Dat klopt ja, maar ja, waarom lite installeren als je de volledige versie al hebt...
Verder weer nieuwe troubles, ik zie hier op het forum al weer een aantal posts over de dreaded 85010014 fout, ActiveSync heeft een probleem op de desktop gevonden.
HEel vervelend want er wordt niets gesynchroniseerd.
Ik heb die fout dus ook, maar het vreemde is, niet altijd. Als ik mijn PDA en Activesync de koppeling met elkaar verwijder, dan kan ik daarna bij opnieuw aansluiten weer een nieuwe koppeling aanmaken, synchroniseren en alles werkt dan.
Vervolgens ga ik naar mijn werk, waar ik een koppeling met mijn werk PC heb aangebracht, daarmee kan ik ook, zonder problemen synchroniseren.
Kom ik dan echter weer thuis, en sluit ik hem aan, dan gaat het mis.
De 85010014 fout komt dan onherroepelijk. ActiveSync repareren, Outlook repareren, helpt allemaal niet. Sterker nog, de verbinding met mijn PDA verwijderen en opnieuw maken werkt wel, maar dan maakt hij een nieuwe naam voor mijn PDA aan: WM_ElCondor ipv HERMES, zoals ik het dingetje genoemd heb.

Ik moet dan eerst AS verwijderen, opnieuw installeren, en dan doet hij het weer...
De configuratie waar dit op draait is: Windows XP Prof. laatste SP, Async 4.2, laatste build, Outlook 2003 ENG
met Kerio Outlook Connector (ik draai een kerio mailserver) ROM versie 1.00.16 NL versie. Op mijn werk wordt gebruik gemaakt van een Exchange server, welke versie weet ik niet, Windows 2000 Prof ENG, Outlook 2000 ENG en ActiveSync
4.1-b.
Overigens heb ik op mijn werk nooit problemen met synchroniseren.
Je zou zeggen het ligt aan Kerio, of aan het verschil tussen de NL en de ENG versies die ik gebruik, maar het WERK WEL. Althans één keer. Daarna vaak niet meer. Ik heb op mijn eigen PC geen Firewall in gebruik, alleen wel NAV Corp Edition.
Daar heb ik nog niet naar gekeken, of daar het script blocking uit staat (ook een veel voorkomende oorzaak). Als ik dat gedaan heb, dan laat ik even weten wat en hoe.
Iemand al tips?
FYI: ik heb de PDAFaq etc op het internet, technet en PDAForum er al op na gelezen. Niemand kan aan sluitende verklaring geven voor deze error. Zelfs M$ niet, lijkt het