Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Ik heb ook contact gehad met de shop waar ik 'm besteld had.
Die hebben het zelfs over 29-03-2006 :O
Geduld heb ik zeker maar dit is wel heel erg extreem 8)7

• schuit24
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-10 21:47
Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 13:05:
Ik heb ook contact gehad met de shop waar ik 'm besteld had.
Die hebben het zelfs over 29-03-2006 :O
Geduld heb ik zeker maar dit is wel heel erg extreem 8)7
Ik zei het je toch!
Maar papier is geduldig, je zal zien als we hem straks hebben dat hij super bevalt!
Doordat we er zo lang op hebben zitten wachten en zoveel over hebben gelezen zal de kans op congitieve disonantie heel laag zijn! Dat is toch positief :P

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-11 22:36
Niet, misschien zijn het wel QVGA filmpjes. Zolang er niet staat dat VGA-filmpjes prima vloeiend afspelen zou ik met dat puntje rekeningn blijven houden.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

Bij Progress verwachten ze deze week de eerste levering.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• TimeClypse
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-03-2024

TimeClypse

Microtus Arvalis

Aquaplex schreef op maandag 06 maart 2006 @ 18:49:
[...]

Ik zei het je toch!
Maar papier is geduldig, je zal zien als we hem straks hebben dat hij super bevalt!
Doordat we er zo lang op hebben zitten wachten en zoveel over hebben gelezen zal de kans op congitieve dissonantie heel laag zijn! Dat is toch positief :P
You want some cheeeeese with your whineeeeeee :7

ontopic: Maar ze schommelen wel nog steeds rond 10 maart :P :D

Paulvogel ©

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-10 22:13

ScSi

Belg.

Op www.bestelacer.nl staan ze nu uit voorraad leverbaar (128 stuks)..
Voor de snelle beslisser en betaler, die mag hier dan een volledige review plaatsen :)

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-10 12:03
Heb je een rechtstreekse link? De zoekfunctie is stuk

specs

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:07

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Doet t prima hier :?

Klik

[ Voor 84% gewijzigd door Spike_wolf op 07-03-2006 09:58 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Verwijderd

Denk dat ik maar eens contact moet zoeken met mijn leverancier :D
Dit is wel stukken beter en met zo'n voorraad gaat het vast ook niet zo snel >:)

• twopack
De search van die site doet het nog steeds niet bij mij, ik krijg een bad request.
Is er ook een n311 met engelse Windows Mobile 5 op voorraad?

specs

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:07

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

twopack schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 10:25:
De search van die site doet het nog steeds niet bij mij, ik krijg een bad request.
nope, ze hebben alleende nederlandse versie...

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• TimeClypse

TimeClypse

Microtus Arvalis

twopack schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 10:25:
Firefox werkt niet, gebruik IE, dan doet ie't wel...

Ben benieuwd wanneer ik mijn apparaatje mag ontvangen :D Toch zo maar es bellen of ze'm al hebben!

Paulvogel ©

• chaos.be
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11-2024
hmm, levertermijn is nog niet ingevuld. + op pdashop staat hij nog steeds niet op voorraad.

Verwijderd

http://www.4launch.nl/4la...info.php?productid=018714

Daar hebben ze de UK versie wel op voorraad :Y)
Ik ga toch maar voor de NL versie. :)

Verwijderd

http://www.4launch.nl/4la...info.php?productid=018714

Daar hebben ze de UK versie wel op voorraad :Y)
Ik ga toch maar voor de NL versie. :)[/quote]

BTW : Komplett heeft ze nu ook op voorraad. (Levertijd = 1 a 2 werkdagen na betaling :))

Hier dus : http://www.komplett.nl/k/ki.asp?sku=317507 ;)

• twopack
Check, gevonden. lekker dat die search alleen in IE werkt.

Anyway, volgende week een 311 bestellen, met engels OS.

Iemand idee of je contacts kan synchen met Thunderbird? Of is dat echt teveel gevraagd?

specs

• chaos.be
twopack schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 16:02:
Iemand idee of je contacts kan synchen met Thunderbird? Of is dat echt teveel gevraagd?
Natuurlijk is dat te veel gevraagd. Als je even de zoekfunctie gebruikt heb je al genoeg info ter beschikking. Ik ga mezelf niet herhalen voor jou :p

Verwijderd

Heeft iemand 'm al? :*) :)

Verwijderd

Ik heb een klein vraagje. Is de seriele uitgang onder aan de N311 het zelfde als bijvoorbeeld de N50? Met andere woorden, zijn de accesoires uitwisselbaar? Zo ja, dan zou zoiets wel leuk zijn.

• TimeClypse

TimeClypse

Microtus Arvalis

Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 19:04:
Ik heb een klein vraagje. Is de seriele uitgang onder aan de N311 het zelfde als bijvoorbeeld de N50? Met andere woorden, zijn de accesoires uitwisselbaar? Zo ja, dan zou zoiets wel leuk zijn.
Als ik de PDA accessoires mag geloven wel! Kijk maar eens naar het nummer van een autolader bij de N300 en vergelijk dat nummer maar eens voor een N50 (op acer.nl)!

Nu heb ik tenminste van mijn oude accessoires van de N35 nog een autolader, houder, usb kabel etc, scheelt me weer!

Even ter info:
CC.N3002.043 USB Sync Cable 22,-
CC.N3002.005 Car charger (incl 26-pin DC-In converter)

deze zijn sowieso al hetzelfde

[ Voor 11% gewijzigd door TimeClypse op 08-03-2006 20:44 ]

Paulvogel ©

• DDemolition
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-11 07:31

DDemolition

slopen is mijn lust en leven

Yes, yes. Centralpoint heeft er 119 op voorraad.
Ik weet nu dat ik films kan draaien, en verder komt ie gesynced op de exchange server.

Met een beetje geluk begin volgende week in huis dus. (ga 'm morge bestellen)

Specs: Server, WS boven, WS beneden

• Xilantof
  • Laatst online: 19-11 15:52

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

DDemolition schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 21:26:
Yes, yes. Centralpoint heeft er 119 op voorraad.
Ik weet nu dat ik films kan draaien, en verder komt ie gesynced op de exchange server.

Met een beetje geluk begin volgende week in huis dus. (ga 'm morge bestellen)
Ik had bij Central Point zo'n "wekker" staan. Als ie op voorraad zou zijn. En vandaag een mailtje idd.
Ik zit alleen te twijfelen of ik hem zou kopen. Niet omdat ie niet goed zou zijn. Maar meer op basis van wat ik nodig heb (dit of een laptop).

Fotonerd

• schuit24
Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 19:04:
Ik twijffel zeer aan de kwaliteit van dit product, ik zou liever een berlkin zien (of hoe dat merk ook heet) nog beter is natuurlijk een originele TomTom houder.

• TimeClypse

TimeClypse

Microtus Arvalis

Aquaplex schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 04:12:
[...]

Ik twijffel zeer aan de kwaliteit van dit product, ik zou liever een berlkin zien (of hoe dat merk ook heet) nog beter is natuurlijk een originele TomTom houder.
Wat kun je nou beter krijgen dan originele accessoires van de fabrikant zelf :?
Als je het over de autohouder hebt, dán ben ik het met je eens. Ik ben zelf fan van de actieve houders (brodit oid). Ook niet meer dat geklem wat er misschien uit kan schieten tijdens het rijden.

Paulvogel ©

• Fire_Bird
  • Laatst online: 22:47
TimeClypse schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 10:18:
[...]

Wat kun je nou beter krijgen dan originele accessoires van de fabrikant zelf :?
Als je het over de autohouder hebt, dán ben ik het met je eens. Ik ben zelf fan van de actieve houders (brodit oid). Ook niet meer dat geklem wat er misschien uit kan schieten tijdens het rijden.
Precies, ik heb zelf ook een houder van Brodit, echt super, schuif mn pda (nu een N30) erin en zit gewoon klem, valt er niet meer uit!
Als het goed is kan de N311 er ook in, zelfs maten als ik dat zo bekijk op de website van Acer :D

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Gisteren gaan halen schitterend apparaat (N310)zelfs met een nieuwe ROM van 02/10/2006

Verwijderd

k995 schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 11:41:
Gisteren gaan halen schitterend apparaat (N310)zelfs met een nieuwe ROM van 02/10/2006
Jaaa! Wij willen een Review!! >:)
Kan ie VGA filmpies (Vloeiend) afspelen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2006 13:39 ]

Verwijderd

N311 is zoiezo 100 mhz langzamer :9 Dus niet te vergelijken met VGA filmpjes op een N311 neem ik aan? :P Maar heeft iemand de N311 al? Ik zou 'm vandaag krijgen maart TPG maakt weer fouten zoals gewoonlijk.. 8)7

• chaos.be
Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 14:10:
N311 is zoiezo 100 mhz langzamer :9 Dus niet te vergelijken met VGA filmpjes op een N311 neem ik aan? :P Maar heeft iemand de N311 al? Ik zou 'm vandaag krijgen maart TPG maakt weer fouten zoals gewoonlijk.. 8)7
Ik heb even gekeken op de belgische site van acer, en zie daar dat ze bij de n300 "begin maart" hebben weggehaalt.

Nu bij de n311 staat het nog steeds. Misschien moet de n311 nog altijd uitgebracht worden ? |:(

Verwijderd

aranea schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 14:15:
[...]

Ik heb even gekeken op de belgische site van acer, en zie daar dat ze bij de n300 "begin maart" hebben weggehaalt.

Nu bij de n311 staat het nog steeds. Misschien moet de n311 nog altijd uitgebracht worden ? |:(
De N311 is bij meerdere sites op voorraad :)

http://www.kieskeurig.nl/...93D27C12570D2005133A5.htm

Check die site maar eens ;)

• Fire_Bird
Ik was het topic even kwijt, geef hem gelijk wel een schopje.
Zijn er al mensen die hem binnen hebben gekregen ? Post wat ervaringen dan! :D
Heb hem zelf besteld en verwacht hem maandag of dinsdag binnen.

• Xilantof
  • Laatst online: 19-11 15:52

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Fire_Bird schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 08:18:
Ik was het topic even kwijt, geef hem gelijk wel een schopje.
Zijn er al mensen die hem binnen hebben gekregen ? Post wat ervaringen dan! :D
Heb hem zelf besteld en verwacht hem maandag of dinsdag binnen.
Ben je van plan een (kleine) review te schrijven?
Ben benieuwd naar de ervaringen van gewone gebruikers :)

Fotonerd

• Fire_Bird
Xilantof schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 08:26:
[...]

Ben je van plan een (kleine) review te schrijven?
Ben benieuwd naar de ervaringen van gewone gebruikers :)
Ik wil opzich best een review gaan schrijven hoor, moet er wel wat tijd voor maken dan, misschien is het handig als sommige mensen even posten WAT ze allemaal willen weten, zullen we vanaf hier anders even een opsomming maken met de TE testen punten van de N311?
  • Video performance
  • ??

• pvdlaan
  • Laatst online: 07:32
Fire_Bird schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 09:14:
[...]

Ik wil opzich best een review gaan schrijven hoor, moet er wel wat tijd voor maken dan, misschien is het handig als sommige mensen even posten WAT ze allemaal willen weten, zullen we vanaf hier anders even een opsomming maken met de TE testen punten van de N311?
  • Video performance
  • ??
batterij verbruik ...

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

• k995
Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 13:39:
[...]

Jaaa! Wij willen een Review!! >:)
Kan ie VGA filmpies (Vloeiend) afspelen?
De N310 versie niet. Ik heb een clip gedownload van internet :

http://www.demailla.perso...ddict/videotest640480.rar

(uit het forum http://www.pdaddict.com/forum/index.php?topic=917.0 )

En geprobeerd en ik kom op 50%

TCPMP Version 0.71 Benchmark Results

Average Speed 49.93%
Video Frames 5146
Audio Samples 4553481
Amount of Data 12960 KB

Bench. Time 6:52.227
Bench. Frame Rate 12.48
Bench. Sample Rate 11046
Bench. Data Rate 258 kbit/s

Original Time 3:25.839
Original Frame Rate 25.00
Original Sample Rate 22050
Original Data Rate 516 kbit/s

URL \SD-MMC card\MOVIE\videotest.avi
Size 13271040
Platform PocketPC
OS Version 5.01
OEM Info Acer n300 Handheld
Clock speed 296 Mhz
Video output DirectDraw 480x640 16bits Slow Lookup
Video zoom 640x480 -> 480x640
Audio output Wave Output 22050Hz 16Bits 2Ch.

Een 320x240 speelt hij goed af

http://www.demailla.perso...ddict/videotest320240.rar

TCPMP Version 0.71 Benchmark Results

Average Speed 94.56%
Video Frames 5328
Audio Samples 4719143
Amount of Data 6701 KB

Bench. Time 3:45.376
Bench. Frame Rate 23.64
Bench. Sample Rate 20939
Bench. Data Rate 244 kbit/s

Original Time 3:33.119
Original Frame Rate 25.00
Original Sample Rate 22050
Original Data Rate 258 kbit/s

URL \SD-MMC card\MOVIE\videotest320240.avi
Size 6862266
Platform PocketPC
OS Version 5.01
OEM Info Acer n300 Handheld
Clock speed 296 Mhz
Video output DirectDraw 480x640 16bits Slow Lookup
Video zoom 320x240 -> 480x640
Audio output Wave Output 22050Hz 16Bits 2Ch.

Als voor een review *ahum*

Na lang wachten op deze PDA en vele maanden van uitstel heb ik hem eindelijk binnen. Tegen de "lage" prijs van 275€ kan ik deze 640x480 tellende 300MHZ krachtige USB opladende/host PDA als de mijne beschouwen.

Uiterlijk
De PDA zelf valt op door zijn kleine gestalte het is een scherm met een klein randje rond precies . De knoppen zijn de standaard PDA knoppen en staan op standaard plekken. Wat handig is is aan de linker kant een schuifknop die het scherm uitzet en de touch screen en toetsen uitzet . het enige minpuntje is de nogal kleine en onhandige joystick maar ik heb gemerkt dat met een beetje oefening dit wel meevalt.
WM5 is een beetje trager dan zijn voorganger maar werkt grotendeels hetzelfde (de interface toch)

VGA scherm
Ik heb deze PDA vooral gekocht om zijn VGA scherm (voor het lezen) . Met een resolutie van 640x480 een helderheid waarmee je het makkelijk als zaklamp kan gebruiken en goede kleuren en zichtbaarheid in de zon heeft acer goed werk geleverd. Indien ik wil kan ik een boek van 700 Blz (papier dus) zonder problemen op 300 bladzijden in Ubook krijgen. De lettertjes zijn dan echter zo klein dat het moeilijk lezen is maar ze zijn nog perfect scherp. Nu heb ik ongeveer 600 bladzijden, op mijn vorige PDA (dell X5) was hetzelfde boek 1400 blazijden lang en kon ik de kleinste lettertype niet gebruiken vanwege de blokkerige letters.

Performance
De 300MHZ Samsung CPU doet zijn best maar schiet tekort in pure kracht. Video's op 640x480 worden schokkerig weergeven, enkel bij hevige compressie spelen deze goed af (maar dan verlies je het nut van VGA) 320x240 word dan wel weer goed afgespeelt.

Met MP3's, grote bestanden en response heeft hij helemaal geen probleem. Spelletjes niet geprobeerd

update2:

Na een reset is de video weergave van een QVGA (hetzelfde van hierboven) omhoog gegaan naar 115%, denk met een betere flash kaartje(dit is een oude en trage) dat het nog iets hoger zal zijn .

Batterij

Tot nu toe ben ik positief. Gisteren een uur gelezen en stond nog op 90% Wat heel handig is is het opladen via USB geen adapter nodig gewoon het USB kabeltje en het laad niet al te veel trager op dan gewoon via de stroom.

Ik heb nu een test gestart een video en zal zien hoeveel het de batterij draint, straks update ik deze post wel.

update:

Niet slecht na een half uur video op full screen is de batterij van 88% naar 78% gegaan. Indien het zo blijft heb je 5 uur van video kijken.

update2:

Op full brightness tegelijk een MP3 en Video file spelend gaat hij in 2h15 van 77% naar 11%=> De batterij zou in deze mode een 3,5h meegaan.

Niet slecht als ik volgende zie:

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/pda/review/image/vga-comparing/battery-s.png

Nu ga ik de lees modus eens testen.

Conclusie: voor mij een perfecte PDA, voor iedereen die niet in VGA video wil kijken of die zware spelletjes wil spelen lijkt le dit een aan te raden PDA.

[ Voor 20% gewijzigd door k995 op 10-03-2006 14:28 ]

• k995
[quote][b][

[ Voor 185% gewijzigd door k995 op 10-03-2006 11:17 ]

• MarcoC
Hmm, 95% op QVGA is niet zo goed. Het is dan wel 300mhz, maar ik haal 175% met mijn Samsung 400mhz processor op QVGA resolutie. Naja.

Verwijderd

k995 bedankt voor je prima review! Ik ben vooral geinteresseerd in de N311 en hoop dus op een zelfde soort review als die van jou.

Verwijderd

Ik ga zo meteen mijn N311 ophalen.
Zal er zaterdag/zondag wel mee lopen spelen. Zondagmiddag komt er dan wel een leuke review van.

• ScSi

ScSi

Belg.

Er is niet zo weinig gereplied geweest in dit topic terwijl hij nu wel te verkrijgen is/GoT'ters hem in bezit hebben.. :)
k zou eventueel morgen een exemplaar bestellen, maar wacht nog op de review van frankwijers (in particular de videoprestatie)

Verwijderd

Goed, wegens omstandigheden ben ik de afgelopen twee dagen nauwelijks thuis geweest, maar heb toch wel het een en ander kunnen uittesten met de 311.
Nieuwsgierig als ik was heb ik als eerste een paar video bestanden op de pda gezet. Mpeg bestanden worden moeiteloos afgespeeld met het meegeleverde programma "Pocket TV". Ik heb in eerste instantie twee clips geprobeerd (een van 10 seconde en een van 30 seconde). Beide bestanden werden goed duidelijk afgespeeld met ongeveer 1200 kb/s op 22 fps fullscreen! De lange clip was een stuk uit het programma topgear. De auto's kwamen duidelijk zichtbaar langs (met lichte ghosting, maar ik had ook niet anders verwacht). Dingen als schokkende video zijn bij mij (nog) niet geconstateerd. Hierna een WMV bestand geprobeerd. Deze werd door media player ook normaal afgespeeld. Een divx bestand en een mov bestand werden door beide media spelers niet herkend (hier moet dus andere software voor worden geinstalleerd.

Volgende optie was mp3. Een bestand van 5 mb, 192 kb/s werd ook zonder problemen afgespeeld, maar ik moet hierbij wel opmerken dat ik het volume een beetje tegen vind vallen. Dit viel me bij de video nog niet zo op, omdat je dan meer naar het beeld kijkt.

Bluetooth kon mijn telefoon (nokia 6230) vinden, maar heb er geen poging gedaan om deze met elkaar te paren.

Hierna een heel belangrijk punt voor mij zelf. Wifi. In eerste instantie kon ik geen verbinding krijgen met mijn netwerk. Eigen schuld voor niet opletten en het niet lezen van de handleiding. Op de desktop staan namelijk een paar mooie icoontjes:
- draaien van de desktop
- aan/uit zetten van bluetooth
- aan/uit zetten van wifi

Nadat ik wifi aan heb gezet en daarna in de wifi manager de instellingen voor mijn netwerk had ingesteld kreeg ik bijna direct verbinding. Standaard zit er op de n311 al een "terminal server client" die ik dus maar meteen getest heb. Verbinding gemaakt naar mijn pc en kon de desktop zo over nemen. Helaas heeft de n311 geen beschikking over 32 bit kleuren, dus het geheel zag er niet helemaal mooi uit, maar dat was ook te verwachten.

Kort samen gevat:
Eerste indruk van de 311 is zeer goed. Alles werkt intuitief. De cradle die er bij kwam was in een handomdraai geinstalleerd en met active sync (die ik voorheen al gebruikte met mijn ipaq) was een synchronisatie zo gebeurd.

• pvdlaan
pff het word nog een moeilijke keuze, nu de dell x51v nog weer voordeliger is geworden.
nu komt ie compleet op z`n 300,- t/m 14 maart.
de acer staat mee aan vanwege het gewicht en de maten
de dell heeft weer een beter processor ...

maar wat ik nu over de acer lees is over het algemeen positief ... :9

• MarcoC
frankwijers, om DivX-bestanden af te spelen moet je TCPMP installeren. Dat programma moet je eigenlijk voor elk formaat gebruiken, is echt fantastisch!

Downloadlinkje: http://corecodec.org/frs/.../369/tcpmp.setup.0.71.exe

• ScSi

ScSi

Belg.

frankwijers, heb je ook dit testbestand van 640x480 afgespeeld?

[ Voor 24% gewijzigd door ScSi op 13-03-2006 11:21 ]

• k995
pvdlaan schreef op zondag 12 maart 2006 @ 23:21:
pff het word nog een moeilijke keuze, nu de dell x51v nog weer voordeliger is geworden.

Waarvoor wil je de PDA gebruiken? Daar hangt het van af voor mij, er is niet 1 de beste.

• pvdlaan
k995 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 11:37:
[...]

Waarvoor wil je de PDA gebruiken? Daar hangt het van af voor mij, er is niet 1 de beste.
voornamelijk agenda, internet, muziek, filmpjes, navigatie en excel.

Eigenlijk gaat mijn voorkeur toch uit naar de acer vanwegen z`n gewicht en snelle levering, +/- 2 dagen bij de meeste online shops en ga ervan uit dat met de huidige aktie van dell, hun levertijd toch wel 1 a 2 weken zal bedragen.

Wat ik me nog wel afvraag is, of tomtom goed werkt op de acer met een bluetooth (adapt) gps muis.

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-11 12:36
(jarig!)
pvdlaan schreef op zondag 12 maart 2006 @ 23:21:

Is inderdaad een lastige keus!

Volgens de dell site krijg je tot 28 maart 20% korting op de Dell x51v. Ik ben dus eerder genijgd om deze te kopen, met name voor zijn betere processor.

Toch vind ik de looks van Acer, in combinatie met de lovende prestaties van dit apparaat erg aantrekkelijk :)

Wheeelp :+

• k995
pvdlaan schreef op maandag 13 maart 2006 @ 12:49:
[...]

voornamelijk agenda, internet, muziek, filmpjes, navigatie en excel.

Eigenlijk gaat mijn voorkeur toch uit naar de acer vanwegen z`n gewicht en snelle levering, +/- 2 dagen bij de meeste online shops en ga ervan uit dat met de huidige aktie van dell, hun levertijd toch wel 1 a 2 weken zal bedragen.
Wel als agenda, internet, muziek en excel. het belangrijkste zijn dan N310, lichter gaat langer mee, goedkoper

Voor filmpjes, navigatie => X51V de krachtigere processor is hier belangrijk.
Wat ik me nog wel afvraag is, of tomtom goed werkt op de acer met een bluetooth (adapt) gps muis.
volgens hier gaat het goed

http://forum.hardware.fr/...er-N311-sujet-22564-7.htm

• pvdlaan
maar ik heb ook gelezen dat de dell x51 problemen heeft, zoals het spontaan starten wanneer hij uit staat, zodat de batterij leeg loopt.
En dat dell zou gaan stoppen met produceren van pocketpc`s.

Dan is het misschien toch verstandiger om voor de acer te gaan.
of zal even goed support blijven geven ?

Als ik puur prijs/kwaliteit bekijk dan is de dell beter, maar voor support en formaat is de acer weer beter :?
Johnvh schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:53:
[...]
Is inderdaad een lastige keus!
Volgens de dell site krijg je tot 28 maart 20% korting op de Dell x51v. Ik ben dus eerder genijgd om deze te kopen, met name voor zijn betere processor.
T/m morgen is er nog een etra korting zodat hij op € 301,- komt, als je dan nog een kortingscode intoetst krijg je nog eens 5% korting, zodat je hem voor € 301,- geleverd en al krijgt.

kijk hier maar: http://forum.pocketinfo.n...hp?t=66592&highlight=dell

• k995
Nog wat verder getest en lezen (laagste backlight, auto scroll) kom ik op 11h30, MP3 (MP3 spelen scherm af) kom ik op 14h40 uit, niet slecht vind ik.

Verwijderd

Ik heb het nog niet geprobeerd, maar zal dit straks even doen als ik thuis kom. Heb nog mijn oude pda bij me omdat de data nog niet over gezet is. Moet nog even wachten op nieuwe (snel) sd kaartje. Zal straks wel even laten weten of dit filmpje het fatsoenlijk doet.

Ook wat betreft TomTom kan ik nog weinig zeggen, aangezien ook mijn bluetooth gps apparaatje nog niet binnen is :(
Hier horen jullie ook nog van.

• ScSi

ScSi

Belg.

Bedankt alvast, ook voor de vorige mini-review :)

• schuit24
Kan iemand even 1 ding voor mij testen? Of een goed antwoord hierop geven; want de vraag schoot me ineens binnen en is heeeeel belangrijk voor mij.

Kan de Acer N310 of N311 een USB device power gever (ik doel hiermee op een USB-HDD).

Verwijderd

Ik krijg bij het bovenstaande filmpje iets betere resultaten dan degene met de n310, alleen is het nog niet geheel optimaal. Bij 640 x 480 krijg ik de volgende benchmark:
Gem. Snelheid 67.77%
Video Frames 5336
Audio Samples 4717091
Hoeveelheid Data 13718 Kb

Bench Tijd 5:14.952
Bench Frame Rate 16.94
Bench Sample Rate 14977
Bench Data Rate 357 kbit/s

Originele tijd 3:33.439
Originele Frame Rate 25.00
Originele Sample Rate 22050
Originele Data Rate 527 kbit/s

Bij gewoon afspelen van het bestand merk je wel licht een schokkend effect, maar dan alleen als er erg veel kleur verandering in het scherm is. Bij lichte verandering gaat het beeld wel normaal.

*edit: typo

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 19:28 ]

Verwijderd

Aquaplex schreef op maandag 13 maart 2006 @ 19:24:
Kan iemand even 1 ding voor mij testen? Of een goed antwoord hierop geven; want de vraag schoot me ineens binnen en is heeeeel belangrijk voor mij.

Kan de Acer N310 of N311 een USB device power gever (ik doel hiermee op een USB-HDD).
Ja, met een harde schijf ligt het er aan welke formatering je schijf heeft, lees dit artikel maar s:
http://www.pdagold.com/articles/detail.asp?a=268

Afbeeldingslocatie: http://www.pdagold.com/img/articles/en/small/0000000268_XREb5272215329.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 20:04 ]

Verwijderd

Dus dat testbestand voor video speelt soms wat schokkerig af, maar een gewone film is goed te kijken?

• Mooody

Mooody

elmoody

Hm, de X51v is 300 euro incl. verzending. Ik zou het wel weten..... :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• schuit24
Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 20:29:
Dus dat testbestand voor video speelt soms wat schokkerig af, maar een gewone film is goed te kijken?
Bedankt,

Het antwoord werd hier ingegeven en is dus JA (Host powerd devices zijn bruikbaar). Alleen dit ligt niet aan de format hoor. Windows CE kan gewoon niet overweg met NTFS partities.

Ik heb hierbij dan ook mijn Acer N311 Besteld, ik hoop dat ik een goede keuze heb gemaakt. Ik wil eigenlijk de mogelijkheid hebben om films vanaf de USB host af te kunnen spelen.

Over dat video test beeld, is dat beeld echt 640 * 480, in ongecomprimeerd formaat. Want dan zou het misschien wel mogelijk zijn om goed Divx af te spelen (daar draait het bij mij allemaal om). Ik heb veel verschillende PDA's gehad en mijn ervaring is dat het regelmatig ligt aan de software die je gebuikt. Het is soms even zoeken en proberen.

Oja, welke je gehad dan; SONY clie Nx730, Dell axim x30, Toshiba 730, Qtek S100, nog een aantal minder recente palms en PPC.

• ScSi

ScSi

Belg.

Mooooody schreef op maandag 13 maart 2006 @ 20:55:
Hm, de X51v is 300 euro incl. verzending. Ik zou het wel weten..... :)
Maar de x51v heeft geen USB-host functie wat op zich weer heel jammer is..

Verwijderd

Mits je de divx goed encode (pak voor de zekerheid een iets lagere bitrate en wat minder fps (rond de 20 moet kunnen)) zal alles gewoon vloeiend spelen. Ik zal morgen eens een film encoden op divx en er een bestand van zo'n 300 mb (lijkt me genoeg) van maken. Zal die film dan nogmaals testen.

• ScSi

ScSi

Belg.

Bedankt frank dat je er zoveel tijd en moeite in wil steken :) Ik wacht zeker je bevindingen af!

• k995
Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 22:11:
Mits je de divx goed encode (pak voor de zekerheid een iets lagere bitrate en wat minder fps (rond de 20 moet kunnen)) zal alles gewoon vloeiend spelen. Ik zal morgen eens een film encoden op divx en er een bestand van zo'n 300 mb (lijkt me genoeg) van maken. Zal die film dan nogmaals testen.
Ja dat kan ik beamen, als je het eens door PocketDivXEncoder (practig programma trouwens) haalt dan spelen filmpjes zonder problemen af.

• pvdlaan
ik heb de knoop doorgehakt, ben toch voor de acer gegaan.
vanwegen de 2 jaar garantie, gewicht, afmeting en usb-host ben ik toch gegaan voor de N311
en zojuist besteld bij progress.nl
Nu maar hopen dat ie snel geleverd wordt.

Nog een klein vraagje. heeft iemand al tomtom draiend gekregen en als ik hem ontvang, moet ie dan eerst een tijdje opgeladen worden of kan er direkt mee gespeeld worden ... ;)

• Fire_Bird
Als het goed is kan ik hem vanmiddag ophalen
Het is nog even wachten op een smsje van mn broer dat ze hem binnen hebben! *D

[ Voor 4% gewijzigd door Fire_Bird op 14-03-2006 09:45 ]

• k995
pvdlaan schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 09:15:
ik heb de knoop doorgehakt, ben toch voor de acer gegaan.
vanwegen de 2 jaar garantie, gewicht, afmeting en usb-host ben ik toch gegaan voor de N311
en zojuist besteld bij progress.nl
Nu maar hopen dat ie snel geleverd wordt.

Nog een klein vraagje. heeft iemand al tomtom draiend gekregen en als ik hem ontvang, moet ie dan eerst een tijdje opgeladen worden of kan er direkt mee gespeeld worden ... ;)
Tom tom werkte hier goed (wel zonder GPS) en ja volgens de handleiding moet je hem eerst 4uur opladen, ik heb ondertussen hem wel al eens aangezet, kon niet wachten :-)

• DDemolition
  • Laatst online: 19-11 07:31

DDemolition

slopen is mijn lust en leven

Heb hem zojuist besteld....

Als het goed is ie morge binnen. GPS vraag ik wel met m'n verjaardag (dikke maand) en op m'n verlanglijst staat nu nog meer geheugen en usb host kabel...

Specs: Server, WS boven, WS beneden

• TimeClypse

TimeClypse

Microtus Arvalis

Fire_Bird schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 09:44:
Als het goed is kan ik hem vanmiddag ophalen
Het is nog even wachten op een smsje van mn broer dat ze hem binnen hebben! *D
Ik had ook gehoopt dat ik 'm op kon halen, maar ze hadden 'm nog niet :( hopen dat ie er donderdag is :Y) ik wil er mee spelen :( !

[ Voor 3% gewijzigd door TimeClypse op 14-03-2006 15:13 ]

Paulvogel ©

• Fire_Bird
TimeClypse schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 15:13:
[...]

Ik had ook gehoopt dat ik 'm op kon halen, maar ze hadden 'm nog niet :( hopen dat ie er donderdag is :Y) ik wil er mee spelen :( !
Hij was er nog niet, net ff gebeld, maar ze kregen de bestelling pas om half 5, geld overgemaakt naar mn broer.
Ga straks even vanuit mn werk de sportschool in en als ik thuiskom kan ik wireless op de bank neerploffen met mn nieuwe PDA *D

Verwijderd

Ik heb um besteld. Morgen in huis. Bedankt voor de prima en snelle reviews!

• Fire_Bird
Ik heb de N311 eindelijk maar toch in mijn bezit.
Eerste indruk is prima! echt een super apparaatje!
Ben echter wel tegen een aantal dingen aangelopen.
Voorheen had ik de N30, met wat accessoires. (oa GPS (draad) en een Hotsync cable)
Nu schijnt het dat alles gewoon uit te wisselen is, dit klopt opzich wel, heb de pda nu hier op mijn werk met de hotsync cable verbonden, echter lukt het mij niet om hem te synchroniseren :s
Activesync blijft gewoon hangen met de melding "Synchroniseren"
Verder gebeurd er niets, terwijl hij thuis gisteravond met de cradle supersnel ging.

Ook de GPS even getest vanmorgen, maar deze kreeg ik nog niet aan de loop me TomTom, hij zag wel een GPS apparaat, maar gaf aan "wacht op bruikbaar gps signaal", maar als ik bij GPS status keek in tomtom dan stonden er gewoon een aantal sattelieten, maar alles was grijs dus niet 'actief'
Beetje vreemd dus, ga echter toch voor een BT GPS een dezer dagen.
Zal dan eens wat bevindingen met TomTom posten hier.

Iemand nog hetzelfde probleem met synchroniseren?

• twopack
Er is bij mij een beetje onduidelijkheid over de versies. Er is een Nederlandse en een Engelse versie. Gaat dit om de Windows Mobile versie of de taal van de gebruiksaanwijzing en dergelijke. Verschillende webshops geven mij namelijk verschillende antwoorden.

Iemand die hem heeft besteld bij BestelAcer? Welke versie van Windows Mobile zit erop?

specs

• Fire_Bird
twopack schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 10:29:
Er is bij mij een beetje onduidelijkheid over de versies. Er is een Nederlandse en een Engelse versie. Gaat dit om de Windows Mobile versie of de taal van de gebruiksaanwijzing en dergelijke. Verschillende webshops geven mij namelijk verschillende antwoorden.

Iemand die hem heeft besteld bij BestelAcer? Welke versie van Windows Mobile zit erop?
Zie het gewoon als Windows, je hebt bijvoorbeeld de Xp Home NL en UK, het verschil is gewoon de taal waarin jij het OS ziet.
Bij bestelacer.nl leveren ze volgens mij de NL versie.

Verwijderd

Eerst:

Iedereen bedankt voor de reviews etc.!

Heb nog wel een paar vragen:

Hoe staat het met de batterjij-duur?

Is de WPA-encryptie goed in te stellen met een langer wachtwoord?

Verwijderd

Iemand een shop waar de accessoires leverbaar zijn voor de N311? Zoals een Case? Liever niet zo'n leren geval. :P Of is er een voorganger met dezelfde afmetingen enzo?

• TimeClypse

TimeClypse

Microtus Arvalis

Fire_Bird schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 11:42:
[...]

Zie het gewoon als Windows, je hebt bijvoorbeeld de Xp Home NL en UK, het verschil is gewoon de taal waarin jij het OS ziet.
Bij bestelacer.nl leveren ze volgens mij de NL versie.
Ligt er aan welke je selecteert.
CP.H030N.006 --> Nederlands
CP.H030N.011 --> Engels

Paulvogel ©

• TimeClypse

TimeClypse

Microtus Arvalis

Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 18:30:
Iemand een shop waar de accessoires leverbaar zijn voor de N311? Zoals een Case? Liever niet zo'n leren geval. :P Of is er een voorganger met dezelfde afmetingen enzo?
Ben een metalen case nog niet tegengekomen, mocht je deze vinden ben ik benieuwd!
- Wel leren inderdaad, zoals de dure PielFrama van 60 euro (link),
- maar ik vond ook een goedkopere Noreve case rond de 40 euro (link).
- Natuurlijk is er ook de originele leren case van Acer zelf van zo'n 15 euro, maar daar kan ik nergens een fatsoenlijk plaatje van vinden (link).

[ Voor 3% gewijzigd door TimeClypse op 15-03-2006 23:32 ]

Paulvogel ©

Verwijderd

Die Noreve is best mooi om te zien, zeker mooier dan die Acer wallet
Afbeeldingslocatie: http://www.noreve.com/images/etui_acer_n311_n310_case_black.jpg

Maar het lijkt wel of ie daar elk ogenblik uit kan vallen?

• L01
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-11 21:53

L01

Hier een plaatje van de Acer case:

Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/images/product/image.php?id=23827

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.

• TimeClypse

TimeClypse

Microtus Arvalis

Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 07:05:
Die Noreve is best mooi om te zien, zeker mooier dan die Acer wallet
[afbeelding]

Maar het lijkt wel of ie daar elk ogenblik uit kan vallen?
Dat idee had ik ook, maar misschien is het van dat stugge leer, met een metalen beugeltje erin ofzo...
Ik had dat plaatje van de originele Acer leather wallet ook gevonden, maar ik kan niet goed zien hoe deze in de case zit...

Paulvogel ©

• pvdlaan
ik heb hem ook binnen en m`n eerste indruk is erg positief.
alles ziet er goed en compact uit.

Nu zeggen ze dat ie 4 uur moet opladen voordat ik hem kan gebruiken.
Sinds 13:00 staat hij in de oplader maar het knipperende led`je brand nu alleen.
Houd dat in dat ik hem al kan gebruiken ...

• Fire_Bird
pvdlaan schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:02:
ik heb hem ook binnen en m`n eerste indruk is erg positief.
alles ziet er goed en compact uit.

Nu zeggen ze dat ie 4 uur moet opladen voordat ik hem kan gebruiken.
Sinds 13:00 staat hij in de oplader maar het knipperende led`je brand nu alleen.
Houd dat in dat ik hem al kan gebruiken ...
Zou kunnen, ik heb er af en toe wat mee gespeeld, hij is nu wel vol alleen zou ik hem gewoon goed doorladen, heb hem zelf gewoon een hele nacht eraan gehad :)

[ Voor 7% gewijzigd door Fire_Bird op 16-03-2006 15:42 ]

• pvdlaan
Fire_Bird schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:41:
[...]

Zou kunnen, ik heb er af en toe wat mee gespeeld, maar hij is nu wel vol alleen moet je hem echt goed doorladen eerst.
oke dan wacht ik de 4 uur wel af
bedankt

Verwijderd

Hier
http://www.expansys.nl/product.asp?code=131178
Nog een case:
Afbeeldingslocatie: http://i.expansys.nl/i/l/l131178.jpg

ook wel aardig, hoop wel in verschillende kleuren ;)

EDIT is dus dezelfde als de pielframa? maar dan (nog) duurder :?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2006 15:49 ]

Verwijderd

De uiteindelijke versie die op de markt is gekomen schijnt wat updates te hebben gehad tov de versie in de previews, en soms sneller te reageren dan een 4700 van hp (wat mij heel ongeloofwaardig overkomt). Wat is de mening hierover van 311 bezitters?

PdaShop heeft overigens een mooie aanbieding, voor 20 euro extra een case en een screenprotector erbij.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2006 15:56 ]

• Fire_Bird
Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:49:
De uiteindelijke versie die op de markt is gekomen schijnt wat updates te hebben gehad tov de versie in de previews, en soms sneller te reageren dan een 4700 van hp (wat mij heel ongeloofwaardig overkomt). Wat is de mening hierover van 311 bezitters?

PdaShop heeft overigens een mooie aanbieding, voor 20 euro extra een case en een screenprotector erbij.
De N311 bevalt mij echt super!
Heb hem nu een paar dagen in huis, enige waar ik nog mee kamp is het GPS verhaal.
Werkt opzich wel, maar denk dat mijn gps muis gewoon kapot/te oud is want krijg geen goeie fix.
Niet echt van belang tov de PDA
Hij is echt snel, menu's laden snel, tomtom draait ook geweldig, contacts werken lekker, gewoon een super apparaatje als je naar prijs/kwaliteit kijkt.
Ok de Dell is dan een stuk beter met video's maar ik vondt het dat geld echt niet waard, kijk zelf nooit video's op dit ding, zit toch vaak in de auto en dan ga je geen film zitten kijken.
Wat ik zelf ook heb gelezen is dat de soft-reset nogal lang duurt, hier heb ik ook totaal geen last van, gaat best rap opzich.

Conclusie?
Voor deze prijs kan je naar mijn mening echt geen betere PDA kopen op dit moment, enige wat hem overtreft in mijn optiek is de Dell x51v maarja, die heeft weer geen VGA scherm, en dat is toch echt wel een aanrader hoor! En ook niet zo gek dat die snelle is, kom op dat ding heeft 624 Mhz en de Acer 400Mhz...vindt die reviews dus echt appels en peren vergelijken.

ohja, zelfs het lezen van een eBook gaat perfect op de Acer.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-11 13:56
Fire_Bird schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:25:
[...]

De N311 bevalt mij echt super!
Heb hem nu een paar dagen in huis, enige waar ik nog mee kamp is het GPS verhaal.
Werkt opzich wel, maar denk dat mijn gps muis gewoon kapot/te oud is want krijg geen goeie fix.
Niet echt van belang tov de PDA
'k Weet niet wat voor auto je rijdt, maar mijn Golf 5 is nogal luidruchtig op de Belgische snelwegen. Mijn HP 5550 is vaak toch net dat ietsje te stil. Kan je misschien aangeven of die acer wel genoeg kracht heeft om zich echt goed verstaanbaar te maken? Heb je toevallig al een paar uur die bluetooth en tomtom gebruikt om te zien of de btterijen het houden?
Tomtom kan best zonder vertraging werken maar alstie daar 99% CPU time voor nodig heeft dan snap je ook dat de batterij het echt niet lang zal uithouden met bluetooth enabled. Dat wil'k echt vermijden.

• L01
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-11 21:53

L01

Ik denk dat alle auto's herrie maken op de Belgische snelwegen... >:)
ik heb even gekeken naar tom-tom paketten en ik zag dat er naast de navigatie software er o.a. een oplader voor aan de sigaretten aansteker bij zit.

Dit verhelpt natuurlijk het probleem met de accu duur :)

[ Voor 3% gewijzigd door L01 op 16-03-2006 16:49 ]

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.

Verwijderd

Ik heb de N311 sinds gisteren thuis. Helaas problemen met opladen. Het accu-ledje knippert niet, maar blijft continu branden alsof ie al vol is, terwijl de accu-indicator zegt dat ie onder de 20% zit. Iemand een idee?

Update: Voor mensen met hetzelfde probleem: accu eruit halen en opnieuw erin doen. Dat loste het bij mij iig op.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2006 18:38 ]

Verwijderd

Die Noreve case is zeker wel tof :) Is er al een carkit verkrijgbaar waar de n300 in werkt? + Acculader ofcourse. Klopt het btw dat er een manier is om je pda op je autoradio aan te sluiten? :? Beetje veel vragen misschien maar dit is me 1ste pdatje :P En hij bevalt mij net als bij de rest zeer goed :*)

Verwijderd

Ik heb in ieder geval nog geen houder gezien voor in de auto. Bij PDA shop hebben ze hem wel voor een andere Acer PDA maar dat gaat toch nooit passen.

• schuit24
Fire_Bird schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 09:25:
Ik heb de N311 eindelijk maar toch in mijn bezit.
Eerste indruk is prima! echt een super apparaatje!
Ben echter wel tegen een aantal dingen aangelopen.
Voorheen had ik de N30, met wat accessoires. (oa GPS (draad) en een Hotsync cable)
Nu schijnt het dat alles gewoon uit te wisselen is, dit klopt opzich wel, heb de pda nu hier op mijn werk met de hotsync cable verbonden, echter lukt het mij niet om hem te synchroniseren :s
Activesync blijft gewoon hangen met de melding "Synchroniseren"
Verder gebeurd er niets, terwijl hij thuis gisteravond met de cradle supersnel ging.

Ook de GPS even getest vanmorgen, maar deze kreeg ik nog niet aan de loop me TomTom, hij zag wel een GPS apparaat, maar gaf aan "wacht op bruikbaar gps signaal", maar als ik bij GPS status keek in tomtom dan stonden er gewoon een aantal sattelieten, maar alles was grijs dus niet 'actief'
Beetje vreemd dus, ga echter toch voor een BT GPS een dezer dagen.
Zal dan eens wat bevindingen met TomTom posten hier.

Iemand nog hetzelfde probleem met synchroniseren?
Is dat synchroniseren al gelukt?
En met die GPS is dat nu al beter?
Denk je dat hij ook in je houden van de N30 past?

• pvdlaan
zo mijn eerste bevindingen ...
ziet er goed uit allemaal, mooi scherm, alles werkt snel en makkelijk,
alleen vind ik de speaker aan de achterkant wat minder, als ik muziek of een film wil afspelen
en het geluid staat voluit, dan moet je nog goed luisteren wil je wat meemaken van de film of muziek.

Ook mis ik nog 1 icoontje rechtsonder. Ik zou het makkelijk vinden als daar bv een icoon was waar je alle programma`s welke je gebruikt hebt kon afsluiten of makkelijk kan wisselen.
Volgens mij heeft de hp dat wel en dat werkt prettig ... :'(

Ook de activesync werkt bij mij niet vlekkeloos, de ene keer vind hij hem wel de andere keer weer niet en dan moet ik m`n computer restarten. En het synchroniseren met mediaplayer werkt ook nog niet naar behoren. :?

Maar al met al vind ik het een mooi aparaat en ben er best tevreden over, heb er eigenlijk ook nog maar net mee kunnen spelen. Heb wel meteen 1gb mini sd kaartje erbij gekocht 8)

• Fire_Bird
Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 19:59:
Ik heb in ieder geval nog geen houder gezien voor in de auto. Bij PDA shop hebben ze hem wel voor een andere Acer PDA maar dat gaat toch nooit passen.
Ik heb zelf nog een brodit houder voor de N30 in mijn auto zitten.
Heb de PDA hier gewoon in portrait in staan, zit er iets losser in, maar heb al aardig wat km'ers gemaakt en flink ruig geprobeerd, komt niet los, trilt niet of wat dan ook.
Opzich wil het wel, behalve als je hem in landscape wil dan vliegt de PDA eruit omdat de N311 net iets kleiner is dan de N311 klemt hij er niet goed in.

Edit:
even ter verduidelijking, ik heb deze houder voor mijn pda op de mount zitten.
Afbeeldingslocatie: http://img56.imageshack.us/img56/7909/pdamount3ne.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img236.imageshack.us/img236/9417/roostermount1mk.th.jpg
Aquaplex schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 20:54:
[...]

Is dat synchroniseren al gelukt?
En met die GPS is dat nu al beter?
Denk je dat hij ook in je houden van de N30 past?
Synchronisatie op mijn werk heb ik gevonden, firewall :Y)
Standaard worden alle portocollen van Activesync doorgelaten, op eentje na dus "ActiveSync Service" deze heeft hij nodig om te syncen met WM5 (activesync 4.1).
Vorige pda (N30) syncte wel hier op mn werk, maar heb dus thuis ook die regel eens geblokt om te kijken wat het deed, en jahoor, hij blijft dan staan op "synchroniseren"
De gps werkt inmiddels, had de GPS altijd in mn dashboard kastje liggen en werkte perfect, met de N30 nogsteeds, echter zodra ik de N311 erop zet moet hij onder het raam anders geeft ie geen fix meer, jah vreemd maar het is zo.
Ga binnenkort toch voor een nieuwe BT GPS met SIRF III *D
Welke houder bedoel je? Brodit ding?
Die heb ik in de auto, past opzich wel, zolang je hem in portrait mode gebruikt, dit is meer dan genoeg voor TomTom moet ik zeggen want wat is dat GAAF met vga scherm zeg! Echt superdetail en mooi overzicht.
Maar hij past dus wel in de houder, zit er alleen niet zo stevig in als de N30, die is kennelijk iets dikker en klemt goed erin. (Gewoon even wachten dus op de houder voor de 300-serie)

[ Voor 31% gewijzigd door Fire_Bird op 17-03-2006 08:54 ]

Verwijderd

op Pda nivo ben ik 'n noob, kan iemand me vertellen hoe ik via m'n bluetooth mobil aan de N311 vebinding met t internet kan maken? Want ik zit weleens onderweg zonder wifi, en wil dan wel m'n spycam kunnen zien...? Of toch maar n Eten M600 aanschaffen?

• Fire_Bird
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 10:38:
op Pda nivo ben ik 'n noob, kan iemand me vertellen hoe ik via m'n bluetooth mobil aan de N311 vebinding met t internet kan maken? Want ik zit weleens onderweg zonder wifi, en wil dan wel m'n spycam kunnen zien...? Of toch maar n Eten M600 aanschaffen?
Wat ik wel eens doe onderweg is een verbinding maken via mijn GSM met GPRS.

Op het pocketinfo forum is een heel topic met settings voor diverse providers:
GPRS-Settings

Succes!

Verwijderd

Fire_Bird schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 11:12:
[...]

Wat ik wel eens doe onderweg is een verbinding maken via mijn GSM met GPRS.

Op het pocketinfo forum is een heel topic met settings voor diverse providers:
GPRS-Settings

Succes!
Ik zal daar eens kijken, bedankt voor de tip!

Verwijderd

De Accessoires lijst staat hier: http://global.acer.com/products/pda/accessories.htm

Er komt dus een andere leather case aan, en je kan er ook makkelijk op zien welke kabels compatible zijn, levertijd van alles nog onbekend, zelfs in Singapore zijn de grote capaciteit accu's nog niet leverbaar...

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-11 13:56
Maar ondertussen dus nog niemand die hem effe batterijduurtestje heeft laten doorstaan mùet bluetooth en een progsel als tomtom?

• Mooody

Mooody

elmoody

Fire_Bird schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:25:
enige wat hem overtreft in mijn optiek is de Dell x51v maarja, die heeft weer geen VGA scherm, en dat is toch echt wel een aanrader hoor!
Heeft-ie wel :)
En hij is nu 301 euro incl. verzending....

Verwijderd

Die Dell ziet ook wel heel goed uit, 200mhz meer, qua design ook prima. Dit wordt lastig :P
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste