Henkus schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 18:11:
Ik heb eindelijk mijn floppydtv werkend gekregen:
Elke keer liep het systeem vast na als de floppydtv aangesloten was op de firewire aansluiting van mijn moederbord.
Oplossing: Ik heb uiteindelijk de firewire aansluiting van mijn Soundblaster ZS gebruikt en toen was het opgelost.
Ik heb @home, maar ik mis hier het kanaal Nickelodeon nog bij. Voor de rest heb ik wel bijna alle kanalen.
Iemand een tip hoe dit op te lossen is. Ik nl elke dag dora en diego op voor de kids.
Wil je de info even delen wat je waarin voor elkaar gekregen hebt? Dus onder welk OS met welke software draait de handel nu en wat heb je daarbij in moeten stellen?
Ik ben nu met een FloppyDTV leensetje van Iruja bezig maar onder Vista gaat het allemaal nog niet erg lekker.
Ik moest ook eerst mijn Saber Vista View deïnstalleren anders ging het helemaal hopeloos.
Ik heb gebruik gemaakt van Media Portal maar kan geen geschikte zenderlijst selecteren voor digitale TV via Essent. Onder Vista wordt Floppy gezien als DVB-T kaart en krijg ik bij de scan onder Digitenne (jaja, er valt weinig anders te kiezen) 4 zenders waarvan 1 radio. Maar ik heb tenminste beeld. Nog wat weinig kanalen dus op dit moment en ik wilde de werking van Smartwi nog even proberen met de CI. Daaraan ben ik nog niet toegekomen.
Update: oké, het draait op dit moment onder Vista MCE en ik heb totaal 184 digitale kanalen, TV en Radio bij elkaar in een lijst. Ik moet ze handmatig aan gaan passen maar dit vind ik verder geen bezwaar.
Belangrijkste items voor mij zijn;
+ perfecte beeldkwaliteit. Gelijk aan mijn Samsung H360R
+ timeshift werkt prima
+ Smartwi doet zijn werk 100%
- (nog) geen HD kanalen onder Vista maar dit was ook nog niet mogelijk dacht ik (ik ben er op geabonneerd).
- dit gaat me dus geld kosten want nu wil ik ook minimaal 1 setje hebben
[
Voor 15% gewijzigd door
hardware-lover op 02-09-2007 23:20
]
Testing, one, two ...