Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 7.244 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163013

MAX3400 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 16:49:
[...]

Goed dat je het zegt. En aangezien ik op werk zit; even een vraagje:

Welk freeware-pakket kan je eenvoudig aangeven voor DirectoryX om de id3-tags te veranderen naar een bepaald genre? Scheelt in ieder geval flink browsen bij mij aangezien ik al een mooie indeling heb op mijn PC alleen nog nooit id3-tags heb aangepast.
zoek eens via Google naar mp3 tag tools. is een heel klein progje wat ik zelf al tijden gebruik. Hiermee kan je meerdere mp3's teglijk een id3 tag geven, scheelt heel veel werk.

ff de link voor je gezocht

http://osdn.dl.sourceforg...e/massid3lib/mtt-v1.2.exe

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 163013 op 23-12-2005 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgert
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-05 22:39
Ik heb uitgebreid gezocht in alle 9 topics naar alternatieven voor de MS WiFi module. Het is duidelijk dat de wireless gateways zoals de WET54G een oplossing zijn, ongeveer even duur maar met meer toepassingen. Maar het is me niet duidelijk of het ook mogelijk is om een USB-WiFi dongle te gebruiken. Ik stond vandaag met de MS WiFi module in de free record shop af te rekenen, werd ik aangesproken door een man in de rij die me voor gek verklaarde dat ik dat ding kocht, hij zei dat hij hetzelfde resultaat had met een gewone dongle... Ik heb 'm dus maar achtergelaten en eens even gegoogled of er iets over te vinden is, maar helaas.

Iemand ervaring hiermee? ...

Rutger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:41

Pubbert

random gestoord

Moet je even zoeken naar zo'n Xbox360 USB Compatabiliy Lijst, daar staan inmiddels geteste apparaten in, die werken i.c.m de 360.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-04 17:56

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter

Professionele website nodig?

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat hebben we een IRC-channel, ook via web bereikbaar.

Voor vragen over HDTV's en dergelijke kun je echt beter in Audio, Video & HiFi Forum zijn, dan kunnen we het hier over de Xbox 360 blijven hebben.