Schop!
KNC1 kaart eindelijk geinstalleerd. Nieuwste drivers van de KNC site afgehaald (niet de BDA, windows MCE zal me boeien...)
Eerste keer met GlobeTV (meegeleverde software) channels scannen, vond wel een zenderlijst, die wilde ik saven, BSOD

De moed zakte in m'n schoenen.
Tweede keer scannen, deze keer kon ik wel saven

Zenderlijst geladen, en eigenlijk kon ik gewoon gelijk klikken op FreeToAir zenders als Nederland1 en RTL4

Radio hapert erg, en beeld ook soms. Ook lijkt het beeld gedeinterlaced te moeten worden, maar de meegeleverde software is niet ideaal.
Ik had Mediaportal al klaar staan, maar deze detecteert de KNC1 tuner niet, hoewel 'ie volgens de site wel ondersteund zou moeten worden... Ik moet daar nog even induiken. Ook wil ik de kaart nog in mijn Athlon 1400 testdoosje onder Linux aan de praat krijgen, dan wordt dat wellicht mijn Mediacenter PC
Trouwens, Timeshiften vindt de meegeleverde software NIET grappig, loopt gelijk vast

En de radio hapert af en toe helaas.
Conclusie: Caiway rules! Het basispakket is FreeToAir, en je kunt zo te zien eender welke decoder ervoor gebruiken

Echt de beste kabelprovider van Nederland, stabiel internet, nette DVB-C ondersteuning
Edit: Screenshotje voor de geinteresseerde
[
Voor 7% gewijzigd door
strandbal op 23-08-2006 20:31
]
Hier stond een dode link.