Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.417 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb KingKong zelf niet, dus ik weet niet of dit nieuws is, of dat het gewoon ergens in het menu staat :)

Verschillende eind verhalen voor King Kong:

spoiler:
King Kong ligt nog maar pas in de winkels maar mag toch wel een succes genoemd worden. Ubisoft was even bang dat mensen de game niet zouden kopen omdat ze het eind al wisten: aap gaat dood.
Maar, om dit te voorkomen heeft Ubisoft een ander einde in de game verwerkt. Om dit einde te zien dien je wel eventjes 250.000 punten in de game te halen. Vervolgens is dan het alternatieve einde te unlocken. Hierin zal Kong in alle veiligheid terugkeren naar Skull Island. Een mooi einde voor een vervolg met Kong versus Godzilla...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft de Xbox 360 al verbonden met de PC in combinatie met een KPN Experia Box (draadloze router) die hoort bij het InternetPlusBellen voip abonnement van KPN?

Tot op heden krijg ik elke keer de melding op mijn PC en mijn XBOX dat ze elkaar niet kunnen vinden in het netwerk. Ik kan al wel op Xbox live. Ik wil dus graag mijn muziek en foto collectie via mijn xbox op mijn tv laten zien.

Mijn situatie:
Xbox 360 gedraad en PC met XP SP2 draadloos aangesloten op de Experia Box.

Wat heb ik al gedaan:
- .Net software gedownload via Windows Update
- Windows Media Connect software gedownload via Windows Update
- Xbox 360 media connect software gedownload
- Firewall (McAfee) uitgezet
- Firewall instelling van de Experia Box gewijzigd van standaard naar server
- Microsoft gebeld: die zeiden dat de DMZ ingesteld moet worden in de router, maar in de Experia Box kan je dit niet zelf instellen
- KPN gebeld: geven hier geen ondersteuning op

Heeft er iemand nog wat tips voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Tav van degenen met lawaai uit hun DVD: ik heb onlangs een verslag gezien van het verhelpen van dit probleem.
offtopic:
Ik kan helaas geen link geven, aangezien er ook modchips etc op staan.

In het kort kwam het erop neer dat er stukje schuimrubber oid aan de binnenkant van de drive werden geplaatst, waardoor de DVD niet kan "tilten" tijdens het spinnen. Dit zou aanzienlijk schelen in de resonanties die het apparaat veroorzaakt. Het is in feite dezelfde mod als bij de originele xbox. ;)

Rest mij de vraag; is het nu zo moeilijk (of wellicht een kostenoverweging) voor Microsoft om een drive te maken die deze modificaties al heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_T schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:46:
Hey weet iemand nog een plaats waar ze een premium verkopen?
Want ik wil eigenlijk voor de vakantie er 1 hebben ;)

De freerecordshop in de kalverstraat werd hierboven genoemd, maar die waren uitverkocht :(

Ik woon in Amsterdam, werk in Den Haag maar wil best er voor naar Rotterdam of Utrecht rijden!
Ze hebben de premium bij Neckermann op voorraad ... althans, dat geeft het site aan. Klik naar Xbox 360 en dan uitvoering A (= premium) ...

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-08 18:37
Lord_T schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:46:
Hey weet iemand nog een plaats waar ze een premium verkopen?
Want ik wil eigenlijk voor de vakantie er 1 hebben ;)

De freerecordshop in de kalverstraat werd hierboven genoemd, maar die waren uitverkocht :(

Ik woon in Amsterdam, werk in Den Haag maar wil best er voor naar Rotterdam of Utrecht rijden!
Probeer een Mediamarkt. Ik was vorige week woensdag bij de Mediamarkt in Zwolle, ze hadden gezegd dat er op die dag nieuwe 360's binnen zouden komen en je kan bij Mediamarkt niet pre-orderen of reserveren. Helaas bleken het alleen Core Systems te zijn.

Maar toen zei één van die gasten dat je bij de DVD balie (toch) kon bestellen met een aanbetaling van 40 euro en dat de vrijdag er op weer geleverd kon worden. Dat heb ik gedaan en inderdaad hingen ze vrijdag aan de telefoon dat ik mn XBOX op kon halen. :)

Advanced SCART Cable heb ik wel ergens anders moeten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

yah schreef op woensdag 21 december 2005 @ 11:23:
Voor de Wehkampers: ik heb net weer gebeld met hun. Ze krijgen op 27 dec. een levering van 50 stuks, maar diegene die m vanaf begin november hebben besteld krijgen m pas in januari of zelfs Februari. :( :( :( |:( |:( |:( ;(
Krijg ik hem waarschijnlijk pas in maart/april, ik heb nl. eind november besteld. Maakt niet uit. Ik heb me er al bij neergelegd dat ik hem dit jaar nog zou krijgen.
;(

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:43
Heb je met de advanced scart kabel eigenlijk ook de mogelijkheid om je xbox360 op 5.1 surround aan te sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-08 18:37
Ja: optisch.

[ Voor 91% gewijzigd door Joop op 21-12-2005 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fulgore schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:18:
[...]

Krijg ik hem waarschijnlijk pas in maart/april, ik heb nl. eind november besteld. Maakt niet uit. Ik heb me er al bij neergelegd dat ik hem dit jaar nog zou krijgen.
;(
Bestel bij neckermann en annuleer de wehkamp :-) ... is nu (16:22!!) nog steeds op voorraad ... vreemde is dat core op >14 dagen staat ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:21:
[...]

Bestel bij neckermann en annuleer de wehkamp :-) ... is nu (16:22!!) nog steeds op voorraad ... vreemde is dat core op >14 dagen staat ...
Ik zag het, maar ik heb hem met 10% korting besteld bij Wehkamp inclusief een tegoedbon van 10% van het aankoopbedrag. Dus bij elkaar een korting van bijna 80 euro !!!

Maar ik lees net:

QUOTE]
I visited Redmond, Wash., this week to talk to a few folks for my book.
Microsoft is disappointed that it can't get more units of the Xbox 360 into the market. Various folks tell me it isn't a problem with chip yields. I think it's more of a systems issue, when the boxes come together. They're working on getting more units out.
More likely, they will start catching up with demand for consoles starting in January.
[/QUOTE]

Dus wie weet krijg ik hem toch nog in januari. :D

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

fulgore schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:30:
[...]

Ik zag het, maar ik heb hem met 10% korting besteld bij Wehkamp inclusief een tegoedbon van 10% van het aankoopbedrag. Dus bij elkaar een korting van bijna 80 euro !!!

Dus wie weet krijg ik hem toch nog in januari. :D
Ach, het is dan moralistisch onverantwoord, maar ze mogen die lopende band-werkers wel even een paar cent per uur meer geven om alle ontevreden console-freaks tevreden te houden. O-)

[ Voor 32% gewijzigd door MAX3400 op 21-12-2005 16:33 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fulgore schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:30:
[...]

Ik heb ook nog eentje in bestelling staan bij de wehkamp overigens :) ... die 80 euries is natuurlijk altijd mee genomen ... maar kon toch niet wachten en heb er vorige week, met een beetje mazzel, bij good old V&D eentje weten te scoren.

Maar succes met wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:02:
Heeft er iemand nog wat tips voor mij?
UPnP/SSDP services zijn gestart en Windows Firewall service al uitgeschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exar_Kunn schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:41:
[...]

Dat zou ik ook weleens willen weten hoe dat moet.... iemand die al vibratie heeft gehad met de 360 controller op de pc?
Bij mij werkt de vibratie dus gewoon niet, terwijl Microsoft daar wel mee adverteert voor de 360-controller-voor-Windows....
Interessanter vind ik zelf nog:

Heeft iemand al eens geprobeerd de 360 WiFi controller te knopen aan een normale xdoos? Werkt 'ie dan ook? Want dat lijkt mij nu nog wel eens geil, ik heb een adapter om gewone USB aansluiting op mijn xdoos te proppen, dus in dat opzicht... Alleen testen is niet mogelijk, zijn die controllers uit de verpakking dan mag je ze niet meer terug brengen.

Dus iemand met een 360 WiFi controller die hem eens wil aansluiten op z'n oude xdoos en de testresults hier neer kan pleuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens morgen vertrek ik naar de Verenigde Arabische Emiraten om daar een weekje in Dubai mijn kerst door te brengen. Zoals sommigen van jullie misschien weten bevinden zich hier talloze winkelcentra waaronder de grootste van de wereld. Niet wetend wat ik wilde kopen, wat natuurlijk wel moet als je er bent, ben ik toch wel een beetje nieuwsgierig naar de mogelijkheden om daar een xbox360 aan te schaffen.

Stel dat ze nog verkrijgbaar zijn met behoorlijke kortingen t.o.v. de prijzen hier in Nederland krijg ik dan geen problemen met beveiligingen zoals het niet kunnen draaien van Europese spellen en DVD’s? Zijn er misschien nog meer van dat soort dingen waarop ik moet letten?

Alvast bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:22
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:45:
[...]

Interessanter vind ik zelf nog:

Heeft iemand al eens geprobeerd de 360 WiFi controller te knopen aan een normale xdoos? Werkt 'ie dan ook? Want dat lijkt mij nu nog wel eens geil, ik heb een adapter om gewone USB aansluiting op mijn xdoos te proppen, dus in dat opzicht... Alleen testen is niet mogelijk, zijn die controllers uit de verpakking dan mag je ze niet meer terug brengen.

Dus iemand met een 360 WiFi controller die hem eens wil aansluiten op z'n oude xdoos en de testresults hier neer kan pleuren?
wat bedoel je nou, de wifi adapter? of de wireless controller?

- wifi adapter: gaat niet werken ; geen drivers enz in oude xbox
- wireless controller: gaat niet werken; ontvanger/zender zit in x360 ingebouwd, is geen usb kastje ofzo

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:46:
Jongens morgen vertrek ik naar de Verenigde Arabische Emiraten om daar een weekje in Dubai mijn kerst door te brengen. Zoals sommigen van jullie misschien weten bevinden zich hier talloze winkelcentra waaronder de grootste van de wereld. Niet wetend wat ik wilde kopen, wat natuurlijk wel moet als je er bent, ben ik toch wel een beetje nieuwsgierig naar de mogelijkheden om daar een xbox360 aan te schaffen.

Stel dat ze nog verkrijgbaar zijn met behoorlijke kortingen t.o.v. de prijzen hier in Nederland krijg ik dan geen problemen met beveiligingen zoals het niet kunnen draaien van Europese spellen en DVD’s? Zijn er misschien nog meer van dat soort dingen waarop ik moet letten?

Alvast bedankt. :)
Tip: de console is alleen in de VS, de EU en Japan gereleased. Volgende geplande releases zijn ZO-Azie en Australie in maart.

Ik wens je veel succes om in Dubai een X360 te vinden :+

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede vriend van me heeft ze wel zien worden verkocht en in de winkels zien staan. Dus er vanuitgaande dat wat hij zegt klopt zijn ze al vekrijgbaar. Maar kan je mijn vraag dan beantwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 17:08:
Goede vriend van me heeft ze wel zien worden verkocht en in de winkels zien staan. Dus er vanuitgaande dat wat hij zegt klopt zijn ze al vekrijgbaar. Maar kan je mijn vraag dan beantwoorden?
Nee :)

In Dubai hebben ze ongetwijfeld 360's staan. Deze zijn wel import. Je moet dus kijken of ze uit de US, Japan of Europa komen.

Europa lijkt me zelf het meest logisch.

Op DVD zit inderdaad de regio codering. Games wisselt, maar de meeste zijn niet uitwisselbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als hij niet uit de Eu komt is het niet mogelijk om dvd's op je xbox360 uit de Eu te bekijken. Games wisselt, dus weet je niet zeker welke wel en welke niet. Oke, hopen dat ze ze hebbgen geimporteerd uit de Eu. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 17:19:
Dus als hij niet uit de Eu komt is het niet mogelijk om dvd's op je xbox360 uit de Eu te bekijken. Games wisselt, dus weet je niet zeker welke wel en welke niet. Oke, hopen dat ze ze hebbgen geimporteerd uit de Eu. Thanks.
En vergeet ook niet dat, mocht je er 1 meenemen, je hier nog langs de douane moet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:10
LiquidSmoke schreef op woensdag 21 december 2005 @ 10:06:
[...]

Goed geraden :) een live stream van een website kun je met media encoder ofzo wel doorsturen.
MAar de tuner wordt gebuikt voor het kijken / opnemen.

De goedkoopste tuner is geloof ik 60 euro, van Hauppauge, moet je ff zoek in het MCE topic, daar staan alle compatible tuners vermeld.
begrijp ik het goed dat zonder tuner op een pc met MCE2005 je geen films kan streamen naar je xbox?
* DarkChylde weet niet of het dan nog nuttig is om MCE2005 te installeren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roamor schreef op woensdag 21 december 2005 @ 17:36:
[...]

En vergeet ook niet dat, mocht je er 1 meenemen, je hier nog langs de douane moet. ;)
Als ik hem daar ga kopen dan heb ik het er ook wel voor over om wat extra te betalen om hem hier mee naartoe te kunnen nemen. Als ik hier alle positieve reacties lees denk ik zeker iets leuks in huis te nemen. Niet waar!?

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2005 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:51:
[...]

wat bedoel je nou, de wifi adapter? of de wireless controller?

- wifi adapter: gaat niet werken ; geen drivers enz in oude xbox
- wireless controller: gaat niet werken; ontvanger/zender zit in x360 ingebouwd, is geen usb kastje ofzo
Volgens mij praat ik vrij duidelijke taal

Ik vraag of de wifi CONTROLLER op de oude xbox kan.

Ik zeg verder dat ik een adapter heb om gewone USB aansluitingen op de xbox aansluitingen kan doen. Ofwel een kabel die de standaard ouwe doos connector omzet naar een USB aansluiting.

Duidelijker kan ik het niet verwoorden hoor. Dus ik snap je verwarring van wat ik nu exact bedoel totaal niet, je zult niet goed gelezen hebben.

Maar in ieder geval beantwoord je wel mijn vraag. Nl. wat ik al dacht, controller heeft een zender aan boord, de ontvanger/zender zit ingebouwd in de 360. Bij de WiFi controllers voor de xdoos was dat nl. een externe zender/ontvanger die je aan de poort van de xdoos deed.

Daarnaast, de WiFi ADAPTER (dus niet voor de controller maar voor het WiFi netwerk) kan de drivers ook aan boord hebben, want ik heb hier ook een Linksys draadloze bridge/adapter die op mijn xdoos draait, die ook op een MAC/PC werkt zonder driver installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

DarkChylde schreef op woensdag 21 december 2005 @ 17:40:
[...]

begrijp ik het goed dat zonder tuner op een pc met MCE2005 je geen films kan streamen naar je xbox?
* DarkChylde weet niet of het dan nog nuttig is om MCE2005 te installeren :(
Je kunt zonder TV-tuner MPEG 1, 2 en WMV streamen naar je X360. Het enige waar je een TV-tuner voor nodig hebt is om live-TV te bekijken en om op je PC programma's op te nemen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 22:23

Xander84

GamerTag: D3 R4X

yah schreef op woensdag 21 december 2005 @ 11:23:
Voor de Wehkampers: ik heb net weer gebeld met hun. Ze krijgen op 27 dec. een levering van 50 stuks, maar diegene die m vanaf begin november hebben besteld krijgen m pas in januari of zelfs Februari. :( :( :( |:( |:( |:( ;(
Zow hey, das mooi klote ik heb 'm 27 nov besteld (laatste dag van de actie). Nou ja weet ik inieder geval wel waar ik aan toe ben, thanx!

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
had ik maar geweten dat het zo moeilijk was een premium te krijgen, zelfs nu nog;

ik had namelijk verschillende reserveringen gedaan om er zeker van te zijn dat ik er 1 had... daarvan heb ik er 2 gekocht, 1 voor mezelf, en 1 verkocht op marktplaats

daarnaast heb ik de afgelopen 2 weken wel minimaal 6 premiums gecanceld toen ik gebeld werd dat ie binnen was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 17:53:
[...]
Ofwel een kabel die de standaard ouwe doos connector omzet naar een USB aansluiting.
Ik ben naar zoiets opzoek, aangezien mijn lieftallige wederhelft graag haar dansmat wil blijven gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Laatst online: 03-09 14:58
Ik heb een vraagje,

Ik heb sinds vandaag PGR3 binnen (gewonnen maar goed doet er niet toe) ik speel op mijn 19 inch LCD Monitor van Benq (FP937s+).

Ik heb de resolutie ingesteld op 1280x1024 en normal formaat. De menu's van PGR3 worden goed geresized maar het spel zelf speelt af op de volledige grote van mijn beeldscherm waardoor het spel dus helemaal verticaal word uitgerekt wat er niet uit ziet.

Maar in games als Kameo (demo), FIFA RTWC (demo) word mijn beeld formaat wel goed geresized. Bij NFS:MW precies het zelfde verhaal beeld word niet correct geresized. Iemand een oplossing hier voor?

Hoe ik het wil hebben
Afbeeldingslocatie: http://img413.imageshack.us/img413/3641/menu2zw.th.jpg

Hoe het er nu uitziet:
Afbeeldingslocatie: http://img413.imageshack.us/img413/3206/game8lq.th.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door The Otherside op 21-12-2005 18:53 . Reden: Plaatjes toegevoegd ]

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

MetroidPrime schreef op woensdag 21 december 2005 @ 18:03:
[...]

Je kunt zonder TV-tuner MPEG 1, 2 en WMV streamen naar je X360. Het enige waar je een TV-tuner voor nodig hebt is om live-TV te bekijken en om op je PC programma's op te nemen.
hmm ik heb gister MCE2005 geinstalleerd, maar nu wil hij via de www.xbox.com/pcsetup wel een bestandje downloaden, maar als ik die draai dan meldt hij halverwege de setup dat er "an error has occured" en dat ik de setup maar even opnieuw moet doen.
Maar na dat een keer of 4 te hebben geprobeerd, is het nog steeds geen succes.

Iemand nog suggesties?

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Ik heb hem ook maar bij otto besteld daar komt hij binnen 3 weken dus al beter als bij de wehkamp , want ik ga mooi niet tot maart wachten :(

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 17:53:
[...]

Volgens mij praat ik vrij duidelijke taal

Ik vraag of de wifi CONTROLLER op de oude xbox kan.

Ik zeg verder dat ik een adapter heb om gewone USB aansluitingen op de xbox aansluitingen kan doen. Ofwel een kabel die de standaard ouwe doos connector omzet naar een USB aansluiting.

Duidelijker kan ik het niet verwoorden hoor. Dus ik snap je verwarring van wat ik nu exact bedoel totaal niet, je zult niet goed gelezen hebben.

Maar in ieder geval beantwoord je wel mijn vraag. Nl. wat ik al dacht, controller heeft een zender aan boord, de ontvanger/zender zit ingebouwd in de 360. Bij de WiFi controllers voor de xdoos was dat nl. een externe zender/ontvanger die je aan de poort van de xdoos deed.

Daarnaast, de WiFi ADAPTER (dus niet voor de controller maar voor het WiFi netwerk) kan de drivers ook aan boord hebben, want ik heb hier ook een Linksys draadloze bridge/adapter die op mijn xdoos draait, die ook op een MAC/PC werkt zonder driver installatie.
ff offtopic dan: sommige mensen noemen iets anders als een "game-controller" ook wel eens een controller (kan veel zijn...)

en je zei "wifi controller" vandaar dat het me even niet geheel duidelijk was. want het is een wireless controller, heeft niks met wifi te maken. met wifi bedoelt men meestal de 802.11a/b/g standaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net bij de Mediamarkt Amsterdam. 20 core systems op voorraad. dat was om 5 uur, ze zijn tot 9 uur open vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
bagger kwam mn broer vanmiddag bij de Free in groningen was de laatste net eerder die ochtend verkocht SHEISE! :(

en bij de neckerman staat wel dat ze op voorraad zijn maar als je besteld dan staat er levertijd langer dan 14 dagen.

nog iemand een tip waar ik een kan orderen of halen (regio groningen) wel een premium

[ Voor 4% gewijzigd door Bulls op 21-12-2005 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roamor schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:05:
Tav van degenen met lawaai uit hun DVD: ik heb onlangs een verslag gezien van het verhelpen van dit probleem.
offtopic:
Ik kan helaas geen link geven, aangezien er ook modchips etc op staan.

In het kort kwam het erop neer dat er stukje schuimrubber oid aan de binnenkant van de drive werden geplaatst, waardoor de DVD niet kan "tilten" tijdens het spinnen. Dit zou aanzienlijk schelen in de resonanties die het apparaat veroorzaakt. Het is in feite dezelfde mod als bij de originele xbox. ;)
Dit was toch om de beschadigingen van de dvd's tegen te gaan? Waar je overigens geen last van hebt zolang je de xbox maar niet beweegt tijdens het lezen van een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 22:23

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Njay schreef op woensdag 21 december 2005 @ 18:41:
Ik heb hem ook maar bij otto besteld daar komt hij binnen 3 weken dus al beter als bij de wehkamp , want ik ga mooi niet tot maart wachten :(
Ik zou nu zeker geen xbox bij wehkamp bestellen, die heeft momenteel de langste levertijd omdat ze eerst al die mensen die van de actie "geprofiteerd" hebben te vreden moeten stellen.

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
mjah ik hem ook tijdens de actie besteld maar pas eind nov op de laatste dag
maar goed we zullen zien wie als eerst leverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 18:47:
[...]

Dit was toch om de beschadigingen van de dvd's tegen te gaan? Waar je overigens geen last van hebt zolang je de xbox maar niet beweegt tijdens het lezen van een game.
Dat was inderdaad de insteek, maar de geluidsreductie was een aangenaam bijkomend voordeel. Ik heb ook al iemand gezien die het met bitumen had gedaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UPS is nog niet geweest vandaag. Nou ja vrouwtje van MS > (red. Curry ;) ) had gezegt uiterlijk a.s. donderdag.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2005 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:12
psychonikeo schreef op woensdag 21 december 2005 @ 18:40:
[...]

hmm ik heb gister MCE2005 geinstalleerd, maar nu wil hij via de www.xbox.com/pcsetup wel een bestandje downloaden, maar als ik die draai dan meldt hij halverwege de setup dat er "an error has occured" en dat ik de setup maar even opnieuw moet doen.
Maar na dat een keer of 4 te hebben geprobeerd, is het nog steeds geen succes.

Iemand nog suggesties?
Die melding heb ik ook gehad

Je moet even een update gaan doen voor je Windows.
Geloof de rollup update.

Dan doet ie het wel succes ermee!

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Laatst online: 00:11
Ok vermoedelijk het verkeerde topic om dit te vragen omdat jullie een enigsinds gekleurd antwoord zullen geven maar ok...

Ik twijfel erg over de aanschaf van een xbox.. en nou kan ik voor mezelf de volgende pro's en con's tegen over elkaar zetten:

Pro's:
- leuk samen te spelen, maar game wel vaak alleen... 's avonds enzo.
- tis nieuw en dus up to date
- ik ben redelijk actief gamer :) en dus is console een logisch iets, ik zal hem trouwens alleen voor gamen gebruiken en neit voor de mediacenter opties enzo. Daar heb ik home cinema set voor
- garantie enzo is in orde

con's
- duur - tis niet alleen premium maar ook game + batterij lader + extra controller + audio kabeltje + ...
- ik ben niet gewend met gamepad te spelen en weet dus ook niet of ik dat leuk ga vinden
- heb ouderwetse tv 4:3 en dus niet hdtv ofzo. De beeldkwaliteit kan dus erg tegenvallen
- hoor wel wat problemen over hitte en lawaai
- je mist alle spellen die voor de pc specifiek uitkomen

Er tegenover staat een pc upgrade waar je qua functionaliteit meer mee kan. Dat kost alleen meer in aanschaf omdat ik goede en up to date zooi wil ;)

Qua kosten plaatje koop ik voor de pc af en toe een game en heb omgerekend denk ik euro:150 uitgegeven. Daarbij moet ik toegeven dat niet alles legaal was maar er zijn redelijk wat spelletjes die je "eventjes" speelt en dan wegflikkert omdat je er eigenlijk toch niet veel aanvind. Ik heb wow en quake4 gekocht en rest van de kosten was abbo wow. Trek ik dit door voor de xbox heb je momenteel nog geen 3 spellen en kan je niet online spelen. Dat kost namelijk ook weer 60 euro per jaar... De kosten vind ik dus eigenlijk pro pc en niet pro xbox.

Daar tegenover staat dat je een xbox niet hoeft up te graden alleen zal er over 3 jaar wel een nieuwe versie zijn. Dus economische levensduur is geschat door mij op 3 jaar. PC is echter ook na 3 jaar wel weer dusdanig verouderd dat dat gelijk getrokken kan worden.

Nou ben ik benieuwd naar 3 dingen...
1) hoe ziet het er op een oudere tv uit... heb het momenteel alleen op de hcc of de mediamarkt gezien en dan was het op zo'n ultra tv...
2) wat zijn de algemene bevindingen als je met een controller moet gamen ten opzichte van muis+toetsenbord. Ik ben dat laatste gewend.
3) Wanneer komt er een "next" generatie xboxen aan die de kinderziektes zoals warmte en lawaai niet hebben? Klinkt namelijk als een hardware issue en niet als iets dat met een update later wel op te lossen is.

Kan er iemand iets over vertellen of me enigsinds opweg helpen?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

Yamy_Daffy schreef op woensdag 21 december 2005 @ 19:34:
[...]

Die melding heb ik ook gehad

Je moet even een update gaan doen voor je Windows.
Geloof de rollup update.

Dan doet ie het wel succes ermee!
hmm ok.. werkt niet met een "back-up"-versie zeker? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Lord_T schreef op woensdag 21 december 2005 @ 19:36:
Ok vermoedelijk hNou ben ik benieuwd naar 3 dingen...
1) hoe ziet het er op een oudere tv uit... heb het momenteel alleen op de hcc of de mediamarkt gezien en dan was het op zo'n ultra tv...
2) wat zijn de algemene bevindingen als je met een controller moet gamen ten opzichte van muis+toetsenbord. Ik ben dat laatste gewend.
3) Wanneer komt er een "next" generatie xboxen aan die de kinderziektes zoals warmte en lawaai niet hebben? Klinkt namelijk als een hardware issue en niet als iets dat met een update later wel op te lossen is.

1)Tja op een oudere tv ziet het er ook prima uit, maar het is beslist geen wereldschokkend verschil met de vorige generatie.
2)Controller is perfect voor race/platform/fight games maar voor FPS games is een muis met een toetsenbord vele malen beter.
3)De vorige xbox is van 1.0 naar 1.62 gelopen als ik mij goed herinner, de 360 zal ongetwijveld diverse "bug" fixes krijgen. Geen idee wanneer. Naar het verleden kijkend verwacht ik een 1.1 rond april/mei.

Een 360 is een leuk machientje maar stel je er niet al te veel van voor, als je een goede pc hebt staan is echt niets bijzonders. Wat wel bijzonder goed is , is Live.

Ik zou even wachten tot er meer interessante games zijn en de eerste probleempjes verholpen zijn.
Overigens : ik heb een 360 gekocht op 02-12 en morgen gaat die de deur uit naar een nieuwe eigenaar. Overigens valt de warmte reuze mee, en hij is redelijk stil als je geen game speelt ;)

Samenvattend : leuk ding, niets bijzonders, dure games, diverse klein probleempjes. Koop wel weer terug ergens in 2006.

tis maar een mening.

[ Voor 4% gewijzigd door HaseMike op 21-12-2005 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Laatst online: 07:54

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Ik had ook gebeld naar wehkamp en tegen mij zeiden ze dat er de mensen die voor half november bestelt hebben (ze zei 200 mensen) een brief hebben gekregen dat ze de xbox met oud en nieuw konden verwachten en dat ik (26 november bestelt) hem eind januari begin februari kon verwachten.
Ze zeggen dus veel verschilldende dingen die wehkamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:12
psychonikeo schreef op woensdag 21 december 2005 @ 19:46:
[...]

hmm ok.. werkt niet met een "back-up"-versie zeker? }:O
;) ik heb ook een "back-up" versie

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
Pro's:
- tis nieuw en dus up to date
- ik ben redelijk actief gamer :) en dus is console een logisch iets, ik zal hem trouwens alleen voor gamen gebruiken en neit voor de mediacenter opties enzo. Daar heb ik home cinema set voor
- garantie enzo is in orde

con's
- duur - tis niet alleen premium maar ook game + batterij lader + extra controller + audio kabeltje + ...
- ik ben niet gewend met gamepad te spelen en weet dus ook niet of ik dat leuk ga vinden
- heb ouderwetse tv 4:3 en dus niet hdtv ofzo. De beeldkwaliteit kan dus erg tegenvallen
- hoor wel wat problemen over hitte en lawaai
- je mist alle spellen die voor de pc specifiek uitkomen
Nou ben ik benieuwd naar 3 dingen...

Nou mijn bevindingen dan maar even:

Ik speel ook op een 'oude' 28" Philips CRT TV, bevalt me erg goed. Het verschil met een vorige generatie console kan ik alleen maar 1 op 1 maken met de NGC. Daarop heb ik NFS:MW en dus ook maar de demo gedownload voor de 360. Ik moet zeggen, het verschil is duidelijk zichtbaar. Vooral op gebied van AA, licht en schaduweffecten.

Ook de demo van Kameo op mijn TV gezien en bij een vriend op een 30" LCD in HD. Dan zie je ook wel verschil, metname de kleine details en letters zijn een stuk scherper. Ik gebruik daarin tegen nog geen adv. scart maar gewoon de composietaansluitingen.

Ik ben redelijk fanatieke gamer, speel geregelt een FPS. Dit tijden lang op PC en gebruikte mn consoles (heb het hele lijstje wel gehad) voor andere games. De laatste tijd speel ik ook regelmatige (zelfs meer dan op de PC) FPS op console. Op dit moment bezig met CoD2: Big Red One, hiervoor Timesplitters, Geist enz... Ik moet toegeven, het is wennen, maar als je gewent bent speel je bijna netzo makkelijk een FPS op console als op PC. En onthoud ook dat iedereen met zo'n gamepad speelt, iedereen heeft dus hetzelfde 'nadeel'

Het verhaal van de warmte kan ik ook niet bevestigen, mijn 360 staat tot op heden nog gewoon op de grond, horizontaal omdat de 2 grootste vent. openingen aan de zijkanten zitten en ik kan niet zeggen dat het ding ongelovelijk warm wordt.

Ook het geluid vind ik wel meevallen, maar dat komt misschien omdat aardig wat met hoofdtelefoon gespeeld heb (Condemned) en anders het volume op een lekker nivo heb staan. (inslagen van mortieren e.d. moet je natuurlijk wel horen en voelen)

De reden voor mij om een nu een 360 te kopen is puur geweest dat het ding krachtiger is dan menig PC, 3j mee kan en 3j lang waarin ik niet hoef te upgraden (OK, misschien een chippie in de toekomst en andere schijf)

Natuurlijk de games: betaal je nu volle pond voor, maar dan gaan we weer lekker retro ruilen met vrienden. Persoonlijk ben ik toch niet van het herspelen van games. 'Goede' games koop ik toch wel in de winkel.

Hele XBOX Live gebeuren is echt leuk en zeker aan te raden. Ik zal dus ook volgende maand netjes een jaar abo halen. Tel dit direct maar even bij de prijs van het ding op.

Ik zou zeggen. Staar je niet blind op het spelen van FPS met muis en keyb. (jongens/meisjes niet gaan flamen nu) probeer het spelen eens wat langer dan één uurtje, gewoon even paar dagen oefenen.

De games die je mist: Veel games komen toch multiplatform uit en echt spectaculaire exclusive titels zijn toch van Big N (sorry dat was de fanboy in mij) Blijf je alleen op je PC spelen, mis je sommige titels voor 360. Lood om oud ijzer dus.

En.... er gaat natuurlijk niets boven het co-op spelen van een game gezellig met z'n 2en op de bank.

[ Voor 12% gewijzigd door dizzytal op 21-12-2005 20:43 ]

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb nadeel van FPS op een console nooit begrepen? Ik speel FPS op een snelheid waar meniggeen op een toetsenbord/muis jaloers van zou worden.

Het is gewoon gewenning. Als je het heel even hebt geprobeerd, kom je er snel achter dat het eigenlijk wel goed speelt :)

Ik twijfel erg over de aanschaf van een xbox.. en nou kan ik voor mezelf de volgende pro's en con's tegen over elkaar zetten:

Pro's:
Met de 360 speel je nooit meer alleen :)

Voor en tegenstanders van consoles, zijn het over 1 ding eens. Xbox Live is koning :)

Elk PC spel heeft ook wel ergens een online optie. Soms heel goed, soms gewoon, maar de manier hoe het met de Xbox gaat is tot nu toe ongeevenaard.

[ Voor 53% gewijzigd door PWM op 21-12-2005 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:43
Kan je meteen de xbox 360 met advanced scart aansluiten op een 5.1 geluidsset??
Sommige mensen zeiden namelijk dat je dan alleen met tv geluid kon spelen :?

[ Voor 34% gewijzigd door JSTPS op 21-12-2005 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Dat kan als je een optical kabel gebruikt naar je versterker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zet je xbox resolutie maar op 1024x768 en ga dan het spel spelen. Als het goed is zie je nu de juiste scherm indeling.

Greetz,

M.
The Otherside schreef op woensdag 21 december 2005 @ 18:16:
Ik heb een vraagje,

Ik heb sinds vandaag PGR3 binnen (gewonnen maar goed doet er niet toe) ik speel op mijn 19 inch LCD Monitor van Benq (FP937s+).

Ik heb de resolutie ingesteld op 1280x1024 en normal formaat. De menu's van PGR3 worden goed geresized maar het spel zelf speelt af op de volledige grote van mijn beeldscherm waardoor het spel dus helemaal verticaal word uitgerekt wat er niet uit ziet.

Maar in games als Kameo (demo), FIFA RTWC (demo) word mijn beeld formaat wel goed geresized. Bij NFS:MW precies het zelfde verhaal beeld word niet correct geresized. Iemand een oplossing hier voor?

Hoe ik het wil hebben
[afbeelding]

Hoe het er nu uitziet:
[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOEDARKMASTER schreef op woensdag 21 december 2005 @ 20:54:
Kan je meteen de xbox 360 met advanced scart aansluiten op een 5.1 geluidsset??
Sommige mensen zeiden namelijk dat je dan alleen met tv geluid kon spelen :?
Ja hoor, sluit je gewoon aan met een optisch kabeltje.

Gisteren Condemned gekocht, wat is dat een meesterlijk spel zeg. Ik heb nu PD0, PGR3 en FIFA maar condemned steekt met kop enschouders boven al deze spelen uit.

Ben nu bij dat winkelcentrum, Hoor ik opeens voetstappen. Loop ik door, valt er in één keer een lijk van de roltrap met een briefje er op met LEAVE. Werkelijk waar een geweldige sfeer in dit spel. Trek het alleen niet langer dan een half uurtje achter elkaar.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2005 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
PWM schreef op woensdag 21 december 2005 @ 20:52:
Ik heb nadeel van FPS op een console nooit begrepen? Ik speel FPS op een snelheid waar meniggeen op een toetsenbord/muis jaloers van zou worden.

Het is gewoon gewenning. Als je het heel even hebt geprobeerd, kom je er snel achter dat het eigenlijk wel goed speelt :)
Dit onderschrijf ik volledig als voorheen vastgeroeste muisgamert (Quake 1/2/3, HL2 etc.). Op 2 december 2005 hield ik voor het eerst sinds 7 jaar een controller vast, en voor het eerst ooit langer dan 30 minuten :D En inmiddels heb ik CoD2 op Veteran (vrijwel, mis 2.5 missie die nog op Hardened staan) rondgespeeld. Controller is gewoon ff wennen en dan ben je (vrijwel) net zo snel als met een muis. De echte topgamerts zullen met een muis altijd fractioneel beter blijven, maar als je met je analoge sticks even gewend bent (tip: oefen met Geometry Wars :+ ) hoef je echt niet achter te lopen op de muishelden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ik ben een grote FPS fan, vind het leuk zo af en toe een FPS op een console te spelen, maar ik blijf toch zweren bij muis/tobo. Zou er niet aan moeten denken om BF2 met een controller alleen te moeten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag salaris binnen dus gelijk maar ff CoD2 gescored dus voor degene die mij wel willen toevoegen aan hun friendlist:

Afbeeldingslocatie: http://card2.mygamercard.net/Bizkid.jpg

Morgen gelijk ook ff PGR scoren, dus voor die mensen voeg me alvast maar toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albinoraptor schreef op woensdag 21 december 2005 @ 21:17:
Ik ben een grote FPS fan, vind het leuk zo af en toe een FPS op een console te spelen, maar ik blijf toch zweren bij muis/tobo. Zou er niet aan moeten denken om BF2 met een controller alleen te moeten spelen.
Heb je ooit BF: MC gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Kun je eigenlijk een muis en keybord op je xb2 aansluiten en wordt die dan ook herkend in fp spellen? Want ik kan maar niet wennen aan fpssen met en controller, het gaat gewoon niet.

ps bedankt degene die zei dat FRS kalverstraat nog premiums had. Ik kon zo mooi de laatse reserveren cq weghalen weliswaar andere locatie maar wel FRS. Wie aan een core genoeg heeft wil er staan er nog 30 bij MM amsterdam

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ja, heb ik op mijn xbox staan hier. Ik heb heel veel plezier gehad met HALO en HALO2, maar als ik keuze moest maken als een FPS op console op PC uitkwam ging ik voor PC versie, omdat ik vind dat muis stukken sneller is. En daarnaast heb je bij de vele FPS die ik speel nog tig andere knoppen nodig, en zoveel heb ik er niet op mijn controller. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

Yamy_Daffy schreef op woensdag 21 december 2005 @ 20:03:
[...]

;) ik heb ook een "back-up" versie
hmm.. ben geen doorgewinterde tweaker dus het zal wel aan mij liggen dat ik zo snel ff geen pm-mogelijkheid zie :P
Hier moet ik natuurlijk het fijne van weten. Heb je ff toegevoegd op msn als je het niet erg vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:12

Niek

f.k.a. The_Surfer

ErikRo schreef op woensdag 21 december 2005 @ 21:35:
Kun je eigenlijk een muis en keybord op je xb2 aansluiten en wordt die dan ook herkend in fp spellen? Want ik kan maar niet wennen aan fpssen met en controller, het gaat gewoon niet.

ps bedankt degene die zei dat FRS kalverstraat nog premiums had. Ik kon zo mooi de laatse reserveren cq weghalen weliswaar andere locatie maar wel FRS. Wie aan een core genoeg heeft wil er staan er nog 30 bij MM amsterdam
Je kan een USB keyboard aansluiten (handig voor invoer van passport gegevens etc), maar ik geloof dat een muis niet kan.

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

The_Surfer schreef op woensdag 21 december 2005 @ 21:42:
[...]

Je kan een USB keyboard aansluiten (handig voor invoer van passport gegevens etc), maar ik geloof dat een muis niet kan.
zitten 2 usb poorten op.. theoretisch zou het misschien wel eens kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:01

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Eindelijk heb ik HDTV aan de gang, ook audio moesten we omsluizen. Beetje lastig allemaal. Maar nu valt 't vaak toch op dat bepaalde dingen kartelig kunnen overkomen. Nu heb ik gelezen over anti-aliasing. Is dat iets wat je aanschakelt op je TV, op je Xbox360 console of ingame? We kunnen niks vinden, ook via de search niet...
Het betreft BTW deze TV (mocht dat van belang zijn):
Afbeeldingslocatie: http://fr.lge.com/download/product/ETC/32LX2R/LX2-Halfside-MEDIUM_mdl.gif
De LG 32LX2R ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij moet anti aliasing via game ingesteld worden... anti aliasing is meer dat kartels ed. glad gemaakt worden (bijv. een beker van dichtbij ingame is echt pixelachtig, maar met anti aliasing word ie meer realistischer zeg maar)

Ik gok dat je het gewoon ingame moet aanzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

apNia schreef op woensdag 21 december 2005 @ 21:52:
Eindelijk heb ik HDTV aan de gang, ook audio moesten we omsluizen. Beetje lastig allemaal. Maar nu valt 't vaak toch op dat bepaalde dingen kartelig kunnen overkomen. Nu heb ik gelezen over anti-aliasing. Is dat iets wat je aanschakelt op je TV, op je Xbox360 console of ingame? We kunnen niks vinden, ook via de search niet...
Het betreft BTW deze TV (mocht dat van belang zijn):
[afbeelding]
De LG 32LX2R ...
_/-\o_

Da's mijne :)

AA kan je op je TV of Console niets aan doen. Dat moeten de makers van het spel verzorgen.

Heb je de HD switch op je kabel goed gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
AA wordt ondersteund door een game , dus de makers moeten dat erin bakken als ik het goed heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 21:56:
Volgens mij moet anti aliasing via game ingesteld worden... anti aliasing is meer dat kartels ed. glad gemaakt worden (bijv. een beker van dichtbij ingame is echt pixelachtig, maar met anti aliasing word ie meer realistischer zeg maar)

Ik gok dat je het gewoon ingame moet aanzetten...
Bij console games zit het ingebakken ja, bij pc ook maar je kunt kiezen hoeveel x AA je wilt gebruiken zodat je keuze heb tussen meer frames per seconde of strakker beeld. Even voor de duidelijkheid, AA haalt de kartels weg in beeld. rechte lijnen zijn dus echt recht. Heeft verder weinig met pixels te maken.

Grootste kartelfestijn ooit: PS2 :*)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2005 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
prot you anti ps2 fanboy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, ik wilde ook wel eens officieel zo een bericht ontvangen. thnx njay. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2005 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Thanks voor alle replies :)
Zit zelf in de gamedev dus had al iets verder gekeken...Want in de startpost zie ik dit
Tevens hebben de demopods geen full-screen anti-aliasing. Dat zorgt er dus sowieso voor dat het er karteliger uitziet dan dadelijk bij je thuis.
Dat wekte bij mij de suggestie dat er ergens iets in te stellen is .. dus dat snap ik nog steeds ff niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

apNia schreef op woensdag 21 december 2005 @ 22:04:
Zit zelf in de gamedev dus had al iets verder gekeken...Want in de startpost zie ik dit

[...]

Dat wekte bij mij de suggestie dat er ergens iets in te stellen is .. dus dat snap ik nog steeds ff niet :)
Welk spel speel je? Ik zie nauwelijks kartels op mijn 32LX2R op Component.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op woensdag 21 december 2005 @ 22:04:

[...]

Waren erg vroege versies van die games waardoor AA nog niet ingeschakeld was, merk je dus niets van in de praktijk thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 21:00:
Zet je xbox resolutie maar op 1024x768 en ga dan het spel spelen. Als het goed is zie je nu de juiste scherm indeling.

Greetz,

M.

[...]
Dank u _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Oh OK! Nou we zitten hier ff CoD2 te doen.. de blaadjes tegen de hemel aan vind ik dan soms teleurstellend. Zelfde voor reflectie op de auto in PGR3, soms heb ik idee dat dat mooier kon

zonder hopelijk mensen op hun tenen te trappen hiermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

apNia schreef op woensdag 21 december 2005 @ 22:07:
Oh OK! Nou we zitten hier ff CoD2 te doen.. de blaadjes tegen de hemel aan vind ik dan soms teleurstellend. Zelfde voor reflectie op de auto in PGR3, soms heb ik idee dat dat mooier kon

Strange, zeker de lightning in PGR3 is prima. Heb je in het PGR3 menu gekeken naar de instellingen?

Dan krijg je een plaatje waarin een letter aan de ene kant wel zichtbaar moet zijn, en aan de andere kant in een andere kleur niet. Beetje met je TV rommelen, instellingen goed, en het ziet er prima uit/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek

Niek

f.k.a. The_Surfer

Sorry, ik blijf mn vraag herhalen :P

Aan de HDTV eigenaren: gebruiken jullie de component HD cable (zoals die bij de premium zit) of de (los verkrijgbare) VGA cable? Geeft de laatste een beter beeld dan de eerste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-09 21:35
Ok ik post hier eerst mijn vraag en anders open ik wel een apart topic. :)

Ik gebruik nu al enige tijd mijn Xbox 360 als extender voor mijn HDTV films. Dat gaat allemaal goed zolang het wmv-hd of .ts is. Andere formaten kunnen ook wel maar goed...

Ik heb laatst een 720p wmv film gedownload. Ik dacht dat gaat dus harstikke mooi... En inderdaad op mijn MCE 2005 pc speelt hij vlekkeloos af. Toen wou ik hem gaan kijken op mijn xbox 360. Deze weigerd echter omdat hij problemen heeft met de codec: The file type is not recognized and cannot be played. either the correct codec is not installed or the file is corrupt.

Ik weet dus dat de file goed is. Het is echter gewoon een WMV9 film. Je ziet ook het begin op de preview bij de film (het kleine plaatje op de map zeg maar) Op de computer geeft hij aan dat het een videoclip is en de dimensies geeft hij ook correct aan (1280x720). (nogmaals op mijn pc speelt hij perfect af)

Mijn vermoeden gaat op dit moment ook ernaar uit dat er iets mis is met de audio. Wellicht een divx/xvid audio track (bestaat dat?) Dit omdat het beeld (begin plaatje) te zien is op de xbox 360. Hoe kan ik dus ervoor zorgen dat hij kan afspelen op mijn xbox 360. Welk programma heb ik nodig voor de conversie? WMV encoder werkt niet. Krijgt fouten na een tijdje... Of te wel wat zijn jullie trucs/procedures met dergelijke films?

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik persoonlijk vindt tegen vallen in CoD2 is, het erg laat opspringen van t level of detail bij voorwerpen mannetjes etc. Als je richting bijv een auto loopt en je bent al redelijk dichtbij zie je opeens het level of detail omhoogspringen, erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

The_Surfer schreef op woensdag 21 december 2005 @ 22:12:
Sorry, ik blijf mn vraag herhalen :P

Aan de HDTV eigenaren: gebruiken jullie de component HD cable (zoals die bij de premium zit) of de (los verkrijgbare) VGA cable? Geeft de laatste een beter beeld dan de eerste?
Gebruik Component

VGA=Beter voor mijn tv aangezien hij automatisch strechted naar 1366x768. Met VGA kan ik hem wel gewoon instellen op 1280x720.

M.a.w. Hangt van je tv af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

M'n broertje heeft er dus net eentje kunnen bemachtigen, dat is aan de ene kant zo'n Xbox aansluiting, en aan de andere kant 2 audio tulps en een VGA aansluiting (RS232 meen ik me te herinneren ;))
Pijnlijk genoeg was die VGA kabel male, en achterop de TV ook. Gelukkig in zo'n dradenberg een switch kunnen vinden naar een DVI ingang. En daarmee 'm wel kunnen omzetten. Zelfde gold voor de tulpjes. Die moesten ook ineens om dus ook weer een kabeltje gevonden om van tulp naar PC jack om te schakelen.

Dus dat is wat we hier hebben gedaan :)

Verder eigenlijk geen antwoord op je vraag bedenk ik me na al dit typen, maar misschien helpt 't nog iemand in de search :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op woensdag 21 december 2005 @ 22:17:
M'n broertje heeft er dus net eentje kunnen bemachtigen, dat is aan de ene kant zo'n Xbox aansluiting, en aan de andere kant 2 audio tulps en een VGA aansluiting (RS232 meen ik me te herinneren ;))
Pijnlijk genoeg was die VGA kabel male, en achterop de TV ook. Gelukkig in zo'n dradenberg een switch kunnen vinden naar een DVI ingang. En daarmee 'm wel kunnen omzetten. Zelfde gold voor de tulpjes. Die moesten ook ineens om dus ook weer een kabeltje gevonden om van tulp naar PC jack om te schakelen.

Dus dat is wat we hier hebben gedaan :)

Verder eigenlijk geen antwoord op je vraag bedenk ik me na al dit typen, maar misschien helpt 't nog iemand in de search :D
In de verpakking van de VGA kabel zit een gender changer in, zodat je van male female maakt. simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek

Niek

f.k.a. The_Surfer

PWM schreef op woensdag 21 december 2005 @ 22:14:
[...]

Gebruik Component

VGA=Beter voor mijn tv aangezien hij automatisch strechted naar 1366x768. Met VGA kan ik hem wel gewoon instellen op 1280x720.

M.a.w. Hangt van je tv af :)
OK thanks, ik zal er eens mee experimenteren (zodra mn Dv3250 binnen is, that is :P).
Banjy schreef op woensdag 21 december 2005 @ 22:13:
Ok ik post hier eerst mijn vraag en anders open ik wel een apart topic. :)

-snip-
Ik ben er voor 99% zeker van dat dat komt door de DRM licentie zooi die tegenwoordig op de filmpjes van http://www.wmvhd.com/ zit. Als je ze met WM Encoder omzet zal het allemaal waarschijnlijk wel draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
The_Surfer schreef op woensdag 21 december 2005 @ 22:21:
[...]

OK thanks, ik zal er eens mee experimenteren (zodra mn Dv3250 binnen is, that is :P).

[...]

Ik ben er voor 99% zeker van dat dat komt door de DRM licentie zooi die tegenwoordig op de filmpjes van http://www.wmvhd.com/ zit. Als je ze met WM Encoder omzet zal het allemaal waarschijnlijk wel draaien.
Dat dacht ik dus ook. Maar wm encoder geeft aan dat er geen DRM op zit. En het converten werkt ook niet. Hij begint heel ambiteus maar na een uur of 4 gaat het fout met een of andere Audio error. (vandaar ook mijn vermoedens) Maar slikt wm encoder alle bestanden? Of heeft hij ook maar een bepaalde input??

Edit\ Het gaat niet om een preview. Deze heb ik ook van de film (tevens zonder drm) en die speelt perfect op mijn xbox 360 af. Het gaat dus om een volledige film.

[ Voor 11% gewijzigd door Banjy op 21-12-2005 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Banjy schreef op woensdag 21 december 2005 @ 22:13:
Je ziet ook het begin op de preview bij de film (het kleine plaatje op de map zeg maar) Op de computer geeft hij aan dat het een videoclip is en de dimensies geeft hij ook correct aan (1280x720). (nogmaals op mijn pc speelt hij perfect af)
Die preview zie ik ook bij al m'n divx en xvid films...Krijg daardoor ook een beetje het vermoeden dat de 360 best die films kan afspelen, maar deze optie gewoon uitgeschakeld staat als je het bestand wilt afspelen. Tenzij de xbox gebruik maakt van MCE 2005 om een preview te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter

Tis 2x of 4x AA, geen 16x he :) Sowieso blijf je op een display met vierkante pixels *altijd* enige vorm van kartels houden, dat is inherent aan het feit dat je een display hebt. Anti-aliasing vermindert het alleen door resampling op naastliggende pixels, maar zeker met extreem felle kleurverschillen is 2xAA simpelweg niet genoeg om het volledig teniet te doen. Op je computer valt dat minder op omdat je daar veelal met kleinere pixels speelt dan op een huge-ass breedbeeld-TV. En op CRT zal het er 'beter' uitzien dan op LCD/Plasma daar je daar nu eenmaal door de techniek meer natuurlijke verstrooing krijgt waardoor het wat smoother lijkt uit te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgend jaar ga ik studeren en dan ga ik misschien op kamers, nu vroeg ik mij af of ik daar dan ook met mijn 360 online kon of dat ik dat alleen thuis kan omdat ik al op dit IP ben geregistreerd of maakt dat niks uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maakt niet uit... het gaat waarschijnlijk gewoon via je xbox account... zodra je "verhuist" gaat je live mee.... trust me voorheen livede ik bij mn vriendin in het weekend en door de weeks thuis en heb nu een eigen huis en het werkt nog steeds... no worries bro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 22:29:
[...]

Tis 2x of 4x AA, geen 16x he :) Sowieso blijf je op een display met vierkante pixels *altijd* enige vorm van kartels houden, dat is inherent aan het feit dat je een display hebt. Anti-aliasing vermindert het alleen door resampling op naastliggende pixels, maar zeker met extreem felle kleurverschillen is 2xAA simpelweg niet genoeg om het volledig teniet te doen. Op je computer valt dat minder op omdat je daar veelal met kleinere pixels speelt dan op een huge-ass breedbeeld-TV. En op CRT zal het er 'beter' uitzien dan op LCD/Plasma daar je daar nu eenmaal door de techniek meer natuurlijke verstrooing krijgt waardoor het wat smoother lijkt uit te vallen.
Heb je helemaal gelijk in dat het op een CRT er beter uit ziet wat de kartels betreft.
Mijn zoon heeft een 82 cm breedbeeld en toch ziet het er bijzonder scherp uit ondanks de natuurlijke verstrooíng.
Dus voorlopig hier nog geen HDTV totdat ze een stuk goedkoper worden en de game ontwikkelaars alles uit de kast halen van de 360 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 22:36:
Maakt niet uit... het gaat waarschijnlijk gewoon via je xbox account... zodra je "verhuist" gaat je live mee.... trust me voorheen livede ik bij mn vriendin in het weekend en door de weeks thuis en heb nu een eigen huis en het werkt nog steeds... no worries bro
Jij durft.

Hoi lieverd. Leuk setje heb je aan. Ik ga gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit gaat me toch iets teveel offtopic. Voor dit soort gesprekken kun je bijvoorbeeld op IRC terecht.

[ Voor 113% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2005 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 22:29:
[...]

Die preview zie ik ook bij al m'n divx en xvid films...Krijg daardoor ook een beetje het vermoeden dat de 360 best die films kan afspelen, maar deze optie gewoon uitgeschakeld staat als je het bestand wilt afspelen. Tenzij de xbox gebruik maakt van MCE 2005 om een preview te maken...
Ja dat vermoede ik ook al. Echter het vreemde is dus dat het beeld WMV9 is en blijkbaar het geluid een niet ondersteund formaat... Ik dacht wmv dus ik zit goed. Maar blijkbaar ben je er dan nog niet...
Ik zie trouwens bij audio formaat staan: AC3 ACM decompressor... Ik vermoed dat daar de fout dus zit, maar wat kan ik hier aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek

Niek

f.k.a. The_Surfer

Banjy schreef op woensdag 21 december 2005 @ 23:05:
[...]

Ja dat vermoede ik ook al. Echter het vreemde is dus dat het beeld WMV9 is en blijkbaar het geluid een niet ondersteund formaat... Ik dacht wmv dus ik zit goed. Maar blijkbaar ben je er dan nog niet...
Ik zie trouwens bij audio formaat staan: AC3 ACM decompressor... Ik vermoed dat daar de fout dus zit, maar wat kan ik hier aan doen?
Ah inderdaad, AC3 wordt niet out-of-the-box ondersteund in Windows (en dus ook niet op de 360). Je zult moeten proberen om de audio van de film te transcoden naar bijvoorbeeld WMA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiverzz schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:38:
[...]

UPnP/SSDP services zijn gestart en Windows Firewall service al uitgeschakeld?
Hij doet het!!!. Firewall stond al uit en UPnP en SSDP zijn ook al ingeschakeld. Wat ik heb gedaan is op KPN.com de firewall instellingen naar standaard gezet. Toen zag ik vanavond ineens rechtsonderaan dat Media Connect een nieuw apparaat had gevonden. Daarna gekoppeld met de Xbox en alles ok.

Dus een werkende combinatie met de Xbox gedraad gekoppeld aan de KPN Experia box en de PC draadloos. Ideaal voor mijn mp3 collectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Laatst online: 09:19

Underworld

+1 Inzichtvol

Ik wou nog ff reageren op Lord_T

Ik heb zelf op een NGC gespeeld Xlll/mario kart/SSX enzo, ik zie tussen de 360/NGC op een 4:3 tv niet echt een verschil, qua graphics, maar wel weer qua prestaties!
Met mijn NGC moest ik een jaar wachten met laden enzo, das nu wel over, het laden gaat naar mijn mening super snel en nog sneller dan m'n nieuwe pc.

Ook heb ik totaal geen last van hitte of wat dan ook, ook lawaai vind ik erg mee vallen met wat mensen hier neer zetten... misschien komt het nog hopelijk niet...

Mening van mij:
Wel vind ik het spel PGR3 erg tegen vallen met wat ik ervan had gedacht, en waarom ik de 360 onder andere heb aangeschaft, totaal niet realistisch, als je 330 rijd en je knalt per ongeluk ergens tegen aan sta je gelijk stil.
Dat is met spellen als NFS MW wel anders, dan tol je nog ff in het rond, schade is ook een stuk mooier en ook de snelheid is daar veel meer bij te merken.

COD2 speel ik ook en is ook prima te doen op een normale 4:3 tv, graphics zien er echt top uit (kan het helaas niet vergelijken alleen met MOHAA op de pc).
Erg realistisch en zeker een spel wat je in huis moet halen, mocht je hem kopen.

MCE werkt bij mij ook perfect, duurt alleen wat langer met laden enzo, maar is te begrijpen als alles over een UTP kabel gestreamt word

Mijn conclusie:

-Zeker het kopen waard, voegt in mijn geval heel wat toe
-Nadeel dat je zoveel shit erbij moet kopen, maar dat heb je altijd :S
-Op een normale tv zijn de spellen ook prima te spelen, mensen met HDTV's/Plasma's zijn gewoon rijk en hebben die mazzel nou eenmaal.
-Status: Ik heb een 360 en iedereen die ik ken lekker niet!!!!! :) ;)

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
The_Surfer schreef op woensdag 21 december 2005 @ 23:07:
[...]

Ah inderdaad, AC3 wordt niet out-of-the-box ondersteund in Windows (en dus ook niet op de 360). Je zult moeten proberen om de audio van de film te transcoden naar bijvoorbeeld WMA.
Enig idee welk programma dat kan met behoud van beeldkwaliteit en geluidkwaliteit? (volgens mij is het een DD5.1 track) Ik ging dus eerst voor Windows Media Encoder maar die trekt dat dus blijkbaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 21:06:
[...]

Ja hoor, sluit je gewoon aan met een optisch kabeltje.

Gisteren Condemned gekocht, wat is dat een meesterlijk spel zeg. Ik heb nu PD0, PGR3 en FIFA maar condemned steekt met kop enschouders boven al deze spelen uit.

Ben nu bij dat winkelcentrum, Hoor ik opeens voetstappen. Loop ik door, valt er in één keer een lijk van de roltrap met een briefje er op met LEAVE. Werkelijk waar een geweldige sfeer in dit spel. Trek het alleen niet langer dan een half uurtje achter elkaar.
Duidelijk, zonder twijfel 1 van de beste en engste games die ik ooit heb gespeeld! Als ik weer een werkende 360 heb volgende week ga ik aan de 2e sessie beginnen. Ik wil die Gold Melee Award! :)

Check deze zieke dude:
http://live.xbox.com/nl-NL/profile/profile.aspx?pp=0&GamerTag=RProulx+360
_/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2005 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Underworld schreef op woensdag 21 december 2005 @ 23:09:
MCE werkt bij mij ook perfect, duurt alleen wat langer met laden enzo, maar is te begrijpen als alles over een UTP kabel gestreamt word
Dit begrijp ik niet helemaal, UTP kabel kan erg hoge snelheden aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Underworld schreef op woensdag 21 december 2005 @ 23:09:
Ik wou nog ff reageren op Lord_T

Ik heb zelf op een NGC gespeeld Xlll/mario kart/SSX enzo, ik zie tussen de 360/NGC op een 4:3 tv niet echt een verschil, qua graphics, maar wel weer qua prestaties!
Met mijn NGC moest ik een jaar wachten met laden enzo, das nu wel over, het laden gaat naar mijn mening super snel en nog sneller dan m'n nieuwe pc.

Ook heb ik totaal geen last van hitte of wat dan ook, ook lawaai vind ik erg mee vallen met wat mensen hier neer zetten... misschien komt het nog hopelijk niet...

Mening van mij:
Wel vind ik het spel PGR3 erg tegen vallen met wat ik ervan had gedacht, en waarom ik de 360 onder andere heb aangeschaft, totaal niet realistisch, als je 330 rijd en je knalt per ongeluk ergens tegen aan sta je gelijk stil.
Dat is met spellen als NFS MW wel anders, dan tol je nog ff in het rond, schade is ook een stuk mooier en ook de snelheid is daar veel meer bij te merken.

COD2 speel ik ook en is ook prima te doen op een normale 4:3 tv, graphics zien er echt top uit (kan het helaas niet vergelijken alleen met MOHAA op de pc).
Erg realistisch en zeker een spel wat je in huis moet halen, mocht je hem kopen.

Mijn conclusie:

-Zeker het kopen waard, voegt in mijn geval heel wat toe
-Nadeel dat je zoveel shit erbij moet kopen, maar dat heb je altijd :S
-Op een normale tv zijn de spellen ook prima te spelen, mensen met HDTV's/Plasma's zijn gewoon rijk en hebben die mazzel nou eenmaal.
-Status: Ik heb een 360 en iedereen die ik ken lekker niet!!!!! :) ;)
Alles streamen over een UTP kabel zou langer duren met kabel, wat te begrijpen is?

Sorry, 100 Mbit, ofwel 12,5 MB p/s dan moet je toch echt heel wat streamen wil het langer duren met laden lijkt me zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesdre
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-08 23:48
gister een xbox360 kunnen bemachtigen (laatste uit de winkel). :)
voeg mij ook maar toe.

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/wesdre.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door curry684 op 22-12-2005 10:38 ]

WP: PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2D

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
wesdre schreef op woensdag 21 december 2005 @ 23:26:
gister een xbox360 kunnen bemachtigen (laatste uit de winkel). :)
voeg mij ook maar toe.

[afbeelding]
dat was toch niet de free record in groningen he? beetje voor mijn neus weg snapen ;(

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 23:17:
[...]
Duidelijk, zonder twijfel 1 van de beste en engste games die ik ooit heb gespeeld! Als ik weer een werkende 360 heb volgende week ga ik aan de 2e sessie beginnen. Ik wil die Gold Melee Award! :)
hoe is het spel in vergelijking met resident evil 4?
dat kreeg overal een 10/10 en condemned krijgt altijd een 7/10

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 22 december 2005 @ 00:03:
[...]

dat was toch niet de free record in groningen he? beetje voor mijn neus weg snapen ;(
Wel, ik heb mijn best gedaan voor jou dat je de 360 kon kopen bij de FRS in Groningen maar ik heb de indruk dat jij niet zo je best gedaan hebt.
Ik wil graag mensen helpen maar dan moeten zij zelf er ook wat voor willen doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2005 00:35 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat hebben we een IRC-channel, ook via web bereikbaar.

Voor vragen over HDTV's en dergelijke kun je echt beter in Audio, Video & HiFi Forum zijn, dan kunnen we het hier over de Xbox 360 blijven hebben.