik heb het gevoel dat door de nieuwe snelheid van Planet WoW, niet echt meer lekker loopt. Ik heb nu bijna altijd rond de 500ms. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:59

heuveltje

KoelkastFilosoof

Anoniem: 36594 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 18:32:
lOl Je moet toch wel heel ver zoeken om een gelijkenis te vinden tussen WoW en planetarion :)

En hierboven, bedankt voor de link naar dat filmpje. zeer vermakelijk :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Persoonlijk vond ik Kazzak vs Stormwind leuker (want dat was op mijn server :P)

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

Anoniem: 24869 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 19:13:
Ik heb het gevoel dat door de nieuwe snelheid van Planet WoW, niet echt meer lekker loopt. Ik heb nu bijna altijd rond de 500ms. Hebben meer mensen hier last van?
Same.... soms ook wel boven de 1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

MJ85 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 18:53:
[...]

Arme shaman / hunter :P (En je hebt zelfs lionheart!)
Hahah ja, maar CoD is wel een stukje beter dan Lionheart, vooral met mijn al lage HP. Ik wilde zelf liever Helm of Endless Rage, maar die hebben we pas een keer gehad in like 10 Vael kills en ik zou hem pas als 3e of zelfs 4de krijgen met mijn DKP.

Bovendien suckt ie voor Hunters (hebben allemaal al Dragonstalker) en de Shamans die hem wilden hadden em al, dus mochten de warriors :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:37
Anoniem: 24869 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 19:13:
Klopt, bij een vriend van me met Planet ook pings van soms rond de 600. Ik heb ook Planet, ook altijd laggy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:25
Anoniem: 114195 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 23:55:
[...]

Hahah ja, maar CoD is wel een stukje beter dan Lionheart, vooral met mijn al lage HP. Ik wilde zelf liever Helm of Endless Rage, maar die hebben we pas een keer gehad in like 10 Vael kills en ik zou hem pas als 3e of zelfs 4de krijgen met mijn DKP.

Bovendien suckt ie voor Hunters (hebben allemaal al Dragonstalker) en de Shamans die hem wilden hadden em al, dus mochten de warriors :)
Ik zie eigenlijk niet in waarom die CoD beter is dan lionheart, Alleen de 23 sta is handig, voor je en je hebt 8 attack power meer. Echter je mist 2% to hit. Maar de HP is op te lossen door ipv de 8 sta en 8 agi die je nu op je Lionheart en Eldritch hebt te vervangen door +100HP op beide, dan scheeld het nog maar 30hp met CoD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140111

WTS: Glowing Brightwood Staff (600g) @ Bladefist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 10:33

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Snappie88 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 02:19:
Bah, zojuist op een vriend z'n account moeizaam door DarkStrat heengekomen, en natuurlijk dropt Devout dan, en natuurlijk moet er weer een ninja geval zich voordoen. Hoop dat Blizz binnenkort van die Tier0 sets ook class specificaties gaat maken, want 't begint echt triest te worden :(

Ik ga sowieso niet mee in PUG's zonder ML :) Zogauw als er geen ML wordt aangezet bij bosses ben ik weg. Een foutje moet altijd kunnen maar als dat 2 keer voorkomt, en zeker als er dan iets geNinja'ed wordt kunnen ze het zonder Priest gaan doen :z

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kaap schreef op zondag 25 december 2005 @ 11:59:
[...]
Klopt, bij een vriend van me met Planet ook pings van soms rond de 600. Ik heb ook Planet, ook altijd laggy.
Ook planet hier, ook een heerlijke ping :X
Maar goed, ik heb nog hoop dat het aan de brakke bekabeling hier ligt, aangezien ik volgende week een nieuw kabeltje ga trekken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88473

Hier ook een planet gebruiker met een latency van regelmatig rond de 500 a 600. Ik heb er verder geen nadeel van bij het spelen, dat loopt verder allemaal soepel. Als ik 's ochtends inlog, dan zit ik altijd met een latency van 20-80, maar zodra de middag vordert gaat hij naar 600. Hoe drukker het op het net, hoe hoger de ping, merken jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 24-05 22:46

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Ik zit zelf bij Fiberworld en heb pas 3 keer gehad dat de ping boven de 600ms was. Dit herstelde zich na een aantal minuten trouwens. Ik heb een vriend ook horen klagen die bij planet zat en BF speelde, de ping is erg onstabiel vooral later op de avond. Beste wat je kan doen is blijven klagen er over en doe een tracert naar de server toe en een ping voeg deze bij je klacht, hiermee kunnen ze kijken waar de fout zit.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 11:31

ErA

Anoniem: 140111 schreef op zondag 25 december 2005 @ 14:40:
WTS: Glowing Brightwood Staff (600g) @ Bladefist ;)
Meest overgewaarde staff in de game, wordt ook echt alleen gekocht door ebay geld spelers.

Rod of ogre magi is beter, trindlehaven is bijna net zo goed, en argent dawn ook. Gratiz :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Laatst online: 13-05 15:32
Even een vraag ik hoorde van iemand dat er op tweakers de mogelijkheid was om acounts van spellen als WOW onderling te verkopen. Klopt dit and if so kan iemand me dan naar het juiste topic verwijzen?

[ Voor 18% gewijzigd door -TheNose- op 26-12-2005 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 16:14

PromWarMachine

Forsaken Archer

Routed schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 13:19:
Kennen we lethon allemaal al?
Hier brengt hij onder begleiding een bezoek aan Ogrimar :)

http://files.filefront.co.../;4489423;;/fileinfo.html
Brrrr. 'k Krijg kippevel van mensen die de machtigste stad van The mighty Warriors of Thrall zo spellen.

Orgrimmar! Zo heet de stad van de Orcs en de Trolls. En nu nooit meer foutief spellen a.u.b. :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
-CKY2K- schreef op maandag 26 december 2005 @ 00:58:
Even een vraag ik hoorde van iemand dat er op tweakers de mogelijkheid was om acounts van spellen als WOW onderling te verkopen. Klopt dit and if so kan iemand me dan naar het juiste topic verwijzen?
Eh... nee.
Het is zelfs illegaal om accounts te (ver)kopen/delen/ruilen.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J27
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:01

J27

DeadKennedy schreef op maandag 26 december 2005 @ 01:20:
[...]

Eh... nee.
Het is zelfs illegaal om accounts te (ver)kopen/delen/ruilen.
Het is niet illegaal, je gaat echt niet de gevangenis in en je krijgt geen boete als je je account verkoopt/deelt etc.
Alleen Blizzard vind het niet leuk als je het doet en ze kunnen het account dan bannen.

(edit: CKY2K > tweakers wil vast geen ruzie met blizzard, dus ik denk niet dat je op dit forum moet wezen hiervoor)

[ Voor 17% gewijzigd door J27 op 26-12-2005 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
J27 schreef op maandag 26 december 2005 @ 01:34:
[...]

Het is niet illegaal, je gaat echt niet de gevangenis in en je krijgt geen boete als je je account verkoopt/deelt etc.
Alleen Blizzard vind het niet leuk als je het doet en ze kunnen het account dan bannen.

(edit: CKY2K > tweakers wil vast geen ruzie met blizzard, dus ik denk niet dat je op dit forum moet wezen hiervoor)
Wat Blizzard betreft illegaal inderdaad. En als je een account koopt, opgepast: de verkoper kan zonder problemen het wachtwoord resetten en dan kan jij naar het account en je geld fluiten.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-05 21:49
Hier ook weer iemand met planet, ping rond de 600ms, doodirritant, en heeft iig niks met bekabeling temaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 21:47
ErA schreef op maandag 26 december 2005 @ 00:47:
[...]

Meest overgewaarde staff in de game, wordt ook echt alleen gekocht door ebay geld spelers.

Rod of ogre magi is beter, trindlehaven is bijna net zo goed, en argent dawn ook. Gratiz :x
Jij vind hem overgewaardeerd, ik ben er vanaf lvl 50 erg blij mee :)

Rod of Ogre Magi is duidelijk niet beter voor mij iig. Als priest zit ik niet te wachten op een % critchance meer. Intellect is voor mij de doorslaggevende factor geweest om voor de GBS te gaan, en ben er nog steeds erg blij mee. Alleen Benediction mag mijn GBS gaan vervangen :)

En bedankt dat je me een Ebay-geld speler noemt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
GBS was ook voor mij Gratiz :x En ook ik ben er erg happy mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja als ik em verkopen kan voor die prijs NR wordt natuurlijk wel weer belangrijk na AQ

Overigens verkocht voor 571 :)

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 140111 op 26-12-2005 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Laatst online: 13-05 15:32
thx voor de replies Ebay en Marktplaats dan maar he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 11:31

ErA

Sjoan schreef op maandag 26 december 2005 @ 02:31:
[...]

En bedankt dat je me een Ebay-geld speler noemt...
Ok ok, een andere money site dan >:) \

Nah serieus, ik kan me gewoon niet zo snel voorstellen dat iemand 600Goud aan zo een staff zou uitgeven. Er zijn zoveel gratis alternatieven, die makkelijk te krijgen zijn, en de pvp rewards etc.

Mgoed mischien ben ik dan ook een krent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ErA schreef op maandag 26 december 2005 @ 13:58:
[...]

Nah serieus, ik kan me gewoon niet zo snel voorstellen dat iemand 600Goud aan zo een staff zou uitgeven. Er zijn zoveel gratis alternatieven, die makkelijk te krijgen zijn, en de pvp rewards etc.

vinden is ook gratis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik moet je wel gelijk geven hoor vind 600 ook erg veel voor die staff, maar als mensen em ervoor kopen, ik hou ze niet tegen ;)

Zelf gebruikte ik altijd Argent Crusader met +22int, maar wil nu voor zwaard en offhand eigenlijk (helaas verloor ik tijdens mn laatste MC run de Mageblade, maar won ik wel de grimoire, volgende keer beter) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 21:47
ErA schreef op maandag 26 december 2005 @ 13:58:
[...]

Alleen zijn die andere staves pas beschikbaar als je lvl 60 bent.. en niet als je lvl 50 bent :) Mijn GBS heeft er iig aan bij gedragen dat ik vrij rap lvl 60 werd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

Ik heb nog steeds een hoge latency met planet internet, en op het forum hadden ook al mensen er last van.

Bezig met het traceren van de route naar eu.logon.worldofwarcraft.com [80.239.178.115]

via maximaal 30 hops:

1 * * * Time-out bij opdracht.

2 7 ms 7 ms 7 ms 195.190.249.43

3 8 ms 9 ms 9 ms iawxsrt-dc2-bb21a.wxs.nl [213.75.1.1]

4 10 ms 9 ms 9 ms acr1-so-6-0-0.Amsterdamamx.savvis.net [208.174.49.65]

5 14 ms 10 ms 9 ms acr2-ae0.Amsterdamamx.savvis.net [208.174.48.90]

6 137 ms 137 ms 139 ms adm-b2-pos3-3.telia.net [213.248.72.77]

7 145 ms 143 ms 143 ms adm-bb1-pos0-0-0.telia.net [213.248.64.185]

8 149 ms 149 ms 148 ms ldn-bb1-pos7-0-0.telia.net [213.248.65.149]

9 149 ms 149 ms 149 ms prs-bb1-pos6-0-0.telia.net [213.248.64.9]

10 143 ms 141 ms 141 ms prs-b2-pos15-0.telia.net [213.248.65.222]

11 139 ms 139 ms 140 ms prs-tc-ks51-geth0-1.telia.net [213.248.70.22]

12 * * * Time-out bij opdracht.

13 * * * Time-out bij opdracht.

14 * * * Time-out bij opdracht.

15 * * * Time-out bij opdracht.

16 * * * Time-out bij opdracht.

17 * * * Time-out bij opdracht.

18 * *

Enige tips hoe dit is optelossen? Al het andere zoals downloaden werkt gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:56
Anoniem: 140111 schreef op maandag 26 december 2005 @ 14:48:
Ik moet je wel gelijk geven hoor vind 600 ook erg veel voor die staff, maar als mensen em ervoor kopen, ik hou ze niet tegen ;)

Zelf gebruikte ik altijd Argent Crusader met +22int, maar wil nu voor zwaard en offhand eigenlijk (helaas verloor ik tijdens mn laatste MC run de Mageblade, maar won ik wel de grimoire, volgende keer beter) :)
Pls vertel me dat je een healer bent, en geen dmg dealer..

En 600g voor die staf... tjah, als je 4000g hebt dan boeit zoiets ook niet. (zit zelf op 1100g)

**edit**

yay, nieuwe sig

[ Voor 3% gewijzigd door ImdaMned op 27-12-2005 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidita
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-05 18:11
De woensdag komt er weer aan!
Enige kans op 1.9? of is 1.9 nog weken van ons verwijderd?
het zal iig een leuk after-kerst cadeau'tje zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22297

Davidita schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 03:53:
De woensdag komt er weer aan!
Enige kans op 1.9? of is 1.9 nog weken van ons verwijderd?
het zal iig een leuk after-kerst cadeau'tje zijn!
Nee, vroegst dat 1.9 komt is eerste week van januari. Ik ga er zelf vanuit de 2de, want in de 1ste 2 jan gaat die kerst spullen er uit. en dan kan die week daarop 1.9 er op (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Aaargh! Kom ik gisteravond eindelijk thuis, alleen, na me een weekend volgevreten te hebben aan allerhande kerstdiners, helemaal zin an een lekker potje WoW, is m'n ADSL modem kassie-wijlen! Kutzooi :(

Nouja, vanavond maar even langs de mediamarkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 11:37
Hydra schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 08:48:
Aaargh! Kom ik gisteravond eindelijk thuis, alleen, na me een weekend volgevreten te hebben aan allerhande kerstdiners, helemaal zin an een lekker potje WoW, is m'n ADSL modem kassie-wijlen! Kutzooi :(

Nouja, vanavond maar even langs de mediamarkt...
dan maak je je verloren tijd toch op je werk goed? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-04 21:15
Voor wie het mag interesseren.
Een kort verhaaltje over vissen, iets dat best wel leuk kan zijn.
Te vinden op:
http://62.194.49.97/homep...20fishing%20adventure.htm

Zijn er verder nog gezellige mensenop Dreamwinder te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

barfieldmv schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 09:46:
Voor wie het mag interesseren.
Een kort verhaaltje over vissen, iets dat best wel leuk kan zijn.
Te vinden op:
http://62.194.49.97/homep...20fishing%20adventure.htm

Zijn er verder nog gezellige mensenop Dreamwinder te vinden?
niet lullig bedoelt maar wat moet dat verhaaltje inhouden ziet er behoorlijk saai uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
MantaMania schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 09:50:
[...]

niet lullig bedoelt maar wat moet dat verhaaltje inhouden ziet er behoorlijk saai uit.
inderdaad, wat een lulverhaal :P zonde van de webspace :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 09:56:
[...]
inderdaad, wat een lulverhaal :P zonde van de webspace :P
Ok ik geef toe, het is een lul verhaaltje. Het is een korte introductie over vissen in WoW en ja, dat is saai. Maar er is meer dan voldoende webspace hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
barfieldmv schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 10:06:
[...]

Ok ik geef toe, het is een lul verhaaltje. Het is een korte introductie over vissen in WoW en ja, dat is saai. Maar er is meer dan voldoende webspace hoor.
buiten dat klopt je verhaal niet :P

ja kan niet in ratchet beginnen met lvl 0 fishing volgens mij
voor de rest ook weinig uitleg over de dobber enzo hoe je die gebruikt ^^

staat ook niet uitgelegd dat vissen geskilled wordt aan de hand van de hoeveelheid gevangen vis enz enz enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

ben van het weekeind lekker met addons bezig geweest en moet zeggen heb mn huidige weer lekker geupdate, bv met recap (handig voor overheal) en wat dingen uit ctraidassist gebruiken zoals de emergency monitor voor healing. Maar ook mana conserve deze kan je aan zetten en die abort je heal als je target boven een X % zit kwa health. Nu werkt dit perfect voor mn flash heal alleen mn greater heal word continue aborted of juist helemaal niet ik heb dit op allerlei manieren getest maar hij blijft slecht werken iemand not tips? ik gebruik de % ipv getallen omdat % voor iedereen opgaat. Voor greater zet ik hem meestal op 85 % en flash op 92%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

MantaMania schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 10:33:
ben van het weekeind lekker met addons bezig geweest en moet zeggen heb mn huidige weer lekker geupdate, bv met recap (handig voor overheal) en wat dingen uit ctraidassist gebruiken zoals de emergency monitor voor healing. Maar ook mana conserve deze kan je aan zetten en die abort je heal als je target boven een X % zit kwa health. Nu werkt dit perfect voor mn flash heal alleen mn greater heal word continue aborted of juist helemaal niet ik heb dit op allerlei manieren getest maar hij blijft slecht werken iemand not tips? ik gebruik de % ipv getallen omdat % voor iedereen opgaat. Voor greater zet ik hem meestal op 85 % en flash op 92%.
Is het niet zo dat die problemen juist optreden bij heals op characters buiten je eigen party?
(oftewel op je eigen partymembers gaat het wel goed?)
Ik heb daar op de Groupbuttons support site ook wel eens iets over gelezen. % en niet daadwerkelijk hitpoints kunnen "zien", schopt dan het zaakje in de war.

Enneh over de naam van je nieuwe project? Is cervix niet latijn voor baarmoeder? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
BootVluchteling schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 09:23:
dan maak je je verloren tijd toch op je werk goed? :9
Tijd verspillen op fora is een ding, maar zitten gamen... ;) Ik denk overigens dat onze sysadmin ook niet zo maar even die poorten voor me open gaat zetten :)
Azqi schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 10:57:
Enneh over de naam van je nieuwe project? Is cervix niet latijn voor baarmoeder? :D
Hahaha :) Het is nieteens alleen latijn hoor, de betekenis is exact hetzelfde in het nederlands en engels. Cervix = baarmoederhals.

[ Voor 34% gewijzigd door Hydra op 27-12-2005 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31660

hmm, vraagje.. als ik een item heb wat bv met 20 in een stack gaat, hoe kan ik dan 1 enkele stuk naar een guildie sturen?

Dus als ik bijvoorbeeld 20 heavy leather in voorraad heb, hoe kan ik dan 5 leather naar de guilde sturen zonder de hele stack te versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Anoniem: 31660 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 11:23:
hmm, vraagje.. als ik een item heb wat bv met 20 in een stack gaat, hoe kan ik dan 1 enkele stuk naar een guildie sturen?

Dus als ik bijvoorbeeld 20 heavy leather in voorraad heb, hoe kan ik dan 5 leather naar de guilde sturen zonder de hele stack te versturen?
Probeer de shift-click functie eens uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31660

ik had al zo een gevoel dat het een n00b vraag zou zijn hoor..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Hydra schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 10:58:
[...]

Hahaha :) Het is nieteens alleen latijn hoor, de betekenis is exact hetzelfde in het nederlands en engels. Cervix = baarmoederhals.
Cervix is dus ook latijn en dan betekent het kracht ;)
en daarbij een baarmoederhals is toch ook niet verkeerd
Anoniem: 31660 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 11:31:
ik had al zo een gevoel dat het een n00b vraag zou zijn hoor..... :)
zeker geen noob vraag veel mensen hebben hier een probleem mee gehad hoor!
Azqi schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 10:57:
[...]

Is het niet zo dat die problemen juist optreden bij heals op characters buiten je eigen party?
(oftewel op je eigen partymembers gaat het wel goed?)
Ik heb daar op de Groupbuttons support site ook wel eens iets over gelezen. % en niet daadwerkelijk hitpoints kunnen "zien", schopt dan het zaakje in de war.

En het was dus op een caracter in mn eigen groep (party) dezelfde als waar ik die flashheals op testen en die gingen wel goed en stonden ook op % dus??

[ Voor 62% gewijzigd door MantaMania op 27-12-2005 11:40 ]

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.