Fotonerd
(heb eindelijk m'n keuze gemaakt qua pda, en wil hem het liefst NU
momenteel ben ik hem nog niet tegen gekomen...JimmyWoo schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 10:25:
Iemand al nieuws over eventuele voorraden bij (web) winkels?
(heb eindelijk m'n keuze gemaakt qua pda, en wil hem het liefst NU)
Heb vaak de verwachtte voorraad op 03-02-2006 zien staan...
Fotonerd
CentralPoin had 31-01-06 staan, maar die verhogen die datum steeds.Xilantof schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 10:31:
[...]
momenteel ben ik hem nog niet tegen gekomen...
Heb vaak de verwachtte voorraad op 03-02-2006 zien staan...
Specs: Server, WS boven, WS beneden
op 7 februari nu...DDemolition schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 11:53:
[...]
CentralPoin had 31-01-06 staan, maar die verhogen die datum steeds.
Tegen die tijd komt de Siemens zelfs al om de hoek kijken
Nouja, je doet er niets aan... dus het wordt toch wachten.
Fotonerd
http://www.acer.nl/acereu...txParam=nl&crc=3267130103
Wat is dan de reden dat de N311 zoveel duurder is, alleen de snellere CPU?
Verwijderd
De N311 heeft sowieso ook 64mb ROM meer. Maar wel vaag als je op de prijslijst kijkt bij Acer; "Bluetooth 1.2 (both models), 802.11b Wireless LAN (only on N311)" een beetje tegenstrijdige informatie dus. Ik neem aan dat de gegevens op de site kloppen en dat de specificaties op de prijslijst achterhaald zijn...twopack schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 12:29:
Volgens de site van Acer heeft de N310 ook WiFi
http://www.acer.nl/acereu...txParam=nl&crc=3267130103
Wat is dan de reden dat de N311 zoveel duurder is, alleen de snellere CPU?
Ach ja... laat die krengen eerst maar is uitkomen...
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2006 12:45 ]
volgens mij is dat een fout op de website, de prijslijst geeft het verschil wel duidelijk aantwopack schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 12:29:
Volgens de site van Acer heeft de N310 ook WiFi
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Verwijderd
Ja prijstechnisch gezien lijkt mij dat ook wel het meest logische. Zo te zien krijg je bij de N311 ook een cradle erbij en bij de N310 niet...PipoDeClown schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 12:41:
[...]
volgens mij is dat een fout op de website, de prijslijst geeft het verschil wel duidelijk aan
Is het mogelijk om hier een standaard mini tobo op aan te sluiten via USB?
zoiets? En zijn er winkels omgeving Arnhem waar je PDA's kunt "uitproberen" ben benieuwd naar et zichtbare verschil tussen 640*480 en 320*240, oftewel N50 en N311.Nouja ik wacht eerst even aantal reviews af voordat ik hem ga kopen, maar toch...
Learn to forget...
geen idee...martieadams schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 18:39:
woot, Grote kans dat deze PDA binnekort van mij is
.
Is het mogelijk om hier een standaard mini tobo op aan te sluiten via USB? [afbeelding] zoiets? En zijn er winkels omgeving Arnhem waar je PDA's kunt "uitproberen" ben benieuwd naar et zichtbare verschil tussen 640*480 en 320*240, oftewel N50 en N311.
Nouja ik wacht eerst even aantal reviews af voordat ik hem ga kopen, maar toch...
heeft dat niet te maken met 't feit of ie wel of niet usb-host is?
Fotonerd
Leuk, dat toetsenbordje. Maar ik kan je adviseren een bluetooth aan te schaffen. Deze zijn namelijk veel lichter en makkelijker in gebruik. (geen stekkers, en gaan lang mee op batt.)martieadams schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 18:39:
woot, Grote kans dat deze PDA binnekort van mij is
.
Is het mogelijk om hier een standaard mini tobo op aan te sluiten via USB? [afbeelding] zoiets? En zijn er winkels omgeving Arnhem waar je PDA's kunt "uitproberen" ben benieuwd naar et zichtbare verschil tussen 640*480 en 320*240, oftewel N50 en N311.
Nouja ik wacht eerst even aantal reviews af voordat ik hem ga kopen, maar toch...
Om nog even op je vraag in te gaan: Dit toestenboard is mogelijk aan te sluiten om je Acer N311 mits hij HID ondersteund en geen eigen drivers nodig heeft. (De N311 heeft USB-HOST1.1)
Ik denk dat als je een goede computershop binnen loopt in jou regio dat je daar kan vragen om 2 pda's naast elkaar te leggen om het verschil te zien. (beetje onzinnig omdat hier te plaatsen)
Maar ik je dan wel weer vertellen dat het een groot verschil is, ik ga zelf voor 640 x 480 omdat het scherper is en er meer op je scherm past.
Zoals ik al eerder zei zal in een complete review op tweakers zetten wanneer ik hem uit backorder heb.
Volgens mij weten ze het zelf ook niet. De eerste datum was 20-1, daarna 31-1 en nu? +- 7-2? Als het zo door gaat zitten we halverwege maartJimmyWoo schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 13:05:
Heb net Acer maar weer eens gebeld om te vragen wanneer 'ie in de verkoop gaat, en de (vrolijke Not) telefoon mederwerker had het over 2 weken
Als het zo door gaat kies ik wel een andereDDemolition schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 13:28:
[...]
Volgens mij weten ze het zelf ook niet. De eerste datum was 20-1, daarna 31-1 en nu? +- 7-2? Als het zo door gaat zitten we halverwege maart
Ik hoop echt dat ze snel gaan leveren.
Fotonerd
Als je het filmpje uit het begin van het topic bekijkt zie je de systeemspecs, 300 MHz en WiFi. Dus dat biedt hoop.
Had het filmpje nog niet gezientwopack schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:28:
Idd, en dat er Wifi op de 310 zit.
Als je het filmpje uit het begin van het topic bekijkt zie je de systeemspecs, 300 MHz en WiFi. Dus dat biedt hoop.
Acer geeft in de prijslijst idd aan dat er GEEN wifi op zit maar op de frontpage wel.
Het enige verschil tussen de 310 en 11 is naar mijn idee de processor, maar we zien wel. Als ie eenmaal leverbaar is in NL wordt het toch wat duidelijker.
Zoiezo ga ik voor de N311 voor z'n ietswat krachtigere processor.
Heeft verder iemand ervaring met z'n mobile samsung?
Het enige wat ik hier lees is dat een Intel beter over te klokken is, maar verder?
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Dit is niet goed voor m'n koopziekte, want nu wil ik ook nog van die leuke usb gadgets
Hoe werkt 't eigenlijk precies, want ik kan op GoT niet echt iets zinnigs vinden over USB host. Het andere USB apparaat moet het speciaal ondersteunen neem ik aan?
[ Voor 42% gewijzigd door DDemolition op 25-01-2006 20:15 ]
lekker zeg
maar die jogdial lijkt wel erg omhoog te komen in het laatste plaatje....
En zo'n BT toetsenbord erbij zou ook wel lekker izjn misschien, geen idee wat zo iets kost?
Fotonerd
misschien dat de loox c550 dan wel interessant wordt.
alleen is daar nog weinig over te vinden qua spec en qua richtprijs.
Weet iemand misschien hier iets over te vinden op het net ...
is de loox vergelijkbaar met de N311 qua gewicht, grote, prijs en batterij verbruik ...
Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
iedereen vindt het vervelendpvdlaan schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 08:26:
ik vind die vertraging toch wel vervelend van de N311![]()
misschien dat de loox c550 dan wel interessant wordt.
alleen is daar nog weinig over te vinden qua spec en qua richtprijs.
Weet iemand misschien hier iets over te vinden op het net ...
is de loox vergelijkbaar met de N311 qua gewicht, grote, prijs en batterij verbruik ...
en Zoetepils gaf me deze link naar o.a. de C550 (alleen specs.):
http://www.firstloox.org/VGAppc.htm
Veel meer heb ik niet kunnen vinden. Misschien datiemand anders dat wel kan.
Fotonerd
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Mede door die review vallen dus de volgende verschillen op tussen de N310 en de N311:
| N310 | N311 |
| 300 Mhz | 400 Mhz |
| 64 Mb Rom | 128 Mb Rom |
| Geen Wifi | Wifi |
| Geen cradle | cradle |
Als ik voor de Acer ga dan wordt het voor mij zeker de N311!!!
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2006 02:20 ]
En dan zul je altijd zien dat de N300 volop te krijgen is straks en de N311 nietMooooody schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 09:30:
Ja tuulk. Als jouw tabelletje klopt, zal 90% voor de N311 gaan....zo ook ik
Ik zag trouwens wel dat wat sites hun verwachte leveringsdata hebben bijgewerkt... deze keer ten goede van ons.
Fotonerd
Verwijderd
Laten we dat maar niet hopenXilantof schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 09:32:
[...]
En dan zul je altijd zien dat de N300 volop te krijgen is straks en de N311 niet
Ik zag trouwens wel dat wat sites hun verwachte leveringsdata hebben bijgewerkt... deze keer ten goede van ons.
Fotonerd
Leverdatum Acer n311 Inbox
to benelux
More options Jan 25 (2 days ago)
Geachte heer/mevrouw,
Ik ben samen met een grote groep mensen van tweakers.net geïnteresseerd in de nieuwe Acer pda N311.
Helaas kunnen wij geen duidelijke datum vinden wanneer deze in de verkoop gaat.
Daarom vraag ik u of u mij deze informatie kan verschaffen.
Met vriendelijke groet,
Benelux Info
to me
More options Jan 26 (23 hours ago)
Geachte heer ********************,
Helaas is er nog geen concrete leverdatum bekend, de verwachte leverdatum is momenteel 2e week van Februari.
Wij danken u op voorhand voor uw interesse.
In de hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Met vriendelijke groet,
Europalaan 89
5232 BC s-'Hertogenbosch
Phone: +31(0)73-645 96 45
Telefax: +31(0)73-645 96 93
E-Mail: Benelux@acer-euro.com
http://www.acer.nl/www.acer.be
[ Voor 6% gewijzigd door JimmyWoo op 25-07-2006 15:08 ]
zow, dat is dus idd nog 2 weken wachten (als men volgende week als week 1 van februari ziet)...
nouja, er zit niets anders op.
Fotonerd
Ik ben met een hoop andere winkels verwend geraakt doordat ze gelijk de volgende dag leveren (pdashop.nl en verschillende fotografiezaken).Mooooody schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 12:19:
Progress is altijd snel en niet duur..... (324 euro)
Tip om 'm daar te bestellen.....heb er goede ervaringen mee.
Maar met 3 dagen levertijd is nog te leven. En de prijs is netjes.
[ Voor 3% gewijzigd door Xilantof op 27-01-2006 13:35 ]
Fotonerd
de prijs is goed, alleen het antwoord op een email duurt wel erg lang ...Mooooody schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 12:19:
Progress is altijd snel en niet duur..... (324 euro)
Tip om 'm daar te bestellen.....heb er goede ervaringen mee.
Wat is lang dan? Wij 'cyberkids' zijn al ontevreden als er binnen een aantal uur niet gereageerd wordt
ik heb hem woensdagochtend verstuurd, lijkt mij dat ze dan al tijd hebben gehad om te antwoorden ...Mooooody schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 16:08:
Ow, gewoon een werknemer toevoegen aan je msn
Wat is lang dan? Wij 'cyberkids' zijn al ontevreden als er binnen een aantal uur niet gereageerd wordt
ben benieuwd waar de N311 blijft
Fotonerd
http://tweakers.net/pricewatch/132766
Wat is nu een direct goed alternatief. (is er niet echt he
Ik ruik namelijk al hoe dit gaat: levering wordt begin april. Wat een kriem en is ook geen goed alternatief...
Als iemand iets weet met WM5 + BT + WIFI & VGA + USB host roep het en ik koop het.
Op prijs/kwaliteit gebied is 't (nog steeds) een heel strakke PDA. De meeste met 3,7" zijn nog stukke duurder. Verder is het design naar mijn mening ook mooier als andere PDA's.
Alleen ja, het wachten...
volgens mij is dit een van de weinigen ... :Aquaplex schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 22:16:
Ik heb mijn Acer N311 geannuleerd . Ik loop er nu vanaf 10 Decemeber op te wachten en heb reeds 13 december besteld. En hij wordt elke keer met een paar weken verschoven. Acerdirect maar lekker rente trekken. *zucht*
Wat is nu een direct goed alternatief. (is er niet echt he) maar jah ik wil ook niet nog langer wachten.
Ik ruik namelijk al hoe dit gaat: levering wordt begin april. Wat een kriem en is ook geen goed alternatief...
Als iemand iets weet met WM5 + BT + WIFI & VGA + USB host roep het en ik koop het.
http://www1.euro.dell.com...c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs
maar deze heeft weer geen usb host volgens mij ...
als je het zo een beetje vergelijkt is die acer toch wel een zeer complete pda voor relatief weinig geld.
het is alleen jammer dat de batterijduur waarschijnlijk vrij kort is (8 uur) en dat het (toch) nog onduidelijk is wanneer hij nu eindelijk leverbaar zal zijn.
Ik twijfel nog steeds tussen een Loox N/C 5XX, een mypal A636 of de N311
maargoed we hebben geen haast dus wachten geduldig af naar de nieuwtjes ...
trouwens is er geen vergelijking site, waar alle (toekomstige)pda`s vermeld staan.
Kieskeurig is opzicht prima, maar daar kan je bv niet selecteren op wifi en vga.
helaas is de site van windowsmobile.com niet echt overzichtelijk
Bestaat nog nietAquaplex schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 22:16:
De Acer zal de eerste zijn met al die functies. En je moet toegeven dat het sowieso dom is om een pda vooraf te betalen waarvan je niet eens weet wanneer hij echt te koop is.....
Als je leven er niet van af hangt, zou ik gewoon nog een weekje of 2 wachten en niet in paniek raken
Tja de A636 is al afgevallen bij mij door 't scherm. Dus nu ik toch (noodgedwongen) moet wachten op de N311 kan ik mooi kijken wat de nieuwe Loox'en gaan bieden straks.pvdlaan schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 23:35:
[...]
Ik twijfel nog steeds tussen een Loox N/C 5XX, een mypal A636 of de N311
Fotonerd
Verwijderd
Hoe zal hij omgaan met volledig vga video? Kan iemand mij deze antwoorden geven of zal ik moeten wachten op de review?
Verwijderd
Ik heb al wel meer gelezen dat je zo'n samsung kan vergelijken met een intel 520 Mhz maarja... eerst zien dan geloven. Maar hmz... ik ben dus ook wel benieuwd of ie VGA filmpjes vloeiend af kan spelen... dat vind ik ook eigenlijk het belangrijkste.Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 16:28:
De drempel is voor mij nogsteeds de Samsung chip. Met welke Intel chip moet ik deze vergelijken?
Hoe zal hij omgaan met volledig vga video? Kan iemand mij deze antwoorden geven of zal ik moeten wachten op de review?
En hoe staat dit in vergelijking met de andere pda`s.
Ik wil hem voornamelijk gebruiken als agenda en navigatie.
Heb momenteel al een bluetooth gps, dus een ingebouwde gps is geen pré.
De datum van CentralPoint staat op vandaag trouwens... dus ben benieuwd
[ Voor 50% gewijzigd door Xilantof op 30-01-2006 08:48 ]
Fotonerd
kheb er een hard hoofd inXilantof schreef op maandag 30 januari 2006 @ 08:46:
Zal ie dan deze week geleverd worden?
De datum van CentralPoint staat op vandaag trouwens... dus ben benieuwd
Het leven is nog net geen hel zonder de N311
Mooooody schreef op maandag 30 januari 2006 @ 10:13:
Laten we nou gewoon rustig afwachten.
Het leven is nog net geen hel zonder de N311
Verwijderd
Ik heb een hele tijd de Acer N50 als m'n nieuwe gadget beschouwd, maar nu ik deze N311 zie ben ik toch wel van gedachten veranderd.
VGA, Goedkoper (5 euro
Wat ik me eigenlijk ook afvraag: wat zijn nu de belangrijkste verbeteringen/veranderingen van Windows Mobile 5 tov. Windows Mobile 2003 SE?Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 17:13:
Ik heb al wel meer gelezen dat je zo'n samsung kan vergelijken met een intel 520 Mhz maarja... eerst zien dan geloven. Maar hmz... ik ben dus ook wel benieuwd of ie VGA filmpjes vloeiend af kan spelen... dat vind ik ook eigenlijk het belangrijkste.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2006 12:12 ]
http://www.pocketinfo.nl/artikel/3343Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 12:02:
Wat ik me eigenlijk ook afvraag: wat zijn nu de belangrijkste verbeteringen/veranderingen van Windows Mobile 5 tov. Windows Mobile 2003 SE?
ja hé...Mooooody schreef op maandag 30 januari 2006 @ 12:03:
Jah, ik zit ook met smart te wachten, maar ik wacht eerst totdat een tweaker hier 'm gekocht heeft
Ik zie het al aankomen dat we allemaal op elkaar gaan wachten
Fotonerd
Verwijderd
Tnx
Ik wacht ook liever tot een andere tweakers um heeft tenzij jullie mij een 'eerste koop' donatie geven
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2006 12:25 ]
Slechte wireless sync met Exchange.
Aangezien ik een exchangeserver heb
Vermoedelijk 2e week februari las ik?
Misschien met zn allen ergens deze PDA gaan kopen? Kunnen we misschien wat regelen qua prijs met een of ander bedrijf
Interesse??
Zoals je ziet wachten we nog allemaal in spannendFire_Bird schreef op maandag 30 januari 2006 @ 14:38:
Ik ben ook van plan dit nieuwe speelgoedje te gaan kopen, nog niemand die hem al heeft?
Misschien met zn allen ergens deze PDA gaan kopen? Kunnen we misschien wat regelen qua prijs met een of ander bedrijf
Interesse??
En niemand heeft hem dus nog... Zelfs de winkels niet
Maar een IA zou wel leuk zijn...Maar moet dan uiteraard wel eerst zien wat 't te bieden heeft qua prijs e.d.
Fotonerd
Ik zal eens gaan rondkijken. zet wel een animocheck op anders.Xilantof schreef op maandag 30 januari 2006 @ 14:50:
[...]
Zoals je ziet wachten we nog allemaal in spannend
En niemand heeft hem dus nog... Zelfs de winkels niet
Maar een IA zou wel leuk zijn...Maar moet dan uiteraard wel eerst zien wat 't te bieden heeft qua prijs e.d.
Verwijderd
Opzich niet verkeerd, maar voor 10 euro lig ik niet echt wakker en, (web)shops kennende, zal de korting niet echt bijzonder hoog zijn maar het is te proberen! Ik hou me aanbevolenFire_Bird schreef op maandag 30 januari 2006 @ 14:38:
Interesse??
Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl
Verwijderd
Is het een idee om dan ook Bluetooth GPS muizen enzo daarin te betrekken?Fire_Bird schreef op maandag 30 januari 2006 @ 14:56:
[...]
Ik zal eens gaan rondkijken. zet wel een animocheck op anders.
Absoluut geen goed idee.Fire_Bird schreef op maandag 30 januari 2006 @ 14:38:
Ik ben ook van plan dit nieuwe speelgoedje te gaan kopen, nog niemand die hem al heeft?
Interesse??
Dan moet je sowieso langer wachten op je levering, omdat bedrijven vaak maar een handjevol ontvangen bij de 1e levering.
Daarnaast zijn de marges bij internetshops zo klein, dan er weinig meer met de prijs valt te doen. Voor die 10 euro prijsverschil koop ik 'm liever zelf, heb je alles zelf in de hand.
Dus ik zal zeker niet mee doen
[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 30-01-2006 16:23 ]
Verwijderd
http://forum.hardware.fr/...er-N311-sujet-22564-6.htm
Veel mensen die hem daar al hebben, vinden het een schitterende pda 1 probleem hij durft soms vastslaan en bij sommigen niet maar aan te krijgen. WM5 of de PDA zelf? : geen idee.
stond bij de bevestiging, we shall see1 pcs estimated shipping on 2006-02-06
Dan mag jij de eerste zijn die hem reviewedJimmyWoo schreef op maandag 30 januari 2006 @ 20:44:
Heb 'em maar alvast besteld (bij komplett, is het goedkoopst incl. rembours), geen zin om nog langer te moeten wachten als hij eindelijk uit is![]()
[...]
stond bij de bevestiging, we shall see
Fotonerd
minimaal 6 A4-tjes verwachten weXilantof schreef op maandag 30 januari 2006 @ 23:37:
[...]
Dan mag jij de eerste zijn die hem reviewed
Kga op 17 feb op wintersport, dus als het ff mee zit kan ik em uitgebreid testen in de auto.Xilantof schreef op maandag 30 januari 2006 @ 23:37:
[...]
Dan mag jij de eerste zijn die hem reviewed
En ik werk op de redactie bij RTL, dus dat moet wel lukken
[ Voor 1% gewijzigd door JimmyWoo op 31-01-2006 09:18 . Reden: opscheppen dat je op een redactie werkt, en dan een typo maken... ]
ja, das eigenlijk al weer veels te laat natuurlijk....JimmyWoo schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 09:15:
[...]
Kga op 17 feb op wintersport, dus als het ff mee zit kan ik em uitgebreid testen in de auto.
Fotonerd
Cancellen dan maar die hap... (wintersport bedoel ik dan he)Xilantof schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 09:45:
[...]
ja, das eigenlijk al weer veels te laat natuurlijk....
Weet je ook wanneer?
edit:
zal wel dezelfde datum zijn dan...
06-02-06..
begin volgende week... ben benieuwd
[ Voor 25% gewijzigd door Xilantof op 31-01-2006 22:29 . Reden: engelse data :D ]
Fotonerd
Verwijderd
Dit is de vertaalde versie;
http://babelfish.altavist...%3d06%2f02%2f01%2f1984995
Hmz... is nog steeds niet duidelijk dus hoe snel ie nou echt is (kan ie of kan ie niet VGA filmpjes met een hoge bitrate vloeiend afspelen) Wat wel duidelijk blijkt is dat ie niet echt zuinig is met de accu maar nog wel acceptabel blijft. 2 tot 2,5 uur bij vol gebruik is haalbaar en ongeveer 6 tot 8 uur bij gematigd gebruik. Ze schrijven dit toe aan het energie slurpende VGA scherm en het feit dat de Samsung processor niet op een lagere snelheid kan werken dan de 400 Mhz (wat bij intel dus wel kan)
Wat mij zelf toch heel erg overtuigd is toch wel het VGA scherm... ze hebben er namelijk een mooie foto van die het verschil in scherpte en kleur laat zien in vergelijking met een QVGA scherm!
De accu duur kan ik op zich ook wel mee leven.
Ik denk dat ik em binnenkort toch echt wel ga kopen!!
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2006 00:13 ]
Fotonerd
in m`n zoektocht naar de juiste pda heb ik ergens gelezen (weet niet meer waar)
dat tomtom 5 alleen op een Xscale processor draait.
Kan er trouwens op tomtom.com niks over vinden.
Mocht dit het geval zijn of dat er mochten er voorbeelden zijn van tomtom draaiend op een samsung processor, dan is de keuze gemaakt. Dan wordt het de N311 zodra deze uit is
Klinkt toch wel veel belovend?
Fotonerd
Helaas wel, las op de site van Norrod dat het 10-02-06 was nuXilantof schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 10:07:
Ik zie dat de leverdata wel weer wat zijn opgeschoven....
Is die 60 euro die snellere CPU waard? of is voor navigatie, filmpjes en andere PDA zaken de 300MHz uitvoering voldoende?
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Vergeet niet de WiFi....kareltje_de_grote schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 12:38:
Ik zie dat de N311 60 euro duurder is ivm de N310.
Is die 60 euro die snellere CPU waard? of is voor navigatie, filmpjes en andere PDA zaken de 300MHz uitvoering voldoende?
Fotonerd
100mhz meer, cradle, wifi (weet nogsteeds niet of de N310 wifi heeft
De N310 heeft geen WiFi?
Dan valt die zowiezo af dus.
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Fotonerd
Verwijderd
Gheghe, ja maar als die machine waaraan de printer hangt gewoon bluetooth of Wifi heeft dan moet het volgens mij wel kunnen... Ik weet alleen niet zeker of mobiele apparaten die via Wifi of bluetooth binnen komen wel de rechten hebben om te printen. Ik denk het wel, maarja... als dat niet zo is dan heb je altijd nog de mogelijkheid om vanaf de computer het document op je PDA te openen en dan even te printen... kleine moeite toch?Mooooody schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 13:44:
Printen moet lukken als de PDA je printer herkend. Draadloos printen lijkt me stug, ondersteunt je printer wifi of bluetooth?
Vandaar de vraag....
Fotonerd
Jah, maar dan moet je dus je PC aan hebben en dan is er geen sprake meer van rechtstreeks via je pda printen. Sowieso kleine moeite om via bluetooth je document op je pc te zetten en van daaruit te printen.Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 13:54:
[...]
Gheghe, ja maar als die machine waaraan de printer hangt gewoon bluetooth of Wifi heeft dan moet het volgens mij wel kunnen... Ik weet alleen niet zeker of mobiele apparaten die via Wifi of bluetooth binnen komen wel de rechten hebben om te printen. Ik denk het wel, maarja... als dat niet zo is dan heb je altijd nog de mogelijkheid om vanaf de computer het document op je PDA te openen en dan even te printen... kleine moeite toch?
Verwijderd
Oooh op die manier. Ja dan moet je waarschijnlijk met een programma inloggen bij jullie op de server waardoor je rechten krijgt om te printen. Maar ik weet niet zeker of dat ook met een PDA kan. Dat zou in jou geval idd wel handig zijn. En nou voelde die gozer zich natuurlijk al erg stoer dat ie het met zijn laptop konXilantof schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 14:04:
Die vraag kwam bij me boven omdat ik hier op de hogeschool een gozer met z'n laptop via wifi op 't internet/netwerk zag en die kon naar mijn weten printen, (er lagen ook blaadjes erbij weer beschreven werd hoe je kan inloggen).
Vandaar de vraag....
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2006 18:27 ]
Buiten dat 't stoer staatVerwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 18:26:
[...]
Oooh op die manier. Ja dan moet je waarschijnlijk met een programma inloggen bij jullie op de server waardoor je rechten krijgt om te printen. Maar ik weet niet zeker of dat ook met een PDA kan. Dat zou in jou geval idd wel handig zijn. En nou voelde die gozer zich natuurlijk al erg stoer dat ie het met zijn laptop kon... w8 maar tot jij het doet met je PDA
Hij kon gewoon een extra printer toevoegen (via netwerk dus). Vraag me af of zoiets dus ook zit in bijv. de Mobile Word.
Fotonerd
Verwijderd
Hmz... zoals je het nu uitlegt lijkt het veel simpeler want dan is het niet beveiligd. Dan is het waarschijnlijk gewoon een kwestie van een netwerk printer toevoegen. Ik weet voor 90% zeker dat dat met een PDA ook kan.Xilantof schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 22:39:
[...]
Buiten dat 't stoer staatlijkt 't me gewoon handig.
Hij kon gewoon een extra printer toevoegen (via netwerk dus). Vraag me af of zoiets dus ook zit in bijv. de Mobile Word.
Verwijderd
Nou ga dan maar bestellen...pvdlaan schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 08:36:
wat ik me alleen nog afvraag is of tomtom 5 hier op kan draaien ...![]()
in m`n zoektocht naar de juiste pda heb ik ergens gelezen (weet niet meer waar)
dat tomtom 5 alleen op een Xscale processor draait.
Kan er trouwens op tomtom.com niks over vinden.
Mocht dit het geval zijn of dat er mochten er voorbeelden zijn van tomtom draaiend op een samsung processor, dan is de keuze gemaakt. Dan wordt het de N311 zodra deze uit is
op mijn hogeschool is het naar mijn weten idd niet beveiligd.Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 11:47:
[...]
Hmz... zoals je het nu uitlegt lijkt het veel simpeler want dan is het niet beveiligd. Dan is het waarschijnlijk gewoon een kwestie van een netwerk printer toevoegen. Ik weet voor 90% zeker dat dat met een PDA ook kan.
Zou wel tof en handig zijn als 't echt kon...
Fotonerd
*zucht*
Fotonerd
Verwijderd
Idd!Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 01:19:
Zucht.... Ik overweeg het cancellen van mijn bestelling want ik zie dit nog wel een tijdje zo doorgaan met dat uitstellen. Die laaiers bij Acer weten heus maar al te goed wanneer dat ding word geleverd.
Wachten is nooit leuk, maar wel de moeite waard in dit geval denk ik. En klagen bij Acer heeft meer zin, dan klagen in de topicVerwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 01:19:
Zucht.... Ik overweeg het cancellen van mijn bestelling want ik zie dit nog wel een tijdje zo doorgaan met dat uitstellen. Die laaiers bij Acer weten heus maar al te goed wanneer dat ding word geleverd.
Verwijderd
Tja de moeite waard... als het goed is zal de C550 van Fujitsu Siemens uitkomen die heeft ook een VGA scherm, ongeveer hetzelfde formaat en die heeft een 520 mhz processor van Intel. Het ziet er naar uit dat tegen de tijd dat de Acer uitkomt er ook al wel een review te vinden zal zijn van de C550. Tja ik vind het w88 ook irritant worden maar ik kan nu wel troost vinden in het feit dat ik em dan wel kan vergelijken met de C550Mooooody schreef op maandag 06 februari 2006 @ 11:22:
[...]
Wachten is nooit leuk, maar wel de moeite waard in dit geval denk ik. En klagen bij Acer heeft meer zin, dan klagen in de topic
Misschien ga ik wel voor de N560 die een 600 Mhz processor heeft, 256 Mb rom en een ingebouwde GPS!! Maar eerst even de prijs afw88 van de C550 en de N560...
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2006 12:38 ]