{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
De looks vind ik wel stukken minder....MaDLiVe schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 04:44:
Enige nadeel van de Dell is het ontbreken van een USB dock verder is die in alle aspecten de winnaar.
Fotonerd
en het formaat en gewicht zijn ook stukken minder ...MaDLiVe schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 04:44:
Enige nadeel van de Dell is het ontbreken van een USB dock verder is die in alle aspecten de winnaar.
Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
Verwijderd
En het blijft n del...pvdlaan schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 08:28:
[...]
en het formaat en gewicht zijn ook stukken minder ...
Ik vind de N311 ook een stuk mooier, maar de X51v is gewoon dé koop als je op zoek bent na een pda die over 2 jaar nogsteeds alles draait. (en hij is zelfs 25-35 euro goedkoper - als je verzendkosten bij de N311 erbij rekent)
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Even flink aan de tand gevoeld natuurlijk...
Het usb host werkt geweldig, het enige nadeel is dat m'n harddisk FAT32 geformateerd moest worden. Op zich geen probleem, want ik heb gewoon een partitie van 10GB aangemaak alleen voor m'n Acer.
Hij is redelijk krachtig in het doen van verschillende taken. De enige keren dat het ietsjes langer duurt is als ik muziek afspeel, kopieer, terminal service draai, en tegelijk active sync nog wakker wordt....
Verder heb ik ook even getest wat ie doet met DivX'en vanaf de harddrive. Dit gaat vrij aardig. Ik krijg alleen soms even een zandloper schermpje (dat blauw, rood met gele
TCPMP blijft af en toe 1 sec. pauzeren, ongeacht het in fullscreen of normale modus draait.
Ik heb nog geen extra geheugenkaart, maar ben wel benieuwd of hier aan ligt..
[ Voor 16% gewijzigd door DDemolition op 18-03-2006 13:59 ]
Specs: Server, WS boven, WS beneden
Kijk aan dit bericht had ik nou wat!DDemolition schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 13:53:
Oke, ik heb m'n N311 vanaf vrijdag avond binnen.
Het usb host werkt geweldig, het enige nadeel is dat m'n harddisk FAT32 geformateerd moest worden. Op zich geen probleem, want ik heb gewoon een partitie van 10GB aangemaak alleen voor m'n Acer.
Hij is redelijk krachtig in het doen van verschillende taken. De enige keren dat het ietsjes langer duurt is als ik muziek afspeel, kopieer, terminal service draai, en tegelijk active sync nog wakker wordt....
Verder heb ik ook even getest wat ie doet met DivX'en vanaf de harddrive. Dit gaat vrij aardig. Ik krijg alleen soms even een zandloper schermpje (dat blauw, rood met gele), maar ik denk dat dit aan de harddiskdrive (of USB snelheid) ligt. Dit was trouwens gewoon een film van 700MB.
TCPMP blijft af en toe 1 sec. pauzeren, ongeacht het in fullscreen of normale modus draait.
En het beeld zag dat er goed uit op 640x 480?
Heb je eventueel al verschillde divx players geprobeerd? (beta player)
Natuurlijk nog een hamvraag is of hij kwa accuduur het een beetje uithoud met z'n portable HDD?
Ik heb sinds gisteren de n311. Vet ding moet ik zeggen ! Dit is mijn eerste pda. Nu heb ik vooral voor deze gekozen door de wifi die hij heeft.
Nu probeer ik verbinding te maken met dat draadloos netwerk, maar dit lukt niet. Hij vindt het netwerk, en na het zeggen van verbinding maken, gaat hij over naar : wi-fi: beschikbaar.
Alles is correct ingesteld in de ap en de pda (denk ik toch).
Iemand een idee wat ik fout doe? ik zou graag msn, en surfen via draadloos.
alvast bedankt
http://www.sillevl.be - blog http://www.sillevl.be/blog - flickr http://www.flickr.com/sillevl
Ik heb 'm alleen maar op 640x480 gehadAquaplex schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 15:26:
[...]
Kijk aan dit bericht had ik nou wat!
En het beeld zag dat er goed uit op 640x 480?
Heb je eventueel al verschillde divx players geprobeerd? (beta player)
Natuurlijk nog een hamvraag is of hij kwa accuduur het een beetje uithoud met z'n portable HDD?
Ik heb getest met TCPMP (de nieuwste versie) met ac3, mpg en alle codecs die er waren. Verder heb ik vandaag nog de hele middag liggen klooien met het ding en begon rond 8 uurm(na +- 4 gebruik uren) te zeuren over z'n accu. Dit was dus redelijk intensief gebruik. Ik heb eerlijk gezegd niet standalone met een HD gewerkt, maar alleen met de accu erop. Er zal vast wel ergens te vinden zijn hoeveel watt een harddisk gebruikt, dus is wel ongeveer uit te rekenen.
Verder werkt m'n USB harddisk dus perfect op FAT32. M'n USB stick herkende hij ook meteen en kwam netjes in het lijstje te staan. Ook heb ik er voor de flauwekul een muis en webcam aangehangen. Bij een paar klikken plopte het startbalkje naar beneden, maar omdat er dus geen pointer is heb je er weinig aan. Bij het inprikken van m'n webcam (logitech quickcam) vroeg hij om drivers in te geven. Ik weet niet of ze door logitech geleverd worden, maar zal er niet versteld van staan dat 't ding op de een of andere manier werkend krijg.
Het afspelen van de film gaat dus zeer vloeiend, op het zandloper ding na dan, wat denk ik te wijten is aan de USB.
Als iemand dit recht uit een kaartje kan testen hoor ik het graag.
[ Voor 9% gewijzigd door DDemolition op 18-03-2006 22:03 ]
Als het mij ligt mag je mijn kaartje wel lenen, maar ik weet niet of je dicht bij Zoetermeer woont? (en ik heb maar 512 (maar dan scoor ik wel even een groter kaartje, of ik scoor even een divx van 512 op +/- 640x480)DDemolition schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 21:59:
[...]
Ik heb 'm alleen maar op 640x480 gehad![]()
Ik heb getest met TCPMP (de nieuwste versie) met ac3, mpg en alle codecs die er waren. Verder heb ik vandaag nog de hele middag liggen klooien met het ding en begon rond 8 uurm(na +- 4 gebruik uren) te zeuren over z'n accu. Dit was dus redelijk intensief gebruik. Ik heb eerlijk gezegd niet standalone met een HD gewerkt, maar alleen met de accu erop. Er zal vast wel ergens te vinden zijn hoeveel watt een harddisk gebruikt, dus is wel ongeveer uit te rekenen.
Verder werkt m'n USB harddisk dus perfect op FAT32. M'n USB stick herkende hij ook meteen en kwam netjes in het lijstje te staan. Ook heb ik er voor de flauwekul een muis en webcam aangehangen. Bij een paar klikken plopte het startbalkje naar beneden, maar omdat er dus geen pointer is heb je er weinig aan. Bij het inprikken van m'n webcam (logitech quickcam) vroeg hij om drivers in te geven. Ik weet niet of ze door logitech geleverd worden, maar zal er niet versteld van staan dat 't ding op de een of andere manier werkend krijg.
Het afspelen van de film gaat dus zeer vloeiend, op het zandloper ding na dan, wat denk ik te wijten is aan de USB.
Als iemand dit recht uit een kaartje kan testen hoor ik het graag.
Valt me dan wel mee dat het mogelijk is. Na veel negatieve PREviews blijkt in de echte REviews dat de video kwaliteit toch (ver)beter(d) is.
Wat bedoel je hiermee? Dus niet alleen met de extren HHD maar alleen zonder? En gebruik je echt een die host-powerd is of 1 met eigen voeding?Ik heb eerlijk gezegd niet standalone met een HD gewerkt, maar alleen met de accu erop.
roelbb
Verwijderd
heb mn n311 ook binnen, maar aangezien dit mn eerste PDA is, snap ik nog niet zo goed hoe alles werkt... Op 1 of andere manier is dit voor mij een stuk lastiger dan gehoopt, met niet 1 pc of laptop heb ik zo zitten tobben...
Kan in het geheel geen verbinding maken, alleen met Active sync lukt het, maar dan leg ik dus pardoes mijn hele draadloze verbinding plat! En van de Help functie wordt een mens ook niet echt iets duidelijk.
Heb dus geen wifi, geen bluetooth, en alleen active sync op n pc die vervolgens geen verbinding meer maakt met het draadloze internet...
Nog een vraag, ik zie ook geen mac adres bij de wifikaart staan, klopt dat wel??
En het ding heet N300, is dat bij jullie ook zo???
Er staat N300 op, dat klopt.Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 12:07:
nou nou, gaat nog niet zo lekker:
heb mn n311 ook binnen, maar aangezien dit mn eerste PDA is, snap ik nog niet zo goed hoe alles werkt... Op 1 of andere manier is dit voor mij een stuk lastiger dan gehoopt, met niet 1 pc of laptop heb ik zo zitten tobben...
Kan in het geheel geen verbinding maken, alleen met Active sync lukt het, maar dan leg ik dus pardoes mijn hele draadloze verbinding plat! En van de Help functie wordt een mens ook niet echt iets duidelijk.
Heb dus geen wifi, geen bluetooth, en alleen active sync op n pc die vervolgens geen verbinding meer maakt met het draadloze internet...
Nog een vraag, ik zie ook geen mac adres bij de wifikaart staan, klopt dat wel??
En het ding heet N300, is dat bij jullie ook zo???
Je wil dus via je PDA het internet op? WiFi?
Ik weet niet of dat echt lukt, maar als je bij je netwerkverbindingen kijkt kan je er een bridge van maken, weet alleen niet of je dan wireless kan internetten.
Ga eens naar start - instellingen (tabblad systeem) dan staat er "Systeem Info"
Hierbij staat onderaan Wireless Info als je die uitklapt zie je het MAC-adres van je WIFI
Verwijderd
Mag ik vragen hoe jij tomtom geinstalleerd hebt? Bij mij blijft ie een fout vinden dat ie naar microsoft wil sturen. Hij wil de setup dus niet echt draaien.Fire_Bird schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:25:
[...]
Hij is echt snel, menu's laden snel, tomtom draait ook geweldig.
Gewoon via de setup, vervolgens gaat hij alle cab's omzetten naar de PDA en die vraagt of je het in het apparaat wil zetten of op de SD/MMC.Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 14:32:
[...]
Mag ik vragen hoe jij tomtom geinstalleerd hebt? Bij mij blijft ie een fout vinden dat ie naar microsoft wil sturen. Hij wil de setup dus niet echt draaien.
Heb alles gewoon in de PPC zelf laten installen en werkt super.
Verwijderd
Verwijderd
Bednakt voor je reactie!Fire_Bird schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 14:06:
[...]
Er staat N300 op, dat klopt.
Je wil dus via je PDA het internet op? WiFi?
Ik weet niet of dat echt lukt, maar als je bij je netwerkverbindingen kijkt kan je er een bridge van maken, weet alleen niet of je dan wireless kan internetten.
Ga eens naar start - instellingen (tabblad systeem) dan staat er "Systeem Info"
Hierbij staat onderaan Wireless Info als je die uitklapt zie je het MAC-adres van je WIFI
Nu had ik t helemaal niet meer; er was dus als mac adres 00-00-00-00-00...
Dus ik toch wel enigzins in paniek naar de PDAShop gebeld, zeer vriendelijk geholpen..
(nog bedankt asl jullie hier ook kijken!?)
Had dus wel een harde re-set nodig voor er bij mij een WiFi kaart te zien was, en daarna nog wat aangeklooid om de juiste instellingen te vinden (MicroSof heeft dus ook nog twee soorten NL tekst, de Nl software waar die de PDAShop meneer naar keek terwijl hij mij hielp, had dus andere termen.. Handig..
Maar in ieder geval, het zaakje draait, en nog met wpa tsk ook!
Ik heb mijn HD dus niet op de PDA stroom, maar omdat 't ding zoiezo toch een adapter heeft maakt dit niet zoveel uit.
Ben nu nog van plan om een autostandaard te fabriceren.
Denk dat ik plexiglas ga buigen en er zelf een voetje aan las wat ergens goed in het console past
Ik heb een DVD waarmee ik eerst versie 5.0 install.Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 15:43:
Heb je dan gewoon de setup van 5.0 gestart? Ik las net ergens dat alleen versie 5.21 geschikt was voor WM5.
Vervolgens het menu weer opnieuw opstarten en dan kan ik kiezen voor 'update installeren' en dat is versie 5.21.
Verwijderd
Even terugbladeren :-)Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 17:45:
Iemand enig idee of de N311 ook de autohouder/carkit van de N30/N35 past? Had ergens zoiets gelezen. Maar wil het ofcourse wel zeker weten voor ik zo'n ding aanschaf
[rml]Fire_Bird in "[ PDA] Acer N3xx"[/rml]
Bij mij doet hij dat ook. Heb je er al een oplossing voor gevonden???Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 12:07:
Mijn draadloos internet probeert dan weer verbinding te maken maar is na 3 minuten of zo al weer verbroken.
http://www.sillevl.be - blog http://www.sillevl.be/blog - flickr http://www.flickr.com/sillevl
[ Voor 157% gewijzigd door gg3b op 23-03-2006 04:21 ]
Niet doen, zonder de DVD erin te steken instaleer eerst de 5.21(gewoon downloaden van tomtom website) , dan de kaarten/stemmen van de DVD instaleren.Fire_Bird schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 15:45:
[...]
Ik heb een DVD waarmee ik eerst versie 5.0 install.
Vervolgens het menu weer opnieuw opstarten en dan kan ik kiezen voor 'update installeren' en dat is versie 5.21.
Verwijderd
Nee, kan het nog niet vinden wat de oorzaak is, maar er is duidelijk een conflict...LittleWan schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 20:28:
[...]
Bij mij doet hij dat ook. Heb je er al een oplossing voor gevonden???
Mijn draadloos internet probeert dan weer verbinding te maken maar is na 3 minuten of zo al weer verbroken.
Nu sync ik via m'n vaste pc in plaats van de laptop, maar dat is eigenlijk niet de bedoeling!
Er is wel een ROM Update, ook in het Nederlands, weet niet of dit erdoor verhoplen wordt?
Maar ik ben nogal huiverig voor dat soort dingen, dus dat durf ik nog niet aan...
Hier de FTP link ftp://ftp.support.acer-euro.com/handheld/n300/osimage/
Hier een How-To artikel: http://www.pdagold.com/articles/detail.asp?a=271
Weet iemand hoe ik het automatisch zoeken naar andere wifi netwerken uit kan zetten. Ik heb alles geïnstalleerd, maar de acer blijft zoeken naar andere wifi netwerken en wil daar dan op inloggen. Erg iritant.
heb er een standaad 1 gig SD kaartje in zitten en werkt top!
roelbb
Waar slaat dat op? Het werkt gewoon perfect, dus waarom zo moeilijk doen ???k995 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 08:09:
[...]
Niet doen, zonder de DVD erin te steken instaleer eerst de 5.21(gewoon downloaden van tomtom website) , dan de kaarten/stemmen van de DVD instaleren.
Beetje late reactie, maar dat hij af en toe blijft hangen komt omdat de processor dan weer ff wat frames moet berekenen. Afgaande op de berichten vind ik dus dat 'ie eigenlijk geen VGA-video vloeiend kan afspelen. Of je moet graag af en toe pauzes willenDDemolition schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 13:53:
Oke, ik heb m'n N311 vanaf vrijdag avond binnen.
Verder heb ik ook even getest wat ie doet met DivX'en vanaf de harddrive. Dit gaat vrij aardig. Ik krijg alleen soms even een zandloper schermpje (dat blauw, rood met gele), maar ik denk dat dit aan de harddiskdrive (of USB snelheid) ligt. Dit was trouwens gewoon een film van 700MB.
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2006 15:06 ]
Omdat je anders problemen kan hebben.Fire_Bird schreef op zondag 26 maart 2006 @ 14:54:
[...]
Waar slaat dat op? Het werkt gewoon perfect, dus waarom zo moeilijk doen ???
Wat is er trouwens moelijk aan het niet instaleren van versie 5.0 om die daarna toch te vervangen door 5.21?
Ik had dit getest met de N310:Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 15:03:
Hoe is het na de ervaringen met de batterijtijd gesteld? Ik zit sterk te twijfelen tussen een 4700 van HP, of deze N311 van Acer. De HP zou ik kiezen voor batterijtijd, performance, en de lage afschrijving. Ik weet niet wat de N311 zou beteken qua afschrijving.
Batterij
Tot nu toe ben ik positief. Gisteren een uur gelezen en stond nog op 90% Wat heel handig is is het opladen via USB geen adapter nodig gewoon het USB kabeltje en het laad niet al te veel trager op dan gewoon via de stroom.
Ik heb nu een test gestart een video en zal zien hoeveel het de batterij draint, straks update ik deze post wel.
update:
Niet slecht na een half uur video op full screen is de batterij van 88% naar 78% gegaan. Indien het zo blijft heb je 5 uur van video kijken.
update2:
Op full brightness tegelijk een MP3 en Video file spelend gaat hij in 2h15 van 77% naar 11%=> De batterij zou in deze mode een 3,5h meegaan.
Nog wat verder getest en lezen (laagste backlight, auto scroll) kom ik op 11h30, MP3 (MP3 spelen scherm af) kom ik op 14h40 uit, niet slecht vind ik.
vergelijken met :
Verwijderd
Ik zie behalve die CPU verder niet echt iets waarvan ik zeg, ja daar moet je de HP voor nemen. De reviews tot nu toe zijn overal zeer positief, en hij ziet er ook gewoon niet zo plastic uit als een Axim van Dell, en ik vind het netjes dat ze schijnbaar zo goed hebben nagedacht over die multifunctionele cradle.
Dit doet ie ongeveer om de 4 dagen nadat ie de hele nacht in het dock-in heeft mogen rusten.
Nadat ik de accu er uit heb getrokken doet ie het wel gewoon weer, maar het is niet echt functioneel.
Verder springt het backlight niet aan nadat ik hem van de lockstand af haal. Zou dit een WM5 bug zijn?
Verwijderd
maar ik krijg nu opeens bij bepaalde internetsites een 'het spijt ons...' melding, met 'er is een probleem opgetreden met gwes.exe'
en vervolgens sluit explorer af.
daar ben ik dus niet zo blij mee...
Verwijderd
ik heb in nederland de diverze pda sites bezocht, maar veel is er niet te krijgen
Ben nog op zoek naar:
- een houder voor de auto (liefst carkit met gps aansluiting)
- lader voor in de auto
Apparaat bevalt goed. Accu tijd is vanwege het vele gespeel natuurlijk erg beperkt. Verwacht dat het na verloop van tijd een dag vol te maken is. Anders toch maar een zwaardere accu bestellen bij acer.
Nog weinig last gehad van crashes. Ben wat aan het experimenteren met een voip softphone , maar dat werkt nog niet echt lekker (veel echo's op de lijn). Misschien eens proberen een bluetooth headset te koppelen aan de pda.
roelbb
Ach heb het erop gezet toen ik m kreeg en geen problemen gehad.k995 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 09:06:
[...]
Omdat je anders problemen kan hebben.
Wat is er trouwens moelijk aan het niet instaleren van versie 5.0 om die daarna toch te vervangen door 5.21?
If it works, don't fix it
Ik gebruik de houder van mijn N30 nog, werkt opzich naar behorenroelbb schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 12:58:
Hebben jullie ook al accesoires gekocth voor de PDA? zoja waar?
ik heb in nederland de diverze pda sites bezocht, maar veel is er niet te krijgen
Ben nog op zoek naar:reeds een lederen hoesje via ebay Uk besteld en een set screenprotectors (beide onderweg)
- lader voor in de auto
Apparaat bevalt goed. Accu tijd is vanwege het vele gespeel natuurlijk erg beperkt. Verwacht dat het na verloop van tijd een dag vol te maken is. Anders toch maar een zwaardere accu bestellen bij acer.
Nog weinig last gehad van crashes. Ben wat aan het experimenteren met een voip softphone , maar dat werkt nog niet echt lekker (veel echo's op de lijn). Misschien eens proberen een bluetooth headset te koppelen aan de pda.
(zie mijn eerdere post [rml]Fire_Bird in "[ PDA] Acer N3xx"[/rml])
Verder kan je gewoon de lader, sync cable en alles van de N30/N50 gebruiken, als je ook kijkt naar de accessoire lijst bij Acer zie je dat de produkt codes gelijk zijn voor de N3xx
[ Voor 66% gewijzigd door Fire_Bird op 28-03-2006 14:48 ]
Verwijderd
Heb bijroelbb schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 12:58:
Hebben jullie ook al accesoires gekocth voor de PDA? zoja waar?
Ben nog op zoek naar:
- lader voor in de auto
http://www.regnem.nl/?p=productsList&iCategory=16
een N30 USB Sync kabel besteld, ze hebben ook een auto-lader.
Verwijderd
http://shop.brando.com.hk/bwacern300leathercases.php
Vraag me alleen af wat de verzendkosten zullen zijn.
Verder is deze er ook nog :
http://shop.brando.com.hk/image/bwacern300leathercasef2.jpg
Naar mijn mening iets minder mooi
Verwijderd
geen acessoires te vinden voor deze PDA.
ik heb het hoesje al gevonden + screenpotectors, maar nu zou ik graag een bijpassende carholder
willen en daarbij en gps (rj11)/oplaad kabel (12volt) voor in de auto.
pdashop vertelde mij ook dat het een vrij nieuwe pda is en dat de accesoires er nog moeten van verschijnen.
iemand een idee waar ik in vredes naam een goede carholder (niet die voor de N50 zoals reeds genoemd is) maar een bijpassende liefst actieve houder te krijgen is.
verder wil ik de Oasis Media Bluetooth GPS Receiver aanschaffen is dit een goede keuze iemand ervaring mee icm deze pda?
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:30:
Zeer nette Acer N311 case
http://shop.brando.com.hk/bwacern300leathercases.php
Vraag me alleen af wat de verzendkosten zullen zijn.![]()
Verder is deze er ook nog :
http://shop.brando.com.hk/image/bwacern300leathercasef2.jpg
Naar mijn mening iets minder mooi

US$3.00 worldwide, schijnbaar.
Als je verder gaat moet je eerst een creditcard machtiging invullen, en daarna pas je adres.
[ Voor 17% gewijzigd door gg3b op 29-03-2006 16:56 ]
Verwijderd
Als ze nou eens opschieten met een metal caseVerwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:34:
Vind je, ik vind dat zo zonde he, al dat leerrepen over je PDA heen.Zet hem dan op minimale plekken vast aan de casing, en blijf van het design af.
Verwijderd
Hmz, Dank voor de infogg3b schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:45:
[...]
[afbeelding]
US$3.00 worldwide, schijnbaar.
Als je verder gaat moet je eerst een creditcard machtiging invullen, en daarna pas je adres.
kijk hier eens voor een aluminium case voor je pdaVerwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:22:
[...]
Als ze nou eens opschieten met een metal caseDan zou ik ook al niet eens kijken voor zo'n leren "case" Maar het bijgeleverde zakje stelt namelijk weinig voor
En ik wil toch wel goede bescherming voor m'n oh zo belangrijke apparaatje
roelbb
Verwijderd
Precies wat ik zochtroelbb schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 18:26:
[...]
kijk hier eens voor een aluminium case voor je pda
Iemand misschien een alternatief?
Maar bedankt voor de link
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
daar zit ook een usb aansluiting op als je de 2 in 1 of 4 in 1 setjes neemt
suk6
roelbb
Gelijk de accu een uur of 4 opgeladen. Na een paar uur spelen is deze echter weer leeg. Gaat redelijk snel dus
Ik heb geprobeerd een aantal filmpjes af te spelen.
Toch gaat dit niet zo vlekkenloos als bovenstaande berichten doen vermoeden.
Grotendeels WMV filmpjes doen het moeilijk op het verder schitterende apparaatje!
TomTom draait zonder problemen en de wi-fi mogelijkheid is een genot!
Het is me alleen nog niet gelukt om het beestje zelf uit te schakelen.
Na de installatie van TomTom deed ome tom dit voor me.
Als ik op de power-off knop druk gaat enkel het scherm uit. Helemaal uitschakelen lukt niet, hoelang ik de knop ook indruk
Iemand de oplossing?
Dat doet de mijne wel...Johnvh schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 23:00:
Ik heb deze PDA vandaag binnengekregen.
Gelijk de accu een uur of 4 opgeladen. Na een paar uur spelen is deze echter weer leeg. Gaat redelijk snel dus
Ik heb geprobeerd een aantal filmpjes af te spelen.
Toch gaat dit niet zo vlekkenloos als bovenstaande berichten doen vermoeden.
Grotendeels WMV filmpjes doen het moeilijk op het verder schitterende apparaatje!
TomTom draait zonder problemen en de wi-fi mogelijkheid is een genot!
Het is me alleen nog niet gelukt om het beestje zelf uit te schakelen.
Na de installatie van TomTom deed ome tom dit voor me.
Als ik op de power-off knop druk gaat enkel het scherm uit. Helemaal uitschakelen lukt niet, hoelang ik de knop ook indruk
Iemand de oplossing?
ik schakel 'm meestal uit en zet 'm vervolgens op de lock stand.
Echter als ik de PDA ooit inschakel schakeld het backlight heel snel in en daarna weer uit. Dus dan moet 'm weer uit- en inschakelen. Volgens mij ligt dit ook een heel eind aan WM5
Verwijderd
Kan ik vrij goedkoop 1 van kopen.
Of raad me eens aan wat ik anders moet nemen?!
Oja, filmpjes draaien valt idd wat tegen...
Wel prachtig scherm, maar t is niet vloeiend...
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 09:42 ]
Verwijderd
Verwijderd
Tuurlijk gebruik ik m ook om vids te bekijken, vooral tijdens n saaie treinreis, tussen al die sjacherijnen, kan ik dan met n smile wat liveopgenomen muziekoptredens bekijkenVerwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 10:26:
Zijn er nu echt mensen die videos bekijken op hun PDAOf is het puur om te testen of het kan.
Je zou gewoon de standaard USB 2in1 cable van acer kunnen bestellen, is een synchronisatie + laad-functie.Chimera schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 20:54:
Oke... Nou heeft m'n vader de Acer N311 binnen (heb zelf een iPAQ 4150, kan nog prima meekomen) en een Adapt Bluetooth GPS muis... Bij de GPS zat een autolader waar zeg maar een USB-poort in zit, kabel met grote USB en kleine USB (die gaat in de GPS muis) en laden maar, heel mooi. Maar nou wil ie em zeg maar afwisselen door af en toe ook z'n PDA op die manier op te laden (GPS muis wil 18 uur volgens Adapt, even stroom voor de PDA onder een lange reis wil dus prima). Dan heb je dus een convertertje nodig die van mini USB (female) naar de aansluiting van de N311 gaat... Maar ik heb geen flauw idee waar ze zoiets hebben of hoe het heet (die N311 aansluiting), iemand hier met meer verstand?
Gebruik deze ook op die manier met zo'n USB ding, werkt perfect, kabeltje besteld bij Regnem.nl was totaal iets van 16euro ofzo.
zojuist PDAshop gebeld en wou bij mijn acer n311 een bluetooth gps muis reserveren, nu vertelde
hij mij dat er nog geen enkel gps apparaat functioneert met deze pda en dat dit waarschijnlijk wel
opgelost gaat worden in de toekomst.
ik hoor van meer mensen op dit forum dat men wel met tomtom op pad kan?
ik wilde namelijk graag de Oasis Media Bluetooth GPS Receiver erbij bestellen.
werkt deze op de N311?
Wat een b*llshit zeg!BAMI schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 14:56:
kan iemand mij het volgende bevestigen:
zojuist PDAshop gebeld en wou bij mijn acer n311 een bluetooth gps muis reserveren, nu vertelde
hij mij dat er nog geen enkel gps apparaat functioneert met deze pda en dat dit waarschijnlijk wel
opgelost gaat worden in de toekomst.
ik hoor van meer mensen op dit forum dat men wel met tomtom op pad kan?
ik wilde namelijk graag de Oasis Media Bluetooth GPS Receiver erbij bestellen.
werkt deze op de N311?
Ik heb zelf nu nog een Rikaline 6010 GPS muis (draadje) werkt perfect.
Heb ook al meerdere malen met een BT GPS genavigeerd met de N311, totale onzin dus !
inderdaad dat dacht ik ook, ik snap er echt niets van je zou toch wel verwachten dat de pdashopFire_Bird schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 15:36:
[...]
Wat een b*llshit zeg!
Ik heb zelf nu nog een Rikaline 6010 GPS muis (draadje) werkt perfect.
Heb ook al meerdere malen met een BT GPS genavigeerd met de N311, totale onzin dus !
hier veel verstand van zou moeten hebben.
hij vertelde me dat dit te maken zou hebben met de wm5 en de n311.
het lijkt me dat als je tomtom 5.21 hebt (die ondersteund wm5) dat het geen probleem zou moeten zijn.
maar kun je mij ook bevestigen dat de Oasis bluetooth gps receiver werkt op de N311?
[ Voor 14% gewijzigd door BAMI op 30-03-2006 16:06 ]
Ik heb gisteren mijn bestelde pakketje in handen mogen nemen
Ik heb de N311 en de Oasis Bluetooth muis (http://www.pdashop.nl/product/19348) dus ontvangen.
De BT:GPS werkt echt perfect! TomTom 5.21 heeft al geregeld aangestaan.
Zeker na de eerste keer zijn de satelieten vlot gevonden
Een van de weinige nadelen van deze PDA vind ik dat het volume dramatisch zacht is!
Ook op max volume moet ik moeite doen om de lieftallige TomTom-Lucie te verstaan wanneer ze met haar zachtvlaamse stem zegt dat ik af moet
[ Voor 7% gewijzigd door Johnvh op 30-03-2006 18:04 ]
dank je wel voor je vlugge reactie, ik ga a.s. zaterdag langs en koop hetzelfde als wat jij hebt.Johnvh schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 18:00:
Bami:
Ik heb de N311 en de Oasis Bluetooth muis (http://www.pdashop.nl/product/19348) dus ontvangen.
Een van de weinige nadelen van deze PDA vind ik dat het volume dramatisch zacht is!
Ook op max volume moet ik moeite doen om de lieftallige TomTom-Lucie te verstaan wanneer ze met haar zachtvlaamse stem zegt dat ik af moet
nu weet ik het zeker.
is het makkelijk te configureren?
voor het volume probleem in tomtom misschien een ander stem (mannelijk) is wat duidelijker
weet ik uit ervaring
PS wat voor autohouder heb je in jou auto? en heb je een autolader voor je pda?Johnvh schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 18:00:
Bami:
Verwijderd
Mijn oog is gevallen op de Acer N311. Mijn budget ligt rond de 300 a 350 euro.
Het is wel jammer dat er geen GPS op zit, maar daar kan ik altijd nog een draadloze GPS ontvanger voor kopen.
Zover ik weet is dit de mooiste (uiterlijk en prestaties) pda in deze prijsklasse, zijn julie het daar mee eens?
Ik wou hem graag bestellen via pdashop.nl, is dat de beste keus?
Deze koste € 18,50. Aan te raden is deze niet...
Bij een kleine drempel is de kans dat het apparaat loskomt al vrij groot...
Binnenkort maar iets op verzinnen om h'm toch stevig vast te houden in de auto.
Een autolader heb ik nog geen...
Het verschil tussen een vrouwelijke en mannelijke lijkt tijdens het rijden echt heel klein. De speaker in de PDA is gewoon niet luid genoeg om het 100% verstaanbaar te maken. Helaas...
Ik heb voor de aanschaf trouwens getwijfeld tussen de Dell Axim X51v en de N311 van Acer. Vanmiddag heb ik even met de Dell mogen spelen.
Ik ben blij dat ik voor de Acer gegaan ben! Zo heerlijk klein als deze is, in vergelijking met de Dell.
Ook had de Dell een vreemde opbouw van Windows Mobile 5. Menu's zijn hierin helemaal anders (negatief) opgebouwd.
Nee, ondanks de nadelen aan de Acer ben ik er toch uitermate tevreden mee
Zodoende kan ik zelf het geluid van TomTom niet testen.
In mijn werkzame leven was ik soundengineer, en zodoende weet ik een en ander over o.a. relative luidheid en woordverstaanbaarheid.
Nou vroeg ik mij het volgende af:
-welke extensie hebben die soundfiles van de stem in TomTom?
-en is het wellicht mogelijk ze dusdanig te bewerken dat er een werkbare verbetering te bereiken is?
Wat wel zo is, is dat als er met name ter hoogte van het speakertje, een klankkaatser, noem het een reflecterend voorwerp zoals de voorruit van de auto of misschien het dashboard, vlak achter de pda zit, logischerwijs al een behoorlijke verbetering in de (relative)luidheid optreedt.
Zo mogelijk ben ik bereid een en ander te bekijken, heb alleen de soundfiletjes niet.
Van de andere kant besef ik ten zeerste dat, als het al op te lossen is, een combinatie van bewerken en een acoustische oplossing uiteindelijk de sleutel zal zijn.
[ Voor 35% gewijzigd door gg3b op 31-03-2006 05:43 ]
Deze werkt wel, de Oasis is identiek aan de Adapt AD-300. Waarom kijk je niet even bij pdastore.nl hier zijn wat aanbiedingen met de Adapt BT receivers.BAMI schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 16:05:
[...]
inderdaad dat dacht ik ook, ik snap er echt niets van je zou toch wel verwachten dat de pdashop
hier veel verstand van zou moeten hebben.
hij vertelde me dat dit te maken zou hebben met de wm5 en de n311.
het lijkt me dat als je tomtom 5.21 hebt (die ondersteund wm5) dat het geen probleem zou moeten zijn.
maar kun je mij ook bevestigen dat de Oasis bluetooth gps receiver werkt op de N311?
Qua autohaouder zou ik als je niet kan wachten voor de brodit houders gaan, heb zelf de Brodit dashmount met een houder voor de Acer N30. De pda staat er gewoon in portrait op, in landscape valt hij er wel uit, de N311 is iets smaller dan mijn vorige pda (n30) hij staat er dus een heel klein beetje los in, maar hier merk ik weinig van.Johnvh schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 23:27:
Ik heb een autohouder van de Halfords.
Het verschil tussen een vrouwelijke en mannelijke lijkt tijdens het rijden echt heel klein. De speaker in de PDA is gewoon niet luid genoeg om het 100% verstaanbaar te maken. Helaas...
Ik heb voor de aanschaf trouwens getwijfeld tussen de Dell Axim X51v en de N311 van Acer. Vanmiddag heb ik even met de Dell mogen spelen.
Ik ben blij dat ik voor de Acer gegaan ben! Zo heerlijk klein als deze is, in vergelijking met de Dell.
Ook had de Dell een vreemde opbouw van Windows Mobile 5. Menu's zijn hierin helemaal anders (negatief) opgebouwd.
wat betreft de audio van tomtom, ik weet dat er stemmen in de omloop zijn die bewerkt zijnJohnvh schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 23:27:
Ik heb een autohouder van de Halfords.
zodat ze harder klinken.
ikzelf zat ook te twijfelen over de dell axim x51 de doorslag was inderdaad ook dat deze vrij groot
was, hij was van de week ook maar 370 euro scheelde ook veel.
het enige nadeel van de N311 is dat deze nog niet veel acessoires heeft, maar deze komen verloop van tijd wel.
morgen ga ik mijn N311 en bleutooth muis ophalen.
verder heb ik er een screenprotector bijbesteld (Brando), goede keus?
Zeker wel, heb zelf ook 2 screenprotectors laatst besteld bij Brando, wel even een precies werkje om te plakken en te zorgen dat je geen lucht erachter krijgt, maar werkt super, reed gister met de navi aan en had de zon echt precies op mn scherm staan, tot mn grote verbazing kon ik nog perfect alles aflezen !BAMI schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 10:51:
[...]
wat betreft de audio van tomtom, ik weet dat er stemmen in de omloop zijn die bewerkt zijn
zodat ze harder klinken.
ikzelf zat ook te twijfelen over de dell axim x51 de doorslag was inderdaad ook dat deze vrij groot
het enige nadeel van de N311 is dat deze nog niet veel acessoires heeft, maar deze komen verloop van tijd wel.
morgen ga ik mijn N311 en bleutooth muis ophalen.
verder heb ik er een screenprotector bijbesteld (Brando), goede keus?
Wat betreft accessoires vindt ik dat er genoeg verkrijgbaar is hoor, de accessoires voor de N30/50 zijn ook gewoon te gebruiken met de N311, gebruikte altijd een synccable voor laptop op de zaak en laad mn PDA ermee op in de auto, heb zo'n USB sigaretten geval in de auto
heb jij een foto van die kabel? zodat ik weet welke je bedoelt, kun je deze ook bij de pdashop krijgen?Fire_Bird schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 11:06:
[...]
Zeker wel, heb zelf ook 2 screenprotectors laatst besteld bij Brando, wel even een precies werkje om te plakken en te zorgen dat je geen lucht erachter krijgt, maar werkt super, reed gister met de navi aan en had de zon echt precies op mn scherm staan, tot mn grote verbazing kon ik nog perfect alles aflezen !
Wat betreft accessoires vindt ik dat er genoeg verkrijgbaar is hoor, de accessoires voor de N30/50 zijn ook gewoon te gebruiken met de N311, gebruikte altijd een synccable voor laptop op de zaak en laad mn PDA ermee op in de auto, heb zo'n USB sigaretten geval in de auto
Verwijderd
Je kan bij www.regnem.nl de Acer accessoires bekijken.BAMI schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 11:15:
[...]
heb jij een foto van die kabel? zodat ik weet welke je bedoelt, kun je deze ook bij de pdashop krijgen?
Die USB-Synckabel voor de N30 werkt in ieder geval op de N311, had ik maandagavond laat besteld en woensdag al binnen!
Verwijderd
http://www.pdair.com/scri...pda.php?pdaid=211&catid=4
Sterker nog...hij was 301 euro incl. verzendingBAMI schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 10:51:
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
http://shop.brando.com.hk/universalwindshieldholder.php
Zelfs een PSP past er perfect in
Jup, ik ben ook erg tevreden met die Brando screenprotectors! Ik heb nu voor het eerst een UltraClear gekocht via de shop van Brando (www.shop.brando.com.hk. Maar wát een gaaf beeld zeg! Echt aan te raden, hij is niet veel duurder dan de normale screenprotector daar, dus zeker aan te raden!Fire_Bird schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 11:06:
[...]
Zeker wel, heb zelf ook 2 screenprotectors laatst besteld bij Brando, wel even een precies werkje om te plakken en te zorgen dat je geen lucht erachter krijgt, maar werkt super, reed gister met de navi aan en had de zon echt precies op mn scherm staan, tot mn grote verbazing kon ik nog perfect alles aflezen !
En inderdaad, het is even een geklier om dat ding zonder lucht en stof/pluisjes er op te krijgen (ben vanmiddag ruim een half uur zoet geweest
Paulvogel ©
en daar hebben ze nou krentenkaarten (creditcards) voor!Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 18:08:
Ideaale Carholder? http://shop.brando.com.hk...rsalwindshieldholder7.gif![]()
http://shop.brando.com.hk/universalwindshieldholder.php
Zelfs een PSP past er perfect inJammer dat het hier in NL altijd zolang duurt voor het hier te koop is.
Paulvogel ©
Verwijderd
(ivm zacht geluid)
Of heb je dan die luidere stemmen nodig ??
daarnaast ook de PDair lederen hoes ontvangen (zie een van de vorige posts) is ook een mooi ding. Pda past perfect en is eventueel ook nog aan je riem te hangen met de bijgeleverde adapters.
Al met al mooi spul voor niet teveel geld.
kabel € 10 ex verzend
en pda tasje € 25 incl verzending uit HK
roelbb
Verwijderd
Acer N311

Fysieke Eigenschappen
Lengte 11 cm
Hoogte 1,4 cm
Breedte 7 cm
Gewicht 135 gram
Kleur Zilver
Geheugen
Intern RAM geheugen 64 MB
Intern ROM geheugen 128 MB
Geheugenkaart Secure Digital (SD), Secure Digital (+SDIO), Multi Media Card (MMC)
Systeem
Processor type Samsung S3C2440
Processor kloksnelheid 400 MHz
Besturingsysteem/platform Windows Mobile 5 Nederlands
USB verbinding 1.1, USB Host Functie USB
Seriële poort Ja
Display
Scherm type Transflective TFT
Scherm resolutie 480x640 pixels
Scherm diagonaal 3,7 inch
Kleurdiepte Full color
Wireless
WLAN Security WEP
Bluetooth Ja
Bluetooth versie 1.2
Bluetooth klasse II
GSM/GPRS Nee
Navigatie interface
Directional Pad 5-wegs
Stylus Ja
Touchscreen Ja
Multimedia
Audio-out Mini-jack 3.5 mm
Camera Nee
Accu
Stroomvoorziening Li-ion accu
Accu sterkte 1200 mAh
Verwisselbare accu Ja
Batterij levensduur (PDA) 8 uur
Software
Standaard bijgeleverde software Internet Explorer, Windows Media Player, Pocket Word, Pocket Excel, Pictures, File Explorer, Calculator, MSN Messenger, Microsoft Reader, Inbox, Tasks, Notes
GSM/GPRS
GSM/GPRS Nee
Overigen
Handleiding Nederlands (schriftelijk), Nederlands (CD-Rom)
Minimale systeemeisen CD-ROM, Systeembeheerder rechten/Administrator rights, Windows 98/NT/2000/Me/XP
Garantie 2 jaar
Garantie type Carry-in garantie
Desktop Connectivity
Outlook Synchronisatie Ja (Activesync)
VS
Palm Tungsten TX
Klik hier maar voor de specs..
Wat wil ik er mee doen?
• Muziek luisteren
• Internetten
• Msn-en
• Fotos, en miscshien video's er op kijken
Voordelen Acer:
• Vertrouwde werkomgeving (windows)
• Standaard apps, word, excel enz
• standaard msn
• Snellere processor + meer werkgeheugen
Voordelen Palm
• Groter scherm
• Veel langere standby-tijd
• Volgens velen met een prachtig OS uitgerust
Welke lijkt jullie het meest geschikt voor mij? Ze zijn ongeveer even duur, dus voor de prijs hoef ik het niet te laten.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2006 20:08 ]
Video kijken op een 3.7 inch scherm? lijkt mij twijfelachtig dat je dat vaak gaat doen (zie een van de bovenstaande posts met praktijk testen). De specs van een N311 staan al vermeld op de eerste pagina van dit topic en hoeven (wat mij betreft althans niet nog een keer erop gezet worden)
suk6 met kiezen
roelbb
Verwijderd
Het enige wat ik vraag is jullie mening over deze 2 pda's.. en voor de helderheid heb ik de specs nog maar eens herhaald.roelbb schreef op zondag 02 april 2006 @ 20:10:
zoals gezegd in 1 van de andere 22 forums die je gestart hebt. kunnen wij geen beslissing nemen welke pda jij je moet kopen.
Video kijken op een 3.7 inch scherm? lijkt mij twijfelachtig dat je dat vaak gaat doen (zie een van de bovenstaande posts met praktijk testen). De specs van een N311 staan al vermeld op de eerste pagina van dit topic en hoeven (wat mij betreft althans niet nog een keer erop gezet worden)
suk6 met kiezen
Wat gek, als ik op die link klik, dan zie ik toch écht geen kabel met USB host, maar een oplaad/synch kabelroelbb schreef op zondag 02 april 2006 @ 10:07:
Ik had deze kabel gekocht op ebay. Gisteren ontvangen en tot mijn vreugde is dit eentje met een host aansluiting zodat je er ook een usb stick aan kan sluiten.
daarnaast ook de PDair lederen hoes ontvangen (zie een van de vorige posts) is ook een mooi ding. Pda past perfect en is eventueel ook nog aan je riem te hangen met de bijgeleverde adapters.
Al met al mooi spul voor niet teveel geld.
kabel € 10 ex verzend
en pda tasje € 25 incl verzending uit HK
Maar heb je dan een USB host kabel apart er bij mogen ontvangen? Want het lijkt me nou niet helemaal fair dat als je zo'n synch kabel koopt, dat je dan een USB host kabel krijgt thuisgestuurd
Paulvogel ©
Fotonerd
ja dat klopt. maar ik heb een 3 in 1 kabel gekregen. hij kan opladen, is een datakabel en er is een extra stekker erbij waarmee je een usb apparaat kan aansluiten. Tis inderdaad niet wat op de foto staat. Maar ik doe er niet moeilijk over ;-)TimeClypse schreef op zondag 02 april 2006 @ 23:48:
[...]
Wat gek, als ik op die link klik, dan zie ik toch écht geen kabel met USB host, maar een oplaad/synch kabel
Maar heb je dan een USB host kabel apart er bij mogen ontvangen? Want het lijkt me nou niet helemaal fair dat als je zo'n synch kabel koopt, dat je dan een USB host kabel krijgt thuisgestuurd
roelbb
Trouwens, die levertijd van die originele usb-host kabel CC.N3002.001 is al uitgesteld naar begin meiroelbb schreef op maandag 03 april 2006 @ 09:32:
[...]
ja dat klopt. maar ik heb een 3 in 1 kabel gekregen. hij kan opladen, is een datakabel en er is een extra stekker erbij waarmee je een usb apparaat kan aansluiten. Tis inderdaad niet wat op de foto staat. Maar ik doe er niet moeilijk over ;-)
Paulvogel ©
Weet iemand hoe ik dit wel kan veranderen?
Paulvogel ©
Het bevat alleen gratis software zoals:
Flash Player
Opera en Mozilla pocket pc browsers.
Enz
Misschien wel handig d8 ik zo!
zie hier
voor de rest leuk setje programma's.
Voor diegenen die niet willen skypen, is er ook een sip client beschikbaar (SJ Phone) werkt top!
roelbb
Ik wil geen reclame maken maar 4launch.nl heeft lange tijd enkel de UK versie op voorraad gehad, nu staat die tussen de 6-10 leverdagen. Heb ik ook al gehad, heeft nooit zolang geduurd dus ik hoop voor jou ook van niet..twopack schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 11:50:
Is er iemand van jullie die een Engelse versie te pakken heeft gekregen? Ik zit er al meer dan een maand op te wachten en nu is ie weer uitgesteld. Enig idee waar ik die op korte termijn kan krijgen?
Ah oke, dan ga ik die eens in de gaten houden, thanx!ScSi_009 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 23:05:
[...]
Ik wil geen reclame maken maar 4launch.nl heeft lange tijd enkel de UK versie op voorraad gehad, nu staat die tussen de 6-10 leverdagen. Heb ik ook al gehad, heeft nooit zolang geduurd dus ik hoop voor jou ook van niet..
ik begrijp dat ik hiermee niet de enigste ben, maar het is wel erg vervelend,
omdat je niks meer kan syncroniseren.
Ik heb van alles al geprobeert, mcafee firewall uitgezet
dit heb ik al uitgeprobeert: http://www.microsoft.com/...p/activesync/default.mspx
maar niks helpt, laatst heb ik mijn device verwijdert en een nieuwe aangemaakt, toen deed hij het weer ff, maar dan moet je alles weer opnieuw instellen en nu ben ik weer terug bij af ...
Heeft iemand misschien nog een oplossing, want het is zonde van het mooie aparaatje
en ik maar denken dat mijn compu gaar is. Is dus een meer voorkomend probleem. Helaas nog geen oplossing.pvdlaan schreef op woensdag 05 april 2006 @ 08:30:
waar ik helemaal gek van wordt is dat activesync 4.1 niet meer werkt.
dit heb ik al uitgeprobeert: http://www.microsoft.com/...p/activesync/default.mspx
maar niks helpt, laatst heb ik mijn device verwijdert en een nieuwe aangemaakt, toen deed hij het weer ff, maar dan moet je alles weer opnieuw instellen en nu ben ik weer terug bij af ...![]()
Heeft iemand misschien nog een oplossing, want het is zonde van het mooie aparaatje
roelbb
Verwijderd
Heb ergens gelezen (weet niet meer waar ) dat sommige mensen meer succes hebben met een oude Active Sync, 3.8 ofzo? Misschien t proberen waard?pvdlaan schreef op woensdag 05 april 2006 @ 08:30:
waar ik helemaal gek van wordt is dat activesync 4.1 niet meer werkt.
maar niks helpt, laatst heb ik mijn device verwijdert en een nieuwe aangemaakt, toen deed hij het weer ff, maar dan moet je alles weer opnieuw instellen en nu ben ik weer terug bij af ...![]()
Verwijderd
Bedankt voor het delen!sanderdw schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:38:
Heb de n311 net besteld op me werk. krijg em morgen binnen. Heb voor iedereen een software pakketje gemaakt die je kan downloaden op http://www.uto-oosterhout.nl/downloads/Acern311Software.rar
Het bevat alleen gratis software zoals:
Flash Player
Opera en Mozilla pocket pc browsers.
Enz
Misschien wel handig d8 ik zo!
Nu zou ik graag alleen die flashplayer hebben, en heb geprobeerd je .rar to downloaden, maar ik krijg steeds
"unexpected end of archive"
? Dus ik kan er niet bij...
http://www.pocketinfo.nl/artikel/5627
of direct:http://www.macromedia.com/software/flashplayer_pocketpc/downloads/player.html
ga ik vanavond meteen proberen, bedankt voor de tipVerwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 10:05:
[...]
Heb ergens gelezen (weet niet meer waar ) dat sommige mensen meer succes hebben met een oude Active Sync, 3.8 ofzo? Misschien t proberen waard?
Verwijderd
Bedankt voor de tip, heb t geprobeerd, maar voor filmpjes zoals op youtube werkt t dus nog steeds niet jammergenoeg, krijg ik de melding dat ik de nieuwste flashplayer moet installeren, nou, als die van jou link niet de laatste is weet ik t niet!?pvdlaan schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:53:
probeer het hier eens:
http://www.pocketinfo.nl/artikel/5627
of direct:http://www.macromedia.com/software/flashplayer_pocketpc/downloads/player.html
Ik heb enkele vraagjes omtrent het gebruik van deze PDA als GPS-systeem.
Kan de speaker van de pda het stemgeluid van bvb Tomtom luid genoeg weergeven? Hoe zit het met het opladen van deze pda in de auto? Welke GPS-ontvanger gebruiken jullie?
Zelf kwam ik terecht bij de Adapt-ontvangers omdat deze ook een adapter hebben met USB-lader voor in de auto. Deze kunnen 20u mee op 1 lading zodat de PDA de rest van de tijd in de lader kan.
Asus Mainboard - Intel Pentium III 1 GHz - 512 MB SD-RAM - 2*80 GB Maxtor HDD - Toshiba DVD 16/48 - Plextor Plexwriter 48/24/48A - Acer AL511 TFT-monitor - Standaard keyboard - Logitech MX-300 mouse