Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Van de C550 zie ik nou niet echt directe de voordelen ten opzichte van de n311 naast de waarschijnlijk iets snellere proc en dit verschil zal ook best meevalle aangezien de rekenkracht per Mhz bij de Samsung proc hoger ligt. Overigens is het scherm van de C550, 0,2 inch kleiner :+ .
De N560 zit volgens mij in een totaal andere prijsklasse als de n311, gezien de specificaties. Dus ik ga toch maar wachten op de n311 maar het moet niet veel gekker worden met dat uistellen.

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:32
waarschijnlijk zal de loox c550 duurder zijn, in de voorverkoop komt hij al op z`n € 550,-
http://www.clove.co.uk/pr...400_1_10&intElement=28472

en de N311 is ook wat lichter 135gr t.o.v. 160gr :)

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Verwijderd

pvdlaan schreef op maandag 06 februari 2006 @ 13:27:
waarschijnlijk zal de loox c550 duurder zijn, in de voorverkoop komt hij al op z`n € 550,-
http://www.clove.co.uk/pr...400_1_10&intElement=28472

en de N311 is ook wat lichter 135gr t.o.v. 160gr :)
Wow! Ja dat is idd wel duur ja! Ik had verwacht dat ie wel iets minder duur zou zijn!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

Verkoopadviesprijs is altijd hoger dan de winkelprijs.
Die prijs gaat heus nog wel zakken naar 350-400 euro als hij eenmaal te koop is. Anders verkoopt die C550 voor geen drol.....

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Getver! De mijne komt pas de 17e binnen bij Komplett en dan krijgen ze er nog maar 7 stuks, als de mijne daar maar tusse zit :X

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-11 15:52

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 20:45:
Getver! De mijne komt pas de 17e binnen bij Komplett en dan krijgen ze er nog maar 7 stuks, als de mijne daar maar tusse zit :X
Hoe weet je dat ze er 7 binnen krijgen? Heb je geinformeerd?

En vermoed je dat het zo snel loopt? dat ze de 7 gelijk kwijt zijn aan orders die al nu zijn gedaan?

Fotonerd

Verwijderd

Is er ook bij iemand bekend of er ook een autohouder incl. GPS (zoals op onderstaande link). Beschikbaar komt voor de N3xx?
http://www.pdahuis.nl/pdahuis/RABOL/41200.html?supp_id=4219

Ik heb nu een Yakumo delta (mio 168) maar ik kan em bijna niet meer opladen omdat de stekkers helemaal kapot zijn. (dagelijks gebruik) Dit leek mij een uitkomst, is er iemand die hier ervaring mee heeft?

Verwijderd

Ze hebben sinds vandaag de site geupdate, er staat nu: 7 stuks verwacht op voorraad 2006-02-17.
En ja, ik vermoed dat ze aardig snel gaan maar aangezien ik er vorige week al eentje heb besteld denk ik niet dat er 7 mensen voor mij gegaan zijn. Wel denk ik dat er 7 orders zijn voordat ze bij Komplett binnenkomen.

http://www.komplett.nl/k/ki.asp?sku=317507&cks=PRL

• Xilantof

Xilantof

Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 22:38:
Ze hebben sinds vandaag de site geupdate, er staat nu: 7 stuks verwacht op voorraad 2006-02-17.
En ja, ik vermoed dat ze aardig snel gaan maar aangezien ik er vorige week al eentje heb besteld denk ik niet dat er 7 mensen voor mij gegaan zijn. Wel denk ik dat er 7 orders zijn voordat ze bij Komplett binnenkomen.

het lijkt er op, dat ze hem updaten aan de hand van orders. want nu staat er "6 verwacht"

Edit:
lol, hij is daar ook wel erg zwaar met z'n 0,92 kg :+

[ Voor 7% gewijzigd door Xilantof op 06-02-2006 23:07 ]

Fotonerd

• JimmyWoo
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-11 12:43

JimmyWoo

sambalbij?

Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 22:38:

lol, ja hoor dat zag ik al aankomen... |:(
17feb vertrek ik om 06:00 voor 1,5 week naar Oostenrijk ... En het leek me juist leuk om m'n nieuwe pda'tje te testen tijdens de lange rit door Duitsland. :|

• Mooody

Mooody

elmoody

Xilantof schreef op maandag 06 februari 2006 @ 22:49:
Edit:
lol, hij is daar ook wel erg zwaar met z'n 0,92 kg :+
pakketgewicht :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Mooody

Mooody

elmoody

JimmyWoo schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 09:28:
[...]

lol, ja hoor dat zag ik al aankomen... |:(
17feb vertrek ik om 06:00 voor 1,5 week naar Oostenrijk ... En het leek me juist leuk om m'n nieuwe pda'tje te testen tijdens de lange rit door Duitsland. :|
Ik hoop dat die rit niet langer dan 3 uur duurt dan :P

• Xilantof

Xilantof

ja dat staat er niet :+

Ik heb trouwens een e-mail gestuurd naar komplett met de vraag of ze die "verwachtte voorraad" ook actualiseren naar pre-oders...

Fotonerd

• JimmyWoo

JimmyWoo

sambalbij?

Mooooody schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 11:25:
[...]

Ik hoop dat die rit niet langer dan 3 uur duurt dan :P
Wilde kijken of er een 24Voplader ergens te koop is ;)

Anyways, ik las trouwens ergens dat er nog bijna geen freeware is voor windows mobile2005, klopt dat? Is het dan niet beter om voor een win mob 2003 te gaan?

• Xilantof

Xilantof

Geachte klant,

De Acer n311 wordt verwacht op 17.02.2006 - niet bevestigd. Het aantal dat u op de website staat is het aantal dat nog beschikbaar is om te bestellen. Backorders zijn hierbij al opgeteld.

Met vriendelijke groet,
Komplett
hmmm.
't lijkt dus ook niet zeker of ze hem de 17de wél binnenkrijgen...

Fotonerd

• JimmyWoo

JimmyWoo

sambalbij?

Xilantof schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 13:03:
[...]

hmmm.
't lijkt dus ook niet zeker of ze hem de 17de wél binnenkrijgen...
Stuurde net zelf ook een mailtje met de vraag of ze me konden garanderen dat ik hem voor m'n wintersport binnen zou krijgen:
Geachte klant,

De Acer n311 wordt momenteel verwacht op 17.02.2006 maar de leverdatum is nog niet bevestigd door de leverancier dus kan ik die datum helaas niet garanderen.

Met vriendelijke groet,
Komplett
Acer heeft nog niks bevestigd blijkbaar, dus ik denk dat het ook niet de 17e gaat worden...

Ik had trouwens Acer gemaild, eindelijk antwoord:
Geachte heer Oudejans,

Helaas zijn er wat leveringsproblemen voor de Benelux, dit zou best nog 2 a 3 weken kunnen duren helaas.

In de hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

Nederland

Europalaan 89
5232 BC s-'Hertogenbosch
Phone: +31(0)73-645 96 45
Telefax: +31(0)73-645 96 93
E-Mail: Benelux@acer-euro.com
http://www.acer.nl/www.acer.be

[ Voor 37% gewijzigd door JimmyWoo op 07-02-2006 16:43 . Reden: acer mailtje toegevoegd ]

Verwijderd

Ik heb net een benchmark gevonden waar ook de n311 in vermeld staat, maar aan de cijfers te zien klopt deze voor geen meter. Hij wijkt namelijk op sommige punten nogal af van het gemiddelde en dan met name de CPU Index. Ik heb geen idee tot in hoeverre ik deze bench serieus moet nemen, maar misschien kan iemand me het vertellen..

bench: http://shawy.free.fr/PPC/Tab_Bench_PPC.gif

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2006 17:56 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 16:56:
Ik heb net een benchmark gevonden waar ook de n311 in vermeld staat, maar aan de cijfers te zien klopt deze voor geen meter. Hij wijkt namelijk op sommige punten nogal af van het gemiddelde en dan met name de CPU Index. Ik heb geen idee tot in hoeverre ik deze bench serieus moet nemen, maar misschien kan iemand me het vertellen..

bench: http://shawy.free.fr/PPC/Tab_Bench_PPC.gif
Er zitten veel niet realistische getallen tussen ja :D

• Xilantof

Xilantof

JimmyWoo schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 13:26:
[...]

Stuurde net zelf ook een mailtje met de vraag of ze me konden garanderen dat ik hem voor m'n wintersport binnen zou krijgen:

[...]

Acer heeft nog niks bevestigd blijkbaar, dus ik denk dat het ook niet de 17e gaat worden...

Ik had trouwens Acer gemaild, eindelijk antwoord:

[...]
nou lekker dan...
Tegen die tijd heb ik weer méér geld en is het misschien interessanter om door te sparen voor wéér wat anders...

Fotonerd

• schuit24
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-10 21:47
Xilantof schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 18:21:
[...]

nou lekker dan...
Tegen die tijd heb ik weer méér geld en is het misschien interessanter om door te sparen voor wéér wat anders...
Over sparen gesproken: Ik heb mijn leverancier (Acesdirect) het geld, wat zij vanaf 9 december hadden, terug laten storten. Dit heb ik overgeboekt naar mijn spaar rekening. Ik heb met ze afgesproken dat wanneer hij op voorraad is dat er dan 1 voor mij appart wordt gehouden en dat ik dan het geld terug stort. Zo vind ik dat wachten geen ramp, ik trek er namelijk rente over.
Alleen om nu nog 2 a 3 weken te wachten; de alternatieven zijn zo slecht!

Over die benchmarks; zou het echt zo zijn? Dan komt hij wel heel slecht uit de bus?

In frankrijk hebben ze hem al, kan men (ik, we) hem dan niet in Frankrijk bestellen? Dat we dan een EN versie bestellen? Of hebben ze dat daar niet?

• Xilantof

Xilantof

Aquaplex schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 23:43:
[...]

In frankrijk hebben ze hem al, kan men (ik, we) hem dan niet in Frankrijk bestellen? Dat we dan een EN versie bestellen? Of hebben ze dat daar niet?
een aantal sites hebben wel een EN en een NL versie op hun website staan... Beide niet op voorraad vaak.

Fotonerd

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
Mischien dan tog een IA om een zooi pda's uit frankrijk te halen,
jammer genoeg ken ik niet zo een site, en me frans is piep O-)

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

• JimmyWoo

JimmyWoo

sambalbij?

krijg net van Acer een maitje (niet om gevraagd, doen ze dus wel goed):
Geachte heer,

Antwoordend op uw mail kan ik u zeggen dat de N310 en de N311 begin maart uit zullen komen.
Aanvankelijk zouden ze eerder uitkomen, maar dat is helaas een paar weken opgeschoven door leveringsproblemen vanuit de fabriek.

In de hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

Nederland
Wordt dus begin maart. Maar voor mij maakt het niet meer uit, heb net de N50premium besteld.
Morgen binnen :*)

Verwijderd

Nee heh! Ik ga maar eens eventjes goed nadenken over mijn bestelling, 3 weken is wel erg lang.
De n50Premium is voor mij geen optie want ik wil gewoon VGA, als ik nu qvga koop weet ik zeker dat ik daar later spijt van ga krijgen. De enigste optie naast wachten is voor mij de HP hx4700.
Voor Dell zal ik niet gaan, want die service is 3x niks en de batterij ookniet.

• Xilantof

Xilantof

Begin maart...
dan heb ik al weer salaris e.d. gehad... En dan kan ik misschien ook weer voor ander leuk speelgoed gaan.

Lastig, lastig.
Ik denk er over na. Want een klein 12" iBookje is toch ook wel lekker. Hoewel een PDA nog handzamer blijft uiteraard...

*zucht* lastig.

Fotonerd

Verwijderd

Poeoeoe begin maart. Ze weten het wel lekker uit te stellen ja... :? misschien dat Fujitsu nog wel sneller is met het uitbrengen van hun 2 nieuwe PDA's :*) maar das wel heel positief gedacht.
Conclusie; het wordt weer (of is nog steeds) een kwestie van afwachten :|

Verwijderd

Ja en dan is het nogmaar de vraag wat ze bedoelen met, begin maart. Overigens staat op de site nogsteeds dezelfde datum van 14-2-2006.
Op komplett.nl hebben ze nu nog maar 3 orders van de 7 die ze hadden :P

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-11 11:17
Een zeer uitgebreide review van de N311:

http://www.pdagold.com/articles/detail.asp?a=268

• Xilantof

Xilantof

Phoe wisselende resultaten.
hoewel het hier nog wel om een pre-productiemodel ging...
:{

Fotonerd

• Mooody

Mooody

elmoody

Jah, het houdt niet over.
In principe is alles prima, behalve de video performance.
Ik vraag me of hoe speelbaar een adventure dan is met Scumm (bijv. Money Island 2).
Dat leek me namelijk leuk om op een VGA pda te spelen.

Hm, dan maar even wachten op de C550 :)

Verwijderd

Weet hier iemand of de Samsung processor van de n311 makkelijk over te clocken zal zijn?
In dat geval zou VGA video alsnog mogelijk zijn, of zie ik dit verkeerd?

• Mooody

Mooody

elmoody

Is nog geen software voor.

• Mooody

Mooody

elmoody

• schuit24
ja, maar heeft hij ook USB host dan? JA

[ Voor 3% gewijzigd door schuit24 op 11-02-2006 23:51 . Reden: site goed lezen ]

• Mooody

Mooody

elmoody

Grote voordeel is de XScale processor, zodat de accu langer mee zal gaan.
Scherm is wel iets kleiner.....maar ook dat zal de accuduur verlengen :)

[ Voor 17% gewijzigd door Mooody op 12-02-2006 10:12 ]

• TimeClypse
  • Laatst online: 23-03-2024

TimeClypse

Microtus Arvalis

Mooooody schreef op zondag 12 februari 2006 @ 10:12:
Grote voordeel is de XScale processor, zodat de accu langer mee zal gaan.
Scherm is wel iets kleiner.....maar ook dat zal de accuduur verlengen :)
Jammer alleen dat dat ding bijna twee keer zo duur is volgens de eerste berichten :(
En ik heb geen goede ervaring gehad met het krijgen van extra accessoires voor Fujitsu-Siemens PDA's (aluminium behuizingen, extra stylussen (niet van FSC zelf), kabels e.d.).

edit:
Toch niet helemaal twee keer zo duur, €439,- volgens deze site. Dat maakt het overwegen al wat interessanter. Zou hier wél een aluminium case en extra stylussen voor te krijgen zijn?
Nou maar niet hopen dat het net zo afloopt als met mijn (van een gebroken scherm voorziene) Loox 420 :o

[ Voor 27% gewijzigd door TimeClypse op 12-02-2006 17:42 ]

Paulvogel ©

• schuit24
TimeClypse schreef op zondag 12 februari 2006 @ 12:57:
[...]

Jammer alleen dat dat ding bijna twee keer zo duur is volgens de eerste berichten :(
En ik heb geen goede ervaring gehad met het krijgen van extra accessoires voor Fujitsu-Siemens PDA's (aluminium behuizingen, extra stylussen (niet van FSC zelf), kabels e.d.).

edit:
Toch niet helemaal twee keer zo duur, €439,- volgens deze site. Dat maakt het overwegen al wat interessanter. Zou hier wél een aluminium case en extra stylussen voor te krijgen zijn?
Nou maar niet hopen dat het net zo afloopt als met mijn (van een gebroken scherm voorziene) Loox 420 :o
Ik denk dat niemand hier de voorgeschiedenis van je Loox420 kent, maar een gebroken scherm klinkt niet goed. Misschien kan je het nog even uitleggen.

Maar laten we het proberen bij de Acer te houden, want ook de FS loox 550 is nog niet leverbaar in Nederland. Ik heb Acesdirect een mailtje gestuurd of ze daar aan kunnen komen. Dat zou wel geweldig zijn. Hij is wel iets minder slank, maar wel wifi-g en hopen dat de grafische chip beter is..

• TimeClypse

TimeClypse

Microtus Arvalis

Aquaplex schreef op zondag 12 februari 2006 @ 19:29:
[...]

Ik denk dat niemand hier de voorgeschiedenis van je Loox420 kent, maar een gebroken scherm klinkt niet goed. Misschien kan je het nog even uitleggen.

Maar laten we het proberen bij de Acer te houden, want ook de FS loox 550 is nog niet leverbaar in Nederland. Ik heb Acesdirect een mailtje gestuurd of ze daar aan kunnen komen. Dat zou wel geweldig zijn. Hij is wel iets minder slank, maar wel wifi-g en hopen dat de grafische chip beter is..
nouja om het kort te houden: op een of andere manier LCD gebroken, en als je dát laat repareren dan kun je wel net zo goed een nieuwe kopen... 310 euro! (en voor dat geld heb je dus een Acer N311 :Y) )
Aangezien FSC mij die fout aanrekent en weigert ook maar íets coulance te vertonen op het gebied van repareren, terwijl ik niet weet hoe dat ding is gebroken, staat FSC op dit moment weer lekker onderaan de lijst van gegadigden. :(
En waarom ik naar de C550 dan kijk, tsja, het ís en blíjft een leuke pda qua design, functies en mogelijkheden.
Eigenlijk het enige punt waar ik over struikel bij de Acer N311 is zijn Samsung 400 Mhz processor.
Welke idioot heeft er in zo'n mega-pda zo'n pietluttige processor gestopt! :r Ik zie alleen maar pda's op dit moment met 520Mhz of hoger voorbij komen die op WM5 draaien!
Die Loox 420 draaide dan ook wel op 400 Mhz (xScale wel te verstaan), maar WM5 lijkt me toch iets meer CPU te vreten dan 2003SE.
Heeft iemand inmiddels al een (fatsoenlijke!) benchmark gevonden met die Acer N311/Andere samsung 400 Mhz WM5 pda?!

Paulvogel ©

• schuit24
TimeClypse schreef op zondag 12 februari 2006 @ 20:24:
[...]

nouja om het kort te houden: op een of andere manier LCD gebroken, en als je dát laat repareren dan kun je wel net zo goed een nieuwe kopen... 310 euro! (en voor dat geld heb je dus een Acer N311 :Y) )
Aangezien FSC mij die fout aanrekent en weigert ook maar íets coulance te vertonen op het gebied van repareren, terwijl ik niet weet hoe dat ding is gebroken, staat FSC op dit moment weer lekker onderaan de lijst van gegadigden. :(
En waarom ik naar de C550 dan kijk, tsja, het ís en blíjft een leuke pda qua design, functies en mogelijkheden.
Eigenlijk het enige punt waar ik over struikel bij de Acer N311 is zijn Samsung 400 Mhz processor.
Welke idioot heeft er in zo'n mega-pda zo'n pietluttige processor gestopt! :r Ik zie alleen maar pda's op dit moment met 520Mhz of hoger voorbij komen die op WM5 draaien!
Die Loox 420 draaide dan ook wel op 400 Mhz (xScale wel te verstaan), maar WM5 lijkt me toch iets meer CPU te vreten dan 2003SE.
Heeft iemand inmiddels al een (fatsoenlijke!) benchmark gevonden met die Acer N311/Andere samsung 400 Mhz WM5 pda?!
I n de review (waarvan de link hier ergens staat) staat dat we ons geen zorgen hoeven te maken over het feit dat er een Samsung processor in zit dit zou niet relevant zijn en hij zou goed bij kunnen benen met de Intel processoren. Waarom denk je dat hij zo slecht is überhaupt (de processor).

Misschien is de prijs ook juist wel zo aantrekkelijk omdat er een Samsung processor in zit.
Wat mij zorgen baart is de grafische chip, zoals ik al eerder aangaf. Ook die accuduur is geen ramp omdat je daarvoor gewoon extra accu kan kopen.

[ Voor 3% gewijzigd door schuit24 op 12-02-2006 21:25 . Reden: Link toegevoegd ]

• Mooody

Mooody

elmoody

TimeClypse schreef op zondag 12 februari 2006 @ 12:57:
edit:
En die prijs zal snel onder de 400 euro zakken, anders koopt geen gek dat ding en is die Dell 51v veel interessanter.

Dit is humor: De Dell 51v met VGA scherm en ingebouwde GPS kost 759 euro!!! :D
http://configure2.euro.de...GPS&s=dhs&sbc=axim51v_GPS

Stelletje clowns :+

Als die Dell X51v (zonder GPS van 350 euro :P) weer eens onder de 400 euro duikt, denk ik dat ik daar maar voor ga....

[ Voor 29% gewijzigd door Mooody op 12-02-2006 22:58 ]

• TimeClypse

TimeClypse

Microtus Arvalis

Aquaplex schreef op zondag 12 februari 2006 @ 21:23:
[...]

I n de review (waarvan de link hier ergens staat) staat dat we ons geen zorgen hoeven te maken over het feit dat er een Samsung processor in zit dit zou niet relevant zijn en hij zou goed bij kunnen benen met de Intel processoren. Waarom denk je dat hij zo slecht is überhaupt (de processor).

Misschien is de prijs ook juist wel zo aantrekkelijk omdat er een Samsung processor in zit.
Wat mij zorgen baart is de grafische chip, zoals ik al eerder aangaf. Ook die accuduur is geen ramp omdat je daarvoor gewoon extra accu kan kopen.

Ja ik was wat kippig, had de review inmiddels ook gevonden, danku. Nadat ik die review had gelezen was dat ook nog het enige wat mij zorgen baarde (die processor zit nu wel goed las ik). Maarja, ik koop zo'n ding niet echt voor de spelletjes, en ik ga er echt geen zware 3d graphics op spelen. Jammer dat dat ook een direct verband houdt met het afspelen van bijvoorbeeld films. Hoewel ik daar weer een dvdspeler thuis voor heb. Al met al, mocht het het normale functioneren van dit apparaat niet in gevaar brengen (qua snelheid) dan ben ik er al uit, en wordt het deze mooie acer!

Paulvogel ©

• schuit24
Zo ik was het wachten zat, ik heb voor de tussen liggende periode even een tweede hands gekocht.
Een Dell Axim x30 met wifi en BT +TT en GPS muis. voor 180e. Lijkt me prima tussen oplossing. Tot de tijd dat die mensen kunnen leveren. Als hij leverbaar is mag je de Dell voor 180 overkopen :D

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-11 12:36
(jarig!)
Iemand die hem al heeft mogen ontvangen?
Ben erg benieuwd naar gebruikerservaringen namelijk :*)

• schuit24
Johnvh schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 17:40:
Iemand die hem al heeft mogen ontvangen?
Ben erg benieuwd naar gebruikerservaringen namelijk :*)
Nee, John niemand heeft hem ontvangen. Dat's het hele probleem nu juist. We zitten allemaal met smart te wachten totdat iemand (lees: ik en andere die besteld hebben) hem hebben ontvangen! We moeten het tot nu toe doen met previews.... erg teleurstellend!

[ Voor 1% gewijzigd door schuit24 op 18-02-2006 18:06 . Reden: typfout ]

Verwijderd

Na een belletje met Acer niet heel veel wijzer geworden, behalve dat het dan "echt aan het begin van de maand maart" moet zijn.

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
TimeClypse schreef op zondag 12 februari 2006 @ 20:24:
[...]

Er is geen fatsoenlijke software om te testen, diegene die er wel zij tonen aan dat het ongeveer vergelijkbaar is met een xscale tot zelfs iets beter. Maar die software was gemaakt voor xscale en wm2003

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 14:19
hoe zit het nou met die performance? want ik wil wel gewoon goed film af kunnen spelen op zo'n apparaat.

• schuit24
sharkzor schreef op zondag 19 februari 2006 @ 22:42:
hoe zit het nou met die performance? want ik wil wel gewoon goed film af kunnen spelen op zo'n apparaat.
Nu, dat is in principe mogelijk maar er zit of een bug in de software of een grafische chip is heel slecht. dit heeft overigens niks te maken met de prestatie van de processor overigens.
Door deze 'bug' is het niet mogelijk een film op 640 x 480 af te speler. Maar wel gewoon op 320 x280. Overigens was dit de mening van de reviewer over een testversie van de N311. Dit wil nog niet zeggen dat wij dat probleem ook tegen komen omdat wij misschien een andere (betere) software hebben.

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:36
Ik zou er maar niet vanuit gaan. Mijn PDA heeft dezelfde processor en die trekt 't echt niet.

• schuit24
MarcoC schreef op maandag 20 februari 2006 @ 10:42:
Ik zou er maar niet vanuit gaan. Mijn PDA heeft dezelfde processor en die trekt 't echt niet.
Welke PDA heb je?

Verwijderd

Dat vraag ik me ook af, want volgens mij zijn er op dit moment niet eens vga pda's met een samsung 400mhz proc erin. Of bedoel je dat hij het al niet trekt bij 240x320?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 17:51 ]

• DDemolition
  • Laatst online: 19-11 07:31

DDemolition

slopen is mijn lust en leven

Films afspelen is een van de grote voorwaardes bij mij. Ben dus ook benieuwd of die samsung processor het aan kan. Verder is zoals gezegd Pocket 5 wat zwaarde qua CPU... Het zal dus even afwachten zijn.

Specs: Server, WS boven, WS beneden

• pvdlaan
hmm nu wordt het toch wel aantrekkelijk om toch voor een X51v te gaan ...
momenteel voor € 370,- te bestellen bij dell.nl
welliswaar is hij op alle fronten groter/zwaarder/dieper,
maar volgens mij heeft ie wel een betere hardware ...

ik wacht nog 1 week op de Acer, hoe de bevindingen zijn en anders wordt ht denk toch de dell ;)

• battler
ik zat dus ook heeel erg te twijfelen tussen de acer en de dell.
Maar nu ik dus hoor van hij kan waarschijnlijk geen filmpjes afspelen op 640 480.
Kwam ik uit op dell. Alleen de enige vraag is ofdat hij idd, de filmpjes niet op
deze resolutie kan afspelen, dat is voor mij doorslag gevend.

• MarcoC
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 17:51:
Dat vraag ik me ook af, want volgens mij zijn er op dit moment niet eens vga pda's met een samsung 400mhz proc erin. Of bedoel je dat hij het al niet trekt bij 240x320?
Ik heb een RX3715, wel QVGA. Maar ook die trekt VGA films niet.

Verwijderd

Bedankt voor de heads-up over de dell x51 voor 370 euri, die ga ik er zeker niet voor laten liggen. ook wat betreft service etc. jammer voor acer, hadden ze dat apparaat sneller uit moeten brengen hier in Nederland.

• battler
ik wou hem gisteren laten ovekomen uit amerika omdat hij daar een stuk goedkoper was.
Dat hoef ik dus nu niet meer te doen, bijna 100% van overtuigt dat ik die dell gaat halen.

Verwijderd

Heb dus net gebeld met dell, ze hebben de nederlandse versie van WM5 op de x51v dus niet op voorraad... nog maar even nadenken dan.

• pvdlaan
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 14:24:
Heb dus net gebeld met dell, ze hebben de nederlandse versie van WM5 op de x51v dus niet op voorraad... nog maar even nadenken dan.
dat viel mij ook al op, dat het alleen om de UK versie gaat.
Dat geldt trouwens ook voor de x51 versie.

Verwijderd

Sowieso schijnen er problemen te zijn met de custom-made WM5 voor de Dell X51's. Ik wacht nog ff de reviews van de N311 af voor ik een keus maak.

Bron: http://www.webwereld.nl/articles/39864

Verwijderd

Ze weten dus niet wanneer de Nederlandse versie komt. Al met al vond ik het een te mooie aanbieding om te laten staan dus ik heb 'm besteld bij Dell. Engelse versie zit ik eigenlijk niet zo mee. Alle programmatuur/software die ik van plan ben te gebruiken is ook engels dus dat maakt niet veel uit. Ben erg benieuwd!

• battler
engelse versie lijkt me niet zo erg, zolang hij maar ook nederlandse liedjes speelt O-)

• TimeClypse

TimeClypse

Microtus Arvalis

battler schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 13:08:
ik wou hem gisteren laten ovekomen uit amerika omdat hij daar een stuk goedkoper was.
Dat hoef ik dus nu niet meer te doen, bijna 100% van overtuigt dat ik die dell gaat halen.
Ik heb die Acer inmiddels besteld. Films en games heb ik mn PSP voor :P

Paulvogel ©

• battler
Voor mij speelt het ook mee dat ik geen pda wil, waarvan nu al wordt gezegt dat de proc te zwak is,
of er een bug in zit. Nu is het nogsteeds de vraag ofdat dit werkelijk zo is :|
Wanneer iemand ze acer binnenheeft, graag ff posten wat hij ervan vindt :+

• TimeClypse

TimeClypse

Microtus Arvalis

battler schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 08:56:
Voor mij speelt het ook mee dat ik geen pda wil, waarvan nu al wordt gezegt dat de proc te zwak is,
of er een bug in zit. Nu is het nogsteeds de vraag ofdat dit werkelijk zo is :|
Wanneer iemand ze acer binnenheeft, graag ff posten wat hij ervan vindt :+
Hier nog een italiaanse review

Ff door babelfish gooien en je kan een mooie review lezen. Ook hier komt de graphics processor niet goed uit, maar dat wijten ze aan de slechte implementatie van SPB Benchmark met Windows Mobile 5. Vreemd is wel dat hij volgens de test beter presteert op grafisch gebied dan de Qtek 9000 (met een Intel Bulverde 520 Mhz processor).

Paulvogel ©

• battler
is er niet ergens een test waarbij gewoon een film op deze resoltie wordt afgespeeld.
Benchmarks zijn leuk maar die worden tog juist gemaakt om te zorgen dat er goed vergeleken kan worden. Maar als het in dit geval aan het benchmark programma ligt dan hoeft de pda nog niet per se slecht te zijn.

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-11 11:17
PDAShop.nl heeft hem inmiddels ook al staan, € 329 euro voor de N311, met de vermelding "binnenkort leverbaar".

Keuze tussen de Dell en Acer is inderdaad moeilijk. Voor mensen die geen zware multimedia willen draaien zoals films (waarvoor een pda naar mijn mening ook niet bedoeld is) lijkt de Acer mij een aantrekkelijk product. Voor mensen als ik die vrijwel constant met een pda op zak lopen weegt de formfactor zwaar, en op dat punt heeft de Acer een hele sterke troef in handen. Het is niet voor niks dat ik nog dagelijks een Palm Vx gebruik, alleen de HP 6150 (of tegenwoordig de HP 1950) kwam qua formfactor in de buurt van mijn ideale pda maar die vond ik simpelweg te duur.

Ik zou graag een Dell in mijn handen willen hebben om te voelen hoe groot en zwaar dat ding precies is.

Verwijderd

Onderstend de n311 WPA ?? ik zie overal alleen maar WEB staan. Dat zou best lastig zijn omdat je dan je beveiliging moet gaan slopen als je met het ding wil inloggen op je WIFI netwerk.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 15:46:
Onderstend de n311 WPA ?? ik zie overal alleen maar WEB staan. Dat zou best lastig zijn omdat je dan je beveiliging moet gaan slopen als je met het ding wil inloggen op je WIFI netwerk.
WPA word ondersteund ja. Staat in de review die hier al eerder gepost is.

• chaos.be
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11-2024
je bedoelt WEP. En nee hij ondersteunt geen WPA. Maar de meeste wifi netwerken draaien enkel op WEP aangezien WPA ook door sommige wifi kaarten niet wordt ondersteunt.

Ikzelf draai hier ook op WPA maar zal snel omschakelen eens dit bakje in men handen ligt :D

Oeps niet dus, blijkbaar toch WPA :D

[ Voor 9% gewijzigd door chaos.be op 24-02-2006 17:05 ]

• battler
Net de dell gekocht, moet binnenkort nog een pda halen.
Hopelijk dan de acer kopen, en een mooie vergelijking opstellen.

• Xilantof

Xilantof

battler schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 20:40:
Net de dell gekocht, moet binnenkort nog een pda halen.
Hopelijk dan de acer kopen, en een mooie vergelijking opstellen.
Dan ben ik erg nieuwsgierig naar je vergelijking! :)

Fotonerd

• TimeClypse

TimeClypse

Microtus Arvalis

Volgens mijn berichten wordt mijn acer omstreeks de eerste dinsdag in maart geleverd (7 maart). Dus nog eventjes anderhalve week wachten!

Paulvogel ©

Verwijderd

Ook ik heb hem maar geannuleerd, want als ik er vanuit ga dat bestelacer.nl de juiste leverdatum aangeeft moet ik nog wachten tot 14 maart en daar heb ik weinig zin in. Ik ben nu gegaan voor de hx4700 van hp. Ik wou eerst gaan voor de dell x51v, maar na het lezen van de user opinions op cnet.com ben ik daar maar gelijk van afgestapt.

• TimeClypse

TimeClypse

Microtus Arvalis

Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 19:28:
Ook ik heb hem maar geannuleerd, want als ik er vanuit ga dat bestelacer.nl de juiste leverdatum aangeeft moet ik nog wachten tot 14 maart en daar heb ik weinig zin in. Ik ben nu gegaan voor de hx4700 van hp. Ik wou eerst gaan voor de dell x51v, maar na het lezen van de user opinions op cnet.com ben ik daar maar gelijk van afgestapt.
Bij mij geeft 'ie 9 maart aan, en dat is nog best wel snel :)

Paulvogel ©

Verwijderd

Wacht ook al vanaf 31 jan. op deze PDA. En lijkt me zeker het wachten waard :*)
Heb zoiezo een PSP voor Games/Films en anders wel andere hardware dus dat (min)puntje lig ik niet wakker van :P Anyway, al was die HP 4700 goedkoper dan had ik die gehaald. Maar vaag genoeg wordt dat ding juist duurder :Z Maar 7 Maart zou de Acer er dus moeten zijn? Of zouden ze het weer uitstellen? |:(

• schuit24
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 09:48:
Wacht ook al vanaf 31 jan. op deze PDA. En lijkt me zeker het wachten waard :*)
Heb zoiezo een PSP voor Games/Films en anders wel andere hardware dus dat (min)puntje lig ik niet wakker van :P Anyway, al was die HP 4700 goedkoper dan had ik die gehaald. Maar vaag genoeg wordt dat ding juist duurder :Z Maar 7 Maart zou de Acer er dus moeten zijn? Of zouden ze het weer uitstellen? |:(
Ik wacht ook al vanaf 31 jan. op deze PDA en het lijkt me zeker het wachten waard.
Waarom lijkt je het wachten waard? Omdat hij een 640x480 scherm heeft of om iets anders?
Heb zoiezo een PSP voor Games/Films en anders wel andere hardware dus dat (min)puntje lig ik niet wakker van.
Je hebt een PSP en andere hardeware voor films en games. Ik bedoel welk min puntje bedoel je?
Maar 7 maart zou deze Acer er dus moeten zijn of zouden ze de levering weer uitstellen?
Reken er maar niet op de deze Acer er op 7 maart is. Dit kan nog wel met 2 a 3 weken uitgesteld
worden.

Verwijderd

Het model bevalt me wel. Tenminste geen standaard grijs enzo. En kwaliteit/prijs verhouding lijkt me redelijk goed al vergelijk je ze met de rest. Of iemand is het daar totaal niet mee eens? :+ Resolutie boeit me in principe niet echt. Wil 'm puur gaan gebruiken als navigatie pdatje. Dus het niet goed kunnen afspelen van films op 640 x 480 lig ik niet wakker van. :Y) En ik zie 'm wel verschijnen. Heb wel even de tijd. :P

• TimeClypse

TimeClypse

Microtus Arvalis

Aquaplex schreef op maandag 27 februari 2006 @ 11:20:
Reken er maar niet op de deze Acer er op 7 maart is. Dit kan nog wel met 2 a 3 weken uitgesteld worden.
En waarom niet? Natuurlijk kan hij 2 weken uitgesteld worden. Laten we er maar van uit gaan dat hij er met kerst wel is |:(
Acer meldt dat hij begin maart komt, de websites melden rond de eerste week in maart, en de inkoopafdeling van mijn werkgever (waar ik'm besteld heb) meldt ook 7 maart, dus het lijkt me zeer waarschijnlijk dat ze er dan best wel zullen zijn.
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 12:11:
Het model bevalt me wel. Tenminste geen standaard grijs enzo. En kwaliteit/prijs verhouding lijkt me redelijk goed al vergelijk je ze met de rest. Of iemand is het daar totaal niet mee eens? :+
Eensch :9

[ Voor 23% gewijzigd door TimeClypse op 27-02-2006 21:12 ]

Paulvogel ©

• schuit24
TimeClypse schreef op maandag 27 februari 2006 @ 21:12:
En waarom niet? Natuurlijk kan hij 2 weken uitgesteld worden. Laten we er maar van uit gaan dat hij er met kerst wel is |:(
Acer meldt dat hij begin maart komt, de websites melden rond de eerste week in maart, en de inkoopafdeling van mijn werkgever (waar ik'm besteld heb) meldt ook 7 maart, dus het lijkt me zeer waarschijnlijk dat ze er dan best wel zullen zijn.
Omdat er op site's al meerderen keren is aangegeven er met een bepaalde datum te zijn er nog steeds niet is.
Maar het is natuurlijk een zinloze discussie omdat het puur speculatief is.
Only time can tell! :Y)

• battler
Ik heb me pda bij dell op 26-02 besteld, krijg nu een bevestigings mail dat hij om 09-03 binnne is.
Dat duurdt mij dus egt te lang:S

Verwijderd

battler schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 14:42:
Ik heb me pda bij dell op 26-02 besteld, krijg nu een bevestigings mail dat hij om 09-03 binnne is.
Dat duurdt mij dus egt te lang:S
Je hebt de Acer N310/N311 besteld bij Dell?
Daar gaat deze thread wel over lijkt me.. :P
Iemand al een definitieve datum gekregen? Op de Acer site staat ook begin Maart vermeld dus dat dingetje zal nu toch wel komen >:)

• battler
was voor de mensen die geen geduld hadden, en dacht van nou dan bestel ik die dell maar.
Daar zou ik het niet voor doen, buiten het feit dat de acer in de winkel te halen is, dus sneller in huis
is het ook een stuk makkelijker met gerantie ;)

Verwijderd

Aangezien de bestelacer.nl site de datum heeft teruggeschroefd naar 7 maart, denk ik dat het er dik in zit dat hij ook 7 maart komt. Ik ben benieuwd, ookal heb ik hem geannuleerd en de hx4700 in de plaats gekocht.

• TimeClypse

TimeClypse

Microtus Arvalis

Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 14:29:
Aangezien de bestelacer.nl site de datum heeft teruggeschroefd naar 7 maart, denk ik dat het er dik in zit dat hij ook 7 maart komt. Ik ben benieuwd, ookal heb ik hem geannuleerd en de hx4700 in de plaats gekocht.
offtopic:
ik vind die hx4700 zo groot :X
ennuh, ga je nu Windows Mobile 5 niet missen?

Ik begin hoop te krijgen op die 7 maart :9

[ Voor 8% gewijzigd door TimeClypse op 02-03-2006 23:15 ]

Paulvogel ©

• Fire_Bird
  • Laatst online: 22:47
TimeClypse schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 23:14:
[...]

offtopic:

Ik begin hoop te krijgen op die 7 maart :9
Ik zie net op bestelacer.nl dat de verwachte leverdatum alweer teruggeschroefd is naar 6 maart :D
Wordt dan een leuk verjaardagscadeautje!

[ Voor 6% gewijzigd door Fire_Bird op 03-03-2006 10:19 ]

Verwijderd

Wordt idd een leuk verjaardagscadeautje ook al bezorgt de post niks op zondag :z ;)

Verwijderd

Hij is inderdaad groot, maar daar staat heel wat tegenover zoals een 4" inch superscherm.
Windows Mobile 5 ga ik niet missen, want die kan ik er eventueel nog bij kopen voor 40 euro.
Niet goedkoop maar ik heb wel de mogelijkheid.

• Fire_Bird
Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 11:40:
Wordt idd een leuk verjaardagscadeautje ook al bezorgt de post niks op zondag :z ;)
6 maart is wel een maandag :p
maar dan nog, levering pas vanaf 6 maart hou ik t maar op :)

[ Voor 3% gewijzigd door Fire_Bird op 03-03-2006 11:52 ]

• TimeClypse

TimeClypse

Microtus Arvalis

Fire_Bird schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 11:51:
[...]

6 maart is wel een maandag :p
maar dan nog, levering pas vanaf 6 maart hou ik t maar op :)
CC.H0203.003 n300 High Capacity Battery Pack 59,- ---> Hopelijk is die ook snel te krijgen!

Trouwens, ik kan er niet duidelijk uit op maken of er nou een USB Host Cable bijgeleverd wordt, of dat het standaard via de cradle gaat (en de kabel optioneel)?

[ Voor 24% gewijzigd door TimeClypse op 03-03-2006 17:26 ]

Paulvogel ©

• martieadams
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-03 10:55
N311 MET cradle en zonder kabel, en N310 zonder cradle, maar MET kabel.

Learn to forget...

Verwijderd

martieadams schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 20:56:
N311 MET cradle en zonder kabel, en N310 zonder cradle, maar MET kabel.
Ja, een laad/sync kabel, maar geen usb host kabel. Die moet je toch echt apart kopen denk ik.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img240.imageshack.us/img240/7655/designppcgf4pd.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img392.imageshack.us/img392/2301/clipboard014zh.jpg

Pros and cons of the n311:

CONS. :/
1. Battery lifespan per charge could be better.
2. Wireless connections via IEEE802.11b is weaker than some other devices that I have used previously.
3. Graphic performance may not be good enough for more serious gamers.
4. Charging time seems longer than iPAQs. (Like if compared to the H2210 and HX4700)
5. Soft reset process seems longer than the iPAQs. (I may be wrong with this as devices running WM5 may take longer to "re-boot". Nevertheless, put this down as an observation.)
6. Nice cradle may be susceptible to scratches especially the clear support piece and the front black lacquer piano finish fascia.
7. Smallish "joystick" that seems to be a little too impractical to use.
8. LCD screen contrast could be better.
9. Poor sound quality from built-in speakers.

PROS. :*)
1. Excellent value for money for such a power packed package.
2. Very nice design and super compact / light VGA ppc. wub.gif
3. Excellent built quality and well put together ppc.
4. Running the latest WM5, very fast synch.
5. Wireless Bluetooth® 1.2 and IEEE 802.11b wireless LAN connectivity. I did not encounter problem connecting BT devices like my handphone and my pc. Surfed net via Wi-Fi without a hitch.
6. USB hosting - great and useful!
7. Some other nice touches like the cradle landscape charge mode.
8. Excellent sound quality through headphones.
9. Overall, quite a capable ppc for normal usage and video viewing.

Bron

• schuit24
Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 01:40:
[...]

Ja, een laad/sync kabel, maar geen usb host kabel. Die moet je toch echt apart kopen denk ik.
Klopt die usb host kabel zal je apart moeten kopen. Maar er zit wel een USB-host port op de cradle.
Dat is niet zeer handig omdat je de USB host functie natuurlijk op een ander moment wil gebruiken dan wanneer je achter je pc zit. 8)7

• TimeClypse

TimeClypse

Microtus Arvalis

Aquaplex schreef op zondag 05 maart 2006 @ 09:30:
[...]

Klopt die usb host kabel zal je apart moeten kopen. Maar er zit wel een USB-host port op de cradle.
Dat is niet zeer handig omdat je de USB host functie natuurlijk op een ander moment wil gebruiken dan wanneer je achter je pc zit. 8)7
18 eurotjes voor zo'n synch kabel, hoppaaaaaa
Hopen dat die geleverd kunnen worden :9

Paulvogel ©

• Fire_Bird
Wat ik mij eigenlijk nog af vraag is of in de N311 ook een back-up battery zit??

• MarcoC
Is niet nodig met WM5.

• DDemolition
  • Laatst online: 19-11 07:31

DDemolition

slopen is mijn lust en leven

9. Overall, quite a capable ppc for normal usage and video viewing
Zegt genoeg dus... _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door DDemolition op 06-03-2006 10:24 ]

Specs: Server, WS boven, WS beneden

• Fire_Bird
pfff, dit lijkt echt wel een never ending story zeg.

Verwachte leverdatum: 9-3-2006
bron: www.bestelacer.nl

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-10 22:13

ScSi

Belg.

10-3-2006 staat er nu op het moment van schrijven zelfs :)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste